Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op 30 augustus 2003 @ 13:02:
Em neuh :P:P lijkt me niets voor mij :). tsjah het is echt verschrikkelijk lastig om een speler te vinden die tussen de 0.5 en 2 GB opslag aanbied. Lompe gedrochtes hoef ik niet, maar om me nu voor een flash player helemaal ziek te betalen :S:S ....
er komt binnenkort een ifp5XX serie die denk ik wel gaat doen wat jij wilt :p komen iig grote versies van :)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 13:02:
Em neuh :P:P lijkt me niets voor mij :). tsjah het is echt verschrikkelijk lastig om een speler te vinden die tussen de 0.5 en 2 GB opslag aanbied. Lompe gedrochtes hoef ik niet, maar om me nu voor een flash player helemaal ziek te betalen :S:S ....
Zoek eens naar "RCA RD2760", "Rio Audio Nitrus" of "iRiver iGP-100". Dat zijn 1.5 GB-spelertjes, gebaseerd op een andere techniek dan een standaard flashplayer. Over het algemeen vallen qua Euro-vereisten ze net iets boven de prijsklasse van 256 MB-flashspelers, zijn ze net een pietsje groter dan de gemiddelde flashmem-speler en wegen ze ongeveer rond de 70~80 gram.

Mgoe, das offtopic. De iFP-399 (als-ie er nog komt, aangezien de iFP-5xx serie dus al op plan staat) zal een lieve duit gaan kosten, aangezien 1 GB aan flashmem nog niet echt aan de bomen groeit.

[ Voor 3% gewijzigd door the_Omniscient op 30-08-2003 17:39 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Ik vroeg me af of je ook met zijn tweeen kunt luisteren, dus twee setjes oordopjes erop aan kan sluiten. Aangezien ik twee aansluitingen zie maar een geloof ik voor de line in is.
Kan je die line in ook als uit gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
richy t schreef op 31 augustus 2003 @ 19:35:
Ik vroeg me af of je ook met zijn tweeen kunt luisteren, dus twee setjes oordopjes erop aan kan sluiten. Aangezien ik twee aansluitingen zie maar een geloof ik voor de line in is.
Kan je die line in ook als uit gebruiken?
nope tenzij je er een splittert tussen zet dan zou het wel kunnen... denk niet dat een normale splitter werkt.. je hebt er dan 1 nodig met een verleng kbaltje.. ( ik heb zelf een blok hier die direct split en die past niet omdat de uitgang in een hoek zit..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( er zit ook geen optische uitgang op :-( }:O

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Vraagje: wat voor oplaadbare batterijen stoppen jullie "The Craft"? Ik heb er gewoon alkaline in gehad, werkt okay, nu ben ik weer thuis, wil ik oplaadbare gebruiken, ik stop er GP 1.2V 1100 mah in en hij doet het maar een paar minuten en zegt dat de batterij op is. Komt dit doordat het maar 1.2V is (aangezien er staat dat er 1.5V in moet)?

Ik heb software UMS 1.0e EU en heb in het menu de batterijkeus op oplaadbaar gezet. Werkt nog steeds niet. :'( Wat nu?

.... Ik weet het ook niet

• Devian
mbvisiontt schreef op 04 September 2003 @ 22:28:
Vraagje: wat voor oplaadbare batterijen stoppen jullie "The Craft"? Ik heb er gewoon alkaline in gehad, werkt okay, nu ben ik weer thuis, wil ik oplaadbare gebruiken, ik stop er GP 1.2V 1100 mah in en hij doet het maar een paar minuten en zegt dat de batterij op is. Komt dit doordat het maar 1.2V is (aangezien er staat dat er 1.5V in moet)?

Ik heb software UMS 1.0e EU en heb in het menu de batterijkeus op oplaadbaar gezet. Werkt nog steeds niet. :'( Wat nu?
Ik gebruik gp2000 en gp2100 batterijen.. ook 1,2 volt.. en kan er zeker meer dan 24 uur mee

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Kunnen jullie even de voordelen en nadelen van iriver zeggen ten opzichte van de i-bead? Want ik wil een van de twee kopen, kweet alleen nog niet welke. Het scheelt toch 50 euro..

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Devian schreef op 04 September 2003 @ 22:32:
[...]

Ik gebruik gp2000 en gp2100 batterijen.. ook 1,2 volt.. en kan er zeker meer dan 24 uur mee
Welke software gebruik jij? En bij jou zegt ie niet dat de batterij leeg is en gaat gewoon uit?

Ik stop er een volle batterij in hij begint met 1 streepje, dat gaat snel naar geen streepje, backlight valt uit en al gauw knippert ie en valt ie uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Awkwarding schreef op 04 September 2003 @ 23:43:
Kunnen jullie even de voordelen en nadelen van iriver zeggen ten opzichte van de i-bead? Want ik wil een van de twee kopen, kweet alleen nog niet welke. Het scheelt toch 50 euro..
Ff in ander topic kijken, er is een topic dat alle spelers heeft met prachtige reviews etc. Zoek eens op iriver en daar staat ie ook tussen. Titel heeft iets met 'mp3 spelers uit het verre oosten' in zich geloof ik. :)

Oh ja, en neem de iriver, hij's vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viva Vince
  • Laatst online: 07-11-2024
Klopt het dat ik geruchten heb gehoord dat de player ook als usb-drive kan gaan dienen?

Ik moet nu eerst wat software installeren en dan kan ik alleen met IMM files op de speler zetten. Zou mooi zijn als dit ging veranderen.

Ik had m geflashed, maar met die andere firmware voor de 300 serie?(waarom is er een UMS en een gewone firmware versie?) Dom dom dom, zie dat die storage ding ook ondersteund word 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Viva Vince op 09-09-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
De nieuwe IFP-500 serie is aangekondigd....

grote veranderingen:

* Opslag tot 1 gig
* Oplaadbaar via usb
* Aansluiting voor externe mic
* Automatische scheiding van mp3's als je opneemt van bvb een cd-speler

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/newproduct-imsi/ifp500/ifp500-7.jpg
Category
Item
Specifications

Audio
No. of Channels
STEREO (L+R)

Frequency Range
20Hz - 20KHz

Headphone output
12mW(L) + 12mW(R) : (16 ¥Ø at Max. Volume
7mW(L) + 7mW(R) : (32 ¥Ø) at Max. Volume

S/N Ratio
90dB (MP3)

FM Tuner
Frequency Range
87.5MHz - 108MHz

Headphone output
12mW(L)+12mW(R) : (16 ¥Ø) at Max. Volume
7mW(L) + 7mW(R) : (32 ¥Ø) at Max. Volume

S/N Ratio 50dB

Antenna
Headphone/Earphone cord

File Support
File Type
MPEG 1/2/2.5 Layer 3, WMA, ASF

MP3 Encoding MPEG 1/2/2.5 Layer 3

Bit Rate
Supports 8Kbps - 320Kbps

Tag
ID3 V1 Tag, ID3 V2 2.0, ID3 V2 3.0, ID3 V2 4.0

Power Supply
Battery
Li-ion
(Built-in rechargeable via USB from computer system)

General
Dimension Approx. 64 x 51x 19.1 mm

Weight Approx. 60g(incl. battery)

Languages 39 languages

Operational temperature
-5 ¡Æ C ~ 40 ¡Æ C

Memory
Built-in 256MB/ 512MB/ 1GB

Voice Recording
Approx.288:00 hrs(8kbps, 1GB) at Max.

Approx.144:00 hrs(8kbps, 512MB) at Max.

Approx. 77:00 hrs(8kbps, 256 MB) at Max.

Playback hours Approx. 28 hrs at Max.
(based on 128 Kbps MP3, Vol 20, Normal EQ)

USB
USB 1.1

Transfer Rate(PC-iFP 500)
Approx. 6.4 Mbps

• Viva Vince
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik vind dit ontwerp dus minder dan het vorige, ik weet niet wat jullie er van denken? Dat langwerpige vond ik wel gelikt.

offtopic:
En dit komt niet omdat ik de 390 heb :P

[ Voor 4% gewijzigd door Viva Vince op 18-09-2003 13:17 ]

• The Legend
  • Laatst online: 23:04

The Legend

*Plop*

1GB opslag en dan nóg met USB 1.1 werken... |:( Mensen die zoveel geld uit willen geven aan zulke gadgets zijn meestal veel eisende kenners, dan kun je toch niet meer met USB1.1 aankomen! Een half uur wachten voordat je mp3speler volstaat :z

Ik vind trouwens de iFP-1XX serie nog steeds 't mooist :)

[ Voor 12% gewijzigd door The Legend op 18-09-2003 13:53 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:01
Voor iedereen die vond dat de 390 te duur was ( +-275 voor de 256mb versie ). Hij is er nu voor (het laagste dat ik kon vinden) 185 euro incl. Rembours + verzendkosten ! Scheelt toch weer zo'n 100 Euro:

http://www.tweakers.net/pricewatch/57977

De verzendkosten kloppen niet, ik voegde ze toe en deze foute verzendkosten kwamen erbij te staan. Het is ongeveer 13 tot 16 euro verzendkosten.

• Hercul3s
[Update!]

Dit bericht kreeg ik van Mmport:
Graag wijzen wij u er op dat de IFP390T bij onze concurrenten die
pretenderen goedkoper te zijn niet voorradig en moeilijk leverbaar is.
Ik heb mailtjes gestuurd naar de winkels waar ze goedkoper waren met de vraag of ze de iFP390-T in voorraad hadden. Morgen hoop ik bericht van ze te krijgen, dus morgen meer info :)

• Hercul3s
[Update!]

Dit bericht kreeg ik binnen als reactie op de vraag of ze in voorraad waren:
Ze waren vandaag nog op voorraad bij leverancier dus als dat nog het geval
is kan ik hem morgenavond in huis hebben.
Het gaat hier om DVC.

Ik update zodra er meer nieuws is.

Btw, dit was de goedkoopste van de 2 waar de IFP390T rond de 180 was. Dit i.v.m. lagere rembours kosten. :D

Ik zal hem nu bestellen hier om de bovenstaande reden en i'll keep you informed.

_/-\o_ internet _/-\o_

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

Hercul3s schreef op 24 september 2003 @ 22:22:
Ik zal hem nu bestellen hier om de bovenstaande reden en i'll keep you informed.

_/-\o_ internet _/-\o_
Omdat ik net mn 180T gesloopt heb ben ik hier ook wel geinterresseerd in. Wil een 390 kopen. Maar die winkel ziet er niet uit als een gigantische kwaliteitswinkel zal ik maar zeggen.

vind het verdacht/raar dat alle 3 die winkels (maxpc, challege computers en dvc) die goedkoper zijn dan de anderen dezelfde opbouw hebben van hun mp3-speler afdeling. En dezefde informatie bij de mp3-spelers hebben staan. En allemaal geen plaatje hebben van de mp3 spelers. Maar het kan ook aan mij liggen 7(8)7

[ Voor 61% gewijzigd door Teun op 24-09-2003 22:32 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Dit is idd een zeeeer mooi dingetje (uiterlijk is echt wel stukken mooier dan bv een iBead) maar die prijs is wel een beetje jammer, als je die prijs vergelijkt met (weer) bv een iBead.. Tsja als je geld ervoor (over) hebt dan zou ik het zeker doen maargoed..

/me gaat morgen wel weer naar zn iBead luisteren :)

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 22:31:
Dit is idd een zeeeer mooi dingetje (uiterlijk is echt wel stukken mooier dan bv een iBead) maar die prijs is wel een beetje jammer, als je die prijs vergelijkt met (weer) bv een iBead.. Tsja als je geld ervoor (over) hebt dan zou ik het zeker doen maargoed..

/me gaat morgen wel weer naar zn iBead luisteren :)
iRiver is goedkoper dan een iBead op het moment ;)

kan iemand me vertellen welke ik moet nemen....de 180T of 380T????

heeft iemand een foto met deze 2 naast elkaar?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
Mooooody schreef op 24 September 2003 @ 23:22:
[...]

iRiver is goedkoper dan een iBead op het moment ;)

kan iemand me vertellen welke ik moet nemen....de 180T of 380T????

heeft iemand een foto met deze 2 naast elkaar?
wel onder elkaar ;)
gewoon van de iriver site

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/images/product/190TC00-b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/images/product/ifp300-01.jpg

ik heb zelf ook de iFP-390T ...en hij bevalt super...geluid is zeer goed..en hij ziet er gewoon goed uit...en hij gaat vrij lang mee op batt...
1 min puntje is wel de 1.1 usb..maar goed...dat moet je dan voor lief nemen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Hercul3s
[Update!]

Ik kreeg weer een mailtje terug van Mmport:
Wij staan ook versteld van de computerleveranciers die via een of ander
grijs import kanaal (Amerika??) de Irivers proberen aan te bieden.
Uiteraard hebben we even getest of ze wel konden leveren, en kregen bij
allen de melding dat ze niet voorradig waren. Wij hebben contact gehad
inmiddels met zowel de Nederlandse als Belgische distributeur en beide
melden dat dit geen zuivere koffie is en hier actie tegen wordt
ondernomen.
Hmja, maar als ik hem voor 100 euro goedkoper kan krijgen en verder geen problemen krijg doe ik het denk ik toch wel. Maar het is idd vreemd. Eens kijken hoe het loopt, ik heb hem besteld bij BVC, zie link in paar posts hiervoor.

// Yoman

Het is idd vreemd dat er geen plaatjes of andere specs bij staan. Maar ik zal hier blijven posten over de voortgang van mijn bestelling.

Vraagje, hoe heb je die 190 precies gesloopt? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hercul3s op 25-09-2003 16:02 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Hercul3s schreef op 25 September 2003 @ 16:00:
[Update!]

Ik kreeg weer een mailtje terug van Mmport:

[...]

Hmja, maar als ik hem voor 100 euro goedkoper kan krijgen en verder geen problemen krijg doe ik het denk ik toch wel. Maar het is idd vreemd. Eens kijken hoe het loopt, ik heb hem besteld bij BVC, zie link in paar posts hiervoor.

// Yoman

Het is idd vreemd dat er geen plaatjes of andere specs bij staan. Maar ik zal hier blijven posten over de voortgang van mijn bestelling.

Ik heb de 380T voor 135 euro incl. verzending net besteld
hij was op voorraad en ik heb hem morgen of vrijdag in huis...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

zo.. ik ben benieuwd als je um echt zo goedkoop kunt kopen, als da kan koop ik um denk ik ook..

Verwijderd

100, euro goedkoper DENK NA ! dadelijk zit je met een defect apparaat , 2de handsje , of demo te kijken

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:35:
100, euro goedkoper DENK NA ! dadelijk zit je met een defect apparaat , 2de handsje , of demo te kijken
lijkt me sterk....het is gewoon een bedrijf met KvK nummer...

ik denk dat ze een lading uit Frankrijk ofzo hebben gekocht...zelfde apparaat

en het is trouwens geen 100 maar 60 euro verschil met de 'gerenomeerde' bedrijven

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 25-09-2003 16:45 ]

• Hercul3s
// Zibber

Dan zijn de bedrijven waar je hem hebt gekocht toch verantwoordelijk? Zij moeten zorgen dat ze je service bieden + goede aparaten. Ik kreeg bij DVC binnen 5 minuten antwoord op mijn email, en dat om 22:00 uur gisteravond!

Ik vind het geen risico, maarja...

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

LET OP prijzen van de Iriver produkten zijn niet meer aktueel en gaan stijgen. Klanten die besteld hebben voor 10:00 vandaag (25-9-2003) krijgen de produkten voor de prijs waarop ze hem besteld hebben.

haal ik net van de dvc site af

Cons:::BB4E

Verwijderd

kut voor ons
maar challenge computers is er nog!!!
169 euro voor 356mb wel ok toch?

• Hercul3s
Phew, ben ik even blij dat ik em gister avond nog besteld heb :D

// achiedeman

Nu DVC dit heeft gezegd weet je niet wat Challenge zal doen...

[ Voor 40% gewijzigd door Hercul3s op 25-09-2003 16:56 ]

Verwijderd

ze moeten binnen 2 dagen hun prijzen wijzigen

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Bij dvc kost de 390 nu dus €190 eu , heb hem toch ook maar besteld. Kreeg een mailtje dat hij eind volgende week weer op voorraad is. Ben zeer benieuwd.

• Teun

Teun

Was YoMaN

Hercul3s schreef op 25 september 2003 @ 16:00:
// Yoman

Ghehe, twas een 180T van de pre-order bij mp3cdspeler. Heb hem een aantal keer laten vallen. Tot het klepje afbrak en er een zwart dingetje (denk een weerstandje) uitviel. Eigen schuld dus.l

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:35:
Het is natuurlijk wel zo dat er een gigantische winstmarge op de mp3 producten zit. De i-bead 150 (256mb) is namelijk ook gewoon voor 169 euro te krijgen via een franse importeur. Het is wel zo dat de gerenomeerde shops opeens hun winstmarge zien verbleken. Dus die hebben wel wat te zeuren. De shops die nu opduiken kunnen de 390t voor 169 euro leveren (inmiddels niet meer) maar daar uit blijkt al wat voor winstmarges er zijn. Er zijn verschillen van 80 euro, ik wou dat ik zo'n shop was begonnen :P Ten tweede zijn het al vele jaren bekende computershops dus het zijn zeker geen demo's of 2de hansjes. Ik heb wel vertrouwen in deze shops, ik heb ook een 390t besteld. Ik zie wel of het lukt, het is in ieder geval het proberen waard want het verschil is mij veels te groot.

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

damn, ben ik dus weer net te laat voor de hele goedkope prijzen, maarja ik w8 nu maar af hoe de service is van deze bedrijfkes.

• Teun

Teun

Was YoMaN

Awkwarding schreef op 25 September 2003 @ 17:53:
damn, ben ik dus weer net te laat voor de hele goedkope prijzen, maarja ik w8 nu maar af hoe de service is van deze bedrijfkes.
idd, wel balen. alleen challenge computers heeft nog niks van prijswijzigingen laten weten. Probleem is dat je daar om de een of andere reden alleen vooruit kunt betalen.

• Mooody

Mooody

elmoody

YoMaN schreef op 25 September 2003 @ 18:00:
[...]

idd, wel balen. alleen challege computer heeft nog niks van prijswijzigingen laten weten. Probleem is dat je daar om de een of andere reden alleen vooruit kunt betalen.
ja en dat heb ik gedaan...

ik hou jullie op de hoogte ;)

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

je krijgt er geen ass. zooi bij ofwel? en bij DVC staat ie nie meer tussen...

edit:
is dvc die ene winkel van de tv-reclame dat je een product het goedkoopst krijgt, en wanneer je hem goedkoper vind je hem voor die prijs + 25% van het verschil eraf gaat. Of is da een andere winkel (zoja, welke.. :) )

[ Voor 61% gewijzigd door Awkwarding op 25-09-2003 23:39 ]

Verwijderd

Ik heb net de Iriver Ifp390T 256Mb MP3 Tuner Player bestelt.

171e

incl Verzendkosten (vooruitbetaling, verhoogd aansprakelijk)

€ 179,75
overgemaakt.

Same as moody, ik hou jullie op de hoogte.

edit. Bij challenge ook :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 23:44 ]

• The Legend
  • Laatst online: 23:04

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 23:43:

171e

incl Verzendkosten (vooruitbetaling, verhoogd aansprakelijk)

€ 179,75
overgemaakt.

Same as moody, ik hou jullie op de hoogte.

edit. Bij challenge ook :D
En dan te bedenken dat ik een jaar geleden 50 euro meer betaalde voor 128MB minder :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hercul3s schreef op 24 September 2003 @ 22:01:
Ik heb mailtjes gestuurd naar de winkels waar ze goedkoper waren met de vraag of ze de iFP390-T in voorraad hadden. Morgen hoop ik bericht van ze te krijgen, dus morgen meer info :)
Volgens mij heeft praktisch geen enkele (computer) internet winkel spullen op voorraad.. alleen de grotere, die ook met grote partijen werken.

.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Awkwarding schreef op 25 September 2003 @ 23:37:
edit:
is dvc die ene winkel van de tv-reclame dat je een product het goedkoopst krijgt, en wanneer je hem goedkoper vind je hem voor die prijs + 25% van het verschil eraf gaat. Of is da een andere winkel (zoja, welke.. :) )
dat is BCC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind deze er dus echt niet uit zien. het lijkt op zo'n ouderwetse walkman :P

heb overigens ook een 390T besteld voor weinig geld :9 Nu nog wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo hoor is het geen idee om een tweakers 'InkoopClub' op te richten?

Als we iedereen inventariseren die zon ding wil en dan kwamtum korting bedingen!
Vast wel een of ander webshop die zon vette order binnen wil halen!

*Ideetje voor de volgende player die we gaan aanschaffen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 00:21:
[...]

ik vind deze er dus echt niet uit zien. het lijkt op zo'n ouderwetse walkman :P

heb overigens ook een 390T besteld voor weinig geld :9 Nu nog wachten.
Ik weet het nog niet, hij oogt wel iets kleiner dan de 390 en ik vind het zeker wel een goede zaak dat ze telkens een compleet andere styling nemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 23:43:
171e
Bij challenge
Prijs op challenge nu:
Iriver Ifp390T 256Mb MP3 Tuner Player € 185,50

14,50 pleuro duurder geworden dus 'overnight' :D ...edit: dit is eigelijk meer :'( voor degene die em nog willen kopen, maar ja.. :9

Nu nog hopen op een snelle aflevering, als ik de shopreview lees verwacht ik geen wonderen btw.. :/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

shitzooi, waarom maken die honden het opeens duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Khad dvc trouwens nog gemaild. Die had er nog 2 (390T) voor 190,00 euro. Maar dat vond ik toch net iets teveel. hoewel ik ook ooit 200 heb betaald voor 128 mb minder. Hij zei dat dat de nieuwe prijs is, dus hij zal wel opnieuw in de shop krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Awkwarding schreef op 26 september 2003 @ 16:09:
shitzooi, waarom maken die honden het opeens duurder?
de rede:

--------------------
de leverancier had een fout met Irivers
in de prijslijst gezet en daardoor is de prijs veel te laag uitgevallen.
Mensen die voor de tijd hebben besteld, kunnen we niet meer
terugdraaien, maar in feite heeft onze leverancier de prijzen voor ons
intussen al 2 dagen te hoog berekend, zij vergoeden ons dit niet, dat
was een mooie grap dus.
Kan ze helaas niet meer voor die prijs aanbieden.
--------------------
werd me gemailt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awkwarding schreef op 26 September 2003 @ 17:21:
[...]
de rede:
--------------------
de leverancier had een fout met Irivers
<knip>
Kan ze helaas niet meer voor die prijs aanbieden.
--------------------
werd me gemailt
Was dit bij DVC? Of bij welk bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 17:26:
[...]

Was dit bij DVC? Of bij welk bedrijf?
Challenge Computers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Kheb gisteren ook nog snel even besteld. En ze hebben het geld nu al ontvangen. Tis jammer voor hen dat ze voor minder/geen winst die dingen moeten verkopen, maar ik persoonlijk zit er niet zo mee :D

offtopic:
bestelling met lage prijs >:)
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/bestelling.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Niet echt nee ;)

Btw, wie hebben er allemaal goede ervaringen met vooruit betalen, mij lijkt het namelijk een beetje link of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Hercul3s schreef op 26 September 2003 @ 18:17:
Niet echt nee ;)

Btw, wie hebben er allemaal goede ervaringen met vooruit betalen, mij lijkt het namelijk een beetje link of valt het wel mee?
Het is link ja. Ik heb er ook 'lang' over nagedacht of ik het zou doen of niet. Ik doe iig een screening van de winkel dmv de shopsurvey's. Dan kun je iig zien wat andere mensen van de winkel vinden en of ie al lang bestaat. (als ie lang bestaat is de kans dat ie failliet gaat kleiner)
Maar als de winkel het geld niet krijgt. Of als de winkel failliet gaat. Of als de ptt het pakje kwijtmaakt en het is niet verzekerd kun je naar je geld fluiten. Dat krijg je echt niet meer terug.

tis trouwens de 2e keer voor mij van de 10 dingen die ik online besteld heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Teun op 26-09-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er niet zoiets als overboeking annuleren dmv een belletje naar je bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ja, je kunt toch altijd binnen 14 dagen je betaling ongedaan maken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht zelfs binnen een maand. Maar ik wacht zowieso nooit langer dan anderhalve week op een bestelling.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 21:57:
bestaat er niet zoiets als overboeking annuleren dmv een belletje naar je bank?
helaas:

Email van de ABN, ik wilde dit namelijk zelf ook weten:

----
Als het bedrag dat u wilt laten terugboeken een overboeking betreft,
is het niet mogelijk dit door ABN AMRO te laten terugboeken. Bij een
overboeking hebt u immers zelf opdracht gegeven een betaling te doen
aan een (andere) begunstigde. Als er een foutieve overboeking heeft
plaatsgevonden dient u zelf contact op te nemen met de begunstigde.

--------

Duzz alleen incasso's kun je laten storneren.. terugboeken.
Maar ik ga ervanuit dat het niet nodig is. Challenge begrijpt ook wel dat ze met tweakers van doen hebben ;)

Verwijderd

Wie heeft er nu ECHT al zo'n goedkoper iRiver ontvangen ! volgens mij niemand of wel ?

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 11:46:
Wie heeft er nu ECHT al zo'n goedkoper iRiver ontvangen ! volgens mij niemand of wel ?
Ik krijg een beetje het gevoel alsof je daar mee wil zeggen: "zie je nou wel, het kan ook helemaal niet". Maar bedenk wel dat de meeste shops werken met vooruitbetalen, daar gaat al een paar dagen over heen, en vervolgens nog een dag voor verzenden, misschien hebben ze hem nog niet op voorraad. Ik ga er gewoon vanuit dat ik hem krijg voor die prijs, misschien duurt het inderdaad wel wat langer maar daar wil ik wel op wachten hoor :)

• Teun

Teun

Was YoMaN

Idd. Hij zou in het principe al aangekomen kunnen zijn als je hem woensdag besteld hebt maar die kans is heel klein. Waarschijnlijk werken alledrie de winkels via hetzelfde principe.

Zij 'verkopen' iets, vervolgens bestellen ze het bij de leverancier en sturen ze het daarna pas op.
- eerst een dag wachten op het geld dat gestort is door de klant (behalve bij verzending onder rembours.
- dan een dag wachten op de bestelling bij de leverancier
- daarna opsturen wat ongeveer 2 dagen duurt.

Dat zijn 3/4 dagen totaal. dwz dat degenen die op woensdag hebben besteld bij challenge computers de speler zondag kunnen verwachten en dan komt er geen post, dus de eerste spelers zouden dan op maandag aankomen. degenen die onder rembours bij een ander hebben besteld zouden hem vandaag al kunnen krijgen.

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 11:46:
Ik zou hem dinsdag in huis moeten hebben...
(mijn iRiver 380T voor 126,50)
Ik hou jullie op de hoogte :)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Maar die Iriver ifp-390T is dus wel als pendrive te gebruiken? Wat moet ik precies doen om hem zo te krijgen?
Want ik twijfel nog tussen de Ibead 150 en de 390T maar als ik die laatste voor minder dan 200 euro kan krijgen is de keuze snel gemaakt :)
Is die radio trouwens goed? Hoeveel voorkeurzenders heeft ie?
bvd

• Teun

Teun

Was YoMaN

Lui zijn is ook een vak ;)
Specs van de iFP-390T
het is al een pendrive (= Removable hard drive) volgens mij en als je iets moet doen dan is het gewoon er een andere firmware erop zetten. Je kunt er 20 voorkeuze zenders op zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Teun op 27-09-2003 14:15 ]

• kNarf_
Ok bedankt :)
Zodra ik weet of dat Challenge computers betrouwbaar is ga ik denk ik ook maar zo'n 390T bestellen want hij is eigenlijk alleen maar beter, mooier en goedkoper dan de Ibead 8)

• Mooody

Mooody

elmoody

kNarf schreef op 27 September 2003 @ 14:04:
Maar die Iriver ifp-390T is dus wel als pendrive te gebruiken? Wat moet ik precies doen om hem zo te krijgen?
Want ik twijfel nog tussen de Ibead 150 en de 390T maar als ik die laatste voor minder dan 200 euro kan krijgen is de keuze snel gemaakt :)
Is die radio trouwens goed? Hoeveel voorkeurzenders heeft ie?
bvd
ik zou zelf de 380T kopen, want bijna 200 euro voor een plastic flash speler is wel erg veel geld (voor 100 euro meer heb je een 10gig iPod bijv)

iRivers zijn als pendrive te gebruiken, ff de nieuwste firmware erop zetten

Verwijderd

ik vind iriver the craft een heel mooi ding maar ik kan hem niet in mijn handen houden :X, echt jammer. Anders had ik the craft 265 mb versie gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 27 september 2003 @ 14:27:
Ok bedankt :)
Zodra ik weet of dat Challenge computers betrouwbaar is ga ik denk ik ook maar zo'n 390T bestellen want hij is eigenlijk alleen maar beter, mooier en goedkoper dan de Ibead 8)
ik heb zo mijn twijfels, lees dit maar. Echt even duimen of ik mijn I-River krijg of niet. Heb namelijk al betaald 8)7

Hopelijk was het maar eenmalig die actie van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gewoon verzekerd laten versturen, dus raakt het pakketje zoek, dan krijg je je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

deze kreeg ik gisteren van challenge :)
Uw bestelling met nummer 104656 is door ons onder vooruitbetaling (verhoogd aansprakelijk) verzonden.
dus morgen (uiterlijk dinsdag) zal ik 'm wel hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kvind ut jammer van challenge dat ze niet onder rembours verzenden.
Nu is het maar gokken of je um krijgt voor dat bedrag, Ik ben zeer geintreseerd in de 128mb versie aleen vind ik ut link om over tegaan maken.
Hoe is trouwens de radio ontvangst?,
Ik denk tog dat ik anders maar voor de i-bead of muvo nx gaat

[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 28-09-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Mooooody schreef op 28 september 2003 @ 12:18:
deze kreeg ik gisteren van challenge :)
[...]
dus morgen (uiterlijk dinsdag) zal ik 'm wel hebben....
Hmm, ik heb ook op donderdag besteld, maar die van mij is nog niet verzonden :| . Kheb ook wel een evil bestellinigsnummer 104666 }) 10 bestellingen later dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ik zit te twijfelen tussen de iFP 380-T 128MB Blauw
En de i bead 150 128 mb.

Wat moet ik doen, ik weet ut egt niet

Iriver :

+ aa batterij

I bead

- ingebouwde accu

Dit zijn de enige punten die ik weet en ja ik vind het uiterlijk van de i bead iets mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

shameblaster schreef op 28 September 2003 @ 16:25:
Ik zit te twijfelen tussen de iFP 380-T 128MB Blauw
En de i bead 150 128 mb.

Wat moet ik doen, ik weet ut egt niet

Iriver :

+ aa batterij
+ langere afspeeltijd
- kabel nodig om aan te sluiten op de computer

I bead

- ingebouwde accu
- geen vbr ondersteuning? (kan het iig zo gauw even niet vinden in het i-bead-topic)
- slechte oordopjes bijgeleverd
+ geen kabel nodig om aan te sluiten op de computer

Dit zijn de enige punten die ik weet en ja ik vind het uiterlijk van de i bead iets mooier
Misschien nu wat makkelijker? ik vind het persoonlijk onhandig dat je de iFP niet gewoon aan de computer kunt hangen. Maar aan de andere kant is het wel handig dat er een gewone batterij in gaat. Die kun je extra meenemen en hoef je dus niet meteen op te laden als ie leeg is. dat laatste is de voornaamste reden dat ik voor de iFP ga. en de tijdelijke stuntprijs :D

[ Voor 23% gewijzigd door Teun op 28-09-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Die ingebouwde accu van de Ibead is voor mij opzich een voordeel, aangezien m'n laptop of pc toch altijd wel aanstaat dus kan ik hem zo opladen. Maar als ik eens een paar dagen of weken wegga en ik neem geen pc mee moet ik dus zo'n oplader erbij kopen voor 25 euro. Aangezien ik 256mb geheugen wil gaat dat dan in totaal 250 euro kosten.
Voor de Iriver hoef ik alleen maar een paar oplaadbare batterijen te kopen, een oplader heb ik al. En totaal kost dat dan iets van 200 euro, toch een aanzienlijk verschil, terwijl beide dingen verder dezelfde mogelijkheden hebben (Iriver eigenlijk nog meer met die line in optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

gejat van: Maxonic uit het I-Bead topic
Specs
Speler:I-BeadIriver iFP
Ondersteunde bestandstypen:MP3, WMA, WAVMPEG 1,2,3, WMA, WAV, ASF
Bitrate:8 tot ~320Kbps8 tot ~320Kbps + VBR
Afmetingen:85mm x 16mm x 25mm91mm x 35mm x 26.7mm
Gewicht:37 gram (inclusief batterij)35 gram (exclusief batterij)
LCD Full Graphic LCD:128 x 34 pixels4 lines
Interface:Graphic Icon Menu-
Back Light:2 Blauwe LEDsBlauwe LED
Geheugen:128 MB of 256 MB Flash Memory (Samsung)128 / 256 / 512 MB Flash Memory
Voice Recording:Ingebouwde Mic ADPCM Opgeslagen als Wav Bitrate: 8 - 48 KbpsIngebouwde Mic Bitrate: 8 Kbps
Tuner:FM Only
87.5 MHz ~ 108 MHz
Autopreset
15 instelbare voorkeuszenders
Opneemfunctie (WAV)
FM Only
87.5 MHz ~ 108 MHz
Autopreset
20 instelbare voorkeuszenders
Opneemfunctie (WAV)
Opnametijd:Tot 16 uur (256), Tot 8 uur (128MB)Tot 144 uur (512MB), Tot 72 uur (256MB), Tot 36 uur (256MB)
SNR:90dB90dB
Audio Output:5mW + 5mW (of was het nou 7mW + 7mW)12mW(L) + 12mW(R)
Frequentie:20 Hz ~ 20 Hz20 Hz ~ 20 Hz
USB:USB Ver 1.1USB Ver 1.1
Download Speed:4Mbpsong. 6.4 Mbps
Batterij:Li-Polymer 380mAhAA
Speelduur:14 uur24 uur
Ondersteunde talen:Engels, Japans, Chinees en Koreaans36 oa.: Engels, Japans, Chinees en Koreaans
Compatiable met:Microsoft Windows 98/98SE/Linux/Mac 9.0 of hogerMicrosoft Windows 98/98SE/2000/ME/XP/Mac
Plug & Play:Microsoft Windows 2000/ME/XPMicrosoft Windows 2000/ME/XP
Upgradable Firmware:Afbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gifAfbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gif
ID3-Tag HerkenningAfbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gif (ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0, V2 4.0)Afbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gif (ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0, V2 4.0)
HOLD FunctieAfbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gifAfbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gif
Meerdere Folders ondersteund:Afbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gif (tot 12 folders en een totaal van 255 sub folders)Afbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gif (tot 12 folders en een totaal van 255 sub folders)
Sleeptimer:Afbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gifAfbeeldingslocatie: http://www.signplus.com/e/graphics/ok.gif
Bootable:Afbeeldingslocatie: http://maxonic.mindconnect.nl/terrathreads/tt/images/blauw/moddel.gifAfbeeldingslocatie: http://maxonic.mindconnect.nl/terrathreads/tt/images/blauw/moddel.gif
Playlist Support:Afbeeldingslocatie: http://maxonic.mindconnect.nl/terrathreads/tt/images/blauw/moddel.gifAfbeeldingslocatie: http://maxonic.mindconnect.nl/terrathreads/tt/images/blauw/moddel.gif
Radio Broadcast:Afbeeldingslocatie: http://maxonic.mindconnect.nl/terrathreads/tt/images/blauw/moddel.gifAfbeeldingslocatie: http://maxonic.mindconnect.nl/terrathreads/tt/images/blauw/moddel.gif
Oplaadtijd:3 uur, daarna begint de speler weer te ontladenvarierend
Bediening:Joystick + 2 ButtonsJoystick + 3 Buttons
Equalizer 12 Modes waarvan 1 zelf instelbaar SRS, TB, WOW (Surround sound & True Bass Emulatie)5 Modes waarvan 1 zelf instelbaar Abounding bass and various sound effects through the DSP output
Materiaal:Alluminium, Metalic ogend kunststof?
Kleur:Champagne (meerdere kleuren in productie)Zilver/blauw (128MB), zilver/zwart (256MB), zilver/'goud' (512MB)

[ Voor 20% gewijzigd door Teun op 28-09-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jemig, ik heb de 390 anderhalve week en hij is nu al met 100 euro gedaald...echt ongelooflijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
lullig ;(

Ik heb de 390T ook maar vast besteld bij Challenge computers :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Je kan mic opnemen tot 128kbit... als je dat iig bedoelt met die 8kbps :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Devian schreef op 29 september 2003 @ 10:44:
[...]

Je kan mic opnemen tot 128kbit... als je dat iig bedoelt met die 8kbps :p
Dit heb ik zo van de Iriver-site gehaald (dus het is zonder firmware-update) en die andere tabel komt uit het i-bead topic. Daar weet ik al helemaal niks vanaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian

Groot nieuws! ogg support komt eraan.. update op sde site van iriver:

http://www.iriver.com/company/news_view.asp?idx=355
2.iFP Series

First of all, iRiver apologies for the users of iFP-100 series. Supporting Ogg file format is extremely difficult due to its hardware. The difficulties have occurred because the Ogg codec is designed in a different way from MP3 & WMA codec. The current Ogg codec requires a SDRAM to decompress the Ogg audio format files and unfortunately the iFP-100 series do not have SDRAM. Therefore, supporting Ogg audio format codec for iFP-100 will be very hard.

The iFP-300 series would be same as the iMP-250 and 350 that require a selection between Ogg firmware and MP3 &WMA firmware. The iFP-500 series is capable of supporting both types of codec simultaneously.

--------------------------------------------------------------------------------

iRiver is currently planning to support 44.1 Khz, 360Kbps Ogg file format. (3 minute long 360Kbps Ogg file is approximately 10MB and you hardly feel the difference comparing to the quality of CD.)

As September 25th 2003, iRiver R&D team has successfully achieved a result that 128Kbps Ogg codec can be playing. The Ogg codec will be available through firmware upgrade approximately in December 2003(the specific dates might vary on the individual product).

The target date of Ogg firmware release is 24th of December,2003.

[ Voor 84% gewijzigd door Devian op 29-09-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Wtf is ogg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

een technologie om geluid te encoden, net als mp3

http://www.vorbis.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 29-09-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Devian schreef op 29 September 2003 @ 15:10:

Groot nieuws! ogg support komt eraan.. update op sde site van iriver:

http://www.iriver.com/company/news_view.asp?idx=355

[...]
ProductOgg SupportFirmware TypePriority from December 2003
iMP-50Negative--
iMP-100Negative--
iMP-150Negative--
iMP-250Positive1)MP3,WMA
2)MP3,Ogg
(Selective)
6
iMP-350Positive1)MP3,WMA
2)MP3,Ogg
(Selective)
5
iMP-400PositiveMP3,WMA,Ogg3
iMP-550PositiveMP3,WMA,Ogg2
iFP-100 seriesNegative--
iFP-300 seriesPositive1)MP3,WMA
2)MP3,Ogg
(Selective)
4
iFP-500 seriesPositiveMP3,WMA,Ogg1
iHP-100PositiveMP3, WMA, Ogg, WAVRelease firmware within
October 2003.
iHP-115PositiveMP3, WMA, Ogg, WAVRelease firmware
within October 2003.

De iFP-300 is pas als 4e aan de beurt na december 2003, dus dat duurt nog wel ff

[ Voor 12% gewijzigd door Teun op 29-09-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Dit mailtje kreeg ik van DVC op de vraag wanneer ze de iFP 300's binnen kregen:
Deze worden eind deze week weer binnen verwacht.
Dus nog even wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Heeft iemand de Iriver van Challenge Computers al binnen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

kNarf schreef op 30 September 2003 @ 12:39:
Heeft iemand de Iriver van Challenge Computers al binnen?:)
TNT komt altijd rond 14u/15u hier, dus ik moet nog even geduld hebben....

edit: nog niets ontvangen :/

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 30-09-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spannendddd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

valt mee, hij is niet voor mij, maar voor mijn vriendin

maar toch...ik hoop wel dat-ie morgen komt, want vrijdag is ze al jarig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

kdenk dat ze vandaag niet komen :X

[ Voor 17% gewijzigd door shameblaster op 30-09-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja vast daarom sturen ze zeker een mail dat het product verzonden is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:13
Ik heb net de iFP 395-T besteld en ik krijg um donderdag of anders vrijdag! :)

Ik ging eerst voor een Jukebox (had de Creative Zen NX in gedachten) maar later dacht ik: hmmm, wat moet ik eigenlijk in hemelsnaam met 30 gig voor mp3's?

Toen kwam ik dit mooie apparaatje tegen met een opslag van 512 mb, lijkt me precies genoeg, en hij is lekker klein en vooral stylish. Ik kan niet wachten tot ie binnenkomt! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bericht ontvangen dat mijn pakketje van Challenge Comp vandaag verzonden is. FF afwachten tot morgen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik heb 'm :)
Goed verpakt en alles doet het.

Challenge Computers is dus wel een aanrader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Mooooody schreef op 01 October 2003 @ 13:06:
Ik heb 'm :)
Goed verpakt en alles doet het.

Challenge Computers is dus wel een aanrader...
kheb nog steeds geen mailtje gehad dat ie opgestuurt is. Het geld is al wel bij hun aangekomen (26-09-'03) en zij hebben hem al wel besteld (26-09-'03) :|

kheb ze eens een mailtje gestuurt om te vragen hoe lang het nog duurt.

[ Voor 12% gewijzigd door Teun op 01-10-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Relaxt... ik had gister om 17:30, (moet voor 17:00 bestellen als je um de volgende werkdag wilt) dus al mijn iFP 395-T speler besteld bij mp3cdspeler.nl. Maar ik had 5 minuten daarna een mailtje gestuurd met een vraag over rembours betaling. Dus ik krijg later een mailtje terug: rembours: blablabla, MAAR BESTEL NOG NIET!! want morgen gaat de prijs dalen!

Flink klote dus, want ik had al besteld en na 17:00, en heb dat ook gemaild. Krijg ik vanochtend een mailtje terug: wat is je order ID? Dan wachten we de prijsdaling even af en dan ga ik voor je regelen dat jij um voor die prijs krijgt.

Geweldig! Wat een service en eerlijkheid! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is ook de ervaring, want ze weten ook dat je nooit meer bij ze gaat bestellen als je een dag later een prijsdaling ziet van 30 a 40 euro.
ik heb ook alleen goede ervaringen met mpp3cdspeler maar dat sie je ook in de shop survey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Hij is nu 159 euro bij mp3cdspeler (ifp300 128mb)

[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 01-10-2003 14:57 . Reden: :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik ben net gebeld door mp3cdspeler.nl, en de prijs zakt naar 299 Euro. Ze hadden er nog 1 op voorraad dus morgen heb ik hem in huis! :*)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

tis een mooi dingetje (heb nu de 380T in mijn hand), maar 300 euro is wel te veel vind ik...daar heb je ook een 10gig iPod voor bijv.

ik vind de 380T het meest waar voor je geld (zeker omdat er ook nog een fm tuner op zit - die het overigens beter doet dan ik verwacht had...)

[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 01-10-2003 15:49 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste