Het Grote GameCube Topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.879 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Welkom Bij het Grote GameCube Topic deel 27

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/picgens/topic-pic.php?tn=27

In dit topic alles over het reilen en zeilen van Nintendo's nieuwste thuisconsole.
Besproken worden niet alleen de nieuwste games maar ook algemere zaken mbt de Gamecube zoals verkoopcijfers, fan-art en toekomstvoorspellingen.
Feitelijk onmisbaar voor iedere (toekomstige) Gamecube-eigenaar!
De laatste tijd zijn er wat ergernissen ontstaan over posts die spoilers over games bevatten. Wil je een vraag over een game hier perse kwijt zet die dan in een zwarte balk en kondig aan wat er in staat (bijv. vraag over het verslaan van een eindbaas). Je kunt dergelijke vragen natuurlijk ook in "Spielerij - Problemen & Vragen" kwijt.

Om zwarte blokken te maken moet je deze code gebruiken:
code:
1
2
3
4
5
[table][tr][td bgcolor=#000000]

**Spoilers go here ;)**

[/td][/tr][/table]

Public announcement
Alles over oude/retro consoles mag je hier niet meer posten.
Daarvoor moet je in het [rml]Goeie oude (retro) consoles[/rml] topic zijn.
En voor GBA dingen moet je in [rml]Het grote GBA topic[/rml] zijn.
Keep it ontopic (over de gamecube praten dus) anders worden de modjes boos...

Alle Grote Gamecube Topics:
1 23 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Het spel waar iedereen over praat

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/metroidprime_082202_5.jpg
Metroid Prime

De games waar naar wordt uitgekeken
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/0229_zeldamegaton_10.jpg
The Legend of Zelda: The Wind Waker

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/splapril8gc2.jpg
Splinter Cell

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sc2_022503_gcn_02.jpg
Soul Calibur II

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffccgerkalgeezer4.jpg
Final Fantasy Crystal Chronicles

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/w_aeropolis03.jpg
F-Zero GC

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/shot0228_12_59_55.jpg
Viewtiful Joe

Het nuttige GC-link-lijstje:

Release lijsten :
EU Release Lijst
US Release Lijst

Handige Links :
GameCube Topic Search
GameCube Party
GameFaqs

Cube Sites :
Planet GameCube
NintendoPhiles
IGN
Gamecube Europe
Nintendojo
GameSpot
GameZone

Online Shops

Play Alleen PAL geen verzend- of importkosten. Verzendtijd 5-7 werkdagen
DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
DvdCrave Wel verzendkosten (wel best laag na 'GST correctie'). Verzendtijd nog onbekend

De laatste ontwikkelingen
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=11107

• Op 3 Mei komt idd de Zelda Pack uit met een Platinum cube voor € 199,-
• Nintendo heeft haar doelstelling om 10 miljoen kubussen te verkopen in 2002 niet gehaald (slechts 5,6 in 2002 en 9,4 in totaal)
• Zelda, Pokemon en de GBA SP doen erg goede zaken voor Nintendo in Amerika
• Metal Gear Solid komt naar de Cube (in welke vorm is nog onduidelijk)
• Phuse is toch niet aan MP geraakt

Met dank aan alle voorgaande topic starters waarvan ook deze keer weer schaamteloos dingen zijn overgenomen!

[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 09-04-2003 14:12 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Mooie opening Deddiekoel.... en kletsen maar weer! ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Zeker mooie opening. Ik mis alleen de code voor de spoilerblokken (wel handig d8 ik zo :)). Verder mis ik de links naar de resident evil, Mario en Zelda topics (ook wel handig d8 ik zo :)).

VT4 is trouwens een belgische zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

En nu maar rennen voor een platinum ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Goede opening maar zoals eerder al gezegd is mischien wel handig om even de code voor het maken van een spoielr block neer te zetten anders krijgen we daat straks weer gedonder over ;)

Hopen dat we snel weer wat stats van d3 zien dan is het weer een echte start

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 09-04-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Spoiler-blok code is toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:35
Ik d8 dat PN03 ook wel een musthave was voor bepaalde mensen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

waarom open je nou 2 topics op rij ? dat vind ik een beetje flauw, anderen ook de kans geven etc. =\

verder wel leuke opening =O)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Heb vanmiddag zelda gespeeld... En ik moet zeggen dat alleen de sterkste onder ons het geheel met gesloten mond kunnen aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
yamAUchi schreef op 09 April 2003 @ 14:27:
waarom open je nou 2 topics op rij ? dat vind ik een beetje flauw, anderen ook de kans geven etc. =\

verder wel leuke opening =O)
Volgens mij is dit de derde toch.. maar naar PN03 wordt idd door sommigen uitgekeken... als je die filmpjes er van ziet... :9~ ik vind dat dansen wel leuk... Het schijnt niet bijster interessant te zijn, of heel diep. Dus meer iets arcade achtigs. Een snel, actie spel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Is het openingsplaatje nou steeds anders?
Damn, de techniek staat weer voor niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

Btj magere opening eh :P ik wil nieuwtjes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Sorry van die verwarring over Gamme :)
Ik ben dan ook een belg nl. 8)7

btw, het wordt tijd dat iemand weer is zo'n mythische opening maakt. Zo echt iets van WOW. Een opening moet echt iets prachtig zijn, iets waartoe je de eer krijgt het te maken, dat je er echt je best voor wilt doen. Niet simpel copy-paste werk... Maar ja, dat is mijn visie, zolang ik hem niet maak mogen jullie kiezen hoe het wordt hoor 8)

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 09-04-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82533

RSP schreef op 09 April 2003 @ 15:08:
Btj magere opening eh :P ik wil nieuwtjes!!!
Jah ik ook!!!! we willen iets nieuws... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Splinter Cell NGC/GBA connectie bekend

Splinter Cell wordt momenteel toch wel beschouwd als het paradepaardje van Microsoft en haar XBOX. Een tijd lang werd er gesproken over een XBOX exclusive game. Inmiddels weten we echter wel beter. Splinter Cell kwam na de XBOX ook al uit op de PC en de PS2. De Gamecube versie en de GBA versie liggen in het verschiet.

Waar de PC versie een volledige poort was, werd de PS2 versie voorzien van een aantal nieuwe levels en een nieuwe intro. De Gamecube versie zal echter nog de meeste aanpassingen krijgen. Naast de extra levels zal de GBA dit keer dienen als radar voor de Gamecube. Hierdoor zul je alle vijanden in je directe omgeving eerder zien. Daarnaast zal de Gamecube ook over een exlusief wapen bezitten. De GBA kan al die pracht en praal van de Next-Gens natuurlijk niet aan en daarom is er een aangepaste 2D versie gemaakt.

Het meeste was natuurlijk al bekend, maar vandaag hebben we de eerste beelden van de NGC/GBA connectie van Splinter Cell. Het filmpje kun je hier downloaden en is beschikbaar gesteld door Cube-Europe

- Enter the Matrix
Enter the Matrix zal net als Resident Evil op meerdere mini dvd's uitkomen. Enter the Matrix zal als eerste spel op de Cube 3 mini dvd's bevatten.

- Stunt Car Racer Pro
Stunt Car Racer Pro is aangekondigt, het spel zal rond 2004 in de winkel liggen.

-XIII release date bekend
Ubi Soft heeft bekend gemaakt dat september de maand zal zijn dat zij de cell-shaded first person shooter uit zal gaan brengen op alle platformen.

-Europese oplage The Legend of Zelda: The Wind Waker bekendgemaakt
Nintendo heeft bekend gemaakt dat op 3 mei, de release-datum van Zelda: WW, 100.000 exemplaren van de game zullen worden vrijgegeven. In het Zelda-pakket zullen maar liefst 25.000 games wordt gestopt, terwijl Nintendo nog 10.000 exemplaren achter de hand zal houden. Dat betekendt 65.000 games, een vrij gering aantal, waardoor wij jullie aanraden de game tijdig van te voren te pre-orderen.
toon volledige bericht
bron: gamecube.insidegamer.nl

[ Voor 30% gewijzigd door Glorix Jim op 09-04-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Niet echt een nieuwtje maar desalniettemin erg leuk :)
edit: Thx 4 tha news :D

Daarnaast wil ik nog wat zeggen over spoiler blokken en mensen die anti spoiler zijn. met een draai aan je wieltje is 't blok weer van je scherm verdwenen en waarom zou je d'r last van hebben :) je kan ze toch niet lezen :D

[ Voor 6% gewijzigd door RSP op 09-04-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Een heel scherm vol zwart is niet erg aangenaam in een forum he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Glorix Jim schreef op 09 April 2003 @ 15:10:
-Europese oplage The Legend of Zelda: The Wind Waker bekendgemaakt
Nintendo heeft bekend gemaakt dat op 3 mei, de release-datum van Zelda: WW, 100.000 exemplaren van de game zullen worden vrijgegeven. In het Zelda-pakket zullen maar liefst 25.000 games wordt gestopt, terwijl Nintendo nog 10.000 exemplaren achter de hand zal houden. Dat betekendt 65.000 games, een vrij gering aantal, waardoor wij jullie aanraden de game tijdig van te voren te pre-orderen.

bron: gamecube.insidegamer.nl
Ik mag hopen dat die aantallen voor Nederland gelden? Anders is het inderdaad erg weinig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 42873 schreef op 09 april 2003 @ 15:17:
Een heel scherm vol zwart is niet erg aangenaam in een forum he?
Dat is ook lichtelijk overdreven. meestal is het een regel of 10 zwart en dan nog een regel of 2 voor 't antwoord :) daarnaast help je je mede gamer d'r toch mee B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/xbox/nbastreetv2/0325/street_logo.jpg

Back in 2001, EA released NBA Street, a wildly entertaining and over-the-top basketball game featuring the players of the NBA. Throwing most simulation-style and NBA rules out the window, it focused instead on the style of the streets, creating a game with flashy moves, lightning fast pacing, and a whole lot of improbable slam dunks. Recently, we got our hands on nearly complete builds of the newest installment in the series: NBA Street Vol. 2. Developed by NuFX, Vol. 2 marks the series' debut on the Xbox and boasts a much more in-depth overall experience, including new modes, new ballers, more moves, and loads of unlockable content. Additionally, the game aims to refine and perfect the addictive gameplay that made the original so much fun.

NBA Street Vol. 2 boasts a much more in-depth overall experience, including new modes, new ballers, more moves, and loads of unlockable content.
Players familiar with the first NBA Street will likely first notice some additions to the game's main modes. City circuit, Street's original story mode, has actually been split up into two new modes. NBA challenge lets you choose from any of the NBA franchises, picking a three-player team from a roster of five. You are then presented with a choice of US regions, each with its own division of teams. As you progress, eventually you'll come to a legends team consisting of classic players, including such legends as Magic Johnson, Julius Erving, Bill Walton, Pete Maravich, and three different versions of Michael Jordan. The be a legend mode is the other side of the spectrum. You start out by creating your own player in the create a baller mode, assigning him or her a body type, face, hair, facial hair, outfit, and attribute points. You then create a team by selecting from a group of generic street players and go up against other street ball teams, gaining reputation points and unlocking more hidden items as you go, including several original players who serve as bosses on the different courts. The difference between the two modes is not terribly pronounced, but it does provide a nice separation between the NBA-oriented aspects of the game and the fictional characters. The game also features a quick play exhibition mode that supports up to four players and allows you to choose from any of the game's players, NBA or otherwise.

The controls are extremely user-friendly and easy to pick up.
While the depth of the gameplay is a major plus, Vol. 2's strongest point is clearly its user-friendly control scheme. When on offense, you work with a basic three-button setup: one to shoot, one to pass, and one for trick moves. On defense, you have buttons to block and steal. Each one by itself will execute a basic version of the task it is assigned to, but the real fun begins when the turbo buttons are brought into play. Hitting any of the basic action buttons in conjunction with one or more of the turbo buttons allows for much more complex tricks and dunks, as well as several special moves used to throw off your opponents, such as the "off the heezay" (bouncing the ball off an opponent's head) and the "back 2 papa" (throwing the ball at the backboard and catching it as it bounces back). Performing these tricks, throwing down dunks, and hitting impressive shots increase your gamebreaker meter. When the meter fills up, you will be able to execute a gamebreaker. A gamebreaker shot not only looks cool, but it also takes away a point from your opponent's tally. Additionally, you have the option of canceling an opponent's gamebreaker with your own, or you can pocket it, letting the meter fill up again for a level-two gamebreaker, which takes away double the points and, of course, looks extremely impressive.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/gc/nbastreetv2/0325/gcstreet_screen009.jpg

NBA Street Vol. 2's graphics are quite refined on all three platforms.
Despite the fact that the game is not finished, NBA Street Vol. 2 looks completely done. All the character models are extremely well developed, each with his or her own unique look and style. The game sports loads of different animations, allowing every pass, shot, dunk, and trick to flow seamlessly. All the courts contain a stellar amount of detail, from the various pieces of graffiti that line the walls right down to the blacktop itself, making for an amazing atmosphere during gameplay. Currently, the Xbox version of the game appears to have the graphical edge over the other versions, but all three look extremely good.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/gc/nbastreetv2/0325/gcstreet_screen008.jpg

The game features a soundtrack full of well-known hip-hop artists.
One more point in the game's favor is its high audio quality. Everything during the gameplay sounds really excellent. Sneakers squeak on the court, balls swish through the net or bounce off the rim accordingly, and crowds cheer or gasp at the right moments--all you could feasibly ask for from a street basketball game. Notably absent from the game, however, is the bald, megaphone-toting announcer from the original NBA Street. Commentary is instead provided by popular radio DJ, Bobbito Garcia. His enthusiastic commentary is mainly kept to praise of impressive shots and mockery of bad plays, and he manages to remain reasonably enjoyable, if a bit hackneyed at times. Another change in the series' audio concerns the soundtrack. While last year's game featured music by Ninja Tune, Just Blaze largely dominates this installment with his own breaks and beats. In addition, several major hip-hop artists provide tracks as well, including Nate Dogg, MC Lyte, Dilated Peoples, Benzino, Erick Sermon featuring Redman, and Lords of the Underground. The selection is a nice variety of hip-hop styles, and it makes for a pleasurable experience all around.

Everything about NBA Street Vol. 2 seems to be falling into place. The game retains the quality gameplay experience of its predecessor, while managing to improve on some of the finer points. Throw in some solid visuals, a great soundtrack, a vast array of unlockables, and you have the makings of a fantastic game. Scheduled for release on April 28, NBA Street Vol. 2 appears to be right on schedule. Look for our review in the coming weeks.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/gc/nbastreetv2/0325/gcstreet_screen003.jpg
toon volledige bericht
bron : gamespot.com

Naar dit spelletje kijk ik ook al uit :) Doet me denken aan NBA Jam op de Megadrive :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Correctie; NBA Jam op de N64, heb me dagen en weken vermaakt met dat spelletje :D

"He's winding up..."
"BOOMSHAKALAKA"
"HE's ON FIRE!"

en meer van die prak :D

News Quicky's
Hudson announced two new titles for GameCube. The first is Star Soldier, a new installment of the classic vertical scrolling shooter; the second is Lode Runner, a classic action game. Both titles are remake of the classic 8-bit Famicom (NES) version, the GameCube remakes will change from 2D to 3D, and the basic system will remain the same. Star Soldier and Lode Runner are scheduled for a July 10 release in Japan, for 3200 yen each.
Afbeeldingslocatie: http://ryangenno.tripod.com/images/StarSoldier-NES2.gif

- RUMOR: Nekkei news reported that Nintendo may consider launching the GameCube successor in 2005, before both PlayStation 3 and Xbox 2 could come to the market. This move is to secure a larger market share in the next generation market before the competitors.

- Bandai has pushed back the release date of the GameCube Mobile Suit Gundam action game from this spring to sometimes this fall in Japan.

- IGNCube reported that Square's GameCube action RPG Final Fantasy Crystal Chronicles will be playable at E3.

[ Voor 79% gewijzigd door RSP op 09-04-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Alweer bij nr 27, het gaat wel aardig snel. :)

Mooie openings posts btw, vooral leuk door die veranderende plaatjes. _/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31054

Misschien niet echt een gamecube vraag, maar weet iemand hier hoe ik er achter kan komen of mijn tv ntsc ondersteund?
Wij hebben een oudere (ongeveer 8 a 10 jaar oude) 70cm philips blackline televisie. Gamecube spellen kan ik op 60 hz spelen net zoals dreamcast spellen. Alleen weet ik niet of dit pal 60 is of ntsc. Wat mij wel opviel was dat de televisie minder beeldlijnen heeft als hij op 60 hz werkt, dat zou in principe overeenkomen met NTSC. Ik kan nergens in de handleiding van de TV of op internet iets vinden over NTSC support. Ik weet wel dat hij zwart wit beeld gaf toen ik een notebook via (component heet dat geloof ik) aansloot op de TV en NTSC output koos.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 31054 op 09-04-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Anoniem: 31054 schreef op 09 april 2003 @ 15:59:
Misschien niet echt een gamecube vraag, maar weet iemand hier hoe ik er achter kan komen of mijn tv ntsc ondersteund?
Wij hebben een oudere (ongeveer 8 a 10 jaar oude) 70cm philips blackline televisie. Gamecube spellen kan ik op 60 hz spelen net zoals dreamcast spellen. Alleen weet ik niet of dit pal 60 is of ntsc. Wat mij wel opviel was dat de televisie minder beeldlijnen heeft als hij op 60 hz werkt, dat zou in principe overeenkomen met NTSC. Ik kan nergens in de handleiding van de TV of op internet iets vinden over NTSC support. Ik weet wel dat hij zwart wit beeld gaf toen ik een notebook via (component heet dat geloof ik) aansloot op de TV en NTSC output koos.
Waren dat europese of us/jap dreamcast spellen?

Volgens mij zegt zo'n testje met je laptop niks, dat lukte op mijn tv ook niet terwijl ie 100% zeker ntsc aankan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waren dat europese of us/jap dreamcast spellen?

Volgens mij zegt zo'n testje met je laptop niks, dat lukte op mijn tv ook niet terwijl ie 100% zeker ntsc aankan...
Het waren voornamelijk backups. Dus ik denk dat daar wel een paar NTSC spellen bijzaten. Maar dat weet ik niet zeker omdat die Dreamcast spellen hadden bijna allemaal de optie 50 of 60 hz. Dus misschien waren het dan toch pal spellen.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 31054 op 09-04-2003 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31054 schreef op 09 April 2003 @ 16:08:
[...]

Het waren voornamelijk backups. Dus ik denk dat daar wel een paar NTSC spellen bijzaten.
Dan zit dat wel goed lijkt mij, waarom wil je het weten? Freeloader?

Oh, je hebt ge-edit, het lijkt me sterk dat je geen enkele NTSC backup hebt gehad, wat ik nog weet was dat het aanbod zo 80% NTSC en 20% pal was...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 28484 op 09-04-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484 schreef op 09 April 2003 @ 16:10:
[...]

Dan zit dat wel goed lijkt mij, waarom wil je het weten? Freeloader?
Tja... :) Eigenlijk voor mijn playstation 2, daar wil ik orginele import spellen op spelen die niet in Europa uitkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 31054 op 09-04-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hier of de 60Hz optie in GC spellen een NTSC of PAL60 beeld weergeeft?

Zowieso een link naar een technische uitleg over PAL 60 zou wel leuk zijn, dat is namelijk het beste van beide werelden, goede resolutie + kleuren en een hogere refresh/framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484 schreef op 09 April 2003 @ 16:15:
Weet iemand hier of de 60Hz optie in GC spellen een NTSC of PAL60 beeld weergeeft?

Zowieso een link naar een technische uitleg over PAL 60 zou wel leuk zijn, dat is namelijk het beste van beide werelden, goede resolutie + kleuren en een hogere refresh/framerate.
Ik heb dus een lage resolutie als ik spellen op 60 hz speel. Dat vind ik een beetje vraag en daarom denk ik dat hij toch misschien NTSC aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Kijk eens in t menu van je tv. Daar staat meestal in de weergave op wat voor soort ontvangst het is ingesteld. Bij ons (ook een Philips van tig jaar oud) staat er PAL/SECAM/NTSC/RGB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorix Jim schreef op 09 April 2003 @ 16:18:
Kijk eens in t menu van je tv. Daar staat meestal in de weergave op wat voor soort ontvangst het is ingesteld. Bij ons (ook een Philips van tig jaar oud) staat er PAL/SECAM/NTSC/RGB..
Daar heb ik al gekeken, ook in de hanleiding en er staat niets over. Ik kan wel de tv naar exit1 / exit2 /enz zetten. In de handleiding staat dat een van deze rgb is. Maar over 60hz staat er ook al niets en dat doet hij dus wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 31054 op 09-04-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 15:53

admiral866

The King Personality Disorder

edit:
oh, freeloader.
Als je dan een rgb kabel gebruikt dan moet weergave geen probleem zijn imho.

[ Voor 66% gewijzigd door admiral866 op 09-04-2003 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Weet iemand of de versie van Zelda die http://www.play.com verkoopt ook de 2 bonus discs bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:27

NoTimeRemains

I know

opening
... SAAI!! :Z :z ...
leuk filmpje, ziet er goed uit kom top de lijst van maybe wannahaves 8)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ok dan, ik ga waarschijnlijk Zaterdag mijn Cube + MP halen :*). Beetje laat maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
Even een opmerking over die online shops:

Bij dvdcrave.com is de levertijd zo'n 5 tot 10 dagen, alleen PAL spellen enne je krijgt discounts die meer zijn dan de verzendskosten :D (heb ik 1x gehad, al 2x besteld daar...)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57
hehe eindelijk cuben in Dolby Pro Logic II :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 30-04 10:12
Phusebox schreef op 09 April 2003 @ 18:58:
hehe eindelijk cuben in Dolby Pro Logic II :D
Zo , je hebt hem toch gekocht en bevalt hij een beetje. :)
Ik mag mijn setje eindelijk van logitech omruilen voor een nieuwe.

Trouwens Deddiekoel, ben je grote topics geil ofzo.
Hoe kan je nou 3x een topic achter elkaar openen met niets nieuws.
Iedereen verdient een kans om zo'n topic te openen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Het GameCube Topic Search is geupdate. Inmiddels de 1000 queries gepasseerd!

Het GameCube Topic Movies is aangevuld met de laatste filmpjes.

En hieronder volgen de stats, lees de mededeling!

BELANGRIJK: Ik heb bericht gekregen van de MODjes dat de statistieken teveel offtopic reacties veroorzaken. REAGEER NIET OP DE STATS met onzinnige ' w00t ben gestegen 8) ' en ' shit sta er niet meer in :( ' - posts. Gebeurt dit wel dan mogen er in de toekomst geen stats meer worden gepost.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats.jpg

* Dyxtra van Het GameCube Topic delen 1 - 26 *

Algemene stats:

Totaal aantal unieke users490 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif13]
Totaal aantal posts25858 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1005]
Totaal aantal tekens incl. quotes14417919 (13.75 MB) [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif616943]
Totaal aantal tekens excl. quotes7811818 (7.45 MB) [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif295324]
Totaal aantal quotes15559 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif697]
Totaal aantal edits3973 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif245]
Totaal aantal geposte pics3188 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif88]
Totaal aantal geposte filmpjes1357 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif38]
Totaal aantal geposte tables250 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif35]
Totaal aantal smileys27408 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1049]
Gemiddeld aantal posts per user53 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]
Gemiddeld aantal tekens per post incl. quotes558 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif558]
Gemiddeld aantal tekens per post excl. quotes302 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif302]
Gemiddeld aantal posts per dag74.5 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif0.3]

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gctopic_hr.gif

Topic overzicht:

#StarterUsersPostsPosts/DagTekensQuotesEditsPicsMoviesTables:)
1 M4rt! 95 825 91.7 325490 349 0 90 30 0 635
2 Vertex 103 947 105.2 351959 439 0 94 18 0 619
3 Phusebox 73 989 141.3 338254 408 0 180 89 0 862
4 ds 82 986 109.6 404873 505 0 88 190 0 783
5 Phusebox 87 983 89.4 424047 568 0 95 35 0 725
6 Vertex 80 953 68.1 486006 566 0 89 89 0 800
7 harley 84 1009 63.1 444885 581 0 75 98 0 905
8 ds 77 1029 73.5 545423 607 0 252 101 0 989
9 GolbeZeromus 91 1010 37.4 634725 622 199 225 95 0 1000
10 ds 82 1008 45.8 678904 618 233 87 24 0 1395
11 Phusebox 103 1015 46.1 508467 513 186 142 60 11 1100
12 Elroy 89 1007 91.5 545884 554 199 104 33 5 1086
13 TheEvilCuber 83 995 71.1 504406 589 224 100 32 3 1105
14 TheEvilCuber 86 1007 71.7 534877 604 216 71 33 14 1008
15 Phusebox 88 1042 57.9 703967 804 274 169 83 26 1629
16 HIValicious 93 1009 63.1 655786 786 234 142 13 24 1461
17 foxFX 101 991 61.9 734598 798 227 122 72 19 1612
18 Bush 102 994 62.1 609037 615 206 88 16 10 1079
19 Elroy 80 1008 126 559863 666 186 83 26 18 1079
20 JanMaster 77 1005 77.3 632154 679 228 146 36 24 1150
21 Dix_Huit 88 1017 67.8 672581 631 225 150 46 10 1126
22 yamAUchi 86 1018 78.3 572798 587 199 121 21 6 999
23 Hitpoint 90 1004 83.7 720472 547 243 141 14 10 1006
24 Dix_Huit 95 996 90.5 584869 579 207 142 37 20 998
25 Deddiekoel 112 1006 125.8 626651 647 242 104 28 15 1208
26 Deddiekoel 107 1005 84 616943 697 245 88 38 35 1049

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_useraanwas_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_uren_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_weekdagen_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_smileys_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_posters_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_tikkers_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_quotes_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_smilers_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_edits_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_images_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_movies_1-26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_tables_1-26.png

Verloren Zonen:
Deze mensen zagen we na 1 post niet meer terug in HGCT.
--N9-- -RMW- 3CLipZ 456 achappey Alannie alcapalis AleSyS Alpine Amd-Rulez Antonio Montana Ashitaka bAdmuTs Bigs Breepee Bumperklever_ CapTVK CE_REAL ck2000nl Creepy D3_temp Da Monkey DaForZz Dalrok Det0w Dhole Dikkie DKasemier DoD Cerberus DooM_DonuT DROMMELS eghie el pollo diablo el1zer elpaso Evil-B Evilernie Fredje__ Gamer---NL--- GandalfTheGrey GaRdErObE Geqxon Gifted1 Gilian GTA3 HenkJan Hi-Sintar Homedisc Hubert HyperViper IndigoDelFuego irencus Irons Jalla jikjik Johny58 Juniorrules kazuka kazuya_84 Ker Plunk KillGhost Klaasvaak Kleffie KoosKansloos Kremez Leejow(saait) likkepot LiquidSmoke Llewella Manny MaReVin masteroni mek Meneer Eric Mephisto meSmooth middelkoop MixMasterMike Mordeth mph124 mrpuff ND NDAsilenced NL NmQ.Thijs NolimitAssassin NuclearDutchman OPTICALillusion P3t4h Perfect_Cell pierkwam Plaagje Ponem POOPA-SCOOPA ProPHeT_Ewok punt questa.unigame raptorix RelaXXinG Rick Brands Ruudgo Scorperito sdomburg Semmy Shaggy Sithterro Stevio4u Symp3x Symphony-X T-1o0o Tha BasZ Tranzity Traxis TwisteR twit unda Vagere_Hein Vavoom w3irdd0 White Dust Xen Yavi zwik _PoTaToX_

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats.jpg

* Dyxtra van Het GameCube Topic deel 26 *

Algemene stats:

Totaal aantal unieke users107 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif5]
Totaal aantal posts1005 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]
Totaal aantal tekens incl. quotes616943 (0.59 MB) [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif9708]
Totaal aantal tekens excl. quotes295324 (0.28 MB) [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif39983]
Totaal aantal quotes697 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif50]
Totaal aantal edits245 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]
Totaal aantal geposte pics88 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]
Totaal aantal geposte filmpjes38 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif10]
Totaal aantal geposte tables35 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif20]
Totaal aantal smileys1049 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif159]
Gemiddeld aantal posts per user9 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]
Gemiddeld aantal tekens per post incl. quotes614 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif9]
Gemiddeld aantal tekens per post excl. quotes294 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif39]
Gemiddeld aantal posts per dag84 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif41.8]

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_uren_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_weekdagen_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_smileys_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_posters_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_tikkers_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_quotes_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_smilers_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_edits_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_images_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_movies_26.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stats/graph_tables_26.png

Nieuwe Zonen:
Deze mensen postten in deel 26 voor het eerst in HGCT, welkom!
bAdmuTs Baserunner Burban Fokkie irencus MaReVin Mephisto MixMasterMike nintendolegend Phantasy pollo Sn0rkel White Dust

NIET reageren op deze stats ivm offtopic reacties.
Stats gegenereerd door SAMUSTM 5.0 (Stats Accumulators 'r Us) ©D³ 2002-2003

Dat was um weer, veel plezier met posten jongens :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

--begin

die koekel dude, doet het denk ik omdat, het vorige deel TE SNEL vol zat, en ff snel weer moest openen...

--> vrijwillegers, mogen nual nieuw topic deel ontwerpen <--

dan hebben we weer wat nieuws (kwa opening).

---------------
de stats, waren er in het vorige deel toch niet ? (of ik heb ze gemist :X ) maar dit deel hoop ik ze wel te zien.

en ff kleine melding van mij, als er echt te veel zwarte blokken / spoilers komen e.d. dan ga ik dit forum leaven... kijk eens naar deel 1-24 ofzo,,... bijna nergens spoilers/zwarte blokken, terwijl er ook voldoende games waren..probleem nu: help ik zit vast, meteen posten. doe dat eens ff niet dan :D b.v.d.

woei \o/ zelda pakket 199euro :D !! (incl bonus disk, cube frontje, boekje ? :? )

en sony doet ook soort gelijke aktie als nintendo, je krijgt 40euro kortong op aankoop van een PS2 als je laat zien dat je een PSO hebt :( Sjit, straks worden die PlatenSpelers2 nog meer verkocht :/ :X (wij hebben gba : sp 5--> - euro korting op GC)

--einde.

edit: ik heb nix gezegt over stats :X

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 09-04-2003 19:18 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Enigste bestaat wel, het is Afrikaans. Tik het maar in in Google.
Wat je al niet leert in het GGCT. :)
Ik snap um niet??
Heeft ook niets met GC te maken. Beetje variatie. ;)
Het heeft geen enkele toegevoegde waarde.
Toch vind ik die spoilerblokken wel handig. Je weet altijd zelf of je het wilt lezen. Ik denk dat de meeste mensen ook wel een inschatting kunnen maken hoever ze zelf zijn en of ze dat willlen/kunnen lezen.
Weet iemand toevallig of dit directe ports zijn , of is het net als met deel 1
een directors cut ?
Directe poorts, niet meer, niet minder.
Ok dan, ik ga waarschijnlijk Zaterdag mijn Cube + MP halen . Beetje laat maar ja.
Werd tijd joh :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Hobbit trailer (Video)
Hoewel deze game nogal gay leek is ie nu toch echt wel leuk geworden.. echt zo'n weekend Adventure :D weinig orgineel maar leuk om 't verhaal 'n keer te spelen lijkt me :)

Bron: Cube europe
Cube europe heeft voor ons een leuke lijst samengesteld met ware must-haves. samenvattinkje:
Top 1st-Person Shooters
• Timesplitters 2
• Die Hard Vendetta
• Medal of Honor: Frontline
• 007 Nightfire
• 007 Agent under fire
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/ts2/4a.jpg
daarmee hebben we ook alle shooters wel gehad volgens mij :X

Top Action
• Metroid Prime
• Star Wars: Rogue Leader
• Star Wars: Clone Wars
• Minority Report
• Spy Hunter
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/metroidpri/2a.jpg

Top Multiplayer
• Timesplitters 2
• Smash Brothers Melee
• Super Monkey Ball
• Mario Party 4
• FIFA2003
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/ts2/3a.jpg
toon volledige bericht
Leuk om te lezen verder weinig bijzonder. daarnaast is Zelda niet terug te vinden :X toch meer lezen?
Buyers guide!

[ Voor 69% gewijzigd door RSP op 09-04-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Binnenkort brengen ze trouwens resident evil 2 & 3 uit voor de Cube .
een directors cut ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Zijn directe poorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:19
KunDun schreef op 09 April 2003 @ 19:45:
Binnenkort brengen ze trouwens resident evil 2 & 3 uit voor de Cube .
een directors cut ?
Helaas zijn het directe ports... dus dezelfde grafische "kwaliteit" als het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb idd voor de derde keer op rij een topic geopent omdat men opeens op pagina 40 begint te roepen of er iemand een topic wilt openen. Aangeizen ik geregeld tjek zie ik dan ook niemand zich meldt. Dus dan doe ik het wel weer en sorry dat ik dan niet zo creatief ben om een hele andere opzet te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Fred_Perry schreef op 09 April 2003 @ 19:54:
[...]

Helaas zijn het directe ports... dus dezelfde grafische "kwaliteit" als het origineel.
Dat is erg jammer , Dan maar wachten op Resident Evil 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de Japanse financiële krant de Nikkei Industrial Daily (De Financiële Telegraaf van Japan, zeg maar) zet Nintendo alles op alles om hun nieuwste spelcomputer te lanceren voordat de Xbox2 en de PlayStation 3 in de schappen komen te liggen. Nintendo wil namelijk niet net als bij deze consolegeneratie haar console als laatste introduceren, waardoor de verkopen een beetje achterblijven.
Volgens de bronnen zal Nintendo haar nieuwe spelcomputer in 2005 op de markt brengen, duidelijk voor de release van de spelcomputers van de concurrenten.
Al eerder gaf Nintendo president Iwata aan dat hij het liefst voor de concurrentie intrede wilde doen met een nieuwe GameCube.
Mij benieuwen of die de PS3 wel bij kan houden, denk dat het succes van de PS2 meer is dan alleen maar het eerder op de markt verschijnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Deddiekoel schreef op 09 April 2003 @ 19:59:
Ik heb idd voor de derde keer op rij een topic geopent omdat men opeens op pagina 40 begint te roepen of er iemand een topic wilt openen. Aangeizen ik geregeld tjek zie ik dan ook niemand zich meldt. Dus dan doe ik het wel weer en sorry dat ik dan niet zo creatief ben om een hele andere opzet te maken...
rustig maar :)
Het maakt niet uit, maar ja sommigen vinden het een eer en als jij er al 3 geopend hebt op rij, hebben mensen iets van jah hallo, laat mij ook eens. Als het 1020 posts zijn is het ook niet erg hoor. Eigenlijk moet je met een nieuwe openen gewoon wachten tot een modje de oude dichtgooit trouwens. Dat doet ie meestal pas als iemand zich gemeld heeft.

edit:
cool de intropic is nu random :D
En de stats zijn uitgebreid of was dat al.

edit 2:
Deddiekoel zet nog ff mariokart bij de openingspost en btw ik vond de pics die je gebruikte in je dubbelpost topic beter ;) :D

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 09-04-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Niet zozeer een Gamecube gerelateerd bericht, maar toch wel aardig om te weten: GBA games kunnen in de wasmachine! :D

M'n moeder had laatst per ongeluk een washandje met daarin Super Mario Advance in de wasmachine gegooid! :( Gelukkig was 't spelletje van m'n zusje, dus boeide mij het niet zoveel... Maar goed, de cassette kwam er redelijk beschadigd uit en na testen bleek dat de game het gewoon deed! Als dat geen Nintendo kwaliteit is! _/-\o_

P.S. Probeer dit uiteraard niet zelf thuis... waarschijnlijk hadden wij gewoon geluk.

* Anoniem: 17526 weet dat dit meer een bericht is voor Het grote GBA topic, maar aangezien ik Het Grote GameCube Topic trouw volg en ik in 't begin nog wel 's wat wilde posten, dacht ik... laat ik maar ff wat van me horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 17526 schreef op 09 April 2003 @ 21:00:
Niet zozeer een Gamecube gerelateerd bericht, maar toch wel aardig om te weten: GBA games kunnen in de wasmachine! :D

M'n moeder had laatst per ongeluk een washandje met daarin Super Mario Advance in de wasmachine gegooid! :( Gelukkig was 't spelletje van m'n zusje, dus boeide mij het niet zoveel... Maar goed, de cassette kwam er redelijk beschadigd uit en na testen bleek dat de game het gewoon deed! Als dat geen Nintendo kwaliteit is! _/-\o_

P.S. Probeer dit uiteraard niet zelf thuis... waarschijnlijk hadden wij gewoon geluk.

* Anoniem: 17526 weet dat dit meer een bericht is voor Het grote GBA topic, maar aangezien ik Het Grote GameCube Topic trouw volg en ik in 't begin nog wel 's wat wilde posten, dacht ik... laat ik maar ff wat van me horen ;)
Yo dat zijn geen grappen... ik wist niet dat die dingen waterdicht waren maar ik hoop niet dat je 'm zo hup uit de automaat in je GBA hebt geramd want dan kan je GBA ook wel beschadigen... ff wat vochtvreters bij leggen voor de zekerheid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Wie weet wanneer Def Jam Vendetta uitkomt. Ik heb bij verschillende sites gekeken maar ze zeggen allemaal wat anders. Zo zegt Cubezone.nl dat ie op 16 mei uitkomt en Cube-Europe zegt dat ie al 4 april uit had moeten komen en weer een andere zegt dat ie pas op 6 juni uitkomt. Ik weet het dus echt nie meer. IIG is ie op 4 april nie gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 09 april 2003 @ 21:01:
[...]

Yo dat zijn geen grappen... ik wist niet dat die dingen waterdicht waren maar ik hoop niet dat je 'm zo hup uit de automaat in je GBA hebt geramd want dan kan je GBA ook wel beschadigen... ff wat vochtvreters bij leggen voor de zekerheid??
We hebben 'm een paar dagen laten drogen :7
Anoniem: 19566 schreef op 09 april 2003 @ 21:02:
Wie weet wanneer Def Jam Vendetta uitkomt. Ik heb bij verschillende sites gekeken maar ze zeggen allemaal wat anders. Zo zegt Cubezone.nl dat ie op 16 mei uitkomt en Cube-Europe zegt dat ie al 4 april uit had moeten komen en weer een andere zegt dat ie pas op 6 juni uitkomt. Ik weet het dus echt nie meer. IIG is ie op 4 april nie gereleased.
Volgens mij zegt Cube-Europe dat ie 4 juni uitkomt :?

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 17526 op 09-04-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

ik heb nu ook zelda in een gameshop gespeeld.. maar ik heb nou niet echt een drang om het te halen :X weet niet waarom.. ik heb niet zon MOEt ik hebben gevoel zoals bij enter the matrix ( :9~ )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Okay ik zit nu op een punt dat ik er zeer serieus over denk (voor de 2e keer al maargoed) om me Xbox te verkopen en te vervangen door een Gamecube... :)
Nu had ik een tijdje geledenal gehoord van die zelda-pack en ik had al gezien dat je hem vanaf 2 mei kan gaan ophalen bij Dimension Plus.. in de topicstart wordt er vermeld dat deze pack (maar) €199 gaat kosten... klopt dit? (bron?) want bij Dimension Plus weten ze namelijk nog nergens van... en bij Nedgame wordt die pack nog helemaal niet vermeld op de website...
Enne me 2e vraagje bevat deze pack de gewone Zelde of de Zelda met de bonus-disk?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarK_M schreef op 09 April 2003 @ 21:21:
Okay ik zit nu op een punt dat ik er zeer serieus over denk (voor de 2e keer al maargoed) om me Xbox te verkopen en te vervangen door een Gamecube... :)
Nu had ik een tijdje geledenal gehoord van die zelda-pack en ik had al gezien dat je hem vanaf 2 mei kan gaan ophalen bij Dimension Plus.. in de topicstart wordt er vermeld dat deze pack (maar) €199 gaat kosten... klopt dit? (bron?) want bij Dimension Plus weten ze namelijk nog nergens van... en bij Nedgame wordt die pack nog helemaal niet vermeld op de website...
Enne me 2e vraagje bevat deze pack de gewone Zelde of de Zelda met de bonus-disk?
Ik citeer uit een persbericht van Nintendo:
Het Legend of Zelda: The Wind Waker Limited Edition Pak bestaat uit een platinum NINTENDO GAMECUBE met controller, het spel The Legend of Zelda: The Wind Waker en een bonusdisk met twee complete extra spellen The Legend of Zelda: Ocarina of Time en The Legend of Zelda: The Master Quest. Het Limited Edition Pak is in beperkte oplage verkrijgbaar vanaf 3 mei voor een verkoopprijs van ongeveer 199 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ah bedankt :)
Okay dan zal ik maar vast gaan pre-orderen :)
Misschien vaag maar waarom kost deze pack eigenlijk maar 199 euro terwijl bijvoorbeeld het Mario Sunshine pack 269 euro kost en het Metroid Prime pack 209?

[ Voor 66% gewijzigd door Dark_M op 09-04-2003 22:22 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, dat weet ik ook niet. Nintendo geeft een adviesprijs van ongeveer 199 euro, maar winkels mogen natuurlijk zelf beslissen voor welk bedrag ze het verkopen. Misschien dat ik een oud Metroid Prime persbericht kan terugvinden...

...Ah! Gevonden!
Om de vreugde over de terugkeer van gamegodin Samus compleet te maken, komt Nintendo tenslotte met de Metroid Bundel in een gelimiteerde oplage. Deze bundels gaan ongeveer 199 euro per stuk kosten en zijn beschikbaar vanaf 21 maart. De bundel bevat de Metroid Prime-game, een zwarte NINTENDO GAMECUBE (met controller) en een exclusieve Metroid Prime-naamplaat (een schijf die boven in het deksel van de GameCube past).
Het Mario Sunshine pakket is al redelijk oud, dus vandaar de hogere prijs. En het Mario Sunshine pakket bevat een memory card. Bedankt StarTAC! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 17526 op 09-04-2003 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2022
DarK_M schreef op 09 April 2003 @ 22:18:
Ah bedankt :)
Okay dan zal ik maar vast gaan pre-orderen :)
Misschien vaag maar waarom kost deze pack eigenlijk maar 199 euro terwijl bijvoorbeeld het Mario Sunshine pack 269 euro kost en het Metroid Prime pack 209?
Omdat je bij Mario Sunshine pakket ook een controller krijgt een een memory card, en bij Metroid Prime Pack niet? Weet niet hoor, maar zoiets ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door StarTAC op 09-04-2003 22:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

_/-\o_ @ teh stats _/-\o_ :Y) (btje me smilliegemiddelde omhoog halen)

Weet iemand als je de 60Hz optie selecteert bij een game (dus op A douwt) kan dat altijd of alleen als je TV dat ondersteunt?

En wat zijn nou jullie most wanted titles?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
mijn wantedlist:

Zelda: TWW
RE:4 
Ikaruga
PN03
Viewtifull Joe
FF:Chronicles

edit: add game

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 10-04-2003 12:47 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

code:
1
2
3
4
5
6
7
Zelda -> Preordered
Pn03
The hobbit :X
Fzero GC
Mario 128
Mario Kart
Stiekem een 2e Zelda :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

deze wil ik nog halen, maar ik heb nu nog geen geld

Enter The Matrix _/-\o_ 8)
Resident Evil Zero >:) :Y)
Super Monkey ball 2 ;) _/-\o_
Zelda the wind waker _/-\o_ _/-\o_
Lord of the rings TTT 8) :7

die andere spellen zijn nog een beetje ver weg.... ik wil deze spellen allemaal nog halen maar ik ik ze ook KAN halen ... :( ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 09-04-2003 23:37 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
F-Zero
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Starfox Armada

maar da's nog allemaar ver weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

HIValicious schreef op 09 april 2003 @ 22:43:
_/-\o_ @ teh stats _/-\o_ :Y) (btje me smilliegemiddelde omhoog halen)

Weet iemand als je de 60Hz optie selecteert bij een game (dus op A douwt) kan dat altijd of alleen als je TV dat ondersteunt?

En wat zijn nou jullie most wanted titles?

code:
1
2
3
4
5
6
7
mijn wantedlist:

RE:4 
Ikaruga
PN03
Viewtifull Joe
1080 avalanche / white storm
V-rally 3 (als ie goed is tenminste)
Burnout2 (als ie goed is tenminste)
Splinter Cell
Metal Gear Solid

Vooral niet:
F-Zero (lijkt me heeeeel saai)
Resident evil (een is genoeg denk ik)
Vechtspellen ala MK
Sportspellen anders dan snowboarden

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 10:54

Sagat

Is pappa x2!

most wanted:

super mario kart
soul calibur 2
f-zero

ook ver weg, maar ik heb tot die tijd nog voldoende te beleven met binnen kort zelda, met MP, en daarnaast zijn SMS en ED ook nog lang niet uitgespeeld. Daarnaast vind ik de sonic collection ook erg interresant om nu zelf is te ervaren wat de sonic hype nou inhoud (hield?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82533

Ik vind wel mooi dat MGS op de cube uit komt... :) nu vind ik de cube steeds leuker worden alleen ik zoek nog een goede kaart waarmee ik de gamecube kan aansluiten want het blijft wat vaagjes :( niet echt mooi voor screenshots

Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/m_ss/Thumb002.jpg

beetje vaagjes en in game helemaal :(

Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/m_ss/Thumb022.jpg

:: Deze zijn wel wat beter.. maar ingame pfff... gaat het naar beneden.

Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/other/intro.jpg

::

Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/other/menu.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 82533 op 10-04-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Zelda
Viewtiful Joe
The Hobbit
Ikaruga
Enter the Matrix
Final Fantasy
Soul Calibur 2

damn das veel, ben benieuwd hoe ik 't bij elkaar ga betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Zelda
Viewtifull Joe
Ikaruga
Enter The Matrix
F-zero
Final Fantasy
Soul Caliber 2
Mario Kart GC
Skies Of Aracdia: Legends

Mei word een dure maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Capcom werkt volgens de Nintendo site aan Shantea... heeft iemand al eens van dit spel gehoord? Mij klinkt het namelijk onbekend in de oren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
GolbeZeromus schreef op 09 April 2003 @ 19:12:
[...]

Wat je al niet leert in het GGCT. :)
LOL, ja ik kwam het een keer tegen in een ander forum.
Toch vind ik die spoilerblokken wel handig. Je weet altijd zelf of je het wilt lezen. Ik denk dat de meeste mensen ook wel een inschatting kunnen maken hoever ze zelf zijn en of ze dat willlen/kunnen lezen.
Ja, vooral als er even een beschrijving die niets spoilert. Bijvoorbeeld ik zit van in de derde dungeon van zelda. Dan kan iedereen die daarnog niet is daarvan af blijven en iedereen die verder is kan dan helpen.
DarK_M schreef op 09 april 2003 @ 21:21:
Nu had ik een tijdje geledenal gehoord van die zelda-pack en ik had al gezien dat je hem vanaf 2 mei kan gaan ophalen bij Dimension Plus.. in de topicstart wordt er vermeld dat deze pack (maar) €199 gaat kosten... klopt dit? (bron?)
De advies prijs zal waarschijnlijk inderdaad € 199 kosten. Maar zoals ik het gezien bij het MP pakket. Is elke winkel vrij om zelf de prijs te bepalen. Bij de MediaMarkt in Rotterdam was het pakket dan ook € 209. Dus als je echt een GameCube gaat kopen, is het zeker aan te bevelen even rond te kijken op zoek naar de goedkoopste.
de wishlist:
The Legend of Zelda: The Wind Waker (Nintendo) 3 mei
V-Rally 3 (Infogrames) 27 juni
Soul Calibur 2 (Namco) 19 augustus
Product Number 03 [P.N.03] (Capcom) 29 augustus
F-Zero GC (Nintendo) 28 november
Power Rangers Ninja Force (THQ) 8) :+ :P
Fred_Perry schreef op 10 april 2003 @ 08:07:
Capcom werkt volgens de Nintendo site aan Shantea... heeft iemand al eens van dit spel gehoord? Mij klinkt het namelijk onbekend in de oren....
ff wat gekopie paste van cubezone.nl
Shantae? What the... is dat, zul je wel denken. Nou, het is in ieder geval van Capcom.

Vrij weinig mensen zullen weten wat Shantae is. De 'serie' heeft één eerder deel gehad, dat vrij recentelijk uitkwam voor de Gameboy Color. Omdat de GBA al een tijdje uit was kreeg dit Color-spel minder aandacht dan het naar het schijnt verdiende. Als we wat rondkijken, zien we dat Shantae op de GBC een toffe platformer was. Nu is er op Nintendo.com een pagina verschenen voor het spel 'Shantae (GCN)', aangekondigd door Capcom. Er komt dus een next generation, consolespel van dit hele jonge Gameboy Color spelletje!

Wat dit spel precies allemaal in gaat houden is nog één groot raadsel. Wat we weten van de GBC-game, is dat Shantae een meisje is dat met haar lange haar vijanden mept. Zoals je aan de content image kan zien oogt ze een beetje India- of Midden Oosten-achtig. Ze zit achter een ander meisje aan, dat naar het schijnt een piraat is. De gameplay is vergelijkbaar met Castlevania en Metroid, maar of dat in een eventuele 3D versie op de Cube nog steeds zo is... Waarschijnlijk horen we hier meer van op de E3. Hoewel het natuurlijk nog erg vaag is, vinden we het wel fijn nieuws. Er gingen namelijk geruchten rond dat Capcom de Cube-support wat wilde gaan minderen, maar als er nu alwéér een nieuw spel van Capcom komt, lijkt dit onzin te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

ikaruga review
April 09, 2003 - The days of fast-paced shooters are long gone. We old school gamers must face the sad reality that some of our favorite genres aren't financially viable mediums for publishers. We remember when a good shooter was about as common as a side-scrolling platformer. How we miss those simple days. Nothing could beat spending all your lunch money on the newest arcade game -- back when quarter munchers were just a single quarter, not three or four.
Remember when nearly every console had its crown jewel shooter? Lords of Thunder, Axelay, Gaiares and Thunderforce III were all amazing games and still pass the test of time. We can't forget Aeroblasters or the Gradius series, either. The 16-bit era was the glory days for shooter fans, just like the early '90s were for fighting games.

We played the above-mentioned games at home, but arcades weren't much different and actually had twice as many good shooters (SideArms, Raiden, Mission XX, and Twin Eagle, just to name a few). It wasn't so much about quantity but more about quality -- these games had a certain pedigree to them and are some of the best shooters we've ever seen or played.

Enter Treasure, a company known for not exactly going by the book in terms of design and art direction -- just look at some of its past products like Rakugaku Showtime or Stretch Panic if you don't believe us. Its latest game, Ikaruga, is a combination of Radiant Silvergun with gameplay ripped from Silhouette Mirage.

The Facts

Treasure-developed, top-down, old-school shooter
Spiritual successor to Radiant Silvergun
Forced-vertical scrolling
No pick-ups or power-ups
Unique Silhouette Mirage-inspired gameplay mechanic
Three levels of difficulty
Five different stages
Supports true vertical mode, where players can turn their television sets on end and take advantage of the full vertical display resolution
For 1-2 players simultaneous
Progressive scan support
Requires 12 memory blocks for saves
Gameplay
To really appreciate Ikaruga, one must understand how the game works. There are no pick-ups, no power-ups, and not a single fairy in the whole game. Instead Ikaruga uses a single fire button and a Homing Laser button. There are two types of enemies and enemy fire: dark and light -- no more, no less. A third button switches the ship from dark to light. When the ship is "dark," it can absorb dark projectiles but is susceptible to light projectiles, and vise versa. This is the gameplay mechanic that's borrowed from Silhouette Mirage.

Homing Lasers are built up through a meter on the left side of the screen. These sometimes-massive laser blasts can be unleashed when the ship has absorbed enough enemy power. Not only is this useful in boss battles, but also very good when the screen is a bit too full of unfriendly aircraft.

Switching is instantaneous and many times means the difference between survival and doom. Firing patterns in the game are made specifically to take advantage of this extremely unique aspect of gameplay. These varied firing patterns throughout the game not only reduce the monotony typically associated with games in this genre, but they increase the longevity of the game as well.

To really make it through the game requires a different way of thinking. It's almost like mentally "blocking out" projectiles that correspond with the ship and avoiding the opposite color. The idea of switching is easy, but doing it on the fly is another matter and requires practice. There's a certain satisfaction in being able to simultaneously fire and switch back and forth while avoiding enemy ships and structures.

Think this looks tough? Keep playing.

A bit confusing at times, Ikaruga isn't the traditional shooter. It's not the type of game that can be played without devoting 100-percent of one's mental strength to deal with the trials within. Similar to rhythm-action games, it's definitely not the type of game that is played during a conversation.

We're not going to spoil any surprises, but someone at Treasure must really be a true shooter fan, because there are a few tributes to older shooters that younger players might not realize. Some readers will instantly recognize what we're talking, about and it'll probably bring a smile to their faces.

Non-shooter fans might find the likes of Ikaruga to be too difficult, as the second half of the game makes Raiden Jet DX look like a round of Atari 2600 Combat. For the dexterity-impaired, the initial gameplay curve might be a bit of shell shock bordering on teeth gnashing, saliva spitting, and four-word frustration. But within a few minutes, one's brain will start to figure the simple yet complex idea out.

Graphics
Functionally gorgeous -- that's one way to put the visuals in Ikaruga. Treasure faced an interesting predicament when it designed a shooter based on colors. Mass confusion and frustration would set in if the background, enemies, and particle systems were anything but two specific colors. So we won't see any uber-bright colors or backgrounds in this shooter. What we will see are a lot of hi-tech and industrial looking structures and backgrounds. In its defense, Ikaruga does feature some stage themes to break up the absence of any real color.
We don't care if every ship is either black or white or that the passing scenery isn't as bright as Fran's glow-in-the-dark Underoos (the ones with the streak mark) because they look very cool. Enemy aircraft come in all shapes and sizes, ranging from gigantic bosses to tiny fighters. The player controlled ship also has a better, more space-age appearance than the Galaga-reject from Radiant Silvergun.

Sound
We've never been too fond of Treasure sounds -- not so much as its sights. Ikaruga is a departure from the developer's normal cutesy crap. The music, sound effects, and voiceovers are perfect for the game. Background music is exactly is exactly that and we wouldn't have it any other way. Explosions, laser blasts, and turbine sounds are just right, too.

Boss encounters are heralded with loud noises akin to an emergency broadcast -- not so original, but thumbs-up, nonetheless. A bit of chatter between the ships in some alien language would have been kind of cool, but probably not in tune with the game's style and theme.

Closing Comments
Call me an old-school gamer, a shooter freak, or what have you, but I will buy Ikaruga. It's just that good. Sure, it's a bit on the short side, but Ikaruga is a fantastic example of clever game design. Slap on some beautifully modeled visuals, a fitting soundtrack, and fantastic effects, and we have a winner.
Without a doubt, this is a better game than Radiant Silvergun. For one, Ikaruga takes itself far more seriously with no "The Price is Right" music or campy anime characters spoiling the otherwise fast-paced action. I feel more like the Last Starfighter when I play Ikaruga.

I do have to mention that Ikaruga is a shooter and it's a shooter-fan's shooter. If you don't like intense, mind-numbing shooting action, then you're going to hate Ikaruga. However, if you grew up on heavy doses of Ikari Warriors and Graduis, then you'll probably feel right at home with this one-of-a-kind blast-a-thon. Five more stages would have been nice, but that's nothing a sequel can't cure.

-- Tyrone Rodriguez

Presentation
Simply beautiful, it's another stylish treat from the people at Treasure. 9.0
Graphics
A bit drab when it comes to color (function over form), but you won't find sweeter eye-candy from any shooter. 8.0
Sound
Pretty good, the music fits the mood. The sound effects are solid and don't distract from the action. 8.0
Gameplay
Definitely not monotonous, and three levels of difficulty are more than enough to keep us busy. Original, to say the least. 9.0
Lasting Appeal
Like a good racing game, there's always room for improvement in Ikaruga. 8.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.3
toon volledige bericht
bron cube.ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nieuwe F1 Career Challenge screenshots (GC version ofcourse):

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/f1cc/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/f1cc/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/f1cc/13.jpg

hmm ik weet niet hoe ze ze gecaptured hebben maar ik hoop toch niet dat het er zo echt uitziet?
verder ziet het er gewoon uit als de f1 2002 engine... met nog steeds die lelijke lucht...
hopelijk wordt er iets gedaan aan het realisme en de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

die textures zien er wel eel vaag uit :(
maar ik hoop juist dat ze het een beetje meer arcade maken, want bij F2002 kan ik niet eens de eerste race winnen :( :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Okee, mijn lijstje van MUST haves.

- Metroid Prime
- Zelda
- Viewtiful Joe

that's it tot nu toe.
Je kan nu wel gaan roepen dat je mario kart enzo wilt hebben, maar daar is nog geen fuck van bekend en als ze zometeen bekend gaan maken dat je maar 2 karts hebt en dat het in 320x240 is en een rondje duurt 3 seconden dan ben je mooi in de aap gelogeerd met je grote smoel.

bow to your overdrijf master!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Het gaat steeds beter met het spelen van StarFox Adventures, ik begin de controls steeds beter onder de knie te krijgen, dus ik denk dat ik Zelda WW toch maar wel ga kopen :)

Verder wil ik graag wat tips voor andere spellen.
Wij spelen het liefst niet-lineaire spellen zoals bijvoorbeeld Morrowind (ja verkeerde console, ik weet het). Uit de stukjes en beetjes review die ik her en der gelezen heb over bijvoorbeeld Skies of Arcadia Legends, Final Fantasy Crystal Chronicles, Lost Kingdoms en andere RPGs kan ik niet echt afleiden hoe lineair de spellen zijn.

Hack&slash zoals BG: DA houden we niet zo van.
Eternal Darkness vonden we veel te lineair en zijn we na twee hoofdstukken mee gestopt.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947 schreef op 10 April 2003 @ 10:18:
Het gaat steeds beter met het spelen van StarFox Adventures, ik begin de controls steeds beter onder de knie te krijgen, dus ik denk dat ik Zelda WW toch maar wel ga kopen :)

Verder wil ik graag wat tips voor andere spellen.
Wij spelen het liefst niet-lineaire spellen zoals bijvoorbeeld Morrowind (ja verkeerde console, ik weet het). Uit de stukjes en beetjes review die ik her en der gelezen heb over bijvoorbeeld Skies of Arcadia Legends, Final Fantasy Crystal Chronicles, Lost Kingdoms en andere RPGs kan ik niet echt afleiden hoe lineair de spellen zijn.

Hack&slash zoals BG: DA houden we niet zo van.
Eternal Darkness vonden we veel te lineair en zijn we na twee hoofdstukken mee gestopt.

Iemand tips?
Ik weet alleen iets over Skies of Arcadia. Dit spel is net zoals de meeste japanse RPG's nogal lineair. Je kunt met je schip wel zelf bepalen waarheen je wilt gaan, vooral tegen het einde van het spel. Het verhaal is lineair.
Skies of Arcadia is een geweldig spel, een echte "must have"!

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 31054 op 10-04-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Pollo, heb je Animal Crossing nu al geprobeert? Is toch wel de minst lineaire game die ik ken...

Mijn most wanted lijstje mag trouwens wel bekend zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Nee, Animal Crossing is niet in Europa/PAL te krijgen...

Ik vind >100 Euro voor een spel (ik reken de Freeloader erbij omdat ik die niet voor andere spellen zal gebruiken) wel een beetje veel...

En het spel lijkt me "wel leuk" maar niet iets wat je een heel weekend achter elkaar kan spelen, wat ik met bijv. Arcanum, Fallout, Planescape: Torment, Baldur's Gate en Morrowind wel heb gedaan.

Ik wil graag zelf kunnen kiezen of ik een beter zwaard wil kopen of armour, of juist een bepaalde skill wil trainen... gewoon een eind rondsjouwen en beestjes killen om sterker te worden, een sidequest doen of de hoofdverhaallijn volgen... niet dat je een vastgestelde route af moet leggen en alleen dat ene wapen kan gebruiken.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 44947 op 10-04-2003 11:36 . Reden: stukje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
Is ikaruga hetzelfde op de dreamcast als op de gamecube ? Want ik heb hier ikaruga liggen voor de dreamcast en vind hem wel heel stoer maar als hij precies hetzelfde is dan hoef ik hem niet nog een x te kopen. Weet iemand dat misschien ?

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Must have:

Zelda : The Wind Waker
Splinter Cell
LOTR : TTT
RE : 0
Mario 128
Enter the Matrix

Edit:
Is er al iemand bezig met de Hard-mode van MP.
Ik was bij de eerst baas en ik had nog maar 6 energy over.
Ik denk dat ik hem zo niet kan uitspelen. :|

[ Voor 46% gewijzigd door Vanitas op 10-04-2003 11:55 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Hardware verkoop Japan 31.03.2003 - 06.04.2003

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rwaelen/gc/mc10_04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-02 20:25
Must Haves:
Zelda TWW
GBA
Mariokart
SSB:M :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Fred_Perry schreef op 10 April 2003 @ 12:11:
Hardware verkoop Japan 31.03.2003 - 06.04.2003

[afbeelding]
Owned :) seriously :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Burban schreef op 10 April 2003 @ 11:37:
Is ikaruga hetzelfde op de dreamcast als op de gamecube ? Want ik heb hier ikaruga liggen voor de dreamcast en vind hem wel heel stoer maar als hij precies hetzelfde is dan hoef ik hem niet nog een x te kopen. Weet iemand dat misschien ?
Er zitten dacht ik een paar nieuwe modes in zitten bij de Cube versie. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Bij Nintendo snappen ze tenminste waar het om draait. Vind het persoonlijk een mooie uitspraak
Xbox Preissenkung: 'Microsoft hat Angst vor Zelda'

10.04.03 - Aufgrund einer Preissenkung kostet die Xbox in Europa ab sofort nur noch Euro 199.
Nintendo-Sprecher Yasuhiro Minagawa hat gegenüber dem Nachrichtendienst Bloomberg auf den neuen Preis der Konkurrenz reagiert: 'Microsoft fürchtet sich vor dem Release von Legend of Zelda: The Wind Waker in Europa. Wir sind dagegen davon überzeugt, dass sich Hardware nur mit guter Software und nicht durch Preissenkungen verkauft.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fred_Perry schreef op 10 april 2003 @ 13:51:
Bij Nintendo snappen ze tenminste waar het om draait. Vind het persoonlijk een mooie uitspraak

[...]
hehe inderdaad, mooie reactie...
microsoft is best wel zielig eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 19:20

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Fred_Perry schreef op 10 April 2003 @ 13:51:

[Xbox Preissenkung: 'Microsoft hat Angst vor Zelda'

10.04.03 - Aufgrund einer Preissenkung kostet die Xbox in Europa ab sofort nur noch Euro 199.
Nintendo-Sprecher Yasuhiro Minagawa hat gegenüber dem Nachrichtendienst Bloomberg auf den neuen Preis der Konkurrenz reagiert: 'Microsoft fürchtet sich vor dem Release von Legend of Zelda: The Wind Waker in Europa. Wir sind dagegen davon überzeugt, dass sich Hardware nur mit guter Software und nicht durch Preissenkungen verkauft.']
Het klopt dat Hardware alleen met goede software verkoopt en niet door prijsverlagingen. Echter bij MS is het een strategische zet om zo meer consoles te verkopen en zo meer klanten te krijgen. Je moet niet vergeten dat de Xbox pas de eerste console is van MS. Nintendo en Sony hebben al eerder consoles uitgebracht en varen voor een groot deel verder op het success van de voorgaande consoles. Bij de voorgaande consoles hebben Nintendo en Sony dus al een heleboel klanten gekregen. Het is dus een offensief tegen Nintendo & Sony en een goed offensief, omdat de consument minder hoeft te betalen voor een console.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik heb zojuist de spullen ontvangen :P, iemand geïntereseerd in een Platinum controller? Krijg je der een 59memcard bij :)

Tis een US controller, maar die werkt ook gewoon op een EU cube :)

j.kremers@chello.nl

Beeld is trouwens veeeeeeeeeeeel beter met SVHS kabel, denk dat er niet zo'n groot verschil zit tussen SVHS en RGB hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat voor kabel heb je precies en waar heb je em vandaan?
ik kan nergens meer van die modded rgb kabels vinden

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 10-04-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.lik-sang.com/i...gory=76&products_id=1416&

Alleen een beetje zonde om alleen die kabel te kopen, verzendkosten zijn hoger dan de kosten van de kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 50624 schreef op 10 April 2003 @ 14:33:
http://www.lik-sang.com/i...gory=76&products_id=1416&

Alleen een beetje zonde om alleen die kabel te kopen, verzendkosten zijn hoger dan de kosten van de kabel :)
hmm tja... maar ik wil toch eigenlijk een rgb kabel

edit:
modded rgb kavel kost me dik 90 euro met verzendkosten?!!!
tsss

heb dan maar een svhs besteld bij lik-sang...

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 10-04-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, dan ben je aangewezen op die van goblin-direct, als jij graag €80 uitgeeft voor iets dat nauwelijks extra kwaliteit geeft :P

Want vergeet niet dat die cube helemaal geen RGB signaal kan uitzenden, is dus gewoon een iets verbeterd SVHS signaal, deze kabel is dus meer bedoelt voor mensen die geen SVHS op hun TV hebben, aangezien dat niet echt een veel gebruikte aansluiting in Europa is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Must have:

Zelda
F-Zero

Maybe:

Viewtiful Joe
Splinter Cell
Harvest Moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 50624 schreef op 10 April 2003 @ 14:38:
Tja, dan ben je aangewezen op die van goblin-direct, als jij graag €80 uitgeeft voor iets dat nauwelijks extra kwaliteit geeft :P

Want vergeet niet dat die cube helemaal geen RGB signaal kan uitzenden, is dus gewoon een iets verbeterd SVHS signaal, deze kabel is dus meer bedoelt voor mensen die geen SVHS op hun TV hebben, aangezien dat niet echt een veel gebruikte aansluiting in Europa is.
hmm bestelling van s-vhs is nog niet definitief

lees net op een site dat de svhs kabel nauwelijks betere kwaliteit geeft als standaard kabel

en de rgb kabel daarentegen is ook echt rgb; ze hebben de digitale output (RGB jaja) gecombineerd met de gewonw AV output en dan heb je dus een kabel die wel ECHT rgb geeft

http://gamecubex.net/hardware/reviews/4.php

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 10-04-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 10 April 2003 @ 14:17:
Ok, ik heb zojuist de spullen ontvangen :P, iemand geïntereseerd in een Platinum controller? Krijg je der een 59memcard bij :)

j.kremers@chello.nl

Beeld is trouwens veeeeeeeeeeeel beter met SVHS kabel, denk dat er niet zo'n groot verschil zit tussen SVHS en RGB hoor :)
Welke SVHS kabel heb je nu gekocht dan geef even een link please. :)
Phusebox schreef op 10 April 2003 @ 14:41:
[...]

lees net op een site dat de svhs kabel nauwelijks betere kwaliteit geeft als standaard kabel

en de rgb kabel daarentegen is ook echt rgb; ze hebben de digitale output (RGB jaja) gecombineerd met de gewonw AV output en dan heb je dus een kabel die wel ECHT rgb geeft

http://gamecubex.net/hardware/reviews/4.php
Phuse misschien krijgen we korting als we er meerdere kopen? :) Ik heb misschien wel interesse en ook nog iemand anders (admiral??) dacht ik. :)

[ Voor 39% gewijzigd door schnumi op 10-04-2003 14:44 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 50624 schreef op 10 April 2003 @ 14:17:

j.kremers@chello.nl

kosten?

je bent gemeeld iig

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 10 april 2003 @ 14:43:
[...]

Welke SVHS kabel heb je nu gekocht dan geef even een link please. :)

[...]

Phuse misschien krijgen we korting als we er meerdere kopen? :) Ik heb misschien wel interesse en ook nog iemand anders (admiral??) dacht ik. :)
RGB kabel bedoel je?
ik heb een mail gestuurd naar goblin over evt. korting en beschikbaarheid van de modded rgb kabel

de svhs kun je zelf bij lik-sang bestellen voor 8 euro nog wat incl. shipping

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 10-04-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 10 April 2003 @ 14:47:
[...]

RGB kabel bedoel je?
ik heb een mail gestuurd naar goblin over evt. korting en beschikbaarheid van de modded rgb kabel

de svhs kun je zelf bij lik-sang bestellen voor 8 euro nog wat incl. shipping
Yep had het over die RGB kabel. :) Ben benieuwt of er dan redelijk wat van de prijs af kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 10 April 2003 @ 14:41:
[...]

Dan heeft die reviewer een k*t TV, want bij mij is het beeld echt veel scherper :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.