Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
w031 ic.. bedankt voor je verhaal.. ben toch maar voor de C55 prepaid gegaan (O2)
denk niet dat je dat überhaupt gaat lukkenVerwijderd schreef op 04 June 2003 @ 16:06:
Ik heb ook wel erg veel intresse in die 32 Mb chip
kan ik eindelijk doom erop zetten
1. het javaplatform is er niet voor geschikt
2. de telefoon is er niet snel genoeg voor (staat er ook bij)
Vergeet niet dat je garantie vervalt met die chip he...
nou wil ik hun ff bellen, maar ik kan nergens een goed telefoonnummer van de O2 shop vinden, heeft iemand dat voor mij?
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Gewoon je naam zeggen en zeg dat je naar het nummer van de O2 shop op zoek bent.
bedankt maar van de computerjuffrouw snapte ik geen reet...Korakal schreef op 04 June 2003 @ 17:33:
Bel even met: 0800-2288027 (dealer helpdesk, maar dat maakt niet uit)
Gewoon je naam zeggen en zeg dat je naar het nummer van de O2 shop op zoek bent.
ik heb uiteindelijk op de site 0900-5000 500 als bestellingnummer gevonden, dus daar heb ik naartoe gebeld!
Daar ben ik overeengekomen om een faxje te sturen met ontbrekende gegevens en een liev
dus dat heb ik gedaan!
Maar ik moet zeggen de meneer aan de andere kant kwam aardig en hulpvol over (je hoort wel eens andere dingen over O2!)
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Verwijderd
Want als ik naar Startanimaties ga kan ik naar de map: EMS gaan, maar kan er geen animatie kiezen...
En is het mogelijk om die visjes in de menutjes te vervangen?
Verder heb ik nog niet super mooie spelletjes/beltonen gevonden maar ok ik houd dit topic in de gaten
Verwijderd
ga via explorer naar map animaties(uitgaande dat je daar een animatie hebt neergezet
dan naar de animatie die je als startanimatie wil gaan die openen
vervolgens op opties>instellen als>startanimatie
done
spelletjes is veelal betalen en ringtones zat kijk maar naar startpost
Verwijderd
Verwijderd
Maaru... bij o2 hadden ze m`n contract nog niet in de pc gezet, NA 3!!!!!!! dagen.
morgen weer bellen, stelletje sukkels
Maandag avond 11 uur besteld, vanmiddag contract binnen en opgestuurd ...Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 20:49:
Ik ga van een C55 naar een S55, houd wel van gadget phones
Maaru... bij o2 hadden ze m`n contract nog niet in de pc gezet, NA 3!!!!!!! dagen.
morgen weer bellen, stelletje sukkels
Nou nog zien wanneer ik hem in huis krijg
http://www.mobilegames.nl
Goede link om te zien welke nieuwe games er uit zijn voor de S55
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Hier zat ik ook net naar te kijken,
is hier al iets over bekent of deze ook verkrijgbaar is in NL
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
staat een stukje terug. Het gifje beweegt alleen als je je licht aan hebt staan.CAP-Team schreef op 05 June 2003 @ 11:45:
Ik probeer hier een animated gif als screensaver in te stellen, bij de preview gaat dat ook goed, alleen als de screensaver echt geactiveerd wordt is het gifje niet meer geanimeerd
Ik heb vandaag mijn contract gefaxed.. ik ben benieuwd wanneer ik mijn o2 pakket binnen heb
edit:
nog wat reviews die misschien de moeite waard zijn voor in de startpost:
http://www.mobile-review.com/review/siemens-s55-1-en.shtml
http://www.infosyncworld.com/reviews/n/2814.html
http://www.mobiledia.com/reviews/siemens/s55/page1.html (uitgebreid, maar niet heel positief
http://www.reviewcentre.com/reviews4118.html (user reviews)
http://www.guysworld.demon.co.uk/cool_s55.html
misschien hebben mensen er wat aan:)
[ Voor 33% gewijzigd door Bluppy2 op 05-06-2003 12:18 ]
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Statusomschrijving: (8 SH) Je bestelling is naar je verzonden.. Je kan het pakket ieder moment thuis verwachten
Ja ja hoop morgen mijn gsm te ontvangen! gister het contract verstuurd vandaag in werking gesteld!
Werkt trouwens fijn dat tracking gedoe zoude meer providers/shops moeten doen. kreeg meteen ook mijn nummer te zien ed.
done, thanxbluppy2 schreef op 05 June 2003 @ 11:57:
[...]
edit:
nog wat reviews die misschien de moeite waard zijn voor in de startpost:
http://www.mobile-review.com/review/siemens-s55-1-en.shtml
http://www.infosyncworld.com/reviews/n/2814.html
http://www.mobiledia.com/reviews/siemens/s55/page1.html (uitgebreid, maar niet heel positief)
http://www.reviewcentre.com/reviews4118.html (user reviews)
http://www.guysworld.demon.co.uk/cool_s55.html
misschien hebben mensen er wat aan:)
Verwijderd
godverdomme, dat heb ik weer, mijn contract ligt daar al 4 dagen, stelletje #&@^*&(@^&$*@%Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 17:11:
Statusgegevens
Statusomschrijving: (8 SH) Je bestelling is naar je verzonden.. Je kan het pakket ieder moment thuis verwachten
Ja ja hoop morgen mijn gsm te ontvangen! gister het contract verstuurd vandaag in werking gesteld!
Werkt trouwens fijn dat tracking gedoe zoude meer providers/shops moeten doen. kreeg meteen ook mijn nummer te zien ed.
gvd, morgen weer bellen
Die vraag stelde ik een paar pagina's terug ook al...CAP-Team schreef op 05 June 2003 @ 11:45:
Ik probeer hier een animated gif als screensaver in te stellen, bij de preview gaat dat ook goed, alleen als de screensaver echt geactiveerd wordt is het gifje niet meer geanimeerd

Antwoord: Plaatje is idd niet animated als de screensaver actief is, dit om energie te sparen. Druk de rode knop een seconde ofzo in, en dan issie wel weer animated.
Dan had ik zelf nog een vraagje: Nadat ik laatst GPRS had gebruikt kreeg ik ineens rechtsboven het woord "DATA" te zien, afgewisseld door het batterij-tekentje. En dat is sindsdien niet meer weggegaan, ook al zet ik GPRS uit.
Nu heb ik dus constant afwisselend mijn batterij-indicator en het woord "DATA" rechtsboven. Waarom en hoe kom ik er van af?
[ Voor 27% gewijzigd door Whuzz op 05-06-2003 19:33 ]
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Een paar dingetjes:Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 19:35:
Kan iemand mij (per email: enderspaul@hotmail.com) vertellen waar ik ouderwetse ringtones voor mijn S55 kan vinden?
In de http://gathering.tweakers.net/forum/faq staat onder andere dat het niet de bedoeling is dat je gaat crossposten, dwz je vraag meerdere keren op verschillende plekken stellen. In dit topic is inderdaad je vraag op de juiste plaats.
Op GoT is de etiquette dat we niet gaan vragen om dingen per mail te beantwoorden, dat gaat gewoon via de topics. Daar is het een forum voor.
Voor de rest: ik heb het antwoord al gegeven in je andere topic!
Maareh: lees de FAQ maar eens, 't zal je goed doen
Verwijderd
niet zo moeilijk toch?
Inladen met instellingen > weergave > kleurschema's > opties > inladen
C55: ook niet; een goedkope no-name datakabel doet precies hetzelfde
Verwijderd
Ik heb die inderdaad als leasebak ja! Echt super! Rijd als een idioot... En die THB Carkit staat best wel in mijn Ibi ja!speedme schreef op 04 juni 2003 @ 16:10:
Heb je de Seat Ibiza 130 Pk TDI met chip als leasebak ?
Dus de chip in de lease ?
Dat vind ik knap dan
En staat die BT carkit een beetje in de Ibiza ?
Ik heb namelijk zelf ook een 130 PK TDI (zonder chip) gehad als leasebak.
Maar helaas moest ik naar ander werk gaan uitkijken en dus geen leasebak meer
Olright, en zijn de noname datakabels ook ergens in de winkel te krijgen of moet je die via internet bestellen?Korakal schreef op 05 juni 2003 @ 22:54:
S55: nee dat is niet slim, want die zit er standaard bij
C55: ook niet; een goedkope no-name datakabel doet precies hetzelfde
Verwijderd
Maar hoe krijg ik de simkaart weer verwijderd?
En is die dual sim adapter ook in nederland verkrijgbaar en hoe werkt deze?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 14:38 ]
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 14:33:
Heb net mijn toestel binnen mooi dingetje! Alleen jammer van het o2 logo.
kan je verwijderen, tsjeck deze draad of de vorige
Maar hoe krijg ik de simkaart weer verwijderd?
huh ? gewoon, eruit halenis wel een beetje moeilijk blijkbaar
Ja ze verkopen ze bij Salesplaza.nl (gratis verzending)RedruM schreef op 06 June 2003 @ 11:07:
[...]
Olright, en zijn de noname datakabels ook ergens in de winkel te krijgen of moet je die via internet bestellen?
Of gewoon bij Ali Illegali op de (zwarte) marktJokerLash schreef op 06 June 2003 @ 15:16:
[...]
Ja ze verkopen ze bij Salesplaza.nl (gratis verzending)
Waarschijnlijk moet je gewoon je modem uitzetten, dat moet iig wel met mijn C35i.Whuzz schreef op 05 juni 2003 @ 19:32:
[...]
Die vraag stelde ik een paar pagina's terug ook al...
Antwoord: Plaatje is idd niet animated als de screensaver actief is, dit om energie te sparen. Druk de rode knop een seconde ofzo in, en dan issie wel weer animated.
Dan had ik zelf nog een vraagje: Nadat ik laatst GPRS had gebruikt kreeg ik ineens rechtsboven het woord "DATA" te zien, afgewisseld door het batterij-tekentje. En dat is sindsdien niet meer weggegaan, ook al zet ik GPRS uit.
Nu heb ik dus constant afwisselend mijn batterij-indicator en het woord "DATA" rechtsboven. Waarom en hoe kom ik er van af?
..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..
Als je die weer uit zet, zal het DATA weer verdwijnen
Instellingen --> Verbinding --> Fax/Data --> alle 3 vinkjes uitzetten
Verwijderd
Ik heb hem meteen gebruikt niet eerst opgeladen, maar laad hij nu wel op?
als ik op de powerknop druk licht het scherm iets op maar word dan weer zwart, dit duit aan dat hij helemaal leeg is?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 21:12 ]
Read the manual, als hij lange tijd niet gebruikt is, kan het een twee uur duren voordat de telefoon weer reageert (tijdens het laden).Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 20:52:
Ben nu aan het opladen hij was helemaal leeg maar ik krijg het toestel nu niet aan?
Ik heb hem meteen gebruikt niet eerst opgeladen, maar laad hij nu wel op?
als ik op de powerknop druk licht het scherm iets op maar word dan weer zwart, dit duit aan dat hij helemaal leeg is?
Geduld is een schone zaak. Heb zelf hetzelfde euvel meegemaakt met een andere telefoon. Dacht dat hij stuk was.
Als hij het inderdaad niet doet, kan je hem beter terugbrengen
Verwijderd
Heeft een siemens c55 de zelfde lader?
Da's wazig. Haal de accu er eens een uurtje af?Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 17:12:
Hij heeft de hele dag aan de lader gehangen maar doet nog steeds niks..
Heeft een siemens c55 de zelfde lader?
C55 = zelfde lader ja.
Verwijderd
ik weet zeker dat hij is uit gegaan omdat de accu leeg was.
Als ik nu start licht alleen het lampje op en gaat weer uit.
Ook heeft de accu niet opgeladen.
Verwijderd
de heren o2 vertellen mij dat ik hem maar even helemaal opnieuw moet aanvragen omdat hij er doorheen geglipt is, wat een enorme stel achterlijke domme idioten daaro zeg, damn
Da's klote! maar goed met een beetje geluk krijg je hem in de loop van volgende week! succes iig.Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 17:29:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
de heren o2 vertellen mij dat ik hem maar even helemaal opnieuw moet aanvragen omdat hij er doorheen geglipt is, wat een enorme stel achterlijke domme idioten daaro zeg, damn
maarre welke kleur levert O2, is het afwachten of altijd één kleur die ze leveren?
tnxbabbelbox schreef op 06 juni 2003 @ 20:42:
Dit heeft te maken met je fax/data instellingen
Als je die weer uit zet, zal het DATA weer verdwijnen
Instellingen --> Verbinding --> Fax/Data --> alle 3 vinkjes uitzetten
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
En hijs echt super, moet nog een boel ontdekken !
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 12:39 ]
Op die site stond een programma'tje wat je kon gebruiken om 'm te activeren.Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 12:38:
Kan iemand een beknopte maar complete uitleg geven van hoe het developers menu te activeren. De genoemde site is al een tijd down.
Ik zal misschien dat programma nog wel op m'n schijf hebben staan, maar ik kan 'm niet vinden
(weet niet waar ik naar moet zoeken)
Verwijderd
Korakal schreef op 08 juni 2003 @ 14:40:
[...]
Op die site stond een programma'tje wat je kon gebruiken om 'm te activeren.
Ik zal misschien dat programma nog wel op m'n schijf hebben staan, maar ik kan 'm niet vinden
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 17:25 ]
Verwijderd
Ik hoop dat je engels kuntVerwijderd schreef op 08 June 2003 @ 12:38:
Kan iemand een beknopte maar complete uitleg geven van hoe het developers menu te activeren. De genoemde site is al een tijd down.
En kun je ook duits?you need to get a certain long number, put it as a phone number in the very last place on your SIM, and then you can open this menu by pressing [Menu], [#]. To get this number, you need software for calculating it from you IMSI number and a SIM card reader connected to your PC.
Nou gebruik ik de meegeleverde seriele datakabel, het kopieren enzo gaat nogal traag.
Dus ik zou een bluetooth dongle ofzo willen aanschaffen hiervoor.
Is bluetooth dan een stuk sneller ?
Hoe duur is zo'n ding?
Ik kreeg bij me siemens zo'n ding en 4 aaa batterijtjes, die moet je daarin doen en als je accu van je mobiel op is kun je dat ding onder de telefoon klikken door middel van een soort "addaptertje" , het probleem is, er zit geen adaptertje bij voor de s55, wel voor de motorola startac, nokia 3310, siemens c35 en de ericson t28.
Ik dacht van; handig dingetje, komt mooi van pas, heb ik er niks aan.
Slim om zo'n ding mee te leveren als je hem niet eens op je mobiel kunt aansluiten

En bij de s55 heb je ook pin1 en pin2, pin1 staat standaart op "0000" , maar over pin2 kan ik niets vinden en kan hem dus ook niet veranderen
http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/309Bartjuh schreef op 08 June 2003 @ 19:31:
Dus ik zou een bluetooth dongle ofzo willen aanschaffen hiervoor.
Hoe duur is zo'n ding?
Er bestaan niet-originele converters voor de aansluiting 25/35/45 <> 55 series; ik heb alleen geen idee waar die te krijgen zijn.Ik kreeg bij me siemens zo'n ding en 4 aaa batterijtjes, die moet je daarin doen en als je accu van je mobiel op is kun je dat ding onder de telefoon klikken door middel van een soort "addaptertje" , het probleem is, er zit geen adaptertje bij voor de s55, wel voor de motorola startac, nokia 3310, siemens c35 en de ericson t28.
PIN2 is niet in gebruik in Nederland. Dat is niet specifiek iets van de S55 maar zit op je SIM kaart. De meeste toestellen geven dit ook weer.En bij de s55 heb je ook pin1 en pin2, pin1 staat standaart op "0000" , maar over pin2 kan ik niets vinden en kan hem dus ook niet veranderen
Er zit dus geen code voor PIN2 in.
1. Weet ikKorakal schreef op 08 juni 2003 @ 19:36:
[...]
1. http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/309
[...]
2. Er bestaan niet-originele converters voor de aansluiting 25/35/45 <> 55 series; ik heb alleen geen idee waar die te krijgen zijn.
[...]
3. PIN2 is niet in gebruik in Nederland. Dat is niet specifiek iets van de S55 maar zit op je SIM kaart. De meeste toestellen geven dit ook weer.
Er zit dus geen code voor PIN2 in.
Maar is bluetooth echt sneller of heeft het geen zin om aan te schaffen ?
2. Bedankt!
3. Raar, ik moet pin2 intypen bij kosteninstellingen, maar ik heb geen idee waar ik pin2 vandaan moet halen ...
BIj "prs.beltegoed" daar wil ik dus de prijs per einheid en per minuut veranderen, zodat je kan zien hoe duur een gesprek is etc. (of is dat daar niet voor
Bluetooth kan theoretisch een hogere snelheid halen dus ik denk dat het wel uitmaakt. Ik kan je alleen geen praktijkervaring feedbacken
Dat van die kosteninstellingen klopt wel. Normaliter is dat iets wat als netwerkinfo wordt meegezonden en achter PIN2 zit. In Nederland wordt dit niet meegezonden.
Zelf heb ik trouwens Vodafone, en die hebben een andere PIN2 setting; ik kan wel de instellingen wijzigen in de S55. Stop ik nou mijnzelfde SIMkaart in een ME45 dan is het weer beveiligd met PIN2. Dat snap ik ook niet helemaal

Gij zult zoekenKorakal schreef op 08 juni 2003 @ 14:40:
[...]
Op die site stond een programma'tje wat je kon gebruiken om 'm te activeren.
Ik wil er namelijk ook wel eens in, alleen die manier die op club-siemens word beschreven is te vaag en te omslachtig naar mijn mening.
Anyway, net maar een bluetooth dongle bij Mycom aangeschaft, ben ik van die irritante seriële kabel af
Kan ik nu ook internetten via mijn pc btw?
Owja nog iets, bij Siemens krijg je ook zon gprs verbindings-manager, alleen is deze in te stellen voor KPN, iemand de instellingen van O2 bij de hand?
Dit is dus het file'tje dat je nodig hebt het developer (netmonitor) menu te activeren.
http://www.vanderhurk.nl/mark/got/sscg102.zip
weet iemand het?Painxiom schreef op 07 June 2003 @ 18:12:
[...]
Da's klote! maar goed met een beetje geluk krijg je hem in de loop van volgende week! succes iig.
maarre welke kleur levert O2, is het afwachten of altijd één kleur die ze leveren?
Verwijderd
Korakal schreef op 08 June 2003 @ 21:05:
trouvé!!!
Dit is dus het file'tje dat je nodig hebt het developer (netmonitor) menu te activeren.
Volgens mij kun je met een VNC client op de gsm een pc/server compleet overnemen (en dus volgens mij ook internetten).WarPuppy schreef op 08 juni 2003 @ 20:58:
[...]
Gij zult zoeken
Ik wil er namelijk ook wel eens in, alleen die manier die op club-siemens word beschreven is te vaag en te omslachtig naar mijn mening.
Anyway, net maar een bluetooth dongle bij Mycom aangeschaft, ben ik van die irritante seriële kabel af
Owja nog iets, bij Siemens krijg je ook zon gprs verbindings-manager, alleen is deze in te stellen voor KPN, iemand de instellingen van O2 bij de hand?
Er is een programma voor genaamd "ActiveViewer".
http://www.simeda.com/activeviewer/
Zou je het eens willen proberen ? Ik heb namelijk nog geen bluetooth dongle en wacht eigenlijk totdat iemand dit heeft uitgeprobeerd.
Momenteel draai ik FW 11, upgraden naar fw12 doe ik liever nog niet, ik wacht liever totdat FW 16 beschikbaar komt, zodat ik niet met die hangende beltonen blijf zitten....
Heb gister detonate gedownload van Jamba, da's echt een vet spel! Lijkt veel op het aloude bomberman, alleen zit er nu een compleet verhaal aan vast..
Met 20kB vrij lukt de voice memo niet.Ch!pY-J schreef op 09 juni 2003 @ 14:14:
Heb nog een vraagje, al bijna vanaf het begin kan ik geen voice memo's meer opnemen. Heb het een paar keer kunnen doen, maar nu geeft hij steeds de foutmelding: "onvoldoende geheugen beschikbaar". Maar hoeveel geheugen moet er voor vrij zijn dan? Ik heb een permanent geheugen probleem. Heb je een paar leuke beltonen op je mobiel, een paar leuke spelletjes en een paar leuke plaatjes, staat hij meteen al bomvol. Maar bij zelfs 150 kb vrij, gaf hij nog steeds diezelfde foutmelding. Echt super zonde dat ze er maar 1mb geheugen in gedaan hebben.
Momenteel draai ik FW 11, upgraden naar fw12 doe ik liever nog niet, ik wacht liever totdat FW 16 beschikbaar komt, zodat ik niet met die hangende beltonen blijf zitten....
offtopic:
Heb gister detonate gedownload van Jamba, da's echt een vet spel! Lijkt veel op het aloude bomberman, alleen zit er nu een compleet verhaal aan vast..
Met 170kB lukt de voice memo bij mij wel.
Weet je nog goede site's met spelletjes voor de s55 enzo dan ?
Is bluetooth een stuk sneller dan serieel ?WarPuppy schreef op 08 juni 2003 @ 20:58:
[...]
Gij zult zoeken
Ik gok dat serieel bij mij zo'n 10kB/s gaat ...
Dat zou al erg snel zijn:
Seriële poort is normaal 9600 bps > ca 1 kb/sec
De te overbruggen afstand is theoretisch 100 meter, maar in de praktijk ongeveer 10 meter.
Verwijderd
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Het voelt sneller aan, want een midi file van 50 kilobyte is in 15 seconden wel overgezetKorakal schreef op 09 juni 2003 @ 17:04:
[...]
Maar goed, ik koop denk tog wel zo'n bluetooth stick ding
Het is wel mogelijk om deze verbindings-manager te gebruiken.WarPuppy schreef op 08 juni 2003 @ 20:58:
[...]
Allereerst kies je voor "Provider selecteren".
Vink dan de optie "handmatige inbel parameters" aan en klik op uitgebreid
Gebruik de volgende instellingen:
APN: internet
QoS: 2 0 4 1 2 (dit zijn de o2 netwerk parameters 204 = nl en 12 = O2)
vul in elk vakje 1 getal in.
Vul bij de eerste DNS dit in: 193.113.200.195
Als username gebruik je "o2nl", en als password het woord "password"
Succes ermee
Verwijderd
Ik zit hier met FW11, FW12 bedank ik voor, en wat ik ook doe aan port and baud het helpt niets...krijg het niet werkende(device not found)...siemens data suite en dergelijke werkt allemaal prima
Korakal schreef op 08 juni 2003 @ 21:05:
trouvé!!!
Ik heb FW12, maar ik denk niet dat dat hiervoor verschil mag maken. Deze tool was er namelijk al eerder.Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 22:30:
Zeg Korakal, werkt dit bij jou dan helemaal?
Ik zit hier met FW11, FW12 bedank ik voor, en wat ik ook doe aan port and baud het helpt niets...krijg het niet werkende(device not found)...siemens data suite en dergelijke werkt allemaal prima
[...]
Check goed of je bij de settings de juiste seriële poort selecteert en dat er geen andere programma's op die poort draaien op dat moment.
VoicememoBartjuh schreef op 09 juni 2003 @ 17:01:
Met 20kB vrij lukt de voice memo niet.
Met 170kB lukt de voice memo bij mij wel.
Weet je nog goede site's met spelletjes voor de s55 enzo dan ?
Heb toch maar es een hoop rommel van mijn phone af gegooit, ouwe e-mailtjes (70kb! het waren er geneens zoveel), achtergrondjes en foto's (50kb) en ringtunez die ik nu toch online heb staan (50 kb). Uiteindelijk had ik iets van 200 kb vrij. Toen kon ik iets van een minuut opnemen. Ik heb meteen uitgevist hoeveel kb hij minimaal nodig heeft om de voicememo te kunnen gebruiken. Het komt neer op ongeveer 150kb
Game
jamba.nl, heb ik het spelletje gekocht. 3,30 Euro voor een spelletje, volgens mij het goedkoopste op gratis kopieeren dan. Helaas hebben zij niet zo'n super uitgebreide keus.
Heb ergens op www.club-siemens.com op het forum gelezen, dat het verstandiger is om spelletjes te kopen dan te kopieeren van anderen, omdat voor een voorgaand model van een Siemens telefoon, de ontwikkelingen wat betreft spelletjes gestopt was. Gewoon omdat er nauwelijks spelletjes verkocht werden. Trouwens, hier op GoT is het denk ik ook niet toegestaan om gekochte spelletjes door te verkopen/kopieeren. Zoek anders eens op KaZaA op midlets, heb eens van iemand een zip-file gekregen met een 150 midlets. Volgens mij niet specifiek voor de S55. Gedeeltes van de spelletjes werkten, als je 3 levels had uitgespeeld, liepen sommigen vast. Detonate vond ik zoo vet, dat ik hem gewoon gekocht heb...
heb momenteel m'n homepage bij mijn provider volgegooit met *.mmf files. Deze vind ik persoonlijk beter dan *.mid files. Echter, via wap kan ik alleen *.mid files downloaden. Bij *.mmf geeft hij een foutmelding: "inhoudstype word niet ondersteund". Terwijl je deze files wel via bijv. http://www.dewin.org/ringtones/ (wap) kunt downloaden.
Verwijderd
Korakal schreef op 09 juni 2003 @ 22:32:
[...]
Ik heb FW12, maar ik denk niet dat dat hiervoor verschil mag maken. Deze tool was er namelijk al eerder.
Check goed of je bij de settings de juiste seriële poort selecteert en dat er geen andere programma's op die poort draaien op dat moment.
Ik probeer een andere mobiel te vinden, een nokia met infrarood, om een bestandje over te zetten ..
Kan dit eigenlijk
Nee
Van toestel merk 1 naar toestel merk 2 kun je in principe alleen vcard/vdate compatible info overzenden; contacts (namen en telefoonnummers) en afspraken.
max snelheid is 115000 bps... anders zouden seriele modems ook nooit 56k --> 4-5 kB/s halenKorakal schreef op 09 June 2003 @ 17:04:
[...]
eh..SileX schreef op 10 June 2003 @ 11:27:
[...]
max snelheid is 115000 bps... anders zouden seriele modems ook nooit 56k --> 4-5 kB/s halen
Verwijderd
WIE O WIE kan mij helpen?
Verder is het echt een super telefoon!!!!
(beetje creatief overnemen van een vergelijkbaar Siemens toestel, bijv de 35 serie)
MMS: kan alleen als je een GPRS abonnement hebt
Mail: eh, gewoon je instellingen van je provider overnemen
Verwijderd
Kan je gewoon de inbelverbinding van Vodafone gebruiken?Korakal schreef op 10 juni 2003 @ 13:35:
WAPpen: http://www.vodafone.nl/4_...=67&actionid=262&cnid=126
(beetje creatief overnemen van een vergelijkbaar Siemens toestel, bijv de 35 serie)
MMS: kan alleen als je een GPRS abonnement hebt
Mail: eh, gewoon je instellingen van je provider overnemenEn niet vergeten een inbelverbinding aan te maken.
Inbelnr: +31554544444
Verbindg. type: ISDN
login-naam: vodafone
wachtwoord: vodafone
Verwijderd
Voor een s55 kan je toch geen V-live abo krijgen? Dat is toch alleen maar voor een paar toestellen?
Die versie voor de C55 werkt gewoon, maar is niet in kleur. Je krijgt m in bruinoranje/zwart. Is inderdaad nostalgie, de levels lijken erg op Prince of Persia 1Painxiom schreef op 09 June 2003 @ 13:21:
heeft/kent iemand een werkende versie van prince of persia op de S55? ik kan alleen maar eentje voor op de C55 vinden, en dit spel roept bij mij toch een stukje nostalgie op...
Het zijn er helaas niet zoveel, ik heb m al uitgespeeld. Je kan lopen en springen, vechten is er niet bij.
Bedankt!!
edit:
zo'n spel, moet je het .jad bestand naar je telefoon kopiëren, of een andere?
(krijg hem waarschijnlijk vanmiddag binnen, dus zit al volop dingetjes te zoeken!)
[ Voor 64% gewijzigd door Painxiom op 10-06-2003 15:28 ]
Dat is voor WAP specifiek.Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 14:12:
[...]
Kan je gewoon de inbelverbinding van Vodafone gebruiken?![]()
Inbelnr: +31554544444
Verbindg. type: ISDN
login-naam: vodafone
wachtwoord: vodafone
Als je wilt emailen neem je gewoon een gratis ZON/Wanadoo/Tiscali/whatever accountje (of je gewone inbelaccount van je pc - vaak kun je zelfs met je breedband inlog nog analoog inbellen).
hij hangt nu aan de oplader!
over een uurtje zit hij er twee ur op en ga ik beginnen met "spelen" met het mobieltje!
Man wat ben ik blij!
je moet de jar en jad files beide in een subdirectory van \java\jam zetten (zie directory structuur met de datakabel en siemens software geïnstalleerd). De naam van die map zie je dan in je Games&More lijstjePainxiom schreef op 10 June 2003 @ 15:25:
oke, dn ga ik die maar eens opzoeken..
Bedankt!!
edit:
zo'n spel, moet je het .jad bestand naar je telefoon kopiëren, of een andere?
(krijg hem waarschijnlijk vanmiddag binnen, dus zit al volop dingetjes te zoeken!)
Dan mag je nu gaan spelenPainxiom schreef op 10 June 2003 @ 17:17:
Ik heb hem binnen!!
hij hangt nu aan de oplader!
over een uurtje zit hij er twee ur op en ga ik beginnen met "spelen" met het mobieltje!
Man wat ben ik blij!
Ik heb hem nu ook bijna besteld... Ik doe het icm verlenging van abbo dan is die 90 euro met cam
[ Voor 27% gewijzigd door RedruM op 10-06-2003 21:12 ]
Het werkt dankje!gwystyl schreef op 10 juni 2003 @ 18:07:
[...]
je moet de jar en jad files beide in een subdirectory van \java\jam zetten (zie directory structuur met de datakabel en siemens software geïnstalleerd). De naam van die map zie je dan in je Games&More lijstje
nou ik kan je verzekeren, je zult er geen spijt van krijgen!Door Xof - Tuesday 10 June 2003 18:17
Dan mag je nu gaan spelen
Ik heb hem nu ook bijna besteld... Ik doe het icm verlenging van abbo dan is die 90 euro met cam
je hobt trouwens een verrekt goede timing, exact een uur!
fout, heb het voor elkaar gekregen om met een Sony-Ericson T68i te communiceren, zowel infra rood als BT. Hij pakte echter niet alle bestanden. Voor zover ik weet alleen plaatjes...Korakal schreef op 10 June 2003 @ 10:36:
[...]
Nee
Van toestel merk 1 naar toestel merk 2 kun je in principe alleen vcard/vdate compatible info overzenden; contacts (namen en telefoonnummers) en afspraken.
Ook al een poging gewaagd met een Samsung S300 via infra rood, dit mislukte echter. Met nokia's heb ik nog geen ervaring.
Verwijderd
0000
---------------------------------------------------------------------
Verder was ik altijd een verwaand nokia gebruiker, zeker nadat ik een c35i had gehad, welke simpelweg bagger was. Siemens zet met de s55 een echte leuke tel neer. Vooral de vrijheid in het beheren van bestanden (ringtunes, gifs, jpgs, png, bmp, mmf, midi, java, enz enz) is erg goed. Via IR kun je deze telefoon benaderen, maar ook via de standaard meegeleverde kabel + software. (bij nokia kost zo'n pakketje 60 euro)
Verder heb ik 2 minpunten aan dit toestel weten te ontdekken, geen ernstige, maar wel intressante:
Het schermpje,
Mijn broertje heeft een 7210, dat scherm is stukken beter, hogere RES, meer kleuren. Maar met het scherm van de s55 valt prima mee te leven, al is 't maar 256 kleuren.
Het geheugen
Je kunt maar 11 'grote ' foto's maken met de camera. Dan zit 't geheugen vol en das nou jammer wanneer je gezellig aan 't uitgaan bent.
Oja, wat ook vet is, is dat je gewoon WAV files kunt omzetten (met een converter programmatje) naar MMF bestanden. Dan kun je die gewoon als beltoon nemen! Vet joh, zo'n jaren 20 telefoonbel
Vandaag was ik maar eens begonnen met de Carkit Comfort in te bouwen. Maar ik moest zojuist stoppen omdat ik door het donker niets meer zag.
Maar hij laadt in ieder geval alvast op. Nu nog uitvogelen hoe ik het geluid naar m'n radio stuur, incl. mute, en dan is dat ook klaar.
Bij mij is dat het dus niet, heb nog 1 poging resterend, dus verder maar niet meer aanzitten, al is het alleen maar voor de kosten instellingen die ik toch niet gebruik.Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 22:25:
even boven aan deze page, de PIN2 code van O2 standaard is (of iig was bij mij, net nieuwe s55 icm O2-500 abbo):
0000
[...]
heb mijn S55 sinds half april ook met O2 500 abo
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Ik heb al een account (van Vizzavi en van school). Deze instellingen heb ik ook al ingesteld, maar als ik hem probeer te versturen (of ontvangen) probeert de telefoon eerst te verbinden......en doe zegt ie: 'Fout bij CSD-verbinding'. Daarna meld hij: 'Geen antwoord van het net'.Korakal schreef op 10 juni 2003 @ 17:04:
[...]
Dat is voor WAP specifiek.
Als je wilt emailen neem je gewoon een gratis ZON/Wanadoo/Tiscali/whatever accountje (of je gewone inbelaccount van je pc - vaak kun je zelfs met je breedband inlog nog analoog inbellen).
Daarom denk ik dat het aan het inbelnummer moet liggen. Deze is in te stellen onder instellingen - verbindingen - data services- mail,java,rms - csd-instell [9-6-5]. Ik weet niet of dit goed is....? En wat wel de juiste instellingen moeten zijn om te kunnen mailen
Ch!pY-J schreef op 10 June 2003 @ 22:14:
[...]
fout, heb het voor elkaar gekregen om met een Sony-Ericson T68i te communiceren, zowel infra rood als BT. Hij pakte echter niet alle bestanden. Voor zover ik weet alleen plaatjes....
^^ in principeKorakal schreef op 10 June 2003 @ 10:36:
[...]
Van toestel merk 1 naar toestel merk 2 kun je >>> in principe <<< alleen vcard/vdate compatible info overzenden
Inderdaad, een enkel toestel zoals bijvoorbeeld de T68i ondersteunt het ook om rechtstreeks plaatjes in jpg/bmp formaat te sturen. Aangezien de S55 dat ook doet heb je goeie kans dat dat matcht (niet helemaal gegarandeerd).
Nokia's doen dat tot nu toe nog helemaal niet zo; je kunt niet rechtstreeks van en naar een Nokia een jpg plaatje sturen. Dat zal je dus met de S55 ook niet lukken dan
Let op dat je dus 2 aparte dingen moet instellen he!Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 00:41:
[...]
Ik heb al een account (van Vizzavi en van school). Deze instellingen heb ik ook al ingesteld, maar als ik hem probeer te versturen (of ontvangen) probeert de telefoon eerst te verbinden......en doe zegt ie: 'Fout bij CSD-verbinding'. Daarna meld hij: 'Geen antwoord van het net'.
Daarom denk ik dat het aan het inbelnummer moet liggen. Deze is in te stellen onder instellingen - verbindingen - data services- mail,java,rms - csd-instell [9-6-5]. Ik weet niet of dit goed is....? En wat wel de juiste instellingen moeten zijn om te kunnen mailen
1. je mailaccount (onder menu berichten)
2. een inbelverbinding (onder menu data services)
Vergelijk het met een pc: je moet je 56k modem instellen om met Internet verbinding te kunnen maken, maar je moet ook Outlook instellen om je mailbox te kunnen bereiken.
Voor de inbelverbinding kun je NIET de gegevens (inbelnummer etc) van een WAP verbinding instellen; aangezien zo'n verbinding alleen maar naar een WAP gateway connect en geen Internetverkeer doorsluist.
Je moet dus een gewoon inbelaccount instellen, en dat doe je inderdaad bij dataservices > mail,java,etc.
De juiste instellingen vraag je bij je Internetprovider op of staan zelfs gewoon in de handleiding bij je Internet/e-mail-abonnement.
Yep, bekend probleem met FW versie 12. Moet je even een stukje verder terug in dit topic kijken, daar is het ook al een paar keer gemeld.bluppy2 schreef op 11 June 2003 @ 00:07:
hebben meer mensen er last van als het geluid van de ringtones/wekker blijft doorgaan ondanks dat ik op de rode knop geramt heb?? ik krijg hem dan alleen maar uit door mijn telefoon helemaal aan-uit te zetten, maar misschien heb ik niet alles geprobeerd...
Je kunt overigens (voor zover tot nu toe bekend) niet downgraden naar FW versie 11, welke dit probleem niet heeft.
Maar heeft er nu al iemand geprobeerd om met ActiveViewer de pc over te nemen (via bluetooth) ? (zie mijn vraag en link pagina terug).
Dit topic is gesloten.