Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar !

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.021 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 18:41:
Mailboxnaam : Tiscale
Toegangspunt in gebruik : t-zones (wap dus)
Mijn e-mailadres : Bojaaper@tiscali.nl
Server uitgaande mail : smtp.tiscali.nl
Bericht zenden : Meteen
Kopie naar mij : Nee
Handtekening opnemen : Nee
Gebruikersnaam : bojaaper
Wachtwoord : ********
Server inkomende mail : pop3.tiscali.nl
Mailboxtype : POP3
Beveiliging : Uit
APOP beveiliging inloggen : Uit
[...]
Om te mailen mag je dus echt GEEN WAP gebruiken, maar moet je een IAP (Internet Access Point) aanmaken => inbelnummer van tiscali.

Dus (in't engels):
* Tools - Settings - Connection - Access Points - New - Use Default Settings
* Daar in te vullen:
- Naam: Tiscali (bvb)
- Data Bearer: GSM Data (of High Speed GSM werkt misschien ook)
- Dial Up Number: nummer van Tiscali
- User name: login Tiscali
- Prompt Password: zelf te kiezen
- Password: paswoord Tiscali

En deze connectie gebruiken bij je Messaging, dan zou het moeten werken.

Verwijderd

Aah vandaar!! Ik gebruikte steeds mijn standaard wap verbinding! Maarre kost dat dan extra, of valt ook dit in je belbundel?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 19:26 ]

Verwijderd

Jaaah t werkt! Ik heb nu een tiscali inbelnr, dat ik gebruik voor mn mail! Thnx voor alle hulp iig :D

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 19:58 ]

• Fire69
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 19:17:
Aah vandaar!! Ik gebruikte steeds mijn standaard wap verbinding! Maarre kost dat dan extra, of valt ook dit in je belbundel?
Geen idee, op mijn faktuur komt het onder data te staan, maar of het ook duurder is, heb ik nog niet gechecked. :D
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 19:31:
Jaaah t werkt! Ik heb nu een tiscali inbelnr, dat ik gebruik voor mn mail! Thnx voor alle hulp iig :D
No problem. ;)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 21:57
heeft er iemand zijn 3650 al via bluetooth aangesloten als "headset"?
ik heb net de laatste msi drivers gedownload en die zegt dat mijn 3650 er niet me kan werken, terwijl hij wel audio-bluetooth moet kunnen.

iemand die t werkend heeft?

Tijd van werken, tijd van rusten

• Fire69
Driek schreef op 28 July 2003 @ 22:38:
heeft er iemand zijn 3650 al via bluetooth aangesloten als "headset"?
ik heb net de laatste msi drivers gedownload en die zegt dat mijn 3650 er niet me kan werken, terwijl hij wel audio-bluetooth moet kunnen.

iemand die t werkend heeft?
Gebruik je de nieuwe 1.4.x-drivers?
Heb jij bij de installatie een hardware-ID moeten ingeven dan?

• Driek
nee ik heb versie 1.3 en geen id in hoeven geven
waar kun je die 1.4 downloaden?

• Fire69
Driek schreef op 28 July 2003 @ 23:26:
nee ik heb versie 1.3 en geen id in hoeven geven
waar kun je die 1.4 downloaden?
De 1.4 is nog beta, maar ik hoorde wel dat MSI en TDK hem al op de site hadden.
Geen idee waar dat zou zijn.

Ik krijg de audio ook niet aan de praat, zou wel cool zijn. :)

• Fire69
Dit lees ik juist op de frontpage bij de test van Flashkaartjes:
MMC gaat wel in SD slot, maar andersom echt niet. MMC is namelijk wat dunner dan een SD-kaartje. Ook is SD te snel voor een MMC slot. Maarja daar kom je pas achter als je MMC slot al gemold is door er een SD kaartje in raggen.
Daarmee is de twijfel of er SD kaartjes in onze phone gaan ook direct uit de wereld. :/

[ Voor 13% gewijzigd door Fire69 op 29-07-2003 09:46 ]

Verwijderd

Ik had op mycom een bluetooth dongle gevonden, namelijk deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/bt.JPG

Werkt dit op de Nokia 3650, iemand ervaring mee??

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 23:29
Verwijderd schreef op 29 juli 2003 @ 12:49:
Ik had op mycom een bluetooth dongle gevonden, namelijk deze:

[afbeelding]

Werkt dit op de Nokia 3650, iemand ervaring mee??
Graag ff searchen en dan zie je dat bijna iedereen zo'n ding heb ;) incl. ikke :*)

Verwijderd

mooi want deze is wel goedkoper dan die in de dixons

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 22:06
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 21:44:
mooi want deze is wel goedkoper dan die in de dixons
Ik heb dr ook zo een, maar dr staat wel mooi: 10 meter binneshuis maar hier is het maar 3 meter als je met de 3650 connect.
Dus denk niet dat je buiten in de tuin je telefoon lekker can connecten.
Vermoedelijk kan dat mycom ding het wel aan (wat trouwens perfect werkt) maar je telefoon zelf niet.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Verwijderd

Ff een vraagje : Als ik op de pc een achtergrond plaatje voor mn 3650 wil maken, welke hoeveel pixels breed en hoeveel hoog mag ie dan zijn??

• XoReP
Maakt nix uit zoals je al vele malen kon lezen, hij word automatisch aangepast ;)

• Fire69
mnielsm schreef op 29 July 2003 @ 23:00:
[...]

Ik heb dr ook zo een, maar dr staat wel mooi: 10 meter binneshuis maar hier is het maar 3 meter als je met de 3650 connect.
Dus denk niet dat je buiten in de tuin je telefoon lekker can connecten.
Vermoedelijk kan dat mycom ding het wel aan (wat trouwens perfect werkt) maar je telefoon zelf niet.
Phone doet hier in een open ruimte +10 meter, dus het zal toch wel aan je Mycom liggen denk ik. ;)

• Driek
ik vind dat ding van mycom voor 29 euro ook erg klein, net of hij een kleinere antenne heeft ofzo, en daarom dus minder bereik
met mijn msi kan ik tot ongeveer 10 meter, maar dan moeten er niet teveel obstakels in de weg staan

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 19:52
Trouwens, voor mensen die problemen hebben met hun MyCom dongle die helemaal niet werkt. Die problemen had ik ook toen ik hem op een usb-hub aansloot. Dat vond ie niet leuk, op een "gewone" poort vond-ie niet erg.

Verwijderd

hoe kan ik zien hoeveel minuten ik al gebeld heb, bij logboek staat dat ik al een uur gebeld heb maar hij doet daar ook de tijd dat ik met VF Live! online ben geweest erbij. Want ik heb namelijk maar iets van 10 minuten gebeld.

Weet iemand hoe het wel kan?

• Fire69
Driek schreef op 30 July 2003 @ 09:54:
ik vind dat ding van mycom voor 29 euro ook erg klein, net of hij een kleinere antenne heeft ofzo, en daarom dus minder bereik
met mijn msi kan ik tot ongeveer 10 meter, maar dan moeten er niet teveel obstakels in de weg staan
De meeste cheape dongles zijn allemaal gebaseerd op dezefde chip.
En aangezien BT een "singlechip-solution" is, zit de antenne er meestal in verwerkt, dus dat zal wel meevallen denk ik.

Verwijderd

Ik heb m is uitgetest, en zelfs in het donker vind ik dat ie goeie foto's heeft!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/time-out.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/time-out3.jpg

Als het zo donker is heeft elk fototoestel zonder flits, problemen. Ik vind dit nog vrij goed voor een mobiele telefoon!

• Driek
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 10:07:
Ik heb m is uitgetest, en zelfs in het donker vind ik dat ie goeie foto's heeft!

[afbeelding]

[afbeelding]

Als het zo donker is heeft elk fototoestel zonder flits, problemen. Ik vind dit nog vrij goed voor een mobiele telefoon!
time-out in gemert?

Verwijderd

Driek schreef op 31 July 2003 @ 10:35:
[...]

time-out in gemert?
Jup jup

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 19:50:
hoe kan ik zien hoeveel minuten ik al gebeld heb, bij logboek staat dat ik al een uur gebeld heb maar hij doet daar ook de tijd dat ik met VF Live! online ben geweest erbij. Want ik heb namelijk maar iets van 10 minuten gebeld.

Weet iemand hoe het wel kan?
nou nou, veel antwoord :P

• Fire69
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 02:51:
[...]

nou nou, veel antwoord :P
wat wil je, je stelt ook zo'n moeilijke vragen. :P

Volgens mij kan het niet. :)

• XoReP
Weet iemand misschien waar ik Netmonitor kan krijgen?

• Fire69
Master Tweaker schreef op 01 August 2003 @ 13:33:
Weet iemand misschien waar ik Netmonitor kan krijgen?
Ja, bij mij, maar maak je geen illusies, hij werkt niet. ;)

• XoReP
Ik weet dat bij de nieuwst Nokia phones de phones niet al standaard netmonitor erop hebben zitten. Bij de vorige modellen moest je ze activeren en bij de nieuwste moest je je software updaten hafd ik gehoord :/

• Fire69
Master Tweaker schreef op 01 August 2003 @ 22:15:
Ik weet dat bij de nieuwst Nokia phones de phones niet al standaard netmonitor erop hebben zitten. Bij de vorige modellen moest je ze activeren en bij de nieuwste moest je je software updaten hafd ik gehoord :/
Bij de nieuwe phones moet je hem er inderdaad op installeren, maar het werkt maar tot op een bepaalde firmware-versie, de nieuwere wordt het geblokkeerd of zo. Je kan hem dus niet meer gebruiken... :/

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 13:54
Ik heb dit topic een btje door lopen struinen want ik krijg zeer binnenkort ook een 3650 (via een telefoon project bij mijn ouders op het werk) van T-mobile. Wat zijn nou een btje de echt onmisbare dingen voor op je telefoon?
Ik heb deze lijst gemaakt, zeggen jullie nog van "Dat MOET erbij?"
  • FExplorer, file explorer voor op de phone
  • Doom, 't blijft natuurlijk een beetje een pats telefoon ;)
  • Paar kilo ringtones
  • Gameboy emulator
MSI bluetooth & 128 Mbyte MMC liggen al klaar, ik wacht met spanning op me telefoon :)

• XoReP
Ik had ook al mijn BT en 128MB MMC klaar liggen voordat ik hem had ;)

Verwijderd

_-= Erikje =-_ schreef op 02 August 2003 @ 16:36:
Ik heb dit topic een btje door lopen struinen want ik krijg zeer binnenkort ook een 3650 (via een telefoon project bij mijn ouders op het werk) van T-mobile. Wat zijn nou een btje de echt onmisbare dingen voor op je telefoon?
Ik heb deze lijst gemaakt, zeggen jullie nog van "Dat MOET erbij?"
  • FExplorer, file explorer voor op de phone
  • Doom, 't blijft natuurlijk een beetje een pats telefoon ;)
  • Paar kilo ringtones
  • Gameboy emulator
MSI bluetooth & 128 Mbyte MMC liggen al klaar, ik wacht met spanning op me telefoon :)
Essentieel:

- Bemused: Via je 3650 en Bluetooth je Winamp/MediaPlayer op de computer bedienen (compleet met playlist op je 3650).
- PVPlayer: "gekanteld" Video afspelen --> 1,5 keer zo groot beeld.
- Rayman 3.
- PuzzleBobble.
- MP3-speler.
- Een aflevering van"de "Simpsons".

• XoReP
Ik zat net een beetje te klooien met mijn phone zodat mijn GPRS weer werkt (tligt volgens mij aan Vodafone, volgens mij iets fout gegaan bij aansluiten). Ik dacht van dat misschien een Reset zou helpen, alleen nadat ik alles op fabrieksinstellingen had gezet waren alle mappen in het menu leeg en stonden alle icoontjes in het menu.

Hoe krijg ik alles weer in de oorsprongkelijke vorm terug :?

Verwijderd

Weet iemand de code voor: camarafx crack? want er staat nu als ik op register klik wat ik moet doen om foto's te kunnen maken: your imei no: 351 enz.. en daarna: Enter unlock code. wat is dat dan of hoe kom ik daaraan?

Check je mail.

[ Voor 11% gewijzigd door intoxicated op 03-08-2003 19:59 ]

Verwijderd

ik zie ook dat iemand een 128MB mmc had gekocht bij mycom.nl maar ik zie m niet staan daar. weet iemand welke ik moet halen en welke t goedkoopste is om online te bestellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2003 @ 19:29:
ik zie ook dat iemand een 128MB mmc had gekocht bij mycom.nl maar ik zie m niet staan daar. weet iemand welke ik moet halen en welke t goedkoopste is om online te bestellen?
ff in de pricewatch kijken?

• Fire69
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 18:20:

[...]

<font color="blue">Check je mail.
Hey, Intoxicated, kan je mij die crack ook eens mailen!? :D

(just kidding ;) )
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 14:56:
[...]

Essentieel:

[...]

- PVPlayer: "gekanteld" Video afspelen --> 1,5 keer zo groot beeld.
- PuzzleBobble.
- Een aflevering van"de "Simpsons".
- Welke formaten speeld die PVPlayer allemaal en is het dan ongeveer beeldvullend?
- Welke PuzzleBobble heb jij, die van mij duurt minstens 5 minuten om te laden. (Dacht is van FeatherSoft ofzo)
- Hoe groot zijn die afleveringen?

• XoReP
Mijn Nokia 3650 is te barsten :( De software is helemaal verneukt, hij geeft bij elke ding dat ik openn een System error en als ik hem opstart krijg ik een batteljon error over me :( Er staat v2.50 op en ik denk dat het daar aan ligt. Morgen gelijk maar ff naar Vodafone Citypoint waark um gekocht heb.

Verwijderd

ist slim om je software te updaten dan? iemand zei dat je in zo'n nokiawinkel gewoon je telefoon kon vernieuwen. gaat dat makkelijk?

PS: ik heb geen email gekregen. dus ik check m wel maar als er niks instaat dan.......

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 21:31 ]

• Fire69
Master Tweaker schreef op 03 August 2003 @ 21:13:
Mijn Nokia 3650 is te barsten :( De software is helemaal verneukt, hij geeft bij elke ding dat ik openn een System error en als ik hem opstart krijg ik een batteljon error over me :( Er staat v2.50 op en ik denk dat het daar aan ligt. Morgen gelijk maar ff naar Vodafone Citypoint waark um gekocht heb.
Ik heb hier ook v2.50 en heb ook allerlei errors gehad, maar dat lag echt aan het feit dat ik had lopen klooien met teveel software hoor. :)
Symbian is een beetje windows-kloon op dat gebied. Te veel installen en removen en je krijgt vodden.
Enige oplossing... format en alleen opzetten wat je nodig hebt. :/

• XoReP
Maar hoe format ik hem dan? Ik had alles er namelijk al afgehaald en ik kan nu niet meer naar factorydefaults gaan want dan loopt hij ook vast.

• Fire69
*#7370#

• mnielsm
Weet iemand of er een programma bestaat waarmee je je nokia 3650 kan gebruiken als webcam.
Het was zoiets als eerst je 3650 op je monitor weergeven met remote S60 en dat dan opnemen met een programma die het dan laat denken dat er een webcam is.
En het moet ook nog werken met msn messenger

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

• He-Man
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2023

He-Man

By The Power of Grayskull

Het werkt niet zo makkelijk, maar het schijnt te werken :)

Mobile WebCam
http://www.4mobile.it/
Downloads

Werken met Messenger :? try it :) or write a driver

Verwijderd

Fire69 schreef op 03 August 2003 @ 21:02:
- Welke formaten speeld die PVPlayer allemaal en is het dan ongeveer beeldvullend?
- Welke PuzzleBobble heb jij, die van mij duurt minstens 5 minuten om te laden. (Dacht is van FeatherSoft ofzo)
- Hoe groot zijn die afleveringen?
- de PVPlayer speelt niet ongeveer beeldvullend af maar compleet beeldvullend. Hij speelt gewoon mp4s af (volgens mij ook 3gps).
- Een adflevering van de Simpsons varieert van ongeveer 8 tot ongeveer 20 MB. Al naar gelang de settings van het decoderen. (hoeveel khz en hoeveel framerates)
- Geen idee welke puzzlebobble ik heb maar hij duurt geen 5 minuten om te laden.

• XoReP
Ik heb net een nieuwe gekregen maar ik al weer een error gekregen :(
Hij gaf nadat ik het instelling SMSje van de USA Nokia site had ontvangen een System error :( Zalk toch maar ff naar een Nokia service point langs gaan om hem te updaten :? Strax houd hij er weer helemaal mee op :/

BTW Keb weer een versie 2.5, helaas ;( (nieuwste die ze hadden)

Voor de rest vind ik het nog steeds een Phate phone :*)

[ Voor 50% gewijzigd door XoReP op 05-08-2003 00:39 ]

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
hallo, ik heb ook nog steeds de n3650 en vind het nog steeds een phat ding ! onlangs een 64mb mmc kaart gekocht, werkt perfect, maar geen harde om via bleutooth er allemaal stuf op te kwakken, dus heb ik vandaag een usb1/2 mmc reader gekocht, werkt als een terelier :) maar ja, ik wou dus muziek op dat ding zetten, mp3, kwam er achter dat ik geen oordopjes kon gebruiken voor het afspelen, gezien het geluid ook uit de gsm komt (bekend probleem, i know) dus ik vroeg me af wat de compressie instellingen waren voor die wav files die pcsuite van mp3 naar wav omzet?? zoda tik zelf die wav files kan maken!! (dan past er ook meer muziek op, gezien het bestandsfoormaat nog iets kleiner wordt!) want via de mmc readre kan ik natuurlijk geen pcsuite gebruiken :( iemand enig idee of opties?

• He-Man

He-Man

Als je WAV of MP3 files in PCsuite overzet op je 3650 dan worden ze automatisch geconverteerd naar het kleinst mogelijke WAV formaat geschikt voor je 3650. De formaat is al behoorlijk economisch en daarnaast kwalitatief goed. De speaker van de 3650 is toch niet geweldig :)
Als je nog kleiner wilt dan moet je er een mp3 player op zetten en zonder PCsuite klein-gemaakte-mp3's overgooien op je 3650, echter als je toch 64mb hebt dan zou ik die moeite besparen en gewoon mp3 cds direct kopieren via PCsuite op je mmc. Succes!

• Mister_X
ja ik weet dus dat die wav goed zijn voor de gsm, maar ik wil ze omzetten naar de kwaliteit zoals pcsuite ze doet, ZONDER pcsuite omdat ik alles via een mmc card reader eropzet :)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Hmmmm, mijn te brakke 3210 is aan vervanging toe, maar deze foon lijkt me (ondanks de lelijke vorm) toch wel erg leuk om te hebben, vooral vanwege de vele mogelijkheden die deze telefoon biedt en de uitbreidbaarheid t.o.v. de 7650. Maar zal dit telefoontje ook geïntroduceerd worden zonder digitale camera, want dat is nou weer iets wat ik er net niet op hoef te hebben.

Maar ik heb al de mogelijkheden van een 7650 gezien, was er verbaasd over wat je allemaal met die foon kon doen.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:17
een vraagje aan iemand met een 3650 (of 7650):
kan iemand voor mij een stacker bestand uitpakken op z`n telefoon en naar mij terugsturen?
Ik heb namelijk een 6610 en daar is geen stacker uitpakprogramma voor :(

• Fire69
Toewan schreef op 08 August 2003 @ 00:13:
Hmmmm, mijn te brakke 3210 is aan vervanging toe, maar deze foon lijkt me (ondanks de lelijke vorm) toch wel erg leuk om te hebben, vooral vanwege de vele mogelijkheden die deze telefoon biedt en de uitbreidbaarheid t.o.v. de 7650. Maar zal dit telefoontje ook geïntroduceerd worden zonder digitale camera, want dat is nou weer iets wat ik er net niet op hoef te hebben.

Maar ik heb al de mogelijkheden van een 7650 gezien, was er verbaasd over wat je allemaal met die foon kon doen.
Denk niet dat er nog snel een phone zal komen zonder camera in (in deze prijsklasse).
Je kan ook gewoon hem niet gebruiken, dan heb je er ook geen last van! :D

De nieuwe 6600 die eind van het jaar uitkomt is nog iets geavanceerder dan de 3650, heeft 6 ipv 4mb ram, en ziet er eigenlijk wat gelikter uit ook vind ik. :)
Misschien kan je op die wachten?

[ Voor 12% gewijzigd door Fire69 op 08-08-2003 08:53 ]

• Driek
marteltor schreef op 08 August 2003 @ 00:23:
een vraagje aan iemand met een 3650 (of 7650):
kan iemand voor mij een stacker bestand uitpakken op z`n telefoon en naar mij terugsturen?
Ik heb namelijk een 6610 en daar is geen stacker uitpakprogramma voor :(
en wat wil je daarmee bereiken dan?

Verwijderd

Driek schreef op 08 August 2003 @ 09:04:
[...]

Alsof deze vraag beantwoord moet worden om zijn doel te bereiken |:(

Verwijderd

weet nu iemand waar je t goedkoopste n 128mmc kan halen want in de winkels waar ik kom zijn ze rond de 70-90eurie en jullie zeggen elke keer 35 euro

• Fire69
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 09:54:
weet nu iemand waar je t goedkoopste n 128mmc kan halen want in de winkels waar ik kom zijn ze rond de 70-90eurie en jullie zeggen elke keer 35 euro
Pricewatch? :?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Fire69 schreef op 08 August 2003 @ 08:48:
[...]

Denk niet dat er nog snel een phone zal komen zonder camera in (in deze prijsklasse).
Je kan ook gewoon hem niet gebruiken, dan heb je er ook geen last van! :D

De nieuwe 6600 die eind van het jaar uitkomt is nog iets geavanceerder dan de 3650, heeft 6 ipv 4mb ram, en ziet er eigenlijk wat gelikter uit ook vind ik. :)
Misschien kan je op die wachten?
Ik gebruik nu even tijdelijk een geleende 3310 (ja, de persoon weet er van dat ik 'm leen ;)) oftewel ik kan nog wel eventjes wachten..

Maar over die camera, ik vroeg het me gewoon af, kijk, als dat weer 100 euro in prijs zou schelen is dat natuurlijk mooi meegenomen.

• Fire69
Toewan schreef op 08 augustus 2003 @ 09:58:
[...]

Ik gebruik nu even tijdelijk een geleende 3310 (ja, de persoon weet er van dat ik 'm leen ;)) oftewel ik kan nog wel eventjes wachten..

Maar over die camera, ik vroeg het me gewoon af, kijk, als dat weer 100 euro in prijs zou schelen is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Kijk eens wat het kost voor zo snap-on cameratje, dan weet je wat het prijsverschil zal zijn. :)

• marteltor
Driek schreef op 08 August 2003 @ 09:04:
[...]

wat ik er mee wil bereiken? Dat ik dat stacker bestand uitgepakt heb! :D Alleen ik zelf kan dat niet doen, dus ik zoek iemand die dat voor me kan doen. Anyone?

• Driek
Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 09:12:
[...]

Alsof deze vraag beantwoord moet worden om zijn doel te bereiken |:(
Nou, volgens mij heeft een 6610 helemaal niets aan stacker, omdat die dat niet ondersteunt.

daarom dus

• marteltor
en daarom vraag ik aan iemand anders of die mijn stacker bestand dat ik heb wilt uitpakken en naar mij terug wilt sturen :D

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Effe een "oude" vraag... Op [rml]rightone_ in "[ Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar !"[/rml] zie ik 3 mooie plaatjes van "3d-games" staan. Gaat dit om een Nokia 3650? En zou jah, die rechter, da's toch onmiskenbaar Final Fantasy, is dit idd beschikbaar voor de 60-series? Want dat zou me toch even 100% over de streep halen om naar de winkel te rennen (toestel kost toch niets)

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 11:11

Nss

The Dude Abides

volgensmij heeft die het over telefoons die in japan te krijgen zijn.... zeker als je de batterij/ontvangst metertjes ziet....

• Kippenijzer

Kippenijzer

Dat het daar om japanse foons gaat snapte ik, maar hij zegt niet expliciet of dat om een japanse nokia 3650 oid gaat, off om heel ander soortige toestellen... Final Fantasy spelen op een 3650 (haal hem vanmiddag sowiezo) lijkt me erg fijn :P

• Fire69
Ik zit met een klein probleempje. :(

Ik had al mijn contacts in Outlook een beetje opgepoetst, nummertjes mooi met +32 ervoor, adresjes bijgezet en zo.
Probleem is dat hij nu bij de meeste adres die in Outlook als Home staan, hij in de phone er nog een land bij zet als Bussiness.
Ga ik dan in Outlook kijken naar een contact via all fields, dan staat daar inderdaad ook dat land ingevuld, hoewel ik dat niet zelf heb gedaan.
Hebben jullie dit ook?
Probleem is nu dat ik 200 contacts moet afgaan om dit te controleren, en je in Outlook die all-fields telkens opnieuw moet selecteren en zo... :(

Verwijderd

Wil een nieuwe gsm kopen en zit te twijfelen tussen de Nokia 3650 of wachten op de Siemens SX1. Welke functies heeft de Siemens die de Nokia niet heeft? En wat zouden jullie doen?

Verwijderd

Ik heb een Bluetooth module geïnstalleerd en kan verbinding maken met mijn telefoon...
Is het nu mogelijk om op me telefoon msnen via deze verbinding dus dat het me geen geld gaat kosten, hoogstes om het programma aan te schaffen....
Ik kon dit niet duidelijk opmaken uit alle replies maja dat kan aan mij liggen .

Ik heb hier geen info over kunnen vinden die ik dus echt begrijp, ik heb gehoordt dat je iets moet instellen dat de GPRS verbinding gebruik maakt van Bluetooth maja ik zou dus nie weten hoe

• Fire69
Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 15:18:
Ik heb een Bluetooth module geïnstalleerd en kan verbinding maken met mijn telefoon...
Is het nu mogelijk om op me telefoon msnen via deze verbinding dus dat het me geen geld gaat kosten, hoogstes om het programma aan te schaffen....
Ik kon dit niet duidelijk opmaken uit alle replies maja dat kan aan mij liggen .

Ik heb hier geen info over kunnen vinden die ik dus echt begrijp, ik heb gehoordt dat je iets moet instellen dat de GPRS verbinding gebruik maakt van Bluetooth maja ik zou dus nie weten hoe
Nieuwe gprs-verbinding aanmaken met alles op default, 0.0.0.0, ....
Dan zou het gewoon moeten werken.
Ik heb het echter ook nog niet aan de praat gekregen. :/
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 17:04:
Wil een nieuwe gsm kopen en zit te twijfelen tussen de Nokia 3650 of wachten op de Siemens SX1. Welke functies heeft de Siemens die de Nokia niet heeft? En wat zouden jullie doen?
Ik zou het bij mijn Nokia houden want die SX1 lijkt mij ECHT niet te bedienen.
(En ik heb een 3650, dus ik ben wel wat gewoon qua moeilijke bediening! ;) )

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 12-08-2003 15:24 ]

Verwijderd

Fire69 schreef op 12 August 2003 @ 15:21:
[...]

Nieuwe gprs-verbinding aanmaken met alles op default, 0.0.0.0, ....
Dan zou het gewoon moeten werken.
Ik heb het echter ook nog niet aan de praat gekregen. :/
Ik krijg geen verbinding ingesteld :S lukt echt voor geen meter....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 16:00 ]

• Driek
Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 15:28:
[...]

Ik krijg geen verbinding ingesteld :S lukt echt voor geen meter....
je moet een seriele bluetooth verbinding leggen met de nokia
dan geeft de pc een foutmelding dat de verbinding verbroken is
MAAR dan werkt msn-en wel

Verwijderd

Driek schreef op 12 August 2003 @ 16:25:
[...]

je moet een seriele bluetooth verbinding leggen met de nokia
dan geeft de pc een foutmelding dat de verbinding verbroken is
MAAR dan werkt msn-en wel
Ik heb nu met mijn bluetooth software een seriele poort aangemaakt.... die geeft inderdaad dat de melding verbroken is
Maar ik kan met IM+ nogsteeds geen verbinding maken :S
Kan je toevallig wat preciezer uitleggen wat er op de telefoon ingesteld moet worden :S

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 17:09 ]

• Driek
heb je de pcsuite werkend?
zoja, dan connec ten zoals je altijd doet, pcsuite verder niet opstarten maar im+ op je 3650/7650
dan zou t verder moeten werken

• Driek
Verwijderd schreef op 12 August 2003 @ 16:57:
[...]

Ik heb nu met mijn bluetooth software een seriele poort aangemaakt.... die geeft inderdaad dat de melding verbroken is
Maar ik kan met IM+ nogsteeds geen verbinding maken :S
Kan je toevallig wat preciezer uitleggen wat er op de telefoon ingesteld moet worden :S
je moet bij mrouter (naast de klok) nog ff aanvinken welke com-poort er wordt gebruikt

Verwijderd

Driek schreef op 12 augustus 2003 @ 17:09:
[...]

je moet bij mrouter (naast de klok) nog ff aanvinken welke com-poort er wordt gebruikt
Bij Mrouter vind hij hem niet, ik heb met de software van MSI zelf wel een serial port aan gemaakt voor bluetooth....

Ken je me nie ff adden op msn of icq ofzow praat iets makkelijker denk ik :S
icq 94678130
msn markvanleest@hotmail.com

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 17:31 ]

Verwijderd

Ik weet niet hoe wie wat waar of waarom maaruh hij doet ut :) dank u :D:D:D:D:D

Weet er toevallig iemand een freeware msn client voor op me nokia 7650?

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 18:20 ]

Verwijderd

Lees hier over internet op je 3650 via bluetooth met je vaste verbinding. Neem aan dat het ook andersom kan en if so, is dat dan inderdaad op 43,3 kb/s?

• Juup
  • Niet online
Omg wat is Bemused vet zeg!
Het werkt fantastisch, alleen moet je wel effe in nokia PC suite die COM poort vrijgeven (uitzetten).

Met Bemused kun je winamp besturen vanaf je 3650. over bluetooth, met playlist.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Mister_X
weet iemand wat de hardwatige hz en bitrate van de n3650 is?

• XoReP
Balen :( Mijn tweede 3650 is ook niet helemaal goed !! Me vorige had software problemen (kad er zelf veel mee geklooid :X ) en deze heeft een zwarte plek midden in het camera beeld :(

Ik wil nu echt eens ééntje hebben met nieuwere firmware. Ik weet niet of die firmware ware gewoon nog opgedate kan worden, want bij TPH zeggen ze dat ze dit soort telefoons niet mogen doen en ook niet kunnen.

[ Voor 37% gewijzigd door XoReP op 16-08-2003 18:09 ]

• Fire69
Juup schreef op 15 August 2003 @ 19:26:
Omg wat is Bemused vet zeg!
Het werkt fantastisch, alleen moet je wel effe in nokia PC suite die COM poort vrijgeven (uitzetten).

Met Bemused kun je winamp besturen vanaf je 3650. over bluetooth, met playlist.
Dan heb je niet de laatste versie (1.6), want die werkt samen met je mRouter. Stukken handiger zo. ;)

• _-= Erikje =-_
Woot, ik heb de mijne nu ook :)
Alleen kreeg ik doom niet echt aan de praat, ik kreeg wel het doom menu maar als ik dan over de opties wil lopen sluit ie doom af.
Prince of Persia (java) laat me hele telefoon vast lopen :)
En hoe krijg ik in godsnaam een mp3 file op me telefoon? als ik em via me Bluetooth omgeving verstuur komt ie in me inbox en die kan ik niet terugvinden met FExplorer en als ik dat via de Nokia suite probeer word ie omgezet naar wav file :/

• XoReP
Kijk eens bij de instellingen van PC Suite want daar kun je de funktie converteren uitzetten voor bepaalde files ;)

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 11:02
Of je stopt je MMC-kaartje eventjes in je PC en kopieert het naar de MMC :)

[ Voor 7% gewijzigd door Treenaks op 17-08-2003 19:01 . Reden: SD->MMC ]

• Kippenijzer

Kippenijzer

Weet iemand btw nog een goedkope plek om dit ding aan te schaffen? Bij KPN krijg je hem gratis icm i-mode en een groter abo, maar ik wil hem vooral voor gprs gebruiken en daarmee is KPN nogal duur, ik zou het liefst Orange hebben, gezien hun manier van bundel-berekening enzo, maar pas bij Orange Free 40 ofzo is hij betaalbaar, en ik ga nooit meer dan Free 30 kunnen opmaken voorlopig (tzt wel, als ik meer en meer ga GPRS-en, maar voorlopig nog niet). Ik wil dus gewoon ergens voor minder dan 75 euro dat ding icm 2jr Free 30 van range hebben, iemand een idee?
edit:
Owkee, en sinds minder dan een week kan Belcompany hem blijkbaar voor 19,99 ofzo bieden icm 2jr 30... Hmm... Gaat ik dat maar doen denk ik :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kippenijzer op 18-08-2003 20:53 ]

• mnielsm
Kippenijzer schreef op 18 August 2003 @ 20:36:
Weet iemand btw nog een goedkope plek om dit ding aan te schaffen? Bij KPN krijg je hem gratis icm i-mode en een groter abo, maar ik wil hem vooral voor gprs gebruiken en daarmee is KPN nogal duur, ik zou het liefst Orange hebben, gezien hun manier van bundel-berekening enzo, maar pas bij Orange Free 40 ofzo is hij betaalbaar, en ik ga nooit meer dan Free 30 kunnen opmaken voorlopig (tzt wel, als ik meer en meer ga GPRS-en, maar voorlopig nog niet). Ik wil dus gewoon ergens voor minder dan 75 euro dat ding icm 2jr Free 30 van range hebben, iemand een idee?
edit:
Owkee, en sinds minder dan een week kan Belcompany hem blijkbaar voor 19,99 ofzo bieden icm 2jr 30... Hmm... Gaat ik dat maar doen denk ik :)
Ik heb hem een aantal maanden geleden bij t for telecom gekocht, en daar was hij toen €50 i.c.m. debitel 90 (€20/maand) 2 jaar.
Dus dat is toch weer 10 euro per maand minder.
Of de prijs nu nog zo is weet ik niet.
Misschien dat dat nog wel aantrekkelijker is.

• Kippenijzer

Kippenijzer

mnielsm schreef op 18 August 2003 @ 22:38:
[...]

Ik heb hem een aantal maanden geleden bij t for telecom gekocht, en daar was hij toen €50 i.c.m. debitel 90 (€20/maand) 2 jaar.
Dus dat is toch weer 10 euro per maand minder.
Of de prijs nu nog zo is weet ik niet.
Misschien dat dat nog wel aantrekkelijker is.
In mijn geval niet, ik ga er enkel af en toe mee bellen, maar plan om er erg veel mee te gaan internetten... Ik weet geheel niet _of_ debitel GPRS aanbied, laat staat tegen wat voor prijzen, maar jah, ze gebruiken veelal kpn & vodafone als netwerk en die zijn zelf mij te duur met GPRS... Nee, mijn keuze ligt sowiezo bij Orange, anders zou ik wel gewoon weer KPN nemen, dan is hij gratis, en zou ik zelfs mijn beltegoed (nu KPN prepaid) terugkrijgen...

• _-= Erikje =-_
is er niet een handig proggie om draaiende programma's te stoppen zodat je niet je phone hoeft te rebooten als je bv een gameboy spelletje wilt spelen nadat je een mp3tje hebt afgespeeld?

• Fire69

• Kippenijzer

Kippenijzer

Btw, hoe ver kun je gaan bij het programmeren, kun je echt _alle_ telefoonfuncties gebruiken/aanspreken/aanpassen? Ik zou nl. graag een antwoordapparaat _op_ het toestel hebben, omdat ik nogal vaak op mijn werk zit en uit gewoontje niet mijn telefoon uitzel maar mijn werk laat het opnemen van de telefoon niet toe -> ik zou graag willen dat de phone opneemt "Op dit moment ben ik aan het werk, probeert u het later nog eens of stuur een sms" over de lijn drukt en de verbinding verbreekt en het gebelde nummer wat mij betreft zelfs wist uit ontvangen oproepen en in een eenvoudiger te gebruiken filetjes bijschrijft, zodat ik evt. zo terug kan bellen :)

• Fire69
Kippenijzer schreef op 19 August 2003 @ 07:53:
Btw, hoe ver kun je gaan bij het programmeren, kun je echt _alle_ telefoonfuncties gebruiken/aanspreken/aanpassen? Ik zou nl. graag een antwoordapparaat _op_ het toestel hebben, omdat ik nogal vaak op mijn werk zit en uit gewoontje niet mijn telefoon uitzel maar mijn werk laat het opnemen van de telefoon niet toe -> ik zou graag willen dat de phone opneemt "Op dit moment ben ik aan het werk, probeert u het later nog eens of stuur een sms" over de lijn drukt en de verbinding verbreekt en het gebelde nummer wat mij betreft zelfs wist uit ontvangen oproepen en in een eenvoudiger te gebruiken filetjes bijschrijft, zodat ik evt. zo terug kan bellen :)
Java-programma's zijn redelijk beperkt qua interactie met het toestel dacht ik, maar als je gewoon voor Symbian iets schrijft, kan je de meeste dingen wel aansturen.
Er bestaan trouwens al meerdere antwoordapparaten hoor (om je wat werkt te besparen :) )

• Kippenijzer

Kippenijzer

Tering zeg, wat is dit ding lelijk :) Maar gelukkig heb ik hem met een gif-groene express-on art cover, waardoor hij nog lelijker wordt, waardoor hij wel weer kewl is ;P
Nu nog effe een MMC en effe de KPN i-mode instellingen regelen, zolang mijn oude nummer nog werkt, heb hem voor 4,99 aangeschaft icm 2jr Orange Free 30.

[ Voor 15% gewijzigd door Kippenijzer op 19-08-2003 11:02 ]

• Kippenijzer

Kippenijzer

Weet iemand trouwens nog een werkend SSH progje voor de 3650? Ik heb nl. mindterm al, verschillende versies, maar dat zijn allemaal .jar, en dat werkt niet (of ik weet niet hoe).

• XoReP
*.jar evt. icm. *.jad file sturen naar phone en dan gewoon openen op je telefoon ;)

• Kippenijzer

Kippenijzer

Jupz, zover ben ik idd... Maar alle (4) versies die ik heb werken niet (.jar is damaged). Ook die voor de communicator 9210i. Daarom vraag ik dus echt om mensen die een werkende ssh client ervoor kennen :)

• He-Man

He-Man

Ik heb geen SSH client voor je. Maar eerder schreef je over een antwoordapparaat. Er zijn diverse pakket voor de 60 serrie, echter ken ik geen werkende versie voor de 3650. Echter deze lijkt aardig te werken.

http://www.avista.ru/

Dit programma werkt alleen niet met de standaard 2.5 fimware. Je zult dus je firmware moeten laten updaten (bij een Nokia-shop) en dan vervolgens moeten testen. Ik ben dat ook nog van plan, ltr.

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 13:34
Ik heb nu een nokia 6210 met prepaid. Dit ding is alleen superbrak, de accu zit los daardoor gat het toestel uit en hij loopt vaak vast (ik heb hem nu ongeveer een jaar). Ik vroeg me af of de nokia 3650 van ongeveer dezelfde kwaliteit is, of een stuk beter.

Verder is hij met een 2 jarig telfort abonnement a 15 euro per maand met 100 belminuten gratis, op gsmweb.nl. Is dit een goede deal of weten jullie een betere?

Ook vroeg ik me af of er inmiddels een vergelijkbare telefoon voor ongeveer hetzelfde geld, maar bijvoorbeeld zonder camera bestaat.

For those about to rock, we salute you!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 17:13
de accu ging bij mij ook loszitten, dan ging ie ineens uit (nokia 3650)
maar dat is simpel op te lossen met een papiertje, kun je bij je 6210 ook eens proberen
je vouwt een stukje papier een paar keer op en dan plak je dat met wat plakband tegen de achterkant van de accu aan, waardoor het ding tegen de contactjes wordt geduwd
hij is sindsdien nooit meer spontaan uitgegaan.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of er al een flash player voor de 3650 is....
op de communicator is ie er wel en ik heb zo hier en daar gehoord dat er wel degelijk 3650's zijn die deze player draaien...

• He-Man

He-Man

Dat er 1 voor de communicator is staat niet op Macromedia zelf:
http://www.macromedia.com/support/flashplayer/

Ik heb nog geen player gezien voor de 60 serries.

• He-Man

He-Man

Oh chips, ik herstel:

Er is idd een player voor de communicator. Versie 5 om precies te zijn.
http://www.macromedia.com...nokia.html#playerdownload

Ik wil ook wel een player voor de 3650, dus: Anybody?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste