Het Grote GameCube Topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.090 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Woeiz Metroid Prime uitgespeeld :)

Percentage Complete 68% (:o)
Total Time: 19:52

Wat een prachtspel zeg..
Maar de laatste baas was echt verrot zeg.. in totaal 6-7 keer geprobeerd ofzo, maar deze keer had ik aan 't eind nog 6 energy tanks over ofzo :)
GG :p

[ Voor 13% gewijzigd door RedruM op 13-04-2003 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

ik heb uhm gisteren uitgespeeld eerste keer
81 %
18:05

de baas was idd een btje lastig maar je moet ff zn patroon door hebben

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pfff ik heb die eindbaas ff een dagje links laten liggen... maar nu ik lees dat het wel kan ga ik er maar weer ff tegenaan hehe..
Wish me luck.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
wie heeft er 160 euro voor mij?

* Fubaruba wil graag Eternal Darkness, Metroid Prime en Zelda kopen, maar is een poor bastard...

ik snap trouwens niet hoe jullie die controllers kapot krijgen hoor. ik gooi ermee, ik poep er op en ik speel er gewoon mee en bij mij doen ze het allebei nog perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
schnumi about de rgb kabels:

kost ongeveer 60 tot 65 euro met ems post (3-5 dagen) (incl shipping naar jou)
als je hem zelf los besteld kost het ongeveer 70-75 euro
maar ik wil eerst nog ff zeker weten dat ze er dan een 'gift' shipment van maken, dus daar moet ik nog antwoord op krijgen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

daFubar schreef op 13 April 2003 @ 14:07:

* Okyah wil graag Eternal Darkness, Metroid Prime en Zelda kopen, maar is een poor bastard...

ik poep er op
:r
8)7
Doe ik nou niet eik :P
Heb je soms ook een zusje die er eh.. dingen mee doet? :X
;)

Btw, als ik jou was zou ik om te beginnen voor Zelda gaan, das zeker een koel spel, waar niemand een hekel aan kan hebben volgens mij :)
Nja, ik bedoel dus dat je ZEKER weet dat je die heel koel vindt.. :)

Kweet niet of je de andere twee gespeeld hebt natuurlijk, maar MP valt mij ieg een bit tegen, maar kdenk dat zodra ik Zelda heb ik dat hele spel wel snel vergeet ook ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die stick is stuk bij mij... maar ninendo wil hem wel vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Okyah schreef op 13 April 2003 @ 14:31:
[...]

:r
8)7
Doe ik nou niet eik :P
Heb je soms ook een zusje die er eh.. dingen mee doet? :X
;)

Btw, als ik jou was zou ik om te beginnen voor Zelda gaan, das zeker een koel spel, waar niemand een hekel aan kan hebben volgens mij :)
Nja, ik bedoel dus dat je ZEKER weet dat je die heel koel vindt.. :)

Kweet niet of je de andere twee gespeeld hebt natuurlijk, maar MP valt mij ieg een bit tegen, maar kdenk dat zodra ik Zelda heb ik dat hele spel wel snel vergeet ook ;)
Rumble functie he ;) :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
stick stuk?
hmm dan heb je er wel heel hard mee gegooid

1x dacht ik ook dat het kapot was, toen vloog mijn wavebird uit elkaar... leek zo; batterijklepje eraf en de batterijen eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 13 April 2003 @ 14:53:
stick stuk?
hmm dan heb je er wel heel hard mee gegooid

1x dacht ik ook dat het kapot was, toen vloog mijn wavebird uit elkaar... leek zo; batterijklepje eraf en de batterijen eruit

deze is beter ;) 1024xnogwat 8)7 :

http://progressive1.strea...trailer_final_1000_dl.zip

en de kleine Xvid versie:
http://crew.tweakers.net/...Video/reloadedtrailer.rar
en wat caps uit de trailer:
[rml]TheEvilCuber in "[ Teaser] The Matrix: Reloaded *spoilers*"[/rml]

er is nu ook een website van Viewtiful Joe :
http://www.capcom.co.jp/vj/
erg cool maar is nog onder constructie..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 13 april 2003 @ 14:27:
schnumi about de rgb kabels:

kost ongeveer 60 tot 65 euro met ems post (3-5 dagen) (incl shipping naar jou)
als je hem zelf los besteld kost het ongeveer 70-75 euro
maar ik wil eerst nog ff zeker weten dat ze er dan een 'gift' shipment van maken, dus daar moet ik nog antwoord op krijgen
Ah ok maar dan kunnen we hem dus better samen bestellen. :) En trouwens vanaf morgen moeten ze hem weer hebben dus hopelijk hebben we snel antwoord. :)

Mmm en zonder gift op hoeveel kom je dan denk je? :) Want eingelijk vind ik het wel ok als we hem dan morgen bestellen.

Moet je in de mail erbij zetten of ze er een gift sticker op willen plakken in verband met importkosten. :)

[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 13-04-2003 15:48 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nieuwe F-Zero screens

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_59.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_60.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_61.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_62.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_63.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_65.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_66.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_67.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_68.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_69.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_70.jpg

Afgelopen vrijdag voor het eerst Zelda gespeeld, was best leuk. Alleen geen geluid, dat was minder. Tevens maar gelijk zo'n Zelda pack besteld, is nooit mis.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Man wat ziet dat spel er :9~ uit.

Trouwens phuse ook al komt er btw bij dan kost die kabel volgens mij alsnog goedkoper als bij goblindirect + die krijgen hem pas 5/5 weer binnen. :)

[ Voor 70% gewijzigd door schnumi op 13-04-2003 16:17 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, ik heb F-Zero dan ook al in pre-order stan, kan niet wachten tot ik hem heb :), filmpje op die bonus cd zag er erg goed uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Wat is de Nederlandse releasedate voor F-Zero :? :). Heb het ook de N64 gespeeld en dat was/is een kicken spel! :9~

[ Voor 42% gewijzigd door Switch op 13-04-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

TBA/NNB :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 13 april 2003 @ 14:07:

/me wil graag Eternal Darkness, Metroid Prime en Zelda kopen, maar is een poor bastard...

ik snap trouwens niet hoe jullie die controllers kapot krijgen hoor. ik gooi ermee, ik poep er op en ik speel er gewoon mee en bij mij doen ze het allebei nog perfect...
Ik heb ED te ruil, als je interesse hebt mail/msnm: rapidang3l@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm...
http://www.begn.be/content/viewItem.php?i=1155

Vergeet wel niet, deze site gaf MP ook slechts een 84, zogezegd omdat het te kort is. Ze raden aan om het te huren, want dat de game eigenlijk geen 60€ waard is

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

yike, niet gedacht dat sc2 zo slecht kon worden ontvangen. Toch ook maar even de andere reviews afwachten (de famitsu scores voor soul calibur 2 waren toch ook wel redelijk?)

Ook wel grappig dat volgens hem de ps2 versie slowdown heeft. Heb een preview gelezen en ook footage gezien de ps2 versie maar heb er niets over gelezen en ook niets gezien. Ga de filmpjes nog maar is bekijken.

Ik heb zelf trouwens nog geen enkele problemen met mijn cube joypads. Mijn n64 pads zijn ook nog in goede staat. Ik had wel altijd problemen met snes joypads waarbij de L en R buttons err gebroken waren.....deden het nog prima maar je zag echt een barst in het plastic.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 22:20:
hmmm...
http://www.begn.be/content/viewItem.php?i=1155

Vergeet wel niet, deze site gaf MP ook slechts een 84, zogezegd omdat het te kort is. Ze raden aan om het te huren, want dat de game eigenlijk geen 60€ waard is
mwah hij krijgt toch een 8.6, is toch vrij hoog

verwacht zeker hogere scores als ze een pal versie zouden spelen, want het hele weapon-buying gedoe is in het japs

ps. schnumi je hebt mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Heb vanaaf mn GC meegenomen naar vriend van me...

Zitten nu Extreme G3 te spelen... eigelijk nogsteeds een vet spel :P die muziek enzo is wel gaaf...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Filmpjes van de ps2 versie van sc2 wederom bekeken maar is echt geen slowdown te bekennen. Enige wat dit zou kunnen veroorzaken is misschien een big guy fight (nightmare vs astaroth ofzo) want die zit er niet tussen.

Ik speelde vanochtend trouwens SMS en daar had ik wel slowdown! Het was err dunedbud beach en dan het stuk met die solar reflectors. De 3de shine. Iemand die dit bekend voorkomt? Misschien kwam het door de spiegel effecten......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij hoog? Voor SCII????
Mag ik je eraan herinneren dat SC v/d uiterst zeldzame games is die op gamespot.com en ign 10 kreeg? Slecht enkele andere Uberspellen zoals Zelda: OOT enz lukte dit ook. 8.6 is idd goed. Maar als de opvolger van 1 v/d beste games ooit kan je toch moeilijk zeggen dat die score niet ongelooflijk laag of ongelooflijk teleurstellend is. Ik hoop op het eerste, ik heb echt zin in zo'n klassieker op mijn GC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prime ook uitgespeeld!
100% items, ergens in de 90% scans (paar dingen bij bazen gemist)
35 uur over gedaan :)
erg lang ja, hints uitgelaten, lekker rondgebanjerd en gekeken. Items zoeken was zelfs leuk, als je door hebt dat de items geluid maken is het zoeken goed te doen. Eindbaas(bazen) is ook echt heel goed. Lekker moeilijk maar toch elke keer net niet vervelend als je er dood ging.

Nou nog ff link kabel kopen, nes metroid spelen, prime op hard mode uitspelen en een 100% scans 100% items uitslag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

schnumi schreef op 10 april 2003 @ 14:43:
[...]

Welke SVHS kabel heb je nu gekocht dan geef even een link please. :)

[...]

Phuse misschien krijgen we korting als we er meerdere kopen? :) Ik heb misschien wel interesse en ook nog iemand anders (admiral??) dacht ik. :)
Ja ik wil dan ook wel eentje bestellen.
Heb net phuse gemailed. Ik wil zo'n kabel omdat mijn s-video in ntsc mode nogal erg brak beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=28250
Boxart 'r us (en dat op de vroege maandag morgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm vind deze een stuk mooier:

Afbeeldingslocatie: http://www.dvdboxoffice.com/images/90032114.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 08:58:
Hmmm vind deze een stuk mooier:

[afbeelding]
Ik ook, tenminste een beetje stijlvol en niet zo druk... Krijg ik spontane epilepsie aanval van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
die bovenste spreekt misschien meer aan. Die onderste is meer mysterieus, heeft iid meer stijl maar die bovenste spreekt de massa denk ik meer aan van.

Hmm.. ik zie net bij die onderste een "only for" driehoekje, waarom zit dat er niet bij die bovenste op. Maar het is toch eigenlijk een port van de DC? is die onderste dan fake? of de japanse/amerikaanse versie?

[ Voor 42% gewijzigd door RareGast op 14-04-2003 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 14 april 2003 @ 09:13:
die bovenste spreekt misschien meer aan. Die onderste is meer mysterieus, heeft iid meer stijl maar die bovenste spreekt de massa denk ik meer aan van.

Hmm.. ik zie net bij die onderste een "only for" driehoekje, waarom zit dat er niet bij die bovenste op. Maar het is toch eigenlijk een port van de DC? is die onderste dan fake? of de japanse/amerikaanse versie?
Ik denk het laatste. DVDBO gaat echt niet zomaar nep doosjes neerzetten... Ach ja wat maakt zo'n Only For ding nou uit, mss hebben ze dat er nog niet opgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 09:21:
[...]

Ik denk het laatste. DVDBO gaat echt niet zomaar nep doosjes neerzetten... Ach ja wat maakt zo'n Only For ding nou uit, mss hebben ze dat er nog niet opgezet...
maakt idd niets uit, maar voor de volledigheid moet het even worden gemeld. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
admiral schreef op 14 april 2003 @ 01:55:
[...]

Ja ik wil dan ook wel eentje bestellen.
Heb net phuse gemailed. Ik wil zo'n kabel omdat mijn s-video in ntsc mode nogal erg brak beeld geeft.
k heb je gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Wat mij opvalt als ik nu Zelda speel is dat het beeld soms vertikale strpen vertoond. Dit komt warschijnlijk doordat het een NTSC game is op PAL cube maar ik vond het wel opvallend! Ik ben ook blij dat ik hem kan switchen tegen een PAL versie ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 14 April 2003 @ 10:17:
Wat mij opvalt als ik nu Zelda speel is dat het beeld soms vertikale strpen vertoond. Dit komt warschijnlijk doordat het een NTSC game is op PAL cube maar ik vond het wel opvallend! Ik ben ook blij dat ik hem kan switchen tegen een PAL versie ;)
Mm nog nooit last van gehad. :? Zal er eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb die verticale strepen ook... en zelda is inderdaad het eerste spel waarbij dat het geval is
ik heb overigens een JAP/US cube dus het ligt er niet aan welke cube je hebt...
hopelijk is dit met de rgb kabel verdwenen

hmm ik hoor net dat een rgb kabel dit probleem ook nog steeds heeft
nu ben ik wel aan t twijfelen over de aanschaf daarvan

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 14-04-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik gebruik ook een RGB kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

jeuj dalijk ff gaan kijke voor een spelleke (MK:DA waarschijnlijk of Budget titel pakket)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 14 april 2003 @ 10:20:
ik heb die verticale strepen ook... en zelda is inderdaad het eerste spel waarbij dat het geval is
ik heb overigens een JAP/US cube dus het ligt er niet aan welke cube je hebt...
hopelijk is dit met de rgb kabel verdwenen

hmm ik hoor net dat een rgb kabel dit probleem ook nog steeds heeft
nu ben ik wel aan t twijfelen over de aanschaf daarvan
Ik denk dat het gewoon aan het spel ligt dan. :) Maar ik wil hem nog steeds hebben want je krijgt er wel:

+ veel scherper beeld door
+ kleuren ook beter enz

En je hebt er bij andere spellen toch ook voordeel van. :) Om de kabel nou niet aan te schaffen omdat alleen Zelda er last van heeft zou ik raar vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister avond zelda uitgespeeld! Heb ervan genoten zolang het duurde, maar nu wordt het weer een paar jaar wachtuh jammer genoeg.

Heeft iemand trouwens nog interesse om mijn amerikaanse Zelda versie nu nog te kopen? Voor een zacht prijsje natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoeveel? is die incl bonus disk?

hoeveel is die freeloader dan ook al weer?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder freeloader is ie 35 euro, met freeloader wordt het 60 euro.
En de bonus disk zit er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phuse ben je nu nog steeds aan het twijfelen? Ik bedoel je hebt straks toch nog meer spellen en je hebt er alleen maar voordelen bij.

Dus om de aanschaf nu alleen van Zelda af te laten hangen vind ik vreemd (jah ik weet dat dat nu het topspel is :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 14 April 2003 @ 10:22:
Ik gebruik ook een RGB kabel...
Die verticale strepen, wat voor tv heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 11:54:
[...]

Die verticale strepen, wat voor tv heb je?
mm kijk maar eens op gamefaqs. Schijnt overal voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 14 April 2003 @ 11:54:
[...]

mm kijk maar eens op gamefaqs. Schijnt overal voor te komen.
ja ik zie het
en het kan niet echt aan mijn elcheapo tv liggen die meer als 1200 euro kostte
slechte zaak dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 14 april 2003 @ 12:13:
[...]

ja ik zie het
slechte zaak dit
Tsja gewoon een foutje in het spel. Maar phuse koop je nu nog wel die RGB kabel? :)

Kom op je krijgt er een stuk beter beeld van en je hebt er dan nog jaren plezier van. Ik zou hem iniedergeval niet zomaar laten vallen omdat er een bugje in Zelda zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 20:51

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 14 April 2003 @ 12:13:
ja ik zie het
slechte zaak dit
Hebben de PAL-ers weer mazzel misschien :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja denk dat ik de kabel nog wel koop
maar wacht nog op mail van lan-kwei (admiral wilde er nl ook een)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijn Amerikaanse Zelda (inc. Binusdisc) is trouwens altijd 'te koop'. Ik wil nl. wel ruilen tegen de PAL versie (inc. Bonusdisc en VIP code).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 14 April 2003 @ 12:29:
ja denk dat ik de kabel nog wel koop
maar wacht nog op mail van lan-kwei (admiral wilde er nl ook een)
Idd ik bedoel tsja dat er nou percies in zelda een fout zit is idd klote maar dan heb ik toch liever Zelda met bug + nog hogere kwaliteit graphics dan gewoon. :P

Mm nou maar hopen dat die gasten snel terug mailen. :)
jOzh schreef op 14 april 2003 @ 12:18:
[...]

Hebben de PAL-ers weer mazzel misschien :P
Idd "misschien" ja. :)

[ Voor 27% gewijzigd door schnumi op 14-04-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

over bonusdisk van TWW

Mijn besluit gaat als volgt: werd de disc verkocht als een game met volle prijs, zou ik deze absoluut afraden. Waarom? De videofragmenten vind je grotendeels op het Internet, OoT kan je nog altijd op je N64 spelen en Ura Zelda is een enorme teleurstelling, gewoon omdat het niet zo anders is van OoT zoals Nintendo vroeger beweerde in de 64DD-tijd. Gelukkig is deze disc gratis als je Zelda: The Wind Waker koopt , maar Nintendo had beter hun tijd geïnvesteerd in een realistische OoT-remake à la Resident Evil.
begn.be

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-04-2003 14:03 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

gezien @ FRS : Sega Soccer Slam - 19.99

http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=129606

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, waarom maken ze nu een aparte review voor die add-on disc. On dankbare mensen, krijgen ze er gratis vanalle filmpjes en 1 van de beste games ooit bij, zitten ze nog te zagen. Dan plakken ze er zelfs nog een score van 69 op!!!! Kennen ze dat spreekwoord niet:"kijk een gegeven paard niet in de mond"???
Dat is spijtig genoeg wel de PS2 game, de GC game kost nog 29€
Spelletjesgarnaal.be:
Eindelijk doet Nintendo het ook nog eens goed in Australië. Dankzij Metroid Prime en de 2 Pokémon games is de top3 daar nu helemaal van Nintendo. De 2 Pokémon games zijn ook ineens de best verkopende GBA games ooit in Australië met 9,236 verkochte exemplaren van Pokémon Ruby en 8,154 exemplaren van Pokémon Sapphire in 3 dagen tijd. Het lijkt misschien weinig in vergelijking met de 2x 500.000 verkochte exemplaren in Japan, maar Australië heeft dan ook minder (gamende) inwoners.

Metroid Prime werd de snelst verkopende Cube game dankzij 4,145 verkochte exemplaren.
Jeeej :+ :D

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik begin een beetje een hekel aan die site te krijgen (terwijl ik er nog nooit geweest ben). Alles wat ik er van gelezen heb hier is negatief (Metroid Prime, Soul Calibur, nu weer Zelda Bonus Disc), lijken wel een stel fanboys...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik ga echt hard lachen als die strepenbug er uit is bij de pal versie :P

muhahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zelda waarschijnlijk morgen of overmorgen binnen (US-versie) maar wat moet ik me dan voorstellen bij die verticale strepen?

De reden dat ik vroeg wat voor tv mensen hebben is dat ik op mijn tv (die ook meer dan €1200 kostte) soms last heb van verticale 'strepen' die verdwijnen als ik de brightness aanpas (bekend probleem van mijn type philips).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 15:00:
Ik krijg zelda waarschijnlijk morgen of overmorgen binnen (US-versie) maar wat moet ik me dan voorstellen bij die verticale strepen?

De reden dat ik vroeg wat voor tv mensen hebben is dat ik op mijn tv (die ook meer dan €1200 kostte) soms last heb van verticale 'strepen' die verdwijnen als ik de brightness aanpas (bekend probleem van mijn type philips).
Wat je ervan moet verwachten? Niet veel. :)

Ik zie ze totaal niet als ik speel of ik moet er echt goed op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 14 April 2003 @ 15:12:
[...]

Wat je ervan moet verwachten? Niet veel. :)

Ik zie ze totaal niet als ik speel of ik moet er echt goed op letten.
hmm zelfs mijn vriendin zag ze... en die let daar normaal niet op...
heb er overigens alleen 'last' van op zee
verder zie ik ze eigenlijk niet, het komt dus alleen voor op grote vlakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 14 April 2003 @ 15:14:
[...]

Die strepen die ik bij m'n tv heb zijn eigenlijk gewoon een paar brede stroken die van boven naar beneden lopen. Je ziet ze voornamelijk bij hele donkere of hele egale beelden.

In principe kan ik ze helemaal weg krijgen door m'n beeld iets donkerder te zetten maar dan zijn sommige games wel erg donker (bijv. Metroid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
mierenneukers storen zich er dus aan...
een kniesoor die er op let :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles is relatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 14 April 2003 @ 15:14:
[...]

Tsja ik zie toch echt niet zo op het eerste gezicht. :) En het is idd alleen maar op Zee.

btw phuse je hebt weer mail. :)

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 14-04-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/nieuws/17301
Bekijk dit nog eens |:( :

Biobak (Ongemodereerd) 14-04-03 @ 14:49
Kinderachtig? Games zijn er toch ook voor kinderen?

keckmoos (Ongemodereerd) 14-04-03 @ 15:08
nee, niet altijd.
alleen de cube games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08
Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 13:22:
Yes, ik heb ook snel ff zo'n 3=2 pakketje bij Bartje besteld. Alleen heb ik straks Smash Brothers dubbel inclusief VIPcode. *Hint*
Ik kan t niet vinden op de site van bartsmit (vind t zowieso een slordige site) waar je dat kan orderen :(

btw.. blauwebeer, het is op de post :)

[ Voor 7% gewijzigd door Glorix Jim op 14-04-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 14 April 2003 @ 16:16:
[...]

Tsja ik zie toch echt niet zo op het eerste gezicht. :) En het is idd alleen maar op Zee.

btw phuse je hebt weer mail. :)
Die verticale lijnen zijn altijd en overal aanwezig. Je ziet ze alleen lang niet altijd omdat ze meestal een kleur hebben die heel erg lijkt op de achtergrond kleur van het desbetreffende beeld.

Je ziet ze voornamelijk als een scherm voor 70% uit dezelfde kleur bestaat, bijvoorbeeld op zee of een close-up van Link zelf.

Om eerlijk te zijn viel het mij niet eens op totdat ik een bericht over dit 'probleem' las. Als ik erop let dan zie ik ze ook maar tijdens het spelen merk je er niks van.

Neem nu dit voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.net/images/trilobyte/link.jpg

Hier zie je op Links muts van die verticale strepen die een iets andere kleur hebben dan de rest van Links muts. Je ziet het nauwelijks, kortom: een typisch geval van miereneukerij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd zeer erg miereneukerij man je zou gewoon zo zeggen dat er niks aan de hand is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
waaaaaaaaaaaaat!!!

nu ga ik dit spel echt niet kopen! wat een domper zeg! nintendo moet nu echt wat gaan doen aan alles!!! WRAAAAAAAAAAH!!!! NINTENDO GAAT DE AFGROND IN!!!

;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
69 voor de bonus disc? DIE BELGEN WEER HE?! Smerig volkje. Hij krijgt van mij een dikke, vette, enorme

10
A+
100%
5 sterren
2 thumbs up
stijve plasser

Afbeeldingslocatie: http://www.zeldauniverse.net/images/boxart/case.jpg

1. Hij is gratis dus STFU
2. Ocarina of Time w00t w00t
3. Master Quest -> een must voor de OOT fan natuurlijk
4. Hogere resolutie / Betere IQ
5. Spelen met GC controller
6. Ik heb geen N64 met Zelda meer
7. Had ik die wel, dan gebruik ik liever mn GC dan mn N64 aan te sluiten (Laat staan dat bonus disc > N64 OOT. Zie punt #3, #4 en #5)
8. Hij is gratis dus STFU

Don't mess with the bonus disc :(

• Edge 2002 awards, opnieuw GOTY voor MP!

Game of the Year: Metroid Prime
Publisher of the Year: Nintendo
Developer of the Year: TEMCO
Gameplay Inovation of the Year: Animal Crossing
Graphical Achievement of the Year: O.TO.GI
Audio Achievement of the Year: Metroid Prime
Technicial Achievement of the Year: MotoGP
Harware Inovation of the Year: Steel Battalion Controller
Best Licence: Two Towers
Posthumous Developer: Rage
Suprise of the Year: ROCKY
Biggest Dissapointment of the Year: BLINX

Zelda krijgt een 9/10 van EDGE.

Ben trouwens blij dat Nintendo zulke goede kwaliteit levert. Mn GC is van ca 1 meter hoog met behoorlijk vaart naar beneden komen zetten, met draaiende disk én hij was aan het saven. Alles werkt gelukkig nog, saven is ook goed gegaan :Y) Betwijfel of mn Xbox dat had overleeft, laat staan de vloer. *aait GC*

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOOW, niets tegen Belgen he, toevallig ben ik er ook 1

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
D³, je hebt helemaal gelijk.
Hoe durven ze Zelda de grond in te stompen.
Het is echt het beste spel wat ik tot nu toe gespeeld heb.

En die verticale strepen zie je echt goed op mijn tv ( philips ).
Alleen bij de zee btw.
En dat is echt geen mierneukerij, want je ziet echt blokken 8)7.
Effe kijken of ik een pic kan maken.

Nou ik heb wat pics, maarja je ziet het natuurlijk niet zo goed in de pics.
Als het beweegt dan is het veel erger 8)7

Afbeeldingslocatie: http://kamphuis.dyndns.org/~elroy/tweakers/z1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://kamphuis.dyndns.org/~elroy/tweakers/z2.jpg

Deze pics zijn overigens niet van m'n tv, maar gewoon via m'n pc.
De kwaliteit was namelijk precies hetzelfde 8)7

edit:

Hé Ds, jij hebt 4 hartjes meer, jij die hard :P

[ Voor 44% gewijzigd door Elroy op 14-04-2003 20:11 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 14 april 2003 @ 19:22:
D³, je hebt helemaal gelijk.
Hoe durven ze Zelda de grond in te stompen.
Het is echt het beste spel wat ik tot nu toe gespeeld heb.

En die verticale strepen zie je echt goed op mijn tv ( philips ).
Alleen bij de zee btw.
En dat is echt geen mierneukerij, want je ziet echt blokken 8)7.
Effe kijken of ik een pic kan maken.
Mmm vaag ik heb een Sony eens heel goed kijken. :)

Trouwens Blinx tegenvaller van het jaar. :P

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 14-04-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 19:20:
WOOOW, niets tegen Belgen he, toevallig ben ik er ook 1
Dat is te merken aan je posts :P j/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Eternal Darkness voor 24.99 bij Free Record Shop. Die ga ik dan zeker weten halen!

http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=211423
(of was dit al bekend?)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

damn nog goedkoper..
Nog goedkoper dan die players choise games 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door Collaborator op 14-04-2003 20:17 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Check dit: "Opmerkingen: French" ?!

Eternal Darkness zou toch niet enkel frans zijn ofzo? Dat ie daarom zo goedkoop is ofzo??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 20:05:
[...]

Dat is te merken aan je posts :P j/k
Ach man, ga nog wat kaas eten :+

btw, TheEvilCuber, ik zie dat jij nu ook NGC 'fan' bent geworden (zoals ik)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 20:27:
[...]

btw, TheEvilCuber, ik zie dat jij nu ook NGC 'fan' bent geworden
Ik snap het niet helemaal.. hoe bedoel je fan? ik zit hier al vanaf topic 1 hoor als je dat bedoelt ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neenee, ik bedoel het blad(magazine) eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 20:27:
[...]

Ach man, ga nog wat kaas eten :+

btw, TheEvilCuber, ik zie dat jij nu ook NGC 'fan' bent geworden
NGC is een goed blad

offtopic:
kaas is lekker. Ik ga staks maaslander jong in blokjes snijden en eten terwijl ik tv kijk. Hmmmmmmm.... Kaas

edit:
de kaas is lekker :) Hmmmmmmm....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Thunder op 14-04-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 16:47:
http://www.gamer.nl/nieuws/17301
Bekijk dit nog eens |:( :

Biobak (Ongemodereerd) 14-04-03 @ 14:49
Kinderachtig? Games zijn er toch ook voor kinderen?

keckmoos (Ongemodereerd) 14-04-03 @ 15:08
nee, niet altijd.
alleen de cube games
Ook al ben'k G.nl fan. Die reacties daar moet je gewoon helemaal niet serieus nemen, maar daar was je zelf ook al achter gekomen volgens mij ;), zijn gewone kleine kindjes die vroeger gepest zijn ofzo en nu heel stoer zijn met hun PS2'tje :z
Oe wat'n falmerige post eigenlijk ben'k niet gewend van mezelf maar goed je wordt er wel schijtzeik van altijd. En dan ben'k nog niet eens begonnen over de berichtgeving van grote sites/bladen/het ANP over het console gebeuren, want dat is zo mogelijk nog triester dan die klote fanboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

StarTAC schreef op 14 april 2003 @ 20:14:
Eternal Darkness voor 24.99 bij Free Record Shop. Die ga ik dan zeker weten halen!

http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=211423
(of was dit al bekend?)
[insert inspector gadget deuntje]

GO DAFUBAR GO tralalalalalla.... :)

[outsert inspector gadget deuntje]

Hopelijk early dev screens van Kirby's Air Ride

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Kirbys_Air_Ride_12.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door GZ op 14-04-2003 21:06 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die game lijkt me dik eentonig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij kan je ook niet echt opgewonden noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Moet je bij dat kirby spel alleen een soort van Racen? En niet meer vijanden opzuigen enzo, dat was pas leuk. Maar als je alleen moet racen heeft het spel weinig nog met het originele kirby te maken...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hier wordt ik ook niet echt warm of koud van, ziet er meer uit als een slechte Mario 64 Racing kloon op de GC :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
GolbeZeromus schreef op 14 april 2003 @ 21:02:
[insert inspector gadget deuntje]

GO DAFUBAR GO tralalalalalla.... :)

[outsert inspector gadget deuntje]
moet ik wel eerst 25 euro hebben he :)
maar 4 mei is het zover, dan krijg ik salaris zonder dat ik daar delen van schulden van af moet betalen! dus dan wordt het zelda én eternal darkness halen!!! :D woeiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 14 april 2003 @ 21:43:
moet ik wel eerst 25 euro hebben he :)
maar 4 mei is het zover, dan krijg ik salaris zonder dat ik daar delen van schulden van af moet betalen! dus dan wordt het zelda én eternal darkness halen!!! :D woeiiii
Hopelijk ben je dan nog op tijd voor de bonus disc... Of heb je Zelda gepre-ordered?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kirby screens lijken wel rechtstreeks van de N64 te komen man :S ze moeten dit ook door het Fzero team laten maken :) mischien word het dan nog wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi en admiral hebben mail

en ps. ik vind het geen mierenneukerij met die strepen... ik vind het gewoon slordig dat zoiets erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze moeten er gewoon geen racer van maken. Kirby rulez, in zijn eigen genre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
jOzh schreef op 14 april 2003 @ 21:45:
[...]

Hopelijk ben je dan nog op tijd voor de bonus disc... Of heb je Zelda gepre-ordered?
ik heb zelda begin januari gepre-ordered toen ik nog geen week terug was van aruba :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Voor de leifhebbers trouwens Doshin the Giant bij de Gameshop in Dordrecht voor 19,95.

GO DAFUBAR GO. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 14 April 2003 @ 21:59:
Voor de leifhebbers trouwens Doshin the Giant bij de Gameshop in Dordrecht voor 19,95.

GO DAFUBAR GO. :P ;)
die ga ik halen :)

offtopic:
zie me nieuwe avater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie dat filmpje van de hobbit al gezien? ziet er echt heel vet uit......

http://files.worthplaying...&d_op=viewdownload&cid=52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:25

aapelite

Do the kirby!

Hmz, kweetnie wat ik van nieuw kirby spel moet denken, het ziet eruit als dat spel dat ze eerst wilden maken voor de n64 en zoals all eerder gezegd lijkt het op een race spel :| jukkie, ik wil kirby en een kirby stile spel erbij.
Was het trouwens niet zo dat er een kirby spel kwam die op GBA en NGC gespeeld kon gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
aapelite schreef op 14 April 2003 @ 23:00:
Hmz, kweetnie wat ik van nieuw kirby spel moet denken, het ziet eruit als dat spel dat ze eerst wilden maken voor de n64 en zoals all eerder gezegd lijkt het op een race spel :| jukkie, ik wil kirby en een kirby stile spel erbij.
Was het trouwens niet zo dat er een kirby spel kwam die op GBA en NGC gespeeld kon gaan worden?
kirby's tilt & tumble?

volgens mij is die gecanned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:25

aapelite

Do the kirby!

jah geloof het ook, maar de kwaliteit van die plaatjes vind ik niet echt super voor een GCN spel, maja maybe is het nog in een vroege fase..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarnet weer Waverace gedaan voor de grap, en pfft, het spel ziet er gewoon nog steeds geil uit , dat water, die interactie, smerig goed :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 23:10:
daarnet weer Waverace gedaan voor de grap, en pfft, het spel ziet er gewoon nog steeds geil uit , dat water, die interactie, smerig goed :*) :9
Ik baal ervan dat ik dat spel nog steeds niet op de hoogste moeilijkheidsgraad heb uitgespeeld. Ik strandde steeds bij die laatste race :( Maar het komt er gewoon niet meer van, Mario Sunshine moet ik ook nog steeds uitspelen, met Metroid ben ik ook nog niet zo heel ver, ga zo maar door...

Grab shell dude!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.