Een speciale brander is dat niet ongeveer hetzelfde als gewoon software.
Die DVD-tjes passen waarschijntlijk toch wel in je DVD brander.
En waarom mag je het niet kopieeren ( backup voor het geval orgineel kapot gaat )
en inderdaad het was 75m units sorry vergist met de ps1.
Nintendo.
Ik heb hier even wat trailertjes over bekeken en het ziet er allemaal wel goed uit mario 64 ( zo noem ik hem maar even ) ziet er goed uit lijkt me ook erg leuk.
Alleen vindt ik het formaat van het schermpje wat klein en die map wat overbodig op dat andere schermpje.
Jammer dat ze niet voor 1 schermpje zijn gegaan met een map knop dan heb je hetzelfde effect.
Ook vondt ik behoorlijk iritant dat twee teksten gelijk afspeelde op zowel boven als onderschermpje waardoor het niet goed kan volgen.
Integendeel tot het grafisch geweld dat hij geeft vindt ik het best een leuk ding.
Lijkt me super zelda ( 3d ) op dat ding te spelen.
Alleen ja je kan hem niet zomeer even in je zak stoppen. ( leuk bedacht van nintendo maar hiermee kan ik niet opscheppen bij wat kennissen. )
Ik heb uit wat bronnen van een medewerker van sony gevonden dat de PSP ongeveer in Amerika 300 dollar gaat kosten wat na 1 jaar zal dalen tot ongeveer 180 dollar.
Europees weet ik niet maar misschien heeft hier iemand wat aan.
Integendeel van de PSP juist wel.
P.S. gaat niet omdat ik wil opscheppen maar bij mij zijn toch wel de 3 punten hoe ziet het eruit, hoe duur moet het kosten en wat voor een kwaliteit geeft het apparaatje.
-(edit)-
Nog even een stukje over een eerder stukje tekst dan de PSP kort gezegt kan vergelijken met XBOX en dat de hand held gamers toch wel voor nintendo gaan.
Dit vindt ik persoonlijk onzin ik ga voor pure grafisch kwaliteit en uiterlijk dit moet gewoon goed zijn en de beelden duidelijk.
Anders begin ik er al niet eens aan.
Over de 2,5 uur film kijken. Kom op zeg als jij in de trein 2,5 uur naar dat schermpje heb zitten loeren en een hele film gekeken hebt. Dan ga je toch nog niet even game ernaast. Mij niet gezien.
En trouwens film kijken is een extra functie. Dus niet de hoofdfunctie dit is nog steeds game.
8 uur lang game op 1 dag vindt ik behoorlijk lang.
Stel je voor je gaat om 08.00 uur de trein in. en je ben om 12.00 uur op bestemming.
Dan heb je al 4 uur nonstop zitten game. Hierna ga je weer de trein in en ga je 4 uur terug. Perfect komt precies uit en ben je helemaal kapot van het de heletijd naar beneden zitten kijken.
's Nachts kun je het apparaat opladen en verder geen problemen.
Lijkt met sterk dat als je 10 uur in het verkeer zit dat je alleen maar constant met het apparaat in de weer bent. denk toch wel dat je even een uurtje gamed dan pauze van een kwartier en weer even gamed of zo.
Verder is het geen oplossing " stille hint" verwisselbare accu's.
Geen flauw idee of dit technische mogelijk is hoor ik zeg maar wat.
[
Voor 113% gewijzigd door
Gatygun op 08-06-2004 20:14
]