Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 51765
goed man!Anoniem: 61283 schreef op 23 April 2003 @ 13:31:
http://www.nintendo.com/e32k3/mariokart_feat.html
de officiele site.
de game heet: Mario Kart: Double Dash!!
http://www.nintendo.com/e32k3/ is de E3 index maar dat was natuurlijk wel af te leiden uit vorig berichtje
Ook pikmin 2 info: Geen tijdslimiet meer! Dat klinkt erg goed
het is een modded rgb kabel... die is voor US/JAP cubes... daarmee krijg je dus RGB kwaliteit... kosten ong. 70 euro...Anoniem: 15682 schreef op 23 April 2003 @ 13:20:
[...]
Over welke kabel gaat het ? die van nintendo zelf ?
[afbeelding]
of hebben we het over een andere
want ik heb ook al kabels gezien met s-video uitgangen e.d.
dus iets meer info please over die kabels, want ik wil ook wel betere kwaliteit
ik ga volgende week nog bestellen bij die shop mocht je ook een kabel willen hebben mail me maar... check profiel voor mijn emailadres
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 15682
Dus niet voor PAL cubes neem ik aanPhusebox schreef op 23 april 2003 @ 13:48:
[...]
het is een modded rgb kabel... die is voor US/JAP cubes... daarmee krijg je dus RGB kwaliteit... kosten ong. 70 euro...
ik ga volgende week nog bestellen bij die shop mocht je ook een kabel willen hebben mail me maar... check profiel voor mijn emailadres
Mocht er zo'n kabel zijn voor PAL Cubes, weet je een goeie ?
btw mocht je msn hebben oid, mail dan ff naar m.bijl@home.nl

ik zag twee beren fout parkeren....
edit: gaat natuurlijk over Zelda, sorry
[ Voor 18% gewijzigd door Glitch op 23-04-2003 14:07 ]
Anoniem: 75177
Nee, ik heb bevestiging gekregen maar heb de rembours optie gebruikt.Glitch schreef op 23 april 2003 @ 14:07:
Degenen die bevestigd hebben gekregen van dimplus dat ie verzonden gaat worden, hadden jullie vooruit betaald?
edit: gaat natuurlijk over Zelda, sorry
Bij Pikmin 2 lijkt mij de multiplayer-feature cht geweldig trouwens
Is er trouwens al Zelda: The Wind Wakers muziek (MIDI's?) verkrijgbaar?
[ Voor 28% gewijzigd door Switch op 23-04-2003 14:18 ]
Anoniem: 42873
Fuck maat, dat spel ziet er onwaarschijnlijk goed uit.
Dat wordt een Must-Buy
Ik heb ook al tijden terug gereserveerd en laat 't spel ook onder rembours afleveren.. Maar heb nog geen mailtje gehad van dimension plus..Anoniem: 75177 schreef op 23 April 2003 @ 14:17:
[...]
Nee, ik heb bevestiging gekregen maar heb de rembours optie gebruikt.
Pikmin2 wordt weer een toppertje, 2 weken geleden voor 40€ deel 1 gekocht (don't start) en wat een subliem spel. 3 keer uitgespeeld en nu weer bezig, de coop mode zal ook wel weer menig uurtjes kosten. De tijdlimiet vind ik in deel 1 niet storend en zie het zelfs als iets noodzakelijks om het spel moeilijk te houden, benieuwd hoe ze dat oplossen als de "30 dagen" limiet weg is in deel 2.
RS3 coop mode...*faints* Gfx zien er vrij aardig uit, leuke bumpmapping in het plaatje met Chewbacca.
Over WE6, geniet er nou maar van dat je wat tegenstand hebt, als het spel enigzins is als ISSDeluxe en ISS64 dan zal de tegenstand nihil zijn als je eenmaal het spel onder de knie hebt. En tsja de World League winnen met 2 gelijke spelen in ruim 40 wedstrijden is ook een beetje saai. Nou maar hopen dat Konami een leuke verassing voor ons heeft op E3 voor een europese release van dit pareltje, ISS3 is namelijk niet echt waar het van moet komen als ik de berichten hoor "_
You look like I need a drink.
-----------------------
Mario
Luigi
Peach
Daisy
Baby Mario
Baby Luigi
Yoshi
Birdo
Wario
Waluigi
Donkey Kong
Diddy Kong
Bowser
Baby Bowser
Koopa Troopa
Koopa Paratroopa
-----------------------
gamer.nl meldt daarbij nog het volgende: "Opvallend is dat Toad mist in het lijstje standaard karakters. De mogelijkheid bestaat nog wel dat de vrolijke paddestoel zijn opwachting maakt als geheim karakter."
Ik ben benieuwd!
[ Voor 15% gewijzigd door blakez op 23-04-2003 14:43 ]
Anoniem: 51617
probeer nogmaals vandaag.. deze week reageren ze erg snel (lees: dezelfde dag nog mail als je vroeg mailed dan)blakez schreef op 23 April 2003 @ 14:24:
[...]
Ik heb ook al tijden terug gereserveerd en laat 't spel ook onder rembours afleveren.. Maar heb nog geen mailtje gehad van dimension plus..Tijdje terug ook al eens een mailtje gestuurd, maar daar had ik ook niks op terug gekregen.. Wanneer heb je Zelda gepre-ordered gnauw?
we share she same thing. Om het afschuwelijk te noemen weer niet maar GC kan zeker beter!kaspur schreef op 23 April 2003 @ 14:00:
Ben ik de enige die de mario kart screens echt afschuwelijk vindik had gehoop dat het er wat meer zou uitzien als dat uberkorte filmpje van e3 van een jaar of 2 geleden ipv van al deze gekke karretjes.
het lijst klopt als het goed is. eerdere link naar de officieele nintendo mario kart site gaf ook deze characters aanSwitch schreef op 23 April 2003 @ 14:43:
Gamer.nl speculeert mij teveel, ik wacht liever op officieel nieuws of desnoods nieuws van Cubezone!
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 23-04-2003 14:45 ]
Anoniem: 60967
Bron please!Door rajackar - Wednesday 23 April 2003 13:37
het schijnt dattie 30 juni al uitkomt
En de exacte data van RSIII en pikmin 2
Ah mooi, kheb et geld al overgemaakt dus zal wel goed komenAnoniem: 75177 schreef op 23 April 2003 @ 14:17:
[...]
Nee, ik heb bevestiging gekregen maar heb de rembours optie gebruikt.
Anoniem: 75177
Ben alleen benieuwd wanneer die bezorgd gaat worden. ik Hoop voor zaterdag want anders ben ik er niet als de pakketdienst voor de deur staat
Ik heb zojuist ff een mailtje gestuurd naar dimension plus, dus hoop in de loop van de dag wel wat terug te krijgen.. ik dacht trouwens dat ik rond februari/maart had besteld..Anoniem: 75177 schreef op 23 april 2003 @ 14:48:
Ik heb mijn pre-order van Zelda al op 16 jan gemaakt![]()
![]()
Ben alleen benieuwd wanneer die bezorgd gaat worden. ik Hoop voor zaterdag want anders ben ik er niet als de pakketdienst voor de deur staat
't is niet echt nuttig, maar toch best wel overzichtelijk en leuk om te hebben natuurlijk..Anoniem: 75177 schreef op 23 april 2003 @ 14:50:
Gaat er iemand eigenlijk het hintboek bestellen ?
Lijkt me namelijk niet echt nuttig als je gamesfaq.com al hebt
[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 23-04-2003 14:55 ]
Mocht je toch nog vast komen te zitten kunnen we je hier altijd wel wat hints geven
Anoniem: 44068
http://www.beyond3d.com/f...topic.php?t=5480&start=20
Anoniem: 44947
Bart Smit hier twee dorpen verderop kennende hebben ze hem dus niet op 3 mei... bij de release van Metroid Prime hadden ze hem twee dagen later nog niet, keek ze op een lijstje "o hij is afgelopen week uitgekomen? Nee, dan krijgen we hem aanstaande vrijdag wel met de bestelling denk ik, en anders een week later"...Beste Bart Smit klant,
Het is bijna zover: de release van het absolute topspel voor de Nintendo Gamecube, Zelda the Windwaker, komt eraan. De datum staat op 3 mei, de 1e verjaardag van de Gamecube, en jij hebt dit spel met extra bonusdisc bij bartsmit.com gereserveerd.
Zodra Zelda bij ons op voorraad is gekomen, ontvang je een e-mail met de mogelijkheid het spel direct te bestellen. Vanaf nu kun je dit bericht ook via SMS ontvangen!
Indien je een SMS met de bestelinformatie wilt ontvangen, stuur dan deze mail terug naar de afzender (reply) met het 06-nummer van je mobiele telefoon. Wij zorgen er dan voor dat je, zodra Zelda op voorraad is gekomen, een SMS bericht ontvangt op je GSM. Je kunt het spel dan direct bestellen via www.bartsmit.com of bellen naar onze bel & bestellijn 0900-0599 ( 0,20 c.p.m). Je bent er dan zeker van dat je als eerste in Nederland met Zelda kan spelen!
(Uiteindelijk dus maar in een grote stad bij de e-plaza gekocht. )
Anoniem: 17526
Dit spel wordt gewoon de natte droom van elke Starwars fan!!!Anoniem: 44068 schreef op 23 April 2003 @ 16:02:
Op het Beyond3d forum staan nog wat meer RS3 plaatjes, ziet er wel gelikt uit.
Anoniem: 51617
Anoniem: 44068 schreef op 23 April 2003 @ 16:02:
Op het Beyond3d forum staan nog wat meer RS3 plaatjes, ziet er wel gelikt uit.
zooooooo vet. Vond deel 1 al rulen. Deze gaat het echt zwaar maken. Kijk hoe luke erbij loop naast die AT-AT's "poot"
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 23-04-2003 16:19 ]
Kijk bijvoorbeeld naar Microsoft, ze komen net de dag voor Zelda uitkomt met de limited edition Xbox (die groen-doorzichtige), duidelijk een reactie op Zelda.
Grab shell dude!
Ja, in de EGM van deze maand staat dat ze RS3 totaal hebben gemaakt voor de cube. Als ze een spel voor een andere console zouden moeten maken zouden ze van voren af aan moeten beginnen. Maar reken maar dat ze veel geld van Nintendo krijgen....Door jOzh - Wednesday 23 April 2003 16:25
Wordt RS3 weer een Cube-Exclusive? Want daar moet Nintendo het echt van hebben nu, spellen waar ze de concurrenten de ogen mee uit kunnen steken.
Kijk bijvoorbeeld naar Microsoft, ze komen net de dag voor Zelda uitkomt met de limited edition Xbox (die groen-doorzichtige), duidelijk een reactie op Zelda.
pics zijn egt om te kwijlenStar Wars Rogue Squadron 3
Dat ziet er beter uit dan verwacht. Maybe tog wel een leuke spel! Wanneer komt ie nou dan?Mario Kart: Double Dash info
Jeuj! Pikmin ][ gaat dik rulen man! Zo'n co-op mode is egt bruut! Maar hoe moet ik me dat nou gaan voorstellen? Kan je dan ook tegen elkaar? SC:BW taferelenPikmin ][
Dat jij je vingers zou houdt dat doe ik ook is egt wel veel fijner, hard tp admit it but once again D3 is right!@D3controller vinger stand
Als ik thuis ben zal ik ff kijken, OK? Dan mail ik je zowiezow terug.Anoniem: 19566 schreef op 22 april 2003 @ 22:44:Je hebt mail
This is the Way.
mario kart ziet er cool uit, heb wel zin om met baby mario te gaan spelen =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ik denk splitscreen, kan je apart Pikmin's harvesten en dan je vriend duwen en zeggen dat ze moeten meeten op spaceship oid, misschien wordt het van af daar weer een groot scherm?HIValicious schreef op 23 april 2003 @ 16:46:
[...]
Jeuj! Pikmin ][ gaat dik rulen man! Zo'n co-op mode is egt bruut! Maar hoe moet ik me dat nou gaan voorstellen? Kan je dan ook tegen elkaar? SC:BW taferelen
[ Voor 11% gewijzigd door Switch op 23-04-2003 16:53 ]
Mario Kart wordt door EAD gemaakt lijkt me? Lijkt een carbon copy van SMS kwa graphics. 2 spelers in 1 kart zal wel dolle pret worden
RSIII klinkt erg goed. Gelukkig is het niet alleen een grafische update met nieuwe vliegmissies maar echt vernieuwend. Hier het volledige EGM artikel over RSIII (waar die nieuwe scans uit komen)
LOL beste post van dit topicDeddiekoel schreef op 23 April 2003 @ 11:07:
EN weer een paar screens waar mensen op zitten te wachten denk ik...
Klik hier
Tja moet je het niet in je eentje spelen heVanitas schreef op 23 April 2003 @ 11:43:
Ik snap niet wat jullie nou leuk vinden aan Mario Kart.
Ik heb het wel eens gespeeld maar het kan me helemaal niet boeien.
En dat kwam ook door de klote graphics op de N64, maar de gameplay boeide me ook niks.
Ok, maar bij bijv. Zelda is het superhandigyamAUchi schreef op 23 April 2003 @ 16:50:
we waren volgens mij aan het monkey tennisen, dan heb je heel die z knop niet nodig ! dus dan hoef je je vingers ook niet zo te houden =P
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 23844
Zeker een mooie dagD³ schreef op 23 April 2003 @ 16:56:
Allemachtig. Half-Life 2 screens, RSIII screens en nu Mario Kart screens. * Anoniem: 23844 's brein smelt.
Mario Kart wordt door EAD gemaakt lijkt me? Lijkt een carbon copy van SMS kwa graphics. 2 spelers in 1 kart zal wel dolle pret wordenDie karretjes zijn echter foeilelijk zeg, woei
Zijn ook niet echt karts
Hoop dat het alleen een aesthetische verandering is en we geen compleet andere besturing/handling krijgen.
Die connectie met SMS kan wel kloppen. Er zit zelfs een Sunshine level in.

En die karts (lijken nu meer op buggies) zien er strak uit. Iedereen heeft nu tenminste een unieke kart. Trouwens, je bent de Pikmin 2 screenshots vergeten te vermelden
Ik denk dat ik mijn oude RL maar ga verkopen aangezien alle levels (ook bonuslevels) speelbaar zijn in RS3. Inclusief COOP! W00t!RSIII klinkt erg goed. Gelukkig is het niet alleen een grafische update met nieuwe vliegmissies maar echt vernieuwend. Hier het volledige EGM artikel over RSIII (waar die nieuwe scans uit komen)Complete co-op versie van Rogue Leader included
• Nieuwsupdate (wordt nog upgedate)
• Namco heeft Spawn voor GC, XBOX, PS2 aangekondigd:
PS2 screenshots:

• Nintendo heeft haar E3 site voor 2003 geopend
We kunnen oa deze games verwachten:

Zo te zien zijn er twee nieuwe Pikmin soorten bijgekomen. De dikke paarse en de freaky witte met rode ogen

We kunnen oa deze veelbelovende games verwachten van de third party's:
Sonic Hero
Virtua Fighter Quest
Billy Hatcher
Metal Gear Solid GC
Viewtiful Joe
Killer 7
Resident Evil 4
Dead Phoenix
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Tales of Symphonia
Star Wars: Rebel Strike
En nog veel meer! Deze E3 kan nu al niet meer tegenvallen als ik deze zeer sterke line-up zo bekijk
Let the hype begin!The Electronic Entertainment Expo is not just a trade show, it's one of the most exciting times of the year for the video game industry. This year, the E3 Expo is being held May 14-16, 2003 at the Los Angeles Convention Center in Los Angeles, California.
This year, Nintendo is making some huge announcements for Nintendo GameCube, Game Boy Advance and more. Many of the year's most anticipated titles are playable in Nintendo's booth, along with some cool surprises which you can learn about by exploring Nintendo's E3 Expo website.
With web cams, screen shots and video, Nintendo's E3 website is the next-best-thing to being there!
----------------------------------------------------------------------------------
As Nintendo gears up for the 2003 E3 Expo in Los Angeles, the industry's leading third-party publishers are lining up to show their support for Nintendo GameCube. In addition to Nintendo's own first-party titles, Nintendo's booth at the annual trade show will feature more than 35 additional titles from companies licensed to produce games for Nintendo GameCube.
With mega-hits like Metroid Prime and The Legend of Zelda: The Wind Waker already exclusively available for Nintendo GameCube, Nintendo is riding a wave of momentum as the show approaches. Industry leaders such as Electronic Arts, Sega, Capcom, Activision, Gotham Games and many more will be showcasing their upcoming Nintendo GameCube games at the 2003 E3 Expo.
If you're not lucky enough to attend the show in Los Angeles, be sure to explore this site to check out the incredible line-up of Nintendo GameCube games on the horizon
F-zero nieuwsupdate:
Waarschijnlijk om het gebruik van F-ZERO Arcade te stimuleren maar veel hebben wij hier niet aan omdat de arcade kast toch niet in Europe komt (laat staan in Nederland).You'd better be ready to race for the long haul with 20 courses and over 30 pilots to choose from! When you use a Memory Card with F-Zero Arcade, you can transfer new pilots or machine parts that you can use for customization on your Nintendo GameCube. You can even race your home-built machine in the arcade!
GC release list update:
03.05.03 - The Legend of Zelda: The Wind Waker
Ende Juni 2003 - Wario World
03.06.03 - Nintendo GameCube Game Boy Player
3./4. Quartal 2003 - Fzero, Mario Gold, 1080 Avalanche, Mario Kart
2003 - Pikmin 2
• Sega zal eind mei bekend maken met wie ze gaan fuseren (Sammy of Namco I guess)
• Nihon Kezei Shimbun (wie?) zegt dat Capcom op zoek is naar een partner om mee te fuseren (Sega?
• Altijd al willen weten of Tingle gay is? EGM heeft deze vraag aan Eiji Aonuma (het brein achter Zelda:TWW) gesteld: Zie hier het antwoord:
EGM: Speaking of the GBA link-up, what's the deal with that guy Tingle? Is he gay?
EA: [Laughs] He's not really gay. He's just a 35-year-old man who, for whatever reason, seems to think he's a fairy. On our team, we have a lot of guys over 30 who still seem to think that they're children [laughs].

• Eerste Enter the Matrix impressies (ps2):
[url=klikkerdeklik]http://www.eurogamer.net/content/fi_enterthematrix_ps2[/url]
Ze zijn redelijk positief dus waarschijnlijk zal het geen flop worden zoals 99% van alle film naar spel conversies. Gelukkig maar
• Welke games kunnen we nog verwachten in de nabije toekomst op de GC?
1080 Avalanche
Animal Crossing 2
Baiten Kaos
Billy Hatcher and the Giant Egg
Conflict: Desert Storm II
Dead Phoenix
Donkey Kong GC
Donkey Kong Racing
Enter the Matrix
Final Fantasy: Crystal Chronicles
F-Zero GC
Ghouls 'N Ghosts Online
Giftpia
Harvest Moon: A Wonderful Life
Killer 7
Kirby's Air Ride
Lost Kingdoms II
Mario 128
Mario Golf
Mario Kart
Mario Tennis
Medal of Honor: Rising Sun
Mega Man Network Transmission
Metal Gear: Twin Snake
Metroid Prime 2
Nintendo Puzzle Collection
Pikmin 2
Pokémon
Product Number 3 (P.N.03)
Resident Evil Code: Veronica Complete
Resident Evil 4
Sonic Adventure DX
Sonic Hero
Soul Calibur II
Star Fox Armada
StarCraft: Ghost
Star Wars Rogue Squadron III
Tales of Symphonia
Teenage Mutant Ninja Turtles
Too Human
True Crime: Streets of LA
Viewtiful Joe
Virtua Fighter Quest
Wario World
Wrestlemania XIX
Yoshi GC Game
Genoeg keus lijkt me

De doos van Sonic DX
• Die lijst met speelbare characters die hierboven ergens staat is correct (voor de twijfelaars onder ons). Extra characters zijn niet uitgesloten (toad, dixie kong etc..).
• EGM Rogue Squadron SCANS

grote versie

Met 4 mensen tegelijk spelen. 0wn4g3!
En nu vind ik het wel genoeg.. Have fun ermee.
[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 23-04-2003 17:54 ]
Anoniem: 34169
Komt nog eens bij dat het er zo kut uitziet ja en ik vind gameplay wel belangrijker maar het oog en vooral de pers willen ook wat
Stel nintendo had het niet veranderd, dan is het gewoon hetzelfde wat EA altijd doet. Maar verbeteringen en uitbrengen maar. Wees blij dat ze proberen innovatief te zijn. sjees.
Daar komt bij dat je het niet eens gespeeld heb, LAAT STAAN bewegende beelden van gezien hebt. Alleen de screens zien er al best goed uit, wat wil je nog meer. Denk ook eens aan de technische limitaties die je hebt.
De pers heeft tWW ook heel veel aandacht gegeven en dan vooral POSITIEVE aandacht, dus dat slaat ook nergens op.
HuhAnoniem: 60967 schreef op 23 April 2003 @ 17:42:
lol ik had het kunnen verwachten. Nintendo komt met veranderingen en ze worden afgezeken.
Stel nintendo had het niet veranderd, dan is het gewoon hetzelfde wat EA altijd doet. Maar verbeteringen en uitbrengen maar. Wees blij dat ze proberen innovatief te zijn. sjees.
Daar komt bij dat je het niet eens gespeeld heb, LAAT STAAN bewegende beelden van gezien hebt. Alleen de screens zien er al best goed uit, wat wil je nog meer. Denk ook eens aan de technische limitaties die je hebt.
De pers heeft tWW ook heel veel aandacht gegeven en dan vooral POSITIEVE aandacht, dus dat slaat ook nergens op.
Verzin iets nieuws ipv gewoon de texture van die karts te veranderen... Dat is niet innovatief maar nep ik ben echt in Nintendo teleurgesteld met deze move en dat is nog nooit eerder gebeurd.
edit:
Maar damn we praten helemaal langs de megapost van ds heen, laten we die jongen ook wat aandacht geven
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 23-04-2003 17:57 ]
Ik neem toch aan dat je hier de bakjes bedoelt waar ze inzitten.Door JanMaster - Wednesday 23 April 2003 17:37
Gadverdamme het heet godverdomme toch mario KART waarom proppen ze bij Nintendo dan al die gozers in van die lelijke dingen bahbah en nog eens bah dit kan ik dus echt niet geloven.
Heb jij ooit wel eens een kart spel gespeeld waarbij er meerdere mensen in 1 kart zaten? Ik niet.. En volgens mij mag je dan zoiets best wel nieuw noemen, of niet soms. Ik vind gewoon dat je nogal snel teleurgesteld bent. Ben benieuwd wat je van de eerste wind waker filmpjes vond dan.
Zal ik je daar eens een eerlijk antwoord op geven? Die vond ik geweldig. Ik geil namelijk op Cell Shaded GraphicsAnoniem: 60967 schreef op 23 april 2003 @ 17:52:
[...]
Ik neem toch aan dat je hier de bakjes bedoelt waar ze inzitten.
Heb jij ooit wel eens een kart spel gespeeld waarbij er meerdere mensen in 1 kart zaten? Ik niet.. En volgens mij mag je dan zoiets best wel nieuw noemen, of niet soms. Ik vind gewoon dat je nogal snel teleurgesteld bent. Ben benieuwd wat je van de eerste wind waker filmpjes vond dan.
Ik ben inmiddels wel wat bedaard zul je wel merken

Oja hier is nog wat nieuws over het plot van Warioworld, van Nintendo's E3 site:
Vrij innovatief plot, en ik heb er ook niks op tegenWario finally built his castle, and he's so happy that he just can’t stop smiling. What he doesn’t realize is that hidden among his treasures is a strange black jewel with an awful ability—it can turn gems into monsters! With Wario blissfully ignorant on his throne, the jewel transforms his treasure trove and opens a doorway to a mysterious parallel world. In the ensuing chaos, Wario gets yanked through the doorway...but he's not fazed. He's focused on one thing—getting his loot back. Get pumped for a rolling good time as Wario uses pile drivers, head butts, and a variety of over-the-top fighting moves to battle an endless tide of weird and wild enemies. You'll have to use your head to solve puzzles as you navigate enormous areas and try to find every last one of Wario's lost treasures. Let the brawling begin!
Grab shell dude!
Hoezo? voor mij is het duidelijk, Nintendo zet z'n characters neer als infantiele debielen die racen in kinderwagens en holle boomstammen...jOzh schreef op 23 April 2003 @ 17:57:
Jep, ben het eens met -vliegtuig-, iedereen loopt te janken op de graphics van de (!)eerste(!) screenshots die we zien van MK, doet me erg denken aan de stortvloed van kritiek op de eerste Zelda en Super Mario Sunshine plaatjes. Wacht nou maar gewoon op de eerste ingame filmpjes.
Trouwens, over de tijdslimiet in Pikmin: Er gaat nog wel steeds een dag voorbij zo te zien, ik zie althans de zonnemeter nog steeds staan. Wat is er trouwens zo bijzonder aan die screens? Je ziet niets nieuws en de graphics zijn ook nog steeds hetzelfde
Behalve dan dat je 2 olimar's ziet...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 23-04-2003 18:01 ]
Dat past toch precies in de hele "Nintendo Wereld"Anoniem: 34169 schreef op 23 april 2003 @ 18:01:
[...]
Hoezo? voor mij is het duidelijk, Nintendo zet z'n characters neer als infantiele debielen die racen in kinderwagens en holle boomstammen...
Grab shell dude!
Die mario is een rechtstreekse model uit SMS, dus mario is daar ook een infantiele debiel, hmm okee. Heb je wel eens bedacht dat het spel wel eens leuk zou kunnen zijn om te spelen, je kan het je misschien niet voorstellen maar het zou zo kunnen zijn!Hoezo? voor mij is het duidelijk, Nintendo zet z'n characters neer als infantiele debielen die racen in kinderwagens en holle boomstammen...
De graphics van pikmin2 zijn wel een stuk duidelijk, ook zie ik wat veranderingen aan de interface (dpad daar links??) en 2 nieuwe pikmin soorten (wat een hele reeks aan nieuwe puzzels kan creeëren). Voorderest zullen er wel nieuwe omgevingen inzitten (zijn er al een paar te zien) en nieuwe tegenstanders. Dat over dat tijdslimiet, tja als ze het op de officiele nintendo site neerzetten zal het toch wel zo zijn
OMG misschien een bijzonder nutteloze reply dit maar: Stel je niet zo aan.Anoniem: 34169 schreef op 23 April 2003 @ 17:37:
Gadverdamme het heet godverdomme toch mario KART waarom proppen ze bij Nintendo dan al die gozers in van die lelijke dingen bahbah en nog eens bah dit kan ik dus echt niet geloven. Ik hoop echt dat dit een (slechte) grap is want dit is natuurlijk helemaal niet leuk bah gadverdamme![]()
![]()
Komt nog eens bij dat het er zo kut uitziet ja en ik vind gameplay wel belangrijker maar het oog en vooral de pers willen ook wat![]()
![]()
Nee, je leest niet goed. Ze zetten ze neer als infantiele debielen door ze in zeepkisten, kinderwagens en boodschappenkarren te laten rijden. Het kan best leuk spelen maar zoals ik al zei, het oog wil ook wat.Anoniem: 60967 schreef op 23 April 2003 @ 18:10:
[...]
Die mario is een rechtstreekse model uit SMS, dus mario is daar ook een infantiele debiel, hmm okee. Heb je wel eens bedacht dat het spel wel eens leuk zou kunnen zijn om te spelen, je kan het je misschien niet voorstellen maar het zou zo kunnen zijn!
De graphics van pikmin2 zijn wel een stuk duidelijk, ook zie ik wat veranderingen aan de interface (dpad daar links??) en 2 nieuwe pikmin soorten (wat een hele reeks aan nieuwe puzzels kan creeëren). Voorderest zullen er wel nieuwe omgevingen inzitten (zijn er al een paar te zien) en nieuwe tegenstanders. Dat over dat tijdslimiet, tja als ze het op de officiele nintendo site neerzetten zal het toch wel zo zijn
Je ziet in die screens van Pikmin 2 idd wel iets nieuws maar het is voor mij te weinig om helemaal uit m'n dak te gaan en de vlag uit te hangen, zoals sommigen hier doen. Nieuwe soorten Pikmin was wel te verwachten trouwens.
Op jOhz z'n post ga ik niet eens reageren.
Idd je post draagt echt bijzonder veel bij aan deze discussieThunder schreef op 23 April 2003 @ 18:16:
[...]
OMG misschien een bijzonder nutteloze reply dit maar: Stel je niet zo aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 23-04-2003 18:19 ]
Wat is daar nou mis mee... Luigi loopt met een stofzuiger op z'n rug door een spookhuis in Luigi's Mansion, Mario ruimt verf op met een "waterpistool" op z'n rug in SMS, de hele mario crew speelt op een soort ganzenbord in Mario Party, maar als ze in een zeepkist gaan zitten is het ineens debiel...Anoniem: 34169 schreef op 23 april 2003 @ 18:17:
[...]
Nee, je leest niet goed. Ze zetten ze neer als infantiele debielen door ze in zeepkisten, kinderwagens en boodschappenkarren te laten rijden. Het kan best leuk spelen maar zoals ik al zei, het oog wil ook wat.
Wie?Op jOhz z'n post ga ik niet eens reageren.
[ Voor 14% gewijzigd door jOzh op 23-04-2003 18:45 ]
Grab shell dude!
ITT tot jouw goed beargumenteerde kritiek op een paar vage screenshots natuurlijkAnoniem: 34169 schreef op 23 April 2003 @ 18:17:
[...]
Idd je post draagt echt bijzonder veel bij aan deze discussie
Om déze post nog wel enigszins nuttig te maken:
Nintendo kwam vandaag met de officiële aankondiging van Wario World, de game waar al vele geruchten over rondzwierven, maar die nooit bevestigt waren. Nu is het echter zover, en kunnen we ook de developer van Wario World meedelen. Dit zal Treasure worden, bekend van de shooter Ikaruga.
vooral het dikgedrukte stukje lijkt me echt cool.. die gba linkup betekent imo toch wel veel in games tegenwoordig.Nintendo of America heeft gelijk maar de naam van de nieuwe Mario Kart vrijgegeven: Mario Kart: Double Dash. Double Dash slaat waarschijnlijk op de persoon die achterop de kart zit, je werkt als het ware samen. Hoe dit verloopt is nog niet geheel en al duidelijk, geruchten zijn er wel.
Zo wordt beweerd dat het figuur achterop bestuurd kan worden door de Gameboy Advance. Anderen beweren dat dit gebeurd door middel van de C-stick.
bijna alle nieuwe spellen gebruiken wel een vorm van link up. (zelda, mario kart, sonic ,Splinter cell, Rayman 3, Phantasy star
vooral in Splinter cell is het ding perfect, omdat je dan een plattegrond ziet en weet waar enemy's zijn.
Alsof je zelf Sam fisher bent met een PDA (GBA) bent die checkt waar zijn enemy's zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Collaborator op 23-04-2003 19:04 ]
This space is occupied
wat is er on-mario-kart aan die screens ? de stijl van de graphics is nog steeds zoals ie altijd is geweest, grappige bob-ombs alleen dan in 3d .. etc. etc.
ze zitten met zijn 2'en in een kart .. kan toch leuk zijn ? vind het eigenlijk wel logisch, want hoe kon je nou midden in de bocht in je eentje een rood schild weggooien ! had je toch beide handen aan het stuur nodig !
en dan de 'infantiele debielen' karretjes waar ze in rijden, hebben we eindelijk is andere kart models per ventje, wordt er weer op gezeken ..
mario kart heeft altijd zo'n stijl gehad, en ben best wel blij dat het spel niet op die screens die we eerder zagen lijkt, maar dat ze de stijl gewoon zo houden.
Als het nou ook gewoon zo speelt als op de SNES, dan ben ik een blij man, en ga ik ERG .. en dan ook HEEL ERG veel plezier beleven aan MK:DD =)
de rest w8 maar op ULTRAREALISTIC CYBERKART PRO
Een verplichte GBA link-up optie lijkt me trouwens niet het meest ideale, want dan wordt eventuele aanschaf van een GBA bijna verplicht voor het spelen van Mario Kart. Misschien dat bijrijder eventueel ook AI gestuurd wordt ?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 55194
Om eerlijk te zijn vind ik mario kart dus niet uitzien. Sorry hoor dat ik het zeg. De gameplay zal zekers weten goed komen met nintendo. Want nintendo blijft gewoon de koning der gameplay (die discussie wat ik eerder had met jullie ging dus over nintendo en hun strategie met de gamecube etc. en niet over nintendo spellen laat dat wel even duidelijk zijn, ik heb nog steeds mijn nintendo gamecube voor de nintendo spellen!!!!!!! Want ik kan niet wachten op zelda en op mario 128 kijk ik erg op vooruit).
iig vind ik het idee van de gc/gba link up wel leuk voor mario kart. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets nuttigs heb gezien met de gc/gba link up. Iets waar je dus echt aan heb. En hopelijk zal nintendo wel slim genoeg zijn om niet alleen met je gba je bijrijder te kunnen laten besturen want niet iedereen heeft een gba en dat zal wel dom zijn als ze hun laten vallen.
Maar iig zal er wel leuke/verse gameplay bij zitten bij mario kart alleen ik vind het gewoon zo afschuwelijk op 1 of andere manier (zo een stijl gebruikte ze dus ook in sms en dat zag er vaker niet mooi uit). Ik zie toch liever de wat oudere stijl zoals op de n64 dat was gewoon perfect
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 23-04-2003 19:27 ]
VerassendAnoniem: 55194 schreef op 23 april 2003 @ 19:23:
Om eerlijk te zijn vind ik mario kart dus niet uitzien

Grab shell dude!
enige wat erin MOET maar wat er waarschijnlijk NIET in zit is met zijn 4'en grandprix mode kunnen spelen (dus ook tegen de comp), dat heeft tot nu toe in geen enkele mario kart gezeten, en is echt een coole optie =)
qua gameplay en stijl zou deze gewoon terug moeten naar SMK .. maar ja, alles is 3d nu he =), vind dit er iig WAY beter uit zien dan de N64 versie =)
verder zien we het allemaal nog wel op de E3 =)
[ Voor 32% gewijzigd door yamAUchi op 23-04-2003 19:32 ]
Kappe met die geruchten of laat ze anders niet overkomen alsof het feiten zijn.
van gamespot:
http://www.gamespot.com/g...ngtitle/news_6025528.htmlNintendo has today released the first gameplay information on the GameCube version of Mario Kart via its official E3 Web site. The game will boast a number of new features, the most obvious and intriguing of which is that each kart is manned not only by a driver, whose attributes will affect the handling of the kart, but also by a second character that will be responsible for handling power-up items and weapons. In addition to six regular items that are available no matter which character is riding shotgun, each character will have access to a further eight items that are specific to them. Players will be able to have their two characters switch seats on the fly, which could make for some quite tactical racing since every change will alter both the handling of the kart and the items available.
Also, according to a report in the latest issue of Famitsu, a number of Nintendo characters that haven't previously appeared in Mario Kart games will also be making up the numbers on the starting grid. The 16 characters confirmed for inclusion in Mario Kart to date are as follows:
Baby Luigi
Baby Mario
Birdo
Bowser
Bowser Jr.
Daisy
Diddy Kong
Donkey Kong
Koopa Paratroopa
Koopa Troopa
Luigi
Mario
Peach
Wario
Waluigi
Yoshi
Famitsu's report also hints at support for up to eight players using two GameCube consoles, although no more specific details are available at this time. We'll bring you more information on the GameCube version of Mario Kart when we report live from the E3 convention in LA next month.
Maar realiseren we ons wel dat we Mario Kart online kunnen spelen a la Xbox connect? Theoretisch is het mogelijk aangezien je de Broad Band Adapter nodig hebt voor de LAN.
Het worden zeer interessante tijden
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 23-04-2003 20:04 ]
Ik vind trouwens de gfx ook tegenvallend. Maar dat had ik ook bij Zelda, en toen ik die in beweging zag was ik per direct verkocht. Ik ga zeker op de fimpjes wachten voordat ik hier een definitief oordeel over vel.
Is er trouwens al bekend waar de titel double dash op slaat?
10 second ninja DONE
maar hoe het LAN wordt geregeld is ook nog beetje vaag, want er zijn nog geruchten dat het wireless gaat, dus dan zou je misschien die broad band adapter niet kunnen gebruiken ervoor.. of ze zijn beide geschikt voor LAN play ofzo, dan zou het wel kunnen..
maar 8player grand prix mode .. waaaah ! , je eigen mario kart grand prix, dat is echt wel spannend met zijn 8en
Anoniem: 23844 schreef op 23 april 2003 @ 20:03:
Ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat de bijrijder met de GBA wordt bestuurd aangezien dat dat nergens staat.. Hell, de GBA wordt niet eens genoemd!
Kappe met die geruchten of laat ze anders niet overkomen alsof het feiten zijn.
van gamespot:
[...]
http://www.gamespot.com/g...ngtitle/news_6025528.html
Maar realiseren we ons wel dat we Mario Kart online kunnen spelen a la Xbox connect? Theoretisch is het mogelijk aangezien je de Broad Band Adapter nodig hebt voor de LAN.
TheEvilCuber schreef op 23 april 2003 @ 19:00:
Het worden zeer interessante tijden
Nintendo of America heeft gelijk maar de naam van de nieuwe Mario Kart vrijgegeven: Mario Kart: Double Dash. Double Dash slaat waarschijnlijk op de persoon die achterop de kart zit, je werkt als het ware samen. Hoe dit verloopt is nog niet geheel en al duidelijk, geruchten zijn er wel.
Zo wordt beweerd dat het figuur achterop bestuurd kan worden door de Gameboy Advance. Anderen beweren dat dit gebeurd door middel van de C-stick.
Beetje heel erg offtopic, maar vinden jullie het goed als ik deel 28 open?
Je zit met z'n 2-en op een kart. Lijkt me vrij duidelijk toch?Sagat schreef op 23 april 2003 @ 20:11:
Het onrealistische is dat er geen karts meer zijn...yamAUchi schreef op 23 April 2003 @ 19:12:
wilde eerst niet reageren op de paar zeikerds op de screens, maar nu wordt het toch wel erg bont =\
wat is er on-mario-kart aan die screens ? de stijl van de graphics is nog steeds zoals ie altijd is geweest, grappige bob-ombs alleen dan in 3d .. etc. etc.
ze zitten met zijn 2'en in een kart .. kan toch leuk zijn ? vind het eigenlijk wel logisch, want hoe kon je nou midden in de bocht in je eentje een rood schild weggooien ! had je toch beide handen aan het stuur nodig !
en dan de 'infantiele debielen' karretjes waar ze in rijden, hebben we eindelijk is andere kart models per ventje, wordt er weer op gezeken ..
mario kart heeft altijd zo'n stijl gehad, en ben best wel blij dat het spel niet op die screens die we eerder zagen lijkt, maar dat ze de stijl gewoon zo houden.
Als het nou ook gewoon zo speelt als op de SNES, dan ben ik een blij man, en ga ik ERG .. en dan ook HEEL ERG veel plezier beleven aan MK:DD =)
de rest w8 maar op ULTRAREALISTIC CYBERKART PRO
En het hele MK gebeuren is onrealistisch. Ga jij maar eens met z'n 2en op een kart zitten. O vergeten het zijn geen karts dus dat argument valt af. Nou ga jij maar eens op je mederijders schieten met rooie/groene/paarse schilden dan. Of met bananen strooien...
Rij ook vooral kijhard tegen buizen aan die zomaar uit de grond steken, en rij vooral over pijlen als je harder wilt gaan. Pas trouwens op voor marmotten die uit de grond komen gesprongen als je over hun hol rijdt.
OK dat was de sarcasme modus. Ergo, je commentaar snijdt geen hout. Als je gaat zeuren over "probeer maar een schild te gooien als je door de bocht gaat", ga dan asjeblieft een of andere kart sim op de PC spelen.
Anyhoo, ik vind deze karts

er toch heel wat beter uit zien dan deze karretjes:

Mijn god wat sneu, geen gezicht die dingen
Er zijn dual seater karts en zelfs met zijspan dacht ik. Is in mijn ogen beter dan deze lompe dingen. Boeit dit? Absoluut niet, als het maar goed speelt. MAAR DAT VIND IK GEWOON LEAVE ME ALONE AAAAAAGH
Nou Double omdat je met 2 mannetjes speelt en Dash omdat ehh het lekker allitereert en het sprinten betekend dacht ik dus ehh dubbele sprint, ja.Sagat schreef op 23 April 2003 @ 20:11:
Dat zou zo ultiem zijn!yamAUchi schreef op 23 April 2003 @ 20:12:
ik hoop zo op een 8player grand prix mode =)
Je doet je best maarSwitch schreef op 23 april 2003 @ 20:13:
offtopic:
Beetje heel erg offtopic, maar vinden jullie het goed als ik deel 28 open?En dan maak ik het voro de verandering eens anders dan al die copy/paste's van de afgelopen (5?) topic
Maarja, als iemand anders het heel erg graag wilt doen maakt dat me geen bal uit
OVERIGENS 27 APRIL 1-JARIG BESTAAN VAN HET TOPIC!!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Tegen jullie kan ik dus niet op typen
Maar goed, ik had dus graag de meer realistische stijl gehad, een soort, zoals jullie zeikerds het zouden noemen, "opgepoetste N64 graphics" gehad. Dat had me veel vetter geleken.
En BTW, wie heeft er ooit gezeurd over afzonderlijke kart models? Ik heb het iig nergens ooit gelezen... MSS dat jij het graag wilde maar spreek niet meteen voor de hele N-fanbase.
verder doe je die sarcasme modus leuk, jammer dat sarcasme van anderen je totaal ontgaat. Erg leuk dat je tegen mij zegt dat ik de kart sim op de PC moet gaan spelen, en verder niet in gaat op de stijl van mario kart, en wat ik eigenlijk zeg in me stukje.
D³ schreef op 23 april 2003 @ 20:20:
Hebben er meer mensen problemen met de GA forums? Ik zie helemaal geen topics/posts?Net nu in deze heerlijke dagen! Als het met E³ maar weer werkt! Is het HGCT IRC kanaal een succes trouwens? Ga ik daar rondhangen met E³, alle nieuwtjes als eerste binnen
(als er dan ook wat Insiders zijn zou handig zijn
)
Anyhoo, ik vind deze karts
[afbeelding]
er toch heel wat beter uit zien dan deze karretjes:
[afbeelding]
Er zijn dual seater karts en zelfs met zijspan dacht ik. Is in mijn ogen beter dan deze lompe dingen. Boeit dit? Absoluut niet, als het maar goed speelt. MAAR DAT VIND IK GEWOON LEAVE ME ALONE AAAAAAGH
[...]
Nou Double omdat je met 2 mannetjes speelt en Dash omdat ehh het lekker allitereert en het sprinten betekend dacht ik dus ehh dubbele sprint, ja.
[...]
Dat zou zo ultiem zijn!
[...]
Je doet je best maar
OVERIGENS 27 APRIL 1-JARIG BESTAAN VAN HET TOPIC!!
Believe me its going to be just fine.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dat RS3 ziet er natuurlijk geweldig uit. Laten we dat voorop stellen. Maar is het nu zo dat alle RS2 levels daar ook in zitten?
Mario Kart screens. Tja, ook ik vind ze niet mooi hoor. Hoewel het idee van 2 mannetje per boodschappenkarretje
Pikmin 2 wordt geweldig denk ik. Geen tijdslimiet had ik even ergens gelezen. Dit wordt een cult klassieker. Over 10 jaar betalen mensen hier 90 Euro voor op N-Bay (Nintendo heeft dan ondertussen haar eigen online veiling site, zo schaars worden die goederen
En dan de GB player op 3 juni
Geen Star Fox Armada!!!!!111 What the fuck is ap wit that???
Enigzins wel jammer dat de halve E3 nu, denk ik, al is vrijgegeven. Zo blijven er geen verassingen meer over...

Flipm0 schreef ook een stukje, en daar kan ik maar één ding over zeggen: Slijmbal
En ik heb bijna mijn GC verkocht WOOHOO!!!! Wees ff blij voor me.
Ja, doe jij dat alsjeblieftSwitch schreef op 23 april 2003 @ 20:13:
offtopic:
Beetje heel erg offtopic, maar vinden jullie het goed als ik deel 28 open?En dan maak ik het voro de verandering eens anders dan al die copy/paste's van de afgelopen (5?) topic
Maarja, als iemand anders het heel erg graag wilt doen maakt dat me geen bal uit
Tering, wat een drukte in dit topic ineens. Ouderwetse gezelligheid
Gisteren had ik dat. Nu niet.Hebben er meer mensen problemen met de GA forums? Ik zie helemaal geen topics/posts?
En nu niets meer posten, ik zit gloeiende gloeiende GTST te kijken
[ Voor 28% gewijzigd door GZ op 23-04-2003 20:31 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dat wordt heel het eier-eten =), het goed spelen van het spel, daarom wordt het zowiezo afw8en of het een topper wordt of niet =)D³ schreef op 23 April 2003 @ 20:20:
ow.. ik zal wel in dat kanaal gaan hangen, extra server om op te idlen is altijd leuk
Anoniem: 5577
Van mij mag je , leef je uit en maar er iets origineels van aangezien het ons jubileum toppic gaat worden.Switch schreef op 23 April 2003 @ 20:13:
offtopic:
zeepkist, v. (m.) -en 1 kist waarin zeep verzonden wordt 2 wagentje met stuur en rubberbanden, door jongens vervaardigdyamAUchi schreef op 23 April 2003 @ 20:22:
het zijn soapbox's, vind ik wel degelijk karts,
verder doe je die sarcasme modus leuk, jammer dat sarcasme van anderen je totaal ontgaat. Erg leuk dat je tegen mij zegt dat ik de kart sim op de PC moet gaan spelen, en verder niet in gaat op de stijl van mario kart, en wat ik eigenlijk zeg in me stukje.
kart, a small, lightweight, gas-powered, four-wheeled vehicle used for racing or recreation; go-cart.
Definitie van kart heb ik hier vandaan.
edit : ik had zeepkisten met motortjes moeten zeggen =)
[ Voor 21% gewijzigd door yamAUchi op 23-04-2003 20:43 ]
Verder vind ik het nogal raar dat mensen om hun mening hier zo "aangevallen" worden. Misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog gespannen, ik had het althans heel anders verwacht dan hoe ik het nu zie op die screenies.
ik zag twee beren fout parkeren....
Ja, maar alleen in COOP mode. En de missies uit RS2 zijn 2 player only (+updated graphics). De nieuwe missies kan je zelfs met 4 spelers spelen.GolbeZeromus schreef op 23 april 2003 @ 20:24:
Nou, zal ik dan ook maar officieel reageren op al die geweldige pics en dat geweldige nieuws wat ons om de oren vliegt?
Dat RS3 ziet er natuurlijk geweldig uit. Laten we dat voorop stellen. Maar is het nu zo dat alle RS2 levels daar ook in zitten?
Ik gok dat dit een verassing is van Nintendo is tijden E3. Je kan natuurlijk niet alles al verklappen.Geen Star Fox Armada!!!!!111 What the fuck is ap wit that???
Nintendo heeft zeker nog wel een paar verassingen. Je maakt mij niet wijs dat EAD alleen met Pikmin 2 bezig is. Die hebben zeker nog wel 2 projecten die ze waarschijnlijk gaan onthullen. Trouwens, StarFox Armada is een verassingEnigzins wel jammer dat de halve E3 nu, denk ik, al is vrijgegeven. Zo blijven er geen verassingen meer over...
Wieeeeeeeeeeeeeee! * Anoniem: 23844 is blij voor GZ..En ik heb bijna mijn GC verkocht WOOHOO!!!! Wees ff blij voor me.
Maar durf je wel om je GC te verkopen aan nietsvermoedende mensen die het zelda pak niet kennen?
Verder moeten de mensen niet zo zeuren over de Karts van Mario Kart.. misschien is de old-skool mode ook aanwezig zonder die twee speler gebeuren, in normale ouderwetse karts dus. Vergeet niet dat we nog MAAR 5 screenshots hebben gezien en we dus in principe nog niks weten.. Alhoewel, ik reken er niet op.
Ik vind deze buggies wel passen in de stijl van Mario Kart. Mario Kart was sowieso al niet realistisch.
Deze graphics zien er iig een stuk beter uit dan de eerste screenshots van Mario:

Drama.....
Hallo! Mensen.. LE-ZEN!Met Mario Kart: Double Dash schijn je met 2 spelers op een kart te kunnen zitten, het is nog niet duidelijk of dit met de C-Knop gebeurt of een GBA Connectie.
Niks GBA of C-STICK! Je kan switchen van character. Je bestuurt dus beide! Zie ook het artikel van gamespot.
Laat die geruchten toch niet elke keer overkomen alsof het een feit is!Players will be able to have their two characters switch seats on the fly, which could make for some quite tactical racing since every change will alter both the handling of the kart and the items available.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 23-04-2003 20:52 ]
Dit topic is gesloten.