Het GBA "backup tools" topic

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 22:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Anoniem: 15831 schreef op 20 februari 2004 @ 08:09:
[...]

Oeps, nu hebben we het over 3 verschillende fabrikanten:
Bung
Flash Advance
Flash2Advance
Flash2Advance Ultra (met heftige kwaliteitsproblemen :( )

Onbekende fabrikant
EZ Flash Advance (copie van de EZ-Flash met trager geheugen )
Bedoel je hier de XG Flash?
CAi
EZ-Flash
EZ-Flash II
EZ-Flash II PowerStar (waar ik er nog een paar van heb liggen)

Ik had het over de "Flash Advance" en de "Flash 2 Advance" en de "Flash 2 Advance Ultra". Deze zijn van een andere fabrikant dan de "EZ Flash" en de "EZ Flash II" en de
Bung (en volgens mij CAi ook) maken geen carts, ze verkopen ze alleen. EZ-Flash (1, 2, powerstar) is van EZ-Flash (www.ezflash.cn). Van wie Flash Advance e.d. is weet ik niet. De XG FLash 1 is een rechtstreekse copy van EZ-Flash. De XG Flash 2 is een nieuw ontwerp maar vele malen slechter.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En de magicflash kaarten :? Dat zijn degene die ze bij psxshop verkopen voor 133€, heb er een en werkt perfect :)

Ben nu bezig met wat filmspul op m'n kaartje, de caiman codec levert mooie beelden op, maarvraag me af of die ooit ergens te krijgen is. Meteo ben ik nu aan het testen, maar dat ziet er geloof ik wel stukken lomper uit met een fiks groter bestand.

[ Voor 53% gewijzigd door pagani op 20-02-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Creepy schreef op 20 februari 2004 @ 08:48:
[...]
Bung (en volgens mij CAi ook) maken geen carts, ze verkopen ze alleen. EZ-Flash (1, 2, powerstar) is van EZ-Flash (www.ezflash.cn). Van wie Flash Advance e.d. is weet ik niet. De XG FLash 1 is een rechtstreekse copy van EZ-Flash. De XG Flash 2 is een nieuw ontwerp maar vele malen slechter.
Bung is de originele ontwerper van de eerste Flash Carts, Lik-Sang is er groot mee geworden. Na de rechtzaak van Lik-Sang is hij verder gegaan onder de handelsnaam FlashAdvance (er staat nog steeds de naam bung in de cart zelf).
Als je onderop de EZ-Writer van de EZ-Flash 2 PowerStar kijkt staat daar ook Cai bij.
johnnyv.nl schreef op 20 februari 2004 @ 09:06:
En de magicflash kaarten :? [...]
Dat is een illegale clone van de oude Flash2Advance, fabrikant onbekend.
Waarom heb je niet meegedaan met de inkoopactie?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 15831 op 20-02-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Ik gebruik ez client 3.0 voor mijn powerstar 2 en die nes support bevalt mer erg goed moet ik zeggen .

maar weet iemand waar dat pce support op slaat > wat kan je daar mee emuleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 13:59

Hakker

a.k.a The Dude

damn wachten :( helaas niet mijn sterkste punt :) wil gewoon grote backup kaarten hebben en 256 is gewoon te klein. Als het even kan dan 1 Gb maarja EZ-Flash II PS is max 512 op het moment als ik mij niet vergis en die zijn al gruwelijk moeilijk te vinden.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Anoniem: 45287 schreef op 21 februari 2004 @ 12:06:
Ik gebruik ez client 3.0 voor mijn powerstar 2 en die nes support bevalt mer erg goed moet ik zeggen .

maar weet iemand waar dat pce support op slaat > wat kan je daar mee emuleren ?
PCE staat voor PC Engine. Een 8bit console maar zeker beter dan de NES qua graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinoPK schreef op 21 februari 2004 @ 12:41:
[...]

PCE staat voor PC Engine. Een 8bit console maar zeker beter dan de NES qua graphics.
dus daarmee kan je pcgames spelen op de gba ...?

als dat zo is mis ik dan niet een heel keyboard aan knoppen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
hehe je ziet het woord pc staan en denkt gelijk dat het om pc games gaat? Nee de pc engine is een console, of misschien beter bekend als de nec turbographix.

Zoek maar even met google want het is moeilijk om hier een link te geven zonder ook allerlei roms en dergelijke te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja pc engine :) wist niet dat dat een console was ..ge gelijk op zoek ..tnx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hakker schreef op 21 februari 2004 @ 12:39:
damn wachten :( helaas niet mijn sterkste punt :) wil gewoon grote backup kaarten hebben en 256 is gewoon te klein. Als het even kan dan 1 Gb maarja EZ-Flash II PS is max 512 op het moment als ik mij niet vergis en die zijn al gruwelijk moeilijk te vinden.
Die EZ-Flash II 512Mb is wel 175 euro, heb je dat er voor over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
is het eigenlijk mogelijk om het batterijtje te vervangen voor een permanente, dat ik niet heel de tijd mijn card op moet laden in mijn docking station? ik word er een beetje moet van dat als ik dat een paar daagjes vergeet, dat ik dan mijn saves kwijt ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Ik heb al een hele tijd Flash2Advance (256 mbit) en laatst voor iemand een Flash2Advance ULTRA (256 mbit) besteld. Beide werken prima. (hoewel ik nog steeds niet weet waarvoor die 2 knopjes nou zijn op die ULTRA kaart..) ?? :)

Sinds deze week heb ik zelf ook een Game Wallet (Compact Flash) en een GBA Movie Player (ook CF).

Vraag:

Is er een limiet voor de max CF kaart die je kan stoppen in die -1 Game Wallet, -2 GBA Movie Player? Ik kan me vaag herinneren dat ik ergens las dat er een limiet was van 256 mbyte, omdat een grotere kaart teveel stroom gebruikt?? *confused*

En als ik nu m'n Game Wallet gebruik krijg ik automatisch m'n OUDE bootmenu. Is er een truc om na het gebruik van de Game Wallet (spellen-->F2A) dat nieuwe F2A bootmenu te behouden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:40
Patvs schreef op 21 februari 2004 @ 23:00:
En als ik nu m'n Game Wallet gebruik krijg ik automatisch m'n OUDE bootmenu. Is er een truc om na het gebruik van de Game Wallet (spellen-->F2A) dat nieuwe F2A bootmenu te behouden??
Volgens mij is dat gewoon een kwestie van de juiste/gewenste gbaldr.gba op je CF zetten in de root, dus niet de oude. Ik denk dat je voor de Ultra dan WINF2A10.GBA moet hernoemen naar gbaldr.gba.

V.w.b. de twee buttons, dat kun je toch gewoon op de site van de maker vinden: www.flash2advance.com ...?

[ Voor 15% gewijzigd door Eegee op 22-02-2004 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik wil graag een oplossing kopen voor zowel game backups als mp3/movies (GBA SP).

nu heb je die movie player, maar die speelt geen roms, maar voor 50 euro + een CF kaart (heb ik al) ben je dan klaar (als je bij lik-sang bestelt). ik stond net op het punt die unit te bestellen.

maar, nu lees ik hier weer over die backup flash kaarten waar dit hele topic over gaat. klopt het, dat er software is, waarmee je ook mp3/movies op deze flashkaarten kan zetten en afspelen? die flash kaarten zijn behoorlijk duurder, maar als ik er ook mp3/movies op kan afspelen ben ik wel in 1 keer klaar.. ik kwam dit artikel nog tegen op gameboy-advance.net.

en wat is dan het verschil met deze unit, de G-bank?

ik ben echt effe helemaal de draad kwijt, ik zie door de bomen het bos niet meer. is er iemand die mij goed advies kan geven over dit alles?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:46
zijn de readers/writers van de powerstar II ook los te verkrijgen kan de mijne nl nergens meer vinden :( :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frieda schreef op 22 februari 2004 @ 17:02:
ik wil graag een oplossing kopen voor zowel game backups als mp3/movies (GBA SP).

nu heb je die movie player, maar die speelt geen roms, maar voor 50 euro + een CF kaart (heb ik al) ben je dan klaar (als je bij lik-sang bestelt). ik stond net op het punt die unit te bestellen.
[...]
Voor filmpjes is die Movie Player absoluut de goedkoopste oplossing. Een movieplayer is een klein stukje snelle ROM met de player en een interface naar Compact-Flash. Compact Flash is een stuk langzamer dan het geheugen wat op een EZ-Flash cart zit.

Een 256Mbit EZ-Flash cart is maar 32MB dus maar maximaal half uur beeld. Maar dit geheugen is wel snel genoeg om spelletjes te spelen. :*)

Dus wil je af en toe een klein filmpje meenemen en voor de rest games spelen is een EZ-Flash genoeg. Wil je ook hele speelfilms bekijken moet je ze beiden kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harley schreef op 22 februari 2004 @ 17:47:
zijn de readers/writers van de powerstar II ook los te verkrijgen kan de mijne nl nergens meer vinden :( :(
Gewoon het kabeltje vanaf de USB poort volgen ;)

Anders kan ik er nog wel ééntje leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

Anoniem: 15831 schreef op 21 februari 2004 @ 19:25:
[...]

euhm ja anders vraag ik er niet naar. Daarnaast 256 is iets van 140 euri

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 15831 schreef op 21 februari 2004 @ 19:25:
[...]

Mocht je ze weer een keer kunnen leveren dan heb ik ook interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Laatst online: 23-12-2021
Mijn enige grote probleem met m'n Flash2Advance (256 mbit) met USB linker en F2A Writer 3.1, is dat ik nog steeds geen SAVE GAMES goed kan backupen.

Er zijn 4 memory banks. Spel 1 save game zit in memory bank 1, spel 2 in 2, 3 in 3, en 4 (en overige spellen) worden gebackuped in 4.

Als ik de savegame van het eerste spel (in memory bank 1) save, en het later terugzet herkent het spel het niet. (met ieder spel heb ik dit probleem).

Ligt het soms aan de naam die ik de savefile moet geven??? Of bestaat er sowieso een gemakkelijkere oplossing voor het backupen van savefiles. (programma die gewoon EXACT laat zien wat er op die kaart staat??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 13:16
Damn, EZ Client 3.0x is wel een hele leuke stap van de EZFlash mensen. Goede, overzichtelijke software en een mooi menu op de cart zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:31

Wekkie

Yeah

op ebay.de zag ik dit. Wat kan je hier nou precies mee? Iemand ervaring met zo'n dingetje?

* Wekkie moet beter lezen
savegames backuppen dus

[ Voor 20% gewijzigd door Wekkie op 25-02-2004 12:02 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
daFubar schreef op 21 februari 2004 @ 20:57:
is het eigenlijk mogelijk om het batterijtje te vervangen voor een permanente, dat ik niet heel de tijd mijn card op moet laden in mijn docking station? ik word er een beetje moet van dat als ik dat een paar daagjes vergeet, dat ik dan mijn saves kwijt ben :(
iemand?

Hoi, ik had er overheen gelezen. Je zou de accu kunnen vervangen, het is wat soldeerwerk en je verliest je garantie ermee.

Maar het is echt niet normaal dat je de savegames zo snel verliest! Gebruik je de echte USB uitgang (op het mainboard) van je PC? Sommige PC's hebben zo'n frontpaneel met USB poorten die niet voldoende laadspanning afgeven.

P.S. tijdens het spelen laadt de cart zich ook op (maar langzamer dan via de USB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
nou, het gaan niet zo onwijs snel dat ik maar 1 dag mijn saves bewaar, maar ik laad mijn kaart af en toe een half uurtje op en dan kan het zijn dat 3 of 4 dagen later mijn saves kwijt zijn.

ik laad hem op via een gewone usb port aan de achterkant van mijn pc. niet via een ding aan de voorkant.

maar wat zijn de "regels" van dat opladen eigenlijk?
7 uur opladen en dan een week je saves kunnen bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op 28 februari 2004 @ 17:39:
maar wat zijn de "regels" van dat opladen eigenlijk?
7 uur opladen en dan een week je saves kunnen bewaren?
Wanneer de cart nieuw is (en volledig ontladen), dan is hij na 40 uur laden 100% vol. Dan zou hij zeker een paar maanden op de plank kunnen liggen zonder een save-game te verliezen. Bij normaal gebruik is extra laden nooit nodig. Hij blijft op 100% als je minimaal 8 uur per week speelt, of hem 2 uurtjes per week aan de PC hangt.

Dit zijn natuurlijk geen exacte getallen, als hij in de vrieskou is dan heeft hij minder spanning om de saves te kunnen bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaII
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 18:43
Was er maar een stroom metertje voorzien dat we wisten hoe het staat met de spanning van de batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Anoniem: 15831 schreef op 29 februari 2004 @ 13:47:
[...]

Wanneer de cart nieuw is (en volledig ontladen), dan is hij na 40 uur laden 100% vol. Dan zou hij zeker een paar maanden op de plank kunnen liggen zonder een save-game te verliezen. Bij normaal gebruik is extra laden nooit nodig. Hij blijft op 100% als je minimaal 8 uur per week speelt, of hem 2 uurtjes per week aan de PC hangt.

Dit zijn natuurlijk geen exacte getallen, als hij in de vrieskou is dan heeft hij minder spanning om de saves te kunnen bewaren.
hoe weet je dit? eigen ervaring? want je bent de enige die dit schijnt te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op 04 maart 2004 @ 16:35:
[...]

hoe weet je dit? eigen ervaring? want je bent de enige die dit schijnt te weten :)
Dit is informatie die ik van de leverancier heb, met een paar aanvullingen uit diverse fora.

Toevallig heb hier een aantal carts liggen, waarmee ik het zelf ook nog eens heb kunnen testen ;)

Er zijn nog 3 andere redenen waarom je de savegames kan verliezen:
• Je hebt zelf de ruimte die voor een savegame gereserveerd wordt kleiner gemaakt, dus die wordt (gedeeltelijk) overscheven door een andere game.
• Je gebruikt een NES emulator of een ander programma dat lukraak over de andere saves heen schrijft
• De soldering van de accu is losgeschoten doordat je kleine broertje met je cart heeft staan gooien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Weet iemand hoe ik met nieuwere software mijn cart geschereven met eerder software kan uitlezen? Ik kan namelijk ngo wel spelen in de GBA maar omdat ik de ouder software kwijt ben (weet ook niet welke versie) kan ik em niet meer op de pc inlezen om savegames te backuppen e.d.

[edit]

Het is me ondertussen gelukt. Ik heb hier (http://www.ezfadvance.com/) oudere drivers gevonden, samen met de oudere ezwriter software heb ik de savegames eraf kunnen halen. Nu heb ik de cart geformateerd en opnieuw gevuld met de nieuwe EZ Client.

voila!

[ Voor 34% gewijzigd door rajackar op 07-03-2004 19:07 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Even kort vraagje.. Ik kwam deze Flash2Advance 256mbit tegen voor 115 euro. Is dit de goede en ook geschikt om te saven tijdens het spelen van games (bijv. Zelda)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10:52

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 98506 schreef op 08 maart 2004 @ 10:52:
Even kort vraagje.. Ik kwam deze Flash2Advance 256mbit tegen voor 115 euro. Is dit de goede en ook geschikt om te saven tijdens het spelen van games (bijv. Zelda)?
Die heb ik ook, werkt prima, ook saven. Maar ik zou voor ietsiepietsie meer voor de 512 gaan... daar heb ik wel spijt van :)

[edit]

hmm.. die shop is wel duur zeg.. ik heb voor mijn Ultra 256 maar $135 betaald, die is daar 149 euro!

http://www.goodylands.com/

is een stuk goedkoper, daar heb ik hem vandaan :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 08-03-2004 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

offtopic:
Bosmonster, mail mij dan eens.. wil die 256 wel overnemen, kun jij voor de 512 gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Tnx voor de tip Bosmonster! Ik heb er meteen een 512 besteld: geen shipping kosten t/m vandaag, dollar koers natuurlijk nog redelijk en dan nog eens veel goedkoper dan andere winkels...!

[ Voor 34% gewijzigd door Eegee op 08-03-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10:52

Bosmonster

*zucht*

Een vriend van me heeft hem daar ook besteld. We hadden hem allebei binnen een week binnen met de cheap-ass air-mail. Ik kreeg hem alleen in een verkeerd doosje (van de I-link terwijl het een usb-link was) :P Maar dat boeide me niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 02-06 07:14

DoctorV64

Cosmopoliet

De USB Flash2ADvance Hispeed linker, is die compatible met de Flash Advance Pro 256 ?
Als dat zo is dan kan ik mijn oude Flash Advance Linker (LPT) van mijn bureau halen, scheelt weer ruimte :9

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaII
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 18:43
EZ FLash Advance Client 3.02 hier verkrijgbaar

Changelog:
---------------

1.This version support ezflash2 512 new cart.
2.Add logo and back Selection interface ,you can selec every you want. just support for bmp files (16bit,24bit,32bit,240*160)
3.set donot remove intro as default
4.rom name to 1408ĄŁ
5.xcode to 1408
6. Password detection bug because of the loader update
7.9X\me driver Show at the bottom of the client bug
8.Special ,this version still have no SFS fuction, because the time limitation , So sorry for that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108803

misschien kan iemand mij met mijn probleem helpen?
ik heb geen problemen om de ram (saves) van de flashcard (magicflash) naar de pc te saven,maar het terugzetten van de saves lukt niet,hij ziet de savefile dan als "filename unknown" en de file werkt dan dus niet.
ik heb al geprobeert om de naam te veranderen,weet iemand misschien wat er wel helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik heb een probje met een rommetje. die zegt tijdens het opstarten dat mijn savegame corrupt is, maar ik heb helemaal geen save game erop gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op 15 maart 2004 @ 16:24:
ik heb een probje met een rommetje. die zegt tijdens het opstarten dat mijn savegame corrupt is, maar ik heb helemaal geen save game erop gezet!
Dat kan kloppen. De standaard savegame van de fabrikant is dan blijkbaar niet leeg. De game zal een automatisch een nieuwe savegame aanmaken en het probleem is opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108803

misschien heb je een rom waar een savefile bijhoort zoals mario advance 4,dan moet je de savefile die bij de rom zit gebruiken,anders kan je de game niet opstarten.
heeft iemand misschien het programmaatje voor de magicflash 256 voor me?
de mijne heeft een bug,en ik kan dus geen saves terug op de kaart zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

damn die nieuwe IA moet schnell komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Laatst online: 01-06 20:32

fatshark

fat to da bone

hey mensen ik heb nu al een tijdje een GBA ADVANCE SP ben er zeer content mee =) maar nu zag ik dit topic en dacht hé dat scheelt geld na veel posts en internet afgestruint te hebben ben ik even helemaal de kluts kwijt (er zijn zoveel sets te verkrijgen) daarom vraag ik een klein beetje advies van jullie die hard flashers :P

Wat is nu de beste FLASH KIT om te kopen?

(www.importshop.nl verkoopt een hele zooi van deze maar het word er voor mij niet duidelijker op vanwege de "realtime clock" "save" etc...)

Bij voorbaat dank... }:O

(en zijn er nog probs met de F2A Ultra ? en is het aan te raden om deze te kopen?)

[ Voor 10% gewijzigd door fatshark op 16-03-2004 19:01 ]

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hakker schreef op 16 maart 2004 @ 09:56:
damn die nieuwe IA moet schnell komen ;)
Ik heb nog een paar 256Mbit kaartjes liggen, waarschijnlijk start ik Maandag een nieuwe animocheck. Okay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

super Tweakerrr die 256 zijn een beetje te klein imo en zeker voor het prijsverschil nou niet zo super interressant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, er is totnu toe maar 1 game die groter is dan 128Mbit, en dat is een raar japans interactief stripboek. De meeste games zijn onder de 64Mbit dus met een 256Mbit cart kan je meestal meer dan 4 games tegelijk op één cart hebben. Terwijl je er maar één tegelijk kan spelen :o En als je klaar bent wis je ´m toch en zet je een andere erop.

Of wil je zelf een applicatie bouwen groter dan 256Mbit :? De meeste PD games zijn niet groter dan 8Mbit. Sommige nieuwe commercieele games zijn zelfs minder dan 2Mbit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

nou het is handig voor op vakantie >:) het scheelt je gewoon om 20 cartridges mee te nemen als je er maar 2 in je tasje kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hakker schreef op 22 maart 2004 @ 18:42:
nou het is handig voor op vakantie >:) het scheelt je gewoon om 20 cartridges mee te nemen als je er maar 2 in je tasje kwijt kan.
Je wens is uitgekomen, er is weer een nieuwe inkoopactie gestart:

http://www.inkoopactie.net/topic/0tg0mp9k

Ik hoop dat er genoeg animo is zodat hij door kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 15831 schreef op 23 maart 2004 @ 21:22:
[...]

Je wens is uitgekomen, er is weer een nieuwe inkoopactie gestart:

http://www.inkoopactie.net/topic/0tg0mp9k

Ik hoop dat er genoeg animo is zodat hij door kan gaan.
Ik krijg toegang geweigerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 08:04

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

* iNSaNe-oNe ook.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109688

Bosmonster schreef op 08 maart 2004 @ 10:54:
[...]

Die heb ik ook, werkt prima, ook saven. Maar ik zou voor ietsiepietsie meer voor de 512 gaan... daar heb ik wel spijt van :)

[edit]

hmm.. die shop is wel duur zeg.. ik heb voor mijn Ultra 256 maar $135 betaald, die is daar 149 euro!

http://www.goodylands.com/

is een stuk goedkoper, daar heb ik hem vandaan :)
En hoe zit dat dan met de extra kosten voor de import? Of heb je daar geen last van gehad? Ik heb wel eens iets in de US besteld.....moest ik gelijk bijna het dubbele betalen ivm taxes...

Heb jij die ook berekend gekregen?

Dank voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Als ik ook mag reageren, ik heb dus ook besteld bij www.goodylands.com en het pakketje daarvan komt uit Hong Kong (beetje verwarrend).
Er zat een sticker op met de beschrijving 'Toy' en als waarde was aangegeven $20 :)
Dus wat de douane betreft was het maar een klein prulletje, maar dat was het natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op 23 maart 2004 @ 23:23:
[...]
Ik krijg toegang geweigerd???
Vreemd, hier doet ie 't prima?

Probeer nog eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109688

Ik heb hem binnen.....zonder shipping en douane kosten!!!

Thx for the advice!
Eegee schreef op 24 maart 2004 @ 19:21:
Als ik ook mag reageren, ik heb dus ook besteld bij www.goodylands.com en het pakketje daarvan komt uit Hong Kong (beetje verwarrend).
Er zat een sticker op met de beschrijving 'Toy' en als waarde was aangegeven $20 :)
Dus wat de douane betreft was het maar een klein prulletje, maar dat was het natuurlijk niet ;)
ok dus dat is dan wel te regelen.....als ik teveel moet bij betalen aan die douane kan ik beter in nl kopen

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109688 op 07-04-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Anoniem: 15831 schreef op 24 maart 2004 @ 19:29:
[...]

Vreemd, hier doet ie 't prima?

Probeer nog eens?
Werkt nu wel. Heb je nog wat aangepast ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iNSaNe-oNe schreef op 24 maart 2004 @ 23:28:
[...]
Werkt nu wel. Heb je nog wat aangepast ofzo?
Niet iets wat dat kan beïnvloeden volgens mij.
Maar de nieuwe inkoopactie is nu echt geopend: :*)
http://www.inkoopactie.net/ia/3k1vdphp/1

Ik verwacht flink lager in de prijs te kunnen, maar ik heb wel minimaal 10 bestellingen nodig om hem te kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wat is flink lager? Anders ga ik wel ff lobby'en op mijn werk ;)
1 wil ik er in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109986

Hallo

Heb vanmiddag een 256 mbit kaartje opgehaald met een USB naar mijn GameBoy kabeltje bij fortek automatiseringen (www.fortek.nl)

Nu heb ik de software (die in het japans was) geprobeerd te installeren maar hij kan nog steeds geen contact maken en ik zou ook echt niet weten hoe het wel zou moeten.

Ik probeer nu het programma Flash2Advance USB te gebruiken maar als ik iets wil schrijven naar mijn Flashkaart lukt dit niet en moet ik hem aanzetten en start+select indrukken, als ik dit doe gebeurt er helemaal niks..!!

Hoe moet ik dit aanpakken en hoe krijg ik bestanden op mijn gameboy advance sp!?

Alvast bedankt,
Niels Jansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Niels, druk eerst start+select in en zet hem dan pas aan. Dat is belangrijk, dat je nog voordat hij aan is die knoppen indrukt en even ingedrukt houdt. Ik hou ze altijd maar ingedrukt totdat het laatste 'opstartgeluidje' geweest is.

[ Voor 6% gewijzigd door Eegee op 26-03-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op 26 maart 2004 @ 11:03:
Wat is flink lager? Anders ga ik wel ff lobby'en op mijn werk ;)
1 wil ik er in ieder geval
Ik denk zo'n 20% als de dollar een beetje mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Tweakerrr, weet jij welke drivers je meot hebben voor de EZ-flash 256 (d8 ik) die jij had in je eerste flashcart IA, want nu is er een 3.03 driver, maar ik denk dat die voor de EZ flash II is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283 schreef op 11 april 2004 @ 12:26:
Tweakerrr, weet jij welke drivers je meot hebben voor de EZ-flash 256 (d8 ik) die jij had in je eerste flashcart IA, want nu is er een 3.03 driver, maar ik denk dat die voor de EZ flash II is?
Dat het mooie van de EZ-Flash carts, je kan de laatste driver gewoon met de oude carts gebruiken. Ze blijven 100% downwards compatible. ;)

Maak eerst een backup van je programma's en savegames en formatteer de cart met de nieuwste software. Dan krijg je ook het nieuwe boot-menu in kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piemail
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01-2021
Weet iemand hoe ik van een txt bestand een e-book kan maken die ik kan lezen op mijn gba? Ik wil mezelf namelijk wat frustraties besparen als ik op vakantie ga en een walkthrough meenemen. Een e-book heeft ook gewoon .gba als extensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand al wat andere emulators geprobeert ?

Ik zag namelijk iets van een snes en sms emulator maar had niet de tijd (lees zin komt door het weer) om te testen .

en is de gbc al te emuleren in kleur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

piemail schreef op 13 april 2004 @ 22:11:
Weet iemand hoe ik van een txt bestand een e-book kan maken die ik kan lezen op mijn gba? Ik wil mezelf namelijk wat frustraties besparen als ik op vakantie ga en een walkthrough meenemen. Een e-book heeft ook gewoon .gba als extensie.
Met deze tool kan je een .GBA bestand maken met je eigen tekst erin.
http://members.optushome.com.au/dancotter/ebook.htm

Bewaar je tekstbestand in ASCII als text.txt

En start dan make_rom.bat

Veel succes met je EZ-Flash! :*)

P.S.
http://www.bookreader.co.uk nog een uitgebreide bookreader met geluid en plaatjes.
Een stapel kant-en-klare ebooks kan je hier downloaden:
http://www.arcadeathome.com/roms/index.php?gbaE

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 15831 op 14-04-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piemail
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01-2021
Anoniem: 15831 schreef op 14 april 2004 @ 20:21:
[...]

Met deze tool kan je een .GBA bestand maken met je eigen tekst erin.
http://members.optushome.com.au/dancotter/ebook.htm

Bewaar je tekstbestand in ASCII als text.txt

En start dan make_rom.bat

Veel succes met je EZ-Flash! :*)

P.S.
http://www.bookreader.co.uk nog een uitgebreide bookreader met geluid en plaatjes.
Bedankt voor de hulp! Ik ga binnenkort beginnen aan mn eerste e-book :) (En zodra hij af is post ik 'm natuurlijk hier om er even mee te pronken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 15:43
Ik heb sinds gisteren ook een ez flash advance (256 mb kaartje). Maar ik heb 1 probleempje:

- Ik start windows op
- Ik start ez flash advance client
- Ik pleur de roms op mn gameboy (en kan deze ook spelen)

Maar als ik dan weer ez flash advance client opstart dan "ziet" hij mn gameboy niet. Ik moet dan eerst windows opnieuw starten en dan "ziet" hij hem weer. Ik denk dat het een USB probleempje is ofzo, iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwinf schreef op 16 april 2004 @ 10:37:
Ik heb sinds gisteren ook een ez flash advance (256 mb kaartje). Maar ik heb 1 probleempje:
Even voor de duidelijkheid, een ez flash advance is een totaal ander product dan de EZ-Flash II PS die met een losse reader werkt.
- Ik start windows op

Maar als ik dan weer ez flash advance client opstart dan "ziet" hij mn gameboy niet. Ik moet dan eerst windows opnieuw starten en dan "ziet" hij hem weer. Ik denk dat het een USB probleempje is ofzo, iemand???
Werkt het wel wanneer je de Gameboy van de PC loskoppelt?
Is er pas iets veranderd aan je PC, software of hardware?

Het kan ook zijn dat je USB poort kapot is gegaan, dit komt vaker voor bij niet geaarde PC´s in combinatie met een ez flash advance kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Anoniem: 15831 schreef op 16 april 2004 @ 21:46:
[...]

Even voor de duidelijkheid, een ez flash advance is een totaal ander product dan de EZ-Flash II PS die met een losse reader werkt.

[...]

Werkt het wel wanneer je de Gameboy van de PC loskoppelt?
Is er pas iets veranderd aan je PC, software of hardware?

Het kan ook zijn dat je USB poort kapot is gegaan, dit komt vaker voor bij niet geaarde PC´s in combinatie met een ez flash advance kabel.
Zoals je kunt lezen werkt het allemaal wel, maar elke windows-sessie maar 1 keer. Dus na een reboot werkt het gewoon weer, de usb poorten zijn niet kappot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82465

gerwinf schreef op 16 april 2004 @ 10:37:

- Ik start windows op

Misschien helpt het als je hem dan de 2de keer in een andere usbpoort stopt.
Ook werkt het bij mij het beste als ik eerst de gba aanzet, en dan pas de efa client opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Prik je hem in een USB-hub, of direct op een poort van je computer? Kan schelen, namelijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Ik plug hem gewoon in de usb poort van mn systeem. Ik zet eerst de gba aan om connectie te maken (start+select) en start dan pas het programma op.
Een collega heeft ook een usb-set voor zn gba (van een ander type) en heeft precies hetzelfde.

Als ik van usb poort wissel dan ziet hij hem wederom 1 keer.

[ Voor 12% gewijzigd door gerwinf op 19-04-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Laatst online: 30-05 23:43

WhiteDog

met zwarte hond

Kan iemand me vertellen welke kit ik best koop (512 Mb). Ik heb mijn GBA SP nog niet (65euro met 2 games erbij :P, 2e hands) en weet niet echt wat kopen... de hele thread doorlezen is even teveel van het goede (al die flasher namen lijken zo op elkaar :|)

Liefst een winkel in België of Nederand zodat ik met overschrijving kan betalen... dat het dan 10 euro duurder is boeit me niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
WhiteDog schreef op 24 april 2004 @ 01:51:
Kan iemand me vertellen welke kit ik best koop (512 Mb). Ik heb mijn GBA SP nog niet (65euro met 2 games erbij :P, 2e hands) en weet niet echt wat kopen... de hele thread doorlezen is even teveel van het goede (al die flasher namen lijken zo op elkaar :|)

Liefst een winkel in België of Nederand zodat ik met overschrijving kan betalen... dat het dan 10 euro duurder is boeit me niet zo :)
kijk eens op http://www.gbashop.nl/ die verkopen ook flashers, en ze zitten in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

addictive schreef op 24 april 2004 @ 10:20:
[...]

kijk eens op http://www.gbashop.nl/ die verkopen ook flashers, en ze zitten in NL
Die vind ik toch wel extreem duurder dan goodylands... met het verschil kan ik zelfs een VISA kaart aanvragen :P

Ze hebben wel alle flashers...

Is er een aanrader of maakt het geen zak uit welke je eigenlijk koopt?

• Flash2Advance 128 en 256 Megabit
• Flash2Advance Ultra 256, 512 en 1024 Megabit
• EZ-Flash Advance 128 en 256 Megabit
• Extreme Flash Advance 256 Megabit
• Flash Advance xtreem 512 Megabit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

WhiteDog schreef op 24 april 2004 @ 12:00:
[...]

Die vind ik toch wel extreem duurder dan goodylands... met het verschil kan ik zelfs een VISA kaart aanvragen :P

Ik mis in je opsomming de EZ-Flash Advance 512 Megabit ;) (ook in powerstar uitvoering verkrijgbaar sinds kort).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WhiteDog schreef op 24 april 2004 @ 01:51:

Als je snel bent kan je nog meedoen met de inkoopactie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112419

Helaas is de inkoopaktie gesloten... wilde ook nog 1 bestellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Anoniem: 15831 schreef op 26 april 2004 @ 20:58:
[...]

Als je snel bent kan je nog meedoen met de inkoopactie:

Liever niet omdat ik nog nooit aan een inkoopaktie heb meegedaan... maar ik las dat je er een paar extra ging bestellen, misschien kunnen we wel iets tussen ons apart regelen? Ik betaal vooruit dus dat kan vast geen probleem voor je zijn :)

add me effe op msn dan kunne we wat regelen ofzo? msn: whitedog@how2.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
WhiteDog schreef op 26 april 2004 @ 21:51:
[...]

Liever niet omdat ik nog nooit aan een inkoopaktie heb meegedaan... maar ik las dat je er een paar extra ging bestellen, misschien kunnen we wel iets tussen ons apart regelen? Ik betaal vooruit dus dat kan vast geen probleem voor je zijn :)

add me effe op msn dan kunne we wat regelen ofzo? msn: whitedog@how2.be
Doe gewoon lekker aan die IA meer Tweakerrrr heeft er al meerdere gehouden, hoef je je echt niet ongerust om te maken. Je kan er ook zeker van zijn dat het geen maanden duurt bij zijn acties....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Pewwy schreef op 27 april 2004 @ 07:34:
[...]
Doe gewoon lekker aan die IA meer Tweakerrrr heeft er al meerdere gehouden, hoef je je echt niet ongerust om te maken. Je kan er ook zeker van zijn dat het geen maanden duurt bij zijn acties....
Je hebt me overtuigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

Anoniem: 15831 schreef op 14 april 2004 @ 20:21:
[...]

Kun je die ebooks ook weer makkelijk terugzetten naar txt bestanden? Ik ben nl nog steeds op zoek naar leuke ebooks voor m'n GP32.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kareltje_de_grote schreef op 27 april 2004 @ 12:19:
[...]
Kun je die ebooks ook weer makkelijk terugzetten naar txt bestanden? Ik ben nl nog steeds op zoek naar leuke ebooks voor m'n GP32.
Alle e-books voor de GBA die ik totnutoe ben tegen gekomen slaan de teksten ongecomprimeerd op. Dus met een simpele hex-editor (UltraEdit bijvoorbeeld) kan je zo de tekst eruit copieeren.

Maar voor gratis ebooks raad ik je te kijken naar Project Gutenberg

Offtopic: Hoe gaat het met de GP32? Nog veel nieuwe ontwikkelingen? (Is er een andere thread voor?)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 15831 op 27-04-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
gerwinf schreef op 19 april 2004 @ 17:06:
Ik plug hem gewoon in de usb poort van mn systeem. Ik zet eerst de gba aan om connectie te maken (start+select) en start dan pas het programma op.
Een collega heeft ook een usb-set voor zn gba (van een ander type) en heeft precies hetzelfde.

Als ik van usb poort wissel dan ziet hij hem wederom 1 keer.
Probleem heeft zichzelf opgelost...weet alleen niet hoe! :D

Heb alleen nog een savegame probleempje met The Sims Bustin Out, maar daarvoor moet je schijnbaar een onvindbare ips patch installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113071

www.techtronic.nl al geprobeerd?
WhiteDog schreef op 24 april 2004 @ 12:00:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 06:59
EZF - Advance USB Flasher Kit 256 MB
ik wil deze dus kopen
daarmee kan ik gewoon backups mee spelen neem ik aan?
en hoeveel spellen kunner er op een 256? 4 neem ik aan (4x 64mb)

[ Voor 23% gewijzigd door donald_dick op 13-05-2004 00:00 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

donald_dick schreef op 12 mei 2004 @ 23:57:
EZF - Advance USB Flasher Kit 256 MB
ik wil deze dus kopen
daarmee kan ik gewoon backups mee spelen neem ik aan?
Ja, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken?
en hoeveel spellen kunner er op een 256? 4 neem ik aan (4x 64mb)
4 ja, 5 ook, 6 ook, en als je erg kleine games hebt gaat 7 misschien ook nog wel lukken. Overigens zijn er ook 128Mb games dus dan blijft het al snel bij 2 steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113882

ik heb een nieuw EZ-Flash II Power Star, 256mb for Gameboy Advance (SP). Is er iemand geinteresseed? (Euro 111,00?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97730

Nou heeft mijn vader voor de gein een flash-kaartje met docking-station uit china meegenomen.
Werkt perfect, maar het probleem is dat ik geen game-saves kan maken, en dat is dus behoorlijk frustrerend.
Is er een bepaald bestand voor nodig? Of heeft het iets met de batterij in de kaart te maken? ( :X ook maar ergens gelezen)

Het gaat om een setje van SAGAME --> www.sagame.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-06 05:32
Anoniem: 113882 schreef op 14 mei 2004 @ 02:01:
ik heb een nieuw EZ-Flash II Power Star, 256mb for Gameboy Advance (SP). Is er iemand geinteresseed? (Euro 111,00?).
Welkom op GOT.

Je kan dit beter in vraag en aanbod op de frontpage zetten.
Anoniem: 97730 schreef op 14 mei 2004 @ 19:29:
Nou heeft mijn vader voor de gein een flash-kaartje met docking-station uit china meegenomen.
Werkt perfect, maar het probleem is dat ik geen game-saves kan maken, en dat is dus behoorlijk frustrerend.
Is er een bepaald bestand voor nodig? Of heeft het iets met de batterij in de kaart te maken? ( :X ook maar ergens gelezen)

Is dit bij een bepaald spel of bij alle spellen, want bij bijvoorbeeld mario & luigi superstar saga moet je de rom eerst patchen voordat je kan saven.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97730

victenn schreef op 15 mei 2004 @ 14:20:
Is dit bij een bepaald spel of bij alle spellen.
Ik heb gisteren idd gezien dat bij bepaalde spellen wel een save wordt gemaakt. Maar nu heb ik hier bijv. donkey kong country, waarbij meerdere save games kunnen worden gemaakt. Maar na het spel opnieuw opgestart te hebben, is de save weg. :(
Die patches worden natuurlijk niet bij het spel bijgevoegd? :X En hoe gaat dat dan in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Help....
Hoe kan ik een pokemon rom in pokemon colloseum gebruiken?
gba crasht nadat ik hem wil laten starten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PhoeniXnr1 schreef op 18 mei 2004 @ 16:31:
Help....
Hoe kan ik een pokemon rom in pokemon colloseum gebruiken?
gba crasht nadat ik hem wil laten starten :S
OF het kan niet.
OF je moet GEEN bootmenu op de cart zetten (staat in het menu van de writer (werkt meestal bij spellen waarbij je de GBA moet aan/uit zetten om een link te maken
nadeel van geen menu is, dat je maar 1 game op je cart kan hebben.

/me me heeft gister Pokemon Sappire voor 10 euro gekocht inc doosje enz :) (slechts 2 uur gespeeld) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb er nog eentje geprobeerd, maar dan krijg ik een melding
op mijn gba dat de save file corrupt is. dus werkt niet echt.
Dan misschien toch maar kopen O-)
Maar is die het wel waard om te kopen....????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PhoeniXnr1 schreef op 18 mei 2004 @ 17:06:
Heb er nog eentje geprobeerd, maar dan krijg ik een melding
op mijn gba dat de save file corrupt is. dus werkt niet echt.
Dan misschien toch maar kopen O-)
Maar is die het wel waard om te kopen....????
Jezeker, als je de andere pokemon games vet vond :)

Gotta Catch em all he :D

Als je trouwens die save file corrupt error krijgt moet je een IPS patch zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Ik heb nu al een jaartje een F2A 256mbit USB... ik heb sinskort m'n pc geformat en ik wil nu weer m'n F2Awriter er weer opzetten... ik gebruikte vroeger 1.1 :s .
Nu zal ik de F2APowerWriter 2.12 op net staan....
Als ik die install... en m'n gba aansluit gebreurt er niks...
Ik heb nieuwe USb driver gedownd... maar da zijn geweun paar bestandjes in mapje.. wat moet ik ermee doen?
Ik wil graag nieuwe dingen weer opzetten...
Hulp.. dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Laatst online: 13:28
Anoniem: 97730 schreef op 14 mei 2004 @ 19:29:

Misschien beetje rare vraag, maar wat betaal je nou ( in euro's) voor een flash-setje in china? Want ik ken iemand die ook wel voor mij er daar 1 vandaan kan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 09:08

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Vorige inkoopactie producten gaan binnenkort dus op den mat vallen, ben erg benieuwd naar mijn dingetje :) IA Starter (tweakerrrr) van de vorige heeft hier een nieuwe inkoopactie staan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Koetjeboe op 18-05-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

Nou de eerste schijnen al geleverd te zijn helaas behoor ik nog niet tot de eersten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 09:08

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja, ik heb hem dus al wel binnen :+ Zo'n EZ-Flash II 256 MBit ding, en kan niet anders zeggen dan dat ie perfect werkt. Installatie verliep simpel en vlekkeloos, roms erop zetten was ook een eitje (al had ik eerst wel chinese namen maar dat was simpel gefixed :+) en inmiddels ook al beetje zitten kloten met savegames backuppen etc, werkt ook prima....kortom, ben erg tevreden :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.