heb ff de topic doorgelezen en hier wil ik op ingaan.
- accu duur.
- games
- formaat
- gebruik
- kopieeren
Als eerst maar accu duur.
Ik heb uit verschillende bronnen waargenomen dat dit niet 2.5 uur is maar 10 uur. ik weet zo de linkjes niet maar met google kom je erg ver.
Games.
Ik denk dat de psp het wel gaat maken doordat ze een goede game reeks hebben. kom zeg wie wil er nou niet GTA3 vice city op dat ding spelen. ( het zou zomaar kunnen )
Nintendo hiertegen heb ik nu wel gezien met hun reeks games altijd hetzelfde liedje mario, pokemon en nog een hoop zooi erom heen.
Dit kan ook de reden zijn om natuurlijk niet voor de PSP te gaan maar dat is je eigen keuze.
Ik vindt de PSP er mooi bijzitten met zijn game reeks.
Formaat.
Ja ik vondt de gameboy advance ook wat groot maar ja voor zo'n grafisch geweld vindt ik het niks uitmaken.
In vergelijking met die portable koelkast van nintendo. ( geen films voor nintendo maar wel cola en andere frisdrank

).
Gebruik.
Ik zit zelf elke zomer weer ongeveer 2 dagen 6 uur in de auto achter mijn gameboy advance.
Mario, mario kart, pokemon. Komt me ongeveer wel me strot uit. (harry potter ziet er niet uit. )
Ik vindt het dan wel handig om lord of the rings te kijken op mijn PSP en Harry Potter lijkt me best leuk.
Is wat anders.
Om nog in te gaan over een eerdere post "wie kijkt er nu liever door zo'n psp schermpje of door een beeldscherm met dolby surround erop.
Ik vindt dat schermpje toch wat handiger dan een dolby surround set met beeldscherm in mijn tent en auto.
Maar ja dat is mijn mening.
Kopieeren.
Kom op zeg 2x hetzelfde kopen. Wat dacht je van internet halen en op DVDtje fikken of gratis bij de normale dvd een psp dvd erbij of nog een oplossing converteer software door sony zodat je het zelf om kan zetten.
PS PS2 worden alleen zo goed verkocht doordat er zo'n gigantische illigale kopieen van de spellen gemaakt worden.
Dit komt door de CDTjes en DVDtjes die kun je fikken dat kon niet met de N64 en dus gingen er een hoop mensen over naar de PS onderandere ik.
nog even wat extra's
Aangezien ik harry potter wel leuk vindt om te spelen lijkt me dat al helemaal op een handheld net zoals andere toppers driver en GTA.
Voor de nintendo fans.
Mario, mario kart en pokemon.
Het is net wat je wilt maar mijn mening gaat nu toch uit naar de PSP veel beter disigne en wat beter game reeks.
Maar ja dan krijg je het weer wat wil je precies
-( EDIT )-
Ook heb een eerdere post gehoord dat de PSP 3 centimetern langers is dan de GBA.
Dit is niet waar hij is nog iets groter dan dat om precies te zijn 4.55 cm groter dan de GBA ( zie foto ).
http://static.gameparty.net/screenshots/672/7608.jpg
[
Voor 32% gewijzigd door
Gatygun op 09-06-2004 08:49
]