Het Grote GameCube Topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.010 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

voor hoeveel kan ik me oude gamecube verkopen ? (zwart + 1controller, sins december ) ? iemand suggestie ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
In de winkel is zoiets 199,- plEuro, denk wel dat je het kan verkopen voor 170 of 180 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Je koopt nu een nieuwe voor €199 met een game, wie gaat er dan €170 geven voor een 2ehandse zonder game :?

Denk dat je er niet meer dan €100 voor kan vragen, want er zitten geen games bij en hij is 2ehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:25

Wom

Anoniem: 34169 schreef op 19 April 2003 @ 16:44:
[...]
Oja? Hoe kan dat nou? Want dan zou de modchip dus de hele werking van het apparaat zo veranderen, dat de laser andersom gaat lezen. Dan zou je dus alleen maar kopien kunnen spelen. Ik weet het niet maar wat je zegt snijd dus geen hout. Volgens mij kan je niet door een chip de laser omdraaien, maar als het dus wel zou kunnen dan zou ie geen legale games meer kunnen lezen... Of zit er ook herkenningssoftware bij, die kijkt of het een illegale titel is :? :X
Hoe de werking precies is, weet ik niet, zit niet zo in het modchip circuit. Maar dat van die omgedraaide lezer klopt wel want Microsoft wilde voorkomen dat je een standaard DVD speler in je Xbox kon steken (blijft toch beetje PC-componenten natuurlijk ;) ) en ook voor de beveiliging was dit gedaan. Ik heb dit gelezen in de eerste editie van OXM als ik me niet vergis. Volgens mij stond het ook in dat blaadje dat je kreeg bij de Xbox toen je dat JP3 pakket had.
Anoniem: 34169 schreef op 19 April 2003 @ 16:44:
Dan heb ik het niet over AudiRS4 want die heeft wel degelijk goed genuanceerde en beargumenteerde kritieken :)
Dank voor het compliment :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier mensen wat info over de nieuwe Star Wars game voor de cube. :)
Star Wars:Rogue Squadron 3: Rebel Strike

Developer: Factor 5
Publisher: Lucasarts
Platform: Nintendo Gamecube

The third outing for the Rogue Squadron series and the second on Gamecube, exploring a wider variety of environments around the middle third of the Star Wars universe including the moons of Endor and perhaps the battle of Hoth. Development duties are handled as usual by Factor 5. screens set to appear on April 22nd
Mmm ben benieuwt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

AudiRS4 schreef op 19 April 2003 @ 18:35:
[...]

Hoe de werking precies is, weet ik niet, zit niet zo in het modchip circuit. Maar dat van die omgedraaide lezer klopt wel want Microsoft wilde voorkomen dat je een standaard DVD speler in je Xbox kon steken (blijft toch beetje PC-componenten natuurlijk ;) ) en ook voor de beveiliging was dit gedaan. Ik heb dit gelezen in de eerste editie van OXM als ik me niet vergis. Volgens mij stond het ook in dat blaadje dat je kreeg bij de Xbox toen je dat JP3 pakket had.

[...]

Dank voor het compliment :)
Eh ja, maar hoe zou het dan kunnen dan dat er gewone dvd films in af te spelen zijn? Hmm on the other hand, de panasonic versie van de GC kan ook dvd's afspelen.
kweenie meer hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zo, ff geld overgemaakt naar Dimension Plus voor Zelda TWW Special Edition. Wordt toch wel spannend nu :)

En Luigi's Mansion is wel grappig, hoewel ik blij ben dat ik er de volle prijs niet voor hoefde te betalen :)

De Battle of Hoth zat al in Rogue Squadron en in Rogue Leader. Kunnen ze niet es wat nieuws verzinnen? :/

[ Voor 22% gewijzigd door Glitch op 19-04-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
Kirby's Air Ride details
Following the philosophy of Smash Brothers, the controls are extremely simple (analog stick and A button), so anyone can learn to play the game. The player will control Kirby on his warp star with the analog stick; acceleration is automatic. When the A button is pressed, Kirby will push the warp star to the ground to slow down. However, as you brake, your warp star charges up, allowing you to perform a charge dash when you release the button. When there are enemies, the A button activates Kirby's copy ability, allowing you to suck up enemies and use their attacks. Depending on the situation, different combinations of the analog stick and A button perform various tricks.

The images suggest that there are at least two types of multiplayer games: a battle mode and a racing mode.
ps. zijn er nog mensen geinteresseerd in Winning Eleven 6: Final Evo ?
Ik ga volgende week bestellen dus als er meer mensen zijn die er 1 willen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Die is japanse regio lockt hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Glitch schreef op 19 April 2003 @ 19:26:
Zo, ff geld overgemaakt naar Dimension Plus voor Zelda TWW Special Edition. Wordt toch wel spannend nu :)

En Luigi's Mansion is wel grappig, hoewel ik blij ben dat ik er de volle prijs niet voor hoefde te betalen :)

De Battle of Hoth zat al in Rogue Squadron en in Rogue Leader. Kunnen ze niet es wat nieuws verzinnen? :/
Er zijn geruchten dat je kunt vliegen + op de grond spelen misschien daarom? :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Glitch schreef op 19 April 2003 @ 19:26:
Hoth zat toch in Shadows of the empire en in Rogue Squadron?

Ik meen trouwens dat Rogue Leader 3 zich afspeelt in episodes 1 tm 3...

De enige GC waarop gecheat werd is de Panasonic Q. Omdat deze normale DVD(-R)'s aankan.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Phusebox schreef op 19 April 2003 @ 19:26:
Kirby's Air Ride details

[...]

ps. zijn er nog mensen geinteresseerd in Winning Eleven 6: Final Evo ?
Ik ga volgende week bestellen dus als er meer mensen zijn die er 1 willen...
jep ik doe wel mee.
Mail me maar weer even dan als je hoeveelheid weet etc.
Kan ik de usb memcard ook es gebruiken :)

Over kirby's airride. Mja kweenie, lijkt me nog steeds niet zo'n erg toffe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ik zat net weer ff als zeldageile freak te surfen op zoek naar muziek nieuws en andere facts, tot ik een walktrough voor de Master Quest tegen kwam. Wetende dat de game wel degelijk verschillen had met OOT besloot ik toch maar ff te lezen:
I've started the game...now what do I do?
Go outside. You'll see Saria. And THIS time, you CAN kill her! In fact, it's crucial to the progression of the game, so you better do it. After you lop her head off, the owl will fly over, yell "LET'S SEE HOW YOU LIKE IT" and start pecking you in the head about a billion times. The trick here is to slash at him successfully 11 times in a row while he's sitting on your head. After you succeed in destroying the owl, Mido will come over smiling and say, "Hey, I never liked that bird! You're cool! Let's be friends!" And then he'll let you pass to the Great Deku Tree.
Jah dat hadden jullie mooi niet gedacht he :D :+
Lees het hele verhaal hier

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 19-04-2003 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

lijkt me eerder een hoax...

EDIT: |:( beter lezen Evil

[ Voor 37% gewijzigd door Collaborator op 19-04-2003 23:26 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

schnumi schreef op 19 April 2003 @ 15:37:
[...]

Euh hoe bedoel je leg uit? :)
Omdat in Nederland mensen met een cube 3,6 spellen per console kopen, dus meer dan mensen met een ps2. In de VS (waar kopieren niet zo'n issue is) kopen mensen met een ps2 7,7 spellen per console, vergeleken met nederland een stuk meer dan welke console dan ook. Ik denk dus dat je (deels) gelijk hebt over het kopieergedrag onder ps2 eigenaren.
Wat ik trouwens al helemaal niet snap is wat al die xbox en ps2 fanboys hier doen. Ik bedoel heb je niks beters te doen dan ons te vervelen? Zegt wel weer wat over de gebruikers van die consoles IMO
Weet niet of me hierdoor aangesproken hoor te voelen maar de zelfingenomenheid van sommige mensen in dit topic is minstens zo irritant als 'die xbox en ps2 fanboys '...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

mijn gamecube flipt heel erg tijdens metroid hoor je hem heel hart tikken die lens tegen het plastic aan en hij moet heel erg veel laden soms staat hij een kleine 15 seconden te laden voordat er een deur open gaat bij metroid
ook bij resident evil 0 doet hij zulk soort dingen soms zegt hij ook dat mijn memery kaart niet te lezen is en dan probeer ik het nog eens zonder iets te doen en dan kan hij het wel
verders wordt hij heel erg heet terwijl de fan gewoon draait
iemand een idee of gewoon nintendo bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 34043 schreef op 20 April 2003 @ 03:27:
mijn gamecube flipt heel erg tijdens metroid hoor je hem heel hart tikken die lens tegen het plastic aan en hij moet heel erg veel laden soms staat hij een kleine 15 seconden te laden voordat er een deur open gaat bij metroid
ook bij resident evil 0 doet hij zulk soort dingen soms zegt hij ook dat mijn memery kaart niet te lezen is en dan probeer ik het nog eens zonder iets te doen en dan kan hij het wel
verders wordt hij heel erg heet terwijl de fan gewoon draait
iemand een idee of gewoon nintendo bellen
klinkt als een duidelijk geval van nintendo bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Modbreak:
Ontopic!

[ Voor 57% gewijzigd door White Dust op 20-04-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:
Ontopic!

[ Voor 20% gewijzigd door White Dust op 20-04-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Weet iemand trouwens of bij de Europese versie van Zelda een Vip code zal zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KunDun schreef op 20 April 2003 @ 08:11:
Weet iemand trouwens of bij de Europese versie van Zelda een Vip code zal zitten ?
Tuurlijk, zit bij elke door Nintendo zelf uitgegeven game :)
Anoniem: 28484 schreef op 20 April 2003 @ 02:23:
[...]

Weet niet of me hierdoor aangesproken hoor te voelen maar de zelfingenomenheid van sommige mensen in dit topic is minstens zo irritant als 'die xbox en ps2 fanboys '...
Het heet toch niet voor niets Het Grote GameCube Topic deel 27 :? Ik bedoel dan mogen we toch lekker zelfingenomen onder elkaar zijn? Heeft niemand last van, alleen de fanboys die hier gaan oreren over de xbox/ps2 vinden dat irritant, naja dan moeten ze hier toch ook maar niet komen he?
Ik ga me echt niet anders gedragen hier omdat jullie je daar toevallig aan storen. Ik kan namelijk niet zeggen dat jij hier ook maar één nuttige bijdrage hebt geleverd.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 20-04-2003 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 20 April 2003 @ 09:18:
[...]

Tuurlijk, zit bij elke door Nintendo zelf uitgegeven game :)

[...]
Het heet toch niet voor niets Het Grote GameCube Topic deel 27 :? Ik bedoel dan mogen we toch lekker zelfingenomen onder elkaar zijn? Heeft niemand last van, alleen de fanboys die hier gaan oreren over de xbox/ps2 vinden dat irritant, naja dan moeten ze hier toch ook maar niet komen he?
Ik ga me echt niet anders gedragen hier omdat jullie je daar toevallig aan storen. Ik kan namelijk niet zeggen dat jij hier ook maar één nuttige bijdrage hebt geleverd.
Wat een arrogant ventje ben jij zeg. Ten eerste houd ik nergens een pro-ps2/xbox verhaal dus fanboy? Ik heb gvd zelfs een GC met zelda en metroid waar ik helemaal lyrisch over ben, dus ik kom ook in dit topic en ik stoor me er wel aan.

Ik probeer alleen de 'fanboy' achtige anti-ps2/xbox-eigenaar opmerkingen wat te relativeren en op een nette manier een beetje tegengas te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484 schreef op 20 April 2003 @ 10:34:
[...]

Wat een arrogant ventje ben jij zeg. Ten eerste houd ik nergens een pro-ps2/xbox verhaal dus fanboy? Ik heb gvd zelfs een GC met zelda en metroid waar ik helemaal lyrisch over ben, dus ik kom ook in dit topic en ik stoor me er wel aan.

Ik probeer alleen de 'fanboy' achtige anti-ps2/xbox-eigenaar opmerkingen wat te relativeren en op een nette manier een beetje tegengas te geven.
Ok dan is het mijn fout, maar dan hoef je je dus ook helemaal niet aangesproken te voelen als ik me afvraag wat alle xbox/ps2 fans hier doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 20 April 2003 @ 10:37:
[...]
Ok dan is het mijn fout, maar dan hoef je je dus ook helemaal niet aangesproken te voelen als ik me afvraag wat alle xbox/ps2 fans hier doen :)
Goed, maar het geeft voor mij wel de sfeer aan hier, stelletje militante GC-defenders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 50624 schreef op 19 April 2003 @ 19:32:
Die is japanse regio lockt hè?
jep WE6:FE is japans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 28484 schreef op 20 April 2003 @ 10:40:
[...]

Goed, maar het geeft voor mij wel de sfeer aan hier, stelletje militante GC-defenders :)
Haha, je weet toch, Nintendo fans zijn erom bekend dat ze ubertrouw zijn aan Nintendo en zich fel verzetten tegen de huidige regimes die hun heil zoeken in videogameland ;)

Lekker met MP trouwens, zoek me de pleuris naar de Chozo artifact in de Phazon Research. Er zijn er twee in dat gebied. Ben dus op zoek naar de corrupted invader.

Tevens hweeft een maatje van mij gisteren ook een GC gekocht met MP. Hij is ook al zo'n Metroid fan. Tevens kan ook hij niet wachten op Zelda.

Zelf heb ik gisteren een GBA <-> GC connection kabel gekocht. Maar leveren ze die dingen trouwens niet in het zwart? Nu heb ik een paarse tussen mijn zwarte kubus en witte GBA.

Hoeveel moet WE6 trouwens kosten Phuse?

[ Voor 4% gewijzigd door GZ op 20-04-2003 10:58 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die GC-GBA kabel hebbik ook nog niet innet zwart gevond :(

Hebbik alles zwart/grijs, zit er 1 zo'n paarse tussen :?

[ Voor 7% gewijzigd door Deddiekoel op 20-04-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

er zijn third party kabels in alle kleuren te verkrijgen bij de meeste Dixonswinkels. Persoonlijk kan me die connectivity echt heel erg gestolen worden, heb het even geprobeerd bij zelda, maar vond het nou niet echt om naar uit te kijken bij volgende spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 20 april 2003 @ 11:26:
Die GC-GBA kabel hebbik ook nog niet innet zwart gevond :(

Hebbik alles zwart/grijs, zit er 1 zo'n paarse tussen :?
Lelijk... Ik wacht wel tot ie er ook in het zwart is :7 Of tot ie echt onmisbaar is, bij de meeste spellen is het niet meer dan een gimmick en bij Zelda is het een leuke bonus, maar niet onmisbaar in feite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
Aan de mensen die ook een USB MC hebben:

Heeft 1 van jullie Pikmin?
Zoja, mag ik daar de savegame van?

Het is voor SSB:M, om een extra trophie te krijgen :P

Mail : BloodKnight_ut@hotmail.com :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 18:51

jOzh

Sweet dude!

BloodKnight schreef op 20 april 2003 @ 12:26:
Aan de mensen die ook een USB MC hebben:

Heeft 1 van jullie Pikmin?
Zoja, mag ik daar de savegame van?

Het is voor SSB:M, om een extra trophie te krijgen :P

Mail : BloodKnight_ut@hotmail.com :)
Je hebt mail :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 21:13
Omdat ik in het topic van de usb mem card geen reactie krijg, zal ik 't hier maar vragen.. :)

Is er iemand die Burnout heeft rondgespeeld of bijna heeft rondgespeeld en z'n savegame ter bechikking wil stellen aan mij? :) Heb geen zin om heel dat spel uit te spelen, maar wil wel eens wat nieuwe tracks en cars zien.. vandaar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 10:12
blakez schreef op 20 April 2003 @ 13:21:
Omdat ik in het topic van de usb mem card geen reactie krijg, zal ik 't hier maar vragen.. :)

Is er iemand die Burnout heeft rondgespeeld of bijna heeft rondgespeeld en z'n savegame ter bechikking wil stellen aan mij? :) Heb geen zin om heel dat spel uit te spelen, maar wil wel eens wat nieuwe tracks en cars zien.. vandaar.. :)
Jij hebt ook al mail wat een service toch weer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17

spaceboy

Op grote hoogte

Iemand een tip voor de (eerste?) Omega Pirate in MP? (al dan niet in zwarte balken) Of is er een andere plek waar MP vragen ondertussen moeten?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
spaceboy schreef op 20 april 2003 @ 17:10:
Iemand een tip voor de (eerste?) Omega Pirate in MP? (al dan niet in zwarte balken) Of is er een andere plek waar MP vragen ondertussen moeten?

Rag zn 4 armors eraf met supermissiles / powerbomb, als ie gaat teleporten om te rechargen in een phazon pool moet je em raggen met supermissiles d8 ik omdat ie dan te raken is.. je moet wel x-ray visor opdoen dan d8 ik.
Dit herhalen tot ie dood is.. zelf heb ik die kleine pirates die je aanvallen tijdens 't gevecht totaal genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:26
Weet iemand of Mario Party 4 al ergens goedkoper te verkrijgen is ?

Groetjes ( sorry da'k nie zo vaak langsfiets :P )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

RedruM schreef op 20 April 2003 @ 18:19:
[...]

Rag zn 4 armors eraf met supermissiles / powerbomb, als ie gaat teleporten om te rechargen in een phazon pool moet je em raggen met supermissiles d8 ik omdat ie dan te raken is.. je moet wel x-ray visor opdoen dan d8 ik.
Dit herhalen tot ie dood is.. zelf heb ik die kleine pirates die je aanvallen tijdens 't gevecht totaal genegeerd.
YEAH!!! Klasse! Ik heb 'm! Thanks! Helaas wordt 't kennelijk nog moeilijker... :) Ik moet 'm voor 3 mei wel uitgespeeld hebben, dus ik ga snel verder.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Woei, ben bezig alle chars te halen bij SSB:M :D. Heb nu erbij gehaald: Luigi, Dr. Mario, Young Link, Jigglypuff, Falco en Pichu

Ik vindt ze niet echt speciaal, de meeste zijn gewoon kloons met een truukje, zoals Dr. Mario en Pichu (Hoewel Pichu wel betere Melee attack heefts). De beste uit dat rijtje vindt ik dan toch Young Link omdat hij in zijn "Soo-wah" klap mensen kan vasthouden >:) ;).

Toch leuk als ik straks alle chars heb, wel een zwaar kut werkje, heb de hele dag Event 37 zitten spelen om vervolgens meteen te verliezen van Pichu, uit eindelijk toch gelukt :P. Leuk tijdsverdrijf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hehe, net weer twee Chozo items erbij gehaald. Die van de Phazon Mines in de research was wel sneaky. Althans, zette mij op het verkeerde spoor. Nu aleen de laatste nog. ...a GROVE of live lies in one of Tallon's far corners... Hopelijk vind ik die :Y) Maar WTF is een grove :?

Wat is er trouwens met onze andere regulars gebeurd? D3, ds, yamauchi...? Leven jullie nog een beetje? We missen jullie. :>

Edit: Ah, Babylon zegt een bosje... Op zoek naar een bosje leven dus.

Zo, hebben we die Meta Ridley ook weer even gekilled. Tevens tegen de laatste hoofdvijand gespeeld, maar niet gewonnen. Dat vervelende mannetje krijgen we dadelijk wel.

[ Voor 32% gewijzigd door GZ op 20-04-2003 23:21 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 22:08
Thx again _/-\o_

Dit nog even, MP uitgespeeld

87% - 34:17 ;)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

metroid is een leuk spel maar je moet er f&*5kin veel geduld voor hebben!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 15-06 20:15

rajackar

Blood Minister

whraaa!
bijna eternal darkness uitgespeeld. Wat een heerschspel is dat zeg :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Switch schreef op 20 April 2003 @ 21:37:
Woei, ben bezig alle chars te halen bij SSB:M :D. Heb nu erbij gehaald: Luigi, Dr. Mario, Young Link, Jigglypuff, Falco en Pichu

Ik vindt ze niet echt speciaal, de meeste zijn gewoon kloons met een truukje, zoals Dr. Mario en Pichu (Hoewel Pichu wel betere Melee attack heefts). De beste uit dat rijtje vindt ik dan toch Young Link omdat hij in zijn "Soo-wah" klap mensen kan vasthouden >:) ;).

Toch leuk als ik straks alle chars heb, wel een zwaar kut werkje, heb de hele dag Event 37 zitten spelen om vervolgens meteen te verliezen van Pichu, uit eindelijk toch gelukt :P. Leuk tijdsverdrijf :).
Ik vind Falco en Luigi echt heel relaxed. Falco is niet zo verschrikkelijk snel als Fox en zn smash move naar voren is erg goed, naar boven b ook (zelf mikken). Luigi is leuk spelen, lekker rondspringen en smashen.
edit: Jigglypuff is ook erg leuk als je een beetje oefent, er is niks zo leuk als winnen met Jigglypuff en dat verschrikkelijk victory-dansje aan de rest laten zien :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 21-04-2003 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ganondorf is juist 8) Die is heel sterk en heeft een beetje dezelfde moves als Captain Falcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

is alleen 10x zo traag.....

Mario all the way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 60967 schreef op 21 April 2003 @ 11:32:
is alleen 10x zo traag.....

Mario all the way :)
Jah dat wel maar als die je eenmaal pakt is het ook goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ganondorf is ook wel vet, kan lekkere sterke klapjes geven enzo :). Maar ik speel het liefst met Link :). Waarschjinlijk iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

nee jullie vergeten allemaal de beste 2:
Roy en Marth :)

Zij kunnen echt zo geod vechten
alleen spelen nOObs er vaak mee dus daarom vind iedereen ze kut want zelfs een noob kan daar me winnen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 21-04-2003 11:38 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik ben nu een van die twee aan het halen door met 14 Verschillende ventjes te spelen @ VS. Mode ;). Ze lijken me wel cool, maar Mr. Game & Watch lijkt me het coolst, maar die krijg je van je lang zal ste leven niet tenzij je 1000 potjes speelt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
GolbeZeromus schreef op 20 April 2003 @ 21:39:
Wat is er trouwens met onze andere regulars gebeurd? D3, ds, yamauchi...? Leven jullie nog een beetje? We missen jullie. :>
het onvermijdelijke begint. de HGGCT'ers van de oude stempel gaan ermee kappen. Mede ook door de fantástische sfeer hier van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 21 April 2003 @ 12:42:
[...]
het onvermijdelijke begint. de HGGCT'ers van de oude stempel gaan ermee kappen. Mede ook door de fantástische sfeer hier van de laatste tijd.
never give up... never surrender!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Switch schreef op 21 April 2003 @ 11:58:
Ik ben nu een van die twee aan het halen door met 14 Verschillende ventjes te spelen @ VS. Mode ;). Ze lijken me wel cool, maar Mr. Game & Watch lijkt me het coolst, maar die krijg je van je lang zal ste leven niet tenzij je 1000 potjes speelt :{
Valt best mee, gewoon clasic met elk character uitspelen. Is niet heel moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 21 April 2003 @ 12:48:
[...]

Hehe idd phuse. :) Ik ben dan ook nog van de "oude" garde maar ik ben toch niet van plan om ermee te kappen. :) Denk dat D³ gewoon druk is en de rest ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Whahaha, net Peach 805% damage gegeven! :D. Kan goed in Hyrule Temple, de onderste verdieping :D.

Was wel fun :D. Maar op een gegeven moment had ik er genoeg van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
waar staan eigenlijk die savegames?
ik zou namelijk graag een dikke smash brothers save game willen hebben... :)
bijvoorbeeld met alle characters unlocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 21 April 2003 @ 13:48:
+ alle levels of niet dan? Je hebt namelijk ook levels erin zitten van de N64 versie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ja natuurlijk ik wil dan wel gewoon ALLES geunlocked hebben

edit:
http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/save/32502.html
ik ga ze nu ff bekijken en kijken of ze werken... maar als ze dus werken zou dat wel zupah zijn!

[ Voor 59% gewijzigd door Fubaruba op 21-04-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 21 April 2003 @ 13:48:
Deddiekoel komt binnenkort met een GameCube site met een sectie voor savegames. Tot die tijd zullen ze wel random in dit topic gedumpt worden aangezien er geen nieuw topic gemaakt mocht worden :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ow ow ow ow ow wachten duurt zolang nog bijna 2 week tot het 3 mei is :( ik kan niet wachten om m'n Silver GameCube met Zelda op te gaan halen... :D nouja dan heb ik nog mooi 2 week de tijd om me Xbox kwijt te raken..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen Nintendo kan weer gaan domineren als ze het goed doen. :)
Reeds een tijdje gonst het gerucht door de wandelgangen dat de Playstation 3 gameconsole gebruik zal gaan maken van een revolutionaire chip, Cell genaamd. Deze chip zou vele malen sneller zijn dan de huidige snelste processoren en uit tientallen kleine, samenwerkende processortjes bestaan. Vandaag is op IGN te lezen dat de Playstation 3 deze Cell-chip echter niet zal gebruiken omdat de chip pas in 2007 klaar zal zijn en Sony de console eerder op de markt wil hebben.

According to the reports, Kutaragi mentions that final production of the "Cell" chip, originally thought to be used in the PlayStation 3, may not be ready until 2007. He also confirms that the CPU in the PlayStation 3 will in fact not be the Cell processor, contrary to earlier reports.

Verder is er nog wat nieuws omtrent de Playstation 3. Zo heeft Electronic Arts aangekondigd dat het de game Mountain Biking Cross op de Playstation 3 zal verschijnen, ergens in 2005. Het ziet er dus naar uit dat 2005 ook het jaar gaat worden waarin deze gameconsole gelanceerd gaat worden. Niet alleen EA heeft al plannen voor de Playstation 3, ook Rockstar. Deze firma heeft namelijk aangekondigd dat de volgende GTA game in 2004 voor de PS2 zal verschijnen en dus niet tegen het eind van dit jaar zoals Take2 eerder bekend maakte. De daaropvolgende GTA game zal echter in 2005 verschijnen en op het PS3 platform haar opwachting maken. Lees hier meer over deze kwestie.
Ik ben benieuwt wat Sony nu gaat doen. Want ze moeten nu dus wel met een andere proc komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 20 april 2003 @ 21:39:
Hehe, net weer twee Chozo items erbij gehaald. Die van de Phazon Mines in de research was wel sneaky. Althans, zette mij op het verkeerde spoor. Nu aleen de laatste nog. ...a GROVE of live lies in one of Tallon's far corners... Hopelijk vind ik die :Y) Maar WTF is een grove :?
Die in de Phazon mines duurde bij mij ook een tijdje, 3x in de rondte gelopen. Dacht echt dat dat artifact ergens bij de
Omega Pirate
zou liggen. Nee dus. Grove = groeve zou ik gokken trouwens :) A grove of Life, hmm misschien is dat wel het gebied dat
Life Grove
heet :Y) Jaha ze zijn pittig die aanwijzingen ;) Eén vd mooiste gebieden in het spel IMO.
Zo, hebben we die Meta Ridley ook weer even gekilled. Tevens tegen de laatste hoofdvijand gespeeld, maar niet gewonnen. Dat vervelende mannetje krijgen we dadelijk wel.
Heel goed, heel goed. Kun je binnenkort aan een 24% run beginnen GZ B)
daFubar schreef op 21 april 2003 @ 12:42:
Onvermijdelijk dat je het wel eens zat wordt natuurlijk, maar ik ben er nog! :Y) Dat ds en yam hier niet meer komen heeft echter een heel andere reden! ds en yam zijn voor het laatst gezien vertrekkend naar Hawaii om daar samen hun leven door te brengen na het ontdekken van diepe gevoelens voor elkaar op de vorige Cube Party. Ik wens ze veel geluk samen.

Hier een beeld van vroeg op de avond (toen ze beiden hun kleren nog aan hadden), genomen met Barry's speciale ThoughtCam®.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/cubeparty.jpg
Check ook mijn speciale gepatenteerde D³ grip - middelvinger op de R-knop en wijsvinger op de Z-knop. Inmiddels een razend succes onder alle pro Cube spelers.
Phusebox schreef op 21 april 2003 @ 12:48:
By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, I shall avenge you! :P

Heb nog een icon van die film (waar niet van :D) ook omdat deze vent zo op een baas uit MP lijkt :)
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/gq_rock.gif

Ow ja wilde ook nog even zeggen dat ik het zeilen in Zelda GEWELDIG vind terwijl iedereen maar dan ook iedereen er op loopt te zeiken. Tuurlijk, je doet weinig, maar de heerlijke muziek, de wind door je haren (muts), het flapperende zeil, de meevliegende meeuwen, de voorbijscherende wolken, een ondergaande zon die het water rood kleurt en in de verte een onbekende bestemming die langzaam kleur krijgt. Hoe kun je dat nou niet fantastisch vinden?! Stelletje emotieloze gamers van tegenwoordig :P Ik zou haast een groene muts opzetten en er met de boot vandoor gaan alleen groene mutsen staan mij niet. Ben blij dat ik nog van dit soort dingetjes kan genieten *snif*

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.berghorst/zeldavet3.gif
Voort Link, voort! Red de wereld jij onverschrokken dappere kleine dreumes! Yiha!

//edit

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Goed nieuws voor onze streng religieuze HGCT posters! Christian Console Game Reviews heeft Metroid Prime gezegend met een 99%!
Appropriateness:

Although Metroid Prime is violent, and it does have bloodshed, the creatures that are being killed are mostly insects, and are purely made of science fiction, nothing else. These creatures include the devious Space Pirates, the only humanoids in the game, and the frightening Metroids, a parasitic life-form known only for it's energy gatering tendrils.

However, the game's creatures are rather startling at times, and can be very shocking to almost cute. The environments range from a gothic type lair to some of the most beautiful environments that have ever been constructed in a game.

The puzzles are also challenging, and there are also ghosts incorporated in the story of the game. Overall, the game is not appropriate for youngsters or anyone easily frightened. Think twice before handing this game to a nine-year-old.
;)

Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots

[ Voor 24% gewijzigd door Dyxtra op 21-04-2003 15:28 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Haha fantastische post. _/-\o_ Idd ik vind het zeilen ook fantastisch alles is zo vet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 15:51
phuse.. hoe duur is WE6 dan als jij t importeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

schnumi schreef op 21 april 2003 @ 13:15:
[...]

Hehe idd phuse. :) Ik ben dan ook nog van de "oude" garde maar ik ben toch niet van plan om ermee te kappen. :) Denk dat D³ gewoon druk is en de rest ook. :)
Ik ben volgens de stats ook van de oude garde maar ik merk wel dat ik steeds minder ga posten , omdat er de laatste tijd wel een sfeer is geweest die me niet zo aanstond maar het is allemaal alweer aan de beterende hand als ik de boel zo zie dus ik heb goede hoop dat alle die-hard weer spoedig onder ons zullen zijn.

Ook valt het me op dat dit topic lang niet zo hard gaat als de voorgaande toppics ondanks het feit dat zelda er bijna is en iedreen aan de MP zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Glorix Jim schreef op 21 April 2003 @ 15:40:
phuse.. hoe duur is WE6 dan als jij t importeert?
75 euro ongeveer... en dan heb je em wel binnen een week (mits je op tijd geld overmaakt naar mij toe)
ik wil morgen ofzo bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
HAHAHA d3 meesterpost!!!

enne... op gamefaqs kun je dus die savegame van supersmash bros krijgen. mr. game and watch is echt SUPERvet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 21 April 2003 @ 15:49:
HAHAHA d3 meesterpost!!!

enne... op gamefaqs kun je dus die savegame van supersmash bros krijgen. mr. game and watch is echt SUPERvet!!!
welke savegame heb je dan? want bij mij vreet ie em niet

edit: lamaar, ik dacht dat ze allemaal US waren maar eentje is PAL

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Damn, ik zit dus te twijfelen of ik Zelda, Enter The Matri of Splinter Cell (:X) zou kopen, voorgaande Zelda's waren mij muchos te langdradig en langzaam, enter The Matrix lijkt me buttonsmashen en eentonig en Splinter Cell lijkt me al helemaal eentonig, daar komt nog bij dat ik voorlopig maar 1 Controlelr heb :{.

Ik denk dat ik gewoon onder ogen moet zien dat er maar een paar echt goede spellen per kwartaal voor de GC zijn, of heb ik dat nu fout? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Switch schreef op 21 April 2003 @ 16:08:
Damn, ik zit dus te twijfelen of ik Zelda, Enter The Matri of Splinter Cell (:X) zou kopen, voorgaande Zelda's waren mij muchos te langdradig en langzaam, enter The Matrix lijkt me buttonsmashen en eentonig en Splinter Cell lijkt me al helemaal eentonig, daar komt nog bij dat ik voorlopig maar 1 Controlelr heb :{.

Ik denk dat ik gewoon onder ogen moet zien dat er maar een paar echt goede spellen per kwartaal voor de GC zijn, of heb ik dat nu fout? :)
je kan ook Metroid Prime halen of ergens nog Mario Sunshine vandaan halen. misschien is de afgeprijsde Eternal Darkness wat voor je... zat spellen :)
en anders kan je denken aan Viewtifull Joe die binnenkort langs komt. of PN03... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Metroid Prime heb ik - natuurlijk? - al ;). Ik zal eens wat reviews gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

splinter cell schijnt heel goed te zijn (9.0 op ign ofzo). ik weet niet hoe ie op de cube is maar een maat van mij heeft hem op de xbox en hij is er echt enthousiast over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Switch schreef op 21 April 2003 @ 16:08:
Damn, dat zijn voor mij alle drie spellen die ik dus wel graag wil hebben... Hoewel, Splinter Cell ben ik nog niet helemaal zeker van.
Maar hoeveel goeie spellen per kwartaal zou jij willen dan? Ik zit nu al met het probleem dat ik goede spellen gewoon amper speel omdat er weer een nieuwe topper uitkomt!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Phusebox schreef op 21 April 2003 @ 15:43:
[...]

75 euro ongeveer... en dan heb je em wel binnen een week (mits je op tijd geld overmaakt naar mij toe)
ik wil morgen ofzo bestellen
Laat maar, ik wil m begin van volgende maan bestellen samen met zelda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Glorix Jim schreef op 21 April 2003 @ 16:39:
[...]

Laat maar, ik wil m begin van volgende maan bestellen samen met zelda :)
? bestellen met zelda?
waar dat dan? ik bedoel, ik neem aan dat je geen japanse zelda wil
want winning eleven is alleen verkrijgbaar in azie
maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Juh i know
maar t gaat mij meer om t geld, volgende maand heb ik weer geld namelijk :)
En dan ga ik Zelda (PAL) en WE6(JAP) + freeloader en SSB:M bestellen bij insidegamer.nl
Want daar is WE6 69.95 daar dusss
Snappie?

(kheb deze maand al Virtua Striker3 en RE:0 gehaald namelijk, en ik wilde t nog btje rustig aan doen met t kopen van games)

[ Voor 23% gewijzigd door Glorix Jim op 21-04-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Woei! Marth & Roy er net bij gehaald :) (Fire Emblem). ze zijn best vetjes, maar erg makkelijk (Roy kan een bigass pain aanval, OMFG :D).

Trouwens, Cubezone.nl heeft hun forums geopend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Die in de Phazon mines duurde bij mij ook een tijdje, 3x in de rondte gelopen. Dacht echt dat dat artifact ergens bij de
Omega Pirate
zou liggen. Nee dus. Grove = groeve zou ik gokken trouwens :) A grove of Life, hmm misschien is dat wel het gebied dat
Life Grove
heet :Y) Jaha ze zijn pittig die aanwijzingen ;) Eén vd mooiste gebieden in het spel IMO.
Ja idd. Ik heb me eigen de $%&* naar die plek gezocht die zo heette, en ik kon hem echt niet vinden. Toen dacht ik dat ie bij die grote boom zat in the Tallon Overworld, the Great Tree Hall. Dus heel die stam van dat ding verrot geschoten (hij zit immers onder de waves) Maar niks dus, liep een stukje verder kijk op de kaart, en daar staat precies de naam die je aangeeft ;) tevens vanmiddag wel de
de tweede fase van Metroid Prime gehaald. Maar net niet vernietigd.
We komen er wel. Maar ik dacht trouwens de 24% run in de PAL versie van Metroid Prime niet meer kon. Ben benieuwd of mij dat gaat lukken trouwens. :/

LOL @ je plaatje BTW.

Had ik bijna mijn GC verkocht aan iemand. Helaas stuurde die knakker gelijk weer een mailtje dat ook hij liever wacht op de platinum GC. :( Nu heb ik een bod van 90 Euro... Wat denken jullie doen of niet :? Ik heb er 100 voor gevraagd.

Tevens vind ik, de meest geliefde, beste en meest bescheiden SSB:M Master volgens de Cube Party Crew :P, Link het beste om mee te vechten. Mijn broertje zweert bij Marth daarentegen. En daar wh00pt hij mijn aars mee :/ Maar als ik maar van jullie win :Y) :P ;) Captian Falcon is trouwens een goede tweede IMO.

Trouwens D3, dat filmpje van Samus die die bommetjes neer legt om zo hoger te komen in je icon. Kun jij dat twee keer? Mij lukt het maar één keer.

[ Voor 16% gewijzigd door GZ op 21-04-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die bommetjes gaan zo:
Bom1 leggen.. NET voordat die ontploft bom 2 leggen en op je hoogste punt bom3 et voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 21 April 2003 @ 18:15:
Trouwens D3, dat filmpje van Samus die die bommetjes neer legt om zo hoger te komen in je icon. Kun jij dat twee keer? Mij lukt het maar één keer.
Deze _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mp/mp_tbj.gif

De Triple Bomb Jump (ook al heb je 5/6 bommetjes nodig, naamgeving is wat wazig). Is me na heel lang proberen 1x gelukt geloof ik :D Toen maar opgegeven. Kun je bijv. de Space Jump Boots eerder mee krijgen door van de achterkant van je schip zo te springen 8)7 Is ook vereist voor een 24% game vandaar dat mij dat nog niet gelukt is :+
Plus de Phazon Mines zonder tanks en geen charge beam zie ik niet zo zitten. Ahhhhh :X
x KeN x schreef op 21 april 2003 @ 18:30:
Die bommetjes gaan zo:
Bom1 leggen.. NET voordat die ontploft bom 2 leggen en op je hoogste punt bom3 et voila :)
Dat is een Double Bomb Jump :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

euh, zal het maar editen...
nu iets on-topic zeggen...
euh...
MORGEN HEB IK METROID PRIME :9~ :9~ :7 _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 21-04-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 19:10
Anoniem: 42873 schreef op 21 April 2003 @ 19:41:
euh redrum, i.v.m. dat icoon, ze zeggen dat het te groot is. Ze zeggen:

Your image is too large (10240 allowed 89838 sent)
Op GoT mag je icoon 10 kb zijn als je 'm upload naar de GoT server, op eigen webspace mag ie 100 kb zijn. Als je icoon dan groter is dan 10 kb dan moet je 'm dus zelf hosten op eigen webspace.
Maar dit was volgens mij niet echt de bedoeling van dit topic dus misschien kan je het beter via MSN/ICQ/IRC verder vragen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
BlauweBeer.. heb je MP al binnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ik was even een gelukkig paasweekend aan het doen bij mijn ouders .. leuk paaseitjes gezocht + de tv op ze zijkant gezet om op de DC te ikaruga'en, geinig spel, best heel lastig, leuk om met zijn 2'en te doen, en leuk om alle combo's te leren, als je het niet op de DC hebt raad ik de GC versie aan =)

hey ! wat is dat nou voor DUIDELIJK gephotoshopte foto ! ik zou nooit een link mutsje dragen.. zelfs niet voor ds O+ =P

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Glorix Jim schreef op 21 April 2003 @ 17:53:
Juh i know
maar t gaat mij meer om t geld, volgende maand heb ik weer geld namelijk :)
En dan ga ik Zelda (PAL) en WE6(JAP) + freeloader en SSB:M bestellen bij insidegamer.nl
Want daar is WE6 69.95 daar dusss
Snappie?

(kheb deze maand al Virtua Striker3 en RE:0 gehaald namelijk, en ik wilde t nog btje rustig aan doen met t kopen van games)
ik wil mijn smash bros wel ruilen voor 1 van jouw spellen hoor :)
eternal darkness bijvoorbeeld... of metroid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Wat zijn nu de absolute toppers ('must-haves') op de GC? Ik heb nu staan:

• Metroid Prime *
• Super Smash Bros. Melee *
• Zelda: The Windwaker
• Super Monkey Ball (1/2)
• Pikmin
• Mario Sunshine

Volgens mij sla ik er heeeel erg veel over? :D Ik heb het dus over games die hier al uit zijn (Dus niet Splinter Cell of Enter The Matrix, voor Zelda maakt iedereen een uitzondering ;))

* = Heb ik 8) B)
edit
Lijstje bijgewerkt ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Switch op 21-04-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

super monkey ball 1/2 vind ik ook zeker een must have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Pikmin. Eén van de meest originele toegankelijke spellen van de afgelopen paar jaar.
Verder vind ik Luigi's Mansion en Super Mario Sunshine nog steeds geniaal.
Eternal Darkness is ook zeker de moeite waard.

oftewel the list goes on... and on... and on... and on...

[ Voor 15% gewijzigd door Fubaruba op 21-04-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Mortal Kombat Deadly Alliance mag van mij ook zeker in het lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Resident Evil vond ik heel gaaf. Echt creepy. Ik denk dat RE0 ook heel gaaf is. Maar die heb ik nog niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eternal Darkness hoort daar ook wel bij vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

ik mis starfox adventures nog in dat rijtje , de enige rare game die ooit daglicht heeft mogen zien op de cube :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bof, vind ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Resident Evil:0 en MK:DA vind ik ook allebei toppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
daFubar schreef op 21 April 2003 @ 21:14:
[...]

ik wil mijn smash bros wel ruilen voor 1 van jouw spellen hoor :)
eternal darkness bijvoorbeeld... of metroid :P
hehe.. Metroid heb ik net verkocht aan BlauweBeer
enne, Eternal Darkness heb ik niet (ik heb RE:0) :P
En daarnaast koop ik toch liever games 1e hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Glorix Jim schreef op 22 April 2003 @ 00:01:
[...]

hehe.. Metroid heb ik net verkocht aan BlauweBeer
enne, Eternal Darkness heb ik niet (ik heb RE:0) :P
En daarnaast koop ik toch liever games 1e hands
ow you bastard!

:) geeft niks hoor. * Fubaruba houdt nog steeds van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Het gaat hier idd een stuk rustiger (ik moet de deadline halen voor de site). Ik ben nu 3 dagen niet geweest oid en er zijn 'maar' 3 pagina's bijgekomen.

Wel koel om te lezen dat er op GameFAQs nu ook PAL gamesaves verschijnen. Ik ga die Smash ook ff ophalen denk ik ;)

Verder niets te melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
he elroy heb je burnout 2 eigenlijk al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79238

welke sites behalve http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/ hebben PAL saves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
daFubar schreef op 22 April 2003 @ 00:53:
[...]
ow you bastard!

:) geeft niks hoor. * Glorix Jim houdt nog steeds van je!
* Glorix Jim knuvvelt daFubar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 15-06 20:15

rajackar

Blood Minister

ik mis RE , RE0, Eternal darkness, en MARIO PARTY4 in het rijtje

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.