Ik vind er alleen geen logica in zitten.. eerst was het de bedoeling met mijnenveger dat je ze vond en niet liet afgaan.. nu moet je ze laten afgaan..spokje schreef op 31 July 2003 @ 11:35:
Mijnenveger is ook lachuh met z'n 2en
Maar ipv rechtermuisknop druk je nu gewoon linkermuisknop
zit idd wel beetje verschil tussen, maar vind 't daardoor niet minder leuk ofzo. Speel het best vaak met 1 van me maten
Verwijderd
Heeft er iemand een MSN Polygamy voor MSN 6.0.0268 of hoger? Ik heb al een heleboel geprobeerd, maar die zijn allemaal niet compatible met deze versie.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 10:58 . Reden: FF een typo weggewerkt ]
waarom gebruik je niet gewoon de nieste versie? 6.0.0602
Arrived anxious, left bored
omg, hoe wil je dat klaarspelenVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 21:18:
[...]
das nix ik ken iemand en die heeft 52605
en die iemand ben ik
Ik kom tot aan de 7000 en dan zegtie dat er geen zetten meer mogenlijk zijn
Zo kom ik nooit op een hoge score.
Met tegen de tijd heb ik al wel bijna 15k gehaald.
Verwijderd
neem trillian MSN 6 zuigt
Mod-break:
Zie MiWa-r hieronder
[ Voor 73% gewijzigd door F_J_K op 10-08-2003 01:10 ]
Verwijderd
Ok, ik moet toegeven dat ik het met je eens ben!Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 22:17:
neem trillian MSN 6 zuigt
Maar de manier waarop je dat hier komt melden is niet echt hoogstaand.
Zulk gedrag zou ik juist eerder van een "voorgekouwde" msn gebruiker verwachten.
Verwijderd
oefenenbbrother schreef op 09 August 2003 @ 14:42:
[...]
omg, hoe wil je dat klaarspelen
is er nou al iemand die mijn kan vertelle hoe je die smilies animeerd?
want delaatste 5 pgina's kan ik er zowiezo al helemaal niks meer over vinden
want delaatste 5 pgina's kan ik er zowiezo al helemaal niks meer over vinden
Is ook niks over te vinden want het kan niet
Wellicht een simpele vraag, maar ik dacht dat er een tijdje geleden ook een web-versie van MSN beschikbaar was? Is dat zo en zo ja: waar dan

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Heheh ben weer lekker terug en bruin van 3 weken costa brava, lekka lekka lekka
Maargoed, ik heb alle pagina's nog een keer doorgelezen
Maar tot mijn verbazing is er nog steeds geen patch voor meer als 150 buddies beschikbaar en deze heb ik echt wel nodig na de vakantie
Ik weet dat hij er was voor msn 5.0 maar nog niet voor versie 6
Kan niemand die even veranderen, zodat die patch op versie 6 werkt.
Ik heb niet veel verstand van programmeren drm.
Anders had ik het wel zelf gedaan.
Ik heb met school LOGO en SQL gedaan. Dit is mij niet goed afgegaan
Dus hierbij ook een request
Maargoed, ik heb alle pagina's nog een keer doorgelezen

Maar tot mijn verbazing is er nog steeds geen patch voor meer als 150 buddies beschikbaar en deze heb ik echt wel nodig na de vakantie
Ik weet dat hij er was voor msn 5.0 maar nog niet voor versie 6
Kan niemand die even veranderen, zodat die patch op versie 6 werkt.
Ik heb niet veel verstand van programmeren drm.
Anders had ik het wel zelf gedaan.
Ik heb met school LOGO en SQL gedaan. Dit is mij niet goed afgegaan
Dus hierbij ook een request
Verwijderd
ik wordt echt helemaal gek...de nieuwste msn 6.0 loopt de hele tijd vast als ik een spelletje spel met iemand, hij zegt dat ineens of ik een fout rapport wil verzenden en sluit dan af....andere versies heb ik niet kunnen vinden en een herinstall van msn 6.0
hielp niet, dit is altijd na verloop van tijd...
specs winxp prof met alle updates , geen sp1
hielp niet, dit is altijd na verloop van tijd...
specs winxp prof met alle updates , geen sp1
Heeft er iemand een idee hoe ik die webcam aan de gang krijg?
hij geeft alleen maar zwart beeld.
Ik heb meerdere capture devices waaronder een TV-in.
Volgens mij wil msn de tvtuner over de webcam gooien!
hij geeft alleen maar zwart beeld.
Ik heb meerdere capture devices waaronder een TV-in.
Volgens mij wil msn de tvtuner over de webcam gooien!
Verwijderd
Er ging bij mij ook effe een potje overheen voordat ik deze omgekeerde logica begreep... wel ERG leuke game trouwens... de leukste die erbij zit imho.Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 16:19:
[...]
Ik vind er alleen geen logica in zitten.. eerst was het de bedoeling met mijnenveger dat je ze vond en niet liet afgaan.. nu moet je ze laten afgaan..
Verwijderd
Heeft nog niemand een lijst vergroter van msn gevonden?
Dus een progje waardoor je meer als 150 mensen / buddies in je lijst kan stoppen.
Bij Trillian was dit ook mogelijk en vond ik veel handiger.
Ik weet dat hij er voor versie 5.0 was, maar ik heb geen flauw idee hoe ik deze moet aanpassen voor 6.0.
Kunnen we hier geen gezamelijk project van maken of zoiets dergelijks
?
Ik denk dat veel mensen dit zouden waarderen na een leuke vakantie socializen en maybe meer
?
Asjeblieft laat dit niet een nutteloze reply zijn en lees ook een keer deze reply en zeg er wat over, want ik weer zeker dat mensen zo'n contact enlarger willen hebben
Dus een progje waardoor je meer als 150 mensen / buddies in je lijst kan stoppen.
Bij Trillian was dit ook mogelijk en vond ik veel handiger.
Ik weet dat hij er voor versie 5.0 was, maar ik heb geen flauw idee hoe ik deze moet aanpassen voor 6.0.
Kunnen we hier geen gezamelijk project van maken of zoiets dergelijks
Ik denk dat veel mensen dit zouden waarderen na een leuke vakantie socializen en maybe meer
Asjeblieft laat dit niet een nutteloze reply zijn en lees ook een keer deze reply en zeg er wat over, want ik weer zeker dat mensen zo'n contact enlarger willen hebben
absoluut niet bedoelt om te flamen oid! maaruh, je zult en moet dus weer eens upgraden... ik zit alleen af en toe op "msn" om een leraar/medeleerling te kunnen spreken. het liefst gebruik ik dan gaim, en in windows gewoon de bijgeleverde versie van XP.
de laatste nieuwsberichten over het upgraden hebben jullie vast wel gelezen, vind het n beetje een naaistreek...
de laatste nieuwsberichten over het upgraden hebben jullie vast wel gelezen, vind het n beetje een naaistreek...
Verwijderd
Ja maar veel ken je der niet aan doen.
Het zijn gewoon geniepige streekjes om je toch maar weer over te halen.
Toch vind ik msn 6 wel fijn. Leuk idee dat met die foto's / usericon
Je wordt toch min of meer overgehaald door de vrouwen, want die blijven erom zuren.
Iemand nog naar mijn bocenstaande repley gelezen
Het zijn gewoon geniepige streekjes om je toch maar weer over te halen.
Toch vind ik msn 6 wel fijn. Leuk idee dat met die foto's / usericon
Je wordt toch min of meer overgehaald door de vrouwen, want die blijven erom zuren.
Iemand nog naar mijn bocenstaande repley gelezen
http://wbmsn.comBtM909 schreef op 12 August 2003 @ 18:27:
Wellicht een simpele vraag, maar ik dacht dat er een tijdje geleden ook een web-versie van MSN beschikbaar was? Is dat zo en zo ja: waar dan
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
BtM909 schreef op 12 August 2003 @ 18:27:
www.odigo.com
www.odigo.com
Je moet ook nie eenvoudig, maar op tijd spelenbbrother schreef op 09 August 2003 @ 14:42:
[...]
omg, hoe wil je dat klaarspelen
Op die manier heb ik een kleine 60.000 punten behaald
[ Voor 26% gewijzigd door --MeAngry-- op 21-08-2003 16:58 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Raar probleem....
Ik heb dus die versie 6 gedownload en geinstalleerd, echter elke keer bij opstarten van de PC start ook de "originele" msn die in XP zit.
Dan krijg ik ineens een melding dat ik ergens anders ben aangemeld en dan start die msn 6 pas.
Doe ik iets verkeerd of is dit een bug?!?!
Ik heb dus die versie 6 gedownload en geinstalleerd, echter elke keer bij opstarten van de PC start ook de "originele" msn die in XP zit.
Dan krijg ik ineens een melding dat ik ergens anders ben aangemeld en dan start die msn 6 pas.
Doe ik iets verkeerd of is dit een bug?!?!
Verwijder de 'ingebakken' versie van Windows Messenger definitief door de volgende regel uit te voeren in Start --> Uitvoeren:
Dit zou het probleem wel op moeten lossen... Ook te vinden in de FAQ.
code:
1
| RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove |
Dit zou het probleem wel op moeten lossen... Ook te vinden in de FAQ.
Euhm....
Ik heb nu het probleem dat mijn custom msn tabs weg zijn......
Het was al eerder, maar daar kon ik toen nog wel iets aan doen...nu niet meer
Ik heb de Configcache op readonly gezet...maar ook dat mag geen baat hebben
Als ik m niet op read only zet, overschrijft die het gewoon...
Expire in days staat op 999
Is hier een oplossing voor?

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Ik heb dit probleem ook al vaker gehad en gedaan wat ik kon, maar niks bleek te helpen. Heel irritant. Ik heb het nu opgegeven en de tabs weer gewoon uit gezet.rapido_ schreef op 22 August 2003 @ 09:14:
Euhm....
Verwijderd
weet er iemand hoe je het scroll menu met je emoticons kan uitbreiden? en ook of je de custom emoticons eruit kan krijgen? Ik vind de fok! emoticons nl mooier dan di custom, en zou de custom er graag uitsmijten...iemand?
Verwijderd
of weet er iemand hoe je bewegende smileys erin kunt zetten...ik weet dat het mss wel ergens in de 34 pg staat mr is nogal veel om te doorlezen
Hm, sinds ik msn 6 heb heb ik veel problemen met ontvangen/verzenden van berichten. Het lijkt alsof ze aankomen maar de ontvanger krijgt helemaal geen text door. Vaak gebeurd dit ook anders om. Als ik msn 5 ofzo gebruik dan heb ik er geen last van maar daar krijg ik heel de tijd berichtjes op van MSN Security update ofzo dat ie niet veilig is.
Hoe kan ik dit oplossen want ik zou graag msn 6 willen gebruiken...
Hoe kan ik dit oplossen want ik zou graag msn 6 willen gebruiken...
Verwijderd
die problemen heb ik ook
dat tekst aangekomen lijkt te zijn maar niet zo is........
iig wil ik het wel weten ja hoe je standaard emoticons eruit kan hale
en hoe je bewegende maakt.....
iig wil ik het wel weten ja hoe je standaard emoticons eruit kan hale
en hoe je bewegende maakt.....
Maarja, de main function van MSN is toch wel het met elkaar chatten, als dat niet werkt...Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 13:28:
die problemen heb ik ook
ik zit trouwens achter een pctje die het internet deelt dmv Winroute....
Verwijderd
Ten eerste vind ik toch dat je het wel kunt lezen, anders krijg je zo'n herhaal topic.
Is toch niet zo moeilijk om je persoonlijke instellingen op zoveel 100 post per pagina te zetten en dan even te CTRL+F'en???
Maar er is iig naar mijn weten nog niet een manier hoe je bewegende smilies erin kan zetten
Misschien is er op de Belgische site, waar ik de naam niet van mag noemen, wel iets voor opgedoken.
Misschien kan je proberen om Resource Hacker te gebuiken en dan kijken en een beetje rondneuzen of je de standaard smilies kan vinden. Deze kan je dan verplaatsen door die van Fok! bijvoorbeeld. In theorie zou het moeten werken, maar in praktijk, ik weet het niet
Vraag me trouwens ook af of je dan bewegende erin kan plaatsen. Het moet eigenlijk gewoon mogelijk zijn.
Nog even over mij vraag over een contactenlijst vergroter. Ik had een contact enlarger gevonden, maar daar krijg ik een foutmelding bij en die wijst erop dat msn 5 of lager niet meer aanwezig is op mijn PC en dat deze dus alleen bedoeld is voor versie 5 en lager en niet voor MSN 6
is het zo moeilijk om deze versie te overzetten naar een MSN 6 versie? Het zal toch niet al te moeilijk zijn, omdat de basis ongeveer hetzelfde is.
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden, of wil iemand dit programmeren? Als ik het kon had ik het wel zelf gedaan, maarja LOGO op school ging nog wel, maar SQL al niet, dus ver kom ik niet, want programmeren kan ik niet, sorry
Ik zie dat veel mensen dit vragen, omdat ik al flink heb liggen rondzoeken op verschillene tweakMSNsites en hun bijbehorende forums. Ze lopen echter allemaal dood. Helaas. de beste maniet was het om hier te vragen, omdat hier de meeste mensen zitten van iig heel Nederland en ook slimme mensen / tweakers, die wel zo'n programmatje kunnen programmeren.
Ook zou het leuk zijn als het als een Plug-In werd gemaakt voor MSN Plus!, want ik ga ervan uit dat veel mensen dit ook gebruiken.
Ik doe nog een laatste google-poging
en ik meld het zeker als ik wat vind. Ook wil ik wel de contact enlarger uploaden, als dat mag van de modjes, en dan de link hier posten zodat mensen die kunnen downloaden en kunnen kijken of ze er iets aan kunnen veranden, zodat hij met MSN6 kan werken. Bij Trillian en MSN5 werkt hij wel dus zou hij in feite ook met MSN6 werkende te maken zijn
Zullen we hier een eigen topic voor openen, want ik weet gewoon dat er veel interesse voor is, vooral na de vakantie lekker gesocialized te hebben
Is toch niet zo moeilijk om je persoonlijke instellingen op zoveel 100 post per pagina te zetten en dan even te CTRL+F'en???
Maar er is iig naar mijn weten nog niet een manier hoe je bewegende smilies erin kan zetten
Misschien kan je proberen om Resource Hacker te gebuiken en dan kijken en een beetje rondneuzen of je de standaard smilies kan vinden. Deze kan je dan verplaatsen door die van Fok! bijvoorbeeld. In theorie zou het moeten werken, maar in praktijk, ik weet het niet
Nog even over mij vraag over een contactenlijst vergroter. Ik had een contact enlarger gevonden, maar daar krijg ik een foutmelding bij en die wijst erop dat msn 5 of lager niet meer aanwezig is op mijn PC en dat deze dus alleen bedoeld is voor versie 5 en lager en niet voor MSN 6
is het zo moeilijk om deze versie te overzetten naar een MSN 6 versie? Het zal toch niet al te moeilijk zijn, omdat de basis ongeveer hetzelfde is.
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden, of wil iemand dit programmeren? Als ik het kon had ik het wel zelf gedaan, maarja LOGO op school ging nog wel, maar SQL al niet, dus ver kom ik niet, want programmeren kan ik niet, sorry
Ik zie dat veel mensen dit vragen, omdat ik al flink heb liggen rondzoeken op verschillene tweakMSNsites en hun bijbehorende forums. Ze lopen echter allemaal dood. Helaas. de beste maniet was het om hier te vragen, omdat hier de meeste mensen zitten van iig heel Nederland en ook slimme mensen / tweakers, die wel zo'n programmatje kunnen programmeren.
Ook zou het leuk zijn als het als een Plug-In werd gemaakt voor MSN Plus!, want ik ga ervan uit dat veel mensen dit ook gebruiken.
Ik doe nog een laatste google-poging
Zullen we hier een eigen topic voor openen, want ik weet gewoon dat er veel interesse voor is, vooral na de vakantie lekker gesocialized te hebben
Ik zal dit read-only toevoegen in dit nieuwe versie van tabinstaller. Dan moet ie lukkenGodjira schreef op 22 August 2003 @ 11:21:
[...]
Ik heb dit probleem ook al vaker gehad en gedaan wat ik kon, maar niks bleek te helpen. Heel irritant. Ik heb het nu opgegeven en de tabs weer gewoon uit gezet.
Verwijderd
Hoe moet je er dan voor zorgen edwie dat die Tabs niet vervangen worden na zoveel dagen?
En niemand een idee over die buddie enlarger
Voor diegene die al MSN 6.1 Beta gebruiken, MSN+ heeft een nieuwe versie die samen gaat met deze nieuwe Beta.
Hier kan je hem downloaden..
Hier kan je hem downloaden..
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Mag wel, alleen naar de vage belgische site mag nie. Die link Naar de site van MSN Plus van patchou en niet naar de wazige site waar de beta van MSN 6.1 zich bevindt.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Met de site van MessengerPlus is inderdaad niets mis.
Laten we nu maar weer ontopic verder gaan.
Laten we nu maar weer ontopic verder gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door SH007 op 07-09-2003 20:35 ]
stel read-only in. Het is nog steeds workaround..Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 20:54:
Hoe moet je er dan voor zorgen edwie dat die Tabs niet vervangen worden na zoveel dagen?
Verwijderd
Ja dit wordt ook wel polygamy genoemd. ga daar maar een op zoeken. In Belgie zoeken natuurlijk. Daar staan de mensen je eerder ter woord 
Ook heb ik de vent van Sigmsn gesproken en die gaat nu voor mij een contact enlarger van MSN 6 maken. Iemand interesse, want hij wilde wat namen zien
Ook zal ik meteen vragen of hij meteen de functies van dMSN erin kan stoppen, zodat je ziet we je blockt en wie je uit je luist hebt gegooit maar die jou er nog wel in hebben, enz.
Als plugin misschien voor MSN Plus! Zijn er eigenlijk al Plugins
Ook heb ik de vent van Sigmsn gesproken en die gaat nu voor mij een contact enlarger van MSN 6 maken. Iemand interesse, want hij wilde wat namen zien
Ook zal ik meteen vragen of hij meteen de functies van dMSN erin kan stoppen, zodat je ziet we je blockt en wie je uit je luist hebt gegooit maar die jou er nog wel in hebben, enz.
Verwijderd
Toch heb ik ook andere mensen gesproken en het is wel mogelijk om te maken.
Zoals ik al eerder heb vertelt kan ik niet programmeren, althans niet goed
Ook is het lastig die vent te spreken, want om 2 uur half 3 komt hij pas online en dan ga ik slapen, want de volgende morgen moet ik weer naar school. Hij woont namelijk in Nieuw Zeeland
Dat wordt dus e-mailen
Kijk anders even hier als je zijn e-mail adress wilt hebben. Meld hem gewoon aan bij MSN en hij gaat gwn met je praten. Gezellige kerel
Zoals ik al eerder heb vertelt kan ik niet programmeren, althans niet goed
Ook is het lastig die vent te spreken, want om 2 uur half 3 komt hij pas online en dan ga ik slapen, want de volgende morgen moet ik weer naar school. Hij woont namelijk in Nieuw Zeeland
Dat wordt dus e-mailen
Kijk anders even hier als je zijn e-mail adress wilt hebben. Meld hem gewoon aan bij MSN en hij gaat gwn met je praten. Gezellige kerel
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 09:15 ]
Verwijderd
Eerlijk gezecht vind ik de nieuwe msn zwaar bagger. Ze moeten maar eens eerst die bugs eruit halen. Ik heb dus naar een week 6.0 te gebruiken rap er weer msn 5 erop gezet.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 15:07 ]
Kun je dan ook gewoon ff aangeven over welke bugs je het hebt?Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 15:05:
Eerlijk gezecht vind ik de nieuwe msn zwaar bagger. Ze moeten maar eens eerst die bugs eruit halen. Ik heb dus naar een week 6.0 te gebruiken rap er weer msn 5 erop gezet.
Ik wil hem ook welVerwijderd schreef op 10 September 2003 @ 02:47:
Ja dit wordt ook wel polygamy genoemd. ga daar maar een op zoeken. In Belgie zoeken natuurlijk. Daar staan de mensen je eerder ter woord

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Even wat snelle antwoorden op dingen die ik voorbij zag vliegen:
Animated custom emoticons zijn onmogelijk (toch nu toe)
Oude addons voor MSN 5 en lager, zijn niet simpel om te zetten naar MSN 6.x omdat in de nieuwe versie een totaal andere API gebruikt word.
En ja er zijn al heel veel MsgPlus plugins, die je op hun site wel kunt vinden.
Misschien domme vraag hoor, maar wat is er mis met de vage Belgische site?
Animated custom emoticons zijn onmogelijk (toch nu toe)
Oude addons voor MSN 5 en lager, zijn niet simpel om te zetten naar MSN 6.x omdat in de nieuwe versie een totaal andere API gebruikt word.
En ja er zijn al heel veel MsgPlus plugins, die je op hun site wel kunt vinden.
Misschien domme vraag hoor, maar wat is er mis met de vage Belgische site?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Die [brabantmode]Belse[/brabantmode]
site mag hier niet worden gepost.
Al verschillende mensen hebben er e-mails van de modjes over gekregen.
Ik ook
Regels zijn er niet voor nix.
Als je het wilt mailen, dan mail je mij of iemand anders die het over dé Belgische site heeft. Het enige probleem is dat het hier niét gepost mag worden
En ik ga even kijken naar de plugins
Ik ook
Als je het wilt mailen, dan mail je mij of iemand anders die het over dé Belgische site heeft. Het enige probleem is dat het hier niét gepost mag worden
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 17:55:
Die [brabantmode]Belse[/brabantmode]site mag hier niet worden gepost.
Ik ookRegels zijn er niet voor nix.
offtopic:
Ooh verder geen probleem hoor
Ik snap het ook wel een beetje, ik vroeg het me gewoon af omdat ik aan die site werk
En altijd benieuwd ben wat mensen ervan vinden. Maar tis wel wat op t randje ja 
Nouja genoeg over die site!
Ooh verder geen probleem hoor
Nouja genoeg over die site!
Over MSN 6.1, er zitten een paar leuke verbeteringen in, waaronder de mogelijkheid om de taakbalk van de chatvensters te verbergen, door ALT te drukken, en de kleurenschema's van diezelfde schermpjes ook aan te passen, in alle kleuren van de regenboog
Verder zijn er wat andere games, en wat menu's (op vooral de site) verandert.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Ik heb gisterenavond, tijdverschil, om 2 uur met hem liggen chatten.
Wel een beetje gebrekkig Engels aan mijn kant, maar ik heb wat leuke info
Hij, de maker van Sigmsn, is een vriend van één van de makers van Msn Messenger Plus!
Die jongen heet Will en staat onder Plus! --> About --> Contributers
Ook heeft hij MSNicker gemaakt, misschien dat sommige deze patch kennen, dat was hij dus
Zijn nieuwe programma gaat Messenger Freedom heten.
Er komt een contact enlarger in die via de MSN servers gaan, dus géén externe.
Hij heeft gezegd dat je t/m de 300 buddies kan gaan, zeker beter ofniet?
Dit moet zijn officele website gaan worden, alleen heeft hij er nog geen geld voor omdat hij geen baan heeft en op 'college' zit
Als jullie nog wat tips of features in dit progje willen zien verschijnen, dan moet je het maar zeggen, want dan mail ik die Will wel en zeg ik "That we Dutch people like it important to have this and that feature
"
Oja, hij zei dat we ongeveer een maandje moesten wachten voordat het progje af was. Wat is een maandje nou. Gewoon lekker stangen die jongen en dan is hij eerder af
Wel een beetje gebrekkig Engels aan mijn kant, maar ik heb wat leuke info
Hij, de maker van Sigmsn, is een vriend van één van de makers van Msn Messenger Plus!
Die jongen heet Will en staat onder Plus! --> About --> Contributers
Ook heeft hij MSNicker gemaakt, misschien dat sommige deze patch kennen, dat was hij dus
Zijn nieuwe programma gaat Messenger Freedom heten.
Er komt een contact enlarger in die via de MSN servers gaan, dus géén externe.
Hij heeft gezegd dat je t/m de 300 buddies kan gaan, zeker beter ofniet?
Dit moet zijn officele website gaan worden, alleen heeft hij er nog geen geld voor omdat hij geen baan heeft en op 'college' zit
Als jullie nog wat tips of features in dit progje willen zien verschijnen, dan moet je het maar zeggen, want dan mail ik die Will wel en zeg ik "That we Dutch people like it important to have this and that feature
Oja, hij zei dat we ongeveer een maandje moesten wachten voordat het progje af was. Wat is een maandje nou. Gewoon lekker stangen die jongen en dan is hij eerder af
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 08:19 ]
Zou je het willen melden, als zn tooltje er is?
BVD
Ik heb nu al oren naar dat dingetje
O en ik heb een kleine request...
Ik draai 6.1 beta... En als je dan een contact hebt, zie je in de contacts naam (in het hoofdscherm), geen emoticon(s)... Als iemand een bericht stuurt, dan zie je die wel...
Is er trouwens al een 6.1 topic?
Ik heb nu al oren naar dat dingetje
O en ik heb een kleine request...
Ik draai 6.1 beta... En als je dan een contact hebt, zie je in de contacts naam (in het hoofdscherm), geen emoticon(s)... Als iemand een bericht stuurt, dan zie je die wel...
Is er trouwens al een 6.1 topic?
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 11-09-2003 08:41 ]
Verwijderd
Waarom moet er een 6.1 topic geopend worden.
Je kan hier toch net zo goed verder praten
Als je voor elke update een nieuw topic moest openen dan zag het er uit
Dus praat gewoon hier verder en dan wachten we gewoon tot we overgaan naar deel II, wat niet meer zo heel lang duurd.
Dan een mooie openningspost met alle belangrijke info van deel I erin, mooie layout.
Iedereen tevreden.
Ook zal ik jullie op de hoogte houden. Je kan er ook zelf mee gaan chatten. ga gewoon naar www.sigmsn.tk en zoek daar naar zijn e-mail adress. Ik vind namelijk dat ik die hier niet kan posten
Op zijn site bied hij hem zelf aan om te chatten.
Kijk hoe meer mensen erom zuren des te sneller hij gaat werken
*TIP*
Dus praat gewoon hier verder en dan wachten we gewoon tot we overgaan naar deel II, wat niet meer zo heel lang duurd.
Dan een mooie openningspost met alle belangrijke info van deel I erin, mooie layout.
Iedereen tevreden.
Ook zal ik jullie op de hoogte houden. Je kan er ook zelf mee gaan chatten. ga gewoon naar www.sigmsn.tk en zoek daar naar zijn e-mail adress. Ik vind namelijk dat ik die hier niet kan posten
Kijk hoe meer mensen erom zuren des te sneller hij gaat werken
Verwijderd
ik had ook naar de makers van het oude progje "MSN Contact Enlarger", die je veel op tweakmsn sites vind, gemaild.
Naar een tijdje, vandaag, kreeg ik een repley van hun
Nu maar hopen dat die Will zijn progje sneller afmaakt dan in 1 maand 
Toch heb ik ook andere jonges gesproken en die zeiden dat het niet zo moeilijk was om een externe contact enlarger te maken.
Ik vind het echter een teleurstelling dat, we hebben hier op het board veel kwalitiet zitten, niemand heeft geprobeerd zo'n programma te maken
Valt me wel een beetje tegen. Ik zeg zelf dat ik het niet kan, maar wel geprobeerd heb te programmeren. Ik ben het echter niet gewoon meester. Ik weet dat mensen er zijn die ze kunnen maken.... waarom zeggen dat je er één wilt en niet maken. Sommige mensen, zoals ik kunnen het niet. ZIj moeten het van hun gezeur en vriendelijkheid hebben zoals ik
Naar een tijdje, vandaag, kreeg ik een repley van hun
Toch wel fijn dat die kerels antwoord geven>Hello mister,
>
>You did very wel with your contact enlarger.
>Only it doesn't work with MSN 6.
>
>I all searched the web, but cannot find any contacte enlarger for msn
>v6.0. I know you did a good job with your contact enlarger. I had
>theme both.
>
>I searced a lot of forums, like the msn plus! forum, GoT the
>largest forum in Holland and a lot of other MSN tweak-sites.
>
>But unfortunately I did not find any enlarger, only Sigmsn, a tool
>like MSN Plus!, but it also doesn't work with MSN v6.0
>
>I cannot make programmes, if I could I did it myself, that's why I
>ask you to upgrade your version of your wonderfull programme. I tried
>to programme. But I only can SQL and LOGO. Not quit good.
>
>So pleaze say something back at my mail. Finding your e-mail was not
>so easy. If you won't make it could you also please mail me back.
>
>You can also cantact me at MSN -->
>
>--
>Best regards,
> Niels
Hey,
Thanks for the awesome feedback.
I'm glad you like 9InchWorM Software.
Unfortunatly, we are no longer updating Contact Enlarger, infact we are taking a brake from making software till the start
of next year.
MSN Contact Enlarger was programmed by me, designed by Matty and was programmed in C++ and Visual Basic.
The latest version 3.0 should work with MSN 6 because it uses the same API as MSN 4 and 5, and it also uses the MSN
Messenger Protocol (MSNP7).
Sorry about the inconvenience, maybe next year we will update it to 4.0, but until then, I can't help you, sorry.
Thanks again for using MSN Contact Enlarger,
Brendan Thomas
Admin (9InchWorM.net)
Toch heb ik ook andere jonges gesproken en die zeiden dat het niet zo moeilijk was om een externe contact enlarger te maken.
Ik vind het echter een teleurstelling dat, we hebben hier op het board veel kwalitiet zitten, niemand heeft geprobeerd zo'n programma te maken
ik heb eens gezien dat iemand al die standaard icons uit het snelmenu had gehaald en daar allemaal anderen in had gezet weet iemand hoe dat moet
ik heb goed gezocht maar ik kan het nergens meer vinden
ik heb goed gezocht maar ik kan het nergens meer vinden
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Hoi allemaal ik heb even een vraagje... Als ik via MSN met iemand een ander spel dan boter-kaas-en-eieren speel (zoals bijvoorbeeld Dammen of Bejeweled) dan krijg ik telkens de mededeling: Messenger kan [spel] niet starten. Ik heb een firewal op mijn internetverbinding staan, maar de poorten voor File Transfer en Video Conferencing staan open voor MSN. HEt zou volgens mij dus moeten lukken. Wat is de oorzaak hiervan?
Verwijderd
Jeejte ik wil msn aleen om de chatten en om al die geheuege vretende troep.
.net probeert me nu te verplichte om die neiuwe msn te neme
.
Bij 3.6 krijg ik elke keer een bericht waneer ik me aanmeld van .net, blokeren helpt niet
.
.net probeert me nu te verplichte om die neiuwe msn te neme
Bij 3.6 krijg ik elke keer een bericht waneer ik me aanmeld van .net, blokeren helpt niet
Je bent vergeten een update/upgrade te installeren van M$.Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 21:05:
Jeejte ik wil msn aleen om de chatten en om al die geheuege vretende troep.
.net probeert me nu te verplichte om die neiuwe msn te neme.
Bij 3.6 krijg ik elke keer een bericht waneer ik me aanmeld van .net, blokeren helpt niet.
Verwijderd
"If you are using Windows 98, Windows ME, Windows 2000 or Windows XP operating systems, you need to run MSN Messenger version 5.0 or later. To check your version of MSN Messenger click Help, and then click About in the main window."
Sorry, maar ik wil gewoon msn 3.6 Bil Gates.
Ik wil gewoon chatten, geen ondige fratesen. Maarje dat snap Bil Gates natruulijk niet
.
Ik wil gewoon chatten, geen ondige fratesen. Maarje dat snap Bil Gates natruulijk niet
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 22:35 ]
Verwijderd
Ik heb het volgende,
Onlangs maakt die .txt bestandje aan met een bepaalde registratie. Het textbestand heet MessengerPlus Dump.txt. Ik kan dit wel verwijderen maar zodra ik dit heb gedaan blijft het terugkomen. Heeft iemand enig idee of het aan een bepaalde instelling ligt?
Alvast bedankt
Onlangs maakt die .txt bestandje aan met een bepaalde registratie. Het textbestand heet MessengerPlus Dump.txt. Ik kan dit wel verwijderen maar zodra ik dit heb gedaan blijft het terugkomen. Heeft iemand enig idee of het aan een bepaalde instelling ligt?
Alvast bedankt
Verwijderd
Dan heeft U
een oude versie van Plus! for MSN Messenger
Hier kan je hem downloaden.
Installeer hem en je bent er vanaf
Hier kan je hem downloaden.
Installeer hem en je bent er vanaf
Verwijderd
Na een tijdje dMSN te hebben gebruikt inmiddels toch maar MSN 6 gedownload. Met behulp van Plus heb ik hem al aardig weten uit te kleden, ziet er inmiddels al vrij basic uit
. Toch nog een paar 'probleempjes' die ik er niet uit krijg:
Kan die blauwe balk met oa MSN alerts weg? Scheelt me weer een 1,5 cm op m'n desktop
.
Is het mogelijk om 'menubalk' (Bestand, Contactpers, etc) uit te zetten of om er een 'roll-over' balk van te maken?
Kan ik automatisch een timestamp laten toevoegen zodat ik weet hoe laat een berciht binnen is gekomen?
PS. Kan wel zijn dat deze vragen eerder voorbij zijn gekomen, maar kon met search niets vinden en om nu 900 posts door te gaan lezen
Kan die blauwe balk met oa MSN alerts weg? Scheelt me weer een 1,5 cm op m'n desktop
Is het mogelijk om 'menubalk' (Bestand, Contactpers, etc) uit te zetten of om er een 'roll-over' balk van te maken?
Kan ik automatisch een timestamp laten toevoegen zodat ik weet hoe laat een berciht binnen is gekomen?
PS. Kan wel zijn dat deze vragen eerder voorbij zijn gekomen, maar kon met search niets vinden en om nu 900 posts door te gaan lezen
hmm ik heb ook een vaag probleem waar ik al wel een paar andere mensen ook mee zag, maar niemand heeft het schijnbaar opgelost.
Met MSN 6.0 (en 6.1) komen mijn alerts als er iemand online komt niet meer in beeld. En JA ik heb het wel aanstaan in de opties. Iemand toevallig dit al opgelost? (als ik nl msn 5 of ouder gebruik werkt het wel weer)
Met MSN 6.0 (en 6.1) komen mijn alerts als er iemand online komt niet meer in beeld. En JA ik heb het wel aanstaan in de opties. Iemand toevallig dit al opgelost? (als ik nl msn 5 of ouder gebruik werkt het wel weer)
Verwijderd
Ik heb met de jongens gepraat en ze zijn aan het testen in betá-fase.
Ze zeggen zelf dat het 100x beter wordt als Messenger Plus! en ik geloof ze.
Ze willen er niet veel over vertellen, maar 300 buddies is een feature, wat zéér en zéér gelieft zal worden
Volgens hem dan

Om te bewijzen dat het geen HoaX is heb ik een screenie van hun forum gekregen. Zij zijn nog steeds hun site verder aan het maken. Hieronder de screenie
Overigens zij hij dit toen ik vroeg wanneer hun board online kwam:
Weet iemand what dit te betekenen heeftMatt - Even when I dream of Ju(lia) - The sweetest dream would never do zegt:
there will be a big fuss on mess.be msnfanatic neowin and bink.nu
Ik ga nu allemaal functies opslaan die ik belangrijk vind in een 'addon' van Msn Messenger v6.0. Misschien dat jullie nog wat belangrijke fucties willen hebben. Post deze dan in het topic. Acceer de dikgedrukt dat het opvalt
Ik denk dat dit echt wel gaat roeleren
Deze versie gaat binnenkort toch helemaal niet meer werken? Ik vond 3.6 ook de allerbeste msn. Ik ben helaas nu ook overgestapt op versie 6.Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 22:33:
"If you are using Windows 98, Windows ME, Windows 2000 or Windows XP operating systems, you need to run MSN Messenger version 5.0 or later. To check your version of MSN Messenger click Help, and then click About in the main window."
Ik wil gewoon chatten, geen ondige fratesen. Maarje dat snap Bil Gates natruulijk niet.
Verwijderd
Ik heb nu toch ook maar eindelijk msn 6 genomen. Ik zit in ene LAN en tot mijn grote vreugde doet file transfer en webcam het ineens. Whiteboard toepassingen etc niet (maar dat ligt volgens mij aan de versie, kan 6.1 dit wel ?)
het enige wat het nu nog niet doet is de audio (de microfoon dus), bekend probleem ? en is het eenvoudig te verhelpen ?
het enige wat het nu nog niet doet is de audio (de microfoon dus), bekend probleem ? en is het eenvoudig te verhelpen ?
Verwijderd
Stap dan terug naar Windows Messenger 4.7Noork schreef op 25 September 2003 @ 14:02:
[...]
Deze versie gaat binnenkort toch helemaal niet meer werken? Ik vond 3.6 ook de allerbeste msn. Ik ben helaas nu ook overgestapt op versie 6.
Met wat omweggetjes heb ik die werkend gekregen op Windows 2000.
http://temp.schullermail....0Messenger%204.7.2000.zip
-edit-
MSN Plus! zit ook ingebouwd, maar die werkt pas na het opnieuw inloggen op je computer na de installatie.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 19:59 ]
Verwijderd
WM 4.7 werkt hier gewoon nogNoork schreef op 29 september 2003 @ 09:23:
Werkt WM 4.7 nog wel? Ik heb hier MSN 4.6 op stage en die werkt dus helemaal niet meer.
Je draaid een BETA van Messenger Plus! Ik zou updaten naar de nieuwste, te downloaden vanaf MSGPlus.net En als het goed is, heb je het dan niet meer. Of je moet een BETA draaien, van MSN6, maar dan doet ie geloof ik dat loggen niet, naar dat TXT-filetjecsteelooper schreef op 16 September 2003 @ 20:58:
Hoi allemaal ik heb even een vraagje... Als ik via MSN met iemand een ander spel dan boter-kaas-en-eieren speel (zoals bijvoorbeeld Dammen of Bejeweled) dan krijg ik telkens de mededeling: Messenger kan [spel] niet starten. Ik heb een firewal op mijn internetverbinding staan, maar de poorten voor File Transfer en Video Conferencing staan open voor MSN. HEt zou volgens mij dus moeten lukken. Wat is de oorzaak hiervan?
Dat klopt, en als je goed had gelezen, had je gelezen, dat ie het daar over had. Geloof eind deze maand, dat je dan minimaal MSN Messenger 5, of Windows Messenger 4.7 hebben, omdat MSN dan overschakeld, naar dat nieuwe MSNProtocol (MSNP7)Noork schreef op 25 September 2003 @ 14:02:
[...]
Deze versie gaat binnenkort toch helemaal niet meer werken? Ik vond 3.6 ook de allerbeste msn. Ik ben helaas nu ook overgestapt op versie 6.
Die 'big fuzz' is een soort van aardschok, denk ik...Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 13:58:
Messenger Freedom
is bijna af...
Ik heb met de jongens gepraat en ze zijn aan het testen in betá-fase.
Ze zeggen zelf dat het 100x beter wordt als Messenger Plus! en ik geloof ze.
Ze willen er niet veel over vertellen, maar 300 buddies is een feature, wat zéér en zéér gelieft zal wordenVerder wil hij me niet veel vertellen alleen That's is going to ROCK!
Volgens hem dan
Om te bewijzen dat het geen HoaX is heb ik een screenie van hun forum gekregen. Zij zijn nog steeds hun site verder aan het maken. Hieronder de screenie:
[afbeelding]
Overigens zij hij dit toen ik vroeg wanneer hun board online kwam:
[...]
Weet iemand what dit te betekenen heeftOverigens komt Messenger Freedom volgende maand uit
Ik ga nu allemaal functies opslaan die ik belangrijk vind in een 'addon' van Msn Messenger v6.0. Misschien dat jullie nog wat belangrijke fucties willen hebben. Post deze dan in het topic. Acceer de dikgedrukt dat het opvaltIk zal ze een mail sturen of in het topic plaatsen.
Ik denk dat dit echt wel gaat roeleren
En waarom denk jij dan, dat Messenger Freedom gaat roeleren? Je beschrijft niet eens, wat het allemaal kan, tis dat ik er vaker over heb gehoord, en gelezen, maar weet nog niet echt wat het kan. Geloof dat er een contact-enlarger inzit
O en een klein vraagje:
Werkt het samen met Plus!, net als BetterMSN dat kan / deed? Keep me / us informed als het tooltje uit is
* CH4OS bookmarkt dit topic trouwens even opnieuw, dacht dat ie dood was, maar hij leeft weer!!
Omdat MSN Messenger 6.1 nogal wat nieuwe features heeft, die MSN Messenger 6 niet heeftVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 09:07:
Waarom moet er een 6.1 topic geopend worden.
Iedereen tevreden.
Ook zal ik jullie op de hoogte houden. Je kan er ook zelf mee gaan chatten. ga gewoon naar www.sigmsn.tk en zoek daar naar zijn e-mail adress. Ik vind namelijk dat ik die hier niet kan postenOp zijn site bied hij hem zelf aan om te chatten.
Kijk hoe meer mensen erom zuren des te sneller hij gaat werken*TIP*
Heb net even op het Messenger Plus! Forum een leuke thread gevonden:
http://msgplus.mybboard.c...read.php?tid=15473&page=1
http://msgplus.mybboard.c...ead.php?tid=15473&page=13 <<< link naar de posting.
Met een link naar:
http://www.ox.compsoc.net/~wtbw/
Dit word waarschijnlijk de website, alleen zou ik het om de een of andere reden niet geloven, die gast die die link post, is nogal n00b (weinig posts op het forum, net als ik) En de maker van SigMSN ook wel ecko_complex genoemd, website designer is, van Messenger Freedom. Of die gast, moet het alleen doen, voor de hosting, maar dan vind ik de link wel een beetje gek
WM 4.7 is ook de nieuwste WM, en die heeft wel ondersteuning, voor het nieuwe protocol
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 30-09-2003 13:40 ]
Verwijderd
Over die animated icons..
Lees dit eens

Valt toch wel meer aan tweaken denk ik zo?
hmmm..
Maar waarom kan je je schermafbeelding niet geanimeerd krijgen?
Lees dit eens
Valt toch wel meer aan tweaken denk ik zo?
hmmm..
das dan wel weer jammer..IMPORTANT NOTE: Changing the built-in emoticons will only effect your computer. Unless your friends also customize their emoticons, they'll see the plain-old standard emotions and not your sparkly-new cool emoticons.
Maar waarom kan je je schermafbeelding niet geanimeerd krijgen?
me webcam lijkt wel verschrikkelijk traag te zijn.. als ik bijvoorbeeld webcamXP draai werkt het best wel normaal.. maar met dat kleine schermpje is het nog tragerderder
hebben meer mensen hier last van?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
JazekerSCaRaBaeuS schreef op 02 oktober 2003 @ 20:38:
me webcam lijkt wel verschrikkelijk traag te zijn.. als ik bijvoorbeeld webcamXP draai werkt het best wel normaal.. maar met dat kleine schermpje is het nog tragerderder![]()
Maar als iemand mijn verzoek om te cammen nog niet aangenomen heeft gaat alles lekker soepel en zodra de verbinding tot stand is gekomen dan gaat ie schokkerig.
Verwijderd
Het gaat wel schokkerig, maar ik had gehoord van de meiden aan de andere kant dat het beeld toch wel vloeiend was.
Het gaat er echter maar om dat ze een idee hebben he
Hier nog een plaatje wat ik vanmorgen op mijn scherm zag:

Heeft dit te maken met het nieuwe msn netwerk/protocol
Maar dat is toch al lang ingegaan? Nouja een 'leuk' plaatje danmaar
Het gaat er echter maar om dat ze een idee hebben he
Hier nog een plaatje wat ik vanmorgen op mijn scherm zag:
Heeft dit te maken met het nieuwe msn netwerk/protocol
Lijkt me erg stug, want op dat protocol, zitten ze al ja 
Wat het zou kunnen zijn... Is dat ze vast wat voorbereidingen treffen, voor die verplichte upgrade naar MSN Messenger 5.0 (of hoger) en Windows Messenger 4.7? Maar zoiets lijkt me eigenlijk ook zo gepiept, maar ja, andere reden zou ik me niet kunnen bedenken
Wat het zou kunnen zijn... Is dat ze vast wat voorbereidingen treffen, voor die verplichte upgrade naar MSN Messenger 5.0 (of hoger) en Windows Messenger 4.7? Maar zoiets lijkt me eigenlijk ook zo gepiept, maar ja, andere reden zou ik me niet kunnen bedenken
als reactie hierop heeft iemand van de crew van mijn site meteen een review geschreven over de msn 6.1.. Hier kan je hem lezen
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Der komt dinsdag 28 oktober nieuwe versie van MSN+ uit 2.50 met een hoop nieuwe features.
een Deel der van is te vinden op: http://www.msgplus.net/index.php?view=update250
hier de download page http://www.msgplus.net/index.php?view=download
current version 2.21.0057
released Sept. 25th 2003
een Deel der van is te vinden op: http://www.msgplus.net/index.php?view=update250
hier de download page http://www.msgplus.net/index.php?view=download
current version 2.21.0057
released Sept. 25th 2003
Ik heb ff een vaag probleem.
Ik zit achter een router, via msn6 wil ik een bestand naar iemand sturen.
Mooi lukt... maar, het gaat supertraag. Ik heb rond de 80 KB/s upload dus dat zou veel sneller moeten.
Maar bij 1 iemand anders haal ik wel gewoon de volle snelheid.
Hoe kan ik het bij de rest niet halen, heeft dit iets met msn te maken of ligt het aan mij?
Ik heb op mijn router gewoon de poorten van msn geportmapt..
Ik zit achter een router, via msn6 wil ik een bestand naar iemand sturen.
Mooi lukt... maar, het gaat supertraag. Ik heb rond de 80 KB/s upload dus dat zou veel sneller moeten.
Maar bij 1 iemand anders haal ik wel gewoon de volle snelheid.
Hoe kan ik het bij de rest niet halen, heeft dit iets met msn te maken of ligt het aan mij?
Ik heb op mijn router gewoon de poorten van msn geportmapt..
Daar heb ik ook wel een last van RooT, vraag me inderdaad ook wel af hoe dat komt
Ik zoek een programma ( liefst geen firewall ) waarmee ik kan regelen dat mijn zusje geen bestanden meer kan accepteren van andere via msn .. is er zoiets en waar kan ik het downloaden ??
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik heb op het internet gezien dat MSN Messenger 6.2 in aantocht is weet iemand hier al meer over?
Verwijderd
enigste wat ik weet is dat sinds een dag mijn MSN 6.1 om de paar minuten uitvalt, en dit bij veel meer mensen in me lijst gebeurt
Daar heb ik geen last van mogen ondervinden.
[ Voor 34% gewijzigd door -Skyhawk- op 08-12-2003 20:17 ]
Ik kan de nieuwe versie nog maar 1x opstarten 
Ik draaide altijd 2 accounts tegelijkertijd....en dat kan nu dus niet meer...
Ik draaide altijd 2 accounts tegelijkertijd....en dat kan nu dus niet meer...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hier ook, heel irritantVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 20:13:
enigste wat ik weet is dat sinds een dag mijn MSN 6.1 om de paar minuten uitvalt, en dit bij veel meer mensen in me lijst gebeurt
Daarnaast zitten er nog een paar bugs in zoals als jij wat zegt dat jouw nickname er niet voor komt te staan. Dan staat er alleen maar: says: blabla
En op de contactlijst staat er dat je online bent en daardoor staan nog wat woorden/letters, niet echt netjes.
hmmz
Mjah dat probleem heb ik dus ook.........
Vindt 6.1 best wel k*t...
wordt ook om de zoevel tijd gedisconnected....
Vindt 6.1 best wel k*t...
wordt ook om de zoevel tijd gedisconnected....
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Wat gebeurt er als je de automatische "set me to away after 5 minutes" uitschakelt?Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 20:13:
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Tip aan alle MSn gebruikers : download de nieuwe versie pas, als je niet meer kan inloggen op je oude versie. Ik vertik het om MSN6.1 te downloaden, omdat me Webcam niet wil openen op MSN6.1... naast dat, gebruikt me zusje al een tijdje MSN6.1 (stand alone instal, geen update) en die draait weer wel perfect.
Naast dat, hebben ze MSN6.1 beveiligt tegen Multi-MSN, en duurt dus even voordat er een nieuwe update van Multi-MSN uitkomt voor MSN6.1
Zolang dat niet mogelijk is, ga ik niet over naar MSN6.1
Naast dat, hebben ze MSN6.1 beveiligt tegen Multi-MSN, en duurt dus even voordat er een nieuwe update van Multi-MSN uitkomt voor MSN6.1
Ik las net: http://www.microsoft.com/...ty/Bulletin/MS04-010.mspx
A security vulnerability exists in Microsoft MSN Messenger. The vulnerability exists because of the method used by MSN Messenger to handle a file request. An attacker could exploit this vulnerability by sending a specially crafted request to a user running MSN Messenger. If exploited successfully, the attacker could view the contents of a file on the hard drive without the user's knowledge as long as the attacker knew the location of the file and the user had read access to the file.
Update time naar MSN Messenger 6.1.0211 dus, en in 6.0 zit de bug trouwens ook, daar staat ook patch voor bij. (het geld niet voor windows messenger)
Trouwens MSN 6.2 komt begin volgende maand uit, daar mee kun je je pic in je profiel een animatie pic nemen.
A security vulnerability exists in Microsoft MSN Messenger. The vulnerability exists because of the method used by MSN Messenger to handle a file request. An attacker could exploit this vulnerability by sending a specially crafted request to a user running MSN Messenger. If exploited successfully, the attacker could view the contents of a file on the hard drive without the user's knowledge as long as the attacker knew the location of the file and the user had read access to the file.
Update time naar MSN Messenger 6.1.0211 dus, en in 6.0 zit de bug trouwens ook, daar staat ook patch voor bij. (het geld niet voor windows messenger)
Trouwens MSN 6.2 komt begin volgende maand uit, daar mee kun je je pic in je profiel een animatie pic nemen.
[ Voor 8% gewijzigd door SithWarrior op 10-03-2004 00:43 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Om nog maar eens te schoppen...
Zijn er plugins die de text wijzigen naar "<nick>: blaat" ipv dat domme: <nick> zegt:
blaat
Leest ontzettend irritant. Timestamps ervoor zou ook mooi zijn. Dus meer het trillian format. Ben van trillian afgestapt omdat het niet 100% werkt met de NAT en filetransfers. Dus nu moet ik MSN wel zoveel mogelijk tweaken zodat het niet meer zo'n fancy pants proggie is.
Zijn er plugins die de text wijzigen naar "<nick>: blaat" ipv dat domme: <nick> zegt:
blaat
Leest ontzettend irritant. Timestamps ervoor zou ook mooi zijn. Dus meer het trillian format. Ben van trillian afgestapt omdat het niet 100% werkt met de NAT en filetransfers. Dus nu moet ik MSN wel zoveel mogelijk tweaken zodat het niet meer zo'n fancy pants proggie is.
<schopje>
Bovenstaande vraag is ook nog niet beantwoord, dus lees die ook even
Mijn probleem (nou ja, gewenste feature)
De display picture wordt lokaal opgeslagen. Als je van computer wisselt krijg je dus niet dezelfde display pic voor je neus. Nu leek het me handig om een (evt web-based) tool te maken om vóór het opstarten van msn de eigen display pic van een server (waar je hem eerst op hebt gezet) te zetten. Maar nu komt de vraag: Waar slaat msn de display pics op en hoe zijn deze evt te benaderen?
(kom niet aan met "n00b, dat kan je niet", mag toch hopen dat ik na de hts een beetje kan proggen)
Bovenstaande vraag is ook nog niet beantwoord, dus lees die ook even
Mijn probleem (nou ja, gewenste feature)
De display picture wordt lokaal opgeslagen. Als je van computer wisselt krijg je dus niet dezelfde display pic voor je neus. Nu leek het me handig om een (evt web-based) tool te maken om vóór het opstarten van msn de eigen display pic van een server (waar je hem eerst op hebt gezet) te zetten. Maar nu komt de vraag: Waar slaat msn de display pics op en hoe zijn deze evt te benaderen?
(kom niet aan met "n00b, dat kan je niet", mag toch hopen dat ik na de hts een beetje kan proggen)