Say hello to... PlayStation Pocket! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.005 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Gatygun schreef op 07 juni 2004 @ 14:51:
heb ff de topic doorgelezen en hier wil ik op ingaan.
Als eerst maar accu duur.

Ik heb uit verschillende bronnen waargenomen dat dit niet 2.5 uur is maar 10 uur. ik weet zo de linkjes niet maar met google kom je erg ver.
beetje gek aangezien Sony in hun eigen persconf heeft verteld dat het gaat om 10 uur aan muziek, en 2 uur aan video.
Kopieeren.

Kom op zeg 2x hetzelfde kopen. Wat dacht je van internet halen en op DVDtje fikken of gratis bij de normale dvd een psp dvd erbij of nog een oplossing converteer software door sony zodat je het zelf om kan zetten.
laat me niet lachen :) sony en convert software leveren zodat jij geen UMD's van €20,- gaat aanschaffen? ze lijken wel gek. daarnaast heeft sony dit al veel vaker geflikt, waarvan Minidisk en Memorystick recente voorbeelden zijn.
PS PS2 worden alleen zo goed verkocht doordat er zo'n gigantische illigale kopieen van de spellen gemaakt worden.
Dit komt door de CDTjes en DVDtjes die kun je fikken dat kon niet met de N64 en dus gingen er een hoop mensen over naar de PS onderandere ik.
zit 'n waarheid in maar geloof mij maar dat je geen 80 miljoen mensen aan een apparaat krijgt alleen doordat je spellen kan kopiëren. dat is echt onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

RSP schreef op 07 juni 2004 @ 15:43:
[...]
zit 'n waarheid in maar geloof mij maar dat je geen 80 miljoen mensen aan een apparaat krijgt alleen doordat je spellen kan kopiëren. dat is echt onzin.
Ik denk wel dat zeker 25% om die reden het ding heeft gekocht hoor. vooral volwassenen kopen hem vooral om de ""gratis games""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:29

RayNbow

Kirika <3

Voor de nintendo fans.

Mario, mario kart en pokemon.
Ik mis Zelda in het rijtje :P
Games.

Ik denk dat de psp het wel gaat maken doordat ze een goede game reeks hebben. kom zeg wie wil er nou niet GTA3 vice city op dat ding spelen. ( het zou zomaar kunnen )

Nintendo hiertegen heb ik nu wel gezien met hun reeks games altijd hetzelfde liedje mario, pokemon en nog een hoop zooi erom heen.
Dit kan ook de reden zijn om natuurlijk niet voor de PSP te gaan maar dat is je eigen keuze.
Ik vindt de PSP er mooi bijzitten met zijn game reeks.
Altijd hetzelfde liedje met Nintendo spellen? Nee, GTA3 op de PSP is vernieuwend?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2024
Ja sorry was zelda vergeten maar hier geld hetzelfde voor als mario allemaal 2d moest er nog in komen.

En GTA3 oh dat heb ik nog niet op een handheldje waargenomen in het 3d zeg ff waar ik die kan halen dan. ( wel met een dergelijk kwaliteit zodat ik verder dan 3 centimeter ingame nog wat zie.

Over dat convert programma leek my ook al sterk maar ja het is een oplossing want ik ga zeker niet 2x hetzelfde kopen. En goedkoper maken is ook geen oplossing.
Misschien bij aankoop van de film dat je een code doormoet geven en dan een gratis of voor 5 a 10 euro exemplaar voor je PSP kunt ontvangen.

( ik zeg maar wat ).

Misschien kopen niet 8 m. mensen het voor het kopieeren maar zeker wel 2 daarvan.

Wil nog even reageren op een eerder stukje.

dat er 70m units zijn verkocht van PS2. Dit heb ik laatst nog ergens waargenomen dat, dat er al 100m zijn. ( kan het ook verkeerd hebben maar even vermelden )

[ Voor 52% gewijzigd door Gatygun op 07-06-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Gatygun schreef op 07 juni 2004 @ 16:07:
En GTA3 oh dat heb ik nog niet op een handheldje waargenomen in het 3d zeg ff waar ik die kan halen dan. ( wel met een dergelijk kwaliteit zodat ik verder dan 3 centimeter ingame nog wat zie.
Ben jij Mario 64x4 eerder op een handheld tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

dat er 70m units zijn verkocht van PS2. Dit heb ik laatst nog ergens waargenomen dat, dat er al 100m zijn. ( kan het ook verkeerd hebben maar even vermelden )
fyi: De 100m sloeg op de Playstation 1, niet op de PS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115187

Anoniem: 2557 schreef op 07 juni 2004 @ 16:44:
[...]

fyi: De 100m sloeg op de Playstation 1, niet op de PS2 :)
en de ps2 had al iets van 75m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Wel eens van sarcasme gehoord :?
Over dat convert programma leek my ook al sterk maar ja het is een oplossing want ik ga zeker niet 2x hetzelfde kopen. En goedkoper maken is ook geen oplossing.
Misschien bij aankoop van de film dat je een code doormoet geven en dan een gratis of voor 5 a 10 euro exemplaar voor je PSP kunt ontvangen.
En waarom zouden andere filmmaatschappijen hieraan meewerken :?
Lijkt me wel duidelijk dat dat idee van films op de PSP een doodlopende straat is.
Leuk voor ff op vakantie enzo maar ook niet meer dan dat.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36388

Copycat schreef op 07 juni 2004 @ 18:02:
[...]

Wel eens van sarcasme gehoord :?

[...]

En waarom zouden andere filmmaatschappijen hieraan meewerken :?
Lijkt me wel duidelijk dat dat idee van films op de PSP een doodlopende straat is.
Leuk voor ff op vakantie enzo maar ook niet meer dan dat.
Ik denk dat video op een handheld echt een toekomst heeft. Het is veel meer dan alleen een video'tje op vakantie. Ik zie het bijna zelfde kant op gaan als muziek:

Vroegah kon je je muziek niet meenemen, nadat de casette was uitgevonden, kwamen er portable muziek spelers, aka walkmans.
Vervolgens kwam de cd uit en er kwamen discmans,
Vervolgens kwam de mp3 uit en er kwamen portalble mp3 spelers.

Met de video zitten we nu zegmaar in het zelfde stadium als bij de introductie van de walkman. Het is nog maar net mogelijk om een handzaam video apparaat mee te nemen in het openbaar vervoer oid.

muziek luisteren terwijl je loopt is heel normaal. we horen muziek en nog steeds zien we waar we lopen. Een video kijken terwijl je loopt zou ik niet aanbevelen. Daarom zal een video kijken op een handheld, net zoiets worden als het lezen van een boek.

Het is nu al mogelijk om op je pocket pc een complete film op halve resolutie dvd formaat te bekijken(resolutie van de ppc schermen is niet hoger).

Met behulp van flash media(memory stick) is het mogelijk om snel een video op een portable apparaat te zetten. Ik zou sony voor gek verklaren als het niet mogelijk is om op de memory stick een video te zetten. Ander wordt 't weer een voorbespeeld minidisc drama.

Net zo als je persoonlijke audio collectie, draag je over een jaar of 10-15(of misschien wel 5 jaar) ook je persoonlijke video collectie mee. En de PSP is hierbij een stap in de goede richting.

Over pocket pc gesproken, voor diegene die niet kunnen wachten op het spelen van playstation games op een handheld:
Er is voor de ppc een playstation 1 emulator. Hiermee kun je vrijwel alle spellen spelen die uit gekomen zijn voor de playstation 1: http://fpsearm.psxfanatics.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ja alleen waarom zou je een PSP kopen + telkens een film dubbel, als je ook een portable DVD player kan kopen of gewoon een palmtop, pocket pc, whatever, daar kan je ook DivX/Xvid op afspelen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36388

VinnieWeiss schreef op 07 juni 2004 @ 21:13:
[...]

Ja alleen waarom zou je een PSP kopen + telkens een film dubbel, als je ook een portable DVD player kan kopen of gewoon een palmtop, pocket pc, whatever, daar kan je ook DivX/Xvid op afspelen tegenwoordig.
Omdat je daar niet de mogelijkheid hebt om spelletjes op te spelen.Als je toch spelletjes wilt spelen, dan kom je uit op de PSP.

Het spelen van spellen moet geen 'ingewikkelde' klus zijn. Bij windows moet je alle spellen installeren enzo. Bij de consoles is het spel erin en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Je moet ook er rekening mee houden dat er waarschijnlijk dvd's worden uitgebracht special voor de psp denk ik, of ze moeten een brander ontwikkelen die je instaat stelt je dvd's op zo een schijf te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
Een speciale brander is dat niet ongeveer hetzelfde als gewoon software.
Die DVD-tjes passen waarschijntlijk toch wel in je DVD brander.

En waarom mag je het niet kopieeren ( backup voor het geval orgineel kapot gaat )

en inderdaad het was 75m units sorry vergist met de ps1.

Nintendo.

Ik heb hier even wat trailertjes over bekeken en het ziet er allemaal wel goed uit mario 64 ( zo noem ik hem maar even ) ziet er goed uit lijkt me ook erg leuk.
Alleen vindt ik het formaat van het schermpje wat klein en die map wat overbodig op dat andere schermpje.

Jammer dat ze niet voor 1 schermpje zijn gegaan met een map knop dan heb je hetzelfde effect.

Ook vondt ik behoorlijk iritant dat twee teksten gelijk afspeelde op zowel boven als onderschermpje waardoor het niet goed kan volgen.

Integendeel tot het grafisch geweld dat hij geeft vindt ik het best een leuk ding.
Lijkt me super zelda ( 3d ) op dat ding te spelen.

Alleen ja je kan hem niet zomeer even in je zak stoppen. ( leuk bedacht van nintendo maar hiermee kan ik niet opscheppen bij wat kennissen. )

Ik heb uit wat bronnen van een medewerker van sony gevonden dat de PSP ongeveer in Amerika 300 dollar gaat kosten wat na 1 jaar zal dalen tot ongeveer 180 dollar.
Europees weet ik niet maar misschien heeft hier iemand wat aan.

Integendeel van de PSP juist wel.

P.S. gaat niet omdat ik wil opscheppen maar bij mij zijn toch wel de 3 punten hoe ziet het eruit, hoe duur moet het kosten en wat voor een kwaliteit geeft het apparaatje.

-(edit)-

Nog even een stukje over een eerder stukje tekst dan de PSP kort gezegt kan vergelijken met XBOX en dat de hand held gamers toch wel voor nintendo gaan.

Dit vindt ik persoonlijk onzin ik ga voor pure grafisch kwaliteit en uiterlijk dit moet gewoon goed zijn en de beelden duidelijk.
Anders begin ik er al niet eens aan.

Over de 2,5 uur film kijken. Kom op zeg als jij in de trein 2,5 uur naar dat schermpje heb zitten loeren en een hele film gekeken hebt. Dan ga je toch nog niet even game ernaast. Mij niet gezien.

En trouwens film kijken is een extra functie. Dus niet de hoofdfunctie dit is nog steeds game.
8 uur lang game op 1 dag vindt ik behoorlijk lang.
Stel je voor je gaat om 08.00 uur de trein in. en je ben om 12.00 uur op bestemming.
Dan heb je al 4 uur nonstop zitten game. Hierna ga je weer de trein in en ga je 4 uur terug. Perfect komt precies uit en ben je helemaal kapot van het de heletijd naar beneden zitten kijken.

's Nachts kun je het apparaat opladen en verder geen problemen.

Lijkt met sterk dat als je 10 uur in het verkeer zit dat je alleen maar constant met het apparaat in de weer bent. denk toch wel dat je even een uurtje gamed dan pauze van een kwartier en weer even gamed of zo.

Verder is het geen oplossing " stille hint" verwisselbare accu's.
Geen flauw idee of dit technische mogelijk is hoor ik zeg maar wat.

[ Voor 113% gewijzigd door Gatygun op 08-06-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:53
Wat een groot scherm, zou dat niet snel krassen krijgen?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Nou, ik weet precies wat ik ga halen volgend jaar als ik op vakantie ben in Hong Kong :)
Simon schreef op 12 juni 2004 @ 22:15:
Wat een groot scherm, zou dat niet snel krassen krijgen?
Doe je er toch net als bij PDA's een screen protector op.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als je het apperaat zo ziet lijkt me het best een groot ding, ben benieuwd hoe het in de hand ligt :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leluuuuuuuk.. :X

vind em echt veel te groot hoor, het komt zo reusachtig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

damn hij ziet er inderdaad wel erg groot uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
Zal wel een klein chineesje zijn die niet groter is dan mijn PC :P

hij is iets groter aan de zijkanten dan de GBA. Dus hij heeft wel een omvang.
Ik heb toevallig een formaat cdtje behandigd.
Die via de grote overeen komt met die cdtjes die in het apparaat gaan.

Die cdtjes hebben al best een goed formaatje dus hmm.

Hij is niet klein maar echt super groot zal ik nou ook niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat hij zo groot is, dit word de psp grootste nadeel. Je kan hem niet zoals je gamboy ff in je broekzak stoppen. Hoe willen ze eigenlijk voorkomen dat het beeld kras vrij blijft? Een speciale laag plastic erover heen mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 00:25

Blaz0r

:)

Anoniem: 56386 schreef op 13 juni 2004 @ 11:29:
Jammer dat hij zo groot is, dit word de psp grootste nadeel. Je kan hem niet zoals je gamboy ff in je broekzak stoppen. Hoe willen ze eigenlijk voorkomen dat het beeld kras vrij blijft? Een speciale laag plastic erover heen mischien?
Deze discusie hebben we hier al een keer gehad, hij is namenlijk slechts 3 cm groter dan de oude gameboy advance, en heeft een veeel groter scherm dat is waarom sony voor dit formaat heeft gekozen. Zodat er eindelijk eens fatsoenlijk wat te zien is op een handheld gameconsole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blaz0r schreef op 13 juni 2004 @ 13:57:
[...]

Deze discusie hebben we hier al een keer gehad, hij is namenlijk slechts 3 cm groter dan de oude gameboy advance, en heeft een veeel groter scherm dat is waarom sony voor dit formaat heeft gekozen. Zodat er eindelijk eens fatsoenlijk wat te zien is op een handheld gameconsole.
Mijn fout, Hij lijkt namelijk wel zo veel groter dan een gb advance. Dan zal degene die dat ding had vast gehouden kleine handen hebben want als hij maar 3 cm groter is dan een gb advance is het zeker de moeite waard :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blaz0r schreef op 13 juni 2004 @ 13:57:
[...]

3 centimeter op eenhandheld is zeker wel veel, helemaal omdat de oude gba al vrij groot was, is 3 cm een ramp imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Leuke gadget natuurlijk maar weet iemand al iets over de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283 schreef op 13 juni 2004 @ 14:35:
[...]

3 centimeter op eenhandheld is zeker wel veel, helemaal omdat de oude gba al vrij groot was, is 3 cm een ramp imo
Wat een bull...de oude GBA vond ik helemaal niet vrij groot. Lekker formaat, en die 3 cm extra van de PSP wat boeit dat nou. Hou je handen eens 20 cm uit elkaar, en daarna 23 cm, doet het dan opeens pijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 14:35

SkyStreaker

Move on up!

1 woord: breedbeeldscreen. Conclusie: so what dat ie 23cm breed is.

Prachtige games, goeie controls in kleur en op 16:9 formaat. Sony heeft gekozen voor heldere, mooie graphics en dat krijg je gewoon niet op het formaat van de DS of een GBA.

Ik vind het echt een überstoer apparaatje zo. ik bedoel... BREEDBEELD in je handen... :D :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 13 juni 2004 @ 16:46:
[...]

Wat een bull...de oude GBA vond ik helemaal niet vrij groot. Lekker formaat, en die 3 cm extra van de PSP wat boeit dat nou. Hou je handen eens 20 cm uit elkaar, en daarna 23 cm, doet het dan opeens pijn?
ja, 3cm IS imo gewoon veel veel op 20 centimeter..
een handheld moet wel klein blijven, (>HAND< held)
en de gba paste al nouwelijks in je broekzak, de DS vind ik ook al aan de grote kant, maar die is iig niet in de breedte groot, maar iets dikker (heb ik liever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 26-05 00:25

Blaz0r

:)

hij is 17cm tov de 14cm van de gameboy advance en dus geen 23 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
tranztaz schreef op 13 juni 2004 @ 17:15:
1 woord: breedbeeldscreen. Conclusie: so what dat ie 23cm breed is.

Prachtige games, goeie controls in kleur en op 16:9 formaat. Sony heeft gekozen voor heldere, mooie graphics en dat krijg je gewoon niet op het formaat van de DS of een GBA.

Ik vind het echt een überstoer apparaatje zo. ik bedoel... BREEDBEELD in je handen... :D :D
amen

ik vind t heerlijk dat het niet zo'n klein kut ding is.
kan niet WACHTEN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-06 16:31
Ik begrijp niet waarom het hier weer gaat ontaarden in een Nintendo vs. Sony, GBA vs. PSP, etc.-discussie. Ik heb een Gamecube, een GBA SP en een PS2. Die PSP lijkt me erg cool en een leuke aanvulling op de collectie.

Wat maakt het uit dat hij groter is dan andere handhelds? Het is gewoon een afweging: als je hem niet te groot vind, dan koop je hem, anders haal je toch een GBA SP? En wat als je de graphics van de GBA SP/Nintendo DS niet goed genoeg vind om van te genieten? Dan haal een je PSP.

En als je net als ik soms iets in je zak wilt stoppen just-in-case je ergens moet wachten straks en dat je, als je in de trein met een flinke tas of met het vliegtuig op vakantie gaat wel wat uitgebreidere entertainment wilt hebben, dan heb je nu al een GBA SP en koop je straks ook een PSP. En die Nintendo DS? Die komt er ook wel als'ie de moeite waard is.

Het enige waar Nintendo en Sony om moeten vechten is welke ik het *eerste* ga kopen. Waarschijnlijk is dat degene die het eerst op de markt is. Nintendo lijkt die race te gaan winnen, iets dat nogal onkarakteristiek is voor Sony - die zou moeten weten dat zijn enorme PS2-marktaandeel voor een belangrijk deel tot stand is gekomen omdat ze eerder op de markt waren dan Microsoft en Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenB schreef op 14 juni 2004 @ 00:25:
Ik begrijp niet waarom het hier weer gaat ontaarden in een Nintendo vs. Sony, GBA vs. PSP, etc.-discussie. Ik heb een Gamecube, een GBA SP en een PS2. Die PSP lijkt me erg cool en een leuke aanvulling op de collectie.

Wat maakt het uit dat hij groter is dan andere handhelds? Het is gewoon een afweging: als je hem niet te groot vind, dan koop je hem, anders haal je toch een GBA SP? En wat als je de graphics van de GBA SP/Nintendo DS niet goed genoeg vind om van te genieten? Dan haal een je PSP.

En als je net als ik soms iets in je zak wilt stoppen just-in-case je ergens moet wachten straks en dat je, als je in de trein met een flinke tas of met het vliegtuig op vakantie gaat wel wat uitgebreidere entertainment wilt hebben, dan heb je nu al een GBA SP en koop je straks ook een PSP. En die Nintendo DS? Die komt er ook wel als'ie de moeite waard is.

Het enige waar Nintendo en Sony om moeten vechten is welke ik het *eerste* ga kopen. Waarschijnlijk is dat degene die het eerst op de markt is. Nintendo lijkt die race te gaan winnen, iets dat nogal onkarakteristiek is voor Sony - die zou moeten weten dat zijn enorme PS2-marktaandeel voor een belangrijk deel tot stand is gekomen omdat ze eerder op de markt waren dan Microsoft en Nintendo.
Als er 2 apparaten van hetzelfde soort zijn (handheld in dit geval) kom je er niet onderuit dat ze vergeleken gaan worden. Ook omdat ze bijna tegelijk uit gaan komen, en van de concurerende bedrijven die gedeeltelijk dezelfde doelgroep willen aanspreken.

In zon geval vind ik het terecht specs en belangerijke dingen waar ik me aan stoor te bespreken.

Tot nu toe vind ik eigenlijk niks aan de psp boeiend..
-groot (breedte)
-duur (minder dan 200/250 zal hij niet worden)
-UMD films nog een keer loskopen (kan echt niet hoor |:()
-geen beelschermbescherming (los kapje is niet handig imo)
-geen games die mij aanspreken (aangekondigde games missen ziel.. maar dat is dan persoonlijk natuurlijk O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-06 16:31
Anoniem: 104283 schreef op 14 juni 2004 @ 00:37:
-groot (breedte)
Ik zie regelmatig mensen spelletjes spelen op een laptop in de trein. Het is wel zo dat de GBA SP in je jaszak kan en de PSP duidelijk niet. Maar ik heb heel vaak een flinke tas bij me waar ik anders 1-2 boeken instop om te lezen onderweg. Groter dan die boeken is de PSP niet.
Ik heb ooit voor 1159 gulden (zo'n 525 euro!) een Sony PS2 gekocht toen'ie uitkwam. Ik kan dus niet echt claimen dat ik daar gevoelig voor ben (misschien helaas! :))
Ik ga er uberhaupt geen films op bekijken. Of althans, dat zal nooit een overweging zijn om hem wel/niet te kopen.
-geen beelschermbescherming (los kapje is niet handig imo)
Als ik als kind mijn GB en later mijn reguliere GBA niet beschadigd heb zonder kapje, dan verwacht ik dat de PSP ook wel zonder kan, ook al zal ik er wel eentje aanschaffen (Sony kennende zit er een simpele al bij, die voor mij wel toereikend zal zijn).
-geen games die mij aanspreken (aangekondigde games missen ziel.. maar dat is dan persoonlijk natuurlijk O+ )
Deze laatste opmerking, al is'ie nogal persoonlijk is wel de kern van de discussie: ik weet zelf niet welke games erop komen, maar ik zit zelf niet te wachten op Gran Turismo en Lara Croft. Als er echter bijv. Final Fantasy games op worden uitgebracht dan denk ik dat ik er wel voor te vinden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
JeroenB schreef op 14 juni 2004 @ 07:28:
[...]
....

Deze laatste opmerking, al is'ie nogal persoonlijk is wel de kern van de discussie: ik weet zelf niet welke games erop komen, maar ik zit zelf niet te wachten op Gran Turismo en Lara Croft. Als er echter bijv. Final Fantasy games op worden uitgebracht dan denk ik dat ik er wel voor te vinden ben.
In ieder geval is er nog geen Final Fantasy aangekondigd voor de nieuwe consoles.
Alleen de NDS zal straks een FF hebben in het begin dan, doordat het GBA spellen kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VinnieWeiss schreef op 14 juni 2004 @ 10:42:
[...]

In ieder geval is er nog geen Final Fantasy aangekondigd voor de nieuwe consoles.
Alleen de NDS zal straks een FF hebben in het begin dan, doordat het GBA spellen kan afspelen.
Squeenix gaat twee nog niet nader benoemde spellen voor de PSP uitbrengen, dus daar ben ik ook niet zo heel bang voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
Als de games voor de PSP de branden zijn ( wat ze ook zijn )

Heb hier een screenshot waar aangegeven wordt dat er een beveiiging op zit.
En beveiligingen zijn er om gekraakt te worden.

Wat ik de laatste tijd vindt is dat de games veelste duur worden. 50 euro voor zo'n game en we staan al niet eens raar te kijken.

Als ik ze dus kan branden is de PSP voor mij.

Verder telkens wordt het af kunnen spelen van filmpjes telkens afgekraakt.
Waarom nou toch ?? dat is toch een extra functie.

DS heeft dat in iedergeval niet. Zo zijn ze ook bij mij afgevallen en ben ik voor de PS2 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Gatygun schreef op 14 juni 2004 @ 17:00:

Wat ik de laatste tijd vindt is dat de games veelste duur worden. 50 euro voor zo'n game en we staan al niet eens raar te kijken.

DS heeft dat in iedergeval niet. Zo zijn ze ook bij mij afgevallen en ben ik voor de PS2 gegaan.
Omdat je er een film twee keer voor moet kopen, daarom...
En ook de GC heeft een beveiliging op hun soort van Mini-DVDs. Dat wil nog niet zeggen dat het gekopieerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jij hebt een PSP-ding brander? oO

[ Voor 25% gewijzigd door Thunder op 14-06-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Anoniem: 2557 schreef op 14 juni 2004 @ 11:16:
[...]

Squeenix gaat twee nog niet nader benoemde spellen voor de PSP uitbrengen, dus daar ben ik ook niet zo heel bang voor :Y)
YAY! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
Nee dat wil het inderdaad niet maar een beveiliging is er niet voor niks opgezet.

Als ze het niet beveiligen dan zou het wel mogelijk zijn dus die beveiliging is er wel af te halen of de dvdtjes op een speciale manier branden.

Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Gatygun schreef op 14 juni 2004 @ 20:34:
Nee dat wil het inderdaad niet maar een beveiliging is er niet voor niks opgezet.

Als ze het niet beveiligen dan zou het wel mogelijk zijn dus die beveiliging is er wel af te halen of de dvdtjes op een speciale manier branden.

Vandaar.
Ja GameCube disks zijn te kopieren...
Als je een speciaal systeem hebt misschien. Bovendien zijn het geen disks die je in de winkel even kan kopen.
Zo draait bijvoorbeeld de disc andersom oid.
Dreamcast was zo idem. en ik denk dat de PSP ook zoiets zal hebben. Want het zullen in ieder geval geen Mini-cd's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dat komt omdat er eerst millijoenen word uitgegeven om zon game te maken (moet natuurlijk wel binnen 2 jaar, liever korter, met de mooiste technieken enzovoort, maar het mag natuurlijk niet te duur worden he?
Je MOET ze niet kopen, als je het geld er niet voor hebt, is het geen excuus om het te stelen, het is geen basislevensbehoefte oid...

en games (vooral op consoles) zijn deze generatie alleen maar goedkoper geworden!, de meeste N64 spellen kostte 160 gulden en ik weet nog wel dat ik PSX spellen kocht voor 60 euro..
VinnieWeiss schreef op 14 juni 2004 @ 20:50:
[...]

Als je een speciaal systeem hebt misschien. Bovendien zijn het geen disks die je in de winkel even kan kopen.
Dreamcast was zo idem. en ik denk dat de PSP ook zoiets zal hebben. Want het zullen in ieder geval geen Mini-cd's zijn.
De discs die ze voor de cube gebruiken zijn gewoon te koop hoor, misschien niet bij de Dirk vd broek zoals CD-rs maar wel gewoon op de markt.
alleen draait de cube ze niet (beveiliging)

de discs draaien NIET andersom, maar de laser lees andersom (van binnen <>buiten of andersom, weet ik ff niet

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 104283 op 14-06-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

[...]

Niet eens mini-DVD's toch, want ze zijn dacht ik 6 cm doorsnede, tegenover 8 voor standaard mini-CD's (correct me if I'm wrong).
Oja, GB(A) games zijn trouwens heel goed te kopieëren, hoe denk je dat al die 100-in-1 casettes op de markt komen 8)7 Dat kan je ook heel goed zelf maken, het vergt een investering in het begin maar daarna zet je zo al je games erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ze nou de prijs zouden verlagen mischien zouden dan meer mensen het spel gaan kopen waardoor de winst hoger zal zijn. dit zal toch niet snel gebeuren denk ik want hoeveel mensen kopen niet een spel omdat ze het moeten hebben en bijna niet meer naar de prijs kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

[...]

O geef mij maar eens voorbeelden van gekopiërde GC spellen? Die zijn er namelijk niet.

Je kunt alleen illigaal spellen spelen via een BB adapter en een save file van PSO. Streamen dus.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
schnumi schreef op 14 juni 2004 @ 21:23:
[...]

O geef mij maar eens voorbeelden van gekopiërde GC spellen? Die zijn er namelijk niet.

Je kunt alleen illigaal spellen spelen via een BB adapter en een save file van PSO. Streamen dus.
That's the point ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Anoniem: 104283 schreef op 14 juni 2004 @ 00:37:
[...]

Als er 2 apparaten van hetzelfde soort zijn (handheld in dit geval) kom je er niet onderuit dat ze vergeleken gaan worden. Ook omdat ze bijna tegelijk uit gaan komen, en van de concurerende bedrijven die gedeeltelijk dezelfde doelgroep willen aanspreken.

In zon geval vind ik het terecht specs en belangerijke dingen waar ik me aan stoor te bespreken.

-groot (breedte)
groot, tja jij vind het een min punt, andere een plus punt.
duur, xbox was ook 479 en nu 200 euro..
PSP ondersteund memorystick, doe je daar je film erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Rare redenatie heb jij om een PSP te kopen. Niet dat ie me verbaast maar toch...
Zo wordt het natuurlijk wel een vraag of die PSP wel een succes wordt.

En over die films. Ik heb het al eerder gezegd en zal het nog eens doen.
Iemand al over royalties gedacht :? Behalve sony ( Colombia Tristar dacht ik :? ) Zijn er natuurlijk meer filmmaatschappijen. Verder er wel eens aan gedacht dat die PSP toch wel een behoorlijke marktpenetratie moet hebben voor het aantrekkelijk is om die dingen uberhaupt op PSP formaat uit te brengen. Om dan nog maar te zwijgen over de gewone winkelier die er toch wat winkelruimte aan zal moeten besteden.

Voordat bovenstaande interressant wordt moeten er toch heel wat PSPtjes over de toonbank denk ik. ervan uitgaande dat het grootste deel ook nog geen films kijkt of zo als jij gaat doen.

edit: link naar die screenshot :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 10:23
Jij bent waarschijnlijk jonger als ik :) Toen ik net een super Nintendo had gekocht heb ik voor alleen het spel Street Fighter 2 fl. 260,- gulden betaald. Dat is dus een euro of 118,-. Ik vind 50 euro niet goedkoop, maar de goede spellen zijn het IMO wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111523

Anoniem: 56386 schreef op 14 juni 2004 @ 21:08:
Als ze nou de prijs zouden verlagen mischien zouden dan meer mensen het spel gaan kopen waardoor de winst hoger zal zijn. dit zal toch niet snel gebeuren denk ik want hoeveel mensen kopen niet een spel omdat ze het moeten hebben en bijna niet meer naar de prijs kijken.
Dan nog. Het is wel een idee, want de prijzen die nu voor een spel gevraagd worden zijn gewoon niet meer normaal. Net zoals met cd's en heel de zooi. T is eik gewoon achterlijk duur :( , maar ja iedereen koopt het toch wel vrolijk. Want je kijkt meestal toch naar wat je wilt hebben en niet naar de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Anoniem: 111523 schreef op 16 juni 2004 @ 19:50:
[...]

Dan nog. Het is wel een idee, want de prijzen die nu voor een spel gevraagd worden zijn gewoon niet meer normaal. Net zoals met cd's en heel de zooi. T is eik gewoon achterlijk duur :( , maar ja iedereen koopt het toch wel vrolijk. Want je kijkt meestal toch naar wat je wilt hebben en niet naar de prijs
Tel daarbij op dat de games in Japan duurder zijn .. ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 13:39
Erg kicke aparaatje, alleen een beetje groot.
Maarja, dan heb je ook wel een lekker groot beeldscherm.
En het feit dat hij mp3's kan afspele geeft hem een voordeel tov de DS? (die kan dat toch nie?)
Dus komt dit ding aardig in de buurt van de ultime gadget (je kan er nie mee belle :( :P )
Maar verder wel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111523

Je kan er nie mee belle
Haha, wou je er mee gaan bellen dan ;), daar heb je nou nog net telefoons voor :P. Maar het is verder wel een cool ding. En die MP3's afspelen is zeker ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
Hier is een nieuw filmpje te bezichtigen van wat games en films die op de PSP draaien.
Ook wordt er een uitleg van de PSP gegeven.

Voor de fans kijken dus.

http://www.gamespot.com/p...adventchildren/media.html

edit

wat ik wel jammer vindt is dat sony zelf geen touchscreen op die PSP heeft gezet.
Zou dit wel zo zijn dan wat DS helemaal nergens meer, maar dat is het dus niet.

Verder komt er denk ik niet echt een strijdt tussen deze 2 bij nader inzien.

De 2 handhelden zijn te verschillend om met elkaar te vergelijken ( touchscreen 2 schermpjes ).

Tuurlijk zal er een strijd komen via cijfers wie de meeste verkoopt ect ect.

toch is de DS op een heel ander vlak bezig dat hun redding dan ook moet worden tov de PSP.

Zelf hou ik meer van betere grafics dan dat geprut met een stokje op je scherm.
Dat is dus weer de mening van de verschillende persooN.

toch erg benieuwdt hoe de 2 presenteren en wat voor een games ze mee brengen.

Ik heb in iedergeval al genoeg poen op de bank staan voor aanschaf van 1 van de 2.

Mijn max is 300 euries :P

[ Voor 65% gewijzigd door Gatygun op 17-07-2004 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik zat me eik af te vragen, hoe kan je je mp3'tjes op dit ding krijgen?
Zijn die schijf-dingetjes te branden met een dvd-brander ofzo?

En ik las in de PU dat er geruchten gaan dat je er idd mee kan bellen! Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
eswa schreef op 29 juli 2004 @ 21:43:

En ik las in de PU dat er geruchten gaan dat je er idd mee kan bellen! Lol.
Gewoon net zoals een mp3 speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ja gruwelijk.. gruwelijk lelijk ja verschrikelijk zeg niet te filmen!
En qua grote vind ik hem ook wel behoorlijk bruut of lomp hoe je het wil noemen.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 20-06 17:32
eswa schreef op 29 juli 2004 @ 21:43:
Memorystick slot lijkt me het meest voor de hand liggende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
LifeTecH schreef op 29 juli 2004 @ 21:45:
Gewoon net zoals een mp3 speler
Hoe dan? Kabeltje in je pc, kabeltje in je psp en dan kan dat ding zelf mp3'tjes branden? Lijkt me niet...

En hoe werkt zown memorystick slot dan?

Ik wil nl. een DS of een PSP kopen en daarnaast ook nog een (nieuwe) mp3 speler. En aangezien men zegt dat de PSP ook als mp3speler door kan gaan, vind ik het wel interessant om te weten hoe dat dan werkt.
Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

eswa schreef op 25 juni 2004 @ 01:42:
Erg kicke aparaatje, alleen een beetje groot.
Maarja, dan heb je ook wel een lekker groot beeldscherm.
En het feit dat hij mp3's kan afspele geeft hem een voordeel tov de DS? (die kan dat toch nie?)
Dus komt dit ding aardig in de buurt van de ultime gadget (je kan er nie mee belle :( :P )
Maar verder wel alles.
Er zijn uitbreidingssetjes voor de GBA die je in staat zouden stellen mp3's en films te bekijken. De informatie zou je dan op een CF zetten en ikzelf verkies CF en SD nog altijd boven de memorystick van Sony. Alleen jammer de PSP niet voor december in de VS uit komt. :(
X-t-r-e-m-e schreef op 16 juni 2004 @ 19:47:
Jij bent waarschijnlijk jonger als dan ik :) Toen ik net een super Nintendo had gekocht heb ik voor alleen het spel Street Fighter 2 fl. 260,- gulden betaald. Dat is dus een euro of 118,-. Ik vind 50 euro niet goedkoop, maar de goede spellen zijn het IMO wel waard.
* Opi denkt terug aan de Neo Geo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
OpifexMaximus schreef op 21 september 2004 @ 23:47:

* Flint denkt terug aan de Neo Geo. ;)
500 gulden voor 'n spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Weer een update:

Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/2826/psp-a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/5233/psp-b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/9663/psp-c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/5614/psp-d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/8441/psp-f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img79.exs.cx/img79/5781/psp-g.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/4230/psp-h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/9225/psp-i.jpg
>:)

Deze spellen zijn zullen in december verkrijgbaar zijn. (Japan)

BANDAI
LUMINES (Music & Luminary Action Puzzle)
The legend of heroes Gagharvtrilogy White Witch (Role Playing Game)

CAPCOM
VAMPIRE CHRONICLE The Chaos Tower (Fighting)

CyberFront Corporation
KOLLON (Puzzle Action)

Electronic Arts
Need for Speed Underground Rivals -Working Title- (Race)
Tiger Woods PGA Tour -Working Title- (Golf)

FromSoftware
ARMORED CORE FORMULA FRONT (Mech Customizing Simulation)

HUDSON SOFT CO.
RENGOKU: The Tower of Purgatory (Action Role Playing Game)

KOEI
Dynasty Warriors (Action)
Mahjong -Working Title- (Table)

Konami Computer Entertainment Japan
METAL GEAR ACID (ACID)
MAH-JONG FIGHT CLUB (Board Game)

Marvelous Interactive Inc
AI Go (Board Game Master)
AI Mah-Jong (Board Game Master)
AI Shogi (Board Game Master)

NAMCO
KOTOBA NO PUZZLE MOJIPITTAN DAIJITEN (PUZZLE)
RIDGE RACERS (RACE)

Sega Corporation
Puyo Pop Fever (Puzzle)

Sony Computer Entertainment Inc.
Dokodemo Issyo (Misc.)
Hot Shots Golf (Sports, Golf)

TAITO
PUZZLE BOBBLE POCKET (Puzzle)

Als die Value Pack 200 euro gaat kosten in europa ben ik blij ;)
De batterij gaat volgens sony 5 uur mee. Maar ik lees net dat de helderheid van het beeldscherm(pje) lager wordt als je met een batterij speelt in plaats van de ac adapter :(
Maar nog belangrijker: Sinds wanneer heeft dat ding wireless lan 8)7 :? |:(

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/24142

[ Voor 94% gewijzigd door niels88 op 27-10-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 00:04
http://www.gamer.nl/nieuws/24142

Nette prijs, slechts €149 in Japan. €199 in Europa?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Doe mij maar die value pack! Is de PSP nou wel of niet regio gelocked? Anders haal ik er een uit azie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
The legend of heroes Gagharv Trilogy White Witch (Role Playing Game)
Kewl, is dat niet van Falcom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flint schreef op 27 oktober 2004 @ 18:06:
[...]

Kewl, is dat niet van Falcom?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik lees op gamespot 't volgende:
Also, the PSP's wireless connection, which follows the IEEE802.11b standard, can allegedly reach up to 30 meters indoors at 11Mbps, and 91 meters at 1Mbps. Outdoors, it can reach up to 120 meters at 11Mbps, and 460 meters at 1Mbps. The range will decrease if there are obstacles in the vicinity or strong electronic frequencies nearby, such as from microwave ovens or power lines.
Da's echt heel goed als ik 't zo lees.
460meter op 1Mb als je op 't open veld staat? :)
Da's wel heel ver... dat moet ik eerst zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Flint schreef op 27 oktober 2004 @ 18:15:
Ik lees op gamespot 't volgende:

[...]

Da's echt heel goed als ik 't zo lees.
460meter op 1Mb als je op 't open veld staat? :)
Da's wel heel ver... dat moet ik eerst zien :P
Ik ben zeer benieuwd hoe lang die batterij het nu echt gaat volhouden. In de pdf's van Sony staat dat ie 5 uur meegaat als:
Het geluid op 80% staat icm de hoofdtelefoon :>
Je geen wireless lan gebruikt
Je de helderheid van het beeldscherm lager zet

Oja wat ook interresant is:

bij main Input/Output staat:

:> IEEE 802.11B (Wi-FI) :>
USB 2.0 (mini-B)
Memory Stick Pro Duo
>:) IrDA>:)
8)7 IR Remote (SIRCS) :? (remote control :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90104

weet iemand hier hoe dat zit met de regio lock op de psp? en de spellen die in japan uitkomen zijn die ook engels? als beide antwoorden ja zijn dan weet ik genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Alpha-sphere schreef op 27 oktober 2004 @ 15:55:
Doe mij maar die value pack! Is de PSP nou wel of niet regio gelocked? Anders haal ik er een uit azie.
Mag ik vragen wat jouw beweegredenen zijn om er eentje uit Azië te halen? Het lijkt me namelijk dat alle tekst in de spellen Japans is (en voor mij dus onleesbaar).
Anoniem: 90104 schreef op 27 oktober 2004 @ 21:16:
weet iemand hier hoe dat zit met de regio lock op de psp? en de spellen die in japan uitkomen zijn die ook engels? als beide antwoorden ja zijn dan weet ik genoeg :)
^^^ wat hij dus zegt. :( :P
De spellen lijken mij stuk voor stuk oninteressant. :{ De line-up van DS, PS2 en Xbox vond ik tijdens hun release een stuk sterker.

[ Voor 48% gewijzigd door Opi op 27-10-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90104 schreef op 27 oktober 2004 @ 21:16:
Dit is tot nu toe de meest recente info:
In an interview for the official PlayStation website, SCEE president and COO David Reeves has said that PSP games should be region-free. Although the games will be region free, Sony is still expecting to have to region code movies for the PSP.
En wat de spellen betreft: Japanse spellen zijn in het Japans. Japanners spreken geen Engels. Soms heb je een uitzondering en zitten er Engelse ondertitels bij, maar of dat zo lekker is op zo'n klein schermpje (relatief klein) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Anoniem: 2557 schreef op 27 oktober 2004 @ 23:51:
[...]

Dit is tot nu toe de meest recente info:

[...]

En wat de spellen betreft: Japanse spellen zijn in het Japans. Japanners spreken geen Engels. Soms heb je een uitzondering en zitten er Engelse ondertitels bij, maar of dat zo lekker is op zo'n klein schermpje (relatief klein) :?
MrRudi heeft helemaal gelijk. Japen spreken heel slecht engels. Geschreven engels is wel ok. Verwacht maar niet veel engels in de JP games. Meer als "press start" en andere kleine dingen zal je niet tegen komen.

Het is goed nieuws dat ie niet gelocked is. Want sommige JP games komen wel in de States uit (dus vertaald) maar niet in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Ziet er goed en mooi uit! Helaas nog geen enkele info over de release date in Europa/US.... en de prijzen moet je ook maar afwachten... zou me niets verbazen als het 250 euro wordt voor een value pack...

Importeren vind ik niet handig ivm spellen en 100V...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122418

Was dit niet de Playstation Pocket??

Afbeeldingslocatie: http://www.toysnjoys.com/access_psx/pocketstation.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Anoniem: 122418 schreef op 28 oktober 2004 @ 13:04:
Was dit niet de Playstation Pocket??

[afbeelding]
Ja dat moest zoiets worden als de VMU van de Dreamcast alleen is die van de Playstation er nooit gekomen. Toen heeft SEGA er maar 1 voor de dreamcast gemaakt.

Achja wie heeft er nou ook behoefte aan een tamagotchi/memorycard in elkaar, gelukkig hebben ze dat ding bij sony maar afgeblazen. Hij zou waarschijnlijk toch wel geflopt zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
spydoggie schreef op 28 oktober 2004 @ 14:25:
[...]

Ja dat moest zoiets worden als de VMU van de Dreamcast alleen is die van de Playstation er nooit gekomen. Toen heeft SEGA er maar 1 voor de dreamcast gemaakt.

Achja wie heeft er nou ook behoefte aan een tamagotchi/memorycard in elkaar, gelukkig hebben ze dat ding bij sony maar afgeblazen. Hij zou waarschijnlijk toch wel geflopt zijn......
Hij was helemaal niet afgeblazen. Ik heb 'm gewoon zien liggen in de gameshop. En ik zag, in HK, ook mensen in de metro zitten met zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:06
Als ik zo de ''Value Pack'' edition zie :9~
Ik vindt dit ding zo mooi, het ziet er echt cool uit. Ik krijg gewoon rillingen als ik dat ding zie, ik moet hem gewoon hebben......'t is toch maar goed dat ie tegen kerst uitkomt, want dan weet ik wel wat ik dit jaar ga vragen aan de Kerstman!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Alpha-sphere schreef op 28 oktober 2004 @ 14:27:
[...]

Hij was helemaal niet afgeblazen. Ik heb 'm gewoon zien liggen in de gameshop. En ik zag, in HK, ook mensen in de metro zitten met zo'n ding.
hij is hier in Europe iig nooit gereleased, in Amerika weet ik niet.... in japan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Yonix schreef op 28 oktober 2004 @ 14:36:
Als ik zo de ''Value Pack'' edition zie :9~
Ik vindt dit ding zo mooi, het ziet er echt cool uit. Ik krijg gewoon rillingen als ik dat ding zie, ik moet hem gewoon hebben......'t is toch maar goed dat ie tegen kerst uitkomt, want dan weet ik wel wat ik dit jaar ga vragen aan de Kerstman!! ;)
Mag je hopen dat de kerstman ook aan import doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:06
johnnyv.nl schreef op 28 oktober 2004 @ 14:45:
[...]

Mag je hopen dat de kerstman ook aan import doet ;)
Zoals ik weet komt de kerstman toch overal in de wereld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Kun je er ook MP3 en films (miss met een speciaal adaptertje zelfs TV) op kijken?

Zo ja, dan issie van mij!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703 schreef op 28 oktober 2004 @ 20:52:
Kun je er ook MP3 en films (miss met een speciaal adaptertje zelfs TV) op kijken?

Zo ja, dan issie van mij!!! >:)
Je kunt er ook MP3 mee kijken ja :? :P

En films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 22-06 19:01
Dit is een vergelijking tussen de displays van de verschillende handhelds:

Afbeeldingslocatie: http://img93.exs.cx/img93/6756/post-54-1097959782.gif

PSP = playstation portable
FC = Pirate NES player
NDS = Nintendo dual screen
SWAN = Bandai Wonderswan
GBA = Gameboy Advance
GB = Original GameBoy

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/bye.gif Nintendo DS

nog een mooi plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://pspmedia.ign.com/psp/image/article/513/513175/the-psp-faq-20040528060732416.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:59

eviltweaker

DDPEEKIW

De PSP gaat net zo floppen zoals de atari lynx ook geflopt is :) , dus dat zwaaihandje bij de NDS gaat nergens over

[ Voor 3% gewijzigd door eviltweaker op 31-10-2004 12:35 ]

DDPEEKIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
lekkere vergelijking :D

Kon je met de Lynx films kijken, MP3's luisteren, GT4 spelen (van de Gran Turismo series zijn er 35 miljoen verkocht), enz enz

als ik alleen al zie hoeveel belangstelling er is op een paar fora zal dit ook wel weer een verkooptoppertje zijn voor Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik koop consoles altijd pas als er een kritische massa aan topspellen is bereikt, maar dit speeltje heeft zonder spellen al zoveel mogelijkheden dat ik vooraan in de rij sta als hij uitkomt. Als er in de tussentijd nou ook nog een PSP versie van PES wordt aangekondigd ben ik helemaal niet meer te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Sir_Killalot schreef op 31 oktober 2004 @ 12:39:
lekkere vergelijking :D

Kon je met de Lynx films kijken, MP3's luisteren, GT4 spelen (van de Gran Turismo series zijn er 35 miljoen verkocht), enz enz

als ik alleen al zie hoeveel belangstelling er is op een paar fora zal dit ook wel weer een verkooptoppertje zijn voor Sony :)
Ohja, de Lynx. Waarom floptie die nou ook alweer? Ohja. De grootte en de battery consumption. Hmmm dit komt bekend voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
als het zo zou zijn koop ik gewoon nog een accu :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Lynx flopte niet vanwege de batterijcapaciteit of de grootte, maar vanwege slechte marketing en weinig goede games.

Van dat eerste is zeker geen sprake bij de PSP en met spellen als GT4 in aantocht van het tweede ook niet echt. Ik heb nog nooit een goed racespel op een portable gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 00:56

Wimo.

Shake and Bake!

Anoniem: 72901 schreef op 31 oktober 2004 @ 14:22:
[...]

Ohja, de Lynx. Waarom floptie die nou ook alweer? Ohja. De grootte en de battery consumption. Hmmm dit komt bekend voor. :P
Dan kan nintendo ook net zo goed stoppen met ontwikkelen. Als ik dat plaatje hierboven zie vind ik ze beide log

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 20-06 17:18

Wekkie

Yeah

Dat scherm plaatje lijkt me wel een tikkeltje extreem. Ik heb m'n GBA er naast gehouden, schermpje is iets kleiner dan op het plaatje. Maar dan nog betekend dat wel dat die PSP echt übergroot is met zon scherm :P

Persoonlijk ga ik denk ik voor de DS, maar ik denk niet dat de PSP gaat floppen. Hoewel de batterylife toch wel een nadeel is. Met de GBA neem je tenminste nog een doosje AA batterijtjes mee in het vliegtuig (of trein, auto etc.)

[ Voor 4% gewijzigd door Wekkie op 31-10-2004 16:20 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ach we zullen het wel zien.

Sony gaat in iedergeval gigantisch veel verlies draaien op de PSP om zo te proberen een groot marktaandeel van Nintendo af te snoepen.

Sony kan zich dat ook permitteren kwa geld, Nintendo niet.

Voor de rest zijn de optie's voor de PSP wel leuk maar films kijken op zo'n ding zie ik echt niet zitten (veel kleiner beeld, minder geluid etc) en bovendien moet je dan je leuke films dubbel gaan kopen.

Ook het feit dat je van die sony memstickjes moet kopen gaat denk ik aardig wat poen kosten. En natuurlijk de batterij die toch minder lang meegaat.

Of je moet je brightness op zoveel % zetten en die optie uit en dat weer veranderen.... Tsja dat zijn geen echte oplossingen natuurlijk alleen maar noodhulpjes. Of je moet een 2de batterij erbij kopen wat ook weer poen gaat kosten.

[ Voor 23% gewijzigd door schnumi op 31-10-2004 16:25 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Wekkie schreef op 31 oktober 2004 @ 16:19:
Dat scherm plaatje lijkt me wel een tikkeltje extreem. Ik heb m'n GBA er naast gehouden, schermpje is iets kleiner dan op het plaatje. Maar dan nog betekend dat wel dat die PSP echt übergroot is met zon scherm :P

<knip>
je weet dat maten/pixels op je monitor anders zijn dan real life? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 31-10-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

of je nou een doosje varta cilinders in het vliegtuig meeneemnt of een accutje.. verschil is alleen dat batterijen goedkoper zijn maarja als je voor de prijs gaat ben je zoiezo meer geneigd een ds te kopen dan een psp.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wimo. schreef op 31 oktober 2004 @ 16:01:
[...]

Dan kan nintendo ook net zo goed stoppen met ontwikkelen. Als ik dat plaatje hierboven zie vind ik ze beide log
FYI is Nintendo alang klaar met de ontwikkeling. 8)7

En zo groot is de DS totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 00:56

Wimo.

Shake and Bake!

Anoniem: 72901 schreef op 31 oktober 2004 @ 16:33:
[...]

FYI is Nintendo alang klaar met de ontwikkeling. 8)7

En zo groot is de DS totaal niet.
Ik zie hierboven toch echt een plaatje waarbij ie behoorlijk aan de maat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Vergelijking van de afmetingen tussen de NDS en PSP: Rakkerzero in "Het Nintendo DS topic *"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd PSP is minimaal kleiner als de Nintendo DS.

Dat het log overkomt (De DS) komt natuurlijk door de 2 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RayNbow schreef op 31 oktober 2004 @ 16:52:
Vergelijking van de afmetingen tussen de NDS en PSP: Rakkerzero in "Het Nintendo DS topic *"
Rakkerzero is niet goed bij z'n hoofd. B)

De DS is makkelijk kleiner dan de PSP.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.