MSN Messenger 6.0 aangekondigd.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.556 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

als reactie hierop heeft iemand van de crew van mijn site meteen een review geschreven over de msn 6.1.. Hier kan je hem lezen ;)

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Der komt dinsdag 28 oktober nieuwe versie van MSN+ uit 2.50 met een hoop nieuwe features.

een Deel der van is te vinden op: http://www.msgplus.net/index.php?view=update250

hier de download page http://www.msgplus.net/index.php?view=download

current version 2.21.0057
released Sept. 25th 2003

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
Ik heb ff een vaag probleem.
Ik zit achter een router, via msn6 wil ik een bestand naar iemand sturen.
Mooi lukt... maar, het gaat supertraag. Ik heb rond de 80 KB/s upload dus dat zou veel sneller moeten.

Maar bij 1 iemand anders haal ik wel gewoon de volle snelheid.
Hoe kan ik het bij de rest niet halen, heeft dit iets met msn te maken of ligt het aan mij?
Ik heb op mijn router gewoon de poorten van msn geportmapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Daar heb ik ook wel een last van RooT, vraag me inderdaad ook wel af hoe dat komt :?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Ik zoek een programma ( liefst geen firewall ) waarmee ik kan regelen dat mijn zusje geen bestanden meer kan accepteren van andere via msn .. is er zoiets en waar kan ik het downloaden ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Ik heb op het internet gezien dat MSN Messenger 6.2 in aantocht is weet iemand hier al meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigste wat ik weet is dat sinds een dag mijn MSN 6.1 om de paar minuten uitvalt, en dit bij veel meer mensen in me lijst gebeurt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Daar heb ik geen last van mogen ondervinden.

[ Voor 34% gewijzigd door -Skyhawk- op 08-12-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik kan de nieuwe versie nog maar 1x opstarten :(
Ik draaide altijd 2 accounts tegelijkertijd....en dat kan nu dus niet meer...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 20:13:
enigste wat ik weet is dat sinds een dag mijn MSN 6.1 om de paar minuten uitvalt, en dit bij veel meer mensen in me lijst gebeurt :?
Hier ook, heel irritant
Daarnaast zitten er nog een paar bugs in zoals als jij wat zegt dat jouw nickname er niet voor komt te staan. Dan staat er alleen maar: says: blabla

En op de contactlijst staat er dat je online bent en daardoor staan nog wat woorden/letters, niet echt netjes.

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 18:29

HarryL

127.0.0.1

Mjah dat probleem heb ik dus ook.........
Vindt 6.1 best wel k*t...
wordt ook om de zoevel tijd gedisconnected....

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Opa

Nu Multifocaal!

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 20:13:
Wat gebeurt er als je de automatische "set me to away after 5 minutes" uitschakelt?

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip aan alle MSn gebruikers : download de nieuwe versie pas, als je niet meer kan inloggen op je oude versie. Ik vertik het om MSN6.1 te downloaden, omdat me Webcam niet wil openen op MSN6.1... naast dat, gebruikt me zusje al een tijdje MSN6.1 (stand alone instal, geen update) en die draait weer wel perfect.

Naast dat, hebben ze MSN6.1 beveiligt tegen Multi-MSN, en duurt dus even voordat er een nieuwe update van Multi-MSN uitkomt voor MSN6.1 :D Zolang dat niet mogelijk is, ga ik niet over naar MSN6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik las net: http://www.microsoft.com/...ty/Bulletin/MS04-010.mspx

A security vulnerability exists in Microsoft MSN Messenger. The vulnerability exists because of the method used by MSN Messenger to handle a file request. An attacker could exploit this vulnerability by sending a specially crafted request to a user running MSN Messenger. If exploited successfully, the attacker could view the contents of a file on the hard drive without the user's knowledge as long as the attacker knew the location of the file and the user had read access to the file.

Update time naar MSN Messenger 6.1.0211 dus, en in 6.0 zit de bug trouwens ook, daar staat ook patch voor bij. (het geld niet voor windows messenger)

Trouwens MSN 6.2 komt begin volgende maand uit, daar mee kun je je pic in je profiel een animatie pic nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door SithWarrior op 10-03-2004 00:43 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 22:17
Om nog maar eens te schoppen...

Zijn er plugins die de text wijzigen naar "<nick>: blaat" ipv dat domme: <nick> zegt:
blaat

Leest ontzettend irritant. Timestamps ervoor zou ook mooi zijn. Dus meer het trillian format. Ben van trillian afgestapt omdat het niet 100% werkt met de NAT en filetransfers. Dus nu moet ik MSN wel zoveel mogelijk tweaken zodat het niet meer zo'n fancy pants proggie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
<schopje>
Bovenstaande vraag is ook nog niet beantwoord, dus lees die ook even :)

Mijn probleem (nou ja, gewenste feature)

De display picture wordt lokaal opgeslagen. Als je van computer wisselt krijg je dus niet dezelfde display pic voor je neus. Nu leek het me handig om een (evt web-based) tool te maken om vóór het opstarten van msn de eigen display pic van een server (waar je hem eerst op hebt gezet) te zetten. Maar nu komt de vraag: Waar slaat msn de display pics op en hoe zijn deze evt te benaderen?

(kom niet aan met "n00b, dat kan je niet", mag toch hopen dat ik na de hts een beetje kan proggen)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste