Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar !

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.021 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 20:23:
ben van plan om deze foon te halen voor 99,95€ (Prepaid T-mobile) als vervanger van mijn "overleden" X60 van Panasonic :P)

En tjah... is dit een goede keus? of kan ik beter een andere nemen (prepaid) die beter is ? want 99,95€ is niet slecht (bij T-mobile.nl) Dus hmmmz... :)
Hmm, zag deze inderdaad ook staan. Is niet duur. Staan er ook ergens voorbeeld foto's die door dit toestel zijn gemaakt?

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Ik zou heeeel graag horen hoe hij je bevalt overweeg hem ook...

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Verwijderd

*schop

Kan een 3650-user vertellen of hij ook een sluitergeluid maakt bij het maken van een foto, en hoe hard dat is? Ik heb momenteel een Siemens, maar als ik een foto maak in een treincoupe, kan de machinist het nog horen :P

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:54:
*schop

Kan een 3650-user vertellen of hij ook een sluitergeluid maakt bij het maken van een foto, en hoe hard dat is? Ik heb momenteel een Siemens, maar als ik een foto maak in een treincoupe, kan de machinist het nog horen :P
Kan je uitzetten volgens mij, ik kan me niet herinneren dat hij lawaai maakt als ik een foto maak in het profiel stil.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Tomsworld schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:06:
[...]

Kan je uitzetten volgens mij, ik kan me niet herinneren dat hij lawaai maakt als ik een foto maak in het profiel stil.
Oke, dat het lawaai maakt kan mij niet zoveel schelen, maar t moet ook niet vreselijk irritant worden.

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Waar moet ik programma's op de MMC kaart zetten? En waar vind ik die progsels dan terug?

Ook wil ik nog even weten wat jullie van de geluidskwaliteit bij mp3's en van het volume vinden....

[ Voor 103% gewijzigd door pleasure op 26-11-2004 16:22 ]

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat ik mij bij het zien van het toestel afvraag: Hoelang duurde het nou voordat je met dat toetsenbord leerde omgaan? Kun je nou net zo snel op de 3650 typen als op een telefoon met een standaard toetsenbord?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Och, valt wel mee, als je niet vaak sms't kan het wel even duren (zoals bij mij), maar als je het dagelijks gebruikt, ben je er zo mee weg.

Verwijderd

svdmeer schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:41:
Wat ik mij bij het zien van het toestel afvraag: Hoelang duurde het nou voordat je met dat toetsenbord leerde omgaan? Kun je nou net zo snel op de 3650 typen als op een telefoon met een standaard toetsenbord?
Je hebt het zo onder de knie.

• SvMp
  • Niet online
Vraagje aan de mensen die voor 99,95 een T-Mobile prepaid pakket bij T-mobile hebben gekocht: Is de firmware algemeen of zit er speciale T-mobile software op?

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Heeft er nu iemand al iets bruikbaars om smsjes te sturen vanop je pc via bluetooth ?

Ik heb nog met oxygen gespeeld maar het is nog te duur voor wat het bied. Van de nokia phone suite is voor de 3650 nog geen nieuwe versie uit :(

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

svdmeer schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:08:
Vraagje aan de mensen die voor 99,95 een T-Mobile prepaid pakket bij T-mobile hebben gekocht: Is de firmware algemeen of zit er speciale T-mobile software op?
Volgens mij algemeen.. kan er alles op doen :)

Progs installen... van allles veranderen....:)

alleen E-mailen lukt nog niet echt :(

• Fire69
Tomsworld schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:05:
Heeft er nu iemand al iets bruikbaars om smsjes te sturen vanop je pc via bluetooth ?

Ik heb nog met oxygen gespeeld maar het is nog te duur voor wat het bied. Van de nokia phone suite is voor de 3650 nog geen nieuwe versie uit :(
Met RS60 kan je "full duplex remote desktoppen" met je phone.
Dan kan je dus gewoon op je pc je smsje typen en versturen net alsof je op je 3650 bezig ben, maar met een goed keyboard. :)

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Fire69 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:39:
[...]

Met RS60 kan je "full duplex remote desktoppen" met je phone.
Dan kan je dus gewoon op je pc je smsje typen en versturen net alsof je op je 3650 bezig ben, maar met een goed keyboard. :)
Das misschien een optie es zoeken naar dat ding.

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-11 19:44
Hallo,

Ik heb sinds een week de nokia 3650 en ben er erg blij mee.

Maar ik heb een probleem, of het kan liggen aan het feit dat ik niet zo goed ben
met telefoons. Ik wil namelijk .jar en of .sis files op mijn telefoon zetten via een memory card
reader, maar het lukt echt niet!

Ik zet hem dan gewoon op de kaart, niet in een specifieke folder.
Maar heb ook geprobeerd om in de folder system een ''applications'' folder te maken, met daarin de toepassing.Is het mogelijk om toepassingn te installeren op je telefoon met een memory card reader?

Of heb je perse bluetooth nodig. Wie heeft de oplossing en kan mij (het liefst) stap voor stap
uitleggen hoe je dit kan doen? Ik begrijp dat jullie je meestal bezighouden met ingewikkeldere
zaken maar hoop dat jullie een uitzondering maken.

Alvast bedankt

p.s: als ik een .jar of .sis file op mijn memory card stop dan ''ziet'' de telefoon hem niet,
hij staat dan ook niet bij toepassingen etc. en feexplorer kan ik dan ook niet installeren..

• SvMp
  • Niet online
Gisteren heb ik mijn 3650 binnen gekregen. Eerst wilde ik heel graag een 6310, niet haalbaar, toen een 3410. Kon goedkoop met Vodafone prepaid, want dat had ik al dus mijn oude sim kon er gewoon in, maar ze waren zo (imho) lame dat data over GSM niet werkt met prepaid via een reguliere provider. Wel via hun speciale nummer, wat een stuk duurder is, maar dan weer niet via mijn oude sim. Wappen wilde ik toch wel graag met een nieuw toestel. Toestel doorverkocht en een 3650 gekocht. Prachtig toestel, is erg opvallend, niet een telefoon die iedereen heeft. Interface is heel anders dan de Nokia's met de klassieke menustructuur, dat is wennen. Ik heb het gevoel dat ik nog heel veel moet leren over deze telefoon, sommige dingen weet ik nog niet. Eerst dit topic maar eens compleet doorlezen... En intussen wachten op mijn abo sim van Telfort zodat ik voordelig kan GPRS-en.

Tot nu toe prima indruk. In vergelijking met andere Nokia smartphones goedkoop en hoewel ik de 6310 nog steeds een stuk mooier vind om te zien, vind ik de verhouding tussen prijs en features in vergelijking met de 3650 heel scheef. Zo'n 3650 is wel een alleskunnertje :)

Mijn toestel heeft firmware 2.50, waar ik geen goede verhalen over hoor. Heb gebeld met een Nokia servicepoint in de buurt en zij kunnen er nieuwe firmware opzetten, mits binnen de garantieperiode :)

Op de volgende site staat interessante info over firmware (changelogs): http://www.gsminside.com/codes/index.phtml?265&th[]=1&th[]=2&th[]=3&th[]=4

De nieuwste versie lijkt 4.13 te zijn, al is deze al verschenen toen de 3650 nog niet eens een jaar op de markt was.

[ Voor 8% gewijzigd door SvMp op 13-01-2005 17:03 . Reden: Irritante link ]

Verwijderd

Het is zeker wel de moeite waard om even je firmware te laten updaten. Ik had in het begin ook een oude firmware erop staan en had vreselijk veel problemen met bluetooth (bijna geen enkele app werkte, ook bijvoorbeeld winamp besturen op je pc via bluetooth kon niet). Bij de nokia store laten updaten naar 4.13 en alles werkt zonder problemen!

• Fire69
En wat kost zoiets nou?

Verwijderd

99 Euries Prepaid een tijdje geleden... is nu niet meer zo... weet ook niet waar ze uhm ergens anders hebben voor een redelijke prijs :(

*Edit* heb mijnes gelukkig nu al 3 maandjes :) lekker blij mee :)*

Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/52688HqLxzWp.jpg

nog een plaatje gemaakt met de 3650 :) *stomme kat heb ik toch 8)7 8)7 8)7 *

redelijk goede kwaliteit voor zo'n goedkope/oude telefoon :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 18:39 . Reden: extra's ]

• Fire69
Eigenlijk vroeg ik aan Martus wat zo een upgrade kostte, ik heb de mijne al 2 jaar. ;)

Verwijderd

Fire69 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:49:
Eigenlijk vroeg ik aan Martus wat zo een upgrade kostte, ik heb de mijne al 2 jaar. ;)
owh lol :P sorry :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste