-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
een Deel der van is te vinden op: http://www.msgplus.net/index.php?view=update250
hier de download page http://www.msgplus.net/index.php?view=download
current version 2.21.0057
released Sept. 25th 2003
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ik zit achter een router, via msn6 wil ik een bestand naar iemand sturen.
Mooi lukt... maar, het gaat supertraag. Ik heb rond de 80 KB/s upload dus dat zou veel sneller moeten.
Maar bij 1 iemand anders haal ik wel gewoon de volle snelheid.
Hoe kan ik het bij de rest niet halen, heeft dit iets met msn te maken of ligt het aan mij?
Ik heb op mijn router gewoon de poorten van msn geportmapt..
Arrived anxious, left bored
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door -Skyhawk- op 08-12-2003 20:17 ]
Ik draaide altijd 2 accounts tegelijkertijd....en dat kan nu dus niet meer...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hier ook, heel irritantVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 20:13:
enigste wat ik weet is dat sinds een dag mijn MSN 6.1 om de paar minuten uitvalt, en dit bij veel meer mensen in me lijst gebeurt
Daarnaast zitten er nog een paar bugs in zoals als jij wat zegt dat jouw nickname er niet voor komt te staan. Dan staat er alleen maar: says: blabla
En op de contactlijst staat er dat je online bent en daardoor staan nog wat woorden/letters, niet echt netjes.
hmmz
Vindt 6.1 best wel k*t...
wordt ook om de zoevel tijd gedisconnected....
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Wat gebeurt er als je de automatische "set me to away after 5 minutes" uitschakelt?Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 20:13:
enigste wat ik weet is dat sinds een dag mijn MSN 6.1 om de paar minuten uitvalt, en dit bij veel meer mensen in me lijst gebeurt
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Naast dat, hebben ze MSN6.1 beveiligt tegen Multi-MSN, en duurt dus even voordat er een nieuwe update van Multi-MSN uitkomt voor MSN6.1
A security vulnerability exists in Microsoft MSN Messenger. The vulnerability exists because of the method used by MSN Messenger to handle a file request. An attacker could exploit this vulnerability by sending a specially crafted request to a user running MSN Messenger. If exploited successfully, the attacker could view the contents of a file on the hard drive without the user's knowledge as long as the attacker knew the location of the file and the user had read access to the file.
Update time naar MSN Messenger 6.1.0211 dus, en in 6.0 zit de bug trouwens ook, daar staat ook patch voor bij. (het geld niet voor windows messenger)
Trouwens MSN 6.2 komt begin volgende maand uit, daar mee kun je je pic in je profiel een animatie pic nemen.
[ Voor 8% gewijzigd door SithWarrior op 10-03-2004 00:43 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Zijn er plugins die de text wijzigen naar "<nick>: blaat" ipv dat domme: <nick> zegt:
blaat
Leest ontzettend irritant. Timestamps ervoor zou ook mooi zijn. Dus meer het trillian format. Ben van trillian afgestapt omdat het niet 100% werkt met de NAT en filetransfers. Dus nu moet ik MSN wel zoveel mogelijk tweaken zodat het niet meer zo'n fancy pants proggie is.
Bovenstaande vraag is ook nog niet beantwoord, dus lees die ook even
Mijn probleem (nou ja, gewenste feature)
De display picture wordt lokaal opgeslagen. Als je van computer wisselt krijg je dus niet dezelfde display pic voor je neus. Nu leek het me handig om een (evt web-based) tool te maken om vóór het opstarten van msn de eigen display pic van een server (waar je hem eerst op hebt gezet) te zetten. Maar nu komt de vraag: Waar slaat msn de display pics op en hoe zijn deze evt te benaderen?
(kom niet aan met "n00b, dat kan je niet", mag toch hopen dat ik na de hts een beetje kan proggen)