Arrived anxious, left bored
Verwijderd
Ja haha, nou je 't zegt ja.Timpie schreef op 30 mei 2003 @ 21:14:
Heeft iemand anders er last van dat zijn 'webcam' gespiegeld is?
In Premiere/Movie Maker is het beeld gewoon goed, maar in MSN6 is het dus gespiegeld (links rechts)
Beetje vreemd
Als ik hem richt op een stukje papier met tekst komt 't in spiegelbeeld te staan.
Wicked
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Verwijderd
Je moet dus het beeld voor jezelf in spiegelbeeld zetten, dan is die voor de andere wel goedKolNedra schreef op 31 May 2003 @ 11:53:
[...]
Ja haha, nou je 't zegt ja.
Als ik hem richt op een stukje papier met tekst komt 't in spiegelbeeld te staan.
Wicked

Is dat niet een beetje nostalgisch ?Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 15:55:
[...]
Je moet dus het beeld voor jezelf in spiegelbeeld zetten, dan is die voor de andere wel goed
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Ik heb het een keer getest. Het is zo dat het voorjezelf in spiegelbeeld is, maar voor de ander is het precies goedVerwijderd schreef op 31 May 2003 @ 15:55:
[...]
Je moet dus het beeld voor jezelf in spiegelbeeld zetten, dan is die voor de andere wel goed
Dat ik dus geen last meer heb van MSN in mn taakbalk, maar dat ik m nog wel vrolijk kan gebruiken.. Net zoals ICQ en Winamp (eventueel) zeg maar..
Met de search kom ik er op uit dat het wel kan met evt programmatjes, maar die links doen het allemaal niet. Bovendien heb ik graag dat ik gewoon een registervermelding kan veranderen, en niet nog een extra programmatje mee hoef laten draaien...
He jammer nou, was net zo blij dat die kleurtjes troep niet meer kon,nu gaan al die _niet nader te noemen breezersletjes_ weer met kleurtjes klotenPuCK schreef op 28 May 2003 @ 20:08:
MSN+ ondersteuning voor 6 gaat goeder is al een colour changer in omloop en hier even een screenie als bewijs
[afbeelding]
bugje: Zelf gemaakte emoticons niet zichtbaar voor mensen die geen msn6.0 beta hebben, lekker slim ik een emoticon gemaakt (geil) dus ik tiep dat zegt ze ineens: huh... (geil)?
(was zeker al bekend?)
[ Voor 7% gewijzigd door Hexyl op 01-06-2003 12:53 ]
Zoiets is geen bug, dit is gewoon pure wijsheid.Phant0m schreef op 01 juni 2003 @ 12:52:
[...]
bugje: Zelf gemaakte emoticons niet zichtbaar voor mensen die geen msn6.0 beta hebben, lekker slim ik een emoticon gemaakt (geil) dus ik tiep dat zegt ze ineens: huh... (geil)?
(was zeker al bekend?)
Tuurlijk kunnen msn 5.0 (of vroeger) je emoticons niet zien, hun programma is daar nog niet op "afgestemd"
Verwijderd
FF HANDMATIG, zie 't readme filetje er bij kun je met HEX checkenReind schreef op 01 June 2003 @ 18:19:
Iemand een idee hoe ik mijn spelletjes wel werkend kan krijgen. Ik heb de add patch ook gebruikt maar nu heeft de game patch er geen zin meer in. (game patch geeft aan dat de versie van msn niet correct is ofzo.)
Ik heb de Nega patch er al overheen geflikkerd -> doet het ook alleen dan zonder al dat gekloot met een hex editorVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 19:08:
[...]
FF HANDMATIG, zie 't readme filetje er bij kun je met HEX checken
Nee is nog niet uit. Wordt verwacht binnen een maand...
Overigens heeft GoT ook een

[ Voor 26% gewijzigd door Puck op 01-06-2003 22:40 ]
Daar staat precies uitgelegd hoe het moet. Met recource Hacker dus...kunnen we eigenlijk animated GoT smilies maken
Maar worden deze dan wel meeverzonden met het bericht zodat de andere kant deze ook ziet?
... Is wel mogelijk om animated emoticons te maken, maar de ontvanger ziet dan NIET de veranderde animated emoticon die jij hebt gemaakt hebt.PuCK schreef op 02 June 2003 @ 08:57:
Voor al die mensen die eigen animated emoticons willen maken: http://www.xzaust.com/msnemot.htm
Daar staat precies uitgelegd hoe het moet. Met recource Hacker dus...kunnen we eigenlijk animated GoT smilies maken
Hier hebben we dus niet veel aan

Behalve dan dat je zelf wel een mooi animated emoticon ziet.

[ Voor 9% gewijzigd door Gaitman op 02-06-2003 11:34 ]
Verwijderd
Ik denk dat MSN goed bezig is. Alleen nu nog méér dan 150 buddies/namen/vrienden (chica's
GJAman schreef op 02 juni 2003 @ 11:32:
Bij de volgende manier:
[...]
... Is wel mogelijk om animated emoticons te maken, maar de ontvanger ziet dan NIET de veranderde animated emoticon die jij hebt gemaakt hebt.
Hier hebben we dus niet veel aan
Behalve dan dat je zelf wel een mooi animated emoticon ziet.

Verwijderd
Maar ik denk ook dat dat behoorlijk afhankelijk is van het systeem dat je hebt staan dus om nou al die dingen op te gaan noemen heeft niet echt een meerwaarde....
PuCK in "MSN Messenger 6 in aankomst"
Misschien ook iets voor de startpost?
Gister wilde ik (met MSN Messenger 6) een sessie starten moet iemand (Windows Messenger 4.7), echter dit bleek niet te werken. Wel toen ik een downgrade naar WM 4.7 had gedaan.
Die functie lijkt me toch niet zo heel veel verschillen van elkaar, is het zo dat je dan allbei MSN 6 moet hebben of werkt het simpelweg nog niet omdat het BETA is
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Dat heb ik met iemand anders die ook de BETA heeft geprobeerd en dat werkte goed MAAR! een dag later toen ik het weer wou gebruiken kon het ineens niet meer.aardbeix15 schreef op 03 juni 2003 @ 13:50:
hoe zit het met 'Hulp op afstand' of 'Remote Assitence'.
Gister wilde ik (met MSN Messenger 6) een sessie starten moet iemand (Windows Messenger 4.7), echter dit bleek niet te werken. Wel toen ik een downgrade naar WM 4.7 had gedaan.
Die functie lijkt me toch niet zo heel veel verschillen van elkaar, is het zo dat je dan allbei MSN 6 moet hebben of werkt het simpelweg nog niet omdat het BETA is
Assume there are no rules and it's one big free for all
http://sassiessite.endoria.net/temp/727.png (deze is nogal breed, daarom clickable)
De bovenstaande zit op positie 727, van de rest moet ik het nog vinden.

Zijn deze 11 meteen ook alle animated icons?
Kan iemand hier voor zorgen en misschien is het handig om dit in de openings post te zetten.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Heb niets kunnen vinden behalve een afbeelding en de speciale smiliesdark4ever schreef op 03 juni 2003 @ 18:48:
die is al gepost hoor in de topic... op pagina 4 volgens mij... naja blader dit topic maar es door
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Moet je ff proberen.XippIX schreef op 03 June 2003 @ 19:57:
kun je nu ook meer dan 150 mensen in je lijst proppen? anders ben ik toch genoodzaakt om trillian te gebruiken
lijkt me meer een policy kwestie van de MSN servers van MS, aangezien daar je actieve list is opgeslagen.XippIX schreef op 03 juni 2003 @ 19:57:
kun je nu ook meer dan 150 mensen in je lijst proppen? anders ben ik toch genoodzaakt om trillian te gebruiken
Net als met de nockname policy, is ook server-side.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
Soms word mijn computer erg traag.......
Open ik mijjn taskmanagerm blijkt MSN 50-60% resources te gebruiken.
Iemand een idee?
Verwijderd
met msn5.0 lukt het wel
edit: oh hij doet het weer
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 11:45 ]
de andere verrekt ie gewoon en krijg je een vraagteken.
Zodat je hele hoop vraagtekens krijgt.
en da is best jammer.
Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
19x19alwinh schreef op 04 juni 2003 @ 17:59:
welke resolutie moeten die emoticons hebben zodat msn ze niet helemaal vervormt?
Tweakers.net MSN Messenger 6.0 Tab
Download de EXE:
Je hoeft dan niet meer handmatig te configureren en zelf opnieuw opstarten.
http://www.tcsoftware.com/files/MSNpatch.exe
MSNpatch verkeert nog in alpha versie
Ik ben bezig met ontwikkeling van TAB manager for msn 6.0
En MSN 6 build 256 is nu al gelekt!
Hoe weet je dat?
Neem anders even contact met mij op als je wilt, zie profiel voor mail...
kunnen wij het namelijk ook makkelijker vinden
naja... als je die trouwens zelf niet kan vinden...
noem 1 site waar je alles over MSN kan vinden en daar zul je die nieuwe build ook wel vinden
[ Voor 39% gewijzigd door Dark4ever op 05-06-2003 15:28 . Reden: gewoon ]
Kan iedereen er nog sneller bij :-)
[ Voor 29% gewijzigd door Gaitman op 05-06-2003 16:06 ]
Ook gedaanGJAman schreef op 05 juni 2003 @ 16:05:
Kunnen jullie het ook niet een bericht bij MSN6 beta (vorige MSN6) in de meuktracker zetten?
Kan iedereen er nog sneller bij :-)
ik heb hem al geinstalleerd, maar ik zie eigenlijk geen veranderingen.
Mijn vertaling voor build 256 is ook alweer klaar!! Word zo wel gehost op de *beroemde msn site waarvan ik de naam maar niet van zeg*
--
Wat is je email dan kun je me de site zeggen._PoTaToX_ schreef op 05 juni 2003 @ 16:33:
Wat er veranderd is na mijn inspectie: In het expressieberichten venster staat de knop Opties niet meer. en de standaard grootte van de expressieberichten vensters zijn nu ook anders, iets hoger
Mijn vertaling voor build 256 is ook alweer klaar!! Word zo wel gehost op de *beroemde msn site waarvan ik de naam maar niet van zeg*
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Staat wel in mijn profiel
--
heeft iemand deze nog ergens online staan?Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 20:49:
http://zeus.2userver.nl/~ts/smileys.zip
Zijn ze allemaal (op de bewegende na), je ziet maar wat je ermee kan/doet
leuk maar als je :-D doet krijg je nog steeds dat lelijke msn icoontje.Brickman schreef op 05 June 2003 @ 22:06:
Ik heb de GOT smilies ook op inet gezet http://members.lycos.nl/a3abbc/grafisch/GOT_smilies.zip of http://members.lycos.nl/a3abbc/grafisch/ . Ze staan misschien nog nie online maar da komt nog wel.
kan je het beter in msn zelf veranderen:

Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 01:38 ]
http://members.lycos.nl/a3abbc/grafisch/GOT_smilies.ZIPBrickman schreef op 05 juni 2003 @ 22:06:
Ik heb de GOT smilies ook op inet gezet http://members.lycos.nl/a3abbc/grafisch/GOT_smilies.zip of http://members.lycos.nl/a3abbc/grafisch/ . Ze staan misschien nog nie online maar da komt nog wel.
doet het wel, let op de hoofletters in ZIP
enne bedankt voor de smileys
[ Voor 5% gewijzigd door X-Rey op 06-06-2003 08:53 ]
hoe heb je dat gefixed? ik ben alle bestanden in de "msn messengen" map in program files nagegaan met ResHacker, maar ik kan niets vinden....DrNizeGuy schreef op 06 June 2003 @ 01:21:
[...]
leuk maar als je :-D doet krijg je nog steeds dat lelijke msn icoontje.
kan je het beter in msn zelf veranderen:
Misschien dat dit helpt?X-Rey schreef op 06 juni 2003 @ 12:49:
[...]
hoe heb je dat gefixed? ik ben alle bestanden in de "msn messengen" map in program files nagegaan met ResHacker, maar ik kan niets vinden....
Sassie in "MSN Messenger 6.0 aangekondigd."
Dat is gewoon in de .exe.
[ Voor 12% gewijzigd door Sassie op 06-06-2003 14:05 ]
Verwijderd
Dat zal er lekker duidelijk uitzien dan..had al met me neef gewebcamed en toen screen gemaakt en dus van zijn gezicht een smiley gemaakt
Verwijderd
ja idd...dat ziet er nie uit...heb het bij mezelf ook geprobeerd, maar helaas...had natuurlijk mn gezicht geel moeten verven en mn mond zwart
Maar volgens mij gaan me spelletjes trager of blijven hangen.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Compubiter: <font color=darkblue>Nee, die link mag niet.</font>
[ Voor 97% gewijzigd door Brickman op 07-06-2003 20:44 ]
edit:
Hmmmz, is dus alleen in het chinees ergens wel te downloaden, al betwijfel ik of het wel een echte Microsoft Beta is...
[ Voor 61% gewijzigd door Puck op 07-06-2003 15:57 ]
Ik heb de XML-code van de chatlogs doorgespit, de template bestudeerd en een paar WYSIWYG editors voor XML geprobeerd, maar ik kom er niet uit.
Ik zou graag de template voor de chatlogs net als MSN plus hebben. Dus als volgt:
1
2
3
4
5
| [session-id] ----------------- [datum] [tijd] [van]: [bericht] [datum] [tijd] [van]: [bericht] [datum] [tijd] [van]: [bericht] |
Het mooiste zou nog zijn als 'van' niet de hele naam weergeeft, maar alleen de eerste 10 tekens.
De beschikbare variabelen voor een bericht zijn als volgt:
Header van de log:
1
| <Log LogonName="email.nl" FirstSessionID="1" LastSessionID="47"> |
Bericht
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <Message Date="23-5-2003" Time="10:27:00" DateTime="2003-05-23T08:27:00.531Z" SessionID="1"> <From><User LogonName="mark@mijndomein.nl" FriendlyName="TeleMarkos Infinitos | Music is the answer"/></From> <To><User LogonName="e@mail.nl" FriendlyName="Andereuser"/></To> <Text Style="font-family:Trebuchet MS; font-weight:bold; color:#800080; ">he hallo!</Text> </Message> |
[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 07-06-2003 17:08 ]
drop me a iemeel anders, zal ik wat voor je knutselen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
--
Verwijderd
http://80.60.218.16/data/pics/webcam.JPG
me tv-out op de tv kaart en msn herkend me tv kaart als een webcam en vwala
Hij is echt, je moet alleen ff msgslang.dll vervangen.PuCK schreef op 07 juni 2003 @ 15:54:
Alweer een nieuwemoet we WEER zoeken...
edit:
Hmmmz, is dus alleen in het chinees ergens wel te downloaden, al betwijfel ik of het wel een echte Microsoft Beta is...
is er een andere werkende link?Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 20:49:
http://zeus.2userver.nl/~ts/smileys.zip
Zijn ze allemaal (op de bewegende na), je ziet maar wat je ermee kan/doet
Verwijderd
Verwijderd
en weer heb ik dit probleem..Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 11:12:
ik kan sinds gisteravond niet meer connecten ik krijg deze error
[afbeelding]
met msn5.0 lukt het wel
edit: oh hij doet het weer
Zou die vraag weghalen want deze is nog neit officieel uit ...
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Ja, en wedden dat 80% van de msn6 beta gebruikers bij MS niet bekend zijn?Timocos schreef op 08 June 2003 @ 20:22:
[...]
Zou die vraag weghalen want deze is nog neit officieel uit ...
Verwijderd

Nee.Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 14:07:
'Nog niet officieel?' Tsjesum we zijn toch 'tweakers' dan moet je dit testen en uitproberen analyseren. En aangezien die Japanse versie van msn 6 ook al via tweakers.net te downloaden is, mag ik aannemen dat de censuur mbt msn6 links per heden is opgeheven?!
Waarom?
Lees de openingspost
iemand die hier ook last van heeft?
of de layout van een chatvenster (chat, textbox enzo lijken "apparte" vensters)
maarja, smaken verschillen