Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar !

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.021 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Dat Splintercell ziet er erg :9~ uit
Kan je ook eens wat pic's van Doom posten?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
pvdlaan schreef op 17 April 2003 @ 11:49:
Ik vraag me af wat er zoal bij dit toestel geleverd wordt ...
Zit er bv al een datakabel bij en software om te synchroniceren met de pc ...

en werkt ie goed met een msi bluetooth usb dongle ?
Ik kreeg bij de mijne:
- oplader
- handleiding
- Nokia PC Suite 3650

Datakabel is er niet voor 3650 denk ik.

Synchen doe je via IR of BT.

De MSI werkt redelijk heb ik hier al gezien. (En redelijk is beter dan de meeste anderen, dus wil je safe spelen, neem dan de MSI :) )

Iemand een ideetje hoe ik Doom aan de praat krijg?
Ik krijg steeds 'Memory full - Try restarting phone'. Ik heb in de goeie volgorde geinstalled, de MMC patch erop gezet, en de phone herstart. :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 17-04-2003 12:38 ]

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Driek schreef op 31 maart 2003 @ 12:27:
[...]

t is idd een afstandsbediening
ik kan nu mooi op slaapkamer me tv'tje bedienen

alleen jammer dat ik in de woonkamer alleen maar bang & olufsen heb staan
maar daar kan hij helaas niet mee overweg

iemand hier misschien al een oplossing voor
Ik heb hetzelfde "probleem" ;) maar dan met de afstandsbedieningsoftware op m'n ipaq. werkt ook niet met B&O. Toen ben ik eens gaan zoeken op i'net, maar de enige manier om dit te omzeilen is door wat te solderen enzo... niet echt handig dus.
maar weet je, je Beo4 afstandsbediening is toch 10x handiger.

Verwijderd

Jaaaaaaaaa! ik heb hem.........
Ga hem nu uit de doos halen, ooohhhhhh :9~

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 16:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb sinds gisteren ook een Nokia 3650. Maar volgens mij werkt ie niet helemaal zoals het moet. De java-games doen het niet goed. Ik heb Splinter Cell gedownload via wap maar ik krijg die game niet over het hele scherm. Het blijft beperkt tot linksboven in de hoek. Moet toch ook fullscreen gaan ofniet? Ik heb ook MotoGP downgeload via wap maar daar zie ik de motors wel maar de cijfers & letters (van KM/H en de Tijd enzo) niet.

Verder denk ik dat er iets is met mijn Infrarood poort. Als ik op met een oude Nokia 6150 naar een printer wil printen over infrarood doet ie dat gewoon, echter met mijn 3650 lukt het niet. Je ziet wel dat ie contact legt omdat de lampjes op de printer gaan knipperen. Dat doet die 3 keer ofzo en dan zegt me phone verzending mislukt. Doe ik iets verkeerds?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Verwijderd

offtopic:
Vraagje..
waar heb je die gedownload ? :D >> :X

modbreak:
Dat is dus GEEN gratis spel; deze post is dus gewoon een Warez-request. Check over 5 min. je mail!

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 16:21 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:19
CaptainM schreef op 17 april 2003 @ 15:40:
Ik heb sinds gisteren ook een Nokia 3650. Maar volgens mij werkt ie niet helemaal zoals het moet. De java-games doen het niet goed. Ik heb Splinter Cell gedownload via wap maar ik krijg die game niet over het hele scherm. Het blijft beperkt tot linksboven in de hoek. Moet toch ook fullscreen gaan ofniet? Ik heb ook MotoGP downgeload via wap maar daar zie ik de motors wel maar de cijfers & letters (van KM/H en de Tijd enzo) niet.

Verder denk ik dat er iets is met mijn Infrarood poort. Als ik op met een oude Nokia 6150 naar een printer wil printen over infrarood doet ie dat gewoon, echter met mijn 3650 lukt het niet. Je ziet wel dat ie contact legt omdat de lampjes op de printer gaan knipperen. Dat doet die 3 keer ofzo en dan zegt me phone verzending mislukt. Doe ik iets verkeerds?
Waarschijnlijk heb je splintercell voor bijv. de 3510i gedownload. Deze telefoon heeft een lagere resolutie, waardoor het spel ook uit een kleiner beeldoppervlak bestaat. Op jou telefoon betekend dat dus inderdaad dat (omdat je scherm groter is) dat je randjes zult over houden.

Dat je niet kunt printen; ik meende dat een 6150 een 'gewone' infrarood poort heeft, en een 3650 heeft een IrdA poort. Dat werkt anders...

Zijn er hier overigens mensen die deze telefoon ondertussen al minimaal 2 weken hebben kunnen testen ?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
weet iemand nog gooie browser voor het wappen? heb opera geprobeert , maar die wilt ie niet installeren, zegt ie steeds memory full, remove programs, maarja er staat nix op :(

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 16:49

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Cutebritney schreef op 17 April 2003 @ 15:44:
Waarschijnlijk heb je splintercell voor bijv. de 3510i gedownload. Deze telefoon heeft een lagere resolutie, waardoor het spel ook uit een kleiner beeldoppervlak bestaat. Op jou telefoon betekend dat dus inderdaad dat (omdat je scherm groter is) dat je randjes zult over houden.
Weet iemand een site waar ik goeie wap-sites kan vinden om games te downloaden die het WEL doen op mijn 3650?
Dat je niet kunt printen; ik meende dat een 6150 een 'gewone' infrarood poort heeft, en een 3650 heeft een IrdA poort. Dat werkt anders...
Wat is het verschil dan echt? En weet iemand hoe ik nou wel kan printen met een 3650?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Fire69
Cutebritney schreef op 17 April 2003 @ 15:44:
[...]

Zijn er hier overigens mensen die deze telefoon ondertussen al minimaal 2 weken hebben kunnen testen ?
Ivm Splintercell, dat had ik hier ook, dus je moet gewoon die voor de 7650/3650 proberen te vinden.

Ik heb ook proberen printen naar een laserjet 4000 met IR-module maar da's FIR, en de onze is Irda, dus... niet compatible. Ik kan ook niks sturen naar bv. een 6610, zelfde oorzaak denk ik.

Ik heb mijn phone nu ongeveer 2 weken ja. MMC staat sinds vandaag volledig vol. :)
Ben er wel tevreden over, alleen de batterij en mijn reeds versleten toets vind ik een beetje jammer.

• Fire69
Mister_X schreef op 17 April 2003 @ 16:13:
weet iemand nog gooie browser voor het wappen? heb opera geprobeert , maar die wilt ie niet installeren, zegt ie steeds memory full, remove programs, maarja er staat nix op :(
Opera lukte bij mij ook niet.
Ik heb wel al veel goed gehoord over Doris Browser. Die heb ik hier, maar nog niet geinstalled.
CaptainM schreef op 17 April 2003 @ 16:22:
[...]

Weet iemand een site waar ik goeie wap-sites kan vinden om games te downloaden die het WEL doen op mijn 3650?
Google gewoon op 'software 3650' of 'symbian' of zo, je komt er wel.
Ken de site met shareware niet zo direct uit mijn hoofd.
[...]

Wat is het verschil dan echt? En weet iemand hoe ik nou wel kan printen met een 3650?
Verschil is net zoals IPX en TCP/IP, gewoon ander protocol, dus niet compatible.
Wil je via IR printer, zal je een printer met Irda moeten zoeken.

• Mister_X
trouwens, als symbian open source gaat (geloof eind april) kunnen we dan OS aanpassingen aantreffen en ook daadwerkelijk installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Die screenshots van Doom komen er mss nog wel vandaag of morgen ofzo.

Ik heb de phone ook 2 weken ongeveer, nog steeds heel tevreden en mijn toetsen zijn nog als nieuw ;)

Die DUN verbinding heb ik nu net even getest en eigen best wel makkelijk, ik wist alleen niet dat deze gsm een modem feature had ! Als je naar het Connect menu gaat, klik ik modem>connect aan. Je legt de GSM naast de IR poort en de PC/Laptop begint de software te installeren(een standaard IR modem ofzo).
Dan maak je ergens op internet een gratis Inet account aan en je maakt een verbinding op je PC aan via deze verbinding. en het werkte allemaal binnen de 5 minuten. Vrees alleen dat het een nogal dure zaak word :p

En symbian open source had ik nog nix van gehoord, maar betekent dit dan ook dat het Symbian OS "Series 60" open source word ? dat betwijfel ik nog een beetje eigenlijk...

En als laatste dat probleem met Doom heb ik nog niet gehad sinds alles op m'n MMC staat...
Ik heb hem dus volledig verwijdert van de phone. Alle delen naar de gsm gekopieerd en van daaruit (via een Explorer) de delen in volgorde op m'n MMC geïnstalleerd. Daarna heb ik de patch ook vanaf de phone geinstaleerd op de Phone. ff een reboot gedaan en dan spelen maar. Die reboot moet trouwens telkens voor het spelen, maar hier werkt het anders allemaal goed (zonder stacker en space doubler enzo, dus standaard zou het moeten werken). Mss kan je nog eens proberen je phone in het engels te zetten...

• Mister_X

Verwijderd

Topicstarter
Symbian is apparently going to open source their Basic-like development language
Dat klinkt allemaal heel leuk (en ook dat het basic-like is), maar ik vraag me nu wel af wat je er precies mee gaat kunnen doen ...

Volgens mij is het idd iets in de richting van wat nokia met de S60 reeks gedaan heeft. Een basis van het SymbianOS volledig aanpassen aan alle hardware die je hebt. Lijkt me wel heel interessant als het zo zit !

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer een vraagje.

Is er al iemand in geslaagd om van Doom screenshots te maken ?
Bij mij lukt het iig niet met FExplorer ... denk dat Doom de keys zelf al gebruikt die ik nodig heb en dat het daarom niet meer werkt :(

• Fire69
ScreenTaker al eens geprobeerd, die gebruikt andere keys.

Hoeveel RAM heb jij eigenlijk vrij?
Bij mij lukt Doom nog niet met 2.6meg vrij. :(

[ Voor 26% gewijzigd door Fire69 op 19-04-2003 21:00 ]

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 00:12
Ik ben ook zeer geintresseerd in deze telefoon, en ben ook van plan om deze aan te gaan schaffen. Zit alleen nog met een paar vraagjes :P

* Werkt het opnemen van filmpjes lekker?
* Zou iemand zo'n filmpje kunnen plaatsen, zodat ik het resultaat een beetje kan bekijken?
* Hoe groot kan zo'n filmpje maximaal zijn? Voor MMS is dat iets van 98kb dacht ik, maar kan ie dan ook maar tot 98kb opnemen, of net zo lang als dat er geheugenruimte vrij is? (MMC e.d.).

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

Ik krijg pas volgende week een infraroodkabel :-(
Nu heb ik wel een MMC media R/W usb, hiermee kan ik lekker snel mijn pic's erop en eraf halen.
Maar mijn vraag is, kan ik hiermee ook programma's installeren of moet je daar echt infrarood en/of bt voor hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op 19 April 2003 @ 20:59:
Hoeveel RAM heb jij eigenlijk vrij?
Bij mij lukt Doom nog niet met 2.6meg vrij. :(
Ik heb ten eerst alles (op enkele heel kleine dingen na) op m'n MMC staan. Dus alles programma's, doom zelf ;) , afbeeldingen enzovoort.

Ik heb rond de 2.5 - 2.6 mem vrij. Voor ik begin te spelen doe ik een quick reset vanuit Doom (wildpalm voorstuk) zelf. En tot nu toe heb ik nergens problemen mee gehad sinds ik die MMC patch heb geïnstalleerd. Alles gaat vlot en is zelfs niet één keer vast gelopen
ironx schreef op 19 April 2003 @ 22:07:
Ik ben ook zeer geintresseerd in deze telefoon, en ben ook van plan om deze aan te gaan schaffen. Zit alleen nog met een paar vraagjes :P

* Werkt het opnemen van filmpjes lekker?
* Zou iemand zo'n filmpje kunnen plaatsen, zodat ik het resultaat een beetje kan bekijken?
* Hoe groot kan zo'n filmpje maximaal zijn? Voor MMS is dat iets van 98kb dacht ik, maar kan ie dan ook maar tot 98kb opnemen, of net zo lang als dat er geheugenruimte vrij is? (MMC e.d.).
Ten eerst werkt het opnemen van filmpjes echt heel vlot, ook het afspelen is geen probleem, ik heb al avi's van +40Mb geconverteerd naar het formaat van die RealOne player (houd je nog 5Mb over in een HEEL goeie kwaliteit) en dat speelt perfect af.

Alleen 1 minpuntje momenteel ik kan niet langer dan 10 seconden (98Kb ongeveer). Dit moet echt te omzeilen zijn, maar weet niet direct of er nu reeds proggies voor zijn. Iets waarmee je dus kan opnemen tot een instelbare waarde van het geheugen gevult is ofzo. (1Mb film stel ik me dan optimistisch voor)

Zo'n filmpke posten hoop ik dat er iemand anders zo vrij is, want de komende dagen heb ik het nogal druk en ik heb al mijn deel van screenshots gedaan :p
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 11:41:
Ik krijg pas volgende week een infraroodkabel :-(
Nu heb ik wel een MMC media R/W usb, hiermee kan ik lekker snel mijn pic's erop en eraf halen.
Maar mijn vraag is, kan ik hiermee ook programma's installeren of moet je daar echt infrarood en/of bt voor hebben.
Als je gewoon de SIS en JAR files op die MMC zet en dan met een programma als Fexplorer deze opent, dan zal de gsm ze zelf installeren. Ik gebruik persoonlijk nooit PC suite om dingen te installeren. Gewoon altijd vanaf de phone. Gaat iets sneller denk ik en ik vind het gewoon handiger. Het enige wat ik niet direct weet is of het mogelijk is om eerst een programma te installeren (FExplorer dus) zonder dat je een file explorer hebt ... Je begrijpt het probleem wel denk ik. Als je de files erop zet en je wil deze installeren heb je FExplorer nodig, maar het installeren kan dus misschien niet niet zonder FExplorer ...

Verwijderd

Blijft toch jammer dat er geen Bureaulader voor de 3650 te koop is, ik gebruik die dingen altijd voor al mijn telefoons.. voor de 7650 hadden ze er wel gewoon een!

• Dennis
  • Laatst online: 29-11 19:52
Kun je met de 3650 ook met een foto zien wie er belt ?

Verwijderd

Topicstarter
ddc schreef op 20 April 2003 @ 13:10:
IK weet dat je bij het bellen (zelf bellen dus) de pic kan zien, maar bij het ontvangen denk ik het niet ... jammergenoeg

edit:

Ik zei daarnet dat ik geen software had/kende om langer movies op te nemen, maar HipCam was ik even vergeten, deze kan het volgens mij wel en ga ik vandaag nog testen

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 14:10 ]

Verwijderd

ddc schreef op 20 April 2003 @ 13:10:
Dat kan ja, het foto's is alleen (helaas) erg klein.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 00:15:
[...]

Dat kan ja, het foto's is alleen (helaas) erg klein.
Dus als je gewoon voor zoveel mogelijk mensen een portret foto erin stopt dan lukt het wel ? Dan tont hij direct de foto als deze persoon belt ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 12:41:
[...]

Dus als je gewoon voor zoveel mogelijk mensen een portret foto erin stopt dan lukt het wel ? Dan tont hij direct de foto als deze persoon belt ?
ja als je die portret foto gewoon koppelt aan je contacts dan zie je diens foto als je diegene belt of door diegene gebeld wordt... dat was tenminste bij mijn 7650 zo..

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 13:33 ]

Verwijderd

Heeft er al iemand langere films opgenomen dan 10 seconden....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 15:06:
Heeft er al iemand langere films opgenomen dan 10 seconden....
Yep met HipCam van Emuzed loopt dat zeer vlot, ik heb het gisteren getest en je hebt voor mogelijkheden om video op te nemen.

Je kan de voglende dingen instellen
Quality: low, normal en high
Resolution : small, big
Audio : on, off
Store to : phone, MMC
Size : een getal in Kb ! (heb getest tot 1 Mb en was bijna 2 minuten film :D )

edit :
Zijn er hier mensen die stacker ofzo al getest hebben ? van die programma's die het geheugen en plaats in het flash geheugen groter kunnen maken door te comprimeren en dergelijk ?
Ik heb daar niet zoveel vertrouwen in ... maar het lijkt wel handug

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 18:47 ]

• Mister_X
volgens mij gaat alles dan HEEL langzaam (of in iedergeval trager dan nu) vooral met afspelen van video...

heeft iemand WINDVIDEO al geprobeert?

[ Voor 17% gewijzigd door Mister_X op 21-04-2003 21:43 ]

• Mister_X
Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 18:46:
[...]

Yep met HipCam van Emuzed loopt dat zeer vlot, ik heb het gisteren getest en je hebt voor mogelijkheden om video op te nemen.

Je kan de voglende dingen instellen
Quality: low, normal en high
Resolution : small, big
Audio : on, off
Store to : phone, MMC
Size : een getal in Kb ! (heb getest tot 1 Mb en was bijna 2 minuten film :D )

edit :
Zijn er hier mensen die stacker ofzo al getest hebben ? van die programma's die het geheugen en plaats in het flash geheugen groter kunnen maken door te comprimeren en dergelijk ?
had je hem trouwens gekocht?

oja over die realplayer

ik had een aflevering van de simpsons gedownload (41mb) en geconverteerd met stream anywhere (super prog) naar *.rm file, van 12mb (settings, audio 22000kz, beeld dual isdn gedaanvia de wizard) en op me gsm gezet (god wat is dat infrarood traag zeg...) en hij speelt hem echt leuk af, kan gewoon morgen in de bus effe kijken :)

wat voor koptelefoontjes moeten hier trouwens in?

[ Voor 23% gewijzigd door Mister_X op 21-04-2003 22:29 ]

Verwijderd

Mister_X schreef op 21 April 2003 @ 22:28:
[...]

oja over die realplayer

ik had een aflevering van de simpsons gedownload (41mb) en geconverteerd met stream anywhere (super prog) naar *.rm file, van 12mb (settings, audio 22000kz, beeld dual isdn gedaanvia de wizard) en op me gsm gezet (god wat is dat infrarood traag zeg...) en hij speelt hem echt leuk af, kan gewoon morgen in de bus effe kijken :)

kijk daarom vind ik een video functie op een telefoon leuk

offtopic:
hehe, ben ook een simpsons fan!

Verwijderd

Topicstarter
koptelefoontje ben ik nog niet achter, die uit de nokia 5510 werkt iig niet :/

Stacker zal ik maar achterwege laten dan, want trager is nooit goed en ik speel bijna nooit iets van games.

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon de koptelefoon van de 8310/6510 wel aan kan sluiten lijkt me!? die is wel redelijk chill namelijk!

EDIT:
Ja ik lees het nu net op Nokia.com en die is gewoon ermee te gebruiken!
de Dual Headset HDD-1 heet hij...

zie: http://www.nokia.com/cda13/0,1274,733,00.html

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 23:02 ]

• Mister_X
ehm, enig idee waar ik in NL kan kopen? ik gebruik nu me handsfree koptelefoon (1 oor) van me 3310 en dat zuigt :)

oja, ik heb een film van 600mb naar 37mb gekregen, moet nog iets kleiner en kan hem op me gsm zetten, misschien toch maar eens kijken voor een 128mb kaartje!

iemand al een film fullscreen gekregen (en dan ook nog eens geflipt zodat je je gsm een kwart slag draait voor een 'wide' screen)?

• Mister_X
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 22:57:
Ik denk dat je gewoon de koptelefoon van de 8310/6510 wel aan kan sluiten lijkt me!? die is wel redelijk chill namelijk!

EDIT:
Ja ik lees het nu net op Nokia.com en die is gewoon ermee te gebruiken!
de Dual Headset HDD-1 heet hij...

zie: http://www.nokia.com/cda13/0,1274,733,00.html
thx zien er sweet uit ook! zal wel wat kosten, kan gewoon bij een gsm shop aankloppen denk? :)

zit hier een beetje bas in?

heb hier nog wat leuks gevonden:

http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewtopic.php?t=11236

ga het nu proberen

jeej het werkt ook nog, nou alleen nog het flippen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mister_X op 22-04-2003 00:21 ]

• Fire69
Pff, wat een dagje of 2 achterstand al niet doet. :/
Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 12:41:
[...]

Inderdaad, maar de foto wordt op een kleiner formaat getoond dan hij wordt genomen. Ik las ergens dat iemand hiervoor een progje aan het schrijven was.
Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 18:46:
[...]

Ik heb Stacker v3 geprobeerd, en direct weer afgedaan.
Telkens je een bestand wil openen, moet hij een uncompressen en daarna weer compressen. Bij files van 1Mb duurde dit meer dan 30sec voor gebruik en 30sec na gebruik! In praktijk onbruikbaar dus volgens mij. Vooral omdat het maar 20kb verschil was of zo.
Mister_X schreef op 21 april 2003 @ 22:28:
[...]

oja over die realplayer

Als je op wat forums zoekt (mag geen link geven, staat nogal veel soft daar :) ),
zul je zien dat ze volledige films aan het omzetten zijn, dus worden dan zo'n 30meg, dus met een kaartje van 128meg kom je wel een eind! :D

Die koptelefoontjes vraag ik mij ook wel af, is dat nu stereo, of is het hardwarematig geen stereo in de phone? En die BT-headset, wie denkt eraan die te gebruiken? Ik vind het nogal vervelend dat je dan weer een extra spul hebt dat je niet mag vergeten op te laden.

• Mister_X
hehe, over die files, ja ik heb een 600mb film verkleint naar 37mb (naar real player formaat) en de kwaliteit blijft redelijk, eigenlijk alleen de resolutie verlaagt,

Moet alleen nog steeds dat fullscreen van realplayer testen, als het werkt hoef ik geen externe soft. te gebruiken, wat me vrije mb's weer ten goede doet :)

Verwijderd

bij die koptelefoontjes hoor je het geluid wel door 2 dopjes maar het is wel mono geluid, de telefoon ondersteund naar mijn weten geen stereo...

• Mister_X
of ondersteunt het wel maar is er alleen een mono 'api' ?

Oja, ik ben vanplan een bleuthooth adapter te kopen, om snellere zooi over te sturen, maar ik las dat als je via bleutooth wilt versturen dat het dan in je inbox terecht komt, dus op je phone ram. Dat wil ik dus niet, want ik wil grote files overzetten zoals muziek en filmpjes, en dat past nooit op het phone ram.

[ Voor 76% gewijzigd door Mister_X op 22-04-2003 11:02 ]

• Fire69
Mister_X schreef op 22 April 2003 @ 10:40:
of ondersteunt het wel maar is er alleen een mono 'api' ?

Oja, ik ben vanplan een bleuthooth adapter te kopen, om snellere zooi over te sturen, maar ik las dat als je via bleutooth wilt versturen dat het dan in je inbox terecht komt, dus op je phone ram. Dat wil ik dus niet, want ik wil grote files overzetten zoals muziek en filmpjes, en dat past nooit op het phone ram.
Je gaat gewoon naar Messaging, Settings, en daar kies je gewoon om je Messaging op de MMC te zetten, dat scheelt direct weer een hoop. :)

• Mister_X
jeej heb sinds net een bleutooth adapter (usb) (30euro) van conecptronic, moet effe uitvogelen hoe het werk maar kan al bestandjes overseinen

owja en heb hipcam werkend!!! leuk proggie, kan idd tot de 1mb opnemen!

• Dennis
Ik wilde hem vandaag kopen maar Orange had een storing waardoor mn abbo per fax moest worden geactiveerd, en dat is pas morgen klaar. :(.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 17:13
Fire69 schreef op 22 april 2003 @ 11:11:
[...]

Je gaat gewoon naar Messaging, Settings, en daar kies je gewoon om je Messaging op de MMC te zetten, dat scheelt direct weer een hoop. :)
je kunt het gewoon in een folder naar keuze pleuren met het bijgeleverde pc suite
ook op MMC dus

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Dennis
Is het iemand al gelukt te synchroniseren via bluetooth met outlook ?

• kaiiestan
  • Laatst online: 25-11 16:37
mag ik hier ook vragen wat jullie ervoor betaald hebben en waar je hem gekocht hebt???

Ik vind die tel namelijk super cool maar heb er zo veel geld voor over.... :(

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Fire69
ddc schreef op 23 april 2003 @ 07:13:
Is het iemand al gelukt te synchroniseren via bluetooth met outlook ?
Ja, enkele keren, maar nu doet hij het niet meer. :(
Niks van de PCSuite doet het nog, ik kan enkel nog files sturen en ontvangen via de BT-soft zelf.
appetoe schreef op 23 april 2003 @ 09:50:
mag ik hier ook vragen wat jullie ervoor betaald hebben en waar je hem gekocht hebt???

Ik heb hem 480€ betaald, maar ja, toen wij hij nog maar van die dag zelf binnen. :)
Nu staat hij in België in de Makro voor 440€ dus volgens mij kan je hem in NL nog iets goedkoper krijgen (ivm btw en zo).

• Schaapje_BlaaT
appetoe schreef op 23 april 2003 @ 09:50:

je had gewoon mee moeten doen met de nokia game
ik heb 'm voor niks :)
met abonnement is ie trouwens nog best te betalen volgens mij

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Ik heb hem bij www.gsmhuis.nl voor € 410,- incl. BTW
binnen 3 dagen heb je hem thuis.

Heb hem nog nergens voor minder gezien

• Mister_X
ik bij orange met 2jaar 30euro per maand was ie gratis :)

Verwijderd

Debitel 2 jaar ,20 euro, 90 belminuten in de maand > gratis

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 14:35 ]

• Fire69
OMG, waarom kunnen ze zoiets niet in België doen, dat snap ik dus echt niet!!! :(

• kaiiestan
  • Laatst online: 25-11 16:37
kunnen julie iets meer zeggen waar je hem gekocht hebt. ik zie hem zeker niet voor die prijs :S

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Dennis
Orange keurde mn aanvraag niet goed: homo's. :(.
Nu moest ik een brief sturen (zucht).

Verwijderd

Topicstarter
Dat sucked idd ja ...

en euh ik ben blij dat ze die actie in belgië niet doen met Orange, kan je toch nooit 30€ in een maand opbellen :p haha

• Fire69
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 20:17:
Dat sucked idd ja ...

en euh ik ben blij dat ze die actie in belgië niet doen met Orange, kan je toch nooit 30€ in een maand opbellen :p haha
pff, ik betaal nu voor mijn Mobistar ook 25€ de maand vast, dan betaal ik wel 24 keer 5€ meer voor een gratis telefoon hoor! :)

offtopic:
ps: ik heb nog geen tijd gehad voor je soft, maar ik ben je niet vergeten :)

• Fire69
Klein vraagje, is het eigenlijk mogelijk om op je phone te 'surfen' gebruikmakend van BT om je kabel/adsl van je PC te gebruiken als connectie?

edit:

Volgens mij klopt er geen zak aan die zin, maar je snapt me wel zeker? :)

[ Voor 28% gewijzigd door Fire69 op 24-04-2003 09:58 ]

• Schaapje_BlaaT
Fire69 schreef op 24 April 2003 @ 09:57:
Klein vraagje, is het eigenlijk mogelijk om op je phone te 'surfen' gebruikmakend van BT om je kabel/adsl van je PC te gebruiken als connectie?

edit:

Volgens mij klopt er geen zak aan die zin, maar je snapt me wel zeker? :)
http://www.nogaworld.nl/forum_reactie.php?p1=2044

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op 23 April 2003 @ 22:35:
[...]

pff, ik betaal nu voor mijn Mobistar ook 25€ de maand vast, dan betaal ik wel 24 keer 5€ meer voor een gratis telefoon hoor! :)

offtopic:
ps: ik heb nog geen tijd gehad voor je soft, maar ik ben je niet vergeten :)
Als je het zo bekijkt ja ...
Ik heb een ProxiFun waarmee je 15€ betaalt en deze ook kan opbellen, in mij geval zou het dus niet zo voordelig meer zijn.

Dat surfen via de PC ga ik ook ff testen met de uitleg van die site, in mijn geval via IR, niet echt nuttig, maar het is wel de test waard ;)

• Mister_X
heb dat ene geprobeert, kan gewoon via bleutooth internetten! zal binnekort me mail account eens proberen (me orange mail).

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 18:11:
[...]

Ik heb een ProxiFun waarmee je 15€ betaalt en deze ook kan opbellen, in mij geval zou het dus niet zo voordelig meer zijn.

Dat surfen via de PC ga ik ook ff testen met de uitleg van die site, in mijn geval via IR, niet echt nuttig, maar het is wel de test waard ;)
het blijft dure boel
ik bel twee uur per maand gratis, geen abonnementskosten, geen aansluitkosten, allemaal voor niks en dat is fijn
als je maar een telefoon hebt en op het juiste moment toeslaat op gsmstunter.nl o.i.d. kun je voor niks bellen. Op dit moment is het helaas niet al te best, gratis bellen zie ik er niet meer tussen staan

• Fire69
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 18:11:
[...]

Ik bel gratis met mijn phone van het werk (één van de voordelen van Belgacom-medewerker te zijn :) ), maar voor de mensen met een normaal abbo (gelijk mijn Mobi*) is het niet zo veel verschil natuurlijk.

Eerlijk gezegd versta ik geen fluit van die Proximus-abbo's, daarom dat ik maar bij Mobi* blijf voor mijn privé. :)

• Fire69
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 12:00:
[...]

Woot! Das echt geniaal!! Tnx voor de tip!!
Bij mij doet hij het dus niet. :(
Moet je hiervoor PCSuite geinstalleerd hebben?
En zo ja, moet er bij je mRouter één van de poorten op connected staan?

ps: misschien interessant linkje: HowardForums

Daar las ik net dat er al phone's zijn met versie 3.07 erop!

[ Voor 20% gewijzigd door Fire69 op 25-04-2003 13:31 ]

Verwijderd

Wanneer gaat iemand een revieuw schrijven over de 3650??

• Fire69
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 13:40:
Wanneer gaat iemand een revieuw schrijven over de 3650??
Op HowardForums staat een topic met een link naar een review, maar ik vind het niet meer direct terug. Je zal daar zelf eens moeten zoeken.

Er zijn trouwens op andere sites ook al reviews hoor. :)

• chevy78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2004
vraagje kan ik met die 3650 ook vodafone live-en ???
want mijn oude panasonic is gestolen ( 1e vodafone live telefoon )
nu wil ik dus een andere ( van de verzekering ) maar de jongens bij de vodafone winkel die vertelde mij dat ze alle 3650 terug hebben gestuurt omdat die niet echt goed zou werken.
heeft iemand een 3650 met vodafone live ???? en hoe werkt dat

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:57
weet er iemand of het mogelijk is om een backup van een 7650 over te schrijven naar een 3650?

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Topicstarter
Driek schreef op 26 April 2003 @ 09:51:
weet er iemand of het mogelijk is om een backup van een 7650 over te schrijven naar een 3650?
Denk dat je weinig kans maakt op een zinnig antwoord eignelijk, dit is niet iets wat je iedere dag kan proberen denk ik.

mss even over nadenken, een 7650 en 3650 zijn verschillend dat de 3650 een geheugen kaart heeft. Dus de backup die je hebt zal alle informatie bevatten over het interne geheugen van een 7650 en verder nix. Het interne geheugen is ook verdeeld in een C: - D: (en nog een ROM die Z: kreeg als naam).

Volgens mij moet het dus wel kunnen, als er in die backup geen speciale parameters voorzien zijn die bijhouden van welk type phone die komt (of sterker van welke EIME die kom), maar dat lijkt me niet eigenlijk.

Veel kwaad kan je niet doen, als het mislukt dan kan je de 3650 toch formatten :p

Verwijderd

Mister_X schreef op 21 April 2003 @ 22:28:
[...]

Ben nu ook aan de slag gegegaan met stream anywhere, maar krijg het nog niet voor elkaar om bv een aflevering van de simpsons van 27mb (mpg), een rm file te maken die minder dan 12mb is.

Als ik het bij jou zo zie, moet dat zeker te doen zijn.
Kan je mij wat meer instellingen geven, wat ik moet doen bij de wizard.

Alvast dank.

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik heb mijn 3650 sinds vandaag maar heb wel een paar problemen
Als ik een foto maak en hem probeer te openen krijg ik een systeemfout ook als ik hem op de sim probeer op te slaan
Zijn er meer mensen met dit probleem en belangrijker nog met de oplossing?

Ook de infraroodverbinding met PCsuite werkt niet goed

Verwijderd

Topicstarter
mirelia schreef op 28 April 2003 @ 20:49:
Ik heb mijn 3650 sinds vandaag maar heb wel een paar problemen
Als ik een foto maak en hem probeer te openen krijg ik een systeemfout ook als ik hem op de sim probeer op te slaan
Zijn er meer mensen met dit probleem en belangrijker nog met de oplossing?

Ook de infraroodverbinding met PCsuite werkt niet goed
Dus als je gewoon een foto maakt en deze via de Image viewer die er standaard op staat wilt bekjiken dan krijg je al een error ?
Dit heb ik nog nooit gehoord eigenlijk...

En die infraroodverbinding is voor mij eigenlijk ook nogal nieuw, met de BT-verbindigen zijn er zeer veel problemen bij velen, maar bij de IR (die ik hier ook gebruik) zijn er niet echt problemen dat ik ken

• mirelia
Ik snap het fotoprobleem ook niet, de thumbnails zie ik wel namelijk

En PCsuite zegt dat de telefoon verbonden is maar wat ik ook doe ik krijg alleen maar foutmeldingen

Hehe het is me nu gelukt om bestanden naar de telefoon te versturen maar wat ik ook open ik blijf de foutmelding krijgen, misschien het geheugen defect?

Iedereen heeft het steeds over c: d: en e:drives waar kan ik dit zien?

[ Voor 52% gewijzigd door mirelia op 28-04-2003 22:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
om dat te zien met je een file explorer zoals Fexplorer installeren op je Phone
daarvoor moet je dus wel bestanden kunnen versturen ...

• mirelia
Oke dan ga ik dat proberen....alleen het vreemde is dat als ik programma's overstuur ik een melding krijg dat de toepassingen niet geinstaleerd zijn en dan krijg ik weer de beroemde foutmelding

• Fire69
Als je nog niks belangrijks (Contacts of zo) in je phone hebt zitten, zou ik hem eens formatteren, zodat je met een cleane install zit.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:57
ik heb de phone ook sinds gisteren, en de mmc kaart bevalt me erg
vooral omdat i hiervoor de 7650 had
toetsen zijn nog onhandig maar dat went wel

alleen is bij mij de trilmotor erg irritant
maakt veel herrie en lijkt ergens tegen aan te trillen

iemand meer met dit probleem?

Tijd van werken, tijd van rusten

• mirelia
Ik heb de phone geformateerd en gereboot en het probleem is opgelost!!!
Ik ben weer helemaal happy dus

Verwijderd

zo gisteren mijn P800 verkocht.. werd er een beetje moe van en heb daarom maar de 3650 aangeschaft! leuk ding hoor.. maar ik zag op de nokia site dat er een nieuwe videoplayer is met geluid.. deleten jullie dan eerst die andere als je de nieuwe wil installeren of zet je hem gewoon eroverheen!?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 13:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 13:26:
zo gisteren mijn P800 verkocht.. werd er een beetje moe van en heb daarom maar de 3650 aangeschaft! leuk ding hoor.. maar ik zag op de nokia site dat er een nieuwe videoplayer is met geluid.. deleten jullie dan eerst die andere als je de nieuwe wil installeren of zet je hem gewoon eroverheen!?
Heb hem bij mij er gewoon overheen geinstalleerd.
Het werkt trouwens super.

• Fire69
Driek schreef op 29 April 2003 @ 10:36:
ik heb de phone ook sinds gisteren, en de mmc kaart bevalt me erg
vooral omdat i hiervoor de 7650 had
toetsen zijn nog onhandig maar dat went wel

alleen is bij mij de trilmotor erg irritant
maakt veel herrie en lijkt ergens tegen aan te trillen

iemand meer met dit probleem?
Ik heb ergens van iemand gelezen dat het probleem veroorzaakt werd door de richtingstoets die wat losjes zat, ze had er wat rubber of zo tussen gestoken, maar heb probleem kwam steeds weer.

Terugbrengen als het echt te erg word.

• Fire69
Even driver-vraag/update:

Aangezien mijn bijgeleverde software (XTNDConnect) niet echt schitterend was en zo, heb ik na wat zoeken ontdekt dat de meeste drivers werken op de meeste BT-dongles.
Daardoor kon ik gebruik maken van de drives van Tecom, welke eigenlijk gewoon de BT-stack van Widcomm zijn. (Kunnen jullie nog volgen? :) )
Nu heb ik bij Mitsumi van de Widcomm's de nieuwste versie gevonden.

Ik dacht dat jullie dit misschien ook wel interessant zouden vinden.
Deze zou ook een audio-profiel ondersteunen (=> telefoneren via je pc of zo misschien?)

[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 29-04-2003 14:29 ]

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
even vraagje:

iemand die het toestel in Duitsland heeft gehaald? en zo jah, zit er een Engels en/of Nederlands menutaal in :? Prijs scheelt nogal nl in Dld, vanaf € 315,- :)

• Fire69
Engels zal wel geen probleem zijn, Nederlands daarentegen...

De menutalen zijn veel beperkter dan in een 'normale' Nokia.

Verwijderd

Ik vroeg me af of jullie ook al krassen op je display hebben? ik ben altijd superzuinig op mijn telefoons en heb zelfs mijn P800 zonder een krasje verkocht na hem 2,5 maand gehad te hebben.. nu heb ik deze 3650 een paar uurtjes gebruikt en er zitten al allemaal kleine krasjes op, nu wilde ik even zacht met mijn nagel checken of dit diepe krasjes waren, maakte ik gewoon een aardige kras in het frontje met mijn nagel! :'( het is echt ongelofelijk maar dat scherm lijkt wel van boter ofzo!? :(

ik was benieuwd of jullie hier ook last van hebben want ik vindt dit wel erg slecht!
Ik heb dit zelfs met mijn 7650 nooit meegemaakt!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb gemerkt dat de frontjes van Nokia toestellen waarbij de frontjes verwisselbaar zijn sneller krassen dan bij andere toestellen. Het lijkt wel of er minder moeite wordt gedaan om het venster krasbestendig te maken, of er goedkoper plastic voor wordt gebruikt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

ja maar ik heb ook al een maand een 6100 en daar zit ook nog geen enkel krasje op! ik heb dit echt nog nooit meegemaakt!

• Fire69
Hoelang doet jullie phone er trouwens over om te 'booten'? Vind het wel raar dat hij daar toch redelijk lang over doet aangezien alles uit ROM komt.

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 22:24:
Ik vroeg me af of jullie ook al krassen op je display hebben? ik ben altijd superzuinig op mijn telefoons en heb zelfs mijn P800 zonder een krasje verkocht na hem 2,5 maand gehad te hebben.. nu heb ik deze 3650 een paar uurtjes gebruikt en er zitten al allemaal kleine krasjes op, nu wilde ik even zacht met mijn nagel checken of dit diepe krasjes waren, maakte ik gewoon een aardige kras in het frontje met mijn nagel! :'( het is echt ongelofelijk maar dat scherm lijkt wel van boter ofzo!? :(

ik was benieuwd of jullie hier ook last van hebben want ik vindt dit wel erg slecht!
Ik heb dit zelfs met mijn 7650 nooit meegemaakt!
nee, ik heb er geen last van
met mijn nagel kan ik er geen krassen in maken, en er zitten ook nog nauwelijks krasjes op. Ik heb het ding al vrij lang (van de nokia game, dus als eerste gekregen). Er zat al wel een keer stof achter het display, maar dat is vrij makkelijk weg te halen

• Fire69
Weet iemand iets van een nieuw model 7650/3650 of zo?
Ik zag op een site met spelletjes dat je kan kiezen tussen 7650 en 7650c!
Idem voor 3650. :?

[ Voor 9% gewijzigd door Fire69 op 30-04-2003 12:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan bijna nix terug vinden over een "3650c", google heeft ook niet veel resultaten. Volgens mij is het ergens een versie met bijvoorbeeld aziatische talen op ofzo ? Gebeurd wel meer dat in andere werelddelen de namen anders zijn dan in Europa. maar ik weet het ook niet zeker dus

• bitflusher
  • Laatst online: 28-11 16:11

bitflusher

flushed die *** pc

Fire69 schreef op 30 april 2003 @ 09:02:
Hoelang doet jullie phone er trouwens over om te 'booten'? Vind het wel raar dat hij daar toch redelijk lang over doet aangezien alles uit ROM komt.
klopt booten duurt even :(

• bitflusher
  • Laatst online: 28-11 16:11

bitflusher

flushed die *** pc

hij is er eindelijk opera for 60 series.

op www.opera.com is hij te downen, het is versie 6.0 (helaas geen 7) 833 kb
direct linkje: ftp://ftp.tu-cottbus.de/pub/net/opera/nokia/opera_s60.sis
ik ga hem ff installen.

ok verdere test:

hij gebruikt erg veel geheugen (2156 kb !!!!!!), moest eerst gebooten voor ik successvol kon starten (uptime phone 3 dagen)
voor het laden van een pagina wordt keurig gevraagd welke verbinding gebruikt moet worden, in mijn gevan de gprs dummy (verbinding pc gebruiken dus)
ik kon tnet maar half binnenkrijgen via opera, gaf wel keurig aan hoeveel gereigistreerde gebruikers er waren en delen van de pagina werden geladen :)
ja 1 minuut een volledige hangup van mijn phone, batterij eruit was de oplossing! |:(
oh en het is een trial voor 14 dagen dus niet zoals voor normale pc een ad based trial :( :(

ik ben tot nu dus nog niet echt super tevreden

[ Voor 63% gewijzigd door bitflusher op 01-05-2003 00:06 ]

• Mister_X
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 14:09:
[...]

Ben nu ook aan de slag gegegaan met stream anywhere, maar krijg het nog niet voor elkaar om bv een aflevering van de simpsons van 27mb (mpg), een rm file te maken die minder dan 12mb is.

Als ik het bij jou zo zie, moet dat zeker te doen zijn.
Kan je mij wat meer instellingen geven, wat ik moet doen bij de wizard.

Alvast dank.
Eerste screen:
-Realmedia G2
-Single Rate

2e screen:
-Dual ISDN
-enable perfect play
-allow mobile play
(laaste 2 opties gaven geen veschil in grote bij mij?)

3e screen:
-use audio, voice with background music

4e screen:
-resample naar 22.050

5e screen:
-normal motion video

6e screen:
-resize naar: 176X144 (tja fullscreen werkt dus niet in realplayer, dus dan maar de normale setting)

mocht het nog te groot zijn, kies dan niet voor DUAL ISDN maar voor gewoon ISDN!

• Fire69
bitflusher schreef op 30 april 2003 @ 23:31:
hij is er eindelijk opera for 60 series.

op www.opera.com is hij te downen, het is versie 6.0 (helaas geen 7) 833 kb
direct linkje: ftp://ftp.tu-cottbus.de/pub/net/opera/nokia/opera_s60.sis
ik ga hem ff installen.

ok verdere test:

hij gebruikt erg veel geheugen (2156 kb !!!!!!), moest eerst gebooten voor ik successvol kon starten (uptime phone 3 dagen)
voor het laden van een pagina wordt keurig gevraagd welke verbinding gebruikt moet worden, in mijn gevan de gprs dummy (verbinding pc gebruiken dus)
ik kon tnet maar half binnenkrijgen via opera, gaf wel keurig aan hoeveel gereigistreerde gebruikers er waren en delen van de pagina werden geladen :)
ja 1 minuut een volledige hangup van mijn phone, batterij eruit was de oplossing! |:(
oh en het is een trial voor 14 dagen dus niet zoals voor normale pc een ad based trial :( :(

ik ben tot nu dus nog niet echt super tevreden
Opera kreeg ik ook niet op gang, ik gebruik nu Doris Browser v1.15, die doet het wel goed, maar gebruikt ook redelijk wat memory.

Niet echt supertevreden over? Opera of phone?

Heeft er iemand verstand van .inf-files?

De laatste BT-drivers herkennen mijn dongle niet, waarschijnlijk omdat ze voor Mitsumi zijn eigenlijk. :(
Die zou ik wel graag op gang krijgen, hij installeert namelijk een extra apparaat bij je Sound-dinges, Bluetooth Audio, net een audiokaart, ben ik wel benieuwd naar eigenlijk! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fire69 op 01-05-2003 16:13 ]

• Fire69
Van deze maak ik effe een nieuwe post zodat hij goed opvalt. :)

Een gouden raad van Tante Kaat:

Vraag je je af vanwaar de meeste software komt voor je 3650?
=> groups.yahoo.com en search doen op '3650'. :)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ik heb het ding toch maar besteld in Duitsland (€333 incl verzenden)
er zit geen NL menu op, maar wel Engels dus dat is goed genoeg...

en het prijsverschil voor alleen een NL menu van bijna € 100,-
vind ik te groot, dus zolang de Siemens SX1 er nog niet is
ga ik me hier maar mee vermaken

Verwijderd

Topicstarter
koen schreef op 01 mei 2003 @ 20:56:
ik heb het ding toch maar besteld in Duitsland (€333 incl verzenden)
er zit geen NL menu op, maar wel Engels dus dat is goed genoeg...

en het prijsverschil voor alleen een NL menu van bijna € 100,-
vind ik te groot, dus zolang de Siemens SX1 er nog niet is
ga ik me hier maar mee vermaken
Wow das wel erg veel verschil in prijs ... Ik was er weer te vroeg bijblijkbaar

• Fire69
Fire69 schreef op 29 april 2003 @ 14:27:
Even driver-vraag/update:

Aangezien mijn bijgeleverde software (XTNDConnect) niet echt schitterend was en zo, heb ik na wat zoeken ontdekt dat de meeste drivers werken op de meeste BT-dongles.
Daardoor kon ik gebruik maken van de drives van Tecom, welke eigenlijk gewoon de BT-stack van Widcomm zijn. (Kunnen jullie nog volgen? :) )
Nu heb ik bij Mitsumi van de Widcomm's de nieuwste versie gevonden.

Ik dacht dat jullie dit misschien ook wel interessant zouden vinden.
Deze zou ook een audio-profiel ondersteunen (=> telefoneren via je pc of zo misschien?)
Even voor de mensen die geinteresseerd zijn in een wel werkende versie van deze drivers :) :

http://www.sitecom.com/dr...bb3e5e2bde6cee1696eaba883

• Fire69
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 12:41:
[...]

Wow das wel erg veel verschil in prijs ... Ik was er weer te vroeg bijblijkbaar
Ikzelf betaal liever iets meer voor de Nl-taal erbij te hebben, verkoopt makkelijker door later.

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op 02 mei 2003 @ 12:42:
[...]

Ikzelf betaal liever iets meer voor de Nl-taal erbij te hebben, verkoopt makkelijker door later.
Daar hebje enigszins wel gelijk in, maar iedere phone kan je flashen :Y)

En ik heb net weer iets getest en ik vind het een echt aanrader voor iedereen met een 3650/7650. Namelijk het programma PhoneSecure van WildPalm !!!

Dit programma is een soort beveiliging voor je phone op basis van een text berichten (de gewone sms'en dus). Wanneer je dit programma in schakeld draait het op de achtergrond van je GSM en heb je er geen last van. Maar stel dat je GSM gestolen word komt dit programma in werking. Je stuurt dan zo snel mogelijk een SMS naar je phone met een code (::LOCK <paswoord>) en het programma zal het bericht met de code opvangen en zal de phone locken EN een luid sirene aanzetten die niet uit te schakelen is ! >:)

De enige manier om de gsm terug bruikbaar te maken is met een berichtje met de unlock code in !
Je moet het dus wel op je phone installen en niet op je MMC kaart
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste