Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar !

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.021 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

En de dief moet de simkaart erin laten zitten. Dat is helaas een van de eerste dingen die (professionele) telefoonjatters doen, de simkaart eruit halen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
haas schreef op 02 May 2003 @ 14:54:
En de dief moet de simkaart erin laten zitten. Dat is helaas een van de eerste dingen die (professionele) telefoonjatters doen, de simkaart eruit halen.
:/ Dan heeft het ook niet veel nut.
Tenzij het ook actief wordt als er een andere SIM ingestoken worden natuurlijk.

Mr. ChronoM, klein testje? :)

edit:

Wel grappig, heb ik net hier gepost, zie ik het progje juist op een site staan.
Nu kan ik het zelf wel effe testen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Fire69 op 02-05-2003 15:17 ]

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Fire69 schreef op 02 mei 2003 @ 15:14:
[...]

:/ Dan heeft het ook niet veel nut.
Tenzij het ook actief wordt als er een andere SIM ingestoken worden natuurlijk.

Mr. ChronoM, klein testje? :)
Mja, weet jij dan het telefoonnummer van de persoon die je telefoon jat?

edit:
Een dief kan je telefoon al niet meer kan gebruiken met een andere simkaart als je de beveiligingscode wijzigt. Die is op elke telefoon in te stellen. Daar heb je dat speciale programma dus niet voor nodig. Maar het is op zich een goed idee.

[ Voor 29% gewijzigd door Canaria op 02-05-2003 15:21 ]

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 12:10
Ik zoek nog steeds een programma waarmee ik kan filmen met geluid en net zo lang als ik wil of me mmc kaart toestaat

Verwijderd

Topicstarter
haas schreef op 02 May 2003 @ 14:54:
Daar heb ik natuurlijk ook al aangedacht en had ik ook al getest en uiteraard blijft dit proggie wel actief als de sim verandert word. Het is dus gewoon de bedoeling dat je onmiddelijk een sms stuurt naar de phone. Wat ze dan daarna nog doen(batterij eruit, sim veranderen, ...) maakt nix uit, de phone is gelock en blijft gelocked.
(Er zal wel een manier zijn om de phone te flashen ofzo dat hij ook de proggies wist, maar das dan al heel ver gezocht en dat is iets waartegen je je phone nooit kan beveiligen denk ik)

edit:
Een prog om zolang op te nemen met geluid als je wil is toch HipCam ? of werkt dat niet. Staat ook al ergens in dit topic iig.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 15:25 ]

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 15:24:
Daar heb ik natuurlijk ook al aangedacht en had ik ook al getest en uiteraard blijft dit proggie wel actief als de sim verandert word. Het is dus gewoon de bedoeling dat je onmiddelijk een sms stuurt naar de phone. Wat ze dan daarna nog doen(batterij eruit, sim veranderen, ...) maakt nix uit, de phone is gelock en blijft gelocked.
(Er zal wel een manier zijn om de phone te flashen ofzo dat hij ook de proggies wist, maar das dan al heel ver gezocht en dat is iets waartegen je je phone nooit kan beveiligen denk ik)
Jawel, maar de kans is groot dat de dief de simkaart er al heeft uitgehaald op het moment dat jij dat sms bericht stuurt. Want je moet in de haast een andere telefoon vinden om het mee te versturen, en je moet er direct achter zijn gekomen dat je telefoon is gestolen.
Op het moment dat de simkaart eruit is, is het op geen enkele manier mogelijk om een sms bericht naar je telefoon te sturen, want, zoals ik al zei, je weet het telefoonnummer niet van de dief. Alleen de politie kan sms berichten sturen naar telefoons (op imeinummer) in plaats van naar telefoonnummers (simkaarten).
Dus het gaat erom dat je een sms bericht stuurt op het moment dat jouw simkaart met jouw telefoonnummer nog in de telefoon zit. En die kans is vijf minuten na de diefstal erg klein helaas.

Verwijderd

I_am_akira schreef op 02 May 2003 @ 15:18:
Ik zoek nog steeds een programma waarmee ik kan filmen met geluid en net zo lang als ik wil of me mmc kaart toestaat
Op pagina 8 en 9 d8 ik staan links naar symbian websites die dat soort programma's hebben.

• Fire69
haas schreef op 02 May 2003 @ 15:16:
[...]

Mja, weet jij dan het telefoonnummer van de persoon die je telefoon jat?

edit:
Een dief kan je telefoon al niet meer kan gebruiken met een andere simkaart als je de beveiligingscode wijzigt. Die is op elke telefoon in te stellen. Daar heb je dat speciale programma dus niet voor nodig. Maar het is op zich een goed idee.
Oepsie, klein redeneringsfoutje. :Z

Verwijderd

Topicstarter
haas schreef op 02 mei 2003 @ 15:31:
[...]

Jawel, maar de kans is groot dat de dief de simkaart er al heeft uitgehaald op het moment dat jij dat sms bericht stuurt. Want je moet in de haast een andere telefoon vinden om het mee te versturen, en je moet er direct achter zijn gekomen dat je telefoon is gestolen.
Op het moment dat de simkaart eruit is, is het op geen enkele manier mogelijk om een sms bericht naar je telefoon te sturen, want, zoals ik al zei, je weet het telefoonnummer niet van de dief. Alleen de politie kan sms berichten sturen naar telefoons (op imeinummer) in plaats van naar telefoonnummers (simkaarten).
Dus het gaat erom dat je een sms bericht stuurt op het moment dat jouw simkaart met jouw telefoonnummer nog in de telefoon zit. En die kans is vijf minuten na de diefstal erg klein helaas.
Ja goed, dat weet iedereen ook wel hier in dit topic hoor, maar wat voor beveiliging heb je op je gsm zonder dit prog ? Dus als je een klein beetje positief wilt nadenken is je gsm met dit prog al veel beter beveiligt dan zonder dit prog.

waarom moet alles toch altijd tot op het bot afgebroken worden zodat zelfs de goeie dingen van iets negatief lijken, damn zeg ...

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb eerder gezegd dat ik het een goed idee vind, zo'n programma. Iets is beter dan niets. En ik kraak het ook niet af. Zoals het bedoeld is werkt het prima. Ik zeg alleen dat het je telefoon alleen onder bepaalde omstandigheden werkt, die helaas niet altijd van toepassing zijn. Hét wondermiddel is het niet.
En uit de reply van Fire69 concludeer ik dat er mensen zijn die het idee hebben dat ze hiermee safe zitten dat de dief niets meer aan de telefoon zal hebben. Dat is dus niet zo.
Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 16:33:
[...]

Ja goed, dat weet iedereen ook wel hier in dit topic hoor
Blijkbaar niet dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Canaria op 02-05-2003 16:46 ]

Verwijderd

http://forum.fok.nl/showtopic.php/312544/1

Stem eff hier op de 3650 telefoon, wat het gaat niet goed zo >:)

• Fire69
haas schreef op 02 May 2003 @ 16:45:
Ik heb eerder gezegd dat ik het een goed idee vind, zo'n programma. Iets is beter dan niets. En ik kraak het ook niet af. Zoals het bedoeld is werkt het prima. Ik zeg alleen dat het je telefoon alleen onder bepaalde omstandigheden werkt, die helaas niet altijd van toepassing zijn. Hét wondermiddel is het niet.
En uit de reply van Fire69 concludeer ik dat er mensen zijn die het idee hebben dat ze hiermee safe zitten dat de dief niets meer aan de telefoon zal hebben. Dat is dus niet zo.

[...]

Blijkbaar niet dus.
Me niet onderschatten hé, ik zat er een beetje naast met mijn redenering, maar ik weet ook wel dat met een andere SIM de tel wel te gebruiken is.
Wat ik nu wel bijgeleerd heb is dat je de lock-code kunt laten vragen als er een andere SIM ingeplaatst wordt, en da's wel handig!!!! :)

Iemand trouwens al die nieuwe BT-drivers geprobeerd?

Verwijderd

Ik ga mijn 7250 verkopen voor waarschijnlijk een 3650. Doe ik hier goed aan ? De bediening voor een sms zal wel na een tijdje wennen denk ik, maar hoe zit dat met de menu's ? Krijg je nog altijd zo een menutje gelijk de 7250? Of zijn dit nu icoontje?

• Fire69
Ik denk wel dat je er goed aan doet ja. Ik heb een 3650, toen ik op mijn werk de 6610 (zelfde menus en zo) even probeerde zag ik direct hoe verschrikkelijk beperkt die wel was tov mijn 3650.
Je zal echt niet meer terugwillen eens je hem hebt!
(tenzij je gek wordt van het toetsenbordje natuurlijk :) )

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 17:13
ik ken de 7250 niet zo maar het menu dat je krijgt is met icoontjes

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Ja, dat met die icoontjes, dat zal wel even wennen worden, net zoals het toetsenbord. Maar ik lees toch overal dat het maar even wennen is, dus dat zou geen probleem mogen zijn. Ik vind eigenlijk het scherm van de 7250 wat te klein, en de kwaliteit van de camera is goed, maar als je dan ziet dat je met de 3650 foto's op 640x480 kunt trekken, tja dat scheelt toch.

Verwijderd

Ik zit er ook over te denken om deze telefoon te kopen alleen kon ik bij de specs nergens terugvinden dat ie een trilfunctie heeft en hoe is het met de pim functionaliteit, is dit vergelijkbaar met een t68i of een s55 ?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 03:05 ]

• Fire69
Trilfunctie is in orde, Pim is voor mij ook goed, maar ik ken de 2 andere phone's niet.

• Schaapje_BlaaT
pim functionaliteit? wat is dat nou weer?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Ik heb net 2dehands een 3650 gekocht maar hoort er een datakabel bij te zitten?? (want die zat er niet bij)

• Fire69
Schaapje_BlaaT schreef op 05 mei 2003 @ 12:44:
pim functionaliteit? wat is dat nou weer?
Agenda en zo. ;)
Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 13:29:
Ik heb net 2dehands een 3650 gekocht maar hoort er een datakabel bij te zitten?? (want die zat er niet bij)
Nope, die zit er niet bij, en volgens mij is er ook nog geen verkrijgbaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Fire69 op 05-05-2003 15:03 ]

• T-8one
  • Laatst online: 27-11 12:01

T-8one

take it easy, take a sisi

Misschien ga ik deze telefoon wel halen ipv de 6610. De 6610 leek me erg leuk ivm die java middlets. de 3650 ondersteund ook Java maar heeft veel meer mogelijkheden naar mij idee, maar zijn er voor deze telefoon ook zoveel spelletjes te vinden? Of kunnen spelletjes van de 6610 gewoon op de 3650?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Fire69
Spelletjes van 6610 kunnen inderdaad (meestal) ook op de 3650, maar dan gebruik je wel maar het gedeelte ter grootte van de 6610.

Spelletjes zijn er met hopen te vinden, lees dit topic maar eens, dan vind je ze wel. :)

Voor de rest zijn de mogelijkheden ECHT niet te vergelijken, de 3650 kan werkelijk alles! :)
En voor het prijsverschil moet je het ook al niet laten.

• T-8one

T-8one

Fire69 schreef op 05 May 2003 @ 15:17:

En voor het prijsverschil moet je het ook al niet laten.
Het prijsverschil is juist nog (even) het probleem.

• Schaapje_BlaaT
als spelletjes een argument zijn moet je zeker de 3650 kopen
lekker groot scherm (nouja voor een telefoon dan) en 100mhz processor om op en top te genieten van je games
en natuurlijk goboy, de gameboy emulator
alle gameboy en gameboy color games op je telefoon :)

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 16:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik wil een BT-dongle gaan aanschaffen want m'n MMC is bijna vol. Ik weet alleen niet welke BT-dongle ik moet gaan aanschaffen omdat ik in dit topic al verschillende replys heb zien staan dat drivers e.d. niet of niet goed werken.

Welke BT-dongle is het meest geschikt en werkt foutloos met een 3650 en een pc met Windows XP Professional?? Als ik die BT-dongle heb kan ik dan alleen foto's en filmpjes naar me pc halen of kan ik dan ook software op de 3650 zetten??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Fire69
kareltje_de_grote schreef op 05 May 2003 @ 22:20:
[...]

Het prijsverschil is juist nog (even) het probleem.
als je de phone hier (België) koopt, zonder abbo erbij of zo, is het maar 50€ verschil of zo.

• Fire69
CaptainM schreef op 06 May 2003 @ 10:49:
Ik wil een BT-dongle gaan aanschaffen want m'n MMC is bijna vol. Ik weet alleen niet welke BT-dongle ik moet gaan aanschaffen omdat ik in dit topic al verschillende replys heb zien staan dat drivers e.d. niet of niet goed werken.

Welke BT-dongle is het meest geschikt en werkt foutloos met een 3650 en een pc met Windows XP Professional?? Als ik die BT-dongle heb kan ik dan alleen foto's en filmpjes naar me pc halen of kan ik dan ook software op de 3650 zetten??
In principe werkt elke BT-dongle om files te verzenden. De meeste positieve reacties heb ik al gezien van de MSI-dongle en is goedkoop ook.

Let wel, geen enkele dongle werkt foutloos met de 3650, maar dit wordt naar het schijnt veroorzaakt door de bijgeleverde PCSuite. Hiervan wordt (ooit) een update verwacht.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22

ik heb conceptronic dongle, niet duur (30euro) en werkt bij mij met pc-suite

• Mister_X
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 13:29:
geen datakabel, allene infrarood en blauwetand

• T-8one

T-8one

Fire69 schreef op 06 May 2003 @ 12:57:
[...]

als je de phone hier (België) koopt, zonder abbo erbij of zo, is het maar 50€ verschil of zo.
Belgie, ik woon in nl.

maar noem eens een naam van een winkel? ga ik eens zoeken. Moet uiteraard wel simlock vrij zijn en nederlands menu :P

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
hmmm dat zal wel moeilijk zijn in Belgie
Krijg je natuurlijk een belgisch menu LOL

• Fire69
kareltje_de_grote schreef op 06 mei 2003 @ 13:36:
[...]

Belgie, ik woon in nl.

maar noem eens een naam van een winkel? ga ik eens zoeken. Moet uiteraard wel simlock vrij zijn en nederlands menu :P
In België moet je hard zoeken naar een phone dat gelocked is. :)

Belgacom, Proximus, Be.Mobile, .... vind je hem wel voor 440€ normaal, de 6610 kost hier 390€ ongeveer. :)

• Fire69
mirelia schreef op 06 May 2003 @ 19:43:
hmmm dat zal wel moeilijk zijn in Belgie
Krijg je natuurlijk een belgisch menu LOL
Grapjas. :)

Verwijderd

TDK heeft beste ondersteuning.. in het menu van TDK zit naast ondersteuning voor de Nokia 3650 ook de P800 van Sony ericsson. maar je kan met een handige truuc net als of doen dat je widcom(de meesten (die van mij heb ik bij mycom gekocht)) bt dongle ondersteunt word met TDK drivers.
Hierbij de link naar alles wat je nodig hebt:

http://www.xs4all.nl/~djgraaf/palm/howtotdkusb.rar

Verwijderd

kareltje_de_grote schreef op 06 May 2003 @ 13:36:
[...]

Belgie, ik woon in nl.

Ik heb er nog 1 in de aanbieding: splinternieuw met bon& 1jaar garantie (plastic nog op de display/camera. voor de medetweaker: 340,00

• Fire69
Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 20:04:
[...]

TDK heeft beste ondersteuning.. in het menu van TDK zit naast ondersteuning voor de Nokia 3650 ook de P800 van Sony ericsson. maar je kan met een handige truuc net als of doen dat je widcom(de meesten (die van mij heb ik bij mycom gekocht)) bt dongle ondersteunt word met TDK drivers.
Hierbij de link naar alles wat je nodig hebt:

http://www.xs4all.nl/~djgraaf/palm/howtotdkusb.rar
Via die uitleg in die rar-file snap ik dus geen snars!!
Volgens mij zeggen ze gewoon dat je de laatste versie (1.3.2.7) van de Widcomm-drivers moet gebruiken? :?

Verwijderd

Fire69 schreef op 06 mei 2003 @ 22:00:
[...]

Via die uitleg in die rar-file snap ik dus geen snars!!
Volgens mij zeggen ze gewoon dat je de laatste versie (1.3.2.7) van de Widcomm-drivers moet gebruiken? :?
Je moet dus eerst de anycom drivers installeren, daarna de drivers van tdk aanpassen en dan die installeren... (maar dat staat stapsgewijs in de txt file)

Verwijderd

Nou :) naast een P800 ook maar deze gekozen beide toestellen zijn mooi... Nokia verbazend had nokia geen kans meer gegeven maar mn vriendin heeft me omgeluld.. nu hebben we 3 haar broertje , marlie en ik :) ff wennen hij is nog helemaal kaal.. ff mms met orange ingesteld en volgens mij gaat 't allemaal wel lukken :) nog tips van de kenners

• Juup
  • Niet online
koen schreef op 01 May 2003 @ 20:56:
ik heb het ding toch maar besteld in Duitsland (€333 incl verzenden)
er zit geen NL menu op, maar wel Engels dus dat is goed genoeg...

en het prijsverschil voor alleen een NL menu van bijna € 100,-
vind ik te groot, dus zolang de Siemens SX1 er nog niet is
ga ik me hier maar mee vermaken
Hey Koen waar (in duitsland) heb je 'm besteld? En is 'ie al binnen?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Fire69
Even een kleine constatatie melden:
Bij mij zijn de seriële poorten voor BT COM6 (client) en COM7 (local).

Als ik in de mRouter alles afvink, en daarna eerst COM6 en dan COM7 aanvinkt, vindt hij altijd mijn 3650 op COM7.
Als ik alles aangevinkt laat, en gewoon COM7 eens af- en aanvink, gebeurd er niks.

+1 behulpzaam? :)

• Driek
  • Laatst online: 29-11 21:57
ik krijg vandaag mijn 128 mb MMC binnen :)
mijn vraag is nu of ik een backup kanmaken, mmc omwisselen
en de backup terugzetten.

t lijkt mij dat t gewoon moet werken maar toch maar ff vragen of iemand t al gedaan heeft

Tijd van werken, tijd van rusten

• Fire69
yep, kan geen probleem zijn (in theorie toch, nog niet zelf getest)

maak een backup van je 16mb-kaartje, maak het leeg, steek het weer in je phone, en doe een restore, da's hetzelfde principe, als dat werkt, weet je genoeg.

[ Voor 70% gewijzigd door Fire69 op 07-05-2003 10:37 ]

Verwijderd

>>Captain M

Up date Spelletjes

http://www.worldup.com/home/index.htm

Hier kan men gratis trials downloaden of de spellen compleet downloaden.

• Fire69
Die kan ik je zo ook wel bezorgen hoor. :)

Verwijderd

Mijn 3650 geeft af en toe een piep als hij gewoon niks ligt te doen (toetsenbord blokkering erop) wat is dat voor een piep en kan je die uitzetten?

• Fire69
Geen idee, dat doet de mijne niet.

Heb je er iets van speciale soft opstaan? :?

• Driek
t kan een omschakeling van profiel zijn
mits je dat hebt ingesteld

Verwijderd

Driek schreef op 07 mei 2003 @ 14:40:
t kan een omschakeling van profiel zijn
mits je dat hebt ingesteld
Dat ie automatisch omschakeld?
Waar kan je die omschakeling instellen?

• Driek
heb je extra software geinstalleerd?
t kan met eprofiles bijvoorbeeld
ik heb ingesteld dat hij bijvoorbeeld op me werk naar een rustig profiel overspringt en als ik klaar ben dat hij weer terug naar mijn eigen profiel gaat

• Mister_X
is dat ook via dat minigps dan?

Verwijderd

Driek schreef op 07 May 2003 @ 14:49:
heb je extra software geinstalleerd?
t kan met eprofiles bijvoorbeeld
ik heb ingesteld dat hij bijvoorbeeld op me werk naar een rustig profiel overspringt en als ik klaar ben dat hij weer terug naar mijn eigen profiel gaat
Ik heb extra geinstalleerd:

- SeleQ
- CameraFX
- Bounce
- MGS
- MiniGPS

• Fire69
Mister_X schreef op 07 mei 2003 @ 14:51:
is dat ook via dat minigps dan?
Waarschijnlijk heeft hij het gewoon op tijdstippen ingesteld, maar het kan inderdaad ook met MiniGPS. :)

Kijk bij MiniGPS maar eens naar je events of daar niks instaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Fire69 op 07-05-2003 15:07 ]

Verwijderd

Fire69 schreef op 07 mei 2003 @ 15:06:
[...]

Waarschijnlijk heeft hij het gewoon op tijdstippen ingesteld, maar het kan inderdaad ook met MiniGPS. :)

Kijk bij MiniGPS maar eens naar je events of daar niks instaat.
Bij mij staat er nix! maar ik gooi die minigps er ff af om te kijken of het daar aan ligt!!

Damz als ik minigps er af wil gooien loopt m`n telefoon vast :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 15:12 ]

Verwijderd

Lijkt me leuk als iedereen weer eens een lijst post, van welke software er op hun 3650 staat. Kan iedereen weer wat ideeen opdoen.

mijn lijst wat nu op mijn 3650 staat:

- SeleQ _/-\o_
- MiniGPS _/-\o_
- MP3Go
- irRemote
- CameraFX
- GoBoy
- Doom
- Rayman3
- Splinter Cell
- Snails _/-\o_

En een aflevering van de Simpsons :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 17:21 ]

• Driek
op mijn 3650:
Apps:
World Clock Pro
MP3go
Sytem tools
Irremote
Bemused
Im plus
Doris
Seleq
Handy photo safe
Fotoedit
eProfiles
Answering machine
Remote 60
Autoexec
Torch

Games:
Goboy
Magic game server
Steelwarrior
MVRPool
Jewell impulse
Silverball
Five
Mill
Triple pop
Magicmine
Card deck
Bounce
Prince of persia
Rayman golf
Miki's world
en nog wat gameboy spellen, mp3's en films
:)

nu nog rayman 3, snails en doom

[ Voor 6% gewijzigd door Driek op 07-05-2003 17:56 ]

• T-8one

T-8one

Als jullie er ook ff bijzetten waar welke software voor dient scheelt dat andere weer zoeken.

• He-Man
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2023

He-Man

By The Power of Grayskull

Ik zit nogsteeds te wachten totdat Vodafone's netwerk 3650 compatible is en dan in het bijzonder het Live! deel. In de UK werkt het allang, alleen hier blijven ze het maar uitstellen.

Even voor alle freaks :)

Winamp 3650 skin
http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=132476

• Fire69
op de mijne:

Apps:
Nieuwe videorecorder (d'uh!)
Sytem tools (Flight Mode, voor in het vliegtuig)
Bemused (Winamp via BT besturen)
Im plus (ICQ, MSN)
Doris (Webbrowser)
Seleq (Filemanager)
FExplorer (Filemanager)
eProfilesPro (Uitgebreide profiles)
Remote S60 (Phone remote bedienen via BT)
MobileFax (faxen sturen en ontvangen)
ScreenSaver (uitgebreide screensaver)
Zipman (winzipper)
Mobile Greetings (gratis postkaartjes versturen)
Memory Manager (grafiek van geheugengebruik)
Blacklist (blokkeren van nummers)
Appman (beheer van apps en memory)
PCRemote (PC gedienen via BT)
NetFront (Webbrowser)
PhoneSecure (antidiefstal)
miniGPS (gps-achtig spul)
Active Mail (uitgebreide mailclient)
NoWire Teletext (d'uh)
Y-FTP (ftp, geen idee waarvoor ik het zou gebruiken :) )
Solun'-u (sterrenkaarten)

Games:
Splinter Cell
Triple pop
Magicmine
Bounce
Rayman 3
ShuffleBoard
InterGalactic Flames
Rock-o-Ban
CaveMan (+ X-Mas Edition)
Chicks with Bricks O-)
EXBubble
Puzzlebobble
Siberian

;)

Alleen Doom en Snails krijg ik niet aan de praat. :'(

[ Voor 34% gewijzigd door Fire69 op 08-05-2003 10:18 ]

Verwijderd

Sinds enkele uurtje in bezit van mijn nieuw speelgoed, de 3650(na verkoop 7250). Ja watte, wat een prachtig toestel is me dat! Heel handig te gebruiken, even aanpassen met die icoontjes, licht(had zwaarder verwacht) en niet té groot. Wel even zoeken naar beltonen en wat instellingen maar dat zal wel normaal zijn. Prachtig scherm, even wachten op mijn BT ding en dan kunnen we dat ook even uitproberen!

• Fire69
Welkom bij de club van gelukkige klanten. :)

Welke BT heb je besteld?

Verwijderd

Bedankt!
Ik krijg die van de baas. Hij had deze via een 4-poort hub aangesloten, maar toen hij het aan mij wilde laten zien, kon hij geen verbinding maken. Nu zei hij dat dat BT ding constand stroom moet hebben en dat die hub dat niet geeft. Dus krijg ik het :-). Ik meen dat er TDK op stond en het was groen van kleur. Dus afwachten....

• Fire69
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 14:24:
Bedankt!
Ik krijg die van de baas. Hij had deze via een 4-poort hub aangesloten, maar toen hij het aan mij wilde laten zien, kon hij geen verbinding maken. Nu zei hij dat dat BT ding constand stroom moet hebben en dat die hub dat niet geeft. Dus krijg ik het :-). Ik meen dat er TDK op stond en het was groen van kleur. Dus afwachten....
Dan heb je geluk, schijnt dat TDK de beste support heeft voor de 3650.
Anders moet je hier de topic maar eens lezen, daar staan wel wat oplossingen.

• Driek
heeft er iemand al een programmatje wat het mogelijk maakt om de toetsen te blokkeren na een bepaalde periode
vroeger had ik dit op mijn 6510 en later ook op mijn 7650 (wel op een nadere manier maar goed)
maar kan de 3650 dit dus ook

• Mister_X
ik heb eenvraag, hoe krijg ik me achtergrond kleur zwart? ik hen nu een leuk plaatje, (warcraft 3 orc, vet stoer) maar boven het plaatje zitten witte randen, ik wil zegmaar de text wit doen en de achtergrond zwart, is dat mogelijk?

of weet iemand of er al een soort setting editor is? zoiest als tweakxp voor windows, zoek ik iets als voor symbian

[ Voor 21% gewijzigd door Mister_X op 09-05-2003 23:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mister_X schreef op 09 May 2003 @ 22:53:
ik heb eenvraag, hoe krijg ik me achtergrond kleur zwart? ik hen nu een leuk plaatje, (warcraft 3 orc, vet stoer) maar boven het plaatje zitten witte randen, ik wil zegmaar de text wit doen en de achtergrond zwart, is dat mogelijk?

of weet iemand of er al een soort setting editor is? zoiest als tweakxp voor windows, zoek ik iets als voor symbian
Mss moet je eens kijken naar die programma's waarmee je skinz op je phone kan gebruiken zoals smartlauncher (dacht ik). mss dat het daarmee kan, maar ik weet ook niet zo direct een snelle manier

• Fire69
Driek schreef op 09 mei 2003 @ 22:47:
heeft er iemand al een programmatje wat het mogelijk maakt om de toetsen te blokkeren na een bepaalde periode
vroeger had ik dit op mijn 6510 en later ook op mijn 7650 (wel op een nadere manier maar goed)
Extended Profiles

Verwijderd

Ik mis een toch belangrijk din, als ik bijvoorbeeld www.nu.nl intype en ik ga weer verder dan kan ik niet in een soort geschiedenis kijken.. das wel jammer ik heb zelf een website waar mijn files staan en die url moet ik steeds intypen... hoe kan dat ? of zie ik 't verkeerd

• Schaapje_BlaaT
Driek schreef op 09 mei 2003 @ 22:47:
er zit standaard een functie op om het ding te laten locken (met paswoord) na een bepaalde periode

Verwijderd

JA, en hoe uploaden jullie de software, ik zet hem steeds op mn site, .. beetje omslachtig :(

• Fire69
Schaapje_BlaaT schreef op 11 May 2003 @ 02:20:
[...]

er zit standaard een functie op om het ding te laten locken (met paswoord) na een bepaalde periode
Hij wil het automatisch laten gebeuren, dat kan daarmee niet.

Extented Profiles of SmartProfiles ondersteunen dit wel. Keylock doet het ook, maar ik krijg het niet werkend.
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 15:49:
Ik mis een toch belangrijk din, als ik bijvoorbeeld www.nu.nl intype en ik ga weer verder dan kan ik niet in een soort geschiedenis kijken.. das wel jammer ik heb zelf een website waar mijn files staan en die url moet ik steeds intypen... hoe kan dat ? of zie ik 't verkeerd
Welke browser gebruik je?
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 02:58:
JA, en hoe uploaden jullie de software, ik zet hem steeds op mn site, .. beetje omslachtig :(
Ik denk dat de meesten hier een Irda-module hebben ofwel via Bluetooth (veel sneller en beter voor je batterij :) )

Verwijderd

ik gebruik de standaard browser?

• Fire69
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 16:36:
ik gebruik de standaard browser?
Bedoel je dan via wap? of kan je met de standaard ook op een andere manier connecteren? :?

• Mister_X
nog een leuk nieuwtje, de 3650 ondersteunt dus wel 256mb mmc kaartjes, alleen firmware 3.07 of hoger, maar het vetraagt het booten van de gsm tot wel 20seconden langer bij het aanzetten, mwa, me gsm staat toch bijna altijd aan.

• Fire69
Moet ik hier uit veronderstellen dat het booten zo lang duurt door de mmc die erin zit, zelfs al is het maar 16mb?

Verwijderd

Heren ik zoek me suf naar tools en games !!! Wie weet er nog wat leuks? En waar kan ik dat vinden :9~

Verwijderd

Fire69 schreef op 11 mei 2003 @ 16:57:
[...]

Bedoel je dan via wap? of kan je met de standaard ook op een andere manier connecteren? :?
via wap... eeuh ik dacht dat je misschien een andere browser software bedoelde

• Fire69
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 19:36:
Heren ik zoek me suf naar tools en games !!! Wie weet er nog wat leuks? En waar kan ik dat vinden :9~
Ik zou zeggen: lees het topic, ik heb ergens een goeie tip gegeven. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:02:
[...]

via wap... eeuh ik dacht dat je misschien een andere browser software bedoelde
Webwatcher: ff offtopic, maar jij zei in het siemens SX1 topic dat je vorige week als softwareontwikkelaar, een Siemens SX1 kreeg. Hiervan zou je pics plaatsen, zei jezelf.

Zou je dat misschien even wilen doen?

• Fire69
Iemand die MobileFax aan de praat krijgt?
De trial start wel, maar daar kan je volgens mij niet veel mee aanvangen.
De full-versie start, doet een tijd niks, en geeft dan een time-out error? :?

• Schaapje_BlaaT
Fire69 schreef op 11 May 2003 @ 16:23:
[...]

Hij wil het automatisch laten gebeuren, dat kan daarmee niet.
huh? dat gaat toch automatisch
als in als je een tijdje wacht en je wilt dan de telefoon weer gebruiken dan moet je dus eerst die code intypen want dan is ie in lock stand gegaan
volgens mij precies wat ie bedoelt

en doet versie 3.06 van de firmare ook iets aan spontaan uit gaan van de telefoon? Ik krijg plotseling last van die onzin en anderen hebben het ook al meegemaakt. Op zich nog geen ramp maar het blijkt dat telefoons na een tijdje er helemaal mee ophouden en dat is toch niet de bedoeling

• Fire69
Schaapje_BlaaT schreef op 14 May 2003 @ 00:50:
[...]

huh? dat gaat toch automatisch
als in als je een tijdje wacht en je wilt dan de telefoon weer gebruiken dan moet je dus eerst die code intypen want dan is ie in lock stand gegaan
volgens mij precies wat ie bedoelt

en doet versie 3.06 van de firmare ook iets aan spontaan uit gaan van de telefoon? Ik krijg plotseling last van die onzin en anderen hebben het ook al meegemaakt. Op zich nog geen ramp maar het blijkt dat telefoons na een tijdje er helemaal mee ophouden en dat is toch niet de bedoeling
:?

Bij mij doet hij dat helemaal niet automatisch...
Heb je dat ergens ingesteld of zo?

• I_am_akira
  • Laatst online: 27-11 12:10
Besloten mijne weg te doen. Ik wil een ander toestel. Dus als iemand hem wel :)
3650+128mb+2frontjes(zilver,roze)+stereo_nokia_headset(kan je ook mee bellen zit mic. in)
1.2 maand oud. met bon doos etc.. 399 €

• Fire69
Niet tevreden van?

• Mister_X
weet iemand waarom ik niet meer kan mailen? Heb orange, en alle instellingen die ik ingesteld heb heb ik in het begin kunnen mailen en ontvangen, maar nou werkt die zooi niet meer, vind ik best kut, want mailen via die share is ruk, heb ik net al me contacten voorzien van me email adressen,heb ik er niks aan :) anyway,het connecten met gprs werkt, maar zodra die contact gaat zoeken met me mailbox, gebeurt er niks.

iemand enig idee?

settings zijn,
pop.ornange.nl
smpt.orange.nl
boxtype=imap (mwa misschien ligt het hieraan? het heeft gewerkt)
en dan boxnaam=orange
en dan naam/email/password enzo

• Fire69
Mister_X schreef op 14 May 2003 @ 09:34:
weet iemand waarom ik niet meer kan mailen? Heb orange, en alle instellingen die ik ingesteld heb heb ik in het begin kunnen mailen en ontvangen, maar nou werkt die zooi niet meer, vind ik best kut, want mailen via die share is ruk, heb ik net al me contacten voorzien van me email adressen,heb ik er niks aan :) anyway,het connecten met gprs werkt, maar zodra die contact gaat zoeken met me mailbox, gebeurt er niks.

iemand enig idee?

settings zijn,
pop.ornange.nl Misschien is dit het wel? :)
smpt.orange.nl
en dan boxnaam=orange
Heb je al geprobeerd met pop ipv imap?

Verwijderd

pop.ornange.nl (moet zijn pop.orange.nl)

zo moet het lukken, denk ik....

• Mister_X
ja, dat ornange was typo, anyway, ja het is nu pop3 en dat werkt perfect, wel grappig mailen via gsm,

nou me volgende probleem ( :P ) yellowftp, krijg een timeout steeds

description: HomeFTP
ServerName: 212.127.196.31
port: 21
activemode: yes
anomymous login: no
login: evert
password: xxxxxxxxxxxxx
acount: (ja hier maar weer ip ingeklopt)
path: niks ingevuld, gewoon server default.

laatmaar, werkt ook al :) password was verandert op server, en active mode moest uit!

Topic steft een een beetje uit :( iemand nog nuttige coolio progs gevonden voor de 3650? ik ga binnekort een headset en 128mb mmc kopen denk, mooi films kijken in bus,

trouwens misschien een stom idee, maar iedereen kent die films wel die in de bios met een cam opgenomen zijn, die tdm dingen geloof ik, de kwaliteit is zo lelijk dat ik ze tijden terug al afgezworen heb, maar ze zijn altijd wel maar 2x 130mb per film, als je die nou conventeerd naar realmedia moet tot het tot onder de 20mb wel lukken denk, en aangezien je hem resized moet de beeld kwaliteit ook ietsjes beter, alleen geluid zal brak zijn, maar wel een nieuwe film op je gsm :) iemand zin om te proberen? ik heb die tmd dingen niet hiero op me werk.

[ Voor 54% gewijzigd door Mister_X op 14-05-2003 12:57 ]

• Fire69
gewone films kan je ook wel tot die size krijgen hoor. Heb er eens ergens iets over gelezen, maar ben niet zo'n held met VirtualDub. :)

Wat ik me nu al een tijdje afvraag: waar zit die XHTML-browser eigenlijk ergens weggestopt!? :?

Verwijderd

Mister_X schreef op 14 May 2003 @ 09:34:

iemand enig idee?

settings zijn,
pop.ornange.nl
smpt.orange.nl
en dan boxnaam=orange
smpt.orange.nl moet smtp.orange.nl zijn ;) En je moet wel pop3 gebruiken ja..

Verwijderd

Kga hier weer een stom vraag stellen he, vergeef het mij! Ik heb gemaild naar een pc winkel voor prijs te vragen voor MMC kaartje voor in mijne 3650. Die van 32/64/128Mb. Als antwoord kreeg ik dat ze alleen de Secure Digital Cards volgen. Is dit nu hetzelfde en gaan deze in mijne 3650? De prijzen zijn 32,/37/67,5€. Is dit nu de gewone prijs of is dit duur?

Verwijderd

(8> Nee je moet echt MMC kaartjes hebben ik heb 128mb gekocht bij www.mycom.nl voor 35 euro's.
Weet iemand hoe ik jad en jar files moet instaleren op de N3650??? O-)

• He-Man

He-Man

Gewoon in de installatiemap gooien van je 3650, net als SIS bestanden. Vervolgens moet je de Java bestanden installeren bij Toepas. (Toepassingen). Dit in tegenstelling tot SIS bestanden die je bij Beheer installeerd.
Uploaden dus en Toepas. openen...

Even nog over de MMC geheugentjes. Moet je nog een bepaald merk of type (snelheid?) hebben of zijn alle MMC kaartjes OK?

Verwijderd

jar en jad filetjes gewoon openen in je inbox en het installeerd zichzelf.

Ik ben trouwens bezig met full-screen video op de 3650 (met gekanteld beeld).

Verwijderd

Beste programma tot nu toe:

"Bemused"

Hiermee bedien ik via Bluetooth mijn WinAmp.

Ook leuk: Doom.

Verwijderd

Voor het converteren van films:

"Helix Producer 9" of "PVAuthor"

• He-Man

He-Man

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 10:11:
"Helix Producer 9" of "PVAuthor"
Helix Plus en PVAuthor zijn beide geen freeware :P

http://www.forum.nokia.co...srParam=1%2D3&fileID=2998
8)

Gratis, je moet alleen even registreren bij het forum en een serial number aanvragen. Dit wordt dan per mail naar je gestuurd.

Het programma werkt zeer simpel. Alles settings worden automatisch goed gezet. Vervolgens worden er daarna 3gp bestanden geproduceerd. Werkt Super! :9~

Verwijderd

He-Man schreef op 15 May 2003 @ 10:06:
Gewoon in de installatiemap gooien van je 3650, net als SIS bestanden. Vervolgens moet je de Java bestanden installeren bij Toepas. (Toepassingen). Dit in tegenstelling tot SIS bestanden die je bij Beheer installeerd.
Uploaden dus en Toepas. openen...

Even nog over de MMC geheugentjes. Moet je nog een bepaald merk of type (snelheid?) hebben of zijn alle MMC kaartjes OK?
:> Maakt niet zo veel uit !!! Ligt 'n btje aan hoeveel euro's je hebt te besteden. Ik gebruik apacer, en dat werkt prima... 8)

Verwijderd

Iemand ervaring met dit merk van MMC kaartjes? Dane Elec
http://www.perfect-system...oek=Multimedia%20Card%20-
Prijs is 53,70 euro + 12€ verzendigkosten. Is dit goedkoop of duur? Of kan iemand mij anders een winkel in Belgie aanraden waar ze misschien goedkoper zijn? Bedankt!

• Fire69
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 12:38:
Iemand ervaring met dit merk van MMC kaartjes? Dane Elec
http://www.perfect-system...oek=Multimedia%20Card%20-
Prijs is 53,70 euro + 12€ verzendigkosten. Is dit goedkoop of duur? Of kan iemand mij anders een winkel in Belgie aanraden waar ze misschien goedkoper zijn? Bedankt!
Ik heb gezien dat Dane-Elec niet werkt in sommige MP3-spelers, hoe het met de 3650 zit weet ik niet.
Misschien best een merk nemen dat iemand hier al werkend heeft voor alle zekerheid?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste