Zijn er ook doorzichtige backgrounds? (Zomaar ff een vraagje)
Verwijderd
Ik heb onlangs ook MSN 6 geinstalleerd. Nu heb ik echter problemen gekregen 
MSN 6 werkte fijn tot opeens hij geen account meer in kon loggen.
Ik heb drie verschillende accounts geprobeerd.
Deze zijn niet geblockt, want hotmail doet het nog wel.
Ken iemand mij helpen.
Voor meer info kijk ff op MSN Messenger Inlogproblemen
Ik post dit hiet omdat ik denk dat dit bij het MSN Messenger 6.0 Topic hoort
MSN 6 werkte fijn tot opeens hij geen account meer in kon loggen.
Ik heb drie verschillende accounts geprobeerd.
Deze zijn niet geblockt, want hotmail doet het nog wel.
Ken iemand mij helpen.
Voor meer info kijk ff op MSN Messenger Inlogproblemen
Ik post dit hiet omdat ik denk dat dit bij het MSN Messenger 6.0 Topic hoort
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 19:03 ]
Uninstaller MSN 4.7 is nu beschikbaar . je hoeft niet meer met lange instructie tijpen...
http://www.tcsoftware.com/files/uninstallmsn.exe
http://www.tcsoftware.com/files/uninstallmsn.exe
zijn er trouwens ook mensen die last hebben dat hij niet goed de messages logt ?
ik krijg dit
--edit--
ik heb interent explorer5 , misschien ligt het hieraan
ik krijg dit
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Date Time From To Message 0 font-family:verdana; font-size:70%; text-align:left; vertical-align:top; width:100; table-layout:fixed width:2ex border-bottom:1 solid black 1 background-color:#e0edff 0 Debug Version ----------------------------------------------------------------------------- --- SID |
--edit--
ik heb interent explorer5 , misschien ligt het hieraan

[ Voor 9% gewijzigd door NoReseth op 13-06-2003 18:15 ]
Heeft iemand het probleem ook dat je niet kan inloggen met msn 6? Krijg steeds de melding dat me username niet bestaat of dat me password fout is, terwijl het wel goed is. Met windows messenger lukt het nl. wel en msn messenger 5.0
Ik had dit probleem al een tijdje, maar ging na een poosje weg, maar nu blijft het.
Ik had dit probleem al een tijdje, maar ging na een poosje weg, maar nu blijft het.
Ik heb dit zelfde probleem ook, kan wel inloggen met msn 4.7, maar niet met 6.0....vaag is dat...terwijl ik 5 min geleden nog wel kon inloggen. Toen moest ik even uitloggen(lees: opnieuw opstarten), en toen kon ik niet meer inloggen met msn 6.0. Ik moet wel zeggen dat msn 6.0 wel een vooruitgang is op 4.7
.
Verwijderd
lol het kan aan m maar ik heb hem al een tijdje 
helemaal zelf gepatchts
bijna zonder bugs
helemaal zelf gepatchts
Verwijderd
Ik had er ook last van en een vriend van mij ook dat inloggen. Daarom heb ik dat topic zoals ik hierboven vermeld heb geopend. Dan zegt hij dat hij geen internet-verbinding kan maken dan user of pass verkeerd. Maarja nu werkt MSN 6 weer wel. 2 Dagen achter elkaar niet 
Nu doet hij het gwn weer, alleen willen soms de berichten niet aankomen. Maar dit zal wel vaker gebeuren.
Nu doet hij het gwn weer, alleen willen soms de berichten niet aankomen. Maar dit zal wel vaker gebeuren.
Ik heb daar geen last van
.
Waar ik wel last van heb is dat msn het altijd nodig vind om 2 min vast te lopen als ik me net aangemeld heb of als ik het webcammen wil startten
.
Waar ik wel last van heb is dat msn het altijd nodig vind om 2 min vast te lopen als ik me net aangemeld heb of als ik het webcammen wil startten
tvw
Verwijderd
Vast lopen doet ie niet meer nu ik MSN Messenger v6.0.0263 Beta heb en de Nederlandse taal eroverheen heb gegooit samen met de Multiline Patch. Veel is te vinden op - www.deze_site_zien_we_liever_niet.nl - Patches dan he de eigenlijke download is daar niet meer te vinden
[ Voor 16% gewijzigd door Han op 16-06-2003 08:56 ]
Verwijderd
die spelletjes krijg ik dus echt niet voorelkaar. heb heel het topic doorgelezen en geen antwoord gevonden... het zit zo: die hele map msn messenger (oid) staat niet in de microsoft map, en ook met zoeken haalt ie niks uit, weet iemand waar ik dit moet vinden
Ik neem aan dat je de configcache.xml zoektVerwijderd schreef op 16 June 2003 @ 08:42:
die spelletjes krijg ik dus echt niet voorelkaar. heb heel het topic doorgelezen en geen antwoord gevonden... het zit zo: die hele map msn messenger (oid) staat niet in de microsoft map, en ook met zoeken haalt ie niks uit, weet iemand waar ik dit moet vinden
dat je die map niet kan vinden zou eraan kunnen liggen dat je verborgen bestanden weergeven uit heb staan
Verwijderd
nee verborgen bestanden laat ie gewoon zien
ik kan toch ook in die map aplication data komen, alleen die mappen die daarin moeten staan zijn er niet... en bij mijn eigen gebruikers naam staat er al helemaal niets in die map, alleen bij all users... vreemd, heel vreemd... misschien is het wel een teken...
ik kan toch ook in die map aplication data komen, alleen die mappen die daarin moeten staan zijn er niet... en bij mijn eigen gebruikers naam staat er al helemaal niets in die map, alleen bij all users... vreemd, heel vreemd... misschien is het wel een teken...
Reactie Microsoft: Gebruik MSN Messenger 6 niet
ZIE: http://www.webwereld.nl/nieuws/15343.phtml
P.S. Ik gebruik MSN 6 nog steeds
ZIE: http://www.webwereld.nl/nieuws/15343.phtml
P.S. Ik gebruik MSN 6 nog steeds
GrapjassenGJAman schreef op 16 June 2003 @ 11:25:
Reactie Microsoft: Gebruik MSN Messenger 6 niet

Misschien moeten ze nog een straf op het gebruik opleggen: 10x de broncode met de hand overschrijven

"Desondanks is MSN zeer in zijn nopjes over de reacties en de downloadcijfers tot nu toe"
Stiekum vinden ze het toch wel leuk dus
Verwijderd
Heeft iemadn ook problemen als hij of zij een gesprek met een bepaald iemand wil voeren?
Bij mij doet hij het niet. Alles goed ingesteld, maar blijft veroorzaken. Je krijgt dan langst je usericon een volumebalk. Heb die al in het midden, benden en helemaal omhooggehad. Hoor de andere echter ook niet.
Iemand een idee of het aan MSN 6 ligt.
Gebruik een Trust 320 SpaceC@m
zit geluid bij, microfoontje
[edit]In Windows Xp Home doet hij het wel gewoon. Gekuid opnemen dan he
Bij mij doet hij het niet. Alles goed ingesteld, maar blijft veroorzaken. Je krijgt dan langst je usericon een volumebalk. Heb die al in het midden, benden en helemaal omhooggehad. Hoor de andere echter ook niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 20:35 ]
Heeft iemand toevallig zo'n aanbid smily? Ik kan er nergens zo een vinden.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Heb je ook je "opnamebron" ingesteld in msn? volgens mijn neemt hij standaard de mic ingang.Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 20:34:
Heeft iemadn ook problemen als hij of zij een gesprek met een bepaald iemand wil voeren?
Ik heb een Fx510 voor mn i-net chat, maar gewoon met een mic los op mn buro, dat gaat altijd perfect.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Donderdag komt dus als het goed is de officele beta! Ben benieuwd....
Arrived anxious, left bored
Je bedoelt deze:pingkiller schreef op 16 June 2003 @ 20:45:
Heeft iemand toevallig zo'n aanbid smily? Ik kan er nergens zo een vinden.
Msn messenger 6 heeft animated emoticons, waarom kan ik dan geen animated plaatje invoeren als custom emoticon? Gebruiken ze soms een ander format ofzow?
Die animated icons zitten ingebakken in het programma zelf; de custom icons kunnen niet animated zijn.RUFFNECK schreef op 17 June 2003 @ 11:02:
Msn messenger 6 heeft animated emoticons, waarom kan ik dan geen animated plaatje invoeren als custom emoticon? Gebruiken ze soms een ander format ofzow?
Wel nep eigenlijk dan....Korakal schreef op 17 juni 2003 @ 11:19:
[...]
Die animated icons zitten ingebakken in het programma zelf; de custom icons kunnen niet animated zijn.
ja die. Maar hoe krijg je die nu mooi in msn? Die word namelijk niet mooi in msn.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
Nou ik krijg dat niet voor elkaar met de microfoon.
In Windoos doet hij het wel gewoon.
Als ik audio en video af ga stellen (in het chinees),
kan ik op een begeven moment mijn mic. teseten.
Dit doe ik en stel hem zo in als ik normaal zou praten dat
hij net niet in het rood beland/gaat staan.
Ik hem net Webcam voor MSN Messenger.exe gedownload,
kijken of hij dan wel werkt.
Iemand nog suggesties of hetzelfde probleem?
In Windoos doet hij het wel gewoon.
Als ik audio en video af ga stellen (in het chinees),
kan ik op een begeven moment mijn mic. teseten.
Dit doe ik en stel hem zo in als ik normaal zou praten dat
hij net niet in het rood beland/gaat staan.
Ik hem net Webcam voor MSN Messenger.exe gedownload,
kijken of hij dan wel werkt.
Iemand nog suggesties of hetzelfde probleem?
MSN+ beta is nu volledig compatible met MSN 6 (alle functies die er eerder in zaten) en patchou is nu bezig met nieuwe functies en uitbereidingen.
Eerste versie waarschijnlijk in Juli beschikbaar!
De officiele MSN 6 Beta komt waarschijnlijk niet op 17 juli, maar (nog) later...
Eerste versie waarschijnlijk in Juli beschikbaar!
De officiele MSN 6 Beta komt waarschijnlijk niet op 17 juli, maar (nog) later...
Verwijderd
Je bedoeld dat MSN+ al gewoon te downloaden is? Dit zou wel een stuk beter zijn, want daar kun je toch je naam in kleuren doen? Of bijvoorbeeld een woord in een bepaalde kleur aceren?
Hij is nog niet te downloaden maar nu wel compatible! (volgens de maker). Hij is nu bezig met extra functied e.d. als dat af is zet hij hem online.
Overigens zijn ze goed bezig voor de website van MSN 6: http://www.msnmessenger-download.com/Preview/default.aspx
Overigens zijn ze goed bezig voor de website van MSN 6: http://www.msnmessenger-download.com/Preview/default.aspx
Verwijderd
Ziet er leuk uit die site
Strax MSN 6 FINAL erop en MSN PLUS! en enventueel wat PATCHES van - Modbreak: deze site willen we hier niet - en dan is hij perfect.
Het enige wat me stoort en ik heb daar een tijd Trillian Pro v1.0 voor gebruikt is dat er 'maar' 150 namen in kunnen. Je kan wel met meer mensen praten maar die staan dan niet in je lijst. Dit vind ik jammer. Is hier onderhand al een oplossing voor te vinden. Ook zou het leuk zijn als er een patch of iets dergelijks kwam waardoor ICQ er ook in gedraaid kan worden. Nu gwn maar ICQ gebruiken, want Trillian is wat 'verouderd'.
Het enige wat me stoort en ik heb daar een tijd Trillian Pro v1.0 voor gebruikt is dat er 'maar' 150 namen in kunnen. Je kan wel met meer mensen praten maar die staan dan niet in je lijst. Dit vind ik jammer. Is hier onderhand al een oplossing voor te vinden. Ook zou het leuk zijn als er een patch of iets dergelijks kwam waardoor ICQ er ook in gedraaid kan worden. Nu gwn maar ICQ gebruiken, want Trillian is wat 'verouderd'.
[ Voor 9% gewijzigd door SH007 op 18-06-2003 11:29 ]
Verwijderd
Ehm is zo makkelijk toe te voegen hoor. Smilies zijn ook gewoon plaatjes, en die plaatjes kun je gewoon invoegen in 6.0
Heb de beta ook al een tijdje geprobeert maar nu iedereen het begint te gebruiken zie je steeds meer van die namen met die ingewikkelde kleur codes omdat iedereen deze even wilt testen. Eigenlijk best irritant. Denk dat 6.0 echt breezer heaven wordt met al die nieuwe opties dus weet eigenlijk niet of het beter is dan de vorige versie. Geef mij maar plain old irc.
Heb de beta ook al een tijdje geprobeert maar nu iedereen het begint te gebruiken zie je steeds meer van die namen met die ingewikkelde kleur codes omdat iedereen deze even wilt testen. Eigenlijk best irritant. Denk dat 6.0 echt breezer heaven wordt met al die nieuwe opties dus weet eigenlijk niet of het beter is dan de vorige versie. Geef mij maar plain old irc.
Verwijderd
Het gaat toch om het meerendeel om met vrouwen te buurten.
IRC is meer voor de mannen en voor het downloaden.
ICQ is een beetje dood en is meer voor de Gamerz, omdat die rond heel de wereld zitten.
Die andere messengers zoals Yahoo! worden volgens mij niet vele gebruikt in Nederland.
ICQ is een beetje dood en is meer voor de Gamerz, omdat die rond heel de wereld zitten.
Die andere messengers zoals Yahoo! worden volgens mij niet vele gebruikt in Nederland.
Over dat meer dan 150 contactpersonen. Voor de oude MSN versies (4 en/of 5) is er een contact enlarger, te vinden op de "deze site mag hier niet" site
Deze slaat je contactpersonen lokaal op, als je er meer dan 150 hebt. Zoiets zal ook wel voor 6 komen...
[ Voor 11% gewijzigd door Puck op 18-06-2003 14:20 ]
Verwijderd
Oo dat is wel stukken btrz ja. Ik wist niet dat dat bestond. Ik zal eens rondkijken.
Check je meel
[offtopic]Waarom wordt die site weggeknipt, je kan daar niet de bata downloaden alleen patches, waarover in dit topic ook gepraat wordt. Ook een hoop andere informatie over msn messenger. Graag wat uitleg hierover?¿
Check je meel
[offtopic]Waarom wordt die site weggeknipt, je kan daar niet de bata downloaden alleen patches, waarover in dit topic ook gepraat wordt. Ook een hoop andere informatie over msn messenger. Graag wat uitleg hierover?¿
Er staan ook flooders en minder leuke programma's die verboden zijn...vandaar eigenlijk. Ga er maar niet tegen in, is al vaak zat gedaan.
edit: als we het tenminste over dezelfde site hebben
edit: als we het tenminste over dezelfde site hebben
[ Voor 24% gewijzigd door Puck op 18-06-2003 15:33 ]
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 14:24:
offtopic:
Waarom wordt die site weggeknipt, je kan daar niet de bata downloaden alleen patches
offtopic:
Niet aanstellen, ik heb er zelfs een OW voor gekregen..

[ Voor 6% gewijzigd door Frash op 18-06-2003 15:36 ]
Verwijderd
Denk toch eerder dat IRC door gamers meer wordt gebruikt dan ICQ. Ga maar eens op irc.quakenet.org of een van die andere quakenet servers kijken en doe dan /list Dan zie je dat er echt enorm veel clan channels zijn.Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 14:13:
Het gaat toch om het meerendeel om met vrouwen te buurten.
Verwijderd
Ja da weet ik ook wel. Ik heb ook keilang Tactical Ops gespeels, maar bijvoorbeeld gwn privé met een andere member of bekende.
[offtopic]Het gaat dus om dezelfde site PuCk
, maar ik zal er dus over ophouden, mijn excusses
[offtopic]Om je naam kleur te geven / te aceren, heb je dar zelf ook msn plus voor nodig? want die is er nog niet voor msn 6. En adners voor ik de codes gwn in. Heb er trouwens een site voor gevonden. Mag ik heb hier eerzetten?
[edit]Weet iemand trouwens wat deze foutmelding betekent?

Ik heb al Visual Basic 6.0 Runtime Module SP5 6.00.8964.exe geinstalleerd maar dit schijnt niet te werken. Ook met bepaalde patches niet. Heeft iemand nog meer dit probleem en hoe heeft hij/zij dit opgelost. Of wat is de oplossing hiervoor? Zeg niet dat het een MSN 5.0 download is, want ik heb dezelfde fout bij MSN 6.0 downloads.
[offtopic]Het gaat dus om dezelfde site PuCk
[offtopic]Om je naam kleur te geven / te aceren, heb je dar zelf ook msn plus voor nodig? want die is er nog niet voor msn 6. En adners voor ik de codes gwn in. Heb er trouwens een site voor gevonden. Mag ik heb hier eerzetten?
Ik heb al Visual Basic 6.0 Runtime Module SP5 6.00.8964.exe geinstalleerd maar dit schijnt niet te werken. Ook met bepaalde patches niet. Heeft iemand nog meer dit probleem en hoe heeft hij/zij dit opgelost. Of wat is de oplossing hiervoor? Zeg niet dat het een MSN 5.0 download is, want ik heb dezelfde fout bij MSN 6.0 downloads.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 19:28 ]
Verwijderd
Is de GOT smileypack al te halen voor msn 6
, sommige smileys zien er niet uit als ik ze handmatig toevoeg
Verwijderd
Weet er niemand een antwoord op mijn probleem en dat van anderen
Kijken welke build deze msn is
Kijken welke build deze msn is
edit:
De officele betá is 6.0.0268 en die ik heb, de chineese die de meeste mensen hebben denk ik is de MSN Messenger v6.0.0263 Beta.EXE
De officele betá is 6.0.0268 en die ik heb, de chineese die de meeste mensen hebben denk ik is de MSN Messenger v6.0.0263 Beta.EXE
edit:
toch iets nieuwer srry
toch iets nieuwer srry
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:15 ]
Haha cool! Toch wel nu al
ha, gelukkig crashed ie niet meer op animated icons 
werkt goed!
werkt goed!
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Tja krijg ik tog weer dat sign-in name does not exists or invalid password error met de preview versie....
gewoon nog eens proberen, had ik ook. ook met andere versies
ik heb een vreemde bug : ik kan niet inloggen met 6.0 Preview .. (kon ik ook al niet met de leaked versie) .. hij zegt dat de service niet beschikbaar is .. terwijl ik met windows messenger wel gewoon online kan komen .. iemand een idee ?? (als ik 6.0 start heb ik windows messenger afgesloten)
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Verwijderd
heeft iets te maken met de tijdinstellingen .. tja .. ik gebruik dmsn dus deze hele 'msn 6 hype' is een beetje aan me voorbij gegaan .. maar dit is wat ik van bijna iedereen met inlogprobs hoor .. tijdinstellingen lopen niet sync .. suc6 ..
het klopt ! ik had mijn datum op 2001 staan (ivm een applicatie die een verouderde key heeft) , heb de datum veranderd, en hij werkt , thanx !
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Verwijderd
Jammer genoeg werkt het log systeem nog steeds niet.
Ik krijg nog steeds de XML (?) code te zien in plaats van de hele tekst.
Je moet ook niet die xml-bestanden direct openen, deze moet je bekijken dmv: Bestand -> Berichtengeschiedenis openen... Alleen dan krijg je et te zien zoals het hoort omdat ie dan een stylesheet laadt welke de opmaak van het XML-bestand bepaalt.Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 08:39:
Jammer genoeg werkt het log systeem nog steeds niet.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik weet niet of het al eerder gepost is dus post ik het maar.
Bij msn vandaag vond ik de onderstaande link:
http://messenger.msn.nl/download/v6preview.asp?client=1
Dit is dan dus de legale beta nederlands heb hem nu zelf draaien en werkt toch wel fijn
Dit is dan dus de legale beta nederlands heb hem nu zelf draaien en werkt toch wel fijn
Verwijderd
Msn 6 werkt hier trouwens gwn perfect!Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 16:05:
[afbeelding]
Heeft iemand een oplossing voor deze 2 problemen?
Bedankt, hoeft met niet meer te kloten met die DLLXiqum schreef op 19 juni 2003 @ 09:03:
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 09:12 ]
Als je gewoon effe een paar reactie boven je gelezen had, had je het kunnen lezen..Xiqum schreef op 19 juni 2003 @ 09:03:

Br@m in "MSN Messenger 6.0 aangekondigd."
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
En als jij had gelezen had je gezien dat dat de NL versie isBr@m schreef op 19 June 2003 @ 09:11:
Als je gewoon effe een paar reactie boven je gelezen had, had je het kunnen lezen..![]()
Br@m in "MSN Messenger 6.0 aangekondigd."
En das 1-0 voor jou..PuCK schreef op 19 June 2003 @ 09:44:
[...]
En als jij had gelezen had je gezien dat dat de NL versie is
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
Zit je webcam toevallig via een usbhub? bij mij werkte me webcam eerst ook niet meer onder messenger 6.0 maar toen in me cam direct op een usb poort had gezet werkte deze wel goed.Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 09:04:
[...]
Msn 6 werkt hier trouwens gwn perfect!Allen het geluid doet het nog steeds niet. De microfoon. Ik hoor de mensen niet en de mensen horen mij niet. Ik heb een Trust 320 Sp@ceCam, een webcam met microfoon erin.
Heeft iemand een oplossing voor deze 2 problemen?
Verwijderd
Woehoee wedstrijdje heheheh
, maar nog ff over die 2 fouten van mij weet niemand daar wat op. Lijkt wel of nietmand ze leest.
Ik ben bang dat niemand weet hoe je het kan oplossen

Verwijderd
Maar het moet toch ook bij die andere mensen werken anders breng die ene beruchte site toch niet al die patches uit. Of denk ik nu zo vreemd. Ik heb die site een meel gestuurd, dus eens even wachten wat hun ervan zeggen. Ik zal het dan hier wel posten.
En van dat geluid snap ik ook nix. Kijken of hij in de Nederlandse officiele versie wel werkt.
Ik laat wat van me weten 
Ik heb hier 2 screenies gemaakt van mij instellingen en hoe ik praat en dat moet in orde zijn. In Windows Geluidsrecorder werkt hij namelijk ook perfect.

Als ik dan een gesprek probeer te starten.... Ik zat namelijk net heel goed op te letten wat hij deed
... kwam ik erachter dat hij geen verbinding kan maken. Dat staat altijd onderin het venster. hetzelfde als: <user> is een bericht aan het typen. Daarzo
Hij kon dus niet verbinden terwijl hij dit met de webcam wel kan. Wat is hier het verschil in dan. Ik krijg deze foutmelding:

En van dat geluid snap ik ook nix. Kijken of hij in de Nederlandse officiele versie wel werkt.
Ik heb hier 2 screenies gemaakt van mij instellingen en hoe ik praat en dat moet in orde zijn. In Windows Geluidsrecorder werkt hij namelijk ook perfect.
Als ik dan een gesprek probeer te starten.... Ik zat namelijk net heel goed op te letten wat hij deed
edit:
Op het IRC-kanaal van MSN PLus! zeiden ze dat hij pas 17 juli uit zou komen en dat het geen zin heeft om hem uit te brengen terwijl dit een preview van de MSN 6 FINAL is. Beetje vreemd, mja gwn ook de beta van Plus! eruit gooien zou ik zeggen
Op het IRC-kanaal van MSN PLus! zeiden ze dat hij pas 17 juli uit zou komen en dat het geen zin heeft om hem uit te brengen terwijl dit een preview van de MSN 6 FINAL is. Beetje vreemd, mja gwn ook de beta van Plus! eruit gooien zou ik zeggen
edit:
Die spelletjes zijn ook wel lachen. Eerst deed allen Boter-Kaas-En-Eieren het en nu doen ze het allemaal
Die spelletjes zijn ook wel lachen. Eerst deed allen Boter-Kaas-En-Eieren het en nu doen ze het allemaal
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 11:54 ]
Verwijderd
Ik ervaar connectie problemen met messenger 6,
Eerst op de uitgelekte versie, nu weer op de officiele MSN6 versie.
Dit zowel thuis op mijn ISDN lijn, als hier op mijn werk waar we een Phat Ass ADSL connectie hebben.
Kinderziekten ??
Eerst op de uitgelekte versie, nu weer op de officiele MSN6 versie.
Dit zowel thuis op mijn ISDN lijn, als hier op mijn werk waar we een Phat Ass ADSL connectie hebben.
Kinderziekten ??
iemand enig idee waarin deze preview verschilt met de geleakte versie?
Ik kreeg bij het afsluiten van mijn eerste MSN-chat (met de preview versie) de vraag of ik de chat wilde loggen.
Voor de rest zullen er voornamelijk aan de achterkant zaken aangepast zijn
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat had ik in de eerdere beta's ook al hoorBtM909 schreef op 19 juni 2003 @ 14:02:
Ik kreeg bij het afsluiten van mijn eerste MSN-chat (met de preview versie) de vraag of ik de chat wilde loggen.
Wat ik raar vind is dat sommige (best veel) mensen problemen hebben met connecten en andere (zoals ik) nooit. Zou het aan de internetverbinding liggen?
Verwijderd
Lijkt me van niet hoor,PuCK schreef op 19 June 2003 @ 14:22:
[...]
Wat ik raar vind is dat sommige (best veel) mensen problemen hebben met connecten en andere (zoals ik) nooit. Zou het aan de internetverbinding liggen?
Zowel thuis als hier op mijn werk problemen...
Lijkt of het met pieken en dalen te maken heeft.
Waarom heb ik het dan nog nooit gehad
Zeker net de juiste momenten bij insignen ofzo...
Verwijderd
Had het hier in het begin ook. Na wa pielen, andere firewalls opnieuw instaleren, nieuwe acoounts, werkte alles gwn weer tot de dag van vandaag 
Lijkt me meer een probleem met je vuur muur. Dan zegt hij waarschijnlijk dat je wachtwoord niet klopt. Of fouten heeft met de internetverbinding. Dan kan hij gwn niet op internet komen denk ik. Lukken de ouwere versies wel. Dan weet je dat het aan msn 6 ligt.
Lijkt me meer een probleem met je vuur muur. Dan zegt hij waarschijnlijk dat je wachtwoord niet klopt. Of fouten heeft met de internetverbinding. Dan kan hij gwn niet op internet komen denk ik. Lukken de ouwere versies wel. Dan weet je dat het aan msn 6 ligt.
Zit hier achter een router en filesending lukt niet met build 268..........met 5.0 had ik er geen problemen mee. Iemand een oplossing?
Verwijderd
Nee, lukt ook niet.--MeAngry-- schreef op 19 juni 2003 @ 08:51:
[...]
Je moet ook niet die xml-bestanden direct openen, deze moet je bekijken dmv: Bestand -> Berichtengeschiedenis openen... Alleen dan krijg je et te zien zoals het hoort omdat ie dan een stylesheet laadt welke de opmaak van het XML-bestand bepaalt.
Verwijderd
dat had ik in het begin ook maar net zoals ik hierboven zei is dat verdwenen toen ik ZA Pro instaleerde en toen hem alles toekende op interent en netwerk. Nu werkt hij gwn
Verwijderd
Ik zit hier op een groot netwerk, en internet ook via een router.
Daarnaast staat er ook nog een 3com vuurmuur opgesteld.
Ondanks dit alles draaide messenger 5 probleemloos.
Ook vind ik het onzin, om voor messenger nieuwe firewall software te gaan installeren.
(zo blijf je bezig)
Daarnaast staat er ook nog een 3com vuurmuur opgesteld.
Ondanks dit alles draaide messenger 5 probleemloos.
Ook vind ik het onzin, om voor messenger nieuwe firewall software te gaan installeren.
(zo blijf je bezig)
Zien jullie andere spelletjes dan alleen het boter-kaas-eieren of is dit taalafhankelijk?
Ik heb alleen Tic, tac, toeVerwijderd schreef op 19 June 2003 @ 10:32:
edit:
In ConfigCache.XML file staat dit stukje code:stylee schreef op 19 June 2003 @ 16:24:
Zien jullie andere spelletjes dan alleen het boter-kaas-eieren of is dit taalafhankelijk?
code:
1
2
3
| <AppDirPageURL> http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/Directory.aspx?L=nl-nl </AppDirPageURL> |
Verander dat in:
code:
1
2
3
| <AppDirPageURL> http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/Directory.aspx?L=en-us </AppDirPageURL> |
Daarna ff Messenger herstarten...enjoy
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ik heb ff nl-nl veranderd in en-us en kan nu alle spellen spelen. 

was ik net ff te laat.

was ik net ff te laat.
[ Voor 7% gewijzigd door Brickman op 19-06-2003 16:44 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Verwijderd
Is echt relaxed man Bejeweled

Slitair Showdown, gewoon paciance ook
Slitair Showdown, gewoon paciance ook
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 08:24 ]
Kan dit bestand totaal niet vinden ook niet met de search in XP en zelfs niet als ik onzichtbare bestanden aan heb gevinktMuyz schreef op 19 June 2003 @ 16:43:
[...]
In ConfigCache.XML file staat dit stukje code:code:
1 2 3 <AppDirPageURL> http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/Directory.aspx?L=nl-nl </AppDirPageURL>
Verander dat in:code:
1 2 3 <AppDirPageURL> http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/Directory.aspx?L=en-us </AppDirPageURL>
Daarna ff Messenger herstarten...enjoy
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
het staat in C:\Documents and Settings\*user name*\Application Data\Microsoft\MSN Messenger en dan in een map met cijfers als naam.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Vreemd in mijn eige username staat die map niet met msn messenger en bij mijn zusje wel ... kan ik hem gewoon kopieeren die hele map naar mijn user ?? en werken de games dan ook of totaal niet ??Brickman schreef op 19 June 2003 @ 17:06:
het staat in C:\Documents and Settings\*user name*\Application Data\Microsoft\MSN Messenger en dan in een map met cijfers als naam.
edit: die file staat btw ook niet in 1 van die mapjes
[ Voor 7% gewijzigd door Ikkuh84 op 19-06-2003 17:12 ]
Verwijderd
Die dicision wheel heb ik niet de rest wel, wrm dat alleen omdat je nu 'Amerikaan' bent?Brickman schreef op 19 June 2003 @ 16:43:
Ik heb ff nl-nl veranderd in en-us en kan nu alle spellen spelen.
[afbeelding]
was ik net ff te laat.
Frash schreef op 18 juni 2003 @ 15:35:
[...]
offtopic:
offtopic:
Ik ook al eens ja, met daarbij duidelijk de melding dat het een "warez link" site is. Dus niet zeuren, maar gewoon lekker niet die site posten hier. Wil je wel meer info waarom, lees dan dit topic eens door (ooit door mij gestart).
Ik ook al eens ja, met daarbij duidelijk de melding dat het een "warez link" site is. Dus niet zeuren, maar gewoon lekker niet die site posten hier. Wil je wel meer info waarom, lees dan dit topic eens door (ooit door mij gestart).
ff messager uit- en aanzetten, bij mij was ie er toen pas.Timocos schreef op 19 June 2003 @ 17:11:
[...]
Vreemd in mijn eige username staat die map niet met msn messenger en bij mijn zusje wel ... kan ik hem gewoon kopieeren die hele map naar mijn user ?? en werken de games dan ook of totaal niet ??
edit: die file staat btw ook niet in 1 van die mapjes![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Nobody op 19-06-2003 17:52 . Reden: eerst uit daarna aan :) ]
Nopez nog steeds niet ... alleen wel iets irritants merk ik nu : had eerst een oudere build en nu de officiele beta en nu verandert hij elke keer het plaatje als avatar als ik opstartMr.Nobody schreef op 19 June 2003 @ 17:49:
[...]
ff messager uit- en aanzetten, bij mij was ie er toen pas.
Verwijderd
hey, als ik met msn 6 aanmeld krijg ik bericht dat server tijdelijk onbeschikbaar is. bij velen is dit zo zie ik...
heeft iemand al uitgevonden hoe je dit probleem kan verhelpen?
firewall instellingen enzo kloppen allemaal bij mij
Heb je misschien nog msn plus?Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 20:19:
hey, als ik met msn 6 aanmeld krijg ik bericht dat server tijdelijk onbeschikbaar is. bij velen is dit zo zie ik...
Ik heb hetzelfde probleem met build 268, Nederlands.
En-us ingesteld in configcache.xml, messenger opnieuw gestart maar geen games.
Verder logt 'ie de gesprekken niet meer, ondanks dat logging aan staat.
En-us ingesteld in configcache.xml, messenger opnieuw gestart maar geen games.
Verder logt 'ie de gesprekken niet meer, ondanks dat logging aan staat.
Verwijderd
ik had het wel, maar nu niet meer na format nooit meer geinstalleerd. (voordat ik had geformatteerd deed 6 BETA het niet, en na format doet 6 Preview het ook niet
Verwijderd
voor al die problemen heb ik MSN Messenger Inlogproblemen aangemaakt, omdat men anders teveel moet gaan zoeken in dit topic. En dit is meer een bijonderwerp. Dus kijk hier dan een beetje rond 
Voor die spelletjes heb ik trouwens gwn een patch gedownload (waar hoort hier niet
)
Voor die spelletjes heb ik trouwens gwn een patch gedownload (waar hoort hier niet
Ja wat is dat nou toch voor een antwoord?!

Hij vraagt of het al bestaat. Dat ie daarvoor moet zoeken zal ie zelf ook wel snappen, en ook wel dat dat niet op de meest legale sites is. En blijkbaar heeft ie met zoeken niks gevonden en vraagt 'ie het hier...
Ik ben zelf ook wel benieuwd trouwens, maar nog niks gevonden helaas.
Verwijderd
En op die ene belgische site dan, want dat bedoel ik ermee en ik kan dat hier niet posten. Daarkan je namelijk een OW voor krijgen en ik kwam ervan af met een waarschuwing. Ik had er wel één, maar die kon ik niet instaleren. Toen kreeg ik de volgende foutmelding en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen.
Weet iemand trouwens wat deze foutmelding betekent?

Misschien heb je hier iets aan. Een probleem dat ik had bij een patch voor msn messenger 6, ook door de VB6.0 RT files.Verwijderd schreef op 20 juni 2003 @ 09:36:
En op die ene belgische site dan, want dat bedoel ik ermee en ik kan dat hier niet posten. Daarkan je namelijk een OW voor krijgen en ik kwam ervan af met een waarschuwing. Ik had er wel één, maar die kon ik niet instaleren. Toen kreeg ik de volgende foutmelding en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen.
[afbeelding]
Verwijderd
Die file is geregistreerd en staat ook op de goede plaats dus daar kan het niet aan liggen/
Kan ik geen ander programma testen zodat ik weet of het nu aan VB ligt of niet?
Kan ik geen ander programma testen zodat ik weet of het nu aan VB ligt of niet?
Verwijderd
Kan ik met die nieuwe MSN ook gewoon on W2K een webcam sessie openen als ik achter een router zit? Wie kan dat testen?
WerktVerwijderd schreef op 20 June 2003 @ 10:32:
Kan ik met die nieuwe MSN ook gewoon on W2K een webcam sessie openen als ik achter een router zit? Wie kan dat testen?
Verwijderd
Was is dicision wheel precies? 
Ik kan dat namelijk met niemand spelen, al die slome hebben hun startmenu nog niet aangepast en ik zeker blijven uitlegge, dies gek
Ik ben er net achtergekomen dat je NIET KAN BLOKKEREN, das wel alstig als iemand maar door blijft praten...
Dat was een daap met eoa nieuwe Patch
Ik kan dat namelijk met niemand spelen, al die slome hebben hun startmenu nog niet aangepast en ik zeker blijven uitlegge, dies gek

Ik ben er net achtergekomen dat je NIET KAN BLOKKEREN, das wel alstig als iemand maar door blijft praten...
Dat was een daap met eoa nieuwe Patch
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 15:42 ]
Verwijderd
Ben overstapt van de 1e beta naar de public preview, helaas werkte het terugkopiëren van de custom plaatjes niet, dus moest ik alles weer opnieuw instellen