Het Grote GameCube Topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben al best ver in Zelda (denk ik) maar ik ben nu gewoon de wereld aant verkennen en beetje side-quests aan het doen. Daar ben je ook even mee bezig zeg...
Maar ik ga gewoon verder want ik moet hem uit hebben voor 3 Mei!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 14 april 2003 @ 23:28:
Ik ben al best ver in Zelda (denk ik) maar ik ben nu gewoon de wereld aant verkennen en beetje side-quests aan het doen. Daar ben je ook even mee bezig zeg...
JA want dan is Zelda er ;) :D

info over gamezero:
Nieuwe info over GameZero

Eindelijk is enige info losgelaten over Zoonami's GameZero

Het engelse bedrijf Zoonami, o.a bestaande uit ex-Rare medewerkers, is al ruim 3 jaar bezig met een game met de mysterieuze titel GameZero...
Cube, een Engels gamecube magazine, meldt dat GameZero waarschijnlijk een van de eerste games wordt die gebruik gaat maken van de Gamecube LAN.
Ook zou de game zich afspelen in een futuristische wereld met een speciale soort 3rd person view.
De game zal officieel getoond worden op de komende E3.

Tim
www.GameQube.nl

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
GolbeZeromus schreef op 14 April 2003 @ 21:59:
Voor de leifhebbers trouwens Doshin the Giant bij de Gameshop in Dordrecht voor 19,95.

GO DAFUBAR GO. :P ;)
kom ik echt zo over als een cheap ass bastard? :) kan kloppen hoor.
maargoed, doshin hoef ik niet zo nodig. ik denk dat ik al mijn handen vol ga hebben aan eternal darkness vanaf waar ik nu ben en zelda en misschien ooit ook nog een metroid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:51

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 22:53:
hebben jullie dat filmpje van de hobbit al gezien? ziet er echt heel vet uit......

http://files.worthplaying...&d_op=viewdownload&cid=52
Net gekeken, 't ziet er erg leuk uit ja. Had er niet zulke hoge verwachtingen van in eerste instantie maar nu ben ik toch wel erg benieuwd! Eind van het jaar wordt ie gereleased zeker?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
TheEvilCuber schreef op 14 April 2003 @ 23:34:
[...]

info over gamezero:

[...]

www.GameQube.nl
ik ben echt zeeeer benieuwd...

ps. schnumi heb je mijn mail gehad? mail me ook ff je adregegevens

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 15 April 2003 @ 07:38:
[...]

ik ben echt zeeeer benieuwd...

ps. schnumi heb je mijn mail gehad? mail me ook ff je adregegevens
ga nu kijken. :)

edit: ok je hebt mail terug. :)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 15-04-2003 08:59 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb mn zelda gewoon in de winkel besteld... komt dande bonusdisc erbij?
Hope so..... die moet ik hebben... :D

Kheb OOT al..mja das op mn N64... ook leuk.. maar...jah.. je snapt wel... :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ze al gezien zijn, maar here we go:

F-Zero screens
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/shiten_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/pit_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/lig_0325_gc01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/aeropolis.jpg
bron: ign.com

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 10:32 . Reden: table 2 pixels te breed, img clickable ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~klz_98/Rotzooi/GameCube/Gamecube_Billy_Hatcher_and_the_Giant_Egg.jpg
Ik vind het er wel geinig uitzien, als het met de gameplay wel snor zit kan het me voor de rest niet zo heel veel schelen, al is de halve game ondergedoopt in roze.
Pikmin gaat tenslotte ook over bloemetjes en ik vind dat spel het beste spel dat ik in tijden heb gespeeld.

Zelf MP nog niet gekocht, omdat ik mijn geld moet bewaren voor een GBASP en Zelda, maar van wat ik heb gezien en gespeeld vind ik het toch een zeer strakke game. En de controls werken ook echt goed met het spel, ik denk dat de "normale" TS2/GE controls lang niet zo goed hadden gewerkt.

Even over Ikaruga, had de DC versie ook al co-op? Lijkt me wel, maar ik weet het niet zeker. De NGC versie heeft het in ieder geval wel en dat betekent toch weer een paar extra uurtjes om samen met vrienden door het spel te vliegen, *zucht* kom ik dan nooit aan slapen toe "(

ps. sorry voor het grote plaatje bovenaan, maar ik vond niet dat ik hem moest resizen.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over Ikaruga, had de DC versie ook al co-op? Lijkt me wel, maar ik weet het niet zeker. De NGC versie heeft het in ieder geval wel en dat betekent toch weer een paar extra uurtjes om samen met vrienden door het spel te vliegen, *zucht* kom ik dan nooit aan slapen toe "(
Klopt, je kan het spel dus ook met zn 2'en tegelijk spelen. Al lijkt me dit niet echt handig, want volgens mij blokkeer je elkaar meer dan dat je samenwerkt. Vergeet niet dat dit spel als een van de moeilijkste spellen ooit wordt beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

vette screens van F-zero zeg. Echt jammer dat het nog zo lang moet duren voor de US release, maargoed heb nog zelda/metroid/RE/smb:m uit te spelen :P

Enne die nieuwe game van het sonic team lijkt me ook erg lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Euhm.. jah had ik toch gelijk over de MGS 4 (VIER) roddel :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
admiral schreef op 15 April 2003 @ 11:11:
vette screens van F-zero zeg. Echt jammer dat het nog zo lang moet duren voor de US release, maargoed heb nog zelda/metroid/RE/smb:m uit te spelen :P

Enne die nieuwe game van het sonic team lijkt me ook erg lol.
heb je mijn mail gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikaruga(tm)

-------------------------------------------------------------------------------

Release Date:April 15, 2003 [US]
Release Date:May 9, 2003 [Europe]
Platform: Nintendo GameCube
Category: Arcade Shooter For 1 to 2 players Simultaneously
Memory Blocks: 4
Progressive-Scan Compatible: Yes

****WEBSITES****

Ikaruga Website
Treasure Website

****REVIEWS****

Famitsu = 36 / 40
Computer & Video Games = 10 / 10
Play Magazine = 5 / 5
Games are Fun = 10 / 10
Gamer Next = 95 / 100
Mad Gamers = 9.4 / 10.0
Gaming World = 94 / 100
NTSC uk = 9 / 10
Swirl Vision = 9 / 10
Game Nikki = 9 / 10
RewiredMind.com = 9 / 10
Gamestyle = 9 / 10
Games Radar = 90 / 100
Planet GameCube = 8.5 / 10
IGN = 8.3 / 10 (Gameplay = 9.0)

****NEW GAMECUBE MODES****

Challenge Mode

The Nintendo GameCube version of Ikaruga allows you to join the worldwide Ikaruga community and compare your high scores to those posted by top Ikaruga players. After achieving a high score in Challenge Mode on your Nintendo GameCube, you will receive a unique onscreen password. To enter your score, go to the Ikaruga Net Ranking page
( http://www.ikaruga-atari.net/en/ranking.html) and provide your password. This is how we will keep track of scores within CLAN IKARUGA.
With the Nintendo GameCube version of Ikaruga available in the U.S., Asia and Europe, scores are posted from gamers all over the planet - simply put, the top scorer can truly be considered the greatest Ikaruga player in the world.

Conquest Mode

The tale of Ikaruga is told throughout five chapters of shooter action, totaling 18 stages of play. In Conquest Mode, you can begin the game at any chapter you've previously unlocked, and start from any stage within that chapter. This allows you to sharpen your Ikaruga skills within a particular chapter and, more specifically, from within any stage in that chapter.

Conquest Mode also offers two additional options, Demo Play and Slow Play.

- Demo Play provides a slower,detailed look at the most successful ways to attack a stage of Ikaruga(tm) and obtain the highest possible score. Players of all skill levels can benefit from Demo Play: Beginners can gain a greater understanding of the precision required to rack up points and stay alive; Advanced players can witness the Bullet Eater demo (available only in the Horizontal 3 display mode), which illustrates exactly how to succeed by dodging all obstacles, absorbing all the appropriate oncoming bullets... and not firing a single shot.

- Slow Play presents the game at one-half of its normally frenetic speed, making for an excellent training forum. It allows all players to perfect their moves and strategies within any previously unlocked chapter. If desired, the same stage can be repeated over and over for additional, more refined practice.

Check out the various Conquest Mode options and find your own unique way of mastering Ikaruga(tm)...then, enter the Challenge Mode to see how you compare to other Ikaruga(tm) players from around the globe. With the right training, advanced strategies and lightning-fast reflexes you have the opportunity to become the #1 Ikaruga(tm) player on the planet. Ikaruga(tm) is a remarkable blend of arcade-style, fighter pilot heroics and the refined, reverent tone of a classic Japanese tale. Featuring character names like Shinra, Tenrou and Kagari, the timeless story of courage and defiance offers a fascinating contrast to the futuristic imagery of space cruisers and hailstorms of fire. The result is a distinctive world rarely seen before.

****HOW TO PLAY****

Ikaruga: More than just another arcade shooter…

One of the many ways that Ikaruga sets itself apart from other arcade shooters is that both you and your enemy have use of two polarities: you can both fire Black bullets and White bullets,which come from corresponding black ships and white ships. With this scenario, you can do more than just dodge enemy fire - you can actually absorb bullets that are the same color as your ship. In fact, doing so adds power to your assault. This concept - the ability to absorb enemy fire - separates Ikaruga from other conventional shooting games and requires new levels of strategy and ability. In this section, learn more about this idea and the game's details.

Changing Polarities

In Ikaruga, your enemy has black ships and white ships that fire black bullets and white bullets, respectively. You too can fire black or white bullets, depending upon your ship's polarity. You can turn your ship black or white - change its polarity - throughout the course of the game, as you desire.

If your ship is hit by a bullet of a different color (i.e. your ship is white, the bullet is black), that ship is destroyed.
If your ship is hit by a bullet of the same color (i.e. your ship is white, the bullet is white), the bullet is absorbed and stored in the Energy Release Power Gauge for later use. Your ship is not destroyed - in fact you earn points.
If you attack with bullets that differ from the color of the enemy's ship (i.e. your bullets are black, the enemy's ship is white) the damage to the enemy is doubled.

These rules urge Ikaruga players to make constant split-second decisions: either deliver more damage by shooting as the opposing color, but risk being destroyed... or shoot as the same color and absorb an onslaught of enemy bullets.

Energy Release

As you absorb enemy bullets, the Energy Release Power Gauge gains power - ten absorbed enemy bullets result in one increment of power. Once you have accumulated enough energy in the Power Gauge, you can fire an Energy Release, a massive homing laser 10 times more powerful than a normal bullet. You can store enough power for up to 12 lasers at one time.

Activating the Energy Release at the right time can help players sneak out of sticky situations that might be otherwise impossible to escape. It can clear trouble out of the way... but only temporarily.

Scoring

There are three ways to score points in Ikaruga: destroy enemy ships, absorb enemy bullets and complete Chain Attacks.

1. Points are gained when your bullets successfully destroy the enemy! Attacking with bullets that differ in color from the enemy's ship result in double the points.

2. One hundred points are earned for every enemy bullet absorbed.

3. Bonus points are awarded for a Chain Attack - the destruction of at least three consecutive enemies of the same color. Each successive three-ship chain that you destroy doubles your Chain Bonus. Bonus points begin at 100 points for the first Chain Attack and continue to double, up to a maximum of 25,600. Once the chain is broken (for instance, destroying two black ships, and then a white ship), your next Chain Attack bonus will begin again at 100 points.
Wat ikaruga info voor de fans

Offtopic, kan die suffe bedoening over die mailtjes nou eens afgelopen zijn? Je kan toch zelf wel af en toe je mail checken, daar heb je volgens mij dit forum echt niet bij nodig. Ik denk dat ik hier wel spreek voor meer mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

TheEvilCuber schreef op 14 April 2003 @ 23:34:
[...]

info over gamezero:

[...]

www.GameQube.nl
de verbeterde Zelda nu met zonder strepe =P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera! Net zelda binnengekregen, ziet er erg leuk uit (maar dat was al duidelijk) ga nu effe een stuk spelen, ben bang dat m'n schoolwerk maar even moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

jij hebt tog de strepe versie of nie =P

en ja Ikaruga ga ik hale want hij is phat koel =)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol ik ben benieuwt of ze dat wel gaan aanpassen voor de EU release.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 22:53:
hebben jullie dat filmpje van de hobbit al gezien? ziet er echt heel vet uit......

http://files.worthplaying...&d_op=viewdownload&cid=52
Jah hijs zeker heel vet :) kvind het een beetje Starfox achtig, die werelden zijn echt super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens goed kijken of ik die strepen kan vinden, tot nu toe nog niks van gezien namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 12:46:
Ik zal eens goed kijken of ik die strepen kan vinden, tot nu toe nog niks van gezien namelijk :)
Je moet ook wel heel goed kijken hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, nu heb ik overmorgen MP, maar dan is de hype al lang over, en ga ik niet samen met iedereen dolenthousiast kunnen vertellen hoe schitterend het er wel uitziet. :'(
En weet je wat tragisch is: Bij Zelda gaat dat ook het geval zijn. Ik ga die ook tweedehands kopen, want ik MOET gewoon geld genoeg hebben voor _/-\o_ Ikaruga _/-\o_ en _/-\o_ Enter the matrix _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Yes, en stond ineens geld op mijn rekening.. geen idee maar het staat er (toevallig net genog voor game :D) en dat hou ik dan maar vast voor Enter The Matrix! _/-\O_ tenzij die heel kut word ( <7 )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:08
Oeh... kheb net virtua striker 3 ver2002 gekocht voor 25 euro bij de FRS, enne het spel is best geinig om te spelen. Kvind t niet veel slechter dan de fifa reeks
Enige nadeel vind ik t commentaar en de geluidseffecten maar qua gameplay en graphics is het best een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Deddiekoel schreef op 14 April 2003 @ 23:28:
Is de wereld van TWW nou groter dan die van OOT of gelijk??

Ik vond wereld van MM eigenlijk maar klein.
Dus hopelijk is die van TWW lekker groot. >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, hij is niet groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nee kleiner denk ik...
vooral omdat het allemaal maar kleine eilandjes zijn, de rest is water...
volgende zelda game mogen ze van dat zee-gedoe afstappen wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm eind deze maand effe MP halen of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Phusebox schreef op 15 April 2003 @ 13:48:
nee kleiner denk ik...
vooral omdat het allemaal maar kleine eilandjes zijn, de rest is water...
volgende zelda game mogen ze van dat zee-gedoe afstappen wat mij betreft
Je kan toch op zee wel van die (geheime) eilanden vinden ofzo??
Of van die spellen doen.

Of is dat varen juist heel saai (duurt te lang)?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op 15 April 2003 @ 14:05:
[...]

Je kan toch op zee wel van die (geheime) eilanden vinden ofzo??
Of van die spellen doen.

Of is dat varen juist heel saai (duurt te lang)?
het duurt soms wel lang.. maar je komt vaak eilandjes en dergelijke tegen (tonnetjes met rupies :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja maar toch is het varen saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 15 April 2003 @ 14:11:
maar 30/60 (?) ovals rijden met nascar vind je niet saai ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phuse geld is overgemaakt. :) check je mail maar. :)

btw: jah dit is de laatste keer over mail. :P

[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 15-04-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het kader van mijn nintendo craze die langzaam uit de hand begint te lopen :D wil ik alle ngc spellen hebben die in uit miyamoto's garage komen rollen:

Gevraagd:
Super Mario Sunshine
Mario Party 4

Ruilen tegen THP3+geld of voor een lief prijsje.. met doosje en boekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt Ikaruga hier uit? Nu toch ongeveer?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens cubezone.nl 8 mei 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
even over dat met zijn 2'en ikaruga spelen das juist nog leuker :)

Je kan dan namelijk zelf wit zijn en alle witte kogels opvangen voor de gast die onder je zwart is.. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat maakt het best leuk omdat je dan samen heel intensief bezig bent. De een is de vijand aan het aarskicken de ander zorgt dat zijn "vriend" niet dood gaat :)

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vanitas schreef op 15 April 2003 @ 13:41:
[...]

Is de wereld van TWW nou groter dan die van OOT of gelijk??

Ik vond wereld van MM eigenlijk maar klein.
Dus hopelijk is die van TWW lekker groot. >:)
Wereld is zeker groot. Maar of hij groter is dan die van OoT? Dat durf ik niet te zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat er genoeg te beleven valt.
Het varen wordt wel snel saai als je van punt A naar punt B wilt gaan, maar daarvoor krijg je al snel een alternatief. Het rondvaren en ontdekken vind ik altijd wel leuk om tussendoor te gaan doen!

[ Voor 30% gewijzigd door Deddiekoel op 15-04-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 15 April 2003 @ 14:44:
[...]

Wereld is zeker groot. Maar of hij groter is dan die van OoT? Dat durf ik niet te zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat er genoeg te beleven valt.

[...]

Het varen wordt wel snel saai als je van punt A naar punt B wilt gaan, maar daarvoor krijg je al snel een alternatief. Het rondvaren en ontdekken vind ik altijd wel leuk om tussendoor te gaan doen!
Yep de wereld is idd groot maar op zee kun je natuurlijk niet zoveel doen als op land. :) Maar er valt idd genoeg te beleven, torens in het water, kleine eilandjes, stormpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 15 april 2003 @ 14:27:
[...]

Phuse geld is overgemaakt. :) check je mail maar. :)

btw: jah dit is de laatste keer over mail. :P
hehe ehm nog ff dit: de bestelling is gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 15 April 2003 @ 14:57:
[...]

hehe ehm nog ff dit: de bestelling is gedaan
mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Zojuist dus Eternal Darkness voor 25 euro bij FRS gehaald, en net ff een uurtje gespeeld. Echt werkelijk prachtig spel zeg! De sfeer, het verhaal geweldig, enorm meeslepend! En ook alleen al hoe de tutorial zegmaar is verwerkt in het spel zelf, heel goed gedaan. Dat voor 25 euro, wat ben ik toch blij dat ik een GC heb :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 14:38:
In het kader van mijn nintendo craze die langzaam uit de hand begint te lopen :D wil ik alle ngc spellen hebben die in uit miyamoto's garage komen rollen:

Gevraagd:
Super Mario Sunshine
Mario Party 4

Ruilen tegen THP3+geld of voor een lief prijsje.. met doosje en boekje
Misschien scheelt dit je wat geld en moeite: Mario Party 4 is door Hudson gemaakt, niet door meneer miyamoto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

StarTAC schreef op 15 april 2003 @ 15:32:
Zojuist dus Eternal Darkness voor 25 euro bij FRS gehaald, en net ff een uurtje gespeeld. Echt werkelijk prachtig spel zeg! De sfeer, het verhaal geweldig, enorm meeslepend! En ook alleen al hoe de tutorial zegmaar is verwerkt in het spel zelf, heel goed gedaan. Dat voor 25 euro, wat ben ik toch blij dat ik een GC heb :P
F*ck, dat spel wil ik ook ooit nog eens halen. Zal je zien dat binnenkort StarFox ook 25 euro wordt zodat ik die ook niet kan laten liggen... Misschien moet ik maar stoppen met m'n studie en full-time gaan gamen ofzo...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 15 april 2003 @ 16:02:
[...]

F*ck, dat spel wil ik ook ooit nog eens halen. Zal je zien dat binnenkort StarFox ook 25 euro wordt zodat ik die ook niet kan laten liggen... Misschien moet ik maar stoppen met m'n studie en full-time gaan gamen ofzo...
Mm jah zullen we dat doen mensen. Een full time gaming crew gaan oprichten. Verdient dat wat trouwens? :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik weet echt niet of ik nu WE6:FE moet kopen of niet... hmmph... dilemma

ik heb al Fifa 2003 en ISS2 (ok iss2 sucks, maar fifa is best ok)
argh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamespy.com/ed...il03/nintendo/index.shtml

heel verhaal op gamespy over de positie van Nintendo.
Wel helemaal lezen voor je met commentaar komt want het is niet zo negatief als het lijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Phusebox schreef op 15 April 2003 @ 16:41:

argh
Uhm....de meest brilliante spellen vind je niet goed (maakt niet uit hoor trouwens, ieder zijn mening) maar je twijfelt over we (=pes)? Kom op man, buiten de fok recensie ( :O ) heb ik nog nooit ergens gelezen dat een fifa spel beter was dan en pes. Daarnaast vinnik uiteraard zelf ook fifa helemaal niks, en pes geweldig. Maar ik kan me voorstellen dat je dat minder spannend vind dan de meningen van diverse vakbladen :)

dus WE/PES kopen? Doen doen doen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:08
Phusebox schreef op 15 April 2003 @ 16:41:

argh
* Glorix Jim heeft dezelfde dilemma helemaal omdat ik dan ook nog eens een freeloader erbij moet kopen en het dus een totaalpakketje wordt van ongeveer 90 a 100 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 15 april 2003 @ 16:02:
[...]

Te Koop:
Eternal Darkness

Oja, ik heb starfox gespeeld (geleend van een vriend, die ging een week op vakantie), en ik moet zeggen, het is echt zooo simpel. Ik had zoals anderen ook wel gezegd hebben bij 2/3 van de puzzels een deja vu gevoel, het zijn idd varianten op OOT/MM. Het spel kon me niet echt lang boeien...
Als je bij Zelda vastzat kon je tenminste side quests gaan doen. Hier niet. In OOT stond de volgorde van de tempels niet vast (laatste 2 waren inwisselbaar ;)), hier wel. Daarbij is het spel zo lineair als een liniaal. Sorry voor de cliché :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Glorix Jim schreef op 15 April 2003 @ 18:01:
[...]

* Glorix Jim heeft dezelfde dilemma helemaal omdat ik dan ook nog eens een freeloader erbij moet kopen en het dus een totaalpakketje wordt van ongeveer 90 a 100 euro :(
Ik heb zelf een playstation 2 voor pes moeten kopen (Freeloader bestond toen nog niet).....als je van voetbal houdt is het 't echt waard.

* Sagat ends WE plug :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 18:02:
[...]
Te Koop:
Eternal Darkness

Oja, ik heb starfox gespeeld (geleend van een vriend, die ging een week op vakantie), en ik moet zeggen, het is echt zooo simpel. Ik had zoals anderen ook wel gezegd hebben bij 2/3 van de puzzels een deja vu gevoel, het zijn idd varianten op OOT/MM. Het spel kon me niet echt lang boeien...
Als je bij Zelda vastzat kon je tenminste side quests gaan doen. Hier niet. In OOT stond de volgorde van de tempels niet vast (laatste 2 waren inwisselbaar ;)), hier wel. Daarbij is het spel zo lineair als een liniaal. Sorry voor de cliché :)
Ach, ben niet zo'n die-hard gamer, zelfs over de kortste spellen doe ik een eeuwigheid. Het schijnt bijvoorbeeld dat je Mario Sunshine in een weekendje uit kunt spelen, na ongeveer een maand zat ik op de helft geloof ik :P

Ow, en Eternal Darkness is nu 25 euro bij de FRS dus tenzij je daaronder gaat zitten haal ik em net zo lief daar :)

WE6 ga ik nu niet meer ophemelen, dat heb ik volgens mij al tig keer gedaan :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 15 April 2003 @ 18:18:
[...]

Ach, ben niet zo'n die-hard gamer, zelfs over de kortste spellen doe ik een eeuwigheid. Het schijnt bijvoorbeeld dat je Mario Sunshine in een weekendje uit kunt spelen, na ongeveer een maand zat ik op de helft geloof ik :P

Ow, en Eternal Darkness is nu 25 euro bij de FRS dus tenzij je daaronder gaat zitten haal ik em net zo lief daar :)

WE6 ga ik nu niet meer ophemelen, dat heb ik volgens mij al tig keer gedaan :)
Hehe, onder de 25... Nee dat vind ik net iets te laag hij heeft mij nog niet zo lang geleden 60 zuurverdiende euro's gekost. Misschien in de vakantie nog eens proberen.
En ik ben ook niet Die Hard hoor, ik deed over Mario ook een maand dacht, toen kon ik bij bowser komen, maar ik heb nog steeds niet alle shines hoor.
Als ik jou was zou ik Starfox wel eerst ff huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Ik ben vandaag maar weer eens verder gegaan met Starfox.. Zat op 80% en kwam maar niet verder toen.. vandaag opnieuw geprobeerd en alles ging van de eerste keer gelijk goed.. :) Ik heb het spel bijna rond.. net de laatste baas moet ik nog verslaan, maar dat heb ik nu zo'n half uur aan het proberen geweest en het lukte nog niet.. Waarschijnlijk van de kramp in m'n handen.. :P (degene die het al rondgespeeld hebben, weten vast wel wat ik bedoel.. :)) Morgen nog maar eens proberen en dan heb ik waarschijnlijk m'n eerste cube game volledig uitgespeeld! Mwuahaha.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UK charts

Rank This Week / Rank Last Week / Title / Publisher / Platforms
1 / 2 / Splinter Cell / Ubi Soft / PS2, PC, XB
2 / 1 / Championship Manager 4 / Eidos / PC
3 / 3 / The Sims / EA / PS2, XB, PC, GC
4 / * / PRIMAL / SCEE / PS2
5 / 4 / Devil May Cry 2 / Capcom / PS2
6 / 11 / FIFA 2003 / EA / PS2, XB, GBA, PS
7 / * / Freelancer / Microsoft / PC
8 / 8 / GTA: Vice City / Rockstar / PS2
9 / 7 / The Getaway / SCEE / PS2
10 / * / Tom Clancy's Ghost Recon / Ubi Soft / XB, PS2, PC, GC
11 / 5 / Metal Gear Solid 2: Substance / Konami / PS2, XB, PC
12 / 9 / Driving Test Success 2002/2003 / Focus / PC
13/ 6 / Zelda: A Link to the Past / Nintendo / GBA
14 / 13 / Lord of the Rings: Two Towers / EA / PS2, GBA, XB, GC
15 / * / Harry Potter and Chamber of Secrets / EA / PS2, GBA, PS, PC
16/ 12 / Rayman 3 / Ubi Soft / PS2, GBA, PC, GC
17 / 19 / Dancing Stage: Party Edition / Konami / PS
18 / * / Spider-Man: The Movie / Activision / PS2, XB, GBA
19/ * / Harry Potter and Philosopher's Stone / EA / PS, PC, GBA, GC
20 / 16 / Command & Conquer: Generals / EA / PC

Jeej, MP heeft er de volle 2 weken in gestaan :(

Ik kan mijn interesse nimeer tegenhouden,ik MOET weten wat het is!!!

waarom hebben die driehoekjes aan de rand van uw gamedoosjes soms een andere kleur??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 15 april 2003 @ 19:05:
Ik ben vandaag maar weer eens verder gegaan met Starfox.. Zat op 80% en kwam maar niet verder toen.. vandaag opnieuw geprobeerd en alles ging van de eerste keer gelijk goed.. :) Ik heb het spel bijna rond.. net de laatste baas moet ik nog verslaan, maar dat heb ik nu zo'n half uur aan het proberen geweest en het lukte nog niet.. Waarschijnlijk van de kramp in m'n handen.. :P (degene die het al rondgespeeld hebben, weten vast wel wat ik bedoel.. :)) Morgen nog maar eens proberen en dan heb ik waarschijnlijk m'n eerste cube game volledig uitgespeeld! Mwuahaha.. ;)
die game speelde ik ook als eerste uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 19:05:
UK charts

Rank This Week / Rank Last Week / Title / Publisher / Platforms
1 / 2 / Splinter Cell / Ubi Soft / PS2, PC, XB
2 / 1 / Championship Manager 4 / Eidos / PC
3 / 3 / The Sims / EA / PS2, XB, PC, GC
4 / * / PRIMAL / SCEE / PS2
5 / 4 / Devil May Cry 2 / Capcom / PS2
6 / 11 / FIFA 2003 / EA / PS2, XB, GBA, PS
7 / * / Freelancer / Microsoft / PC
8 / 8 / GTA: Vice City / Rockstar / PS2
9 / 7 / The Getaway / SCEE / PS2
10 / * / Tom Clancy's Ghost Recon / Ubi Soft / XB, PS2, PC, GC
11 / 5 / Metal Gear Solid 2: Substance / Konami / PS2, XB, PC
12 / 9 / Driving Test Success 2002/2003 / Focus / PC
13/ 6 / Zelda: A Link to the Past / Nintendo / GBA
14 / 13 / Lord of the Rings: Two Towers / EA / PS2, GBA, XB, GC
15 / * / Harry Potter and Chamber of Secrets / EA / PS2, GBA, PS, PC
16/ 12 / Rayman 3 / Ubi Soft / PS2, GBA, PC, GC
17 / 19 / Dancing Stage: Party Edition / Konami / PS
18 / * / Spider-Man: The Movie / Activision / PS2, XB, GBA
19/ * / Harry Potter and Philosopher's Stone / EA / PS, PC, GBA, GC
20 / 16 / Command & Conquer: Generals / EA / PC

Jeej, MP heeft er de volle 2 weken in gestaan :(

waarom hebben die driehoekjes aan de rand van uw gamedoosjes soms een andere kleur??
Damn :( Ach, die gekke britten weten niet wat ze doen. Kijk maar eens naar wat er op no. 19 staat :o Dat is dus deeltje 1 he :)

En over de hoekjes, tja dat zou ik ook wel eens willen weten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 19:05:

is al vaker besproken
de kleur is handig voor de mensen die in de opslagplaatsen werken
elke kleur representeert namelijk een andere talencombinatie van het drukwerk

[ Voor 55% gewijzigd door Phusebox op 15-04-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Sorry dat ik het zeg, maar moest de complete post van BlauweBeer nou echt nog 2 keer langs komen?

P.N.03 impressies @ Eurogamer.net:
As you can probably tell, we're very excited about P.N.03. We'd like to get our hands on some US code, for sure, just so we can find out what the story's about and why it's called Product Number 03. As for our thoughts on the Japanese release - it isn't startlingly original, but it can be dashingly beautiful, and as with all of our most recent hardcore gaming icons - ICO, Rez, etc - it's the composition - the subtle blend of gameplay styles and ideas - that fuels its strengths. We can see it getting panned in reviews for various reasons, and we'd certainly have to level some criticisms ourselves (not least of all at the occasional slowdown), but it's very hardcore, and very Capcom, and you should certainly keep an eye on it.
Hele verhaal

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hallo, misschien ietwat/heel offtopic, maar ik heb een irc channel aangemaakt op irc.tweakers.net, dit kan het slowchatten doen dalen :). Het channel is #nintendo en is bedoeld voor de NGC of de GBA-SP.

irc://irc.tweakers.net/nintendo

Als je niet weet hoe je op IRC komt moet je mIRC doenloaden en op de bovenstaande link klikken :).

Heb by the way toestemming van White dust voor dit spamberichtje, dus niet allemaal jullie irc channel gaan spammen nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Switch op 15-04-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 21:29
Phusebox schreef op 15 april 2003 @ 19:25:
[...]

is al vaker besproken
de kleur is handig voor de mensen die in de opslagplaatsen werken
elke kleur representeert namelijk een andere talencombinatie van het drukwerk
Yep
Blauw = nederlands
Groen = engels
oranje= ?? ( nooit gehad) :P

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

trouwens iemand die soul calibur 2 heeft?
Ik had dus op theparty, lan van afgelopen weekend, Soul calibur op de dreamcast gespeeld. Maar ik vond dat er zeg maar 2 verschillende soorten ventjes waren. Lompe en snelle zeg maar. De moves waren ook ongeveer gelijk.
Misschien heb ik het wel helemaal mis omdat ik er wat langer dan een half uur mee had moeten gamen, maar goed ik vond het vrij same-ish overkomen.

Kan iemand hier wat over zeggen mbt SC2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zelda: windwaker + bonusdisc komt in nederland in 1 dvd-box, om gesjoemel ermee te voorkomen zoals in de US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 15 April 2003 @ 22:26:
zelda: windwaker + bonusdisc komt in nederland in 1 dvd-box, om gesjoemel ermee te voorkomen zoals in de US
:( :|
nouw.. ik vond het juist zo mooi om 2 lose doosjes te hebben :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 12-09 15:52
TheEvilCuber schreef op 15 april 2003 @ 22:38:
[...]

:( :|
nouw.. ik vond het juist zo mooi om 2 lose doosjes te hebben :(
vraag ffe of iemand een hi-res scan wil maken. dan ffe kleuren laser opsnorren en printen maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Het is er dan toch eindelijk van gekomen..

* blakez heeft zojuist Star Fox Adventures uitgespeeld! :P

..en ik moet zeggen: Ik heb er echt elke seconde van genoten hoor.. Sommige zeggen dat 't vrij simpel en linear is, maar ik vond 't echt wel een RARE toppertje hoor! Zeer spijtig dat ze zijn overgestapt op de xdoos.. :( Maarja je kan ook niet alles hebben..

[ Voor 21% gewijzigd door blakez op 15-04-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 15 april 2003 @ 16:41:

argh
Ik heb ze ook beide en Winning Eleven is toch echt niet te vergelijken met Fifa 2003, zoveel meer gameplay en vrijheid. Als je Fifa nog regelmatig speelt dan zou ik niet meer twijfelen. Op mijn GBA SP na, de beste game related aankoop die ik gedaan heb. Ook mijn Nr 1 Cube game atm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 16:00:
[...]

Misschien scheelt dit je wat geld en moeite: Mario Party 4 is door Hudson gemaakt, niet door meneer miyamoto :)
wow.. |:( ongelooflijk

bedankt DAT SCHEELT :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vind trouwens tussen ISS2 en FIFA 2003 de eerste (ISS2) de betere game. Die game speelt gewoon lekkerder. Hoewel er genog op af te dingen valt brengt hij wel wat een voetbal game moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die kleuren :)

Blauw=nlds
Paars= duits/nlds
Oranje=Frans/nlds
groen= engels

Ik zat mezelf hier ook al de hele tijd af te vragen wat het betekende :P tot ik werd geholpen door wat bezoekers van m'n site :7

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 06:57:
Over die kleuren :)

Blauw=nlds
Paars= duits/nlds
Oranje=Frans/nlds
groen= engels

Ik zat mezelf hier ook al de hele tijd af te vragen wat het betekende :P tot ik werd geholpen door wat bezoekers van m'n site :7
volgens mij is blauw niet altijd nederlands maar gewoon de taal van het land waar het gemaakt word. :)

offtopic:
goeie morgen iedereen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wow damn hehehe eiiiiiiiiindelijk dat hoekjes mistery opgelost ! JeeJ..
Had het alleen nooit echt in die hoek gezocht th0'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

offtopic:
goeiemorgen idereen

Mei wordt zon dure maand bah geld nodig

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
goed nieuws voor schnumi en admiral: de spullen zijn verstuurd

slecht nieuws voor mij: ze zijn mijn spullen vergeten!!! :( :'(

dit is nou wat ik bedoel als ik zeg dat ik altijd pech heb

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 16-04-2003 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 17:18:
http://www.gamespy.com/ed...il03/nintendo/index.shtml

heel verhaal op gamespy over de positie van Nintendo.
Wel helemaal lezen voor je met commentaar komt want het is niet zo negatief als het lijkt :P
Ze geven Nintendo een waarschuwing dat ze hun GameCube meer populariteit moeten laten winnen want anders zullen ze imploderen als Sega of Atari. Game Developers Activision en THQ gaan niet meer mee met Nintendo vanwege de tegenvallende GameCube verkopen. En meer zullen misschien volgen. En wie of wat zullen de verkopen omhoog boosten als het Zelda-effect verdwijnt? Zelda, Metroid & Starfox worden allemaal in hetzelfde jaar uitgebracht terwijl ze van te voren maar 1 ster-character per jaar uitbrachten. Nintendo heeft een "kiddyimage" omdat er te weinig titels uitgekomen zijn die dat image bestrijden. Resident Evil en Eternal Darkness is gewoon niet genoeg.

Als ik het zo denk ik dat Nintendo in een benarde situatie zit waar ze zich maar gauw uit moeten werken.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 16 April 2003 @ 08:45:
goed nieuws voor schnumi en admiral: de spullen zijn verstuurd

slecht nieuws voor mij: ze zijn mijn spullen vergeten!!! :( :'(

dit is nou wat ik bedoel als ik zeg dat ik altijd pech heb
wow ik leef met je mee. ;( Dan kun je idd wel spreken van: ik heb altijd pech. :/
CaptainM schreef op 16 April 2003 @ 08:55:
[...]

Ze geven Nintendo een waarschuwing dat ze hun GameCube meer populariteit moeten laten winnen want anders zullen ze imploderen als Sega of Atari. Game Developers Activision en THQ gaan niet meer mee met Nintendo vanwege de tegenvallende GameCube verkopen. En meer zullen misschien volgen. En wie of wat zullen de verkopen omhoog boosten als het Zelda-effect verdwijnt? Zelda, Metroid & Starfox worden allemaal in hetzelfde jaar uitgebracht terwijl ze van te voren maar 1 ster-character per jaar uitbrachten. Nintendo heeft een "kiddyimage" omdat er te weinig titels uitgekomen zijn die dat image bestrijden. Resident Evil en Eternal Darkness is gewoon niet genoeg.

Als ik het zo denk ik dat Nintendo in een benarde situatie zit waar ze zich maar gauw uit moeten werken.
Wat ze dus concluderen is:

Nintendo moet meer geld gaan uitgeven aan haar imago anders dan is het na een tijdje ook afgelopen met Nintendo. Nintendo maakt altijd winst op haar console's maar het word steeds minder en minder door dat imago.

[ Voor 61% gewijzigd door schnumi op 16-04-2003 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 16 april 2003 @ 08:58:
[...]

wow ik leef met je mee. ;( Dan kun je idd wel spreken van: ik heb altijd pech. :/
tja ik heb mijn spullen nu ook maar gecanceld anders moest ik nog eens shipping betalen... nu maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg...
en geen WE6 en RGB kabel voor mij :( wat een k*tdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 16 April 2003 @ 09:00:
[...]

tja ik heb mijn spullen nu ook maar gecanceld anders moest ik nog eens shipping betalen... nu maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg...
en geen WE6 en RGB kabel voor mij :( wat een k*tdag
Maar phuse hoe zit het nu percies? Worden die kabels nu eerst naar jou toegestuurd of direct naar ons?

En komen er dan nog extra kosten bij of zit alles er al bij ingerekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 16 April 2003 @ 09:02:
[...]

Maar phuse hoe zit het nu percies? Worden die kabels nu eerst naar jou toegestuurd of direct naar ons?

En komen er dan nog extra kosten bij of zit alles er al bij ingerekent?
eerst naar mij toe dus... mag ik ze wel zien, maar zelf geen hebben... en dan stuur ik ze naar jullie... is al meegerekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 16 April 2003 @ 09:05:
[...]

eerst naar mij toe dus... mag ik ze wel zien, maar zelf geen hebben... en dan stuur ik ze naar jullie... is al meegerekend
Dat is dus zwaar klote. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

schnumi schreef op 16 April 2003 @ 08:58:

Wat ze dus concluderen is:

Nintendo moet meer geld gaan uitgeven aan haar imago anders dan is het na een tijdje ook afgelopen met Nintendo. Nintendo maakt altijd winst op haar console's maar het word steeds minder en minder door dat imago.
Ja maar de grote vraag is hoe ze dat willen gaan doen. Hun sterkste troeven Metroid Prime en Zelda worden heel binnekort gerealeasd. Wat gebeurd er daarna? Als Zelda en Metroid verleden tijd zijn? Dat is dus een probleem. Laten we maar nooit hopen dat Nintendo ten onder gaat zoals Sega want daarvoor is het een te mooi merk.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

CaptainM schreef op 16 April 2003 @ 09:11:
[...]

Ja maar de grote vraag is hoe ze dat willen gaan doen. Hun sterkste troeven Metroid Prime en Zelda worden heel binnekort gerealeasd. Wat gebeurd er daarna? Als Zelda en Metroid verleden tijd zijn? Dat is dus een probleem. Laten we maar nooit hopen dat Nintendo ten onder gaat zoals Sega want daarvoor is het een te mooi merk.
Mmm daarvoor is de bankrekening nog veel te vol. Nintendo komt denk ik nog wel met wat verrassingen op de E3 die zoals altijd eigenlijk gedomineert word door Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blauwebeer die charts geven een beetje vertekend beeld, het meerendeel van de lijst bestaal uit multiplatform spellen. En daarvan worden de verkoopcijfers gewoon opgeteld, tja dan is het niet zo lastig om hoog in de charts te komen. Het andere deel van de lijst wordt meerendeel bevolkt door pc en ps2 spellen, hmm hoe zou dat nou komen? Misschien door de "iets" grotere userbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
hebben jullie ook problemen met het open knopje op de cube?
ik moets altijd al een beetje frutslen voor dat hij weer goed zat.
Maar nu gaat dat niet meer :(

ps. weet iemand of ik meteen een nieuwe krijg als ik naar de v&d ga?

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Capibara schreef op 16 April 2003 @ 11:52:
hebben jullie ook problemen met het open knopje op de cube?
ik moets altijd al een beetje frutslen voor dat hij weer goed zat.
Maar nu gaat dat niet meer :(

ps. weet iemand of ik meteen een nieuwe krijg als ik naar de v&d ga?
ja je hebt 2 jaar garantie, en hij hoort een beetje schuin te zitten, dan gaat ie niet onder het hoekje zitten

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo of Europe beschouwd de release van The Legend of Zelda: The Wind Waker op 3 mei aanstaande duidelijk als cruciaal: het bedrijf pompt maar liefst €5 miljoen in de marketing van de game. Die €5 miljoen gaat hem vooral zitten in het adverteren via de televisie, in tijdschriften en via hun online site.
De televisie campagne in Nederland ziet er vooralsnog een beetje jammerlijk uit, Nintendo heeft er namelijk voor gekozen te gaan adverteren op Yor Kiddin, Fox Kids, Nickolodeon en tijdens het NPS kinderblok Zeppelin.
Nintendo’s website www.nintendo-europe.com voorziet in nieuws en reviews over de game, aangevuld met banners. Ook wordt een Flash-mail verstuurd naar de meer dan 250.000 leden van de site. Op de speciale microsite zal ook een grootse online-wedstrijd worden opgezet die deelnemers uitnodigt om creatief om te gaan met Zelda.

-Bij de lancering, zal The Legend of Zelda: The Wind Waker als limited edition worden verkocht met bonus-disc. Op deze disc bevinden zich twee complete extra spellen: het klassieke meesterwerk The Legend of Zelda: Ocarina of Time en het nooit eerder in Europa uitgebrachte The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest. -

Diegenen die dolgraag Zelda willen spelen en nog geen GameCube hebben kunnen zich uitleven op de Platinum GameCube die gebundeld komt met The Legend of Zelda: The Wind Waker. Deze bundel komt voor een verwachte prijs van €199, wat even duur is als een GameCube zonder spel op dit moment.
Bron: www.gamer.nl

Ik vind het persoonlijk jammer dat ze Zelda alleen bij deze kinderprogramma's promoten, lijkt me beter dat ze dit ook bij o.a. MTV gaan doen (net zoals Metroid Prime).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[...]

Ik denk niet dat dat zal gebeuren.
Ik las net nog een verhaaltje op gamespy dat ze nog iets van 5 billion(!!!) hebben.
Ze maken als enige nog winst op de hardware.
Nu moeten ze alleen gaan focussen op de publiciteit van de Cube, en dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, investeren ze €5 miljoen om hun kiddy imago alleen nog erger te maken.
WAY TO GO!! :X |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
[...]

Ja maar de grote vraag is hoe ze dat willen gaan doen. Hun sterkste troeven Metroid Prime en Zelda worden heel binnekort gerealeasd. Wat gebeurd er daarna?
Pokemon. die moet nog komen.... Ik denk dat binnen kort in Japan Pokemon moet komen. Dit jaar nog, misschien met de kerst.. anders zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hoop ook dat ze meer aan marketing gaan doen. De verlaging van de royalties is iig een goede stap. Verder komen er nog genoeg games aan die én goed zijn én niet kiddy. Als lichtend voorbeeld de Capcom 5. Ook de support van EA zal wel zijn vruchten achterlaten.

Nintendo moet bekender worden bij de grote massa. Het is nu gewoon SOny dat de klok slaat gevolgd door Microsoft. Stuk voor stuk namen die mensen kennen. Ik denk dat veel mensen bij Nintendo zoiets hebben van "bestaan die nog?".

Waar ze mee moeten beginnen is zorgen voor meer opvallende displays in winkels! Desnoods betalen ze bij om het te mogen want nu zie ik overal dat de GC games weggestopt staan achter de grote PS2 en Xbox kasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 16 April 2003 @ 13:44:
Nintendo moet bekender worden bij de grote massa. Het is nu gewoon SOny dat de klok slaat gevolgd door Microsoft. Stuk voor stuk namen die mensen kennen. Ik denk dat veel mensen bij Nintendo zoiets hebben van "bestaan die nog?".
Ik denk van niet hoor, met bekendheid is er volgens mij geen probleem. Nintendo is nog steeds ongelooflijk bekend, het probleem is het kiddy imago. Nintendo moet gewoon CONTINU een volwassen campagne voeren, non-stop. Op de telvisie met korte beelden van bijvoorbeeld MP, Resident Evil, thps4, timesplitters 2 en fifa.
Ook posters, continu Nintendo goodies sturen naar gameprogr's, reclame in tijdschriften, zo van die GC's in cinemacomplexen zetten, ...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Damn sux phuse! Maar een voordeeltje; misschien valt de rgb kabel tegen.. maar toch balen idd.
Zijn er eigenlijk al mensen die dit topic bezoeken die een ntsc rgb kabel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

admiral schreef op 16 April 2003 @ 15:03:
Damn sux phuse! Maar een voordeeltje; misschien valt de rgb kabel tegen.. maar toch balen idd.
Zijn er eigenlijk al mensen die dit topic bezoeken die een ntsc rgb kabel hebben?
Nee. Volgens mij heeft Elroy er zelf ooit eentje in elkaar proberen te flansen maar is dat toen mislukt. :)

Ik hoop trouwens niet dat de kwaliteit tegenvalt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
_/-\o_ Player's Choice _/-\o_

Ik wilde Luigi's mansion niet kopen omdat ie nogal kort was, maar voor 32 euro wordt het een stuk leuker natuurlijk :)

Is al bekend welke spellen nog meer player's choice gaan worden?

* Glitch hoopt op Rogue Leader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze die spullen vergeten zijn dan moeten ze die gewoon porto-vrij nasturen, is toch hun fout?

Ik zou er dan iig nooit meer iets bestellen, en ze dat ook duidelijk maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Hmm Pokemon nieuws

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/DinaDani/200304/small1050499980_0.jpg

http://www.gamer.nl/nieuws/17334

Lijkt me niet echt je van het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ik heb met zelda nog eens goed opgelet overal gevaren etc + inzoomen enz maar ik kan ze werkelijk niet ontdekken hoor. :?

Of ze zijn zo miniscuul maar ik zie ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De pokémon 'game' is wel grappig voor de addicts (lees japanners). Ik zie het als een soort van reverse connectivity. Waar normaal de GBA een uitbreiding biedt op de GC games is het nu andersom. Ik denk niet dat het wat voor mij is. Ik ben nog maar een Pokémon n00b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat pokemon is goedkoper als een losse memory card :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht al eerder gevraagd dan wel besproken maar heeft iemand Winning Eleven 6 final evolution al geprobeerd?
Is het goed te doen met de japanse tekst of is het een groot mistery als je moet kiezen?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.