@HenK: mooie rotzooi in je kast
ff opruimen maybe?
[ Voor 25% gewijzigd door geez op 16-06-2003 08:27 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 25% gewijzigd door geez op 16-06-2003 08:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 14:36 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Verwijderd
Verwijderd
Hoe groot is die fan aan de achterkant? Lijkt wel 120mm. Wat voor kast is dat dan want ik ken niet veel kasten voor 120mm fans.Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 15:15:
lol, nee met het wegwerken van wat kabeltjes van de psu haalde ik mn handen open aan he mobo ...
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 15:38 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Die Glowstrings sluit je inderdaad gewoon op een male molex aan. Het mooie van die dingen is dat de voeding voor de glowstring gesplitst is zodat je er geen extra connector aan kwijt bent.nickvd schreef op 16 June 2003 @ 18:07:
sluit je die sharkmoon rounded cables met glowstring aan op een inverter (ofzoiets) of haalt die het stroom van de connectoren op het mobo?
Verwijderd
[ Voor 211% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 21:21 ]
Verwijderd
Waarom laat maar?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 17:14:
Wat een tering zooi in je kast ...
hoe ziet de voorkant eruit. ik zie grasmatten ofzo
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 12:57 ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 14:13 ]
Verwijderd
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Leuk gedaan alleen niet origineel meer zoals je zelf al zegt maar toch leuk gedaan en netjes afgewerktVerwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 15:15:
Hi Misschien niet super orgineel meer maar heb ook een casemodje gemaakt met een lcd.
[KNIP]
Verwijderd
Verwijderd
uhm.. HenK [aka Fabien] fietst t*r*ng stoned over de weg in nijmegen. toen hij moest stoppen voor het stoplicht. toen ik weg trok omdat ik dacht dat ik net voor de vrachtwagen kon weg fietsen trok ik flink aan mijn stuur. dat vond het stuur niet leif.Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 21:19:
Ik wil nou toch wel's uitleg over dat stuur... Het blijf me bezig houden! Kom op Henk vertel is!
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 22:47 ]
If it aint broke, fix it till it is!
waar kan je die kopen? vind het wel makkelijk (ben niet zo'n EL-man)
[ Voor 109% gewijzigd door lex op 18-06-2003 13:30 ]
ik denk dat het wel kan met een lijmpistool of zoiets.thaBeerbuster schreef op 18 June 2003 @ 09:54:
[...]
waar kan je die kopen? vind het wel makkelijk (ben niet zo'n EL-man)
lamaar
/edit
heb nog een vraagje en dacht: edit deze maar ff ipv nieuwe post
Ik wil 2 fans in de zijkant van mn kast maken, maar ik vind het nogal lelijk om ze met schroeven vast te zetten. Is het mogelijk om ze aan de kast vast te lijmen? en wat voor lijm zou ik moeten gebruiken (plastic smelt, en ijzer hecht niet goed natuurlijk)
hehe dat laatste wordt lastig, hoe wil je je fan dan vastzetten? op je boutjes draaienfloriske.nl schreef op 18 June 2003 @ 17:04:
smeltlijm of een epoxiehars werken prima, maar ook bij bisonkit werkt gewoon hoor.
Je kan ook bij de bouwmarkt epoxie voor metaal halen en 4 afgeknipte boutjes of stukjes draadeind aan de binnenkant van je zijpaneel lijmen waar je de fans weer op vast zet
hoezo lastig?? je lijmt 4 korte stukjes draadeind (of boutjes zonder kop) op je zijpaneel die door de bevestigingsgaten van je fan vallen, zet de fan erover en draait er moertjes op, niet zo lastig volgens mij hoorthaBeerbuster schreef op 18 June 2003 @ 17:28:
[...]
hehe dat laatste wordt lastig, hoe wil je je fan dan vastzetten? op je boutjes draaienmaar epoxie vind ik wel een goeie, en bisonkit is natuurlijk standaard equipment
[ Voor 33% gewijzigd door floriske.nl op 18-06-2003 18:40 ]
dank u!! maar die ccfl is wel nodig hoor.Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 18:15:
[...]
mooi raam!! ik houd van blauw!! er moet idd nog verf over maar een 2de ccfl zou ik niet deon... dan gaat de sfeer uit je pc.(ik vond 1 fan met ledjes al bijna genoeg)
ook zou ik die usb draden uit je voorkant ergens anders gaan aansluiten.
succes met het verder modden!!
lol, ik heb soms ook een vrij lange neus hoorthaBeerbuster schreef op 18 June 2003 @ 20:07:
k nou snap ik het, ik zat te denken aan mn eigen fans, en die schroef je gewoon vast, en dat kan natuurlijk niet, even iets minder ver weg gekeken dan mn neus lang was
[ Voor 3% gewijzigd door Gerco-M op 19-06-2003 22:27 ]
Weteringbrug ZO 9.900Wp — NW 6.270Wp — Totaal 16.170Wp — 5 x MHI L/L (SCM / SRK / ZSX)
Verwijderd
remember: "there are no stupid questions, just stupid people"Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 23:40:
even een héél stomme vraag:
als je nu een dat gekleurt water vervangt door echte koelvloeistof(watergebasseerd), dat melkachtig spul, heb je dan neit een beter koeling ? of doet men dat gewoon niet omdat daar nogaltijd een beetje smeermiddel inzit(olie) ?
nogmaals: tis een héél stomme vraag
bedankt als ik fatsoenlijk antwoord krijg
Verwijderd
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld: is het geen koelvloeistof als je aan het boren, draaien, .. enz. bent? Ik ken niet veel van waterkoeling maar ik denk niet dat het goed is.Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 23:40:
als je nu een dat gekleurt water vervangt door echte koelvloeistof(watergebasseerd), dat melkachtig spul, heb je dan neit een beter koeling ? of doet men dat gewoon niet omdat daar nogaltijd een beetje smeermiddel inzit(olie) ?
er is al een aantal keren gezegt in watercoolings topics dat dat veel minder goed koelt als gewoon water met eventueel toevoegingen....Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 23:40:
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
mooie conrad doos linksVerwijderd schreef op 20 juni 2003 @ 12:51:
Deze kast maak ik voor een vriend. De buitenkant is bijna klaar, op de Vice City sticker en de zwarte frontjes na... Daarna komt et probleem: moederbord tray aanpassen voor ATX moederbords...
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door Mauritzzz op 20-06-2003 13:13 ]
Verwijderd
da's van mister garrison van south parkVerwijderd schreef op 20 June 2003 @ 14:50:
jah, over die koelvloiestof bij het boren had ik het idd, toch bedankt
trouwens mooie opmerking van casemodderpoel: remember: "there are no stupid questions, just stupid people"
Verwijderd
Oke oke, ik weet 't beetje late reactie nog op een post, maar 't moet ff.Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 20:27:
[...]
Ik heb een gat door mijn bodem van mijn kast geboord ,en ook tegelijkertijd door de voetjes heen.
Eerst werd de voetjes vastgezet d.m.v. een schroefje, door het voetjes heen en dan werd hij vast gedraaid aan de kast, der was namelijk schroefdraad ingetapt.
Wat ik nou heb gedaan ik heb het zaakje omgewisseld , en een moertje is in het voetje gezet , en nou draai ik van uit de binnenkant kast een schroefje door mijn bodem van mijn kast aan het voetje.
Nu kan ik toch mijn voetjes los halen, anders zou dat niet meer kunnen omdat het plexiglas in de weg zou zitten. De snoeren van de ledjes heb ik door dat extra gat lopen naar het printplaatje!
Ik had er een heel mooi artikel er van maar die kan ik niet meer vinden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 17:26 ]
Verwijderd
Maakt toch niet uit die late post.Verwijderd schreef op 20 juni 2003 @ 17:18:
[...]
Oke oke, ik weet 't beetje late reactie nog op een post, maar 't moet ff.
Ik heb namelijk nog ff 1 vraagie aan bopitje.
Je zei namelijk dat je de bevestiging van de voetjes doormiddel van een schroef gedaan had (en dan de moer aan de onderkant bevestigen).
Maar welk soort schroefje heb je gebruikt als ik vragen mag ?
Ik heb al een aantal schroefjes geprobeer, maar geen enkele past ivm de spoet / hoek van het draad van het getapte deel / de schroef.
Alles ligt nu namelijk al een tijdje klaar, te w88 voor bevestiging.
Maar dit lukt nie ivm met dat schroefje.
Verwijderd
Digital Media Junkie
want?Gaer schreef op 21 June 2003 @ 22:44:
ziet er netjes uit, mooi gedaan....maar
het wordt wel of tijd voor een cursus foto's maken of een betere camera
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 12:34 ]
Verwijderd
Ik dacht dat dat twee delen waren. een zwart en een grijs/zilver. maar moet je er geen ander kopje (het zilver) insteken?Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 12:33:
Sorry voor de domme dremel vraag maar:
Elke keer als ik het gaatje aan de boven/voorkant van de dremel voor de dremel accessoires groter wil maken zodat ik ze daarna vast kan zetten (en dat knopje dan dus indruk), draai ik het hele kopstuk er steeds af. Hoe vergroot ik het gaatje dus?
Edit: Ik heb een dremel multi
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 13:41 ]
zitten die condensatortjes niet in de weg?FiXeL schreef op 21 June 2003 @ 22:40:
ik heb gister ff dit gemaakt:
[afbeelding]
een interne printerpoort voor mn lcd.... klik hier voor de howtoen kijk hier ook ff... dat wordt de case waar ie in komt
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Ik heb je zilver kleurige dingetje eruit gehaald (dat ding dat groter en kleiner kan worden en hem daarna weer teruggestopt. Het werkt nu. Toch bedankt voor de reply.Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 13:41:
[...]
Ik dacht dat dat twee delen waren. een zwart en een grijs/zilver. maar moet je er geen ander kopje (het zilver) insteken?
Heb je mss geen pics dat zou duidelijker zijn
Verwijderd
NP, PICSPICSPICSVerwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 15:28:
[...]
Ik heb je zilver kleurige dingetje eruit gehaald (dat ding dat groter en kleiner kan worden en hem daarna weer teruggestopt. Het werkt nu. Toch bedankt voor de reply.
Btw, kep net mijn mijn window eruit geslepen/gesneden.
Verwijderd
Ik maak pics als ik helemaal klaar ben met mijn mod, over een paar dagen dus. Ik moet namelijk daarvoor een camera van 550 euro van een kennis lenen.
Verwijderd
Callandor of natuurlijk iemand anders kan je cq jullie me aub vertellen waar je pics van deze kast hebt gevonden??Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 21:24:
ff offtopic vraagje ik zoek deze sticker:[afbeelding] [afbeelding]
(ja ik heb gegoogled en de shops uit de faq af gegaan)
ik heb de eigenaar van deze case mailtje gestuurd, maar die heeft nog niet gereageerd iemand die weet waar je deze sticker kan kopen(er is ook een athlon xp versie)
Verwijderd
Ziet er wel leuk uit, maar is de zijkant niet helemaal recht?Duivenseboy schreef op 22 June 2003 @ 16:38:
in de laatste +/- 25 uur modden heb ik een fancontrol gemaakt dus eigenlijk is het geen kleine mod meermaar de meeste tijd is verloren gegaan aan het solderen omdat ik het schema uit mijn hoofd heb gemaakt en dan gaat er nog wel eens wat fout
maar uiteindelijk is het gelukt
Overvieuw Case
[afbeelding]
Closeup Fan Control
[afbeelding]
Overvieuw Fancontrol gesloten (ingeschoven)
[afbeelding]
Zijkand Fancontrol
[afbeelding]
Aansluitingen Van Fan's
[afbeelding]
neej klopt idd maar dat komt door de traanplaat sticker en ik vind het wel wat hebben, en als je um recht maakt krijg je vouwen in de sticker en dat is minder mooiVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 17:12:
[...]
Ziet er wel leuk uit, maar is de zijkant niet helemaal recht?
Verwijderd
Zyco welke ram heatsinks heb jij op je VidCard gebruikt in combi met Zalman 80??ZyCo DaMiaN schreef op 12 June 2003 @ 12:01:
ps ook mooie blowholes op de bovenkant, maar dat ken tegenwoordig ook iedereen.
hier heb ik ook een zalman niet echt een mod maar hij is wel mooi![]()
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 17:29 ]
Die zijn volgens mij een stuk hoger, en de bovenkant op deze pic ziet er niet echt afgezaagd uit. Ben ook benieuwd wat voor blokjes dit zijnVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 17:27:
[...]Zijn ut in stukken gezaagde zalman northbridge heatsinks??
afbeelding
Sando
[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 22-06-2003 20:23 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Het ding is wel nice, maar de afwerking isDuivenseboy schreef op 22 June 2003 @ 16:38:
in de laatste +/- 25 uur modden heb ik een fancontrol gemaakt dus eigenlijk is het geen kleine mod meermaar de meeste tijd is verloren gegaan aan het solderen omdat ik het schema uit mijn hoofd heb gemaakt en dan gaat er nog wel eens wat fout
maar uiteindelijk is het gelukt
Overvieuw Case
[afbeelding]
Closeup Fan Control
[afbeelding]
Overvieuw Fancontrol gesloten (ingeschoven)
[afbeelding]
Zijkand Fancontrol
[afbeelding]
Aansluitingen Van Fan's
[afbeelding]
Verwijderd
Overvieuw Fancontrol gesloten (ingeschoven)jvvv schreef op 22 juni 2003 @ 21:40:
[...]
Het ding is wel nice, maar de afwerking is![]()
En kan ie zelf open en dicht?
Verwijderd
Wat is er mis met de afwerking dan? ik vond um zelf wel netjes alleen de bovenkantjes van de schakelaars zijn beschadigdjvvv schreef op 22 June 2003 @ 21:40:
[...]
Het ding is wel nice, maar de afwerking is![]()
En kan ie zelf open en dicht?
Verwijderd
pics vertellen meer dan duizendwoorden, dus of meer vertellen of ff een fototje plaatsen.Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 22:09:
Ik heb vanmiddag de fan van m'n videokaart verbeterd...
er zat zo'n standaart koelertje op van asus.. en dat ding begon te ratelen en te doen....
hij koelde ook niet meer zo effectief, want het bleek dat de koelpasta hardstikke opgedroogd was.
Nu zit er een SocketA koeler op (redelijk oud model van Coolermaster) geschikt voor 1.4Ghz cpu's. De fan heb ik op 7 volt draaien en nu is hij lekker stilhij was eerst 56 graden stressed. Nu is deze OC'ed van Engine: 200@240 & Mem: 333@390 en is 51 graden stressed
ben er nu 2 pci sloten aan kwijt, maar op 1 zit een USB bracket dus die was ik zowiezo al kwijt.
Verwijderd
bweh dan moet ik dus meer vertellen, want de digicam hebben me ouders meegenomen op vakantieVerwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 22:38:
[...]
pics vertellen meer dan duizendwoorden, dus of meer vertellen of ff een fototje plaatsen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 17:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 22:59 . Reden: typo ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 23:22 ]
[ Voor 18% gewijzigd door bredend op 22-06-2003 23:09 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door FiXeL op 22-06-2003 23:11 ]
Verwijderd
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 23:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 10:54 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 15:17 ]
Mooi gedaan voor de eerste keer maar het zou misschien wat mooier geweest zijn als je de circel afgeplakt zou hebben, zodat de circel perfect rond is. Nu is ie bijna helemaal rond, alleen ik zie een stukje waar de circel wat breeder isVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 22:50:
Jaja ik heb ook een modje gemaakt, (vriend van me posten hem in een verkeerde sub maar okee)
Ben nog al een mercedes fan dus heb ik maar een mercedes ster in mijn kast gezaagd, en nee het is geen super mod, maar jah je moet ergens beginnen niet waar.
Hier is het begin. Ik Ga het volgende nog doen, Plexiglas erachter plakken, dan nog een witte Lamp in. En als dat gebeurt is ga ik de kast waarschijnlijk nog Zwart zilver spuiten. AUB niet afkraken , maar geef liever commentaar waar ik wat ana heb
[afbeelding]
flits maakt het een iets wat vertekent fototje maar zilver is niet uitgeschoten
[afbeelding]
En als je nog wat foto's wil zien
http://members.chello.nl/~d.dantuma/modje/modje.htm
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Je hebt wc op je cpu, een fan op je 3dkaart, nb, en sb(denk ik toch). wrom maakt je ook niet direct wc op je 3dkaart, nb en sb? dat is toch veel stiller en koelt toch beter?Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 11:16:
Omdat ik veel berichten kreeg over de "how-to" van mijn nb cooler heb ik daarmaar even een paar pix van gemaakt. dus hier:
[afbeelding]
Klik Hier voor iets groter Plaatje
zoals je ziet heb ik alles met ijzerdraad vast gezet. gaatjes geboord in het blok [na flink gezaagd te hebben zodat het past] en daar het ijzerdraadje doorheen gehaald.
[afbeelding]
het aandraaien was wat lastig, kon er haast niet bij.
[afbeelding]
het ijzerdraad mag nix aanraken en moest wel strak staan, dus dit was de oplossing. ik heb een stuk snelbinder onder het ijzeren plaatje gedaan, en toen ik me coooler niet meer kon aandraaien hem ik een kartonnen stukjes eronder gevouwen zodat het nog strakker stond.
[afbeelding]
en dit is hem dan in volle glorie, dit is niet op mijn kast, maar werkend op mijn buro
had op dat moment geen zin om het hem in me kast te zetten
*edit: special Thanks to: Meneer aard!!! die zo aardig was ff mijn pics te uploaden, mij lukt het ff niet. [ k*t lycos ] [ k*t 56k ]
Verwijderd
VOORAL die SB fan(als het sb is toch) ik heb ook geen nb fan hoor. ik wil een stille case.jvvv schreef op 23 juni 2003 @ 23:22:
Ding kan zonder fan, die fan is er 9 op 10 om stoer te doen....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq