• Dolblij toen mijn vader een heus 386 moederbord met 386-SX25 en Weitek Coprocessor had gekocht en in alle vreugde een niet te achterhalen BIOS password in te stellen...
• Daarbij ook nog dat er totaal geen kennig van BIOS clear was en dus het batterijtje maar ontladen met een aantal lampjes...
• Het gek vinden dat de BIOS af en toe weer leeg was...
• Duron 800 proberen te unlocken en moederbord + processor verneuken...
• Tijdens het verwijderen van een Volcano II cooler een moederbord verneuken...
• Na eindelijk het moederbord te hebben vervangen er achterkomen dat de Duron 1000 die er op zat het ook had begeven... WEER een nieuwe proc+mobo...
• Het gek vinden dat je 1800+ Palomino 80 graden wordt in een miditower met op 3 cm afstand van de fan al weer de voeding...
• Vervolgens te horen krijgen dat er geen garantie op de processor zat (ik vond dat 'ie te heet werd en kon 'm komen ruilen) omdat ik met me stomme kop 3 hoekjes van de core had gesloopt...
• Het wel heel cool vinden dat na het kopen van een degelijke kast met wat fans en een coolermaster hhc-001 de processor fantastisch liep op 11,5x147 en maar 57 graden werd...
• Het gek vinden dat een 2400+ niet op een asus a7m266 past...
• Moederbord moeten lenen om de processor en nieuwe radeon 9700 te laten werken...
Need I go on ???
[
Voor 25% gewijzigd door
KneoK op 28-03-2003 14:50
]