MSN Messenger 6.0 aangekondigd.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.525 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Topicstarter
Jawel, hij is officieel uit: Nederlands Engels.

De nieuwste versie van MSN Messenger is officieel aangekondigd. De releasedatum is gezet op 17 juli. De nieuwe versie zal een redelijk aantal nieuwe functies bevatten.

Functies:
De belangrijkste:[list]• Nieuwe smileys.
Nu ook met de mogelijkheid om eigen smileys toe te voegen.
• Webcam mogelijkheid.
• Achtergronden instelbaar.
Kies je eigen favoriete achtergrond.
• Gebruik van usericons.
Laat andere mensen zien met wie ze praten.
• Spelletjes spelen via Messenger.
Zoals bijvoorbeeld dammen:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Compubiter/msn6/checkers.jpg

Links:
Releasedatum en andere details van MSN Messenger 6
http://ilovemessenger.com/

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Compubiter/msn6/msn6.jpg
En nee, dat is niet mijn normale hotmail-adres, die heb ik speciaal voor dit topic aangemaakt. Normaal gebruik ik ook geen MSN, maar Trillian :P.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Compubiter/msn6/smileys.jpg
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Compubiter/msn6/cry_smile.gif
Nieuw in Messenger 6: Animated Emoticons.

Frequently Asked Questions & Tips:

• Mocht het je niet lukken om in te loggen, kijk dan even of je systeemtijd goed staat. Met dank aan: samsa.

• Hidden smileys:
(ci) (li) (pl) (tu) (xx) (st) (yn)
Met dank aan: Aerox.2000

(||) (h5) (brb)
Met dank aan: Billlie

• Hoe start ik Filesharing op?:
Actions -> Start Application Sharing.

• Waarom werkt mijn Messenger Plus! niet meer?:
Microsoft heeft een aantal dingen aangepast in Messenger waardoor de huidige Plus! versie niet meer werkt met MSN. Om te voorkomen dat er problemen ontstaan tussen Plus! en MSN kun je MSN Plus! 2.10.0036 installeren. Deze werkt niet met MSN 6.0, maar zorgt in ieder geval dat er geen problemen ontstaan.

• De leuke nieuwe spelletjes en dergelijke werken nog niet?:
Voorlopig is deze functie alleen nog beschikbaar voor mensen die in Amerika wonen. Om toch gebruik te kunnen maken van deze functies kun je het programma voor de gek houden via de tip die Brokenrules hier noemt :).

• Andere interface in MSN 6.0:
Tweakers.net MSN Messenger 6.0 Tab

• Nieuw spel voor MSN 6: [rml][ MSN6] Eigen game gemaakt[/rml]

Veel discussieplezier. En denk er alsjeblieft aan: Geen links naar vage sites ;).

[ Voor 32% gewijzigd door Compubiter op 17-08-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik zie dat je je usericons langs je text bar (oid) hebt staan. hoe doe je het zo dat andere die ook kunnen zien?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:54
gewoon zo laten staan, dan ziet iedereen die ook msn 6 heeft dat ook.. als je op hidden drukt verdwijnt'ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-07 22:39

Jumpiefox

Hoi ?

bleh :'( de games werken bij mijn nog steeds niet :/ krijg steeds the launch site is temp unavailable.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iets wat me net te binnen schiet; werken die 'custom' icons ook als je achter een router zit?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
ja dat werkt dan ook, en Alpha-xp, het enige spel tot nu toe is boter-kaas-en-eieren, dus zoveel mis je er niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-xp schreef op 25 May 2003 @ 01:11:
bleh :'( de games werken bij mijn nog steeds niet :/ krijg steeds the launch site is temp unavailable.
check die tip uit de eerste post, werkt prima bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het files verzenden werkt zowaar vanachter mijn router. Een duidelijke verbetering t.o.v. de vorige Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 01:17:
Het files verzenden werkt zowaar vanachter mijn router. Een duidelijke verbetering t.o.v. de vorige Messenger.
ja dat is idd nog het meest mooie! vooral icm filesharing helemaal top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 20-07 22:39

Jumpiefox

Hoi ?

nu werkt ut wel ^^ had die url al veranderd maar om 1 of andere vaage reden deed ie het gewoon niet :) nu wel (gewoon de orginele file terug gezet en toen geedit ^^)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:05

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Draait Messenger 6 naast 5? Of installeert ie hem er overheen? Dat wil ik namelijk (nog) niet..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe start ik Filesharing op?:
Actions -> Start Application Sharing.
dit heb ik gestest, hij opende alleen een apart window waarin hij bezig was verbinding te maken. Het filesharen zoals op de picture (denk niet meer online) op "een site" liet zien, blijkt vanuit het zelfde probleem te komen, namelijk een "amerikaans" account te hebben.

Zelf heb ik het getest, dit werkt echt perfect.

laatste richting TsS, mooie start, verder mischien overbodig, in de oude topic heb ik een quick faq gespost van msn beta, die de problemen rondom nat/firewall en trage download behandelen. mischien handig toe te voegen bij de topicstart? Oja, vermeld dat dus ook edited dll e.d ook niet zijn toegestaan, dit heb je nog niet opgenomen (nederlandse dll ;) ) Nog een puntje, _verbeterde_ webcam functie (intergreerde, zit er standaard nu in het chatvenster :P ). Laaste mischien kleine fixes: als je iemand toevoegd, sprint hij automatisch naar de regel waar die nieuwe persoon staat. Meer belangrijk, maak je eigen emoticons (je had alleen user icons vermeld). Als laatste, zet msn op bezet en block die popup messages als je naar full-screen applicaties gaat.

dank u :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HaaZ schreef op 25 May 2003 @ 01:58:
Draait Messenger 6 naast 5? Of installeert ie hem er overheen? Dat wil ik namelijk (nog) niet..
wordt overschreven, ALS het MSN messenger is. Winxp heeft dus ook de Windows messenger, die blijft gewoon (kan je 4.7 en 6 draaien naast elkaar)
Scarecrow schreef op 25 May 2003 @ 01:12:
iets wat me net te binnen schiet; werken die 'custom' icons ook als je achter een router zit?
Jep , kep een 2200E vigor, alles werkt hier perfect (winxp)

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2003 02:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de twijfelaars, het is een open beta van MSN 6, hijs dus eigenlijk niet leaked.. de beta is alleen nog niet officieel voor ons land beschikbaar maarja :|

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/~jordi/betawhaha.jpg

Idd erg leaked B) :O vraag me af waarom er zo moeilijk wordt gedaan :z

Het maken van je eigen smilies is een zeer strakke functie :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
KarreMania schreef op 25 May 2003 @ 02:04:
laatste richting TsS, mooie start, verder mischien overbodig, in de oude topic heb ik een quick faq gespost van msn beta, die de problemen rondom nat/firewall en trage download behandelen. mischien handig toe te voegen bij de topicstart?
Dit was een algemene MSN FAQ, en aangezien de meeste problemen met Filetransfer in MSN 6.0 zijn opgelost, niet echt van toepassing meer.
Oja, vermeld dat dus ook edited dll e.d ook niet zijn toegestaan, dit heb je nog niet opgenomen (nederlandse dll ;) )
Daar wordt in principe niet moeilijk over gedaan, zoals je in de sluitpost van het andere topic kunt lezen. Echter waren er in dat topic enorm veel vage linkjes, en ik ga die niet allemaal controleren. Bovendien postte de user een link naar een site met daarop Trojans enzo ;). Maar dat is iets dat verder tussen hem en mij loopt, en ga daar dus ook meer niet over verder in dit topic :).
Nog een puntje, _verbeterde_ webcam functie (intergreerde, zit er standaard nu in het chatvenster :P ).
Staat in de openingspost, en aangezien de meeste mensen bij MSN 4.x zijn blijven hangen, is het een nieuwe mogelijkheid voor de meeste mensen, niet een verbeterde functionaliteit.
Meer belangrijk, maak je eigen emoticons (je had alleen user icons vermeld).
Eerste regel: "Nieuwe smileys.
Nu ook met de mogelijkheid om eigen smileys toe te voegen."
Als laatste, zet msn op bezet en block die popup messages als je naar full-screen applicaties gaat.
Kon niet echt een geschikte plek vinden om dit toe te voegen :P.
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 06:12:
Voor de twijfelaars, het is een open beta van MSN 6, hijs dus eigenlijk niet leaked.. de beta is alleen nog niet officieel voor ons land beschikbaar maarja :|

Idd erg leaked B) :O vraag me af waarom er zo moeilijk wordt gedaan :z
Als het een open beta is, waarom heeft Microsoft dan aan verschillende sites gevraagd om de downloads weg te halen? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Compubiter schreef op 25 May 2003 @ 08:31:
Als het een open beta is, waarom heeft Microsoft dan aan verschillende sites gevraagd om de downloads weg te halen? ;).
Omdat MS gewoon zelf wil wil controlleren wat er gedownload wordt. En ze willen ook voorkomen dat mensen denken dat ze een officiele download hebben terwijl ze misschien een oude build of een veranderde/gehackte build krijgen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

En ook omdat het nog niet "legaal" uit is ;) ook een goeie reden om het weg te halen.

Hier de officiële url van 6.0: http://messenger.msn-int.com/download/v6preview.asp <- denk dat de meesten deze al hebben verder.. gewoon ff in de gaten houden, kun je meteen zien of ie echt uit is dan.. :)

Ik ben zeer tevreden over de nieuwe file sharing optie. Is het toegestaan om er een screenie van je maken en hier te posten? Ik vind het namelijk echt een super vooruitgang..

[ Voor 86% gewijzigd door potatox op 25-05-2003 09:24 . Reden: Typo ;) ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compubiter schreef op 25 May 2003 @ 08:31:
[...]
Microsoft heeft hem zelf gereleased, alleen toen weer verwijderd van de site die hierboven al staat. Zeker te vroeg gereleased ofzo.

Anyway iedereen heeft hem nu al 8)7 :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Is er al iemand in geslaagd om de contactpersonen van MSN ook in Outlook Express te tonen? Vroeger was dit zo bij mij. Ik heb ale deze contactpersonen in Outlook Express netjes een deftige naam gegeven, want aan die nicknames kan je toch niet zien wie er nu in godsnaam online is.

Maar nu kan ik in Outlook Express niet meer zien wie er online is en wie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Ortep schreef op 25 mei 2003 @ 09:16:
Omdat MS gewoon zelf wil wil controlleren wat er gedownload wordt. En ze willen ook voorkomen dat mensen denken dat ze een officiele download hebben terwijl ze misschien een oude build of een veranderde/gehackte build krijgen.
Reden genoeg dus voor ons om het niet toe te staan tot we officieel toestemming krijgen (als het goed is krijgen we morgen een mailtje hierover).
_PoTaToX_ schreef op 25 mei 2003 @ 09:21:
Ik ben zeer tevreden over de nieuwe file sharing optie. Is het toegestaan om er een screenie van je maken en hier te posten? Ik vind het namelijk echt een super vooruitgang..
Screenies zijn gewoon toegstaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Weet iemand of de GoT smiles er in zijn te hacken ? >:)
dat moet natuurlijk wel he 8) , dat houd mijn overstap nu tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 24-07 14:02

flexje

got-father

zooooooo wat kut zeg die msn plus 2.10 !!!!kreeg gelijk stuk of 7 icoontjes op mn desktop , kreeg een quick launch bar extra in mn IE en hij gooide mn favorieten door elkaar!!! :( :r :r irritante zooi!.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey als ik m'n eigen smiley maak, zien de andere mensen die smiley ook dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Ik zou alleen willen zien dat je contackt personen een anderen naam kan geven.... als dat er in komt laat ik Trillian dus echt links liggen... nu twijfel ik nog een beetje... ook al ziet het er heel goed uit :)

btw kan iemand wat screens posten over dat file-sharing gedoe...
en hoe gaat dat in z'n werk? kan je gewoon een map selecteren en dan kunnen anderen mensen alles wat in die map staat downloaden ?

owjah en hoeveel verschillende zelfgemaakte icoontjes kan je maken? oneindig ?
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:20:
jah dat is juist het mooie :)
had al met me neef gewebcamed en toen screen gemaakt en dus van zijn gezicht een smiley gemaakt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Dark4ever op 25-05-2003 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 19:53
Wie heeft de smilies van GOT al in msn 6.0 gekregen? }) :Y)

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:38
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/msn.JPG

je kan maar 5 zelfgemaakte smiles tegelijk sturen daarom heb ik het zo gedaan :P
wel leuk die optie voor zelf smiles erin te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-07 22:27
WimB schreef op 25 May 2003 @ 10:42:
Is er al iemand in geslaagd om de contactpersonen van MSN ook in Outlook Express te tonen? Vroeger was dit zo bij mij. Ik heb ale deze contactpersonen in Outlook Express netjes een deftige naam gegeven, want aan die nicknames kan je toch niet zien wie er nu in godsnaam online is.

Maar nu kan ik in Outlook Express niet meer zien wie er online is en wie niet
ik denk dat jij windows messenger gebruikte (die standaard in xp zit), die kan je contactpersonen in outlook express toevoegen.

msn messenger kan dat niet (voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
DE_Michiel schreef op 25 May 2003 @ 11:35:
[afbeelding]

je kan maar 5 zelfgemaakte smiles tegelijk sturen daarom heb ik het zo gedaan :P
wel leuk die optie voor zelf smiles erin te zetten
tsja minder leuk voor mensen met 56k die van grappenmakers permanent die customzooi in gesprekken krijgen, maar goed, daar is de block optie voor :)

al krijg je altijd mafkezen die dan iemand anders jou aan een gesprek toevoegen waardoor die block niet meer werkt :X

[ Voor 17% gewijzigd door G33rt op 25-05-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je hem downloaden dan? die site van microsoft doet het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:42:
Even voor de duidelijkheid: Het is niet de bedoeling dat hier directe links worden geplaats naar sites waar de Beta is te downloaden. Hoewel de Beta via de Frontpage is te downloaden is het niet de bedoeling dat er hier mirrors worden geplaatst. Op de Frontpage is nu eenmaal meer controle op een nieuwsartikel, mochten we te horen krijgen van Microsoft dat de Beta niet toegestaan is, dan kan deze binnen een paar klikken worden verwijderd. Op het forum wordt dit een stuk lastiger, omdat wij dat veel posts moeten gaan doorspeuren naar linkjes. Mocht je twijfelen of een link wel of niet kan, mail dan eerst even of spreek een van de SA/WOS-mods aan op ICQ. Wij weten namelijk wat we wel en wat we niet willen .;)
dat mogen we dus niet zeggen, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat mogen we dus niet zeggen, sorry :)
ow sorry, dat had ik niet gelezen.
Wel frustrerend eigenlijks.

Maar dit is de officiele link he:
http://messenger.msn-int.com/download/v6preview.asp
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Link mogen we niet posten, maar als je effe naar Tweakers.net gaat weet je het zo.. ;) O-)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

hier hebbie alle icoontjes in MSN 6
[knip]
En toch posten voordat je het vraagt is niet slim natuurlijk.

[ Voor 160% gewijzigd door Compubiter op 25-05-2003 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ga uab weet niet teveel met links gooien. zie vorig topic ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mich op 25-05-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
DE_Michiel schreef op 25 May 2003 @ 12:13:
ga uab weet niet teveel met links gooien. zie vorig topic ;)
Mag je niet linken naar Tweakers.net dan :? 8)7

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Er staat zelfs in de openingspost waar je hem kunt downloaden ;). Alleen plaats ik expres geen links, omdat ik dat waarschijnlijk weer mag gaan opruimen indien we geen goedkeuring krijgen van Microsoft. En de Frontpage heeft een prachtige zoekfunctie, ik hoop dat je toch wel begrijpt hoe die werkt ;).
De link naar T.net is in principe niets mis mee, mocht Microsoft geen goedkeuring geven dan is de posting daar ook zo verdwenen natuurlijk.
dark4ever schreef op 25 May 2003 @ 12:08:
offtopic:
hoe laat je ook al weer dat plaatje zie?
Met de [plain][img]url plaatjes[/img][/] tags, maar ik hoop wel dat je zeker weet wat voor je plaatje je gaat posten en niet dat er een vage url in dat plaatje komt te staan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-05 22:48

vehpol

Go Go Gadget!

dark4ever schreef op 25 May 2003 @ 12:08:
hier hebbie alle icoontjes in MSN 6
afbeelding

btw lees ff een keer die site door misschien zie je nog iets nuttigs :)

offtopic:
hoe laat je ook al weer dat plaatje zie?
Je linkt dat plaatje naar deze pagina, leek me niet helemaal je bedoeling.

Plaatjes tussen [img ] en [ /img]

Verder gebruik ik nu 1 dag ofzo MSN6 en ik vind het tot nu toe echt een stuk handiger, filesharing nog niet geprobeerd, alleen binnen het netwerk, maar dat deed het altijd al wel. Ik hoop echt dat het nu bij mij wel werkt. Vond het zo super irritant dat het het niet deed.

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik begrijp niet waarom er een verschil tussen MSN Messenger en Windows Messenger blijft bestaan. Functies zoals "hulp op afstand" kunnen in een niet-Windows XP systeem toch gewoon op inactief staan. Ik vind het echt vervelend dat er 2 Messenger-versies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexje schreef op 25 mei 2003 @ 11:11:
zooooooo wat kut zeg die msn plus 2.10 !!!!kreeg gelijk stuk of 7 icoontjes op mn desktop , kreeg een quick launch bar extra in mn IE en hij gooide mn favorieten door elkaar!!! :( :r :r irritante zooi!.
Daar kwam het dus vandaan, snapte al neit hoe die troep ineens op mijn hdd stond, maarja, ik zal wel niet goed hebben opgelet bij de installatie :D
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:20:
Soms wel, soms niet :) Ik denk dat het in de final versie wel het geval is, maar nu werkt het nog niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Mensen die nog meer bugs zijn tegengekomen:
Ik heb 'r al 1tje :D

type maar eens:
code:
1
http://www.tweakers.net/ :)

Die smiley wordt niet afgebeeld :D

[ Voor 7% gewijzigd door KolNedra op 25-05-2003 12:58 ]

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was al een tijdje bekend ;)

Maar om nog maar wat andere bugs te herhalen:
- Je ziet elkaars emailadres niet bij een gesprek van 3 of meer mensen
- Als iemand je toevoegt kan je het adres ook neit zien
- Na een url komt geen smilie

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 12:50 . Reden: ff wat toevoegen :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

ik heb misschien nog een "bug"
Als ik me webcam aan zet.
en dan op dat grote 'webcam' icoontje klik bovenin.
Zegt ie dat me webcam niet werkt
ga ik nu naar "Tools > Web camera settings" en druk dan op "close"
en dan weer op dat grote 'webcam' icoontje (bovenin) doet ie 't opeens wel :S

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Laatst online: 24-07 14:37
Oi
Zero1 reported this to me soon after MSN Messenger 6.0 leaked and Segosa notified me (through SLim Shady) as well: a simple nickname can crash contact(s) using MSN Messenger 6 on Windows 2k or XP and in some cases yourself, without any further effort!

We decided not to publish the exact nickname, because this would spoil the fun for all people exploring the MSN Messenger 6 beta. Actually, we already told you too much... but we can't kill all of you.

Just be assured that we've notified Microsoft and the bug should be fixed in the next build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een emoticon pack uit van de GoT smilies, en dan animated als het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 13:09:
Is er al een emoticon pack uit van de GoT smilies, en dan animated als het kan?
Zelf kopieren misschien en erin donderen ?

Trouwens, weet niet of 't een "bug" is of dat ze 't express gedaan hebben, maar animated gifs zijn niet animated als je ze toevoegd bij je custom smileys.

[ Voor 4% gewijzigd door KolNedra op 25-05-2003 13:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal geen bug zijn, Microsoft kennende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
Ik heb nog wat smilies ontdekt, misschien iets voor in de startpost ?? O+

(||) (h5) (brb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ff mijn personal emoticons

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/riantokoosman/supermanwhite1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/riantokoosman/middlefinger.gif

en voor de Cs liefhebbers

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/riantokoosman/deagle.jpeg

van deze plaatjes kan je dus perfecte emoticons maken.... wie heeft er meer!

/offtopic
kan mij iemand ff snel uitleggen hoe ik met paintshop 6 een plaatje kan selecteren uit de achtergrond en de achtergrond kan wegooien zodat ik echt alleen de selectie over houd.. (achtergrond is gwoon wit of zwart. ctrl-alt-x duurt te lang en is niet altijd mooi en ik ben bezig met het downen van de plug in knockout :))
met de magic wand kom ik er niet helemaal uit...
magic wand.. click achtergrond.. inverse selection... maar dan? hoe gooi ik de achtergrond weg?? ICQ me maar om topicvervuiling te beperken)
/offtopic

[ Voor 47% gewijzigd door JaWa op 25-05-2003 13:35 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/tnap22/Spongebob.jpg

:P Die is wel kewl

[ Voor 16% gewijzigd door Billie op 25-05-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was er mee bezig, maar ze zien er zo lelijk uit, omdat ze uitgerekt worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een middelvingervariant. Heb de smile van phpbb geript, alleen deze is een beetje onduidelijk, omdat het maar 19x19 px mag zijn :(

Afbeeldingslocatie: http://www.jwbierman.nl/stuff/middel.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

alleen nu nog uitvogelen hoe je zelf animated emoticons kan maken... trouwens het uitwisselen van emoticons (of display pictures ) gaat niet zo simpel als ik dacht..

dus ff de files uit C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\email adres hier\UserTile
copy pasten naar een ander account werkt niet :(

de vele emoiticons achter elkaar plaatsen werkt ook mooi uit... met een beetje handigheid kan je ze vast ook boven en onderelkaar plaatsen waardoor je een mega emoticon kan maken :D

Breezer of niet... ik vind het lache.. kheb altijd trillian gebruikt maar sinds een paar dagen hooked on msnmsgr 6.

[ Voor 38% gewijzigd door JaWa op 25-05-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben al een geheugenlek tegengekomen, trok 97% cpu en hij zat op een gegeven moment op 256 mb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier stond iets wat al oud was |:(

maaruhm heeft er iemand al een mooie achtergrond gemaakt, nu issie een beetje saai :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik meer smilies bijhalen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brickman schreef op 25 mei 2003 @ 11:32:
Wie heeft de smilies van GOT al in msn 6.0 gekregen? }) :Y)
Ik? iemand op msn had een got smileypack, hij had hier een paar smileys gepakt. En zo kleiner gemaakt,zodat ze goed passen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Boven staat dat je geen links mag plaatsen, maar op de de frontpage staat hij gewoon: meuktracker: MSN Messenger 6.0 Build 0250;
Hoezo krom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Heb je uberhaupt de openingspost en het topic gelezen?
Hoewel de Beta via de Frontpage is te downloaden is het niet de bedoeling dat er hier mirrors worden geplaatst. Op de Frontpage is nu eenmaal meer controle op een nieuwsartikel, mochten we te horen krijgen van Microsoft dat de Beta niet toegestaan is, dan kan deze binnen een paar klikken worden verwijderd. Op het forum wordt dit een stuk lastiger, omdat wij dat veel posts moeten gaan doorspeuren naar linkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 12:10

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

(Sorry, te laat)
Het ook staat precies uitgelegd waarom dat is. Een aantal websites als [knip] hebben al hun links al moeten verwijderen op verzoek van Microsoft.

[ Voor 16% gewijzigd door Compubiter op 25-05-2003 15:14 ]

On a clear day you can C#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Compubiter schreef op 25 May 2003 @ 15:03:
Heb je uberhaupt de openingspost en het topic gelezen?
[...]
een leaked is altijd illegaal dus dat zou ook sowieso niet op de frontpage mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
YT-Croc schreef op 25 May 2003 @ 15:05:
een leaked is altijd illegaal dus dat zou ook sowieso niet op de frontpage mogen
Klopt. Voor de meuktracker wordt in principe als vuistregel gesteld dat leaks worden geplaatst, mits de software in de toekomst gratis te verkrijgen zal zijn ( denk aan freeware, shareware en/of adware) :)
En ik ga hier verder niet over in discussie.

[ Voor 26% gewijzigd door Compubiter op 25-05-2003 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 24-07 13:58

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Over die animated emoticons: kan het niet zijn dat dat zo'n lang horizontaal of verticaal plaatje moet zijn met alle frames van de animatie achter elkaar net zoals ze dat doen met dat windowsvlaggetje bovenin de Internet Explorer? Ik ga er eens wat mee proberen...

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
--MeAngry-- schreef op 25 mei 2003 @ 15:19:
Over die animated emoticons: kan het niet zijn dat dat zo'n lang horizontaal of verticaal plaatje moet zijn met alle frames van de animatie achter elkaar net zoals ze dat doen met dat windowsvlaggetje bovenin de Internet Explorer? Ik ga er eens wat mee proberen...
daar zit wat in wat je daar zegt!
Ik ga ook eens het een en ander uitvogelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:47
woej net lekkere bug gehad ... werd in een gesprek gedonderd met weet niet hoeveel andere mensen en we kenden elkaar totaal niet ... maar we hadden wel allemaal msn 6.0 :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je kan hele groepen inviten, ik had het net ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Damn niet gedacht dat je zoveel fun kon hebben met zo'n klein en simple iets. Gister de hele tijd lopen kloten met user icons en Webcam. Voor het eerst dat ik mijn "webcam" (eigenlijk mijn digicam) kon gebruiken zonder te kloten met poorten. Of misschien stond er al iets open. Ik ben in ieder geval heel blij met de goed werkende webcam functie :)

Edit: OMG!!!!!!!! zelf hulp op afstand werkt goed gek!!! dit is echt wreed!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Alpha-sphere op 25-05-2003 15:59 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

hmm dan zal het denk ik niet meer lang duren voordat ms hier geld voor gaat vragen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

JaWa schreef op 25 mei 2003 @ 16:10:
hmm dan zal het denk ik niet meer lang duren voordat ms hier geld voor gaat vragen denk ik.
nou ik denk dat dat nog wel een tijdje gaat duren... want je hebt nog genoeg anderen progies waarmee je kunt chatten... hoe goed MSN 6 ook is denk niet dat er voor betaald gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 24-07 13:58

--MeAngry--

aka Qonstrukt

dark4ever schreef op 25 mei 2003 @ 16:16:
[...]

nou ik denk dat dat nog wel een tijdje gaat duren... want je hebt nog genoeg anderen progies waarmee je kunt chatten... hoe goed MSN 6 ook is denk niet dat er voor betaald gaat worden...
Mee eens, de grootste groep MSN-gebruikers is nog altijd de gewone thuisgebruiker die ff lekker wil chatten (vooral veel jongeren) en die gaan echt niet betalen als ze voor nop iets anders kunnen krijgen. Denk dat er dan nogal wat zullen terugstappen op 5.0 icm met MSN+ die combinatie is namelijk veruit het populairst :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och...als het alle functies heeft die ik nodig heb wil ik er best iets voor betalen :) Zolang alle spy en ad er maar uitblijft :)
Alleen daar zullen de meesten anderen anders over denken, zodat je veel contactpersonen kwijtraakt, dus dara heb je ook niets aan. Dan wortd het net zo`n verhaal als Napster

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
--MeAngry-- schreef op 25 May 2003 @ 15:19:
klopt, eentje uit msn ziet er bijv zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nerdje/905.png

maar als je zoiets maakt als eigen icon gaatie niet bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog niemand heeft gevonden hoe je zelf zo'n bewegend icon kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes

Vurabes

DrNizeGuy schreef op 25 May 2003 @ 16:28:
[...]

klopt, eentje uit msn ziet er bijv zo uit:

[afbeelding]

maar als je zoiets maakt als eigen icon gaatie niet bewegen.
Waar heb je die afbeelding gevonden?

[ Voor 18% gewijzigd door Vurabes op 25-05-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comprobot
  • Laatst online: 09-06 20:59
webcam onder messenger 4.0 werkt maar slecht. Omdat de beeld niet soepel verloopt..

www.tiedragon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
koenhumblet schreef op 25 May 2003 @ 16:51:
[...]

Waar heb je die afbeelding gevonden?
met recource hacker de .exe openen, dan png/905 -> save as binary, opslaan als NAAM.png :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of jullie ook een probleem hebben maar ik kan me niet eens aanmelden, bij msn 5 gaat t perfect maar als ik 6 installeer lukt t niet meer, gebruikt hij nu een andere poort zo ja welke? iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Het je gekeken naar de tip die in de openingspost staat? Staat je datum wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik zien of die goed staat, hij zou dan tog ook 5 nie moeten aanmelden?/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Dubbelklik op de tijd in je systray (balkje rechtsonder in je scherm). Staat ook vast wel in de help van Windows.
En de ene versie van een programma is nou eenmaal het andere niet. Verder is het programma natuurlijk nog in Beta-fase, dus dat zou ook mogelijk problemen kunnen veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

wie heeft er een goede site met wat smilies??

deze is wel ok:
http://www.mysmilies.com

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:17
ik weet niet of het hier hoort, maar vraag het even...

ik heb zo'n pager service onder msn lopen, zodat als ik offline ben mensen een berigtje kunnen typen wat vanzelf op mijn gsm komt.

Is dit kostenloos? aangezien ik geen beltegoed heb en mensen nog steeds berichtjes kunne versture naar mij terwijl ik 0ct betegoed heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

weet iemand wat precies de H x B in pixels is voor de display pictures?
Ik zie het nu al voor me binnen de korste keren honderduizenden emoticons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-07 13:42
Ik weet niet of ik dit mag plaatsen maar ik heb hem vertaald naar het Nederlands.. Zodra ik groen licht heb post ik em... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes

Vurabes

Er is volgens mij al iemand die hem vertaald heeft naar het nederlands dus volgens mij heb je dubbel werk verricht, de website waar je hem kan downloaden mag ik hier echter niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWa schreef op 25 mei 2003 @ 19:07:
Hij wordt 100x100 weergegeven geloof ik
netvisions schreef op 25 mei 2003 @ 19:08:
Ik weet niet of ik dit mag plaatsen maar ik heb hem vertaald naar het Nederlands.. Zodra ik groen licht heb post ik em... ;)
Uhm... [knip]? >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Compubiter op 25-05-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

JaWa schreef op 25 May 2003 @ 19:07:
Die eigen icons zijn 100x100
Die emoticons zijn 19x19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
koenhumblet schreef op 25 May 2003 @ 19:11:
Er is volgens mij al iemand die hem vertaald heeft naar het nederlands dus volgens mij heb je dubbel werk verricht, de website waar je hem kan downloaden mag ik hier echter niet noemen.
Serieus? Hmm ach ja ... zal dan wel 8)7 op die 'bekende' msn site zeker?

--------

Zit trouwens nog wel een 'grote' fout in MSN6:
Als je achter een URL in je msn venster bijv tweakers.net zet en dan een smilie dan zie je de smilie niet 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door Sypher op 25-05-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Zullen we niet teveel gaan hinten heren? ;).
Offtopic replies verwijderd.

[ Voor 26% gewijzigd door Compubiter op 25-05-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

netvisions schreef op 25 May 2003 @ 19:13:
[...]

Zit trouwens nog wel een 'grote' fout in MSN6:
Als je achter een URL in je msn venster bijv tweakers.net zet en dan een smilie dan zie je de smilie niet 8)7
joh :|
[sarcasm]Dat wisten we nog niet[/sarcasm]

[ Voor 16% gewijzigd door KolNedra op 25-05-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
1 spel werkt nu, en file sharing... lijkt of microsoft het illegaal kopieeren zelf een makkelijke weg geeft...

Afbeeldingslocatie: http://amigos.homelinux.net/~don/files/upload_files/msn_p2p.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Don3k op 25-05-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Don3k schreef op 25 May 2003 @ 19:42:
1 spel werkt nu, en file sharing... lijkt of M$ het illegaal kopieeren zelf een makkelijke weg geeft...
Lees dit eens door ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes

Vurabes

Ja, alleen als je een gebruiker met firewall hebt en een zonder firewall werkt het alleen als de gebruiker met firewall de gebruiker zonder firewall uitnodigt. Dat zou toch beter te programmeren moeten kunnen zijn? Dat als het de ene kant op niet werkt de andere kant ook nog even automatisch geprobeerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
jij heb een zware middag mod. maar goed hoort erbij

weet iemand nog meer sites voor mooie smiles ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Don3k schreef op 25 May 2003 @ 19:42:
1 spel werkt nu, en file sharing... lijkt of microsoft het illegaal kopieeren zelf een makkelijke weg geeft...

[afbeelding]
Hier crasht hij :S
Heel msn kapt er mee als ik files ga sharen en aangeef wélke files ik wil delen :S denk dat dat een Bufferfout is...

offtopic:
Btw: ff welk prog is dat op je desktop.. onderaan met die systeminfo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
netvisions schreef op 25 mei 2003 @ 19:53:
[...]

Hier crasht hij :S
Heel msn kapt er mee als ik files ga sharen en aangeef wélke files ik wil delen :S denk dat dat een Bufferfout is...

offtopic:
Btw: ff welk prog is dat op je desktop.. onderaan met die systeminfo?
misschien kunnen we het uitproberen? msn op mun profiel..

offtopic: dat is samurize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Degene die msn vertaald heeft, is de schrijver van dit bericht ;), misschien leuk om te weten maar tot nu toe (20:00) is de vertaling van me al 5500x gedownload :| volgens mij heeft iedereen nu 6.0 al :|. Maar ff ontopic:

Doet bij meer mesen "Decision Wheel" niet? de pagina heeft fouten aan hier... :( volgens mij is die ook nog niet af :D

[ Voor 34% gewijzigd door potatox op 25-05-2003 20:01 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes

Vurabes

Ja, hij geeft bij mij ook fouten, maar als je die wegklikt valt er wel redelijk mee te werken. Maar volgens mij is het niet echt een serieuze feature, meer een soort Hello World probeersel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

_PoTaToX_ schreef op 25 May 2003 @ 19:59:
Doet bij meer mesen "Decision Wheel" niet? de pagina heeft fouten aan hier... :( volgens mij is die ook nog niet af :D
MSN 6.0 beta
Niet te veel verwachten van iets wat nog niet af is

[ Voor 32% gewijzigd door KolNedra op 25-05-2003 20:12 . Reden: knippen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Hij werkt hier al weer.. de file sharing.. maar als ík connect flipt hij :S
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste