Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar !

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.021 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 12:57

pim

tijdens het afspelen op het knopje omhoog of naar rechts drukken..

• He-Man
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2023

He-Man

By The Power of Grayskull

Master Tweaker schreef op 13 July 2003 @ 20:23:
Ik zie nu dat deze ongeveer evenduur is als de SonyEricsson T610. Ik kom er weer eens echt niet uit, kan iemand me vertellen wat die T610 voor voordelen bied t.o.v. de 3650. De Nokia heeft namelijk wel Symbian OS wat volgens mij lekkerder werkt en waar je meer zooi zelf mee kan doen (proggies instaleren) en hij heeft beter camera en ook een geheugen uitbreiding en MP3 speler terwijl die T610 weer veel betere blauwetanden ondersteund. Ik kom er niet uit :(
Betere blauwtanden? :)
Nee, bt van de 3650 werkt prima. Ik heb ook een msi usb bt adapter voor mijn laptop/pc en dat werkt dus goed samen. Je kunt een (virtuele) seriële verbinding leggen waardoor je vrijwel alles kunt doen wat je wilt. Ook gebruik ik bt als modem.

Daarnaast heb ik ook een bt carkit en deze werkt ook uitstekend. Ik hou gewoon mijn telefoon in mijn zak, start de motor van de auto en je kunt vervolgens bellen.
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/pics/phones/phone_models/enhancements/thumbnails/enhancements_cark_112_thumb.jpg
Uitstekende kwaliteit :*)

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 23:29
Ik had namelijk gehoord dat Nokia gewoon altijd minder goed ondersteunende blauwetanden heeft. Maar schijnbaar is dat alleen bij sommige modellen die bijv. alleen spraakverkeer ondersteunen en geen deata verkeer. Ik denk dat ik nu maar ff naar de stad ga voor een laatste voelcheck of hij een beetje goede handligging heeft :9

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
Master Tweaker schreef op 14 juli 2003 @ 09:23:
Ik had namelijk gehoord dat Nokia gewoon altijd minder goed ondersteunende blauwetanden heeft. Maar schijnbaar is dat alleen bij sommige modellen die bijv. alleen spraakverkeer ondersteunen en geen deata verkeer. Ik denk dat ik nu maar ff naar de stad ga voor een laatste voelcheck of hij een beetje goede handligging heeft :9
De 6310(i) heeft inderdaad problemen met BT-dongles die niet van Nokia zelf zijn, en de 7650 ondersteund geen spraak-profiel zodat je geen BT-headset kan gebruiken, maar de 3650 doet alles perfect! 8)

• XoReP
Dan ligt het nu vast de 3650 wordt het voor mij... tenzij er nu ineens een nog mooier mobieltje uitkomt :/ Weet iemand BTW waar ze al te halen zijn onder de €369 :? dit is tot nu toe de goedkoopste losse die ik heb gezien.

BTW Ik denk dat ik als ik hem koop ook maar gelijk ff een MSI blauwetanden dongle erbij kado doe aan mezelf :9

[ Voor 21% gewijzigd door XoReP op 14-07-2003 11:10 ]

• Fire69
Master Tweaker schreef op 14 July 2003 @ 11:08:
Dan ligt het nu vast de 3650 wordt het voor mij... tenzij er nu ineens een nog mooier mobieltje uitkomt :/ Weet iemand BTW waar ze al te halen zijn onder de €369 :? dit is tot nu toe de goedkoopste losse die ik heb gezien.

BTW Ik denk dat ik als ik hem koop ook maar gelijk ff een MSI blauwetanden dongle erbij kado doe aan mezelf :9
Ga eens kijken bij www.thefuturelook.com, daar zeggen ze dat er binnenkort een 6600 ( :? ) uitkomt, die verbeteringen tov de 3650 en 7650 heeft, en er misschien wat beter/mooier/handiger uitziet. :)

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:32

Pogostokje

* twiet *

De 6600 ... Q4 van dit jaar pas hoor.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• XoReP
Ik heb hem nu gezien voor €399,- met T-Mobile simlock bij T4T. Ik denk dat ik die meteen maar ff ga halen zou goaw hij binnen is. Tenzij hij ergens anders goedkoper is.

Weet iemand misschien of deze tel van T-Mobile ook een ander menu ofzoiets heeft net zoals ze wat ze bij de T610 hebben gedaan :?

//Edit: Ik denk dat ik toch maar eentje met zakelijk abo ga halen >:) leuk he als je vader en moeder een zaak hebben ;) Ze vonden het zelfs een goed idee, bespaart een hoop geld (eerste 3 maanden gratis bij jaar abo en geen btw betalen :9 )

[ Voor 32% gewijzigd door XoReP op 14-07-2003 23:20 ]

• XoReP
Kun je met die aftandsbedieningssoftware :P nou alleen je phone besturen via de pc of ook andersom?

• He-Man

He-Man

Volgens mij haal je nu 7 dingen door elkaar:)

Je kunt met de afstandsbedieningssoftware irRemote, je telefoon omvormen tot universele afstandsbediening van bijvoorbeeld tv, hifi, etc

Je kunt met de software PC Suite via de PC je telefoon aansturen. Het aansluiten van je telefoon aan de pc kan met bijvoorbeeld ir of bt.

Je kunt met software als bemused via je telefoon bepaalde (!) programma's van je pc besturen, zoals winamp en powerpointviewer, mits deze natuurlijk weer is aangesloten met je pc door middel van bijvoorbeeld ir of bt.

• XoReP
Dubbelpost |:(

[ Voor 123% gewijzigd door XoReP op 15-07-2003 13:03 ]

• XoReP
He-Man schreef op 15 July 2003 @ 08:51:

Je kunt met de afstandsbedieningssoftware irRemote, je telefoon omvormen tot universele afstandsbediening van bijvoorbeeld tv, hifi, etc

Je kunt met de software PC Suite via de PC je telefoon aansturen. Het aansluiten van je telefoon aan de pc kan met bijvoorbeeld ir of bt.

Je kunt met software als bemused via je telefoon bepaalde (!) programma's van je pc besturen, zoals winamp en powerpointviewer, mits deze natuurlijk weer is aangesloten met je pc door middel van bijvoorbeeld ir of bt.
Nog mooier zelfs >:) Ik kan niet wachten om hem te kopen :P

Is het trouwens ook mogelijk om te wappen/gprsen enzo op je 3650 via je gewone computer inet verbinding (dmv. bluetooth)?

• He-Man

He-Man

Ja en dat staat ook vast wel ergens in deze draad :| zie ook www.nokia.nl en www.allaboutsymbian.com
Je kunt met een geschikte 60-serries-browser (zoals Doris) internetten via bt dmv een fake gprs verbinding op adres 0.0.0.0 en gebruikersnaam "internet".

• XoReP
Misschien kunnen we in NL wel een Bluetooth Netwerkje opzetten met zijn alleen ;) Free GPRSen :P

Verwijderd

He-Man schreef op 15 July 2003 @ 08:51:

dat valt vies tegen hoor, ik heb het voor de gein geprobeerd. Maar m`n aristona tv (die zogenaamd wel ondersteund is), evenals m`n ondersteunde (het merk staat in het lijstje) VCR doen het niet met IRremote. Er gebeurt iig niks als ik op die knopjes dan druk van IRremote.

Jammer genoeg kan ik ook de xbox er niet mee bedienen..

Hopelijk kan het met m`n nieuw verwachte tv wel :)

• XoReP
Nou als ze hem morgen op voorad hebben bij T4T haal ik hem gelijk maar ff op denk ik. Ik weet alleen nog niet of ik hem met prepaid wil of abo aangezien je per saldo even ver komt alleen heb je met abo meer belminuten en mogelijk kan op fouten in factuur :X (T-Mobile ivm prijzen ;) )

Edit: Woh, als ik hem met Vodafone in-bissnes neem is hij met all abo kosten erbij €130 ongeveer :P ff kijken wat daar het adertje onder het gras is ;)

[ Voor 22% gewijzigd door XoReP op 16-07-2003 10:46 ]

• Fire69
Je hebt ook nog Remote S60, da's zo'n beetje als Remote Administator of Terminal Services, zo kan je vanop je PC je tel bedienen. Als je op je phone een camera-tooltje installeert, kan je'm bevoorbeeld ook bij je voordeur zetten en op je PC kijken wie er belt. 8)

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 11:02
Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 23:04:
een vraag, bij het afspelen van veel filmpjes op de 3650 vind ik het geluid erg zacht staan, maar bij instellingen zie ik dan weer niet staan om het geluid harder te doen.

Weet iemand hoe dit wel kan?
Gewoon, zoals je altijd het volume verandert (links/rechts op de 5-way knop)

• XoReP
Is het erg als je een wat ouder model krijgt? Of maakt het niet echt uit welke versie je krijgt :/ En kun je desnoods hem gewoon gratis laten updaten bij een service point ofzo of moet je daar voor betalen?

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 16 July 2003 @ 13:13:
Is het erg als je een wat ouder model krijgt? Of maakt het niet echt uit welke versie je krijgt :/ En kun je desnoods hem gewoon gratis laten updaten bij een service point ofzo of moet je daar voor betalen?
je kan via bluetooth alles makkelijk zelf op je pc updaten als je wilt :).

Ik heb daarvoor een sitecom bluetooth usb adapter gekocht, deze werkt uitstekend icm me nokia 3650 :)

• He-Man

He-Man

Master Tweaker schreef op 16 juli 2003 @ 13:13:
De firmware van je telefoon kun je laten updaten bij een Nokia shop. Naar mijn weten is dit kosteloos, maar ik heb hier geen ervaring mee. Ik ken weinig mensen die problemen hebben met "hun" firmware, dus het lijkt me niet erg belangrijk.

Met PC Suite kun je een backup/restore maken van je telefoongegevens, maar dat staat los van de vraag. Dit is dus wat anders dan het "updaten" van je telefoon.

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 11:02
En waar is een lijst te vinden met "Dit is de nieuwste firmware voor telefoon X"?

• XoReP
Treenaks schreef op 16 July 2003 @ 19:29:
En waar is een lijst te vinden met "Dit is de nieuwste firmware voor telefoon X"?
Staat datniet op het Nokia forum :/ zou idd wel handig zijn :)

• XoReP
Passen hier eigenlijk ook Secure Digital kaartje is? Ik heb namelijk een digicam die dat heeft, en misschien kan het andersom wel :?

• Fire69
Master Tweaker schreef op 16 juli 2003 @ 23:50:
Passen hier eigenlijk ook Secure Digital kaartje is? Ik heb namelijk een digicam die dat heeft, en misschien kan het andersom wel :?
Ik dacht dat het enkel MMC-kaartjes waren, alhoewel ze fysisch hetzelfde zijn. :?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 21:57
inderdaad alleen MMC kaartjes

Tijd van werken, tijd van rusten

• XoReP
Das wel jammer, maar is het dan helemaal onmogelijk of bied deze tel er gewoon geen ondersteuning van :?

• Fire69
Master Tweaker schreef op 17 juli 2003 @ 11:40:
Das wel jammer, maar is het dan helemaal onmogelijk of bied deze tel er gewoon geen ondersteuning van :?
Zoals ik dus zei, zouden ze er fysisch niet in passen. Maar vraag me niet hoe ze dat doen...

• XoReP
O la maar kben denk nog nie helemaal wakker. Maar je zei "alhoewel ze fysisch hetzelfde zijn." :/

BTW De SPV kant wel en die heeft maar één socket dus misschien dat er toch een kansje is voor de 3650 ;)

Bron:
GEHEUGEN

Het geheugen kan worden uitgebreid met 1 Secure Digital Card of 1 Multi Media Card Card.
Deze zijn op dit moment in verschillende smaken te krijgen van 32-512 MB in de tweakers shop.
Het geheugen bevind zich aan de link zijkant van de SPV.
Het “slotje” is niet afgedekt. Ergens heb ik al gelezen dat hierdoor stof onder het display kan komen .
mfrijm in "Orange SPV Smartphone"

Ik denk dat het wel leuk is als wat meer mensen wat screenies maken van hun phone en ook was game screenies zijn natuurlijk leuk :P

[ Voor 100% gewijzigd door XoReP op 17-07-2003 12:39 ]

• XoReP
Eindelijk ik heb hem :*) Vet ding zeg !! Ik heb hem ook echt voor zeer weinig. Die van mij koste maar €169,- incl BTW en abo €12,50 p/maand en dat maar 9 maanden aangezien eerste 3 gratis zijn :9 Ik heb ook maar zo'n MyCom Blauwetanden geval gekocht en een 128MB MMC :P Alleen moet ik nu ff uitvogelen hoe ik PC-Suite aant werk krijg.

Wat is trouwens de nieuwste versie (keb volgens mij hele oude) :?
Als ik op *#0000# druk dan zie ik V2.50 en er is toch al versie 3.xx uit?

Vraaje: Ik probeer de hele tijd verbinding te maken met mijn 3650 d.m.v PC-Suite maar hij blijft maar zeggen dat de verbinding verbroken is, terwijl ik wel gewoon bijv. bestandjes kan uploaden via de verkenner enzo :? Wie weet hoe ik PC-Suite werkend krijg _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door XoReP op 17-07-2003 23:58 ]

• Fire69
Master Tweaker schreef op 17 July 2003 @ 23:07:
Eindelijk ik heb hem :*) Vet ding zeg !! Ik heb hem ook echt voor zeer weinig. Die van mij koste maar €169,- incl BTW en abo €12,50 p/maand en dat maar 9 maanden aangezien eerste 3 gratis zijn :9 Ik heb ook maar zo'n MyCom Blauwetanden geval gekocht en een 128MB MMC :P Alleen moet ik nu ff uitvogelen hoe ik PC-Suite aant werk krijg.

Vraaje: Ik probeer de hele tijd verbinding te maken met mijn 3650 d.m.v PC-Suite maar hij blijft maar zeggen dat de verbinding verbroken is, terwijl ik wel gewoon bijv. bestandjes kan uploaden via de verkenner enzo :? Wie weet hoe ik PC-Suite werkend krijg _/-\o_
Proficiat met je aankoop. :)
Wat heb je trouwens betaald voor die MMC, ik zou er ook nog eentje moeten halen?

Ik heb ook versie 2.50, er zou inderdaad een versie 3.xx zijn, maar heb met deze geen problemen.

PC-Suite is een beetje een tricky spul om aan de praat te krijgen.
Je zet eerst je BT aan op je phone. Dan rechtsklikken op je BT-icoon, quick-connect doen, en serial kiezen. Dan zoekt hij je phone, die selecteer je. (dit hoef je trouwens maar 1 keer te doen, dus als je dat al had, skip je maar).
Bij je mRouter moet je dan je seriele poorten activeren. Je kan zien welke dit zijn in je BT-soft onder Advanced Configuration, bij de tabjes local services en nog 1tje (weet de naam niet meer :) ), daar staat serial port (bij beide een andere poort).
Die moet je in je mRouter activeren, maar de volgorde is belangrijk, want hij probeert vanop je pc een verbinding te maken, maar die verbreekt je phone en connecteert op de andere poort. Snappie? Dus bv. je pc probeert op com 4, en dan krijg je plots connected op com5.

• XoReP
THNX ;)

Ik was vergeten bij Mijn bluetooth-lokaties dat eerste icoontje in te drukken zodat hij een COM-poort aanmaakt |:( Maar nu werkt echt alles perfect :*) Ik heb al alle iR apparaten kunnen bedienen en al wat piccies gemaakt. Ik ga nu weer snel ff meer apps en games downloaden :P

BTW Ik had mijn 128MB MMC kaartje van Apacer gekocht bij MyCom voor €41,-

Verwijderd

ik kan geen verbinding krijgen met mijn bluetooth. hij zegt dat ik gebruik moet maken van COM0 maar als ik dan dat mrouter doe staan er com1 tot 22 maar geen 0. wat moet ik doen? is pas voor t eerst dat ik t gebruik? kan iemand helpen? of me mailen erover? THX

• XoReP
Lees mijn vorige post ;)

BTW Ik kom er nog steeds niet uit hoe ik een fakegprs verbinding moet maken :?

Verwijderd

ja maar dan kom ik r nog niet uit.. hij zoekt maar com0. snap nie wat ik moet aanvinken hoor

Verwijderd

of moet ik in de telefoon ook iets instellen?

Verwijderd

al die coms 1-22 staan ook niet connected :( hoe kan ik dan aan com0 komen

• XoReP
Meestal gooit hij hem automatisch op COM3 of 4 ;)
Staat bluetooth op je phone al aan en heb je op dat bluetooth icoontje dubbelgeklikt als hij blauw/groen werd?

BTW Er bestaat ook nog zoiets als een edit knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Weet iemand trouwens hoe ik nou kan Live!en en GPRS zonder verbinding te maken via de phone en gewoon via de bluetooth dus (fake GPRS verbinding dus)?

• Fire69
Master Tweaker schreef op 18 July 2003 @ 22:12:
Lees mijn vorige post ;)

BTW Ik kom er nog steeds niet uit hoe ik een fakegprs verbinding moet maken :?
BT GPRS krijg ik hier ook niet aan de praat, volgens de uitleg is het nochtans poepsimpel! :?

• XoReP
Tis me gelukt :*) gewoon standaard instellingen gebruiken en beveiligingen enzo uitezetten en ales werkt ;)

Kga nu proberen een film op mijn fone te zetten :P

Edit: Kut :( , batterij is net leeg. Ik heb echt de hele dag vanaf 11uur 's ochtends er mee lopen BT en volgens mij bevoorderd dat niet echt de uptime ;) Ik neem aan dat als je minder intensief BT gebruikt ofzelfs uitzet dat dat behoorlijk wat scheel en cker als je hem een keer mer rust laat ;)

[ Voor 49% gewijzigd door XoReP op 19-07-2003 01:45 ]

• Fire69
Master Tweaker schreef op 19 juli 2003 @ 01:15:
Tis me gelukt :*) gewoon standaard instellingen gebruiken en beveiligingen enzo uitezetten en ales werkt ;)

Kga nu proberen een film op mijn fone te zetten :P

Edit: Kut :( , batterij is net leeg. Ik heb echt de hele dag vanaf 11uur 's ochtends er mee lopen BT en volgens mij bevoorderd dat niet echt de uptime ;) Ik neem aan dat als je minder intensief BT gebruikt ofzelfs uitzet dat dat behoorlijk wat scheel en cker als je hem een keer mer rust laat ;)
Hm, moet ik ook eens gaan testen. :)

Batterij is beetje een probleem vind ik persoonlijk.
Als je hem aanzet en echt niet gebruikt, is de batterij na 2 dagen leeg, da's toch wel snel. :/

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 20:08

dominic

will code for food

Fire69 schreef op 19 juli 2003 @ 11:20:
[...]

Hm, moet ik ook eens gaan testen. :)

Batterij is beetje een probleem vind ik persoonlijk.
Als je hem aanzet en echt niet gebruikt, is de batterij na 2 dagen leeg, da's toch wel snel. :/
Heb je BT op de foon nog aan staan? Ik heb gemerkt dat gebruik van IR (Schakelt automatisch uit) en BT de batterij ernstig drained..

Download my music on SoundCloud

• Fire69
dominic schreef op 19 juli 2003 @ 11:28:
[...]

Heb je BT op de foon nog aan staan? Ik heb gemerkt dat gebruik van IR (Schakelt automatisch uit) en BT de batterij ernstig drained..
Nope, gewoon puur phone.

BT valt dan nog mee ivm batterij, IR doe je maar enkele uren mee (als je de verbinding open houd).

Verwijderd

oh sorry ja. maakt het iets uit in welke USB poort ik hem steek?
ik heb m gewoon in n usbpoort gedaan. alle security uitgezet. bij mrouter kan ik alleen 1-22 aanklikken en het blauw logo kan ik aanklikken ja, en dan gaat op mn nokia een signaal en dan klik ik op ja en dan zegt de comp . je moet comp 0 gebruiken (die bestaat toch niet eens), en daarna zegt ie. remote device terminated the connection. heeft helemaal niemand dit nog gehad?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 13:04 ]

• Fire69
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 12:55:
oh sorry ja. maakt het iets uit in welke USB poort ik hem steek?
Nope. :)

Heb hem net ook opnieuw geinstalleerd (XP reinstall), werkt perfect. :)

• Fire69
Oja, voor ik het vergeet, zag net dat ze een macrolens voor de 3650 gaan uitbrengen!!! 8)

http://www.nokia.com/nokia/0,4879,5810,00.html

Verwijderd

trouwens ik had m eerst met de kabel in mijn computer en nu heb ik dat ding gewoon direct in de usb poort gedaan zonder die kabel. moet ik misschien iets met die kabel doen?

*want het enigste wat ik moet doen is zorgen dat ie niet van com0 gebruik moet maken maar van com4 of 5 ofzo

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 13:25 ]

• Fire69
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 13:23:
trouwens ik had m eerst met de kabel in mijn computer en nu heb ik dat ding gewoon direct in de usb poort gedaan zonder die kabel. moet ik misschien iets met die kabel doen?

*want het enigste wat ik moet doen is zorgen dat ie niet van com0 gebruik moet maken maar van com4 of 5 ofzo
Kabel doet er niks aan, mijne zit op een hubje, werkt perfect.

Als je dubbelklikt op je BT-icoontje, opent hij 'My Bluetooth Places'.
Staat daar een icoontje met '(naam phone) Bluetooth Serial Port'?

Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/upload/3650/bt0.jpg

Indien ja, kijk vervolg, indien niet, leg ik dat dan wel uit. :)

Als je de properties hiervan neemt, krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/upload/3650/bt1.jpg

Je ziet dus dat de BT connecteert naar COM3
Maar als ik dubbelklik op het icoontje om een verbinding te maken, geeft hij dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/upload/3650/bt2.jpg

en direct daarna dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/upload/3650/bt3.jpg

Als je echter in je mRouter gaat kijken (waar je trouwens gemakkelijkheidshalve (3 dubbele punten waarde! :D ) alle poorten selecteert voor de veiligheid), geeft hij dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.fire69.net/upload/3650/bt4.jpg

Zoals je kan zien connecteert je pc op COM3, je phone verbreekt die verbinding en connecteert op COM4. (Bij jou kunnen de COMs verschillen natuurlijk).

Hoop dat je het nu werkend krijgt. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Fire69 op 19-07-2003 18:36 ]

• XoReP
Me zus had gelijk nadat ik mijn 3650 had gekocht ook een nieuwe phone gekocht (mijn tweede keus) de SE T610. Alleen vind ik wel kut dat zei mooiere belgeluiden heeft (stond al in specs 16 pf vs 32 pf ringtones) en zij kan gewoon de complete computer gebruiken om via te praten en luisteren :( , kan ik dat ook doen met mijn 3650 :? (bij haar staat namelijk Voice Gateway bij Mijn BT-lokaties)

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 17 juli 2003 @ 23:07:

Waar heb je die telefoon gekocht? €169,- incl BTW is wel een heel mooi prijsje!

Verwijderd

Heb hem vandaag na lang twijfelen toch ook maar gekocht. Kon in 1e instantie echt niet kiezen tussen de 3650 en de t610, maar uiteindelijk toch maar voor de 3650 gekozen.

Wat me opviel is dat hij echt niet veel weegt. Kan er voor de rest nog niet teveel over zeggen omdat hij nu nog ligt op te laden.

• Fire69
Master Tweaker schreef op 20 juli 2003 @ 12:30:
Me zus had gelijk nadat ik mijn 3650 had gekocht ook een nieuwe phone gekocht (mijn tweede keus) de SE T610. Alleen vind ik wel kut dat zei mooiere belgeluiden heeft (stond al in specs 16 pf vs 32 pf ringtones) en zij kan gewoon de complete computer gebruiken om via te praten en luisteren :( , kan ik dat ook doen met mijn 3650 :? (bij haar staat namelijk Voice Gateway bij Mijn BT-lokaties)
Denk niet dat dat zal lukken, de Nokia heeft niet de juiste profielen hiervoor dacht ik.

Persoonlijk vind ik de beltonen toch aardig mooi klinken.
Als je ze niet naast elkaar hoort, is er toch niks mis mee. :)
In ieder geval STUKKEN beter dan de 6610, want da's echt belachlijk!

• XoReP
Verwijderd schreef op 20 juli 2003 @ 12:43:
[...]

Waar heb je die telefoon gekocht? €169,- incl BTW is wel een heel mooi prijsje!
Bij Vodafone City Point in Schalkwijk maar wel i.c.m met abo van 12,50 p/maad zonder belbundel.

Verwijderd

Hmm hoezo vinden jullie m allemaal zo duur, je kan toch gewoon met abbo nemen en m gratis op gaan halen..??

• Fire69
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 20:09:
Hmm hoezo vinden jullie m allemaal zo duur, je kan toch gewoon met abbo nemen en m gratis op gaan halen..??
Not in Belgium you don't. :) (of eerder :/ )

Verwijderd

ik ga m van de week halen met abbo, 45 p/maand en foon voor 4 euro's :)

• Fire69
Waar zit itsme19 eigenlijk? Zit ik een ganse reply vol te lullen, komt hij niet meer opdagen. :/

• murdock
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 13:07
Iemand die irremote werkend op een akai televisie

Hij doet het niet wel de stereo van sony

Maar de akai breedbeeld reageerd niet iemand mischien een idee welk merk er nog meer van akai is zoals philips ook met panasonic werkt

ik heb irremote versie 1

• XoReP
Bij iedereen naar wie ik naar toe ga heeft een Sony en ik kan iedereen ze TV bedienen (van oude bakken tot home theaters) ook de rest van de zooi zoals videorecorders ook van Sony werken ook.

BTW Vet zeg :), South park kijken op je mobiel en cker als die bestanden nog vet klein zijn ook. Bij Kazaa is trouwens een heleboel ook te vinden kwa programma's. Zoek maar eens voor de grap naar Nokia (ik heb zelfs *.zip files gevonden met 56 volledige spellen :P )

Ik moet nu nog ff gaan zoeken naar skin/theme software (Theme software voor Series 60) want ik kan echt nix vinden ;(

PS Als een moderator de 2e allinea over kazaa niet goed vinden haal ik het zo weer weg hoor ;)

[ Voor 58% gewijzigd door XoReP op 21-07-2003 18:35 ]

Verwijderd

wel 56 progjes?
heb een file van 380 MB gedownd met progjes,ringtones,games(gewoon en java) enz
gewoon ff zoeken met edonkey(heb ik hem ook weg)
duurt ff voordat hij binne is maar dan heb je ook wat

• XoReP
Ik bedoelde gewoon een voorbeeldje ;)
Ik heb nu ff een hoop zooi gebundeld (bijna alles van kazaa(-lite) ;) ) en dat is 17MB geloof ik.
Hij heet "Nokia 3650-7650 Software Pack" :X

[ Voor 6% gewijzigd door XoReP op 22-07-2003 12:34 ]

• Fire69
Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik vind op die f*cking Kazaa nix!
En met Shareaza wel, maar die kan hij niet afhalen! :(

• XoReP
Ik heb BTW net ff eMule geïnstalled ;)

Maar ff ontopic: zijn er al wat leuke tricks ontdekt? netzoals je bij een Ericsson heb bv. zoals het Service menu?

Verwijderd

ik heb een file manager. alle bestanden die je op je kaart gooit, kun je versturen
heeft wel wat weg van explorer in windows. werkt leuk. een aanrader :)

• Fire69
Filemanager op je PC of op je phone? :?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 20:08

dominic

will code for food

Fire69 schreef op 22 July 2003 @ 15:15:
Filemanager op je PC of op je phone? :?
Ik denk op z'n foon..

Download my music on SoundCloud

• Fire69
dominic schreef op 22 July 2003 @ 15:30:
[...]

Ik denk op z'n foon..
Oh, nou, daarvan zijn er wel genoeg.

Ik had er ook eentje voor op de PC via BT, maar ik krijg het niet aan de praat. :'(

• XoReP
Gebruiken mensen eigenlijk wel de bijgeleverde Nokia Suite :? Ik wel en het werkt perfect (hij converteerd gelijk allebanden naar het goede formaat).

Verwijderd

de file manager is voor op de foon.
alle bestanden kun je via BT of IR versturen.
dus ook ringtones,foto's enz
hoef je niet via MMS te versturen dus scheelt weer €

• XoReP
En natuurlijk WebViewer gebruyiken om te internetten op de bank ;) Scheelt ook behoorlijk wat €€€ .

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 12:01

T-8one

take it easy, take a sisi

Master Tweaker schreef op 17 July 2003 @ 23:07:
Eindelijk ik heb hem :*) Vet ding zeg !! Ik heb hem ook echt voor zeer weinig. Die van mij koste maar €169,- incl BTW en abo €12,50 p/maand en dat maar 9 maanden aangezien eerste 3 gratis zijn :9
Zeker een zakelijk abbo?

[ Voor 46% gewijzigd door T-8one op 23-07-2003 16:52 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verwijderd

Vraagje : Wat is goedkoper, blue tooth of infra rood? Ik heb op mycom gekeken en een bt dongle was 30 euro, en een infrarood geval was 50 euro ... ?? maar infrarood is toch langzamer?

• XoReP
BT is ook veel moderner en idd goedkoper, sneller en het heeft minder 'drain' dus wat wil je nog meer. Oja bij iR moet je de apparaten ook nog eens oog contact laten maken ;)

Verwijderd

omg waarom verkopen ze dan uberhaupt nog infrarood..

Verwijderd

FIRE69. THANXXX alot en iedereen. vandaag werkte hij EINDELIJK. gelukkig. so thanx for all ur help

Verwijderd

als ik nu een spel geinstellerd heb. dat bounce. hoe kan ik t dan nog deleten? ik vind dr nix aan en hoef het er niet op. maar hoe kan ik dat doen?

• XoReP
Bij Instl. en dan Beheer geloof ik en dan gewoon ook C gebruiken ;)

[ Voor 48% gewijzigd door XoReP op 24-07-2003 17:54 ]

• XoReP
Ik weet niet of er nou in dit topic het al sotnd maar iig hier is mijn vraagje:
Is het mogelijk om fils fullscreen gedraaid af te spelen :? IK kijk namelijk graag South PArk op mijn mobiel en opzich is het standaard ook wel goed maar total full screen is natuurlijk altijd beter* ;)

* Als je je telefoon draaien geen probleem vind :X

Sorry dat ik iets te vroeg kickde (3uur en 59 minuten) :D

[ Voor 10% gewijzigd door XoReP op 24-07-2003 17:56 ]

• Fire69
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 19:28:
FIRE69. THANXXX alot en iedereen. vandaag werkte hij EINDELIJK. gelukkig. so thanx for all ur help
No prob. ;)
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 21:34:
als ik nu een spel geinstellerd heb. dat bounce. hoe kan ik t dan nog deleten? ik vind dr nix aan en hoef het er niet op. maar hoe kan ik dat doen?
Als het een java-game is, bij toepassingen gewoon op C drukken om het te deleten, bij een gewone game (of toepassing), Master Tweaker volgen. :)

Verwijderd

gaat mmsen, en smsen via gprs? Elke keer als ik r 1 verzend, zie ik dat gprs tekentje.. Gprs kost toch extra,bovenop je abbo kosten!???

• Fire69
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 19:15:
gaat mmsen, en smsen via gprs? Elke keer als ik r 1 verzend, zie ik dat gprs tekentje.. Gprs kost toch extra,bovenop je abbo kosten!???
mms'en gaat altijd via gprs, dat kun je niet kiezen.
sms normaalgezien niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Fire69 op 24-07-2003 19:18 ]

Verwijderd

aah dus voor mmsen betaal je extra..? en smsen valt gewoon binnen je bundel?

En btw, in welk geheugen worden je telefoon nrs opgeslagen, je sim kaart, je telefoon geheugen, of je mmc kaart?? En waar kan je dit veranderen?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 19:27 ]

• Fire69
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 19:24:
aah dus voor mmsen betaal je extra..? en smsen valt gewoon binnen je bundel?

En btw, in welk geheugen worden je telefoon nrs opgeslagen, je sim kaart, je telefoon geheugen, of je mmc kaart?? En waar kan je dit veranderen?
Prijzen kan ik je niet mee helpen, in België werkt dat niet helemaal hetzelfde.
Ik moet 0.5€ betalen voor een MMS, maar het kan ook zijn dat het van mijn tegoed afgaat, dat weet ik zelfs niet (ik mms niet. :) )

Nrs worden op het intern geheugen bewaard.

• XoReP
Zijn er eigenlijk al oplossingen bekend zodat je je filmpjes fullscreen kan bekijken :?

Verwijderd

wie weet de afmetingen van een plaatje voor de achtergrond van je desktop op je foon? Of is dat gewoon 640x480?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 12:56:
wie weet de afmetingen van een plaatje voor de achtergrond van je desktop op je foon? Of is dat gewoon 640x480?
176 x 208 dacht ik

• Fire69
Je kan eender welke gebruiken, bv. gemaakt met de camera of zo, hij regelt de afmetingen zelf wel.

• XoReP
Ik heb gehoord dat hij ook SecureDigital kaarten kan lezen :o Iemand al geprobeerd?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 21:57
Master Tweaker schreef op 27 July 2003 @ 15:35:
Ik heb gehoord dat hij ook SecureDigital kaarten kan lezen :o Iemand al geprobeerd?
werkt niet

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 24 juli 2003 @ 17:49:
Ik weet niet of er nou in dit topic het al sotnd maar iig hier is mijn vraagje:
Is het mogelijk om fils fullscreen gedraaid af te spelen :? IK kijk namelijk graag South PArk op mijn mobiel en opzich is het standaard ook wel goed maar total full screen is natuurlijk altijd beter* ;)

* Als je je telefoon draaien geen probleem vind :X

Sorry dat ik iets te vroeg kickde (3uur en 59 minuten) :D
waar staan die south park afleveringen voor de 3650 dan?

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 26 July 2003 @ 12:20:
Zijn er eigenlijk al oplossingen bekend zodat je je filmpjes fullscreen kan bekijken :?
ja, alleen de full version is nog niet af. Dus nog ff wachte

Verwijderd

Ik heb dus een nokia 3650, en ik heb een e-mail adres van Zon. Alles ingesteld enzo, maar als ik wil mailen, gaat ie eerst verbinden met Wap, dat gaat goed maar als ie dan gaat verbinden met Zon, krijg ik een "Algemen systeemfout" .. ?? Iemand een idee!?

Edit: 12move werkt ook niet, net geprobeerd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 20:42 ]

Verwijderd

Silver iets meer info zou makkelijk zijn? Wat heb je ingeslted. Hoe etc

• Fire69
Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 20:41:
Ik heb dus een nokia 3650, en ik heb een e-mail adres van Zon. Alles ingesteld enzo, maar als ik wil mailen, gaat ie eerst verbinden met Wap, dat gaat goed maar als ie dan gaat verbinden met Zon, krijg ik een "Algemen systeemfout" .. ?? Iemand een idee!?

Edit: 12move werkt ook niet, net geprobeerd
Verbinden met wap? :?

Heb je een IAP ingesteld? Via welke weg probeer je te mailen?

Ik moet zeggen, ik kan ook niet mailen. Ontvangen geen probleem maar sturen lukt dus niet.
Ik heb ergens gelezen dat er nog een probleem was ivm authenticatie bij een pop3-server, kan dat? :/

Verwijderd

Ik heb dus een e-mail box aangemaakt genaamd Zon

Mailboxnaam : Zon
Toegangspunt in gebruik : t-zones (wap dus)
Mijn e-mailadres : Bojaaper@zonnet.nl
Server uitgaande mail : smtp.zonnet.nl
Bericht zenden : Meteen
Kopie naar mij : Nee
Handtekening opnemen : Nee
Gebruikersnaam : bojaaper
Wachtwoord : ******** ;)
Server inkomende mail : pop3.zonnet.nl
Mailboxtype : POP3
Beveiliging : Uit
APOP beveiliging inloggen : Uit

Als ik dan wil e-mailen naar bijvoorbeeld bojaaper@12move.nl, die ook pop3 ondersteund, krijg ik dus die foutmelding.. Verbinding maken met Wap gaat gewoon goed, totdat hij naar Zon moet connecten. Dit ligt niet aan zon, als ik een Mailbox maak met 12move heb ik precies hetzelfde probleem :(...

Btw kan je via mail naar je mobiel ook ringtones (midi) en plaatjes e.d. mailen als het eenmaal werkt?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 22:51 ]

• He-Man

He-Man

Lees mijn bericht even 2 pagina's terug :) startend met
"ECHT INTERNETTEN met een accessprovider"
[rml][ Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar ![/rml]/

Toelichting:
Je drager staat niet goed ingesteld.
Daarnaast heb je geen Primary and Secondary naamserver ingevuld. Dit is waarschijnlijk de reden waarom je geen mail kunt versturen.

Zo heb ik ook geprobeerd mail te versturen met "Direct Internet" van KPN en deze gebruikt (ook) - geen - naamserver. Mail versturen werkt hiermee totaal niet. Weet je zeker dat Zonnet geen naamserver gebruikt?
Maar bijna alle andere access provider gebruiken wel naamservers. Zo heb ik getest met Tiscali en daarmee kan ik prima mail versturen.

• XoReP
Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 19:54:
[...]

waar staan die south park afleveringen voor de 3650 dan?
Gewoon gedownload met Kazaa, en dan geconverteerd naar een een Nokia compatible formaat d.m.v PC Suite ;)

Verwijderd

Oke ik heb het nu veranderd, en nu blijft hij hangen bij "Legt verbinding met tiscali" en dan na een poosje krijg ik een time out...

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 17:33 ]

• Fire69
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 17:23:
Oke ik heb het nu veranderd, en nu blijft hij hangen bij "Legt verbinding met tiscali" en dan na een poosje krijg ik een time out...
En wat zijn dan de instellingen van je Tiscali-verbinding?

Verwijderd

Mailboxnaam : Tiscale
Toegangspunt in gebruik : t-zones (wap dus)
Mijn e-mailadres : Bojaaper@tiscali.nl
Server uitgaande mail : smtp.tiscali.nl
Bericht zenden : Meteen
Kopie naar mij : Nee
Handtekening opnemen : Nee
Gebruikersnaam : bojaaper
Wachtwoord : ********
Server inkomende mail : pop3.tiscali.nl
Mailboxtype : POP3
Beveiliging : Uit
APOP beveiliging inloggen : Uit

En bij Instellingen / Verbinding / Toegangspunten / T-Zones