Misschien stel ik de vraag hier helemaal verkeerd, maar om er een apart topic over te beginnen vind ik een klein beetje loos, dus vraag ik het hier maar.
Onlangs is er een rubberen groove dopje van mijn koptelefoon afgevallen. Nu zul je vast denken 'nou doe dat rubbertje er weer om, en klaar is GJ-tje' echter, ik ben dat rubberen dopje juist kwijt geraakt, ergens in de trein...
Kan hem onder garantie terugsturen, maar volgens mij zit er maar 3 maanden garantie op de koptelefoon (is bij de meesten zo) en ik denk, dat de koptelefoon dan nét buiten de garantie valt, heb hem Januari, Februari bij mijn MP3 speler (Philips HD100) gekregen.
Om veel problemen te voorkomen, wil ik dus een nieuwe (en goede) koptelefoon kopen, heb dit topic al een beetje doorgenomen zou dan die populaire Sony koptelefoon kunnen nemen, ware het niet, dat ik die een beetje aan de erg dure kant vind zitten.
Dus bij deze de vraag, welke oordopjes adviseren jullie mij?

Prijs is max. 20 euro, moet wel een beetje goed geluid hebben (uiteraard ook wat bass kunnen) en een niet lang snoertje hebben, anders zit ik weer met zo'n 2mtr aan kabel (heb de afstandbediening ook aangesloten, vind ik wel makkelijk, maar die kabel is al 0.75mtr (ong.)) En om een wirwar van draden in mijn jas te voorkomen, zou een kort draadje wel makkelijk zijn... Een CM of 25 - 35 is al voldoende qua lengte...
O en ik luister naar vanalles, dus echt oordopjes specifiek voor een genre muziek hoeft ook niet
[
Voor 8% gewijzigd door
CH4OS op 04-04-2004 23:09
]