Erop klikken en zeggen dat je niet mee wilt doen. Dan op OK klikken en 't is wegTommel schreef op 30 June 2003 @ 13:29:
Weet iemand hoe je die "balk" met tekst wegkrijgt van "Click here to learn about the Customer Experience Improvement Program." Vind het nogal irritant zegmaar.
Oeps dat was dus allesKorakal schreef op 30 June 2003 @ 13:31:
[...]
Erop klikken en zeggen dat je niet mee wilt doen. Dan op OK klikken en 't is weg

MSN+ eerste beta versie voor 6.0 komt binnenkort met geweldige opties erbij:
- Full MSN Messenger 6.0 compatibility
- New and reorganized preferences
- Customize your contacts' nick names!
- New IRC commands such as /all (to instant-ly message everyone you're talking to).
- Your own {personalised status' reasons}.
- Plug-ins: create your own Messenger Plus! features and add them in yourself!
Rond 5 Juli zal deze beta verschijnen!
zie: http://msgplus.mybboard.c...=12027&pid=92914#pid92914
- New IRC commands such as /all (to instant-ly message everyone you're talking to).
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
Iemand ???Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 13:05:
Hoe zit het met de smileys!!!
Op m'n 2de PC krijg ik ze niet te zien... meer dan een week niet...
Heb msn 6 verwijderd, opnieuw geinstalleerd... maar heeft niet geholpen...
Geweldig nieuwsPuCK schreef op 30 juni 2003 @ 19:34:
MSN+ eerste beta versie voor 6.0 komt binnenkort met geweldige opties erbij:
Ik kijk hier dus al mooi naar uit
Verwijderd
Ik heb sindskort reclame onder mn msn, ik heb versie 6.0.0268, bestaat er al een patch hiervoor, misschien dat het hier niet mag staan, maar zeg maar ja of nee, dan ga ik doorzoeken tot nu toe geen succees ook niet met de naga patch
Ja er is een patch voor. En er was altijd al reclame onder msn hoor
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 09:46:
Ik heb sindskort reclame onder mn msn, ik heb versie 6.0.0268, bestaat er al een patch hiervoor, misschien dat het hier niet mag staan, maar zeg maar ja of nee, dan ga ik doorzoeken tot nu toe geen succees ook niet met de naga patch
Kan ff iemand een link geven waar ik de officele "Engelse" beta versie van MSN 6.0 kan vinden wat hier staat hij nie op http://messenger.msn-int.com/Download/ . Dit is gewoon nog versie 5.0
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
XP: http://g.msn.com/7MEEN_US/PREVIEW/EN/SETUPDL.EXE
2000: http://g.msn.com/7MEEN_US/PREVIEW/EN/SETUPNT.EXE
98 / ME: http://g.msn.com/7MEEN_US/PREVIEW/EN/SETUP9X.EXE
Gewoon te vinden op http://messenger.msn.nl ( en dan NL veranderen in EN).
Bedankt.PuCK schreef op 01 juli 2003 @ 14:29:
XP: http://g.msn.com/7MEEN_US/PREVIEW/EN/SETUPDL.EXE
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Iemand enig idee hoe ik audio conversation aan de praat krijg achter een router?
Ik gebruik een linux doos (IPcop) en daar heb ik de mogelijkheid om poorten te forwarden maar welke ?
Ik gebruik een linux doos (IPcop) en daar heb ik de mogelijkheid om poorten te forwarden maar welke ?
Verwijderd
Dit programma kan ik niet opstarten met de nieuwe msn, jij wel:?PuCK schreef op 28 juni 2003 @ 16:08:
Er is een soort andere MSN+ uit met een aantal handige functies:
Sigmsn by Matt is an all-round addon that works with MSN Messenger 4, 5 and now with MSN 6. It includes options like:
edit:
Ik zie dat er net een nieuwe versie is. Deze heb ik nog niet geprobeerd (nu kan ik het ook niet testen helaas):
• /IRC commands
• Action log
• Advanced contact list enlarger (New)
• Bug report (New)
• Contact list enlarger (Updated)
• Contact list manager (New)
• Contact list saver (New)
• Encrypted messages (Updated for better security)
• Fake app invite
• Font colour (Updated)
• Font colour sharer (New)
• Group manager (New)
• Hotmail inbox (Updated with 2 new options)
• Information display (Updated with dialog saving)
• Insatnt message creator (New)
• Instant message (Updated)
• Instant message text limit changer
• Messenger title (New)
• Nick name creator (Updated with ALOT more options)
• Password generator (New)
• Plugins (Updated)
• Popup messages (Updated)
• Protocol nick name changer (Updated)
• Real status viewer (No longer limited)
• Security message (Updated, more stable on MSN 5)
• Security message generator (Updated with dialog save)
• Sigmsn options (New)
• Status flood block (New)
• Status remote
• Update Sigmsn (Updated)
Hij is hier te downloaden. Lijkt me wel de moeite waard.
Ik gebruik de nieuwste msn, waarmee hij compatible is, en Win Xp Pro.
Dit moet volgens hun site werken maar meer mensen hebben daar problemen mee.
Bij zegt hij dat ik niet ben aangemeld, terwijl ik dat wel ben.
Ook gaat hij dan automatisch inlogeen maar op de verkeerde msn, nl op de standaar xp versie 4.7 en dat is niet de bedoeling

Kan iemand mij hietmeer helpen, want volgens hun site doe ik nix verkeerd
bij mij werkt de audio niet meer, terwijl allebei de partijen msn 6 en een Upnp router hebben. Het heeft altijd gewerkt

Hebben meer mensen het probleem dat je niet meer automatisch na de ingestelde tijd op 'away' komt te staan? Ook al stel je het wel zo in... Raar?
Verwijderd
toch een kleine moeite om je status op afwezig te zetten. Bij mij heeft die functie nog nooit gewerkt. Ik vindt het niet erg.
dat Sigmsn waar ik het over had 2 post hiervoor, heeft iemand anders dit ook geinstaleerd? Ik denk dat het probleem is dat hij een oudere msnversie voor de nieuwste kiest.
Ik voor de code
Daarna nog eens heel de map weggeooit. Start ik Sigmsn op dan start hij de oude, verwijderde msn 4.7 weer op. En zegt hij dat ik niet ben aangemeld.Op zich wel logisch want ik ben op versie 6 aangemeld en niet op de ouwe 4.7. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen?
dat Sigmsn waar ik het over had 2 post hiervoor, heeft iemand anders dit ook geinstaleerd? Ik denk dat het probleem is dat hij een oudere msnversie voor de nieuwste kiest.
Ik voor de code
in in het uitvoeren-menu. Dit moet dus eigenlijk msn 4.7 van de pc afgooien.RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Daarna nog eens heel de map weggeooit. Start ik Sigmsn op dan start hij de oude, verwijderde msn 4.7 weer op. En zegt hij dat ik niet ben aangemeld.Op zich wel logisch want ik ben op versie 6 aangemeld en niet op de ouwe 4.7. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen?
Sigmsn kreeg ik ook niet aan de praat. Toch even gepost want mischien lag het aan mij
Dan maar wachten op MSN+
Verwijderd
Toch jammer terwijl ze zeggen op hun site dat hij wel compatible is, misschien kan iemand met win98 of een ander OS, iig geen Win Xp (home / pro) waar msn automatisch is geinstalleerd, Sigmsn testen.... 
PuCK jij gebruikt zeker ook XP
PuCK jij gebruikt zeker ook XP
Hij doet perfect hierVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 09:40:
MSN Plus voor msn 6.0 is uit
woeiii
http://files.msgplus.net/beta/PlusBeta2042.exe
Testen
zal wel veel beter zijn dan Sigmsn.
Verwijderd
dat renamen was een van de punten waarom ik destijds voor trillian koos. Nu alleen meer dan 150 buddies en ik ben weer tevreden en zo blij als een kind
Hier ook een zeer tevreden gebruiker van de nieuwe msn-plus!
Ik ben hem nu ook aan het installeren
VERGEET NIET custom installation te doen en het vinkje "I accept, install the sponsor" UIT te zetten. Dan heb je geen last van irritant ad/spy-ware.
Ervaringen volgen...
VERGEET NIET custom installation te doen en het vinkje "I accept, install the sponsor" UIT te zetten. Dan heb je geen last van irritant ad/spy-ware.
Ervaringen volgen...
Bevalt me heel goed, voor als sommige irritante namen hebben.
De IRC tags werken beter dan bij Sigmsn
zoals te verwachten was.
De IRC tags werken beter dan bij Sigmsn
je kan altijd nog minesweeper spelen....
Ik ben spuit 1011, aangenaam!
OwSpoooky schreef op 03 juli 2003 @ 13:30:
je kan altijd nog minesweeper spelen....
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
dan moet je even je configcache.xml aanpassen. Dit staat uitgelegd in de openingpost. Lees die door en je kan alle spelletje spelen
Zijn er btw ook extra spellen te downloaden?
Heeft er iemand verstand van een plug-in maken voor MSN+ Ik zou graag een meer als 150 buddies lijst hebben. Ik zou dit zeer waarderen
Heeft er iemand verstand van een plug-in maken voor MSN+ Ik zou graag een meer als 150 buddies lijst hebben. Ik zou dit zeer waarderen

Hier staat het zelf op de site check maar http://www.msgplus.net/index.php?view=news#4926326011spokje schreef op 03 juli 2003 @ 18:15:
Euj, die MSN Plus versie is nog niet officieel uitxie 'm iig niet staan op de msn plus site?
Verwijderd
msn plus is beschikbaar.
dit is de beta versie.
De officele komt uit over 2 dagen en is dan te vinden op de offlicele website
nu te downloaden op
http://www.justchat.nl/download/
dit is de beta versie.
nu te downloaden op
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 20:52 ]
Is al langsgekomen hoor...
Nog een beetje spammen ook
Nog een beetje spammen ook
Maar goed, niemand een betere oplossing dan 'handmatig doen' voor het niet automatisch op 'away' gaan dus?
Verwijderd
Bij mij werkt het wel gewoon hoor, maar het werkt alleen als je echt helemaal niks op je pc doet. Daarmee bedoel ik met je keyboard of muis. Want zodra je je muis weer in beweging brengt is het wegEraZor schreef op 04 July 2003 @ 00:28:
Maar goed, niemand een betere oplossing dan 'handmatig doen' voor het niet automatisch op 'away' gaan dus?
Er is alweer een nieuwe beta-versie van Messenger Plus: 2.20.44Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 20:49:
msn plus is beschikbaar.
dit is de beta versie.
nu te downloaden op
Deze ken je hier downloaden.
Hier de changelog:
This version fixes several bugs that have been reported including some important ones. For example, you should not have emoticon or file send problems anymore. Also, those who had problems with the whole Messenger 6 application or the Boss Protection/Instant Lock features should see their problems fly away. Any other bug that has been reported by email (and that was a real bug) is supposed to be fixed. I'm counting on you to verify it. If you think a bug is still there, let me know (by email, as specified in the other post).
Known limitations:
The Custom Name feature displays emails in some locations in Messenger. That won't be fixed, that's just a limitation.
There are some interactions between Windows Messenger and MSN Messenger 6 (like Messenger 6 signs out when Messenger 4 is exited). This is known and "in progress".
The name tag of the Personalised Status is displayed in some locations: that's normal. If it wasn't, then your contacts wouldn't notice your special status
When Custom Names are enabled, names displayed in notification popups and chat titles do not contain emoticons. That's a limitation (just don't put emoticons in customised names )
In Messenger 6, names that contain colors are displayed with spaces in notification windows and chat titles. That will be fixed.
Er viel iets heel stoms op eigenlijk, na de installatie van MSN+ zag ik in de root van mijn C:\ schijf een een text bestandje van MSN+ wat mij opviel dat dit alles logt met betrekking op MSN+. Maar dat bestandje is dus gewoon niet te verwijderen ook na afsluiten MSN. Tis misschien iets heel pietlutigs maar als je bekijkt dat dit bestand als maar groter word
binnen 1 dag was ie bij al 1MB. Is hier wat aan te doen, of zal dit in nieuwere versie's verdwijnen. Tis misschien heel stom maar als het per dag 1/1,5 steeds is dan is het na 100 dagen dik 100/150MB. Terwijl je toch een schone HD wil houden.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Als het goed is wordt er wat via de register geladen namelijk via HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run. Daar staat iest van messengerplus als het goed is. Die heb ik ook weggehaald, en msn+ werkt gewoon..
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Iemand al een mogelijkheid gevonden om je personal icons te laten roteren ?
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Eh gewoon even in Photoshop of Paint Shop Pro?
uhm, lolPuCK schreef op 05 July 2003 @ 13:01:
Eh gewoon even in Photoshop of Paint Shop Pro?
Ik bedoel dus een c++ (ofzo) progje dat om de b.v. 15 seconden je persoonlijke icon veranderd
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Oh
lolz. Ik dacht roteren: even 90 graden draaien ofzo 
Maarre, dat lijkt me ook wel handig
Moet wel te doen zijn lijkt me zo...
Maarre, dat lijkt me ook wel handig
Iemand al een mogelijkheid gevonden tot het verkrijgen van meer kleuren in je text dan die standaard kleuren die er inzitten , en waar je de helft al niet kan gebruiken omdat die zo vaag zijn. Er moet nodig een colorchanger komen die wel werkt! 
Misschien een handige tweaker die er ff één in elkaar kan flansen?
request
Je heb toch die custom-emoticons?
Nu komen de eerste 10:? bij je smilies te staan als je op die
klikt.
Aangezien ik zelf nu een kleine 20icons heb getekend, en deze regelmatig gebruik.
Zou ik die graag allemaal zien wanneer ik op
klik in een chat-sessie en dus niet de eerste 10.
Is hier al een add-on voor te downloaden?
Je heb toch die custom-emoticons?
Nu komen de eerste 10:? bij je smilies te staan als je op die
Aangezien ik zelf nu een kleine 20icons heb getekend, en deze regelmatig gebruik.
Zou ik die graag allemaal zien wanneer ik op
Is hier al een add-on voor te downloaden?
Verwijderd
Dan moet je je ConfigCache aanpasse.
Dit is al zo vaak voorbij gekomen
en staat zelfs in de openings-post
als je die niet eens leest waar beginnen we dan aan
Dit is al zo vaak voorbij gekomen
en staat zelfs in de openings-post
als je die niet eens leest waar beginnen we dan aan
Sigmsn kan dat, ik gebruik het nl. ook alleen daarvoor. De rest van de functies boeien mij niet of heeft msn+ alDestroyer_Dessie schreef op 05 July 2003 @ 14:46:
Iemand al een mogelijkheid gevonden tot het verkrijgen van meer kleuren in je text dan die standaard kleuren die er inzitten , en waar je de helft al niet kan gebruiken omdat die zo vaag zijn. Er moet nodig een colorchanger komen die wel werkt!
Voor de mensen die nog steeds problemen hebben met alle games, ook al hebben ze de info in hun e-mail adres map verandert in dat ene bestand; je moet ook hetzelfde doen voor elke map die erbij staat.
Bij mij stonden er nog 2 mappen bij met vage naam, daar heb ik ook alles verandert, en nu werkt het wel
Bij mij stonden er nog 2 mappen bij met vage naam, daar heb ik ook alles verandert, en nu werkt het wel
Verwijderd
Spokje ik heb dat gwn standaard gedaan, want ik wist mijn eigen nummer niet. En waarom niet mijn broertje met deze lekkernij delen 
En RUFFNECK draai jij Sigmsn op een Xp-bakkie. Ik krijg hem hier echter niet aan de gang. Dan start hij de oude MSN 4.7 op
Verschillende patches uit Belgie doen het niet. Ook al zeggen ze dat ze voor MSN 6 zijn. Vind ik een beetje slordig van de crew. Daar zit namelijk ook een color changer bij, maar die werkt niet echt
Echter wel op de oude 4.7
Kan niet iemand proberen die functies van Sigmsn, die nog niet in msn+ zitten, zo te veranderen dat ze in msn+ kunnen worden geladen. Dus als een plug-in. Deze functie wordt nou ondersteund door msn+
Zou bijvoorbeeld de colorchanger een mooie zijn en een contactlist-enlager natuurlijk. 2 mooie plugins die iedereen zou willen downloaden. Vervolgens worden ze zo populair dat ze in de volgende versie standaard ingebakken worden en hoeven wij niet meer naar bugs te kijken, te op te zoeken en te veranderen. Dat doet dan Patchou
gehehe
En RUFFNECK draai jij Sigmsn op een Xp-bakkie. Ik krijg hem hier echter niet aan de gang. Dan start hij de oude MSN 4.7 op
Verschillende patches uit Belgie doen het niet. Ook al zeggen ze dat ze voor MSN 6 zijn. Vind ik een beetje slordig van de crew. Daar zit namelijk ook een color changer bij, maar die werkt niet echt
Kan niet iemand proberen die functies van Sigmsn, die nog niet in msn+ zitten, zo te veranderen dat ze in msn+ kunnen worden geladen. Dus als een plug-in. Deze functie wordt nou ondersteund door msn+
Zou bijvoorbeeld de colorchanger een mooie zijn en een contactlist-enlager natuurlijk. 2 mooie plugins die iedereen zou willen downloaden. Vervolgens worden ze zo populair dat ze in de volgende versie standaard ingebakken worden en hoeven wij niet meer naar bugs te kijken, te op te zoeken en te veranderen. Dat doet dan Patchou
Dan moet een ander ook dat sigmsn op zijn computer hebben staan om het te zien zeker? , dat lost het probleem eigenlijk niet op dan he!RUFFNECK schreef op 05 July 2003 @ 16:43:
[...]
Sigmsn kan dat, ik gebruik het nl. ook alleen daarvoor. De rest van de functies boeien mij niet of heeft msn+ al

Verwijderd
Ik denk het niet want de gekozen kleur staat gwn in een code opgeslagen. Jij stuurd die code en aan de andere kant vertalen ze die code gwn.
het probleem is dat de mensen standaard beperkt zijn tot bepaalde codes, de standaard kleuren
het probleem is dat de mensen standaard beperkt zijn tot bepaalde codes, de standaard kleuren
Verwijderd
ik zou het ook fijn vinden als er een msn messenger contact enlager zou komen. Verder vind ik dat microsoft goed werk doet met hun nieuwe versie van MSN
Verwijderd
Ik heb nog enkele vragen over MSN v6.0 en MSN+ (Plus!)
vraag1: Als ik morgen mij computer ga formatten. Alleen de C: drive en niet de D: drive, hoe kan ik dan de instellingen van MSN 6 en MSN+ onthouden en dus bewaren. Allebij de programma's zijn in C:/Program Files/ geinstalled. Weet iemand misschien welke bepaalde bestanden ik moet bewaren. ik zou het namelijk zeer jammer vinden om al mijn aangepaste contact names te verlizen en opnieuw te moeten instellen
vraag2: Vroeger bij de andere MSN versies. Dus de versies voor 6
kon je door een simpel GIF-filtetje te vervangen de achtergrond van MSN Messenger aanpassen. Deze zit er echter niet meer bij, ook andere plaatjes niet. Mijn idee was om met Resource Hacker een bepaalde *.BMP te vervangen en zo je custom achtergrond er neer te zetten. Welk bestand moet ik dan hacken?
Ik denk dat veel mensen hier belang bij hebben dit te weten, want dit zijn toch wel fijne snufjes om te weten
vraag1: Als ik morgen mij computer ga formatten. Alleen de C: drive en niet de D: drive, hoe kan ik dan de instellingen van MSN 6 en MSN+ onthouden en dus bewaren. Allebij de programma's zijn in C:/Program Files/ geinstalled. Weet iemand misschien welke bepaalde bestanden ik moet bewaren. ik zou het namelijk zeer jammer vinden om al mijn aangepaste contact names te verlizen en opnieuw te moeten instellen
vraag2: Vroeger bij de andere MSN versies. Dus de versies voor 6
Ik denk dat veel mensen hier belang bij hebben dit te weten, want dit zijn toch wel fijne snufjes om te weten
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 04:18 ]
Als je lvback.gif in je X:\Program Files\MSN Messenger dir zet wordt die automatisch als achtergrond gebruikt
Verwijderd
Kan iemand dat bestand even uploaden of de maten van de afbeelding geven 
Laat maar ik heb hem al gedownload
breedte: 119 pixels
lengte: 417 pixels
Laat maar ik heb hem al gedownload
breedte: 119 pixels
lengte: 417 pixels
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 15:29 ]
Fuck, d'r moet toch een manier zijn om je persoonlijke icon automatisch te laten roteren (naar andere icons)
Eerst maar eens achterkomen waar je gekozen icon word opgeslagen en op welke manier...dan ben je al een stuk verder.
In deze map staan alle standaard icons, alleen die zijn volgens mij alleen voor Windows XP zelf.PuCK schreef op 06 juli 2003 @ 22:19:
Eerst maar eens achterkomen waar je gekozen icon word opgeslagen en op welke manier...dan ben je al een stuk verder.
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\User Account Pictures\Default Pictures
Ik kan verder geen enkele map vinden waarin user icons staan. Alleen deze map wordt volgens mij niet voor MSN Messenger 6 gebruikt. Ik blijf even zoeken.
Ok ik heb de directory gevonden (had ik al maar ik dacht dat het bij de nieuwe MSN was verandert)
C:\Documents and Settings\windows login naam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\random getal\UserTile
Daar staan een aantal .tmp bestanden. Als je deze extensie verandert in .bmp is het dus gewoon een user icon. Probleem is dat Messenger deze niet constant opvraagt, maar bij het opstarten in een soort cache gooit (of waren jullie hier al uit?
) Als je dit icoon dus bijvoorbeeld om de 10 sec. zou replacen met een ander bestand haalt dat niets uit...
C:\Documents and Settings\windows login naam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\random getal\UserTile
Daar staan een aantal .tmp bestanden. Als je deze extensie verandert in .bmp is het dus gewoon een user icon. Probleem is dat Messenger deze niet constant opvraagt, maar bij het opstarten in een soort cache gooit (of waren jullie hier al uit?

Destroyer_Dessie schreef op 05 July 2003 @ 21:53:
[...]
Dan moet een ander ook dat sigmsn op zijn computer hebben staan om het te zien zeker? , dat lost het probleem eigenlijk niet op dan he!
offtopic:
Hey, dat is mijn icon, zou je misschien je eigen icon willen maken ipv van iemand ze icon te stelen
Hey, dat is mijn icon, zou je misschien je eigen icon willen maken ipv van iemand ze icon te stelen
Is er trouwens een mogelijkheid om een hele lijst van die smilies te krijgen die je zelf toegevoegd hebt
[ Voor 5% gewijzigd door GGS_206 op 07-07-2003 10:46 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Overigens hebben de meeste mensen / vrouwen allemaal van die mooie nieuwe icons. Ik zou echt ook die van GoT erin willen doen. Heb ze al gedownload, maar ze zien er echt niet zo mooi uit als op de site.
Weet iemand hoe je zelf smilies kan maken, want dan maak ik die van GoT meer 3D en komischer. In een meer strip-look bedoel ik. Ik heb Photoshop v7.0 en kan het een klein beetje. Dus zeg maar hoe het moe en ik zal ze hier posten. Of heeft iemand als zoiets gemaakt
Gif-pics zijn ook nog steeds niet, mogelijk of is dit al veranders en er een patch voor gemaakt.
Een automatische schermafbeelding wijziger zou ook wel leuk zijn. Ik denk tevens wel dat dit mogelijk te maken is, want voor MSN 5 en < was er ook zo'n automatische nick-changer
Iemand al een contactlist enlarger of weet iemand hoe je de 5.0 versie aan kan passen aan de 6.0, want dan ga ik dat 'even' doen en upload ik hem wel zodat hij voor iedereen te downloaden is.....
ik hoor het allemaal wel
Weet iemand hoe je zelf smilies kan maken, want dan maak ik die van GoT meer 3D en komischer. In een meer strip-look bedoel ik. Ik heb Photoshop v7.0 en kan het een klein beetje. Dus zeg maar hoe het moe en ik zal ze hier posten. Of heeft iemand als zoiets gemaakt
Gif-pics zijn ook nog steeds niet, mogelijk of is dit al veranders en er een patch voor gemaakt.
Een automatische schermafbeelding wijziger zou ook wel leuk zijn. Ik denk tevens wel dat dit mogelijk te maken is, want voor MSN 5 en < was er ook zo'n automatische nick-changer
Iemand al een contactlist enlarger of weet iemand hoe je de 5.0 versie aan kan passen aan de 6.0, want dan ga ik dat 'even' doen en upload ik hem wel zodat hij voor iedereen te downloaden is.....
http://superpaddo.nb.nu/zooi/goticons.zipVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 05:39:
Overigens hebben de meeste mensen / vrouwen allemaal van die mooie nieuwe icons. Ik zou echt ook die van GoT erin willen doen. Heb ze al gedownload, maar ze zien er echt niet zo mooi uit als op de site.
![]()
ik hoor het allemaal wel
Hmz ik check nu dit topic voor het eerst en sorry maar ik ga geen 27 pagina's doorspitten voor de vragen 
Ik heb dus gisteren MSN6 geinstalled en wat mij opvalt is dat de backgrounds van de chatwindows en je Avatar niet onthouden worden bij het volledig afsluiten van MSN.
Ik krijg ALTIJD weer het standaard MSN background en een Willekeurige Avatar ervoor terug

Voor de mensen die nog een background willen in hun mSn Main Window gewoon een gif plaatje in je MSN Messenger map copyen met de naam lvback.gif
Trouwens zijn er nog meer games dan alleen maar boter-kaas en eieren?
Ik heb dus gisteren MSN6 geinstalled en wat mij opvalt is dat de backgrounds van de chatwindows en je Avatar niet onthouden worden bij het volledig afsluiten van MSN.
Ik krijg ALTIJD weer het standaard MSN background en een Willekeurige Avatar ervoor terug
Voor de mensen die nog een background willen in hun mSn Main Window gewoon een gif plaatje in je MSN Messenger map copyen met de naam lvback.gif
Heb ik ook, msn plus installed? Ik dacht dat het daar door kwam, en ik heb hier maar 7 pagina'sn00bs schreef op 07 juli 2003 @ 15:38:
Hmz ik check nu dit topic voor het eerst en sorry maar ik ga geen 27 pagina's doorspitten voor de vragen
Ik krijg ALTIJD weer het standaard MSN background en een Willekeurige Avatar ervoor terug![]()
edit: Komt omdat ik 100 posts per page heb

[ Voor 4% gewijzigd door SuperPaddo op 07-07-2003 15:43 ]
Yubs heb Plus 2.2045 geinstalled enne 100 post pages
sorry maar dat gaat mij te ver 
maar weet jij hoe je meer games kan spelen dan?
maar weet jij hoe je meer games kan spelen dan?
ja, dat vroeg ik me ook net af, k heb alleen boter kaas en eieren.... het lijkt me wel chill om quattro te spelen via msn...
DUS, weet iemand of er meer spelletjes zijn voor msn6 en hoe je ze dan eventueel moet instaleren?
(k heb niet alles doorgelezen dus misschien dat het ergens al staat, mijn excuus in dat geval)
DUS, weet iemand of er meer spelletjes zijn voor msn6 en hoe je ze dan eventueel moet instaleren?
(k heb niet alles doorgelezen dus misschien dat het ergens al staat, mijn excuus in dat geval)
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Precies hetzelfde probleem bij mij ... zonder msn+ erbijn00bs schreef op 07 juli 2003 @ 15:38:
Ik krijg ALTIJD weer het standaard MSN background en een Willekeurige Avatar ervoor terug![]()
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
owjah, ik kan mijn msn+ al gewoon gebruiken enzo...
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Er is een nieuwe MSN Plus bij Patchou
Version 2.20.46 - July 6th
Some minor bugs have been fixed. The big improvement in this version is plugin support for Visual Basic. Download the updated API documentation at http://www.msgplus.net/plugins.htm.
Download:
http://download.msgplus.net/cached/PlusBeta2045.exe
PS: er staat wel 2045 maar het is echt 2.2046!
Version 2.20.46 - July 6th
Some minor bugs have been fixed. The big improvement in this version is plugin support for Visual Basic. Download the updated API documentation at http://www.msgplus.net/plugins.htm.
Download:
http://download.msgplus.net/cached/PlusBeta2045.exe
PS: er staat wel 2045 maar het is echt 2.2046!
Nope is (nog) niet mogelijk...
Verwijderd
Ik heb gewoon van de Faq de afbeeldingen / smilies opgeslagen.
faq "credit-smileys"
Dit is al zo vaak voorbij gekomen en staat overigens gwn in de openingspost. Dus ik neem die excusses met gemende gevoelenskieltju schreef op 07 juli 2003 @ 15:58:
ja, dat vroeg ik me ook net af, k heb alleen boter kaas en eieren.... het lijkt me wel chill om quattro te spelen via msn...
En dat moeten de anders toch ook gwn doen. Anders gaat iedereen dubbele vragen stellen. De echt belangrijke dingen worden anders wel in de openingspost ge-eddit. Je hoeft alles toch niet precies te nemen. Gwn even globaal lezen of CTRL+F is ook een optie en dan zoeken op backgroundn00bs schreef op 07 July 2003 @ 15:38:
Kan niemand overigens een beetje programmeren. Ik ken het alleen via school
De opties die de meeste mensen willen hebben zijn toch:
Color Changer
Gif / Bewegende Emoticons
Gif / Bewegende Schermafbeeldingen
MSN Contact Enlarger (meer als 150 buddies)
Als iemand nog verdere eisen heeft dan vult hij of zij het lijstje maar aan
Dan proberen we allemaal ons steentje bij te dragen en dan noemen we het bv

Jezus...Inspired by GoT LoL
We kunnen natuurlijk ook een plugin maken. Meer info is Hier te vinden
Zeker even kijken. Ben geen lamer, maar help mee
//edit
I am the Quote MasterMessenger Plus! API:Since Messenger Plus! 2.20, developers can create their own plugins for Messenger Plus!. This feature helps to easily create new commands and new tags to add great features to Messenger and help the community improve their favorite chat program.
Click here to download the Messenger Plus! API documentation
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 02:27 ]
Xenation: Deze zijn geresized zodat ze er net zo uitzien alsop het forum 
Msn doet 19*19 of 20*20, maar de GoT smileys zijn 15*15. Je moet dus wil je extra smileys erin hebben ff de (15*15) smileys op een 19*19 doorzichtige achtergrond proppen.
Msn doet 19*19 of 20*20, maar de GoT smileys zijn 15*15. Je moet dus wil je extra smileys erin hebben ff de (15*15) smileys op een 19*19 doorzichtige achtergrond proppen.
Ik heb dus even gezocht naar een Color Changer voor Messenger 6 en ik heb er 1 gevonden, alleen werkt hij (hier) niet. Het programma zelf wel, kan gewoon een kleur aangeven. Daarna geeft hij ook netjes aan dat hij voor mijn mailadres de kleur heeft gewijzigd (hij herkent MSN 6 dus wel) alleen de kleur blijft hetzelfde...Maar mischien werkt hij bij jullie (let me know).
Werkt dus OOK niet
Werkt dus OOK niet
[ Voor 18% gewijzigd door Puck op 08-07-2003 14:57 ]
Weer een schoonmaak gehouden m.b.t. overbodige reply's. Graag ontopic blijven a.u.b.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ik krijg bij die msn6color een foytmelding. Net zoals veel anders MSN 6 downloades.
Ik ga toch zo Xp opnieuw installen, dus dan zie ik wel of ik die error nog steeds krijg
Ligt dit alleen aan mij ofwatRun-time error '-2147024770 (8007007e)':
Automatische error
Ja die melding krijg ik helaas ook en dan staat er ook nog iets van "ActiveX component can't create object".
[ Voor 10% gewijzigd door Dessie op 08-07-2003 14:38 ]
Verwijderd
Ja daar staan in dit topic van mij nog screenies van, dus PuCK je ziet ons toch niet voor de gek te houden he.
Heb je niet winxp
dan start hij namelijk de oude v4.7 op en daar werkt hij wel op. Draait dan langs / naast /neffe MSN6 maar veranderd de kleur van MSN 4.7.
Dit had ik namelijk eerst ook. Dacht dat het werkte was het op die ouwe 4.7
Na MSN compleet verwijderd te hebben, dus ook de map in program files, start dit programma niet meer op. Ik trek dus mijn conclusie dat msn6color niet werkt met msn 6
Heb je niet winxp
Dit had ik namelijk eerst ook. Dacht dat het werkte was het op die ouwe 4.7

Na MSN compleet verwijderd te hebben, dus ook de map in program files, start dit programma niet meer op. Ik trek dus mijn conclusie dat msn6color niet werkt met msn 6
Hier draai ik (op mijn werk) win 2000. Ik krijg dus niet die error. Maargoed, deze color changer werkt dus ook niet
Kon het proberen.
Wist niet dat die screenies van deze color changer waren hoor Xenation...
Wist niet dat die screenies van deze color changer waren hoor Xenation...
Verwijderd
Maakt niet uit. Ik kreeg overigens overal dezelfde foutmelding. De meeste downloads van de belgische site voor MSN 6 kregen deze foutmelding.
Begint toch een beetje slechte site te worden als ze deze progje sniet eerst proberen.
En als je die got-smilies verandert dan gaan ze der toch minder mooi uitzien of niet. Met welk programma ken je die makkelijk mooier maken? Fotosoep?
Begint toch een beetje slechte site te worden als ze deze progje sniet eerst proberen.
En als je die got-smilies verandert dan gaan ze der toch minder mooi uitzien of niet. Met welk programma ken je die makkelijk mooier maken? Fotosoep?
In dat zipje zijn ze al aangespast voor MSN 6 Xenation! (http://superpaddo.nb.nu/zooi/goticons.zip)
Verwijderd
Ok bedankt, maar als ik de smilies wat ronder wil maken he, kan je dan het best fotoshop gebruiken ?? Dus meer een 3d-look
Welke verbeteringen kunnen we allemaal gaan verwachten in de final versie van MSN 6.0, die over 8 dagen uitkomt?
Werkt Audio Conversation al in de beta of nog steeds alleen de webcam.
Werkt Audio Conversation al in de beta of nog steeds alleen de webcam.
Verwijderd
Brickman, de audio deed het wel bij mij. Alléén audio-gesprek he. Met webcam heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb trouwens nog een vraag
Ik zit hier met mijn broertje op 1 pc
Alleen wil die ook op MSN en ik wil me niet afmelden.
Nou is die Polygamy Patch de juiste oplossing leek mij.
Deze werkt bij mij echter niet en ik weet dat andere mensen hem ook proberen
Waar ligt het aan
Iemand een idee 
Hier volgt een screenie:
Ik zit hier met mijn broertje op 1 pc
Waar ligt het aan

Hier volgt een screenie:
Verwijderd
Vreemd ik heb hem toch ergens eerder in het forum voorbij zien gaan.
Daar vroeg iemand zoiets als dit:
Ik heb die polygama pacht (ofzoiets) gedownload, maar ik vind hem helemaal niet fijn.......
Iemand heeft hem dus kunnen gebruiken:D
Daar vroeg iemand zoiets als dit:
Ik heb die polygama pacht (ofzoiets) gedownload, maar ik vind hem helemaal niet fijn.......
Iemand heeft hem dus kunnen gebruiken:D
ik heb het al volgens mij, de polygamy patch is alleen voor MSN 600256, zoals het in de venster staat.Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 00:11:
Brickman, de audio deed het wel bij mij. Alléén audio-gesprek he. Met webcam heb ik nog niet geprobeerd.
Ik zit hier met mijn broertje op 1 pcAlleen wil die ook op MSN en ik wil me niet afmelden.
Waar ligt het aanIemand een idee
Hier volgt een screenie:
[afbeelding]
Ik weer ff met een update. 
Messenger Plus! 2.20 - Pre-Release
• Pre Release
• Pre Release
• Pre Release
• Pre Release NL mirror
• Pre Release
• Pre Release
Messenger Plus! 2.20 - Pre-Release
En nu ff een paar mirrors:Hello!
as promised, here is a pre-release of Messenger Plus! 2.20. If all goes well, that's the version you'll get with the final release next sunday. It doesn't generate a debug file or other debug diagnostics so it will run faster. I'm counting on all of you to install this version and to report anything bad before saturday! Note also that some languages are already distributed with this version.
Plus220 Pre Release
Thank you!
Patchou
• Pre Release
• Pre Release
• Pre Release
• Pre Release NL mirror
• Pre Release
• Pre Release
Meer info.Johnny_Mac says:
A pre-release of Messenger Plus! 2.20 is out now. This release is most probably the final release of 2.20 you'll get "next Sunday". This version is not a debug version (therefore no dump file on your C drive) and includes some new sound commands. If you want to know what they are, you'll have to go install it.
[ Voor 3% gewijzigd door Brickman op 10-07-2003 19:12 ]
edit:
Ok, sorry ik ben niet echt helder vandaag.
Ok, sorry ik ben niet echt helder vandaag.
[ Voor 108% gewijzigd door Vjenne op 10-07-2003 19:25 ]
Verwijderd
Bedankt BrickMan Nu is die dumpfile iig weg van mijn C-schijf. Hij begon toch aardig op te lopen.
Ik had vanmiddag een probleem. Zag al men messenger-vensters niet meer. Ik net een nieuwe win-install gedaan. Ik wist niet wat er aan de hand was
Messenger opnieuwe geinstalled net zoals Plus! Nog niet
Hij liep niet vast ofzo maar zag niet wat ik kon typen, maar de berichten kwamen wel aan.
Ik had nog vrij weinig probs gehad met MSN en was al blij
Tot dit....
Scheen het gwn dat alles op mijn uitgeschakelde en losgekoppelde dual monitor werd geplaatst
LoL
En nu ben ik weer een gelukkig man
Ik had vanmiddag een probleem. Zag al men messenger-vensters niet meer. Ik net een nieuwe win-install gedaan. Ik wist niet wat er aan de hand was

Ik had nog vrij weinig probs gehad met MSN en was al blij
Scheen het gwn dat alles op mijn uitgeschakelde en losgekoppelde dual monitor werd geplaatst
En nu ben ik weer een gelukkig man
Ik heb dus echt wel een polygamy patch op build 268 
Snap niet waarom jullie hem dan niet kunnen vinden
En btw, %AppData% werkt heel wat fijner dan C:\Documents and Settings\%UserName%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
Snap niet waarom jullie hem dan niet kunnen vinden
En btw, %AppData% werkt heel wat fijner dan C:\Documents and Settings\%UserName%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
MSN Messenger 6.0.0503 is uit. Te vinden op de MSN Messenger download site
Deze zal wel bijna gelijk zijn aan de final die volgende week zo'n beetje komt
edit:
op het oog geen veranderingen volgens mij (alleen versie-nummer bij about
)
edit:
op het oog geen veranderingen volgens mij (alleen versie-nummer bij about
[ Voor 18% gewijzigd door Puck op 11-07-2003 19:58 ]
Verwijderd
jongens,,,
bij mij doen de smilys het niet... als ik een smiley kies dan zie ik
wat kan ik hieraan doen?
bij mij doen de smilys het niet... als ik een smiley kies dan zie ik
code:
1
| :) of ;) of :@ |
wat kan ik hieraan doen?
ik krijg de error:
Sorry, we could not sign you in because the sign-in name you entered does not exist or your password is incorrect.
If you have forgotten your password, please clikc Help in the main Messenger window, and then click Help Topics for instructions on resetting your password.
Ik ben er 100% zeker van dat het wachtwoord klopt, via hotmail.com kan ik er ook mee inloggen.
Sorry, we could not sign you in because the sign-in name you entered does not exist or your password is incorrect.
If you have forgotten your password, please clikc Help in the main Messenger window, and then click Help Topics for instructions on resetting your password.
Ik ben er 100% zeker van dat het wachtwoord klopt, via hotmail.com kan ik er ook mee inloggen.
joooo ik probeer die games in te stellen, maar op de een of andere manier werkt het voor geen meter (en unlike some others, ik heb idd de openings post gelezen en het opgevolgt)
specs : msn6 + msn+
eerst kon ik alleen boter cheese en eieren doen, nu staat er in het rood
No application information available
het heeft ooit bij mij gewerkt, vooral dat file sharing vond ik erg okeeej, dus help meh plz
//edit : mayb kan iemand het* mij ff senden? if so plz contact me
*configcache.xml
specs : msn6 + msn+
eerst kon ik alleen boter cheese en eieren doen, nu staat er in het rood
No application information available
het heeft ooit bij mij gewerkt, vooral dat file sharing vond ik erg okeeej, dus help meh plz
//edit : mayb kan iemand het* mij ff senden? if so plz contact me
*configcache.xml
[ Voor 11% gewijzigd door CommanderKeen op 11-07-2003 22:24 ]
Klik op:PuCK schreef op 11 July 2003 @ 19:56:
MSN Messenger 6.0.0503 is uit. Te vinden op de MSN Messenger download site
edit:
op het oog geen veranderingen volgens mij (alleen versie-nummer bij about)
extra --> opties --> berichten --> emoticons in expresberichten weergeven
Volgens mij heb jij de verkeerde gequote