MSN Messenger 6.0 aangekondigd.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.555 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:37

dbzfan

Nee.

Paar toegevoegde smileys van mij :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rjjmderksen/msn6.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Don3k schreef op 25 May 2003 @ 19:42:
1 spel werkt nu, en file sharing... lijkt of microsoft het illegaal kopieeren zelf een makkelijke weg geeft...

[afbeelding]
Waarom wordt file-sharen meteen gekoppeld aan "illegaal" kopieren?

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op 25 mei 2003 @ 20:25:
Paar toegevoegde smileys van mij :)

[afbeelding]
Hoe krijg jij die smilies zo mooi? Bij mij worden ze uitgerekt... die :+ dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 12:10

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Een doorzichtige rand er omheen zetten.

On a clear day you can C#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

koenhumblet schreef op 25 mei 2003 @ 20:39:
Een doorzichtige rand er omheen zetten.
Zoiets noemen ze toch in de volksmond "transparantie" ?

[ Voor 4% gewijzigd door KolNedra op 25-05-2003 20:42 ]

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft van de officiele site de build voor win98 kunne downloade, die download links zijn namelijk d00d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 20:38:
[...]

Hoe krijg jij die smilies zo mooi? Bij mij worden ze uitgerekt... die :+ dan
Canvas vergroten naar 19x19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A very big thanks to dlorenzo for this great news. You want to play games and you're not in a country that is currently supported? Fear no more...

Close MSN Messenger 6. Open Explorer. Open the following location:
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\(your email address)
Open the file ConfigCache.xml in Notepad and find this line:
http://appdirectory.messe...ry/Directory.aspx?L=en-uk
Change it to:
http://appdirectory.messe...ry/Directory.aspx?L=en-us
We also recommend changing the ExpireInDays tag at the top of the XML file from it's value of 2 to 100 (or more) so this fix doesn't change in 2 days time.

Now have fun with Tic-tac-toe and all the other games to come.

Please use caution when modifying files on your system Do so at your own risk!.

Misschien vrij handig.. :) denk ik wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

omg zijn mensen blind ofzo.. dit staat gewoon in de openingspost... maar toch bedankt.. sjeesss

ik vindt het een beetje onhandig dat je eigen display pciture kleiner weergegeven wordt terwijl er wel genoeg ruimte is... vooral als je een webcam gebruikt is het wel handig om een grotere eigen display pic te hebben.
Verder wacht ik op een display picture rotator.. kan ik de hele tijd mn looney tunes figuurtjes rotaten :)

gehehe ff op et customer experience improvement program geclickt om ze deze tips te mailen ofzo... kwam het hele verhaal van personal/harware information naar boven.. toen maar weer snel gecanceld.

[ Voor 84% gewijzigd door JaWa op 25-05-2003 21:34 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:40
Picture Rotator is niet moeilijk aangezien alles in je "C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\emailadresvanmsn\UserTile" komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_PoTaToX_ schreef op 25 May 2003 @ 19:59:
Degene die msn vertaald heeft, is de schrijver van dit bericht ;), misschien leuk om te weten maar tot nu toe (20:00) is de vertaling van me al 5500x gedownload :| volgens mij heeft iedereen nu 6.0 al :|. Maar ff ontopic:

Doet bij meer mesen "Decision Wheel" niet? de pagina heeft fouten aan hier... :( volgens mij is die ook nog niet af :D
ik stuur jou vertaling ook door, maar met duidelijke credits vermelding. zit nu op stuk of 80 denk ik. _/-\o_ aan jou!!

valt trouwens nog tegen hoeveel msn6 al hebben, vele zijn wat tegen de beta's (vooral de 5 toendertijd was ECHT beta)

mbt tot die full-screen -> bezet status, dit werkt dus zeer goed, krijg iig geen popups meer in gta3-vc, maar wel bv als ik een IE fullscreen draai (F11).

en idd, descion wheel werkt nog nie echt helemaal, ach ja, boter kaas en eieren wel :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:07
KolNedra schreef op 25 May 2003 @ 19:22:
[...]

joh :|
[sarcasm]Dat wisten we nog niet[/sarcasm]
................
MSN 6.0 beta
Niet te veel verwachten van iets wat nog niet af is
Dat snapt hij zelf ook wel, hij geeft het alleen aan.

Zoiets noemen ze toch in de volksmond "transparantie" ?
Goh....wat ben jij vervelend vandaag

[ontopic]

Al die icons interesseren me eigenlijk niet zo, dan FireSharing en Webcam gebeuren achter NAT werkt zonder UPnP is wel beter. Maar ik wacht wel tot de final release. MSN 5 met Plus is nog best te doen. Maar het lijkt erop dat MSN toch nog erg populair gaat worden onder tweaker? Of was het dat al stiekum :P ?

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens msn 6 erop gezet. Ik moet zeggen het is stukken beter dan de vorige versies, en weer stukje mooier. Nou vind ik alleen de logfile output niet zo handig.

Ik wil graag de logfile zonder de from/to stukje. Dat is niet intressant. Zou iemand de MessageLog kunnen aanpassen op deze manier en deze willen mailen naar kater@evienna.xs4all.nl Ik heb het zelf geprobeerd...maar ik blijf errors houden en totaal geen kennis voor codecs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb From en To eruit gehaald, maar nu is het vak voor de tekst erg lang. Ik heb helaas geen verstand van XML, dus als iemand dat aan kan passen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:58
een kameraad van mij heeft het volgende probleem:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/d.boomgaardt/naamloos.JPG

hij heeft zijn systeemdatum goed staan en hij zit niet achter een netwerk. wat kan zijn probleem zijn ?

[ Voor 13% gewijzigd door rewind. op 25-05-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Belachelijk voor een programma dat bedoeld is om te chatten(het versturen van getypte text) specs van 500 mhz recommended en 128 MB geheugen. Werkelijk te gek voor woorden. Leuk al die functies, maar het is net als Word, daar zitten ook duizend functies in waarvan je er maar 10 gebruikt. Dus ik blijf lekker de oude versies gebruiken, zonder de verplichte functionaliteit zoals het koppelen van je account aan je msn adres of het verplicht opstarten als je naar hotmail gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op 25 mei 2003 @ 22:41:
Belachelijk voor een programma dat bedoeld is om te chatten(het versturen van getypte text) specs van 500 mhz recommended en 128 MB geheugen. Werkelijk te gek voor woorden. Leuk al die functies, maar het is net als Word, daar zitten ook duizend functies in waarvan je er maar 10 gebruikt. Dus ik blijf lekker de oude versies gebruiken, zonder de verplichte functionaliteit zoals het koppelen van je account aan je msn adres of het verplicht opstarten als je naar hotmail gaat.
Wie houdt je tegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Kheb hier trouwens ook probs met die filetransfer. Hij geeft telkens aan datie de downloaddirectory niet kon vinden of aanmaken en hij blijft daarna maar connecten... Iemand hier al mee bekend?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

--MeAngry-- schreef op 25 May 2003 @ 22:49:
Kheb hier trouwens ook probs met die filetransfer. Hij geeft telkens aan datie de downloaddirectory niet kon vinden of aanmaken en hij blijft daarna maar connecten... Iemand hier al mee bekend?
heb je deze dir C:\Documents and Settings\%username%\My Documents\My Received Files dan verwijderd ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Stoney187 schreef op 25 May 2003 @ 22:36:

[afbeelding]

hij heeft zijn systeemdatum goed staan en hij zit niet achter een netwerk. wat kan zijn probleem zijn ?
dit had een vriend van me vanavond ook.. bij hem was het zn firewall die de boel blokeerde. Dus de juiste poorten open zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
Stoney187 schreef op 25 mei 2003 @ 22:36:

[afbeelding]

achter wat voor netwerk zit ie precies?
probeer anders de analog-x proxy server erbij te draaien op de server.
het is een klein programmatje maar effectief. probeer dan de verschillende proxy's uit met de juiste porten die bij de readme staan. succes! ;)

als dat niet werkt kun je nog met http-tunnel gaan werken...
http://www.analog-x.com

p.s. Ik zelf kwam er laat achter dat het m'n systeemtijd was |:(

[ Voor 6% gewijzigd door duncanvdlinden op 25-05-2003 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
duncanvdlinden schreef op 25 May 2003 @ 23:30:
[...]

het is een klein programmatje maar effectief. probeer dan de verschillende proxy's uit met de juiste porten die bij de readme staan. succes! ;)

hehe better lezen :+ er staat namelijk "Hij zit NIET achter een netwerk" |:(

Maaruh iemand al wat gevonden om wel zelf bewegende Smilies intevoegen ?? :?

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey jongens,,, effe een vraag.... waar vind ik die smiles ? in welke directory? zijn ze opgeslagen als een .gif? of hoe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Recource Hacker is your anwer...

Ik vraag me trouwens af wat er gebeurd als 2 mensen eigen smilies tegen elkaar gaan gebruiken die dezelfde code hebben ingesteld...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Stoney187 schreef op 25 May 2003 @ 22:36:

[afbeelding]

had ik net ook rond een uur of 10. Wilde die even niet meer inloggen maar na een paar min deed ie het weer

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:58
duncanvdlinden schreef op 25 May 2003 @ 23:30:
[...]

hij zit NIET achte reen netwerk en heeft ook geen firewall hij heeft zo'n ISDN lijn bij ladot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
msn plus 2.10.32 werkt btw hier prima met versie 6.. heb ik nou mazzel ofzo? aangezien veel mensen zeiden dat het niet zou werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lester schreef op 26 May 2003 @ 01:42:
msn plus 2.10.32 werkt btw hier prima met versie 6.. heb ik nou mazzel ofzo? aangezien veel mensen zeiden dat het niet zou werken
in welk opzicht werkt ie? zelfs patchou zei dat ie niet compatible is. (hij laad er wel mee -plus menu-, maar je kan er nix mee, personlized away dus bv kan niet)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokerHamer
  • Laatst online: 07-07 17:41
ik wilde dus ff formateeren ik denk laat ik ff al die zelf gemaakte icons en achtergrondjes opslaan maar ik kan ze dus nergens vinden heeft iemand enig idee ???

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
KarreMania schreef op 26 May 2003 @ 01:58:
[...]

in welk opzicht werkt ie? zelfs patchou zei dat ie niet compatible is. (hij laad er wel mee -plus menu-, maar je kan er nix mee, personlized away dus bv kan niet)
personlized away werkt idd niet, evenals de logs, maar de geluiden die ik erin heb gezet als bepaalde mensen online komen wel weer, ook de event logger ed, dus het werkt niet volledig, maar er werkt wel wat, het hele plus menu zit er ook nog.

[ Voor 3% gewijzigd door lester op 26-05-2003 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

netvisions schreef op 25 mei 2003 @ 21:58:
Picture Rotator is niet moeilijk aangezien alles in je "C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\emailadresvanmsn\UserTile" komt :D
Iemand hier al aan het kloten mee geweest?
Hier de code van mijn 1 v/d tekstbestanden
Dit is als ik "msn-icon1" als huidig icoon heb gekozen:
code:
1
2
3
msn-icon1   <msnobj Creator="mijn@email.com" Size="19387" Type="3" Location="TFRFBF.tmp" Friendly="AAA=" SHA1D="WHBU4xGP6YyVhOyvxZl4zfx4V1k=" SHA1C="HCwtUFEYctBDoRgP/e2NGGiWKK8="/>
msn-icon2   <msnobj Creator="mijn@email.com" Size="19096" Type="3" Location="TFR1577.tmp" Friendly="AAA=" SHA1D="KvrJlbZyJhVoQllvbQIRKpgn+nc=" SHA1C="WaBiUCSoKMkx6wv2CfTUUANRcX4="/>
msn-icon3   <msnobj Creator="mijn@email.com" Size="17199" Type="3" Location="TFR1D29.tmp" Friendly="AAA=" SHA1D="QvB2ZbW6o2kx5De+6+yXtLrUZr0=" SHA1C="E9QKzPUlxBRomsjOvEwy4YUTyvo="/>

Dit bij "msn-icon3"
code:
1
2
3
msn-icon    <msnobj Creator="mijn@email.com" Size="19387" Type="3" Location="TFRFBF.tmp" Friendly="AAA=" SHA1D="WHBU4xGP6YyVhOyvxZl4zfx4V1k=" SHA1C="HCwtUFEYctBDoRgP/e2NGGiWKK8="/>    
msn-icon2   <msnobj Creator="mijn@email.com" Size="19096" Type="3" Location="TFR1577.tmp" Friendly="AAA=" SHA1D="KvrJlbZyJhVoQllvbQIRKpgn+nc=" SHA1C="WaBiUCSoKMkx6wv2CfTUUANRcX4="/>   
msn-icon3   <msnobj Creator="mijn@email.com" Size="17199" Type="3" Location="TFR1D29.tmp" Friendly="AAA=" SHA1D="QvB2ZbW6o2kx5De+6+yXtLrUZr0=" SHA1C="E9QKzPUlxBRomsjOvEwy4YUTyvo="/>

Ik ben al zo ver dat desbetreffende .tmp files eerst zijn geconverteerd naar .png en toen gerenamed naar .tmp

Nu alleen nog een manier vinden om te zien welke je huidige icon is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het probleem bij 6.0 dat Xp hem bij het afsluiten niet kan sluiten...misschien voor iemand probleem genoeg om nog even te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

KarreMania schreef op 25 May 2003 @ 22:05:
[...]

ik stuur jou vertaling ook door, maar met duidelijke credits vermelding. zit nu op stuk of 80 denk ik. _/-\o_ aan jou!!

valt trouwens nog tegen hoeveel msn6 al hebben, vele zijn wat tegen de beta's (vooral de 5 toendertijd was ECHT beta)

mbt tot die full-screen -> bezet status, dit werkt dus zeer goed, krijg iig geen popups meer in gta3-vc, maar wel bv als ik een IE fullscreen draai (F11).

en idd, descion wheel werkt nog nie echt helemaal, ach ja, boter kaas en eieren wel :P
Danke danke! Hij is nu alweer 7600x gedownload :D, schiet al mooi op zo :)
Alleen jammer dat niet alles vertaald kan worden, het file sharing ding zit namelijk niet in messenger zelf, net als de games, het zijn website en die kun je nu een maal niet vertalen :( maar goed.

Wat ik erg jammer vind is dat als jezelf geen webcam hebt (zoals ik) en je contactpersoon waarmee je chat er wel eens heeft (kun je zien aan het webcam icoontje ;) ) kun je drukken wat je wilt op Webcam maar hij verstuurd de uitnodiging niet...( Er is geen webcam gevonden. Zorg ervoor dat de webcam is aangesloten, of klik hier voor meer informatie ).. of het moet van de andere kant komen. Dit vind ik best jammer, moet toch wel mogelijk zijn om een webcam gesprek te doen, zondat je zelf een webcam hebt en zonder dat de andere je uitnodigd voor zo'n gesprek :'(

[ Voor 9% gewijzigd door potatox op 26-05-2003 09:01 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry,

ik had gelezen dat er juist wel links gepost moesten worden.

Excuses hiervoor.

Het leuke aan msn6.0 is dat je zelf icons kan maken

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 15:59 . Reden: :{ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 10:33:
[knip]
hier is ie ook te downen.
Volgens de start post mag dat niet, dus maar snel verwijderen.

[Edit]Compubiter: Het liefst zien we de link naar die site helemaal niet :).

[ Voor 25% gewijzigd door Compubiter op 26-05-2003 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 26 May 2003 @ 00:17:
Recource Hacker is your anwer...

Ik vraag me trouwens af wat er gebeurd als 2 mensen eigen smilies tegen elkaar gaan gebruiken die dezelfde code hebben ingesteld...
Niets bijzonders. Als iemand de code (1234) gebruikt voor een smilie en jij zegt tegen die persoon (1234), dan krijgt die persoon géén smilie, maar alleen de tekst.

Als jij voor de code (1234) Smilie #1 gebruikt en de ander gebruik voor dezelfde code Smilie #2, dan gebeurt er dus ook niets. Als jij tegen de ander (1234) zegt, dan zien jullie allebei dezelfde Smilie, namelijk Smilie #1.

Wel jammer dat de codes hoofdlettergevoelig zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dat filesharing werkt zeker alleen als je beide MSN6 hebt? Ik kan er niks over vinden eigenlijk. Hoe start je het enzo?

[ Voor 50% gewijzigd door Han op 26-05-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe start ik Filesharing op?:
Actions -> Start Application Sharing.
Dit staat in de openingspost, maar dat moet dus zijn:

Actions -> Launch Site -> File Sharing (Nadat je de taal veranderd hebt in eng-us)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 12:38:
[...]

Dit staat in de openingspost, maar dat moet dus zijn:

Actions -> Launch Site -> File Sharing (Nadat je de taal veranderd hebt in eng-us)
Dan krijg ik No application information available te zien... Mijn landinstellingen staan op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

Beekforel schreef op 26 May 2003 @ 13:23:
[...]

Dan krijg ik No application information available te zien... Mijn landinstellingen staan op Engels.
Lees eens een paar posts terug (Verwijderd in "MSN Messenger 6.0 aangekondigd.")
Daar staat de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Patch beschikbaar waarmee je alle games kan spelen _/-\o_

Volgens mij kon dat al een tijdje, maar had het nog niet in het forum zien staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Nu ook een patch beschikbaar "to get multiple sessions running"
gemaakt door Heavy K ;) en voor het gemak ook een unpatcher.

Btw ik krijg de game patch niet werkend :'( moet ik eerst weer schone msn6 install hebben ofzo?

als reden zegt ie dat ik een uknown version heb van msnmsgr.exe (en ja ik heb het via ctrl-alt-del gesloten)

[ Voor 23% gewijzigd door JaWa op 26-05-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 08:38:
Ik krijg het probleem bij 6.0 dat Xp hem bij het afsluiten niet kan sluiten...misschien voor iemand probleem genoeg om nog even te wachten...
Ik heb hetzelfde probleem. Vandaar dit schopje.. Nog meer mensen? Ik werk ook met msn6 onder XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Ik kan de chat logs niet vinden, heb aangegeven dat ze naar een bepaalde map moeten gaan, maar ik krijg ze niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWa schreef op 26 May 2003 @ 14:14:
Nu ook een patch beschikbaar "to get multiple sessions running"
gemaakt door Heavy K ;) en voor het gemak ook een unpatcher.

Btw ik krijg de game patch niet werkend :'( moet ik eerst weer schone msn6 install hebben ofzo?

als reden zegt ie dat ik een uknown version heb van msnmsgr.exe (en ja ik heb het via ctrl-alt-del gesloten)
Je mag die anti-ad-patch niet geinstalleerd hebben. Dit verhelp je door msnmsgr.exe.bak even terug te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

hmm leuk bugje ondekt in MSN 6.0 beta

op LAN netwerk 2 MSN 6 clients en als je dan bestand verstuurd loopt die ene heel langzaam tot na 30 sec en dan loopt ie vast.

als ik vervolgens MSN 4.7 op de verzendende machine opstart en dan bestandje verstuur gaat ie weer als een speer.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

okee dit begint een beetje irri te worden... allemaal patches die alllen werken met een unpatched msnmsgr.exe

Heb ik net de gamepatcher gedaan kom ik deze tegen:
Naga Patch
This NEGA patch applies:
- Allow Spawn of MSN (Multi-MSN)
- User is Typing
- Connect in Appear Offline
- Cleanup Ugly Icons
- Remove Ugly Banner

maar ja die werkt dus alleen met een unptached msnmsgr.. nu ff kijken of deze volgorde werkt.
1Gamepatcher
2 adremover
3 heavy k's polygamy patch..

dan mis ik dus alleen nog wat features uit naga's patch zoals offline connecten.
op LAN netwerk 2 MSN 6 clients en als je dan bestand verstuurd loopt die ene heel langzaam tot na 30 sec en dan loopt ie vast
Ik hoop dat dit een incident is want ik heb hier ook 2x msn 6 op het netwerk en bij ons lukte file transfers zonder problemen.

[ Voor 21% gewijzigd door JaWa op 26-05-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij werkt dit alleen op msn 5.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

wat? filetransfer kan gewoon hoor en filesharing ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Is er eigenlijk een tool die je op msn kan installeren om te zien of de andere kant je heeft geblokt? Zonder dat ik daarvoor naar zo'n site moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Movinghead schreef op 26 May 2003 @ 15:53:
Is er eigenlijk een tool die je op msn kan installeren om te zien of de andere kant je heeft geblokt? Zonder dat ik daarvoor naar zo'n site moet?
volgens mij is dat mogelijk met dMSN. erg slecht programma. Neemt ontzettend veel geheugen in beslag en is totaal niet te moeite waard. Maar toch.. volgens mij is dat daarbij mogelijk... helaas geen tool maar een modmsn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

voor hieronder... Dmsn kan het.... te laat

[ Voor 55% gewijzigd door JaWa op 26-05-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
Movinghead schreef op 26 May 2003 @ 15:53:
ja dat is er. moet je maar is kijken op
Mod-break:

Zo doen we dat dus niet...
daar staat het wel tussen.

[ Voor 24% gewijzigd door SH007 op 26-05-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:24

Creesch

bla bla!

ok ik heb een vraagje :)
nu kan je in msn6 maar 5 custom smilies per bericht zenden, kan dit ook ergens aangepast worden zodat 't er meer zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

misschien wel leuk om ff op deze site te kijken http://www.ilovemessenger.com/ (=van MS zelf dus denk wel dat ik die hier mag posten) hier komen in de toekomst alles over MSN 6 op.
Microsoft are gearing up for the biggest release in history of their Instant Messaging client, MSN Messenger 6. An early edition of MSN Messenger 6 is currently circulating around the internet and nearly all are impressed with what Microsoft have done with MSN Messenger.

Between now and July Microsoft are going to be showing us (the public) little teasers and previews of this upcoming Instant Messaging client. Today Microsoft have informed us they've made a funny but excellent site, named ilovemessenger.com. The site is not complete yet but the MSN team are currently working on it all day and night. Some time next week we're likely to see some kind of "sign-up" information to be informed just when the official public preview will start and when MSN Messenger 6 will launch.

The actual site itself is designed in much the same way as the client. However, our guess is as good as yours at the moment as Microsoft were very hush hush about the content of the site, "it is still a surprise for the moment, actually we hope to be able to deliver everything we wanted so we prefer to stay silent and not disappoint" said BuddyGirl, ilovemessenger.com's soon to be hostess.

We're placing bets on it being a giant Messenger community, a customization site or both. Either way it looks like Microsoft are really pouring all their work into this client and I think we're gonna have an interesting couple of months to come.

So head on over to the site for now where you'll find an interesting and funny suprise in store for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met 6.0 kan ik niet connecten :( hij zegt dat de .net services niet online zijn :S terwijl die wel up zijn... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 17:28:
met 6.0 kan ik niet connecten :( hij zegt dat de .net services niet online zijn :S terwijl die wel up zijn... iemand een idee?
MSN Plus der af gooien of de nieuwe installeren.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 't gevoel dat MSN 6.0 retetraag is geworden door al die nutteloze opties.
Of heb ik dit nou verkeerd gevoeld? :P
En, zijn al die rotschermvuldingen zoals die dikke knoppen bovenin ook weg te halen?

/me zweert bij het B2B ICQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

craze_ schreef op 26 May 2003 @ 17:17:
ok ik heb een vraagje :)
nu kan je in msn6 maar 5 custom smilies per bericht zenden, kan dit ook ergens aangepast worden zodat 't er meer zijn ?
ze zullen wel zo slim zijn om dat op de server te blokkeren... maarja, volgens mij is hier nog niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 17:33:
Ik heb 't gevoel dat MSN 6.0 retetraag is geworden door al die nutteloze opties.
Of heb ik dit nou verkeerd gevoeld? :P
En, zijn al die rotschermvuldingen zoals die dikke knoppen bovenin ook weg te halen?

/me zweert bij het B2B ICQ :)
PC`s worden sneller, dus waarom de software niet een stukje zwaarder? Misschien is het handig als MS bij de installatie ook aangeeft wat er allemaal geïnstalleerd mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij iemand gelukt om een animated gif te gebruiken als custom smiley?
Ik krijg hier enkel maar de eerste frame van die gif te zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

PuCK schreef op 26 May 2003 @ 17:43:
[...]
ze zullen wel zo slim zijn om dat op de server te blokkeren... maarja, volgens mij is hier nog niks over bekend.
Misschien is dit simpel te controleren:
Je opent een chat venster met iemand.
je haalt je netwerk (cq. dial up) verbinding eruit.
en je vult dan b.v. 6 personal emoticons in, en nu kijken of msn een melding geeft, zo ja dan weet je dat 't msn zelf is, dus te kraken
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 18:40:
Is het bij iemand gelukt om een animated gif te gebruiken als custom smiley?
Ik krijg hier enkel maar de eerste frame van die gif te zien :/
Of dit is een bug, of dit hebben ze express gedaan (ik verwacht 't 2e)
FF een kick, iemand al iets gevonden / uitgepluist voor "rotating personal icons"

[ Voor 111% gewijzigd door KolNedra op 26-05-2003 19:16 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Hehe, staat een artikel over msn6 op de startpagina van @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Tip: (Misschien al bekend) Maak je 'usericon' 96 pixels hoog, dan resized hij hem niet maar clipped hij links en rechts alleen, hierdoor ziet het er het beste uit.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:24

Creesch

bla bla!

KolNedra schreef op 26 May 2003 @ 19:02:
[...]

Misschien is dit simpel te controleren:
Je opent een chat venster met iemand.
je haalt je netwerk (cq. dial up) verbinding eruit.
en je vult dan b.v. 6 personal emoticons in, en nu kijken of msn een melding geeft, zo ja dan weet je dat 't msn zelf is, dus te kraken

[/b]
huhm jah maar ik heb kabel, moet ik de netwerk kabel eruitrekken en daar heb ik niet zo'n zin in eigk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 22:20:
Ook maar eens msn 6 erop gezet. Ik moet zeggen het is stukken beter dan de vorige versies, en weer stukje mooier. Nou vind ik alleen de logfile output niet zo handig.

Ik wil graag de logfile zonder de from/to stukje. Dat is niet intressant. Zou iemand de MessageLog kunnen aanpassen op deze manier en deze willen mailen naar kater@evienna.xs4all.nl Ik heb het zelf geprobeerd...maar ik blijf errors houden en totaal geen kennis voor codecs :/
Door JanWillem - Sunday 25 May 2003 22:22

Ik heb From en To eruit gehaald, maar nu is het vak voor de tekst erg lang. Ik heb helaas geen verstand van XML, dus als iemand dat aan kan passen...

-

Iemand? *lievkijk* :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik zal es kijken hoe die log werkt (beloof nix, of iemand is al druk bezig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:26
op msn zelf krijg ik te horen dat er een trojan in msn 6 zit? heb er zelf nog nix van gemerkt, anderen wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
AgoNitE schreef op 26 mei 2003 @ 22:57:
op msn zelf krijg ik te horen dat er een trojan in msn 6 zit? heb er zelf nog nix van gemerkt, anderen wel ?
The Cleaner geeft in ieder geval niets aan..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Br@m schreef op 26 May 2003 @ 22:58:
[...]

The Cleaner geeft in ieder geval niets aan..
msn 6 zou volgens die persoon op msn, rare dingen met je IP doen :? en je gegevens doorsturen, en heel je pc overhoop gooien?

kweet niet of ik er iets van moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op 26 May 2003 @ 23:01:
[...]

msn 6 zou volgens die persoon op msn, rare dingen met je IP doen :? en je gegevens doorsturen, en heel je pc overhoop gooien?

kweet niet of ik er iets van moet geloven.
gebruik het al een paar dagen en pc wordt dagelijks gescand
nog niets eigenaardigs opgemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
ik gebruik et dus ook al minimaal 5 dagen, nergens last van, en toch zeggen die lui dat er een trojan in zit, ze hebben et op sites gelezen. alleen de url van die sites "wisten ze niet meer" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

check je mail, kep wat gemaakt (ff snel) 2 versies, hoor wel of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSN 6 gaat echt als een trein door nederland, een groot aantal van mijn contacten heeft het ondertussen al. Als ik Microsoft was, zou ik die release wat versnellen want iedereen wil nu meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben ik mee eens, er komen nu ook sneller bugs aan de oppervlakte kijken dus een snellere release moet toch mogelijk zijn lijkt me zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij krijgt bij het installeren (eigenlijk net ervoor) van MSN6 (beta dus) de volgende melding:
Setup failed. Please go to the MSN website and download from there.
Het maakt niet uit van welke site hij 'm downloadt. Besturingssysteem is windows 2000 prof. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 23:30:
Een vriend van mij krijgt bij het installeren (eigenlijk net ervoor) van MSN6 (beta dus) de volgende melding:
Het maakt niet uit van welke site hij 'm downloadt. Besturingssysteem is windows 2000 prof. Weet iemand een oplossing?
zoals eerder is gezegd, niet op elk systeem blijkt hij te draaien,
zal bij hem dus een potje "pech" worden.

kan mischien alle SP's erop zetten, kan mischien werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 23:30:
Service packs ge-installeerd ?
Of windows update gedraaid. Kan altijd wel eens helpen.

ik draai zelf ook win 2000 pro, echter geen enkel probleem tijdens 't installeren
KarreMania schreef op 26 mei 2003 @ 23:48:
[...]

kan mischien alle SP's erop zetten, kan mischien werken.
inderdaad :) (was ff de afkorting "SP" vergeten ;))

[ Voor 21% gewijzigd door KolNedra op 27-05-2003 00:18 . Reden: correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 10-09 20:44

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 21:17:
A very big thanks to dlorenzo for this great news. You want to play games and you're not in a country that is currently supported? Fear no more...

Close MSN Messenger 6. Open Explorer. Open the following location:
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\(your email address)
Open the file ConfigCache.xml in Notepad and find this line:
http://appdirectory.messe...ry/Directory.aspx?L=en-uk
Change it to:
http://appdirectory.messe...ry/Directory.aspx?L=en-us
We also recommend changing the ExpireInDays tag at the top of the XML file from it's value of 2 to 100 (or more) so this fix doesn't change in 2 days time.

Now have fun with Tic-tac-toe and all the other games to come.

Please use caution when modifying files on your system Do so at your own risk!.

Misschien vrij handig.. :) denk ik wel..
Ok.... ik zou dus ook dat mapje moeten hebben? waarom kan ik em niet vinden dan? de search vind ook niks , zie em echt niet staan. Heb XP + msn 6 ;)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46
Is er al een Tweakers.net MSN 6.0 Tab zoals Neowin.net deze heeft?

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Merely/neotab.bmp

http://www.neowin.net/com...hp?id=11300&category=main

plaatje gefixed :)

[ Voor 39% gewijzigd door Han op 27-05-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Darklance schreef op 27 May 2003 @ 09:37:
Is er al een Tweakers.net MSN 6.0 Tab zoals Neowin.net deze heeft?

[afbeelding]

http://www.neowin.net/com...hp?id=11300&category=main

<font color = blue>plaatje gefixed</font> :)
Is dat in msn 6.0? volgens mij niet , zie geen (BETA) in venster staan , maar kan iemand ff replyen op mijn posts hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 18-08 10:01
flexje. had ik dus ook eerst. Kon het nergens vinden. Zoek ff met de search van xp (stel ook hiddenfolders in) naar configcache.xml
Dit bestand heb je nodig om die games te activeren. Bij mij vondt ie het toen wel
En ja, dat is MSN6 met adremover gedraaid. Die haalt Beta weg en het msn logo beneden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

legolas82 schreef op 27 mei 2003 @ 10:03:
flexje. had ik dus ook eerst. Kon het nergens vinden. Zoek ff met de search van xp (stel ook hiddenfolders in) naar configcache.xml
Dit bestand heb je nodig om die games te activeren. Bij mij vondt ie het toen wel
En ja, dat is MSN6 met adremover gedraaid. Die haalt Beta weg en het msn logo beneden :P
Zoals ik al zei , de search kon geen configcache.xml vinden en hidden files/folders staat (denk ik) aan , ben nu op werk weet dus niet 100% cker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

flexje schreef op 27 May 2003 @ 09:53:
[...]

Is dat in msn 6.0? volgens mij niet , zie geen (BETA) in venster staan , maar kan iemand ff replyen op mijn posts hierboven?
Er is een patch die de banner en het (BETA) weghaald. Heb ik zelf ook en werkt perfect. Maarre, ik wil ook zo'n menu balk met tweakers headlines :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

nog even een bug vermelding
A little bug in MSN 6 can spontaneously make all your emoticons invisible. By selecting a emoticon, perform a right click, using the copy option, and pasting it afterwards will cause that all the emoticons in your MSN client disappear, and suddenly the whole list will be pasted in the other program.
Bugvinder: 3v3rt

er schijnt ook een kleine bug te zitten in de nega patch maar daar is ook al weer een fix voor. Owja en als je ook van die irritante mensen in je lijst hebt aan wie je geen zin hebt om uit te leggen hoe je alle games kan spelen.. is er nu ook een simpele patch.. dux geen config file meer handmatig editten.

Hehe er is ook een compelete emoticons pack met het alfabet :) "Wacky Alphabet"

[ Voor 6% gewijzigd door JaWa op 27-05-2003 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

JaWa schreef op 27 May 2003 @ 10:27:
nog even een bug vermelding

[...]
Bugvinder: 3v3rt

er schijnt ook een kleine bug te zitten in de nega patch maar daar is ook al weer een fix voor. Owja en als je ook van die irritante mensen in je lijst hebt aan wie je geen zin hebt om uit te leggen hoe je alle games kan spelen.. is er nu ook een simpele patch.. dux geen config file meer handmatig editten.

Hehe er is ook een compelete emoticons pack met het alfabet :) "Wacky Alphabet"
wel handig om te vermelden waar alle fixes / patches staan van jouw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

/offtopic
flexje schreef op 27 mei 2003 @ 10:46:
[...]

wel handig om te vermelden waar alle fixes / patches staan van jouw. :P
ehm jewel... maar dat mag niet :X krijg ik er van langs Maar volgens mij zet ik et altijd wel zo neer dat je ze zelf op kan zoeken. Dus met de naam van de patch en/of de maker moet et volgens mij wel lukken.. ;) sssstt

/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarreMania schreef op 26 May 2003 @ 23:17:
[...]

check je mail, kep wat gemaakt (ff snel) 2 versies, hoor wel of het wat is.
Kan je em ook ff naar mij sturen? :>
janwillem[@]biersoft[.]nl
([] weghalen dus :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes

Vurabes

Zo te zien heeft Microsoft de Beta page open gezet voor het grote publiek, de download werkt echter nog niet.

http://messenger.msn-int.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:46
die site bestond al, ze hebben daar alleen de downloads vanaf gehaald

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is er ergens een lijstje met de toetscombo's voor die nieuwe emoticons?
(Ik krijg een meldsing dat de pagina niet bestaat, als ik 'meer emoticons' kies..)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik lees nu ook op www.iex[nogwat].com dat er een Nederlandse versie van MSN 6.0 is gereleased..
dat je het weet :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes

Vurabes

Ritchie schreef op 27 May 2003 @ 15:09:
die site bestond al, ze hebben daar alleen de downloads vanaf gehaald
Die website bestond inderdaad al maar de link naar de beta page is nieuw, de pagina was eerst verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb net msn 6.0 geinstalleerd op mijn pc waar 5.0 ook lekker op liep.... ik start hem op, meld me aan, ik zie: zegt hij dat de service niet beschikbaar is :?

ik hang hier aan een netwerk, beneden werkt die 6.0 wel gewoon goed..

ik wil ook :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 11:18:
[...]

Kan je em ook ff naar mij sturen? :>
janwillem[@]biersoft[.]nl
([] weghalen dus :9 )
check je meel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat je de [ en ] weggehaald heb? Kheb namelijk niets 8)7 Of voeg me ff toe aan msn (Ja, 6.0 8) ) msn[@]biersoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz, weer een bugje ontdekt.
Hier worden de icoontjes niet mooi, je zit onder elk icoontje nog een gedeelte van een ander incoontje
Afbeeldingslocatie: http://www.jwbierman.nl/stuff/msnbugje.jpg
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste