Het Grote GameCube Topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.088 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

spaceboy schreef op 11 April 2003 @ 20:07:
[...]

Eh, ik heb ISS2 en wil er vanaf. Alleen Medal of Honor hoef ik niet. Ruilen tegen wat anders, of anders cash?
Ik heb niet echt andere games waar ik vanaf wil op de GC (heb maar 4 games).
Je hebt zeker geen SNES of N64 waar je nog een Zelda deel voor zoekt? :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
schnumi schreef op 11 April 2003 @ 19:10:
[...]

nee er staat 16-4 ofzo en bij golbin staat er 5-05 :)

edit: dit staat er dus bij lan-kwei:

[...]

Misschien kunnen we die bestellen phuse? Dat is dus een gemodde DV kabel die dus op de digitale uitgang zit. :)
ja is wel een optie op zich... ik zal er eens naar kijken
momenteel niet zoveel tijd (familie-omstandigheden) maar ik zal morgen eens kijken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 19:57:
[...]

is toch ook zo? Er is 1 spel en er is aangekondigd dat er GEEN multiplayer support komt op de korte termij. So what...

Je moet van dit soort bronnen niet verwachten dat ze net zo "expert" zijn op het gebied van computerspellen (en dan met name van nintendo) als jij dat bent.
Deze mensen schrijven wel een artikel voor het NRC, een beetje research was wel op z'n plek geweest lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 11 April 2003 @ 20:30:
[...]

ja is wel een optie op zich... ik zal er eens naar kijken
momenteel niet zoveel tijd (familie-omstandigheden) maar ik zal morgen eens kijken
Geen probleem familie gaat of course gewoon voor. Maar kijk er idd maar eens naar want volgens mij is dat best een goede optie + het scheelt al gauw 40+ euro. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Exorcist schreef op 11 April 2003 @ 19:50:
Nu moet ik nog wel International Superstar Soccer 2 hebben...iemand wil m vast wel ruilen voor mijn Medal of Honor Frontline? :)
Als je er met spaceboy niet uitkomt wil ik mijn ISS2 wel ruilen tegen MOH. Mail staat in m'n profile :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Exorcist schreef op 11 April 2003 @ 20:29:
[...]

Ik heb niet echt andere games waar ik vanaf wil op de GC (heb maar 4 games).
Je hebt zeker geen SNES of N64 waar je nog een Zelda deel voor zoekt? :D :+
Wat is die Zelda voor de SNES? Ach... weet je? Probeer maar met jozh eruit te komen (die wil dus wel ruilen voor MOH). Anders mag je mijn ISS2 wel kopen voor 15E (incl. verzendkosten).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mensen schrijven wel een artikel voor het NRC, een beetje research was wel op z'n plek geweest lijkt mij.
NRC Handelsblad. DE krant voor de ECHTE gamers...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 22:34:
[...]
NRC Handelsblad. DE krant voor de ECHTE gamers...
Dat is het hele punt niet. Er is een regel in de journalistiek en dat is altijd je facts checken. Doe je dat niet dan ben je gewoon een slechte journalist. Dat de info van het ANP komt maakt het alleen maar erger.
Het gaat niet om het WEL of NIET voor ECHTE gamers zijn maar gewoon onwaarheden publiceren is natuurlijk zeer slecht, najah NRC is toch een kutkrant qua computers, er stond ook ooit eens in dat de GBA van Sony was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Weet iemand trouwens of de resident evil remake , alleen verbeterde
graphics heeft , of ook andere dingen zoals een verbeterde verhaal lijn
meer dingen om te verkennen etc..... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

KunDun schreef op 12 April 2003 @ 00:32:
Dit komt van IGN:
The original Resident Evil recreated, revamped and dramatically altered
Third-person action-adventure
Explore a haunting mansion filled with interactive puzzles and mysteries, many of them new
Fight zombies and other gruesome foes including giant bosses
Play as Chris Redfield and Jill Valentine (as well as some side characters)
Noticeably different play experiences for Chris and Jill extend replay value
Use a wide arsenal of killing weapons to viciously eliminate enemies
New defensive weapons protect characters when being attacked
Beautiful pre-rendered backdrops animate realistically and mingle with real-time visual effects
High polygon characters, incredibly detailed textures and unparalleled particle, shadow and lighting effects
Completely new areas of the mansion and its surroundings to explore
New types of enemies
More than 10 different game endings -- unique endings dependent upon play decisions and successes
Surround Sound
Single-player game
* This game does not run in progressive-scan mode, support 16x9 widescreen mode, or run in Dolby Pro Logic II
Er is dus wel het een en ander verandert.
Voor de geinteresseerden heb ik Resident Evil te koop voor 30 euro (incl verzendkosten) of eventueel te ruil voor een ander GC spel (TS2, ED, StarFox) :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ISS 2 en Fifa 2003 hier ook in de aanbieding! ;) alsof ik die ooit kwijtraak :) WE6 Schopt beide games' asses heel hard door de kamer heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 00:41:
ISS 2 en Fifa 2003 hier ook in de aanbieding! ;) alsof ik die ooit kwijtraak :) WE6 Schopt beide games' asses heel hard door de kamer heen...
Wat vraag je ervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 00:41:
Wat is WE6 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Winning Eleven 6, 't beste voetbal spel voor de Cube op dit moment. Is helaas alleen maar in Japan uitgekomen, dus 't vergt wel enige inzet om em goed te kunnen spelen (menu's in het Japans, spelersnamen in het Japans, commentaar in het Japans, enz, enz.)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Winning eleven 6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

beter bekent in Europa als ''Pro Evolution Soccer 2'' (PES2) d8 ik, Het voetbal spel volgesdat fans. in japan heet ie Winning Eleven 6 ( :? )

edit: lol :D 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 12-04-2003 01:14 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Allebei lekker te laat :P
Hier trouwens een review: http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=308

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, jammere van een US cube is dat er in de US weinig voetbal spellen uitkomen, ik zag dat hier PES3 op 30mei uitkomt, maar bij dvdboxoffice staat ie niet vermeldt :/

Misschien maar een freeloader aanschaffen dan :P

Foutje, ISS3 komt hier op 30mei uit :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op 12 April 2003 @ 00:32:
nee het is een directe overplaatsing naar de cube maar mischien heel mischien kleine extra,s :? maar ik denk het niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee beste mensen van hggt

Na regelmatig lezen van dit topic heb ik besloten om ook eens wat te posten :+
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 01:38:
[...]

nee het is een directe overplaatsing naar de cube maar mischien heel mischien kleine extra,s :? maar ik denk het niet hoor
Integendeel in Resident evil 1 remake voor de gamecube zitten wel degelijk nieuwe en andere dingen dan het origineel.
Er zijn dus niet alleen sterk verbeterde graphics maar ook nieuwe puzzels, nieuwe of aangepaste gebieden , nieuwe vijanden en nieuwe eindbazen.

Ik heb vroeger de eerste resident evil op de psx gespeeld en een paar maanden geleden de remake op de cube ik kan je zeggen dat er toch een hoop dingen veranderd en/of aangepast zijn.
(Krijg je regelmatig van die momenten dat je denkt van owh hier gebuurde bij de oude RE ook niks dus zal er nu ook wel niks gebeuren waarna je vervolgens in eens besprongen wordt door 1 of ander beest }) .

Maar om een lang verhaal kort te maken.

Ook al heb je het origeneel gespeeld er is zoveel veranderd dat het zeker de moeite is om de remake te spelen.
Ik hoop dat het hiermee wat duidelijker is geworden kundun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de nintendo site staat dat 60% van REmake nieuw is :)

Ik ben op zoek naar artwork van Zelda:TWW. Vooral van Link, een Goblin en dat meisje die gered moet worden. weet iemand een site hiervooR?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 01:38:
[...]

nee :) het spel is vanaf eht begin helemaal opnieuw gebouwd maar ze hebben een aantal van de puzzels gewoon nagemaakt

en dan nog de grafische update ;) _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ok, ik ben nu aan het twijfelen. Wat is nou het echte voordeel van een Gamecube vergeleken met een PC? Want misschien wil ik wel een 3D Kaart kopen, of een GC. Maar eerst wil ik de echte voor- en na- delen weten van dit vierkante doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Switch schreef op 12 April 2003 @ 10:07:
Ok, ik ben nu aan het twijfelen. Wat is nou het echte voordeel van een Gamecube vergeleken met een PC? Want misschien wil ik wel een 3D Kaart kopen, of een GC. Maar eerst wil ik de echte voor- en na- delen weten van dit vierkante doosje.
Koop ze gewoon allebei. PC gebruik je om Unreal Tournament online te spelen, MP3's te luisteren en divx'jes te draaien.
Gamecube gebruik je om leuke speelbare games te spelen.
It's that easy. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Op mijn 'puter speel ik toch ook spelletjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 12 april 2003 @ 10:07:
ok ff eerlijk alles op een rijtje
voordelen:
-geen/ zeer korte laadtijden
-lekkere controller
-echte nintendo games (zelda, mario Eternal Darkness, metroid)
-de mooiste spellen van alle consoles (Resident evil / Metroid Prime /
-DE party console

Nadelen:
-memory card nodig (voor 27.95 heb je de grootste :) )
-geen dvd

van wat voor soort spellen hou je?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 12 april 2003 @ 10:18:
Op mijn 'puter speel ik toch ook spelletjes? :)
Ja maar die feeling is echt heel anders :)
k weet niet waarom maar Een FPS op de cube speelt veel leuker dan een PC fps (vaak so serieus)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ok, de snelle laadtijden en party-cube trekken mij wel degelijk aan, maar ik ben het er niet mee eens dat de Gamecube de mooiste grapihcs heeft, daarvoor heb je de (overgens evendure maar 5x zo grote) Xbox. Wat mij betreft zijn dit de pluspunten van de GC:

• Nintendo Games feeling
• Party Console (Smash Brothers Melee, is dat iets?)
• Veel accesoires
• Online spelen
• Lage laadtijden

Maar ik zie nog geen echte doorslaggevend punt wat mijn wereld omhoog en omlaag doet gaan, vooral ook omdat Nintendo veel geld wil verdienen, memory card zijn duur, gamepads zijn best duur etcetra.

Kan de GC eigk. op een 12V in de auto? Zodat ik hem kan meenemen op vakantie met een 5.4inch LCD schermpje (Van 129,- Euro :X)

@ schnumi
Waarschijnlijk zijn de hoge prijzen die ik net zag van 3rd Party, want dat LCd Scherm is niet van Nintendo dacht ik :). Mijn excuses, hoewel elke fabrikant natuurlijk op ons geld uit is. Vooral de grote baasjes zoals Nintendo, MS en Sony.

[ Voor 27% gewijzigd door Switch op 12-04-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm weet ik niet. Trouwens Nintendo geld verdienen? :P

De controllers zijn volgens mij net zo duur als bij andere consoles + de games zijn wel goedkoper. (of je moet ze gaan downloaden voor de Xbox/PS2)

En dat van de graphics valt best mee hoor. De xbox heeft vaak maar een minimaal veschil kwa graphics.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ok, ik denk wel dat ik hem dan koop. Maar nu zit ik weeer te twijfelen ;).

Moet ik een Metroid Pak kopen of een GC + Luigi's Mansion + Smash Brothers Melee-pack :? Daar koop ik dan natuurlijk ok nog een losse controller bij (13,-). Over Luigi's Mansion heb ik niet veel goed gehoord, en Smash Brothers is nog maar 30,- @ Dixons.

Tsjah... Dillema's ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Switch schreef op 12 april 2003 @ 10:46:

Moet ik een Metroid Pak kopen of een GC + Luigi's Mansion + Smash Brothers Melee-pack :? Daar koop ik dan natuurlijk ok nog een losse controller bij (13,-). Over Luigi's Mansion heb ik niet veel goed gehoord, en Smash Brothers is nog maar 30,- @ Dixons.

Tsjah... Dillema's ;(
Of je wacht op het Zelda pack, die komt begin mei uit en kost als het goed is ook zo rond de 199 euro.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik wacht nu al 2 maanden, en ik heb Zelda nooit zo leuk gevonden (Ook niet op de N64). Sorry, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik hou van bijna alle genres, behalve die langdradige RPG's met beetje Hack & Slash. Ik hou meer van de party games waar je elkaar helemaal kapot ramt (Smash Brothers Melee als groot voorbeeld).

Sorry als ik nu iemand offended heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 20:45
Op cubezone is zojuist bekend gemaakt dat nintendo een wedstrijd voor zelda houd. Prijzen: 10 platinum zeldapacks + t-shirt van miyamoto (ofzowiets). Maar als je naar die pagina gaat... zie je ook dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/microsite/comp/img/newsletter_img/04_01_NL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/microsite/comp/img/newsletter_img/05_01_NL.jpg

ER KOMT DUS TEKST op het doosje "limited edition" AAARGH dit ziet er echt niet uit gewoon! Dan maar los zelda doosje kope :+

De wedstrijd: http://www.nintendo-europe.com/microsite/comp/NL/index.htm

[ Voor 21% gewijzigd door Sn0rkel op 12-04-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 12 april 2003 @ 10:53:
Ik wacht nu al 2 maanden, en ik heb Zelda nooit zo leuk gevonden (Ook niet op de N64). Sorry, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik hou van bijna alle genres, behalve die langdradige RPG's met beetje Hack & Slash. Ik hou meer van de party games waar je elkaar helemaal kapot ramt (Smash Brothers Melee als groot voorbeeld).

Sorry als ik nu iemand offended heb :D
Ik zou gewoon een cube pak met Metroid Prime kopen, en bij de BS de 3=2 actie doen. Je koopt dan SSB:M, Pikmin en Luigi's Mansion voor 60 euro. Los kost elk van die spellen 32.95. Flinke korting dus :)
En ik wil je SSB:M ook wel verkopen voor een eurotje of 15, als je Pikmin en Luigi niks vind, aangezien ik m dubbel heb.
Enja ieder z'n smaak, als jij niet van Zelda houd, ik hou niet van Metroid, maar iedereen die ik ken is er weg van :)
Sn0rkel schreef op 12 april 2003 @ 11:22:
Op cubezone is zojuist bekend gemaakt dat nintendo een wedstrijd voor zelda houd. Prijzen: 10 platinum zeldapacks + t-shirt van miyamoto (ofzowiets). Maar als je naar die pagina gaat... zie je ook dit:

[afbeelding]
[afbeelding]

ER KOMT DUS TEKST op het doosje "limited edition" AAARGH dit ziet er echt niet uit gewoon! Dan maar los zelda doosje kope :+

De wedstrijd: http://www.nintendo-europe.com/microsite/comp/NL/index.htm
Euhm dat had iemand al een tijdje voor jou gezegd :+

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Switch schreef op 12 April 2003 @ 10:07:
My 2 cents, ook al wil je al een GC halen.

Het grote voordeel van een console is dat de hardware vast blijft, je hoeft niet elke 6 maanden een nieuwe videokaart of CPU aante schaffen om in volle glorie van de nieuwste games te kunnen genieten. Verder kun je lekker op de bank voor je TV gamen (die van mijis een stukje groter dan mijn monitor) met je vrienden.

Als je de GC koopt zou ik ook voor de Metroid Pack met de BartSmit 3=2 deal gaan (met een 215 Memcard). Dan heb je meteen een hoop redenen om een GC te kopen bij elkaar. Pikmin en Luigi zijn erg leuke (maar ook korte) games. SSB:M is een heerlijke multiplayer die je lekker snel oppakt en vooral met meer dan 2 mensen erg leuk wordt. Over MP ga ik alleen nog maar zeggen dat die game alleen al de prijs van een GC waard is.

Ik weet niet of je een GBA SP wilt of iemand kent die er een wilt want dan krijg je ook nog 50,- korting op een GC...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 12 April 2003 @ 12:11:
[...]

My 2 cents, ook al wil je al een GC halen.

Het grote voordeel van een console is dat de hardware vast blijft, je hoeft niet elke 6 maanden een nieuwe videokaart of CPU aante schaffen om in volle glorie van de nieuwste games te kunnen genieten. Verder kun je lekker op de bank voor je TV gamen (die van mijis een stukje groter dan mijn monitor) met je vrienden.

Als je de GC koopt zou ik ook voor de Metroid Pack met de BartSmit 3=2 deal gaan (met een 215 Memcard). Dan heb je meteen een hoop redenen om een GC te kopen bij elkaar. Pikmin en Luigi zijn erg leuke (maar ook korte) games. SSB:M is een heerlijke multiplayer die je lekker snel oppakt en vooral met meer dan 2 mensen erg leuk wordt. Over MP ga ik alleen nog maar zeggen dat die game alleen al de prijs van een GC waard is.

Ik weet niet of je een GBA SP wilt of iemand kent die er een wilt want dan krijg je ook nog 50,- korting op een GC...
Hey een beetje mij napraten he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi; heb lan-kwei ff gemaild wat het kost als we 2 kabels bestellen met EMS shipping
en of het mogelijk is om de waarde te verlagen zodat we niet zoveel btw en invoerrechten hoeven te betalen...
laat je iets weten zodra ik antwoord heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Switch schreef op 12 April 2003 @ 10:46:

Tsjah... Dillema's ;(
Als ik jou ws zou ik het Metroid pack kopen, je moet er dan alleen een mem-card bijhalen.
Luigi mansion is wel leuk maar heel kort.
SSBM kan je er dan nog wel los bijkopen voor 30 euro ofzo.

Ik zou alleen wel een officiele controler kopen, die zijn goed en gaan veel langer mee.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Iedereen heel erg bedankt voor jullie hulp en reacties ;). Misschien ga ik wel gebruik maken van die BS-Actie, maar Pikmin heb ik al keertje gepseeld en begon best snel te vervelen, Luigi lijkt me 100% niks. Ik denk dus dat ik een Controller koop, ik leen van iemand een mem kaart en ik koop een GC + Metroid Pak en een losse SSB:M.

Maar misschien ook niet ;) Jullie zien wel, ik denk het eigenlijk wel. Net Metroid gepseeld in Phanendran (Ofzo :D) En dat stenen monster is best moeilijk, maar je wordt meteen in het spel gezogen en je vieze oude kamer verdwijnt.

Erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Vanitas schreef op 12 April 2003 @ 13:20:
Ik zou alleen wel een officiele controler kopen, die zijn goed en gaan veel langer mee.
Ja, begin niet aan een 3rd party controller, echt waardeloos die dingen. Die controller die je destijds gratis bij de FRS bij je Cube kreeg had na een week al een gigantische afwijking.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 12 April 2003 @ 13:28:
[...]

Ja, begin niet aan een 3rd party controller, echt waardeloos die dingen. Die controller die je destijds gratis bij de FRS bij je Cube kreeg had na een week al een gigantische afwijking.
/me agrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 12 april 2003 @ 12:46:
schnumi; heb lan-kwei ff gemaild wat het kost als we 2 kabels bestellen met EMS shipping
en of het mogelijk is om de waarde te verlagen zodat we niet zoveel btw en invoerrechten hoeven te betalen...
laat je iets weten zodra ik antwoord heb
Thnx ben benieuwt. :) trouwens wat bedoel je EMS shipping? Ik zie alleen deze vervoers opties:
The shipping methods can be surface mail (up to 2 months delivery time), registered airmail (7 - 14 days delivery time), or speedpost (1 - 6 days delivery time),
jOzh schreef op 12 April 2003 @ 13:28:
[...]

* schnumi agrees too :P

[ Voor 47% gewijzigd door schnumi op 12-04-2003 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 20:45
Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 11:57:
[...]

Ik zou gewoon een cube pak met Metroid Prime kopen, en bij de BS de 3=2 actie doen. Je koopt dan SSB:M, Pikmin en Luigi's Mansion voor 60 euro. Los kost elk van die spellen 32.95. Flinke korting dus :)
En ik wil je SSB:M ook wel verkopen voor een eurotje of 15, als je Pikmin en Luigi niks vind, aangezien ik m dubbel heb.
Enja ieder z'n smaak, als jij niet van Zelda houd, ik hou niet van Metroid, maar iedereen die ik ken is er weg van :)

[...]

Euhm dat had iemand al een tijdje voor jou gezegd :+
Dat was ikke :+, maar dat werd toen afgedaan als tekenkunsten van dimplus.nl. Nu het ook bij nintendosite zo staat is het toch wel afschuwelijk echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0rkel schreef op 12 April 2003 @ 15:37:
[...]

Dat was ikke :+, maar dat werd toen afgedaan als tekenkunsten van dimplus.nl. Nu het ook bij nintendosite zo staat is het toch wel afschuwelijk echt :(
Ik had het over die wedstrijd :+
Maar idd jij had over dat doosje gezegd dat het lelijk was, en dat hij bij dimplus stond. Ik had gezegd dat het gesoept was. En kijk nu eens :o LELIJK!!!

edit:
Diegene van de wedstrijd was dus Dix Huit in deze post.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 12 April 2003 @ 14:27:
[...]

Thnx ben benieuwt. :) trouwens wat bedoel je EMS shipping? Ik zie alleen deze vervoers opties:

[...]

[...]

* schnumi agrees too :P
speedpost is EMS... zeg maar gewoon TPG maar dan in HongKong, heb mijn bestelling via EMS altijd nog binnen 5 dagen thuisgehad (flash rom, spice cube enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 12 April 2003 @ 16:04:
[...]

speedpost is EMS... zeg maar gewoon TPG maar dan in HongKong, heb mijn bestelling via EMS altijd nog binnen 5 dagen thuisgehad (flash rom, spice cube enz)
Ah das wel mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:56

NoTimeRemains

I know

Phusebox schreef op 12 april 2003 @ 16:04:
[...]

bij gamescity ligt een spice controller of gebruik je vogel?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 12 april 2003 @ 16:07:
[...]

bij gamescity ligt een spice controller of gebruik je vogel?
bij mijn spice cube zat al een spice controller
en ik heb al een spice controller van maart 2002 (ja voor de release van de cube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Phusebox schreef op 12 April 2003 @ 16:08:
[...]

en ik heb al een spice controller van maart 2002 (ja voor de release van de cube)
haha, ja dat weet ik nog wel :D
zat je helemaal kick te doen met je controller en je kon er nog niks mee :P

:) mooie tijden waren dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:56

NoTimeRemains

I know

Phusebox schreef op 12 April 2003 @ 16:08:
[...]

ja ik wou t ff melden omdat je die spice normaal zo moeilijk krijgt maar ik zit te twijfelene tussen MK:DA + Controller of WaveBird en w88 @ TWW

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 12 April 2003 @ 16:24:
[...]

ja ik wou t ff melden omdat je die spice normaal zo moeilijk krijgt maar ik zit te twijfelene tussen MK:DA + Controller of WaveBird en w88 @ TWW
w88 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Switch schreef op 12 april 2003 @ 10:46:

Tsjah... Dillema's ;(
Luigi's Mansion had ik in 1 midag uitgespeeld. Niet kopen dus :) SSBM is echt een top spel multi-player dan. 13 euro voor een controller? waar koop je die? Da's toch wel een echte van nintendo heh? Je kan he tbeste gelijk 4 controllers kopen..

Over controllers gesproken, die van mij gaan allemaal kapot. Bij eentje doet de Z-knop het niet meer, bij eentje wijkt de control stick een beetje af, en bij alle 4 "klikt' de B-knop het niet meer.. Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop gewoon een wavebird :), die is echt fantastisch, nooit meer geklooi met draden :P

En dat rumble niet werkt op een wavebird, tja, das toch heel erg slecht voor je handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ok, ik heb een Metroid Pak voor 199 gekocht bij Media Markt en Super Smash Brothers Melee voor wel 30,-. Ook bij Media Markt :). Nu heb ik die even samen met een vriend gespeeld (Heeft ook Gc + 2 Controllers). Was wel leuk, lijkt erg veel op SSB op de N64, en wordt na tijdje saai dus ik wou wat ventjes halen.

Nu heb ik dus al mijn Nintendo junk geregistreerd bij VIP:24 voor de mooie players-guide die ik bij iemand anders zag van Metroid Prime, maar nu is de infrastructuur van de Nintendo site beetje verneukt? Hij laadt de player guides niet meer, de MP player guide geeft 404 weer en bij de SSB:M guide laad hij het Flash menuutje niet.. Erg raar :/.

Maar ben erg blij met mijn GC, nu nog even een memory kaart ergens vandaan plukken en ik kan beginnen aan MP ^_^.

Dus kan iemand even kijken of zijn VIP:24 Players Guide het wel doet :?

[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 12-04-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

frim schreef op 12 april 2003 @ 18:00:
[...]

Luigi's Mansion had ik in 1 midag uitgespeeld. Niet kopen dus :) SSBM is echt een top spel multi-player dan. 13 euro voor een controller? waar koop je die? Da's toch wel een echte van nintendo heh? Je kan he tbeste gelijk 4 controllers kopen..

Over controllers gesproken, die van mij gaan allemaal kapot. Bij eentje doet de Z-knop het niet meer, bij eentje wijkt de control stick een beetje af, en bij alle 4 "klikt' de B-knop het niet meer.. Hebben jullie daar ook last van?
zijn dat wel officiele N controllers :D die van mij doen het nog evne goed als toen ze nieuw waren!!! ik ken ook niemand waarvan de controller kapot is 8)7 :?

of je bent gewoon dagelijks met je controllers aan het gooien ;) :/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 12 April 2003 @ 18:19:
[...]

of je bent gewoon dagelijks met je controllers aan het gooien ;) :/
zelfs dat overleven ze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 12 April 2003 @ 18:25:
[...]

zelfs dat overleven ze :D
Mmm volgens mij spreekt er hier iemand met ervaring. ;) :+

Maar idd die van mij zijn ook nog in goede staat alles werkt nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De cube controller is van stukken beter kwaliteit dan de n64 controller die analgoe stick was bij mij toen na 4 maand ofzo al helemaal gaar (mariokart 64 manie :P ).
Ik heb de cube al sinds de realease en beide controllers zijn nog helemaal toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 18:05:
Koop gewoon een wavebird :), die is echt fantastisch, nooit meer geklooi met draden :P

En dat rumble niet werkt op een wavebird, tja, das toch heel erg slecht voor je handen.
tja dat je zonder gerumble niet zo erg vind kan ik nog wel begrijpen maar voor sommige spellen is dat getril wel handig en ook leuk :)
Bijv: splinter cel dat lock picken is wel handig met rumble

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zelda is zo ongelooflijk briljant! Het is werkelijk waar een TOP game. Of hij nu beter is dan OoT? Hij is wel beter maar we zijn dan ook 5 jaar verder...de stijl past de game erg goed al vind ik nu wel dat link wel iets stoerder had mogen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
VIP:24 doet 't weer, bedankt voor jullie hulp :| ;) :+.

edit
VIP:24 doet 't dus half |:(. Sommige pages hebben 404 of Timeouts. Weird ;(.

[ Voor 51% gewijzigd door Switch op 12-04-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 12 April 2003 @ 20:04:
VIP:24 doet 't weer, bedankt voor jullie hulp :| ;) :+.

edit
VIP:24 doet 't dus half |:(. Sommige pages hebben 404 of Timeouts. Weird ;(.
Ik heb een VIP 24:7 fobie sinds ik bij MP geen code geleverd kreeg (UK versie ofzow...), en Nintendo niks deed om me toch de goodies te geven, sterren hoefden niet eens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 15:40:
[...]

Ik had het over die wedstrijd :+
Maar idd jij had over dat doosje gezegd dat het lelijk was, en dat hij bij dimplus stond. Ik had gezegd dat het gesoept was. En kijk nu eens :o LELIJK!!!

edit:
Diegene van de wedstrijd was dus Dix Huit in deze post.
_/-\o_ Hail To Me! _/-\o_

het is Dix_Huit
dus met een _

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 21:01:
[...]

_/-\o_ Hail To Me! _/-\o_

het is Dix_Huit
dus met een _
Nagger :P
Oja en mijn controlers werken ook nog steeds, als je je GC controller binnen een paar weken/maanden molt zonder er met je volle gewicht op te gaan staan of ze van 3 hoog naar beneden laten vallen, ben je echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1x yamlan heeft me 1 controller gekost..... Het werkt allemaal nog wel, alleen het stickje zit gewoon veel losser in de basis positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Nintendo hardware is bijna nog beter dan de software. Alleen de N64 controller bleek wat gammel, maar dat was dan ook de eerste die een analoog pookje aandurfde... Pookje van de GC vind ik iig een stuk fijner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 12 April 2003 @ 21:11:
Nintendo hardware is bijna nog beter dan de software. Alleen de N64 controller bleek wat gammel, maar dat was dan ook de eerste die een analoog pookje aandurfde... Pookje van de GC vind ik iig een stuk fijner!
idd. ik weet nog wel hoevaak die NES/SNES/N64 wel niet van de trap (echt waar) uit het raam ( :X ) en van de tv is gevallen en altijd deed hij het meteen weer _/-\o_
dat zie ik een Xbox nog niet nadoen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Deddiekoel schreef op 12 April 2003 @ 21:11:
Dat van de N64 komt me bekend voor.
Een vriend van me had ook een N64 geleend.
Maar die controller was helemaal gaar, soms deed hij het niet eens en je moest hem helemaal omhoog drukken anders gebeurde er niks.

Ik vind de Cube controle-stick sowieso beter dan die van de N64.
Hij gaat veel soepeler en je heb (voor mijn gevoel) ook een betere grip.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op 12 April 2003 @ 21:17:
[...]

idd. ik weet nog wel hoevaak die NES/SNES/N64 wel niet van de trap (echt waar) uit het raam ( :X ) en van de tv is gevallen en altijd deed hij het meteen weer _/-\o_
dat zie ik een Xbox nog niet nadoen
Jij gaat ook wel goed om met je controllers.
Die van mij is nog nooit gevallen en dat wil ik ook graag zo houden!! :)

Ik heb ook een NES en een Megadrive maar die controller van de NES doet het nog perfect, maar van de Megadrive doet het haast niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op 12 April 2003 @ 21:47:
[...]

Jij gaat ook wel goed om met je controllers.
Die van mij is nog nooit gevallen en dat wil ik ook graag zo houden!! :)

Ik heb ook een NES en een Megadrive maar die controller van de NES doet het nog perfect, maar van de Megadrive doet het haast niet meer. :(
ik heb het over de CONSOLE :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Wat ik me nog afvraag: Ik heb nu een memorycard geleend van 49 Blocks (thrustmaster) en die is erg langzaam vergeleken met Nintendo's kaartje (Waar ik ook even mee heb kunnen genieten). Dus ik ga een beter memcard kopen, is het mogelijk om data van de ene kaart naar de andere kaart om te zetten? Zodat ik niet overnieuw hoef te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 12 April 2003 @ 22:09:
Wat ik me nog afvraag: Ik heb nu een memorycard geleend van 49 Blocks (thrustmaster) en die is erg langzaam vergeleken met Nintendo's kaartje (Waar ik ook even mee heb kunnen genieten). Dus ik ga een beter memcard kopen, is het mogelijk om data van de ene kaart naar de andere kaart om te zetten? Zodat ik niet overnieuw hoef te beginnen.
ja dat kan gewoon :) via het menu.. druk maar op b tijdens het opstarten voor dat menu (of laat het klepje open)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op 12 April 2003 @ 22:12:
[...]

ja dat kan gewoon :) via het menu.. druk maar op b tijdens het opstarten voor dat menu (of laat het klepje open)
je bedoelt A hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 12 April 2003 @ 22:29:
[...]

je bedoelt A hoor. :)
ohja ( B ) was voor 60hz mode :Y)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 12 April 2003 @ 22:12:
[...]

Alleen PSO heeft een beveiliging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 22:44:
[...]

Alleen PSO heeft een beveiliging :)
Stel nou dat je zo'n USB memory card hebt, dan zou je ze zo kunnen kopieren (card A --> pc --> card B ). Maar ik begrijp ook dat je gegevens op de server van PSO bewaard blijven? Anders zou je ze op die manier met een Hex-editor kunnen wijzigen ofzo cheats!:o :X ;)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
AC heeft ook een beveiliging. MIjn ervaring is trouwens wel dat als je 1 memcard hebt, zorg dan dat het een officiele card is. Het liefste een van 251 blocks (de zwarte) ide zijn het betrouwbaarst. Ik heb er zelf nu 5 (!) memcards. 2x 59 blocks (kreeg 1 bij GC en 1 bij AC), 2x251 blocks (die zitten meestal erin) en nu ook nog een third party USB memcard van 1019 blocks. Die laatste is er alleen om saves voortaan ook op mijn PC op te slaan. Met deze 5 MOET ik alles kunnen doen (zeker door die USB card)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 12 april 2003 @ 10:07:
Wat ik echt een voordeel vind is dat je een spel gewoon kan spelen zoals ie bedoeld is.
Met de PC ben je altijd zo aan het kl*ten met resoluties, double of triple zbuffer, wel of geen AEX geluid en weet ik veel wat nog meer. En dan blijkt dat je video kaart weer net te oud is waardoor je dingen mist.
De GC is gewoon aanzetten en gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Crashman schreef op 12 April 2003 @ 22:54:
[...]

Stel nou dat je zo'n USB memory card hebt, dan zou je ze zo kunnen kopieren (card A --> pc --> card B ). Maar ik begrijp ook dat je gegevens op de server van PSO bewaard blijven? Anders zou je ze op die manier met een Hex-editor kunnen wijzigen ofzo cheats!:o :X ;)
nope. ze worden gewoon op je mem card gesaved en daar heeft die server niks mee te maken

ja kan dus ook met een action repley voor de cube je PSO mannetjes lvl 200 maken als je wilt. alleen word je dan wel snel gekickt door sega :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik heb dus nu 'B' ingedrukt bij het opstarten, en dan laat 'ie inderdaad zien of je in 60hz wilt draaien. Waar draait een GC standaard op? En is het verstandig om hem op 60HZ te laten draaien zonder RGB kabel? Ik vindt dat er wel een mini GC FAQ bij dit topic mag hoor :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Switch schreef op 13 April 2003 @ 00:33:
Ik heb dus nu 'B' ingedrukt bij het opstarten, en dan laat 'ie inderdaad zien of je in 60hz wilt draaien. Waar draait een GC standaard op? En is het verstandig om hem op 60HZ te laten draaien zonder RGB kabel? Ik vindt dat er wel een mini GC FAQ bij dit topic mag hoor :D.
50 Hz dacht ik

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 21:10:
1x yamlan heeft me 1 controller gekost..... Het werkt allemaal nog wel, alleen het stickje zit gewoon veel losser in de basis positie.
dat is dan ook wel _de_ controller test he =)

mijn stickjes zijn allemaal wat losser, maar dat helpt alleen maar met monkeyball, kan met een nieuwe controller veel minder goed monkeyballen =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 13 April 2003 @ 02:22:
[...]

dat is dan ook wel _de_ controller test he =)

mijn stickjes zijn allemaal wat losser, maar dat helpt alleen maar met monkeyball, kan met een nieuwe controller veel minder goed monkeyballen =)
Dat weten we ondertussen wel yam
en tikkie-naar-links-tikkie-naar-rechts,
de twee gouden monkey ball wijsheden van yam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TheEvilCuber schreef op 12 April 2003 @ 22:40:
[...]

ohja ( B ) was voor 60hz mode :Y)
Hmm kan iemand me ff uitleggen hoe ik dat dan voormekaar krijg... :?
Ik druk B meerdere malen in tijdens het opstart schermpje > niets
Ik druk B constant in tijdens het opstart schermpje > niets

Heu ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

x KeN x schreef op 13 april 2003 @ 03:23:
[...]

ligt aan het spel, niet ieder spel heeft ondersteuning voor 60hz mode geloof ik :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon hetzelfde stukje van het ANP wat ook al in het NRC stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

x KeN x schreef op 13 April 2003 @ 03:23:
[...]

Idd net alles spellen ondersteunen 60Hz mode. Je moet dus wel even kijken welke percies. :)
Switch schreef op 13 april 2003 @ 00:33:
50Hz draait de cube standaard op (elke console behalve als hij JAP/US is) en misschien is zo'n faq wel handig maar dan moet iedereen van zijn titels erbij zetten of ze 60Hz supporten ofzo.

[ Voor 42% gewijzigd door schnumi op 13-04-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ok, dan :). Net even Metroid Prime gespeeld, ik heb groot deel van het begin al gezien bij mijn buurjongen (8)7) dus nu is het beetej saai. Maar het is echt een geweldig spel, goede feeling, geweldige controls (Als je meer dan 5minuten speelt, that is).

Ik betrapte mijzelf d'r toch weer op om nog even te 'cuben op een vreselijk late tijd (2 uur 's nachts :D).

Smash Brothers Melee is ook wel tof, leuke feeling veel van het oude en maar een paar nieuwe moves ;(. Erg verslavend maar vooral frustrerend (Vooral bij de Event Matches als je Pichu wilt halen en een stage lukt niet goed :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Officiele lijst van games op E3: (dus uiteraard staan de verrassingen er niet bij)

CDV
Blitzkrieg (PC)
Breed (PC)
Codename Panzers (PC)
No Man's Land (PC)
The Kore Gang (Xbox)
Vultures (Xbox)

3DO
Four Horsemen of the Apocalypse (GCN, PC, PS2, Xbox)
Jacked (GCN, PS2, Xbox)
SRS (GCN, PS2, Xbox)

Bethesda Softworks
Pirates of the Carribean (PC, Xbox)

Bioware
Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide (PC)
Neverwinter Nights: XP2 (PC)
Star Wars: Knights of the Old Republic (PC, Xbox)

Blizzard
Starcraft: Ghost (GCN, PS2, Xbox)
Warcraft III: The Frozen Throne (PC)
World of Warcraft (PC)

Cenega
Korea: Forgotten Conflict (PC, Xbox)
Shade: Wrath of Angels (PC, Xbox)
UFO: Aftermath (PC)

Codemasters
Battlefield Command (PC)
Dragon Empires (PC)

Dreamcatcher
Arx Fatalis (Xbox)
Crystal Key 2 (PC)
Painkiller (PC)
Traitors Gate 2 (PC)

Electronic Arts
Madden NFL 2004 (GCN, PS2, Xbox)
NASCAR Thunder 2004 (GCN, PS2, Xbox)
NCAA College Football 2004 (GCN, PS2, Xbox)

Funcom
een nieuw nog aan te kondigen online project (PC) achter gesloten deuren
Anarchy Online: Shadowlands (PC)
The Longest Journey II (PC) achter gesloten deuren

iGames Publishing
Savage (PC)

JC Entertainment
Priest (PC)

Microsoft
Amped 2 (Xbox)
BC (Xbox)
Brute Force (Xbox)
Counter-Strike (Xbox)
Fable (Xbox)
Halo 2 (Xbox)
Inside Pitch 2003 (Xbox)
Project Gotham Racing 2 (Xbox)
Sudeki (Xbox)
Top Spin (Xbox)

Midway
ESPionage (GCN, PS2, Xbox)
SpyHunter 2 (GCN, PS2, Xbox)
NFL Blitz: Pro (GCN, PS2, Xbox)
NHL Hitz: Pro (GCN, PS2, Xbox)

Namco
Soul Calibur II (GCN, PS2, Xbox)

NCsoft
a new game from ArenaNet (PC)
City of Heroes (PC)
Exarch (PC)
Lineage II (PC)
Kingdom Under Fire: The Crusaders (Xbox)

Nintendo
Advance Wars 2 (GBA)
Donkey Kong Country (GBA)
F-Zero GC (GCN)
Kirby's Air Ride (GCN)
Pikmin 2 (GCN)
Star Fox Armada (GCN)

Russobit-M
Golden Land (PC)
Kreed (PC)
Neuro (PC)
Xenus (PC)

SEGA
Headhunter (Xbox)
NFL 2K4 (Xbox, PS2)
NBA 2K4 (Xbox, PS2)
NCAA 2K4 (Xbox, PS2)
Otogi (Xbox)
Sega GT Online (Xbox)

Simon and Schuster Interactive
EVE Online: The Second Genesis (PC)
Outlaw Volleyball: Spike or Die (Xbox)

THQ
Alter Echo (PS2, Xbox)
Disney's Pixar Finding Nemo (GCN, PS2, PC, Xbox)
Moto GP 2 (Xbox)
Tak and the Power of Juju (GCN, PS2)
Sphinx and the Shadow of Set (GCN, PS2)
Splashdown: Rides Gone Wild (PS2)
Warhammer 40,000: Firewarrior (PC, PS2)
WWE Wrestlemania XIX (GCN)
WWE Raw 2 (Xbox)

Vivendi Universal
Baldur's Gate: Dark Alliance 2 (PS2, Xbox)
Fallout: Brotherhood of Steel (PS2, Xbox)
Hoyle Majestic Chess (PC)
Hunter The Reckoning Wayward (PS2)
Hunter The Reckoning Redeemer (Xbox)
Outlaw Volleyball (Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze lijst is VERRE van compleet, een aantal grote publishers (konami, factor5) staat hier niet bij, plus dat je niet moet vergeten dat er altijd verassingen tussen zitten. Ik verwacht toch wel veel te zien van de nieuwe final fantasy en de nieuwe rogue squadron.

EDIT: en lucasarts staat er zelfs niet bij :(

ben benieuwd wat microsoft kan laten zien van fable en halo2

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op 12 april 2003 @ 21:50:
[...]

ik heb het over de CONSOLE :X
Ok, maar dit is dan nog erger. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik toch een mindere controller bij mij GC heb gekregen. Ik heb er nu 2, waarvan 1 perfect werkt, maar bij de andere staat dat grijs joystickje los. Je moet eens voelen op jullie controller, normaal kan je dat in geen enkele richting bewegen zonder druk uit te oefenen. Bij mij dus wel. Bij het spelen is dit niet zo'n groot probleem, alhoewel ik bij die puur platform stukjes van Mario toch altijd mijn andere controller gebruik hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Bij de N64 ging dat stomme knuppeltje stuk als je er teveel op drukte, zoals ik altijd deed bij Smash Brothers. En dus is 'ie nu stuk :+

[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 13-04-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik dus ook blauwebeer, heb ik een zooi posts hier boven gezet. En yam heeft het dus ook zo te lezen. Het is in principe niet zo erg, het speelt wel lekkerder, alleen de mijne "tikt" een beetje als je naar rechts gaat, dat is wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ok, ik heb nog een vraag. Echt waar, dit is wel een van m'n laatste :P.

Wat kan je allemaal met een GC internetaansluiting? Natuurlijk kan je er online mee spelen, maar kan je d'r ook mee webbrowse, updates downloaden, nieuw GC menu downloaden etcetra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan die control stick ook iets naat boven doen :) mischien werkt ie dan weer beter :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 13 April 2003 @ 12:30:
Ok, ik heb nog een vraag. Echt waar, dit is wel een van m'n laatste :P.

Wat kan je allemaal met een GC internetaansluiting? Natuurlijk kan je er online mee spelen, maar kan je d'r ook mee webbrowse, updates downloaden, nieuw GC menu downloaden etcetra?
ik heb ergens gelezen dat het verschilt per game. maar zonder game kan je nix online doen d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover zijn ze nog niet....
Je kan er alleen maar phantasy star online mee spelen op het moment, thats all

dix wat bedoel je met stickje iets naar boven?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je pakt de control stick beet en trekt em een klein beetje naar boven. dan is hij wat stroefer.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.