Het GBA "backup tools" topic

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.336 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marne schreef op 18 mei 2004 @ 22:31:
[...]

Misschien beetje rare vraag, maar wat betaal je nou ( in euro's) voor een flash-setje in china? Want ik ken iemand die ook wel voor mij er daar 1 vandaan kan halen..
Zo'n usb-kastje met twee flashkaartjes komt daar 50 euro. De losse kaartjes komen iets van 27 euro. Had die op de beurs gevonden.
Mensen die nu gaan zitten rekenen, ik weet dat je dan beter af bent met een setje te kopen. Blijven toch chinezen he. :P

Weet iemand nou misschien hoe je die save-patches toepast??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Misschien niet helemaal goed hier, aangezien het om een GBC flash kaart gaat, maar weet iemand misschien waar ik die dingen kan krijgen, als ze er überhaupt nog zijn :? Wil namelijk een aantal oude GBC games hebben, maar kan deze nergens meer vinden (niet helemaal raar natuurlijk)

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 19-05-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:51
Je moet zelf maar even zoeken naar ips patch dan vind je genoeg info hierover.
Je kan dan met bijbehorend programma een rom + patch samenvoegen tot een werkend spel.

Zoals ik al eerder heb gezegt is dit van toepassing bij Mario & Luigi superstar saga ik weet niet of andere spellen dit ook nodig hebben. Ik ben er pas een tegengekomen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de XGFlash 2 Turbo 256Mb. Zeer tevreden over op 1 ding na, ik kan Megaman Battle Network 2 en 3 niet saven. Dat is flink balen want nu moet ik die spelletjes dus weer apart mee nemen, precies de reden waarom ik dit ding gekocht heb, om alleen mijn gba-sp met de cartridge die erin zit mee te hoeven nemen...of weet iemand misschien een save patch ofzo? Heb zelf al behoorlijk wat geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

shit dubbelpost.

[ Voor 98% gewijzigd door T-8one op 20-05-2004 21:37 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 20:16:
[...]

Alle e-books voor de GBA die ik totnutoe ben tegen gekomen slaan de teksten ongecomprimeerd op. Dus met een simpele hex-editor (UltraEdit bijvoorbeeld) kan je zo de tekst eruit copieeren.

Maar voor gratis ebooks raad ik je te kijken naar Project Gutenberg

Offtopic: Hoe gaat het met de GP32? Nog veel nieuwe ontwikkelingen? (Is er een andere thread voor?)
late reactie:
GP32 heeft nu full speed snes emulatie. Daarnaast komen er de laatste tijd veel leuke homebrew games uit. Helaas geen GP32 tread op GoT. Ik heb ook niet het idee dat er veel meer GoTters met een gp32 zijn.
De GBA emulator is in ontwikkeling, maar vlot niet echt. Het is de vraag of het ooit gaat lukken.
meer info: www.gp32x.com

En daarnaast is GPCinema freeware geworden waardoor iedereen gratis DivX op z'n GP32 kan kijken.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke 'universele' flash programma's bestaan er eigenlijk? Ik gebruik zelf XG2Flash 1.34, maar die is dus alleen voor de XG2Turbo. Zijn er ook programma's die met alle cartridges werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

LittleWriter werkt met een hoop cartridges, en de support blijft langzaam groeien.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 21 mei 2004 @ 08:46:
LittleWriter werkt met een hoop cartridges, en de support blijft langzaam groeien.
Het probleem met universele writers is dat ze de laatste hardware features niet ondersteunen. De versie van de EZ-Flash II carts hebben burst-write. Daardoor is de originele software veel sneller.

De betere fabrikanten updaten regelmatig hun software zodat alle nieuwe truucs direct werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Das 1 van de redenen dat ik de originele flash software bij m'n cart gebruik ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 21 mei 2004 @ 14:06:
Das 1 van de redenen dat ik de originele flash software bij m'n cart gebruik ;)
Tsja, ik heb het probleem dat een hoop games niet spelen/saven zoals ze moeten doen, en tis kut als je 2 uur gespeeld hebt, saved, en een paar uur later tot de ontdekking komt dat je geen save game meer hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 02:15:
[...]

Tsja, ik heb het probleem dat een hoop games niet spelen/saven zoals ze moeten doen, en tis kut als je 2 uur gespeeld hebt, saved, en een paar uur later tot de ontdekking komt dat je geen save game meer hebt :X
Ik heb een EZ-Flash kaart (EZ1) en heb hier met de originele software helemaal geen last van. Alle games saven prima, maar dat komt ook omdat de software de roms automatisch patcht wanneer dat nodig is.

De EZ-Flash 1 gaat niet zuinig om met z'n batterijen die gebruikt worden om de saves op te slaan. Na een week of twee niet gebruikt te zijn ben ik m'n meeste saves ook kwijt, maar gewoon regelmatig gamen en de kaart in de linker hangen lost dat probleem ook op ;)
(of je gebruikt het save filesystem in de nieuwste EZ-FLash software.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, ik heb mn EZ flash 256 (1e versie, van tweakerrrs 1e IA) en die heb ik nu al 8 weken niet op kunnen laden (pc stuk> p1 met win98 pakt de flashlinker niet)
Maar hij saved nogsteeds, en hij word vaak "bespeeld' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 12:40:
Raar, ik heb mn EZ flash 256 (1e versie, van tweakerrrs 1e IA) en die heb ik nu al 8 weken niet op kunnen laden (pc stuk> p1 met win98 pakt de flashlinker niet)
Als hij aan staat laadt hij hem vaak ook zonder de flashkabel op, alleen gaat dat dan van de energy van de Gba af :) Tenminste, zo is het bij de mijne. Daarbij zit er vaak nog een back-up batterij bij dat ook als je flashcard batterij op is, hij nog steeds kan saven en je je save games niet kwijt bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 12:40:
Je kan opladen aan elke PC, zolang er maar voldoende spanning op de USB staat. Dus zelfs een Apple PC kan je als oplader gebruiken ;)

Tijdens het spelen wordt de accu ook opgeladen, dus als je veel speelt zal hij nooit leeg raken.

Wanneer de cart volledig opgeladen is zou hij het zeker een maand vol kunnen houden op de accu. Ik heb zelf een test gedaan met 3 maanden. Sommige USB poorten geven te weinig laadspanning af zodat hij niet volledig wordt opgeladen, daardoor zou hij sneller leeg kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjongejonge ik heb die flashcard nu al 3 maanden ofzo en nu pas ontdekken dat je die spellen veel kleiner kan trimmen ....mario 4 ging hier van 8 naar 4,2 mb (extreem geval ) en de rest toch zeker ook zo,n 2 mb nu kan ik wel genoeg kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 15:43
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 20:24:
Sjongejonge ik heb die flashcard nu al 3 maanden ofzo en nu pas ontdekken dat je die spellen veel kleiner kan trimmen ....mario 4 ging hier van 8 naar 4,2 mb (extreem geval ) en de rest toch zeker ook zo,n 2 mb nu kan ik wel genoeg kwijt :)
Ehm trimmen? Hoe? Heb je dan geen kwaliteitsverlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 17:13:
[...]

Er zijn opensource movie players voor de GBA, ik heb een keer de hele Matrix trailer op GBA gezien. Die moet je volgens mij zo kunnen vinden. Een GIF player zou ik zo niet weten...met gehobby bedoelden we hier ook meer "zelf programmeren" :P

En nee, de software die wij gebruiken mag je niet hebben...sorry :)
Even een oude post in het leven roepen.
Hoe heet die software of heb je de boel zelf geschreven?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

gerwinf schreef op 28 mei 2004 @ 12:57:
[...]
ehm trimmen? Hoe? Heb je dan geen kwaliteitsverlies?
Cart images zijn aan het einde vaak "opgevuld" met loze data. Deze worden eraf gehaald.
Rakkerzero schreef op 28 mei 2004 @ 13:22:
[...]
Even een oude post in het leven roepen.
Hoe heet die software of heb je de boel zelf geschreven?
MrRudi werkt bij een bedrijf dat een officiele developer is voor o.a. GBA games. Hij gebruikt dus de officele tools met licentie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Creepy schreef op 28 mei 2004 @ 15:06:
MrRudi werkt bij een bedrijf dat een officiele developer is voor o.a. GBA games. Hij gebruikt dus de officele tools met licentie ;)
Weet je geen naam van het prog.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Rakkerzero schreef op 28 mei 2004 @ 15:15:
[...]

Weet je geen naam van het prog.
Info over de officiele Nintendo devtools zijn met google nog wel te vinden. Info over die movieplayers en Matrix intro voor de GBA ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Creepy schreef op 28 mei 2004 @ 15:48:
[...]

Info over de officiele Nintendo devtools zijn met google nog wel te vinden. Info over die movieplayers en Matrix intro voor de GBA ook. ;)
Ja hebt je gelijk. Er is idd genoeg te vinden.
Deze is wel interresant: Java to the GBA Devtool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan natuurlijk ook nog een aantal leuke links naar tools op:
http://members.lycos.nl/ezflash

Ik zal dit weekend er nog wat bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwinf schreef op 28 mei 2004 @ 12:57:
[...]

Ehm trimmen? Hoe? Heb je dan geen kwaliteitsverlies?
nee heb het nu een week getest maar geen errors enz ...kijk ff op de link daar wordt het duidelijk voor gedaan. http://www.gbaflashguide.com/main.php?p=trim
(zover ik kon zien niets illegaals op die site )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trimmen kan ook automatisch met de nieuwe EZ-Flash writer. Scheelt weer handwerk ;)

P.S. er is alweer een versie 3.04 van de writer software uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:01:
Trimmen kan ook automatisch met de nieuwe EZ-Flash writer. Scheelt weer handwerk ;)

P.S. er is alweer een versie 3.04 van de writer software uit.
Maar wat hier nou nieuw aan is behalve support voor een nieuwe, nog niet verkrijgbare cart.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Creepy schreef op 01 juni 2004 @ 22:30:
[...]

Maar wat hier nou nieuw aan is behalve support voor een nieuwe, nog niet verkrijgbare cart.....
Je kan hem nu als standaard software deployen via je server :? Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe kan ik het goedkoopst GBA roms op mijn gba spelen?
Misschien een stomme vraag, maar op een of andere manier kan het niet vinden en ik vind zo'n flash linker te duur.

[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 03-06-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 03 juni 2004 @ 10:30:
Hoe kan ik het goedkoopst GBA roms op mijn gba spelen?
Misschien een stomme vraag, maar op een of andere manier kan het niet vinden en ik vind zo'n flash linker te duur.
Wat je nu zegt is illegaal meneertje, want alle mensen met een flashcard hier hebben ook alle spellen die ze spelen origineel, alle 1507 O-) 8)7 ;)
Nee zodner dollen, zonder flashcard lukt het niet, en pm me ff, ik heb misschien wel wat mooie prijsjes voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 10:33:
[...]

Wat je nu zegt is illegaal meneertje, want alle mensen met een flashcard hier hebben ook alle spellen die ze spelen origineel, alle 1507 O-) 8)7 ;)
Nee zodner dollen, zonder flashcard lukt het niet, en pm me ff, ik heb misschien wel wat mooie prijsjes voor je :)
Maar is dan toch zo dat alleen zo'n kabeltje kan kopen en dan kan je er nog zo'n flashkaartje erbij nemen. of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het komt als een set. Je krijgt een flashcard, en een kabeltje samen, maar die werken ook neit met een andere type flashcards. En huidige spellen (originele) kun je bijvoorbeeld ook niet overschrijven ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

GC_stef
Ik heb je gemaild.

[ Voor 75% gewijzigd door Zeror op 03-06-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail me ff stef [at] gamecore.nl dan praten we verder :) dit forum is niet voor handeltjes namelijk geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Pewwy schreef op 02 juni 2004 @ 17:31:
[...]
Je kan hem nu als standaard software deployen via je server :? Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet
Nuttig, want ik werk bij een groot bedrijf waar 100+ man zo'n linker hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier net een EZ-Flash II Powerstar 512Mb met EZ Client 304 maar hij wil de kaart niet pakken. Iemand hier ook last van en/of weet iemand wat ik eraan kan doen? Ik heb alles correct geinstalleerd en heb hier ook nog een 256Mb liggen en die doet het iig wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het wel een goed kaartje, een XgFlash 1 werkt ook niet met de schrijver van een XgFlash 2...probeer anders is de nieuwste driver (of heb je die al?) te downloaden, maakt vaak ook veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb het bakje er ook bijgekocht (kon ook niet zonder dus) en de nieuwe gebruikt. Ik dacht dat ik de nieuwste drivers had maar blijkbaar dus niet. Hij doet het nu iig. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d'oh

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

your welcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 15:36:
Ja ik heb het bakje er ook bijgekocht (kon ook niet zonder dus) en de nieuwe gebruikt. Ik dacht dat ik de nieuwste drivers had maar blijkbaar dus niet. Hij doet het nu iig. Thx.
Welke drivers gebruik je nu dan? Want de EZ-Client 3.04 is de laatste versie. Je moet alleen wel handmatig de drivers vervangen indien je een oudere versie had geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er precies nieuw aan de nieuwste EZ-FALSH drivers, want ik ben er nog steeds niet achter. Heb trouwens een EZ-FLASH 2 Powerstar 512mb gekocht ter vervangen van mijn oude EZ-FLASH 1 256mb. Ben benieuwd of deze nieuwe wel gewoon in de GBA SP past zonder poes-pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:05:
Wat is er precies nieuw aan de nieuwste EZ-FALSH drivers, want ik ben er nog steeds niet achter. Heb trouwens een EZ-FLASH 2 Powerstar 512mb gekocht ter vervangen van mijn oude EZ-FLASH 1 256mb. Ben benieuwd of deze nieuwe wel gewoon in de GBA SP past zonder poes-pas.
Mijn EZ-Flash 1 512MB past zonder poes-pas in een GBA-SP. Welke problemen had je er mee dan?

Wat er echt vernieuwd is aan de de nieuwste drivers is mij ook nog lichtelijk een raadsel..

[ Voor 10% gewijzigd door Creepy op 07-06-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 07 juni 2004 @ 13:07:
[...]
Wat er echt vernieuwd is aan de de nieuwste drivers is mij ook nog lichtelijk een raadsel..
Er is ondersteuning voor het nieuwe type board ontwerp (EZ A10 2004-03), daarmee sneller, wat kleine bugs eruit, cheats van nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:05:
Ben benieuwd of deze nieuwe wel gewoon in de GBA SP past zonder poes-pas.
:? Alle originele EZ-Flash carts passen juist perfect! Ik vind ze zelfs iets mooier afgewerkt dan de Nintendo carts. Flash-carts van andere merken hadden vroeger wel eens problemen met het in-en-uithalen (ook met de originele GBA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 21:39:
[...]

:? Alle originele EZ-Flash carts passen juist perfect! Ik vind ze zelfs iets mooier afgewerkt dan de Nintendo carts. Flash-carts van andere merken hadden vroeger wel eens problemen met het in-en-uithalen (ook met de originele GBA).
Ik weet niet welke EZ-FLASH cards jij hebt geprobeerd maar de EZ-FLASH 1 256mb heeft aardig wat kracht nodig om in je GBA SP te doen (kaart is dikker dan normale GBA kaart). Zelfde geld voor het verwijderen, het is inderdaad zo dat die perfect in de gewone GBA past maar die heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Dan hebben ze na de EZ-Flash 1 256 wat aanpassingen gedaan, want mijn EZ-Flash 1 512Mb past perfect in mijn GBA-SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 10:01:
[...]

Ik weet niet welke EZ-FLASH cards jij hebt geprobeerd maar de EZ-FLASH 1 256mb heeft aardig wat kracht nodig om in je GBA SP te doen (kaart is dikker dan normale GBA kaart). Zelfde geld voor het verwijderen, het is inderdaad zo dat die perfect in de gewone GBA past maar die heb ik niet.
dan ben jij de enige met dat probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
in wat voor kleuren zijn de EZ-Flash II PS allemaal te krijgen??? op bepaalde plaatsjes zie ik alleen maar ugly paars... niet dat het heeel veel uitmaakt maar vroeg het me gewoon af

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 10:01:
[...]
Dan heb je een illegale kopie, er waren rip-offs van de EZ-Flash carts in omloop. Later zijn ze onder een eigen naam uitgebracht: XG flash. Deze carts maken gebruik van de nogal brakke onderdelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 20:44:
[...]

Dan heb je een illegale kopie, er waren rip-offs van de EZ-Flash carts in omloop. Later zijn ze onder een eigen naam uitgebracht: XG flash. Deze carts maken gebruik van de nogal brakke onderdelen.
Ok mensen even voor de duidelijkheid. Ik heb gewoon een officiele EZ-FLASH 1 256MB. Deze past niet makkelijk in een GBA SP, dit is bekend en komt omdat de eerste paar versies gemaakt waren voor de GBA (GBA SP bestond toen niet eens). En aangezien die wel prima in de GBA past hebben ze toen zo gelaten. Ik heb mijn flashkaartje ook al aardig lang en als ik jullie zo hoor valt dat met jullie wel mee. Anyway ga altijd voor EZ-FLASH en niet die namaak troep van XG-FLASH dat zijn gewoon cheap ripoff versies waar een hele hoop mensen problemen mee hebben. Sta er steeds versteld van dat sommige mensen die XG-FLASH aanraden aan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 17:33

TdV

Mijn XG1 werkt anders gewoon goed; al dik anderhalf jaar. Ik wist overigens niet dat het een kopie van de ez was; die kon ik toen niet vinden en usb leek me beter dan paralell (flash2advance toen nog).

Hij pas overigens inderdaad wat krapper in de gba-sp dan nintendo carts maar het gaat wel gewoon (zonder te proppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook nog nooit problemen met mijn XG1-256 van bijna 2 jaar gehad ;)

damnnn, de nieuwe mario is wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperion
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 10:51
Welke "schrijf"Proggies zijn er nu voor de EFZ 265???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sperion schreef op 09 juni 2004 @ 13:49:
Welke "schrijf"Proggies zijn er nu voor de EFZ 265???
Littlewriter en de originele flash software. Er zijn ook een paar mensen bezig met een linux versie. De driver hebben ze al voor elkaar maar zo'n programma is best ingewikkeld. Zeker als je het up-to-date wilt houden. Veel games hebben beveiligingen en vreemde manieren om de savegames op te slaan. Deze worden dan on-the-fly gepatched.

Het beste is gewoon de originele software te gebruiken. Snel, simpel en veel functies. Zelfs een PCE emulator zit er ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Ik ga misschien een EFA 256mbit kopen, hier dus :) S&H is 8$ naar nederland wat het op een totaal van 70€ maakt :)

Na wat reviews gelezen is de shop goed en de kaart ook, een tweaker die 'm heeft?

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkie schreef op 10 juni 2004 @ 16:14:
Ik ga misschien een EFA 256mbit kopen, hier dus :) S&H is 8$ naar nederland wat het op een totaal van 70€ maakt :)

Na wat reviews gelezen is de shop goed en de kaart ook, een tweaker die 'm heeft?
Ik heb er even mee mogen spelen, mijn review staat hier:
http://www.inkoopactie.net/topic/fzgz8020
Vergeet niet de BTW en importheffing mee te rekenen. Soms komt die factuur pas een maand of wat later van de douane/belastingdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 18-08 21:08
Wie kent deze site http://www.linuxwebhost.nl/shop/index.php hier is het een stuk goedkoper als gbashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.gbashop.nl zijn ze nu weer goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

jammer dat ik de IA nu gemist heb/dat deze nu is afgelopen :(

Zit ook te denken om zo'n setje te kopen namelijk.
Komt er weer een IA of kan ik net zo goed zelf m nu bestellen bij gbashop bijvoorbeeld?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik heb mijn flashkitje besteld bij http://www.e2city.com/

Is een stuk goedkoper dan gbashop.nl

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
Ben ook op zoek naar een flash cardridge en zit te denken aan de EZ2 PS 256 MB. Kwam deze erg goedkoop tegen op een Spaanse website (kost 80 Euro per stuk en 70 Euro 3+). Heeft iemand hier ervaring met het bestellen bij deze winkel ?

Edit: Net een mailtje terug gekregen van GBA media store. Ze leveren naar Nederland. 8 Euro verzendkosten per product en hebben 6 maanden garantie.

[ Voor 20% gewijzigd door Arro op 27-06-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog een paar EZ2-PS-256Mbit over van de inkoopactie:
Mijn e-mail: http://www.inkoopactie.net/ia/z6hqgs1g/org
Ik kan ze maandag versturen.

On-topic:
http://www.bripro.com/gbagi/index.php
Hiermee kan je de oude SIERRA adventures op de GBA spelen, King's Quest 1-4, Space Quest 1-2, Police Quest, Leisure Suit Larry, Manhunter 1-2, The Black Cauldron etc.. :9~

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 13:14:
Ik heb er nog een paar over van de inkoopactie:
http://www.inkoopactie.net/ia/z6hqgs1g/org
Die kan ik maandag versturen
Welke heb je precies over dan?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Call me *interested* !

Ik zou wel een EZ-II PS +USB 256Mbit + RTC Kit USB Flash Linker kitje willen hebben iig

[ Voor 68% gewijzigd door Ken. op 27-06-2004 17:12 . Reden: uitbreidinkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Heb vandaag mijn EZ-II PS 512mbit binnen gekregen, en heb meteen ff een GBA SP met van die tatoeages gehaald. Ik moet hem eerst nog wel 8 uur opladen die flashkaart voordat ik hem kan gaan gebruiken.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect_Cell schreef op 27 juni 2004 @ 12:12:
Ik heb mijn flashkitje besteld bij http://www.e2city.com/

Is een stuk goedkoper dan gbashop.nl
Ja, maar een beetje ver weg als je het liever zelf op wilt halen,.
Ook als er problemen zijn is tilburg toch een stuk dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb nu al wat gelezen maar ben er nog steeds niet echt uit.

Wat is eigenlijk nu de beste prijs/kwaliteit, en hoeveel spelletjes passen er dan ongeveer op.

Wijst daarna alles vanzelf, of moeten er nog speciale handelingen verricht worden voordat het spelletje op de flashkaart staat?

Heb nu ook net een GBA SP en dit leek me wel zeer aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb vandaag mijn EZ flash 2 512mb set binne gehad nu installeer ik de boel maar vind hij mijn cartridge niet ??? Mijn linker/reader brand groen en zodra ik bijv. EZ client 3.05 start knipperd het lampje rood/groen maar kan ik met het programma geen f*ck doen......

Wat nu?

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Heb je wel de drivers geinstalleerd die erbij zaten? Bij mij staan de drivers in C:\Program Files\EZ-FLASH\Drivers1.51.

Je moet hem ook 2 keer installeren (beetje vaag) maar het werkt daarna wel. Het programma is ook heel gebruiksvriendelijk (zodra je hem in engelse taal zet:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
Yep. PC herkend EZwriter en staat in de hardware lijst. Verder heb ik mijn pc opnieuw opgestart 2 keer geinstalleerd maar helaas zonder succes.... :(

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Kzyto schreef op 28 juni 2004 @ 19:02:
Yep. PC herkend EZwriter en staat in de hardware lijst. Verder heb ik mijn pc opnieuw opgestart 2 keer geinstalleerd maar helaas zonder succes.... :(
Laat je kaartje er eens rustig inzitten terwijl het lampje groen brandt. Als je dat een paar uur hebt gedaan is de accu van je flash cart opgeladen. Haal dan de kaart uit de linker en stop deze er weer opnieuw in. Nu zou je kaart wel herkend moeten worden.

Zo ging dat bij mij in elk geval ;) En als nu de batterij van de flashkaart leeg is wordt deze ook niet herkent. Totdat ik de batterijen dus heb opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
hmmm ja het is te proberen. Zit nix anders op nu even.
me windows is up to date dus daar zal het niet aan liggen denk ik.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik las trouwens dat je om de 3 weken die EZ-Flash II Powerstar moest opladen (voor de save batterij), maar is het niet zo dat wanneer je je flash cart gewoon in de gba laat tijdens het opladen dat de flash cart ook gewoon opgeladen wordt of tijdens het spelen zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
schijnt tijdens het spelen ook opgeladen te worden.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
JAAAAAA hij doet het..... Ik denk inderdaad dat hij even opgeladen moest worden.

Ik deed hem net even eruit programma starten en erin en hij pakte hem meteen.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
hmmmm vaag .... hij blijft toch vaag werken....

Ik heb nu speller erop kunnen zetten dus dat was goed gegaan maar dan haal ik als ie klaar is de cartridge eruit en blablabla dan doe ik hem er weer in maar dan ziet hij toch weer niet.

Dan lukt het ineens weer wel maar nu lukt het me niet meer...

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Kzyto schreef op 28 juni 2004 @ 22:46:
schijnt tijdens het spelen ook opgeladen te worden.
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou geef mij dan maar de flash2advance kaarten, dan zit je tenminste niet met dat probleem van een lege batterij. Die batterijen gaan jaren mee zonder ze op te laden. Ben je tenminste ook je saves niet om de haverklap kwijt als je een maandje niet gamed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was aan het denken over deze: EZF- Advance 256Mbit USB - Set

Maar doet die dan via de gba sp writen? want ik zie geen writer erbij zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wheeee ik heb ’m ook binnen !
Hulde aan Tweakerrrr voor de snelle verzending _/-\o_

Heb ’m braaf opgeladen en net ff uitgetest :)

Maarruh als je ’m 3 weken niet oplaadt.. Wat dan ? (ja, dan is ’ie leeg, maar verder ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op 01 juli 2004 @ 01:44:
Maarruh als je ’m 3 weken niet oplaadt.. Wat dan ? (ja, dan is ’ie leeg, maar verder ?)
Je moet niet zo op die opmerkingen van Flashje (gbashop.nl) letten hoor. Hij voelt waarschijnlijk wat concurrentie van de inkoopacties. Het is ons tenminste gelukt om de prijzen omlaag te krijgen. >:)

Is een beetje onzin. Je kan hem zeker een maand of 5/6 aan de kant leggen zonder dat je de savegames kwijt bent. Zodra je speelt wordt hij automatisch weer opgeladen. Dat eerste laden is alleen nodig om de nieuwe accu volledig vol te krijgen. Maarja, waarom koop je ´n flash-cart, niet om hem een half jaar ongebruikt in de kast te laten liggen. Je kan je Savegames trouwens op twee manieren backuppen. Op de flash cart zelf (dan heb je iets minder flash-geheugen over) of op je PC. Diezelfde savegames kan je ook weer binnen een emulator gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 08:45:
[...]

Je moet niet zo op die opmerkingen van Flashje (gbashop.nl) letten hoor. Hij voelt waarschijnlijk wat concurrentie van de inkoopacties. Het is ons tenminste gelukt om de prijzen omlaag te krijgen. >:)

Is een beetje onzin. Je kan hem zeker een maand of 5/6 aan de kant leggen zonder dat je de savegames kwijt bent. Zodra je speelt wordt hij automatisch weer opgeladen. Dat eerste laden is alleen nodig om de nieuwe accu volledig vol te krijgen. Maarja, waarom koop je ´n flash-cart, niet om hem een half jaar ongebruikt in de kast te laten liggen. Je kan je Savegames trouwens op twee manieren backuppen. Op de flash cart zelf (dan heb je iets minder flash-geheugen over) of op je PC. Diezelfde savegames kan je ook weer binnen een emulator gebruiken ;)
ja, iedereen strijdt zo voor zijn eigen centjes. ook jij prijst alleen de EZ-flash aan omdat je zelf de inkoopactie verzorgd.

Wij verkopen die dingen zelf niet, dus van mij heb je geen concurentie, maar ik heb serieus al op diverse forums gelezen dat ze hun saves kwijt waren als ze een tijd niet speelden. Als de batterij weer werd opgeladen, werden saves weer opgeslagen. Daar heb je met andere merken sets geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Die 3 weken geld voor de EZ-Flash1 (non powerstar). Mijn EZ-FLash 1 512Kb is na een week of 2 gewoon leeg. Het enige dat je er van merkt is dat je savegames zijn verdwenen. Voor de rest werkt het nog perfect.

Overigens blijven de savegames in het save file system (optie in EZ-Flash software) wel gewoon bewaart :)

[ Voor 21% gewijzigd door Creepy op 01-07-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 08:54:
[...]
ja, iedereen strijdt zo voor zijn eigen centjes. ook jij prijst alleen de EZ-flash aan omdat je zelf de inkoopactie verzorgd.
Mooi dat je daar duidelijk over bent. Toen de inkoopacties startte hebben we alle carts bekeken en de EZ-Flash kwam er toen gewoon als beste uit. Daarom zijn er alleen de iets duurdere EZ-Flash carts in de inkoopactie. Ik heb zelfs even een EFA laten komen omdat die lekker goedkoop was, maar het was volgens de meeste deelnemers het prijsverschil niet waard.
Wij verkopen die dingen zelf niet, dus van mij heb je geen concurentie, maar ik heb serieus al op diverse forums gelezen dat ze hun saves kwijt waren als ze een tijd niet speelden. Als de batterij weer werd opgeladen, werden saves weer opgeslagen. Daar heb je met andere merken sets geen last van.
Klopt, er is een partij met een productiefout geweest. Die hebben we tijdens de inkoopactie gelukkig nooit binnen gehad.

Is trouwens simpel op te lossen. Op diverse forums staat hoe je die diode kan vervangen. EZ-Flash doet het zelfs gratis voor je. (Dus dealers zouden dat ook op moeten lossen voor hun klanten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Heb deze week ook nog even snel een EZ-Flash II PowerStar 512Mb bestelt, van alle dingen die ik op verschillende fora heb gelezen heeft deze toch wel goede ondersteuning en zijn mensen die problemen hebben met savegames volgens mij vaak mensen die dat ding in eerste instantie (de eerste keer) niet goed opgeladen hebben (tja uit enthousiasme gooi je hem natuurlijk het liefst gelijk vol roms om te testen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je dat volledige opladen altijd als eerste doen, of kun je ook volstaan met de eerste keer 4 uur opladen en later langer opladen als het wat beter uitkomst (ik wil hem gebruiken en mijn systeem staat vaak niet zo lang aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb hem pas sinds vandaag 13:00 (afgelopen zondag besteld @ www.e2city.com* :) )dus weet er niet zo heel veel vanaf, maar er zat een kaartje bij waarop stond dat je hem het beste in ieder geval 8uur kan opladen voor gebruik. Tijdens het gamen laadt hij ook op dmv de GBA batterij.

Ik ga hem gewoon 40uur aan mijn pc laten hangen (zoals tweakerr zei), dan zit de batterij gewoon lekker vol :)

*ze hadden het wel netjes gedaan, op de envelop stond als waarde 20$ =)

[ Voor 10% gewijzigd door nioz op 01-07-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Zit ie na 8 uur gewoon niet vol? Heb hem voordat ik hem ging gebruiken gewoon 8 uur aan de pc gehangen. Maar binnekort ga ik 3 weken naar de vs, daarvoor zal ik hem nog ff extra lang opladen zodat ik daar niet mijn saves kwijtraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ermm 40 uur ?

Hier lees ik:
Vergeet niet de accu voor de eerste keer op te laden. Dit gebeurd automatisch wanneer hij in het docking station zit en de PC aan staat. De eerste keer is het verstandig om hem 1 dag op te laden. De maximum laadtijd is 30 uur.
(tip #0)

Oww en hoe delete ik na het branden 1 los spel zonder de hele rom te formatteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Volgens mij kan dat alleen door de laatste rom op de flashcart te deleten.

edit:
Tip #1:

Het toevoegen van GBA roms gaat van boven naar beneden, de volgorde is niet te veranderen zonder de gehele flashcart opnieuw te beschrijven. Het verwijderen van roms gaat vanaf de laatste naar boven. Dus het is verstandig om de meest gebruikte roms als eerste te programmeren.

[ Voor 69% gewijzigd door Kid Buu op 02-07-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Yarrr hehe.. ik moet toch nog ff beter leren lezen :D
thanx :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 02-07-2004 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik had bij de inkoopactie van tweakerrr indertijd een EZ Card van 512MB gekocht. Ik gebruik hem niet super vaak, eigenlijk alleen tijdens reizen..

Zo merkte ik vorig jaar in Canada een probleem met savegames.. Ik had hem voor de vakantie ongeveer een week in de USB dock gehangen om hem op te laden voor de eerste keer.. Ik had in het vliegtuig lekker zitten spelen en eerste keer in busje (week later ofzo, Canada is mooi ;)) kwam ik erachter dat mijn savegames weg waren :(. Nu heb ik dat probleem altijd gehouden, maakt eigenlijk niet uit hoe lang ik hem oplaad. Na 1-2 dagen niet gebruiken is die batterij leeg ofzo..

Goed vna hem een hele tijd niet gebruikt, zit hier nu voor enige tijd in Australië en straks tijdens het rondreizen is een beetje gamen wel leuk.. Maar als ik mijn GS2 saves steeds verlies speel ik het nooit uit natuurlijk.. Dus nu zoek ik (eindelijk lol) een oplossing.

Hebben hier meer mensen problemen mee? Is er misschien een manier om niet in het flashgeheugen te saven maar in de rom?
Of is het erg simpel die batterij te vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grinder schreef op 03 juli 2004 @ 16:53:
[...]lang ik hem oplaad. Na 1-2 dagen niet gebruiken is die batterij leeg ofzo..
Waarschijnlijk wordt hij dus nooit goed opgeladen. Sommige USB poorten geven niet voldoende laad-spanning. Probeer eens een andere USB poort (aan de achterkant van je PC). En laad hem dan eens een keer volledig op.
Hebben hier meer mensen problemen mee? Is er misschien een manier om niet in het flashgeheugen te saven maar in de rom?
Met de writersoftware sinds versie 3 is het mogelijk om een copie van het sram geheugen naar Flash te maken. Dit kan je dan binnen het menu van de gameboy doen.
Of is het erg simpel die batterij te vervangen..
Het is redelijk simpel, maar je garantie vervalt dan.
Je gaat er trouwens niet op vooruit wannaar je de accu door een batterij gaat vervangen. Zo'n batterij houd het ook maar een jaartje ofzo vol, en dan kan hij gaan lekken zodat je cart beschadigd wordt. Dus die zou je om de zoveel tijd dan moeten vervangen. De accu is erop gemaakt om levenslang mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een erg goede site gevonden met emulatoren voor de GBA
http://www.gbafan.com/emu.html

Nu kan je zelfs Amstrad CPC op je GBA spelen ;)

En GB in kleurtjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.webpersona.com/goomba/screenshots/daffy_duck_the_marvin_missions_in_game_multi4_pallette.png

Maar nintendo heeft blijkbaar een patent op een echte GBC emulator:
http://patft.uspto.gov/ne...6,672,963&RS=PN/6,672,963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetgadget
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Voor wie intresse heeft , ik koop zelf nog een EZ2 - PowerStar Compatible Kit ( 1024Mbit ) want deze is echt de beste! had er al een aflevering friends op staan.
heel leuk. Morgen of overmorgen dus ben snel, ik heb hier zelf geen baat bij het is voor jou een buitenkansje. ;)
Je kan voor 180 euro klaar zijn, mail me snel dan kan die van jou erbij, want we delen dus verzendkosten enz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

Mijn flash advance 256 werkt gewoon perfect op mijn SP maar ik heb ook een japanse SP.
Op de gameboy player heb ik ook geen probleem.

Ben wel op zoek naar iets waar meer op kan, wil deze vakantie weer eens gaan devven ermee.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Sja, keuzes keuzes. 256, 512 of zelfs 1024? Ik weet het niet meer. Is het zo dat je met 256 in princiepe uit de voeten kan? Daar past tot nu toe alles op? En grotere roms zijn eigenlijk alleen maar voor veel tegelijk meenemen? Of een filmpje kijken? Maar hoeveel minuten kun je redelijker wijs kwijt op een 512 of 1024(64MB)? Is dan mijn 256MB kaartje en een movieplayer (wel groot die dingen zeg) uit mijn cam wellicht een beter idee?

En stop eens met die pricedrops tweakerrrr, dat maakt het allemaal niet makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Roms groter dan 128Mb zijn er geloof ik nog niet... dus met een 256 kan je prima uit de voeten als je niet meer dan 2 (grote) games tegelijk op je cart hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand met een site waar ik telkens de laatste 10roms kan downen? zonder aanmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 00:12:
is er iemand met een site waar ik telkens de laatste 10roms kan downen? zonder aanmelding
Je wilt wat? Je gebruikt je flash cart maar voor je eigen backups of development.
(Lees: Had de FAQ e.d. eens gelezen, dan had je geweten dat warez e.d. en links naar warez e.d. hier niet toegestaan zijn. Maar lezen wat voor richtlijnen er op verschillende fora zijn is blijkbaar voor mietjes....)

[ Voor 11% gewijzigd door Creepy op 11-07-2004 00:25 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.