Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
kleine edit:

Ondertussen is er beta ogg suport :D

http://www.iriver.com/support/download.asp

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/images/product/ifp300-01.jpg

Ik zag er nog geen topic over :) heb hem zojuist besteld bij www.mp3spelers.nl.. pre-order... er is ook een 512 mb versie :)... and i like it :p

Specifications:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
Category
 Item
 Specifications

Audio
 No. of Channel
 STEREO (L+R)

Frequency Range
 20Hz - 20KHz

Headphone output
 12mW(L) + 12mW(R) : (16 Ω) at Max. Volume

S/N Ratio
 90dB (MP3)

FM Tuner
 Frequency Range
 87.5MHz - 108MHz

Headphone output
 12mW(L)+12mW(R) : (16 Ω) at Max. Volume

S/N Ratio
 50dB

File Support
 File Type
 MPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASF

Bit Rate
 Supports 8Kbps - 320Kbps

Tag
 ID3 V1 Tag, ID3 V2 2.0, ID3 V2 3.0, ID3 V2 4.0

Power Supply
 Battery
 1.5V AA Battery 1 EA

General
 Dimension Approx.  91 x 35 x 26.7 mm 
Weight Approx. 35g(Excl. battery) 
Operational temperature
 -5 ° C ~ 40 ° C

Memory
 256MB Built in Flash memory

Voice Recording
 Approx. 72:00 hrs(8kbps, 128MB) at Max.

USB
 USB 1.1

Playback hours
 Approx. 24 hours
(AA battery 1 EA, 128 kbps,MP3)

Transfer Rate(PC-iFP390T)
 Approx. 6.4 Mbps

[ Voor 10% gewijzigd door Devian op 29-12-2003 01:19 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 15:09
Ik had maandag de iFP 390-T 256MB besteld! en zie nu net dat hij 07/05/03 verwacht wordt! :)
Dus een dag later kan hij al in mijn handen zijn! we wachten af........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Hij ziet er zeer cool uit hoor en hij zal ook fantastisch klinken, maar 499 euro voor 512mb.....damn dat is geen kattepis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enrico schreef op 04 May 2003 @ 19:04:
Hij ziet er zeer cool uit hoor en hij zal ook fantastisch klinken, maar 499 euro voor 512mb.....damn dat is geen kattepis :)
Dan koop ik liever een iPod 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Dan wacht ik liever ff op de iHP-serie van iRiver _/-\o_

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
File Support
File Type
MPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASF..

Benk gek of is ASF toevallig geen film-formaat? :P Of is et ook audjo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07
ASF is ook streaming audio
http://msdn.microsoft.com...meextensionguidelines.asp voor uitleg over .asf en .wma en .wmv

[ Voor 76% gewijzigd door jpvk007 op 04-05-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 11:19

Denhomer

Doh !

Gehaktbal schreef op 04 May 2003 @ 19:32:
File Support
File Type
MPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASF..

Benk gek of is ASF toevallig geen film-formaat? :P Of is et ook audjo? :)
ASF is een wrapper formaat, dus je kan er veel andere formaten insteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al wel een overzichts topic over, (dus nog geen specifiek topic) http://gathering.tweakers...sages/699112///zuid,korea
Wellicht dat je hier wat meer informatie vindt.
komt er nu ook een 1 gb versie van dat is imo echt de ideale grote ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer van dat USB 1.1
512MB vullen met dat slakkegangetje, ik moet er niet aan denken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een IFP 390-T besteld :P
1,5 weken geleden al. Kan niet wachten to hij er is.
Ik moet zeggen dat hij er toch wel stylish uitziet B)

Alleen kan ik me niet druk maken om een Transfer rate van 6.4Mbit/sec
Ik bedoel, wat is er tegenwoordig aan de hand met de mensheid :P Hebben we dan nergens tijd meer voor?
Maar goed, misschien dat hij over 2 nachtjes op me deurmat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind wel die operation temperature van deze speler erg laag, het swinters als ikop de fiets zit komen er toch regelmatig dagen onder de -5 graden, dit jaar een stuk of 8 als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Transfer rate van 6.4Mbit/sec daar kan ik mij ook niet druk over maken! Zo vaak wissel ik niet van mp3's. En ik heb genoeg geduld om effe te wachten ;)

Wat de Operational temperature betreft hij speelt vast nog wel goed af ook al is het benede de -5 ik denk dat alleen dat dan de LCD het moeilijk krijgt net als mijn oude napa het LCD begon altijd raar te doen als het koud was, het beeld wisseld heel traag net als of het beeld bevroren was! :) en als hij dan weer warm werd werkte hij weer perfect. En wat is nou 8 dagen per jaar !? :? :+

Had net mp3cdspeler.nl aan de telefoon hangen! :) Hij komt morgen bij hun aan! dan versturen ze hem gelijk dus donderdag of vrijdag komt hij bij mij thuis aan! Dus ik moet het geld regelen :9

[ Voor 17% gewijzigd door M_Frame op 06-05-2003 14:24 . Reden: Telefoontje mp3cdspeler.nl ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00T, das echt beter als ze weten dat ze hem morgen binnenkrijgen.
Dan zal ik hem ook donderdag of vrijdag hebben :9~

Trouwens, wat betreft die operation temperature, zo'n ding die je toch meestal in je jas of broekzak lijkt mij, en daar woordt het nou niet bepaald -5C.
Je mobiele telefoon is namelijk ook niet gemaakt voor een temperatuur van -20C 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pr8ding! Alleen jammer van de prijs.. dat wordt nog even doorsparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Hij is binnen!! ik werd vanmiddag gebeld 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Devian op 06-05-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

euhm, weten de mensen hier dat je voor minder geld (299 euro) een 10gig iPod hebt?

ik vind het een erg duur ding gezien de beperkte opslagruimte...

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 06-05-2003 20:25 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe strak kan je je design maken al s producent zijnde :9 :9

Maar hij is mij iets te duur.. de 128 mb versie is al ruimschoots in de € 200 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou waarom sommige mensen geen I-pod hoeven is waarschijnlijk omdat ze geen MP3 speler willen met bewegende onderdelen en een lekker klein apparaatje willen.
Er zitten namelijk nogal wat veschillen tussen die draagbare harde schijven en MP3 spelers met Flashgeheugen :)

Maar dat zal voor iedereen persoonlijke voorkeur hebben lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Mooooody schreef op 06 May 2003 @ 20:24:
euhm, weten de mensen hier dat je voor minder geld (299 euro) een 10gig iPod hebt?

ik vind het een erg duur ding gezien de beperkte opslagruimte...
Maar die ga ik niet me zeulen als ik aan het sporten ben. Geef mij maar een lekker klein, licht dingentje! :P 10/5 gig is echt over kill! Ik luister meestal toch maar een paar nummer's en dat past ruimschoots op de iriver! En als ik lang weg ga neem ik toch wel mijn laptop mee! Dus dan heb ik nog muziek keuze genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Ik heb nog nooit zo'n lelijk gedrocht gezien als de ipod moet ik zeggen.. hoezo we pakkeen een hd.. zetten er lomp een schermpje recht bovenop met 4 knoppen :s... lelijk groot vierkant ding is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Devian schreef op 06 mei 2003 @ 21:23:
Ik heb nog nooit zo'n lelijk gedrocht gezien als de ipod moet ik zeggen.. hoezo we pakkeen een hd.. zetten er lomp een schermpje recht bovenop met 4 knoppen :s... lelijk groot vierkant ding is het :)
:9 Ik heb er niks meer aan toe tevoegen! _/-\o_

(Maar dat is mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28
WHOOOT dit ding is vet. Echt nog nooit zo'n mooie look gezien!!! _/-\o_ :9~ O+

Alleen de prijs vind ik een nadeel :( , als je de 256mb versie vergelijkt met bijv. de 256mb versie van de ibead dan zit daar toch wel een prijs verschil in van bijna 100euro. Ik denk dat dit grote verschil voor veel mensen toch wel te groot is. Maar als je het geld hebt ZEKER WETEN KOPEN!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, des te meer ik er over lees des te meer hij me wel wat lijkt...
Ik ben op het moment totaal niet tevreden met m'n MPIO FD-100 256MB, misschien dat ik dat kreng verkoop en die iriver koop. Als het goed is hebben de Iriver spelers ook een betere geluidskwaliteit dan MPIO? En heeft deze nou een metalen behuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPOD vind ik wel mooi maar het is toch niet echt draagbaar ? zo'n ibead of ifp is zo groot als een aanstekker dat is toch heerlijk en 256MB is echt veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verdorie, in de USA kost de 256 mb versie maar $200, dat is gewoon 180 euro! Kunnen we geen inkoopactie houden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 00:25:
IPOD vind ik wel mooi maar het is toch niet echt draagbaar ? zo'n ibead of ifp is zo groot als een aanstekker dat is toch heerlijk en 256MB is echt veel
Een iPod is kleiner dan een pakje sigaretten, dat lijkt me toch ook vrij draagbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Richie_ schreef op 07 mei 2003 @ 09:53:
Verdorie, in de USA kost de 256 mb versie maar $200, dat is gewoon 180 euro! Kunnen we geen inkoopactie houden ofzo?
Vergeet de verzendkosten niet. En als je een beetje pech hebt naait de douane je ook nog eens met 19% btw en invoerrechten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 12:17:
[...]

Vergeet de verzendkosten niet. En als je een beetje pech hebt naait de douane je ook nog eens met 19% btw en invoerrechten.
In deze topic staan wat interessante dingen over het laten invoeren van de US naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 12:17:
[...]

Tuurlijk weet ik dit wel, maar ja, zou er dan meer dan 50 % van de prijs bovenopkomen? Lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Richie_ schreef op 07 mei 2003 @ 14:19:
[...]

Tuurlijk weet ik dit wel, maar ja, zou er dan meer dan 50 % van de prijs bovenopkomen? Lijkt me stug.
mij niet :X
kheb wel vaker dingen uit amerika besteld... laatst was ik nog voor een pakketje van 60 euro in totaal 135 euro kwijt. 25 euro verzendkosten en de rest door de douane :(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nog 1 nachtje slapen, best kans dat hij morgen bij mij voor de deur ligt _/-\o_
Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:36

Garyu

WW

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 00:22:
hm, des te meer ik er over lees des te meer hij me wel wat lijkt...
Ik ben op het moment totaal niet tevreden met m'n MPIO FD-100 256MB, misschien dat ik dat kreng verkoop en die iriver koop. Als het goed is hebben de Iriver spelers ook een betere geluidskwaliteit dan MPIO? En heeft deze nou een metalen behuizing?
Wat is er mis met dat MPIO dingetje van je dan? Die ziet er op het web in ieder geval ook mooi uit..?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garyu schreef op 07 mei 2003 @ 21:15:
[...]

Wat is er mis met dat MPIO dingetje van je dan? Die ziet er op het web in ieder geval ook mooi uit..?
Hij reageert zo verschrikkelijk traag... het opstarten, tussen nummers switchen. Zelfs het transferren of deleten gaat stukken langzamer dan met m'n oude rio500 :Z

Volumeknopjes op de speler zelf doen het 9 van de 10 keer niet, of het volume gaat ineens helemaal omlaag/omhoog terwijl je in het menu bezig bent. Het geluid is beroerd als je de afstandsbediening gebruikt en er zit een miniplugje op ipv een microplugje :? Soms loopt hij vast als ik SmartMedia kaartjes gebruik. Hij onthoudt z'n instellingen niet, en op het moment kan ik zelfs geen enkele instelling van de tuner veranderen. Er zat al na een weekje allemaal rommel tussen het display. En het batterijklepje zal het met zo'n slappe constructie ook wel niet lang overleven...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Hehey! Kijk eens naar deze update..
Dear All iRiver Users!!

We are very happy to inform you that iFP-300 series will function as REMOVABLE DRIVE.
(We are also considering of supporting this function to iFP-100 series seriously.)

Removable Drive function will be added by simple firmware upgrade around in the end of May and notify you through iRiver website.

There will be two versions of firmware : iRiver Manager version and Removable drive version

Thank you for your patience!

[ Voor 3% gewijzigd door Garyu op 07-05-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Garyu schreef op 07 mei 2003 @ 22:38:
Hehey! Kijk eens naar deze update..

"Dear All iRiver Users!!

We are very happy to inform you that iFP-300 series will function as REMOVABLE DRIVE.
(We are also considering of supporting this function to iFP-100 series seriously.)

Removable Drive function will be added by simple firmware upgrade around in the end of May and notify you through iRiver website.

There will be two versions of firmware : iRiver Manager version and Removable drive version

Thank you for your patience!
"
Hey dat is nog eens goed nieuws! :) Go Iriver...... _/-\o_

mp3cdspeler.nl Heeft nu foto's online van de IFP-300 serie dus ze hebben zeker binnen! Dus Morgen kan ik hem verwachten! :*) Moet helaas aleen tot 16:00 naar school! dus ben pas tegen 17:30 thuis! :X
Morgen de laatste uurtjes voor mijn goede oude NAPA-380! Na anderhalf jaar trouwe dienst. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:40:
Hmm nog 1 nachtje slapen, best kans dat hij morgen bij mij voor de deur ligt _/-\o_
Kan niet wachten!
Jedem wat post jij opeens veel ;) :P

Het is een ontzettend mooi dingetje :) het is "jammer" dat ik op het moment al een IMP-350 heb anders zou ik The Craft ook kopen. hopelijk worden ze snel geleverd, ben erg benieuwd naar de gebruikers ervaringen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 08 May 2003 @ 08:23:
[...]

Jedem wat post jij opeens veel ;) :P
Hehe ja moet toch wat in mijn vrije tijd he Homie? :>
Pff ik heb trouwens weer lekker lang uitgeslapen met het gevoel van, vandaag komt hij misschien .... <NoT> :P
Maar goed, we zien wel weer wat er gaat gebeuren. Ik laat me niet gek maken! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
IK HEB HEM BINNEN!!!
Om 9:10 is hij bezorgd... lang leve de TPG _/-\o_

Ik zal eerst voor de verandering maar eens het boekje doorlezen in plaats van er direct mee te kloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Foto's! Reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen, dit is echt een geweldig apparaatje!
Perfecte Interface en super geluidskwaliteit! Het is echt zo glashelder!
Ik heb de 256MB versie en er kunnen echt behoorlijk wat MP3's op.

De bijgeleverde Software is ook supergebruiksvriendelijk. Als je nog geen ervaring hebt met de I-River Interface dan raad ik wel aan om even de handleiding door te lezen, aangezien er nogal wat toets-combinaties zijn om in de interface rond te bladeren, maar dat is ook binnen een paar minuten duidelijk.

Ik ben zelf erg tevreden met deze MP3-speler!

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/345_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/345_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
mooi dingetje...hoe zit het trouwens met de geruchten dat je met de laatste firmware je geen bestanden meer met de iriver software kan up/downloaden naar je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

zou goed kunnen, dat hebben ze met de IPF-100 serie ook gedaan. Je kunt muziek opnemen van de radio en van andere computers. Die kun je met je mp3 speler op je eigen computer zetten. Dat is verboden, daarom kun je niet meer van je mp3-speler naar je computer bestanden kopieren.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm nee, zoiets stond volgens mij in de handleiding,
Warning! u may not be able to upload ur MP3 files to ur PC!
Maar goed, ik zou eigenlijk geen enkele reden hebben om MP3's te uploaden naar mijn pc, want ik haal ze daar immers vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen! En hij is echt MOOI! :9~
En het geluid is echt geweldig goed!! Ik ga nu weer verder spelen met dit dingentje! ;) Ik heb nog lang niet alles gestest en gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Hier kwam die vanmorgen ook al rond 8 uur.. alleen was ik toen aan het werk :/

Ik ben er ook al zeeer tevrden mee!! zeer strak geluid wat er uit komt!! schien nog eens mx500 dopjes halen.. maar ben voor nu uiterst tevreden!.. hij werkt lekker snel en soepel... verslik me wel eens in het menu.. (instellingen menu is pijltje naar rrechts naar beneden toe... en pijltje naar beneden ga je het menu uit.. das rot :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

IGN Gear heeft het ding ook getest, en zoals te verwachten viel: 1 en al lof voor de nieuwe iFP-3XX-serie.

Een 9.2 uit maximaal 10 punten is geen kattenpis!

Check het verhaal zelf maar.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe das zeker niet mis, maar meer dan waar. Dit ding is echt zo super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
the_Omniscient schreef op 08 mei 2003 @ 20:49:
IGN Gear heeft het ding ook getest, en zoals te verwachten viel: 1 en al lof voor de nieuwe iFP-3XX-serie.

Value
IRiver added even more features and performance and kept the price very reasonable. 8.75

Nou ik vind het dus in NL niet echt reasonable @ 309 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kunnen julie al die dure speeltjes betalen vraag ik me af ? Of hebben jullie allemaal een wietplantage :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_Frame schreef op 07 May 2003 @ 22:54:
[...]

Hey dat is nog eens goed nieuws! :) Go Iriver...... _/-\o_

mp3cdspeler.nl Heeft nu foto's online van de IFP-300 serie dus ze hebben zeker binnen! Dus Morgen kan ik hem verwachten! :*) Moet helaas aleen tot 16:00 naar school! dus ben pas tegen 17:30 thuis! :X
Morgen de laatste uurtjes voor mijn goede oude NAPA-380! Na anderhalf jaar trouwe dienst. :9
Je ziet steeds meer mensen overstappen van een mp3 CD speler terug naar een MP3 speler, ik heb mijn Slim X aan de kant gezet en ben alleen nog in de weer met mijn iBead 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 01:09:
[...]

Je ziet steeds meer mensen overstappen van een mp3 CD speler terug naar een MP3 speler, ik heb mijn Slim X aan de kant gezet en ben alleen nog in de weer met mijn iBead 100 ook een echt aanrader die niets onder doet kwa kwaliteit voor de iRiver hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 01:09:
[...]

Shit twee keer gepost moet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is de bedoeling dat je bij het quoten je eigen tekst buiten de quote tags zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 01:02:
Hoe kunnen julie al die dure speeltjes betalen vraag ik me af ? Of hebben jullie allemaal een wietplantage :?
het koste mij maar iets meer dan 1 week werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 01:09:
[...]

Je ziet steeds meer mensen overstappen van een mp3 CD speler terug naar een MP3 speler, ik heb mijn Slim X aan de kant gezet en ben alleen nog in de weer met mijn iBead 100
Ik vindt een mp3 Cd speler iets minder makkelijk, Je moet steeds cd's branden en dat werkt gewoon niet lekker! Nu gaat het veel simpeler kabeltje er in en pompen maar. 8)

Na een dag gebruiken ben ik nog steeds super tevreden! :Y)
Alleen heb ik een bug ontdekt! :/ Als je de scroll speed op 1x, 2x of 4x zet dan loopt heel leuk de info van de ID3tag over het scherm soms laat hij dan 2 keer dezelfde letter achter elkaar zien, terwijl dat niet zo in de ID3 tag staat. Het is niet vervelend maar dat viel mij op. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Er is een nieuwe firmware uit voor de iRiver ifp-300 serie! Firmware V1.01 - EU
Deze firmware heeft de bug die ik in mijn vorige post schreef verholpen!
Related Product : iFP-395T, iFP-390T, iFP-380T

1. The new firmware has its maximum volume set a little bit higher like the firmware v1.17.

2. Fixed scroll bug. ex) "iRiver - iRiver catch the flow.mp3" displayed "iRiver - iRiver ccath the flow.mp3".
De firmware is hier te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe thx for de info, ik zag af en toe ook een dubbele letter :D
Dacht in het begin dat mijn MP3's gewoon verkeerd getaged waren hehe.
Ga nu die firmware maar eens effe downloaden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat noemen ze werken -]Stellarc[- :+
Blijkt het nou net te zijn dat ik laatst een nieuwe md-disc had gekocht 8)7.
Maar goed... ff w88 na de zomer vakantie...
Zijn er al ook van die kleine Portable Video Spelers he? zeg maar Ipod formaat met kleuren schermpje en divx ondersteuning ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:23

sealy

bastards...

Zijn er al meer mensen die ervaringen hebben met dit apparaat?

Zit nog steeds te twijfelen tussen de I-bead en deze.

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sealy schreef op 15 May 2003 @ 22:06:

Ik zou gewoon voor de Ibead gaan hoor , is echt een topper. Doet qua kwaliteit absoluut niet onder voor de iRiver. Alleen hadden ze het hoesje zwart moeten maken in plaats van wit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoesje wordt vanzelf zwart :P gewoon veel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

kVind toch de ouwe iRiver mooier (behalve het displaytje dan, da's van die nieuwe mooier). Maar qua vormgeving.. :9~ geef mij de 1xx serie maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:24
idd geef mij maar mn ifp 180 :)
mooiste mp3 speler die ik heb gezien :)
ipod is leuk, maar mij te groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
sealy schreef op 15 May 2003 @ 22:06:

Nou.. de iriver heeft meer als dubbel zoeel vermogen.. gaat dubbel zo lang mee... en kan direct van line-in opnemen op mp3..

Ik zou de iriver nemen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de iriver ook 2 keer zo duur is
Is er iets over de koreaanse prijzen bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy

sealy

bastards...

De iriver ziet er natuurlijk ook een stuk cooler uit als de I-bead :)

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Iriver een gewone batterij die je zelf in de oplader moet douwen de hele tijd? dat is dan voor mij het enige minpunt, de I-bead kan je namelijk gewoon zo opladen in de usb-poort
En idd, de iriver is gewoon cooler 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 22:53:
Heeft de Iriver een gewone batterij die je zelf in de oplader moet douwen de hele tijd? dat is dan voor mij het enige minpunt, de I-bead kan je namelijk gewoon zo opladen in de usb-poort
En idd, de iriver is gewoon cooler 8)
Ik zie het opladen via de usb poort juist als een nadeel! ;)
En hoe vaak moet je nou batterijen opladen als de speler 20/24 uur kan spelen op 1 aa batterij met GP smart lader er bij en de batterijen zijn binnen 65 minuten weer 100% vol! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
M_Frame schreef op 19 May 2003 @ 12:28:
[...]

Ik zie het opladen via de usb poort juist als een nadeel! ;)
En hoe vaak moet je nou batterijen opladen als de speler 20/24 uur kan spelen op 1 aa batterij met GP smart lader er bij en de batterijen zijn binnen 65 minuten weer 100% vol! 8)
Jup + dat je gewoon nieuwe kan kopen als ze "uitgeput" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

ik vind dat ding er seriues niet uitzien hoor, allemaal van die gekke kleurtjes en frutsels...

geef mij maar mn stijlvolle I-bead... dies nog kleiner ook 8-)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappiewappie schreef op 19 May 2003 @ 14:03:
ik vind dat ding er seriues niet uitzien hoor, allemaal van die gekke kleurtjes en frutsels...

geef mij maar mn stijlvolle I-bead... dies nog kleiner ook 8-)
Ja vind ik ook :) 279,- voor 128MB is toch belachelijk en als hij dan nog beter was als de iBead maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 15:13:
[...]

Ja vind ik ook :) 279,- voor 128MB is toch belachelijk en als hij dan nog beter was als de iBead maar dat betwijfel ik.
Ik DENK dat de geluidskwaliteit van de iRiver beter is als die van de iBead! En de geluidskwaliteit vindt ik het belangrijks! Helaas heb ik nog nooit het verschil in geluids kwaliteit niet mogen horen tussen de iBead en de iRiver.

ook heb ik nog nooit zoon geweldig goed geluid gehoord uit een mp3 speler! ik merk met de iRiver namelijk een groot verschil in geluid's kwaliteit van mp3's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

bij de huidige generatie mp3 decoders (in de mp3 spelers) is haast geen verschil te horen.

ik heb het kunngen vergelijken met een diVa (cheapass ding, maar wel relaxed :P) en bij de I-bead... al sla je me dood... maar ik hoor geen verschil :)

beide trouwens gebruik gemaakt van zelfde oordopjes, dus dat kan ook niet het verschil zijn.

wie kan de I-bead en The Craft even naast elkaar zetten in een tabbeltje... ik ben zon n00b daarin :P

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_Frame schreef op 19 mei 2003 @ 18:02:
[...]

Ik DENK dat de geluidskwaliteit van de iRiver beter is als die van de iBead! En de geluidskwaliteit vindt ik het belangrijks! Helaas heb ik nog nooit het verschil in geluids kwaliteit niet mogen horen tussen de iBead en de iRiver.

ook heb ik nog nooit zoon geweldig goed geluid gehoord uit een mp3 speler! ik merk met de iRiver namelijk een groot verschil in geluid's kwaliteit van mp3's ;)
Ja als je het (DENK) ik niet gehoord hebt betaal je dan wel 100,- meer ? sorry maar ik niet hoor.Ik heb een Slim X 350 van iRiver en een iBead en geloof me ik gebruik de Slim X nooit meer.Ik vind de iBead beter klinken en hij kan veel harder dat vind ik ook direct het nadeel van iRiver dat ze niet echt hard kunnen maar misschien sta ik daar alleen in ?

Let op ! ik vind iRiver ook een te gek merk maar het zijn maar kleine dingetjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 20:24:
[...]

knip...

Let op ! ik vind iRiver ook een te gek merk maar het zijn maar kleine dingetjes....
dat is de lol van mp3 spelers ;)

verder sta ik geheel achter je standpunt, en zoals jij al zegt: ik heb hem net ook ff snel vergeleken met een cd-speler (van sony) maar nog steeds geen verschil...

als The Craft dan beter moet klinken weet ik niet hoe die dat doet hoor, misschien heeft ie ook wel zo'n tube net als op de aopen moederboards ;)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy

sealy

bastards...

dit staat ook in het i-Bead topic

ff tabelletje gemaakt op verzoek ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sealy/mp3vergelijk.jpg

typfouten voorbehouden :)

gegevens zijn op basis van wat de fabrikant heeft opgegeven.

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SNR van de iRiver is ook 90DB. Alleen niet bij de FM tuner. Dit om radioruis te voorkomen, maar dat weet ik niet zeker, had ik ook maar ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Vergeet je nog even 1 belangrijk Punt! :P

De headphone output's zijn nog al verschillend:
iRiver: 12mW(L)+12mW(R) : (16 Ω) at Max. Volume
iBead: 5mW(L)+5W(R) ;)

Klein verschilletje! dit heeft namelijk nog al wat invloed op de gevoeligheid van het geluid! :)

[ Voor 11% gewijzigd door M_Frame op 20-05-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy

sealy

bastards...

is idd wel nuttig om te weten :)

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 15:12:
De SNR van de iRiver is ook 90DB. Alleen niet bij de FM tuner. Dit om radioruis te voorkomen, maar dat weet ik niet zeker, had ik ook maar ergens gelezen.
Klopt, staat zelf op de site van iriver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden volgens een leverancier dat er geen USB 2.0 op zit :
Indien je USB 2.0 hebt, is dit geen probleem.
Hij neemt enkel de snelheid niet van de USB 2.0.
Maar dit is geen enkel probleem want het intern geheugen zou dit toch niet aankunnen.
Ik vind dit persoonlijk een beetje bullshit, geheugen is toch juist snel weg te schrijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Ik heb er één gekocht maar wil hem meteen weer kwijt aangezien ik net zie dat er een nieuwe iPod is.

Ik weet dat je hier niet mag adverteren maar voor de mensen die ik misschien een plezier kan doen, de advertentie staat hier

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Goed nieuws over de Firmware Removable drive.
Ik heb inmiddels de beta firmware 1.0b, waarin ik tot nu toe nog geen bugs heb gevonden. :Y)
Het werkt echt perfect, Windows herkent de speler gewoon als verwisselbare schijf je kunt hierdoor je mp3's(of andere bestanden) er in kopiëren en klaar ben je. Er zit nu ook geen kopieer beveiliging op, hierdoor is mogelijk om je mp3’s te uploaden. _/-\o_

Ik verwacht dan ook dat ze volgende week de firmware officieel gaan uit brengen! Omdat ze bij firmware 1.0b zijn aanbeland en ik nog geen bugs heb kunnen ontdekken die ik bij vorige firmware's wel te ontdekken was. Dus volgende week kan iedereen misschien zijn speler als Removable drive kan gaan gebruiken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 08 mei 2003 @ 20:49:

Quote :
Conclusion
It's incredible that iRiver was able to squeeze all this goodness into a $200.00 device.

:( en hier kost dat ding dus heel wat duurder ... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
M_Frame schreef op 01 June 2003 @ 23:10:
Goed nieuws over de Firmware Removable drive.
Ik heb inmiddels de beta firmware 1.0b, waarin ik tot nu toe nog geen bugs heb gevonden. :Y)
Het werkt echt perfect, Windows herkent de speler gewoon als verwisselbare schijf je kunt hierdoor je mp3's(of andere bestanden) er in kopiëren en klaar ben je. Er zit nu ook geen kopieer beveiliging op, hierdoor is mogelijk om je mp3’s te uploaden. _/-\o_

Ik verwacht dan ook dat ze volgende week de firmware officieel gaan uit brengen! Omdat ze bij firmware 1.0b zijn aanbeland en ik nog geen bugs heb kunnen ontdekken die ik bij vorige firmware's wel te ontdekken was. Dus volgende week kan iedereen misschien zijn speler als Removable drive kan gaan gebruiken. :*)
valt hier te downloaden:

http://www.iriver.com/support/download.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, ik ga het thuis meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Er is weer een nieuwe firmware uitgebracht: iFP-300T(EU) UMS Firmware V1.0c :Y)
Fixed Bugs
1. Couldn't select the first file of VOICE or TUNER folder
2. Recorded file caused errors (Strange folder is created or recorded file is corrupted.)
3. Doesn't sound with Metal EQ and Xtreme EQ.
4. Displayed broken images on the menu.
5. Displays "+" even the folder has no subfolders.
Ik heb overigens niks van deze boven genoemde bugs gemerkt.
Hij is hier te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
wat jammer dat er niet meer animo is voor de iriver...
zou graag zien dat er net zo'n topic over zou gaan als over de ibead..
soort inkoopactie (korting) bij mp3spelers.nl
want mij lijkt de iriver gewoon veel mooier als de ibead...
oke prijs/kwali zal misschien iets lager liggen..maar het is wel een supermooi dingetje

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Er is weer nieuwe Firmware uit: iFP-300T Firmware V1.10(Non-UMS version)
(ook is er een nieuwe Firmware voor de iFP-100)

Ze hebben er weer nieuwe Features bij gedaan en wat verbeteringen. Niet dat het nodig was ;)
iFP-300T Firmware V1.10(Non-UMS)/EU

Added Features:
1. Xtreme 3D (MENU > SOUND > Xtreme 3D)
- Xtreme 3D mode is added to provide a stereophonic sound quality.

1) The Xtreme EQ menu is unified with Sound menu.

2) The sound balance and eq limit functions is moved to the Sound menu (previously at Control menu).

3) DBE (Dynamic Bass Enhancement) function is added. There are 5 levels, from 0 to 5. The default level is 4.

4) Press Memory/EQ button for a long time to select Xtreme 3D menu.

The EQ changes in the order of Normal g Rock g Jazz g Classic g
Ubass g Metal g Xtreme EQ g Xtreme 3D.
(Modifying DBE Level automatically changes the EQ into Xtreme 3D mode)

* There is "tick tick" sound when you change EQs. This will be modified in the near future.

2. LEVEL METER (MENU DISPLAY > VISUALIZATION)
- 9 Band Level Meter is added to Visualization function.

Improved Feature:
1. Check Box mark at Recording mode
- To ease visualization of user's selection among Voice, Line In, Tuner Recording Mode, Check Box mark function is added.

2. Display Russian Fonts
- Corrected Russian Font display
De Xtreme 3D vind ik zelf niet geweldig, het klinkt niet echt mooi maar dat is natuurlijk persoonlijk. :P (of het ligt aan de muziek waar ik naar luister)
Afbeeldingslocatie: http://down.iriver.com/eng-iriver/firmware/ifp-3-play.gif

De nieuwe Visualization de Level meter Ziet er ook wel goed uit :)
Afbeeldingslocatie: http://down.iriver.com/eng-iriver/firmware/ifp-300-level.gif

De firmware is hier te downloaden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah... ik denk niet dat de i-bead en de iriver valt te vergelijken, natuurlijk zijn het allebij mp3 spelers die tegenwoordig heel veel gebruikt worden om naar muziek te luisteren, maar verder hebben ze niet veel geleikenis.
natuurlijk is de kwaliteit van de muziek die uit de speler komt getoetert enigsinds belangrijk, maar als de muziek eenmaar in orde is dan hoor je ect geen verschil.
als je eenmaal de 2 spelers continu achterelkaar omwisseld zal je daarin wel mogelijk wat verschil in ondekken, maar hoevaak komt dat nou weer voor?

heh, mijn mening is dat die iriver ZEKER mooier is, of hij/zij beter is betwijfel ik, het feit dat je het spelertje in principe niet als pendrive kunt gebruiken omdat er eenofandere beveiliging op zit vind ik ook wel heel jammer, komt bij mij namelijk nogal eens voor dat een vriend van mij lollige stuff op zijn pc heeft staan die dan makkelijk vervoerd kunnen worden :D

WTF is ASF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 01:07:
jah... ik denk niet dat de i-bead en de iriver valt te vergelijken, natuurlijk zijn het allebij mp3 spelers die tegenwoordig heel veel gebruikt worden om naar muziek te luisteren, maar verder hebben ze niet veel geleikenis.
natuurlijk is de kwaliteit van de muziek die uit de speler komt getoetert enigsinds belangrijk, maar als de muziek eenmaar in orde is dan hoor je ect geen verschil.
als je eenmaal de 2 spelers continu achterelkaar omwisseld zal je daarin wel mogelijk wat verschil in ondekken, maar hoevaak komt dat nou weer voor?

heh, mijn mening is dat die iriver ZEKER mooier is, of hij/zij beter is betwijfel ik, het feit dat je het spelertje in principe niet als pendrive kunt gebruiken omdat er eenofandere beveiliging op zit vind ik ook wel heel jammer, komt bij mij namelijk nogal eens voor dat een vriend van mij lollige stuff op zijn pc heeft staan die dan makkelijk vervoerd kunnen worden :D

WTF is ASF?
1: Die beveiliging hebben ze niet meer.
2: Je kan de speler ook als pendrive gebruiken via de UMS Firmware, met deze firmware wordt hij herkent als verwisselbareschijf.

ASF is ook een codec voor audio, maar tevens ook voor video. Meer weet ik er ook niet van heb het ook nog nooit gebruikt. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door M_Frame op 23-07-2003 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb hem ook gekocht een 2 weekjes geleden, en hij bevalt perfect. Heb al wat firmware upgradejes gedaan, en heb nu de laatste versie van 6 augustus; en veel nieuwe mogelijkheden en pendrive compatible. :) Simpelweg een subliem apparaatje! :) :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het feit dat de iriver op AA werkt maakt hem superieur aan de ibeat. Voor de ibeat moet je om de zoveel tijd bij een pc in de buurt komen... lekker handig als je op vakantie gaat maar niet heus...

Ik ga de iriver ook aanschaffen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 15:55:
het feit dat de iriver op AA werkt maakt hem superieur aan de ibeat. Voor de ibeat moet je om de zoveel tijd bij een pc in de buurt komen... lekker handig als je op vakantie gaat maar niet heus...

Ik ga de iriver ook aanschaffen. :D
idd dat vond ik ook een groot voordeel..
ik heb em ook en hij bevalt super...de oordopjes vond ik echter wat minder...kwaliteit was wel oke..maar heb toch me sony's erbij gedaan..blijven wat beter zitten(die gaan wat je oor in)
en hij ziet er gewoon 10x beter uit dan de ibeat...
maar ja hij is iets duurder

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
tjAb schreef op 27 August 2003 @ 16:29:
[...]

idd dat vond ik ook een groot voordeel..
ik heb em ook en hij bevalt super...de oordopjes vond ik echter wat minder...kwaliteit was wel oke..maar heb toch me sony's erbij gedaan..blijven wat beter zitten(die gaan wat je oor in)
en hij ziet er gewoon 10x beter uit dan de ibeat...
maar ja hij is iets duurder
*zucht* Dat argument is nu al zovaak ten onrechte tegen de I-Bead gebruikt... Er is nl. ook gewoon een adapter beschikbaar die je op de netstroom kunt aansluiten en je I-Bead daar aan op kunt laden :O

Verder ben ik het er wel mee eens dat de nieuwe I-River serie er beter uit ziet dan de I-Bead, maar dat geld heb ik er niet voor over...

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op 27 augustus 2003 @ 17:01:
[...]

*zucht* Dat argument is nu al zovaak ten onrechte tegen de I-Bead gebruikt... Er is nl. ook gewoon een adapter beschikbaar die je op de netstroom kunt aansluiten en je I-Bead daar aan op kunt laden :O
Als je wel eens buiten de grenzen van de beschaving komt, of zelfs buiten de grenzen van europa, weet je dat dit ook geen volledige oplossing is.
:O

Wel vind ik het een nadeel dat de iriver niet water-proof is :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sealy schreef op 20 May 2003 @ 09:42:
dit staat ook in het i-Bead topic

ff tabelletje gemaakt op verzoek ;)

typfouten voorbehouden :)

gegevens zijn op basis van wat de fabrikant heeft opgegeven.
Wat wordt er bedoelt met 'verwisselbaar' ? Het geheugen ?? Ik vind dat de fabrikanten daar onduidelijk inzijn, er wordt weliswaar aangegeven dat het geheugen niet uitbreidbaar is, maar misschien wel verwisselbaar (en daardoor uitbreidbaar:P).
Snapt iemand wat ik bedoel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 10:18:
[...]

Wat wordt er bedoelt met 'verwisselbaar' ? Het geheugen ?? Ik vind dat de fabrikanten daar onduidelijk inzijn, er wordt weliswaar aangegeven dat het geheugen niet uitbreidbaar is, maar misschien wel verwisselbaar (en daardoor uitbreidbaar:P).
Snapt iemand wat ik bedoel ??
Ik snap wat je bedoelt maar dat is niet mogelijk met de iRiver. Helaas ;)
Ik denk dat als je er meer geheugen in gaat verwisselen dat er dan nog meer onderdelen moet verwisseld worden. Dus niet alleen de geheugen chip. En als het al wilt moet je solderen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Em neuh :P:P lijkt me niets voor mij :). tsjah het is echt verschrikkelijk lastig om een speler te vinden die tussen de 0.5 en 2 GB opslag aanbied. Lompe gedrochtes hoef ik niet, maar om me nu voor een flash player helemaal ziek te betalen :S:S ....
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste