"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Euhm eentje van 16MB zit er standaard bij he
En eentje van 64 MB is mijn beloofd.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Welke audio? Mp3? Mp3 spelers zijn er genoeg. Wav en midi speelt hij standaard al af...DaJohn schreef op 27 januari 2004 @ 21:14:
Kun je met de Nokia 3660 op een of andere manier toch audio afspelen?
Hij ondersteund geen Symbian, hij DRAAIT op Symbian, da's dus het OS...Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 21:19:
Aangezien die Symbian ondersteunt (toch?) wel, is een programmatje voor zodat je mp3tjes enzo kon afspelen.
ik had nog een vraagje... als je een Telfort Abbo neemt (bv. Telfort 200) kun je dan met GPRS (dat €1,50 per MB kost) op Internet (dus geen wap-portal maar http dus...)
Iemand ervaring hier mee?
Verwijderd
B.V. DORIS Browser (van nokia) en zelfs Opera is er voor dit toestel...
ook nog wat Java browsers...
Waar ik zelf nu mee zit, gewoon om beetje mee te spelen en proberen.....
om met BT op mijn laptop te connecten en dan met GPRS een inbel verbinding maken naar I-Net zodat ik gewoon onderweg of zo kan internetten met mijn laptop via GPRS.....
Maar als ik dat doe, dan verbind dat ding gewoon met analoog/GSM....
en da's errrug traaaag...
ik bel dan in naar een gratis provider, TMFWEB of Tiscali of zo...
ik ben erg benieuwd of iemand dit wel heeft werken via GPRS?
is geloof ik ook goedkoper ook dan..... per MB IPV per minuut.
TIA
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 21:44 . Reden: Typo |:( ]
Verwijderd
http://www.agilemobile.com/am.html
^^ Da's een MSN progje voor de 3650, maar hoe werkt dat? Gaat dat via GPRS, of moet je ermee inbellen? En werkt het nog, of is het niet geupdate met de nieuwe protocollen?
Ook kan je via Remote S60 je telefoon volledig op je computer bedienen en dus ook smsjes sturen.
Da's juist, daar had ik daarnet niet aan gedacht!tomnuss schreef op 01 februari 2004 @ 19:34:
[...]
Ook kan je via Remote S60 je telefoon volledig op je computer bedienen en dus ook smsjes sturen.
Verwijderd
*schop*Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 12:37:
Ik heb ook een vraag.
^^ Da's een MSN progje voor de 3650, maar hoe werkt dat? Gaat dat via GPRS, of moet je ermee inbellen? En werkt het nog, of is het niet geupdate met de nieuwe protocollen?
Verwijderd
maar heeft er dan ook niemand ervaring mee om via je laptop door je GSM met GRPS op internet te komen????????????????
Ik heb het vorige week nog getest op een Proixmus Pay&Go kaar met GPRS, werkt perfect! Let wel op het moet wel GPRS zijn en geen beperkte 'WAP over GPR'S'.Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 12:37:
Ik heb ook een vraag.
Verwijderd
Cool! Maar als ik het probeer, zegt hij dat m'n username/password/internetverbinding niet klopt, hoe verhelp ik dat? (Heb KPN met iMode)PuLse_BE schreef op 07 februari 2004 @ 15:03:
[...]
Ik heb het vorige week nog getest op een Proixmus Pay&Go kaar met GPRS, werkt perfect! Let wel op het moet wel GPRS zijn en geen beperkte 'WAP over GPR'S'.
[afbeelding]
Ik zou het niet weten, want ik heb alleen ervaring met Proximus & Mobistar (Belgisch). Maar controleer anders eens of je Agile messenger 2.0 gebruikt. Misschien komt het door je i-mode die geen gewone GPRS signalen doorlaat, maar dat is maar een gok want hier in België heb je i-mode bij Base en daar weet ik bijna niks van.Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 15:07:
[...]
Cool! Maar als ik het probeer, zegt hij dat m'n username/password/internetverbinding niet klopt, hoe verhelp ik dat? (Heb KPN met iMode)
alleen wap sites voor zover ik weetDaJohn schreef op 28 januari 2004 @ 18:04:
okeej...
ik had nog een vraagje... als je een Telfort Abbo neemt (bv. Telfort 200) kun je dan met GPRS (dat €1,50 per MB kost) op Internet (dus geen wap-portal maar http dus...)
Iemand ervaring hier mee?
Kittekat.net ....
Verwijderd
Zo kom ik 2 problemen tegen:
1. Gepersonaliseerde Beltonen bij inkomend gesprek:
Ik zou een polyfonische beltoon riedeltje op 3 niveaus kunnen koppelen:
a) Aan een persoon in mijn contactenlijst.
b) Aan een groep.
c) Aan een profiel.
Ik heb dus een beltoon aan een persoon gekoppeld en deze persoon in een groep gestopt en deze groep zijn eigen beltoon gegeven. Verder staat in het profiel 'Algemeen' aangegeven dat deze moet 'Waarschuwen bij Alle oproepen'. Dit profiel heeft weer een andere beltoon.
Dit profiel heb ik niet geactiveerd, maar is automatisch actief !?!. Dit levert als resultaat op dat de beltoon van het Profiel de andere beltonen altijd 'overruled'.
Is dit een foutje in het Symbian OS?
Hoe kan ik dus een persoonlijke beltoon activeren? Ik kan het profiel niet de-activeren; ik kan niet geen beltoon koppelen aan een profiel. En als ik als Oproepsignaal 'Stil' kies bij een profiel, maakt dit de smartphone dus inderdaad stil bij inkomend gesprek.
Hoe kan ik dus een persoonlijke beltoon laten overheersen over het profiel (of over de groep)?
2. Videootjes versturen:
Met de Nokia 3650 kan ik korte video opnames maken van maximaal 15 seconden (circa 100 kB). Zo een videootje zou ik dan per MMS kunnen versturen naar een email adres. Echter, ik krijg dan soms de melding "Media server niet bereikbaar". Dit krijg ik zelfs bij een videotje van 57 kB (GPRS, duur 1.05 sec. ?).
Tot nu toe is het versturen van een video naar een e-mail of een i-mail adres niet gelukt.
Wat is er aan de hand?
Wat wel lukt is een MMS versturen met tekst, plaatje (.jpg) en Geluidsfragment (.amr).
Wie weet evt. technische oplossingen?
MetaMouse
Probleem 1: zal ik nog eens proberen opnieuw lezen, om er wijs uit te raken
Probleem 2: Volgens mij mag een mms maximum 45kb zijn. Je kan het ook wel ergens op je phone instellen (maar mijn phone ligt nog thuis dus kan je momenteel niet helpen
Verwijderd
W.b. Probleem 2: ik heb nu een hele korte video (7 kB = 1 sec.) opgenomen en als MMS verstuurd naar een (gewoon) email adres. Deze komt wel aan en kan ik afspelen met de Nokia MultiMedia Player op mijn PC.
Jammer dat KPN MediaServer niet ingesteld is op GPRS-transfer van de reguliere videos die de Nokia 3650 aankan (100 KB = 15 sec.)
MetaMouse
Verwijderd
Ok, het is me gelukt. Ik moest ff de instellingen van de nokia site downloaden. Ik had gelukkig wel 2.0.PuLse_BE schreef op 07 februari 2004 @ 15:20:
[...]
Ik zou het niet weten, want ik heb alleen ervaring met Proximus & Mobistar (Belgisch). Maar controleer anders eens of je Agile messenger 2.0 gebruikt. Misschien komt het door je i-mode die geen gewone GPRS signalen doorlaat, maar dat is maar een gok want hier in België heb je i-mode bij Base en daar weet ik bijna niks van.
Thank you!
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er inmiddels al een enorme zooi van gemaakt uiteraard (beetje weinig geheugen in de telefoon, oh, hij heeft ook nog een kaart!) en ik vroeg me af of iemand van jullie toevallig weet of het mogelijk is de telefoon volledig terug te stellen naar zijn aanvankelijke instelling, zeg maar, of je een soort "ghostfile" kan draaien?
bvd (overigens geweldig forum dit!)
Verwijderd
...
Oh... ehm,
...anybody?
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 08:49 ]
als je nooit een code hebt ingesteld is het volgens mij gewoon 12345
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
ja das idd 12345 maar die code dat ik bedoel is geen telefoonblokkeringscode maar de blokkeringscode van de geheugenkaart die bestaat uit letters maar ik heb nooit zo'n code ingegeven en men gsm blokkeert het geheugen willekeurig om de haverklap das best irri, ik snap echt nie hoe da komt, weet iemand dat? zou een andere geheugenkaart het prob oplossen of heeft het daar nix mee te maken...?Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 00:49:
Thanx!ik zag het al staan (maar een keer of tien of zo
)
...
Oh... ehm,yo, Stofke 15, mijn telefoon vraagt ook ineens om een blokkeringscode...
Weet jij al hoe dat zit?
...anybody?
kweet het niemeer
Verwijderd
Nou, dat formateren is wel drastisch zeg. Ineens kon ik echt alleen maar meer bellen. Niks geen camera meer, geen i-mode, geen contacten... Back to Basics zeg maar: "Een telefoon... om mee te bellen"
Ahem, ... inmiddels iets gelezen over safe-booten...
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 03:49 ]
Verwijderd
Prachtige telefoon trouwens; Nog een aanrader om te installeren:
SmartMovie. Kan je gewoon videofiles (films) mee converteren en naar je telefoon sturen. Hij speelt .avi af en XVID files. Nu alleen nog een headset...
Ook CameraFX is erg handig om foto's te bewerken.
Qua spellen natuurlijk DOOM maar ook Cobra Attack (helicopter simulator, erg grappig maar moet de telefoon wel in flightmode opstarten) en Diesel3D Minigolf.
Weet iemand hoe Fisherman (vis spelletje) werkt?
Verwijderd
jup das de originele kaartVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:53:
Van dat met die kaart snap ik niks hoor. Is het de originele kaart?
Momenteel heb ik zo'n 20 ringtones erop staan, maar kan je die ook random laten kiezen?
Alsmaar met de hand moeten switchen is ook maar
Kreeg een paar uur geleden telefoon dat mijn 3650 ook weer herboren is, joepiee
Morgen de blauwetand eens proberen op de pc en de div software weer installen (kan ik hem weer gebruiken als ab
Verwijderd
Staat de juiste poort aangevinkit in mRouter zou daar eens wat proberen mee spelen, veranderen. Deed hier ook een beetje raar in het begin, maar nu werkt het en blijft het werken.Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 01:12:
ik heb pas men bluetooth dongle en daarstarks werkte hij normaal, maar sinds ik herstart heb niemeer, ik maak dan zo een verbinding met de seriele poort via bluetooth en als die verbinding gelegd is dan gaan de haakjes rond de stip op men gsm ook direkt weer weg... en nokia pc suite herkent dan ook geen actieve verbinding natuurlijk... heb mijn pc al 5 keer herstart maar elke keer weer hetzelfde
D-link DBT-120 dongle hier.
Verwijderd
heeft hier dus 1 keer gewerkt tot nu toe en erna ongeveer zo'n 5 keer niet meer.
Ik heb een MSI Btoes dongle
/edit: nu werkt hij opeens wel en gisteren niet (heb pc niet herstart) heb net dezelfde handelingen gedaan. Maar er bleef opkomen als ik op mijn gsm op "ja" druk bij een inkomende bluetooth verbinding dat het remote device de verbinding heeft afgewezen
/edit2: en waarom komen mijn afbeeldingen er altijd zo in't klein op als ik er een overzet van pc naar gsm? ik moet ze altijd inzoomen om ze op standard formaat te krijgen en op die manier kan ik ze natuurlijk niet echt als wallpaper gebruiken
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 15:07 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Fire69 op 19-03-2004 07:57 ]
Verwijderd
OK, ik heb dit HELE topic doorgelezen, en ik zie het nergens staan. Misschien ben ik wel blind, goed mogelijk, maar toch:
Ik heb dus de 3650 (duh) met KPN mobile abbo. Ik wil graag van die !@#$ webmail af. Als die webmail nou zou toestaan om alle mail te wissen, maar neee.. anyhow.. ik krijg dus de interne mailer niet aan de gang. Mijn vraag is: wat zijn de juiste instellingen voor KPN mail?
pop3 server? (passwords?)
smtp server? (passwords?)
toegangspunt?
Ik heb een paar educated guesses gemaakt maar ik krijg voortdurend time-outs. Het -zou- kunnen dat ik het verkeerde toegangspunt heb ingesteld, of dat hij op de een of andere manier imode niet goed afsluit - dus dat hij niet de imode 'verbinding' kan gaan gebruiken. Maar ik zeg wel expliciet terwijl ik aan het imoden ben dat hij verbinding moet verbreken. Ik heb ook geprobeerd mijn eigen mail server te gebruiken maar daar komt de verbinding niet eens binnen (zie et niet in de logs, anyway)..
Overigens, dit is wel een aardige site:
[knip]
Oh, en een schaamteloze 'plug' maar gesteld dat je het mailen van foto's aan de gang hebt (dat is wat ik probeer) dan kun je ook prima iFriends (in het Chat & Date menu) gebruiken voor fotoalbum, gewoon de foto mailen naar het systeem, dat herkent wie je bent, en hoppa, staat in je fotoalbum
[ Voor 8% gewijzigd door intoxicated op 21-03-2004 22:56 ]
Toegangspunt is het Internet Access Point die je hebt aangemaakt om op internet te gaan.
[edit]
Oh ja, en na het checken van die link, stel ik voor dat je die maar weg haalt.
Warez doen we hier niet aan.
[ Voor 24% gewijzigd door Fire69 op 21-03-2004 21:10 ]
ehm je kunt toch gewoon die knop linksboven en dan sterretje indrukken? dan heb je helemaal geen tooltje meer nodigVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 00:56:
kan er mij iemand de naam of link geven van een tooltje dat de toetsen van de nokia 3650 vergrendeld
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Sluit ik mij bij aan
Verwijderd
Iemand enig idee?
Verwijderd
EDIT: Oh ja, iemand ervaring met die format van je foon? Dus mmc & ram?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 22:45 ]
Verwijderd
Met nokia software & bluetooth werkt perfect.
Nu mijn vraag bestaat er geen (freeware) programmatje dat gewoon over bluetooth kan linken naar de telefoon en sms zenden, ontvangen ?
Dat is de enige functie die ik eigenlijk ontbreek in nokia phone suite.
Verwijderd
Met een andere recente telefoon bij vodafone (de Panasonic X60) had ik een slechte ervaring; het verzenden van java files (.jars) is geblokkeerd via IrDA. Je kunt ze alleen via het GPRS laden.
Weet iemand of dit algemene vodafone policy is en de vodafone 3650 dit ook heeft?
99 euro? da's een koopjeVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 00:15:
Ik zag laatst dat de 3650 bij de vodafone winkels ligt, prepaid voor 99 euro.
Met een andere recente telefoon bij vodafone (de Panasonic X60) had ik een slechte ervaring; het verzenden van java files (.jars) is geblokkeerd via IrDA. Je kunt ze alleen via het GPRS laden.
Weet iemand of dit algemene vodafone policy is en de vodafone 3650 dit ook heeft?
en wat betreft het verzenden van java files, ze hebben geen schijn van kans het tegen te houden want je kunt ze altijd nog op je MMC zetten met een geheugen kaart lezertje dat je voor 10 euro overal kunt kopen.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Verwijderd
Autolock, is maar 8KB ofzo.Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 00:56:
kan er mij iemand de naam of link geven van een tooltje dat de toetsen van de nokia 3650 vergrendeld
p.s. Het duurde een hele tijd voor ik er achter kwam Maar die verrekte Wildskinz loopt elke keer alles op vast. Maar het ziet er zo veel gelikter uit met zo'n shades-balkje inplaats van gewoon wit. Kan je daar niet iets aan doen, of weet iemand niet een progje dat hetzelfde doet, maar dan niet zo
Verwijderd
Verwijderd
maar na een phone on/off restart moet ik alles opnieuw instellen
En in screensaver laat hij de tijd (clock) niet zien terwijl wel ingesteld
Ik heb als MP3-Player MP32Go maar kwaliteit valt me beetje tegen
P.S Weet iemand hoe de blokkade-code te wijzigen ?
(De code waarmee je toestel in standby stand kan vergrendelen voor anderen ?)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 12:59 ]
Verwijderd
De WAV files als beltoon zijn vrij zacht (op maximaal volume) verhogen met een tooltje op de PC werkt wel maar kwaliteit gaat erg achteruit
Uninstall EP anders even, ik heb met sommige programma's ook al voorgehad dat het soms niet te goed lukt.Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 12:58:
Ik gebruik sinds kort ook Psiloc Extended Profiles & Screensaver
maar na een phone on/off restart moet ik alles opnieuw instellen
En in screensaver laat hij de tijd (clock) niet zien terwijl wel ingesteld
Ik heb als MP3-Player MP32Go maar kwaliteit valt me beetje tegen
P.S Weet iemand hoe de blokkade-code te wijzigen ?
(De code waarmee je toestel in standby stand kan vergrendelen voor anderen ?)
MP3 is mono, dus veel kwaliteit moet je er niet van verwachten.
Verwijderd
Wat wil je dan weten?Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 14:55:
Iemand die ervaring heeft met de Fabrieks reboot? Heb namelijk geen zin om mijn telefoon naar de *beep* te helpen!
Verwijderd
welke vodafone winkel? en waarom zie ik het niet @ vodafone.nlVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 00:15:
Ik zag laatst dat de 3650 bij de vodafone winkels ligt, prepaid voor 99 euro.
Volgens mij kan dat alleen met een ander programma, zoals Extended Filemanager (die alleen bij mij die map niet kan vinden) of Handy File (die doet het bij mij wel).Fire69 schreef op 18 augustus 2004 @ 14:57:
Hm, iemand enig idee hoe ik een midi aan een mms kan hangen!?
Er is ook nog een ander (freeware) programma, maar daarvan ben ik de naam kwijt en die kon je maar 15 keer gebruiken.
Verwijderd
Dat is dan wel erg slecht geprogrammeerd als het na 15 keer al de brui eraan geeft. Je mag van een beetje software pakket toch wel verwachten dat het langer mee gaat.XXfrankieXX schreef op 25 september 2004 @ 18:51:
[...]
Volgens mij kan dat alleen met een ander programma, zoals Extended Filemanager (die alleen bij mij die map niet kan vinden) of Handy File (die doet het bij mij wel).
Er is ook nog een ander (freeware) programma, maar daarvan ben ik de naam kwijt en die kon je maar 15 keer gebruiken.
Dat noemen ze nou een trial, even testen voordat je beslist het te kopen.Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 22:58:
[...]
Dat is dan wel erg slecht geprogrammeerd als het na 15 keer al de brui eraan geeft. Je mag van een beetje software pakket toch wel verwachten dat het langer mee gaat.
Ok, ik zal wel dom zijn of zo, maar ik wil dus via GPRS connecteren naar een mailbox.
Nu weet ik dus niet hoe ik die f*cking Proximus moet instellen om dit te kunnen doen!
En als ik via hun site een sms'je laat sturen om gprs in te stellen, krijg ik gewoon de wap-settings!!
|@#{@ Proximus!!!
Sorry, werd me net iets teveel
Gprs inet profiel eventueel manueel instellen, werkt gewoon hoorFire69 schreef op 01 oktober 2004 @ 10:56:
[klein kickje]
Ok, ik zal wel dom zijn of zo, maar ik wil dus via GPRS connecteren naar een mailbox.
Nu weet ik dus niet hoe ik die f*cking Proximus moet instellen om dit te kunnen doen!
En als ik via hun site een sms'je laat sturen om gprs in te stellen, krijg ik gewoon de wap-settings!!
|@#{@ Proximus!!!
Sorry, werd me net iets teveel
Verwijderd
Maar dan kun je het toch gewoon meer dan 15 keer gebruiken? Gewoon betalen na die 15 keer!Fire69 schreef op 28 september 2004 @ 08:06:
[...]
Dat noemen ze nou een trial, even testen voordat je beslist het te kopen.
Heb je me dan even de settings?Tomsworld schreef op 01 oktober 2004 @ 13:00:
[...]
Gprs inet profiel eventueel manueel instellen, werkt gewoon hoor
Nu heb je het begrepen.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 13:57:
[...]
Maar dan kun je het toch gewoon meer dan 15 keer gebruiken? Gewoon betalen na die 15 keer!
[ Voor 37% gewijzigd door Fire69 op 05-10-2004 14:21 ]
Verwijderd
En tjah... is dit een goede keus? of kan ik beter een andere nemen (prepaid) die beter is ? want 99,95€ is niet slecht (bij T-mobile.nl) Dus hmmmz...
Ik zit momenteel in de Ardennen, en surfen aan 9600bps is niet leuk!!
Wat moet ik nou doen om met mijn portable via BT over GRPS te kunnen connecteren!?
[update]
Ok, laat dus maar, ik heb uiteindelijk toch de settings gevonden.
Maar blijkbaar zit er in mijn abbo van het werk geen gprs, dus is het nog noppes!
[ Voor 30% gewijzigd door Fire69 op 08-11-2004 18:44 ]
Modem drivers installeren van nokia, en config tootltje van proximus runnen, dat is de luie manier.Fire69 schreef op 08 november 2004 @ 14:45:
Nou, hier ben ik nog eens met mijn gprs-vraag.
Ik zit momenteel in de Ardennen, en surfen aan 9600bps is niet leuk!!
Wat moet ik nou doen om met mijn portable via BT over GRPS te kunnen connecteren!?
[update]
Ok, laat dus maar, ik heb uiteindelijk toch de settings gevonden.
Maar blijkbaar zit er in mijn abbo van het werk geen gprs, dus is het nog noppes!
1e stap zie dat gprs actief is.
En ten tweede: http://customer.proximus.be/nl/Mobile_Internet/MIE_AZ.html
Maareuh soms is inbellen stukken goedkoper dan gprs.
Abbo is van het werk, dus moest GPRS erin zitten was het toch voor niks geweest.Tomsworld schreef op 08 november 2004 @ 18:47:
[...]
Modem drivers installeren van nokia, en config tootltje van proximus runnen, dat is de luie manier.
1e stap zie dat gprs actief is.
En ten tweede: http://customer.proximus.be/nl/Mobile_Internet/MIE_AZ.html
Maareuh soms is inbellen stukken goedkoper dan gprs.
Die link had ik nu ook gevonden door te googlen naar "Proximus APN", maar op hun site vond ik het gewoon niet!!
Verwijderd
Hmm, zag deze inderdaad ook staan. Is niet duur. Staan er ook ergens voorbeeld foto's die door dit toestel zijn gemaakt?Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 20:23:
ben van plan om deze foon te halen voor 99,95€ (Prepaid T-mobile) als vervanger van mijn "overleden" X60 van Panasonic)
En tjah... is dit een goede keus? of kan ik beter een andere nemen (prepaid) die beter is ? want 99,95€ is niet slecht (bij T-mobile.nl) Dus hmmmz...
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl
Verwijderd
Kan een 3650-user vertellen of hij ook een sluitergeluid maakt bij het maken van een foto, en hoe hard dat is? Ik heb momenteel een Siemens, maar als ik een foto maak in een treincoupe, kan de machinist het nog horen
Kan je uitzetten volgens mij, ik kan me niet herinneren dat hij lawaai maakt als ik een foto maak in het profiel stil.Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:54:
*schop
Kan een 3650-user vertellen of hij ook een sluitergeluid maakt bij het maken van een foto, en hoe hard dat is? Ik heb momenteel een Siemens, maar als ik een foto maak in een treincoupe, kan de machinist het nog horen
Verwijderd
Oke, dat het lawaai maakt kan mij niet zoveel schelen, maar t moet ook niet vreselijk irritant worden.Tomsworld schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:06:
[...]
Kan je uitzetten volgens mij, ik kan me niet herinneren dat hij lawaai maakt als ik een foto maak in het profiel stil.
Ook wil ik nog even weten wat jullie van de geluidskwaliteit bij mp3's en van het volume vinden....
[ Voor 103% gewijzigd door pleasure op 26-11-2004 16:22 ]
Verwijderd
Je hebt het zo onder de knie.svdmeer schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:41:
Wat ik mij bij het zien van het toestel afvraag: Hoelang duurde het nou voordat je met dat toetsenbord leerde omgaan? Kun je nou net zo snel op de 3650 typen als op een telefoon met een standaard toetsenbord?
Ik heb nog met oxygen gespeeld maar het is nog te duur voor wat het bied. Van de nokia phone suite is voor de 3650 nog geen nieuwe versie uit
Verwijderd
Volgens mij algemeen.. kan er alles op doensvdmeer schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:08:
Vraagje aan de mensen die voor 99,95 een T-Mobile prepaid pakket bij T-mobile hebben gekocht: Is de firmware algemeen of zit er speciale T-mobile software op?
Progs installen... van allles veranderen....:)
alleen E-mailen lukt nog niet echt
Met RS60 kan je "full duplex remote desktoppen" met je phone.Tomsworld schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:05:
Heeft er nu iemand al iets bruikbaars om smsjes te sturen vanop je pc via bluetooth ?
Ik heb nog met oxygen gespeeld maar het is nog te duur voor wat het bied. Van de nokia phone suite is voor de 3650 nog geen nieuwe versie uit
Dan kan je dus gewoon op je pc je smsje typen en versturen net alsof je op je 3650 bezig ben, maar met een goed keyboard.
Das misschien een optie es zoeken naar dat ding.Fire69 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:39:
[...]
Met RS60 kan je "full duplex remote desktoppen" met je phone.
Dan kan je dus gewoon op je pc je smsje typen en versturen net alsof je op je 3650 bezig ben, maar met een goed keyboard.
Ik heb sinds een week de nokia 3650 en ben er erg blij mee.
Maar ik heb een probleem, of het kan liggen aan het feit dat ik niet zo goed ben
met telefoons. Ik wil namelijk .jar en of .sis files op mijn telefoon zetten via een memory card
reader, maar het lukt echt niet!
Ik zet hem dan gewoon op de kaart, niet in een specifieke folder.
Maar heb ook geprobeerd om in de folder system een ''applications'' folder te maken, met daarin de toepassing.Is het mogelijk om toepassingn te installeren op je telefoon met een memory card reader?
Of heb je perse bluetooth nodig. Wie heeft de oplossing en kan mij (het liefst) stap voor stap
uitleggen hoe je dit kan doen? Ik begrijp dat jullie je meestal bezighouden met ingewikkeldere
zaken maar hoop dat jullie een uitzondering maken.
Alvast bedankt
p.s: als ik een .jar of .sis file op mijn memory card stop dan ''ziet'' de telefoon hem niet,
hij staat dan ook niet bij toepassingen etc. en feexplorer kan ik dan ook niet installeren..
Tot nu toe prima indruk. In vergelijking met andere Nokia smartphones goedkoop en hoewel ik de 6310 nog steeds een stuk mooier vind om te zien, vind ik de verhouding tussen prijs en features in vergelijking met de 3650 heel scheef. Zo'n 3650 is wel een alleskunnertje
Mijn toestel heeft firmware 2.50, waar ik geen goede verhalen over hoor. Heb gebeld met een Nokia servicepoint in de buurt en zij kunnen er nieuwe firmware opzetten, mits binnen de garantieperiode
Op de volgende site staat interessante info over firmware (changelogs): http://www.gsminside.com/codes/index.phtml?265&th[]=1&th[]=2&th[]=3&th[]=4
De nieuwste versie lijkt 4.13 te zijn, al is deze al verschenen toen de 3650 nog niet eens een jaar op de markt was.
[ Voor 8% gewijzigd door SvMp op 13-01-2005 17:03 . Reden: Irritante link ]
Verwijderd
Verwijderd
99 Euries Prepaid een tijdje geleden... is nu niet meer zo... weet ook niet waar ze uhm ergens anders hebben voor een redelijke prijsFire69 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:29:
En wat kost zoiets nou?
*Edit* heb mijnes gelukkig nu al 3 maandjes

nog een plaatje gemaakt met de 3650
redelijk goede kwaliteit voor zo'n goedkope/oude telefoon
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 18:39 . Reden: extra's ]
Verwijderd
owh lolFire69 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:49:
Eigenlijk vroeg ik aan Martus wat zo een upgrade kostte, ik heb de mijne al 2 jaar.