voor de mensen die hem gaan importeren maar ook willen multiplayen: http://games.fok.nl/news.php?newsid=1312
helaas
helaas
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar je zult toch wel met een japanse psp met europees spel tegen een europese psp kunnen spelen? Gewoon geen multiplayer spellen importeren lijkt me wel slim dus.Sir_Killalot schreef op 31 oktober 2004 @ 17:18:
voor de mensen die hem gaan importeren maar ook willen multiplayen: http://games.fok.nl/news.php?newsid=1312
helaas
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Assume there are no rules and it's one big free for all
I've got a feeling...
Juist, laat de DS mensen maar denken dat ze een beter produkt in handen krijgen
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Wat? Dit is een handheld game console. Geen pda.Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 22:50:
Ik zoek al een geruime tijd een klein apparaat die websites via een wifi netwerk kan openen op een resolutie die te doen is. Zou dat denk je kunnen? (het zou als ik helemaal kieskeurig wordt makkelijk zijn als het surfen mogelijk is via een http proxy)
Verwijderd
Alleen kon ik niet sturen (lopen) en schieten (met stokje) en de DS vasthouden tegelijkschnumi schreef op 31 oktober 2004 @ 20:45:
Ja dus hebben ze beide klasse titels.![]()
En op beide systemen zullen absoluut ports uitkomen maar ook veel nieuwe games. Alleen denken volgens mij veel personen dat bijv Mario 64 op de DS een rechtstreekse poort word maar als je het goed gaat bekijken word het echt een compleet andere game alleen dan in dezelfde werelden.![]()
Metroid Prime: Hunters bijv schijnt toch zeer lekker te werken met de touchscreen besturing, ze vergelijken het bij Gamespot zelfs met muisbesturing zo accuraat.
EenschLaten we nou gewoon gaan genieten van beide systemen en hopen dat er veel originele games op uit gaan komen.
Verwijderd
Dat klopt, maar aangezien er een 802.11b/g netwerkkaart inzit, lijkt het mij logisch dat je er mee kan surfen. Niet dus?Alpha-sphere schreef op 01 november 2004 @ 00:49:
[...]
Wat? Dit is een handheld game console. Geen pda.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
[ Voor 85% gewijzigd door RSP op 01-11-2004 09:41 ]
Verwijderd
Nee, maar kun je internetten op een DC met modempoort? Ja. Kun je internetten opeen PS2 met een netwerkadapter? Ja.Wiebbe schreef op 01 november 2004 @ 08:48:
volgens mij is dat netwerk/internet gaming
omdat er WiFi op zit wil het niet natuurlijk niet zeggen dat je ermee kan browsen..
een PS2 heeft ook een FireWire poort, maar kan ik daarmee video overzetten?
Verwijderd
Je kan inderdaad interneet op alles. Op m'n nokia 6230 kan je ook "internetten"Wiebbe schreef op 01 november 2004 @ 10:50:
ja, maar niet van het OS zelf, eigenlijk word er gewoon een "spel" geinstalleerd wat dus eigenlijk een browser is. Dit zal uiteraard ook kunnen op je PSP, kan zelfs op mijn nokia 6310 als het zou moeten..
Maar ik nam eerder aan als je gewoon een PSP pakt, hem aan de WiFi hangt, of je dan kan "internetten" (browsen dus)
sowieso zou ik niet de term "internetten" gebruiken, want internetten is natuurlijk wel VEEL meer dan alleen browsen...
Verwijderd
Het is een handheld. Dan wil ik niet nog eens 10kilo aan accu's met me mee moeten slepen alleen om op vakantie een beetje te kunnen gamen.Alpha-sphere schreef op 31 oktober 2004 @ 19:40:
Veel van de tekortkomingen kan omheen gewerkt worden. Of zijn niet zo erg.
- Accu gaat kort mee.
Dan koop je toch lekker de Value Pack. Krijg je er gelijk een accu bij. Dit is wat ik heb vernomen.
- Memory stick zijn zo duur.
Tis maar een eenmalige aankoop.
- UDM films gaan nergens over. Dan moet ik de film 2 keer kopen
Je hoeft geen gebruik te maken van die functie hoor. Als je dat niet wil kopen dan doe je het toch niet.
2 accu's lijk me wel genoeg toch? Das volgens de cijfertjes een uur of 8 ~ 10 gamen. Als ik in de vliegtuig zit naar azie dan kan ik niet eens zo veel achter elkaar gamen. Een eenmaal ergens aangekomen kan je de accu's opladen. Het batterij gebeuren wordt een beetje overdreven IMO.Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:44:
[...]
Het is een handheld. Dan wil ik niet nog eens 10kilo aan accu's met me mee moeten slepen alleen om op vakantie een beetje te kunnen gamen.
Ik zeg niet dat het niet goedkoop mag zijn (Ik vind zelf MS ook duur) maar sommige mensen zeggen het op een manier waarop het lijkt dat je heeeel erg veel meer betaal voor een memory stick.Dus omdat je iets maar 1x koopt mag het niet goedkoopt zijn
Films op een handheld console is wel geinig maar niet voor zo'n prijs.UMD films gaan idd helemaal nergens over. De functie is, vind ik overbodig. Je gaat een beetje 20 euro neerleggen voor een film die je vervolgens alleen op een klein schermpje kan kijken.
Als je met de psp ook bv een 1gb stick voor pc's kan gebruiken en ook divx films kan afspelen daarmee dan zou ik nog wel eens een psp willen kopen maar anders vind ik de ds de betere handheld omdat je niet met accu's hoeft te gaan zeulen enzo. GFX vind ik bij een handheld niet zo belangrijk, op een handheld heb ik liever games met leuke en verslavende gameplay.
Verwijderd
Met de DS zal je (hoogst waarschijnlijk) een 1gb stick (compact flash) kunnen gebruiken om divx af te spelen.Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:44:
[...]Als je met de psp ook bv een 1gb stick voor pc's kan gebruiken en ook divx films kan afspelen daarmee dan zou ik nog wel eens een psp willen kopen maar anders vind ik de ds de betere handheld omdat je niet met accu's hoeft te gaan zeulen enzo. GFX vind ik bij een handheld niet zo belangrijk, op een handheld heb ik liever games met leuke en verslavende gameplay.
Ze zullen toch niet zo dom zijn om geen batterij indicatie led erin te bouwen. Als de led van groen naar oranje springt is het tijd om te saven.Xrenity schreef op 01 november 2004 @ 18:27:
Natuurlijk kun je 2 accu's meenemen, maar ik denk niet dat het lekker speelt na 2 uur. Stel je voor dat de batterij ineens uitvalt na 2 uur en je hebt niet gesaved!
Dan save je dus echt om de paar minuten
Of stel je voor dat hij toevallig dan net uitvalt wanneer je savet
Verwijderd
Verwijderd
dat zijn keer op keer vernieuwendde spellen gast, dat vind ik danWekkie schreef op 31 oktober 2004 @ 20:32:
Je kan wel zeggen dat Nintendo Mario,Zelda en Metroid heeft. Maar Sony heeft GTA,GT en MGS.
Verwijderd
Das idd waar, maar vergeet niet gba heeft ook GTA en Driver en FF! ik denk persoonlijk dat het een vette kluif gaat wordenWekkie schreef op 31 oktober 2004 @ 20:32:
Je kan wel zeggen dat Nintendo Mario,Zelda en Metroid heeft. Maar Sony heeft GTA,GT en MGS.
I've got a feeling...
Verwijderd
Hehe, maar ik bedoelde het ook niet slecht, gewoon als weerlegging. GTA is niet meer enkel voor ps, terwijl mario, zelda, metriod... dat wel zijn voor ninty.Wekkie schreef op 02 november 2004 @ 21:29:
Ik bedoelde die post niet in een negatieve zinIk wou duidelijk maken dat, imo, Nintendo te vaak in één zin met Mario, Zelda en Metroid wordt gezegd, en Sony eigenlijk dus ook met GT4 en MGS mag worden gezien
Verwijderd
Dat zou ik idd kunnen, maar is het niet een beetje de bedoeling dat er juist geen kabels nodig zijn?!Sir_Killalot schreef op 02 november 2004 @ 23:00:
hoevaak ben je 4 tot 6 uur onderweg?
en als je thuis bent of op vakantie (hotel) prik je um toch gewoon in het stopcontact
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Kunt die zeker gebruiken, maar vind zo'n kabel altijd hinderlijk. Ik verplaats me ik-weet-niet-hoe-vaak als ik beneden in de zetel zit, of als ik ff naar de keuken ga wil ik het ding mee!Sir_Killalot schreef op 03 november 2004 @ 00:59:
maar als er een stopcontact in de buurt is kan je die toch gewoon gebruiken
gaat je accu nog langer mee ook
Als aanvulling wou ik dan toch nog even vermelden dat ze ondertussen niet stil hebben gezeten en MP: Hunters 5 compleet verschillende buttonschema's mee hebben gegeven.Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 01:44:
[...]
Alleen kon ik niet sturen (lopen) en schieten (met stokje) en de DS vasthouden tegelijkdat vond ik toch wel een tekortkoming, voor een handheld! Ja je kan dan prima met je duim op het scherm tikken, maar das weer een stuk minder precies.
[...]
Eensch
[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 03-11-2004 20:33 ]
Verwijderd
De batterij tijden zijn zonder Wi-Fi. Daarboven op gaat het maximaal 6 uur lang mee met een spel zoals tetris ofzo. Als je Gran Turismo 4 wilt spelen reken maar op maximaal 3 uur.Sir_Killalot schreef op 02 november 2004 @ 22:54:
De accu gaat 4 tot 6 uur mee
http://psp.ign.com/articles/560/560950p1.html
Verwijderd
How k*t, das echt weinig, maar dat is wat we konden verwachten na al die slechte berichten.Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 22:01:
[...]
De batterij tijden zijn zonder Wi-Fi. Daarboven op gaat het maximaal 6 uur lang mee met een spel zoals tetris ofzo. Als je Gran Turismo 4 wilt spelen reken maar op maximaal 3 uur.
Verwijderd
http://www.engadget.com/entry/7043728849548149/Sony PSP’s weak battery life
Posted Nov 3, 2004, 9:24 AM ET by Dan Wu
Related entries: Gaming, Handhelds
We’ll give props to Sony for putting a relatively inexpensive removable battery in the PlayStation Portable ($45 each), but the bad news is that you’re probably going to need a spare since the power of said battery is reputed to be a bit weak, at only 4 to 6 hours per charge. Now comes news (from Sony Computer Entertainment’s head man Ken Kutaragi no less) that when running complex 3D games (read: non-puzzle ones) the PSP mught require even more juice, perhaps even limiting battery life to as little as 2 hours of playtime per charge. Sony says they’re working on the issue (of course), and they point out that even the fabled Walkman had a weak initial battery life when it debuted. Not that we’re reassured or anything…
Of je moet van Groningen naar Maastricht rijden dan komt die 2 uur wel aardig in de buurt.johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 11:14:
De psp is blijkbaar bedoeld voor korte ritten (nou, kort, twee uur duurt een reis in Nederland echt vrijwel nooit)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Klopt, maar de meesten doen dit niet echt vaakRakkerzero schreef op 04 november 2004 @ 11:26:
[...]
Of je moet van Groningen naar Maastricht rijden dan komt die 2 uur wel aardig in de buurt.
[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 11:28 ]
Verwijderd
Ja fijn ff 2de batt kopen, weer €49 kwijt, heb je ook een totaal van €250johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 11:27:
[...]
Klopt, maar de meesten doen dit niet echt vaak![]()
Maar als je er dus voor 49$ een extra batterij bij koopt kun je vier uur spelen (na een korte onderbreking)
/me ziet het probleem niet echt
Meer dan zeg 4 uur achter elkaar gamen op een portable is sowieso niet echt gezond zeg maar
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 13:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Jongen, de PSP batterij is fantastisch. Het ligt aan het stroomverbruik van de PSP.johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 11:14:Maar er zullen denk ik best snel betere batterijen komen.
Dan kost een PSP 300 euro + 49 euro wil je een beetje lang kunnen gamen.johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 11:27:
Maar als je er dus voor 49$ een extra batterij bij koopt kun je vier uur spelen (na een korte onderbreking)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
149 euro in Japan, 200 hier, dus 250 met een extra batterijRakkerzero schreef op 04 november 2004 @ 14:57:
[...]
Dan kost een PSP 300 euro + 49 euro wil je een beetje lang kunnen gamen.
Dat is niet echt voor mij weggelegd. Dure shit allemaal.
Ik ga dan liever voor de NDS die kost maar 150 euro en kun je sowieso langer gamen dan die zielige 2 uur van de PSP. scheelt ook nog eens 200 euro en daar kun je toch weer zo'n 6 spellen van kopen.
[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 15:05 ]
Houd er rekening mee dat dit bedragen zonder BTW zijn.149 euro in Japan, 200 hier, dus 250 met een extra batterij
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Das een estimate.johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 15:03:
[...]
149 euro in Japan, 200 hier, dus 250 met een extra batterij
Sorry. Ik ben Nintendo fanboy.johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 15:03:
[...]@Ruzbeh: Doe eens normaal man, continu trollen en kleineren. De batterij is 1800mah, niet "geweldig" dus.
1800mah in zo'n kleine behuizing is eigenlijk wel impressive als ik dat vergelijk met mn pda. Ontwikkeling op batterij gebied loopt niet zo hard als andere electronica, athans als het op mah aankomt.johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 15:03:
....
@Ruzbeh: Doe eens normaal man, continu trollen en kleineren. De batterij is 1800mah, niet "geweldig" dus.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
Sorry hoor, maar 4 uur vind ik nog niet echt geweldig. Als je dan een uurtje speelt, de volgende dag weer twee dan heb je de derde dag tijdens het spelen een platte batt. Ofwel steek je je psp iedere avond in net als je gsm, maar lekker game in bed is toch zalig, beetje links spelen, beetje rechts spelen. Dat is toch veel relaxer zonder kabel!Arx schreef op 04 november 2004 @ 18:08:
[...]
Het zou me trouwens niets verbazen dat deze 'zorgen' weer marketing trucjes van Sony zijn. Zodat wanneer dat ding uitkomt het allemaal wel mee valt en dat hij wel gewoon met GT4 het 4 uur vol houdt. We zullen zien.
Verwijderd
Ik leg de schuld aan de UMD drive. Welke idioot van Sony heeft nou besloten om dat ding te gebruiken i.p.v. cartridges. Het slaat gewoon nergens op. Als ze nou gewoon cartridges hadden gebruikt, had het veel minder stroom geslurpt.Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 18:13:
[...]
Sorry hoor, maar 4 uur vind ik nog niet echt geweldig. Als je dan een uurtje speelt, de volgende dag weer twee dan heb je de derde dag tijdens het spelen een platte batt. Ofwel steek je je psp iedere avond in net als je gsm, maar lekker game in bed is toch zalig, beetje links spelen, beetje rechts spelen. Dat is toch veel relaxer zonder kabel!
Maar van zo'n super systeem (wat de specs toch wel zijn) kan je niet verwachten dat het even lang of langer mee gaat als een ds?!!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 04-11-2004 18:43 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Misschien een idioot die wat meer dan een MB of 256 aan game kwijt wil op zo'n ding. Flashgeheugen (enfin, het geheugen in cartridges) is nou nog niet zo goedkoop dat je voor één 1,5 gig diskje rond de 50 euro betaaldVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 18:22:
[...]
Ik leg de schuld aan de UMD drive. Welke idioot van Sony heeft nou besloten om dat ding te gebruiken i.p.v. cartridges. Het slaat gewoon nergens op. Als ze nou gewoon cartridges hadden gebruikt, had het veel minder stroom geslurpt.
[ Voor 35% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 18:52 ]
Verwijderd
Ik snap de stap wel, UMD's zijn gewoon lekker groot en sony wou niet ninty-style cardridges gaan gebruiken zoals de psx. Maar met cardridges hebt ge wel lekker geen (of bijna geen) laad tijden.Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 18:22:
[...]
Ik leg de schuld aan de UMD drive. Welke idioot van Sony heeft nou besloten om dat ding te gebruiken i.p.v. cartridges. Het slaat gewoon nergens op. Als ze nou gewoon cartridges hadden gebruikt, had het veel minder stroom geslurpt.
Verwijderd
Het enige voordeel van UMD is 1,5 GB. Oh, en het is niet ninty-style (wat natuurlijk een zeer groot voordeel is als je wilt concurrerenVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:48:
[...]
Ik snap de stap wel, UMD's zijn gewoon lekker groot en sony wou niet ninty-style cardridges gaan gebruiken zoals de psx. Maar met cardridges hebt ge wel lekker geen (of bijna geen) laad tijden.
Ik betwijfel nochthans of die cardridges echt zo duur zijn. Als de spellen voor $30 verkocht kunnen worden dan valt dat wel aardig mee.
Verwijderd
Platinum kan ook altijd op cardridge he...Flint schreef op 05 november 2004 @ 00:51:
1,5 GB is handig voor ingame filmpjes. Ik wil Final Fantasy niet van een cardridge spelen
En wat natuurlijk ook heel belangrijk is: Platinum games
Dat was in de tijd van de playstation echt heel erg slim van Sony. Toen had Nintendo met de N64 toch wel het nakijken.
Ik denk dat Sony niet veel keus heeft: Als ze nu nog 2 maanden (en dan zijn ze snel denk ik) nodig hebben om de batt het langer te laten uithouden, zijn ze de markt kwijt aan de ds.OpifexMaximus schreef op 04 november 2004 @ 00:07:
Ik kan me niet voorstellen dat Sony met een dergelijke korte batterijduur een apparaat op de markt durft te brengen. Stel je voor dat je hetzelfde met een mobiel, een PDA of een mp3/cd-speler zou hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 11:56 ]
[ Voor 38% gewijzigd door pagani op 05-11-2004 12:03 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 19:47 . Reden: Doe maar normaal ]
want... ?Alpha-sphere schreef op 05 november 2004 @ 18:00:
Op frontpage staat dat de DS mogelijk 186 euro gaat kosten.
nieuws: Nintendo DS mogelijk eind maart 2005 in de Europese winkel
Zoals ik op frontpage al heb gepost.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 19:46 ]
Verwijderd
Dat stinkt idd als het waar is, maar de psp prijs staat ook nog niet vast hé...Alpha-sphere schreef op 05 november 2004 @ 18:00:
Zoals ik op frontpage al heb gepost.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 19:46 ]
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwacht jij dat de PSP dan dezelfde prijs gaat krijgen als in de US en Japan?Alpha-sphere schreef op 05 november 2004 @ 18:00:
Verwijderd
Zover ik weet komt de psp ongeveer (misschien zelfs op dezelfde dag) als de DS in Europa. Allez dat wordt toch op dit moment verwacht. Wanneer de PSP in VS komt, weet ik eig niet... Maar daar mogen ze toch niet te lang mee wachten, want anders zijn ze de Amerikanen toch kwijt aan de dsArx schreef op 07 november 2004 @ 20:39:
Is dat nieuw dat ie pas zomer 2005 uit komt? Want ik meende dat hij in maart in Europa uit kwam, tegelijk met de Amerikan.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben bang dat die prijzen dan niet zullen kloppen, zal denk ik wel duurder uitvallen dan dat de koers aangeeft!Prijzen zijn tot op de cent na omgerekend van Yen naar Euro volgens de koers van 8 november 2004.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 15:33 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Apocrypha op 24-11-2004 17:10 ]
PhD i.o.
ja inderdaadMaximus schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:13:
Ik heb een GBA gehad, ik denk dat ik eerst de aap uit de boom kijk voordat ik mij dit speeltje toe vertrouwhij ziet er wel erg mooi uit en portable GT4, wie wil dat nu niet
Zou heel graag al de import willen kopen maar ik wacht toch maar op de europese versie. Ik wil gewoon kunnen multiplayeren met andere EU PSP'sWiebbe schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:16:
[...]
ja inderdaad
ik zelf vind de psp een erg mooi apparaat, en zou ook een perfecte aanvulling zijn voor naast mijn Nintendo DS. (mp3, films en mooie gfx) maar die batterij duur vind ik nog wel een beetje gevaarlijk voor 199 euro..
dus wacht ik gewoon af tot er echte reviews zijn
Verwijderd
DS heeft ook mp3 en film en nog veel meer...Wiebbe schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:16:
[...]
ja inderdaad
ik zelf vind de psp een erg mooi apparaat, en zou ook een perfecte aanvulling zijn voor naast mijn Nintendo DS. (mp3, films en mooie gfx) maar die batterij duur vind ik nog wel een beetje gevaarlijk voor 199 euro..
dus wacht ik gewoon af tot er echte reviews zijn
DS heeft geen GT4Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:34:
[...]
DS heeft ook mp3 en film en nog veel meer...
Je loopt wel risico om alsnog het verschil met de prijs die je in NL ervoor zou betalen bij te moeten leggen bij de douane.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:47:
Is het nou eigenlijk aan te raden je PSP / DS in tokio te halen?
Nee en Sony weer geen Mario of Metroid.
Verwijderd
Ik weet niet of ik dat hier mag bespreken, maar hebben we daarvoor niet het bekende doos opsturen naar NL en ding in je zak verhaal?Sjoan schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:51:
[...]
Je loopt wel risico om alsnog het verschil met de prijs die je in NL ervoor zou betalen bij te moeten leggen bij de douane.
ICT G33K
Dat zou werken... als hij al in NL verkrijgbaar zou zijn.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:03:
[...]
Ik weet niet of ik dat hier mag bespreken, maar hebben we daarvoor niet het bekende doos opsturen naar NL en ding in je zak verhaal?
[ Voor 8% gewijzigd door Sjoan op 24-11-2004 21:20 ]
Verwijderd
PhD i.o.
volgens mij lees jij mijn post niet ofzo?Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:34:
[...]
DS heeft ook mp3 en film en nog veel meer...
[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 25-11-2004 11:47 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Yep. Alleen dan gepre-renderde filmpjes dacht ik nog geen echte ingame actie. Dus met HUD etc en niet een replay want dat ziet er altijd mooier uit.Maximus schreef op donderdag 25 november 2004 @ 07:33:
Zijn er al beelden verkrijgbaar van GT4 op de PSP? Want dit is eigenlijk mijn enige reden om een PSP te kopen. Tuurlijk zijn er wel andere games zoals MGS:A maar goed, het draait om GT.
PhD i.o.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq