Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
kNarf schreef op 15 October 2003 @ 15:43:
Ik heb hem ook sinds vanmorgen, super apparaatje :)

Enige probleem wat ik heb is dat het batterij-icoontje al na een uur of 3 aangaf dat mijn batterijen bijna op waren (1 of 2 streepjes).. hij doet het nu nog wel goed maar beetje vreemd dat dit er staat want aan de batterijen ligt het niet, ik heb speciaal hiervoor GP 2100 batterijen gekocht.
Batterijen hebben pas na een x of 5 te zijn opgeladen hun volle capiciteit, dus het zal na een tijdje wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

voor iedereen die wil weten wat er in het doosje zit:
- kabel voor de line-in
- 'ketting'
- armband
- hoesje
- oordopjes (staat iRiver op de zijkant, dus het zijn geen sennheisers :'( )
- usb-kabel
- batterij
- speler zelf

dit is bij de 390T

het ff die nieuwe firmware erop gezet. en ben hem nu aan het volgooien, duurt een kwartier volgens windows.

[ Voor 34% gewijzigd door Teun op 15-10-2003 17:11 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij ging het met de iRivermanager wel wat rapper dan een kwartier. alhoewel ik ook niet echt heb zitten opletten :) Ik had trouwens nog een vette sony koptelefoon, die dopjes produceren mij te weinig herrie! ;) Dus om die sennheisers maal ik niet zo. Btw ook erg netjes dat ze er een batterij bij doen en een testnummer opzetten :) Iriver Oh Yeahhh ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje op de Iriver userboards rondgehangen en de UMS firmware update, (de meest recente) zorgt ervoor dat de uploads naar device trager gaan. Ik heb zelf de manager update gebruikt.

Wat is trouwens het verschil? Mijn idee is dat UMS er voor zorgt dat het een schijf wordt in windoos, en de manager versie alleen de manager ondersteund. Naja als de manager dinges sneller is... gebruik ik die wel.. alleen is ie dan niet compatible met andere pc's tenzij je daar ook de software installed. Correct me if im wrong ;)

Trouwens ik loop al de hele dag met dat ding om mn nek door mn huis! ben dr erg blij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan|IA2
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 23:06

Sebastiaan|IA2

uhhhhhh

Anus Cocainus schreef op 14 October 2003 @ 23:13:
[...]

ik heb hem daar gister besteld voor 198, ik zal laten weten hoe het is gegaan =)
Had die shop ff een mailtje gestuurd.... ze krijgen hem morgen binnen. Dus als het goed is heb je 'm vrijdag in huis :)

AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook eindelijk binnen! yaay :) hij is nog beter dan ik gehoopt had. Nu nog andere dopjes halen en dan ben ik helemaal tevreden. Ik vraag me overigens af of het sennheiser doppies zijn maar dan met een Iriver logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimjimmus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10-2011
:)
Na een teleurstellende lange wachttijd bij MMPort op de Nex-iA heb ik bij Componet vanmiddag toch maar de iRiver iFP 395-T gehaald. Componet rulez! Vanmorgen gebeld, vanmiddag gehaald. Voor € 274.

Waarom besloten voor de iFP?
=====================
1. Ik wil ermee hardlopen; dus grootte, gewicht en schokbestendigheid impliceren Flash-geheugen.
2. Hij is mooier dan vergelijkbare spelers met 512MB (dit is subjectief natuurlijk). Eerlijk gezegd was 256MB ook al voldoende geweest voor me.
3. Hij loopt op een gewone (oplaadbare) AA-batterij; en wel 24 uur.
4. Ik kan hem gebruiken voor mijn interviews, omdat ie voice-recording heeft
5. Hij kan op elke ME/2000/XP-machine herkend worden als removable drive
6. Hij kan direct van line-in opnemen. Handig voor mijn singletjes, die ik nog naar MP3 wil converteren.

Wat vind ik van de iFP?
================
1. Hij is erg robuust.
2. In het begin is het erg wennen aan die kleine knopjes die elk in elke mode weer een verschillende functie hebben. Maar na 2 uur pielen lijkt het allemaal gesneden koek.
3. De support op de website van iRiver om te upgraden (naar UMS-firmware) was erg duidelijk. Het was zo gepiept.
4. De kwaliteit van de oordopjes-koptelefoon is errrrug goed! Ik vind hem zelfs beter dan mijn halfgesloten Sony met grote oorkleppen.
5. Opnamekwaliteit met ingesloten microfoon: Goed. Wel wat ruis, maar we spraken ook erg zacht. De achtergrondmuziek bleef zelfs erg mooi zonder vervorming. (opgenomen op 8kbps en 64kbps; ik zal waarschijnlijk 32 kbps gaan gebruiken)
6. Radioontvangst: Zeer goed. Beter dan op mijn Nokia 8310, terwijl ik die al zo goed vond.
7. Transfersnelheid: Veels te langzaam (usb1.1). Ik las net dat dat juist aan de UMS-firmware kan liggen. Dit euvel neem ik op de koop toe. Belangrijker is dat ik mijn interviews nu op elke ME/2000/XP-pc kan overdragen en transcriberen.
8. Afspeelkwaliteit: Zeer goed. (Maar ik heb nog geen slechte afspelers gehoord, om eerlijk te zijn.) De helderheid van VBR-WMA-files (+/- 105kbps) viel me wel in het bijzonder op. Ik hoor hier het verschil tussen de cd en de rip niet meer, zelfs niet bij klassieke muziek. (Klassieke muziek klinkt verbazingwekkend het beste bij de EQ-instelling 'metal' :+ )

Overdracht van opgenomen geluidsfiles
============================
Ik heb niet deze hele topic gelezen, dus misschien is het al gezegd: In de handleiding van de iFP 3XX-T staat dat het niet mogelijk is om opgenomen files naar de PC te uploaden. DIT IS NIET WAAR! Zelfs met de bijgeleverde Music Manager kun je gewoon heen en weer van iFP naar PC met alle files. Heerlijk. :*)

Er wordt een heel conversieprogramma meegeleverd om de opgenomen files (met de extensie .REC) om te zetten naar MP3-formaat, maar als ik ze gewoon de extensie .mp3 geef speelt WinAmp ze netjes af. (Duh, zo kan ik ook een conversieprogramma schrijven!)

Tot zover mijn twee centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anus Cocainus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Sebastiaan schreef op 15 October 2003 @ 20:08:
[...]

Had die shop ff een mailtje gestuurd.... ze krijgen hem morgen binnen. Dus als het goed is heb je 'm vrijdag in huis :)
Kijk is aan, bedankt voor de navraag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 00:02:
Ik heb hem ook eindelijk binnen! yaay :) hij is nog beter dan ik gehoopt had. Nu nog andere dopjes halen en dan ben ik helemaal tevreden. Ik vraag me overigens af of het sennheiser doppies zijn maar dan met een Iriver logo.
Nope, kheb hier mn sennheiser mx300 van mn oude iRiver liggen, die zien er anders uit.
zal eens kijken of ik paar foto's kan maken van de nieuwe en de oude speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan|IA2

Sebastiaan|IA2

uhhhhhh

Na veel wikken en wegen heb ik hem net ook maar besteld. Hopen dat ie morgen binnen is :9~

AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anus Cocainus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Sebastiaan schreef op 16 October 2003 @ 13:27:
Na veel wikken en wegen heb ik hem net ook maar besteld. Hopen dat ie morgen binnen is :9~
goed nieuws, ik heb hem nu al binnen :D perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/iriver/1thumb.jpg

iRiver iFP-390T en iRiver iFP-180T
Ze zijn bijna evergroot, de iFP-390T is iets groter.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/iriver/2thumb.jpg

Naast elkaar. Ze zijn ook bijna evenhoog.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/iriver/3thumb.jpg

achter elkaar

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/iriver/4thumb.jpg

Ifp-390T, met naam, zonder backlight (kon ff niks beters bedenken dan mn eigen naam, dus heb de speler maar Teun genoemd. er staat de nieuwste UMS firmware op, 1.0e)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/iriver/5thumb.jpg

links alles wat bij de iFP-390T zit:
- doos
- engelse/ duitse/italiaanse? handleiding
- mp3-speler
- beschermhoesje
- ketting
- oordopjes (met iRivers erop)
- installatie cd (met iRiver manager = > niet meer nodig omdat ik er de UMS firmware erop heb staan)
- armband
- line-in kabeltje

rechts alles wat bij de iFP-180T zit:
- doos
- engelse handleiding
- mp3-speler
- ketting
- oordopjes (sennheiser mx300)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/iriver/6thumb.jpg

nog een keer de accessoires van de iFP-390T

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/iriver/7thumb.jpg

De iFP-390T met backlight aan

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/iriver/8thumb.jpg

oordopjes, boven de sennheiser mx300 (iFP-180T) en onder de iriver oordopjes (iFP390T) als je goed kijkt zie je verschillen.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/iriver/9thumb.jpg

iFP-390T in beschermhoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan|IA2

Sebastiaan|IA2

uhhhhhh

YoMaN schreef op 16 oktober 2003 @ 17:27:

Heel veel foto's en informatie :P
Erg gave foto's! Ik wordt alleen maar blijer als ik dit zo allemaal zie. Is er trouwens als iemand die hem in real life getest heeft met hardlopen? Ik vind het trouwens erg gaaf dat er hier mensen zijn die hardlopen :P Ik loop zelf zondag de halve marathon en ga hem dan volgende week eens testen tijdens het lopen. Zal mijn bevindingen hier dan eens posten.

Nog 1 nachtje slapen en dan hopen dat TPG post morgen een pakketje komt brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Sebastiaan schreef op 16 October 2003 @ 19:09:
[...]

Erg gave foto's! Ik wordt alleen maar blijer als ik dit zo allemaal zie. Is er trouwens als iemand die hem in real life getest heeft met hardlopen? Ik vind het trouwens erg gaaf dat er hier mensen zijn die hardlopen :P Ik loop zelf zondag de halve marathon en ga hem dan volgende week eens testen tijdens het lopen. Zal mijn bevindingen hier dan eens posten.

Nog 1 nachtje slapen en dan hopen dat TPG post morgen een pakketje komt brengen :)
tnx.
Er zijn geen bewegende delen en de iFP-3xx heeft een stevig batterijenklepje dus dat zal wel goed gaan. Bij die andere had je nog wel eens het probleem dat het klepje van de batterijen openging. dan stopte de speler.

een vriend van me krijgt morgen de iFP-380. dan weet ik ook meteen welke accesoires daar bij zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Teun op 16-10-2003 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:41
Ik heb hem nu ook binnen, in plaats van bij challenge computer heb ik hem bij maxpc besteld voor 169 euro :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Even een vraagje over die UMS firmware.. als ik deze erop zet is het dan ook nog mogelijk om radiozenders een naam te geven? Want deze firmware werkt immers niet met Iriver manager en volgens mij kun je die zenders ook niet een naam geven met de Iriver zelf of wel?

En hoe krijg je de opgenomen bestanden als MP3 zonder Iriver manager?

[ Voor 13% gewijzigd door kNarf_ op 17-10-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 17 October 2003 @ 11:31:
Even een vraagje over die UMS firmware.. als ik deze erop zet is het dan ook nog mogelijk om radiozenders een naam te geven? Want deze firmware werkt immers niet met Iriver manager en volgens mij kun je die zenders ook niet een naam geven met de Iriver zelf of wel?

En hoe krijg je de opgenomen bestanden als MP3 zonder Iriver manager?
Kun je gewoon van de virtuele HDD afhalen. Ze staan in een map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Als REC bestand of als MP3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

kNarf schreef op 17 oktober 2003 @ 11:31:
Even een vraagje over die UMS firmware.. als ik deze erop zet is het dan ook nog mogelijk om radiozenders een naam te geven?
nope, dat kan niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ik heb inmiddels al de nieuwste firmware erop gezet :) Niet de UMS want ik heb hem toch niet echt nodig als pendrive, en ik wil toch graag dat de radiozenders een naam hebben.
Hij geeft nu ook mijn batterijstatus goed weer, en die 3D sound optie klinkt erg lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

ej mensen, ik had een mailtje gestuurd naar Maraex Technology over een eventuele prijsverlaging, ik kreeg dit terug:
Beste Mark,

Wij hebben reeds een inkoopactie gehad met Procase kasten voor Epia
moederborden.
Inkoopacties zijn voor beide partijen ideaal. Voor ons, omdat wij
normaliter geen voorraad houden en indien wij van te voren weten hoeveel
er besteld worden, kunnen wij de verzend- en orderkosten die wij
aangerekend krijgen van leveranciers beter verdelen over het aantal te
bestellen producten.

Wij kunnen alleen helaas niet een week de website open zetten voor een
actie. Dit heeft als reden dat wij totaal geen inzicht hebben in hoeveel
er besteld gaan worden. Stel dat er nu uiteindelijk 2 besteld worden en
de prijs op onze website is lager dan onze inkoopprijs, dan moeten wij
deze mensen teleur stellen.
Onze prijzen zijn daarom op onze website altijd inclusief onze order- en
verzendkosten van de leveranciers. Wat per stuk uiteraard een nadeel
heeft in de prijs.

Ik zou zeggen start een inkoopactie en geef een schatting door van het
aantal stuks. Zodra wij daaromtrend meer informatie hebben ontvangen,
kunnen wij de prijs vaststellen.
Normaliter wordt er bij een inkoopactie, zoals wij ze gezien hebben op
laupro, altijd betaald naar de persoon die de inkoopactie begonnen is.
Uiteraard willen wij dit voor je uit handen nemen, als dit teveel werk
met zich meebrengt.

Met vriendelijke groet,

Maraex Technology VOF
ing. Alexander Wesdorp
dus zijn hier nog mensen die hier intresse in hebben? Ik iig wel.. 8)7 8)

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Awkwarding schreef op 20 October 2003 @ 17:24:
ej mensen, ik had een mailtje gestuurd naar Maraex Technology over een eventuele prijsverlaging, ik kreeg dit terug:

[...]
dus zijn hier nog mensen die hier intresse in hebben? Ik iig wel.. 8)7 8)
damn.. heb vrijdag een mp3speler besteld :(
maar ik zou zeggen, start op www.inkoopacties.net (vroeger laupro) een animocheck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

hmmm, ik zal eens een keer die site doorbladern, ik ben der namelijk niet echt op de hoogte van hoe zoiets werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan|IA2

Sebastiaan|IA2

uhhhhhh

Ik heb 'm net vandaag binnengekregen, en volgens mij zijn er meer mensen die 'm net binnen hebben, dus die inkoopactie komt voor mij net te laat.

Het is echt een mega mp3speler. Ik heb meteen maar ff de nieuwe firmware erop gezet en dat ging allemaal goed (op het formatteren na, daar is die nu mee bezig). Verder zitten er een aantal leuke dingen bij, zoals koortje en een band voor om je arm.

Helaas kwam de speler net te laat om hem mee te nemen tijdens de halve marathon, dan had ik 'm meteen grondig kunnen testen onder het lopen :P (voor geinteresseerden, mijn eindtijd was 1.57.56 :))

Ik ga er nu ff wat nieuwe muziek opzetten en nog even verder genieten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 08-09 17:10
Ik heb wel interesse in een IA, alleen heb ik niet echt de tijd om em te organiseren + het feit dat ik pas 1x met een IA heb meegedaan lijkt mij dit dan ook niet zo slim...

Maargoed, als iemand zin heeft om een IA'tje te houden: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

ik wil wel organiseren, ben al wel redelijk bekend op laupro, maar hulp is altijd handig, dus als iemand het samen wil doen?

/edit

ff een animochekje geopend iig

http://www.inkoopacties.net/ia/xvd7yv9x

[ Voor 26% gewijzigd door lex op 21-10-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ik zou gerust eventueel willen meehelpen, ben nu bezig met een paar bedrijven te checken hoeveel het dan gaat kosten bij bepaalde afname. Ik heb nu al 2 bedrjiven. Maar hoeveel mensen willen er nog een iRivertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Awkwarding schreef op 21 October 2003 @ 16:12:
ik zou gerust eventueel willen meehelpen, ben nu bezig met een paar bedrijven te checken hoeveel het dan gaat kosten bij bepaalde afname. Ik heb nu al 2 bedrjiven. Maar hoeveel mensen willen er nog een iRivertje?
Ik was dus al aan het zoeken naar een flashmp3speler, ben bijna cker dat ik een iriver ga nemen, maar weet nog niet welk type ik zal nemen.

Weet iemand misschien wat het verschil is tussen de 1xx, 3xx en de 5xx versie (alleen qua specs plz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

CategoryItemSpecifications iFP-1xxSpecifications iFP-3xxSpecifications iFP-5xx
AudioNo.of ChannelsSTEREO (L+R)STEREO (L+R)STEREO (L+R)
Frequency Range20Hz - 20KHz20Hz - 20KHz20Hz - 20KHz
Headphone output10mW(L) + 10mW(R) : (16 ¥Ø) at Max. Volume12mW(L) + 12mW(R) : (16 Ω) at Max. Volume12mW(L) + 12mW(R) : (16 Ω at Max. Volume

7mW(L) + 7mW(R) : (32 Ω) at Max. Volume
S/N Ratio90dB (MP3)90dB (MP3)90dB (MP3)
FM TunerFrequency Range87.5MHz - 108MHz87.5MHz - 108MHz87.5MHz - 108MHz
Headphone output10mW(L) + 10mW(R) : (16 ¥Ø) at Max. Volume12mW(L) + 12mW(R) : (16 Ω) at Max. Volume12mW(L) + 12mW(R) : (16 Ω at Max. Volume

7mW(L) + 7mW(R) : (32 Ω) at Max. Volume
S/N Ratio50dB50dB50dB
File SupportFile TypeMPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASFMPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASFMPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASF
Bit RateSupports 8Kbps - 320KbpsSupports 8Kbps - 320KbpsSupports 8Kbps - 320Kbps
TagID3 V1 Tag, ID3 V2 2.0, ID3 V2 3.0, ID3 V2 4.0ID3 V1 Tag, ID3 V2 2.0, ID3 V2 3.0, ID3 V2 4.0ID3 V1 Tag, ID3 V2 2.0, ID3 V2 3.0, ID3 V2 4.0
Power SupplyBattery1.5V AA Battery 1 EA1.5V AA Battery 1 EALi-ion
(Built-in rechargeable via USB from computer system)
GeneralDimensionApprox. 31 x 28.5 x 82 mmApprox. 35 x 26.7 X 91 mmApprox. 51 x 19.1 x 64 mm
WeightApprox. 32g(Excl. battery)Approx. 35g(Excl. battery)Approx. 60g(incl. battery)
Operation temperature-5 ° C ~ 40 ° C-5 ° C ~ 40 ° C-5 ° C ~ 40 ° C
Memory512MB Built in Flash memory512MB Built in Flash memory512MB Built in Flash memory
USBUSB 1.1USB 1.1USB 1.1
Playback hoursApprox.20 hours (AA battery 1 EA, 128 kbps,MP3)Approx.24 hours (AA battery 1 EA, 128 kbps,MP3)Approx. 28 hrs at Max.
(based on 128 Kbps MP3, Vol 20, Normal EQ)
Transfer RateApprox. 6.4MbpsApprox. 6.4MbpsApprox. 6.4Mbps

Vrij weinig verschillen. De speeltijd en de geluidskwaliteid van de nieuwe spelers is iets beter.
edit:
Kleurtjes erin gemaakt :D

[ Voor 38% gewijzigd door Teun op 23-10-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Awkwarding schreef op 21 oktober 2003 @ 16:12:
zou je mij ff een mailtje kunnen sturen dan? kunnen we ff via msn contact opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey..

ik wil graag de 390 t kopen maar weet niet waar, weet iemand de laagste prijs?
( ik wil misschien als dat goedkoper is wel meedoen aan de inkoopactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Ik heb nu met meerdere bedrijven contact opgenomen via e-mail, dus ben aan het inventariseren wat de mogelijkheden zijn, ik hoop uiterlijk vrijdag en anders begin volgende week alle prijzen te weten, en dan kunnen we zien of een inkoopactie rendabel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owk..

ik ga proberen niet voor die tijd de speler al aan te schaffen.. maar weet niet zeker of ik mezelf in de hand kan houden.. :9 ik ga hem namelijk denk ik bij wintelco voor 193 euro kopen.. dat is het goedkoopste wat ik kon vinden.

denk niet dat die actie daar ver onder zal zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

kheb al een aantal bedrijven gesproken over de eventuele kosten van de spelers bij een bepaald aantal inkopers. Maar ik heb ook al gehoord van een bedrijf dat ze de spelers binnenkort de prijzen moeten verhogen van de importeur, omdat ze anders geen spelers leveren aan het bedrijf. Ik heb net even een mail gestuurd naar mp3cdspeler.com (die zijn toch als het goed is de importeur ervan) in hoevere dit klopt en waarom. Het gaat nu alleen een beetje langzamer omdat hotmail 80% van de dag loopt te verekken. Maar zodra ze hier op gereageerd hebben laat ik het weer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
Awkwarding schreef op 22 oktober 2003 @ 19:50:
kheb al een aantal bedrijven gesproken over de eventuele kosten van de spelers bij een bepaald aantal inkopers. Maar ik heb ook al gehoord van een bedrijf dat ze de spelers binnenkort de prijzen moeten verhogen van de importeur, omdat ze anders geen spelers leveren aan het bedrijf. Ik heb net even een mail gestuurd naar mp3cdspeler.com (die zijn toch als het goed is de importeur ervan) in hoevere dit klopt en waarom. Het gaat nu alleen een beetje langzamer omdat hotmail 80% van de dag loopt te verekken. Maar zodra ze hier op gereageerd hebben laat ik het weer weten.
De waarom kan ik je zo beantwoorden:
Prijsgarantie! Een fabrikant krijgt anders problemen met winkeliers. De ene speelt de andere uit, wat het merk absoluut niet goed doet. De prijzen kunnen daardoor zo laag komen te liggen, dat de fabrikant ook met zn tarieven naar beneden moet anders worden ze niet meer ingekocht.
Terecht als je het mij vraagt... Het houdt ergens op natuurlijk.
Concurrentie is gezond voor zowel de verkopers als de kopers, maar elkaar doodconcurreren doet beide geen goed.

Wij zijn een van de partijen die gevraagd is om staffelkortingen te rekenen, maar bij het zoeken naar de allerlaagste prijs moeten wij ons terugtrekken. Wij verkopen geen producten, waarbij de administratieve handelingen hoger liggen dan de opbrengsten.

[ Voor 11% gewijzigd door mabarto op 23-10-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Pfew, gelukkig vind ik de nieuwe niet mooier, heb de 390 net 2 maanden... :) Opladen via pc is wel leuk, en 28 uur op 1 laadactie ook, hoewel je dan pech hebt... en met AAtjes heb je altijd zo weer nieuw leven. Plus hij is zoveel groter, dat zou ik niet willen; als je nou iets zou winnen, maar het display is exact hetzelfde. Nee, geen verbetering vind ik zelf.

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Awkwarding schreef op 22 October 2003 @ 19:50:
Betekent dit dat de prijzen die op de IA staan nog verhoogd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbvisiontt schreef op 23 October 2003 @ 13:47:
Pfew, gelukkig vind ik de nieuwe niet mooier, heb de 390 net 2 maanden... :) Opladen via pc is wel leuk, en 28 uur op 1 laadactie ook, hoewel je dan pech hebt... en met AAtjes heb je altijd zo weer nieuw leven. Plus hij is zoveel groter, dat zou ik niet willen; als je nou iets zou winnen, maar het display is exact hetzelfde. Nee, geen verbetering vind ik zelf.
Zeer snel Ogg support bij de 5 serie, daarbij is mp3 en ogg samen mogelijk en op de 3 serie niet. Hij is juist veel kleiner en niet groter zoals jij zegt. Het laatste vind ik het belangrijkste. Die 390 is zo dik en lang, daarom ga ik voor de 590T. Je hebt wel gelijk dat AAtjes fijner zijn, maar die accu is voor mij niet een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe duur word een iriver 390 via een inkoopactie trouwens ongeveer? Ik kan hem voor 199 euro bij me thuis laten bezorgen.. zit de prijs daar wel onder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

hmm als akwarding nog met betere prijzen komt wel, anders wordt het vrees ik niet lager dan het nu is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Ik heb de volgende prijzen aangeboden gekregen, maar ik ben nog steeds verder op zoek, en ga nog eventueel proberen nog lager te krijgen, want niet geschoten is altijd mis 8)7

MMPORT:
IFP-380T 128MB
5+ 155,-
10+ 147,-
15+ 144,-
20+ 141,-
25+ 138,-

IFP-390T 256MB
5+ 195,-
10+ 190,-
15+ 185,-
20+ 181,-
25+ 178,-

IFP-395T 512MB
5+ 289,-
10+ 283,-
15+ 277,-
20+ 272,-
25+ 270,-

Maraex
IFP-380T 128MB
1+ 155,-
10+ 149,-
15+ 146,-
20+ 143,-

IFP-390T 256MB
1+ 198,-
10+ 192,-
15+ 187,-
20+ 183,-

IFP-395T 512MB
1+ 295,-
10+ 285,-
15+ 279,-
20+ 275,-

edit:
als mensen bij andere bedrijven ook prijzen weten, post ze hier dan ff

[ Voor 5% gewijzigd door Awkwarding op 23-10-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Nou ik heb coolelectronics.nl maar ffies een mailtje gestuurd:
Ik ga het overleggen hoeveel korting we kunnen geven.
Wilt u dat we alle spelers naar 1 adres sturen of dat alle spelers naar de mensen zelf gestuurd worden.
Wie is dan aanspreek persoon zodat we weten wie er bij jullie "groep" horen.
Ik hoor het wel.
Als het goed is neemt Michele wel contact met u op. (dit is wel in het Engels ik hoop dat het geen probleem is).
Ik denk vast dat we zaken kunnen doen.

Vriendelijke groeten Leslie,
team www.coolelectronics.nl

----- Original Message -----
Wrom: BGJSNBOHMKHJYFMYX
To: info@coolelectronics.nl
Sent: Friday, October 24, 2003 12:02 PM
Subject: inkoopactie

Geachte heer,

Wij (tweakers) willen een inkoopactie organiseren.
Ik wil u vragen of u korting wilt geven als wij in grotere aantallen (+5, +10, +15, +20 etc.) iets bestellen.
Het gaat om de producten: iRiver iFP-380T 128 MB, 390 T 256 MB en de 395 T 512 MB.
Wij organiseren het via internet:
[rml][ MP3 Speler] iRiver "The Craft"[/rml]
http://www.inkoopacties.net/ia/xvd7yv9x

Uiteraard vragen wij andere leveranciers ook, om de beste prijs te kunnen vinden.
Mocht u vragen hebben dan kunt u mij altijd mailen of uw vraag in een van de bovenstaande fora zetten.

Met vriendelijke groeten,
MyNameIs.
Op de site kloppen de prijzen geloof ik niet echt: 380 T duurder dan 390 T :z
Maargoed ik ben benieuwd >:)

Verder heb ik nog meer mailtjes verstuurd, o.a. naar DVC Computers die willen er misschien wel wat dvd's bij doen, maar dat hangt van de aantallen af. Anyone? :X
Challenge computers geeft ook wel wat korting, maar dat is minder dan MMPort.

Het grote probleem wat ik van de leveranciers hoor, is dat zij sinds de enorme prijsdaling (waar ik dus, en meerdere mensen, te laat voor waren) niet meer van iRiver onder een bepaalde prijs mogen zitten. Als ze dit toch doen, dan krijgen ze de producten niet meer toegestuurd. Maxpc en Mp3cdspeler.nl willen niet...
Maar dit was volgens mij al ergens anders gemeld, maar ik weet niet meer precies waar.

Jullie horen wel hoe het verder gaat!

O ja thaBeerbuster, zal ik aan Michele, waarvan ik dus nog die mail krijg, jouw emailadres doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

update:
-----------
compenet
Beste Mark,

Ten eerst onze excuses voor de wat late reactie. Dit heeft veel te maken allerlei markt-technische zaken betreffende iRiver. In gewoon Nederlands: de officiële importeur van iRiver heeft zijn klanten letterlijk het mes op de keel gezet. Om de resellers van iRiver tot een met iRiver afgesproken verkoopsprijs te dwingen hebben ze de prijzen deze week weer(!) dusdanig verhoogd (tot soms 12%, excl BTW) dat wij niet anders kunnen dan mee te gaan.

De sanctie voor het niet volgen van die prijzen zou voor ons betekenen dat we geen iRiver meer mogen verkopen! Toch hebben we besloten iets daaronder te gaan zitten. Dit is voor Componet nogal riskant, en de prijzen zijn daarom indicatief. Mocht je toch nog interesse hebben dan zijn dit onze absolute bodemprijzen, per stuk, per 5, per 10, en per 100.

Je betaalt dus de prijs zoals ze op moment van bestellen op onze site staan, ongeacht de aantallen. Die zijn deze week al 4 keer gewijzigd, dus kijk voor de actuele prijzen alstjeblieft op onze site.

Wij hadden het ook graag anders gezien, maar ...

Met vriendelijke groet,

Rob
dusja, daar zit het er niet bij in

en de prijzen die ik doorgaf van mareax gaan niet door
Mark,

Even tussendoor: De prijzen die wij door hebben gegeven, kunnen wij al niet meer
nakomen. Deze week zijn de tarieven bij onze leverancier omhoog gegaan. De prijs
per stuk die ik je afgegeven heb, ligt nu reeds onder onze inkoopprijs.

Met vriendelijke groet,

Maraex Technology VOF
ing. Alexander Wesdorp
MAXPC wilde niet:
Beste Mark,

Helaas heb ik geen intresse, Iriver is mij een te lastig produkt....

Met onze vriendelijke groeten,

Alex / MaxPC
http://www.maxpc.nl
Een goede neus voor hardware!
en
MyNameIs schreef op 24 October 2003 @ 19:59:
Nou ik heb coolelectronics.nl maar ffies een mailtje gestuurd:

[...]

Op de site kloppen de prijzen geloof ik niet echt: 380 T duurder dan 390 T :z
Maargoed ik ben benieuwd >:)
ik had ook al met coolelectronics contact opgenomen (en ook gevraagd naar het rare verschil tussen de 380 en 390 :)) :
Dan hebben ze die meteen toegevoegd schijnbaar.
Ik wist ook al wel dat die spelers eraan kwamen alleen niet dat het zo snel
ging dus.

Vriendelijke groeten Leslie,
team www.coolelectronics.nl

----- Original Message -----
From: "Mark"
To: "Leslie Rietveld"
Sent: Wednesday, October 22, 2003 11:31 AM
Subject: Re: iRiver The Craft

> maar jullie hebben het product toch al in het assortiment? Op de website
van
> jullie verkopen jullie hem (http://www.coolelectronics.nl/) daar staan de
3
> iRivers The craft tussen (128MB, 256MB en 512MB).
>
> Groeten, Mark
>
>
> >From: "Leslie Rietveld"
> >To: "Mark"
> >Subject: Re: iRiver The Craft
> >Date: Tue, 21 Oct 2003 21:50:39 +0100
> >
> >Ik heb aan het hoofdkantoor gevraagd of ze dit product in ons assortiment
> >op
> >willen nemen.
> >Zodra dit het geval is dan kunt u hem bestellen.
> >
> >Vriendelijke groeten Leslie,
> >team www.coolelectronics.nl
> >
raar dat ze jou een ander antwoord geven, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Awkwarding schreef op 23 October 2003 @ 19:56:

MMPORT:
IFP-380T 128MB
5+ 155,-
10+ 147,-
15+ 144,-
20+ 141,-
25+ 138,-

IFP-390T 256MB
5+ 195,-
10+ 190,-
15+ 185,-
20+ 181,-
25+ 178,-

IFP-395T 512MB
5+ 289,-
10+ 283,-
15+ 277,-
20+ 272,-
25+ 270,-
Ik denk dat het bij deze prijzen blijft ;(
Aangezien de prijzen maar blijven stijgen denk ik dat als je te lang wacht, we zometeen helemaal geen voordeel met deze inkoopactie kunnen krijgen |:(
178 euro voor de 390 T wil ik nog wel, maar ik hoop niet dat strax MMPORT OOK de prijzen omhoog wil gooien (sorry omhoog MOET gooien) :X
Maar ik wacht af...

edit:
conlines doet ook niet meer mee vanwege problemen met iRiver...

[ Voor 7% gewijzigd door MyNameIs op 25-10-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ik begrijp gerust dat de importeur de kwaliteit van de service goed wil houden en geen "concurentie moorden" wil, maar dit vind ik wel overdreven..
(kheb trouwens geen reactie terug gehad vande importeur over de prijsverhoging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

hm als ik dit zo lees heb ik wel erg veel mazzel gehad met mijn 380T voor 124,50 :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Mooooody schreef op 25 oktober 2003 @ 14:44:
hm als ik dit zo lees heb ik wel erg veel mazzel gehad met mijn 380T voor 124,50 :)
wrijf het er maar lekker in :) ik wilde ze ook kopen toen ze zo goedkoop waren, maar helaas had ik toen een probleempje met me portomonee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Awkwarding schreef op 25 October 2003 @ 16:09:
[...]
wrijf het er maar lekker in :) ik wilde ze ook kopen toen ze zo goedkoop waren, maar helaas had ik toen een probleempje met me portomonee
*wrijf wrijf* :P

om je te troosten: ik heb 'm niet zelf gehouden, maar aan mijn vriendin gegeven

het is wel een erg mooi apparaat....ik twijfelde zelfs _heel even_ of ik mijn iPod niet aan mijn vriendin ga geven en de iRiver zelf houden....naja, na nog eens denken toch maar niet gedaan...maar toch, goed apparaat :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 25-10-2003 16:17 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk als je nog goedkoop een iRiver iFP wilt kopen dat je het dit weekend MOET doen want ik heb een mailtje gehad van verschillende MP3 shops dat Maandag alle prijzen omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 16:38:
Ik denk als je nog goedkoop een iRiver iFP wilt kopen dat je het dit weekend MOET doen want ik heb een mailtje gehad van verschillende MP3 shops dat Maandag alle prijzen omhoog gaan.
Okeej dit is belangrijke informatie. Ik kan dit bevestigen want op mp3cdspeler.nl staat dit zelfs op de FRONTPAGE!!!
Ik neem aan dat de inkoopactie hierdoor toch niks wordt. Jammer van alle inzet van iedereen, maar toch bedankt _/-o_
Misschien kan MMPORT het nog wel voor de afgesproken prijs leveren, maar ik neem niet het risico om strax voor mijn 256MB spelertje +-240,- te gaan betalen ;( (Wil er misschien 2 halen: 1 voor mij >:) en 1 voor de verjaardag van mijn broertje ;) )
Nu moeten we duzzz snel handelen denk... :'(
Ik ga nog ff wat reviews lezen, maar als ik zeker ben van dat ik em ga kopen dan doe ik dat vandaag (of morgen) nog. Twijfel namelijk nog tussen deze en de MPIO FL100 256MB. Ik heb ze alleen nog niet in het echt gezien... Kan iemand me de gouden tip }) geven?

O ja nog ffies: waar gaan jullie em halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Beste Bezoekers en Klanten,

Vanaf maandag 27 oktober zijn alle iRiver dealers in de Benelux verplicht de
prijzen fors te laten stijgen. Dit is gekomen na een prijzen oorlog tussen
diverse PC winkels. Als u wilt kunt u nog tot maandag profiteren van de laagste
prijzen van de Benelux op onze website. Na maandag 27 oktober betaald u fors
meer voor hetzelfde iRiver product (van 10 tot 50,- euro meer!!)

Alleen als u niet direct een iRiver product wilt kopen maar wel nog van de lage
prijs wilt profiteren bestel dan VOOR maandag op onze website onder
Vooruitbetalen .U hebt dan 2 weken de tijd om het geld over te maken voordat de
bestelling komt te vervallen.

Met vriendelijke groet,

Sales MP3CDspeler.nl
www.mp3cdspeler.nl
www.mp3spelers.nl

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op 26 oktober 2003 @ 14:16:

Alleen als u niet direct een iRiver product wilt kopen maar wel nog van de lage
prijs wilt profiteren bestel dan VOOR maandag op onze website onder
Vooruitbetalen .U hebt dan 2 weken de tijd om het geld over te maken voordat de
bestelling komt te vervallen.

Met vriendelijke groet,

Sales MP3CDspeler.nl
www.mp3cdspeler.nl
www.mp3spelers.nl
Ahh heel erg bedankt :) Dat is erg aardig van die mensen, daar kan ik mooi gebruik van maken :). Deze arme student kan het nu niet betalen, maar binnenkort wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

hmmm, zou de spelertjes misschien rond sinterklaas/kerst goedkoepr worden? Want ik ben nog niet uit de keuze 256 of 512, dus vandaag bestellen zit er neit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is vanaf vandaag een firmware upgrade beschikbaar voor de 3xx series. :) (Met o.a. line in auto sync en sound activity detector!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik ook een iRiver 395 kopen. Maar als er een update komt dat je ogg files erop kan zetten, kan je dan ook gewoon nog mp3's erop zetten, of alleen ogg? Dacht dat ergens gelezen te hebben.

Nu zie ik dat er ook een iFP 500 uit is. Hierbij heb je ook een ruimte van 1 gig. Zijn die veel beter, en hoe duur zijn die? En wat is het verschil met de 395?

Heb er niet zo veel verstand van, en wil dus wat meer weten voordat ik iets koop. BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
nieuwe firmare voor de 1xx 3xx en 5xx serie van de iriver http://www.iriver.com/support/download.asp geen ogg maar wel wat verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:07:
Ik ga denk ik ook een iRiver 395 kopen. Maar als er een update komt dat je ogg files erop kan zetten, kan je dan ook gewoon nog mp3's erop zetten, of alleen ogg? Dacht dat ergens gelezen te hebben.

Nu zie ik dat er ook een iFP 500 uit is. Hierbij heb je ook een ruimte van 1 gig. Zijn die veel beter, en hoe duur zijn die? En wat is het verschil met de 395?

Heb er niet zo veel verstand van, en wil dus wat meer weten voordat ik iets koop. BVD.
he, ik zou het niet nu kopen, de prijzen zijn net verhoogd. (bijv de 256MB koste eerst 169 nu tweehonderdnogwa). Ik w8 tot de sinterklaas / kerst feestdagen en hoop dat ze dan weer ietsjes goedkoper zijn (achja, kan ik ergens naar verlangen, en intussentijd ergeren aan mijn lenoxx mp3cdspeler die ik al aantal jaren geleden gekocht heb toen het nog hi-tech was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

richy t schreef op 30 oktober 2003 @ 21:02:
nieuwe firmare voor de 1xx 3xx en 5xx serie van de iriver http://www.iriver.com/support/download.asp geen ogg maar wel wat verbeteringen.
New Features
1. Xtreme 3D + Xtreme EQ (MENU > SOUND > Xtreme 3D)
Xtreme 3D increases the surrounding sound effect and Xtreme EQ increases the low pitched sound for a richer bass sound effect.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-sound-menu-300.gif Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-sounf-menu-300.gif

Xtreme 3D has a DBE (Dynamic Bass Enhancement) option for a richer bass sound effect. It also modifies the 5 original frequencies (50Hz, 200Hz, 1kHz, 3kHz and 14kHz) from -12dB to +12dB by 3dB intervals.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-3d-menu-300.gif
< Xtreme 3D >

Xtreme 3D can add the DBE or the 3D EQ option.

Control the levels of Xtreme 3D effect (Minimum, Natural and Maximum) with Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/rew.gif and Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ff.gif buttons. NAVI/MENU buttons are used to select DBE or 3D EQ option.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-dbe-menu-300.gif Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-xtreme-300.gif
< DBE Setting > < 3D EQ Setting >

a) The DBE setting controls Bass Center Band value from band1, band2, band3 and band 4. Bass Boost value can be selected from 0dB to 15dB by 3 dB intervals.

Press Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/rew.gif and Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ff.gif buttons to chose the values. Press NAVI/MENU button to select either Bass Center Band or Bass Boost function.(Press VOL or PLAY button to exit.)

b) The 3D EQ setting satisfies the individual's low pitched bass sound with the allowable decrease or increase of 12dB. The frequency interval that can be selected is 3dB.

Use Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/rew.gif and Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ff.gif buttons to select the frequency range. Press VOL -/+ button to select the level. PLAY button saves the selected value and exits.

* Reference: Although a different EQ is being played, a change of Xtreme 3D value or option of DBE or 3D EQ is chosen, then the player automatically changes the EQ to Xtreme 3D(3D+DBE or 3D+3D EQ) values selected.

2. SAD Function (MENU > CONTROL > VOICE AUTO DETECTION)
- Sound Activity Detector (SAD) function saves memory and power of the player during voice recording. The SAD records only when the voice is captured automatically and turns off when it is silent.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-vad-300.gif

OFF: SAD function turned off
SAD level: The loudness of the specified sound has to be for recording.(Level 1~10)
Silent time length: Set the length of silent moments that will not record while
recording(1~10 sec)

3. LINE-IN AUTO SYNC (MENU > CONTROL > LINE-IN AUTO-SYNC)
-

When an audio CD is recorded through Line-In, the directory will automatically differentiate each individual tracks as a separate file.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/lineinautosync-300.gif

OFF : Voice Auto Detection is disabled.
Auto Detection : Set the length of silent moments that will not record while
recording(1~5 sec)

4. New EQ Selection (MENU > SOUND > EQ SELECT)
-

The type of EQ can be selected by pressing AnB/EQ for a long time. Only the chosen EQs for EQ SELECT can be selected by this improvement. NORMAL mode has to be included in the EQ SELECT group.

Select the type of EQ through Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/rew.gif and Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ff.gif buttons and press NAVI/MENU buttons to include or disregard the selected EQ to/from EQ SELECT.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-sound-menu-2-300.gif Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-eq-select-300.gif

5. Support DRM WMA format
-

It is now possible to play the DRM WMA file formats that have been created by Window Media Player.

* DRM (Digital Rights Management) is developed to protect the copyrights of digital contents. It is used for digitalized audio, video, graphics, programming and many others types of files to prevent unauthorized copy. The DRM gives certain authorities to the users that might vary from one product to others.

Upgraded Features
1. New DIR mode selection (MENU > MODE > REPEAT, SHUFFLE)
-

Repeat DIR(Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/mode-d.gif)and Shuffle DIR(Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/mode-sfl-d.gif) have been modified to default repeat modes. It is now possible to select these modes by simply pressing MODE buttons.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-repeat-menu-300.gif Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/ifp-shuffle-menu-300.gif

-. The improvement was added because there were many feedbacks that DIR mode should be included in default values.

2. Auto Formats after firmware upgrade Manager <-> UMS
-

When another type of firmware upgraded, it automatically formats the player.

After the firmware upgrade is finished, the following screen will appear and formats the player automatically when the power is on.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/images/firmware/ifp/formating-300-n.gif

3. Improved transfer rate
-

The transfer rate of UMS version has been increased to 3.0 ~ 3.6Mbps.

* The actual transfer rate might vary on the performance of PC.

Fixed Bugs
1. Fixed the bug that resets player when DIR mode has been selected.
2. Fixed the bug that creates unwanted noises while Voice Recording.
3. Fixed the bug that breaks the display when various modes(i.e. Name modes) are implemented in Tuner mode.
4. Reduced the noise level when Xtreme EQ is set.
5. To decrease the distortion of the recorded sounds files (i.e. Voice Recording file, FM Radio file and Line-In Recording), the highest bit rate has been limited to 96Kbps. It will be upgraded through firmware upgrade in the future.

best nuttige verbeteringen lijkt me, ik ga het iig even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
ze zijn ook zeker nuttig, vooral dat line-in auto sync lijkt me erg handig. Iets wat eerst alleen op de 5xx serie zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richy t schreef op 30 oktober 2003 @ 21:02:
Net m'n 180T geflahsed..
Vage tekens ipv 'No File' @ startup..
Daarnaast had ik ineens nog maar 109 MB beschikbaar.

Na terugflashen naar beta firmware lijkt alles weer ok te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Laatst online: 23:10
Kheb een een vraagie (staat vast wel in het topic maar heb geen zin om het hele topic af te zoek dus vraag ik het misschien nog keer) :

Ik ben van plan om een Mp3 speler te kopen en deze vind ik mooi :*)
maar kheb wel een paar vraagjes aan de mensen die hem hebben:

Ziet hij er in het echt ook zo mooi uit zoals op de plaatjes? (khad in het topic gelezen dat iemand hem in het echt lelijk vind)

Enne is hij niet tegroot? (kheb wel wat gevonden maar weet niet of dat klopt Afmetingen 91mm x 35mm x 26.7mm )

En zijn er nog nadelen van deze MP3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

GleNnoS_ schreef op 01 november 2003 @ 22:47:
Kheb een een vraagie (staat vast wel in het topic maar heb geen zin om het hele topic af te zoek dus vraag ik het misschien nog keer) :

Ik ben van plan om een Mp3 speler te kopen en deze vind ik mooi :*)
maar kheb wel een paar vraagjes aan de mensen die hem hebben:

Ziet hij er in het echt ook zo mooi uit zoals op de plaatjes? (khad in het topic gelezen dat iemand hem in het echt lelijk vind)
Op de plaatjes op de site van iriver kun je soms niet goed zien hoe dik ie is. Maar ik weet niet of je mijn post hierboven ([rml]YoMaN in "[ MP3 Speler] iRiver "The Craft""[/rml]) hebt gezien? Echter dan dat kan ik ze niet maken. :D
/me Ego poetst
Enne is hij niet tegroot? (kheb wel wat gevonden maar weet niet of dat klopt Afmetingen 91mm x 35mm x 26.7mm )
tjsa, das geheel je eigen mening. Hij kan makkelijk in mn broek. En aangezien ie meestal in mn jaszak zit is het formaat niet echt een probleem
En zijn er nog nadelen van deze MP3 speler?
Das een goeie :P Als je de UMS versie neemt kun je de radiozenders geen naam meer geven. Je hebt altijd het kabeltje nodig om er iets op te zetten. En als je de Manager firmware erop hebt staan kun je geen mp3's van de speler afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
YoMaN schreef op 01 november 2003 @ 22:55:
[...]

Op de plaatjes op de site van iriver kun je soms niet goed zien hoe dik ie is. Maar ik weet niet of je mijn post hierboven ([rml]YoMaN in "[ MP3 Speler] iRiver "The Craft""[/rml]) hebt gezien? Echter dan dat kan ik ze niet maken. :D
/me Ego poetst

[...]

tjsa, das geheel je eigen mening. Hij kan makkelijk in mn broek. En aangezien ie meestal in mn jaszak zit is het formaat niet echt een probleem

[...]

Das een goeie :P Als je de UMS versie neemt kun je de radiozenders geen naam meer geven. Je hebt altijd het kabeltje nodig om er iets op te zetten. En als je de Manager firmware erop hebt staan kun je geen mp3's van de speler afhalen.
heel erg bedankd :P
nu zit ik te twijfelen tussen dees iFP 380-T 128MB Blauw
en MobiBLU DAH-900 :+
en ik had die foto's nog niet gezien het zijn hele goeien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

GleNnoS_ schreef op 01 november 2003 @ 23:13:
[...]
heel erg bedankd :P
nu zit ik te twijfelen tussen dees iFP 380-T 128MB Blauw
en MobiBLU DAH-900 :+
en ik had die foto's nog niet gezien het zijn hele goeien 8)
tnx.

DAH 900 Sports Audio MP3/WMA player & Radio
256MB MEMORY = approx. 8 - 10 hours of music at near CD quality, (8 - 10 CDs worth)

Feature list:
Digital Audio Player (MP3 & WMA) SRS WOW + Voice Recording + FM Radio
• Dimensions : 86mm x 60mm x 15mm Weight(w/o Battery) : 39g
• Compact size ergonomic sports design
• Voice Recording (ADPCM format, 4 min./MB : 8 hrs. 40 min. in 128MB)
• FM Radio (FM Modulator on-board)
• WMA Low Bit rate Support : 32Kbps, 48Kbps and 64Kbps with 44.1Khz Sampling Frequency
• Multi Language Support (Any Language) with ID3 tag
• Data file storage (doc,gif,etc)
• Firmware Upgradeable
• OS Compatible with Windows 98, ME, 2000 & WindowsXP
• Multi CODEC : MP3, WMA, ADPCM
• High Speed File Transfer (USB Port Ver. 1.1) : Max. 6.0Mbp
• Versatile Memory Size(built-in Flash Memory) : 128/256 MB
• 4, 8, 16 and 32-times Fast Speed Searching
• Versatile Repeat Mode on Sector, Song and All Songs
• User EQ support and Versatile pre-set EQ modes
• Section Repeat(A-B)
• 128 X 88 Graphic LCD, blue LED Back Light
• Earphone Output : 7mW
Dit is bij de iriver beter, 12mW als ik het goed heb
• S/N Ratio : 90dB
• Frequency Response : 20Hz~20KHz
• Battery : 2 AAA battery (26 hours play time)
de iriver werkt op aa-batterijen
• SRS WOW equalizer support

ziet er verder niet echt slecht uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Teun op 01-11-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
YoMaN schreef op 01 november 2003 @ 23:24:
[...]

tnx.

DAH 900 Sports Audio MP3/WMA player & Radio
256MB MEMORY = approx. 8 - 10 hours of music at near CD quality, (8 - 10 CDs worth)

Feature list:
Digital Audio Player (MP3 & WMA) SRS WOW + Voice Recording + FM Radio
• Dimensions : 86mm x 60mm x 15mm Weight(w/o Battery) : 39g
• Compact size ergonomic sports design
• Voice Recording (ADPCM format, 4 min./MB : 8 hrs. 40 min. in 128MB)
• FM Radio (FM Modulator on-board)
• WMA Low Bit rate Support : 32Kbps, 48Kbps and 64Kbps with 44.1Khz Sampling Frequency
• Multi Language Support (Any Language) with ID3 tag
• Data file storage (doc,gif,etc)
• Firmware Upgradeable
• OS Compatible with Windows 98, ME, 2000 & WindowsXP
• Multi CODEC : MP3, WMA, ADPCM
• High Speed File Transfer (USB Port Ver. 1.1) : Max. 6.0Mbp
• Versatile Memory Size(built-in Flash Memory) : 128/256 MB
• 4, 8, 16 and 32-times Fast Speed Searching
• Versatile Repeat Mode on Sector, Song and All Songs
• User EQ support and Versatile pre-set EQ modes
• Section Repeat(A-B)
• 128 X 88 Graphic LCD, blue LED Back Light
• Earphone Output : 7mW
Dit is bij de iriver beter, 12mW als ik het goed heb
• S/N Ratio : 90dB
• Frequency Response : 20Hz~20KHz
• Battery : 2 AAA battery (26 hours play time)
de iriver werkt op aa-batterijen
• SRS WOW equalizer support

ziet er verder niet echt slecht uit.
>:) thx voor info
volgens mij weinig verschil tussen deze 2 moek alleen nog ff kiezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
De iriver krijgt ogg support ;)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Devian schreef op 02 november 2003 @ 02:38:
De iriver krijgt ogg support ;)
wat is ogg support ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei toch wel duur geworden. Ik wil er wel graag eentje hebben, maar ben benieuwd of de prijzen nog gaan dalen de komende tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
euhm, net zoiets als mp3 en wma.. ogg schijnt op sommige fronten beter te kunnen presteren als mp3... maar er zijn hier vast wel mendsen die dat beter kunnen uitleggen als ik :p

Maar het kan zo maar kunnen zijn dat ogg helemaal in wordt en mp3 helemaal uit.. en dan hjeb jij eigenlijk niks aan je speler omdat tie geen ogg kan afspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoMaN schreef op 01 november 2003 @ 22:55:
En als je de Manager firmware erop hebt staan kun je geen mp3's van de speler afhalen.
Wat houdt dat Manager Firmware in? Want als je geen mp'3 er meer af kan halen is het wel een groot nadeel...

En heeft iemand ook ergens plaatjes van de iFP 599T in vergelijking met de iFP 395?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
Devian schreef op 02 november 2003 @ 13:54:
[...]

euhm, net zoiets als mp3 en wma.. ogg schijnt op sommige fronten beter te kunnen presteren als mp3... maar er zijn hier vast wel mendsen die dat beter kunnen uitleggen als ik :p

Maar het kan zo maar kunnen zijn dat ogg helemaal in wordt en mp3 helemaal uit.. en dan hjeb jij eigenlijk niks aan je speler omdat tie geen ogg kan afspelen ;)
aa thx ik snap het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:08:
[...]

Wat houdt dat Manager Firmware in? Want als je geen mp'3 er meer af kan halen is het wel een groot nadeel...

En heeft iemand ook ergens plaatjes van de iFP 599T in vergelijking met de iFP 395?
Standaard staaat er de firmware op die je alleen kunt gebruiken als je de manager, het programma van iRiver, hebt geinstalleerd.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~fambekkers/teun/irivermanager.jpg

Maar als je de UMS firmware op de speler zet ziet windows hem gewoon als removable hdd en kun je gewoon alles opzetten en er weer afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimjimmus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10-2011
[...]

Met de Manager Firmware is het me gewoon gelukt om gewoon de opgenomen mp3's eraf te halen, hoor. Als je ze hernoemt naar xxx.mp3 spelen mediaplayer en winamp ze gewoon goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok.. dit is misschien beetje een domme vraag...

maar kan iemand me de grote verschillen tussen de UMS en de IRs firmware uitleggen? voordelen en nadelen enzo.. want k hoor er allemaal dingen over maar ik heb geen flauw id wat nou beter is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Plaatjes zijn klikbaar... ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/ifp5xx/ifp5_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.austinv.com/ifp5xx/ifp5_4.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En kan je mp3pro gebruiken op een iRiver? Het zijn tenslotte gewone mp3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me het verschil uitleggen tussen ums en de normale firmware upgrade? voor en nadelen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:26:
kan iemand me het verschil uitleggen tussen ums en de normale firmware upgrade? voor en nadelen enzo?
de ums = usb mass storage

dan kun je de mp3's erop zetten zonder de iriver software... dus gewoon stekkertje erin en windows ziet hem als een verwijderbare schijf :)

oja.. voor en nadelen :p

voordelen:

te gebruiken op de meeste pc's zonder wat te hoeven installeren.. (alleen usb support moet er zijn)

nadelen:
je kunt de zenders geen namen geven

dat was het denk ik?

[ Voor 23% gewijzigd door Devian op 03-11-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Bestanden op de speler zetten zou ook langzamer gaan met UMS firmware geloof ik... weet het niet zeker, heb zelf de UMS firmware nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

kNarf schreef op 03 november 2003 @ 21:46:
Bestanden op de speler zetten zou ook langzamer gaan met UMS firmware geloof ik... weet het niet zeker, heb zelf de UMS firmware nog niet geprobeerd.
Dat hebben ze met de laatste firmware weer wat verbeterd, maar ik weet niet hoesnel de Manager gaat dus ik kan het niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:01
Al 2 weken terug van vakantie, maar we zijn bezig met ADSL switch, van KPN -> BBNed, goedkoper en sneller dus. (iemand enig id hoelang zoeits duurt, ze zeiden 10 werkdagen maar die zijn al voorbij dus....)

Ik heb de iFP 390-T voor 185 euro incl. verzend kosten btw ;)

Over Upload tijd met UMS firmware, volgens mij maakt het niet heel veel uit, maar dan nog, ik doe zo'n 8 minuten over het volstoppen van 256mb, duurt misschien 30 seconden langer ofzo dan met Manager drivers dus..

1 Vraagje, hoe krijg je dat nek koordje er aan vast, ik heb al geprobeerd het kleine gedeelte door het gat te halen en dan over de rest van het koordje te doen maar dat past net niet... of moet ik meer kracht zetten ofzo?

De mp3 speler is geweldig op alle fronten imo, en de bijbehorende oordopjes zijn beter dan mijn oude sony, terwijl ik die toch het beste vond de afgelopen 5 jaar !
Er komt daadwerkelijk bass uit deze oordpjes, geweldig :D

1 minpuntje is dat de battery indicator bij oplaadbare batterijen niet goed werkt, maar volgens mij is dit ook alweer gefixt in de nieuwe firm - ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik stel mijn vraag ook nog maar een keer :):

Kan je mp3pro files op je mp3speler zetten (van iRiver)? Dit hang er voor mij vanaf of ik een 512 MB of een 1 GB zal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hercul3s schreef op 04 november 2003 @ 22:56:
Ik heb de iFP 390-T voor 185 euro incl. verzend kosten btw ;)
Dat is niet duur. Ik zie ze vanaf 215 euro in pricewatch. Waar heb je 'm besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 07:41:
En ik stel mijn vraag ook nog maar een keer :):

Kan je mp3pro files op je mp3speler zetten (van iRiver)? Dit hang er voor mij vanaf of ik een 512 MB of een 1 GB zal kopen.
nee, het kan wel... maar hij kan ze niet goed afspelen dus dan klinkt het gewoon raal :)

[ Voor 13% gewijzigd door Devian op 05-11-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hercul3s schreef op 04 november 2003 @ 22:56:

1 Vraagje, hoe krijg je dat nek koordje er aan vast, ik heb al geprobeerd het kleine gedeelte door het gat te halen en dan over de rest van het koordje te doen maar dat past net niet... of moet ik meer kracht zetten ofzo?
Het dingetje onderaan het koortje kun je eraf draaien, volgens mij moet het dan makkelijk lukken.. succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
// Michel

Mp3Pro bestanden kun je volgens mij met alle mp3 spelers afspelen, alleen hangt het ervan af of deze de Pro ondersteunt, bij Pro wordt volgens mij bepaalde hoge en lage tonen weg gelaten en door middel van een Pro afspeler worden deze wel afgespeeld omdat het bestand extra informatie hier over bevat. Zonder de pro ondersteuning hoor je de mp3 file zonder de extra informatie. :)

// Linux

Bij DVC computers, maar dit was nadat er een fout was gemaakt in de prijslijst, 1 of 2 dagen hierna was ie alweer de normale prijs, alleen omdat ik eerder bestelt had kreeg ik em voor de lagere prijs. :)

// SemiSonac

Bedankt, ik zal het even proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus het is het verstandigst als ik gewoon de ums erop gooi?

offtopic: heb trouwens de 390t die k zondag de 26e ( !) besteld heb nog steeds niet binnen.. wat een baggerservice bij dat bedrijf zeg! :( (ik heb hem besteld bij mp3shopper.nl).. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UMS vind ik het handigst. Je kunt dan ook meerdere files tegelijk naar je player uploaden. Qua tijd win je hier juist mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hey,

Ben nieuw hier, maar heb me ff aangemeld omdat ik dit topic al een tijdje volg. Ik ben ook van plan om de iRiver 390T 256mb te kopen, en ik zie nu op mp3cdspeler.nl dat hij uitverkocht is en dat de prijzen weer (!!!) omhoog gegaan zijn...'t Ding gaat nu 229,- euro'tjes kosten, en ik begin me toch sterk af te vragen of het wel verstandig is om hem nog te bestellen. Weet iemand een andere internet winkel waar hij nog wel voor een lagere prijs te halen is?

Tjebbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 395T en wil iets van de radio recorden in 192KBPS 44KHZ kwaliteit.
Maar met de instelling 'stereo' en '44KHZ' kom ik bij de instelling 'KBPS' niet verder dan 96KBPS.

Volgens de handleiding zou 192KBPS 44KHZ moeten kunnen. Wie weet hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 10:11:
Ik heb een 395T en wil iets van de radio recorden in 192KBPS 44KHZ kwaliteit.
Maar met de instelling 'stereo' en '44KHZ' kom ik bij de instelling 'KBPS' niet verder dan 96KBPS.

Volgens de handleiding zou 192KBPS 44KHZ moeten kunnen. Wie weet hoe?
quote:
4. To decrease the distortion of the recorded sounds files (i.e. Voice Recording file, FM Radio file and Line-In Recording), the highest bit rate has been limited to 96Kbps. It will be upgraded through firmware upgrade in the future.
komt dus door de nieuweste firmware, dit wordt dus weer opgelost later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Ik heb een nummer van een cd gehaald en die 96Kbit is toch nog wel hele goeie kwaliteit hoor, dus geen zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hercul3s schreef op 07 november 2003 @ 14:46:
Ik heb een nummer van een cd gehaald en die 96Kbit is toch nog wel hele goeie kwaliteit hoor, dus geen zorgen :)
is dat dan misschien MP3 PRO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Bij iRiver staat niks over Mp3Pro, dus ik denk het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schop hem even omhoog omdat ik een vraag heb. Misschien past hij hier niet helemaal in, maar probeer het maar hier.

Ik heb even rondgekeken naar verschillende mp3spelers. Degene die mij het meest bevallen zijn deze en de HD100 van iRiver.

Nu is de 512 MB/1 GB net te weinig, en is 10 GB weer veel te veel, en is die ook zwaarder en groter. Weet iemand of er plannen zijn voor een uitbreidbare versie van een mp3speler van 1 GB, of dat er bijvoorbeeld 2 of 5 GB spelers zijn? Het hoeft niet perse van iRiver te zijn, al is dat het liefst van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

er komt een igp als ik het goed heb. met kleinere schijven erin. er is topic waarin hierover al iets staat

[rml]the_Omniscient in "[ MP3] New HD-players: concurrentie voor ..."[/rml]

en dan naar de igp, ik weet alleen niet of deze speler ooit gaat komen.

[ Voor 32% gewijzigd door Teun op 12-11-2003 21:32 ]

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
lama

[ Voor 102% gewijzigd door mabarto op 14-11-2003 10:06 ]

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
hmm mijn iriver iFP 390-T is al kaduk... :'(
het 'eerste' ronde knopje (waar je hem oa mee aan en uitzet) heeft het op 1 of andere reden begeven..
hij 'klikt' iet echt meer..hij ligt nu ook wat lager dan de andere twee....behoorlijk #@$

zal ze morgen meteen ff opbellen over hoe het zit met garantie..want ik neem aan dat dat er nog op zit (heb em 07-07-03 van mp3spelers.nl binnengekregen)

en hij beviel mij nog wel zo goed..
al meer mensen al een keer wat gehad met hun iriver?

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb nu EINDELIJk mn iriver 390T en hij bevalt echt helemaal geweldig:D

ik heb een vraagje over de firmware:

heb de ums firmware erop gezet, maar kan ik nu ook nog wel firmware-updates eropzetten? er is namelijk een firmware met studymode ofzoiets etc. maar kan ik die er evengoed opgooien? en hoe?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste