Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Is het op een een of andere manier op internet/mobiel mogelijk om rekening gegevens te zien ?
Hoeveel je gebeld hebt, hoeveel belminuten je nog hebt etc ... :?

Ik heb o2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Hmm ik vroeg me af of je meer sms kan opslaan in je inbox als je meer geheugen vrij hebt?
Enne waarom kan ik niet gewoon al me inbox sms-jes archiveren? Als ik wil archiveren kan ik ze 1 voor 1 gaan archiveren (en dus ook andere namen gaan geven) :(

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Bartjuh schreef op 11 juni 2003 @ 09:54:
Is het op een een of andere manier op internet/mobiel mogelijk om rekening gegevens te zien ?

Ik heb o2
Wat je in ieder geval zou kunnen doen is de teller in het toestel resetten op de dag dat je nieuwe belminuten krijgt en daar af en toe een blik op werpen. Voor zover ik weet kun je bij O2 geen status opvragen, behalve door de klantenservice iedere keer te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Zaagmans schreef op 11 June 2003 @ 10:04:
Hmm ik vroeg me af of je meer sms kan opslaan in je inbox als je meer geheugen vrij hebt?
Enne waarom kan ik niet gewoon al me inbox sms-jes archiveren? Als ik wil archiveren kan ik ze 1 voor 1 gaan archiveren (en dus ook andere namen gaan geven) :(
Het maakt inderdaad wel uit, want het geheugen is geshared met alle onderdelen van de telefoon - dus ook SMS opslag.
Volgens mij zit er wél alsnog een maximum aan van (uit m'n hoofd) 150 berichten, ongeacht de hoeveelheid geheugen die je vrij hebt. Maar als je inbox leeg is en je geheugen nog maar voor 1 kb vrij dan kun jij niet meer die 150 berichten halen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
Korakal schreef op 11 June 2003 @ 11:03:
[...]

Het maakt inderdaad wel uit, want het geheugen is geshared met alle onderdelen van de telefoon - dus ook SMS opslag.
Volgens mij zit er wél alsnog een maximum aan van (uit m'n hoofd) 150 berichten, ongeacht de hoeveelheid geheugen die je vrij hebt. Maar als je inbox leeg is en je geheugen nog maar voor 1 kb vrij dan kun jij niet meer die 150 berichten halen dus.
Ja die 150 is dus gedeelt tussen outbox en inbox, is wel minder :( Jammer dat je dat niet groter kan maken...

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:29

ko9

Voor de fans van de O2 actie.

op gsmweb.nl: S55 incl camera
1-jarig o2 basis 169,-
1-jarig o2 500 129,-
2-jarig o2 basis 129,-
2-jarig o2 500 89,-

1-jarige abbo's zijn hier dus resp. 30 en 20 euro goedkoper dan in de o2 shop :)

* ko9 gaat nu bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ko9 schreef op 11 June 2003 @ 11:52:
Voor de fans van de O2 actie.

op gsmweb.nl: S55 incl camera
1-jarig o2 basis 169,-
1-jarig o2 500 129,-
2-jarig o2 basis 129,-
2-jarig o2 500 89,-

1-jarige abbo's zijn hier dus resp. 30 en 20 euro goedkoper dan in de o2 shop :)

* ko9 gaat nu bestellen
ik heb een s55 inclusief kamera en o2 500 2jarig abbonement, mobiel gratis ....
Is goedkoper dan gsm web!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Bartjuh schreef op 11 juni 2003 @ 11:55:
[...]

ik heb een s55 inclusief kamera en o2 500 2jarig abbonement, mobiel gratis ....
Is goedkoper dan gsm web!
als je nou ff leest! :(
staat toch duidelijk dat de 1jarige abbo's goedkoper zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 12:34

tomic

Smexylittlebabe!

EHm.......... zomaar een idee, maar is het wat om een centrale server op te zetten, en daar wat ringtones en java dingen op te zetten? Netzoiets als de GoT dj's doen met hun mixen, maar dan voor s55 software...

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij enigzins een raadsel is zijn de 'favorieten', als ik hiet favorieten in ga en ik selecteer 'alles wissen' krijg ik doodleuk weer de de standaard links terug...niet dat dat nou zo'n ramp is maar het zou toch lekker zijn als je daar ook bij kon vanaf de PC/laptop (tenzij ik die mogelijkheid compleet over het hoofd heb gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

speedme schreef op 11 June 2003 @ 09:02:
Ik heb sinds een aantal weken ook een S55 en gelijk geupgrade naar FW12, maar ik heb dat probleem van de doorgaande ringtone niet (en hoop het ook niet te krijgen).

[..]
och, 90% van de tijd gaat het gewoon goed.. nu maar hopen dat Siemens ASAP met een nieuwe versie van de firmware komt waarin dit probleem verholpen is.

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ko9 schreef op 11 June 2003 @ 11:57:
[...]

als je nou ff leest! :(
staat toch duidelijk dat de 1jarige abbo's goedkoper zijn...
Sorry, editten was teveel gedoe, zat op school...

Ik krijg altijd als ik bijvoorbeeld wap.tweakers.net op zoek een compile error of een page not found error, geld voor bijna alle wap pagina's, behalve degene die in me mobiel staan. wap.o2.nl doet het bijvoorbeeld wel goed :?
Gaat via gprs.

En bij mail ophalen via je mobiel moet je een "gebruiker-ID" instellen, de rest heb ik allemaal goed ingevuld, maar ik heb geen id wat ik bij gebruiker-ID moet invullen.
Bij o2.nl staat het ook zo duidelijk vermeld :
www.o2.nl e-mail

code:
1
Gebruiker-ID                       Klant vult hier het eigen POP3 gebruiker-ID in

Goh, dat kon ik ook wel bedenken 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Bartjuh op 11-06-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 22:25:

Verder heb ik 2 minpunten aan dit toestel weten te ontdekken, geen ernstige, maar wel intressante:
Het schermpje,
Mijn broertje heeft een 7210, dat scherm is stukken beter, hogere RES, meer kleuren. Maar met het scherm van de s55 valt prima mee te leven, al is 't maar 256 kleuren.
Het geheugen
Je kunt maar 11 'grote ' foto's maken met de camera. Dan zit 't geheugen vol en das nou jammer wanneer je gezellig aan 't uitgaan bent.

Oja, wat ook vet is, is dat je gewoon WAV files kunt omzetten (met een converter programmatje) naar MMF bestanden. Dan kun je die gewoon als beltoon nemen! Vet joh, zo'n jaren 20 telefoonbel :D
Kleuren schermpje is inderdaad wel jammer. Heb een paar dagen geleden een Samsung S300 gezien. Kleuren scherm was echt super vet! Maar voor de rest schijnt het een bagger ding te zijn. Heb er alleen nog niet zelf mee gespeeld.

Wat betreft die foto's en beperkte opslag. Als je een e-mail account ingesteld hebt, kun je de foto's versturen per mail, dat is zelfs nog veel leuker! Een foto maken van je vrienden en ze meteen verblijden dat je ze meteen doorstuurd naar hun mailbox! Na het mailen kan je hem meteen deleten op je phone. Ik zet hier wel een kanttekening bij, ik heb zelf nog niet de optie gevonden om in één veld (aan, CC of BCC) meerdere mailadressen te stoppen. Oftewel, ik kan het meeltje aan maximaal 3 man versturen.
Vervolgens het probleem oplossen om de foto's te laten zien aan je medemens. Bij bijv. Wanadoo een free accountje, foto's uploaden, instellen account onder favorieten van je browser. Het downloaden van het kleine formaat foto's gaat redelijk snel. Grote foto's kan hij echter niet laten zien, heeft hij te weinig intern geheugen voor als je aan het browsen bent.... Bij Orange is het browsen gelukkig toch gratis ;)

De oplossing aan het tekort aan opslag ruimte heb ik trouwens verder uitgebreid. Ook achtergronden en ringtonez heb ik online staan. Games en animaties kan hij niet downloaden, dat werkt helaas dus niet.
Korakal schreef op 11 June 2003 @ 02:12:
[...]
Yep, bekend probleem met FW versie 12. Moet je even een stukje verder terug in dit topic kijken, daar is het ook al een paar keer gemeld.
Je kunt overigens (voor zover tot nu toe bekend) niet downgraden naar FW versie 11, welke dit probleem niet heeft.
Heb ergens gelezen dat de beltoon opnieuw uploaden of een andere ringtone kiezen het probleem ook kan verhelpen. Ik vertrouw het nog steeds niet en ik blijf voorlopig ff steken op FW11.
Bartjuh schreef op 11 juni 2003 @ 09:54:

Ik heb o2
Bij Orange kan je je oude rekeningen inzien via internet, ook gespecificeerde! Tevens kan je je huidige Share verbruik via WAP & internet checken!

quote]Korakal schreef op 11 June 2003 @ 11:03:
[...]

Volgens mij zit er wél alsnog een maximum aan van (uit m'n hoofd) 150 berichten, ongeacht de hoeveelheid geheugen die je vrij hebt. Maar als je inbox leeg is en je geheugen nog maar voor 1 kb vrij dan kun jij niet meer die 150 berichten halen dus.[/quote]

Korakal, ik moet je wel hebben zeg! Moet je weer herstellen. Het zijn er max 100 in de telefoon zelf, en verder hoeveel je sim kwijt kan. Dit is te achterhalen door naar je inbox te gaan -> SMS en dan naar optie capaciteit. Verder is het inderdaad zo dat dit maximum ook afhankelijk is door de hoeveelheid vrije ruimte in je geheugen.
Bartjuh schreef op 11 juni 2003 @ 16:35:
[...]

En bij mail ophalen via je mobiel moet je een "gebruiker-ID" instellen, de rest heb ik allemaal goed ingevuld, maar ik heb geen id wat ik bij gebruiker-ID moet invullen.
Bij o2.nl staat het ook zo duidelijk vermeld :
www.o2.nl e-mail

code:
1
Gebruiker-ID                       Klant vult hier het eigen POP3 gebruiker-ID in

Goh, dat kon ik ook wel bedenken 8)7
Heb er ff over gedaan om het uit te vissen, maar gebruikers-ID is gewoon de login naam van je mail account.

ps, voor alle mensen die hun mail willen checken via hun telefoon. Een Wanadoo mail account kan je volgens mij vanaf iedere internet connectie bekijken, dus niet provider afhankelijk (dit kan tevens een min punt zijn). Als je bij Orange zit, kan je ook een Orange account openen. Je krijgt niet een adres zoals +31612345678@orange.nl maar je kan je eigen nickname kiezen bijvoorbeeld flappie@orange.nl. Voorlopig krijg je van Orange een gratis sms-je als je op dat Orange account een mailtje ontvangt. Tevens kan je het Orange mail account ook instellen in je mailprogramma op je computer

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ch!pY-J schreef op 11 June 2003 @ 17:58:
Korakal, ik moet je wel hebben zeg! Moet je weer herstellen. Het zijn er max 100 in de telefoon zelf, en verder hoeveel je sim kwijt kan.
;) het 'uit m'n hoofd' gaf al aan dat ik van het getal 150 niet helemaal zeker was, maar gelukkig was dat ook niet de essentie van het verhaal. Maar bedankt :)
Een Wanadoo mail account kan je volgens mij vanaf iedere internet connectie bekijken, dus niet provider afhankelijk (dit kan tevens een min punt zijn).
Yup klopt. Is eigenlijk zowat met iedere provider zo (ik ken ze eerlijkgezegd nieteens die dat níet kunnen). De POP server is dus met een willekeurige verbinding te bereiken. Dat geldt echter niet voor de SMTP server, die hebben eigenlijk nooit een 'open relay'. Je moet dus de SMTP server van je de huidige connectie gebruiken.

Dus bijvoorbeeld:
Je belt in met Wanadoo. Je hebt een emailadres bij Zonnet. Dan is je inkomende mailserver pop.zonnet.nl en je uitgaande mailserver smtp.wanadoo.nl

of
Je hebt een mailadres bij orange. Je belt in met Zonnet. Je inkomende mailserver is iets van pop.orange.nl, je uitgaande mailserver is smtp.zonnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is er eigenlijk ergens een volledige changelog te vinden van die firmwares? Ik heb namelijk geupdate van versie 4 naar 11, maar 'kheb zo vlug nog niets ontdekt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ch!pY-J schreef op 11 juni 2003 @ 17:58:
Heb er ff over gedaan om het uit te vissen, maar gebruikers-ID is gewoon de login naam van je mail account.
Lekker stom weer 8)7
Moet je 3 keer hetzelfde invullen |:(

Maar goed, het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Korakal schreef op 11 June 2003 @ 18:12:
Yup klopt. Is eigenlijk zowat met iedere provider zo (ik ken ze eerlijkgezegd nieteens die dat níet kunnen). De POP server is dus met een willekeurige verbinding te bereiken. Dat geldt echter niet voor de SMTP server, die hebben eigenlijk nooit een 'open relay'. Je moet dus de SMTP server van je de huidige connectie gebruiken.
Kijk, da's nou ook de gein van Wanadoo. De smtp server staat dus ook open voor meerdere/alle netwerken. Ik kan in ieder geval de smpt server gebruiken van wanadoo om vanaf mijn telefoon mailtjes te versturen. Ik krijg namelijk ladingen spam, verstuurd door derden van smtp servers van mijn eigen provider (Wanadoo)... Gelukkig is het ook maar een spam account. Als ik ergens een mail adres moet opgeven, maar ik de bron niet zo vertrouw, hupsakee, spam adres.... Nouwelijks spam meer op andere adressen...
Bartjuh schreef op 11 June 2003 @ 20:07:
[...]

Lekker stom weer 8)7
Moet je 3 keer hetzelfde invullen |:(

Maar goed, het werkt :)
Nee dus! Wat ik hierboven al had geschreven, heb het allemaal ff uitgevogelt, maar dit zijn de velden en hun functies ff op een rijtje. Jammer dat het heel erg karig is uitgelegd in de handleiding. Ik geloof zelfs, dat het helemaal niet is uitgelegd. Maar goed, de instellingen in NL:

Gebruikersinst.
Provider: Stel hier het account in dat gebruikt moet worden om verbinding te maken met internet. Bijv. Orange internet
Gebruikersnaam: Voer hier de naam in die de afzender ziet in de van regel bijv. Jan Smit
E-mail adres: Het e-mail adres dat je gebruikt voor het in te stellen account.
Antw.-adres: Het zogenaamde reply-to adres. Als mensen een reply sturen op je mailtje, word het verstuurd naar dit adres.
Gebruiker-ID: Vul hier de login naam in voor je pop server.
Wachtwoord: Het wachtwoord voor je pop server.

Mail inst.
Alleen mails kleiner dan<**>KByte downloaden Stel dit niet te groot in, het zal alleen het downloaden langer laten duren, het zal je meer data(=geld) kosten, bovendien kost het nog veel ruimte ook! Standaard is 8KB dacht ik.
Kopie op server laten: Handig! Als het bijvoorbeeld je mail account is dat je ook op de computer checkt, zet hem op ja en je kan de mail ook nog es nalezen en archiveren op je computer!
types: Afhankelijk van mail account, pop3 of imap. Grote kans dat je het oude mail systeem pop3 hebt...

voor pop3 servers:
POP3-server: De server van de te ontvangen mail bijv pop.wanadoo.nl
POP3-poort: de poort waarnaar je phone connect om mail op te halen, standaard 110
SMTP-server: De server voor de te versturen mail. bijv smtp.wanadoo.nl; let op dat dit een SMTP server moet zijn van de provider waarmee je op dat moment via je telefoon verbinding maakt - bovenstaande Wanadoo SMTP server werkt dus alleen als je ook een Wanadoo inbelverbinding op je telefoon aanmaakt. Als je van GPRS gebruik maakt moet je de SMTP server van je mobiele telefoonprovider gebruiken, bijv smtp.orange.nl
SMTP-poort: standaard op 25
SMTP-authentif.: Slecht beveiligde mail servers zijn niet beveiligd, eigenlijk zijn dit de meeste. Je provider geeft aan als je mail wilt versturen ofdat je je dan moet identificeren. Probeer mogelijk deze instelling te wijzigen als je een login fout krijgt bij het versturen van je mail.

Imap4 servers:
Dit heb ik helaas nog niet werkende gekregen. Om eerlijk te zijn, ook nog heel weinig tijd ingestoken. Het enige imap mail account dat ik heb loopt over een beveiligde verbinding. Iets wat volgens mij niet is in te stellen op de S55....

[ Voor 68% gewijzigd door Korakal op 25-09-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen die #@^&&*$@ van o2 helemaal de tering in schelden, wat een partij bij elkaar geraapte idioten daaro

1) ik bestel hem, fax het contract. Hebben ze niet ontvangen/kunnen ze niet invoeren
antwoord: bestel hem even opnieuw

2) ik bestel hem opnieuw waar ik al totaal niet blij mee was... Nu staat er al 3 dagen dat m`n bestelling nog niet is opgenomen in de computer, ik word het spuugzat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ch!pY-J schreef op 11 June 2003 @ 22:56:
Kijk, da's nou ook de gein van Wanadoo. De smtp server staat dus ook open voor meerdere/alle netwerken.
Even voor de duidelijkheid: de Wanadoo smtp server is géén open relay server. Je kunt alleen maar hiervan gebruik maken als je ook via Wanadoo verbonden bent. Dit staat los van het emailadres dat je als afzender instelt, dat zal Wanadoo een worst wezen. Maar dit is eigenlijk bij vrijwel alle providers zo!
Slechts een enkeling kijkt ook naar het adres dat je als afzender instelt (en weigert wanneer het niet van hetzelfde domein is). Maar dit komt niet heel veel voor. Dus zó heel bijzonder is Wanadoo niet ten opzichte van de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Korakal schreef op 11 June 2003 @ 23:51:
[...]

Even voor de duidelijkheid: de Wanadoo smtp server is géén open relay server. Je kunt alleen maar hiervan gebruik maken als je ook via Wanadoo verbonden bent. Dit staat los van het emailadres dat je als afzender instelt, dat zal Wanadoo een worst wezen. Maar dit is eigenlijk bij vrijwel alle providers zo!
Slechts een enkeling kijkt ook naar het adres dat je als afzender instelt (en weigert wanneer het niet van hetzelfde domein is). Maar dit komt niet heel veel voor. Dus zó heel bijzonder is Wanadoo niet ten opzichte van de rest :)
offtopic:
Heel slecht eigenlijk ja, maar goed, verkeerde topic om daarover verder te discusieren.
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 23:08:
Ik ga morgen die #@^&&*$@ van o2 helemaal de tering in schelden, wat een partij bij elkaar geraapte idioten daaro

1) ik bestel hem, fax het contract. Hebben ze niet ontvangen/kunnen ze niet invoeren
antwoord: bestel hem even opnieuw

2) ik bestel hem opnieuw waar ik al totaal niet blij mee was... Nu staat er al 3 dagen dat m`n bestelling nog niet is opgenomen in de computer, ik word het spuugzat
Hmz, klinkt me bekend in de oren, weet alleen niet meer ofdat me dat ook al eerder voorgekomen was bij O2/Telfort.... Maar goed, veel betere ervaringen met Dutchtone/Orange heb ik ook niet. KPN (vaste lijn) echter ook niet. Ben/T-mobile & Vodafone heb ik nog niet uitgeprobeerd.

[ Voor 35% gewijzigd door jules op 12-06-2003 00:10 . Reden: onzinnig om een extra reply te posten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
Korakal schreef op 11 June 2003 @ 18:12:
[...]

;) het 'uit m'n hoofd' gaf al aan dat ik van het getal 150 niet helemaal zeker was, maar gelukkig was dat ook niet de essentie van het verhaal. Maar bedankt :)

[...]
Hmmm ok ik heb gechecked, en ik kan dus 100 in de foon en 20 op de sim opslaan. Maar dat aantal kan je dus niet vergroten :?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Zaagmans schreef op 12 juni 2003 @ 10:29:
[...]

Hmmm ok ik heb gechecked, en ik kan dus 100 in de foon en 20 op de sim opslaan. Maar dat aantal kan je dus niet vergroten :?
Nee, alleen verkléinen door te weinig ruimte vrij te hebben op je interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaagmans schreef op 12 June 2003 @ 10:29:
[...]

Hier kun je een textverwerker downloaden. Daar kun je ook SMS'jes mee opslaan volgens mij. In elk geval versturen.
MicroReader S55 0.10.5
MicroReader is a text file viewer and editor able to deal with very big files, even eBooks. It can also search for names and information in the files, recognize phone numbers, set up phone calls and send SMS, making it usable as an address book with thousands of entries
Dan ben je dus alleen nog afhankelijk van het aantal vrije KB's op je telefoon.

Weet iemand misschien hoe je een soort van belsignaal kunt instellen elke keer als je iets met bluetooth ontvangt? Dat vind ik namelijks wel makkelijk, gezien er nogal wat gebluetootht wordt bij mij in de klas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Laatst online: 15-03-2024
Bij O2 staat dat 1mb GPRS €1,50 kost, in het geval dat ik nou een x aantal kb heb verbruikt laten we zeggen .. 24kb, betaal ik dan al €1,50 of betaal je per Kb?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

per kb volgens mij (weet niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd, ben ik afgewezen, vast omdat ik al een contract heb, nou morgen is even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ch!pY-J schreef op 11 juni 2003 @ 22:56:

Gebruiker-ID: Vul hier de login naam in voor je pop server. bij Wanadoo is dat je hele mail adres, bij anderen is dat vaak wat voor het @-tje staat.
Mooi lijstje, g00d work (Y)
Enige is: ook bij Wanadoo is het alleen het gedeelte vóór het @-tje. :Y)
Misschien handig om dit nog even weg te editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 20:55:
gvd, ben ik afgewezen, vast omdat ik al een contract heb, nou morgen is even bellen
Dat maakt niet uit, je mag 3 abonementen hebben bij o2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 07:32:
[...]

je mag 3 abonementen hebben bij o2.
Maximaal ja. Maar niet iedereen komt ook 3x door de creditcheck heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vandaag eindelijk de S55 mogen ontvangen van zuurstof.
Ik had apart de siemens PTT BT headset erbij bestelt.
die was een week eerder dan het toestel.
Maar als ik die twee met elkaar wil koppelen dan werkt het niet.
ik zet de BT headset volgens de gebruiksaanwijzing aan en daarna laat ik de telefoon zoeken maar hij vind niks in de omgeving en geen accesoirs.
En na 10x proberen ben ik het aardig zat aan het worden.
Heeft iemand een oplossing? Hij heeft ook geen standaard BT lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Painxiom schreef op 12 June 2003 @ 17:14:
Bij O2 staat dat 1mb GPRS €1,50 kost, in het geval dat ik nou een x aantal kb heb verbruikt laten we zeggen .. 24kb, betaal ik dan al €1,50 of betaal je per Kb?
Even voor alle duidelijkheid bij de Orange mensen. Bij Orange betaal je per Kb. Voor iedere 1Mb over je 2Mb limiet moet je 3 Euro betalen.
Korakal schreef op 12 June 2003 @ 21:10:
[...]

Mooi lijstje, g00d work (Y)
Enige is: ook bij Wanadoo is het alleen het gedeelte vóór het @-tje. :Y)
Misschien handig om dit nog even weg te editten.
Vreemd, bij mij is het toch echt mijn complete mail adres als login naam. Weet je wat? Ik heb het extra info blokje gewoon verwijderd, ik zag vandeweek bij iemand namelijk iets totaal anders dan datgene voor het @-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Woei! Vanmiddag overgestapt van een S45 naar een S55... :9
Eerste indruk is goed! :)

Pics erop gezet, en ben nu bezig met sounds. :P

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ch!pY-J schreef op 13 June 2003 @ 20:45:
[...]

Even voor alle duidelijkheid bij de Orange mensen. Bij Orange betaal je per Kb. Voor iedere 1Mb over je 2Mb limiet moet je 3 Euro betalen.
OCH !
Schandalig :X

Per mb gewoon € 3 !
Ben blij dat ik o2 heb, kan ik nog eens wat spelen met gprs enzo, bij Orange moet je helemaal gaan opletten, want straks gprs je jezelf nog blut :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 20:55:
had geen problemen, heb nu 2 abonnementen bij O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Bartjuh schreef op 13 June 2003 @ 23:07:
[...]

OCH !
Schandalig :X

Per mb gewoon € 3 !
Ben blij dat ik o2 heb, kan ik nog eens wat spelen met gprs enzo, bij Orange moet je helemaal gaan opletten, want straks gprs je jezelf nog blut :(
Hahaha, schandalig? Dacht het niet. Mijn bericht was niet compleet. Al het wappen is onbeperkt (lees echt onbeperkt!) Zo gauw je games gaat downloaden, je mail gaat checken, dan moet je gebruik gaan maken van een ander wap profiel, en daar heb je standaard 2Mb in je bundel gratis. Ga je daar bovenuit betaal je dus 3 Euro per Mb.

Heb de afgelopen maand ongeveer voor 10Mb gewapt, grotendeels ringtonez gedownload. Via veel sites kan je gratis ringtonez downloaden qua data betreft. Dat kan je dus ook onbeperkt blijven doen. Ook foto's bekijken of iets dergelijks, bijvoorbeeld je eigen online foto albumpje maken en gratis bekijken.

10 mb gewapt, waarvan rond de 4Mb verrekend word
(4Mb-2Mb)*3 Euro =6 Euro, naast mijn Share abbo van 6 Euro, kost me dat dus 12 Euro.
Bij O2 zou dat dus:
10Mb * 1,5 Euro = 15 Euro zijn, exclusief de abbo kosten die er eventueel er nog bijkomen. Heb die niet kunnen vinden op de O2 site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ch!pY-J schreef op 14 June 2003 @ 14:02:
[...]

Hahaha, schandalig? Dacht het niet. Mijn bericht was niet compleet. Al het wappen is onbeperkt (lees echt onbeperkt!) Zo gauw je games gaat downloaden, je mail gaat checken, dan moet je gebruik gaan maken van een ander wap profiel, en daar heb je standaard 2Mb in je bundel gratis. Ga je daar bovenuit betaal je dus 3 Euro per Mb.

Heb de afgelopen maand ongeveer voor 10Mb gewapt, grotendeels ringtonez gedownload. Via veel sites kan je gratis ringtonez downloaden qua data betreft. Dat kan je dus ook onbeperkt blijven doen. Ook foto's bekijken of iets dergelijks, bijvoorbeeld je eigen online foto albumpje maken en gratis bekijken.

10 mb gewapt, waarvan rond de 4Mb verrekend word
(4Mb-2Mb)*3 Euro =6 Euro, naast mijn Share abbo van 6 Euro, kost me dat dus 12 Euro.
Bij O2 zou dat dus:
10Mb * 1,5 Euro = 15 Euro zijn, exclusief de abbo kosten die er eventueel er nog bijkomen. Heb die niet kunnen vinden op de O2 site.
Dat wist ik dus niet hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Bartjuh schreef op 14 June 2003 @ 14:29:
[...]

Dat wist ik dus niet hé ;)
Hahaha, bij deze! ps nog wat extra info. Bij Orange heb je dus een bepaalde belbundel bij een abbonnement. Ik heb er bijvoorbeeld eentje van 30 Euro. Die 6 Euro Share gaat gewoon van die 30 euro af. Ook kom ik over die 2Mb data heen, gaat dat ook weer van die 30 Euro af. In mijn bovenstaande voorbeeld, kon ik nog maar voor 18 Euro opbellen. Gebruik ik het bel tegoed niet op, dan gaat dat onbeperkt mee naar de volgende maanden/jaren! Dat geld helaas niet voor die 2mb data die je genereerd :( ... Orange is zo gek nog niet!

ps, zou je me ook ff info kunnen geven over hoeveel het gprs abbo van O2 kost, kan ik die post ff aanpassen...

Nieuwe vraag, zijn er ook java applets waarmee je kunt MSN-en op je mobiel? Nu bedoel ik niet msn vervangers zoals icq of iets dergelijks, maar een tool waarmee ik met mijn MSN buddies kan chatten? Ben al bekend met de MSN site: http://www.wapag.com:8060/iMSN . Deze heeft jammer genoeg af en toe last van disconnects en werkt lang niet zo fijn. Het duurd me veels te lang om een bericht te typen, wil je de reactie van de ander zien, moet je op refresh klikken of een nieuw bericht sturen. Ik zoek gewoon een realtime variant, met een kleine geschiedenis.

[ Voor 5% gewijzigd door jules op 14-06-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Die bluetooth key van Mycom werkt prima ism met mijn laptop+ S55..maaarrrr:
Als ik de bijgeleverde software op mijn gewone pc installeer, blijven de vensters met daarin allerlei services die je kan selecteren/deselecteren leeg. Na maarliefst 5 keer opnieuw installeren/deinstalleren en vanalles proberen (andere volgorde installeren, key in andere USB poort e.d.) blijven de vensters nog steeds leeg. Het ergste is nog ,dat ik juist die key gekocht heb om zowel met mijn laptop (die heeft al IR) EN mijn barebone bestanden te kunnen uitwisselen met mijn gsm. Ik hoop dat er iemand dezelfde key met zelfde probleem heeft, of anders moet ik er even een apart topic voor openen. Heb geen zin om windows opnieuw erop te gaan zetten voor een stukkie bluetooth software :/

fyi: http://www.socketforum.com/topic.asp?TOPIC_ID=1254 had ik gevonden, en daar werd mijn vermoeden bevestigd: de widcomm software is buggy...

Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen :)

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 14-06-2003 16:28 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:05
Ch!pY-J schreef op 14 June 2003 @ 14:48:
[...]

Nieuwe vraag, zijn er ook java applets waarmee je kunt MSN-en op je mobiel? Nu bedoel ik niet msn vervangers zoals icq of iets dergelijks, maar een tool waarmee ik met mijn MSN buddies kan chatten? Ben al bekend met de MSN site: http://www.wapag.com:8060/iMSN . Deze heeft jammer genoeg af en toe last van disconnects en werkt lang niet zo fijn. Het duurd me veels te lang om een bericht te typen, wil je de reactie van de ander zien, moet je op refresh klikken of een nieuw bericht sturen. Ik zoek gewoon een realtime variant, met een kleine geschiedenis.
Een ander java proggie wat je kan gebruiken is PalmMSN
http://paulotaylor.com/pa...ex&req=viewdownload&cid=1
En dan ff de onderste van de 3 downloaden (PalmMSN for Java Enabled Devices)
Werkt perfect bij mij.
Geen refresh nodig, en vrij snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik heb opeens een vreemd probleem: Ik heb sinds gisteren mijn S55 (van O2). Nu werd ik net gebeld terwijl de datakabel eraan hing (was verder nergens mee bezig), ik neem gewoon op en hoor de andere persoon aan de lijn praten, maar mijn microfoon doet het opeens niet meer! Heb de telefoon aan en uit gezet, accu eraf, maar niks helpt. De microfoon staat wel "aan" in het menu. Ik heb de telefoon gisteren naar firmware 12 geupdated, zonder problemen. Moet ik de firmware opnieuw erin zetten? Ga het later proberen, moet nu weg. Misschien hebben jullie een tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook spelletjes voor C55 naar de S55 downloaden? Op veel sites zie ik bijvoorbeeld prince of persia voor de C55 maar niet voor de S55. Deze wil ik op mijn S55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 21:10:
Kan je ook spelletjes voor C55 naar de S55 downloaden? Op veel sites zie ik bijvoorbeeld prince of persia voor de C55 maar niet voor de S55. Deze wil ik op mijn S55.
Een stukje terug in dit topic staat dat PoP wel schijnt te werken op de S55 maar dan in monochroom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 14 juni 2003 @ 21:12:
[...]

Een stukje terug in dit topic staat dat PoP wel schijnt te werken op de S55 maar dan in monochroom...
Dan zal ik er overheen gelezen hebben, sorry. Geldt dit voor alle spellen?

Ik heb het net geprobeerd via Freemobile.nl ik kreeg daar de mededeling "er is een fout opgetreden". Het spel heb ik niet, ben wel wat centjes lichter.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Heb nu ook een S55... Wappen via GPRS was een heel geklooi :( Eindelijk na wat geklooi met profielen heb ik het voor elkaar gekregen. Alleen zendt/ontvangt het ding nu elke keer 2 kB als ik hem aanzet. Hoe kan dat?

Softwareversie 4 (ja, VIER) werd geleverd bij mijn S55 trouwens... Even upgraden naar 12 :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Wie heeft er van jullie de SE T68i en de S55 gehad?
En van welke waren jullie het meest tevreden? Vind het design van de T68i wel mooier maar de telefoon is dan ook al wat "ouder".

Zit er ook photocall op of dergelijke, zodat er een foto verschijnt wie er belt?

[ Voor 21% gewijzigd door Gizmoke op 15-06-2003 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ik heb dus beiden gehad, en ik zou zeggen: neem de S55.
Het is zeg maar het verschil tussen goed en beter :Y) De S55 is natuurlijk een stukje recenter, maar heeft vrijwel dezelfde features. De S55 is wel wat sneller en beter in de bediening vind ik. Verder is het voor mij meer een gevoelskwestie, de S55 vind ik gewoon iets plezieriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
Korakal schreef op 15 June 2003 @ 13:51:
...de S55 vind ik gewoon iets plezieriger.
lees: de S55 is GEIL! :9 8)7

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Net ff zitten irc'en via Virca op #tweakers.net :D
Gaat best lekker op de S55 :) Alleen even weten waar alle controls enzo zitten :)

7 minuten aanwezigheid kostte me 8 kB (het is 2:20 's nachts dus kan verschillen met overdag denk ik zo :P).

Wel grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft niemand problemen met de orginele headset van siemens met bluetooth?
Me telefoon kan de headset maar niet vinden?
Software versie 12 heb ik erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 09:36:
heeft niemand problemen met de orginele headset van siemens met bluetooth?
Me telefoon kan de headset maar niet vinden?
Software versie 12 heb ik erop staan.
Kijk eens in de handleiding. Volgens mij moet je je telefoon op zoekstand ofzo zetten. Heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op 16 June 2003 @ 12:30:
[...]

Kijk eens in de handleiding. Volgens mij moet je je telefoon op zoekstand ofzo zetten. Heb je dat gedaan?
Ik heb alles al geprobeerd, handleiding van s55 en de hhb 500.
Maar niks werkt, siemens gaf als advies om iemand anders te zoeken met een s55 en kijken of het op dat toestel werkt. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:05
Mijn Motorola BT headset werkt ook al niet in combi met S55.
BT Headset werkte tot dusverre op elke telefoon. Denk dat er wat mis is met S55 blutetooh module. Is waarschijnlijk algemeen probleem

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Geen algemeen probleem...
Ik heb de Bluetek, Nokia HDW-2, Jabra BT200 succesvol op mijn S55 gepaired gehad... Werkte perfect..

Gebruik nu alleen de HDW-2 omdat die het fijnste is naar mijn mening..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:05
Pairen is ook geen enkel probleem bij mij trouwens.
Het goed gebruiken van de Headset in combi met S55 wel.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Laatst online: 19-08 11:49
babbelbox schreef op 14 June 2003 @ 17:22:
[...]

Werkt perfect bij mij.
Bestaan is het dan ook mogelijk dit via mn msi bluetooth dongle te doen?
Ik heb mn s55 pas net, maar ik heb wel iets gezien van http proxy ofzo...

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gizmoke schreef op 15 June 2003 @ 10:12:
Wie heeft er van jullie de SE T68i en de S55 gehad?
En van welke waren jullie het meest tevreden? Vind het design van de T68i wel mooier maar de telefoon is dan ook al wat "ouder".

Zit er ook photocall op of dergelijke, zodat er een foto verschijnt wie er belt?
Ik heb de T68i ook nog... Ik vind het vergelijken met de S55 een BAAGE foon...

De S55 is VEEEEEL beter ! Qua looks en functionaliteit.

Er zit ook fotocall op ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe... eindelijk heb ik alles voor elkaar... M'n MMS werkt m'n e-mail werkt m'n wappen gaat goed... Alleen ben ik ontevreden over hoe lang ik doe met m'n batterij... Ik maak af en toe wel foto's... Maakt dit wat uit? Ik heb wel gemerkt dat de flister een hoop trekt... maar gewone foto's weet ik niet... Kan iemand mij hier anwoord op geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja en nog een paar leuke sites voor de siemens S55 met ringtones en games en plaatjes en en en en...:

https://www.sslcommerce.net/verisign/default.asp
http://club-s55.tk/
http://www.schiessler.com/s55.html
http://www.siemens-s55.de/
http://polymobiletone.com/new.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
LimunationLumination op laag zetten, 20% ofzo.. en GPRS/Bluetooth uitzetten als je die niet gebruikt..
Foto's maken trekt natuurlijk ook wat van je accu af...

Doe gemiddeld; met flink bellen.. ongeveer 4 a 5 dagen met een accu..

[edit]
Spellen is nu eenmaal moeilijk :X

[ Voor 20% gewijzigd door Krypt op 17-06-2003 16:32 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeej... Maar af en toe maak ik gebruik van GPRS... voor irc en icq... Dus als ik hem niet gebruik deactiveren... en als ik wil gebruiken moet ik activeren? Is goed zal het doen... bedankie!

Maarehhh... Kunnen we niet een apart topic openen... voor mensen die java games voor de S55 hebben? Ik heb zel Summer Games 2004 en Cannons... als je die nou op een site mept... en dan ff de link doorgeeft... dat zou toch handig zijn?!?!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 15:45:
Maarehhh... Kunnen we niet een apart topic openen... voor mensen die java games voor de S55 hebben? Ik heb zel Summer Games 2004 en Cannons... als je die nou op een site mept... en dan ff de link doorgeeft... dat zou toch handig zijn?!?!
post hier de kewlste mobiele java midlets
:Y)

Let trouwens op copyright; er moet heel duidelijk een bron/autersvermelding bijstaan dat het freeware is anders heb je zo een OW aan je broek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
2 hiervan toegevoegd aan startpost, de rest stond er al :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Weet iemand of het mogelijk is om normale ringtones op de S55 te krijgen? Gewoon met piepjes dus? Ik heb namelijk gehoord dat ze er wel zijn (standaardgeluid voor wekker is zo'n oude bekende pieptoon), maar kan ze met de Explorer nergens vinden ;(

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Sorcerer8472 schreef op 17 June 2003 @ 19:05:
Weet iemand of het mogelijk is om normale ringtones op de S55 te krijgen? Gewoon met piepjes dus? Ik heb namelijk gehoord dat ze er wel zijn (standaardgeluid voor wekker is zo'n oude bekende pieptoon), maar kan ze met de Explorer nergens vinden ;(

Anyone?
Als je die zoekt: gewoon in het menu instellingen > geluid > melodieën > (de betreffende groep selecteren maar NIET op 'kies' drukken) > wissen. Het vinkje verdwijnt en je hebt de standaard belmelodie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

babbelbox schreef op 14 June 2003 @ 17:22:
[...]
Werkt perfect bij mij.
TnX, werkt inderdaad beter dan die site. Alleen wel jammer dat de naam en daarna pas de tekst onwijs langzaam voorbij scrollen. Ook jammer is dat als je op diegenes naam klikt je geen message history ziet. Je kan alleen een nieuwe message sturen naar die persoon. Jammer ook dat speciale tekens zoals uitroeptekens (!), streepjes (-) en is-jes (=) veranderen in een of ander %xx getal. zoals spatie in een url naar %20. Maar goed, dat neem ik wel voor lief...
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 15:39:
Hehe... eindelijk heb ik alles voor elkaar... M'n MMS werkt m'n e-mail werkt m'n wappen gaat goed... Alleen ben ik ontevreden over hoe lang ik doe met m'n batterij... Ik maak af en toe wel foto's... Maakt dit wat uit? Ik heb wel gemerkt dat de flister een hoop trekt... maar gewone foto's weet ik niet... Kan iemand mij hier anwoord op geven?
Yupz, 2-3 dagen ongeveer. Maar wappen doe ik regelmatig, dus die gprs verbinding ga ik niet af en toe uitzetten en weer aanzetten, veels te veel werk. Zeker ook omdat ik regelmatig m'n mail check en daar moet ik ook al te veel handelingen voor doen. Da's helaas niet in shortcuts onder te brengen. Verlichting staat al op 30%. Foto's maak ik niet zo super veel, af en toe.. Gamen hangt er vanaf in wat voor bui ik ben. Maar als je dat doet, gaat het meteen super hard, dan kan hij met een dagje af en toe gamen 1-2 uur al zowat op zijn volgens mij... Maar goed, hij gaat al een stuk langer mee dan m'n good old S35i, jammer dat ik er veel meer functies op zitten die ik gebruik waardoor hij toch weer ongeveer even lang meegaat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... nou ja... Ik was een Ericsson T65 gewend... en die gaat echt ongveer 7 dagen mee en dan begint ie 24 uur lang te zeuren van dat ie opgeladen moet worden... En de S55 is inderdaad binnen 3 dagen leeg... Was wel ff een tegenvaller... Maar al dat X-tra's wat ik er voor terug krijg is toch wel ff beter :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Korakal schreef op 17 juni 2003 @ 19:09:
[...]

Als je die zoekt: gewoon in het menu instellingen > geluid > melodieën > (de betreffende groep selecteren maar NIET op 'kies' drukken) > wissen. Het vinkje verdwijnt en je hebt de standaard belmelodie.
Als ik dat doe krijg ik die Siemens Swing of hoe dat ook heet :P
Alleen bij 'Afspraken' krijg ik de oude bekende pieptoon terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Sorcerer8472 schreef op 17 June 2003 @ 23:07:
[...]

Als ik dat doe krijg ik die Siemens Swing of hoe dat ook heet :P
Alleen bij 'Afspraken' krijg ik de oude bekende pieptoon terug...
Oei, ik dacht dat het bij de rest ook zo zou werken....
Ehm, anders zelf met een simpele midi editor (op je pc) aan de gang gaan en dan een .mid in de telefoon gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, eindelijk kan ik meedoen aan deze geweldige threat. Mijn Siemens S55 besteld, en als het goed is komt i deze week via O2.

Voor wat ik kan lezen, bevalt het 90% van de users hier deze geweldige phone!! Daarvoor bedankt alvast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S35 > S45 > S55 and still loving Siemens S series!!!

Al moet ik zeggen dat de rest van de Siemens serie nix waard zijn (C).

Op mijn website is ook een hoop te vinden over deze geile telefoons. (mag ik dit posten? zo niet knikkeren jullie ut er wel af :-D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 00:12:
Hehe, eindelijk kan ik meedoen aan deze geweldige threat. Mijn Siemens S55 besteld, en als het goed is komt i deze week via O2.

Voor wat ik kan lezen, bevalt het 90% van de users hier deze geweldige phone!! Daarvoor bedankt alvast..
Je moet niet enkel de users bedanken. Maar siemens om zo een gsm op de markt te brengen :)

Ik heb ooit eens gelezen dat de Samsung S100 polyfone ringtones had met leuke geluidjes zoals loeiende koeien, kwakende kikkers, huilende wolven, ....
Kan je deze ook ergens vinden op het net?
Want ik veronderstel dat doorsturen van een samsung naar een S55 niet zal gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Gizmoke op 18-06-2003 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Die zijn er wel, ik kan de website alleen op het moment even niet terug vinden, ik zal nog eens effe zoeken

Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik kan de site niet terug vinden

[ Voor 26% gewijzigd door m@fkeez op 18-06-2003 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Gizmoke schreef op 18 June 2003 @ 08:43:
[...]

Je moet niet enkel de users bedanken. Maar siemens om zo een gsm op de markt te brengen :)

Ik heb ooit eens gelezen dat de Samsung S100 polyfone ringtones had met leuke geluidjes zoals loeiende koeien, kwakende kikkers, huilende wolven, ....
Kan je deze ook ergens vinden op het net?
Want ik veronderstel dat doorsturen van een samsung naar een S55 niet zal gaan.
Kijk even op de cd van je Siemens, daar staan een paar dierengeluiden op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn s55 kan updaten?
IK heb alleen maar een bluetooth verbinding op com 3.
En hij wil alleen maar update via com 1 of 2??

Is er misschien nog een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ja; je datakabel aansluiten... de update werkt alleen via de datakabel..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op 18 juni 2003 @ 12:24:
Ja; je datakabel aansluiten... de update werkt alleen via de datakabel..
Maar die ligt thuis.. 8)7

Ik probeer het vanavond wel effe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Sorcerer8472 schreef op 18 juni 2003 @ 12:15:
[...]

Kijk even op de cd van je Siemens, daar staan een paar dierengeluiden op :P
Heb em nog geen uur, hij is juist aan het opladen, kan ik ondertussen studeren. Zal er me vanavond eens met bezighouden. Thnx BTW

PS heb de artic blue versie (lichte toetsen en donkere rand) Was de enige die ze nog hadden. Heb korting gekregen omdat het etalagetoestel was.

[ Voor 23% gewijzigd door Gizmoke op 18-06-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

non music toontjes hierzo
http://www.snigelpost.org/nonmusic.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Gizmoke schreef op 18 June 2003 @ 13:25:
[...]

Heb em nog geen uur, hij is juist aan het opladen, kan ik ondertussen studeren. Zal er me vanavond eens met bezighouden. Thnx BTW

PS heb de sterling zilver versie (lichte toetsen en donkere rand) Was de enige die ze nog hadden. Heb korting gekregen omdat het etalagetoestel was.
offtopic:
Nouw, gefeliciteerd hoor, verder nog bijzonderheden die je te vermelden hebt?

Word een beetje moe van die mensen die trots zijn dat ze er eindelijk eentje hebben kunnen kopen van hun laatste spaargeld, of die zeuren dat O2 zo langzaam is met leveren.

Wat mij betreft word deze thread alleen gebruikt om ervaringen te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Ch!pY-J schreef op 18 June 2003 @ 13:36:
[...]

offtopic:
Nouw, gefeliciteerd hoor, verder nog bijzonderheden die je te vermelden hebt?

Word een beetje moe van die mensen die trots zijn dat ze er eindelijk eentje hebben kunnen kopen van hun laatste spaargeld, of die zeuren dat O2 zo langzaam is met leveren.

Wat mij betreft word deze thread alleen gebruikt om ervaringen te delen
Ja en?
Ik ben een ervaring rijker, ik had iets gevraagd en heb antwoord gekregen. Dus mijn nutteloze antwoord is dan even nutteloos als jouw nutteloze "offtopic" post.
Wat een ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Ik heb eens op de CD-rom gekeken en de software geinstalleerd. Ik wil melodietjes overbrengen en selecteer er van de CD-rom. Maar ik kan enkel de midi files kiezen. En die koeien e.d. staan in mmf formaat.
Hoe kan ik dit wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Gizmoke schreef op 18 juni 2003 @ 15:54:
Maar ik kan enkel de midi files kiezen.
:? wat bedoel je nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Op de cd-rom staan bij "ringer melodies" *.mid en *.mmf files.
Wanneer ik Siemens Data Suite open en naar het menu met geluidjes ga en daar het 2e tabblad. En ik klik op bladeren en ga naar de cd-rom dan komen enkel de *.mid files tevoorschijn.
De *.mmf enkel als ik "alle bestanden" aanklik. Dus uj veronderstel dat die mmf files niet werken omdat enkel de mid files getoont worden. Of ben ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Je moet het veel simpeler doen.
In de Windows verkenner is onderaan een kopje 'mobile' erbij gekomen. Sluit je telefoon op de datakabel aan en open 'mobile'. Kies de juiste map (sounds) en copy-paste de bestanden die je van de CD wilt hebben.
Klaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
Gizmoke schreef op 18 June 2003 @ 13:25:
[...]
PS heb de sterling zilver versie (lichte toetsen en donkere rand) Was de enige die ze nog hadden. Heb korting gekregen omdat het etalagetoestel was.
Euhm je hebt dus de artic blue versie zoals iedereen hier.... check deze [rml]Zaagmans in "Siemens S 55 :9~ [ deel2]"[/rml] post voor de namen en de kleuren... B)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Tis aangepast.

En het is ook gelukt met die geluidjes. Ik vind wel dat die nogal luid zijn. Vallen goed mee, vooral die koe.

[ Voor 82% gewijzigd door Gizmoke op 18-06-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys,

hebben jullie allemaal de firmware ge-update?
Volgens Siemens heeft dit het volgende effect:

- Improved memory access and CPU usage to secure low power consumption
- Optimised structure of various sub menu items
- Enhanced handling of accessories
- Updated Java and sound functionalities
- Improved overall software stability through technical enhancements

Is te downen via: http://www.my-siemens.com...upgrade/benefits_s55.html

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Zo te zien is dat versie 12; is al een tijdje uit.. en aangezien ik hier wat problemen over gehoord heb blijf ik maar lekker bij mijn versie 11...

Wachten tot (wat was het ook alweer?) 16 uitkomt ofzo..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 14:47:
Hey guys,

hebben jullie allemaal de firmware ge-update?
Volgens Siemens heeft dit het volgende effect:

- Improved memory access and CPU usage to secure low power consumption
- Optimised structure of various sub menu items
- Enhanced handling of accessories
- Updated Java and sound functionalities
- Improved overall software stability through technical enhancements

Is te downen via: http://www.my-siemens.com...upgrade/benefits_s55.html

Succes!
Had geen idee welke versie erop stond. Maar heb me gisteren wel gedaan.
Ik merk niet echt verschil.

Ik heb ook dat summer ski van de cd naar de telefoon gesleept.
Als ik dit open krijg ik dit bericht "class file size does not match" Wat heb ik verkeerd gedaan?

En zijn er geen andere thema's dan dat met die vissen?

[ Voor 15% gewijzigd door Gizmoke op 19-06-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 15:11

TdV

Ik heb net mn s55 en ik vraag me ook af welke firmware het beste is. Is er ergens een site waar ze besproken worden? Of is nieuwer gewoon altijd beter? Ik heb nu softwareversie 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
11 is het beste.
12 is vrijwel gelijk, maar die heeft een lastige bug erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 15:11

TdV

Korakal schreef op 19 June 2003 @ 17:48:
11 is het beste.
12 is vrijwel gelijk, maar die heeft een lastige bug erin zitten.
Waar haal ik oudere versies? En wat is die bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Even zoeken TdV, staat meerdere malen in dit topic: hiero

De FW11 zet ik wel even op m'n homepage File corrupt.. ik heb um dus niet meer..

[ Voor 14% gewijzigd door Krypt op 19-06-2003 18:24 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:05
Beide FW (11 en 12) zijn nog bij siemens te downloaden

Hier is FW11

en hier FW12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
TdV schreef op 19 June 2003 @ 18:03:
[...]

Waar haal ik oudere versies? En wat is die bug?
De bug is dat 'ie soms blijft doorrinkelen als 'ie overgegaan is naar de voicemail. Da's alleen met V12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:08

evol

hello world

Gister belt Orange mij op. Siemens S55 wordt nu ook ondersteund voor Orange Share. Instellingen zijn nu terug te vinden op de site.

Werkte altijd al, maja nu "officieel" dan.

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Ik heb mijn avatar (kijk links van je :p) als achtergrond en screensaver geplaats.
Nu heb ik 2 vraagjes
1) bij mijn achtergrond komt steeds mijn operator erdoor, kan ik deze niet wijzigen (of moet ik mijn avartar als operator logo instellen)

2) Als screensaver ist ie zeer mooi, maar die staart beweegt dus constant (is de bedoeling) gebruikt dit veel meer als een niet of minder bewegende tekening van de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Je hebt Operator logo's die maar 1 pixel zijn; dan kun je dus genieten van het hele plaatje...

Screensaver is alleen animated al de verlichting aanstaat; maw. niet lang.. Tenminste; bij mij..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Krypt schreef op 19 June 2003 @ 19:58:
Je hebt Operator logo's die maar 1 pixel zijn; dan kun je dus genieten van het hele plaatje...
En als je die ene pixel nou ook nog doorzichtig maakt ben je helemaal van het gezeur af :)
Screensaver is alleen animated al de verlichting aanstaat; maw. niet lang.. Tenminste; bij mij..
...en bij de rest ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Korakal schreef op 19 June 2003 @ 20:09:
[...]
En als je die ene pixel nou ook nog doorzichtig maakt ben je helemaal van het gezeur af :)

[...]
...en bij de rest ook :Y)
Hoe moet ik dat dan juist doen? Een lege .bmp make.

[ Voor 4% gewijzigd door Gizmoke op 19-06-2003 20:11 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.