Heb ik gedaan, maar dan nog krijg ik het niet aan de praat !!!!
Anoniem: 65590
Nou ik heb de niet echte FW16 erop gepoept... En tot nu toe werkt hij perfect... Ik heb nog geen last gehad met de ringtone bug, ook niet toen ik FW12 erop had... Maar ik ben erg blij dat ik nu precies weet met welk toestel iemand belt... En natuurlijk het klik klak geluidje als ik een foto maak...
inmidels is ook bij siemens de echte update verkrijgbaar FW16
http://www.my-siemens.com...s55_s57_upgrade/main.html
http://www.my-siemens.com...s55_s57_upgrade/main.html
Thanks! 'kBen nu aan het flashen. 
Voor de geïnteresseerden:
)
Voor de geïnteresseerden:
(dat flashen mocht van mij ook best wat sneller gaan trouwensVersion 16: Improved overall software stability and performance through technical enhancements, e.g.
- Improved memory access and CPU usage to secure low power consumption
- Updated Java and sound functionality (such as the improvement of sound handling of incoming calls)
- Support of DRM (Digital Rights Management)
- Updated Java and sound functionalities
- A "click!" for the QuickPic Camera
- Additional language support
- The support of incoming MMS bigger than 50 KB
[ Voor 90% gewijzigd door AlvaK op 25-07-2003 19:15 ]
Heb de phone net geflashed maar kan weinig nieuwe dingen ontdekken eigenlijk. 
Kan iemand een lijstje maken van de merkbare veranderingen?
Whatever.
Anoniem: 70162
meendering schreef op 25 juli 2003 @ 19:33:
Nu wil ik de officiele erop zetten.. maar dat wilt hij niet
Hij zegt het toestel niet te vinden.. wat dus komt door die sw16 on officiele denk ik... Nu weet ik niet of er een verschil is met de officiele en de niet officiele.. ik ga in ieder geval eerst fw12 erop proberen te gooien.
Verder heb ik nog een vraag... als ik met die yamaha converter een wave bestand convert dan gaat dat goed, alleen ben je zo over de 48 kb heen, terwijl ik andere mmf ringtones online haal die veel langer zijn, en maar paar kb bevatten. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen, of is er een betere converter verkrijgbaar .. of zou ik dan echt zelf een mmf moeten gaan maken ?
EDIT: LOL, gewoon paar keer met aan en uit klooien, en onder dat hij de compoorts checkt de pincode invoeren en OK drukken.. en hij herkent hem.... updating, nu nog mn 2e vraag van hierboven.. iemand een idee ?
Verder heb ik nog een vraag... als ik met die yamaha converter een wave bestand convert dan gaat dat goed, alleen ben je zo over de 48 kb heen, terwijl ik andere mmf ringtones online haal die veel langer zijn, en maar paar kb bevatten. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen, of is er een betere converter verkrijgbaar .. of zou ik dan echt zelf een mmf moeten gaan maken ?
EDIT: LOL, gewoon paar keer met aan en uit klooien, en onder dat hij de compoorts checkt de pincode invoeren en OK drukken.. en hij herkent hem.... updating, nu nog mn 2e vraag van hierboven.. iemand een idee ?
[ Voor 23% gewijzigd door Tutti-frutti op 25-07-2003 23:00 ]
Waar kan ik FW12 vinden. Ik zit nl met het zelfde probleem.....Tutti-frutti schreef op 25 juli 2003 @ 22:52:
Nu wil ik de officiele erop zetten.. maar dat wilt hij nietHij zegt het toestel niet te vinden.. wat dus komt door die sw16 on officiele denk ik... Nu weet ik niet of er een verschil is met de officiele en de niet officiele.. ik ga in ieder geval eerst fw12 erop proberen te gooien.
Pc gamer
do it just like I dozuipman schreef op 25 July 2003 @ 23:26:
[...]
Waar kan ik FW12 vinden. Ik zit nl met het zelfde probleem.....
ALs hij je compoorten gaat checken moet je net OK drukken bij je pincode scherm, toen pakte hij hem wel opeens bij mij!
Anoniem: 39493
Hehe inderdaad dat werkt.Tutti-frutti schreef op 25 juli 2003 @ 23:35:
[...]
do it just like I do
ALs hij je compoorten gaat checken moet je net OK drukken bij je pincode scherm, toen pakte hij hem wel opeens bij mij!
Nou.. kheb even zelf wat gekut met geluidjes.. Kijk maar of jullie er wat aan hebben, kheb hier de tones die op mijn phone staan:
s55ring.zip
s55ring.zip
Ik heb fw16 er nu op, maar nu heb ik het idee dat hij soms erg lang moet laden, zijn er meer die hier last van hebben of ligt het um aan mij?
die looney tunes is kewlTutti-frutti schreef op 26 juli 2003 @ 00:48:
Nou.. kheb even zelf wat gekut met geluidjes.. Kijk maar of jullie er wat aan hebben, kheb hier de tones die op mijn phone staan:
s55ring.zip
zijn de animaties waarmee de telefoon opstart en afsluit ook te vervangen??
en in het menu: dan krijg je autoimatisch die icoontjes....is het ook mogelijk om standaard het tekstmenu weer te geven?
en in het menu: dan krijg je autoimatisch die icoontjes....is het ook mogelijk om standaard het tekstmenu weer te geven?
Anoniem: 32251
Die visjes niet volgens mij, je kunt wel zelf een tweede opstart/afsluit animatie instellen (bij opstarten komt hij dan vóór de PIN-invoer)Bartez schreef op 26 juli 2003 @ 12:26:
zijn de animaties waarmee de telefoon opstart en afsluit ook te vervangen??
Anoniem: 32251
Eén ding, merk ik net, is wel superfijn! Als ik nu gebeld wordt zie ik tenminste het caller-logo ipv dat domme belletje én zie ik naam + nummer van degene die belt onder elkaar staan! Dat is wel echt een superpluspunt, dan zie je tenminste vanwaar iemand beltmeendering schreef op 25 juli 2003 @ 19:33:
01)
is het iemand al gelukt te MMS-en met orange en de S55?
zoja, wat zijn de instellingen hiervoor?
02)
ps....ik heb volgens mij ook last van die bug dat het deuntje telkens door blijft gaan.....als je de telfoon niet opneemt.....terwijl er allang is opgehangen....is hier al een oplossing voor?
03)
lees hierboven dat als er een 'vriend' belt (toegevoegt aan groep 'vrienden') dat je dan dat icoontje ziet....
ik heb dat dus niet, heb net wel de laatste software gedownload...en geinstalled....
is dat een instelling misschien?
02)
ps....ik heb volgens mij ook last van die bug dat het deuntje telkens door blijft gaan.....als je de telfoon niet opneemt.....terwijl er allang is opgehangen....is hier al een oplossing voor?
03)
lees hierboven dat als er een 'vriend' belt (toegevoegt aan groep 'vrienden') dat je dan dat icoontje ziet....
ik heb dat dus niet, heb net wel de laatste software gedownload...en geinstalled....
is dat een instelling misschien?
[ Voor 81% gewijzigd door Bartez op 26-07-2003 13:50 ]
Gokje, jij hebt FW 12? In FW 16 is die bug voor een groot gedeelte opgelost... nieuwe FW erop en je bent er van af.Bartez schreef op 26 juli 2003 @ 13:42:
hoe kan ik controleren welke firmware erop staat?
p.s....heb net inderdaad geupghrade naar 12 ipv 16...ben nu met 16 bezig....
vandaar ook niet die groepsiconen....
iemand op de hoogte van MMS instellingen??
waarom kan ik btw geen voicerecorder file meesturen met MMS...da's erg jammer...
p.s....heb net inderdaad geupghrade naar 12 ipv 16...ben nu met 16 bezig....
vandaar ook niet die groepsiconen....
iemand op de hoogte van MMS instellingen??
waarom kan ik btw geen voicerecorder file meesturen met MMS...da's erg jammer...
[ Voor 73% gewijzigd door Bartez op 26-07-2003 13:57 ]
menu 9-4-6 en dan een keer op info druken, daar staat wel SW versionBartez schreef op 26 July 2003 @ 13:54:
hoe kan ik controleren welke firmware erop staat?
merci....en dan heb ik nog een klein vraagje.....welke beltoon is er standaard ingesteld?? als ik namelijk alle beltoontjes in de explorer beluister kan ik hem daar niet vinden....iemand enig idee?
net orange aan de phone gehad....kan nog niet MMS-en met orange, dat komt in ieder geval voor het eind van het jaar....
net orange aan de phone gehad....kan nog niet MMS-en met orange, dat komt in ieder geval voor het eind van het jaar....
[ Voor 24% gewijzigd door Bartez op 26-07-2003 14:57 ]
ff een vraagje die misschien niet echt in dit topic thuis hoort:
ik ben ook van plan om een S55 te kopen maar ik wil geen abo. Zijn er ook prepay dingen waar je mee kan gprs'en? ik kon het alleen bij orange vinden, de rest van die sites zijn zo vaag
ik ben ook van plan om een S55 te kopen maar ik wil geen abo. Zijn er ook prepay dingen waar je mee kan gprs'en? ik kon het alleen bij orange vinden, de rest van die sites zijn zo vaag
PSN: Houtvlot
Die standaard ringtone is de Siemens ringtone. Staat ook ergens op de bijgeleverde cd dacht ik.Bartez schreef op 26 July 2003 @ 14:30:
merci....en dan heb ik nog een klein vraagje.....welke beltoon is er standaard ingesteld?? als ik namelijk alle beltoontjes in de explorer beluister kan ik hem daar niet vinden....iemand enig idee?
Huh, mms pas voor het einde van het jaar!? Dat menen ze niet! Een maand geleden stond nog overal dat dat voor of in de zomer geïntroduceerd zou worden! Wat ik wel een tijdje geleden los heb weten te krijgen bij Orange, is dat als er veel vraag naar is, ze MMS misschien eerder introduceren. Dus als we met z'n allen gaat zitten zeuren bij Orange
"The future is bright, the future is Orange"dinges schreef op 26 juli 2003 @ 16:06:
Zijn er ook prepay dingen waar je mee kan gprs'en? ik kon het alleen bij orange vinden, de rest van die sites zijn zo vaag
edit:
Alleen jammer dat je dus nog niet kan MMS-en
Alleen jammer dat je dus nog niet kan MMS-en
Nogmaals: weet nou iemand hoe je i-mode en gewone html-pagina's kunt bekijken met de S55? M.a.w. welke instellingen ik dan moet gebruiken? Met de standaard O2-wapgateway gaat dat dus niet.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
i-mode gebruik ik niet, maar ik denk dat je daar een kpn abo voor moet hebben. gewone html pagina's gewoon intikken in je browser (optie 4: ga naar). meestal zijn ze echter te groot en krijg je een error
Die naam haalt hij alleen wel uit het adresboek ipv uit je telefoonboek. Is dat nog te wijzigen? Standaard staat mijn telefoonboek wel ingeschakeld. Wat zag je voor FW16 eigenlijk als er gebeld werd, alleen een nummer? Ik weet het geneens.Anoniem: 32251 schreef op 26 July 2003 @ 13:38:
[...]
Eén ding, merk ik net, is wel superfijn! Als ik nu gebeld wordt zie ik tenminste het caller-logo ipv dat domme belletje én zie ik naam + nummer van degene die belt onder elkaar staan! Dat is wel echt een superpluspunt, dan zie je tenminste vanwaar iemand belt
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Ik heb mijn adresboek als standaard, maar zag ook alleen die gegevens als ik gebeld werd. Weet dus alleen niet hoe dat zat als je het telefoonboek als standaard hebt. Ik had FW11 en draai momenteel FW 16.-Stef- schreef op 27 July 2003 @ 16:11:
[...]
Die naam haalt hij alleen wel uit het adresboek ipv uit je telefoonboek. Is dat nog te wijzigen? Standaard staat mijn telefoonboek wel ingeschakeld. Wat zag je voor FW16 eigenlijk als er gebeld werd, alleen een nummer? Ik weet het geneens.
Ps, binnenkort een fotoreportage van mijn eerste hardware error
Hoe krijg je dat voor elkaar? Was dat een veelgebruikte toets of spontaan een willekeurige?Ch!pY-J schreef op 27 July 2003 @ 18:54:
[...]
Ik heb mijn adresboek als standaard, maar zag ook alleen die gegevens als ik gebeld werd. Weet dus alleen niet hoe dat zat als je het telefoonboek als standaard hebt. Ik had FW11 en draai momenteel FW 16.
Ps, binnenkort een fotoreportage van mijn eerste hardware errorEen losse toets
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Anoniem: 52829
Hmm. minderzzz hopelijk wel garantieCh!pY-J schreef op 27 juli 2003 @ 18:54:
[...]
Ik heb mijn adresboek als standaard, maar zag ook alleen die gegevens als ik gebeld werd. Weet dus alleen niet hoe dat zat als je het telefoonboek als standaard hebt. Ik had FW11 en draai momenteel FW 16.
Ps, binnenkort een fotoreportage van mijn eerste hardware errorEen losse toets
En dat ga naar werkt bij mij dus niet - altijd web service error.Anoniem: 70162 schreef op 27 July 2003 @ 14:54:
i-mode gebruik ik niet, maar ik denk dat je daar een kpn abo voor moet hebben. gewone html pagina's gewoon intikken in je browser (optie 4: ga naar). meestal zijn ze echter te groot en krijg je een error
Jij hebt zeker Orange ofzo? Bij O2 werkt dat dus niet
Vlak na aanschaf van mijn S55 las ik op Club-Siemens.com dat iemand zijn "2" toets was afgebroken. Toen even snel mijn toestel geïnspecteerd en inderdaad ontdekt dat het echt van inferieure kwaliteit was. Dat forumlid heeft het toen met een beetje lijm opgelost.
Druk maar eens op de plek waar de rode pijl staat:

Precies dat hoekje kan wel erg ver ingedrukt worden!
Vanmiddag gebeurde het dan uiteindelijk. Ik was fanatiek aan het blackjacken via de Yahoo! portal, trouwens een echte aanrader!
Opeens hoorde ik "krak" en toen zat m'n "2" dus los. "K*T" was het toen. Hij zat toen vrij los in de behuizing. Echter, hij viel er niet uit! Wel was de 2 toets veel minder prettig te gebruiken. Omdat hij toch los zat meteen even gekeken hoe het eronder uit zag. Verbazing alom:

Die knoppen blijken dus vast te zitten met twee super super super dunne film scharniertjes (zie rode cirkel). Voor de duidelijkheid, een filmscharniertje vind je bijv. terug bij de dop van Dreft flessen. Alleen de variant in deze telefoon was wel heel karig uitgevoerd!
Denkende aan het forumlid van Club-Siemens, het vastlijmen van het knopje lijkt een veel betere verbinding te zijn!
Meteen maar ff naar de winkel gegaan waar ik hem gekocht had (toch wel relaxed zo'n grote stad met koopzondag
). Al vrij snel zei de verkoper dat er waarschijnlijk geen garantie op zat. "Pardon!" was daarop mijn antwoord, "Met krap twee maanden normaal gebruik mag zoiets toch niet gebeuren!". Dat waren de woorden die de verkoper aan het werk zetten
.
Helaas gebeurd de reparatie wel via Dynafix, een bedrijf dat zit aangesloten bij de Orange shop. Helaas weet ik ook niet ofdat deze wel door Siemens goedgekeurde reparaties uitvoerd. Daarentegen schijnt het bij Siemens echter wel hopeloos lang te duren voordat een toestel gerepareerd word.
Iemand ervaringen met Dynafix?
Druk maar eens op de plek waar de rode pijl staat:

Precies dat hoekje kan wel erg ver ingedrukt worden!
Vanmiddag gebeurde het dan uiteindelijk. Ik was fanatiek aan het blackjacken via de Yahoo! portal, trouwens een echte aanrader!
Opeens hoorde ik "krak" en toen zat m'n "2" dus los. "K*T" was het toen. Hij zat toen vrij los in de behuizing. Echter, hij viel er niet uit! Wel was de 2 toets veel minder prettig te gebruiken. Omdat hij toch los zat meteen even gekeken hoe het eronder uit zag. Verbazing alom:

Die knoppen blijken dus vast te zitten met twee super super super dunne film scharniertjes (zie rode cirkel). Voor de duidelijkheid, een filmscharniertje vind je bijv. terug bij de dop van Dreft flessen. Alleen de variant in deze telefoon was wel heel karig uitgevoerd!
Denkende aan het forumlid van Club-Siemens, het vastlijmen van het knopje lijkt een veel betere verbinding te zijn!
Meteen maar ff naar de winkel gegaan waar ik hem gekocht had (toch wel relaxed zo'n grote stad met koopzondag
Helaas gebeurd de reparatie wel via Dynafix, een bedrijf dat zit aangesloten bij de Orange shop. Helaas weet ik ook niet ofdat deze wel door Siemens goedgekeurde reparaties uitvoerd. Daarentegen schijnt het bij Siemens echter wel hopeloos lang te duren voordat een toestel gerepareerd word.
Iemand ervaringen met Dynafix?
Tja, veelgebruikte... Viel wel mee eigenlijk, toevallig wat meer voor dat black jack. Als ik dat spelletje niet gedaan had, dan was het waarschijnlijk wel een weekje later gebeurd denk ik...-Stef- schreef op 27 July 2003 @ 18:56:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Was dat een veelgebruikte toets of spontaan een willekeurige?
[ Voor 15% gewijzigd door jules op 27-07-2003 21:56 . Reden: update :) ]
ik heb o2...Sorcerer8472 schreef op 27 July 2003 @ 20:57:
[...]
En dat ga naar werkt bij mij dus niet - altijd web service error.
Jij hebt zeker Orange ofzo? Bij O2 werkt dat dus niet
Dat is inderdaad wel balen voor je Chipy.
Ik heb trouwens iets anders : ik kan geen seriele en bluetooth verbinding opbouwen met mijn S55.
Normaal klik ik op "mobile" in explorer om naar mijn gsm te gaan en dan files over te zetten.
Sinds ik FW16 heb kan ik dat niet meer.
Ook een bluetooth verbinding lukt niet meer. Begint te mekkeren dat er geen FTP service beschikbaar is. Dit terwijl ik absoluut helemaal niets veranderd heb aan de pc.
Het syncen met Outlook lukt trouwens wel
Iemand dit al eens gehad ?
Ik heb trouwens iets anders : ik kan geen seriele en bluetooth verbinding opbouwen met mijn S55.
Normaal klik ik op "mobile" in explorer om naar mijn gsm te gaan en dan files over te zetten.
Ook een bluetooth verbinding lukt niet meer. Begint te mekkeren dat er geen FTP service beschikbaar is. Dit terwijl ik absoluut helemaal niets veranderd heb aan de pc.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
ik druk toch maar liever niet op dat 'hoekje' (scary)
De 5 en de 8 hebben er ook in bepaalde maat last van. 
Tjah, we zien wel wat er gebeurt.... anders garantie claimen.
Tjah, we zien wel wat er gebeurt.... anders garantie claimen.
Whatever.
Ik weet niet welk merk BT je hebt op je pc? Ik heb een MSI variant die soms ook wel eens wil haperen.speedme schreef op 27 July 2003 @ 22:03:
Dat is inderdaad wel balen voor je Chipy.
Wat ik dan vaker doe is rechtermuisknop op BT symbool in de taakbalk -> explore My Bluetooth Places. Als je je foon al eens eerder gepaired hebt met je pc dan staat er ook een icoontje met SerialPort bij. Hier op dubbelklikken en de seriele verbinding word gemaakt.
Klik vervolgens op je mobieltje in verkenner/deze computer en voila, het zou weer moeten werken.
Gebeurd dit niet, probeer dan om de seriele verbinding te disconnecten en weer na een minuutje te reconnecten. Dit wil dan ook nog wel eens helpen. Werkt dit ook niet, start dan je pc opnieuw op en probeer het dan opnieuw. Andere situatie heb ik nog niet meegemaakt....
Heb daarjuist eens zitten zoeken naar een BT headset. Wat me opvalt dat ze allemaal vrij lang zijn voor de microfoon naar de mond te brengen.
Behalve die van Nokia, gaat mijn S55 deze herkennen of zijn ze helemaal niet compatibel.
Behalve die van Nokia, gaat mijn S55 deze herkennen of zijn ze helemaal niet compatibel.
paar vraagjes...
01) hoe kan ik in vredesnaam een favoriet instellen?? als ik bijvoorbeeld het 'weer' als een favoriete pagina wil instellen.....dan kan dat helemaal niet.....ik kan er alleen maar op klikken en verder niks.....weet iemand hoe dat werkt?
02) daarnaast wil ik mijn spelletjes upgraden....krijg ik een leuke SMS met een onzettend lange URL erin om te boel te updaten....die URL is zwart omringd, maar ik kan hem niet kiezen....weet er iemand hoe ik naar die pagina kan komen zonder het gehele adres te moeten intypen??
03) het veld waar ik mijn pincode moet invoeren (met die stomme visjes) is dat aan te passen? dus een andere animatie of plaatje?? zo ook de rondzwemmende visjes na het invoeren en OK geven van de pincode??
04) Is het mogelijk om het geheugen uit te breiden van de telefoon....ik had er nu een paar ringtones en plaatjes op staan.....hoppa, telefoon al vol.....ik d8 da's wel erg snel.....is die ruimte uit te breiden??
05) in standby mode, komt er een zwart veld met orange (in dit geval) te staan.....is dat te editen?
tot zover.....alvast bedankt als iemand wat antwoorden weet....
01) hoe kan ik in vredesnaam een favoriet instellen?? als ik bijvoorbeeld het 'weer' als een favoriete pagina wil instellen.....dan kan dat helemaal niet.....ik kan er alleen maar op klikken en verder niks.....weet iemand hoe dat werkt?
02) daarnaast wil ik mijn spelletjes upgraden....krijg ik een leuke SMS met een onzettend lange URL erin om te boel te updaten....die URL is zwart omringd, maar ik kan hem niet kiezen....weet er iemand hoe ik naar die pagina kan komen zonder het gehele adres te moeten intypen??
03) het veld waar ik mijn pincode moet invoeren (met die stomme visjes) is dat aan te passen? dus een andere animatie of plaatje?? zo ook de rondzwemmende visjes na het invoeren en OK geven van de pincode??
04) Is het mogelijk om het geheugen uit te breiden van de telefoon....ik had er nu een paar ringtones en plaatjes op staan.....hoppa, telefoon al vol.....ik d8 da's wel erg snel.....is die ruimte uit te breiden??
05) in standby mode, komt er een zwart veld met orange (in dit geval) te staan.....is dat te editen?
S55 icmde nokia headset werkt perfect.. ik heb 'm nu een paar maandjes en ben er echt tevreden over... behalve het feit dat de 10meter echt niet gehaald kan worden.. als ik um aan mijn riem heb hangen stoort ie al een beetje.. in het begin flink zitten vloeken maar ben er nu aan gewend.. net alsof er een iets te trage verbinden opgezet is, zal ik maar zeggen...Gizmoke schreef op 27 juli 2003 @ 22:52:
Heb daarjuist eens zitten zoeken naar een BT headset. Wat me opvalt dat ze allemaal vrij lang zijn voor de microfoon naar de mond te brengen.
Maar daar heeft m'n Jabra headset ook last van; ook icm met mijn 6310
Geef anders eens een html-url die het bij jou wel doet... pda.tweakers.net werkt bijvoorbeeld al niet bij mij
Welke headset werkt er dan zonder storing?Krypt schreef op 28 juli 2003 @ 00:02:
[...]
S55 icmde nokia headset werkt perfect.. ik heb 'm nu een paar maandjes en ben er echt tevreden over... behalve het feit dat de 10meter echt niet gehaald kan worden.. als ik um aan mijn riem heb hangen stoort ie al een beetje.. in het begin flink zitten vloeken maar ben er nu aan gewend.. net alsof er een iets te trage verbinden opgezet is, zal ik maar zeggen...
Maar daar heeft m'n Jabra headset ook last van; ook icm met mijn 6310
Want als ik er 1 koop wil ik onmiddellijk een goede kopen.
Ha, dat zijn een paar leuke vraagjes voor mij!Bartez schreef op 27 July 2003 @ 23:52:
paar vraagjes...
1) de favorieten
Voordat je een favoriet in kan stellen moet je een plaatsje vrij hebben in dit lijstje. Een tip die ik op het Club-Siemens.com forum heb meegekregen was het aanmaken van mapjes in je favorieten. Dan kun je er veel meer kwijt dan die standaard 10. Verwijder daarvoor 1 van je huidige niet gebruikte favorieten, of schrijf hem even op, klik vervolgens op opties en kies voor nieuwe map.
Om op jouw vraag terug te komen. Het toevoegen van een favoriet, of:
• Selecteer een lege plek, kies opties, waarnaar nieuwe invoer.
• Als je tijdens het browsen een leuke pagina tegenkomt die je wilt opslaan, kies voor de groene toets, menu komt te voorschijn, kies favorieten en vervolgens het mapje waar je hem in wilt hebben. Een vereiste is wel dat er een lege plaats in zit. Bovenaan verschijnt een nieuwe optie erbij: Toevoegen. Klik hierop en je nieuwe favoriet komt op de eerst volgende lege plaats te staan.
Onder de functie optie onder favorieten, kun je ook kiezen voor verplaatsen. Deze optie werkt ook voor het verplaatsen van favorieten naar andere mappen.
2) spelletjes downloaden
Hiervoor moeten wel je internet instellingen goed staan. Hiervanuit gaande kun je in je sms als die link gemarkeerd is gewoon op je groene bel toets drukken. Voila, hij start meteen de browser op en gaat naar de desbetreffende pagina!
3) inlogcode scherm
Helaas, bij mijn weten is dit scherm niet aanpasbaar. Alleen het scherm vooraf aan die code en het scherm bij het afsluiten is te customizen.
4) geheugen uitbreiding
In deel 1 van deze topic en het begin van deel 2 is er ook veel vraag naar geweest. Voor zover ik weet is er 1 user geweest die zei dat het mogelijk was. Echter nooit meer ervaringen van deze gebruiker gelezen over de 32mb waar die over aan het opscheppen was. Het princiepe was heel simpel. Gewoon het vervangen van het huidige geheugen door nieuw geheugen, maar ervaring had hij niet. Het geheugen is inderdaad heel weinig, ik baalde er in het begin ook van. Maar zoals ik lees in vraag 5 heb je Orange. Bij Share van Orange kan je onbeperkt wappen. Mijn tip: Zet een eigen wap homepage op als extensie van je opslagruimte van je mobiel. Hierop kan je allerlei soorten plaatjes uploaden van .gif .jpg .png .bmp .wbmp. Ook ringtones van het formaat .mid is geen probleem. Momenteel ben ik op zoek naar een manier om .mmf files downloadbaar te maken via W@P.. Ook animations zou moeten kunnen, denk wel aan de maximale bestandsgrote van 15 kb die via de browser gedownload kunnen worden (dit geld voor alle soorten bestanden!). Spelletjes downloaden gaat helaas van je Share bundel af. Overigens is het vrij makkelijk om die ook downloadbaar te maken van je homepage. Upload de ,jar file naar je homepage. Pas de link in de .jad file aan naar daar waar je de .jar file van het spel upload. Upload vervolgens ook deze file.
Een andere methode voor het ontvangen van grote files zou zijn ze te e-mailen als attachment naar je phone. Bij deze methode heb je echter wel de ruimte nodig van minimaal 2 keer de bestandsgrote van de file. Als je het mailtje aan het lezen bent kies dan voor de optie om de bijlagen op te slaan. De bijlagen worden opgeslagen in het de sounds map voor ringtonez, picture map voor plaatjes, animations voor bewegende beelden en andere files zouden in de misc map moeten komen. Vergeet niet dat mailtje te deleten, dit neemt namelijk ontiegelijk veel ruimte in beslag.
Overigens, als je ruimte te kort komt, gebruik je toevallig de mail client op je phone? Het verwijderen van e-mail berichten help ook gigantisch! Ik had een 20 mail berichten op m'n foon en nog een 20 die ik verstuurd had. Na het verwijderen ervan had ik opeens weer een 80 kb vrij!
5) energy saver
Ja, dat veld is te editen, echter helaas niet voor Orange & Vodafone mensen
Kies menu, 9, 8, 4, lijst, ga naar de eerste lege plek, kies invoer, scrol naar boven naar het einde van de lijst, selecteer "Verder netwrk", vul daarin de codes van je provider in. Bij naam kan je dus invoeren dat wat je in je display wilt hebben staan.
Codes:
• Orange 204, 20
• KPN 204, 08
• T-Mobile 204, 16
• O2 204, 12
• Vodafone 204, 04
Klinkt goed. Maar helaas werkt het bij Vodafone ook niet.......Ch!pY-J schreef op 28 juli 2003 @ 10:37:
[...]
5) energy saver
Ja, dat veld is te editen, echter helaas niet voor Orange mensen. Bij PcFer en bij mij was het iig niet mogelijk.
Kies menu, 9, 8, 4, lijst, ga naar de eerste lege plek, kies invoer, scrol naar boven naar het einde van de lijst, selecteer "Verder netwrk", vul daarin de codes van je provider in. Bij naam kan je dus invoeren dat wat je in je display wilt hebben staan.
Codes:
• Orange 204, 20
• KPN 204, 08
• T-Mobile 204, 16
• O2 204, 12
• Vodafone 204, 04
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Ik zie ook al waarom. Zodra ik telefoon uit en aan zet, dan zijn mijn voorkeursnetwerken weer gereset. Zou dit te maken hebben dat de S55 het probeert weg te schrijven op de SIM. En hier heb je niet altijd schrijfrechten op?gratiz schreef op 28 July 2003 @ 10:52:
[...]
Klinkt goed. Maar helaas werkt het bij Vodafone ook niet.......
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Bedankt Ch!pY-J voor je antwoorden...weet nu precies hoe het werkt.....
ik zit alleen nog steeds met mijn e-mail te klooien...heb in alle topics al precies gedaan wat er stond, maar het lukt me niet een e-mail te versturen.....
ik zal de boel eens bij orange in laten stellen....want als ik de snelkoppelin INBOX kies in share, dan zegt ie dat hij leeg is, terwijl er 3 meeltjes instaan.....
ik zit alleen nog steeds met mijn e-mail te klooien...heb in alle topics al precies gedaan wat er stond, maar het lukt me niet een e-mail te versturen.....
ik zal de boel eens bij orange in laten stellen....want als ik de snelkoppelin INBOX kies in share, dan zegt ie dat hij leeg is, terwijl er 3 meeltjes instaan.....
je moet ook 'nieuwe mail ophalen' doen of 'verzenden/ontvangen'. en welke smtp server heb je ingevuld ? niet elke provider laat 'vreemde' verbindingen toe op hun server.Bartez schreef op 28 July 2003 @ 11:18:
Bedankt Ch!pY-J voor je antwoorden...weet nu precies hoe het werkt.....
ik heb dit ingesteld: (heb ORANGE btw)
in INSTELLINGEN -> VERBINDING -> DATA SERVICES -> MAIL,JAVA,RMS
daar nieuwe aangemaakt, heb ik 'internet' genoemd. In de instellingen hiervan heb ik bij 'GPRS-data' als APN wederom 'internet' ingevuld (zoals omschereven op de orange website)
nu terug naar begnscherm telefoon en daarna naar de BERICHTEN -> INSTELLING -> E-MAIL -> ACCOUNTS : daar heb ik een nieuwe account aangemaakt die ik ORANGE genoemd heb. Bij GEBRUIKSINST. hiervan heb ik het volgende ingevuld:
* provider: internet (de zojuist aangemaakte provider)
* gebr. naam : de naam die bij een e-mail verschijnt als afzender...toch?
* e-mailadres: .....@orange.nl
* Antw.adres: .....@orange.nl (zelfde als email)
* gebruiker ID : is dit dezelfde naam als er voor @orange.nl staat?
* wachtwoord : zelfde wachtwoord om in te loggen op SHARE van orange
Hierna naar MAIL instellingen:
* kleiner dan 8kb
* bericht op server : JA
* types: pop3
* pop3 server: pop.orange.nl
* pop3 poort: 110
* SMTP server: smtp.orange.nl
* SMTP poort: 25
* SMTP AUTH.: nee
nu zou ik na het maken van een e-mailbericht deze moeten kunnen versturen (met account orange), maar hij geeft de volgende melding: verzonden : 0 en transmissie is niet mogelijk
- ik snap dus echt niet wat ik verkeerd heb gedaan of waarom het niet lukt.....moet ik ergens nog meer instellen misschien??
heeft er iemand enig idee?
ps...stel dat het werkt....is het dan mogelijk om gemaakte foto's met de camera te e-mailen naar een bepaald adres?? ik d8 namelijk van wel....
* daarnaast kan ik mijn email wel uitlezen als ik inlog op share en dan via communicatiosn mijn mail check. op de beginpagina van share staat overigens ook een mapje INBOX....deze geeft de melding dat hij leeg is, terwijl er 3 meeltjes inzitten.....versturen lukt dus niet....
in INSTELLINGEN -> VERBINDING -> DATA SERVICES -> MAIL,JAVA,RMS
daar nieuwe aangemaakt, heb ik 'internet' genoemd. In de instellingen hiervan heb ik bij 'GPRS-data' als APN wederom 'internet' ingevuld (zoals omschereven op de orange website)
nu terug naar begnscherm telefoon en daarna naar de BERICHTEN -> INSTELLING -> E-MAIL -> ACCOUNTS : daar heb ik een nieuwe account aangemaakt die ik ORANGE genoemd heb. Bij GEBRUIKSINST. hiervan heb ik het volgende ingevuld:
* provider: internet (de zojuist aangemaakte provider)
* gebr. naam : de naam die bij een e-mail verschijnt als afzender...toch?
* e-mailadres: .....@orange.nl
* Antw.adres: .....@orange.nl (zelfde als email)
* gebruiker ID : is dit dezelfde naam als er voor @orange.nl staat?
Hierna naar MAIL instellingen:
* kleiner dan 8kb
* bericht op server : JA
* types: pop3
* pop3 server: pop.orange.nl
* pop3 poort: 110
* SMTP server: smtp.orange.nl
* SMTP poort: 25
* SMTP AUTH.: nee
nu zou ik na het maken van een e-mailbericht deze moeten kunnen versturen (met account orange), maar hij geeft de volgende melding: verzonden : 0 en transmissie is niet mogelijk
- ik snap dus echt niet wat ik verkeerd heb gedaan of waarom het niet lukt.....moet ik ergens nog meer instellen misschien??
heeft er iemand enig idee?
ps...stel dat het werkt....is het dan mogelijk om gemaakte foto's met de camera te e-mailen naar een bepaald adres?? ik d8 namelijk van wel....
* daarnaast kan ik mijn email wel uitlezen als ik inlog op share en dan via communicatiosn mijn mail check. op de beginpagina van share staat overigens ook een mapje INBOX....deze geeft de melding dat hij leeg is, terwijl er 3 meeltjes inzitten.....versturen lukt dus niet....
[ Voor 14% gewijzigd door Bartez op 28-07-2003 11:53 ]
Voor de liefhebbers,
Siemens heeft ook een .ZIP file te downloaden voor de nieuwe versie van Data Suite. (versie 1.0.0.53)
Download .ZIP file
Dit is een hele verbetering t.o.v. die realtime downloader
Telkens als je wat wilt veranderen in de installatie moet ie al die MB's gaan downen, heel irritant, vind ik zelf
Siemens heeft ook een .ZIP file te downloaden voor de nieuwe versie van Data Suite. (versie 1.0.0.53)
Download .ZIP file
Telkens als je wat wilt veranderen in de installatie moet ie al die MB's gaan downen, heel irritant, vind ik zelf
als de smtp en pop server goed zijn ingevuld kan ik er niets fouts aan ontdekken.
ow en ja je kan foto's meteen versturen met email. (of ems, of mms) zodra je een foto hebt gemaakt kan je de optie 'verzenden via' gebruiken en dan het berichtsoort te kiezen. best handig.
Bekijk de Orange e-mail instell site eens goed, zelfde wachtwoord idd, maar dan alle letters in hoofdletters ipv kleine letters...Bartez schreef op 28 July 2003 @ 11:45:
Yupz, foto's kun je verzenden, daar maak ik ook gretig gebruik van als ik geen ruimte meer heb en nog meer foto's wil maken. Overigens kun je ze meteen aan je foto album toevoegen! Lees de Orange site voor meer info over het aanmaken van je foto album en hoe de foto's via e-mai te uploaden.
Die inbox van Share, welke bedoel je nu precies? Als je je browser opstart, is het dan de 4e optie? Dat schijnt te zijn voor bepaalde push berichten afkomstig van je provider, ik heb het nog nooit kunnen gebruiken. Andere inboxen werken gewoon bij mij
ja die 4e optie ja....aha, is die daarvoor.....ok...
p.s. voor de leifhebbers, heb w8woord in hoofdletters ingevoerd en voila!! werkt!
p.s. voor de leifhebbers, heb w8woord in hoofdletters ingevoerd en voila!! werkt!
Waar kan ik zien welke versie ik geinstalled heb ? Kheb hem namelijk eergisteren geinstalleerd.. dus weet niet of ik al de nieuwste versie heb...babbelbox schreef op 28 July 2003 @ 12:12:
Voor de liefhebbers,
Download .ZIP file
Die lijst word bij mij niet gereset iig. Ik heb wel het vermoeden dat de naam van het netwerk op de sim gebakken zit. Eigenlijk is dit wel lollig, Orange heeft het nog steeds niet voor elkaar gekregen om bij mij Dutchtone te vervangen voor Orange op m'n scherm. Gisteren zeiden ze in de Orange shop dat ik toch maar ff moest bellen met de klantenservice. Ga ik zo maar ff doen....gratiz schreef op 28 July 2003 @ 10:55:
[...]
Ik zie ook al waarom. Zodra ik telefoon uit en aan zet, dan zijn mijn voorkeursnetwerken weer gereset. Zou dit te maken hebben dat de S55 het probeert weg te schrijven op de SIM. En hier heb je niet altijd schrijfrechten op?
Dutchtone is voor buitenlanders volgens mij hetzelfde als Cheaptone. Dan vind ik Orange toch wat beter staan.
[ Voor 8% gewijzigd door jules op 28-07-2003 14:31 ]
door middel van naam.gsm@sms.orange.nl kan er een meeltje naar je gsm als SMS verstuurd worden. de tekst van het onderwerp is dan zichtbaar.....kost dit geld als je share hebt? oftewel...kan iedereen die hiernaartoe een mailtje stuurt, gratis sms-en??
ps....is het mogelijk om door middel van bluetooth het adresboek etc bij te werken ipv mbv de datakabel en datasuite??
ps....is het mogelijk om door middel van bluetooth het adresboek etc bij te werken ipv mbv de datakabel en datasuite??
[ Voor 20% gewijzigd door Bartez op 28-07-2003 15:23 ]
Voor die eerste vraag kan je het beste de klantenservice bellen, ik heb het vermoeden dat dit wel word doorberekend op je rekening. Echter als je op je ...@orange.nl adres (waar "..." je nick staat en niet je 06#) een mailtje ontvangt. Word er meteen een sms verstuurd. Een tijdje geleden zou dit nog gratis zijn, ik weet niet ofdat dat momenteel ook nog zo is.Bartez schreef op 28 July 2003 @ 15:17:
door middel van naam.gsm@sms.orange.nl kan er een meeltje naar je gsm als SMS verstuurd worden. de tekst van het onderwerp is dan zichtbaar.....kost dit geld als je share hebt? oftewel...kan iedereen die hiernaartoe een mailtje stuurt, gratis sms-en??
Yupz, via BT kan je je adresboek bijwerken. Echter, als je dit via je SDS wil doen, moet je naar andere geschikte software zoeken. Bij mijn MSI BT module zit wel software (MSI Mobilet), maar is wel erg buggy. Geef mij dan toch maar liever die SDS, ook al is het maar zo'n klein schermpje.
Ik denk dat dat puur aan de combi van je BT set en telefoon ligt...Gizmoke schreef op 28 juli 2003 @ 09:28:
[...]
Welke headset werkt er dan zonder storing?
Want als ik er 1 koop wil ik onmiddellijk een goede kopen.
Bij mij stoorde de Jabra BT200, BT300 en de Nokia HDW-2.. Zowel bij mijn S55 als mijn 6310.. hoewel de S55 er minder last van had...
Een collega heeft een 8910 en die heeft bij deze heeft iig bij de BT200 en de HDW-2 geen problemen..
Maar je moet niet denken dat ie erg stoort hoor.. denk meer aan jitters zoals slecht gekopieerde cd's..
01) Uhm.....wat is SDS??Yupz, via BT kan je je adresboek bijwerken. Echter, als je dit via je SDS wil doen, moet je naar andere geschikte software zoeken. Bij mijn MSI BT module zit wel software (MSI Mobilet), maar is wel erg buggy. Geef mij dan toch maar liever die SDS, ook al is het maar zo'n klein schermpje.
-> weet het al Siemens Data Suite.....
p.s.....is het mogelijk om mbv datasuite ook via bluetooth te werken?
-> heb het al aan de gang
02) ik heb bij de datasuite software ook dat XTNDconnect PC geinstalleerd, maar bij het opstarten hiervan loopt hij telkens vast.....heeft daar nog meer iemand last van?
03) daarnaast kreeg ik inderdaad bij elk meeltje dat in mijn orange box viel een sms-je....dat was allemaal gratis, maar sinds vanmiddag ontvang ik die niet meer....heb het al meerdere keren opnieuw ingesteld en geactiveerd, maar nog steeds niks.....hebben jullie daar ook last van??
-> ligt aan netwerk.....viel telkens weg....nu werkt het weer ( na bellen met helpdesk....als je netwerk telkens wegvalt, dan moet je het volgende ff doen:
eerst ff ander netwerk proberen (KPN bijvoorbeeld) hierna tel. uit, daarna weer aan en orange zoeken. hierna toest je in ##002# en dan de beltoets, daarna #330*0000# en dan weer de beltoets, nu zou het orange netwerk geactiveerd moeten blijven)
vraag ik me alleen nog af waarom dat XTNDCONNECT PC telkens vastloop bij het opstarten...zo kan ik niet outlook synchroniseren.....
[ Voor 35% gewijzigd door Bartez op 28-07-2003 20:33 ]
ik heb dat XTNDCONNECT met bluetooth nu aan de gang, alleen vraagt hij nu continu naar toegang geven in outllok, oftewel, ik moet het programma toegang geven om de gegevens uit outlook te halen, is dit zo in te stellen dat het programma altijd toegang tot outlook heeft?
Ow, ik dacht dat het echte storend was.Krypt schreef op 28 July 2003 @ 18:22:
[...]
Ik denk dat dat puur aan de combi van je BT set en telefoon ligt...
Bij mij stoorde de Jabra BT200, BT300 en de Nokia HDW-2.. Zowel bij mijn S55 als mijn 6310.. hoewel de S55 er minder last van had...
Een collega heeft een 8910 en die heeft bij deze heeft iig bij de BT200 en de HDW-2 geen problemen..
Maar je moet niet denken dat ie erg stoort hoor.. denk meer aan jitters zoals slecht gekopieerde cd's..
Dan ga ik voor die van Nokia of die nieuwe 3000 van Plantronics gaan. Beiden van die kleinde dingen.
jeej ik heb nu ook zo een ding 
vanmiddag gehaald bij de belcompany maar mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd
vanmiddag gehaald bij de belcompany maar mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd

Ik zit te twijfelen tussen de S55 en de M55. De S55 vind ik er mooier uitzien, maar de M55 heeft meer kleuren op het scherm en is iets goedkoper. Wordt er bij de M55 ook zon kabeltje geleverd waarmee je hem 'als extra harde schijf' op je pc kunt aansluiten (zie plaatje 1e pagina), want dat lijkt me erg handig. Telkens ringtones en plaatjes 'kopen' is niet handig. Van je pc kopieren wel.
Zijn er verder nog belangrijke redenen waarom ik juist de S55 of de M55 moet kopen? (bluetooth klinkt heel stoer enzo, maar wat HEB je er precies aan?)
Zijn er verder nog belangrijke redenen waarom ik juist de S55 of de M55 moet kopen? (bluetooth klinkt heel stoer enzo, maar wat HEB je er precies aan?)
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
Het hangt ervan af voor wat je de GSM gaat gebruiken. 4096 kleuren van de M55 gaan niet zoveel verschil geven want het scherm is nog steeds even groot met hetzelfde aantal pixels maar die pixels kunnen meer kleuren weergeven. Lichte blokvorming ga je steeds krijgen.JedaiNait schreef op 29 July 2003 @ 21:08:
Ik zit te twijfelen tussen de S55 en de M55. De S55 vind ik er mooier uitzien, maar de M55 heeft meer kleuren op het scherm en is iets goedkoper. Wordt er bij de M55 ook zon kabeltje geleverd waarmee je hem 'als extra harde schijf' op je pc kunt aansluiten (zie plaatje 1e pagina), want dat lijkt me erg handig. Telkens ringtones en plaatjes 'kopen' is niet handig. Van je pc kopieren wel.
Bij de M55 zat geen datakabel en bij de S55 ook niet meer dacht ik(of ben ik fout?). En zo'n kabel is inderdaad handig om programma's, logosn ... van je gsm te doen en bij te zetten.
Ikzelf heb de S55 en ben daar zeer tevreden over. De M55 is ook een goed toestel maar met gewoon minder features.
jij bent foutGizmoke schreef op 29 July 2003 @ 22:44:
Bij de M55 zat geen datakabel en bij de S55 ook niet meer dacht ik(of ben ik fout?)
kep dat ding vandaag gehaald en er zat een datakabel bij
Is goed mogelijk, ik had op het forum gelezen dat bij de "oude" siemens S55 er een kabel bijzat en bij de "nieuwe" niet meer.dinges schreef op 29 July 2003 @ 22:58:
[...]
jij bent fout
kep dat ding vandaag gehaald en er zat een datakabel bij
Of was het nu omgekeerd of gewoon slecht gelezen.
Heb je de M55 of S55?
datakabel is anders ook voor €12,5 te bestellen. Maar weet iemand hoe groot het kwaliteits verschil van het scherm is? De resolutie is het zelfde begrijp ik alleen het aantal kleuren is verschillend. Merk je dit echt of niet?
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
ik heb de S55Gizmoke schreef op 29 July 2003 @ 23:06:
[...]
Is goed mogelijk, ik had op het forum gelezen dat bij de "oude" siemens S55 er een kabel bijzat en bij de "nieuwe" niet meer.
Of was het nu omgekeerd of gewoon slecht gelezen.
Heb je de M55 of S55?
heb net de S55 gekocht.....met datakabel EN camera....
p.s, hebben jullie er ook iets van een BUG inzitten als je met XTNDCONNECT je outlook agenda synchroniseerd?
als ik namelijk in outlook een afspraak heb staan op 22.00 uur en ik synchroniseer dan, dan is diezelfde afspraak op mijn telefoon ineens om 21.00uur...
is dit op te lossen en/of bekend?
p.s, hebben jullie er ook iets van een BUG inzitten als je met XTNDCONNECT je outlook agenda synchroniseerd?
als ik namelijk in outlook een afspraak heb staan op 22.00 uur en ik synchroniseer dan, dan is diezelfde afspraak op mijn telefoon ineens om 21.00uur...
[ Voor 75% gewijzigd door Bartez op 30-07-2003 01:20 ]
zal wel iets te maken hebben met tijdzones?Bartez schreef op 30 juli 2003 @ 01:18:
heb net de S55 gekocht.....met datakabel EN camera....
dat je computer en telefoon allebei op een andere tijdzone ingesteld zijn
tenminste... dat denk ik
Klopt, we hebben het er al eens over gehad in deze thread, ff zoeken dus!dinges schreef op 30 July 2003 @ 01:59:
[...]
zal wel iets te maken hebben met tijdzones?
tenminste... dat denk ik
Nou heb ik al 2 x de wekker ingesteld (kheb hem pas 5 dagen het foontje) en ben beide keren niet wakker geworen.. met fw12 en fw16. Ik heb de melodieen en volume ingesteld.. en er staat geen wekker icoon dat hij is afgegaan... klopt iets niet volgens mij..
Of wacht... aha.. je moet juist geen kruisjes zetten waar die af moet gaan... das volgens mij net omgekeerd als mijn m50 ! ff proberen... klopt toch niet.. kruisje is toch de dag wanneer die af moet gaan.
Oops.. misschien moet ik het jaartal wel op 2003 zetten
Of wacht... aha.. je moet juist geen kruisjes zetten waar die af moet gaan... das volgens mij net omgekeerd als mijn m50 ! ff proberen... klopt toch niet.. kruisje is toch de dag wanneer die af moet gaan.
Oops.. misschien moet ik het jaartal wel op 2003 zetten

[ Voor 56% gewijzigd door Tutti-frutti op 30-07-2003 10:41 ]
Ik gebruik mijn wekker elke dag; en die gaat toch elke dag behalve zondag om 6:45 af...
Heb je ook de dagen aangevinkt waarop hij af moet gaan?? En weet je zeker dat de wekker geactiveerd is?
Ik heb er echt totaal geen problemen mee gehad... met FW9, FW11 en FW16 niet..
Heb je ook de dagen aangevinkt waarop hij af moet gaan?? En weet je zeker dat de wekker geactiveerd is?
edit:
Heb je dus wel al gedaan
Heb je dus wel al gedaan
Ik heb er echt totaal geen problemen mee gehad... met FW9, FW11 en FW16 niet..
[ Voor 7% gewijzigd door Krypt op 30-07-2003 10:42 ]
tis dus al opgelost... datum stond dus op 2005... snap ook niet hoe het komt.. misschien door firmware oid..
Anoniem: 32485
Ik heb het cameraatje van mijn S55 gisteren gewassen op 40 kleinrondjeC (jaja per ongeluk en ook dom). Het dingetje zat in het hoesje en in een broekzak en was volkomen doorweekt natuurlijk toen hij er uitkwam. Uit elkaar geschroefd, nachtje laten drogen, en vanochtend deed-ie het weer als vanouds...
Toch raad ik jullie af om hetzelfde te proberen.
Toch raad ik jullie af om hetzelfde te proberen.
tijdzones staan op zowel pc als op telefoon op +1 GMT....erg vaag dus....had er namelijk ook al naar gezocht omdat dit mij het meest logische leek....dinges schreef op 30 July 2003 @ 01:59:
[...]
zal wel iets te maken hebben met tijdzones?
tenminste... dat denk ik
Weet er iemand hoe zit met deze instellingen op de siemens s55??Ch!pY-J schreef op 09 July 2003 @ 19:52:
[...]
Kan me herinneren dat het een tijdje geleden al besproken is. Het heeft onder andere te maken met de tijdzone & zomertijd instellingen van je telefoon en PC. Probeer daar wat mee! Of zoek anders eventjes terug!
heb het probleem van tijdsverschil na synchroniseren namelijk ook.....kan alleen de oplossing niet vinden....
Anoniem: 52733
Weet iemand al de oplossing voor de T-Mobile MMS instellingen op een Siemens S55 ??? Ben er al tijden mee aan het klooien !!!
Allen naar hier voor deel3:
[rml]Siemens S 55 :9~ [ deel3][/rml]
[rml]Siemens S 55 :9~ [ deel3][/rml]
Dit topic is gesloten.