Het Grote GameCube Topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.880 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Glitch schreef op 19 April 2003 @ 19:26:
Zo, ff geld overgemaakt naar Dimension Plus voor Zelda TWW Special Edition. Wordt toch wel spannend nu :)

En Luigi's Mansion is wel grappig, hoewel ik blij ben dat ik er de volle prijs niet voor hoefde te betalen :)

De Battle of Hoth zat al in Rogue Squadron en in Rogue Leader. Kunnen ze niet es wat nieuws verzinnen? :/
weet jij het bedrag dan al? Want op dimplus staat nog geen bedrag.
Nog steesd n.n.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 10:12
Phusebox schreef op 22 april 2003 @ 10:23:
he elroy heb je burnout 2 eigenlijk al binnen?
Ik zou hem vrijdag of zaterdag krijgen.
Maar door die kut vakantie / paasen moet ik wachten tot dinsdag ( vandaag dus )
Dus ik hoop dat hij thuis ligt als ik thuis kom.
Nog effe tot 5 uur werken en als ik thuis ben dan post ik wel effe dat ik hem we; / niet heb. :)

Ik had trouwens ook wat bij lan-kwei besteld en daar moest ik ook tot dinsdag wachten terwijl ze hem donderdag / vrijdag al konden opsturen 8)7

Nog effe over zelda.

Ik wordt echt helemaal gek van dat zeilen.
Soms ga ik gewoon effe koffie halen ofzo, kom ik terug is hij er nog steeds niet 8)7
Ik ben nu ook veel meer bezig met Master Quest.
Sorry maar ik vind OoT nog steeds beter dan WW :X

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
w00i me slalaris is binnen, ik denk dat ik zo luigis, ssb, lotr en star wars rl ga halen. of is een van deze game het niet waard?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 51617 schreef op 22 April 2003 @ 12:24:
[...]

Nog steesd n.n.b
Ik heb thuis al een brief van dimplus gehad voor de betaling.
het was 57,95 geloof ik incl. verzendkosten.
Er stond oko iets bij dat betalingen die niet op tijd zjin niet verzekerd worden van de special edition met bonus disc.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 51617 schreef op 22 April 2003 @ 12:24:
[...]

Nog steesd n.n.b
54.99 voor et spel, en 2.25 verzendkosten, totaal 57.24 dus :)

Idd vreemd dat ze het nog niet hebben geupdate op de site.

Btw, hoewel hij nog niet zo moeilijk is (ben in Area 3) Luigi's Mansion ownt toch best wel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19360

rajackar schreef op 22 April 2003 @ 13:04:
[...]

Ik heb thuis al een brief van dimplus gehad voor de betaling.
het was 57,95 geloof ik incl. verzendkosten.
Er stond oko iets bij dat betalingen die niet op tijd zjin niet verzekerd worden van de special edition met bonus disc.
Wanneer heb je die brief gehad?
Want ik heb hem al heel lang gelden reserveerd bij hun, maar heb geen brief gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 19360 schreef op 22 April 2003 @ 13:18:
[...]

Want ik heb hem al heel lang gelden reserveerd bij hun, maar heb geen brief gehad tot nu toe.
Misschien even een mailtje sturen? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 19360 schreef op 22 april 2003 @ 13:18:
[...]

hij lag er donderdag of vrijdag geloof ik. en je moest VOOR 30 april betalen, anders was de bonus disc niet gegarandeerd.
Ik zou idd maar eens een mailtje gaan sturen.
En laat hier ff weten hoe ze reageren ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

weet iemand hier of je bij de Free Record Shop ook een waardebon kan krijgen al je een game gaat tuilen ipv meteen een andere uitzoeken..
Ik wil namelijk Enter The Matrix halen, maar ik kan nog maar ruilen tot de 28e van deze maand en ETM komt pas op 15 mei dus.. (en zelda heb ik ergens anders al gereserveerd ;) )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn ik heb ze maar even meteen een mailtje gestuurd, begin hem een beetje te knijpen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 19360 schreef op 22 April 2003 @ 13:31:
Damn ik heb ze maar even meteen een mailtje gestuurd, begin hem een beetje te knijpen nu!
zou wel klote zijn als het mis gaat ja, preorder je em, gaat het nog mis |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rajackar schreef op 22 april 2003 @ 13:34:
[...]

zou wel klote zijn als het mis gaat ja, preorder je em, gaat het nog mis |:(
Bevestigingsmailtje ben ik ook al kwijt....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

evilpin0 schreef op 22 april 2003 @ 12:50:
w00i me slalaris is binnen, ik denk dat ik zo luigis, ssb, lotr en star wars rl ga halen. of is een van deze game het niet waard?
Je kan van mij SSB:M wel kopen, tis nog dichtgesield dus splinter nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Anoniem: 19360 schreef op 22 April 2003 @ 13:44:
[...]

Damn... Dat zou echt klote zijn. Ik heb wel een tip voor je, als ze m daar niet kunnen leveren, sta dan om 9.00 bij de Free Record Shop. Ze doen daar niet aan pre-orders maar krijgen wel een limited edition heb ik me door een medewerker laten vertellen. Even de avond van te voren bellen of ze m apart willen leggen, en dat je m voor 10.00 op komt halen ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19360 schreef op 22 April 2003 @ 13:44:
[...]

maybe heb je em onder rembours ? Want ik had em eerst ook onder rembours. En kreeg ook niks te horen. Heb dus net een mailtje gestuurd dat ik toch liever vooruit wil betalen. Kreeg 2 uur later een mailtje terug met de bevestiging dat ik 57,xx moet over maken. Maar er staat niet bij VOOR 30 april :p Maar morgen gaat het geld hun richting op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb dus al antwoord gekregen van ze. Wat erg snel is trouwens.
Iedereen die gekozen heeft voor vooruitbetaling moet dit voor 30 April doen.
Aangezien ik voor rembours heb gekozen is er niks aan de hand.

Pfff pak van mijn hart.
Ze hadden hem inderdaad nog genoteerd staan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 14:20
Ik heb ook onlangs een mail gestuurd naar Dimension Plus wat betreft de reservering van Zelda, maar heb nog nix terug gehad.. is zeker al een week geleden.. Maar ik heb het spel onder rembours besteld, dus ik zorg dat er op 3 mei geld gereed ligt voor Zelda.. :P

Ik zit trouwens eens te denken.. 3 mei valt op een zaterdag.. en dan brengt de tpg post helemaal geen pakketjes rond hier.. |:( Moet ik g*d*mme weer wachten tot maandag.. :( Wel een vreemde dag dan om een spel uit te brengen.. op de zaterdag.. :?

Heb trouwens nog ff een paar foto'tjes gemaakt van SSB:M.. om m'n stats ff te vergelijken met jullie.. :) Nog niet echt fanatiek gespeeld, maar toch alle characters unlocked en moet nog 2 stages unlocken geloof ik.. Daarnet weer ff gespeeld en toch blijft 't best een vermakelijk spel nog dat SSB:M.. :)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/ssbm_stats.jpg
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/ssbm_stats2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/ssbm_stats3.jpg
als je heel goed kijkt, zie je m'n reflectie in het beeld.. :P

[ Voor 66% gewijzigd door blakez op 22-04-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

omg nu ook al Zelda TWW met PU sticker!!: :( shot uit de nieuwe PU)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/zeldapu.jpg
en dan natuurlijk mijn melee status scherm (vage webamshot)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/melee.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/melee2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/melee3.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Collaborator op 22-04-2003 15:10 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 22 April 2003 @ 15:04:
omg nu ook al Zelda TWW met PU sticker!!: :( shot uit de nieuwe PU)
[afbeelding]
en dan natuurlijk mijn melee status scherm (vage webamshot)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe kom jij aan die zelda pic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:27

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 19566 schreef op 22 april 2003 @ 13:59:
[...]

Je kan van mij SSB:M wel kopen, tis nog dichtgesield dus splinter nieuw.
voor hoeveel maybe wil ik uhm wel als het nog gaat misschien

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:27

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 51617 schreef op 22 April 2003 @ 15:20:
[...]

hoe kom jij aan die zelda pic?
lezen

oeps: vout knupke

[ Voor 7% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-04-2003 15:22 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blakez schreef op 22 april 2003 @ 14:42:
Ik heb ook onlangs een mail gestuurd naar Dimension Plus wat betreft de reservering van Zelda, maar heb nog nix terug gehad.. is zeker al een week geleden.. Maar ik heb het spel onder rembours besteld, dus ik zorg dat er op 3 mei geld gereed ligt voor Zelda.. :P

Ik zit trouwens eens te denken.. 3 mei valt op een zaterdag.. en dan brengt de tpg post helemaal geen pakketjes rond hier.. |:( Moet ik g*d*mme weer wachten tot maandag.. :( Wel een vreemde dag dan om een spel uit te brengen.. op de zaterdag.. :?

Heb trouwens nog ff een paar foto'tjes gemaakt van SSB:M.. om m'n stats ff te vergelijken met jullie.. :) Nog niet echt fanatiek gespeeld, maar toch alle characters unlocked en moet nog 2 stages unlocken geloof ik.. Daarnet weer ff gespeeld en toch blijft 't best een vermakelijk spel nog dat SSB:M.. :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als je heel goed kijkt, zie je m'n reflectie in het beeld.. :P
Ken mijn stats zo ff niet uit m'n hoofd. Straks ff kijken.
Zaterdag 3 mei is cube's eerste verjaardag in Europa (O+), vandaar. En die PU sticker is idd lelijk, ik hoop niet dat ze die er echt op gaan zetten... Zou ook geen merkbare verkoopboost geven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 10:04

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

voor de casual gamers geeft het altijd een boost als ze een spel zien met 97 score, die kopen alleen op cijfers wat bladen geven, en gaan niet af op eigen inzicht, en zou het wel degelijk een boost kunnen betekenen.

Neemt niet weg dat ik t ook lelijk vind staan

[ Voor 11% gewijzigd door Bizzarro op 22-04-2003 15:38 . Reden: zin toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
TheEvilCuber schreef op 22 april 2003 @ 13:28:
weet iemand hier of je bij de Free Record Shop ook een waardebon kan krijgen al je een game gaat tuilen ipv meteen een andere uitzoeken..
Ik wil namelijk Enter The Matrix halen, maar ik kan nog maar ruilen tot de 28e van deze maand en ETM komt pas op 15 mei dus.. (en zelda heb ik ergens anders al gereserveerd ;) )
Bij de FRS in Ede doen ze daar niet aan maar toen ik hen met puppy oogjes aankeek, hebben ze voor mij het spel gesealed en een nieuwe bon gegeven zodat ik em een maand later nog mocht ruilen.. (ging om Mortal Kombat: DA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

blakez, Zelda komt gewoon op 2 mei uit hoor! 3 Mei wordt alleen gebruikt voor de associatie met de viering van de Cube (dat hij 1 jaar word)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

2 mei komt ie uit maar ik ga ervanuit dat de beter games zaken hem toch die woensdag of donderdag al hebben liggen voor de vaste klanten en pre-orders.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 22-04-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ik hoop echt dat ik em die zaterdag al heb maar ik hou er rekening mee dat dimplus em pas maandag of dinsdag bij mij op de mat weet te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577 schreef op 22 April 2003 @ 16:31:
2 mei komt ie uit maar ik ga ervanuit dat de beter games zaken hem toch die woensdag of donderdag al hebben liggen voor de vaste klanten en pre-orders.
Ze hebben hem zekers donderdag al (anders moet ie vrijdag ochtend nog komen :z), maar of je m meekrijgt betwijfel ik ten zeerste. Trouwens, hoe wil je bewijzen dat je een vaste klant bent? Al je bonnetjes meenemen zeker :z :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Als iemand gescande screens vindt van Rogue Squadron III uit de nieuwe EGM wil hij of zij die dan posten, bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd die screens zouden vandaag uitkomen. :)

edit: woei hoor net van phuse dat hij vandaag de kabels heeft binnengehad en de kwaliteit echt beter is 8).

[ Voor 57% gewijzigd door schnumi op 22-04-2003 17:13 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 22 April 2003 @ 16:46:
[...]
Trouwens, hoe wil je bewijzen dat je een vaste klant bent? Al je bonnetjes meenemen zeker :z :+
Als je vaste klant bent zullen de medewerkers je vast wel herkennen denk ik ;)
Ze kennen mij iig nog wel bij de lokale gameshop hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thunder schreef op 22 April 2003 @ 17:17:
[...]

Als je vaste klant bent zullen de medewerkers je vast wel herkennen denk ik ;)
Ze kennen mij iig nog wel bij de lokale gameshop hier :P
Ik koop er toch aardig wat games maar vaak ik zie er vaak andere mensen staan... Ik zal es ff kijken of ze m donderdag al aan me meegeven, maar ik betwijfel het. Naja, als je dus bekend bent bij je shop, heb je mazzel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik kan m pas de 5e kopen want ik krijg mijn loon de 4e 's avonds :( arme ik

edit: fuck m. ik ga wel lenen!

[ Voor 22% gewijzigd door Fubaruba op 22-04-2003 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
gelukkig kennen ze mij ook bij mijn gameshop en belde ze zelfs tijdens de verbouwing toen ze super mario sunshine binnen hadden dat ik hem bij hun thuis op mocht komen halen :P

Heb vandaag ook maar es mario party 4 aangeschaft

En € 14,95 weggegooid aan BMX XXX

voor dat geld kon ik em niet laten liggen :P als hij bijna hetzelfde speelt als tony hawk of Dave Mira BMX dan wil ik dat wel ff testen voor die 15 euro ( nieuwprijs in de winkel geen speciale aanbieding ofzow :P )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 02-05 16:50
daFubar schreef op 22 April 2003 @ 18:33:
ik kan m pas de 5e kopen want ik krijg mijn loon de 4e 's avonds :( arme ik

edit: fuck m. ik ga wel lenen!
heb je ook kans dat je oot er niet bij krijgt. ik zou ffe kijken of je van iemand geld kan lenen ;) is toch maar voor 2 daagjes dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

@daFubar> hoe oud ben je? ik kan met m'n Rabo rekening 1000 euro rood staan. dus misschien kan dat ook wel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harley schreef op 22 april 2003 @ 18:37:
gelukkig kennen ze mij ook bij mijn gameshop en belde ze zelfs tijdens de verbouwing toen ze super mario sunshine binnen hadden dat ik hem bij hun thuis op mocht komen halen :P

Heb vandaag ook maar es mario party 4 aangeschaft

En € 14,95 weggegooid aan BMX XXX

voor dat geld kon ik em niet laten liggen :P als hij bijna hetzelfde speelt als tony hawk of Dave Mira BMX dan wil ik dat wel ff testen voor die 15 euro ( nieuwprijs in de winkel geen speciale aanbieding ofzow :P )
Damn BMX XXX is toch wel echt een zielige ruk game hoor :/
Je had natuurlijk ook gewoon wat reviews kunnen lezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
Anoniem: 34169 schreef op 22 april 2003 @ 19:20:
[...]
Damn BMX XXX is toch wel echt een zielige ruk game hoor :/
Je had natuurlijk ook gewoon wat reviews kunnen lezen :Y)
Ik heb twee revieuws gelezen beide niet bijster positief waren maar in beide kwam naar voren dat het vooral meer van hetzelfde was alleen nu met naakt erbij. Dit was ook vaak de reden van de niet bijster positieve reviews want het bood niet echt nieuws onder de zon. Daarnaast is hij niet echt vaak gereviewd want ik ben op 12 sites geweest en kon maar 2 reviews vinden.

De andere bmx of skate games vind ik wel leuk maar vond ik nooit 60 euro waard. Nu krijg ik 45 euro korting en gratis tieten 8)7 ga hem nu in me cubeje stoppen en laat het wel weten of ie die 15 euro wel waard is geweest.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo kun je het ook zien 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 22-04-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Speelt hier eigenlijk iemand SFA nog wel eens???
Ik heb hem wel een keer uitgespeeld maar voor de tweede keer kan het me gewoon helemaal niet boeien. En dat gebeeurt bij mij toch niet vaak, OOT en half-life kan ik zo blijven spelen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Vanitas schreef op 22 april 2003 @ 20:59:
Ik heb hem wel een keer uitgespeeld maar voor de tweede keer kan het me gewoon helemaal niet boeien. En dat gebeeurt bij mij toch niet vaak, OOT en half-life kan ik zo blijven spelen.
SFA heb ik 2x uitgespeeld en m'n vriendin is 't nu zelf aan het proberen, d'r save game staat op 15% volgens mij dus ze kan nog wel ff vooruit :) ze weet precies waar wat zit volgens mij alleen vind ze het nog wat lastig om Fox te besturen blijft leuk, ik vind 't zelfs leuk om mee te kijken al heb ik de game al 2x uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
RSP schreef op 22 april 2003 @ 21:10:
[...]

SFA heb ik 2x uitgespeeld en m'n vriendin is 't nu zelf aan het proberen, d'r save game staat op 15% volgens mij dus ze kan nog wel ff vooruit :) ze weet precies waar wat zit volgens mij alleen vind ze het nog wat lastig om Fox te besturen blijft leuk, ik vind 't zelfs leuk om mee te kijken al heb ik de game al 2x uitgespeeld :)
Ja dat kan natuurlijk ook. Maar ik vind het zo simpel en niet uitdagend zoals bij zelda ofzo. Ik krijg zo niet de zin om het te spelen, behalve de eerste keer dan.
Een van de leukste stukken vond ik nog op dragon rock dat je al die raketten uit de lucht moest schieten. Daar werd ik echt net zo woest van, al die shit raketten, ik ging steeds dood.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Denken jullie dat gametoernooien iets kunnen worden? Buiten alleen in Korea dan
Persoonlijk denk ik van wel. Ik vind het helemaal niet lastiger te kijken naar iemand die een game speelt als naar pakweg voetbal ofzo. Zeker als die persoon dan nog enorm goed is, en echt chicce dingen doet.
Wat denken jullie erover?

btw, buiten RE4 komt ook nog code Veronica naar de cube:
http://www.capcom.co.jp/bio_cv/

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 22-04-2003 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

- Rogue Squadron 3 shots komen niet meer vandaag...
- Yoshi CGN is aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
RSP schreef op 22 april 2003 @ 19:07:
@daFubar> hoe oud ben je? ik kan met m'n Rabo rekening 1000 euro rood staan. dus misschien kan dat ook wel? :D
ik ben 20, maar ik kan expres niet rood staan, want dan is bij mij het einde zoek :) ik ken mezelf
sharkzor schreef op 22 April 2003 @ 18:39:
[...]

heb je ook kans dat je oot er niet bij krijgt. ik zou ffe kijken of je van iemand geld kan lenen ;) is toch maar voor 2 daagjes dan
ik heb m in januari gereserveerd. als iemand er hier OoT bijkrijgt dan ben ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2022
Ik ben op zoek naar zo'n LCD scherm voor me GC. Ik weet over het bestaan van de Innovation LCD scherm, maar zijn er nog meer? En waar kan ik die kopen??

Dus: heb je LCD scherm ervaringen, dan hoor ik ze graag!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

HIValicious schreef op 22 April 2003 @ 15:21:
[...]

voor hoeveel maybe wil ik uhm wel als het nog gaat misschien
Je hebt mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
StarTAC schreef op 22 april 2003 @ 22:38:
Ik ben op zoek naar zo'n LCD scherm voor me GC. Ik weet over het bestaan van de Innovation LCD scherm, maar zijn er nog meer? En waar kan ik die kopen??

Dus: heb je LCD scherm ervaringen, dan hoor ik ze graag!
hier kan je zo'n lcd schermpje vinden.. maar volgens mij zijn die lcd schermpjes ook niet echt alles.. dacht dat welleens gelezen te hebben hier.. :)

[ Voor 38% gewijzigd door blakez op 22-04-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873 schreef op 22 April 2003 @ 21:42:
Denken jullie dat gametoernooien iets kunnen worden? Buiten alleen in Korea dan
Persoonlijk denk ik van wel. Ik vind het helemaal niet lastiger te kijken naar iemand die een game speelt als naar pakweg voetbal ofzo. Zeker als die persoon dan nog enorm goed is, en echt chicce dingen doet.
Wat denken jullie erover?

btw, buiten RE4 komt ook nog code Veronica naar de cube:
http://www.capcom.co.jp/bio_cv/
Op zich kan het best wat worden. Er was laatst een Tekken 4 tournament stond in de PU maar ja als je niet van te voren er aandacht aan besteed, dan is wek je met zo'n reportage natuurlijk nauwelijks interesse want alle mensen die mee hadden willen doen moeten nu nog bijna een jaar wachten op het volgende toernooi.
Ik zelf heb er ook echt geen problemen mee te kijken naar iemand anders die speelt, alhoewel m'n handen vaak wel beginnen te jeuken :)
Maar met een vriend speel ik Generals online, heb ik zelf niet, echt verslavend, om de beurt, we waren tot half twee 's nachts door gegaan 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Okee..

Het ziet er niet naar uit de Rogue Squadron 3: Rebel Strike screenshots vandaag nog komen. Bedank Half-life II hier maar voor ;)

Wel is het duidelijk geworden dat er een zeer goede COOP mode in zit:
Exactly one thing about Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike--the laser-hot GameCube-exclusive sequel to Cube-launch hit Rogue Leader--will not surprise you: When the game zips from hyperspace this fall, it'll pack a level on Hoth, the tundra-topped planetoid that has served as a seemingly Constitutionally mandated locale in nearly every Star Wars game set in the classic trilogy. "I can't remember how many times we've gone there," says Julian Eggebrecht, president of Rogue series developer Factor 5. "To quote the guys in the meetings at LucasArts [Rebel Strike's publisher and co-developer]: 'Are you nuts? You want to go to Hoth again?'"
But Factor 5 didn't return to the ice world just out of habit, and we guarantee Rebel Strike will have you doing things on Hoth that you've never done in a Star Wars game before. You'll just have to pick up the June issue of EGM--which hits newsstands May 6 (subscribers get it this week)--to see how Factor 5 has re-written the rules of the Rogue Squadron games.

Meanwhile, you'll find several hints in the seven exclusive screens presented here. For starters, it looks like players can now exit their vehicles, eh? And when they're not blasting stormtroopers in third-person levels, players will hop aboard everything in the Star Wars trilogy that moves--from whizzing speederbikes to chicken-walking AT-STs to ponderous TIE Bombers (which fire multiple lock-on missiles Panzer Dragoon-style). But the ultimate surprise: Expect the most souped-up two-player cooperative mode ever. Let's just say that once you play Rebel Strike's cooperative campaign with a pal, you might consider selling your used copy of Rogue Leader. You won't need it.

Enough with your Jedi mind tricks--we're not revealing any more info. You'll just have to pick up the June EGM for all the exclusive details and nearly 40 screens you won't find anywhere. Oh, and come back here in mid-May for a spectacular two-minute gameplay movie that'll rule the galaxy.
toon volledige bericht
We moeten dus wachten tot morgen of anders tot het blad uit is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82467

ik heb net ongeveer 10 keer dat zelda liedje geluisterd van als ie zit te zeilen en ik krijg automatish van die reacties dat ik helemaal gek word >:) ook wel van die trillingen in ieder geval moet hem hebben hopelijk kan ik hem al 1mei ongeveer halen :9~ Zelda _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
RS3 screenshots???

http://www.gamers.com/game/1340454/media

1 woord, WOW
en....EINDELIJK MULTIPLAYER

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 22 april 2003 @ 23:36:
RS3 screenshots???

1 woord, WOW
GODKALERE wat ziet dat er _/-\o_ en :9~ uit 8)7 8)7
niet normaal gewoon.
en dan ook no co-op en multiplayer _/-\o_

nu ook gewoon lopen. het word dus RL2 + JK2 _/-\o_ en dan die nieuwe voertuigen.

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 22-04-2003 23:41 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57
Deddiekoel schreef op 22 April 2003 @ 23:36:
RS3 screenshots???

1 woord, WOW
multiplayer is cool
de rest ziet er gewoon tzelfde uit... coole graphics maar o zo saai

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 22 April 2003 @ 23:39:
[...]

multiplayer is cool
de rest ziet er gewoon tzelfde uit... coole graphics maar o zo saai
Heiden

Hoezo saai? Rogue Leader was alleen vliegen. Dit is echt veeeel meer, dus het moet dan toch wel een stuk minder saai worden lijkt me...

RL was voor mij een teleurstelling maar deze lijkt al mijn SW dromen waar te maken

* Deddiekoel is very happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet niet welke bronnen jullie hebben, maar vandaag is vandaag he:

Afbeeldingslocatie: http://home.no/yodandy13/pics/RSIII1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.no/yodandy13/pics/RSIII2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.no/yodandy13/pics/RSIII3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.no/yodandy13/pics/RSIII4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.no/yodandy13/pics/RSIII5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.no/yodandy13/pics/RSIII6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.no/yodandy13/pics/RSIII7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.no/yodandy13/pics/RSIII8.jpg

ik was te laat :) maar ik laat de screesn wel staan of iemand moet er kritiek op hebben

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 23-04-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Je zou er bijna een digitale (en progressive scan ondersteunende) TV voor kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

*schuim staat op mond*
ARGH!! zo... gaaf... star...wars...multiplayer!
prachtig voer voor m'n Digital Flatscreen 32" tv ziek ik wel weer >:) ik vraag me af
in welke mate je beweegbaarheid op de grond is. het is iig wel duidelijk dat je op de grond KAN rondlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Vanitas schreef op 22 april 2003 @ 20:59:
Ik heb hem nog niet uitgespeeld. Doe het nu samen met mijn man, hij doet de moeilijke stukken zoals de ijsrace (voor mij echt onmogelijk), ik doe het zoekwerk/puzzelwerk, gewoon rondlopen en dingen verzamelen, vijanden verslaan en dingen ontwijken lukt ook steeds beter.

Geweldig spel, al denk ik inderdaad dat we het niet zo snel nog een keer zullen spelen (maar dat is met alle adventures zo, normaal speel ik vooral point-en-click adventures en die speel ik ook niet opnieuw). Het spel ziet er echt fantastisch uit, het klopt gewoon allemaal, bijvoorbeeld als Fox gaat zwemmen... :)

Ik heb geen idee hoe ver we zijn gevorderd, laatste paar avonden weinig tijd gehad... denk niet dat we hem uitspelen voor 2 mei, maar ik ga Zelda dus toch wel kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Conflict: Desert Storm Review @ IGN
Closing Comments
I like Conflict: Desert Storm. This is a surprisingly fun, intelligent little squad-based shooter that's made all the better on GameCube. The control mechanics feel a bit first-person shooterish, which for some reason works, and while manipulating squad members is unintuitive at first I eventually figured it out and now it's second nature. Fun level design, intriguing objectives, and a whole slew of weapons that'd make any Army nut cry in joy all come together. Some of the AI could use work, yes, and while portions of the game look good, other areas seem like something out of a Dreamcast game. But it's still enjoyable, and the cooperative mode is not to be missed.
Definitely pick it up if you haven't already played it for PS2 or Xbox.

-- Matt Casamassina

Presentation
Slick enough menus, an excellent training mode, and spilling with Desert Storm goodness. 7.0

Graphics
Nothing particularly special, but not bad either. Low-res textures mingle with still-atmospheric worlds with a decent framerate. 6.0

Sound
Top form. Excellent voice work and sound effects, but the music is ho-hum. 8.0

Gameplay
Fun, but not overwhelmingly so. Squad-based control is difficult to master. Objectives are challenging and satisfying. 7.0

Lasting Appeal
Two words: cooperative play. Four more words: four-player cooperative play. 7.0

OVERALL SCORE (not an average) 7.7
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woei Phuse ik heb net je RGB kabel binnengehad en man wat een vette kwaliteit :9~

Echt 1000x beter als die standaard kabel! Trouwens DIe screens zien er ook :9~ Uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 23 April 2003 @ 09:15:
Woei Phuse ik heb net je RGB kabel binnengehad en man wat een vette kwaliteit :9~

Echt 1000x beter als die standaard kabel! Trouwens DIe screens zien er ook :9~ Uit.
so da's wel lekker snel dat je hem nu al hebt...
heb je ook weer een doos erbij om te patsen he... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Die SW screenies hebben echt een grote kwijl factor maar eerst maar eens wachten op wat (p)reviews om te zien of de gameplay ook wat is, want alleen graphics doe ik het niet meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 23 April 2003 @ 09:16:
[...]

so da's wel lekker snel dat je hem nu al hebt...
heb je ook weer een doos erbij om te patsen he... hehe
Ook dat nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03

jOzh

Sweet dude!

Mensen met WE6, ligt het aan mij of is die game echt f*cking moeilijk? Ik speel het nu toch al een tijdje, zit nog steeds op niveau 3 (van 5) en ik verlies nog regelmatig...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
EN weer een paar screens waar mensen op zitten te wachten denk ik...

Klik hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh
mario kart... vet...

met 2 man op een karretje? zou dat de vernieuwing zijn? dat je met 2 man kunt spelen met 1 kart?
1tje met gba en 1tje met controller?
die met gba doet de wapens?

Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.com/gamenews/a551/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.com/gamenews/a551/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.com/gamenews/a551/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.com/gamenews/a551/04.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Phusebox op 23-04-2003 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

mario kart ga ik echt zeker wel kopen, no doubt about it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-05 17:16

aapelite

Do the kirby!

ziet er heel erg interessant uit die 2 player op 1 karretje lijkt me erg grappig om te doen op die manier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vertaling van de tekst op de site van mariokart screens:
Five cars thu the GC screen syas is. Once against a on-line electrification is referred only LAN electrification. The plan which will be opened to the public in detail from the }e{3. ─ khay lik It will sprout and increase ─ khay lik it will sprout limitation item existence ─ two names khay lik it will sprout and with 16 people and and in before and behind other strategy characteristic change, khay lik to will sprout with the thing and it will follow and and the item it will be able to use change (The writing which it will dance: 2ch)
tactisch beslissingen ie. character specialties?
16 man spelen via LAN?

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 23-04-2003 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 09:19
Sorry voor de lay-out, maar denk het in dit geval wel mag he ;)

Hier zijn wat betere scans van Mario Kart èn Pikmin2

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rwaelen/gc/mariogc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

w00t! mario kart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Wat heerlijk toch, die E3 voor de deur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Je zou er bijna een digitale (en progressive scan ondersteunende) TV voor kopen
Het eind van het jaar mag je het op mijn panasonic plasma mogen kijken in true progressive.

(tv and progressive.... fat chance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koopa is back! en baby mario is er oowk! w00t
diddy kong en baby bowser ook! w00t

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 23-04-2003 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

betere kwaliteit mariokart screens:

Afbeeldingslocatie: http://eurogamer.net/pics/screenshots/mariokart_gc/apr031b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eurogamer.net/pics/screenshots/mariokart_gc/apr032b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eurogamer.net/pics/screenshots/mariokart_gc/apr033b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eurogamer.net/pics/screenshots/mariokart_gc/apr034b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eurogamer.net/pics/screenshots/mariokart_gc/apr035b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik snap niet wat jullie nou leuk vinden aan Mario Kart.
Ik heb het wel eens gespeeld maar het kan me helemaal niet boeien.
En dat kwam ook door de klote graphics op de N64, maar de gameplay boeide me ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2022
Wanneer komt mario kart uit? Ik kan nu echt niet meer wachten als ik deze screens zie...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de pikmin2 screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_e052c7c3-24e7-4196-8ddf-8322159d6c07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_ccd55a4c-171d-45aa-ae57-ccea005679d0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_ad93db60-11ab-44f3-aa26-db0252c6d493.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_636d45bf-413d-4c10-ae60-e0b34f2b8e9d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_56a220bc-1e2b-4960-b7c4-ae86a3e51c59.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/Image_db046a43-82f2-4577-ab45-84e9a027133c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t w00t! beter die betere pic :)

grappig die 2 mensen op een kart. Alleen de graphics zijn nog echter matig? Zie de eerste pic, barrel waar DK in zit.
Kan je ook dingen "overgeven"? Zie mario namelijk.. ff wat wapens uitwisselen :+

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 23-04-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

mario kart op de snes vond ik altijd zooooo vet. deze moet ik gewoon hebben. op de n64 vond ik hem nie zo vet btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
ik moet wel zeggen dat luigi in een ongelooflijke chickflick auto zit :)

zal vast wel van peach zijn

en zie ik btw baby mario op 1 van die screens ?! :)

[ Voor 21% gewijzigd door Burban op 23-04-2003 11:48 ]

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 51617 schreef op 23 April 2003 @ 11:46:

grappig die 2 mensen op een kart. Alleen de graphics zijn nog echter matig? Zie de eerste pic, barrel waar DK in zit
Dat is nog niet het ergste. Check die van mario dan (2e pic), bagger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 51617 schreef op 23 april 2003 @ 11:46:

grappig die 2 mensen op een kart. Alleen de graphics zijn nog echter matig? Zie de eerste pic, barrel waar DK in zit
Ja maar ik denk niet dat je het zo ingezoomd gaat spelen, van afstand zal het waarschijnlijk minder opvallen. En de omgevingen vind ik er wel mooi uitzien verder.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toch jammer dat mensen een spel beoordelen zonder het ook maar gezien te hebben dan wel gespeeld. Alleen maar een paar ingescande plaatjes van een redelijk early build volgens mij. Maar voordat ik me daarover ga opfokken reageer ik gewoon niet meer op dat soort reacties en lach ik alleen maar, net zoals ik bij Metroid prime, Mario Sunshine en zelda heb gedaan.

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in RSIII:
-Character models have been created perfectly. Han Solo looks great. You will be able to play as Luke Skywalker in every varioation from farm-boy Luke to Jedi.

-Control an AT-ST through the forest in Endor, shoot the enemy and command your Ewok troops.

-Just about every scene from the Star Wars classic trilogy, including those famous lightsabre battles.

-Death star bonus level, where after you freeze Leia, you fall into the trash compactor (as the movie goes), and you gotta solve a jumping puzzle. Then when you have escpaed, you go into first person view and use your grappling hook (a la Zelda) and swing across, to "recreate fantasy".

-It won't rehash ANYTHING from RS2. E.g. you won't blow up the Death Star, and you won't tangle AT-AT's with a rope and speeders.

-HOWEVER, every single mission from Rogue Leader (including bonus missions) will be available to play in a multiplayer co-op mode.

-Speederbike missions through forest recreated. You can be on foot and hit the enemy on speederbike with your lightsabre at one point in the game.

-Landspeeder racing on Tatooine.

-Near DVD quality footage from the original Star Wars trilogy to intro/outro scenes.

-There will be a mission on Geonosis from Episode 2. The picture looks beautiful.

-Versus multiplayer mode (dogfights), and "capture the base" mode. This will be for at least two, and possibly four players.

-Kamikaze A-wing attack on a Super Star Destroyer. If you're good enough you can do it without comminiting suicide, or hit the SSD bridge.

That's about all the main information I got from the mag. Cya.

Edit:

New Info submitted by MUZICMANn12 :

-can split up goals in multiplayer
-souped up graphics in RSII multiplayer levels
-2 story lines, luke and wedge, with totally differant levels
-TONS of hidden levels
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 23 april 2003 @ 11:48:
[...]

Ja maar ik denk niet dat je het zo ingezoomd gaat spelen, van afstand zal het waarschijnlijk minder opvallen. En de omgevingen vind ik er wel mooi uitzien verder.
hmz vind het nog slechter worden als ik beter kijken naar het gehele scherm. Slechte pixels en weinig speciaals, lijkt meer op de N64. Maar er kan nog van alles veranderen ... (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 60967 schreef op 23 april 2003 @ 11:52:
toch jammer dat mensen een spel beoordelen zonder het ook maar gezien te hebben dan wel gespeeld. Alleen maar een paar ingescande plaatjes van een redelijk early build volgens mij. Maar voordat ik me daarover ga opfokken reageer ik gewoon niet meer op dat soort reacties en lach ik alleen maar, net zoals ik bij Metroid prime, Mario Sunshine en zelda heb gedaan.
Als de geruchten waar zijn is het spel al af, dan zullen deze pics wel niet van een early build zijn. Maar dan nog, 'k vind het er super uitzien, vooral die 2 spelers op 1 kart lijkt me erg gaaf! Nu krijg je niet alleen ruzie met je tegenstanders maar ook met je teamgenoot: "Damn, mik eens goed man!" - "Ja, hou jij die kart dan eens recht" :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 51617 schreef op 23 April 2003 @ 11:55:
[...]

hmz vind het nog slechter worden als ik beter kijken naar het gehele scherm. Slechte pixels en weinig speciaals, lijkt meer op de N64. Maar er kan nog van alles veranderen ... (hoop ik)
Ik dacht dat Nintendo-gamers gameplay boven graphics stelden? :/

[ Voor 41% gewijzigd door jOzh op 23-04-2003 11:58 . Reden: quote ipv edit... ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 23 April 2003 @ 11:57:
[...]

Ik dacht dat Nintendo-gamers gameplay boven graphics stelden? :/
ja tuurlijk, maar bij MK zit de gameplay wel snor. Nu alleen de graphics nog wat opkrikken en je hebt gewoon een goeie mario kart. Anders zit je met MK van n64

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 23-04-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan niet wachten op mario kart en rogue squadron. Battle above endor co-op. w o w

Eigenlijk kan rogue er alleen maar beter op worden, ik vond het spel al zo gaaf. Speel rsII nog vrij regelmatig. Alle gouden medailles halen is echt onwijs lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hmz... pikmin 2. ik ben erg benieuwd wat ze daarvan hebben gebakken. miyamoto zei altijd dat hij geen vervolg wou maken tenzij het een revolutie zou betekenen... die kan ik nog niet echt ontdekken.

met zijn tweejen in een mariokart opent natuurlijk wel perspectieven... maar laten we in godsnaam niet te snel oordelen over een spel wat nog maanden in produktie is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

jOzh schreef op 23 april 2003 @ 09:28:
Mensen met WE6, ligt het aan mij of is die game echt f*cking moeilijk? Ik speel het nu toch al een tijdje, zit nog steeds op niveau 3 (van 5) en ik verlies nog regelmatig...
Ik zit ook nog vast op 3 sterren, maar de laatste tijd gaat het wel beter. De computertegenstander krijgt niet al teveel kansen en het aanvallen gaat ook steeds beter. Een paar weken terug was eindigde elke wedstrijd in 0-0 of 1-0 ofzo maar nu weet ik het net beter te vinden. Probeer eens snelle ploegen zoals Kameroen of Nigeria, ik kwam er een heel eind mee. ik kan je wel vertellen dat de game heel wat moeilijker is dan PES 2 op de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk eens wat ik net ontvang!!!

Beste klant

Bijna is het zover, Zelda the Windwaker zal binnenkort verschijnen!

en daarom zijn wij reeds met de voorbereidingen begonnen.
Tot ons genoegen kunnen wij u bij dezen bevestigen dat u in
de week
eindigend op 2 mei uw bestelling van de Special Limited Edition (met de bonusdisc) kunt verwachten.

Door de grote belangstelling voor dit spel is het helaas
niet mogelijk:
• te annuleren na vrijdag 25 april
• na 25 april wijzigingen in uw bestelling aan te
brengen; uiteraard worden nieuwe orders
gewoon in behandeling genomen, echter is
gezamenlijk leveren met Zelda
dan niet meer gegarandeerd.
• om voor de officiële release datum van 3 mei
pakjes te traceren
of u van leveringsinformatie te voorzien..

Het feit dat u deze mail heeft ontvangen betekent dat uw bestelling bekend is en zsm voor u wordt verzonden.

Tevens wijzen wij u er op dat u als DimensionPlus-klant
gebruik kunt maken van de speciale klantenkorting van 25%
op het hintboek van Zelda the Windwaker (Engelstalig).
Deze actie geld alleen voor klanten welke Zelda the
Widwaker bij DimensionPlus hebben aangeschaft en zolang de voorraad strekt.
U kunt het boek tegelijk met uw spel ontvangen door voor 26 april te bestellen via internet onder vermelding van uw klantnummer en mededeling; "klantenkorting hintboek Zelda" of telefonisch 050-3129818.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Oei oei oei wat ziet Mario Kart er leuk uit!
Ik zie het al helemaal voor me, achterop zo'n kart zitten, schild naar bowser en zn irritante zoontje gooien, dan schuin meehangen in de bochten om scherper te gaan.
Ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 23 April 2003 @ 12:16:
met zijn tweejen in een mariokart opent natuurlijk wel perspectieven... maar laten we in godsnaam niet te snel oordelen over een spel wat nog maanden in produktie is!
Volgens de (let wel) geruchten is het spel dus al af... http://www.gamer.nl/nieuws/17359

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Anoniem: 19360 schreef op 23 April 2003 @ 12:33:
Kijk eens wat ik net ontvang!!!

Beste klant

Bijna is het zover, Zelda the Windwaker zal binnenkort verschijnen!

en daarom zijn wij reeds met de voorbereidingen begonnen.
Tot ons genoegen kunnen wij u bij dezen bevestigen dat u in
de week
eindigend op 2 mei uw bestelling van de Special Limited Edition (met de bonusdisc) kunt verwachten.

:9~
Hmm, ik heb nog niks gehad en m'n Pre-order staat al zo'n 6 maanden, misschien komt het omdat ik onder rembours laat verzenden ofzo...

edit: Mail is al binnen :)

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 58392 op 23-04-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.watershedonline.ca/community/personal/Joel/IMAGES/N-64/Mario-Kart/MK-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://eurogamer.net/pics/screenshots/mariokart_gc/apr032b.jpg
Misschien had je even een geheugensteuntje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

schnumi schreef op 23 april 2003 @ 09:15:

Over welke kabel gaat het ? die van nintendo zelf ?

Afbeeldingslocatie: http://images.gameloaded.co.uk/content/extra_info_game_covers/gamecube/official_rgb_scart_gc.jpg

of hebben we het over een andere :)
want ik heb ook al kabels gezien met s-video uitgangen e.d.

dus iets meer info please over die kabels, want ik wil ook wel betere kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Volgens mij kan je ook switchen tussen front en back :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.nintendo.com/e32k3/mariokart_feat.html
de officiele site.