de link al eens geprobeerd die in je mailtje staat?
Die je tijdens het bestellen in je postvakje hebt gehad?
Verwijderd
Ik heb het ook af en toe; bugje in FW versie 12.Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 20:08:
Ik heb net trouwens een bug gevonden.
Als mijn telefoon gaat..en ik wijs het gesprek af.
dan belt ie gewoon verder
Weet iemand hoe dit te verhelpen is?
Was waarschijnlijk een eenmalig iets. want heb nu na 10 keer proberen geen problemen meer.
Verwijderd
Heb geen mail ontvangen.. Kan aan @home mailserver liggen, maar ik vrees het ergsteVerwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 22:26:
de link al eens geprobeerd die in je mailtje staat?
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 00:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Volgens mij wel, in de preview issie dat ook.Korakal schreef op 02 June 2003 @ 08:26:
Ik vraag mij af of screensavers überhaupt animated hóren te zijn; ze branden namelijk wel de hele tijd...
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
je moet er een transparant operator-logo in zetten, van 1 pixel groot.DJ-Anubis schreef op 02 juni 2003 @ 11:39:
Korakal, nee dat werkt dus niet![]()
Probeer het net weer, als ik een andere operator kies laat hij die wel zien, maar als ik wissen doe dan laat hij rustig weer dat pleuris ding van o2 zien
[ Voor 6% gewijzigd door Whuzz op 02-06-2003 11:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
ff een transparant logo downen staat vast wel ergens in de beginpost maarja linkje: http://www.club-siemens.net/fun/DJ-Anubis schreef op 02 June 2003 @ 11:05:
Ik heb net mijn s55 ontvangen (lekker toestelletje btw), maar nu staat er zo'n enorme O2 banner in het schermpje.
Als ik de achtergrond verander zie ik achter de banner wel de achtergrond die ik geselecteerd had, maar die o2 banner zit er nog 'bovenop'.
Weet iemand misschien hoe ik dat weg krijg? (ziet er namelijk echt niet uit)
Weet iemand nog een adresje waar ik kan downloaden? (http://www.midlet.org heeft niet echt fantastische spelletjes he)
Cool, even testenVerwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 11:53:
screensaver is trouwens alleen animated als licht aan is, wegens energiebesparing. als toetsblok aanstaat in de screensaverstand kun je rode knop indrukken gaat lampje aan en is ie animated
kijkse
[ Voor 9% gewijzigd door Whuzz op 02-06-2003 12:02 ]
[ Voor 23% gewijzigd door DJ-Anubis op 02-06-2003 12:41 ]
Wat je ook kan doen is de S55 aan je PC koppelen en naar de volgende locatie op je GSM gaan: -> Customization\OperatorDJ-Anubis schreef op 02 June 2003 @ 11:05:
Ik heb net mijn s55 ontvangen (lekker toestelletje btw), maar nu staat er zo'n enorme O2 banner in het schermpje.
Als ik de achtergrond verander zie ik achter de banner wel de achtergrond die ik geselecteerd had, maar die o2 banner zit er nog 'bovenop'.
Weet iemand nog een adresje waar ik kan downloaden? (http://www.midlet.org heeft niet echt fantastische spelletjes he)
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 14:37 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Staat op de GSM zelf ook een logo van o2?DJ-Anubis schreef op 02 June 2003 @ 11:05:
Nee ik bedoel op de buitenkant van de GSM (zoals dat vaker op prepaid toestellen te zien is)!DJ-Anubis schreef op 02 juni 2003 @ 15:36:
JokerLash, nee, met die transparante operator is alles verholpen (thnxz to renevdv btw)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 17:48 ]
[ Voor 19% gewijzigd door The_eYe op 02-06-2003 17:43 ]
Maar hier wekken ze de suggestie dat het wel kan ... http://midlet.org/index2.jspKorakal schreef op 02 June 2003 @ 18:05:
nope, java != java
Wat wil ik daarmee zeggen: iedere telefoon (merk) heeft z'n eigen java-platform. Een Nokia java-applet draait niet op een Siemens telefoon. Netzomin zal dus ook een Symbian applicatie op de S55 draaien.
Rechtsboven staat een "device filter". Daar kan je je gsm aangeven en dan laat de site enkel spellen e.d. zien die op jouw gsm werken.Bartjuh schreef op 02 June 2003 @ 18:14:
[...]
Maar hier wekken ze de suggestie dat het wel kan ... http://midlet.org/index2.jsp
Bij geen enkel spelletje zie ik staan dat het voor die telefoon is, en dat spelletje voor een andere telefoon ... (afgezien een paar spelletjes waar sl45 in de naam staat.)
- hardware always changes.. -
Bedankt!TdV schreef op 02 June 2003 @ 18:20:
[...]
Rechtsboven staat een "device filter". Daar kan je je gsm aangeven en dan laat de site enkel spellen e.d. zien die op jouw gsm werken.
Verwijderd
ken icq op de siemsens maar via welk programma zit je op msnVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 17:22:
Ik heb nu ook lekker ICQ en MSN werken gekregen op mijn foon.
Werkt perfect. ICQ is heel stabiel.
alleen msn wil echter nog wel eens disconnecten.
Ja Siemens heeft ook een functie om je GSM woorden te leren, dit was al zo bij mijn crappie MT50Jester schreef op 02 juni 2003 @ 18:21:
Hoe zit het met de SMS functie van de S55? Ik las dat er T9 op zat, maar is het net zo als bij de Nokia met woordenboek, of zit het heel anders in elkaar (Heb nu een Samsung met T9, maar vind nokia's woordenboek veel relaxter..)
T9 werkt altijd hetzelfde hoor, zie http://www.t9.com/Jester schreef op 02 June 2003 @ 18:21:
Hoe zit het met de SMS functie van de S55? Ik las dat er T9 op zat, maar is het net zo als bij de Nokia met woordenboek, of zit het heel anders in elkaar (Heb nu een Samsung met T9, maar vind nokia's woordenboek veel relaxter..)
T9 werkt misschien wel hetzelfde, maar de woordeboekfunctie is er niet altijd. Dus dan moet je als een bepaald woord vaak gebruikt, alsnog aan de slag met wissen etc. Errug onhandig (bij m'n samsung N400)Korakal schreef op 02 juni 2003 @ 18:50:
[...]
T9 werkt altijd hetzelfde hoor, zie http://www.t9.com/
Hooguit is per toestel het switchen tussen de alternatieven verschillend. Bij Nokia's gaat dat met het sterretje; bij Siemens met de rechter menutoets onder het beeldscherm.
Verwijderd
dan ben je nu te laat, die was tot 1 juniBartjuh schreef op 02 June 2003 @ 17:41:
Krijg je bij dit toestel ook het datakabeltje er gelijk bij ?
Ik zit er ernstig over na te denken om met die o2 actie mee te doen ...
Hij is er nog hoor! Ik heb zojuist nog besteld!
Blijkbaar is de actie verlengd.. (juni aanbieding stond er.. en Op=Op, dus als je interesse hebt, moet je opschieten!)Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 19:30:
[...]
ja ik zag het ook dat hij nog op de site stond, vreemd
Jester schreef op 02 juni 2003 @ 19:35:
[...]
Blijkbaar is de actie verlengd.. (juni aanbieding stond er.. en Op=Op, dus als je interesse hebt, moet je opschieten!)
/me Bartjuh juicht mee !!! * yeah yeah *JokerLash schreef op 02 June 2003 @ 21:28:
[...]
YEAH als dit waar is krijg ik mijne zeker weten nog YEAH
Gaat je niet lukken op korte termijn; reden van afwijzing wordt alleen schriftelijk gegeven en dat duurt wel een paar weekjesJokerLash schreef op 02 June 2003 @ 22:23:
JokerLash heeft net bevestigt gekregen dat z'n toestel word verzonden en hij het ieder moment thuis kan verwachten YEAH![]()
Maar dat van men vriendin is afgewezendaar ga ik nog ff achter aan!!
Zei krijgt die GSM met die ABBO ook!
heb net gebeld als ik morge gegevens zou faxen zorgde die mevrouw ervoor dat het binnen 2 dagen was verwerkt en aan O2 werd doorgegeven en dan binnen 4 dagen kreeg ze bericht thuis!Korakal schreef op 02 June 2003 @ 22:24:
[...]
Gaat je niet lukken op korte termijn; reden van afwijzing wordt alleen schriftelijk gegeven en dat duurt wel een paar weekjes
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Deze post gezien?2Dutch schreef op 03 June 2003 @ 00:39:
Krijg zelf het opstart en shutdown gedoe van "O2" er niet uit..die lelijke blauwe met de luchtbellen..en heb animaties nog wel uitgezetStaan ook geen files meer in de "explorer" die het zouden kunnen zijn..volgens mij heb ik iets gemist door de hitte ofzo
Eventueel kun je nog, als je FW versie 11 of lager hebt, updaten naar FW versie 12. Voor de link naar de update: zie startpost van dit topic.babbelbox schreef op 02 juni 2003 @ 12:50:
Wat je ook kan doen is de S55 aan je PC koppelen en naar de volgende locatie op je GSM gaan: -> Customization\Operator
in deze folder staan allemaal dingen van O2. Hier staan dus de start en eindanimatie, de screensaver van O2 en ook de banner.
Wanneer je deze file(s) verwijdert, zullen de standaard Siemens dingen terug keren (visjes enzo als start en eind animatie)
[ Voor 70% gewijzigd door 2Dutch op 03-06-2003 01:14 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Kon je niet met de Datasuite van Siemens zelf syncen? Volgens mij zit er een adresboek onderdeel in.SileX schreef op 03 June 2003 @ 10:21:
Nu wil ik eigenlijk een backup maken van mijn adressen enzo, zonder Outlook te gebruiken.
Yep, klopt. Met de kleureditor kun je de code voor transparant instellen. Ik kan je alleen niet vertellen welke code dat is, maar dat staat wel in één van beide topics (tip: plak "?limit=999" achter de topicurl en zoek met ctrl-f)Verder had ik ergens in dit deel, of vorige, gelezen dat je die blauwe vakjes rond 'menu' kan veranderen... kunnen die ook transparant worden gemaakt ?
thnx againKorakal schreef op 03 juni 2003 @ 10:24:
[...]
Kon je niet met de Datasuite van Siemens zelf syncen? Volgens mij zit er een adresboek onderdeel in.
Waarom wil je trouwens niet met Outlook syncen?
Outlook 2003 - wordt niet ondersteund....anders ff een andere laden.
[...]
Yep, klopt. Met de kleureditor kun je de code voor transparant instellen. Ik kan je alleen niet vertellen welke code dat is, maar dat staat wel in één van beide topics (tip: plak "?limit=999" achter de topicurl en zoek met ctrl-f) cool, ga ik ff doen... maar met welk proggie maak ik nou die kleur profielen ?
[ Voor 7% gewijzigd door SileX op 03-06-2003 10:35 ]
Is dat zo? Volgens mij had ik 'm er wél mee draaien *not sure*, ga het deze week zelf ook weer proberen.Outlook 2003 - wordt niet ondersteund....anders ff een andere laden.
http://www.siemens-world....ads/farbschemas_index.htmcool, ga ik ff doen... maar met welk proggie maak ik nou die kleur profielen ?
Als je nu het vinkje uitzet, wordt deze 0 opgeslagen ipv 100. Dus gewoon het vinkje uitzetten en opslaan. Dan is het transparantSileX schreef op 03 June 2003 @ 10:49:
Goed, ik heb nu dat proggie...
Nu kan je dus met optie 6 en 7 - softkeys font en softkeys background die kleuren veranderen... Maar welke waarde is nu transparant. Er wordt steeds gezegd over laatste waarde naar '0' maar welke is dat nou ?
Verwijderd
Ik heb eindeloos zitten kloten, maar voor MMF is het maximum 45 kb anders gaat 'ie over z'n nek.Ch!pY-J schreef op 02 June 2003 @ 17:59:
*.mid tunez kan je afspelen om je S55 tot 47-48kb. *.mmf files mogen denk ik dus niet veel groter zijn.
Sterker nog, als je deze geluiden van het wap-internet probeerd te halen, dan mogen mmf files niet groter dan 15kb zijn. Met mid files heb ik de max grote nog niet weten te ontdekken. Ik denk dat dat onder andere komt omdat de browser dan in het geheugen zit.
Verwijderd
Verwijderd
Meer heb je toch ook niet nodig? Wat heb je aan een belmelodie die 2 minuten duurt? Je hoort hem toch nooit langer dan 30 secs oidDJ-Anubis schreef op 03 June 2003 @ 11:09:
[...]
Ik heb eindeloos zitten kloten, maar voor MMF is het maximum 45 kb anders gaat 'ie over z'n nek.
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 12:53:
[...]
Meer heb je toch ook niet nodig? Wat heb je aan een belmelodie die 2 minuten duurt? Je hoort hem toch nooit langer dan 30 secs oid
Ja ok, om te patsen is het natuurlijk top
Verwijderd
kijk hier maar staan er 2 opSileX schreef op 03 juni 2003 @ 13:13:
[...]
offtopic:
goeie ringtone site.... ik ben op zoek naar het deuntje van de excorsist, gemaakt door Mike oldfield...
Zooo...vet veel man !Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 15:22:
[...]
kijk hier maar staan er 2 op
https://www.sslcommerce.net/verisign/default.asp
errug goede site trouwens mensen!!
opgenomen in startpostVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 15:22:
[...]
kijk hier maar staan er 2 op
Je spelt het ook verkeerd, het is "exorcist" geen excorsistSileX schreef op 03 June 2003 @ 15:58:
[...]
Zooo...vet veel man !
Maaruh, jij vind er 2 ? Kan er geen 1 vinden van of excorsist of mike oldfield.
[ Voor 52% gewijzigd door 2Dutch op 03-06-2003 16:06 ]
2Dutch schreef op 03 juni 2003 @ 16:04:
Je spelt het ook verkeerd, het is "exorcist" geen excorsist![]()
Voer maar eens in, dan vind je er inderdaad 2 zoals renevdv zegt.
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 17:11 ]
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Toch maar een weblog?
Gewoon regelmatig je status checken op die site (en hopen dat je niet wordt afgewezen)Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 20:03:
bij mij is het nu 2 dagen, damn...
morgen maar eens bellen
Woweee, die is inderdaad heel erg vet!Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 15:22:
Verwijderd
Verwijderd
L1 is voor de nederlandse foon. Ik had de eerste keer L6 of L7 gebruikt, ik zal die anderen ook es proberen. L6 & of L7 werkte daarna ook niet meer in ieder geval.speedme schreef op 03 juni 2003 @ 22:03:
Ik heb toevallig het spel ook net geladen vanaf de CD, maar het werkte ook niet (zelfde foutmelding).
Echter op de CD staan een aantal directories beginnend met Lxx (xx is dan een nummer).
De summerski uit L1 deed niets bij mij, maar die uit L2 wel.
Misschien heb je hier wat aan.
Verwijderd
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
weet je dan al wat de SE t610 moet gaan kosten icm met een abbo, denk dat je dan duurder uitbent!pvdlaan schreef op 04 June 2003 @ 08:16:
Ik sta nog een beetje in tweestrijd, of de SE t610 of deze de s55.
Volgens mij ontlopen ze elkaar niet echt veel, buiten een betere resolutie en een meer tonige beltoon (32 om 16) zijn ze naar mijn mening gelijk ... ?
Zeker met de O2 aktie van 500 1 jaar voor 149,-, lijkt me dit volgens mij zeker geen verkeerde keuze.
Ja dat weet ik, maar ik ben een beetje voorzichtig met O2,JokerLash schreef op 04 June 2003 @ 08:24:
[...]
weet je dan al wat de SE t610 moet gaan kosten icm met een abbo, denk dat je dan duurder uitbent!
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
[ Voor 49% gewijzigd door RedruM op 04-06-2003 09:45 ]
Je betaalt afhankelijk van je abonnement. Heb je een gewoon abonnement, dan betaal je net als met je 56k modempje thuis gewoon per minuut dat je ingebeld bent. Dit valt NIET binnen de gratis belminuten die je eventueel krijgt. Eventueel kun je een GPRS-databundel afsluiten; dan betaal je per KB die je hebt verzonden/ontvangen, maar kun je zo lang en zo vaak online zijn als je wilt (niet meer per tijdsduur betalen dus).RedruM schreef op 04 juni 2003 @ 09:41:
Met de S55 kun je dus emailen? Hoe gaat dat dan en hoe zit het met de kosten?
't is vooral een beetje leuk. Een telefoon gaat niet slechter werken als 'ie geen kleurenscherm zou hebben. Echter om 'm nou tegen de C55 aan te zetten; da's appels met peren vergelijken. Een C55 is gewoon een eenvoudig toestel om te bellen en te SMS'en, de S55 is veeeel uitgebreider. Niet alleen het kleurenscherm maakt het verschil. De S55 is op mobiele datacommunicatie (zoals je al noemde: e-mail, maar ook met PDA/laptop), er zit een uitgebreide organiser in, infraroodpoort, bluetooth, betere batterij, enzovoort.Je hebt een kleuren scherm en de C55 niet bijvoorbeeld.. heb je daar nou echt iets aan of ziet het er vooral leuk uit?
Zie bovenstaand. Veel meer communicatiemogelijkheden op de S55.Hoe zit het met de pc-gsm communicatie van de C55/S55?
OK, met prepaid vallen je e-mail mogelijkheden sowieso af. Dat gaat niet lukken, behalve met O2 prepaid (weet niet zeker of dat nog steeds zo is). Verder ga je voor 150 euro nevernooit icm prepaid een S55 kunnen betalen. En als je je e-mail en pc-communicatie deel vergeet, is de C55 veel beter geschikt voor jou denk ik.Ik zit namelijk te denken om een C55 te kopen..
De eisen die ik aan een telefoon stel:
- niet te groot
- fatsoenlijke display.. hoeft ook niet te groot maar zeker niet te klein
- trilfunctie uiteraard
- gemakkelijke menu's
- zit te denken aan ~150 euro
- prepaid
In Ede zelf zal het niet zoveel uitmaken; voor omstreken c.q. Veluwe zou ik toch KPN of Vodafone aanraden (sowieso wel eigenlijkbtw. waarmee heb je de beste ontvangst in Ede en omstreken?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 12:02 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq