Sp00fman mag wat mij betrefd jouwn 390 wel kopen

ik was namelijk Devian's potentiële koper maar ik ga toch voor de 550 denk ik: handige accu en vooral: WMA, MP3 en OGG tegelijk... is namelijk toch lastig als je met WMP direct van CD naar wma convert en een paar gedownloade mp3 en natuurlijk ogg. M.a.w. ik heb altijd zowel ogg,wma en mp3 in m'n 'library' en om nou altijd alles te moeten converten. Wel jammer dat het prijsverschil tussen 256mb - 512 mb zo groot is. Ik denk dat het de fabrikant nog geen 5 euro fabriekskosten extra kost...
Ter illustratie: bij mp3cdspelers.nl kost de 256 mb 390t
220 euro, de 512 MB
320 euro. Dat is 100 euro meer voor een (goedkoop?) geheugenchipje.
bedenk dat je bij de meeste internetwinkels extra verzendkosten moet betalen. Ik wil geen reclame maken, maar bij mp3cdspelers.nl is ie 220
inclusief verzendkosten
(sinds vandaag gedaald in prijs). En onthou dat je bij een 390 ook een fatsoenlijke (GP?) oplader moet kopen met 2100mah aa batterijtjes. De goedkoopste gp oplader met 2100 mah is ook iets van 42 euro geloof ik (met batt). In totaal betaal je dan 220 + 42 = 262 euro dat is dus €7 meer dan de iriver 550 met accu.
Het voordeel van gewoon [niet virtuele] winkels als bcc, s&f en dergelijke is dat je kunt afdingen

als je zegt dat je em ergens anders voor 220 kunt kopen doen ze er gauw wat af (of gratis mx 400 doppies

)
[record] langste post van _dude_ ooit

[/record]
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 17-02-2004 20:50
]