This is the Way.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
10 second ninja DONE
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Ik neem aan dat er ook weer een battle mode bijzitDeppOx schreef op 18 April 2003 @ 13:57:
is die multie alleen racen, of ook elkaar afknallen:D dat vind ik opzich leuker
Dat was met mariokart op de snes, n64 en gba immers ook t geval
En Diddy Kong Racing had t ook en was nog leuker ook btw...
Jammer dat die niet meer voor de gamecube zal komen

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
BLockfortVerwijderd schreef op 18 april 2003 @ 14:02:
battle mode in mario kart ruleert zekers.. vooral die map met 4 blokken met verschillende kleuren. LOL
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Een spel als Mario Kart afhebben met nog NIETS erover bekend!!!!
Ik denk dat er niet 1 ingame screenshot is op gans het internet.
This is the Way.
Ik denk het ook ja. Maar alles wordt waarschijnlijk duidelijk op de E3GolbeZeromus schreef op 18 April 2003 @ 14:37:
BLockfortDat was erg lachen ja. Maarre, om de een of andere manier denk ik dat dit allemaal een hoax is.
Grab shell dude!
Verwijderd
bronNederlanders kochten meer computerspellen
Uitgegeven: 17 april 2003 08:47
Laatst gewijzigd: 17 april 2003 11:07
AMSTERDAM - Nederlanders gaven in 2002 in totaal 213 miljoen euro uit aan computerspellen. Dat is 21% meer dan in het voorgaande jaar. Vooral games voor nieuwe spelcomputers als Playstation 2, GameCube en X-box droegen bij aan de groei van deze markt. Dat komt naar voren uit onderzoek van bureau Blauw Research.
Aan het eind van 2002 hadden 1,6 miljoen huishoudens een spelcomputer. Het grootste deel daarvan betreft een Sony Playstation 1. Bezitters van een Nintendo GameCube hebben gemiddeld 3,6 computerspellen en zijn daarmee de grootste afnemers van spelletjes.
ra ra ra... hoe kan dat nou?

terwijl PS2 toch veel meer verkoopt!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 16:28 ]
Verwijderd
als er maar 8 characters inzitten word dat toch lastig.
Iedereen staat al op 1 character... en dan kan je niet character wisselen omdat alle 8 mensen al op een ramdom char staan. het is een beetje vaag......
Als je me een link naar een filmpje geeft kan ik wel een icon voor je makenVerwijderd schreef op 18 April 2003 @ 12:08:
Ik wil zo'n bewegend filmpje onder mijn naam, maar weet niet hoe ik dat moet doen. Zijn er heir mensen die dat goed kunnen?
Wie zegt dat er maar 8 characters inzitten?Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 16:33:
[...]
als er maar 8 characters inzitten word dat toch lastig.
Iedereen staat al op 1 character... en dan kan je niet character wisselen omdat alle 8 mensen al op een ramdom char staan. het is een beetje vaag......
Grab shell dude!
Verwijderd
Dan launcht er een site
op die site screens,
en 1 daarvan is een filmpje waarbij zo allemaal groene cijfertjes naar beneden lopen
Dat filmpje
ehm... ja wat is daarmee?Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 17:15:
http://www.samsung.com/Features/BrandCampaign/matrix/
Dan launcht er een site
op die site screens,
en 1 daarvan is een filmpje waarbij zo allemaal groene cijfertjes naar beneden lopen
Dat filmpje
daarvan wil ie icon.. van die Matrix tekens (
This space is occupied
zeker als het wireless word... dan moet er es ff een goede swat-achtige game komen, met 8 personen
4personen per kamer, als team samen spelen.. das wel uber vet
btw, kan iemand nog die link plaatsen met SMB filmpjes ? b.v.d.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Dat theme komt gewoon uit OOT, die kan je op vrijwel elke goede grote zelda site downen. Zeldapower is zo'n site, hier is ie alleen wel down op het moment. Daar kun je echt alle muziek vinden, in midi. Heb zelf ook wat tunes, gerudo valley bijvoorbeeld, ben ik verslaafd aanSwitch schreef op 18 April 2003 @ 16:57:
Ik heb net weer even SSB:M gespeeld, en dan vooral Hyrule Temple, ik vindt dat liedje echt prachtig/leuk. Weet iemand of die los te downloaden is?
edit:
FF googleën leverde deze page op, alle muziek uit staat er op
edit2:
deze is misschien nog beter
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 19:35 ]
Van die site kon ik niks afkrijgen..allemaal van die flash zooi maar had nog een teaser filmpie van teh matrix reloaded en die maar gebruikt.Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 17:15:
http://www.samsung.com/Features/BrandCampaign/matrix/
Dan launcht er een site
op die site screens,
Dat filmpje
Is 't wat?

Heb em vrij kort gehouden, omdat ie anders wat groot werd
Bedankt! Hier ga ik nog veel van genieten
En kunnen jullie ophouden met die icon-posts? Het heeft totaal neit met het onderwerp (NGC) te maken en is eerlijkgezegd erg irritant.
[ Voor 19% gewijzigd door Switch op 18-04-2003 20:03 ]
Verwijderd
Wat nou niet met het onderwerp te maken? Enter The Matrix komt toch ook op de GC uit?Switch schreef op 18 april 2003 @ 20:01:
@ JanMaster
Bedankt! Hier ga ik nog veel van genieten. Kan je ook misschien zeggen hoe het nummer heet? Ik betwijfel dat het 'Hyrule Temple' heet?
En kunnen jullie ophouden met die icon-posts? Het heeft totaal neit met het onderwerp (NGC) te maken en is eerlijkgezegd erg irritant.

Ontopic:
Is Metroid Prime 2 eik al in ontwikkeling? Hij was toch al aangekondigd voor deel1 hier uit was?
[ Voor 161% gewijzigd door RedruM op 18-04-2003 21:59 ]
Yep.RedruM schreef op 18 April 2003 @ 21:04:
Hmm niet echt relevant
Is Metroid Prime 2 eik al in ontwikkeling? Hij was toch al aangekondigd voor ie hier uit was?
Laatst was er ook een poll op de nintendo site wat er in MP2 moest komen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Modbreak:
Zie White Dust
[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 18-04-2003 23:14 ]
Sweet!!!schnumi schreef op 18 april 2003 @ 21:46:
[...]
Yep.De ontwikkeling is direct na Metroid Prime gestart en de game moet volgend jaar ergens gereleased worden.
![]()
Laatst was er ook een poll op de nintendo site wat er in MP2 moest komen.
Alleen krijg ik zo een beetje het gevoel dat ze het wat snel in elkaar moeten zetten. Over deel een hadden ze wel iets langer gedaan dan anderhalf jaar.
Ze kunnen het eigenlijk niet maken om een afgeraffelde game te maken, vooral door het geweldige deel 1.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Prime begonnen ze in ' 99 al aan, aanvankelijk voor de N64 nog. Spel is dus behoorlijk lang in ontwikkeling geweest.daFubar schreef op 18 april 2003 @ 23:48:
is prime in anderhalf jaar gedaan??? dat vind ik wel heel kort! ze zijn aan zelda begonnen na majora's mask. Is prime dan een kleine game ofzo?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nieuw verhaaltje, verbeterde engine (nog meer detail
Verwijderd
Zomervakantie laat nintendo meer zien.. we wachten af
Mario kart zal juist niet online te spelen zijn! Je moet dit stukje nog maar eens goed lezen dan..Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 00:13:
Mario kart... zei het toch.. dat wordt gewoon een promo game voor nintendo GameCube online.
Zomervakantie laat nintendo meer zien.. we wachten af
Maar een potje racen tegen iemand aan de andere kant van de wereld zal er niet inzitten..Wel wisten we reeds dat Mario Kart geen online mogelijkheden zou gaan bevatten, iets wat toch wel in enige teleurstelling bij de fans resulteerde. Gelukkig kan je nog wel met z'n vieren op één GameCube de strijd aangaan. Ook kan je twee GameCube's aan elkaar koppelen en zo op twee TV's met z'n achten rondracen!
[ Voor 9% gewijzigd door blakez op 19-04-2003 00:31 ]
Trouwens, als Cube-Internet hier intrede maakt, zullen de servers op dat moment snel zijn? Hoe werkt dat eigenlijk? Net zoals op de PC: Grote servers van fansites of bedrijven? Of werkt het P2P/LAN-Style
De vraag is meer of het online gebeuren daadwerkelijk doorgezet word, hetgeen ik nu doorkrijg van Nintendo is niet echt best wat dat betreft. De broadband modems worden ook al even niet meer geleverdSwitch schreef op 19 April 2003 @ 00:34:
WEl jammer eigenlijk, had graag met een Japanner gespeeld. Maar de komende maanden richt Nintendo zich helemaal op de Lineup van hun spellen, aangezien die zeker niet de goede richting ingaan. Er zijn maar 3 spellen waar ik op dit moment echt op uitkijk: Splinter Cell, Enter The Matrix & Zelda. En ik denk dat ik alsnog maar 1tje daarvan ga kopen ^_^.
Trouwens, als Cube-Internet hier intrede maakt, zullen de servers op dat moment snel zijn? Hoe werkt dat eigenlijk? Net zoals op de PC: Grote servers van fansites of bedrijven? Of werkt het P2P/LAN-Style.
Net als bij de pc... de fabrikant van de games is verantwoordelijk voor de master servers. je kan zelf geen server starten. een game hosten daarintegen zal geen probleem zijnSwitch schreef op 19 april 2003 @ 00:34:
Trouwens, als Cube-Internet hier intrede maakt, zullen de servers op dat moment snel zijn? Hoe werkt dat eigenlijk? Net zoals op de PC: Grote servers van fansites of bedrijven? Of werkt het P2P/LAN-Style.
Verwijderd
Niet echt schokkend nieuws behalve de 18 games van Capcom on-hold. Maar dat waren niet allemaal cube games, hoor. 10 GBA en voor de rest was het platform onbekend.Switch schreef op 18 april 2003 @ 23:49:
Jah vind je het raar dat een kutspel als DMC2 slecht verkooptDe meest recente games, Product Nr.03 en Chaos Region verkochten ondermaats volgens de gigant. Ook Resident Evil Zero, Devil May Cry 2 en Clock Tower 3 verkochten minder dan dat het bedrijf gedacht had.

En sinds wanneer levert N geen broadband modems meer? Heb ik weer iets gemist?
Verwijderd
Wat vinden jullie nu van TWW? Degenen die het al gespeeld hebben dan. Lijkt het meer op OOT of meer op MM qua stijl en sfeer?
MM was echt een tegenvaller... Het spel heeft wereldwijd ook echt kut verkocht (voor een Zelda game dan), 1.9 miljoen copies. Niet slecht sommige publishers dromen van dat soort cijfers, maar alle Zelda games gingen meer dan 4 miljoen keer over de toonbank... Met als hoogtepunt OOT met 7.9 (!) miljoen copies!!
Yep jij hebt het door.Koffiezuiper schreef op 19 april 2003 @ 00:02:
Het handige voor hun is denk ik vooral dat ze wel de engine en ander reutemeteut van Metroid Prime kunnen gebruiken. Natuurlijk hier en daar wat veranderingen en upgrades aan de engine maar denk verder niet dat er veel aan zou moeten veranderen. Ik hoop trouwens wel dat ze aan het spel concept vast blijven houden, dus ipv 2d view een first person view voor de volgende metroid. En uiteraard de ervaring van de mensen blijft dus wel hangen, vandaar dat een nieuwe release van Metroid niet eens zo gek lang op zich laat hangen.
Nieuw verhaaltje, verbeterde engine (nog meer detail), meer unlockables...ja zie het al helemaal voor me. Een multiplayter modus mogen ze er van mijn part uitlaten
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
MM vond ik juist de beste zelda!!! dat gebeuren met die maskers was echt vet.. vooral het laatste masker was DOPEVerwijderd schreef op 19 April 2003 @ 09:36:
Ik had nog een vraagje aan jullie...
Wat vinden jullie nu van TWW? Degenen die het al gespeeld hebben dan. Lijkt het meer op OOT of meer op MM qua stijl en sfeer?
MM was echt een tegenvaller... Het spel heeft wereldwijd ook echt kut verkocht (voor een Zelda game dan), 1.9 miljoen copies. Niet slecht sommige publishers dromen van dat soort cijfers, maar alle Zelda games gingen meer dan 4 miljoen keer over de toonbank... Met als hoogtepunt OOT met 7.9 (!) miljoen copies!!
er zat eindelijk een btje tempo in een zelda game
EDIT:
De lijst van titels die op de E3 te zien zullen zijn:
bron insidegamer.nlE3 titels bekend
19-04-2003 | Rick van der Knaap
Over een maandje is het zo ver, de E3 van 2003 is dan een feit, wat kunnen we verwachten?
De meeste ontwikkelaars hebben nu wel bekend gemaakt welke games ze zullen showen op de E3 in Los Angeles van dit jaar. In het lijstje hieronder zie je dat er heel veel multi-platform games geshowd zullen worden, maar ook een aantal exclusieve games voor de GameCube. Het zijn in ieder geval heel veel games, wat dus een goede zaak is voor de GameCube, ook al zijn er heel veel ook te spelen op de PlayStation 2 of de Xbox.
3DO
Four Horsemen of the Apocalypse (NGC, PC, PS2, Xbox)
Jacked (NGC, PS2, Xbox)
SRS (NGC, PS2, Xbox)
Blizzard
Starcraft: Ghost (NGC, PS2, Xbox)
Capcom
Dead Phoenix (NGC)
Killer 7 (NGC)
Product Number 0.3. (NGC)
Resident Evil 4 (NGC)
Viewtiful Joe (NGC)
Electronic Arts
Madden NFL 2004 (NGC, PS2, Xbox)
NASCAR Thunder 2004 (NGC, PS2, Xbox)
NCAA College Football 2004 (NGC, PS2, Xbox)
Konami
Teenage Mutant Ninja Turtles (GBA, GCN, PC, PS2)
Midway
ESPionage (NGC, PS2, Xbox)
SpyHunter 2 (NGC, PS2, Xbox)
NFL Blitz: Pro (NGC, PS2, Xbox)
NHL Hitz: Pro (NGC, PS2, Xbox)
Namco
Baten Kaitos (NGC)
I-Ninja (NGC, PS2)
R: Racing Evolution (NGC, PS2)
Soul Calibur II (NGC, PS2, Xbox)
Tales of Symphonia (NGC)
Nintendo
F-Zero GC (NGC)
"Game Zero" (NGC)
Kirby's Air Ride (NGC)
Mario Golf (NGC)
Mario Kart (NGC)
Mario Tennis (NGC)
Pikmin 2 (NGC)
Pokèmon (NGC)
Unannounced Silicon Knights Title (NGC)
Star Fox Armada (NGC)
SEGA
Billy Hatcher and the Giant Egg (NGC)
Sonic Adventure DX (NGC)
THQ
Disney's Pixar Finding Nemo (NGC, PS2, PC, Xbox)
Tak and the Power of Juju (NGC, PS2)
Sphinx and the Shadow of Set (NGC, PS2)
WWE Wrestlemania XIX (NGC)
Ubi Soft
WWE Wrestlemania XIX (NGC, PS2, Xbox)
Acclaim
Alias (NGC, PS2, Xbox)
NBA Jam 2004 (NGC, PS2, Xbox)
Speed Kings (NGC, PS2)
SX Superstar (NGC, PS2)
Urban Freestyle Soccer (NGC, PS2)
XGRA (NGC, PS2).
Voor Nintendo fans zal deze E3 waarschijnlijk dubbel en dwars slagen, al kijk je bijvoorbeeld naar wat Nintendo allemaal te showen heeft, dan is dat zeker niet niks. En tussen dat rijtje staan zelfs nog 2 games waar nog weinig tot niks over bekend is, wat dus ook nog zeer spectaculair kan worden. Wij hebben zeker hoge verwachtingen van deze E3, zal Nintendo weer de show stelen?
[ Voor 65% gewijzigd door Collaborator op 19-04-2003 11:27 ]
This space is occupied
Verwijderd
Dat lijstje was toch al heel lang bekend? naja heel lang een week toch wel dacht ik. En MM de best ZeldaTheEvilCuber schreef op 19 april 2003 @ 09:58:
[...]
MM vond ik juist de beste zelda!!! dat gebeuren met die maskers was echt vet.. vooral het laatste masker was DOPE![]()
EDIT:
[...]
bron insidegamer.nl

Mmm misschien Too Human?Unannounced Silicon Knights Title (NGC)
Evilcuber, je bent alleen vergeten StarFox Armada dik te maken
Grab shell dude!
Verwijderd
damn wat een lekkere line-up , ff tellen goh een stuk of 15 games die ik moet hebben x 55 euro = teveel geldTheEvilCuber schreef op 19 April 2003 @ 09:58:
[...]
MM vond ik juist de beste zelda!!! dat gebeuren met die maskers was echt vet.. vooral het laatste masker was DOPE![]()
EDIT:
[...]
bron insidegamer.nl
bah ik wil niet gaan kiezen ik wil ze allemaal
dit is de uiteindlijke lijst.. die andere was nog lang niet compleet en miste veel N titelsVerwijderd schreef op 19 april 2003 @ 10:55:
[...]
Dat lijstje was toch al heel lang bekend? naja heel lang een week toch wel dacht ik. En MM de best Zelda![]()
en ja ik vond MM beter ja OOT LTTP ed.. ik vond die allemaal een btje boel saai omdat je niet gedwongen werd om te spelen (dmv tijd oid) had ik nooit echt zin om te spelen
This space is occupied
Kijk! Dit is waar ik al op had gehoopt. Ik denk dat een hoop van de mensen die een Xbox hebben gekocht hem puur hebben gekocht voor de DVD-functionaliteit, waardoor er toch een vertekend beeld ontstaan als je puur op de hardware verkopen afgaat!Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 15:52:
Bezitters van een Nintendo GameCube hebben gemiddeld 3,6 computerspellen en zijn daarmee de grootste afnemers van spelletjes.
Veel multiconsole games man...TheEvilCuber schreef op 19 april 2003 @ 09:58:
3DO
Four Horsemen of the Apocalypse (NGC, PC, PS2, Xbox)
Jacked (NGC, PS2, Xbox)
SRS (NGC, PS2, Xbox)
Blizzard
Starcraft: Ghost (NGC, PS2, Xbox)
Capcom
Dead Phoenix (NGC)
Killer 7 (NGC)
Product Number 0.3. (NGC)
Resident Evil 4 (NGC)
Viewtiful Joe (NGC)
Electronic Arts
Madden NFL 2004 (NGC, PS2, Xbox)
NASCAR Thunder 2004 (NGC, PS2, Xbox)
NCAA College Football 2004 (NGC, PS2, Xbox)
Konami
Teenage Mutant Ninja Turtles (GBA, GCN, PC, PS2)10 jaar te laat
Midway
ESPionage (NGC, PS2, Xbox)
SpyHunter 2 (NGC, PS2, Xbox)
NFL Blitz: Pro (NGC, PS2, Xbox)
NHL Hitz: Pro (NGC, PS2, Xbox)
Namco
Baten Kaitos (NGC)
I-Ninja (NGC, PS2)
R: Racing Evolution (NGC, PS2)
Soul Calibur II (NGC, PS2, Xbox)
Tales of Symphonia (NGC)
Nintendo
F-Zero GC (NGC)
"Game Zero" (NGC)
Kirby's Air Ride (NGC)
Mario Golf (NGC)
Mario Kart (NGC)
Mario Tennis (NGC)
Pikmin 2 (NGC)
Pokèmon (NGC) Is dit die game waarbij je je GBA als main gebruikt en de NGC als secondary iets?
Unannounced Silicon Knights Title (NGC)
Star Fox Armada (NGC)
SEGA
Billy Hatcher and the Giant Egg (NGC)
Sonic Adventure DX (NGC)
THQ
WWE Wrestlemania XIX (NGC)
Ubi Soft
WWE Wrestlemania XIX (NGC, PS2, Xbox)
Acclaim
Alias (NGC, PS2, Xbox)
NBA Jam 2004 (NGC, PS2, Xbox)
Speed Kings (NGC, PS2)
SX Superstar (NGC, PS2)
Urban Freestyle Soccer (NGC, PS2)
XGRA (NGC, PS2).
Ik ook. Tis een goedkope (maar ook slechte) DVD-spelert (maar die van de PS2 is ook nie geweldig). Dit betekent dus gewoon dat de NGC koper het echt alleen voor de games doet! En dat is wat counts...Deddiekoel schreef op 19 april 2003 @ 11:52:
Kijk! Dit is waar ik al op had gehoopt. Ik denk dat een hoop van de mensen die een Xbox hebben gekocht hem puur hebben gekocht voor de DVD-functionaliteit, waardoor er toch een vertekend beeld ontstaan als je puur op de hardware verkopen afgaat!
This is the Way.
kopieren is triest @ consoles vind ik ...Chaser2600 schreef op 19 april 2003 @ 12:08:
de enigste reden dat de gamecube zo goed games verkoop is omdat ze niet te kopieeren zijn.
This is the Way.
Verwijderd
Jup, ik zit nu (vanwege de prijsdaling) ook te denken aan een Xbox maar dan voornamelijk om te gebruiken als divx/mediaspeler. 'k Zou zo niet 1 spel kunnen noemen die ik nu zou moeten spelen op de Xbox...Deddiekoel schreef op 19 April 2003 @ 11:52:
[...]
Kijk! Dit is waar ik al op had gehoopt. Ik denk dat een hoop van de mensen die een Xbox hebben gekocht hem puur hebben gekocht voor de DVD-functionaliteit, waardoor er toch een vertekend beeld ontstaan als je puur op de hardware verkopen afgaat!
Grab shell dude!
Dit spel gaat echt supervet worden.. jammer dat 't nog zo lang duurt
de enige reden is hetChaser2600 schreef op 19 April 2003 @ 12:08:
de enigste reden dat de gamecube zo goed games verkoop is omdat ze niet te kopieeren zijn.
Ik denk eerder dat het andersom is.. de xdoos verkoopt hier zo goed omdat dat spellen WEL te kopieren is en omdat je er een divx bak van kan maken..
voor de games hoef je het iig niet te doen
De Gamecube verkoopt gewoon goed omdat de ECHTE gamers een GC halen voor games met een goede gameplay en niet voor games met úbergraphics en bloed/gore
This space is occupied
Ja het is toch ook een: spelcomputer.Deddiekoel schreef op 19 April 2003 @ 12:53:
Het is natuurlijk wel zo dat de GC alleen maar voor de games KAN worden gekocht.
De Xbox en PS2 zijn: multimedia apparaten. En voor de PS2 en Xbox kun je wel kopieëren en neem van mij aan dat een console daardoor misschien nog wel beter verkocht word.
Geef mij de definitie maar eens van een echte gamerTheEvilCuber schreef op 19 April 2003 @ 12:41:
[...]
De Gamecube verkoopt gewoon goed omdat de ECHTE gamers een GC halen voor games met een goede gameplay en niet voor games met úbergraphics en bloed/gore
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 13:10 ]
ok.. een echte game(er), door TheEvilCuber
Iemand die game koopt om de goed gameplay ide inventief origineel en spannend is.
Dus niet een game waarbij je alleen maar een trigger in moet drukken oid of die echt alleen maar om graphics gore/chickies gaat.
veelal zijn Nintendo games erg inventief en doen ze ering dingen die niemand durft of goed kan.
imo zijn alleen mensen die dat soort games waarderen ECHTE gamers.
[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 19-04-2003 13:17 ]
This space is occupied
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
ze vinden dat je geen half-produkt aan mensen moet geven om thuis te spelen
Verwijderd
Hmmm, das toch jammer dan, vind een demo disc altijd wel leuk om de 'feel' van sommige games uit te testen en aangezien ze hier in de buurt niet meteen de nieuwste games verhuren blijft het lastig om in schatten of een spel leuk is of niet.Phusebox schreef op 19 april 2003 @ 13:20:
nee, het probleem is dat demo-discs niet morgen volgens de corporate policy van Nintendo...
ze vinden dat je geen half-produkt aan mensen moet geven om thuis te spelen
Ik denk dat het verschaffen van demo's de verkoop van spellen die in reviews een 6 of een 7 krijgen wel zou bevorderen. Als je het spel niet kan proberen dan blijf je bij een spel met een lage score uit de buurt terwijl het zo kan zijn dat het spel jou wel aanstaat...
Verwijderd
je brand een dvd. knipt em op maat en klaar ben jeVerwijderd schreef op 19 April 2003 @ 13:18:
Dat is eigenlijk het enige nadeel van de GC discs, omdat ze relatief moeilijk te maken zijn zal je niet veel demo discs bij magazines zien...
tja zo makkelijk gaat dat dus niet. afaik zijn de dvd'tjes van de gc van buiten naar binnen gebrand. Dus aan het formaat ligt het niet echt hoor.Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 13:24:
[...]
je brand een dvd. knipt em op maat en klaar ben je
Trouwens ik werk bij marktplaats, en daar verwijder ik meer omgebouwde playstations dan dat er legale playstations blijven staan. Xbox valt nog wel mee, maar de playstations zijn echt ziek veel.
Dus imho doet een console het beter als er gekopieerd kan worden.
(ik zeg dus niet dat het alleen daar aan ligt)
[ Voor 15% gewijzigd door admiral866 op 19-04-2003 13:45 ]
Tsja dat was wel te verwachten. PS2 eigenaars zijn denk ik ong zo rond de 14 a 15 gemiddeld en hebben dus lang niet genoeg geld om altijd maar spellen te kopen en daarom branden ze maar raak.admiral schreef op 19 april 2003 @ 13:43:
[...]
tja zo makkelijk gaat dat dus niet. afaik zijn de dvd'tjes van de gc van buiten naar binnen gebrand. Dus aan het formaat ligt het niet echt hoor.
Trouwens ik werk bij marktplaats, en daar verwijder ik meer omgebouwde playstations dan legale playstations. Xbox valt nog wel mee, maar de playstations zijn echt ziek veel
Verwijderd
Volgens mij was dat meer tijdens het PS1 tijdperk, iedereen die ik kende had een omgebouwde ps en kopieerde alles wat los en vast zat... Aangezien het ombouwen van een ps2 een stuk duurder is (net als het apparaat zelf) gebeurt het een stuk minder naar mijn idee...schnumi schreef op 19 april 2003 @ 13:44:
[...]
Tsja dat was wel te verwachten. PS2 eigenaars zijn denk ik ong zo rond de 14 a 15 gemiddeld en hebben dus lang niet genoeg geld om altijd maar spellen te kopen en daarom branden ze maar raak.
Volgens mij zit je er met je gemm. leeftijd ook aardig naast. Ik denk dat sony de breedste doelgroep heeft van alledrie de consoles...
Jullie zijn wel lekker bezig hier trouwens, allerlei aannames en generalisaties, alsof ps2 en xbox eigenaren alleen maar hersenloze kids zijn die bloed en vernieling in spellen willen zien...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 13:55 ]
Nou volgens mij zit ik er niet heel veel naast hoor. Ik weet niet maar volgens mij heb ik ooit weleens cijfers daarover gezien.Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 13:53:
[...]
Volgens mij was dat meer tijdens het PS1 tijdperk, iedereen die ik kende had een omgebouwde ps en kopieerde alles wat los en vast zat... Aangezien het ombouwen van een ps2 een stuk duurder is (net als het apparaat zelf) gebeurt het een stuk minder naar mijn idee...
Volgens mij zit je er met je gemm. leeftijd ook aardig naast. Ik denk dat sony de breedste doelgroep heeft van alledrie de consoles...
Verwijderd
Geeft eigenlijk alleen maar aan dat wij nederlanders erg weinig spellen kopen...Aan het eind van 2002 hadden 1,6 miljoen huishoudens een spelcomputer. Het grootste deel daarvan betreft een Sony Playstation 1. Bezitters van een Nintendo GameCube hebben gemiddeld 3,6 computerspellen en zijn daarmee de grootste afnemers van spelletjes.
Quote van Sony over de amerikaanse markt:
Dat zal dan toch wel met het kopieren te maken hebben... Wat dat betreft is de GC een veel leukere console, geen warez-kiddies..."PlayStation 2 games flew off the shelves in record numbers this year, the software-to-hardware tie ratio reached an unprecedented 7.7 to 1 with nearly 45 million units sold year to date, according to NPD FunWorld, a division of The NPD Group, as of November 2002."
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 14:32 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
* Fubaruba heeft trouwens vandaag Mario Sunshine uitgespeeld.
wat een simpel einde zeg...
Verwijderd
nix tegen 14jarige! ik ben 14 en ik heb een cubeschnumi schreef op 19 April 2003 @ 13:44:
[...]
Tsja dat was wel te verwachten. PS2 eigenaars zijn denk ik ong zo rond de 14 a 15 gemiddeld en hebben dus lang niet genoeg geld om altijd maar spellen te kopen en daarom branden ze maar raak.
o euhhh..... maar een 14 jarige met een cube heeft dus meer geld te besteden als een 14 jarige met een PS2 zo goed.
Verwijderd
In nederland wel blijkbaar...schnumi schreef op 19 April 2003 @ 15:21:
[...]
o euhhh..... maar een 14 jarige met een cube heeft dus meer geld te besteden als een 14 jarige met een PS2 zo goed.![]()
Ik ga niet mee in je definitie, maar als je zegt dat Nintendo inventief is geef ik je wel gelijk. Ikzelf noem mensen die alleen nog maar een Atari 2600 staan hebben en hele dagen Centipede, Astroids, Pacman ed. spelen ook gamers.TheEvilCuber schreef op 19 April 2003 @ 13:14:
[...]
ok.. een echte game(er), door TheEvilCuber:
Iemand die game koopt om de goed gameplay ide inventief origineel en spannend is.
Dus niet een game waarbij je alleen maar een trigger in moet drukken oid of die echt alleen maar om graphics gore/chickies gaat.
veelal zijn Nintendo games erg inventief en doen ze ering dingen die niemand durft of goed kan.
imo zijn alleen mensen die dat soort games waarderen ECHTE gamers.
Vind het een beetje kort door de bocht om te stellen dat bijv. CS-spelers geen 'echte' gamers zijn. Zolang je je inleeft in het spel, of dat nou een RPG is of een FPS, dan mag je wat mij betreft een gamer genoemd worden.
De DVD's van de Xbox zijn ook van buiten naar binnen gebrand, dus daar kan het niet aan liggen. Maar ik denk toch dat het formaat een rol speelt, want probeer maar eens het DVD-R formaat van de NGC in de winkel te krijgen.admiral schreef op 19 April 2003 @ 13:43:
[...]
tja zo makkelijk gaat dat dus niet. afaik zijn de dvd'tjes van de gc van buiten naar binnen gebrand. Dus aan het formaat ligt het niet echt hoor.
[ Voor 23% gewijzigd door Wom op 19-04-2003 15:36 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
met gamer. bedoel ik een echt DIE HARD gamer.. iemand die door de graphics bellen hene kijkt en op de gameplay afgaatAudiRS4 schreef op 19 April 2003 @ 15:31:
[...]
Zolang je je inleeft in het spel, of dat nou een RPG is of een FPS, dan mag je wat mij betreft een gamer genoemd worden.
CS vind ik nou ook niet echt ubergraphics hebben maar het is gewoon een goede verslavende gameplay
This space is occupied
Euh hoe bedoel je leg uit?
Btw, je kan straks via Pokémon boxop je tv Pokémon R/S spelen!
Geen GB player nodig!
Beter he?
Hopelijk komt er dan weer een Dodrio mode ofzo.
* jOzh agrees with AudiRS4AudiRS4 schreef op 19 april 2003 @ 15:31:
[...]
Ik ga niet mee in je definitie, maar als je zegt dat Nintendo inventief is geef ik je wel gelijk. Ikzelf noem mensen die alleen nog maar een Atari 2600 staan hebben en hele dagen Centipede, Astroids, Pacman ed. spelen ook gamers.
Vind het een beetje kort door de bocht om te stellen dat bijv. CS-spelers geen 'echte' gamers zijn. Zolang je je inleeft in het spel, of dat nou een RPG is of een FPS, dan mag je wat mij betreft een gamer genoemd worden.
Laat iedereen nu maar gewoon in z'n waarde, onzin om hier te stellen dat Nintendo-gamers boven Microsoft- of Sony-gamers staan.
Feit is dat Nintendo toch een apart soort games maakt, met een stijl die niet iedereen 'ligt'.
Grab shell dude!
oh, dat wist ik niet. Dan zal het formaat er ook wel mee te maken hebben. Hoewel ik dat wel vreemd vind eigenlijk. Of weet iemand anders nog een reden?AudiRS4 schreef op 19 April 2003 @ 15:31:
[...]
De DVD's van de Xbox zijn ook van buiten naar binnen gebrand, dus daar kan het niet aan liggen. Maar ik denk toch dat het formaat een rol speelt, want probeer maar eens het DVD-R formaat van de NGC in de winkel te krijgen.
* schnumi agrees with AudiRS4 toojOzh schreef op 19 April 2003 @ 16:00:
[...]
* jOzh agrees with AudiRS4
Laat iedereen nu maar gewoon in z'n waarde, onzin om hier te stellen dat Nintendo-gamers boven Microsoft- of Sony-gamers staan.
Feit is dat Nintendo toch een apart soort games maakt, met een stijl die niet iedereen 'ligt'.
Ik ben het trouwens ook met jOzh eens dat Nintendo gewoon een heel ander soort games produceert en maar een select groepje mensen houdt hiervan. Alhoewel ik het wel jammer vind dat die andere mensen het totaal niet willen inzien dat de gameplay van Nintendo spellen toch echt nog een stukkie beter is als bij andere spellen.
Ja inderdaad, de stijl van de graphics bedoelde ik eigenlijk vooral, die moet je aanspreken. Ik heb totaal geen problemen met 'kiddie' graphics (kiddie tussen haakjes dus, voor mij is Mario namelijk totaal niet kiddie), ik hou wel van vrolijke gamesschnumi schreef op 19 April 2003 @ 16:24:
[...]
* schnumi agrees with AudiRS4 too
Ik ben het trouwens ook met jOzh eens dat Nintendo gewoon een heel ander soort games produceert en maar een select groepje mensen houdt hiervan. Alhoewel ik het wel jammer vind dat die andere mensen het totaal niet willen inzien dat de gameplay van Nintendo spellen toch echt nog een stukkie beter is als bij andere spellen.
Grab shell dude!
Ik wil namelijk eentje kopen want ze schijnen echt een goede verbetering te geven, maar maakt het een verschil of je de official neemt of een 3th party?
Ik zie namelijk een groot prijs verschil en ik vroeg me af of dit voor de kwaliteit ook uit maakte.
[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 19-04-2003 17:31 ]
Ik heb de officiele, je merkt inderdaad flinke verbetering. Alles is gewoon veel scherper.aapelite schreef op 19 april 2003 @ 16:40:
Hey mede cubersgebruikt een van jullie een RGB scart kabel? en welke gebruik je dan?
Ik wil namelijk eentje kopen want ze schijnen echt een goede verbetering te geven, maar maakt het een verschil of je de official neemt of een 3th party?
Ik zie namelijk een groot prijs verschil en ik vroeg me af of dit voor de kwaliteit ook uit maakte.
De 3th party kabels schijnen echter wel een stuk minder goed te zijn dan de officiele, die zou ik dus links laten liggen als ik jou was...
Grab shell dude!
Prijs + kwaliteits verschil is idd enorm.aapelite schreef op 19 april 2003 @ 16:40:
Hey mede cubersgebruikt een van jullie een RGB scart kabel? en welke gebruik je dan?
De kwaliteit van de Nintendo RGB kabel word door geen 3rd party RGB kabel benadert. Het mag dan wel wat meer kosten maar het kwaliteitsverschil slaat duidelijk in het voordeel uit van de Nintendo RGB kabel.
Verwijderd
Oja? Hoe kan dat nou? Want dan zou de modchip dus de hele werking van het apparaat zo veranderen, dat de laser andersom gaat lezen. Dan zou je dus alleen maar kopien kunnen spelen. Ik weet het niet maar wat je zegt snijd dus geen hout. Volgens mij kan je niet door een chip de laser omdraaien, maar als het dus wel zou kunnen dan zou ie geen legale games meer kunnen lezen... Of zit er ook herkenningssoftware bij, die kijkt of het een illegale titel isAudiRS4 schreef op 19 April 2003 @ 15:31:
[...]
De DVD's van de Xbox zijn ook van buiten naar binnen gebrand, dus daar kan het niet aan liggen. Maar ik denk toch dat het formaat een rol speelt, want probeer maar eens het DVD-R formaat van de NGC in de winkel te krijgen.

Wat ik trouwens al helemaal niet snap is wat al die xbox en ps2 fanboys hier doen. Ik bedoel heb je niks beters te doen dan ons te vervelen? Zegt wel weer wat over de gebruikers van die consoles IMO

Dan heb ik het niet over AudiRS4 want die heeft wel degelijk goed genuanceerde en beargumenteerde kritieken
url?Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 16:54:
Ik heb net ook ff die zelda site bekeken... Ik moet bekennen dat er toch wel koude rillingen over m'n rug liepen bij het lezen van het verhaal... Allemaal zo vertrouwd... Over Link in OOT die de wereld redde... brr....
Moet.... spelen.... nu.... NU!!!!
This is the Way.
fantastische sfeer, geweldige gameplay, prachtige graphics...
als je dit spel zou opnemen terwijl iemand het uitspeelt dan heb je gewoon een tekenfilm die je op de markt kunt brengen...
phuserating halverwege het spel: 9.4
Verwijderd
Phusebox schreef op 19 april 2003 @ 17:05:
ik moet echt zeggen... zelfs voor mij, ik ben vaak erg kritisch, is zelda alles wat het beloofde te worden en meer...
fantastische sfeer, geweldige gameplay, prachtige graphics...
als je dit spel zou opnemen terwijl iemand het uitspeelt dan heb je gewoon een tekenfilm die je op de markt kunt brengen...
phuserating halverwege het spel: 9.4
klik
hij kreeg een 9.7, hij moest het met pijn in zijn hart een puntje lager geven als metroid prime omdat deze game een evolutie is op zijn voorganger, en niet een revolutie als Metroid Prime.Switch schreef op 19 april 2003 @ 16:40:
Iemand anders ook al opergemerkt dat de Power Unlimited Zelda: the Windwaker 'Het mooi videiospel tot op heden' noemt? Dat is toch wel een eervolle en mooie titel voor een NGC spel![]()
|| Gameplay 10 || Graphics 10 || Replay 9|| = 97%
This space is occupied
Verwijderd
Dat vond hij ja... Ik vind deze stijl toch wel echt een revolutie... Jullie weten vast wel hoe ik over Metroid denk dus dat zal ik maar achterwege laten, maar goed. Ik denk dat ik voortaan alleen nog maar afga op de Phuserating bij spellenTheEvilCuber schreef op 19 April 2003 @ 17:18:
[...]
hij kreeg een 9.7, hij moest het met pijn in zijn hart een puntje lager geven als metroid prime omdat deze game een evolutie is op zijn voorganger, en niet een revolutie als Metroid Prime.
|| Gameplay 10 || Graphics 10 || Replay 9|| = 97%
Dit topic is gesloten.