Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar !

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.021 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• He-Man
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2023

He-Man

By The Power of Grayskull

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 10:07:Ik ben trouwens bezig met full-screen video op de 3650 (met gekanteld beeld).
Ik vond deze tekst ergens. Misschien helpt 't?

1- i resize video in virtual dub to 176x208
2- i rotate video 90degress
3- encode video in CanoPus ProCoder to .rm (size 176x208+2pass encoding)
4- change c:\system\data\realone.cfg atributes (WindowSize 176x208 and
WindowOffset +0+0 or +1+1)

'k Heb 't nog niet getest. Vertel even als 't werkt ;)

Verwijderd

Ik krijg de melding "Video te groot"

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
het werkt niet, je krijgt dan die dingetjes op de voorgrond wat je normaal boven in hebt staan (zoals je volume balkje enzo en tijd) die dingen zouden naar de achter grond moeten verdwijnen maar dat gebeurt niet, gewoon wachten op een patch!

en dat adnere, video te groot, zal door de bitrate komen, die moet onder de 80 blijven...

ga hier maar zoeken naar die realplayer setting,

http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewforum.php?f=19

me naam is daaro Evert, ik heb er al discussie over gehouden en alles al geprobeert. en tot de conclusie gekomen dat je geen fullscreen films kan kijken met realplayer

Stream Anywhere kan je van alle files die je hebt realplayer files maken! en goed ook. beter dan 3gp (rm is kleiner, ja iets baggere kwaliteit, maar toch kleiner)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 21:57
[b][message=17791115,noline]He-Man schreef op 15 mei 2003 @ 11:31

Voor het converteren van films:
http://www.forum.nokia.co...srParam=1%2D3&fileID=2998
8)
ik krijg dat programma van nokia dus echt niet installed
krijg bij het installeren de foutmelding:
installer user interface not supported

ik heb al bij de minimumsysteem eisen gekeken
maar daar voldoe ik gewoon aan

iemand hier een oplossing voor?

Tijd van werken, tijd van rusten

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Driek schreef op 16 mei 2003 @ 10:04:
[...]

ik heb al bij de minimumsysteem eisen gekeken
maar daar voldoe ik gewoon aan

iemand hier een oplossing voor?
Same here... :/

• He-Man

He-Man

Driek schreef op 16 mei 2003 @ 10:04:
[...]
[...]
NB Ik heb het alleen geinstalleerd op een Windows 2000 server machine. Daar werkt het dus goed. Ik heb het niet met XP getest. Ik moest bij het installeren vrijwel direct een serial opgeven, die ik bij Nokia moest aanvragen. Jullie krijgen dit scherm dus niet?

Jammer, het programma werkt erg gemakkelijk. :P ik zou het Nokia forum is bekijken.

Verwijderd

Jongens, neem nou gewoon Stream Anywhere.
Dit werkt erg goed en is nog gratis ook (crack is te vinden in google ;)

• Fire69
He-Man schreef op 16 mei 2003 @ 10:17:
[...]
NB Ik heb het alleen geinstalleerd op een Windows 2000 server machine. Daar werkt het dus goed. Ik heb het niet met XP getest. Ik moest bij het installeren vrijwel direct een serial opgeven, die ik bij Nokia moest aanvragen. Jullie krijgen dit scherm dus niet?

Jammer, het programma werkt erg gemakkelijk. :P ik zou het Nokia forum is bekijken.
Inderdaad, zo ver geraken we niet. Kopieert de temp-files en dan, hup, gedaan. :/
Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 12:57:
Jongens, neem nou gewoon Stream Anywhere.
Dit werkt erg goed en is nog gratis ook (crack is te vinden in google ;)
Is dat van Sonic Foundry? Zet eens een linkje naar de trial aub.

• Driek
nou heb ik net met helix een film verbouwd van 445 mb naar 13 :)
zegt realplayer van me 3650 dat hij hem niet kan decomprimeren

wat doe ik fout?

Verwijderd

Fire69 schreef op 16 mei 2003 @ 13:09:
[...]

Inderdaad, zo ver geraken we niet. Kopieert de temp-files en dan, hup, gedaan. :/

[...]

Is dat van Sonic Foundry? Zet eens een linkje naar de trial aub.
Hier is de link:
http://www.hitsquad.com/s...m_Anywhere/download.shtml

Verwijderd

Hello,

ik heb een probleem, 'k wil foto's uploaden via de gsm naar de nokia club (omdat ik nog niks beters gevonden heb, geen bluetooth op mijn ibook heb zitten en ook geen infra red poort heb liggen). Maar 'k krijg elke keer de melding dat hij geen verbinding kan maken met de server.

Wat zijn de juiste instellingen? waar moet ik op letten?

Thx

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 10:41:
Hello,

ik heb een probleem, 'k wil foto's uploaden via de gsm naar de nokia club (omdat ik nog niks beters gevonden heb, geen bluetooth op mijn ibook heb zitten en ook geen infra red poort heb liggen). Maar 'k krijg elke keer de melding dat hij geen verbinding kan maken met de server.

Wat zijn de juiste instellingen? waar moet ik op letten?

Thx
Het volgende is veel beter en mooier (heb ik ook gedaan).

Zoek ergens (gratis)webruimte met SQL
bv http://www.tripod.lycos.nl/

Download het volgende http://chezgreg.net/coppermine/
gooi de bestanden online, volg de install

Klaar, dan heb je een super mooi fotoboek online.

voor een vb www.dennisweb.nl of http://chezgreg.net/cpg11...a5f10fad8efab82690bc433a8

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 11:34 ]

Verwijderd

mja, 'k moet ze kunnen uploaden via de nokia, zodat er geen pc aan te pas komt

Verwijderd

'k krijg dus nog steeds die melding dat hij geen verbinding kanm aken met die server :s

• Fire69
Ik had graag mijn phone eens 'geherinstalleerd' omdat er toch wel één en ander begint fout te gaan door het vele experimenteren. :)
Ik heb alle programma's (sis en jar) al geuninstalled.
Probleem is nu dat als ik met PCSuite een backup neem, en ik check de txt-file waar alle verwijzingen staan welke file wat is, de file voor contact.cdb niet tussen de backup staat!? :?
Iemand dit al eens gechecked?

• He-Man

He-Man

Je vraag is me niet helemaal duidelijk :?

In het menu Algemeen - Telefooninstellingen kun je toch Fabrieksinstellingen kiezen?
Nog nooit gechecked, maar het lijkt me een eenvoudige optie.

Als je je adressenbestand dubbel wilt backupen dan kun je je adressen tijdelijk in Outlook of een ander adressenbestand gooien. Dan weet je zeker dat het niet verloren gaat.

• Fire69
He-Man schreef op 19 May 2003 @ 10:11:
Je vraag is me niet helemaal duidelijk :?

In het menu Algemeen - Telefooninstellingen kun je toch Fabrieksinstellingen kiezen?
Nog nooit gechecked, maar het lijkt me een eenvoudige optie.

Als je je adressenbestand dubbel wilt backupen dan kun je je adressen tijdelijk in Outlook of een ander adressenbestand gooien. Dan weet je zeker dat het niet verloren gaat.
De bedoeling is dus dat ik door de code #7780# te gebruiken, de phone volledig formateer.
Maar als mijn contacts niet juist gebackupped zijn, heb ik wel een probleempje natuurlijk... :)

[update]
Als ik een volledige backup maakt, geeft hij halverwege aan dat het bestand contacts.cdb in use is en niet gebackupped kan worden.
Enig idee wat hier aan te doen is!? :?
[/update]

[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 19-05-2003 11:55 ]

• He-Man

He-Man

Nee, maar mijn eerste opmerking blijft staan. Gewoon even syncen met Outlook en dan heb je zeker al je contacts gebackupd. Dan weet je ook zeker dat het goed gaat.

Even een Blue Tooth vraagje:
Kun je met BT twee BT-dingen tegelijk doen? Dus bijvoorbeeld syncen via BT met je PC en tegelijkertijd bellen met je BT oortje? Of later BT TomTom navigator 2 gebruiken in de auto en handsfree BT bellen?

• Driek
misschien heb je je contactpersonene geopend op je nokia
dat hij daarom nie in t bestand kan

je kan natuurlijk ook via een filemanager gewoon de contacts.db naar je pc sturen via bluetooth

• Fire69
He-Man schreef op 20 May 2003 @ 10:47:
Nee, maar mijn eerste opmerking blijft staan. Gewoon even syncen met Outlook en dan heb je zeker al je contacts gebackupd. Dan weet je ook zeker dat het goed gaat.

Even een Blue Tooth vraagje:
Kun je met BT twee BT-dingen tegelijk doen? Dus bijvoorbeeld syncen via BT met je PC en tegelijkertijd bellen met je BT oortje? Of later BT TomTom navigator 2 gebruiken in de auto en handsfree BT bellen?
Probleem is opgelost, nou ja, niet echt, heb het maar via Outlook gedaan. Zenden via BT ging ook niet, omdat het in use was.

Ivm de Bluetooth, volgens mij kan het niet.
Als je verbinding met mRouter tot stand is gebracht kan je ook niks anders meer doen.
Tenzij het misschien gebruik maakt van een ander profiel.
Bv: audio voor het oortje, en serial voor TomTom.
Dan kan het misschien wel. Testen zou ik zeggen. :)

Verwijderd

Hey doeds,

Ik heb sinds een paar dagen ook een nokia 3650 en het is allemaal leuk en aardig, maar ik kan niet wappen!

Ik sta wel aangemeld op het netwerk, en GPRS kan gewoon verbinding maken.
Maar als ik de verbindingsinstellingen gebruik die 2 van die klantenservice-harries me hebben gegeven, en ik ga naar DIENSTEN > Club Nokia (Bijv) dan zegtie dat ik geen (standaard) toegangspunt heb gedefineerd! (Terwijl ik net 30 mins heb zitten kloten met zo'n gast aan de lijn)

Heeft een van jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt lui! _/-\o_

• He-Man

He-Man

Misschien kun je aangeven wat voor netwerk je gebruikt? en wat je hebt ingesteld? Dat is wel handig... :)

Verwijderd

8) weet iemand nog een leuke screensavers voor de 3650???
bvb 3D... :?

• Fire69
Trigenix is een soort van UI, dacht dat daar ook een Screensaver in zat, maar zal wel niet 3D zijn.

Never mind, blijkt niet juist te zijn. :)

Even nog een testje gedaan.
Ik heb een Sony TRV50e DV-cam met bluetooth.
Volgens veel reviews kan je die BT enkel gebruiken met een proprietary modem van Sony zelf.
Wat blijkt? Ik kan lekker op mijn cam surfen en mailtjes versturen via mijn phone!!! _/-\o_

[ Voor 62% gewijzigd door Fire69 op 21-05-2003 14:26 ]

Verwijderd

Hmm d0mme vraag misschien, heb vandaag mn 3650 gekocht met Veudafeun... Maar achterop bij de speaker grille, die zit bij mij potdicht, net alsof ze het plastic vergeten zijn weg te halen. Is dit bij jullie ook?? Of is 't een fabrieksfoutje?

Edit: heb er trouwens nix voor hoeven betalen:

Vodafone 300, 1e zes maanden EUR 20 p/m.
Géén aansluitkosten
Ná zes maanden gratis naar Vodafone 180
Toestelprijs EUR 24,95
Inruilvergoeding Pocketline Swing (Of ander toestel) EUR 24,95

Winkel: The Phonehouse. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 20:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 19:39:
Hmm d0mme vraag misschien, heb vandaag mn 3650 gekocht met Veudafeun... Maar achterop bij de speaker grille, die zit bij mij potdicht, net alsof ze het plastic vergeten zijn weg te halen. Is dit bij jullie ook?? Of is 't een fabrieksfoutje?
foto?

Verwijderd

Aye:
[ img ] = Dood, m'n server is stuk |:(

[ Voor 166% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 21:09 ]

Verwijderd

pven schreef op 30 maart 2003 @ 18:39:
Hoe kan je nou een telefoon al hebben verkocht die net twee dagen uit is? :?
2 dagen in nederland ja

• Driek
dit ziet er bij mij ook zo uit
dus zalwel zo horen

Verwijderd

ik dacht dat hij zo moest. De dummy's zien er ook zo uit... en mn speaker klinkt best wel verzopen, en als ik het voorfrontje eraf haal klinkt ie al harder....
[ img ] = Dood, m'n server is stuk |:(

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 21:09 ]

• Driek
ja, dat plaatje is inderdaad anders
misschien zijn er meer 3650-bezitters die kunne vertellen hoe t er bij hun uitziet

• Driek
Thank you for contacting Club Nokia Careline.

I have contacted our collegues in Finland to find out the usage of the holes
that you mention. Thier reply was that manufacture was changed after a
short period and the holes are no longer part of the case. This should not
affect the loudspeaker system.

I hope this answers you query, if you have any further questions please do
not hesitate to contact us.

Best Regards

Nokia Support.

productiewijziging dus

Verwijderd

Thnx :) nu nog uitzoeken hoe ik 't thumbnailtje van mn vriend kan laten zien als ie belt :+

• Driek
opties --> bewerken --> opties --> thumbnail toevoegen

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Driek schreef op 21 May 2003 @ 22:39:
Thank you for contacting Club Nokia Careline.

I have contacted our collegues in Finland to find out the usage of the holes
that you mention. Thier reply was that manufacture was changed after a
short period and the holes are no longer part of the case. This should not
affect the loudspeaker system.

I hope this answers you query, if you have any further questions please do
not hesitate to contact us.

Best Regards

Nokia Support.

productiewijziging dus
Whahaha... Dichtspijkeren van de luidspreker heeft geen invloed op het 'systeem'. Natuurlijk niet, maar het geluid zal d'r niet harder van worden.

Ook redelijk logisch dat ze die gaten dichtgestopt hebben, daar komt toch alleen maar stof door naar binnen.

Verwijderd

Jah idd had ik het al gevonden van die thumnageltjes.. Maar wel stom, het staat !NERGENS! in de handleiding... BTW> kan je de timeout van de backlight veranderen? Dat ie langer aanblijft?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 11:36:
Jah idd had ik het al gevonden van die thumnageltjes.. Maar wel stom, het staat !NERGENS! in de handleiding... BTW> kan je de timeout van de backlight veranderen? Dat ie langer aanblijft?
De timeout van het backlight kan je veranderen met het progje "Torch".
Werkt erg goed....

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 22:06
Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 11:36:
Dat t nergens in de handleiding staat klopt niet, kijk maar bovenaan bladzijde 38 en dan het 2e bolletje. Daar staat toch volgens mij precies hoe je een afbeelding kunt toevoegen. Dus dat NERGENS! klopt niet helemaal.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Verwijderd

Ik heb het hele topic wel doorgelezen maar toch een paar vragen..

1) Ik heb een tvkaart met afstandsbediening, daar zit een infrarood (?) kabeltje bij .
Is deze kabel te gebruiken om data te versturen van de 3650 naar de pc of denk ik nou verkeerd

2) Wat kosten al die programmaatjes die je kan downloaden voor de 3650.
Of kost dit alleen kiloBytes ?

3) Hoe snel is nou zo'n bluetooth verbinding ?

• mnielsm
Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 19:05:
Ik heb het hele topic wel doorgelezen maar toch een paar vragen..

1) Ik heb een tvkaart met afstandsbediening, daar zit een infrarood (?) kabeltje bij .
Is deze kabel te gebruiken om data te versturen van de 3650 naar de pc of denk ik nou verkeerd

2) Wat kosten al die programmaatjes die je kan downloaden voor de 3650.
Of kost dit alleen kiloBytes ?

3) Hoe snel is nou zo'n bluetooth verbinding ?
Een paar antwoorden.

1) Nee dit is helaas niet mogenlijk, de infraroodverbinding van de tv-kaart is 1 wegs (van afstandsbediening naar pc) en je hebt dus een 2 wegs verbinding nodig. Dit staat beter bekend onder de naam irda. kijk voor meer informatie op http://www.tweakers.net/pricewatch/?Query=irda

2) als je de 3650 kan verbinden met je computer, dan kan je gewoon programma's downloaden en ze dan later op je telefoon zetten (met bluetooth of irda)

3) Volgens de site van mycom (daar kon ik t makkelijk vinden) is de snelheid 723Kb/s dat is dus ongeveer 90KB/s. Dus ongeveer 11 seconden voor 1 MB. Let op: dit is wel de maximumsnelheid. Het zal dus afhangen van de afstand van pc tot 3650 en wat er allemaal tussenzit.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Verwijderd

Wat ik me afvraag: ik lees wel hier en daar dat PCsuite van Nokia en BlueTooth niet werken als je niet de originele dongle van Nokia gebruikt. Niet zo erg, maar hoe download je dan bestanden met WinXP? Gewoon met deze computer? En hoe sync je dan met Outlook enzo?

Edit:<moet beter leren lezen>

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 11:03 ]

• Driek
bluetooth werkt gewoon
alleen wil het nog wel een slastig te installeren zijn

ik doe alles met bluetooth:
syncen, msn-en, emailen, internetten, pc-bedienen, etc...

Verwijderd

Driek schreef op 22 mei 2003 @ 23:56:
bluetooth werkt gewoon
alleen wil het nog wel een slastig te installeren zijn

ik doe alles met bluetooth:
syncen, msn-en, emailen, internetten, pc-bedienen, etc...
Met welke software doe je dat dan? Met PCSuite gewoon? En welk merk Dongelding gebruik je? :) Thnx!! Ik wil de SiteCom kopen

• He-Man

He-Man

Ik heb gisteren een sitecom bluetooth dongle geïnstalleerd. Het is wel even lastig maar het werkt nu helemaal, dus ook met PCSuite van Nokia. Je krijgt gewoon een virtuele seriële verbinding met je 3650.

De grote truc met PCSuite is dat je eerst je BT-drivers installeerd en de verbinding laat werken, voordat je PCSuite gebruikt. Ik gebruikte namelijk eerst IR en ging over naar BT, alleen dat ging dus niet. Ik moest eerst PCSuite deïnstalleren, vervolgens BT werkend zien te krijgen en daarna opnieuw PCSuite installeren.
Er is een Sitecom handleiding om de Sitecom BT te laten werken met de 7650, echter bovenstaand verhaal staat er niet in.

--

Even een andere vraag:

Ik wil mijn PC-muis besturen via BT. Ik wil namelijk een powerpointpresentatie besturen. Bemused kan dat enigszins maar alleen met de Powerpoint Viewer 97. Echter die kan slecht effecten weergeven en andere nieuwe Powerpoint features. Dus ik wil de presentatie normaal openen en vervolgens gewoon besturen.
Als ik alleen al de muisknoppen van mijn PC-muis kan overnemen dan ben ik al gered. Opstarten van de presentatie wil ik wel gewoon handmatig doen. Wie kan helpen :P?

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je in je Contacten de volgorde van Achternaam Voornaam veranderen in de lijst?

[ Voor 4% gewijzigd door Juup op 23-05-2003 14:30 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 11:36:
Jah idd had ik het al gevonden
Wat bedoel je daarmee ?
Ik vind het zelf erg irritant dat wanneer iemand je belt het fotootje heel er klein is..
Kan dat niet groter ?

Of heb ik hier nu weer over heen gelezen :S

Verwijderd

Men wacht op een update van de software op de telefoon daarvoor. En ik bedoel dat ik al had gevonden waar ik die thumbnails moet instellen die je ziet bij het 'opbel' scherm

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje. Heeft iemand de mp3 speler al geinstalleerd? Ik heb deze van de voglende site geplukt. http://fan.clubs.nl/3650
Nu wil ik een mp3 afspelen, maar als ik het bestand naar de telefoon overzet komt deze als *.wav te staan en als ik met mp3 zoek vind ik het liedje niet terug. Kan iemand mij zeggen waar ik de mp3's moet plaatsen, in welke map ?

• Driek
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 16:39:
Ik heb een klein vraagje. Heeft iemand de mp3 speler al geinstalleerd? Ik heb deze van de voglende site geplukt. http://fan.clubs.nl/3650
Nu wil ik een mp3 afspelen, maar als ik het bestand naar de telefoon overzet komt deze als *.wav te staan en als ik met mp3 zoek vind ik het liedje niet terug. Kan iemand mij zeggen waar ik de mp3's moet plaatsen, in welke map ?
dit probleem had ik ook
ik heb het bestand vervolgens niet via de pcsuite overgezet maar gewoon in de inbox van de gsm gegooid, de inbox die gebruikt wordt bij bluetooth

ik gebruik een msi dongle

Verwijderd

kun je me uitleggen hoe je dit doet?

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 17:13
Juup schreef op 23 May 2003 @ 14:30:
Kun je in je Contacten de volgorde van Achternaam Voornaam veranderen in de lijst?
ja, met een handige utility genaamd nameswap

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Driek
Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 13:45:
kun je me uitleggen hoe je dit doet?
als je je bluetooth places opent, zie je als het goed is ook een inbox staan. Hier gooi je gewoon de bestanden in

Verwijderd

(ter info)

Eindelijk .3GP filmpjes omtoveren naar .AVI filmpjes

http://www.nogaworld.nl/forum_reactie.php?p1=2075

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 18:26 ]

Verwijderd

Ik ben nu ook een tevreden bezitter van een Nokia 3650 !! (met Vodafone LIVE)

Gelijk een paar progjes er op gezet :
-Torch
-Wildskinz
-system tools
-smsSend
-IRremote (Werkt niet echt goed, moet dicht bij de apparaten gaan zitten anders doet ie het niet)
-digital imagespy
-CameraFX(beter dan de orginele camera software)

SmsSend 2 krijg ik niet werkend, heeft iemand ervaring met dit programma ?
Je kan hiermee smsjes versturen via ICQ (GPRS).
Ik krijg een fout bij het versturen..
Is er een goed alternatief voor SmsSend ?

• He-Man

He-Man

Irremote werkt idd alleen over een korte afstand. Ik heb smssend ook niet pratend gekregen, echter ICQ lite ook niet echt :). Je kan namelijk alleen smsjes versturen naar bepaalde providers en dus niet alle providers. ICQ kijkt daarnaast alleen naar het begin van je 06 nummer om te kijken wat je provider is, dus als je eerst BEN/t-mobile had met 24 en je met nummerbehoud bet overgaan naar Vodafone, dan wordt je nogsteeds door ICQ gezien als BEN user. :(
Alternatieven ken ik niet.

Kent iemand al een goed antwoord-apparaat werkend (!) op de 3650? Het liefst met persoonlijk antwoord gekoppend aan een belgroep :). Let me know!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-11 14:43

Armada

-Wat wil je weten?-

Gekke vraag misschien, maar hoeveel toons in deze polyfone telefoon?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• He-Man

He-Man

De telefoon kan general midi bestanden afspelen en heeft hiervoor dus ook de juiste 128 general-midi instrumenten. Midi is 16 kanaals en dus zal 16 toons geen probleem zijn. De kwaliteit van het geluidschipje (de general-midi instrumenten) is natuurlijk niet geweldig, temeer er ook maar een klein speakertje zit op de telefoon. Midi werkt, maar dat is dan ook alles :)

MAAR waarom midi, if you can WAV?

De 3650 kan gewoon WAV bestanden afspelen (en loopen) en dat klinkt vele malen beter.

Verwijderd

Probeer al 'n week te e-mailen met m'n Nokia 3650 maar helaas Pindakaas. Instellingen via Orange ingesteld :Z Ook naar deze topic op problemen gezocht, maar kom er niet uit. Aanmelden via Share lukt. :9 Site's bezoeken lukt ook maar zodra ik wil downloaden of e-mail versturen krijg ik een foutmelding:
Algemene timeout bewerking!!
HELP..... 8)7 8)7

• Schaapje_BlaaT
die midis kunnen best goed klinken hoor
gewoon een kwestie van de juiste uitzoeken
WAV lijkt me nogal ruimteverslindend, of valt dat mee?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• He-Man

He-Man

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 23:17:
Probeer al 'n week te e-mailen met m'n Nokia 3650 maar helaas Pindakaas. Instellingen via Orange ingesteld :Z Ook naar deze topic op problemen gezocht, maar kom er niet uit. Aanmelden via Share lukt. :9 Site's bezoeken lukt ook maar zodra ik wil downloaden of e-mail versturen krijg ik een foutmelding:
Algemene timeout bewerking!!
HELP..... 8)7 8)7
Email kun je gewoon in je telefoon instellen. Je kunt namelijk gewoon pop3 (of IMAP) mail lezen met de 3650. De verbinding met internet moet je zelf regelen. Dit kan dus via Orange gprs, ik gebruik Vodafone Live! (=gprs). Als je een timeout krijgt dan heb je of een verkeerde verbinding geselecteerd of je hebt een instelling verkeerd staan in je verbinding. Als je echter kunt internetten dan lijkt me dat dit goed staat. Daarnaast kun je natuurlijk ook verkeerde pop3 gegevens hebben gebruikt. Als je een verkeerd adres gebruikt bij je inkomende mailserver, dan gaat het ook verkeerd.
Je moet maar even de handleiding lezen hoe je email ophaalt met je 3650. Je kunt het instellen bij je INBOX.
Schaapje_BlaaT schreef op 28 mei 2003 @ 13:42:
die midis kunnen best goed klinken hoor
gewoon een kwestie van de juiste uitzoeken
WAV lijkt me nogal ruimteverslindend, of valt dat mee?
De WAV's worden automatisch geconverteerd door Nokia's PC Suite naar een klein formaat. Als je een heel nummer van 3 minuten als beltoon wilt, dan zal dat wel veel ruimte kosten, echter als je maar een klein geluidsbestand hebt dan is dat ongeveer 60kb groot. Je kunt loopjes (stukjes muziek die kunnen worden herhaalt) downloaden van www.the7650.com
Heel veel lekkere muziek :)

• Schaapje_BlaaT
hmm, 60 kb valt wel mee, hoewel de meeste midis kleiner zijn
op zich is een heel nummer niet nodig, een seconde of 30 is wel genoeg denk ik
maar ik vind mijn huidige ringtone veel te stoer, dus voorlopig hoef ik geen andere

maarreh, ik ben van plan een bluetooth dingetje te kopen, en nou vroeg ik mij af of iemand weet of dat geval dat te koop is bij Norrod computers (39 euro) enigszins wil samenwerken met de 3650
als dat niet werkt kan ik 10 euro bijleggen en naar Funprice gaan voor de MSI bluetooth USB key. Er werd melding gemaakt van een MSI bluetooth adapter die goed zou moeten werken, dat zal dan wel deze zijn neem ik aan

• Driek
bij mycom istie nu 29 euro
en die werkt bij mij
als t tenminste nog steeds de msi dongle is

• lexited
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 13:33
waarschijnlijk een onzettende NooB vraag, maar kan je ermee internetten als je gewoon een t-mobile 150 abbo hebt?

zijn er trouwens nog aanbiedingen ? ik had hem gratis gezien bij een orange abbo voor €30 oid, maar die aanbieding is er volgens mij niet meer.

1 - 2 - 3

Verwijderd

Ik had hem gekocht bij The Phonehouse:

Vodafone 300 = EUR 24,95 voor toestel
Vodafone 300 = eerste 6 maanden EUR 20,-- p/m
Vodafone 300 = Geen aansluitkosten

Bij The Phonehouse afgesloten, dus

The Phonhouse inruilkorting (Pocketline Swing met lader) EUR 24,95

Dus mijn toestel was gratis, en na 6 maanden stap ik kostenloos over op een Vodafone 180 :+

• Driek
ik had hem gratis, en na 6 weken was ik vanme abo af :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 19:52
Driek schreef op 29 mei 2003 @ 19:35:
ik had hem gratis, en na 6 weken was ik vanme abo af :)
Wees dan zo lief om te vertellen hoe je dat doet. :*.

• He-Man

He-Man

ddc schreef op 29 May 2003 @ 20:34:
[...]
Bij Driek is alles wel heel goedkoop ;) Die msi dongle kost bijvoorbeeld geen 29 maar 39 EUR. Het lijkt mij niet heel normaal... een abo van 6 weken. :+

• mnielsm
ddc schreef op 29 mei 2003 @ 20:34:
[...]

Hoe?

Waarschijnlijk had zijn provider na 6 weken de tarieven veranderd en had hij zijn abonnement opgezegd omdat hij het daar niet mee eens was.

• Driek
inderdaad, geluk dus dat ben zijn mms tarief heeft gewijzigd

en de msi bluetooth is idd 39 euro
maar ze hebben er 1 van 29 euro
http://silverapp1.mycom.n...uctID=41179&productType=1

• mnielsm
Ik heb die van 29 euro (eigen merk van mycom) toevallig vanmiddag gekocht bij Mycom Utrecht. En net even geprobeerd en werkt perfect hoor. Dus een dure hoef je echt niet te kopen.

• He-Man

He-Man

Ik ga vanmiddag even een Apacer 128mb MMC kaartje halen. Wat moet je allemaal doen om de oude informatie over te zetten? Moet je de nieuwe MMC kaart formateren? Kun je een backup met Nokia PC Suite gewoon "terug" zetten om een nieuwe MMC kaart?

Iemand met ervaring... Boyke_2002?

• Driek
bij mij is het omzetten van de gegevens van de ene mmc naar de andere niet gelukt
ik heb dit dmv een backup geprobeerd, alleen bij het terugzetten bleef hij de hele tijd hangen.
denk dat het met een mmc reader makkelijker gaat

Verwijderd

He-Man schreef op 31 mei 2003 @ 09:14:
Ik ga vanmiddag even een Apacer 128mb MMC kaartje halen. Wat moet je allemaal doen om de oude informatie over te zetten? Moet je de nieuwe MMC kaart formateren? Kun je een backup met Nokia PC Suite gewoon "terug" zetten om een nieuwe MMC kaart?

ga er ook een kopen, maar hoe duur zijn ze ongeveer en waar koop jij hem?
Heb hem gezien bij Teledirekt.nl voor €62.00 ex (is dit duur)

• He-Man

He-Man

Ja, ik ga dus een Apacer halen bij Mycom voor € 45 inclusief :) en daarnaast een MSI bt adapter voor € 39.

• Schaapje_BlaaT
hmm, ik kan wel connecten met mijn Norrod bluetooth dinges maar bij het versturen van een flinke hoeveelheid data disconnect ie steeds
op die manier kan ik niet backuppen bijvoorbeeld, maar wel foto's versturen (in stukjes)
ik vind het maar vage boel, iemand een suggestie om het op te lossen?
het heeft misschien te maken met dat ie zegt het externe apparaat heeft de verbinding verbroken, maar ondertussen doet ie het wel gewoon, alleen bij data versturen disconnect ie dan na een tijdje

edit: never mind, al gefixed volgens mij
ik kon in elk geval nu backuppen zonder dat ie uitviel, vermoedelijk omdat ik nu alle bluetooth dingen had uitgezet die standaard aan stonden zoals bestandsoverdracht, externe toegang enz. met alleen bluetooth serial port gaat het prima

[ Voor 23% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 01-06-2003 03:55 ]

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
He-Man schreef op 28 May 2003 @ 15:48:
[...]
ik gebruik Vodafone Live! (=gprs). Als je een timeout krijgt dan heb je of een verkeerde verbinding geselecteerd of je hebt een instelling verkeerd staan in je verbinding. [...]
Ik heb nu dus een 3650 met Vodafone Live, en krijg het internet niet aan de praat, ik heb alleen toegang tot de live sites. Kun jij me vertellen hoe jij het ingesteld hebt staan?

• He-Man

He-Man

Oh jahoor natuurlijk ;). De reactie die je overgens hebt gekopieerd gaat over een iets ander onderwerp. Maar terugkomend op je vraag:

Je kunt met de instellingen van Vodafone Live! alleen Vodafone Live! sites bezoeken :). Die zijn namelijk erg klein om binnen te halen. Met dezelfde verbinding kun je ook je mail ophalen via de Live! site of met je telefoon direct. Maar dan moet je natuurlijk wel alle mail server adressen, namen en wachtwoorden opgeven in je telefoon. Maar dat is niet je vraag volgens mij.

Als je wilt internetten en je wilt bijvoorbeeld naar tweakers.net dan kun je dat doen met bijvoorbeeld Doris. Dit is een internet browser voor de 60 series. Hoe je de verbinding van Doris moet instellen staat in de HELP file van Doris die ook op je telefoon komt te staan na de installatie. Je moet een "Doris internetverbinding" maken net als je de instellingen instelt van Vodafone Live!. Dus bij Instr. - Instell. - Verbindingen - Toeganspunten.
Je kunt dan via je PC internetten. Je moet daarvoor natuurlijk wel je PC aansluiten met je Nokia, met bijvoorbeeld IR of BT.

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb 't topic een paar keer helemaal doorgelezen, máár toch zit ik met 't volgende.

* Ik heb een friends aflevering omgezet naar realplayer, die was na de omzetting 3,4 mb, lekker klein dus. Nou krijg ik tóch de melding dat het bestand te groot is om af te spelen. Is hier een update/patch voor te vinden?
Gebruiken jullie een andere player toevallig?
* Hoe verander ik - of zet ik uit - m'n screensaver? Ik kan die optie nergens vinden, 't enige wat ik kan veranderen is de timer veranderen tot maximaal een half uur.

edit: en hoe krijgen jullie 't voor elkaar om bij die realplayer site die streaming filmpjes te kijken?

[ Voor 12% gewijzigd door bob.ross op 03-06-2003 19:53 ]

• He-Man

He-Man

bob.ross schreef op 03 juni 2003 @ 19:51:* Ik heb een friends aflevering omgezet naar realplayer, die was na de omzetting 3,4 mb, lekker klein dus. Nou krijg ik tóch de melding dat het bestand te groot is om af te spelen. Is hier een update/patch voor te vinden?
Gebruiken jullie een andere player toevallig?
* Hoe verander ik - of zet ik uit - m'n screensaver? Ik kan die optie nergens vinden, 't enige wat ik kan veranderen is de timer veranderen tot maximaal een half uur.edit: en hoe krijgen jullie 't voor elkaar om bij die realplayer site die streaming filmpjes te kijken?
Friends heb ik gewoon op mijn telefoon staan in rm en deze is gewoon te zien met de normale Real Player van Nokia.
Gebruik hiervoor deze maximale settings of lager:
http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12419

Screensaver kan volgens mij niet uit, misschien met een programmaatje? Try Torch :7

Ik heb nog geen streaming filmpjes bekeken. Dat lijkt me ook redelijk duur zonder vaste verbinding en daarnaast is de bandbreedte erg laag. Friends converteren en uploaden lijkt me beter.

• He-Man

He-Man

ECHT INTERNETTEN met een accessprovider

Ik heb uitgevogeld hoe je een normale internetverbinding kunt openen met je 3650. Hiermee kun je vervolgens emailen direct vanuit BERICHTEN of browsen. Voor het browsen heb je wel een compatible browser nodig zoals Opera of Doris.

Hoe maak je een internetverbinding?

Je hebt een accessprovider nodig, bijvoorbeeld Directinternet van KPN, of Tiscali, Wanadoo, etc.
Voor het verbinding met een accessprovider heb je een aantal gegevens nodig. Ik zet er gelijk een aantal voorbeeld (VB) settings achter.

VBprovider

Inbelnummer: 123456790
Gebruikersnaam: VBnaam
Wachtwoord: VBwachtwoord
Primary DNS: 123.456.123.1
Secondary DNS: 123.456.123.2

--

Waar stel je deze gegevens in in je Nokia?

Instr. - Instell. - Verbindingen - Toeganspunten - Opties
Nieuw Toepagangspunt - Standaardinst. gebr.

Naam verbinding: VBprovider
Drager: GSM hoge snelh.
Inbelnummer: 123456790
Gebruiksnaam: VBnaam
Vraag om wachtw.: Nee
Wachtwoord: VBwachtwoord
Verificatie: normaal
IP-adres gateway: 0.0.0.0 (default)
Data-oproep: Analoog (default)
Max. snelheid gegev.: Automatisch (default)

Kies nu voor:
Opties - Geavanc. Instell.

IP-adres telefoon: Dynamisch (default)
Primaire naamserver: 123.456.123.1
Secund. naamserver: 123.456.123.2
Serveradres: geen (default)
Poortnummer: 0 (default)
Terugbellen gebrui.: Nee (default)
Terugbellen: gebruik servernr. (default)
Terugbelnummer: Geen (default)
Gbrk PPP-compressie: Ja
Login-script gebruik.: Nee (default)
Login-script: Geen (default)
Initialisatie modem: Geen (default)

Terug - Terug

--

Klaar :*)

De verbinding die je hebt gemaakt - VBprovider - kun je nu gebruik om waar dan ook een internetverbinding te maken.

NB de kosten voor deze verbinding zijn afhankelijk van je operator. Bij vodafone vallen deze kosten buiten je belbundel en zijn 0,19 en 0,12 eur dal. Naast een starttarief van 0,06 eur.
Bij Orange vallen deze kosten weer wel binnen je belbundel. Bij andere providers weet ik het niet.

Ideaal om ff ergens te internetten. Volgens mij is dit vaak goedkoper dan bijvoorbeeld gprs waar je betaald voor je kbs ipv je tijd online.

ENJOY 8)

• bob.ross
He-Man schreef op 08 juni 2003 @ 15:05:
[...]
Friends heb ik gewoon op mijn telefoon staan in rm en deze is gewoon te zien met de normale Real Player van Nokia.
Gebruik hiervoor deze maximale settings of lager:
http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12419

Screensaver kan volgens mij niet uit, misschien met een programmaatje? Try Torch :7

Ik heb nog geen streaming filmpjes bekeken. Dat lijkt me ook redelijk duur zonder vaste verbinding en daarnaast is de bandbreedte erg laag. Friends converteren en uploaden lijkt me beter.
welk programma gebruik jij ervoor om friends om te zetten naar een lagere kwaliteit?

• He-Man

He-Man

Ik gebruik RealProducer Plus, maar ik hoorde dat Helix Pro beter was. Beide werken in ieder geval :)

• Fire69
He-Man schreef op 08 June 2003 @ 15:39:
ECHT INTERNETTEN met een accessprovider

Ik heb uitgevogeld hoe je een normale internetverbinding kunt openen met je 3650. Hiermee kun je vervolgens emailen direct vanuit BERICHTEN of browsen. Voor het browsen heb je wel een compatible browser nodig zoals Opera of Doris.

[...]

ENJOY 8)
Oh, ik dacht dat jullie daar al lang achter waren!?

Dat gebruik ik nu al een weekje of 2 hier in spanje om te mailen en "snel" (niet echt, max. 14400bps :'( ) effe te Gotten. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 09-06-2003 17:43 ]

• chevy78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2004
SUPER PHONE.
had eerst de panasonic live telefoon maar die is gestollen :(
en gelukkig verzekerd, dus kon ik ( eerst eigenlijk niet ) een nieuwe telefoon fixen.
dus de nokia 3650 :)
heeft iemand nog leuke linkjes ?
ik ga zowiezo wel even zoeken hoor :)
iemand nog een plek waar ik ring tones kan vinden for free ?
en email werkt SUPER.
alleen nu heb ik wel een live abbo die ik kan opzeggen :)

[ Voor 47% gewijzigd door chevy78 op 11-06-2003 09:41 ]

• chevy78
zal wel heel erg dom zijn, maar hoe kan ik mijn achtergrond veranderen ?
ik wil deze er op : www.kloenie.nl -> homemade lowrider pic, en dan 1 van die

• Dennis
Ik hem heb ook eindelijk (met Orange 30). :) *D.

• Dennis
chevy78 schreef op 11 juni 2003 @ 10:16:
zal wel heel erg dom zijn, maar hoe kan ik mijn achtergrond veranderen ?
ik wil deze er op : www.kloenie.nl -> homemade lowrider pic, en dan 1 van die
Dat wil ik dus ook graag weten.... achtergrond veranderen....

Verwijderd

ddc schreef op 14 June 2003 @ 21:34:
[...]

Dat wil ik dus ook graag weten.... achtergrond veranderen....
Menu -> Instrum -> Instell -> Telefoon -> Standby modus -> Achtergrondafbeeld

Veel lol

• chevy78
ja had hem ook gevonden.
de ir remote is fun, leuk bij mijn ouders thuis even de zender te veranderen of het volume te verandere :)
nu al meer dan 100 games er op ( niet vragen waar te vinden zoeken po i-net of kazaa ;) )
is echt een leuk apparaat.
maar iemand nog ideen voor mij wat ik er nog meer kan doen ????

• He-Man

He-Man

Wat je er mee kan doen staat in deze draad ;)
Zie ook www.allaboutsymbian.com voor veel links en software.

• Fire69
Ondertussen is er ook een nieuwe versie uit (v1.2) van PhoneSecure. Daarbij is het probleem van een sim-change ook opgelost. De phone wordt geblokkeerd als de sim veranderd word.
Nog steeds niet echt waterdicht, maar het zal toch al ontmoedigen als ze midden op straat staan en je sirene gaat af. :)

Verwijderd

He-Man schreef op 31 May 2003 @ 09:14:

Ik was ff op vakantie... maar uhhhmm nee nog niet getest helaas :'(

Verwijderd

He-Man schreef
(
dit werkte bij mij wel, maar het duurt wel een eeuwigheid :(

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 16:40 ]

• He-Man

He-Man

Ik heb dus idd een Apacer 128 mb gekocht. Werkt als een trein nu.

Overzetten werkte eigenlijk erg goed. Een backup gemaakt met Nokia PC Suite van alle info en dus ook de oude MMC kaart.
Vervolgens de nieuwe MMC erin gedaan en een restore uitgevoerd.

Het enige wat ik moest veranderen is dat mijn berichten (INBOX) op de MMC stond. Na de restore pakte hij (standaard) berichten van het telefoongeheugen, ipv de MMC. Dit was iets wat ik handmatig had ingesteld, aangezien op de MMC veel meer ruimte was. Eingelijk alle andere zaken werden perfect overgezet zonder rare zaken. Ook dus alle programma's (en dat waren er heel veel :))

Het enige nadeel wat ik kan vinden is dat het menu (java) TOEPASSINGEN langzamer opstart. (11 seconde over 9 toepassingen) Opstarten van de telefoon gaat gewoon goed (dit in tegenstelling tot wat ik eerder is heb gelezen).

Een echte aanbeveling dus: 128mb :*)
offtopic:
>Boyke_2002 schreef op 23 June 2003 @ 14:51:
>[...]Ik was ff op vakantie... maar uhhhmm nee nog niet getest helaas :'(
Fijne vakantie gehad, hoop ik :)?

• He-Man

He-Man

Kent iemand nog goede UPLOAD SERVERS voor de nokia 3650. Servers waar je dus direct vanaf je telefoon foto's naar kunt sturen, zonder tussenkomst van een pc.

Je hebt natuurlijk standaard Nokia Photo Zone, maar deze gaat stoppen eind augustus. (Om een hele vage reden) Er komt een alternatief, wat ontwikkeld wordt/is met Kodak, maar dat ziet er nu nog dramatisch uit:
http://nokia.kodak2.de/
Uploading gaat vanaf een pc bijvoorbeeld :(

Het enige alternatief wat ik kon vinden om je foto's te uploaden was www.fotodock.com
Deze werkt overigens erg aardig :)
Zijn er niet meer goede server? Hoe uploaden jullie foto's?

• bob.ross
is er een manier om alle foto's die in m'n telefoon staan, in 1 x via bluetooth up te loaden naar m'n pc?
100 foto's 1voor1 uploaden duurt langgggggggggggggggg

Verwijderd

bob.ross schreef op 13 July 2003 @ 13:54:
is er een manier om alle foto's die in m'n telefoon staan, in 1 x via bluetooth up te loaden naar m'n pc?
100 foto's 1voor1 uploaden duurt langgggggggggggggggg
PC Suite! of alle foto's die je wilt > markeren en dan zenden via BT...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 16:41 ]

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:29
Ik zie nu dat deze ongeveer evenduur is als de SonyEricsson T610. Ik kom er weer eens echt niet uit, kan iemand me vertellen wat die T610 voor voordelen bied t.o.v. de 3650. De Nokia heeft namelijk wel Symbian OS wat volgens mij lekkerder werkt en waar je meer zooi zelf mee kan doen (proggies instaleren) en hij heeft beter camera en ook een geheugen uitbreiding en MP3 speler terwijl die T610 weer veel betere blauwetanden ondersteund. Ik kom er niet uit :(

• Fire69
Master Tweaker schreef op 13 July 2003 @ 20:23:
Ik zie nu dat deze ongeveer evenduur is als de SonyEricsson T610. Ik kom er weer eens echt niet uit, kan iemand me vertellen wat die T610 voor voordelen bied t.o.v. de 3650. De Nokia heeft namelijk wel Symbian OS wat volgens mij lekkerder werkt en waar je meer zooi zelf mee kan doen (proggies instaleren) en hij heeft beter camera en ook een geheugen uitbreiding en MP3 speler terwijl die T610 weer veel betere blauwetanden ondersteund. Ik kom er niet uit :(
Wat ondersteund de T610 beter qua BT dan de 3650? :?
Ik kan hier alles wat je zou moeten kunnen met BT hoor. :)

Verwijderd

een vraag, bij het afspelen van veel filmpjes op de 3650 vind ik het geluid erg zacht staan, maar bij instellingen zie ik dan weer niet staan om het geluid harder te doen.

Weet iemand hoe dit wel kan?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste