Het Grote GameCube Topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.092 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 17:00:
Wellicht al eerder gevraagd dan wel besproken maar heeft iemand Winning Eleven 6 final evolution al geprobeerd?
Is het goed te doen met de japanse tekst of is het een groot mistery als je moet kiezen?
Valt wel mee. Op internet is er een goede faq te vinden (www.gamefaqs.com) daar kom je een heel eind mee. :)

+ je kunt zelf alles editten dus van spelersnamen enz. Alleen de menu's blijven japans.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat de scores van tube slider gaan zijn, hoop dat morgen de eerste reviews online staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt wel mee. Op internet is er een goede faq te vinden (www.gamefaqs.com) daar kom je een heel eind mee. :)

+ je kunt zelf alles editten dus van spelersnamen enz. Alleen de menu's blijven japans.
...bedankt voor de link... maar toen ik dit bericht plaatste kwam ik op het briljante idee om eens te google-en... en vond toen ook de faq 8)7

Ook deze review is interessant http://www.ntsc-uk.com/MainContent/Gamecube/WE6FE/WE6FE.htm

Ik heb besloten om de game maar te bestellen, weet alleen nog niet bij wie.
http://www.play-asia.com ziet er wel goed uit qua prijzen iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat gamer.nl verhaaltje:
Ik geloof er persoonlijk geen zak van. Gamer.nl is gewoon anti-nintendo en hoopt volgens mij op veel commentaar als "Nintendo is kiddy suxorz@@@@#$!!!!" want volgens mij is Nintendo echt niet zo stom om op ALLE kinderzenders te gaan adverteren.
Ik vind het nogal verdacht hoor, ok op 1 of 2 kinderzenders maar op 3 en dan niet op andere, "volwassen" zenders, dat zou echt zo ongelofelijk stom zijn.
Ze hadden toch in de US ook een cinema trailer? Waarom zouden ze hier dan op alle kiddy zenders adverteren? Doen ze het trouwens ook in de Bobo, Penny en de Donald Duck, of was het geld al op na die tv shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 18:02:
Ik geloof er persoonlijk geen zak van. Gamer.nl is gewoon anti-nintendo en hoopt volgens mij op veel commentaar als "Nintendo is kiddy suxorz@@@@#$!!!!" want volgens mij is Nintendo echt niet zo stom om op ALLE kinderzenders te gaan adverteren.
Ten eerste: Is hun bron niet Cube-Europe? Die best wel pro-Nintendo site?
Ten tweede: Don't shoot the messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Ik vind het nogal verdacht hoor, ok op 1 of 2 kinderzenders maar op 3 en dan niet op andere, "volwassen" zenders, dat zou echt zo ongelofelijk stom zijn.
Ze hadden toch in de US ook een cinema trailer? Waarom zouden ze hier dan op alle kiddy zenders adverteren? Doen ze het trouwens ook in de Bobo, Penny en de Donald Duck, of was het geld al op na die tv shit?
Ik denk dat ze met Zelda gewoon die doelgroep willen aanspreken. Nintendo zal er best wel over nagedacht hebben (ook al lijkt het er niet op :P ). Maar elke game vereist een andere campagne/doelgroep/aanpak.
De metroid commercials bijv. werden ook op de 'volwassen' tijden uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Thunder schreef op 16 april 2003 @ 18:08:
[...]

Misschien is het handig dat we met de mensen van HGGT ook nieuws gaan opsturen naar tweakers.net en gamers.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 17:24:
Ben benieuwd wat de scores van tube slider gaan zijn, hoop dat morgen de eerste reviews online staan
op ign heeft al een review gestaan... niet echt geweldig dacht ik, ergens in de 6x regionen
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 15:47:
Als ze die spullen vergeten zijn dan moeten ze die gewoon porto-vrij nasturen, is toch hun fout?

Ik zou er dan iig nooit meer iets bestellen, en ze dat ook duidelijk maken :P
nee dat deden ze dus niet :(
suckzooi, heb in ieder geval wel al mijn geld terug, min 4 euro transactie kosten...
dus het heeft me uiteindelijk een hoop gezeik en 4 euro gekost en ik heb niks...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Phusebox schreef op 16 April 2003 @ 19:10:
nee dat deden ze dus niet :(
suckzooi, heb in ieder geval wel al mijn geld terug, min 4 euro transactie kosten...
dus het heeft me uiteindelijk een hoop gezeik en 4 euro gekost en ik heb niks...
Dit is voor een RGB Kabel en WE6? waar heb je deze besteld dan? we6 kan ik me voorstellen maar de officiele Nintendo RGB kabel kan je toch bij elke dixons / bartsmit / whaterver toch wel halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 16 April 2003 @ 19:11:
[...]

Dit is voor een RGB Kabel en WE6? waar heb je deze besteld dan? we6 kan ik me voorstellen maar de officiele Nintendo RGB kabel kan je toch bij elke dixons / bartsmit / whaterver toch wel halen...
hij heeft een us cube. daar werkt zo'n pal rgb kabel niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 19:17:
hij heeft een us cube. daar werkt zo'n pal rgb kabel niet op.
Dat verklaart een hoop :)
btw ik zag van een klasgenoot die Zelda:WW meenam naar school "Progressive Scan supported" op de doos staan. dit is toch alleen bij digitale tv's aanwezig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:08
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 17:51:
[...]

...bedankt voor de link... maar toen ik dit bericht plaatste kwam ik op het briljante idee om eens te google-en... en vond toen ook de faq 8)7

Ook deze review is interessant http://www.ntsc-uk.com/MainContent/Gamecube/WE6FE/WE6FE.htm

Ik heb besloten om de game maar te bestellen, weet alleen nog niet bij wie.
http://www.play-asia.com ziet er wel goed uit qua prijzen iemand ervaring?
bij www.insidegamer.nl kan je m bestellen, die importeren het spel voor je. Het kost dan zo'n 70 euro geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
sjongejonge wat een gezeik weer hiero over dat nintendo het slecht zou doen...
ik word er nu wel een beetje moe van. het is al 4 topics achter mekaar dit gezeur als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 16 April 2003 @ 19:21:
[...]

Dat verklaart een hoop :)
btw ik zag van een klasgenoot die Zelda:WW meenam naar school "Progressive Scan supported" op de doos staan. dit is toch alleen bij digitale tv's aanwezig??
wat is dat progressive scan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren Zelda besteld bij Dimension+. Op de site doen ze niet meer aan reserveringen, maar je moet gewoon bellen. Ik was 62 euro kwijt (inclusief 7 euro rembours kosten). Ik krijg hem voor de release (als ik net vakantie heb :D) en de bonis-discs zitten erbij.

Ik heb echt zo'n zin weer in Zelda, ik ben weer ff begonnen met Zelda: OoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens hiero de verkoop van de Xbox valt blijkbaar ook tegen:

http://www.webwereld.nl/nieuws/14800.phtml

Misschien een idee om dat eens op te sturen naar gamer.nl? :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder schreef op 16 April 2003 @ 18:08:
[...]

Ten eerste: Nee dat is het niet. Althans ik zie in het hele artikel geen link naar Cube-Europe. En ook de bron boven aan het artikel is niet cube-europe
Ten tweede: Ik schiet niet de messenger, maar de fanboys af.
Goudstof schreef op 16 April 2003 @ 18:40:
[...]

Ik denk dat ze met Zelda gewoon die doelgroep willen aanspreken. Nintendo zal er best wel over nagedacht hebben (ook al lijkt het er niet op :P ). Maar elke game vereist een andere campagne/doelgroep/aanpak.
De metroid commercials bijv. werden ook op de 'volwassen' tijden uitgezonden.
Ik denk het niet, aangezien Nintendo alles doet om van hun kiddy image af te komen...
schnumi schreef op 16 April 2003 @ 21:12:
Trouwens hiero de verkoop van de Xbox valt blijkbaar ook tegen:

http://www.webwereld.nl/nieuws/14800.phtml

Misschien een idee om dat eens op te sturen naar gamer.nl? :P
Stuur maar op, ik garandeer je dat ze het niet posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk niet, gamer.nl is zo fanboy dat het me opvalt dat ze hun site niet helemaal in het groen hebben gestoken...

O, wacht dat hebben ze wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ze hadden eerst ook reclame op SBS 6, Yorin en Net 5, dat zijn niet echt kinderlijke zenders.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een tijdje niets meer gehoord over de Cuba vga box, heeft iemand er ergens een review van? ik wil er eigenlijk eentje hebben om de cube mee te kunnen neemen naar de Lanparty (de TV is wat aan de zware kant) maar dan moet de kwaliteit wel acceptabel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CNN:
Nintendo fights back

But will a new philosophy and consumer incentives spur business?
April 16, 2003: 4:07 PM EDT

NEW YORK (CNN/Money) - It's no secret that I've taken Nintendo to task for its substandard performance in this round of the console wars. My in-box is full of mail from Nintendo loyalists, who are convinced I'm on the payroll of Microsoft, Sony or longtime gaming industry foe Sen. Joseph Lieberman.

The fact of the matter is the house that Mario built is in desperate need of refurbishing. Once the industry leader, the company is now little more than a dot in Sony's (SNE: Research, Estimates) rear view window. And upstart Microsoft (MSFT: Research, Estimates) has done the unthinkable, passing Nintendo in worldwide market share this cycle – and that lead is extending.

To its credit, Nintendo knows changes are needed. I sat down last week with George Harrison, senior vice president of marketing, to discuss the problems and see how the company plans to make itself a strong contender once again.

Here's the good news: It looks to be headed in the right direction. New bundling plans, a changed philosophy on game design and an attempt to woo back third-party publishers could revive interest in the GameCube. But the company is facing an uphill battle.

Bundling free games with hardware has long been a key to success for console manufacturers. It was a big step in expanding Xbox sales for Microsoft last holiday season. Nintendo relies on software sales for its income, though, and initially resisted the sales incentive.

"We responded with offers that clearly did not go far enough," said Harrison.

In February, it capitulated, giving away AAA games such as "Metroid Prime" with the purchase of a GameCube, and saw sales start to rise. Just last week, it announced plans to add the still red-hot "The Legend of Zelda" to the bundle offer.

It's what's down the road that intrigues me, however. On June 23, the company will launch its GameBoy Player for the GameCube, letting gamers play their GameBoy Advance games on their television. And Nintendo is already considering a bundle between the GameBoy Player and the GameCube this fall.

It's more than just a gimmick. The move would vastly expand the GameCube's title library -- and fans of classic Nintendo games would once again be able to play those on a large screen. (Nintendo has converted many of its most popular SNES games over to the GBA.)

Meanwhile, the corporate philosophy to game making is undergoing some changes, too. Several AAA titles didn't do as well as expected last year. "Metroid Prime", for example, only sold 800,000 copies. ("We believed it had bigger potential," said Harrison. "It was swamped by things like Grand Theft Auto.") Super Mario Sunshine did better, selling over a million copies, but the game got lukewarm reviews.

Nintendo's chief gaming architect Shigeru Miyamoto agreed with criticism that the Mario game was too hard. And, in a decision that might anger the hardcore crowd, the word has since come from up high to make games less challenging.

"We're trying to go back and make sure we don't let technology alienate players," said Harrison. "We want to make games that are accessible to everyone."

Third party software development has been the key to the PlayStation's success and played a big role in the Xbox's gains as well. Nintendo's relationship with outside companies hasn't always been smooth, though. In an attempt to extend the olive branch, the company recently cut its royalty rate (the amount publishers must pay Nintendo for each copy of a GameCube game they sell). And a high profile partnership with Electronic Arts (ERTS: Research, Estimates) could spark gamer interest.

It will be particularly interesting to see how EA utilizes the connectivity feature of the GameBoy in its franchise titles, such as Madden football. We should learn a little more about that next month at the Electronic Entertainment Expo, where Harrison said the focus will be on third-party titles, rather than homegrown Nintendo games.

Of course, analysts expect to see console price cuts in the next month or so, also. Harrison downplayed those, saying "there are no plans for any price decreases in the near future." He quickly acknowledged, though, "Nintendo is generally not the leader in hardware price cuts."

(I should note that he told me the same thing about Nintendo's price cutting plans last year. One week later, GameCube prices fell from $199 to $149, so take those denials with a grain of salt.)

As for online gaming? Forget it. Nintendo is still very skeptical about the concept, saying consumers might be interested, but have shown no willingness to pay for it. The company was particularly discouraged by the disappointing launch of "The Sims Online". Harrison's gut feeling is online Nintendo games are "probably a few years away. It really depends on the success of the GameCube and whether people think it's worth the investment."

Nintendo has a lot of ground to make up in this generation of gaming. And if it wants to be a player in the next generation, it needs to recapture some of its lost market share. It has some good plans. The question is: Is it implementing them too late?
Gamespot.com:
The two arcade giants are apparently in talks over a possible merger.

According to the Nihon Keizai Shimbun, Namco has reportedly engaged in talks with Sega over a possible merger. A merger between Sega and Namco would result in the largest video game company in Japan, with sales totaling 350 billion yen ($3 billion), topping Konami's sales figures, which are currently at 250 billion yen ($2 billion). Namco said that the merger would be necessary in order for the company to remain competitive and that a merger would let Namco consolidate many of its current facilities as well as improve its business in international markets. In addition, Namco believes that combining the intellectual properties and development teams of the two companies would also be highly beneficial.

Sega is scheduled to hold a meeting to discuss mergers with three of its current suitors, including Sammy and Electronic Arts, which are reportedly interested in investing in Sega or at least doing some sort of tie-in with the company. Sega's board members are reportedly less interested in merging with Sammy due to its focus on pachinko machines, which has delayed talks with that particular company. Sega is expected to make an announcement as soon as the end of this month.
w000000000000t, hiervan hou ik zo, dit kan wel eens heel veel betekenen als dit waar blijkt te zijn.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nou, geweldig. Sega met Namco samen. Square doet het ook al met Enix. :/ Dadelijk zijn er nog maar vier of vijf grote Japanse bedrijven en veel van die westerse, waar ik over het algemeen geen drol aan vind. :/

Ik zie echter ook niet waarom dit in het GGCT staat :? Oh enne -vliegtuig-, schnumi heeft mail :P :+ ;)

[ Voor 3% gewijzigd door GZ op 16-04-2003 23:01 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
daFubar schreef op 16 April 2003 @ 20:51:
ik word er nu wel een beetje moe van. het is al 4 topics achter mekaar dit gezeur als ik me niet vergis.
Hey hey daFubar niet te negatief... Volgens mij is het een wederkerend onderwerp in HGGCT. ;) Maar ff over dat Pokemon box. Wat voor afschuwelijk iets is dat? ik bedoel... dat kan het toch niet zijn?? :? dit is toch meer een aardigheidje? Ik had meer een "echte" pokemon game ingedachten..... Misschien is het voor Nintendo ook wel beter om zich bij de vermoedelijke fusie van Sega en Namco aantesluiten. Dan zou je tenminste echt over de TriForce kunnen spreken.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
na de stress en het gevloek op de scheidsrechter vanavond ben ik helemaal depressed vanwege mijn niet geshipte Winning Eleven :'(
ellende... en nu zit pasen er ook nog eens tussen enzo...

eigenlijk zou ik die game wel eens willen spelen, want ook al had ik em besteld ik twijfel nog steeds erg of ik wel over die japanse tekst heen kom...
niemand in de buurt van limburg die deze game heeft?

ps. gelukkig heeft feyenoord wel gewonnen. en die rode kaart sloeg nergens op... en zeker niet als je het naast het incident met Chivu zet

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 16-04-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vis nu vast een hele ouwe koe uit de sloot, maar waarom nou elke keer dat 'kiddy image' gezeik? Is het zo erg dat nintendo 'kinderachtige' spellen maakt? Als dat Mario Sunshine, Pimin, Luigi's Mansion, Zelda en Wario betekent ben ik ervoor hoor, geweldige stijl.
Nintendo probeert ook niet er vanaf te komen volgens mij, ze proberen alleen te laten zien dat ze niet ALLEEN maar kiddy games maken, dat IEDEREEN bij nintendo terecht kan voor een goed spel.
GolbeZeromus schreef op 16 April 2003 @ 23:01:
...

Ik zie echter ook niet waarom dit in het GGCT staat :? Oh enne -vliegtuig-, schnumi heeft mail :P :+ ;)
Sega en Namco heeft toch wel wat met de cube te maken? Nintendo heeft dan hele goeie banden met japans grootste softwaregigant.

Edit: Huiswerk voor alle Zelda fans: http://www.twingalaxies.c...report_Legend_of_Zelda.pl

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Nintendo is meer cell-shaded gericht, wat dus de cartoon stijl van hun spellen karakteriseerd. Daar ligt ook de daadwerkelijke kracht van Nintendo. En echt slecht gaat het sowieso niet met Nintendo, de verkoopresultaten van de kjoeb vallen misschien wat tegen maar de GBA melkkoe draait als een tierelier. Zelda is een belangrijke stap maar vergeet daarnaast vooral niet de uitbreiding om je GBA games op je TV te spelen via je kjoeb (kan ff niet op de naam komen). Deze zal diverse ouders dus wel overhalen om meer naar Nintendo te neigen dan naar de andere consoles, aangezien de kiddo's (jah helaas het is en blijft een belangrijke doelgroep) al een Gba'tje hebben en de games daarvoor ook al. De aanschaf van de kjoeb in combinatie met dat apparaat maakt wel het verschil dat ze dan al veel meer games hebben om mee te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
verborgen test-omgeving in The Wind Waker ontdekt met Action Replay:

Afbeeldingslocatie: http://www.codejunkies.com/images/article_images/zelda_0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.codejunkies.com/images/article_images/zelda_0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.codejunkies.com/images/article_images/zelda_0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.codejunkies.com/images/article_images/zelda_0004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.codejunkies.com/images/article_images/zelda_0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.codejunkies.com/images/article_images/zelda_0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.codejunkies.com/images/article_images/zelda_0007.jpg

link

[ Voor 60% gewijzigd door Phusebox op 17-04-2003 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
* Pheno79 fluistert naar big N dat als ze een online pokemon game maken, dat het een groot succes wordt :P

Sims online is gewoon ruk, zeg maar rustig (understatement) saai. Ik ben geen pokemon fan, maar op zich lijkt het me grappig als je in een online wereld kan rondhollen, die beesies kan vangen/trainen en anderen kan uitdagen. 1x in de maand een groot toernooi waar iedereen aan kan meedoen, nou ja, zal wel aan mij liggen :X
Dan melk je de boel in ieder geval niet uit zoals ze nu doen.

Nintendo laat imho kansen liggen als ze hun merchandise (pokemon, mario kart, noem nog eens wat) niet online-able maken. Leuk al die connectivity met de gameboy, maar ik heb zo'n ding niet :) Ik wil online karten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
RSP schreef op 16 april 2003 @ 19:09:
[...]

Misschien is het handig dat we met de mensen van HGGT ook nieuws gaan opsturen naar tweakers.net en gamers.nl?
'k Doe m'n best :P

En voor JanMaster ze hebben atm mensen nodig dus als je het beter kan dan de mensen die er nu zitten zou'k zeggen: sla je slag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

Phusebox schreef op 16 April 2003 @ 23:57:
na de stress en het gevloek op de scheidsrechter vanavond ben ik helemaal depressed vanwege mijn niet geshipte Winning Eleven :'(
ellende... en nu zit pasen er ook nog eens tussen enzo...

eigenlijk zou ik die game wel eens willen spelen, want ook al had ik em besteld ik twijfel nog steeds erg of ik wel over die japanse tekst heen kom...
niemand in de buurt van limburg die deze game heeft?

ps. gelukkig heeft feyenoord wel gewonnen. en die rode kaart sloeg nergens op... en zeker niet als je het naast het incident met Chivu zet
Komt WE6 nu wel of niet naar Europa?

PS. Voetbal zuigt :+
Glitch schreef op 16 April 2003 @ 15:41:
_/-\o_ Player's Choice _/-\o_

Ik wilde Luigi's mansion niet kopen omdat ie nogal kort was, maar voor 32 euro wordt het een stuk leuker natuurlijk :)

Is al bekend welke spellen nog meer player's choice gaan worden?

* Glitch hoopt op Rogue Leader
ik weet eigenlijk niet of die Player's Choice games uberhaupt wel zo goed verkocht worden...
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 20:59:
wat is dat progressive scan?
ja wat is dat eigenlijk?
Het kiddy imago
Nou ja iedereen weet dat the Big N een kiddy imago heeft. Dat moet je zeg maar mee leven! De echte N/Cube lovers kijken verder dan graphics alleen en geven ook om de gameplay, style, etc.

Dat het main stream publiek, dat alleen kijkt naar graphics en naar levensechte dingen (zoals tieten, gezichten etc :D), nog niet door heeft dat als spellen er mooi uitzien maar als een dweil spelen dat het dan geen goed spel kan zijn. Dat is een heel ander punt.

Dat Nintendo een btje dom is om zichzelf alleen maar te promoten als 'The Kiddy Game Factory' dat vind ik jammer want daardoor verliest Nintendo een bepaalde publiek dat toch het meeste te besteden heeft (ik denk dat iets van 18-25 is ofzo). Maar er komt wel een ander bepaald publiek op af. Die wel van deze stijl houden (het kiddy dan).

Maar dan als nog; WAT is kiddy? Als het getekent lijkt? Ik vind Wind Waker niet echt een spel wat ik mijn kleine neefjes laat spelen, dat is gewoon te moeilijk voor ze. Of Viewtiful Joe is echt geen kiddy game hoor.
In de meeste gevallen waar games bestempeld worden als kiddy; dan moet men gewoon beter kijken en dan zie de meeste mensen pas de echte diepgang die dat spel heeft.
Phusebox schreef op 17 April 2003 @ 07:33:
verborgen test-omgeving in The Wind Waker ontdekt met Action Replay

[...]

link
ziet er wel bruut uit maar kan je er wat mee?
Pheno79 schreef op 17 April 2003 @ 07:44:
[understatement]
* Pheno79 fluistert naar big N dat als ze een online pokemon game maken, dat het een groot succes wordt :P
[/understatement]

Sims online is gewoon ruk, zeg maar rustig (understatement) saai. Ik ben geen pokemon fan, maar op zich lijkt het me grappig als je in een online wereld kan rondhollen, die beesies kan vangen/trainen en anderen kan uitdagen. 1x in de maand een groot toernooi waar iedereen aan kan meedoen, nou ja, zal wel aan mij liggen :X
Dan melk je de boel in ieder geval niet uit zoals ze nu doen.

Nintendo laat imho kansen liggen als ze hun merchandise (pokemon, mario kart, noem nog eens wat) niet online-able maken. Leuk al die connectivity met de gameboy, maar ik heb zo'n ding niet :) Ik wil online karten! :D
Ik vind Pokemon ook niet geweldig al heb ik Pokemon Yellow flink veel gespeeld. Maar het lijkt me super om een 3D RPG te hebben waar mee je battles voert tegen andere trainers. Als dat zou zijn dan wordt dan een gegarandeerde hit. Met PokeClans (GoT to have 'em all), etc. Maar dan zou Nintendo wel alle (!), ja ik zei alle, 98455123 Pokemons. Met E-reader uitbreidingen, GBA-connectivity, online mogelijkheden... :P :+ :D

* NoTimeRemains zit op stage is dat te merken? :Y)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

daFubar schreef op 16 april 2003 @ 20:51:
Slecht nieuws is ook nieuws...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hmmm, is er niemand die ervaring heeft met Play-Asia?

Want Phuse, ze hebben daat verzendkosten van $ 3,50 als je alleen de game besteld. Dat lijkt mij toch niet verkeerd want WE6 zelf kost er $59,90!

Siminsscj gaat er ook aan en ik ga het eerst bij hem tjekken. Ik hoop dat het briljante WE6 mijn aversie tegen Japanstalige games kan weghalen...
Misschien hebben ze er ook wel van die RGB gevallen. Ik hoop iig dat ze snel die betere GBA SP batterij krijgen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deddiekoel schreef op 17 april 2003 @ 09:40:
Hmmm, is er niemand die ervaring heeft met Play-Asia?

Want Phuse, ze hebben daat verzendkosten van $ 3,50 als je alleen de game besteld. Dat lijkt mij toch niet verkeerd want WE6 zelf kost er $59,90!

Siminsscj gaat er ook aan en ik ga het eerst bij hem tjekken. Ik hoop dat het briljante WE6 mijn aversie tegen Japanstalige games kan weghalen...
Misschien hebben ze er ook wel van die RGB gevallen. Ik hoop iig dat ze snel die betere GBA SP batterij krijgen!
$3.50? lijkt me sterk? komt er zeker wel import en BTW bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Had trouwens even op die site gekeken maar ze hebben er geen rgb kabels voor US cube's.

Wel een composite kabel waar je zelf wat aan kunt knutselen om zo een rgb kabel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 17 April 2003 @ 10:23:
Had trouwens even op die site gekeken maar ze hebben er geen rgb kabels voor US cube's.

Wel een composite kabel waar je zelf wat aan kunt knutselen om zo een rgb kabel te krijgen.
uhuh ja veel succes, heb je die guide al eens gezien hoe je die kabel moet maken?
dan heb je een composite en een digital kabel nodig... en dan voor een paar euro zou je zelf gaan zitten solderen?
een digital kabel kost namelijk ook 40 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik wacht de ervaring van Simonsscj wel even af. Ik weet niet of zij een verminderde waarde op het pakket steken? Want als de douane het met rust laat zijn er natuurlijk geen extra kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

http://www.gamez.nl/content/releases.phtml

sjeck junie:
Killer 7
Viewtiful Joe

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:51

jOzh

Sweet dude!

Check het USB-Mem Card topic ff, GZ :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda staat niet eens in die lijst 8)7
Ik denk niet dat die lijst zeer betrouwbaar is

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 17 April 2003 @ 10:28:
[...]

uhuh ja veel succes, heb je die guide al eens gezien hoe je die kabel moet maken?
dan heb je een composite en een digital kabel nodig... en dan voor een paar euro zou je zelf gaan zitten solderen?
een digital kabel kost namelijk ook 40 euro ofzo
Dat bedoel ik daarom heb ik ook zo gewoon een kabel gekocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier Nintendo gaat ook een nieuw R&D gebouw openen:
In what has to be Nintendo's most vague press release to date, the company today announced that it has expanded its internal development sources by "establishing a new research and development facility in Tokyo." The new branch will develop "unique games for Nintendo hardware platforms, adding to the depth and breadth of Nintendo's first-party game library."

No further bits were announced. But Nintendo did at least state that details of the facility, including when it would officially open, would be announced "in the coming months."

Let the speculation begin.
Hmm klinkt lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 17 april 2003 @ 08:42:
[...]

Nou ja iedereen weet dat the Big N een kiddy imago heeft. Dat moet je zeg maar mee leven! De echte N/Cube lovers kijken verder dan graphics alleen en geven ook om de gameplay, style, etc.

Dat het main stream publiek, dat alleen kijkt naar graphics en naar levensechte dingen (zoals tieten, gezichten etc :D), nog niet door heeft dat als spellen er mooi uitzien maar als een dweil spelen dat het dan geen goed spel kan zijn. Dat is een heel ander punt.

Dat Nintendo een btje dom is om zichzelf alleen maar te promoten als 'The Kiddy Game Factory' dat vind ik jammer want daardoor verliest Nintendo een bepaalde publiek dat toch het meeste te besteden heeft (ik denk dat iets van 18-25 is ofzo). Maar er komt wel een ander bepaald publiek op af. Die wel van deze stijl houden (het kiddy dan).

Maar dan als nog; WAT is kiddy? Als het getekent lijkt? Ik vind Wind Waker niet echt een spel wat ik mijn kleine neefjes laat spelen, dat is gewoon te moeilijk voor ze. Of Viewtiful Joe is echt geen kiddy game hoor.
In de meeste gevallen waar games bestempeld worden als kiddy; dan moet men gewoon beter kijken en dan zie de meeste mensen pas de echte diepgang die dat spel heeft.

[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Iedereen doet hier maar alsof nintendo minder mooie dingen maakt dan anderen, en wij een van de weinigen die daar doorheen kijken en de geweldige gameplay zien. Ik vind Luigi's Mansion heel erg mooi. Zelda nog veel mooier. Mooie beelden zijn niet persé realistisch. Kijk maar naar de schilderkunst, schilderijen van Dalí worden net zo gewaardeerd als de Mona Lisa bijvoorbeeld. Heel de stroming COBRA (staat voor Copenhagen, Brussels en Amsterdam, denk aan Karel Appel bijv) was erop gericht kunst te maken zoals kinderen dat doen. Probeer die stijl van nintendo eens niet zo als minder dan andere stijlen te zien.

Ik denk niet dat nintendo zichzelf promoot als wel of niet kiddy, ik denk dat ze sommige spellen zo promoten. Als het spel er als een tekenfilm uitziet, waarom dan niet reclames uitzenden rond tekenfilms? Ik zie geen probleem. Het is in ieder geval zeker niet waar dat nintendo alleen maar kinderen aan probeert te spreken, want Eternal Darkness en Metroid Prime hadden zeker een andere doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net The Wind Waker gespeeld bij Media Markt (Amsterdam Arena)... wat een heerlijk en mooi spel is dat zeg! :9~ :9~ :9~

Trouwens, er zat een demodisc in de Gamecube met daarop demo's van Zelda en Rayman 3 + nog een aantal filmpjes.

De X-Box corner stond er eenzaam bij zonder gamers... bij de PS2 waren er 2 van de 6 bezet... de 2 Cubes waren bezet en had een aantal meekijkers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah nog wat OT..... Chivu deed echt helemaal niks tijdens het opstootje.
De enige die over de grens ging was Bosvelt die Sneyder begon te wurgen.
O-)

Wel leuk voor Kuyt die finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht de ervaring van Simonsscj wel even af. Ik weet niet of zij een verminderde waarde op het pakket steken? Want als de douane het met rust laat zijn er natuurlijk geen extra kosten...
Met mijn geweldige import score op dvd's gaat het gewoon lukken.
Ik neem natuurlijk wel het SARS-risico voor mijn rekening met dit pakketje uit Hong-kong, ik verdwijn met het pakketje en GC wel voor 6 weken in quarantaine...sorry deddie maar dat zijn de SARS richtlijnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 12:59:
[...]

Met mijn geweldige import score op dvd's gaat het gewoon lukken.
Ik neem natuurlijk wel het SARS-risico voor mijn rekening met dit pakketje uit Hong-kong, ik verdwijn met het pakketje en GC wel voor 6 weken in quarantaine...sorry deddie maar dat zijn de SARS richtlijnen. 8)
Mijn pakketje uit Hong-Kong werd door de douane vastgehouden, ik moest een formulier invullen (wat er in het pakketje zat, van wel bedrijf het afkwam, enz) en een factuur meesturen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mijn pakketjes zijn niet vastgehouden , denk niet dat het met SARS te maken had
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 12:54:
[...]

Ah nog wat OT..... Chivu deed echt helemaal niks tijdens het opstootje.
De enige die over de grens ging was Bosvelt die Sneyder begon te wurgen.
O-)

Wel leuk voor Kuyt die finale.
offtopic:
ehm ja Chivu deed niks, net zoals Zlatan zeker met zijn elleboog niks deed... Chivu probeerde Song te slaan, als dat niks is...
Maar de KNVB is het niet voor niks aan 't overwegen of ze daar nog een straf voor gaan opleggen, maar wat jij wil denken moet je zelf weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 12:50:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Iedereen doet hier maar alsof nintendo minder mooie dingen maakt dan anderen, en wij een van de weinigen die daar doorheen kijken en de geweldige gameplay zien. Ik vind Luigi's Mansion heel erg mooi. Zelda nog veel mooier. Mooie beelden zijn niet persé realistisch. Kijk maar naar de schilderkunst, schilderijen van Dalí worden net zo gewaardeerd als de Mona Lisa bijvoorbeeld. Heel de stroming COBRA (staat voor Copenhagen, Brussels en Amsterdam, denk aan Karel Appel bijv) was erop gericht kunst te maken zoals kinderen dat doen. Probeer die stijl van nintendo eens niet zo als minder dan andere stijlen te zien.

Ik denk niet dat nintendo zichzelf promoot als wel of niet kiddy, ik denk dat ze sommige spellen zo promoten. Als het spel er als een tekenfilm uitziet, waarom dan niet reclames uitzenden rond tekenfilms? Ik zie geen probleem. Het is in ieder geval zeker niet waar dat nintendo alleen maar kinderen aan probeert te spreken, want Eternal Darkness en Metroid Prime hadden zeker een andere doelgroep.
1)Ik vind Luigi's Mansion & Zelda schitterende spellen.
Mooie spellen hebben een ziel (Metal Gear Solid, Zelda, Metroid, Tomb Raider (al is dat nu afgezwakt), etc.) en een goede gameplay.
2)Ik vind dat uitzenden tijdens cartoons jammer, want kijk Zelda is echt wel moelijk voor die kleinere mannekes & vrouwkes en als je er dan reclame voor gaat maken hebben ze zoiets van wow das DBZ (want das nu in :P) ze kopen de cube + spel dat is dan te moeilijk dus mensen gaan zeiken van Ninitendo maakt bagger spellen etc.. Snappie mij verhaal een btje?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm ja Chivu deed niks, net zoals Zlatan zeker met zijn elleboog niks deed... Chivu probeerde Song te slaan, als dat niks is...
Maar de KNVB is het niet voor niks aan 't overwegen of ze daar nog een straf voor gaan opleggen, maar wat jij wil denken moet je zelf weten
[/offtopic]
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Of er nou wel of geen offtopic-tag erom heen staat, we gaan hier geen discussie houden over voetbal wedstrijden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wel een interessant artikel op cnn

nintendo moet echt meer reclame gaan maken, hoor nu al de hele tijd die xbox reclame op 3fm :|
M@NIC schreef op 17 april 2003 @ 13:47:
Over er nou wel of geen offtopic-tag erom heen staat, we gaan hier geen discussie houden over voetbal wedstrijden :/
was ik ook niet van plan... het eerste woord moet trouwens of zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 17 April 2003 @ 13:14:
mijn pakketjes zijn niet vastgehouden , denk niet dat het met SARS te maken had

[...]

offtopic:
phuse zijn ze dan al door de douane heen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 17 April 2003 @ 14:08:
[...]

phuse zijn ze dan al door de douane heen? :)
nee vorige pakketjes (flashROM, emerald controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 17 april 2003 @ 14:13:
[...]

nee vorige pakketjes (flashROM, emerald controller)
lol dacht al dat is wel supersnel. 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

is er nu al een budget serie, en zo ja welke spellen zitten daar in?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 17 april 2003 @ 13:31:
[...]

1)Ik vind Luigi's Mansion & Zelda schitterende spellen.
Mooie spellen hebben een ziel (Metal Gear Solid, Zelda, Metroid, Tomb Raider (al is dat nu afgezwakt), etc.) en een goede gameplay.
2)Ik vind dat uitzenden tijdens cartoons jammer, want kijk Zelda is echt wel moelijk voor die kleinere mannekes & vrouwkes en als je er dan reclame voor gaat maken hebben ze zoiets van wow das DBZ (want das nu in :P) ze kopen de cube + spel dat is dan te moeilijk dus mensen gaan zeiken van Ninitendo maakt bagger spellen etc.. Snappie mij verhaal een btje?
Ik snap je wel, maar je zegt ook dit: De echte N/Cube lovers kijken verder dan graphics alleen en geven ook om de gameplay, style, etc.
Wat ik wil zeggen is dat je niet alleen de gameplay en de stijl van een niet-realistisch spel goed kan vinden, maar de graphics ook. Ik vind zelda echt heel mooi, zeker als je het in beweging ziet. Die geweldige nintendo-gameplay hoort ook gewoon bij die stijl. Stel je eens een mario spel voor met superrealistische graphics maar wel de gameplay van sunshine, dat klopt gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

rajackar schreef op 17 April 2003 @ 14:31:
is er nu al een budget serie, en zo ja welke spellen zitten daar in?
Jah deze spellen dacht ik:

Super Smash Brothers: Melee
Luigi's Mansion
Pikmin

Dat zijn voorlopig de enige spellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

schnumi schreef op 17 april 2003 @ 14:33:
[...]

Jah deze spellen dacht ik:

Super Smash Brothers: Melee
Luigi's Mansion
Pikmin

Dat zijn voorlopig de enige spellen. :)
da's helaas nog maar weinig

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

is pikmin eigelijk cool? 't zag er wel grappig uit :D

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Pikmin is geweldig ... :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ja Pikmin is inderdaad geweldig, maar iets te kort. Maar zolang het duurt, echt een heel leuk spel.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 14:31:
[...]

Ik snap je wel, maar je zegt ook dit: De echte N/Cube lovers kijken verder dan graphics alleen en geven ook om de gameplay, style, etc.
Wat ik wil zeggen is dat je niet alleen de gameplay en de stijl van een niet-realistisch spel goed kan vinden, maar de graphics ook. Ik vind zelda echt heel mooi, zeker als je het in beweging ziet. Die geweldige nintendo-gameplay hoort ook gewoon bij die stijl. Stel je eens een mario spel voor met superrealistische graphics maar wel de gameplay van sunshine, dat klopt gewoon niet
Neej dat zeg ik ook maar de grapics bedoel ik niet de resolutie ofzow maar de graphics stijl. Ik bedoel een lelijk spel (Pez :? @ PS2) met veel stijl en een heerlijke geemplay kunnen beter zijn dan een ultra ultra mega super realisistisch war game waarmee je met bloemen schiet naar elkaar en met de aan/uit knop op je console voor/achter/links/rechts-uit en schiet tegelijk moet gebeuren. Ik verstaan met graphics: de combinatie spel/stijl van de 'plaatjes', de mooiheid van die 'plaatjes' en nog wat dingetjes.
Platformers kunnen zowiezo nie realisitisch zijn IMHO.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Koel, Nintendo komt binnenkort met een demodisc met daarop demo's van Soul Calibur 2, Splinter Cell, Viewtiful Joe, Sonic Adventure DX en Billy Hatcher and the Giant Egg (??): http://www.gamer.nl/nieuws/17349

Ben benieuwd hoe ze die gaan verspreiden (Official Nintendo Magazine ofzo?)

[ Voor 17% gewijzigd door jOzh op 17-04-2003 16:00 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK dat lullen over voetbal doe je maar op #Nintendo. Ook de slowchat over de douane. Schnumi, Phuse, gehoord? Of doe dat via mail. Dit topic is zonder jullie bagger gelul over die spullen al nauwelijks bij te houden.

En de gamers die Mario Sunshine te moeilijk vonden moeten zich echt gaan schamen hoor... OK misschien is het moeilijk om alle shines te halen maar tot bowser komen moet je toch echt wel lukken hoor...
En Pikmin is echt cool, alleen vind ik persoonlijk de tijdsdruk ietsje te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 17 april 2003 @ 15:58:
Koel, Nintendo komt binnenkort met een demodisc met daarop demo's van Soul Calibur 2, Splinter Cell, Viewtiful Joe, Sonic Adventure DX en Billy Hatcher and the Giant Egg (??): http://www.gamer.nl/nieuws/17349

Ben benieuwd hoe ze die gaan verspreiden (Official Nintendo Magazine ofzo?)
dit zegt cubezone er nog over:
In een reactie zegt Nintendo Benelux nog niets te weten over een eventuele demo disc actie in de Benelux. Demo's zijn nu al wel speelbaar op de speciale demo pods in winkels, maar of de demo discs ook los zullen worden gegeven zoals nu in Amerika gaat gebeuren, weet Nintendo Benelux nog niet. We houden je op de hoogte!

en over dat verspreiden, lijkt erop dat je het bij een nieuwe cube krijgt, geen idee of wij er dus ook een kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Is idd zo. De SMS verhaallijn is heel goed te doen. Voor de extra's zul je wat dieper moeten gaan maar dat is dan ook de lol toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 14-09 11:08
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 16:10:
OK dat lullen over voetbal doe je maar op #Nintendo. Ook de slowchat over de douane. Schnumi, Phuse, gehoord? Of doe dat via mail. Dit topic is zonder jullie bagger gelul over die spullen al nauwelijks bij te houden.

En de gamers die Mario Sunshine te moeilijk vonden moeten zich echt gaan schamen hoor... OK misschien is het moeilijk om alle shines te halen maar tot bowser komen moet je toch echt wel lukken hoor...
En Pikmin is echt cool, alleen vind ik persoonlijk de tijdsdruk ietsje te hoog.
Ik vind SMS best een pittig spelletje hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
ik had vooral lang gedaan over die velden waar je geen spuit hebt. maar het was dan altijd mogelijk m eerst iets anders te doen

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 22:06:
ik heb al een tijdje niets meer gehoord over de Cuba vga box, heeft iemand er ergens een review van? ik wil er eigenlijk eentje hebben om de cube mee te kunnen neemen naar de Lanparty (de TV is wat aan de zware kant) maar dan moet de kwaliteit wel acceptabel zijn.
PAL gamecubes kunnen geen VGA Box gebruiken omdat ze geen SVideo signaal uitzenden. Een VGA Box maakt gebruik van het SVideo signaal wat omgezet wordt naar VGA. Dus ik weet niet wat voor boxje dit is of wordt, maar hij zal in elk geval niet aan te sluiten zijn op een nederlandse gamecube.

(.. en correct me if i'm wrong natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:25

aapelite

Do the kirby!

Ik vind het irri om al die blue coins te vinden en de secret sprites :| jeez ik heb in wereld 1 bv alle blue coins...op 1 na :| heb nog eens gekeken in een walkktrough maar kan hem nog niet vinden :D

Nee SMS is wel pittig om het ECHT ( lees alle sprites) uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capibara: ruil je Shining Soul (GBA) met Tony Hawk 3 (NGC) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

aapelite schreef op 17 april 2003 @ 17:59:
Ik vind het irri om al die blue coins te vinden en de secret sprites :| jeez ik heb in wereld 1 bv alle blue coins...op 1 na :| heb nog eens gekeken in een walkktrough maar kan hem nog niet vinden :D

Nee SMS is wel pittig om het ECHT ( lees alle sprites) uit te spelen.
SHINES heten die dingen ;)
SMS is trouwens niet moeilijk om uit te spelen, maar wel om 100% te voltooien :X

EDIT:
Capibara, wil jij je Lord of the rings (NGC) ruilen voor Need For speed: Hot Persuit 2?

[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 17-04-2003 18:20 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 18:02:
Capibara: ruil je Shining Soul (GBA) met Tony Hawk 3 (NGC) ?
oke is goed, ik heb mn mail in mn profiel gezet.
dan kunnen we de rest regelen

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand de review van Wolverine's revenge online zetten, alstublieft?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al gelezen???
Shigeru Miyamoto wist vandaag te bevestigden dat de GameCube versie van Mario Kart reeds voltooid is! Een vrij opvallende uitspraak gezien het feit dat er nog niets over de game is verschenen: geen screenshots, geen filmpjes en weinig tot geen concrete informatie.

Wel wisten we reeds dat Mario Kart geen online mogelijkheden zou gaan bevatten, iets wat toch wel in enige teleurstelling bij de fans resulteerde. Gelukkig kan je nog wel met z'n vieren op één GameCube de strijd aangaan. Ook kan je twee GameCube's aan elkaar koppelen en zo op twee TV's met z'n achten rondracen! Nu de game klaar is, is het alleen nog wachten op een releasedatum. Volgens Special Reserve zou het in juli reeds zo ver moeten zijn. We wachten af!

Four-player split-screen is very much in evidence, but that's not all. In a system similar to the PS2 i-Link, you'll be able to daisy-chain two 'Cubes together for eight-player action on two TVs. Still, the fact that we've seen no screenshots or video footage and heard no game information whatsoever does make us worry slightly. Finished? Good for you!
Bron: http://special.reserve.co.uk/news/story.php?id=2539

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 20:25 . Reden: bron erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol ik voel al een cube party aankomen nadat Mario Kart is gereleased. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
mario kart zou ook een of andere feature hebben waar nog nooit iemand aan had gedacht... dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 17 April 2003 @ 18:18:
[...]

SMS is trouwens niet moeilijk om uit te spelen, maar wel om 100% te voltooien :X

EDIT:
Capibara, wil jij je Lord of the rings (NGC) ruilen voor Need For speed: Hot Persuit 2?
Dat was idd wat ik bedoelde. Maar dat doet ook de hardcore gamer alleen. De levels zonder spuit waren idd lastig, maar wel echt leuk old-school. Jah stomme pubertjes die met een PSX of nog erger een PS2 beginnen vinden dat moeilijk, dus niet leuk :/
Persoonlijk denk ik dat je met zo'n instelling ook in het echte leven niet ver komt. Het leven is niet altijd makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb en vandaag het Datel powerboard (teotsenbord voor de GC) opgehaald bij mijn gameboer en ik was toch wel verrast. Vooral omdat het toetsenbord zelf gewoon een toetsenbord is met een ps2 aansluiting! Er zit nl. gewoon een verloop stekkertje bij!
Hoewel ik dit wel fijn vind voel ik me toch wel genaaid door Datel. Als ze dat stekkertje voor 5 euro hadden verkocht wassik een stuk blijer geweest. (of zoals MS gratis weggeven)

Het toetsenbord zelf is wel fijn, al heb ik het nog niet kunnen gebruiken. Maar mensen die toch nog een bordje voor de PC moeten kunnen dus 2 vliegen in 1 slaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
TheEvilCuber schreef op 17 April 2003 @ 18:18:
[...]

EDIT:
nee dankje, ik hou niet van serieuze race spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 17 April 2003 @ 20:28:
mario kart zou ook een of andere feature hebben waar nog nooit iemand aan had gedacht... dacht ik :)
Hopelijk wel, I want some innovating Nintendo Power

ps, kan iemand de review van Wolverine's revenge op ing posten?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:25

aapelite

Do the kirby!

TheEvilCuber schreef op 17 april 2003 @ 18:18:
[...]

Persuit 2?
Het zijn toch Shine Sprites gewoon? ^-^

anyway, ik bedoel hetzelfde hoor, uitspelen is te doen, de gewone levels doorspelen enzo is leuk niet echt een grote uitdaging, maar het 100% uitspelen zorgt voor problemen , maar is wel mn uiteindelijke doel, een spel is pas uitgespeeld als je alles gedaan hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Capibara schreef op 17 April 2003 @ 21:54:
[...]

nee dankje, ik hou niet van serieuze race spellen
hij is niet echt serieus te noemen.. erg arcade.. maar ok jammer :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japan:

Hardwareverkoop:
Game Boy Advance SP: 57,000 (Annual: 718,500)
PlayStation 2: 44,400 (Annual: 1,025,600)
Game Boy Advance: 12,000 (Annual: 805,300)
GameCube: 7,700 (Annual: 235,600)
PSOne: 1,200 (Annual: 34,000)
Xbox: 1,100 (Annual: 49,900)
Wonder Swan Crystal: 530 (Annual: 18,900)
Game Boy Color: 350 (Annual: 10,200)
Wonder Swan Color: 240 (Annual: 10,500)

Softwareverkoop:
1. .hack Vol 4 (PS2/Bandai/Weekly: 77,100/Annual: 77,100)
2. Dragon Quest Caravan Heart (GBA/Enix/Weekly: 54,300/Annual: 373,700)
3. Netsu Chu! Pro Yakyuu 2003 (PS2/Namco/Weekly: 49,600/Annual: 128,400)
4. Naruto (NGC/Tommy/Weekly: 41,600/Annual: 41,600)
5. Made In Wario (GBA/Nintendo/Weekly: 39,500/Annual: 210,000)
6. Super Robot Wars Alpha 2 (PS2/Banpresto/Weekly: 30,900/Annual: 413,700)
7. Final Fantasy X-2 (PS2/Square/Weekly: 27,300/Annual: 1,876,900)
8. Taiko no Tatsujin: Doki! Shinkyoku Darake no Haru Matsuri (PS2/Namco/Weekly: 26,300/Annual: 195,100)
9. Dynasty Warriors 4 (PS2/Koei/Weekly: 16,400/Annual: 1,014,700)
10. Do Don Pachi Daioujou (PS2/Arika/Weekly: 15,100/Annual: 15,100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Kart reeds klaar, multiplayer voor 8 personen !!! :|

of al oud nieuws ? :X

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 22:32:
Mario Kart reeds klaar, multiplayer voor 8 personen !!! :|
waarom '' :| ''? das toch goed nieuws!!!!!!
met meer mensen word het te chaotisch en online... laat ik daar maar niet over beginnen.. dat speelt gewoon niet.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta een beetje verbaasd :P
want ik heb nog nooit iets over gehoord (screenshotje filmpje enz)

Wel wisten we reeds dat Mario Kart geen online mogelijkheden zou gaan bevatten :(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 22:34:
ik sta een beetje verbaasd :P
want ik heb nog nooit iets over gehoord (screenshotje filmpje enz)

Wel wisten we reeds dat Mario Kart geen online mogelijkheden zou gaan bevatten :(
Wisten we dat reeds? Ik niet.
Beetje vaag om dat in dat artikel te zetten... Volgens mij wist niemand het nog dat het zeker was :/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Moet je nou kijken, die videorecorder verkoopt nog maar 1000 stuks per maand? dat is toch wel erg :{ ik wist dat de Xbox het een stuk slechter deed dan de rest maar hij verkoopt zelfs minder dan de PSone? naja can't have tham all natuurlijk

jammer dat je niet weekelijkse cijfertjes krijgt uit Europa en USA om een beetje de verhoudingen bij te houden. daar doet de Xbox het nog wel beter dan de cube of is dat inmiddels ook al veranderd (door de MP en Zelda hype perhaps?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen me te herinneren dat het ooit naar voren is gekomen dat Mario Kart geen online mogelijkheden zou bevatten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoe kan je bij Mario Karting in godsnaam 8 players hebben? Ik zie maar 4 controller slots hoor? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan GC's aan elkaar linken.
Moest je het artikel nu is lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Oh, dacht dat dat jusit weer niet kon bij een GC 7(8)7 :D. Kool, is dit het enige spel wat 8 spelers ondersteunt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 17 april 2003 @ 22:57:
Oh, dacht dat dat jusit weer niet kon bij een GC 7(8)7 :D. Kool, is dit het enige spel wat 8 spelers ondersteunt :?
nog wel ja

het leuke van die link optie is....

Dat er dus zeker WEL een online optie komt, want dat hebben ze met de PS2 en de Xdoos ook gedaan.
Via gamespy of XbConnect kan je via system link of I-link online.

halo online is leuk kan ik je vertellen.
zoeits zal ongetwijfeld ook voor de cube gemaakt worden. alhoewel het me niet handig lijkt kan het wel :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

stoer naruto op 4 ... wel te verw8en is zeer populaire serie in japan =)

(ook erg aan te raden voor anime freaks in dit topice, zijn er 28 van uit nu.. en is nog steeds lopend (elke week wachen op een nieuwe episode is erg .. tergend ;) ))

ja.. online zat al niet in MK.. dat was al bekend.. =)

[ Voor 4% gewijzigd door yamAUchi op 18-04-2003 05:52 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fzero zal ook wel over lan gaan denk ik, aangezien die ook veel racers ondersteund :)
lijkt me wel super vet voor grote toernooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nu maar hopen dat het wireless LAN is anders zit je met 8 man op een hoopje, 2 tv's naast elkaar proppen... niet echt een super oplossing
wlan in 2 verschillende kamers is daarentegen wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Phusebox schreef op 18 April 2003 @ 10:41:
nu maar hopen dat het wireless LAN is anders zit je met 8 man op een hoopje, 2 tv's naast elkaar proppen... niet echt een super oplossing
wlan in 2 verschillende kamers is daarentegen wel cool
Ach phuse gewoon wat meter UTP kabel er tussen leggen. Maar je hebt ook nog de wavebird. Het zou natuurlijk wel über zijn om met z'n 8 in een kamer met 2 tv's naast elkaar te gamen. Dat zou echt een über party zijn. _/-\o_ 8) Of het praktisch is, is nog maar een tweede ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

kewl! kwist niet dat er een naruto spelletje bestond:D vind de serie ook wel kewl.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zo'n bewegend filmpje onder mijn naam, maar weet niet hoe ik dat moet doen. Zijn er heir mensen die dat goed kunnen?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.