Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 17:13
hmm, die mobiel is wel vrij duur ja
maar welk vergelijkbaar model is goedkoper dan?
ik had eerder de indruk dat zelfs telefoons die minder kunnen vaak duurder zijn dan deze
dat natuurlijk tot mijn spijt want ik heb 'm gewonnen en dan is het natuurlijk wel leuk als het een hele dure is ;)

en dat crashen zat erin, als je phone wordt als een computer die je zelf vrij kunt programmeren, dan krijg je dus ook crashes. Ik heb 'm trouwens tot nu toe alleen zien crashen door doom. wel idioot trouwens dat het geluid bij het bellen uit kan vallen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Als je enkel werkt met de standaard-soft is er helemaal geen probleem, dan werkt hij perfect.
De verschillende 'crashes' die ik al gehad heb, waren stuk voor stuk veroorzaakt door externe software.

Tipje voor Mr.ChronM: IR zuuuiipt batterijen. Je zit het zo naar beneden gaan!
BT daarentegen kan hier de ganse dag aanstaan, en der gaat maar 1 streepje af. :)

Verwijderd

Nokia lijkt helemaal de andere kant op te gaan, ik zal ook al dat ze mobieltjes verkopen met een lampje en allerlei meters. Dit mobieltjes vind ik ook een beetje jammer en zonde. Onhandige vorm.

• Fire69
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 09:49:
Nokia lijkt helemaal de andere kant op te gaan, ik zal ook al dat ze mobieltjes verkopen met een lampje en allerlei meters. Dit mobieltjes vind ik ook een beetje jammer en zonde. Onhandige vorm.
Heb je er één? Ik veronderstel van niet. Hoe kan je dan weten dat hij onhandig is?

Ik had een ouwe 6110-bak, ik ben met mijn nieuwe 3650 perfect gelukkig. :)

Nokia verkoopt wat populair is, kun je hen dat kwalijk nemen?

• Fire69
Even een klein vraagje:
Mijn vriendin heeft een Palm die ze synchroniseert met Outlook.
Ik had graag haar/onze agenda ook op mijn phone gehad.
Het probleem:
Als zij dingen in haar Palm verwijderd en synchroniseert met Outlook, no problem.
Maar als ik dan synch met Outlook om haar agenda over te nemen, zet hij alle dingen uit mijn phone terug in Outlook en daarna terug in haar Palm.

Duidelijk zo? :P

Het ergste is dat ik dus steeds op mijn kop krijg als zij een uur werkt op haar agenda te updaten en daarna er alles terug instaat! >:)

Verwijderd

Fire69 schreef op 08 April 2003 @ 15:01:
Even een klein vraagje:
Mijn vriendin heeft een Palm die ze synchroniseert met Outlook.
Ik had graag haar/onze agenda ook op mijn phone gehad.
Het probleem:
Als zij dingen in haar Palm verwijderd en synchroniseert met Outlook, no problem.
Maar als ik dan synch met Outlook om haar agenda over te nemen, zet hij alle dingen uit mijn phone terug in Outlook en daarna terug in haar Palm.

Duidelijk zo? :P

Het ergste is dat ik dus steeds op mijn kop krijg als zij een uur werkt op haar agenda te updaten en daarna er alles terug instaat! >:)
Je kan dan toch outlook als "master" neerzetten dan heb je dat probleem niet

• Fire69
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 15:21:
[...]

Je kan dan toch outlook als "master" neerzetten dan heb je dat probleem niet
Kan je daar een woordje uitleg bij geven?
Ben niet zo een held in synchronisatie-dingen. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 19:44:
Wat ik echt jammer vind aan die telefoon zijn 2 dingen. Ze hebben dat memory card niet goed opgelost:
[afbeelding]

En hij is groot:

[afbeelding]

Dat is echt jammer aan die telefoon, want verder is het een leuke telefoon
Sorry maar als ik deze foto bekijk vind ik de 3650 echt uberlelijk en lomp groot. Als je ze nou iets meer geld hadden gestoken in het design en het iets kleiner hadden gemaakt.. :'(

wel goede spec's e.d.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
ik wil plaatjes van de gsm zien :) (van jullie gsm's!!) ik wil hem namelijk ook kopen, samen met een orange 30euro abbo, dan kost die gsm nog maar 50 euro geloof ik! :D anyway ik stap dan over van een n3310 naar deze, dus dat word leuk :)

Verwijderd

Volgens mij betaal je icm Orange 30 helemaal niets voor de telefoon bij Belcompany! (Weet niet of het dan om één of twee jaar gaat...)

• Fire69
Mister_X schreef op 08 April 2003 @ 15:59:
ik wil plaatjes van de gsm zien :) (van jullie gsm's!!) ik wil hem namelijk ook kopen, samen met een orange 30euro abbo, dan kost die gsm nog maar 50 euro geloof ik! :D anyway ik stap dan over van een n3310 naar deze, dus dat word leuk :)
Tja, welke plaatjes wil je? De phone ziet er uit zoals op de foto's hoor. :)

[ Voor 70% gewijzigd door Fire69 op 08-04-2003 16:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 16:10:
Volgens mij betaal je icm Orange 30 helemaal niets voor de telefoon bij Belcompany! (Weet niet of het dan om één of twee jaar gaat...)
niet 1 jaar iig, dan is hij nog iets van 180 geloof ik..

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 08 April 2003 @ 09:27:
hmm, die mobiel is wel vrij duur ja
maar welk vergelijkbaar model is goedkoper dan?
ik had eerder de indruk dat zelfs telefoons die minder kunnen vaak duurder zijn dan deze
dat natuurlijk tot mijn spijt want ik heb 'm gewonnen en dan is het natuurlijk wel leuk als het een hele dure is ;)

en dat crashen zat erin, als je phone wordt als een computer die je zelf vrij kunt programmeren, dan krijg je dus ook crashes. Ik heb 'm trouwens tot nu toe alleen zien crashen door doom. wel idioot trouwens dat het geluid bij het bellen uit kan vallen
Verglijkbare telefoon die ook beter is?
Siemens sx1!
kost tussen de 550-600.
Pic

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art12/Siemens_CeBIT/SX1_12.jpg

Grootte?

Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/meilow/fake/groesse_kl.jpg

Gezien? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Vergelijkbaar ?

hij is 100 tot 150€ duurder, hoogst waarschijnlijk kan je met die GSM nooit met 1 hand sms'n, wat met de 3650 wel kan na een maand :p

en je zegt ook beter ?
wat krijg je meer/beter voor die 100-150€ dat hij duurder is ?

We hebben het over onderbouwde meningen en eigenlijk al helemaal niet over andere GSM, maar goed, dat willen de meesten hier niet geloven als je het 1 keer zegt

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 17:01:
[...]

Siemens sx1!
kost tussen de 550-600.
Pic

[afbeelding]

Grootte?

[afbeelding]

Gezien? ;)
da's geen antwoord op mijn vraag
ik vroeg welke vergelijkbare telefoon is goedkoper volgens jou
die jij noemt is vergelijkbaar maar duurder, da's dus een slechte deal
of kan die phone meer dan de 3650?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Kijk ik ben niet tegen de 3650
En sorry ik dacht dat de 3650 600 euro kostte maar het is 452,-. Bied mij excuses aan.

:X

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 17:51 ]

• Fire69
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 17:01:
[...]

Siemens sx1!
kost tussen de 550-600.
Pic

[afbeelding]

Grootte?

[afbeelding]

Gezien? ;)
OMG, hoe kan je hiermee in godsnaam typen, je kan met zelfs met moeite de letters lezen die ernaast staan (dus waarschijnlijk zelfs niet verlicht zijn!)

En dan durf jij zeggen dat de 3650 een onhandig keyboard heeft? :?

Verwijderd

Topicstarter
sjjjt ;)
rustig nauw maar, héhé

dat toetsenbord is iid een voorbeeld van ééntje die nog net een tikkeltje moeilijker is dan de nokia 3650 denk ik. Maar het is wel een leuk design.

Verwijderd

Fire69 schreef op 08 April 2003 @ 19:29:
[...]

OMG, hoe kan je hiermee in godsnaam typen, je kan met zelfs met moeite de letters lezen die ernaast staan (dus waarschijnlijk zelfs niet verlicht zijn!)

En dan durf jij zeggen dat de 3650 een onhandig keyboard heeft? :?
Zijn wel verlicht.

Shit man kan die plaatje niet vinden waar je kon zien dat die verlicht is!

Verwijderd

even een paar functies die de Sx1 meer heeft dan de 3650:

- 65.000 kleurenscherm!
- 24 MB intern geheugen (+ MMC uitbreiding)
- MS word/ excel viewer
- FM radio + Mp3 speler (Stereo)

verder ongeveer dezelfde functies (video, camera enz.)

Verwijderd

Nadeeltje van die 3650: veel java games werken niet omdat de toetsen op de verkeerde plaats zitten... Normaal bestuur je veel spellen met de toetsen 1 en 3, die dan links en rechts op het keyboard zitten. Nu zitten ze ineens onder elkaar. Handig, Nokia, heel handig.

Verwijderd

maar werken ze dan niet? of zijn ze gewoon moeilijker te spelen?

Verwijderd

Cool, straks zitten er toetsencofigurators in gsm-spellen!

Maar nu even serieus, kun je die spellen dan niet met het 'keypad' spelen?

Verwijderd

er zijn al spellen die toetsenconfigurators hebben hoor! ;)

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is die Siemens Sx1 al verkrijgbaar dan?
Zoek een goede opvolger voor m'n SL45i
En op het toetsenbord na, lijkt me dat ding wel wat!

Verwijderd

readytoflow schreef op 09 April 2003 @ 00:15:
Is die Siemens Sx1 al verkrijgbaar dan?
Zoek een goede opvolger voor m'n SL45i
En op het toetsenbord na, lijkt me dat ding wel wat!
nope, volgens Siemens juni 2003

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 00:49 ]

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 22:43:

- 65.000 kleurenscherm!
- MS word/ excel viewer

kijk, dat zijn tenminste argumenten
niet dat ik het ding zou kopen, ik zou er mijn 3650 ook niet voor inruilen
ik vind 'm echt foeilelijk en die toetsen aan de zijkant lijken me enorm onhandig
die FM radio is wel rielekst, maar in praktijk gebruik ik toch mijn MP3 CD speler dus da's niet echt belangrijk.

spelletjes vallen trouwens wel mee, de meeste kun je goed spelen met dat joystick geval, eventueel in combinatie met een paar toetsen
hoewel ik het wel een gepruts blijf vinden met die kleine toetsjes

Verwijderd

Driek schreef op 31 March 2003 @ 12:27:
[...]

t is idd een afstandsbediening
ik kan nu mooi op slaapkamer me tv'tje bedienen

alleen jammer dat ik in de woonkamer alleen maar bang & olufsen heb staan
maar daar kan hij helaas niet mee overweg

iemand hier misschien al een oplossing voor
Gewoon even een emailtje sturen naar psiloc (de makers van IRremote) dan kunnen ze B&O in een volgende versie toevoegen. Geldt trouwens ook voor Doom van Wildpalm.

Verwijderd

Naar mijn mening is er nog steeds geen ideale Series 60 phone. Elke telefoon heeft wel een nadeel. De SX1 heeft toetsen aan de zijkant, 3650 is foeillelijk en heeft een onhandige toetsenconfiguratie, de N-gage is cool, maar heeft weer geen camera, de 7650 heeft geen MMC en is wat mij betreft iets te groot als je de toetsen uitschuift en de Samsung SGH-D700 is een clamshell en als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel clamshell phones. Mijn hoop is op Sendo gevestigd met een Series 60 model van hun nooit uitgebrachte Z100.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 17:28:
Vergelijkbaar ?

hij is 100 tot 150€ duurder, hoogst waarschijnlijk kan je met die GSM nooit met 1 hand sms'n, wat met de 3650 wel kan na een maand :p
Het mooie van Series 60 is dat Nokia het zo heeft ontworpen dat je de telefoon met een hand kan bedienen. Helaas zal dat bij de sx1 heel erg moeilijk worden. Ik denk niet dat het mogelijk is om eerst met je duim op de * knop en vervolgens met dezelfde duim p de 6 toets te drukken zonder de telefoon in je hand te verschuiven. Het zal in ieder geval niet makkelijk gaan.

• Fire69
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 22:43:

- 65.000 kleurenscherm!
- MS word/ excel viewer

- Kleurenscherm beter
- 24mb memory of "schijf"?
- word/excel-viewer heb ik hier ook
- fm beter, maar boeit niet vind ik, en mp3 kan ik ook spelen.

blijft niet veel over voor 150€ extra en een verschrikkelijk onhandig keyboardje. :)

Verwijderd

Fire69 schreef op 09 april 2003 @ 09:03:
[...]

- Kleurenscherm beter
- 24mb memory of "schijf"?
- word/excel-viewer heb ik hier ook
- fm beter, maar boeit niet vind ik, en mp3 kan ik ook spelen.

blijft niet veel over voor 150€ extra en een verschrikkelijk onhandig keyboardje. :)
er staat 24 mb INTERN geheugen + MMC, dat betekend dus dat er 24 MB! intern geheugen inzit ipv de 4MB die de 3650 heeft + nog eens een bijgeleverde MMC card van ook hoogstwaarschijnlijk 16 MB..

en de mp3 en radio functies zijn dit keer stereo, de 3650 heeft geen stereo uitang dus zul je je mp3tjes in mono moeten blijven beluisteren!

en word/excel viewer boeit mij dan weer niet! ;) maar dat 65k display wel! :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 01:54:
[...]

Het mooie van Series 60 is dat Nokia het zo heeft ontworpen dat je de telefoon met een hand kan bedienen. Helaas zal dat bij de sx1 heel erg moeilijk worden. Ik denk niet dat het mogelijk is om eerst met je duim op de * knop en vervolgens met dezelfde duim p de 6 toets te drukken zonder de telefoon in je hand te verschuiven. Het zal in ieder geval niet makkelijk gaan.
ik snap nog steeds het nut niet van een telefoon met 1 hand bedienen, ja ik bedien mijn telefoon ook mijn 1 hand, maar niet om te smsen!? :?

• Fire69
Dat je niet sms't met 1 hand, ok, maar met die siemens ga je je phone telkens naar boven en onder moeten schuiven of herpakken om de bovenste en onderste toetsen te bereiken.

Verwijderd

Man, weet je wat sucks!
Japanse telefoons hebben 3d engine! Dus 3d spellen.
En wij NIET! (behalve n-gage dan maar dat noem ik geen telefoon)
Pic:
(rechter plaatje)

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.jp/mobile/0304/05/l_50513.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 14:57 ]

• Fire69
Raar, Resistance, Interstellar Flames, Geopod, ... zijn bij mij toch ook echt 3D. 8)

edit:

Trouwens, de N-Gage is gewoon de zelfde phone als 7650/3650 maar in een ander vormpje, draait ook op Symbian.

[ Voor 44% gewijzigd door Fire69 op 09-04-2003 15:09 ]

Verwijderd

Fire69 schreef op 09 April 2003 @ 15:08:
Raar, Resistance, Interstellar Flames, Geopod, ... zijn bij mij toch ook echt 3D. 8)

edit:

Trouwens, de N-Gage is gewoon de zelfde phone als 7650/3650 maar in een ander vormpje, draait ook op Symbian.

Maar ik had ergens gelezen dat de ngage 3d engine had. En welke telefoon heb je dan?

• Fire69
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 15:27:
[...]

Maar ik had ergens gelezen dat de ngage 3d engine had. En welke telefoon heb je dan?
3650

Er kan natuurlijk verschil zitten in de kwaliteit van de 3d, maar 't is toch echt 3d hoor. :)

Verwijderd

huh!?

laat dan een screentje zien van 1 van die spellen

Verwijderd

:|

Huh een jongen zei dat er alleen in japanse telefoons 3d engine zat. Maar hij zou bedoelen dat het beter is dan die wat jullie bedoelen

Verwijderd

Topicstarter
geej cool er zijn echte 3D games voor m'n GSM ...
Dit wist ik niet eens, dacht dat doom het krachtigste was wat hij aankom, blijkbaar kan deze phone toch nog meer wow :o

edit:

Na 2 dagen geen IR gebruikt te hebben kan ik melden dat IR batterijen VREET, maar dan echt heel erg naar mijn smaak. Mijn gsm is nu 2 dagen geleden het laatst opgeladen en er is 1 streepje weg sinds deze avond. Met dagelijks 's avonds IR gebruik om te installen en pisc af te halen van de phone ging mijn batterij max 2 dagen mee. Wat dus enorm overdreven is. Om de 2 dagen een gsm opladen is beetje te veel van het goeie ...

Ik ga dus minder installen :p
of toch maar gewoon een Bluetooth ding halen voor mijn m'n PCMCIA slot (als die niet veel duurder zijn, anders een usb ding). Hopelijk kan ik er ééntje vinden die werkt ... iemand ervaring ? want met de 7650 bleek dat een enorm probleem te zijn

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 20:06 ]

Verwijderd

(Mijn 7650 gaat niet langer dan een dag mee. Geen probleem echter, aangezien ik als ik ga slapen de telefoon in de oplader op mijn nachtkastje doe.)

Vergeet Resistance, Interstellar Flames, Terra Force niet. Allemaal 3d games. En wat dacht je van Nightmare (een Diablo-achtige game). Ga maar eens naar Allaboutsymbian.com voor nieuws over de nieuwste games en software voor Series 60. Heb je Snails al gespeeld? En MotoRacer? De games worden steeds beter. Nu de 3650 in grote aantallen wordt verkocht, zullen er meer games komen die meer geheugen nodig hebben, dus meer 3d games.

Voor aanschaf van games: http://www.handango.com/P...55&catalog=20&title=Games

• Schaapje_BlaaT
het is maar net wat je 3D noemt, eigenlijk is Doom ook geen 3D
geopod ziet er trouwens best gelikt uit
die batterij gaat bij mij een dag of 3 mee, gaat ie s'nachts niet uit en ik zit er regelmatig mee te gamen en te zappen
wat volgens mij het meest stroom vreet is veel data transfer, ook met bluetooth
de gameboy emulator vreet ook vrij veel stroom.
stand by kan ie best lang, ik heb het ding een hele nacht stand by laten staan op 1 streepje, kon ik de dag erna nog een half uur ring tones afspelen voordat ie eindelijk leeg was
interstellar flames ken ik niet, is dat leuk?
moto racer heb ik wel, maar geen code. is dat de moeite waard? als het een leuk spel is zal ik eens achter die code aan.
en bluetooh, de MSI bluetooth adapter (39 euro ofzo) schijnt prima te werken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 18:39:

Ik ga dus minder installen :p
of toch maar gewoon een Bluetooth ding halen voor mijn m'n PCMCIA slot (als die niet veel duurder zijn, anders een usb ding). Hopelijk kan ik er ééntje vinden die werkt ... iemand ervaring ? want met de 7650 bleek dat een enorm probleem te zijn
Ik laad ook gewoon elke dag mijn telefoon op hoor, geen probleem! en bluetooth vreet NOG meer stroom waarschijnlijk! ;)

• Fire69
Schaapje_BlaaT schreef op 10 april 2003 @ 01:22:
het is maar net wat je 3D noemt, eigenlijk is Doom ook geen 3D
geopod ziet er trouwens best gelikt uit
die batterij gaat bij mij een dag of 3 mee, gaat ie s'nachts niet uit en ik zit er regelmatig mee te gamen en te zappen
wat volgens mij het meest stroom vreet is veel data transfer, ook met bluetooth
de gameboy emulator vreet ook vrij veel stroom.
stand by kan ie best lang, ik heb het ding een hele nacht stand by laten staan op 1 streepje, kon ik de dag erna nog een half uur ring tones afspelen voordat ie eindelijk leeg was
interstellar flames ken ik niet, is dat leuk?
moto racer heb ik wel, maar geen code. is dat de moeite waard? als het een leuk spel is zal ik eens achter die code aan.
en bluetooh, de MSI bluetooth adapter (39 euro ofzo) schijnt prima te werken
Waarom is Doom geen 3D? Ik heb het nog niet kunnen spelen. :(

Batterij is bij mij een beetje bedrieglijk. Ik kan er een ganse dag mee prutsen (via Bluetooth) en 's avonds is er maar 1 streepje af. Maar als ik hem de volgende dag weer aanzet, blijven er maar 3 streepjes over. Niet echt realistisch dus, die batterijmeter. :/

Verwijderd

dat is altijd zo bij Nokia, het suurt eeuwig tot dat eerste streepje eraf is, maar als er eenmaal 2 afzijn gaat het in een keer hard!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 18:28

SdR

Iemand al eens aan deze variant gedacht? De nieuwe 7250??

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/7250/pics/7250_index_p1.jpg

Volledige specificaties

Formaat
Gewicht: 92 g (inclusief batterij)
Afmetingen: 105 x 44 x 19 mm, 73 cc

Scherm
Passief matrixkleurenscherm met hoge resolutie
Ondersteunt 4096 kleuren binnen 128 x 128 pixels
Tot 8 regels (Latijns) / 6 regels (Chinees) om berichten te bekijken
Instelbare schermhelderheid

Geheugenfuncties *
De volgende functies maken gebruik van het gemeenschappelijk geheugen dat afhankelijk is van de datahoeveelheid per item en het gemeenschappelijk geheugen dat op een bepaald ogenblik beschikbaar is in de Nokia 7250:

Telefoonboek (tot 300 invoeren)
SMS (tot 150 tekstberichten of 50 beeldberichten/aaneengeschakelde berichten)
Kalendernotities (tot 250 invoeren)
Takenlijst (tot 30 invoeren)
Vaste beltonen (11 vooraf ingestelde die niet verwijderbaar zijn)

De volgende functies maken gemeenschappelijk gebruik van een geheugenpool van 725 kB

MMS-berichten (max. 45 kB per MMS-bericht)
Beltonen in Gallery (20 vooraf ingestelde die allemaal verwijderbaar zijn)
Afbeeldingen (10 vooraf ingestelde die allemaal verwijderbaar zijn)
Java™-toepassingen (3 vooraf ingestelde, max. downloadformaat van 64 kB per toepassing)

Berichtuitwisseling
Tekstberichten: aaneengeschakelde SMS, tot 3 berichten versturen en ontvangen, (450) 160+145+145 tekens, in Unicode 70+63+63 per bericht
Predictive text input: Ondersteuning voor alle belangrijke Europese talen
Sjablonen: Snel en gemakkelijk vooraf gedefinieerde berichten versturen
Beeldberichten: Een afbeelding samen met tekst versturen naar andere compatibele telefoons; 10 vooraf gedefinieerde afbeeldingen in de telefoon, 5 vrije ruimtes voor downloads, allemaal vervangbaar
Uitwisseling van multimediaberichten: Berichten met tekst, geluid en beeld ontvangen die opgeslagen kunnen worden als wallpaper en beltoon; berichten met beelden en tekst versturen en doorsturen naar andere compatibele telefoons
Mobiel chatten: Gebaseerd op standaard SMS; alle eerder geschreven berichten van beide personen zijn zichtbaar op het scherm; chat-berichten worden niet opgeslagen op de SIM-kaart

Beltonen
21 polyfone en 10 monofone tonen vooraf geïnstalleerd

Vooraf geïnstalleerde Java™-toepassingen
Converter II (valuta, oppervlakte, lengte, massa, temperatuur enz. omrekenen)
Spelletjes: Triple Pop en Bounce
Alle toepassingen kunnen verwijderd worden door de gebruiker

Oproepbeheer
Snelkeuze: voor maximaal 9 namen (1 is altijd voice mail)
Herhalen van laatste nummer uit de lijst van gekozen nummers (met de Dial-toets wordt de lijst van gekozen nummers opgeroepen)
Automatisch herhalen (maximum 10 pogingen)
Automatisch opnemen (werkt alleen met hoofdtelefoon of carkit)
Noodoproepen naar 112 (nummer werkt enkel in bepaalde landen) zonder SIM-kaart en met toetsenbord vergrendeld
Call waiting, call hold, call divert, call timer
Automatische en manuele netwerkselectie
Closed User Group
Vaste nummers, om enkel voorgeprogrammeerde nummers op te bellen

Telefoonfuncties
Visueel opvallend design
Geïntegreerde digitale camera
Multimediaberichten (MMS)
Tri-band wereldtelefoon – werkt in drie netwerken op vijf continenten
SyncML
Downloadbare persoonlijke toepassingen via Java-technologie
GPRS (General Packet Radio Service)
HSCSD (High-Speed Circuit-Switched Data)
WAP 1.2.1 Browser (via GRPS of CSD)
FM-stereoradio
Handenvrij luidspreker
Individualiseerbare en getimede profielen
Polyfone beltonen
Wallpaper: kleurenbeeld over het volledige scherm
Verwisselbare kleurenpatronen
Screensaver: digitale klok
Klok, alarmklok
Calculator, valutaconverter
Stopwatch, timer
Aansluitingsopties: IR en kabel

Tri-band werking
EGSM 900-, GSM 1800- en GSM 1900-netwerken in Europa, Afrika, Azië, Noord- en Zuid-Amerika.
Automatische omschakeling tussen

[ Voor 99% gewijzigd door SdR op 10-04-2003 10:59 ]

Don't Speak, Just Think

• Schaapje_BlaaT
Fire69 schreef op 10 April 2003 @ 09:52:
[...]

Waarom is Doom geen 3D? Ik heb het nog niet kunnen spelen. :(

Batterij is bij mij een beetje bedrieglijk. Ik kan er een ganse dag mee prutsen (via Bluetooth) en 's avonds is er maar 1 streepje af. Maar als ik hem de volgende dag weer aanzet, blijven er maar 3 streepjes over. Niet echt realistisch dus, die batterijmeter. :/
for the record, toen ik zei standby op 1 streepje bedoelde ik dus op het laatste streepje, maar ja het is niet altijd hetzelfde, ik heb ook wel eens het ding op stand by gezet met 2 streepjes en dan vond ik hem later uit

betreffende Doom, dat is 2D maar op een listige manier zo gemaakt dat het 3D lijkt
als je levels bouwt met de doom editor dan kom je daar achter, je kunt een doom level van boven bekijken, dan heb je alle informatie (dingen kunnen niet boven elkaar) monsters zijn ook zo plat als een dubbeltje

duke nukem is dan 2 1/2 d, dingen kunnen daar zo gemaakt worden dat het lijkt alsof ze boven elkaar zitten, maar dat is ook allemaal list en bedrog, monsters zijn nog altijd zo plat als 1 dubbeltje

volgens mij was quake het eerste echte 3D spel, maar goed boeiuh het is natuurlijk nog steeds stoer om op je telefoon te kunnen doomen, hoewel ik mario toch geschikter vind voor die kleine toetsjes

en de nokia 7250 is kwestie van features inleveren om een kleiner formaat te krijgen. Niet echt vergelijkbaar, het ding kan half zo veel maar is ook half zo groot
dat is voor een heel andere doelgroep bedoeld

Verwijderd

SdR schreef op 10 april 2003 @ 10:56:
Iemand al eens aan deze variant gedacht? De nieuwe 7250??

[afbeelding]

Volledige specificaties

Formaat
Gewicht: 92 g (inclusief batterij)
Afmetingen: 105 x 44 x 19 mm, 73 cc

Scherm
Passief matrixkleurenscherm met hoge resolutie
Ondersteunt 4096 kleuren binnen 128 x 128 pixels
Tot 8 regels (Latijns) / 6 regels (Chinees) om berichten te bekijken
Instelbare schermhelderheid

Geheugenfuncties *
De volgende functies maken gebruik van het gemeenschappelijk geheugen dat afhankelijk is van de datahoeveelheid per item en het gemeenschappelijk geheugen dat op een bepaald ogenblik beschikbaar is in de Nokia 7250:

Telefoonboek (tot 300 invoeren)
SMS (tot 150 tekstberichten of 50 beeldberichten/aaneengeschakelde berichten)
Kalendernotities (tot 250 invoeren)
Takenlijst (tot 30 invoeren)
Vaste beltonen (11 vooraf ingestelde die niet verwijderbaar zijn)

De volgende functies maken gemeenschappelijk gebruik van een geheugenpool van 725 kB

MMS-berichten (max. 45 kB per MMS-bericht)
Beltonen in Gallery (20 vooraf ingestelde die allemaal verwijderbaar zijn)
Afbeeldingen (10 vooraf ingestelde die allemaal verwijderbaar zijn)
Java™-toepassingen (3 vooraf ingestelde, max. downloadformaat van 64 kB per toepassing)

Berichtuitwisseling
Tekstberichten: aaneengeschakelde SMS, tot 3 berichten versturen en ontvangen, (450) 160+145+145 tekens, in Unicode 70+63+63 per bericht
Predictive text input: Ondersteuning voor alle belangrijke Europese talen
Sjablonen: Snel en gemakkelijk vooraf gedefinieerde berichten versturen
Beeldberichten: Een afbeelding samen met tekst versturen naar andere compatibele telefoons; 10 vooraf gedefinieerde afbeeldingen in de telefoon, 5 vrije ruimtes voor downloads, allemaal vervangbaar
Uitwisseling van multimediaberichten: Berichten met tekst, geluid en beeld ontvangen die opgeslagen kunnen worden als wallpaper en beltoon; berichten met beelden en tekst versturen en doorsturen naar andere compatibele telefoons
Mobiel chatten: Gebaseerd op standaard SMS; alle eerder geschreven berichten van beide personen zijn zichtbaar op het scherm; chat-berichten worden niet opgeslagen op de SIM-kaart

Beltonen
21 polyfone en 10 monofone tonen vooraf geïnstalleerd

Vooraf geïnstalleerde Java™-toepassingen
Converter II (valuta, oppervlakte, lengte, massa, temperatuur enz. omrekenen)
Spelletjes: Triple Pop en Bounce
Alle toepassingen kunnen verwijderd worden door de gebruiker

Oproepbeheer
Snelkeuze: voor maximaal 9 namen (1 is altijd voice mail)
Herhalen van laatste nummer uit de lijst van gekozen nummers (met de Dial-toets wordt de lijst van gekozen nummers opgeroepen)
Automatisch herhalen (maximum 10 pogingen)
Automatisch opnemen (werkt alleen met hoofdtelefoon of carkit)
Noodoproepen naar 112 (nummer werkt enkel in bepaalde landen) zonder SIM-kaart en met toetsenbord vergrendeld
Call waiting, call hold, call divert, call timer
Automatische en manuele netwerkselectie
Closed User Group
Vaste nummers, om enkel voorgeprogrammeerde nummers op te bellen

Telefoonfuncties
Visueel opvallend design
Geïntegreerde digitale camera
Multimediaberichten (MMS)
Tri-band wereldtelefoon – werkt in drie netwerken op vijf continenten
SyncML
Downloadbare persoonlijke toepassingen via Java-technologie
GPRS (General Packet Radio Service)
HSCSD (High-Speed Circuit-Switched Data)
WAP 1.2.1 Browser (via GRPS of CSD)
FM-stereoradio
Handenvrij luidspreker
Individualiseerbare en getimede profielen
Polyfone beltonen
Wallpaper: kleurenbeeld over het volledige scherm
Verwisselbare kleurenpatronen
Screensaver: digitale klok
Klok, alarmklok
Calculator, valutaconverter
Stopwatch, timer
Aansluitingsopties: IR en kabel

Tri-band werking
EGSM 900-, GSM 1800- en GSM 1900-netwerken in Europa, Afrika, Azië, Noord- en Zuid-Amerika.
Automatische omschakeling tussen
Die is al uit :O

Verwijderd

dat maakt opzich niet zo heel erg veel uit, het is meer dat hij idd niet met de 3650 te vergelijken is, het is een heel ander soort telefoon! ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 14:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik weet draait dat ding totaal niet op Symbian OS ...
Maar ik kan verkeerd zijn.

Een vinden jullie dat allemaal normaal dat je een gsm na 1-2 dagen al moet opladen ? als het nu met groot kleuren scherm is of niet ... mijn is nu wel aan zijn derde dag toe, met nog een streepje of 3 (van de 7), dus dat valt al goed mee. Alleen als bluetooth evenveel gaat verbruiken als IR ben ik weer geen stap verder :p

Verwijderd

7250 is leuk maar nu ik gewend ben aan alle software en games op de 7650 wil ik geen stap terug doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 16:07:

Een vinden jullie dat allemaal normaal dat je een gsm na 1-2 dagen al moet opladen ? als het nu met groot kleuren scherm is of niet ... mijn is nu wel aan zijn derde dag toe, met nog een streepje of 3 (van de 7), dus dat valt al goed mee. Alleen als bluetooth evenveel gaat verbruiken als IR ben ik weer geen stap verder :p
hehe, dat zit er dik in! ja als je gewoon sávonds gaat slapen stop je hem in de lader, ik doe het vaak sóchtends voordat ik onder de douche ga, HUP de lader in en als ik wegga is hij opgeladen!

ik vind het pas irritant als een telefoon minder dan een dag meegaat! dat had ik af en toe met mijn 7650 in het begin! Deze P800 die ik nu heb heeft een veel betere batterij, maar mijn 6100 laad ik gewoon elke dag op hoor, maarja die houdt het dan ook maar 1,5 a 2 dagen vol! ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 18:51 ]

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 16:07:

de batterij wordt beter na een paar keer leeggebeld en weer opgeladen te zijn
ik laad 'm ongeveer twee keer per week op denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Schaapje_BlaaT schreef op 10 April 2003 @ 19:12:
[...]

de batterij wordt beter na een paar keer leeggebeld en weer opgeladen te zijn
ik laad 'm ongeveer twee keer per week op denk ik
Mijn batterij gaat nu ook zolang mee hoor, maar als ik eens een half uurtje de IR aanzet, moet ik niet denken om nog 2 dagen met m'n batterij te doen. Ook niet als hij net uit de lader komt ;)

Verwijderd

waarom zou je een HALF UUR IR aanzetten? een paar programmaatjes installeren is toch in een paar minuten gebeurd!?

Verwijderd

Topicstarter
1 mp3 van 4 MB over IR duurt toch wel een HELE tijd hoor ...
en dan heb je er nog maar één.
Een dan nog syncen van de to-do's en agenda, idd par progs installeren, ...

is toch wel af en toe gebeurd dat ik 30 minuten IR aan heb gehad.

Ook omdat ik bijvoorbeeld iets installeer, tot de conclusie kom dat er een nieuwe versie is van een ander prog, dat snel ff zoek en download en weer instal. Dan blijft de IR actief ... en verbruikt het

• Fire69
Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 16:07:

6610 is dezelfde software als de 7250 en die is dus zelfs niet compatibel om bv een miditje via IR over te beamen! |:(

Ik vind het ook wel spijtig dat de phone maar 2 dagen meegaat. Ik ga nu eens testen hoe lang hij meegaat als je geen uren BT aan hebt staan en zo. Gewoon bellen en gebeld worden dus, zoals een gewone phone. :)

Gelukkig is hij op een uurtje opgeladen. 8)

• Mister_X
even melden dat er weer een gotter is met een 3650! prachtig ding, moet nog effe wat dingetjes uitzoeken enzo, heb hem nog maar net een paar uurtjes :)

misschien stomme vraag, maar hoe spelen jullie die mp3s af? met die realplayer lukt dat niet echt :( nahja... ga zo wel effe wat sites af, eerst werken

[ Voor 34% gewijzigd door Mister_X op 11-04-2003 14:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Met MP3Player en MP3Go, dat zijn 2 programma's waarmee je MP3z kan spelen ;)
standaard kan het niet ...

• bitflusher
  • Laatst online: 28-11 16:11

bitflusher

flushed die *** pc

ik ga er een krijgen zodra debitel mijn nummer heeft vrijgegeven voor nummerportering naar vodafone (live)
toestel gaat me eur 200 kosten met 120 abbo en 5 eur live abbo viel me niet tegen.
mijn tip is loop alle winkels af voor je koopt,
t-for telecom wou hem niet leveren omdat dat niet mocht met live :?
vodafone wist nog geen prijzen of ik over een paar dagen terug wou komen 8)7 |:(
nokia store heeft me prima geholpen :) ze hebben me alleen verteld dat er geen buletooth in zat :+

• Mister_X
ik had hem gratis, met orange 30.... :D

• bitflusher
  • Laatst online: 28-11 16:11

bitflusher

flushed die *** pc

Mister_X schreef op 12 April 2003 @ 09:04:
ik had hem gratis, met orange 30.... :D
tja als je in de randstad woont is dat ok maar ik ben in t weekend in een boerendorp in friesland, dan wordt je niet blij van alle voicemail omdat je onbereikbaar bent, volgens voormalig dutchtone kun je het best buiten bellen 8)7

Verwijderd

Wij (citypoint) zouden vorige week die 3650 binnenkrijgen, en ik dus ook, maar nu waren er weer softwareproblemen met dit toestel icm met Live! weer een tijdje afwachten dus.. tegenvaller :(.

• Fire69
Niemand nog iets zinnig te vertellen over zijn phone? Is de hype een beetje over? :)

Wat voor nuttige software hebben jullie er eigenlijk opstaan?

Verwijderd

hmm de vraag waar nog steeds geen duidelijk antwoord op is: speelt ie mp3 in stereo?
en verder: werkt het in de praktijk makkelijk om mp3tjes af te spelen? En kan je ook WMA of zelfs OGG ermee afspelen?
en dan nog meer: je kan er ook gameboyspelletjes mee spelen toch? Zijn dat GBA-spellen?? En hoe werkt dat in de praktijk??
tnx in advance!

Verwijderd

Jaaaa... morgen krijg ik zo'n mooie Nokia 3650 :9
Ik kan niet wachten tot het zover is.

Heb hem via www.gsmhuis.nl
Daar is hij € 410,- incl BTW

Je moet het er maar voor over hebben, maargoed :)

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 11:37:
hmm de vraag waar nog steeds geen duidelijk antwoord op is: speelt ie mp3 in stereo?
en verder: werkt het in de praktijk makkelijk om mp3tjes af te spelen? En kan je ook WMA of zelfs OGG ermee afspelen?
en dan nog meer: je kan er ook gameboyspelletjes mee spelen toch? Zijn dat GBA-spellen?? En hoe werkt dat in de praktijk??
tnx in advance!
gameboy spellen kunnnen, gameboy color spellen ook
GBA spellen niet. of de telefoon genoeg power heeft voor een GBA emulator weet ik niet.
de player die op de telefoon zit is realone, die dus neem ik aan zijn eigen formaat afspeelt plus wav, WMA en OGG kan waarschijnlijk niet, hoewel er vast wel een programma voor is dat ie die ook kan afspelen.

betreffende stereo, heb ik ook nooit een duidelijk antwoord op gekregen
volgens mij in elk geval voorlopig niet, of het hardwarematig kan weet ik niet
ik heb de MP3 functie niet geprobeerd, want ik heb er niet zo'n behoefte aan want zelfs 128mb is voor mij veel te weinig (ik zap graag door mijn mp3's heen)

Verwijderd

Topicstarter
Topic is idd een paar dagen dood geweest, leuk dat jullie er weer wat leven in blazen.
Had het nogal druk eigenlijk ...

Ik heb onlangs bericht gekregen van MobilVB en ze zijn nog steeds aan het onderhandelen over support voor de S60 series met nokia. De kans is redelijk groot dat die support er ook komt en ik kan eigenlijk al niet meer wachten ;)
Dan kan ik zelf proggies gaan schrijven !

Ik had daarnet ook nog het leuke idee om een paar programma's te bespreken en aan de hand van wat screenshots hier te tonen.

Nog even over het geluid => stereo kan niet en de kans dat het ooit kan met deze hardware is zeer klein.

Ook het spelen van mp3s en zeker OGG en WMA wil ik nog even aanhalen, ten eerst vind ik het persoonlijk heel sterk overdreven om te verwachten dat WMA en OGG afspeelbaar zou zijn op deze GSM en zelfs MP3 is niet zo logisch. (De nokia 5510, die altijd omschreven is als mp3 speler kan zelfs niet rechtstreeks mp3s spelen)

Maar mp3s kunnen dus momenteel wel heel makkelijk afgespeelt worden met de programma's mp3player en mp3go. (denk dat het beide zo geschreven is). OGG en WMA nog niet denk ik, maar dat komt nog wel.

Daarnaast is er nog iets heel belangrijk over deze dingen waar je rekening moet houden, als je standaard een mp3 naar je gsm kopieert via de nokia PC suite dan gaat hij hem converteren naar een nokia/real formaat. Dit speelt dan wel op de standaard software en de kwaliteit schijnt een stuk beter te zijn dan die extra proggies. Ik heb het nog niet getest, maar het valt te proberen voor de liefhebbers

edit:
Nog een leuk nieuwtje uit de S60 wereld, sinds vandaag is er een programma, onder de naam Black List, waarmee je een blacklist (DUH) kan opstellen van mensen waarvan je GEEN telefoontjes wilt ontvangen. De verbinden met de mensen die je in de lijst zet word onmiddelijk verbroken zonder dat je er last van hebt :D

edit 2:
Nog wat vergeten ...
Ik heb hier nog enkele games (JAVA games) staan op m'n gsm die ik niet kan installeren, zoals splinter cell enzo. Het zijn namelijk een hele boel bestanden die niet rechtstreeks herkent worden door de phone. *.class files en dergelijke, de java extensies dus. Iemand een idee hoe ik dit installeer ?

laatste edit :
Er was iemand in dit topic die in het begin vroeg naar mooie en originele covers voor de 3650.
Wel deze zijn er in groen, blauw en rood en ik vind ze best wel cool !
Afbeeldingslocatie: http://l8shop.net/dbimgs/large-3650-artblue.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 19:17 . Reden: 3 edit's zelf ... ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste screenshots van enkele van de programma's op mijn N3650 :

Het eerst wat ik te zien krijg is meestal mijn GSM in stand-by. De achtergrond en het Oplogo is aangepast en de klok heb ik maar digitaal gezet, is een stuk duiderlijk vond ik.
Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/Stand-by.jpg

Het menu zelf heb ik al redelijk veel aangepast naar mijn eigen smaak, de namen van de standaard mappen heb ik aangepast (Tool => Misc, Install => setup, ...). Ook heb ik enkele nieuwe mapjes aangemaakt om dingen te kunnen groeperen.

Alle icoontjes in de *root* van het menu :
Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/Menu1.jpg Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/Menu2.jpg

En \Multimedia :
Hiermee kan ik al leuke dingen doen ;)
Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/Multimedia_tools.jpg

Nog even hoe de camera-zoeker eruit ziet op het scherm
Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/Camera.jpg

IrRemote :
Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/IrRemote1.jpg Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/IrRemote2.jpg

En als laatste New Skool Skater, heb ik onlangs geïnstalled maar nog niet zoveel gespeeld :
Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/NSS.jpg Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/NSS1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/NSS2.jpg Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/NSS3.jpg

Zow, even een overzichtje zodat iedereen een beeld kan vormen van wat er op zo'n N3650 z'n schermpje komt te staan

Mijn GSM staat wel volledig in het engels omdat ik ten eerst graag in het engels werk met gsms en PC's, omdat je dan makkelijker problemen kan opzoeken met de juiste benamingen in, laat ons zeggen, google. En niet te vergeten alle software is meestal nog in het engels, dus alles in 1 taal oogt mooier ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 19:12:

Het eerst wat ik te zien krijg is meestal mijn GSM in stand-by. De achtergrond en het Oplogo is aangepast en de klok heb ik maar digitaal gezet, is een stuk duiderlijk vond ik.
[afbeelding]

Het menu zelf heb ik al redelijk veel aangepast naar mijn eigen smaak, de namen van de standaard mappen heb ik aangepast (Tool => Misc, Install => setup, ...). Ook heb ik enkele nieuwe mapjes aangemaakt om dingen te kunnen groeperen.

[afbeelding] [afbeelding]

En \Multimedia :
[afbeelding]

[afbeelding]

IrRemote :

En als laatste New Skool Skater, heb ik onlangs geïnstalled maar nog niet zoveel gespeeld :

Zow, even een overzichtje zodat iedereen een beeld kan vormen van wat er op zo'n N3650 z'n schermpje komt te staan

Mijn GSM staat wel volledig in het engels omdat ik ten eerst graag in het engels werk met gsms en PC's, omdat je dan makkelijker problemen kan opzoeken met de juiste benamingen in, laat ons zeggen, google. En niet te vergeten alle software is meestal nog in het engels, dus alles in 1 taal oogt mooier ...
Nu ik dit zo zie, kan ik niet meer wachten tot ik hem heb :9
Ziet er echt super mooi uit allemaal, zekers dat IrRemote is erg stoer.
Hoop dat ik hem morgen binnen krijg.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een aanrader => SplinterCell
Ik ben totaal geen game kenner en hoorde daarnet dat SplinterCell ook al een tijd bestaat voor PC, PS2, XBOX, ... en het bestaat dus ook voor de S60 serie.

Dit game is door UbiSoft gemaakt en het is dus heel mooi afgewerkt !
Ik heb alleen de spaanse versie momenteel en begrijp totaal niet hoe ik de mijnen stuk kan krijgen, maar who cares :p

Verwijderd

ik heb de SplinterCell versie voor mijn 6100 en daar kan je gewoon over de mijnen heen springen!

• Fire69
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 22:39:
Nog een aanrader => SplinterCell
Ik ben totaal geen game kenner en hoorde daarnet dat SplinterCell ook al een tijd bestaat voor PC, PS2, XBOX, ... en het bestaat dus ook voor de S60 serie.

Dit game is door UbiSoft gemaakt en het is dus heel mooi afgewerkt !
Ik heb alleen de spaanse versie momenteel en begrijp totaal niet hoe ik de mijnen stuk kan krijgen, maar who cares :p
Ik veronderstel dus dat je wel het probleem met de *.class hebt kunnen oplossen dus?
Verlos ons uit onze onwetendheid aub. :)

Is die Blacklist freeware? Zo ja, waar vind ik hem?
zo nee, mail ik je wel :)

Heb jij nog zo van die mooie draakjes, ik zoek zo eentje voor een paintbrush-werkje. :9~

Verwijderd

Heb nog een vraagje,

Ik heb geen infrarood poort op mijn pc zitten, die moet ik nog snel eff hebben voordat mijn 3650 straks binnen komt.

Waar haal ik goedkoop zo'n ding, usb naar ir ofzo?

Alvast dank.

Verwijderd

zelf maken? er liep hier ergens een topicje over!

• Mister_X
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 11:30:
Heb nog een vraagje,

Ik heb geen infrarood poort op mijn pc zitten, die moet ik nog snel eff hebben voordat mijn 3650 straks binnen komt.

Alvast dank.
kan je beter effe kijken voor bluetooth, ik gebruik dat infrarrood viame laptop en gods damn awt is dat traag, 8kbytes per sec. :( binnekort bleutooth.

• Mister_X
Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 19:12:

[afbeelding]

En \Multimedia :
[afbeelding]

[afbeelding]

IrRemote :

vette achtergrond, hoe komt jou naam daar boven in?

• Fire69
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 11:30:
Heb nog een vraagje,

Alvast dank.
Ik heb een USB-Irda-adaptertje van Sweex, 35€, werkt perfect!
Maar voor 40€ heb je al een USB-Bluetooth-dongle, 't is maar wat je wil.
(BT-werking is wel niet 100% gegarandeerd, files zenden en ontvangen no prob, maar PC Suite weigert weleens :( )

• Fire69
Mister_X schreef op 16 April 2003 @ 12:05:
[...]

vette achtergrond, hoe komt jou naam daar boven in?
Op je phone bmp'tje zetten in c:\apps\phone\oplogo.
H: 25, W: 97

Of bv. EFileManager van PsiLoc gebruiken. Die doet het voor je. :)

Verwijderd

Topicstarter
dat zijn nog eens een hele boel vragen...µ

Het veranderenvan het Oplogo staat hierboven en ergens anders in dit topic al beschreven. Ik moest wel de BMP een code nummer mee geven van mijn proximus provider, via google zijn er lijsten te vinden met deze code en ook hoe je die Oplogo's aanpast. (Mijn naam staat dus gewoon als Operator logo ;))
Tip => Oplogo'sz kunnen in kleur

Blacklist is niet gratis (ik neem aan dat je me nu gaat mailen :p)

Een IR dongle kopen zou ik persoonlijk niet meer doen, koop een Bluetooth ding, dat zou minder verbruiken, even veel kosten en eenstuk sneller zijn. Ik heb IR nog even omdat het standaard op m'n laptop zat ...

Mijn achtergrond komt DENK IK van
www.3dcrew.com/categories.php?cat_id=9
Das een site waar een verzameling achtergrond voor 7650/3650 en ook voor SE GSM's te vinden is. In het andere geval heb ik mijn draak uit één of andere ... euh ... *forum*

En ten laatste dat .CLASS gedoe, dat was echt wel heel stom van me, maar goed.
Als je op Internet een .jar file gaat downloaden dan is de kans groot dat je hem als .zip binnen krijgt(wegens zo opgeslagen op de server of door IE heb ik niet onderzocht). Die .jar files kunnen iig ook wel voorkomen in java-applet in websites enzo. Wat ik dus deed was de zip extracten en proberen te installen. Als je gewoon de zip renamed naar .JAR en deze probeert te installeren is er geen probleem. Simpele oplossing dus :)

edit:
Voor alle duidelijkheid er bestaat dus ook een engelse versie van Splinter cell, ik ga deze nu installeren. mss maak ik straks nog wat nieuwe screenshots van dit spel. Het is iig het mooiste spel tot nu toe (dat het ontworpen is door UbiSoft is geen toeval :p )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 17:43 ]

Verwijderd

Is het gelukt met de engelse versie van Splinter cell? Werkt het goed en zo ja is het lol?

Zou je nog wat pic's kunnen plaatsen :P

ps. dank voor de tips over infrarood en Bluetooth.

Verwijderd

Topicstarter
Yep het is gelukt met de engelse versie van Splinter Cell. Heb het ondertussen al uitgespeeld, echt lang is het game niet, maar het is zeker de moeite waard om eens te spelen.

Splinter Cell:
Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/SC1.jpg Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/SC2.jpg

Niets vermoedende bewaker -> dode bewaker
Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/SC3.jpg Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/SC4.jpg

Ferrari Expercience:
Nog een game, die eigenlijk heel erg tegenvalt, is Ferrari Experience. De gfx zijn echt heel slecht ivm bijvoorbeeld SplinterCell. De bedoeling was blijkbaar wel om er iets 3D achtig van te maken, maar is lelijk mislukt als je het mij vraagt.

Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/FE1.jpg Afbeeldingslocatie: http://chronom.powerlcd.com/N3650/FE2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 20:26 ]

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Heb de 3650 al 6 weken in bezit, bedankt nokia game. :)

Er is een patch om doom vanaf de mmc te spelen.

En die kun je Hier downloaden.

[ Voor 15% gewijzigd door Force op 16-04-2003 20:32 ]

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
mijn eerst raectie was WAAAAAAAAAAAW
mijn 2de, F**********CK

de link is down wegens bandbreedte probleem, als je hem kan mailen, dan kan ik die file hosten Mr.ChronoM @ PowerLCD . com

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 20:32:
mijn eerst raectie was WAAAAAAAAAAAW
mijn 2de, F**********CK

de link is down wegens bandbreedte probleem, als je hem kan mailen, dan kan ik die file hosten Mr.ChronoM @ PowerLCD . com
check je mail

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, ik ga het vanavond nog eens proberen
mirror naar de patch

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27
Mmmm heb nog niet echt een werkende mp3player voor m'n 3650 gevonden...

Weet iemand er eentje die wel werkt?

Verwijderd

Topicstarter
welke heb je al geprobeert en werken niet ?
en als ze niet werken, wat doen ze dan fout ? :)

edit : De Doom Patch werkt, net ff getest en de eerst level gespeeld. Voor het spelen moest ik wel nog de phone resetten zoals het met de vorige versie ook was. (redelijk logisch, maar je weet nooit wat er allemaal in een patch zit ;) )

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 22:55 ]

• Fire69
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 17:36:
[...]

Het veranderenvan het Oplogo staat hierboven en ergens anders in dit topic al beschreven. Ik moest wel de BMP een code nummer mee geven van mijn proximus provider, via google zijn er lijsten te vinden met deze code en ook hoe je die Oplogo's aanpast. (Mijn naam staat dus gewoon als Operator logo ;))
Tip => Oplogo'sz kunnen in kleur
Ja, die providercode was ik vergeten te vernoemen. :)
Maar dat doet Efileamanger ook voor je. :)
Blacklist is niet gratis (ik neem aan dat je me nu gaat mailen :p)
O-)
Een IR dongle kopen zou ik persoonlijk niet meer doen, koop een Bluetooth ding, dat zou minder verbruiken, even veel kosten en eenstuk sneller zijn. Ik heb IR nog even omdat het standaard op m'n laptop zat ...
Ik heb hier eens een testje gedaan. Phone opgeladen,
DUN-verbinding gemaakt, 40min via BT op internet (9600bps :Z ), en er was niet eens een streepje af.
Daarna heb ik hem niet meer gebruikt, behalve voor 1 of 2 keer per dag te bellen.
Ik heb dan 3 dagen met de batterij kunnen doen.
Standby van 200 is is dus lichtjes belachelijk!
Mijn achtergrond komt DENK IK van
www.3dcrew.com/categories.php?cat_id=9
Das een site waar een verzameling achtergrond voor 7650/3650 en ook voor SE GSM's te vinden is. In het andere geval heb ik mijn draak uit één of andere ... euh ... *forum*
Niks gevonden. :'(
En ten laatste dat .CLASS gedoe, dat was echt wel heel stom van me, maar goed.
Als je op Internet een .jar file gaat downloaden dan is de kans groot dat je hem als .zip binnen krijgt(wegens zo opgeslagen op de server of door IE heb ik niet onderzocht). Die .jar files kunnen iig ook wel voorkomen in java-applet in websites enzo. Wat ik dus deed was de zip extracten en proberen te installen. Als je gewoon de zip renamed naar .JAR en deze probeert te installeren is er geen probleem. Simpele oplossing dus :)
Dus zo'n zip met .class bestanden in, is eigenlijk gewoon een .jar? :?
edit:
Voor alle duidelijkheid er bestaat dus ook een engelse versie van Splinter cell, ik ga deze nu installeren. mss maak ik straks nog wat nieuwe screenshots van dit spel. Het is iig het mooiste spel tot nu toe (dat het ontworpen is door UbiSoft is geen toeval :p )
Check je mail. O-)

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op 17 April 2003 @ 08:40:

Ik heb hier eens een testje gedaan. Phone opgeladen,
DUN-verbinding gemaakt, 40min via BT op internet (9600bps :Z ), en er was niet eens een streepje af.
Daarna heb ik hem niet meer gebruikt, behalve voor 1 of 2 keer per dag te bellen.
Ik heb dan 3 dagen met de batterij kunnen doen.
Standby van 200 is is dus lichtjes belachelijk!

Hoe maak je een DUN verbinden aan :D ?
en die standby is iid nogal sterk overdreven, maar ik kan nu meestal 2 tot 3 dagen met m'n batterij, dus ben tevreden, gisteren maar 1 dag door Splinter Cell en Doom

[...]

Niks gevonden. :'(

Ik zal je de zip wel mailen met mijn achtergronden in, zitten zeker 2 of meer draken in

[...]

Dus zo'n zip met .class bestanden in, is eigenlijk gewoon een .jar? :?

idd ...
[...]

Check je mail. O-)
Doe ik deze avond

Verwijderd

Ik heb sinds eind maart de Nokia 3650 en ben erg tevreden over de besturing, camera en graphics. De telefoon vind ik als je hem vast houdt niet echt stevig aanvoelen ( de knopjes voelen nogal los aan) maar dat is net als de toetsen een kwestie van wennen .

Ik heb sinds dag 1 zitten zoeken naar software aangezien ik ook meteen had gehoord dat je symbian software kon downloaden van i-net. Nu heb ik het hele topics doorgelezen en maar 2 linkjes naar mp3-speler tegen gekomen. Verder vraag ik me af waar jullie nou de software vandaan halen. En hoe groot zijn de prijs verschillen op de onderlinge sites.

Ik ben slechts een paar betaalsites tegengekomen die dezelfde (nogal brakke) games aanbieden als bijvoorbeeld een service als Jamba.

Sorry voor het nogal n00b gehalte van de vraag. Maar na 2 weken zoeken ben ik nog steeds nix tegen gekomen.

mail/msn/icq staan in mn profiel

Thnx ;)

• Mr_Gee
  • Laatst online: 04-11 22:08

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

Proffesioneel Platzak

Verwijderd

Ik ga maar is op zoekcursus :)

bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 10:52:

Ik ga maar is op zoekcursus :)

bedankt!
Op di site ben ik ook gestart, staan veel programma's, maar er is niet voor alle een demo en dan nog, demo's heb ik niet ...

Ik denk dat hiermee de vraag wel beantwoord is de meesten hun software halen en dat we dit hier niet gaan bespreken ...

• Fire69
DUN-verbinding is door mijn BT-soft automatisch aangemaakt.
Kijk dus eens of bij je Network & Dial-up Connections niks bijgekomen is?

Wel handig, hier op't werk.
Phone is broekzak en i-netten naar louche sites, vond mijn baas vroeger niet zo leuk als ik dat via de afgekoppelde telefoonlijn deed. })

Thanx voor de zip en zo.
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 10:18:
Ik heb sinds eind maart de Nokia 3650 en ben erg tevreden over de besturing, camera en graphics. De telefoon vind ik als je hem vast houdt niet echt stevig aanvoelen ( de knopjes voelen nogal los aan) maar dat is net als de toetsen een kwestie van wennen.
De 'verflaag' van mijn pijltjestoets is al beschadigd, gewoon door teveel gebruik.
Waarschijnlijk van er met mijn duimnagel steeds op te duwen.
Was al van de eerste week, dat vond ik wel nogal zwakjes eigenlijk. :(
Ik heb sinds dag 1 zitten zoeken naar software aangezien ik ook meteen had gehoord dat je symbian software kon downloaden van i-net. Nu heb ik het hele topics doorgelezen en maar 2 linkjes naar mp3-speler tegen gekomen. Verder vraag ik me af waar jullie nou de software vandaan halen. En hoe groot zijn de prijs verschillen op de onderlinge sites.

Ik ben slechts een paar betaalsites tegengekomen die dezelfde (nogal brakke) games aanbieden als bijvoorbeeld een service als Jamba.

Sorry voor het nogal n00b gehalte van de vraag. Maar na 2 weken zoeken ben ik nog steeds nix tegen gekomen.

mail/msn/icq staan in mn profiel

Thnx ;)
Google eens naar 'nokia 3650 software', ga dan de forums af en je komt al een heel eind. ;) GoT-forum mag je voor deze ene keer overslaan, daar zal je't niet vinden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 17-04-2003 11:20 ]

Verwijderd

Ja ik begin te zien waarom mijn resultaten niet echt veel opbrachten..

*Verkeerde Termen bij google
*Veel gezocht op pagina's als jamba club nokia etc

Je krijgt dan veelal wel games maar niet echt die alles uit een 3650 weten te trekken.

Ik ben nu een paar mooie stukjes software tegengekomen. Jammer alleen dat het duur is

• Fire69
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 11:21:
Ja ik begin te zien waarom mijn resultaten niet echt veel opbrachten..

*Verkeerde Termen bij google
*Veel gezocht op pagina's als jamba club nokia etc

Je krijgt dan veelal wel games maar niet echt die alles uit een 3650 weten te trekken.

Ik ben nu een paar mooie stukjes software tegengekomen. Jammer alleen dat het duur is
Vind dat de prijs nog redelijk goed meevalt. ;)

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 06:22
Ik vraag me af wat er zoal bij dit toestel geleverd wordt ...
Zit er bv al een datakabel bij en software om te synchroniceren met de pc ...

en werkt ie goed met een msi bluetooth usb dongle ?

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste