Decision wheel is supersaai. Degene die het start moet een vraag stellen aan de andere, en kan dan tips geven. Op het laatst gaat dat wieltje draaien en kiest ie als antwoord een van je tips. Daarna mag de andere een vraag stellen. Supersaai dus...Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 12:43:
Was is dicision wheel precies?
Ik kan dat namelijk met niemand spelen, al die slome hebben hun startmenu nog niet aangepast en ik zeker blijven uitlegge, dies gek
Verwijderd
Moet voor alle contacts weer backgrounds zoeken, en die smilies dan nog, ik hoop niet dat dat bij elke nieuwe versie moetVerwijderd schreef op 20 June 2003 @ 17:29:
Is toch niet zoveel werk die custom icons weer instellen

Hmm..toch vreemd, mijn USB capture device herkent ie niet als webcam 
Alle proggies werken er goed mee maar Messenger 6 doet weer moeilijk.
Iemand een idee?
Alle proggies werken er goed mee maar Messenger 6 doet weer moeilijk.
Iemand een idee?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Oja als je de achtergronden er ook mee bedoeld is het wel een pokkewerk. Had ik ook.
En Gutteguttegut heb jij toevallig ook een Trust 320 Sp@ceCam. Mijn camera doet het wel alleen het geluid niet. Ook niet als ik dat goed instel.
Iemand een idee?
En Gutteguttegut heb jij toevallig ook een Trust 320 Sp@ceCam. Mijn camera doet het wel alleen het geluid niet. Ook niet als ik dat goed instel.
Iemand een idee?
Ik heb deze:

Maar die word dus niet herkend

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Bij wordt allen de mic niet herkent, maar het rare is in windoos wel 
Hoe ken je spellen downloaden en 'instaleren' bij msn 6?
hier staan er een hoop meer http://zone.msn.com/
Hoe ken je spellen downloaden en 'instaleren' bij msn 6?
hier staan er een hoop meer http://zone.msn.com/
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 19:14 ]
Verwijderd
Klopt het als ik zeg dat je met msn 6.0 met foto kan chatten zonder dat de andere persoon deze foto op welk manier dan ook kan kopieren of opslaan.
Ik vind het namelijk niet zo'n fijn idee dat mensen mijn foto op hun HD hebben staan. Je weet nooit wat er mee gebeurt!
Ik vind het namelijk niet zo'n fijn idee dat mensen mijn foto op hun HD hebben staan. Je weet nooit wat er mee gebeurt!
Yup ze kunnen deze niet opslaan ... of screenshot maken en opslaanVerwijderd schreef op 21 June 2003 @ 13:05:
Klopt het als ik zeg dat je met msn 6.0 met foto kan chatten zonder dat de andere persoon deze foto op welk manier dan ook kan kopieren of opslaan.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Mja inderdaad, dat zou het eerste zijn wat in mij op zou komen. Maar als je dat niet wilt: dan stel je toch gewoon lekker een ander plaatje in
Verwijderd
Als maar niet hetzelfde gebeurd als met dat vermisde meidje uit Amerika waar ze hier in NL een kettingbrief van hadden gemaakt. Dan sta je voor joker. Heel Nederland ziet dat. Was gisteren nog op Vermist
Mja MSN 6 roeleert echt wel. Nu alleen nog MSN Plus! een meer dan 150 namen-patch en een patch waar je iedereen van naam ken veranderen net zoals bij trillian. En meer spellen natuurlijk
Verwijderd
misschien is hier al antwoord opgegeven, maar kon het niet vinden. Maar waar staan alle bestanden van msn6 heb nu allemaal achtergronden troep, en die wil ik graag verwijderen. Weet iemand waar deze bestanden staan?
Verwijderd
Hey weet iemand toevallig waar MSN de userfoto van de persoon waar je mee aan het chatten bent opslaat? Die zal toch ergens in een tempmap gegooid worden neem ik aan?
Dat is toch niet zo'n probleemVerwijderd schreef op 21 June 2003 @ 13:05:

Maar jouw Schermafbeelding wordt bij de anders als een .bin file opgeslagen en er zijn al programma's om die schermafbeeldingen om te zetten naar images.
Verwijderd
je kan ook gewoon printscreen doen en dan die foto uitknippe
wat maakt het uit als mensen dan je foto hebben ?
heb je zoveel onbekende mensen op je msn lijst dan?
wat maakt het uit als mensen dan je foto hebben ?
heb je zoveel onbekende mensen op je msn lijst dan?
Nopez slaat hij niet opVerwijderd schreef op 21 June 2003 @ 18:24:
Hey weet iemand toevallig waar MSN de userfoto van de persoon waar je mee aan het chatten bent opslaat? Die zal toch ergens in een tempmap gegooid worden neem ik aan?
Dat kan:Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 18:24:
Is gewoon te vinden op die befaamde Belgische MSN Messenger website die hier volgens mij niet mag vernoemd worden. Of heb ik dat verkeerd voor?Custom Emoticon and Display Picture Stealer created by Sherv can scan, view and rip your buddies display pictures and steal their custom emoticons (once viewed) by one simple click of the 'Scan' button, which makes CE/DP Stealer the first official Display Picture and Custom Emoticon nicker ever released!
New in v1.2: built-in preview, emoticons & avatars seperated, file deletion, auto-scan & system tray.
Yup die site mag hier eigelijk niet maar dit is toch op ''illegale'' manier een plaatje eruit halen van iemand anders of niet ?? Denk wel dat op dat plaatje ® zit van de bezitter eigelijkWimB schreef op 21 juni 2003 @ 18:57:
[...]
Dat kan:
[...]
Is gewoon te vinden op die befaamde Belgische MSN Messenger website die hier volgens mij niet mag vernoemd worden. Of heb ik dat verkeerd voor?
Verwijderd
wat is een smiley?
(retorische vraag, en begin van een ethisch vraagstuk, of gewoon dom en vragen om van het forum afgekicked te worden...)
Als in... die plaatjes staan toch in dat programma MSN en als je dan iets intyped en verzend bv
En dan zet zijn MSN programma die code toch om naar het plaatje wat bij hem op de pc staat, namelijk
, of heb ik nu de plank helemaal misgeslagen?
(retorische vraag, en begin van een ethisch vraagstuk, of gewoon dom en vragen om van het forum afgekicked te worden...)
Als in... die plaatjes staan toch in dat programma MSN en als je dan iets intyped en verzend bv
code:
ontvangt de ander 1
| ;) |
code:
1
| ;) |
En dan zet zijn MSN programma die code toch om naar het plaatje wat bij hem op de pc staat, namelijk
Verwijderd
oops nee, dat is eerder van een smiley. Wat is de exacte grootte van avatar?Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 20:34:
ff voor de zekerheid
de avatar van msn 6.0 moet toch 19x19 zijn?
98 x 98 hoor 
edit:
Volgens mij zijn ze zelfs 96 x 96
edit:
Volgens mij zijn ze zelfs 96 x 96
[ Voor 62% gewijzigd door Puck op 22-06-2003 10:51 ]
Arrived anxious, left bored
Hmmm, zover ik weet (ook icoon in MSN nagekeken in MSN zelf via printscreen) zijn de iconen 96 x 96, maarja, zoveel maakt het ook weer niet uit...
Gutteguttegut schreef op 20 June 2003 @ 19:00:
Ik heb deze:
[afbeelding]
offtopic:
Trust he, valt ook niet veel bijzonder van te verwachten... baggermerk... No offence btw.
Trust he, valt ook niet veel bijzonder van te verwachten... baggermerk... No offence btw.
MSN Messenger 6.0 Preview werkt klasse. Ben nog geen bugs tegen gekomen
hm je kunt iemands icon en emoticons niet zien als ze niet in je lijst staan? das dan een bug neem ik aan?
De default icons zijn ook 96x96.PuCK schreef op 22 juni 2003 @ 03:04:
Hmmm, zover ik weet (ook icoon in MSN nagekeken in MSN zelf via printscreen) zijn de iconen 96 x 96, maarja, zoveel maakt het ook weer niet uit...
Verwijderd
Ik anders wel. Dat popupvenstertje rechtonder, die laat hij nooit heleemaal zien. Af en toen voor 4/5 ofzo...Godjira schreef op 22 June 2003 @ 10:43:
[...]
offtopic:
MSN Messenger 6.0 Preview werkt klasse. Ben nog geen bugs tegen gekomen
lijkt me eerder goed privacy punt. als iemand jou toevoegd in een vaag gesprek, hoeft niet iedereen meteen je "private' avatar te zien. +puntje voor MSMaXiMizE schreef op 22 June 2003 @ 12:24:
hm je kunt iemands icon en emoticons niet zien als ze niet in je lijst staan? das dan een bug neem ik aan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Maar andersom, je gaat geen 'private' icon neerzetten als iedereen het zo snel kan zien. Ik heb als avatar gewoon een kewl plaatje, en die mag iedereen zienKarreMania schreef op 22 June 2003 @ 14:23:
[...]
lijkt me eerder goed privacy punt. als iemand jou toevoegd in een vaag gesprek, hoeft niet iedereen meteen je "private' avatar te zien. +puntje voor MS
Dus als je wilt dat niemand je icon kan zien, dan zou ik maar een andere nemen eigenlijk
Ik krijg voor geen mogelijkheid een andere kleur in Msn 6.0 268 , waarom hebben ze niet een heel palet aan kleuren erin gedaan net als op icq 
Heb de patches al geprobeerd werkten niet op deze versie!
Ben alle berichten doorgelopen geen oplossing gezien , of ik moet me vreemd verkeken hebben!
Iemand die dit wel voor elkaar heeft ?
Heb de patches al geprobeerd werkten niet op deze versie!
Ben alle berichten doorgelopen geen oplossing gezien , of ik moet me vreemd verkeken hebben!
Iemand die dit wel voor elkaar heeft ?
Zijn er meer mensen die hebben dat er geen scherm geopend wordt als iemand tegen je gaat praten? Ik hoor dat poing geluid dat iemand iets tegen me zegt, en rechts onder krijg je een mooi vakje met " bla bla bla says:", maar als ik even niet oplet en dat schermpje dus mis, dan moet ik alle namen van de mensen die online zijn aan gaan klikken. Als ik dan op degene klik die iets zei dan krijg je een scherm waar de tekst alsnog instaat.
Best vaag allemaal
Oja, de message logging optie kan ik niet meer aanklikken (heeft het eerst wel gedaan)
Best vaag allemaal
Oja, de message logging optie kan ik niet meer aanklikken (heeft het eerst wel gedaan)
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Heel vaahaaag, daar heb ik dus nog nooit last van gehad. Hij laat het hier allemaal perfect zien. Nooit een deel ervan weggevallen of zo. Erg vreemd. Maar ja, schit happens.Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 13:52:
[...]
Ik anders wel. Dat popupvenstertje rechtonder, die laat hij nooit heleemaal zien. Af en toen voor 4/5 ofzo...
Heb ook de preview ge-installeert, maar steeds als ik msn opnieuw gestart heb, staat er een ander plaatje (avatar)
De enigste patch die ik gedaan heb, is die de reclame weghaalt onderaan je contactlijst
De enigste patch die ik gedaan heb, is die de reclame weghaalt onderaan je contactlijst
Heb ook maar es MSN6 op m'n 2de adres.. wel fun af en toe boter kaas en eieren doen
Op veler verzoek heb ik dit topic voor degenen die tabinstaller willen maken: Tab manager (deel 2 )
Verwijderd
Als je msn direct afsluit via het rechts-klik menu dan slaat msn je instellingen niet op, dus gewoon even een icon instellen, afmelden, aanmelden en dan blijft die er staanSpeedy_Gonzalez schreef op 22 June 2003 @ 17:14:
Heb ook de preview ge-installeert, maar steeds als ik msn opnieuw gestart heb, staat er een ander plaatje (avatar)
Ff een kort vraagje; als ik m'n webcam aanzet met MSN6, is dit dan een direct 1 op 1 verbinding of gaat deze via de server?
lijkt me een p2p, zou wel ERG veel upload genereren op de msn server (iedereen zn webcammetje doorsturen)r0el schreef op 23 June 2003 @ 15:27:
Ff een kort vraagje; als ik m'n webcam aanzet met MSN6, is dit dan een direct 1 op 1 verbinding of gaat deze via de server?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik heb volgens mij wel een bugje/conflictje Windows Messenger en MSN 6 naast elkaar in combinatie met Outlook XP. Als Windows Messenger er nog opstaat, en MSN 6 staat aan, kan Outlook geen verbinding maken met de SMTP-server en kunnen dus geen mailtjes verstuurd worden. Of ligt dit aan mij? Windows Messenger weggehaalt (sysoc geedit en uninstall) en nu doet ie het wel...
Ik had geen zin om de hele draad door te lezen, dus misschien is dit al geweest, maar ik werd net braaf door MSN gevraagd of ik een nieuwere versie wil downloaden?
Weet iemand wat dat is? Of gewoon een nieuwere build?
/Edit, hé dat "(BETA)" is weg, dus hij is nu officieel gereleased? Misschien spuit 11, maar dan weet ik dat nu
Weet iemand wat dat is? Of gewoon een nieuwere build?
/Edit, hé dat "(BETA)" is weg, dus hij is nu officieel gereleased? Misschien spuit 11, maar dan weet ik dat nu
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 23-06-2003 22:45 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ja is officieel gereleased (wel nog preview versie)
nadat ik verplicht de nieuwe build moest installeren(je kan dus met gene mogelijkheid inloggen) kan ik geen spelletjes meer doen
en de games patch werkt niet.
heeft iemand hier al een oplossing voor?
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
Gewoon weer nl-nl veranderen in en-usDriek schreef op 24 juni 2003 @ 00:19:
nadat ik verplicht de nieuwe build moest installeren(je kan dus met gene mogelijkheid inloggen) kan ik geen spelletjes meer doen
Ik logde net in met MSN6 (Beta). zegt ie dat er een nieuwe versie is. Ik installeer ehm: MSN 6. Geen beta te vinden. Is dit gewoon de full release?
Kijk eens bij Help>Info ?DeX schreef op 24 June 2003 @ 07:46:
Ik logde net in met MSN6 (Beta). zegt ie dat er een nieuwe versie is. Ik installeer ehm: MSN 6. Geen beta te vinden. Is dit gewoon de full release?
Staat daar versie 6.0.0268? Dan heb je gewoon de official preview
[edit]
En lees eens 3 posts terug...
Staat precies hetzelfde

[ Voor 10% gewijzigd door Korakal op 24-06-2003 08:16 ]
Verwijderd
Ja maar druk je op de Whats new button dan zie je staan msn 5.xxxx heeft asl nieuwe opties bla bla bla.
Korakal schreef op 24 June 2003 @ 08:15:
[...]
Kijk eens bij Help>Info ?
Staat daar versie 6.0.0268? Dan heb je gewoon de official preview
[edit]
En lees eens 3 posts terug...
Staat precies hetzelfde
(blind dus)
TNX
In ConfigCache.xml staat gewoon nog steeds en-us, maar ik heb alleen Boter-kaas-en-eierenVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 02:14:
Gewoon weer nl-nl veranderen in en-us
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
dan zit je denk ik bij de verkeerde acount... had ik eerst ook toen was er een nieuwe aangemaakt 1231321546 zoiets gewoon allemaal nummers dus...Gerco schreef op 24 June 2003 @ 08:33:
[...]
In ConfigCache.xml staat gewoon nog steeds en-us, maar ik heb alleen Boter-kaas-en-eieren
Ik heb maar 1 account erop staan. In die dir staat naast mn e-mail adres trouwens nog wel wat dirs met allemaal vage nummers, hoort dat zo? Er staat maar 1 dir met mijn e-mail adres.GoTAProblem schreef op 24 juni 2003 @ 08:41:
dan zit je denk ik bij de verkeerde acount... had ik eerst ook toen was er een nieuwe aangemaakt 1231321546 zoiets gewoon allemaal nummers dus...
Edit:
In 1 van de dirs met vage nummers stond inderdaad nog een configcache.xml, die heb ik weer geedit en nu werkt alles weer!
Waarom staat die extra dir daar dan? (in de andere 10 dirs stonden alleen sqmdataxx.sqm bestanden)
[ Voor 28% gewijzigd door Gerco op 24-06-2003 08:55 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
1 van die vage nummers is jouw 'echte' acount en die moet je dus nog aanpassen ik zou zeggen copy and paste configcache naar die mappenGerco schreef op 24 juni 2003 @ 08:51:
[...]
Ik heb maar 1 account erop staan. In die dir staat naast mn e-mail adres trouwens nog wel wat dirs met allemaal vage nummers, hoort dat zo? Er staat maar 1 dir met mijn e-mail adres.
[edit] Ik zie dat het al gelukt is
[ Voor 7% gewijzigd door MaiorDomus op 24-06-2003 08:56 ]
Haha, sinds ik msn 6 heb, heb ik geen wallhack in Counter-Strike meer nodig
Als iemand zich aanmeldt op msn, kan ik namelijk gewoon door muren heen kijken
(nee, ik gebruik normaal geen wallhacks hoor)

(nee, ik gebruik normaal geen wallhacks hoor)
Verwijderd
Ik heb nu msn 6 gedownload, nadat ik er toe werd gedwongen door microsoft. Loopt ie vast bij, bij het aanmelden, stopt ie en loopt ie vast.
Hier het zelfde probleem.Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 13:43:
Ik heb nu msn 6 gedownload, nadat ik er toe werd gedwongen door microsoft. Loopt ie vast bij, bij het aanmelden, stopt ie en loopt ie vast.
Ik draaide MSN 6.0 op WIn98. Liep prima.
Vandaag kreeg ik de melding dat er een update beschikbaar is... Ik heb m gedownload en sindsdien loopt msn vast tijdens het inloggen.
Kep msn geuninst en opnieuw geinst. DIt keer nmiet geupdate maar dan logt ie helemaal niet meer in. Opnieuw geupdate en ook dan loopt ie weer vast tijdens het inloggen..
Is hier een oplossing voor ???
Verwijderd
Wat moet ik doen als ik dit krijg? MSN wil 5.0 laatste versie installeren.
Ik heb zelf 6.0

Ik heb zelf 6.0
Volgens mij is dat gewoon de gereleasde versie van 6.0?Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 15:21:
[afbeelding]
Ik heb zelf 6.0
(Dus geen beta meer). Jij hebt nu zeker de BETA-versie?
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 24-06-2003 15:46 ]
edit:
bericht verwijderd...
bericht verwijderd...
Dit klopt ja, zoals iemand hierboven al zei, dan wil hij de nieuwste versie van msn 6.0 installeren, als je dit weigert kan je dus niet meer doorgaanVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 15:21:
[afbeelding]
Ik heb zelf 6.0

Maar bij mij ging het allemaal zonder problemen
Inderdaad, bij mij en mijn vrienden ook.pvanwelt schreef op 24 June 2003 @ 16:45:
[...]
Dit klopt ja, zoals iemand hierboven al zei, dan wil hij de nieuwste versie van msn 6.0 installeren, als je dit weigert kan je dus niet meer doorgaan![]()
Maar bij mij ging het allemaal zonder problemen
Zit nu al meer dan 2 uur tegen elkaar minesweeper te spelen
Kan je er iets aan doen dat hij niet meer elke keer als je msn opnieuw opstart hij de achtergrond van de chatvensters veranderd ... heb een achtergrond ingesteld als standaard maar toch veranderd hij hem elke keer als ik hem opnieuw opstart ... zelfde als met mijn avatar ... die veranderd ook elke keer als ik opnieuw opstart ...
gewoon even afmelden en weer aanmelden. Dan blijft ie staan... Waarom? Ikke nie weet.
Nopez werkt ook niet .. erg irritant dit
Verwijderd
Gewoon, nooit afsluiten met rechts>afsluitenTimocos schreef op 25 juni 2003 @ 15:39:
Nopez werkt ook niet .. erg irritant dit
Uhm hij veranderd gewoon ook als ik me afmeld en als ik pc bijv opnieuw opstart
Weet iemand al wat over de fontkleuren , of er ook een proggie is daarvoor die wel werkt?
Ik heb Msn preview 6.0 268
Kan zelf niks vinden zoek al dagen , misschien dat er iemand al tegenaan is gelopen??
Ik heb Msn preview 6.0 268
Kan zelf niks vinden zoek al dagen , misschien dat er iemand al tegenaan is gelopen??
Verwijderd
Heb je Set Default aangeklikt? Je weet maar nooitTimocos schreef op 25 June 2003 @ 10:19:
Kan je er iets aan doen dat hij niet meer elke keer als je msn opnieuw opstart hij de achtergrond van de chatvensters veranderd ... heb een achtergrond ingesteld als standaard maar toch veranderd hij hem elke keer als ik hem opnieuw opstart ... zelfde als met mijn avatar ... die veranderd ook elke keer als ik opnieuw opstart ...
Van je icon zou ik niet weten.
Dat is het hem ... ik zet hem hele tijd op set default maar als ik msn weer opnieuw opstart dan staat die standaard ( degene zonder plaatje ) weer als defaultVerwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 16:19:
[...]
Heb je Set Default aangeklikt? Je weet maar nooit
Van je icon zou ik niet weten.
Klopt het dat de release voor Nederland op 17 juli is?
| Lian Li PC65B | Intel P4 2,4GHz | 512MB PC2700 | Asus P4S8X-X | PoV GeForce FX 5900XT 128MB | L.I.S. 2 Premium VFD | | Maxtor DMP9 120GB 7200RPM 2MB (2x) | Iiyama ProLite E430S-B & E431S-B | Logitech DT Comfort & Z3e 2.1 | HP PS7960 |
Ja dat klopt... En je hoeft na 2 minuten niet te kicken hoor
Klopt het dat de preview versie geen fileshare functie heeft ? ik heb de topic wel doorgenomen maar het lukt niet. In de help-onderwerpen van msn staat ook niks over filesharing.....heb de nederlandse preview versie..
Hello tweakers,
Ikben bij mn vriendin, en op haar pc looptmsn 6.0 hele tijd vast.
Ze heeft WIN ME. Als ik ga aanmelden dan loopt ie op een gegeven moment vast
Is hier al iets over bekend??
Ikben bij mn vriendin, en op haar pc looptmsn 6.0 hele tijd vast.
Ze heeft WIN ME. Als ik ga aanmelden dan loopt ie op een gegeven moment vast
Is hier al iets over bekend??
Heeft iemand hier ook al wat tegen de adds ?
Want de BETA (build 250) anti-add patch werkt neit
Asus A7V266, AMD XP 2400+ met 1024 DDR en een 350 GB Harddisk
Verwijderd
Ik heb nog niet de tijd gehad om alle games te checken, maar ik vraag me af of er ook games bij zitten die realtime non-turnbased zijn... non dus dat je continu de activiteit van de ander ziet. Het is Flash, maar hoe hebben ze het multiplayer gedeelte verzorgd?
msn Reclame bannerblueicez schreef op 26 June 2003 @ 10:03:
Liever niet dus
Is er trouwens nog iets bekend over die bewegende emoticons? ik bedoel kan je die er nou zelf in maken? of kan dat gewoon niet? of zou het te zwaar zijn?
Accessibility first
Verwijderd
C:\Documents and Settings\*username* daarna staat geen apliciaton data, alleen user data , en daar staan mapjes met cijfers. maar daar staat ook nix in
geen id bij mij werkte het niet toen ik het icoontjeMegaPool schreef op 26 juni 2003 @ 12:14:
Is er trouwens nog iets bekend over die bewegende emoticons? ik bedoel kan je die er nou zelf in maken? of kan dat gewoon niet? of zou het te zwaar zijn?

duzz hopelijk heeft iemand een oplossing
Zet je 'verborgen bestanden weergeven' optie in de verkenner maar eens aanVerwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 14:18:
C:\Documents and Settings\*username* daarna staat geen apliciaton data, alleen user data , en daar staan mapjes met cijfers. maar daar staat ook nix in
Verwijderd
tijdens aanmelden
al een OPLOSSING hiervoor
For Fuck Sake
tijdens aanmelden
For Fuck Sake
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 21:52 ]
Ik heb nu ook MSN 6.0 geinstalleerd. Maar ik heb een probleem: zowel mijn vriendin als ik hebben een msn account. Nu start die van haar automatisch mee op
als ik onder mijn naam inlog. Dus zijn we dan allebei online! En da's nogal lastig voor als ze er niet is en iedereen denk dat ze online is... Wie weet hier een oplossing voor?
als ik onder mijn naam inlog. Dus zijn we dan allebei online! En da's nogal lastig voor als ze er niet is en iedereen denk dat ze online is... Wie weet hier een oplossing voor?
Weet iemand of er ook een nieuwe Windows Messenger komt? Ik heb namelijk geen zin om 2 messengers te installeren.
mmm, kan iemand nog iets met dit: http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/messager.txt 
ik zat te spelen met reshacker en kwam het tegen.
ik zat te spelen met reshacker en kwam het tegen.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
tdehoog: er komt binnenkort een windows messenger 5 uit. Er schijnt weinig te zijn gechanged.
Iemand al een polygamy patch gevonden voor versie 268?
Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
Plus! (versie 2.10.0.35) ofzowiets, werkt gedeeltelijk met MSN6.0blueicez schreef op 26 juni 2003 @ 10:03:
Waaronder de ad-killer werkt
Tenminste... bij de MSN6.0 versie die ik had wel
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 26-06-2003 22:58 ]
Als ik met ResHacker de icons wil vervangen hoe gaat dat dan?
Ik heb (volgens mij) de locatie ervan al gevonden (Bitmap/718) maar dat is een lange bitmap. Moet ik dan van alle smilies 1 lange bitmap maken?
Ik heb (volgens mij) de locatie ervan al gevonden (Bitmap/718) maar dat is een lange bitmap. Moet ik dan van alle smilies 1 lange bitmap maken?
Verwijderd
ik denk dat ik de enige benVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 17:28:
tijdens aanmelden
For Fuck Sake
Verwijderd
Vroeger gebruikte ik nog Trillian Pro v1.0, maar MSN 6 roeleert echt wel! 
Ik vind het alleen jammer dat je niet meer als 150 'buddies' kan hebben.
Ik heb de oude buddie.xml van Trillian. Kan ik hier niet iets mee doen
Wil graag zoveel mensen toevoegen als ik kan, vroeger voor msn 5 was daar een patch voor, maar hoe kan je die gebruiken voor bijvoorbeeld MSN 6. Of moet je dan gwn wachten to de pacth opnieuw uitgebracht is.
Met recourse hacker heb ik ook wat rondgekeken, maar kwam nix interessants tegen.
Animated icons zou ook wel leuk zijn als je die kan maken, en weet iemand hoe je de icoontjes die je zelf toevoegd mooi kan maken. Dus net zo mooi als de orinelen?
Ik vind het alleen jammer dat je niet meer als 150 'buddies' kan hebben.
Ik heb de oude buddie.xml van Trillian. Kan ik hier niet iets mee doen
Wil graag zoveel mensen toevoegen als ik kan, vroeger voor msn 5 was daar een patch voor, maar hoe kan je die gebruiken voor bijvoorbeeld MSN 6. Of moet je dan gwn wachten to de pacth opnieuw uitgebracht is.
Met recourse hacker heb ik ook wat rondgekeken, maar kwam nix interessants tegen.
Animated icons zou ook wel leuk zijn als je die kan maken, en weet iemand hoe je de icoontjes die je zelf toevoegd mooi kan maken. Dus net zo mooi als de orinelen?
Er is een soort andere MSN+ uit met een aantal handige functies:
Sigmsn by Matt is an all-round addon that works with MSN Messenger 4, 5 and now with MSN 6. It includes options like:
edit:
Ik zie dat er net een nieuwe versie is. Deze heb ik nog niet geprobeerd (nu kan ik het ook niet testen helaas):
• /IRC commands
• Action log
• Advanced contact list enlarger (New)
• Bug report (New)
• Contact list enlarger (Updated)
• Contact list manager (New)
• Contact list saver (New)
• Encrypted messages (Updated for better security)
• Fake app invite
• Font colour (Updated)
• Font colour sharer (New)
• Group manager (New)
• Hotmail inbox (Updated with 2 new options)
• Information display (Updated with dialog saving)
• Insatnt message creator (New)
• Instant message (Updated)
• Instant message text limit changer
• Messenger title (New)
• Nick name creator (Updated with ALOT more options)
• Password generator (New)
• Plugins (Updated)
• Popup messages (Updated)
• Protocol nick name changer (Updated)
• Real status viewer (No longer limited)
• Security message (Updated, more stable on MSN 5)
• Security message generator (Updated with dialog save)
• Sigmsn options (New)
• Status flood block (New)
• Status remote
• Update Sigmsn (Updated)
Hij is hier te downloaden. Lijkt me wel de moeite waard.
Sigmsn by Matt is an all-round addon that works with MSN Messenger 4, 5 and now with MSN 6. It includes options like:
edit:
Ik zie dat er net een nieuwe versie is. Deze heb ik nog niet geprobeerd (nu kan ik het ook niet testen helaas):
• /IRC commands
• Action log
• Bug report (New)
• Fake app invite
• Font colour (Updated)
• Group manager (New)
• Messenger title (New)
• Plugins (Updated)
• Sigmsn options (New)
• Status remote
[ Voor 57% gewijzigd door Puck op 28-06-2003 16:10 ]
Ga hem ff uit proberen tot dat MSN+ voor msn6.0 uit is.PuCK schreef op 28 June 2003 @ 16:08:
Er is een soort andere MSN+ uit met een aantal handige functies:
edit:
• /IRC commands
• Action log
• Bug report (New)
• Fake app invite
• Font colour (Updated)
• Group manager (New)
• Messenger title (New)
• Plugins (Updated)
• Sigmsn options (New)
• Status remote
Ik vind MSN+ toch fijner werken dan Sigmsn.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ehm, ik heb Sigmsn op 3 pc's geprobeerd maar hij geeft telkens een foutmelding 'de actieve applicatie is bezet. Switchen of Retry?".
Verwijderd
Nou... ik heb het ook ff geïnstalleerd dan. Personen in mijn lijst begonnen te 'zeuren' of ik die nieuwe MSN Bèta al had en waarom dan wel niet. Versie 6 ja idd babe; dat zal je bedoelen.
Maar goed, als je dat een slordige 10,000 keer op een etmaal aanhoort, dan gaat toch ook ff niet goed met je en word het vervolgens helemaal psychologische druk; en dan ga je 'em wel installeren.
Maar heb resoluut na 10min weer versie 5 teruggeknald naar me HDD. Oh my god, wat 'n toeters en bellen. Het oogt allemaal super druk; dat hoeft ook weer niet voor mij. Al die honderden knoppen die erop zitten. Of je tegenwoordig tijdens het chatten ook nog een Apache helikopter moet bedienen ofzo. Daardoor houd je nog een kleiner chatvenster over ook.
Maar goed, weet niet of iemand anders dat ook vind, maar dat was mijne (korte) ervaring ermee.
Maar heb resoluut na 10min weer versie 5 teruggeknald naar me HDD. Oh my god, wat 'n toeters en bellen. Het oogt allemaal super druk; dat hoeft ook weer niet voor mij. Al die honderden knoppen die erop zitten. Of je tegenwoordig tijdens het chatten ook nog een Apache helikopter moet bedienen ofzo. Daardoor houd je nog een kleiner chatvenster over ook.
Maar goed, weet niet of iemand anders dat ook vind, maar dat was mijne (korte) ervaring ermee.
Dan schakel je de werkbalk met al die knoppen toch gewoon uit.........Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 14:12:
Nou... ik heb het ook ff geïnstalleerd dan. Personen in mijn lijst begonnen te 'zeuren' of ik die nieuwe MSN Bèta al had en waarom dan wel niet. Versie 6 ja idd babe; dat zal je bedoelen.Maar goed, als je dat een slordige 10,000 keer op een etmaal aanhoort, dan gaat toch ook ff niet goed met je en word het vervolgens helemaal psychologische druk; en dan ga je 'em wel installeren.
Ik heb op "een bekende Belgische site met MSN Patchesmrbombastic schreef op 26 June 2003 @ 22:48:
Iemand al een polygamy patch gevonden voor versie 268?
edit: Ik heb nu de Nega Patch geinstalleerd, en nu kan ik msn 2x runnen. Maar nu heb ik weer iets bizars. Als ik op offline weergeven druk, dan gaat msn online en als ik op online druk gaat ie offline. Snappen we t nog?
[ Voor 36% gewijzigd door mrbombastic op 29-06-2003 19:50 ]
Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
mrbombastic schreef op 29 juni 2003 @ 18:44:
[...]
Ik heb op -knip- wel een patch gevonden, maar dan krijg ik een error dat ik de goede versie niet heb, hoewel er op -knip- toch echt versie 268 staat.
offtopic:
Ik zou die site maar even weg halen voordat je ook een OW krijgt
Ik zou die site maar even weg halen voordat je ook een OW krijgt

[ Voor 5% gewijzigd door Frash op 29-06-2003 19:24 ]
Verwijderd
zou dit te maken hebben met, dat msn momenteel aan het draaien is en dus (op)gestart isKorakal schreef op 28 juni 2003 @ 21:07:
Ehm, ik heb Sigmsn op 3 pc's geprobeerd maar hij geeft telkens een foutmelding 'de actieve applicatie is bezet. Switchen of Retry?".
Verwijderd
Hoe zit het met de smileys!!!
Op m'n 2de PC krijg ik ze niet te zien... meer dan een week niet...
Heb msn 6 verwijderd, opnieuw geinstalleerd... maar heeft niet geholpen...
Op m'n 2de PC krijg ik ze niet te zien... meer dan een week niet...
Heb msn 6 verwijderd, opnieuw geinstalleerd... maar heeft niet geholpen...
amen!Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 14:12:
Nou... ik heb het ook ff geïnstalleerd dan. Personen in mijn lijst begonnen te 'zeuren' of ik die nieuwe MSN Bèta al had en waarom dan wel niet. Versie 6 ja idd babe; dat zal je bedoelen.Maar goed, als je dat een slordige 10,000 keer op een etmaal aanhoort, dan gaat toch ook ff niet goed met je en word het vervolgens helemaal psychologische druk; en dan ga je 'em wel installeren.
kijk, dat men meer functionaliteit toevoegd, ok. maar waarom die functionaliteit nou moet komen in een soort vaag avatar systeem of een 'insert je eigen smilie'-knop, gaat mij de pet dan weer te boven. ik heb msn6 gezien op mn broertjes pc en het is een groot kleurenfestijn. doe het dan op de manier waarop icq het doet: VEEL functionaliteit (waarvan het merendeel nog _nut_ heeft ook, i.t.t een avatar die een kwart van je chat venster weghaalt), maar niet hinderlijk, en ook niet diep verstopt.
ik blijf lekker bij 4.7 of 5.0
moet MS natuurlijk wel hetzelfde protocol houden, anders worden we gedwongen op die nieuwe versies.
verder geen flame bedoeld ofzo: maar microsoft speelt hiermee duidelijk in op de zgn. breezermensjes (nee, ik insinueer hier niet mee dat als je msn6 gebruikt dat je dan breezers drinkt of IrRiTaNt SgRiJvT) die nogal happig zijn op smilies, kleuren, iconen etc. ik wil een chatprogramma om te communiceren of een praatje te maken, niet om te genieten van iemand zijn icoon of eigen gemaakte smilie. simpel, snel, en functioneel is voor mij het devies. en icq en msn 4.7 of 5.0 voldoen voor mij daaraan.
Weet iemand hoe je die "balk" met tekst wegkrijgt van "Click here to learn about the Customer Experience Improvement Program." Vind het nogal irritant zegmaar.