Het Grote GameCube Topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.890 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het verschilt idd wel iets maar het verschil tussen SVHS en RGB is toch aanzienlijk hoor. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

yam, kan jij de Hulk IGN insider trailer hosten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

HIValicious schreef op 10 April 2003 @ 14:43:
[...]

kosten?

je bent gemeeld iig
Ik heb geen mail gehad :?

Ik dacht aan zo'n €15, heb ik mijn importkosten igg weer terugverdient :P

Alleen de verzendkosten.. Kan niet met de gewone post, moet met pakket post, goedkoopst is dan aangetekend, dat kost alleen wel zo'n €5 :/, zodat het totaal op €20 neerkomt.
Het verschilt idd wel iets maar het verschil tussen SVHS en RGB is toch aanzienlijk hoor.
Jah, maar om daar nu €80 voor neer te leggen? :X

Laat alleen wel even weten als Golbin met een leuke korting aan komt zetten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 10-04-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Burban schreef op 10 april 2003 @ 11:37:
Is ikaruga hetzelfde op de dreamcast als op de gamecube ? Want ik heb hier ikaruga liggen voor de dreamcast en vind hem wel heel stoer maar als hij precies hetzelfde is dan hoef ik hem niet nog een x te kopen. Weet iemand dat misschien ?
heb hem ook voor de DC (nog niet gespeeld though) maar volgens mij is het _precies_ hetzelfde spel. (iig qua gameplay + levels, misschien dat progressive scan niet bij de originele versie zat) .. lijkt me beetje zonde om de volle mep te gaan betalen ervoor, maar misschien als ie 20 euro is ofzo =)

The Hulk: Official Gameplay Trailer, 43mb

hf ermee =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Must Have:
Zelda: TWW + bonus disc (damn ik vergeet steeds te pre-orderen ga ik gelijk doen nu)
Mario Kart
F-Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Anoniem: 34169 schreef op 10 april 2003 @ 15:34:
Must Have:
Zelda: TWW + bonus disc (damn ik vergeet steeds te pre-orderen ga ik gelijk doen nu)
Mario Kart
F-Zero
Bij sommigen ben je dan toch echt te laat. Dimensionplus doet niet meer aan preorders.

Maar goed ff wat speculeren.
MS heeft de prijs van zijn xbox verlaagd. Tot 199 euro, even veel als voor de zelda pak. Nu rijst de vraag, wat gaat de "kale" Gamecube dan nu kosten? ik bedoel. Gaat Nintendo hier op reageren? omdat ze nu niet meer de goedkoopste console zijn? Wat denken jullie?

[ Voor 33% gewijzigd door RareGast op 10-04-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 12:48

NoTimeRemains

I know

Filmpje ziet er goed uit iig =) btje Killer 7 style graphs =)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RareGast schreef op 10 April 2003 @ 15:36:
[...]

Bij sommigen ben je dan toch echt te laat. Dimensionplus doet niet meer aan preorders.

Maar goed ff wat speculeren.
MS heeft de prijs van zijn xbox verlaagd. Tot 199 euro, even veel als voor de zelda pak. Nu rijst de vraag, wat gaat de "kale" Gamecube dan nu kosten? ik bedoel. Gaat Nintendo hier op reageren? omdat ze nu niet meer de goedkoopste console zijn? Wat denken jullie?
Nee weet ik, ik bestel m ook niet online, maar bij gamesshops hier in de buurt. Naja, ik kreeg geen 100% garantie zeiden ze, maar ja, gewoon maar 3 mei voor de deur gaan liggen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Uhm http://development.bartsmit.com/winkel/ en dan bij cube games en dan bij pikmin, luigi mansion, smash brothers: melee dan kan je ze alle 3 in keer bestellen voor de prijs van 2 dus je betaalt in totaal voor die 3 games 59,90

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Anoniem: 34169 schreef op 10 April 2003 @ 15:44:
[...]

Nee weet ik, ik bestel m ook niet online, maar bij gamesshops hier in de buurt. Naja, ik kreeg geen 100% garantie zeiden ze, maar ja, gewoon maar 3 mei voor de deur gaan liggen dus :+
Veel succes :o Maar weet iemand toevallig iets van een Pokemon game op de GC? want ik heb er eigenlijk alleen maar geruchten over gehoord. Is Nintendo bezig met zoiets te maken? Niet dat ik het zou halen, maar het zou misschien een GC-seller zijn. Misschien een verrassende aankondiging op E3 of zo? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

ik weet niet of jullie het al weten, maar ik heb gehoort dat er een Batman game voor 5 pleuro te koop ik bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

batman zuigt mijn en jouw a$$ })

neej maar ff serieus t is een bout game denk ik ....

[ Voor 52% gewijzigd door NoTimeRemains op 10-04-2003 16:08 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5 euro... Duur bierviltje dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
als je een paar van dat soort spellen koopt krijg je wel een dikke collectie... aan troep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 10 April 2003 @ 16:08:
batman zuigt mijn en jouw a$$ })

neej maar ff serieus t is een bout game denk ik ....
op ign.com krijgt het een aardig goed cyfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 10 April 2003 @ 15:46:
Uhm http://development.bartsmit.com/winkel/ en dan bij cube games en dan bij pikmin, luigi mansion, smash brothers: melee dan kan je ze alle 3 in keer bestellen voor de prijs van 2 dus je betaalt in totaal voor die 3 games 59,90
euhh ik zie geen cube staan. edit: laat maar ben er al achter. :P
yamAUchi schreef op 10 april 2003 @ 15:22:
[...]
heb hem ook voor de DC (nog niet gespeeld though) maar volgens mij is het _precies_ hetzelfde spel. (iig qua gameplay + levels, misschien dat progressive scan niet bij de originele versie zat) .. lijkt me beetje zonde om de volle mep te gaan betalen ervoor, maar misschien als ie 20 euro is ofzo =)

The Hulk: Official Gameplay Trailer, 43mb

hf ermee =)
Het spel heeft dus op een de Cube wel een paar extra modes!! :)

[ Voor 48% gewijzigd door schnumi op 10-04-2003 17:19 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziehier: de score van batman: veneage(ofzow)
Presentation
The cartoon series perfectly recreated. 9.0
Graphics
Ambient, atmospheric -- looks like the cartoon. Some lip-synch and camera problems. 8.0
Sound
Great voice acting, top sound effects and fitting music score. 9.0
Gameplay
Straight forward 3D action-adventure. Fun, but predictable. 7.0
Lasting Appeal
Linear level design may prove too easy for most and there's really no reason to go back once it's over. No multiplayer mode. 6.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 14:32

Sagat

Is pappa x2!

JanMaster: ik wens je veel succes met je slaapzakactie, was net bij mijn gamesboer en die vertelde me dat hij slechts 50 exemplaren van Zelda uitgeleverd gaat krijgen van big N. Ik heb een aanbetaling gedaan toen ik reserveerde, anders was ik mooi de haas geweest.

Wie gaat er trouwens voor die bart smit actie (luigi's mansion, pikim en smash brothers melee voor 60 euro) ?
Luigi lijkt me niet echt geweldig, en ssb:m is wel ok, maar daar ik voornamelijk single player dit genre speel ook niet echt mijn type game. Pikmin lijkt me wel erg gaaf. Maar ja daar komt 'binnenkort' deel 2 toch van uit? Plus die ligt ook voor 10 knaken bij de FRS dacht ik.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deel 2 duurt nog wel even hoor. :)

En luigi's mansion is best cool alleen veel te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagat schreef op 10 April 2003 @ 17:23:
JanMaster: ik wens je veel succes met je slaapzakactie, was net bij mijn gamesboer en die vertelde me dat hij slechts 50 exemplaren van Zelda uitgeleverd gaat krijgen van big N. Ik heb een aanbetaling gedaan toen ik reserveerde, anders was ik mooi de haas geweest.

Wie gaat er trouwens voor die bart smit actie (luigi's mansion, pikim en smash brothers melee voor 60 euro) ?
Luigi lijkt me niet echt geweldig, en ssb:m is wel ok, maar daar ik voornamelijk single player dit genre speel ook niet echt mijn type game. Pikmin lijkt me wel erg gaaf. Maar ja daar komt 'binnenkort' deel 2 toch van uit? Plus die ligt ook voor 10 knaken bij de FRS dacht ik.
10 knaken? Dan ren ik ff snel naar de FRS, daar kun je je geen buil aan vallen en het lijkt me wel een geinig spel :)
Naja, mijn gamesboer had er dus al zo'n 40, ik ga er nog es wat langs, kijken of ik nog wat vang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:21

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm... je kijkt een dag niet en je staat voor 't eerst op pagina 3 in HGGCT...

Ik mis het even, maar wat is dat voor bangmakerij met die pre-ordering van Zelda? Ik heb twee maanden geleden ofzo ook bij DimPlus Zelda besteld, maar niets aanbetaald. Wil dat zeggen dat 't nu niet meer zeker is dat je 'm krijgt? Dat wil ik dan wel effe van te voren weten eigenlijk.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spaceboy schreef op 10 April 2003 @ 17:49:

Ik mis het even, maar wat is dat voor bangmakerij met die pre-ordering van Zelda? Ik heb twee maanden geleden ofzo ook bij DimPlus Zelda besteld, maar niets aanbetaald. Wil dat zeggen dat 't nu niet meer zeker is dat je 'm krijgt? Dat wil ik dan wel effe van te voren weten eigenlijk.
Nee, denk het niet. Het is gewoon dat sommigen (ik ;)) er achter komen dat ze eigenlijk al te laat zijn en in paniek alle winkels afrennen.
Dimplus is gewoon first come first serve, dus geen angst :)

Over FRS gesproken... Ik heb ze gebeld, en hun medewerker wist mij te vertellen dat die bonusdisc er gewoon bijzit als ik dat ding op de releasedate haal. Zij nemen ook geen pre-orders aan, dus ik denk dat ik daar maar voor de deur ga liggen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 10-04-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

spaceboy schreef op 10 April 2003 @ 17:49:

Tuurlijk jij krijgt hem wel. :)

Maar je kan vanaf nu niet meer preorderen. Want dimensionplus kan de mensen die nu nog zouden preorderen geen garantie bieden dat ze het spel ook daadwerkelijk krijgen. :)

Trouwens phuse heb je al mail terug gehad? :)

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 10-04-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

lijstje

-zelda pakket
-mario128 lijkt me wel wat
-mp mischien
-soul calibur 2 _/-\o_ :X :+

verder .. we zien wel :) 8)

----
Yohann!s moet zijn zwarte GC aan zijn zusje zien te verkopen :X

[ Voor 22% gewijzigd door Dutchie! op 10-04-2003 18:08 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Kan me echt heel erg herinneren dat er extra modus zijn hoor yam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

schnumi schreef op 10 April 2003 @ 17:11:
[...]

euhh ik zie geen cube staan. edit: laat maar ben er al achter. :P

[...]

Het spel heeft dus op een de Cube wel een paar extra modes!! :)
welke dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat weet ik niet meer zal wel even kijken of ik iets erover kan vinden. :)

edit: mm dit kan ik er maar over vinden:
While the GameCube version of Ikaruga will feature a few more extras, we're pretty sure that it will overall be very similar to the Dreamcast build.
En dit zijn de menu opties misschien kun je daar iets uit opmaken?
Game Start
Practice
Conquest
Challenge
Ranking
Config
Tutorial
Appendix
Backup

[ Voor 56% gewijzigd door schnumi op 10-04-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Particularly interesting is the Conquest mode, which we hope delivers something like the Dog Master mode from the classic Radiant Silvergun -- that, Challenge, Ranking, and we believe Tutorial are all new. Just a straight port would be more than enough with a game like this, however, which \ remains one of the finest shooters we've seen on any platform. The analog flight control with the GCN controller is smooth, and the pattern design is poetry in motion.

stond op ign.
ok, paar extra modi dus, maar als je de dc versie hebt is de volle mep uitgeven aan het spel het niet waard volgens mij, dan kan je beter wachten tot ie goedkoper wordt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien eens bestellen als ik geld heb, eerst skies of arcadia nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
is ikaruga een dc port?
wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-05 01:06

Wom

daFubar schreef op 10 April 2003 @ 20:30:
is ikaruga een dc port?
wtf!
Officieel laatste Dreamcast spel uitgebracht. PAL versie is vrij zeldzaam, doet nu zo'n 60 euro op Ebay.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik zit er trouwens aan te denken om van die actie van Bartsmit gebruik te maken. :)

Ik heb ze alle 3 nog niet als US game en ik vond SSB:M de andere 2 best geinig toen ik de PAL cube nog had. Luigi's mansion is ook heel grappig alleen kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 10 April 2003 @ 20:45:
Ik zit er trouwens aan te denken om van die actie van Bartsmit gebruik te maken. :)

Ik heb ze alle 3 nog niet als US game en ik vond SSB:M de andere 2 best geinig toen ik de PAL cube nog had. Luigi's mansion is ook heel grappig alleen kort.
Hey maareh... Bart Smit is PAL hoor 7(8)7 dus... Bartsmit.com is nederlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 34169 schreef op 10 April 2003 @ 20:50:
[...]

Hey maareh... Bart Smit is PAL hoor 7(8)7 dus... Bartsmit.com is nederlands :P
Duh maar ik heb toch ook een freeloader v1.06b :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Hmm MP vraagje.
Hebben jullie ook dat als je naar 't logboek menu gaat dat ie eerst een paar seconden moet laden voor ie alle data heeft ? (hoor de gamecube nogal laden hiero)
Enneh dat deuren vaak pas na een tijdje open gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 10 april 2003 @ 20:51:
[...]

Duh maar ik heb toch ook een freeloader v1.06b :P
Ahhhh op die manier dus ook PAL op je US wie wil dat nou 8)7 :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

die actie op bart smit... pikmin, ssb:m, en luigi samen 60

1spel dus 20euro

ik wil alleen pikmin. :) iemand die die andere 2 games wilt hebben voor 40euro ?

wil geintresseert is, plz ff mailen naar mij. yohannis@zeelandnet.nl

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 14:56

RSP

RedruM schreef op 10 April 2003 @ 21:18:
Hmm MP vraagje.
Hebben jullie ook dat als je naar 't logboek menu gaat dat ie eerst een paar seconden moet laden voor ie alle data heeft ? (hoor de gamecube nogal laden hiero)
Enneh dat deuren vaak pas na een tijdje open gaan?
Is niet meer dan logisch... als ie alle data in z'n geheugen zou hebben zou het zonde zijn van de ruimte :) dat logboek bekijk je toch niet continu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 14:56

RSP

Yohann!s schreef op 10 April 2003 @ 21:41:
die actie op bart smit... pikmin, ssb:m, en luigi samen 60

1spel dus 20euro

ik wil alleen pikmin. :) iemand die die andere 2 games wilt hebben voor 40euro ?

wil geintresseert is, plz ff mailen naar mij. yohannis@zeelandnet.nl
Luigi voor 20 euro? ... mmm pikmin en ssb:m heb ik toch al... klinkt wel aantrekkelijk tho :) is 't echt wel een leuke game??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Schijnt van wel, alleen wat kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schnumi schreef op 10 April 2003 @ 17:52:
[...]

Tuurlijk jij krijgt hem wel. :)

Maar je kan vanaf nu niet meer preorderen. Want dimensionplus kan de mensen die nu nog zouden preorderen geen garantie bieden dat ze het spel ook daadwerkelijk krijgen. :)

Trouwens phuse heb je al mail terug gehad? :)
nopez nog niet, morgen denk ik; hoop ik

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

van de FRS site

Titel:
Pikmin - player's choice

Genre:
aktie games
Soort Drager:
GameCube

Onze prijs:
€32,99

dus geen 25 euro zoals ik zei.......dacht dat ik dat toch echt voorbij had zien komen hier. Het paste ook wel goed in het rijte van sonic voor 25 en sega soccer slam voor 20 (vooral die laatste baal ik van omdat ik hem zelf 'goedkoop' dacht te hebben via eplaza voor E 40)
Hmmm maar goed, de prijzen van de FRS-jes schijnen per filiaal te verschillen.

Na nog ff te hebben nagedacht ga ik trouwens toch maar niet aan de bart smit actie meedoen. Het is per titel geen geld, maar bij elkaar toch weer 60 euro, en na MP en hopelijk binnenkort zelda (en ook nog guilty gear voor de ps2 :X ) moet ik toch maar even euh pas op de plaats maken zoals Balkie dat zo mooi kan zeggen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05

jasjenl

Liab A Tymo

Ikaruga, dat is toch wel een titel waar ik echt op zit te wachten! Echt jammer dat er tegenwoordig zo weinig titels in dit genre meer gemaakt worden, maar ja, 't is wel zoals in het IGN artikel gezegd wordt: je vindt bijna geen publisher meer die nog brood ziet in oldskool shoot 'm ups :'(.
Ik zou zelf nog heel graag een keer een echte side scroller shoot 'm up à la Gradius of top-down zoals Aleste willen maken, maar zolang niemand er brood in ziet, zal 't er voorlopig wel niet in zitten. Op 'kleinere' platforms (GBA, Pocket pc, mobiele telefoons) lijkt er nog wel iets meer mogelijkheden voor dit soort spellen te zijn (we hebben op m'n werk nog onlangs een echte ouderwetse shoot 'm up voor de Pocket PC uitgebracht), maar juist op next-gens kun je dit soort spellen lekker vet laten zijn.

Worden dure maanden de komende tijd: Ikaruga, Zelda, Burnout 2 (misschien?) en Twin Peaks seizoen 2 (ok, offtopic, maar toch :P).

[ Voor 4% gewijzigd door jasjenl op 10-04-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Nu online
jasjenl schreef op 10 April 2003 @ 22:54:

Worden dure maanden de komende tijd: Ikaruga, Zelda, Burnout 2 (misschien?) en Twin Peaks seizoen 2 (ok, offtopic, maar toch :P).
Burnout 2 komt zeker weten uit. Hij is de 9de gereleased in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 10:05

jasjenl

Liab A Tymo

Fred_Perry schreef op 10 april 2003 @ 23:26:
[...]
Burnout 2 komt zeker weten uit. Hij is de 9de gereleased in de VS.
Dat weet ik, de 'misschien' sloeg er meer op dat ik nog niet weet of ik die wel of niet wil hebben. Eerst een keertje uitproberen, maar ik zoek nog steeds een leuke racer op de Cube en Burnout 2 lijkt veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

van gamefaqs.com releaselist:

4/11
Batman: Dark Tomorrow
Monsters, Inc. Scream Arena
Rugrats: Royal Ransom
Summoner: A Goddess Reborn

4/17
Conflict: Desert Storm
Drome Racers
X-Men: Wolverine's Revenge

4/25
Baldur's Gate: Dark Alliance
Darkened Skye
Superman: Shadow of Apokolips

5/2
Barbarian
F1 Career Challenge
Legend of Zelda: The Wind Waker
NBA Street Vol. 2

5/3
Legend of Zelda: Ocarina of Time (Bonus Disc

5/6
Outlaw Golf

5/9
Hunter: The Reckoning
Ikaruga
Shrek Super Party

5/16
Burnout 2: Point of Impact

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

De bonus disc komt 1 dag later dan de gewone disc bij gamefaqs, lijkt me lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Misschien kun je die gewoon stiekem los kopen hehe.. :+
Wie weet... zou wel grappig zijn.. al die heisa om niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Nu online
Nintendo Cuts Royalty Rates to Woo Game Developers

NEW YORK (Reuters) - Nintendo Co. Ltd. on Thursday said it has trimmed the royalty rates it charges outside game developers, in an effort beef up the roster of hit titles available on its flagging GameCube console.

[...]

The company admitted that new titles in its long-running 'Mario' and 'Metroid' series were overshadowed by blockbuster demand for "Grand Theft Auto" (GTA) games, developed for the PlayStation 2 by publisher Take-Two Interactive Software Inc. TTWO.O

"Grand Theft Auto: Vice City," released in the United States last October, was the best-selling game of 2002 and has sold about five million units worldwide.

"The biggest games of the year last year were games like GTA and they came from an independent publisher," Harrison said. "We need to make sure that we have good relationships with all the independent publishers, because you never know where the next big hit game is going to come from."

bron: Reuters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Anoniem: 61283 schreef op 10 april 2003 @ 16:02:
ik weet niet of jullie het al weten, maar ik heb gehoort dat er een Batman game voor 5 pleuro te koop ik bij de MM
Batman Vengeance vond ik een leuke game. Ik hebbem destijds voor 15 euro oid gekocht en met veel plezier doorgespeeld. Toen ik klaar was hebbik meteen weer verkocht maar voor 5 (!) euro is het een prima game om je te vermaken als je even 'tussen' releases zit!
Fred_Perry schreef op 11 April 2003 @ 08:33:
Nintendo die zijn royalties omlaag haalt.
Dit vind ik een erg goede zaak. Als de GC een platform wordt waarop iedereen geld verdient dan zullen er steeds meer developers op af komen en blijven! Wellicht betekend dit wel dat we ook een lading aan crap kunnen verwachten maar elke top game die hieruit voort komt is natuurlijk mooi meegenomen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Nintendo krijgt eindelijk door dat third party support best wel belangrijk is als je je console voor de massa beschikbaar wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 12:55
Ben nog benieuwd wat Nintendo haar reactie is op Microsoft's prijsverlaging.
Wil toch liever een NGC dan z'n grote x-doos!
Zelda roels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82533

RiCk schreef op 11 April 2003 @ 09:59:
Ben nog benieuwd wat Nintendo haar reactie is op Microsoft's prijsverlaging.
Wil toch liever een NGC dan z'n grote x-doos!
Zelda roels :)
Ik neem ze beide :).. eind deze maand staat er een grote X doos naast me tv onder mijn gamecube :D

tja.. mis toch wel de dvd functie eigelijk en zo design cube is me gewoon te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82533

Deddiekoel schreef op 11 april 2003 @ 09:06:
[...]

Batman Vengeance vond ik een leuke game. Ik hebbem destijds voor 15 euro oid gekocht en met veel plezier doorgespeeld. Toen ik klaar was hebbik meteen weer verkocht maar voor 5 (!) euro is het een prima game om je te vermaken als je even 'tussen' releases zit!
Tja zo heb ik ook smuggler's run en SSX tricky gekocht.. :) 15 euro per spel maar verkopen nooit... wil een zo groot mogelijke game verzameling krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 82533 schreef op 11 April 2003 @ 10:02:
[...]

Ik neem ze beide :).. eind deze maand staat er een grote X doos naast me tv onder mijn gamecube :D

tja.. mis toch wel de dvd functie eigelijk en zo design cube is me gewoon te duur.
weet je zeker dat je een xdoos koopt?

heb er namelijk ook een, maar heb em echt amper aangeraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik denk dat een resultaat van de de lage prijs van de x-doos idd is dat mensen hem als DVD-speler kopen. MS hoopt dat natuurlijk dat ze er ook games op gaan spelen maar ik vrees dat die DVD'ers (om ze zo maar te noemen) dan 70 euro iets teveel vinden.
Resultaat is dat MS kan roepen dat ze veel doosjes hebben verkocht maar dat ze eigenlijk alleen het verlies hebben gepakt...

Als je alleen voor de DVD-functionaliteit een Xbox koopt zou ik voor 199 euro een DVD speler nemen (waarvan waarschijnlijk (zeker weet ik dit absoluut niet) de kwaliteit beter is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tja en je moet er ook nog eens een dvd kit bij kopen he! ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik ben wel geïnteresseerd in de actie van Brt Smit, maar je kan er niet aan deelnemen, omdat Pikmin niet te bestellen is, maar alleen te reserveren. Als je reservering binnen is, dan krijg je een mailtje en dan heb je formeel gesproken nog mooi niet besteld. De actie duurt maar tot 13 april...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 11 april 2003 @ 10:32:
tja en je moet er ook nog eens een dvd kit bij kopen he! ...
inderdaad! volgens mij kun je beter voor 100 euro bij de mediamarkt een stand-alone dvdspeler kopen.
of voor 60 euro'tjes eentje in je computer proppen.
Armada schreef op 11 april 2003 @ 10:42:
Ik ben wel geïnteresseerd in de actie van Brt Smit, maar je kan er niet aan deelnemen, omdat Pikmin niet te bestellen is, maar alleen te reserveren. Als je reservering binnen is, dan krijg je een mailtje en dan heb je formeel gesproken nog mooi niet besteld. De actie duurt maar tot 13 april...
dude, waarom ga je niet even naar een winkel... gewoon in het echt... :)

[ Voor 43% gewijzigd door Fubaruba op 11-04-2003 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19360

Armada schreef op 11 april 2003 @ 10:42:
Huh?

Ik heb hem gister gewoon besteld en heb vandaag al bevestiging gehad dat alle drie de spellen zijn verstuurd.

Dus hoezo alleen reserveren?

EDIT: Misschien heb ik wel de laatste en heb jij nu pech. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 19360 op 11-04-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

daFubar schreef op 11 April 2003 @ 10:51:

dude, waarom ga je niet even naar een winkel... gewoon in het echt... :)
Nee, ik denk het niet, ik heb pleinvrees :+
Op de site staat dat het alleen een bartsmit.com actie is, dussuh...

Re: Blub, als je nu kijkt dan zie je dat pikmin er alleen nog maar in de players choice is en dat die alleen te reserveren is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Okay, ff de Bart Smit-lijn gebeld. De actie is inderdaad alleen voor I-net en dus niet bij de winkels te halen/orderen of wat dan ook. Pikmin stond inderdaad op reserveren. Na ff wachten (pom-tie-dom) bleek het dat de voorraden dan ook minimaal zijn voor Pikmin, maar er was nog wel wat aanwezig. Ze ging nog even kijken wat er nog daadwerkelijk aan voorraad lag en dan zou de website aangepast worden, zodat die ook nog verkocht konden worden.
En tada! 2 minuten geleden mijn bestelling nog kunnen plaatsen... :Y)
Voor mensen die ook nog aan de actie deel wilden nemen, wees dus snel...

Nu hopen dat ze morgenochtend afgeleverd worden, want het is nog voor twaalven besteld en met een credit-card... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Yes, ik heb ook snel ff zo'n 3=2 pakketje bij Bartje besteld. Alleen heb ik straks Smash Brothers dubbel inclusief VIPcode. *Hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik had een Xbox ; heb ik deze week met iemand omgeruild voor een GameCube...en ik ben er zeer tevreden over, meer, veel meer dan over de Xbox.

Waarom? De Xbox heeft niet iets waar ik me bij 'thuis' voelde, ik had geen console gevoel.
De GameCube en haar spellen spreken mij zeer aan, alleen wil ik nu wel heel snel Resident Evil Zero hebben...wie weet waar die een beetje een normale prijs heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Exorcist schreef op 11 April 2003 @ 13:22:
Ik had een Xbox ; heb ik deze week met iemand omgeruild voor een GameCube...en ik ben er zeer tevreden over, meer, veel meer dan over de Xbox.

Waarom? De Xbox heeft niet iets waar ik me bij 'thuis' voelde, ik had geen console gevoel.
De GameCube en haar spellen spreken mij zeer aan, alleen wil ik nu wel heel snel Resident Evil Zero hebben...wie weet waar die een beetje een normale prijs heeft?
bij de Free Record shop is hij gewoon 59.95 (ipv 67.96 in sommige winkels) en als je dan ff een fratis Free record shop kortings kaart vraagt dan krijg je nog 10% korting ook! (of met een CJP) dus dan is ie €54

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TheEvilCuber schreef op 11 April 2003 @ 13:31:
[...]

bij de Free Record shop is hij gewoon 59.95 (ipv 67.96 in sommige winkels) en als je dan ff een fratis Free record shop kortings kaart vraagt dan krijg je nog 10% korting ook! (of met een CJP) dus dan is ie €54
Ik ga m direct halen, thnx man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eternal Darkness met dolby prologic II rules... en dan zeker in het duister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Exorcist schreef op 11 April 2003 @ 13:22:

Om exact wat je nu zegt heb ik een GC gekocht en geen xbox. GC heeft een persoonlijkheid you know :) en eigenlijk heb ik altijd sympathie voor de underdog, en dat is de GC toch wel in deze consolestrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens phuse nog geen mail terug gehad? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schnumi schreef op 11 april 2003 @ 14:19:
Trouwens phuse nog geen mail terug gehad? :P
neej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm zijn ook niet echt vlot daaro. :Y) Trouwens wel leuk om te horen dat weer iemand zijn Xbox wegdoet omdat hij er toch achter is gekomen dat het toch niks voor hem is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 12:47
schnumi schreef op 11 april 2003 @ 14:23:
[...]

Mmm zijn ook niet echt vlot daaro. :Y) Trouwens wel leuk om te horen dat weer iemand zijn Xbox wegdoet omdat hij er toch achter is gekomen dat het toch niks voor hem is. :)
Mwah, Xbox vind ik ook wel cool hoor.
Alleen tis maar hoe je zelf bent.
Zelf heb ik liever de 'Cube, de Xbox heeft toch bepaalde spellen die teveel actie zijn, en eentonig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 10:50

jOzh

Sweet dude!

schnumi, check het Mem-Card topic ff, 't gaat over die option file van Winning Eleven...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Metroid Prime frustratie

Hm... doe nu voor de 5e keer die Metroid Prime eindbaas maar 't lukt niet echt..
Kmoet ten eerste vaak 3x overnieuw platformpje springen aan 't begin omdat die metroids me steeds net op 't eind heel gluiperig eraf duwen.. Als ik dan bij de baas ben en vorm 1 eindelijk heb verslagen heb ik nog zo'n 3 energy tanks over.. Dan mol ik die 2e vorm net tot de helft ofzo en dan ben ik dood.. beetje frustrerend.. Vooral omdat die 2e vorm altijd zo'n plas Phazon neerligt en er zelf boven blijft hangen zodat ik er niet goed bij kan zonder half dood te gaan.. pff.. In hoeveel keer had d3 deze eigenlijk dood? Ik vond Ridley 10x makkelijker..

ohja ik heb 11 energy tanks en 125 missiles

edit..weer paar keer geprobeerd.. pff. ik hou echt niet genoeg kracht over voor z'n 2e vorm.. Elke keer als ik geraakt word door die nazi missile launch attack gaat er 1 tank af oid.. :|

[ Voor 19% gewijzigd door RedruM op 11-04-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hidde schreef op 11 april 2003 @ 14:34:
[...]

Mwah, Xbox vind ik ook wel cool hoor.
Alleen tis maar hoe je zelf bent.
Zelf heb ik liever de 'Cube, de Xbox heeft toch bepaalde spellen die teveel actie zijn, en eentonig..
Ik heb zelf het idee dat de Xbox meer wordt gekocht door PC spelers, dat het een brug slaat tussen de werelden van de Console en de PC. Helaas (in mijn ogen) levert het een product op dat het aan allebei de kanten net niet is. Dus games die die beter zijn op een PC en idem voor de andere consoles...
En idd de Xbox heeft geen karakter ;)

Maar terug naar de Kubus. Komt er deze maand nog iets spannends uit in Europa? Ik weet dat iedereen uitkijkt naar Zelda maar het zou toch zonde zijn als we daardoor een of meerdere andere goede games over het hoofd zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 11 april 2003 @ 14:39:
[...]

schnumi, check het Mem-Card topic ff, 't gaat over die option file van Winning Eleven...
check. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 14:09
Anoniem: 19566 schreef op 11 april 2003 @ 13:22:
Yes, ik heb ook snel ff zo'n 3=2 pakketje bij Bartje besteld. Alleen heb ik straks Smash Brothers dubbel inclusief VIPcode. *Hint*
Ik heb je gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Anoniem: 82533 schreef op 11 April 2003 @ 10:02:
[...]

Koop je hem alleen voor de dvd functie, of ook bepaalde games die je niet op pc en/of cube kan spelen?

Persoonlijk was ik 'vroegah' een nintendo only iemand. qua consoles dan.....maar die mening heb ik inmiddels herzien. Op elke console is wel een handjevol spellen dat de moeite waard is.

Wat me wel opviel is dat bij het spelen op de x-box er toch merkbare laadtikjes zijn...het spel freezed echt heel ff (halve seconde?) en dan gaat het weer verder. Daardoor voelt het inderdaad pc-achtig aan ipv console. Maar dat zou mij er niet van weerhouden er een te kopen mochten er nog fantastische games uitkomen die mijn andere consoles/pc niet hebben. Personaliy vind ik dus compleet niet belangrijk, maar ik ben toch wel benieuwd hoe jullie hierover denken.

Poll: Vind je het belangrijk dat je console een personality heeft?
ja, heel belangrijk
nee, boeit niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1524&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phuse kijk ook eens op lan-kwei lijkt je dat niet wat? Dat is ook een RGB kabel voor de US gamecube en kost maar 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das dezelfde, niet? Bij de beschrijving staat aangepaste DV kabel, is iig wel een heeel stuk goedkoper dan die van goblindirect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga mss ook maar de 3=2 actie doen... SSB:M kan ik toch wel slijten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 11 april 2003 @ 14:49:
[...]

Ik heb zelf het idee dat de Xbox meer wordt gekocht door PC spelers, dat het een brug slaat tussen de werelden van de Console en de PC. Helaas (in mijn ogen) levert het een product op dat het aan allebei de kanten net niet is. Dus games die die beter zijn op een PC en idem voor de andere consoles...
En idd de Xbox heeft geen karakter ;)

Maar terug naar de Kubus. Komt er deze maand nog iets spannends uit in Europa? Ik weet dat iedereen uitkijkt naar Zelda maar het zou toch zonde zijn als we daardoor een of meerdere andere goede games over het hoofd zien!
-Enter The Matrix _/-\o_ 8)
meer heb ik die maand niet nodig.

ik heb vandaag nog snel ff Zelda gereserveerd. om zeker te zijn van die bonusdisc en het zoeken en stressen te voorkomen, dat niet ineens zelda overl op is :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou besteld bij de BS...
BTW als je Zelda bij de BS pre-ordert, ben je zeker van je bonus disc. Tenminste, dat zeggen ze op hun website. Meteen maar ff een capture gemaakt, voor het geval dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 10:50

jOzh

Sweet dude!

TheEvilCuber schreef op 11 April 2003 @ 17:03:
[...]

-Enter The Matrix _/-\o_ 8)
meer heb ik die maand niet nodig.
Ha, jij bent wel heel erg aan het smachten naar Enter The Matrix he? :) Ik ben er ook erg benieuwd naar eigenlijk, vooral na het bekijken van de nieuwe Matrix Reloaded trailer ben ik ook weer helemaal 'into' The Matrix :) Ik denk dat ik straks die preview uit het NGC magazine nog maar eens ga lezen...

Voor Zelda rij ik denk ik gewoon naar de Free Record Shop toe, zij zullen er vast wel veel krijgen (en ze doen niet aan pre-orders). En als ze em daar niet hebben rij ik wel door naar de Media Markt, als ze em daar niet hebben eet ik m'n (figuurlijke) pet op :)

[ Voor 23% gewijzigd door jOzh op 11-04-2003 17:17 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

jOzh schreef op 11 April 2003 @ 17:15:
[...]
Ha, jij bent wel heel erg aan het smachten naar Enter The Matrix he? :)
JAH!! ik heb deel 1 meer dan 60/70x gezien (dvd) en kan echt niet w8ten op het vervolg :) :9~

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 11 April 2003 @ 17:36:
jOzh schreef op 11 April 2003 @ 17:15:
[...]

[...]

JAH!! ik heb deel 1 meer dan 60/70x gezien (dvd) en kan echt niet w8ten op het vervolg :) :9~
Woooww.... En ik dacht dat ik een freak was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 34169 schreef op 11 April 2003 @ 18:02:
[...]

Woooww.... En ik dacht dat ik een freak was ;)
ben je ook ;) >:)

maar niet zo erg als ik.. als ik iets leuk vind ga ik er ook helemaal voor. :7 en dan krijg je soms dit soort dingen (lees verslavingen :P )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
TheEvilCuber schreef op 11 April 2003 @ 18:05:
[...]

ben je ook ;) >:)

maar niet zo erg als ik.. als ik iets leuk vind ga ik er ook helemaal voor. :7 en dan krijg je soms dit soort dingen (lees verslavingen :P )
Ik ben (nog) niet zo'n enorme freak maar ik heb wel inmiddels én Enter the Matrix in pre-order staan én THe Animatrix. Ik vind het concept namelijk zo retekoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 11 April 2003 @ 18:26:
[...]

Ik ben (nog) niet zo'n enorme freak maar ik heb wel inmiddels én Enter the Matrix in pre-order staan én THe Animatrix. Ik vind het concept namelijk zo retekoel!
wat is de animatrix?
dat dat een soort tekenfilm/anime van the matrix?
waneer komt ie uit? is hij al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 61283 schreef op 11 April 2003 @ 18:31:
[...]

wat is de animatrix?
dat dat een soort tekenfilm/anime van the matrix?
waneer komt ie uit? is hij al uit?
ja een animatie serie van the matrix, gemaakt in 7 verschillende steilen door verschillende directors. je kan de eerste 4 korte episodes downloaden bij www.theanimatrix.com
hij komt ergens in juni uit op dvd
maar dit is wel een btje off-topic ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 34169 schreef op 11 april 2003 @ 16:59:
Ik ga mss ook maar de 3=2 actie doen... SSB:M kan ik toch wel slijten denk ik...
ik wil ssb:m maybe wel

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 11 April 2003 @ 16:49:
Das dezelfde, niet? Bij de beschrijving staat aangepaste DV kabel, is iig wel een heeel stuk goedkoper dan die van goblindirect :)
Jah daarom maar of het percies hetzelfde is. :) Daarom was ik er ook benieuwt naar wat phuse ervan vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 10:12
Yes, Burnout 2 is verzonden door DvdBox.
Nu nog maar 8 dagen wachten en dan heb ik er weer een nieuw spelletje bij :)
Wel 1 dag te laat verstuurd :/

Trouwens ik vind zelda best wel moeilijk :X
Elke keer als ik met een nieuwe quest begin, dan zit ik wel weer ergens vast. 8)7

Trouwens die RGB kabels bij Lan-kwei die hebben ze niet meer op voorraad, dus je moet nog effe een maandje wachten.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm lees net een artikeltje waar ik weer niet vrolijk van wordt. NRC, economie katern.
Sony had al een voorsprong doordat het eerder actief was met geavanceerde spelcomputers.
Nouja hier hoef ik hopelijk geen woorden aan vuil te maken.
Nintendo dreigt door alle tegenvallers in een negatieve spiraal trecht te komen. Dit wordt versterkt doordat Microsoft en Sony zich hebben gestort op een nieuwe, veelbelovende markt: online-gaming. Op dit terrein heeft Nintendo nog niks te bieden.
Hiervoor geld hetzelfde. Triest :/
Ook staat er nog iets over de verkoop, dat de Xbox 9 miljoen exemplaren wegzette dit boekjaar. Nee sukkels van het ANP, dat is totaal.
Ik heb er niks tegen als iemand een stukje schrijft wat niet in het voordeel van Nintendo heeft, maar check asjeblieft wel je facts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 11 April 2003 @ 18:53:
Yes, Burnout 2 is verzonden door DvdBox.
Nu nog maar 8 dagen wachten en dan heb ik er weer een nieuw spelletje bij :)
Wel 1 dag te laat verstuurd :/

Trouwens ik vind zelda best wel moeilijk :X
Elke keer als ik met een nieuwe quest begin, dan zit ik wel weer ergens vast. 8)7

Trouwens die RGB kabels bij Lan-kwei die hebben ze niet meer op voorraad, dus je moet nog effe een maandje wachten.
nee er staat 16-4 ofzo en bij golbin staat er 5-05 :)

edit: dit staat er dus bij lan-kwei:
Availability: 14.04.2003l
Misschien kunnen we die bestellen phuse? Dat is dus een gemodde DV kabel die dus op de digitale uitgang zit. :)

[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 11-04-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht dan wel tot jullie hem hebben, geen zin om €45 uit te geven als de kwaliteit niet zo heel veel verschilt met mijn SVHS kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wow...heb nu paar uurtjes Resident Evil Zero (49,95 bij Future Zone RDam), ent is mooooii...RE, de remake voor GC, was al schitterend maar dit is natuurlijk weer heel wat moois. Met Dolby Surround is t echt genieten, nu wachten tot t donker is... :)

Nu moet ik nog wel International Superstar Soccer 2 hebben...iemand wil m vast wel ruilen voor mijn Medal of Honor Frontline? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nouja hier hoef ik hopelijk geen woorden aan vuil te maken.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Nintendo dreigt door alle tegenvallers in een negatieve spiraal trecht te komen. Dit wordt versterkt doordat Microsoft en Sony zich hebben gestort op een nieuwe, veelbelovende markt: online-gaming. Op dit terrein heeft Nintendo nog niks te bieden.

--------------------------------------------------------------------------------

Hiervoor geld hetzelfde. Triest
is toch ook zo? Er is 1 spel en er is aangekondigd dat er GEEN multiplayer support komt op de korte termij. So what...

Je moet van dit soort bronnen niet verwachten dat ze net zo "expert" zijn op het gebied van computerspellen (en dan met name van nintendo) als jij dat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een Zelda wedstrijd
The Legend of Zelda: The Wind Waker. 3 mei. Zo ontzettend dichtbij. De meeste mensen zullen de terugkeer van Link (en de eerste verjaardag van de Nintendo GameCube) vieren door de gamedisc met het goudkleurige etiket met trillende handen in hun spelcomputer te plaatsen. Maar je kunt nog een stapje verder gaan...

Als jij de winnaar bent van onze gigantische wedstrijd, kun je de 'wind wekken' op een Nintendo GameCube Platinum, met een tas vol exclusieve Nintendo GameCube goodies en gehuld in een door Zelda-maker Shigeru Miyamoto zelf gesigneerd t-shirt. Echt waar!

Hoe kun je winnen?

Hoe kun je nou je kans grijpen om die zeldzame goodies te pakken te krijgen? Het is simpel. Kies iets uit het Legend of Zelda-universum (een personage, een locatie, een wapen, een beeld, wat je maar wilt) en breng het op jouw manier tot leven. Zet Link met je kleurpotloden op papier. Kneed een Hero's Shield van klei of maak een model op ware grootte van kasteel Hyrule. Het maakt ons niet uit hoe je het doet, we willen resultaten zien.

De prijzen

Als de jury jouw creatie de beste vindt, sleep je een Wind Waker Limited Edition Pak (details hier), een Nintendo GameCube-draagtas vol exclusieve goodies en een t-shirt met de handtekening van niemand minder dan Shigeru Miyamoto in de wacht! De negen overige prijswinnaars krijgen Wind Waker Limited Edition Paks, dus er zijn genoeg mogelijkheden om als winnaar uit de bus te komen. En we zetten de 10 winnende creaties ook nog eens op een speciale website!

Aan het werk!

Neem de Wind Waker-uitdaging aan. Bekijk de details door naar de Wind Waker-wedstrijdpagina te gaan, en zet dan je magische vingertjes aan het werk om iets fantastisch te maken. We zijn benieuwd waar jullie mee op de proppen komen!
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:21

spaceboy

Op grote hoogte

Exorcist schreef op 11 April 2003 @ 19:50:
Wow...heb nu paar uurtjes Resident Evil Zero (49,95 bij Future Zone RDam), ent is mooooii...RE, de remake voor GC, was al schitterend maar dit is natuurlijk weer heel wat moois. Met Dolby Surround is t echt genieten, nu wachten tot t donker is... :)

Nu moet ik nog wel International Superstar Soccer 2 hebben...iemand wil m vast wel ruilen voor mijn Medal of Honor Frontline? :)
Eh, ik heb ISS2 en wil er vanaf. Alleen Medal of Honor hoef ik niet. Ruilen tegen wat anders, of anders cash?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.