lama
[ Voor 102% gewijzigd door mabarto op 14-11-2003 10:06 ]
[ Voor 102% gewijzigd door mabarto op 14-11-2003 10:06 ]
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
dat kan nog, gewoon de firmware op de speler zetten en dan in het menu van de speler naar general => firmware upgrade gaan.Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 19:49:
k heb nu EINDELIJk mn iriver 390T en hij bevalt echt helemaal geweldig:D
ik heb een vraagje over de firmware:
heb de ums firmware erop gezet, maar kan ik nu ook nog wel firmware-updates eropzetten? er is namelijk een firmware met studymode ofzoiets etc. maar kan ik die er evengoed opgooien? en hoe?
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
Ik nog niet echt. Alleen een beetje gekloot met de UMS op mijn 390T. (Wil die bepaalde directories niet wissen enzo... Maar dat maakt niet uit).en hij beviel mij nog wel zo goed..
al meer mensen al een keer wat gehad met hun iriver?
Verwijderd
je hebt waarschijnlijk geen UMS firmware erop gezet, dat je liedjes er niet meer op staan is normale na een firmware updateVerwijderd schreef op 16 november 2003 @ 12:18:
fuck.. ik heb gedaan wat yoman zei maar nu herkent ie mn speler opeens niet meer als schijf! alles moet weer volgens de music manager..
maar het ergste is.. al mn liedjes zijn er nu weer af![]()
heb ik iets ontzettend verkeerd gedaan? hoe moet het anders??
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
http://www.iriver.com/inc...iFP300T(eu)-v111(UMS).zipHercul3s schreef op 16 november 2003 @ 15:27:
Jawel, download even de nieuweste firmware op www.iriver.com en zet die erop, dan heb je study mode en kun je je speler een naam geven
[ Voor 4% gewijzigd door Devian op 16-11-2003 16:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
pffffffffVerwijderd schreef op 01 december 2003 @ 19:43:
iemand een idee?
Heb je misschien de study mode aan staan? Dan spoelt ie door(aantal seconden, ligt eraan wat je insteld), ook als je hem kort indrukt. Als ie wel aanstaat, zet hem dan op 0 seconden (uit) en probeer het dan nog een x.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 19:08:
heb trouwens nog een vraagje.. ik heb wat met de instellingen zitten kloten..(dom) maar nu kan mn 390T niet meer 1 liedje vooruit of achteruit tijdens het spelen. Hoe lang of kort ik ook druk, hij spoelt alleen maar verder in het liedje, maar skipt niet naar een volgende track..
hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bij een keer kort drukken het volgende liedje kan horen?>=
Ik heb vandaag een mooi sinterklaas cadeautje van mp3spelers.nl ontvangen.tjAb schreef op 13 november 2003 @ 20:01:
hmm mijn iriver iFP 390-T is al kaduk...
het 'eerste' ronde knopje (waar je hem oa mee aan en uitzet) heeft het op 1 of andere reden begeven..
hij 'klikt' iet echt meer..hij ligt nu ook wat lager dan de andere twee....behoorlijk #@$
zal ze morgen meteen ff opbellen over hoe het zit met garantie..want ik neem aan dat dat er nog op zit (heb em 07-07-03 van mp3spelers.nl binnengekregen)
en hij beviel mij nog wel zo goed..
al meer mensen al een keer wat gehad met hun iriver?
Verwijderd
het word als mp3 opgeslagen5.
To decrease the distortion of the recorded sounds files (i.e. Voice Recording file, FM Radio file and Line-In Recording), the highest bit rate has been limited to 96Kbps. It will be upgraded through firmware upgrade in the future.
[ Voor 6% gewijzigd door Teun op 16-12-2003 23:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 08:05 ]
Verwijderd
dat kan dus niet, je kan maar 1 firmware tegelijk erop zetten.Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 17:36:
Dus je zou ze alle 2 moeten installeren om de speler optimaal van de nieuwe voorzienningen te benutten?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
En over welke laatste firmware hebben we het? (die je als laatst heb geinstalleert?)Teun schreef op 17 december 2003 @ 00:01:
die handleiding is niet actueel meer na een firmware-update. Vroeger kon je 8Kbps~320Kbps kiezen, met de nieuwste firmware maar tot 96Kbps. dit word nog veranderd bij de volgende firmware-update.
De voice-memo's en de radio worden als mp3 opgeslagen. Kheb het net nog even getest
de line-in heb ik nog nooit gebruikt. Maar ik ga er vanuit dat ook die als mp3 opgeslagen worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 17:04 ]
Verwijderd
ik heb hetzelfde gehad met mijn iFP-190TC... (ik weet het, het is geen 3xx, maar het is wel een iFPtjAb schreef op 05 december 2003 @ 14:04:
[...]
Ik heb vandaag een mooi sinterklaas cadeautje van mp3spelers.nl ontvangen.
Zoals je hierboven kunt lezen was mijn iriver kapot.
Op 25 november heb ik mijn speler opgestuurd en vandaag een gloednieuwe ontvangen. Topservice!.
Misschien niet echt een nuttige bijdrage, maar wou het toch even melden.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsunami op 19-12-2003 22:52 ]
Rec vanuit wat, radio/line-in/microfoon,Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 17:58:
Idd, dat is te begrijpen.
Maar....
Ik heb de speler net binnen
Mega apparaatje!
Als ik nu opneem is het idd nog in de REC functie (originele firmware functie)
Hier is het mogelijk om zo TOT 320 kbps op te nemen.
Heb em nu op 196kbps stereo 44.1 khz staan.
Mega kwaliteitje.
Als ik nu de bijbehoorende software gebruik, kan ik dit REC bestand naar mijn HDD overzetten, en zet ie em automatisch over naar MP3.
Aangezien ik die record functie belangrijk vind, hou ik het dus toch nog maar op de originele firmware.
Als de nieuwste firmware ook met die maximale 320 kbps uitkomt, DAN installeer ik em wel.
Vind die 96kbps nu bij de nieuwste firmware echt achteruitgang kwa firmware.
Jammer.
Daar zit ik ook al een tijdje op te wachten en ik check dan ook regelmatig de site met nieuwe firmwares voor een update. Maar ze hebben het beloofd, dus het zal binnenkort toch moeten komenBiG-GuY schreef op 20 december 2003 @ 08:23:
is er al een firmware met ogg support?
Verwijderd
2.10G (Manager mode) inclusief Ogg Vorbis Support te downloaden bij iRiverBiG-GuY schreef op 24 december 2003 @ 13:44:
is er al meer info over de volgende firmware... wanneer die komt... ik wacht echt op mn OGG support
Verwijderd
klopt!!!!Henk007 schreef op 24 december 2003 @ 21:34:
[...]
2.10G (Manager mode) inclusief Ogg Vorbis Support te downloaden bij iRiver
Ik heb zelf deze player niet, dus ik kan niets testen.
Verwijderd
Verwijderd
Wat ik doe is text en mp3 laden in programma en dan mp3 opslaan (file ---> sincMP3save)Dj_Tjebbe schreef op 06 januari 2004 @ 17:18:
Ik ben nu ook bezig met die lyrics (thanks voor de link!) alleen het lukt me ECHT niet![]()
Kheb gewoon een mp3 geladen (*anouk - nobody's wife) en het text bestand van die site erbij, tekst staat precies goed, vervolgens druk ik op "mp3-txt" knopje, laad die mp3 op me 390t en hij doet niets.... Wat doe ik fout?
Verwijderd
Ja, dat is mogelijk. Hij leest gewoon over de normale bestanden heen. De verschillende bestanden hoeven niet in verschillende mappen te staan, maar dat kan je natuurlijk wel gewoon zelf doen.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 12:00:
Heey allemaal!
Ik ben van plan de iFP-395T (512 MB) aan te schaffen. Nu zijn er een paar dingetjes die ik van te voren even wil weten:
1) Is het mogelijk én Mp3's er op te zetten én normale bestanden zodat je nog wel mp3's kunt luisteren terwijl er ook andere extensies opstaan? Zijn Muziek en Bestanden gesplitsts in mappen op de speler?
Kabeltje.2) De overdracht. Kun je hem direct in de PC steken of moet dit via een kabeltje?
They made me do it.
Verwijderd
Hoeft niet, kan wel.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 12:08:
De Mp3's hoeven niet in de 'root' directory geplaatst worden dus?
Jep.en met submappen kan de speler omgaan?
They made me do it.
Verwijderd
Met de manager software (en de bijbehorende firmware) kan je ook gewone bestanden uppen, dus dat maakt niet uit. Alleen schijn je met de manager software sneller naar de player te kunnen uppen dan met de 'UMS' (USB Mass Storage) firmware..Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 14:26:
Met die tweede (de verwisselbare schijf) kun je dus én gewoon je muziek uppen, en je bestanden? .. Dan is dat het enigste wat je nodig hebt?
Ja.En firmware installeer je dan op de speler zelf?
They made me do it.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 15:13 ]
Verwijderd
je zegt de 395T met 512 mbbirnie2 schreef op 29 januari 2004 @ 17:31:
Als iemand interesse heeft in de iriver 395t, ik biedt er een te koop aan bij marktplaats.
http://www.marktplaats.nl...ware&u=mp3spelers&ID=7662
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 15:54 ]
de armband is voor je bovenarm... het duurde bij mij ook eenhalfjaar voor ik daar achter kwamMeastro1983 schreef op 10 februari 2004 @ 13:25:
Ik heb een beetje rare vraag. Ik heb dus sinds paar dagen mijn 380T binnen met accessoireset erbij. Nu snap ik geen h*l van die set. Ik snap niet hoe ik die "armband" en de speler zelf moet combineren zodat het allemaal om mijn arm past. Heb ik nu iets verkeerd begrepen of hoe zit dat? Als ik de armband gewoon omdoe...dan is die nogal iets te groot... kan iemand mij vertellen hoe ik die "armband" moet gebruiken en eventueel een fototje ofzo?
Verder Prima speler!
Verwijderd
Kep geen ervaring met de 5 serie..Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 10:02:
ik zit nog erg te twijfelen tussen de 3xx serie en de 5xx. 256 mb is voor mij genoeg, zeker met ogg ondersteuning, maar vooral de voeding verschillen (batterij vs. liion accu) zal bij mij de doorslag moeten geven, verder zijn er niet veel verschillen volgens mij? direct encoding gebruik ik nooit, dus daar heb ik zowiezo nix aan, net als de optical output van de 5xx serie. Voordeel van de 5xx is het mooie design (minder dik) en de handige knopjes. iemand advies?
Verwijderd
je komt uit almelo zie ik, als je naar tubbergen gaat mag je mijne. (mail me ofzo)Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 13:18:
Ik zit er ook over na te denken om de 390 te halen (256MB)
240,- euri vind ik nogal wat. Iemand bekend of er ergens een aanbieding is?
Als de prijs overal hetzelfde is heeft het voor mij geen zin om alle winkels (dixons/mediamarkt/BCC) af te gaan om te kijken waar hij het goedkoopst is.
Verwijderd
mja, maar mijn ervaring is, is dat de transfer rate DRASTISCH omlaag gaat !!Dear All iRiver Users!!
We are very happy to inform you that iFP-300 series will function as REMOVABLE DRIVE.
(We are also considering of supporting this function to iFP-100 series seriously.)
Removable Drive function will be added by simple firmware upgrade around in the end of May and notify you through iRiver website.
There will be two versions of firmware : iRiver Manager version and Removable drive version
Thank you for your patience!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 16:16 ]
in de pricewatch staat ie voor 215.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 13:18:
Ik zit er ook over na te denken om de 390 te halen (256MB)
240,- euri vind ik nogal wat. Iemand bekend of er ergens een aanbieding is?
Als de prijs overal hetzelfde is heeft het voor mij geen zin om alle winkels (dixons/mediamarkt/BCC) af te gaan om te kijken waar hij het goedkoopst is.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Sp00fman mag wat mij betrefd jouwn 390 wel kopenDevian schreef op 12 februari 2004 @ 13:10:
[...]
Kep geen ervaring met de 5 serie..
Ik heb wel mijn 390 tekoop voor rond de 140 euro (zonder oordopjes) kep ff geld nodig voor een raptor schijfje
bedenk dat je bij de meeste internetwinkels extra verzendkosten moet betalen. Ik wil geen reclame maken, maar bij mp3cdspelers.nl is ie 220 inclusief verzendkosten (sinds vandaag gedaald in prijs). En onthou dat je bij een 390 ook een fatsoenlijke (GP?) oplader moet kopen met 2100mah aa batterijtjes. De goedkoopste gp oplader met 2100 mah is ook iets van 42 euro geloof ik (met batt). In totaal betaal je dan 220 + 42 = 262 euro dat is dus €7 meer dan de iriver 550 met accu.RedFox schreef op 17 februari 2004 @ 16:20:
[...]
in de pricewatch staat ie voor 215.
Hoe de prijzen bij de verschillende winkels zijn weet ik niet, maar ik denk niet dat het veel zal schelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 20:50 ]
zonder te vergelijken kan ik al opnoemen denk ik:X-GeaR schreef op 31 maart 2004 @ 19:45:
Noem eens wat duidelijke verschillen, waarom deze speler beter is dan een BenQ Joybee en een Rio Cali.
1) JepX-GeaR schreef op 02 april 2004 @ 15:25:
Nog een paar vraagjes ;):
- Haalt de speler inderdaad de 24 uur batterijduur?
- Als je de laatste filmware wilt updaten, moet je dan alle eerdere filmwares eerst geinstalleerd hebben?
- Om de hoeveel tijd komt er een nieuwe firmware uit?
- Werkt de FM tuner goed?
- Welke oordopjes zitten erbij en zijn deze goed?
Niet helemaal goed. Als je er mee gaat bewegen valt het stereo-signaal soms weg. Als je 'm gewoon stilhoud heb je dat niet. In een review las ik verleden keer ook dit probleem. Soms is het wel irritant.
Op zich is het wel sterk, maar er zit wel een beetje speling in het klepje. Dus het klepje beweegt een beetje (bij mij tenminste).- Is het batterijklepje van de speler sterk?
Ogg is net als MP3 een compressie-formaat waarmee je geluid kan afspelen. Ogg geeft tegenover MP3 een iets betere geluidskwaliteit op lagere bitrates.- Wat houdt ogg-support in?
Ligt eraan. Als jij je geluid voluit zet haalt 'ie de 24 uur niet. Ook als je een exotische equalizer-setting neemt (3D bijv.) dan gaat de batterij ook minder lang mee.- Haalt de speler inderdaad de 24 uur batterijduur?
They made me do it.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Ik heb zelf een iRiver iFP 795 en deze software wordt wel degelijk meegeleverd!Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 16:23:
Een van de voordelen van die speler is dat die Ogg? ondersteunt. (ik heb begrepen dat dat een betere compressie is dan mp3) Nu, is er bij die speler een programma bijgeleverd om je cd's om te zetten in die Ogg of mp3, of moet je zelf op zoek op het net achter die progs om je muziekbestanden om te zetten?
[ Voor 9% gewijzigd door K-Wulf op 15-07-2004 06:30 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Henk007 op 15-07-2004 06:49 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 20:58 ]
.... Ik weet het ook niet
[ Voor 103% gewijzigd door MaStar op 18-08-2004 19:16 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq