Betere blauwtanden?Master Tweaker schreef op 13 July 2003 @ 20:23:
Ik zie nu dat deze ongeveer evenduur is als de SonyEricsson T610. Ik kom er weer eens echt niet uit, kan iemand me vertellen wat die T610 voor voordelen bied t.o.v. de 3650. De Nokia heeft namelijk wel Symbian OS wat volgens mij lekkerder werkt en waar je meer zooi zelf mee kan doen (proggies instaleren) en hij heeft beter camera en ook een geheugen uitbreiding en MP3 speler terwijl die T610 weer veel betere blauwetanden ondersteund. Ik kom er niet uit
Nee, bt van de 3650 werkt prima. Ik heb ook een msi usb bt adapter voor mijn laptop/pc en dat werkt dus goed samen. Je kunt een (virtuele) seriële verbinding leggen waardoor je vrijwel alles kunt doen wat je wilt. Ook gebruik ik bt als modem.
Daarnaast heb ik ook een bt carkit en deze werkt ook uitstekend. Ik hou gewoon mijn telefoon in mijn zak, start de motor van de auto en je kunt vervolgens bellen.
Uitstekende kwaliteit
De 6310(i) heeft inderdaad problemen met BT-dongles die niet van Nokia zelf zijn, en de 7650 ondersteund geen spraak-profiel zodat je geen BT-headset kan gebruiken, maar de 3650 doet alles perfect!Master Tweaker schreef op 14 juli 2003 @ 09:23:
Ik had namelijk gehoord dat Nokia gewoon altijd minder goed ondersteunende blauwetanden heeft. Maar schijnbaar is dat alleen bij sommige modellen die bijv. alleen spraakverkeer ondersteunen en geen deata verkeer. Ik denk dat ik nu maar ff naar de stad ga voor een laatste voelcheck of hij een beetje goede handligging heeft
BTW Ik denk dat ik als ik hem koop ook maar gelijk ff een MSI blauwetanden dongle erbij kado doe aan mezelf
[ Voor 21% gewijzigd door XoReP op 14-07-2003 11:10 ]
Ga eens kijken bij www.thefuturelook.com, daar zeggen ze dat er binnenkort een 6600 (Master Tweaker schreef op 14 July 2003 @ 11:08:
Dan ligt het nu vast de 3650 wordt het voor mij... tenzij er nu ineens een nog mooier mobieltje uitkomtWeet iemand BTW waar ze al te halen zijn onder de €369
dit is tot nu toe de goedkoopste losse die ik heb gezien.
BTW Ik denk dat ik als ik hem koop ook maar gelijk ff een MSI blauwetanden dongle erbij kado doe aan mezelf
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Weet iemand misschien of deze tel van T-Mobile ook een ander menu ofzoiets heeft net zoals ze wat ze bij de T610 hebben gedaan
//Edit: Ik denk dat ik toch maar eentje met zakelijk abo ga halen
[ Voor 32% gewijzigd door XoReP op 14-07-2003 23:20 ]
Je kunt met de afstandsbedieningssoftware irRemote, je telefoon omvormen tot universele afstandsbediening van bijvoorbeeld tv, hifi, etc
Je kunt met de software PC Suite via de PC je telefoon aansturen. Het aansluiten van je telefoon aan de pc kan met bijvoorbeeld ir of bt.
Je kunt met software als bemused via je telefoon bepaalde (!) programma's van je pc besturen, zoals winamp en powerpointviewer, mits deze natuurlijk weer is aangesloten met je pc door middel van bijvoorbeeld ir of bt.
[ Voor 123% gewijzigd door XoReP op 15-07-2003 13:03 ]
Nog mooier zelfsHe-Man schreef op 15 July 2003 @ 08:51:
Volgens mij haal je nu 7 dingen door elkaar:)
Je kunt met de afstandsbedieningssoftware irRemote, je telefoon omvormen tot universele afstandsbediening van bijvoorbeeld tv, hifi, etc
Je kunt met de software PC Suite via de PC je telefoon aansturen. Het aansluiten van je telefoon aan de pc kan met bijvoorbeeld ir of bt.
Je kunt met software als bemused via je telefoon bepaalde (!) programma's van je pc besturen, zoals winamp en powerpointviewer, mits deze natuurlijk weer is aangesloten met je pc door middel van bijvoorbeeld ir of bt.
Is het trouwens ook mogelijk om te wappen/gprsen enzo op je 3650 via je gewone computer inet verbinding (dmv. bluetooth)?
Je kunt met een geschikte 60-serries-browser (zoals Doris) internetten via bt dmv een fake gprs verbinding op adres 0.0.0.0 en gebruikersnaam "internet".
Verwijderd
dat valt vies tegen hoor, ik heb het voor de gein geprobeerd. Maar m`n aristona tv (die zogenaamd wel ondersteund is), evenals m`n ondersteunde (het merk staat in het lijstje) VCR doen het niet met IRremote. Er gebeurt iig niks als ik op die knopjes dan druk van IRremote.He-Man schreef op 15 July 2003 @ 08:51:
Volgens mij haal je nu 7 dingen door elkaar:)
Jammer genoeg kan ik ook de xbox er niet mee bedienen..
Hopelijk kan het met m`n nieuw verwachte tv wel
Edit: Woh, als ik hem met Vodafone in-bissnes neem is hij met all abo kosten erbij €130 ongeveer
[ Voor 22% gewijzigd door XoReP op 16-07-2003 10:46 ]
Gewoon, zoals je altijd het volume verandert (links/rechts op de 5-way knop)Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 23:04:
een vraag, bij het afspelen van veel filmpjes op de 3650 vind ik het geluid erg zacht staan, maar bij instellingen zie ik dan weer niet staan om het geluid harder te doen.
Weet iemand hoe dit wel kan?
Verwijderd
je kan via bluetooth alles makkelijk zelf op je pc updaten als je wiltMaster Tweaker schreef op 16 July 2003 @ 13:13:
Is het erg als je een wat ouder model krijgt? Of maakt het niet echt uit welke versie je krijgtEn kun je desnoods hem gewoon gratis laten updaten bij een service point ofzo of moet je daar voor betalen?
Ik heb daarvoor een sitecom bluetooth usb adapter gekocht, deze werkt uitstekend icm me nokia 3650
De firmware van je telefoon kun je laten updaten bij een Nokia shop. Naar mijn weten is dit kosteloos, maar ik heb hier geen ervaring mee. Ik ken weinig mensen die problemen hebben met "hun" firmware, dus het lijkt me niet erg belangrijk.Master Tweaker schreef op 16 juli 2003 @ 13:13:
Is het erg als je een wat ouder model krijgt? Of maakt het niet echt uit welke versie je krijgtEn kun je desnoods hem gewoon gratis laten updaten bij een service point ofzo of moet je daar voor betalen?
Met PC Suite kun je een backup/restore maken van je telefoongegevens, maar dat staat los van de vraag. Dit is dus wat anders dan het "updaten" van je telefoon.
Staat datniet op het Nokia forumTreenaks schreef op 16 July 2003 @ 19:29:
En waar is een lijst te vinden met "Dit is de nieuwste firmware voor telefoon X"?
Ik dacht dat het enkel MMC-kaartjes waren, alhoewel ze fysisch hetzelfde zijn.Master Tweaker schreef op 16 juli 2003 @ 23:50:
Passen hier eigenlijk ook Secure Digital kaartje is? Ik heb namelijk een digicam die dat heeft, en misschien kan het andersom wel
Tijd van werken, tijd van rusten
Zoals ik dus zei, zouden ze er fysisch niet in passen. Maar vraag me niet hoe ze dat doen...Master Tweaker schreef op 17 juli 2003 @ 11:40:
Das wel jammer, maar is het dan helemaal onmogelijk of bied deze tel er gewoon geen ondersteuning van
BTW De SPV kant wel en die heeft maar één socket dus misschien dat er toch een kansje is voor de 3650
Bron:
mfrijm in "Orange SPV Smartphone"GEHEUGEN
Het geheugen kan worden uitgebreid met 1 Secure Digital Card of 1 Multi Media Card Card.
Deze zijn op dit moment in verschillende smaken te krijgen van 32-512 MB in de tweakers shop.
Het geheugen bevind zich aan de link zijkant van de SPV.
Het “slotje” is niet afgedekt. Ergens heb ik al gelezen dat hierdoor stof onder het display kan komen .
Ik denk dat het wel leuk is als wat meer mensen wat screenies maken van hun phone en ook was game screenies zijn natuurlijk leuk
[ Voor 100% gewijzigd door XoReP op 17-07-2003 12:39 ]
Wat is trouwens de nieuwste versie (keb volgens mij hele oude)
Als ik op *#0000# druk dan zie ik V2.50 en er is toch al versie 3.xx uit?
Vraaje: Ik probeer de hele tijd verbinding te maken met mijn 3650 d.m.v PC-Suite maar hij blijft maar zeggen dat de verbinding verbroken is, terwijl ik wel gewoon bijv. bestandjes kan uploaden via de verkenner enzo
[ Voor 23% gewijzigd door XoReP op 17-07-2003 23:58 ]
Proficiat met je aankoop.Master Tweaker schreef op 17 July 2003 @ 23:07:
Eindelijk ik heb hemVet ding zeg !! Ik heb hem ook echt voor zeer weinig. Die van mij koste maar €169,- incl BTW en abo €12,50 p/maand en dat maar 9 maanden aangezien eerste 3 gratis zijn
Ik heb ook maar zo'n MyCom Blauwetanden geval gekocht en een 128MB MMC
Alleen moet ik nu ff uitvogelen hoe ik PC-Suite aant werk krijg.
Vraaje: Ik probeer de hele tijd verbinding te maken met mijn 3650 d.m.v PC-Suite maar hij blijft maar zeggen dat de verbinding verbroken is, terwijl ik wel gewoon bijv. bestandjes kan uploaden via de verkenner enzoWie weet hoe ik PC-Suite werkend krijg
Wat heb je trouwens betaald voor die MMC, ik zou er ook nog eentje moeten halen?
Ik heb ook versie 2.50, er zou inderdaad een versie 3.xx zijn, maar heb met deze geen problemen.
PC-Suite is een beetje een tricky spul om aan de praat te krijgen.
Je zet eerst je BT aan op je phone. Dan rechtsklikken op je BT-icoon, quick-connect doen, en serial kiezen. Dan zoekt hij je phone, die selecteer je. (dit hoef je trouwens maar 1 keer te doen, dus als je dat al had, skip je maar).
Bij je mRouter moet je dan je seriele poorten activeren. Je kan zien welke dit zijn in je BT-soft onder Advanced Configuration, bij de tabjes local services en nog 1tje (weet de naam niet meer
Die moet je in je mRouter activeren, maar de volgorde is belangrijk, want hij probeert vanop je pc een verbinding te maken, maar die verbreekt je phone en connecteert op de andere poort. Snappie? Dus bv. je pc probeert op com 4, en dan krijg je plots connected op com5.
Ik was vergeten bij Mijn bluetooth-lokaties dat eerste icoontje in te drukken zodat hij een COM-poort aanmaakt
BTW Ik had mijn 128MB MMC kaartje van Apacer gekocht bij MyCom voor €41,-
Verwijderd
BTW Ik kom er nog steeds niet uit hoe ik een fakegprs verbinding moet maken
Verwijderd
Staat bluetooth op je phone al aan en heb je op dat bluetooth icoontje dubbelgeklikt als hij blauw/groen werd?
BTW Er bestaat ook nog zoiets als een edit knop
Weet iemand trouwens hoe ik nou kan Live!en en GPRS zonder verbinding te maken via de phone en gewoon via de bluetooth dus (fake GPRS verbinding dus)?
BT GPRS krijg ik hier ook niet aan de praat, volgens de uitleg is het nochtans poepsimpel!Master Tweaker schreef op 18 July 2003 @ 22:12:
Lees mijn vorige post
BTW Ik kom er nog steeds niet uit hoe ik een fakegprs verbinding moet maken
Kga nu proberen een film op mijn fone te zetten
Edit: Kut
[ Voor 49% gewijzigd door XoReP op 19-07-2003 01:45 ]
Hm, moet ik ook eens gaan testen.Master Tweaker schreef op 19 juli 2003 @ 01:15:
Tis me geluktgewoon standaard instellingen gebruiken en beveiligingen enzo uitezetten en ales werkt
Kga nu proberen een film op mijn fone te zetten
Edit: Kut, batterij is net leeg. Ik heb echt de hele dag vanaf 11uur 's ochtends er mee lopen BT en volgens mij bevoorderd dat niet echt de uptime
Ik neem aan dat als je minder intensief BT gebruikt ofzelfs uitzet dat dat behoorlijk wat scheel en cker als je hem een keer mer rust laat
Batterij is beetje een probleem vind ik persoonlijk.
Als je hem aanzet en echt niet gebruikt, is de batterij na 2 dagen leeg, da's toch wel snel.
Heb je BT op de foon nog aan staan? Ik heb gemerkt dat gebruik van IR (Schakelt automatisch uit) en BT de batterij ernstig drained..Fire69 schreef op 19 juli 2003 @ 11:20:
[...]
Hm, moet ik ook eens gaan testen.
Batterij is beetje een probleem vind ik persoonlijk.
Als je hem aanzet en echt niet gebruikt, is de batterij na 2 dagen leeg, da's toch wel snel.
Nope, gewoon puur phone.dominic schreef op 19 juli 2003 @ 11:28:
[...]
Heb je BT op de foon nog aan staan? Ik heb gemerkt dat gebruik van IR (Schakelt automatisch uit) en BT de batterij ernstig drained..
BT valt dan nog mee ivm batterij, IR doe je maar enkele uren mee (als je de verbinding open houd).
Verwijderd
ik heb m gewoon in n usbpoort gedaan. alle security uitgezet. bij mrouter kan ik alleen 1-22 aanklikken en het blauw logo kan ik aanklikken ja, en dan gaat op mn nokia een signaal en dan klik ik op ja en dan zegt de comp . je moet comp 0 gebruiken (die bestaat toch niet eens), en daarna zegt ie. remote device terminated the connection. heeft helemaal niemand dit nog gehad?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 13:04 ]
Nope.Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 12:55:
oh sorry ja. maakt het iets uit in welke USB poort ik hem steek?
Heb hem net ook opnieuw geinstalleerd (XP reinstall), werkt perfect.
http://www.nokia.com/nokia/0,4879,5810,00.html
Verwijderd
*want het enigste wat ik moet doen is zorgen dat ie niet van com0 gebruik moet maken maar van com4 of 5 ofzo
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 13:25 ]
Kabel doet er niks aan, mijne zit op een hubje, werkt perfect.Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 13:23:
trouwens ik had m eerst met de kabel in mijn computer en nu heb ik dat ding gewoon direct in de usb poort gedaan zonder die kabel. moet ik misschien iets met die kabel doen?
*want het enigste wat ik moet doen is zorgen dat ie niet van com0 gebruik moet maken maar van com4 of 5 ofzo
Als je dubbelklikt op je BT-icoontje, opent hij 'My Bluetooth Places'.
Staat daar een icoontje met '(naam phone) Bluetooth Serial Port'?

Indien ja, kijk vervolg, indien niet, leg ik dat dan wel uit.
Als je de properties hiervan neemt, krijg je dit:

Je ziet dus dat de BT connecteert naar COM3
Maar als ik dubbelklik op het icoontje om een verbinding te maken, geeft hij dit:

en direct daarna dit:

Als je echter in je mRouter gaat kijken (waar je trouwens gemakkelijkheidshalve (3 dubbele punten waarde!

Zoals je kan zien connecteert je pc op COM3, je phone verbreekt die verbinding en connecteert op COM4. (Bij jou kunnen de COMs verschillen natuurlijk).
Hoop dat je het nu werkend krijgt.
[ Voor 47% gewijzigd door Fire69 op 19-07-2003 18:36 ]
Verwijderd
Waar heb je die telefoon gekocht? €169,- incl BTW is wel een heel mooi prijsje!Master Tweaker schreef op 17 juli 2003 @ 23:07:
Eindelijk ik heb hemVet ding zeg !! Ik heb hem ook echt voor zeer weinig. Die van mij koste maar €169,- incl BTW en abo €12,50 p/maand en dat maar 9 maanden aangezien eerste 3 gratis zijn
Ik heb ook maar zo'n MyCom Blauwetanden geval gekocht en een 128MB MMC
Alleen moet ik nu ff uitvogelen hoe ik PC-Suite aant werk krijg.
Vraaje: Ik probeer de hele tijd verbinding te maken met mijn 3650 d.m.v PC-Suite maar hij blijft maar zeggen dat de verbinding verbroken is, terwijl ik wel gewoon bijv. bestandjes kan uploaden via de verkenner enzoWie weet hoe ik PC-Suite werkend krijg
Verwijderd
Wat me opviel is dat hij echt niet veel weegt. Kan er voor de rest nog niet teveel over zeggen omdat hij nu nog ligt op te laden.
Denk niet dat dat zal lukken, de Nokia heeft niet de juiste profielen hiervoor dacht ik.Master Tweaker schreef op 20 juli 2003 @ 12:30:
Me zus had gelijk nadat ik mijn 3650 had gekocht ook een nieuwe phone gekocht (mijn tweede keus) de SE T610. Alleen vind ik wel kut dat zei mooiere belgeluiden heeft (stond al in specs 16 pf vs 32 pf ringtones) en zij kan gewoon de complete computer gebruiken om via te praten en luisteren, kan ik dat ook doen met mijn 3650
(bij haar staat namelijk Voice Gateway bij Mijn BT-lokaties)
Persoonlijk vind ik de beltonen toch aardig mooi klinken.
Als je ze niet naast elkaar hoort, is er toch niks mis mee.
In ieder geval STUKKEN beter dan de 6610, want da's echt belachlijk!
Bij Vodafone City Point in Schalkwijk maar wel i.c.m met abo van 12,50 p/maad zonder belbundel.Verwijderd schreef op 20 juli 2003 @ 12:43:
[...]
Waar heb je die telefoon gekocht? €169,- incl BTW is wel een heel mooi prijsje!
Verwijderd
Not in Belgium you don't.Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 20:09:
Hmm hoezo vinden jullie m allemaal zo duur, je kan toch gewoon met abbo nemen en m gratis op gaan halen..??
Hij doet het niet wel de stereo van sony
Maar de akai breedbeeld reageerd niet iemand mischien een idee welk merk er nog meer van akai is zoals philips ook met panasonic werkt
ik heb irremote versie 1
BTW Vet zeg
Ik moet nu nog ff gaan zoeken naar skin/theme software (Theme software voor Series 60) want ik kan echt nix vinden
PS Als een moderator de 2e allinea over kazaa niet goed vinden haal ik het zo weer weg hoor
[ Voor 58% gewijzigd door XoReP op 21-07-2003 18:35 ]
Verwijderd
heb een file van 380 MB gedownd met progjes,ringtones,games(gewoon en java) enz
gewoon ff zoeken met edonkey(heb ik hem ook weg)
duurt ff voordat hij binne is maar dan heb je ook wat
Ik heb nu ff een hoop zooi gebundeld (bijna alles van kazaa(-lite)
Hij heet "Nokia 3650-7650 Software Pack"
[ Voor 6% gewijzigd door XoReP op 22-07-2003 12:34 ]
En met Shareaza wel, maar die kan hij niet afhalen!
Maar ff ontopic: zijn er al wat leuke tricks ontdekt? netzoals je bij een Ericsson heb bv. zoals het Service menu?
Verwijderd
heeft wel wat weg van explorer in windows. werkt leuk. een aanrader
Oh, nou, daarvan zijn er wel genoeg.
Ik had er ook eentje voor op de PC via BT, maar ik krijg het niet aan de praat.
Verwijderd
alle bestanden kun je via BT of IR versturen.
dus ook ringtones,foto's enz
hoef je niet via MMS te versturen dus scheelt weer €
Zeker een zakelijk abbo?Master Tweaker schreef op 17 July 2003 @ 23:07:
[ Voor 46% gewijzigd door T-8one op 23-07-2003 16:52 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door XoReP op 24-07-2003 17:54 ]
Is het mogelijk om fils fullscreen gedraaid af te spelen
* Als je je telefoon draaien geen probleem vind
Sorry dat ik iets te vroeg kickde (3uur en 59 minuten)
[ Voor 10% gewijzigd door XoReP op 24-07-2003 17:56 ]
No prob.Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 19:28:
FIRE69. THANXXX alot en iedereen. vandaag werkte hij EINDELIJK. gelukkig. so thanx for all ur help
Als het een java-game is, bij toepassingen gewoon op C drukken om het te deleten, bij een gewone game (of toepassing), Master Tweaker volgen.Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 21:34:
als ik nu een spel geinstellerd heb. dat bounce. hoe kan ik t dan nog deleten? ik vind dr nix aan en hoef het er niet op. maar hoe kan ik dat doen?
Verwijderd
mms'en gaat altijd via gprs, dat kun je niet kiezen.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 19:15:
gaat mmsen, en smsen via gprs? Elke keer als ik r 1 verzend, zie ik dat gprs tekentje.. Gprs kost toch extra,bovenop je abbo kosten!???
sms normaalgezien niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Fire69 op 24-07-2003 19:18 ]
Verwijderd
En btw, in welk geheugen worden je telefoon nrs opgeslagen, je sim kaart, je telefoon geheugen, of je mmc kaart?? En waar kan je dit veranderen?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 19:27 ]
Prijzen kan ik je niet mee helpen, in België werkt dat niet helemaal hetzelfde.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 19:24:
aah dus voor mmsen betaal je extra..? en smsen valt gewoon binnen je bundel?
En btw, in welk geheugen worden je telefoon nrs opgeslagen, je sim kaart, je telefoon geheugen, of je mmc kaart?? En waar kan je dit veranderen?
Ik moet 0.5€ betalen voor een MMS, maar het kan ook zijn dat het van mijn tegoed afgaat, dat weet ik zelfs niet (ik mms niet.
Nrs worden op het intern geheugen bewaard.
Verwijderd
Verwijderd
176 x 208 dacht ikVerwijderd schreef op 26 July 2003 @ 12:56:
wie weet de afmetingen van een plaatje voor de achtergrond van je desktop op je foon? Of is dat gewoon 640x480?
werkt nietMaster Tweaker schreef op 27 July 2003 @ 15:35:
Ik heb gehoord dat hij ook SecureDigital kaarten kan lezenIemand al geprobeerd?
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
waar staan die south park afleveringen voor de 3650 dan?Master Tweaker schreef op 24 juli 2003 @ 17:49:
Ik weet niet of er nou in dit topic het al sotnd maar iig hier is mijn vraagje:
Is het mogelijk om fils fullscreen gedraaid af te spelenIK kijk namelijk graag South PArk op mijn mobiel en opzich is het standaard ook wel goed maar total full screen is natuurlijk altijd beter*
* Als je je telefoon draaien geen probleem vind![]()
Sorry dat ik iets te vroeg kickde (3uur en 59 minuten)
Verwijderd
ja, alleen de full version is nog niet af. Dus nog ff wachteMaster Tweaker schreef op 26 July 2003 @ 12:20:
Zijn er eigenlijk al oplossingen bekend zodat je je filmpjes fullscreen kan bekijken
Verwijderd
Edit: 12move werkt ook niet, net geprobeerd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 20:42 ]
Verbinden met wap?Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 20:41:
Ik heb dus een nokia 3650, en ik heb een e-mail adres van Zon. Alles ingesteld enzo, maar als ik wil mailen, gaat ie eerst verbinden met Wap, dat gaat goed maar als ie dan gaat verbinden met Zon, krijg ik een "Algemen systeemfout" .. ?? Iemand een idee!?
Edit: 12move werkt ook niet, net geprobeerd
Heb je een IAP ingesteld? Via welke weg probeer je te mailen?
Ik moet zeggen, ik kan ook niet mailen. Ontvangen geen probleem maar sturen lukt dus niet.
Ik heb ergens gelezen dat er nog een probleem was ivm authenticatie bij een pop3-server, kan dat?
Verwijderd
Mailboxnaam : Zon
Toegangspunt in gebruik : t-zones (wap dus)
Mijn e-mailadres : Bojaaper@zonnet.nl
Server uitgaande mail : smtp.zonnet.nl
Bericht zenden : Meteen
Kopie naar mij : Nee
Handtekening opnemen : Nee
Gebruikersnaam : bojaaper
Wachtwoord : ********
Server inkomende mail : pop3.zonnet.nl
Mailboxtype : POP3
Beveiliging : Uit
APOP beveiliging inloggen : Uit
Als ik dan wil e-mailen naar bijvoorbeeld bojaaper@12move.nl, die ook pop3 ondersteund, krijg ik dus die foutmelding.. Verbinding maken met Wap gaat gewoon goed, totdat hij naar Zon moet connecten. Dit ligt niet aan zon, als ik een Mailbox maak met 12move heb ik precies hetzelfde probleem
Btw kan je via mail naar je mobiel ook ringtones (midi) en plaatjes e.d. mailen als het eenmaal werkt?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 22:51 ]
"ECHT INTERNETTEN met een accessprovider"
[rml][ Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar ![/rml]/
Toelichting:
Je drager staat niet goed ingesteld.
Daarnaast heb je geen Primary and Secondary naamserver ingevuld. Dit is waarschijnlijk de reden waarom je geen mail kunt versturen.
Zo heb ik ook geprobeerd mail te versturen met "Direct Internet" van KPN en deze gebruikt (ook) - geen - naamserver. Mail versturen werkt hiermee totaal niet. Weet je zeker dat Zonnet geen naamserver gebruikt?
Maar bijna alle andere access provider gebruiken wel naamservers. Zo heb ik getest met Tiscali en daarmee kan ik prima mail versturen.
Gewoon gedownload met Kazaa, en dan geconverteerd naar een een Nokia compatible formaat d.m.v PC SuiteVerwijderd schreef op 27 July 2003 @ 19:54:
[...]
waar staan die south park afleveringen voor de 3650 dan?
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 17:33 ]
En wat zijn dan de instellingen van je Tiscali-verbinding?Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 17:23:
Oke ik heb het nu veranderd, en nu blijft hij hangen bij "Legt verbinding met tiscali" en dan na een poosje krijg ik een time out...
Verwijderd
Toegangspunt in gebruik : t-zones (wap dus)
Mijn e-mailadres : Bojaaper@tiscali.nl
Server uitgaande mail : smtp.tiscali.nl
Bericht zenden : Meteen
Kopie naar mij : Nee
Handtekening opnemen : Nee
Gebruikersnaam : bojaaper
Wachtwoord : ********
Server inkomende mail : pop3.tiscali.nl
Mailboxtype : POP3
Beveiliging : Uit
APOP beveiliging inloggen : Uit
En bij Instellingen / Verbinding / Toegangspunten / T-Zones