MSN Messenger 6.0 aangekondigd.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.559 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexje schreef op 25 mei 2003 @ 11:11:
zooooooo wat kut zeg die msn plus 2.10 !!!!kreeg gelijk stuk of 7 icoontjes op mn desktop , kreeg een quick launch bar extra in mn IE en hij gooide mn favorieten door elkaar!!! :( :r :r irritante zooi!.
ff offtopic: Flex, heb je dit al opgelost?? Ik heb het namelijk ook.

Ter info: als je MSN Plus 2.10 download van msnplus.nl krijg je te maken met deze zooi. Dus pas op!

Zie ook: http://vuurwerkonline.f2o.org/at/topic.php?id=262 (uitgebreide beschrijving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexje schreef op 25 May 2003 @ 11:11:
zooooooo wat kut zeg die msn plus 2.10 !!!!kreeg gelijk stuk of 7 icoontjes op mn desktop , kreeg een quick launch bar extra in mn IE en hij gooide mn favorieten door elkaar!!! :( :r :r irritante zooi!.
via via ben ik bij dit topic terecht gekomen en wilde even het volgende kwijt

toen ik afgelopen week msn+ 2.10 downloade (van patchou.com) is het zelfde spware en favo's gezeur begonnen...

ook het volgende vond ik op een ander forum...
start --> uitvoeren --> regedit

ga dan naar: HKEY_CURRENT_USER --> Software --> Microsoft --> Windows --> CurrentVersion --> Run / RunOnce

Kijk hier of er linkjes staan naar erg rare bestandjes,.. bijvoorbeeld die van dat popupje.. (je kan het meestal aan de naam al zien)..

Als je hiermee klaar bent volg je dezelfde stappen allen ga in je i.p.v. HKEY_CURRENT_USER naar HKEY_LOCAL_MACHINE

Zo verwijder je de dingen niet, maar voorkom je dat ze nog opstarten... hierdoor heb je er geen last meer van (als het goed is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 18:48:
[...]

Ter info: als je MSN Plus 2.10 download van msnplus.nl krijg je te maken met deze zooi. Dus pas op!

Zie ook: http://vuurwerkonline.f2o.org/at/topic.php?id=262 (uitgebreide beschrijving)
hahah we voelen elkaar wederom weer perfect (of juist niet) aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomend op het probleem van net. De-installeer alle versies van MSN Plus. Je bent dan in ieder geval die linkjes en andere zooi kwijt!

Enne, MrKoekie, het lijkt wel telepathie :E :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

flexje schreef op 25 May 2003 @ 11:11:
ik geloof dat patchou zich hiermee een dood end voor zich zelf aan het maken is. helemaal gezien dat microsoft nog meer features will toevoegen, mischien dus zelfs die pers. away, dan is et dead-end voor msn plus.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat is de originele website van msn+??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patchou.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha fout

daar heb ik dus msn+2.10 vandaan...

www.msgplus.net is dus de originele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 19:00:
Terugkomend op het probleem van net. De-installeer alle versies van MSN Plus. Je bent dan in ieder geval die linkjes en andere zooi kwijt!

uuuhm ok das leuk met het probleem van msnplus2.10 maar als je 'm nou heb via msn6 adblocker?? dan werkt dat dus lekker niet (althans niet bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 19:07:
[...]

haha fout

daar heb ik dus msn+2.10 vandaan...

www.msgplus.net is dus de originele
Achja... bekijk patchou.com maar, dan zie je wie de makers zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan sinds gister tic-tac-toe en zo niet meer spelen
iemand een hoe dat kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Lijkt wel of mijn hele MSN unpatched is, want mijn tabs zijn ook weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 20:02:
[...]

Achja... bekijk patchou.com maar, dan zie je wie de makers zijn >:)
mmm aan de ene kant heb je gelijk aan de andere kant zie ik net dat je op de zelfde website uitkomt als je op patchou.com op "messenger plus !" klikt

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 19:00:

nou dat heb ik dus geprobeerd en toen kreeg ik een pop-up voor m'n neus die om een 4 cijferige code vroeg :( :( :(
en nu is msn+ weg, maar de rest van die shit is en nog steeds

ik blijf nu, voor eens en altijd, bij Trillian

[ Voor 6% gewijzigd door You-Suk op 27-05-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
You-Suk schreef op 27 mei 2003 @ 20:23:
[...]

nou dat heb ik dus geprobeerd en toen kreeg ik een pop-up voor m'n neus die om een 4 cijferige code vroeg :( :( :(
en nu is msn+ weg, maar de rest van die shit is en nog steeds

ik blijf nu, voor eens en altijd, bij Trillian
mischien isset handig om MSN+ zonder die support spul te installen :+

ik heb dit namelijk allemaal niet met de nieuwste msn+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 22:18
MMmm nou heb helemaal geen problemen met 6 en het gamen werkt ook al is het maar 1 spel :S
Heb nog geen problemen kunne vinden maar ja misschien komt het nog :?
Hoop het niet :+

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 20:11:
Same here. Lijkt wel of mijn hele MSN unpatched is, want mijn tabs zijn ook weer terug.
Unpatched is hij nie, maar de xml file in C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\(your email adress)

is terug vervangen door de originele. Heb dit ook al een paar keer voorgehad :?
Ik weet wel nie hoedat komt maar dat verklaart wel waarom je tabs terug zijn en waarom je geen spellen meer kunt spelen. en-us wordt dus gewoon terug vervangen door nl-be in mijn geval
Ik moet dus elke keer die xml file terug vervangen |:( iemand een oplossing ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 21:39:
[...]

Unpatched is hij nie, maar de xml file in C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\(your email adress)

is terug vervangen door de originele. Heb dit ook al een paar keer voorgehad :?
Ik weet wel nie hoedat komt maar dat verklaart wel waarom je tabs terug zijn en waarom je geen spellen meer kunt spelen. en-us wordt dus gewoon terug vervangen door nl-be in mijn geval
Ik moet dus elke keer die xml file terug vervangen |:( iemand een oplossing ??
zet bovenin die xml file expiredate ff op 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarreMania schreef op 26 May 2003 @ 22:47:
ik zal es kijken hoe die log werkt (beloof nix, of iemand is al druk bezig?)
Klinkt positief, meer mensen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet bovenin die xml file expiredate ff op 0 :)
lijkt me logisch :)
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

KarreMania schreef op 27 May 2003 @ 19:02:
[...]

ik geloof dat patchou zich hiermee een dood end voor zich zelf aan het maken is. helemaal gezien dat microsoft nog meer features will toevoegen, mischien dus zelfs die pers. away, dan is et dead-end voor msn plus.
Patchou is zijn deel in de betere MSN Add-ons zowiezo kwijt wanneer de final release van MSN Messenger 6.0 uitkomt. Aangezien Messenger Plus 2 niet goed zal gaan werken in Messenger 6.0 en er weinig mogelijkheden voor Patchou zijn om dit aan te passen.

Ik denk dat Messenger Plus zijn tijd met de release van Messenger 6.0 echt gehad heeft. Microsoft is lekker bezig met het implementeren van super opties (waarvan ik nog steeds niet snap waarom ze die niet eerder in hun IM programma hebben verwerkt, maar goed).

Patchou heeft die Spy/Adware er volgens mij ingedaan om wat geld te verdienen en zo te zorgen dat hij toch nog iets aan Messenger Plus 2 heeft. Wel zonde is het, want het was een super add-on altijd.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02
flexje schreef op 27 mei 2003 @ 10:21:
[...]

Zoals ik al zei , de search kon geen configcache.xml vinden en hidden files/folders staat (denk ik) aan , ben nu op werk weet dus niet 100% cker.
Het is ook ConfigCache.xsl dacht ik :)

Dit is een vette smilie reeks :D

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Metroid/M1.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Metroid/M2.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Metroid/M3.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Metroid/M4.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Metroid/M5.jpg

En als je meerdere tabs wilt, moet je denk ik dit aanpassen:

code:
1
2
<oemtotallimit>1</oemtotallimit>
<oemdisplaylimit>1</oemdisplaylimit>

(denk ik ;))

[ Voor 14% gewijzigd door Billie op 27-05-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Er komt dus zeker wel een MSN+ die compatible zal zijn met 6 (ondanks wat Patchou eerder melde dat dit niet waar zou zijn):

"I'm working all day long on Messenger 6 compatibility and, even if an important part of Messenger Plus! must be coded again, the project is progressing well. There WILL be a Messenger 6 compatible version released within a month and normally, all the current features will work the same way as in Messenger 5. I could release it sooner but I want the next version to have several new exciting features. I hope you'll all be pleased by what you'll see."

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Billlie schreef op 27 May 2003 @ 21:58:
[...]

Het is ook ConfigCache.xsl dacht ik :)

Dit is een vette smilie reeks :D

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

En als je meerdere tabs wilt, moet je denk ik dit aanpassen:

code:
1
2
<oemtotallimit>1</oemtotallimit>
<oemdisplaylimit>1</oemdisplaylimit>

(denk ik ;))
dat van die oem limit geprobeerd werkt dus niet jammergenoeg, hoop wel dat daar snel een fix voor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een methode gevonden om de beta te DE instaleren, of biedt msn die optie er dit keer helemaal niet bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Je kan em gewoon via add/remove software in de control panel verwijderen hoor, en dan 5 weer installeren, als je dat wilt.

Ik heb net trouwens getest of er in MSN 6 zelf of op de server wordt gekeken of je meer dan 5 eigen iconen in 1 keer plaatst en het blijkt dus door MSN 6 zelf gecontroleerd te worden >:)

Dit betekend dat het dat limiet eruit gehaald kan worden :) (nu alleen nog weten hoe...)

[ Voor 5% gewijzigd door Puck op 27-05-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

PuCK schreef op 27 May 2003 @ 22:28:
Je kan em gewoon via add/remove software in de control panel verwijderen hoor, en dan 5 weer installeren, als je dat wilt.

Ik heb net trouwens getest of er in MSN 6 zelf of op de server wordt gekeken of je meer dan 5 eigen iconen in 1 keer plaatst en het blijkt dus door MSN 6 zelf gecontrolleerd te worden >:)

Dit betekend dat het dat limiet eruit gehaald kan worden :)
Dat zei ik paar dagen terug al, maar goed

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEj niet te veel spyware bij mijn collega patchou weghalen he :) kijk maar eens bij help van msn plus.. helemaal beneden pronk ik "webwatcher-nl" :) dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

KolNedra schreef op 27 May 2003 @ 22:28:
[...]

Dat zei ik paar dagen terug al, maar goed
Oh sorry, heb ik gemist :)

edit:

door jou ben ik het ook gaan testen, maar je had je eigen bevindingen hier niet gepost, vandaar. Ik had het dus niet gemist :P

[ Voor 28% gewijzigd door Puck op 27-05-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

PuCK schreef op 27 mei 2003 @ 22:33:
[...]

Oh sorry, heb ik gemist :)
No problem, maar wat je zei is dus echt wel vet.
Ik verwacht dan ook een patch dat dat limiet op 0 (oneindig zet)

Enigste jammer aan die custom smileys is; dat je 't op 1 regel moet doen, zodra je een zachte enter (SHIFT + ENTER) gebruikt komt 'r een soort van spacing tussen, zodat je geen immens grote plaatjes kan maken :(

Moet ook iets tegen te doen zijn

[ Voor 34% gewijzigd door KolNedra op 27-05-2003 22:35 . Reden: + ]

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mooi zijn als MSN eindelijk iets doet aan alle irritante namen ... Ik wil zelf uit kunnen maken welke namen online komen. Het liefst gewoon de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Je kunt het e-mail adres laten weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze ook met "F7" Functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Zoals velen al weten ben ik de maker van de nederlandse versie van msn die hier overal op internet te vinden is (nu al bijna 15000x gedownload). :D :D :D Als iemand er een foutje in vind, kan diegene em hier ff posten dan :) kan ik em meteen fixen.... ik heb al ongeveer 5 fouten eruit gehaald, maar nog steeds hosten de site mijn "oude" versie... (mail me voor de nieuwe). Nou maar hopen van MS niet te veel veranderd voor de final versie anders kan ik nog meer gaan vertalen ;)

Trouwens het dammen en minesweepers is very nice met ze'n 2en :) als je een keertje nix te doen hebt :D ff lekker gaan dammen :| ;)

[ Voor 14% gewijzigd door potatox op 27-05-2003 23:44 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ik wacht op een game waar je met zn 3+ kan spelen.. mens erger je niet ofzo :) iig Minesweeper ruled! Ow en kolnedra lukt het met de picture rotator want ik klik me suf om mn slideshow telkens weer te geven. (van johny bravo - osama - pennywise - mezelf- etc)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

JaWa schreef op 28 May 2003 @ 00:47:
Ow en kolnedra lukt het met de picture rotator want ik klik me suf om mn slideshow telkens weer te geven. (van johny bravo - osama - pennywise - mezelf- etc)
Ik ben nog nergens tegengekomen (op me pc'tje) welk logo je huidige logo is, als iemand me hierbij wil helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
edit: nm heb het al gevonden

[ Voor 89% gewijzigd door ajampaniki op 28-05-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen maar tic-tac-too spelen, en niet dammen enz.. hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 22:48

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 18:48:
[...]

Ik heb gewoon alle msn plus versies gedeinstalleerd via Add/remove software. Moest wel door een hele procedure heen :/ om te kijken of "ik" geen automatische spyware remover was. B)

Heeft iemand problemen met webcam? Dat ie na een tijdje gewoon stopt met draaien??

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:32

Gaitman

The Real One

Voor: webwatcher

De patch al geprobeert, helaas ik mag de URL niet noemen.

Misschien is het op de MSN server uitgezet, ik kan het op het moment niet testen :(

[ Voor 9% gewijzigd door Gaitman op 28-05-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
   <tab>
        <image>http://www.neowin.net/tab/images/tab.png</image>
        <name>Tweakers.Net</name>
        <tooltip>Voor Tweakers van Tweakers.</tooltip>
        <contenturl>http://pda.tweakers.net</contenturl>
        <hidden>false</hidden>
      </tab>

Maar wanneer komt T.Net met een echte mooie 'tab' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Laatst online: 01:06

Reptile209

- gers -

Hoewel ik de beta nog niet geprobeerd heb, toch even een vraagje: is dat filesharing ook standaard te blokkeren (loopt het via aparte poorten)? Ik beheer een netwerk met toch wel wat gevoelige data, en * Reptile209 ziet de bui al hangen...

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 13:09:
code:
1
2
3
4
5
6
7
   <tab>
        <image>http://www.neowin.net/tab/images/tab.png</image>
        <name>Tweakers.Net</name>
        <tooltip>Voor Tweakers van Tweakers.</tooltip>
        <contenturl>http://pda.tweakers.net</contenturl>
        <hidden>false</hidden>
      </tab>

Maar wanneer komt T.Net met een echte mooie 'tab' ?
kan je hier ff een screenie van maken?
zit op mn werk en ben echt benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:32

Gaitman

The Real One

Screenshot van PDA.Tweakers.net in MSN6 :)

-URL bestaat niet meer-

[ Voor 98% gewijzigd door Gaitman op 03-07-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJAman schreef op 28 May 2003 @ 12:59:
Voor: webwatcher

De patch al geprobeert, helaas ik mag de URL niet noemen.

Misschien is het op de MSN server uitgezet, ik kan het op het moment niet testen :(
heb je msn: voeg me ff toe op : nick@webwatcher.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Reptile209 schreef op 28 May 2003 @ 13:17:
Hoewel ik de beta nog niet geprobeerd heb, toch even een vraagje: is dat filesharing ook standaard te blokkeren (loopt het via aparte poorten)? Ik beheer een netwerk met toch wel wat gevoelige data, en * Reptile209 ziet de bui al hangen...
dat sharen gaat via 1 map, als je bestanden tot je "share" toevoegt, zullen die bestanden worden gekoppeld van uit die map (die map zit in je my documents gebeuren). Dus je overige data blijft IMO gewoon veilig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, ik kan sinds 6.0 vandaag geinstalled geen bestanden meer verzenden.
Toch echt niks aan me router Edimax 6104 veranderd.

Hebben meer mensen probs hiermee?

Welke poorten horen open te staan?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 15:48 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

flexje schreef op 28 May 2003 @ 14:02:
[...]

kan je hier ff een screenie van maken?
zit op mn werk en ben echt benieuwd
Is dus resultaat van Cowboy_Bebop.
Ik vind alleen de links te lang. Als het max. 12 characters lang kon zijn zou het perfect passen bij mij :)

[ Voor 23% gewijzigd door flexje op 28-05-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

die tabs toevoegen, is dat ene nieuwe feature van msn6 of zat dat al in 5? (zal et al in 5, ga ik me voor me kop slaan, ken je echt leuke dingen mee doen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:51
KarreMania schreef op 28 mei 2003 @ 18:05:
die tabs toevoegen, is dat ene nieuwe feature van msn6 of zat dat al in 5? (zal et al in 5, ga ik me voor me kop slaan, ken je echt leuke dingen mee doen ;))
Yup die tabs zitten ook in 5 dus begin maar vast met slaan 8)7 :+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

KarreMania schreef op 28 May 2003 @ 18:05:
C:\Documents and Settings\<Gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<email>\ConfigCache.Xml

Kijk daar maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 :Y)

msn6 wordt steeds leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:09
Werkt hier op Win2k ook uit de kunst!!

[ Voor 163% gewijzigd door activeX1 op 28-05-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:24

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Ik wil GIF plaatjes kunnen gebruiken als foto (die dan ook werken, kan wel GIF plaatje laden maar beweegt niet, zo kan ik voor de passfoto geen leuke slide show maken)

Dacht miss kan ik iets proggen dat die foto elke keer laat veranderen, maar ik kan niet vinden waar msn dat regeld. Iemand die wel weet hoe je dit voor elkaar krijgt?

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

MSN+ ondersteuning voor 6 gaat goed :) er is al een colour changer in omloop en hier even een screenie als bewijs :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~twisk064/got/mp25.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

DaMightyWackO schreef op 28 May 2003 @ 19:11:
Dacht miss kan ik iets proggen dat die foto elke keer laat veranderen, maar ik kan niet vinden waar msn dat regeld. Iemand die wel weet hoe je dit voor elkaar krijgt?
Lees de thread eens door voor de verandering.
Zijn al een aantal mensen "bezig" met picture rotating.
Ik o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra

KolNedra

...

PuCK schreef op 28 mei 2003 @ 20:08:
MSN+ ondersteuning voor 6 gaat goed :) er is al een colour changer in omloop en hier even een screenie als bewijs :P

[afbeelding]
met dat plaatje is gekloot.
kijk maar 's goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:39
een.bepaalde.web.pagina.in.be heeft zojuist een fix vrijgegeven waarmee je alle andere spelletjes behalve Bejeweled ook aan het werk kan krijgen. De tegenspeler moet de patch echter ook hebben :)

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 28-05-2003 20:48 . Reden: Doe die pagina nou gewoon niet, lees bijv. de eerste post in dit topic :z ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 22:24

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

KolNedra schreef op 28 mei 2003 @ 20:08:
[...]

Lees de thread eens door voor de verandering.
Zijn al een aantal mensen "bezig" met picture rotating.
Ik o.a.
Hmmz heb toch alle pagina's gelezen, kwam wel tegen over bewegende smilies.
(je mag btw ook gewoon zeggen: dit is eerder al in het topic besproken ipv gelijk zo negatief :) )
Maar goed hoever ben je?
Plaatjes converteren en resizen lukt wel. Nu dit alles nog geheel automatisch. Zat te denken aan en VB of Delphi achtig iets. Als is het wel een lelijk extern iets wat op de achtergrond naast msn zelf draaid.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frash schreef op 28 mei 2003 @ 20:13:
[F_J_Knipperdeknip] heeft zojuist een fix vrijgegeven waarmee je alle andere spelletjes behalve Bejeweled ook aan het werk kan krijgen. De tegenspeler moet de patch echter ook hebben :)
Waar staat deze dan ik kan hem namelijk niet vinden !!

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 28-05-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Aargh.. ik had vanmiddag MSN 6 geinstalleerd maar het beviel totaal niet.. sowieso het feit dat het MSN is maar die kleuren, vormen, smilies.. :r

Kreeg gewoon hoofdpijn ervan :{

* Dennahz blijft gewoon bij Trillian pro :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennahz op 28-05-2003 20:38 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:39
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 20:34:
[...]

Waar staat deze dan ik kan hem namelijk niet vinden !!
Klik op Messenger 6 -> Games patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/GoT/msn.jpg
ok.. nu ben ik klaar met 8)7 8)7 8)7 8)7
w00t spul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
KarreMania schreef op 28 May 2003 @ 20:38:
[afbeelding]
ok.. nu ben ik klaar met 8)7 8)7 8)7 8)7
w00t spul :D
waar kan ik dat downloaden?
en kan ik et aanpassen zodat et met servers waar ik vaak op speel werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AgoNitE schreef op 28 May 2003 @ 21:22:
[...]

waar kan ik dat downloaden?
en kan ik et aanpassen zodat et met servers waar ik vaak op speel werkt ?
dat komt er idd bij :P nog even gedult, moet nog aardig wat fixen (wil er een mysql dbase achter zetten)maar zit nu met de refresh.

weet iemand hoe je een pagina laat auto-refreshen binnen zo'n scherm? (window.location, metta refresh en javascript lijken niet echte werken, terwijl in gewoon IE het werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
kan ik jou versie al ergens downloaden, kan ik er ff mee klote :P (niet dat ik goed kloten kan, maar et idee is er daarentegen :P )

[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 28-05-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 15:36:
he, ik kan sinds 6.0 vandaag geinstalled geen bestanden meer verzenden.
Toch echt niks aan me router Edimax 6104 veranderd.

Hebben meer mensen probs hiermee?

Welke poorten horen open te staan?
Heren?

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:09
Ok het tic-tac-toe'en lukt mar hoe doen jullie in godsnaam dat dammen en dat minesweepen enzo! Van dat: "Ik kan dammen" schieten we weinmig mee op, enige links misschien? 8)7

Lol: een.bepaalde.web.pagina.in.be heeft zojuist een fix vrijgegeven waarmee je alle andere spelletjes behalve Bejeweled ook aan het werk kan krijgen. De tegenspeler moet de patch echter ook hebben .....

Nadat ik dit een stukkie bovenaan had gelezen bedacht ik van: hhm wat is de bekendste .BE messenger site >:)

GEVONDE! hehe 8)

[ Voor 53% gewijzigd door -LA- op 28-05-2003 21:59 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

KolNedra schreef op 28 mei 2003 @ 20:10:

met dat plaatje is gekloot.
kijk maar 's goed.
Dan is Patchou lekker bezig, als hij zelf fake MSN+ screenshots post :+

zie: http://msgplus.mybboard.c...d.php?tid=10741&pid=81117 en dan de post van Patchou himself...

Het plaatje is dus niet verbouwd, MSN 6 gewoon :P

[ Voor 9% gewijzigd door Puck op 28-05-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog steeds niet gewijzigd,

Hoe start ik Filesharing op?:
Actions -> Start Application Sharing.

Moet launch site, filesharing zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugje:
De emoticons die je zelf toegevoegd hebben werken niet als je ze in je nickname zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 08:15:
Bugje:
De emoticons die je zelf toegevoegd hebben werken niet als je ze in je nickname zet
weet niet of dat een bugje is... je moet natuurlijk naar iedereen die plaatjes uploaden en voor 56k gebruikers is dat niet zo makkelijk... dus weet niet of het nou wel een bugje is of dat MSN aan de 56k gebruikers heeft gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa... die emoticons zijn toch nooit zo groot, dus dat mag geen probleem zijn. En als het naar een server geupload wordt die het verder verspreid maakt het niets uit.

Ik heb zelf ook slechts ISDN trouwens :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJAman schreef op 28 May 2003 @ 14:04:
Screenshot van PDA.Tweakers.net in MSN6 :)

[F_J_Kedit: op verzoek van GJAman de niet meer werkende URL verwijderd]

Bekijk een schreenshot van dit forum in MSN6

[F_J_Kedit: op verzoek niet meer werkende URL verwijderd]
Zie ook mijn posting hier boven. Ik vind zo'n tabje voor Tweakers (ook al is het nog de PDA) erg handig. Vaak tijdens een webgame of iets anders, klik even de tab aan om te kijken of er nog iets interessants tussen staat, zonder weer alle IE te moeten openen in een nieuw venster etc (en de reclame van tweakers). Hopelijk maakt T.net zelf nog eens een echte tab voor MSN.

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 04-07-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik die emoticons toevoeg?

Ik heb er net een paar gedownload maar maar weet niet wat ik nu moet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Op emoticons knop drukken -> my emoticons en dan ff invullen :| niet zo moeilijk :)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PoTaToX_ schreef op 29 May 2003 @ 10:34:
Op emoticons knop drukken -> my emoticons en dan ff invullen :| niet zo moeilijk :)
hmm das simpel. thx

1. Nu nog welke poorten moeten open op mijn router voor bestanden verzenden.
2. De games patch werkt niet bij mij. Hij zegt msnmsngr.exe niet het juiste formaat, kan patch niet uitvoeren (ofzoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

net geinstaleerd, best handig, me msn5.0 achtergrond bleef gelukkig gewoon staan, dus ik heb me computer als achtergrond :D nu nog effe smilies toevoegen enzo, maar ben er best tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 23:23
[quote]Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 11:57:
[...]

hmm das simpel. thx

1. Nu nog welke poorten moeten open op mijn router voor bestanden verzenden.
quote]

??? Files versturen werkt nu zonder moeilijk te doen in je router/server met portforwarding.

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van een zooi smileys die canvas size aangepast zodat ze er mooi uit zien, als andere mensen ze nog willen kan ik ze wel ergens uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 18:14:
Ik heb van een zooi smileys die canvas size aangepast zodat ze er mooi uit zien, als andere mensen ze nog willen kan ik ze wel ergens uppen?
graag! mijn smileys tot op heden zijn nogal zwaar gefux0red :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier ook.. ik kan ze ook wel hosten op snel servertje als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ChRiZz- schreef op 29 mei 2003 @ 17:04:
??? Files versturen werkt nu zonder moeilijk te doen in je router/server met portforwarding.
mm nu doet hij het wel 6->6.
vanochtend deed hij 6->5 niet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://zeus.2userver.nl/~ts/smileys.zip

Zijn ze allemaal (op de bewegende na :> ), je ziet maar wat je ermee kan/doet :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke poorten moet je openzetten voor file sharing (dus dat File Sharing van de launch site, niet gewoon files senden) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geprobeerd :+ in mijn MSN6 te krijgen maar dat wordt een lelijk uitvergroot ding :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je ook deze nemen hè
Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 20:49:
http://zeus.2userver.nl/~ts/smileys.zip

Zijn ze (nog) niet allemaal, maar je ziet maar wat je ermee kan/doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
KarreMania schreef op 28 mei 2003 @ 21:24:
[...]

dat komt er idd bij :P nog even gedult, moet nog aardig wat fixen (wil er een mysql dbase achter zetten)maar zit nu met de refresh.

weet iemand hoe je een pagina laat auto-refreshen binnen zo'n scherm? (window.location, metta refresh en javascript lijken niet echte werken, terwijl in gewoon IE het werkt)
code:
1
<body onLoad=window.setTimeout("location.href='http://www.link.nl'",2000)>
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:33

Rhapsody

In Metal We Trust

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik Windows XP SP1 met bijbehorende updates opnieuw heb geinstalleerd komt MSN 6.0BETA met de melding dat .net messenger service niet beschikbaar is. Op m´n andere pc werkt het wel gewoon. Iemand al bekend met dit probleem en wat eventueel de oorzaak is? Ik heb trouwens al geprobeerd met proxy´s te werken enzo maar ook dit werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 16:21
Wie heeft er hier ook msn 6 met die "all games patch" zeg maar draaien? Kunnen we even testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BARO schreef op 29 mei 2003 @ 23:05:
[...]

code:
1
<body onLoad=window.setTimeout("location.href='http://www.link.nl'",2000)>
?
dat zei ik al, deze blijft een minuut of 2-3 draaien, dan stopt ie. ik gebruik nu de metatag, die blijkt het langste draaien. Weet trouwens iemand of zo'n msn "browser" ook met cookies normaal omgaat?

(ik wil dus uiteindelijk soort van CS-serverstat MSN plugin service gaan draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaSsDruM schreef op 29 May 2003 @ 23:18:
Wie heeft er hier ook msn 6 met die "all games patch" zeg maar draaien? Kunnen we even testen :D
Ikke :) Die spelletjes zijn errrrug lache :)
Vooral dammen en Minesweepers @ Mine :)
1 Spel doet het jammer genoeg alleen nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een manier gevonden om meer emoticons toe te voegen? Ik heb er nu 20-25, maar kan er dus maar 10 toevoegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 11:38:
Heeft iemand al een manier gevonden om meer emoticons toe te voegen? Ik heb er nu 20-25, maar kan er dus maar 10 toevoegen :(
ik kan zoveel custom emo's toevoegen als ik wil?

alleen de eerste 10 laat ie zien in je drop down menu, de rest moet je gewoon de codes van gaan onthouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 11:38:
huh? Ik heb er gewoon een stuk of 30 geimporteerd hoor, geen probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Heeft iemand anders er last van dat zijn 'webcam' gespiegeld is?
In Premiere/Movie Maker is het beeld gewoon goed, maar in MSN6 is het dus gespiegeld (links rechts)
Beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat viel me een paar dagen geleden ook al op ja... best wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timpie schreef op 30 May 2003 @ 21:14:
Heeft iemand anders er last van dat zijn 'webcam' gespiegeld is?
In Premiere/Movie Maker is het beeld gewoon goed, maar in MSN6 is het dus gespiegeld (links rechts)
Beetje vreemd
Yup heb ik hier ook
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste