Wat zijn goede oordopjes?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.758 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 00:14
Alien_Inside schreef op 13 april 2004 @ 12:36:
stik! bij amazon kun je die ex71sl niet bestellen ??? want:
"*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ***"

:(

Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.

amazon gaat dit keer niet internationaal...
Bij onderstaande zaak uit Hong Kong kan je ze voor $50 inclusief verzendkosten bestellen. Ze hebben daar zowel de zwarte als de witte uitvoering.

http://www.i-shopping4u.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50
hey mensen ben nu ff shure e3c aant bestellen bij earplugstore.com.

shipping address is het bezorgadres.

wat is billing address? ik betaal niet met mijn eigen creditcard. Moet je dan je eigen adres of van de creditkaarthouder invullen?

[ Voor 3% gewijzigd door wei_zhu op 13-04-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

wei_zhu schreef op 13 april 2004 @ 16:20:
hey mensen ben nu ff shure e3c aant bestellen bij earplugstore.com.

shipping address is het bezorgadres.

wat is billing address? ik betaal niet met mijn creditcard. Moet dan je eigen adres of van de creditkaarthouder invullen?
dat zal het adres van cc houder moeten zijn, namelijk verifieert de shop hieraan de cc, afleveradres mag overal zijn zolang ze maar kunnen incasseren >:)

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50
ok thnx, tis dus adres van degene die betaalt :+

ik zal laten horen wat ik ervan vind als ik shure e3c heb i.c.m. iriver imp 550 en ipod. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Woei, * CyBeR zag Senn MX400RC's hangen in de MM bij Utrecht. Maar even meegenomen :)

Nu hebben ze ze niet meer :+ (Wel nog MX500)

Zelfs zonder inspelen klinken ze al best goed btw. M'n HD590 stampt er nog gewoon overheen zoals verwacht, maar ik ben zeker niet teleurgesteld :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb toevallig een paar dagen geleden de MX 500's van Sennheiser gekocht. Even laten inspelen, en ze klinken fantastisch! :D Maar dat was ook niet zo moeilijk, omdat ik voorheen gebruik maakte van budget-oordopjes van philips :X .

Ik ben vooral verbaasd over de bass die die dingen kunnen produceren, had ik eigenlijk niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg binnekort een iHP-120 dus wil ik ook een setje goede oordoppies natuurlijk. Ik wil dr niet meer dan 40-50 euri aan uit geven dus welke zijn dan het geschiktste voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Als je in-ear oordopjes wil, die dus je gehele oorgang afsealen dan zijn de Sony Ex-71's goed. Goede niet in-ears zijn dan wellicht de Sennheisers of Cresyns, maar die zijn toch van een beduidend lagere kwaliteit (ook goedkoper). Er zijn niet echt goede oordopjes die niet in-ear zijn in jouw prijsklasse, alleen lager (Senns) en hoger (Sony MDR-888)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ok.

Wat kost dan ongeveer een echt betere set? Dan kijk ik wel even of dat dan weer gaat lukken. Die shure E3's ofzo en dingen die zijn me inelkgeval wel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Deze zit al ruim over de duizend, dus hij gaat dicht. Eenieder die zich geroepen voelt, mag een nieuw topic hierover openen met een nette topicstart :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.