Op wie gaan jullie stemmen met de verkiezingen voor onder 21 bondscoach?
Pfff geen idee...hou me daar eigenlijk nieso mee bezig...Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 16:17:
Op wie gaan jullie stemmen met de verkiezingen voor onder 21 bondscoach?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
morgen word er weer een jeugdspeler naar je team gepromoveerd. Ik speel nu 2 maanden mee en met 20000 euro per week naar mijn jeugd heb ik nog steeds niets fatsoenlijks gehad. Ik weet dat het lang kan duren. Maar wie weet ongeveer hoe lang nog?
En wat is jullie beste jeugdspeler die ooit gepromoveerd is?
Die kans is klein...maar groter als de kwaliteit van je jeugd hoger is...Dus bijvoorbeeld "Goed", maar de kans op een goeie blijft klein...Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 13:17:
morgen word er weer een jeugdspeler naar je team gepromoveerd. Ik speel nu 2 maanden mee en met 20000 euro per week naar mijn jeugd heb ik nog steeds niets fatsoenlijks gehad. Ik weet dat het lang kan duren. Maar wie weet ongeveer hoe lang nog?
Mijn beste was een redelijke keeper...
Ik heb nog nooit beter dan een matig/inadequate verdediger uit mijn jeugdopleiding gehaald.
Don't waste your time or time will waste you
Stoer hoor, heb je zeker ook niet van jezelf
Eindelijk, de eerste normale speler uit mn jeugdopleiding:
Stefan Simon (10620351)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 99 000 Euro
Loon: 1 020 Euro/week
Eigenaar: 1337s United
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Verwijderd
beter. zoals gewoonlijk was bij de speler die ik kreeg alles 'poor'. maar ik houd hem nog 3 dagen omdat ik anders te weinig spelers heb voor de cup wedstrijd.devv05 schreef op 30 maart 2003 @ 10:19:
Eindelijk, de eerste normale speler uit mn jeugdopleiding:
[...]
Verwijderd
Krijg je trouwens bij de bekerwedstrijd woensdag veel bezoekers?
Of is het meer net zo als een oefenwedstrijd?
Ik kan namelijk wel weer wat geld gebruiken!
Veel bezoekers maar er gaat ook een deel naar de tegenstanderVerwijderd schreef op 30 March 2003 @ 12:16:
Krijg je trouwens bij de bekerwedstrijd woensdag veel bezoekers?
Bekerwedstrijden leveren altijd meer bezoekers op dan de oefenwedstrijden.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Is bij jullie ook het sponsorgeld verminderd? Bij mij ging er iets van 1000 euro af 
Beter!!!!!!!!!!!! Heb een redelijke keeper van 110k waarde aangeboden, en iemand heeft 150000 euro geboden...das echt geluk hebben!!
Beter!!!!!!!!!!!! Heb een redelijke keeper van 110k waarde aangeboden, en iemand heeft 150000 euro geboden...das echt geluk hebben!!
[ Voor 46% gewijzigd door NiMu83 op 30-03-2003 14:28 ]
Das mooi. Ik speel nl uit.devv05 schreef op 30 maart 2003 @ 12:37:
[...]
Veel bezoekers maar er gaat ook een deel naar de tegenstander
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Bij mij ging er 5000 af. De sponsors zijn weer content. De teamgeest is ook gereset.Windhoosje schreef op 30 March 2003 @ 14:22:
Is bij jullie ook het sponsorgeld verminderd? Bij mij ging er iets van 1000 euro af
Gezocht!
Router
volgens mij worden alle spelers een jaartje ouder morgen... beetje zonde om dan vandaag ipv morgen een jeugspeler te trekken niet
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
ik zie trouwens nog steeds gele kaarten staan bij me spelers.
de rest is wel reeds ge-reset ... 5.500 minder sponsorgeld

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Nee de jeugdspelers die je vandaag trekt worden geen jaartje ouderyared schreef op 30 March 2003 @ 16:40:
ik zie trouwens nog steeds gele kaarten staan bij me spelers.
uit welke text heb jij deze wijsheid ?Nee de jeugdspelers die je vandaag trekt worden geen jaartje ouder
Hebben ze ingevoerd omdat anders iedereen toch massaal z'n jeugdspeler op die maandag ging trekken. Is ook wel zo aardig tegenover n00bs
Hihi ben je daar speciaal voor opgebleven ??Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 00:06:
bij deze wil ik graag alle spelers feliciteren met hun verjaardag
Vet feest man, zo'n heel team in 1x jarig... gaan nogal wat kratjes 'fris' doorheen in de kantine 
FC Tiktak & FC Jansen, gefeliciteerd.. jullie zijn nu officieel Hattrick Supporter!
Laat ons even weten hoe het werkt en wanneer we o.a. jullie logo mogen aanschouwen
Vraagje voor Ronald Schutte en Paul Visscher, mail me even op yared@valheru.nl of je HAM registratie goed is verlopen
FC Tiktak & FC Jansen, gefeliciteerd.. jullie zijn nu officieel Hattrick Supporter!
Laat ons even weten hoe het werkt en wanneer we o.a. jullie logo mogen aanschouwen
Vraagje voor Ronald Schutte en Paul Visscher, mail me even op yared@valheru.nl of je HAM registratie goed is verlopen
over de salarissen, bij het opstarten van HAM heb ik meteen de rekenmachine erbij getrokken en meegerekend...
In totaal moet ik 14.840 eurootjes meer salaris dokken per keer.
Allebei me keepers moeten het met minder doen en de spits en middenvelder die afgelopen vrijdag allebei hun passing omhoog zagen gaan nemen bijna 50% van die kosten in....
...hadden ze niet even een weekje kunnen wachten, dan had me dat een TON aan kosten bespaart in dit nieuwe seizoen
agh, we zullen maar denken dat het niet alleen aan die ene verbetering lag...
In totaal moet ik 14.840 eurootjes meer salaris dokken per keer.
Allebei me keepers moeten het met minder doen en de spits en middenvelder die afgelopen vrijdag allebei hun passing omhoog zagen gaan nemen bijna 50% van die kosten in....
...hadden ze niet even een weekje kunnen wachten, dan had me dat een TON aan kosten bespaart in dit nieuwe seizoen
Jajkz...bij mij zijn de salarissen met iets van 5000 per week omhoog gegaan...En er zijn 2 supporters vertrokken vandaag
Bij mij zijn er supporters bij gekomen en ook het suppotergeld is omhoog gegaanG0009 schreef op 31 maart 2003 @ 12:27:
Jajkz...bij mij zijn de salarissen met iets van 5000 per week omhoog gegaan...En er zijn 2 supporters vertrokken vandaag
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Waar zijn ze heen dan?G0009 schreef op 31 March 2003 @ 12:27:
zal wel aan mun logo liggen
Misschien hadden ze een kater overgehouden aan het vieren van 22 (van m'n spelers) verjaardagen op 1 avondWindhoosje schreef op 31 March 2003 @ 14:43:
[...]
Waar zijn ze heen dan?Bij mij is iedereen gewoon gebleven...
zal wel aan mun logo liggen
't zal na de bekerwedstrijd wel weer wat bijtrekken neem ik aan, moet tegen een n00b die nog 4-4-2 speelt zou eigenlijk niet mogen verliezen
Supportergeld omhoog gegaan? Je bedoelt meer supporters erbij dan vorige week, ofzo!? Je krijgt nl. altijd een vast bedrag per seizoenskaart.doemaarwat schreef op 31 maart 2003 @ 14:43:
[...]
Bij mij zijn er supporters bij gekomen en ook het suppotergeld is omhoog gegaan
Of bedoel je dat je meer geldt moest gaan betalen om HT-supporter te mogen blijven?
[ Voor 13% gewijzigd door Ronald Koeman op 31-03-2003 14:51 ]
Nee hij bedoelt dat hij supporters erbij heeft gekregen en het sponsorgeld omhoog is gegaan....G0009 schreef op 31 March 2003 @ 14:47:
[...]
Supportergeld omhoog gegaan? Je bedoelt meer supporters erbij dan vorige week, ofzo!? Je krijgt nl. altijd een vast bedrag per seizoenskaart.
Of bedoel je dat je meer geldt moest gaan betalen om HT-supporter te mogen blijven?
denk ik
Ik ookWindhoosje schreef op 31 March 2003 @ 14:56:
[...]
Nee hij bedoelt dat hij supporters erbij heeft gekregen en het sponsorgeld omhoog is gegaan....
denk ik
Goed gedacht.Windhoosje schreef op 31 March 2003 @ 14:56:
[...]
Nee hij bedoelt dat hij supporters erbij heeft gekregen en het sponsorgeld omhoog is gegaan....
denk ik
Ja ik drink alleen maar fris op het feestje hoor
Jah hoor, is goed verlopen. Bleek het dus toch jou 100% betrouwbare email service te zijn?yared schreef op 31 March 2003 @ 11:00:
Vet feest man, zo'n heel team in 1x jarig... gaan nogal wat kratjes 'fris' doorheen in de kantine
Verwijderd
ik zou blij zijn met die 60k hoor. alleen een gek geeft er meer voor.Ress schreef op 31 March 2003 @ 16:15:
Team ID: 146933
Ik heb trouwens nog een redelijke vleugel verdediger van 20 te koop staan
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dead line is vanavond om 20.00
Staat nu op 60.000
Wees blij, bij mij zijn de salarissen met 6000 omhoog gegaanG0009 schreef op 31 maart 2003 @ 12:27:
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
misschien leuk om je beste stats (van hele team prestatie) te laten zien en in welke league je speelt
ik speel nu een half seizoen in VI.82 enwas 2de geworden:
Midfield: weak
Right Side Defence: solid
Central Defence: solid
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: weak
Central Attack: inadequate
Left Side Attack: passable
als ik per linie ga kijken komt er dit uit:
Central Defence: formidable
is dit een beetje goed voor een VI-speler (ik speel 3-5-2) ?
ik speel nu een half seizoen in VI.82 enwas 2de geworden:
Central Defence: solid
als ik per linie ga kijken komt er dit uit:
Central Defence: formidable
is dit een beetje goed voor een VI-speler (ik speel 3-5-2) ?
Ben ik toch blij dat er nog een hoop VI ertjes rond lopen op hattrick, heb er namelijk meer dan 100.000 voor gekregen...Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 16:50:
[...]
ik zou blij zijn met die 60k hoor. alleen een gek geeft er meer voor.
Dat is ook de reguliere prijs, ik heb een paar weken intensief gezocht naar vleugelverdedigers redelijk/redelijk omdat ik er zelf 1 nodig had(niet alleen in NL), en die gingen allemaal voor rond de 100.000 de deur uit. Snap dus niet waar ForayNL z'n uitspraken op baseert.Ress schreef op 31 maart 2003 @ 20:04:
[...]
Ben ik toch blij dat er nog een hoop VI ertjes rond lopen op hattrick, heb er namelijk meer dan 100.000 voor gekregen...
[ Voor 14% gewijzigd door Ronald Koeman op 31-03-2003 21:37 ]
Met beetje zoeken heb je ze voor 80k.. Maar 60k vang je er (zeker in NL) makkelijk voor..
Het kan natuurlijk altijd goedkoperdevv05 schreef op 31 maart 2003 @ 21:36:
Met beetje zoeken heb je ze voor 80k.. Maar 60k vang je er (zeker in NL) makkelijk voor..
Toen ik naar die vleugelverdedigers aan het scouten was was het enkele weken voor de laatste competitiewedstrijd, dus toen waren de marktprijzen sowieso wat hoger dan nu.
Uhm lager bedoel je denk ik....G0009 schreef op 31 March 2003 @ 21:38:
[...]
Het kan natuurlijk altijd goedkoper
Toen ik naar die vleugelverdedigers aan het scouten was was het enkele weken voor de laatste competitiewedstrijd, dus toen waren de marktprijzen sowieso wat hoger dan nu.
Verwijderd
Wat zijn jullie doelstellingen voor het nieuwe seizoen? De mijne zijn:
- Top 4 in de competitie.
- 4e ronde in beker.
- Selectie versterken op zowel verdediging als middenveld en aanval.
- Fanclub uitbreiden.
- Stadion uitbreiden naar 35000 plaatsen.
- Een extra biertap.
- Naar de kapper + nieuwe schoenen.
- 4e ronde in beker.
- Fanclub uitbreiden.
- Een extra biertap.
Nee. Het is relatief rustig op de transfermarkt in vergelijking met een paar weken voor de laatste comp. wedstrijd, toen stonden er veel grotere belangen op het spel.(Net wel/niet promoveren/degraderen)
Da's een gewaagde uitspraak, weet je wel heel zeker dat je die doelstelling zoú kunnen bereiken?Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 21:41:
- Fanclub uitbreiden.
realistisch:Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 21:41:
- 4e ronde in beker.
- Fanclub uitbreiden.
- Een extra biertap.
- Top 1 in de competitie
- Rijk worden
- Stadion uitbreiden indien weer nodig (nu 27,5k)
- Eerste 2 wedstrijden winnen in de competitie (3punten op de 2 concurrenten=kampioen na 2 wedstrijden
- Noobs oplichten en rijk worden ermee
- Gotcup winnen zodra ik n00bs heb afgezet om goede reserves te kunnen betalen
- Fanclub aan het einde van het seizoen op 1k+ man
- Kapot rijk worden
minder realistisch:
- Een 17-jarige uitstekend trekken en sellen voor 1mln
- 5e ronde beker
- middenveld aansterken nadat ik mijn paar uitstekend scoring gasten voor 500K+ per stuk heb verkocht
- spelers na 5 weken al kampioensfeest laten vieren en op vakantie sturen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Ja ik heb bv. mijn solid middenvelders en spitsen gekocht voor 50 tot 80k dus als er 1 passable is vind ik 60k erg veel.G0009 schreef op 31 March 2003 @ 21:34:
[...]
Dat is ook de reguliere prijs, ik heb een paar weken intensief gezocht naar vleugelverdedigers redelijk/redelijk omdat ik er zelf 1 nodig had(niet alleen in NL), en die gingen allemaal voor rond de 100.000 de deur uit. Snap dus niet waar ForayNL z'n uitspraken op baseert.
Doelstellingen:
-Solid/goed middenveld behouden of misschien zelfs versterken
-Nummer 1 worden en promoveren naar IV
-Zolang mogelijk in beker meedraaien
-Jeugdopleiding op hoogste niveau krijgen
-Een goede financiële situatie krijgen
-Solid/goed middenveld behouden of misschien zelfs versterken
-Nummer 1 worden en promoveren naar IV
-Zolang mogelijk in beker meedraaien
-Jeugdopleiding op hoogste niveau krijgen
-Een goede financiële situatie krijgen
Iemand nog een solid defender (wingback) of een solid (met solid setpiece) winger in de aanbieding?
Doelstellingen:
- in de top 2 komen (vorige keer 3e door slecht doelsaldo)
- uit de schulden komen (laatste 2 weken kostte me een ton, die ik nu in de min zit)
- stadion uitbreiden (minimaal verdubbelen)
- middenveld verder aansterken
- 4e ronde bij de cup halen
- login/pass terugvinden zodat ik me kan aanmelden bij de GoT cup
- in de top 2 komen (vorige keer 3e door slecht doelsaldo)
- uit de schulden komen (laatste 2 weken kostte me een ton, die ik nu in de min zit)
- stadion uitbreiden (minimaal verdubbelen)
- middenveld verder aansterken
- 4e ronde bij de cup halen
- login/pass terugvinden zodat ik me kan aanmelden bij de GoT cup
Gezocht!
Router
Van de 47 teams hebben zich er pas 26 aangemeld voor de GoT-cup!! Waar blijft die rest??
Doelstellingen:
* Deze keer wel promoveren naar II
* Proberen weer kwartfinales knvb beker te halen
* Middenveld brilliant krijgen op composed team spirit
* Stadion naar 100.000 plaatsen
* Sparen voor outstanding keeper, voor de rest nieuwe 17-jarige mids
Het seizoen is iig weer lekker goed begonnen, bagger jeugdspeler getrokken.
* Deze keer wel promoveren naar II
* Proberen weer kwartfinales knvb beker te halen
* Middenveld brilliant krijgen op composed team spirit
* Stadion naar 100.000 plaatsen
* Sparen voor outstanding keeper, voor de rest nieuwe 17-jarige mids
Het seizoen is iig weer lekker goed begonnen, bagger jeugdspeler getrokken.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
1 * III, 2 * IV rest is V of VI.devv05 schreef op 31 March 2003 @ 23:12:
Van de 47 teams hebben zich er pas 26 aangemeld voor de GoT-cup!! Waar blijft die rest??
Misschien kun je aantallen op de pagina vermelden? Om te zien of je kas heb

Verwijderd
Doelstellingen:
* Kampioen worden (anders gaan er rellen komen)
* Redelijk middenveld halen
* Jonge middenvelders trainen
* Zo ver mogelijk in de beker komen
* Got cup winnen
* Elftal zo versterken dat ik volgend jaar gelijk in de 5e divisie mee kan doen om de titel
* Kampioen worden (anders gaan er rellen komen)
* Redelijk middenveld halen
* Jonge middenvelders trainen
* Zo ver mogelijk in de beker komen
* Got cup winnen
* Elftal zo versterken dat ik volgend jaar gelijk in de 5e divisie mee kan doen om de titel
Verwijderd
mijn doelstellingen:
- minder schulden hebben
- kampioen worden van VI.82
- al mijn basisspelers op hun positie solid zijn (nu 5 van de 11)
- een excellent verdediging krijgen
- eens goede jeugdspelers trekken (nu passable)
- minder schulden hebben
- kampioen worden van VI.82
- al mijn basisspelers op hun positie solid zijn (nu 5 van de 11)
- een excellent verdediging krijgen
- eens goede jeugdspelers trekken (nu passable)
Doelstelling:
* In V blijven
* Goed voor elke positie
* 5e ronde in beker (tenminste)
* Positief saldo houden
Ja je moet iets he.
* In V blijven
* Goed voor elke positie
* 5e ronde in beker (tenminste)
* Positief saldo houden
Ja je moet iets he.
Doelstelling:
* Promoveren naar V.
* Lang in de beker blijven. (m'n 1e seizoen in de beker, ik ben vorig seizoen ingestapt)
* M'n spitsen eens laten scoren, ze zijn bij elkaar 180000 waard, en scoren, ho maar.
* Niet meer rood staan
* Promoveren naar V.
* Lang in de beker blijven. (m'n 1e seizoen in de beker, ik ben vorig seizoen ingestapt)
* M'n spitsen eens laten scoren, ze zijn bij elkaar 180000 waard, en scoren, ho maar.
* Niet meer rood staan
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Mijn Doelstelling:
* 1e of 2e Worden in V
* Stadion uitbreiden naar 25.000
* Jonge middevelders erbij halen
* Middeveld constant op matig of beter brengen
* Niet te vaak rood staan
* Een paar rondes in de beker blijven
* Jeugdopleiding naar Goed brengen (is nu redelijk) en volgend seizoen naar uitstekend
* En uiteraard hoop ik een paar leuke jeugdspelers te promoveren
* 1e of 2e Worden in V
* Stadion uitbreiden naar 25.000
* Jonge middevelders erbij halen
* Middeveld constant op matig of beter brengen
* Niet te vaak rood staan
* Een paar rondes in de beker blijven
* Jeugdopleiding naar Goed brengen (is nu redelijk) en volgend seizoen naar uitstekend
* En uiteraard hoop ik een paar leuke jeugdspelers te promoveren
Mijn doelstellingen:
* Promoveren naar de IV
* Zo lang mogelijk in de beker blijven
* Spelers met uitstekend als eigenschap krijgen (zoals positiespel, scoren, ed)
* Jeugdopleiding op uitstekend krijgen
* Eindelijk eens een goeie jeugdspeler trekken
* Promoveren naar de IV
* Zo lang mogelijk in de beker blijven
* Spelers met uitstekend als eigenschap krijgen (zoals positiespel, scoren, ed)
* Jeugdopleiding op uitstekend krijgen
* Eindelijk eens een goeie jeugdspeler trekken
Verwijderd
Ik heb vandaag pas m'n jeugspeler getrokken guess what!!!!!!!!!!!!!!
Robert Mensinga (7923478)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympatiek persoon, die opvliegend is en rechtvaardig.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
vastgestelde waarde: 617 000 Euro
Loon: 2133 Euro/week
Eigenaar: Nobbe United
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Een sympatiek persoon, die opvliegend is en rechtvaardig.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
vastgestelde waarde: 617 000 Euro
Loon: 2133 Euro/week
Eigenaar: Nobbe United
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
edit:
jammer dat het 1 april is
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 11:41 ]
Mijn doelstellingen:
- Uit de schulden komen(sta nu zo'n E 250.000,- in de min).
- Bij de 1e 3 eindigen van de V.108.
- Het heel ver schoppen in de beker.
- Nu eindelijk eens een keer wat goede jeugdspelers promoveren.
- En zoveel mogelijk posities op passable/goed krijgen.
- Uit de schulden komen(sta nu zo'n E 250.000,- in de min).
- Bij de 1e 3 eindigen van de V.108.
- Het heel ver schoppen in de beker.
- Nu eindelijk eens een keer wat goede jeugdspelers promoveren.
- En zoveel mogelijk posities op passable/goed krijgen.
Je bedoelt dus eigenlijk dat het voor jou erg veel isVerwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 22:27:
[...]
Ja ik heb bv. mijn solid middenvelders en spitsen gekocht voor 50 tot 80k dus als er 1 passable is vind ik 60k erg veel.
SMERIGE MAZZELAAR! HOND! Dat overkomt mij nou nooitVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 11:37:
Ik heb vandaag pas m'n jeugspeler getrokken guess what!!!!!!!!!!!!!!
[EXCELLENT PLAYMAKER]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit:
Verwijderd
hehehe gelukkig is het maar een slechte speler met een waarde van 17k. iets (zijn edit!) zegt me inderdaad dat het een 1 april grapje was.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 14:35:
[...]
hehehe gelukkig is het maar een slechte speler met een waarde van 17k. iets (zijn edit!) zegt me inderdaad dat het een 1 april grapje was.
Aangezien iedereen zijn doelstellingen gepost heeft dan ook maar ff de mijne
:
- Koste wat het kost bij de top 2 van mijn divisie komen
- Een grotere positieve inkomstenbron genereren
- Spelers die het niveau van V niet aankunnen vervangen
- GoT-cup winnen na die afgang van vorig seizoen (4-0 voorstaan en dan met 4-5 verliezen
)
Verwijderd
en op wie hebben jullie gestemd als coach voor U20 ?
Ik op Damazinho, hij heeft het goed gedaan dus verdiend een nieuw contract voor 1 seizoen.
Ik op Damazinho, hij heeft het goed gedaan dus verdiend een nieuw contract voor 1 seizoen.
Verwijderd
Ik op Medivh, en nee ik was niet tevreden over de resultaten van Damaz, ook vind ik dat er elk seizoen een andere coach moet zijn.
Het grootste minpunt van Damaz vond ik nog dat hij ons helemaal niet op de hoogte hield van de vorderingen in de vorm van "De coach informeert" Hij deed het heel af en toe en dan werd je er niets wijzer van. Kortom ik wil iemand die heel Nederland betrekt in z'n ideeen, vorderingen enz enz.
Het grootste minpunt van Damaz vond ik nog dat hij ons helemaal niet op de hoogte hield van de vorderingen in de vorm van "De coach informeert" Hij deed het heel af en toe en dan werd je er niets wijzer van. Kortom ik wil iemand die heel Nederland betrekt in z'n ideeen, vorderingen enz enz.
heb op mezelf gestemt
Verwijderd
Hey ik ben ook III hoor .... om precies te zijn III.7 HARDTRANCE is de naam. Ennuh hoezo GoT cup, we zitten nog in de beker ...

Ben blij dat morgen de beker weer begint, eindelijk weer eens een wedstrijd "om het eggie". Door die 2 stopweken is m'n hattrick animo echt tot een dieptepunt gedaald
Verwijderd
Ja die mensen zijn er ook he
Toch 1 persoon met een 1 april grap. Het houd ook niet over tegenwoordig. Jammer dat ik er geen weet
Mensen kunnen vandaag de dag slecht tegen een 1 april grappie...Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 22:17:
[...]
Ja die mensen zijn er ook heWat je er aan hebt.... van die 7e divisie n00bs die op henzelf gaan stemmen
Nee daar heb je wat aan
ennuh wie noemt wie een 7e divisie n00b?
* NiMu83 speelt onderhand in de V, dus noem me geen n00b
Verwijderd
ok 5e divisie n00b danWindhoosje schreef op 01 April 2003 @ 22:45:
[...]
Mensen kunnen vandaag de dag slecht tegen een 1 april grappie...
ennuh wie noemt wie een 7e divisie n00b?
/me speelt onderhand in de V, dus noem me geen n00b
Kijk das beter
Vraagje??
Ik heb net een een nieuwe keeper gescoord (wel ietsjes in de rooie cijfers). Nu blijft ie maar de hele tijd op de transfer lijst staan, dus kan ik hem niet opstellen. Mijn bod is al meer dan een uur geleden afgelopen. Heeft dit soms met de bekerwedstrijd te maken???? Daar hoopte ik hem nog wel bij te hebben.
Ik heb net een een nieuwe keeper gescoord (wel ietsjes in de rooie cijfers). Nu blijft ie maar de hele tijd op de transfer lijst staan, dus kan ik hem niet opstellen. Mijn bod is al meer dan een uur geleden afgelopen. Heeft dit soms met de bekerwedstrijd te maken???? Daar hoopte ik hem nog wel bij te hebben.
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Dat heeft te maken met de serverproblemen waar ze mee te kampen hebben. Transfers staan op de laagste prioriteit en kan lang duren.
Probeer het voor de wedstrijd nog een keer zou ik zeggen
Probeer het voor de wedstrijd nog een keer zou ik zeggen
Gezocht!
Router
Tnx voor het snelle antwoord.
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
npneudeboules schreef op 02 April 2003 @ 15:35:
Tnx voor het snelle antwoord.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Vraagje aan Yared, weet jij of je die Hattrick Credits voor je telefoon ook via jou kan regelen? Ik hoorde namelijk dat dat alleen maar met een persoonlijke CC kan omdat jij dan moet inloggen in mijn acount ofzo....
Mensen succes met de beker!!!
Niet zo negatief... "Het balletje is rond"The Dolf schreef op 02 April 2003 @ 16:51:
Ik denk dat ik flink onderuit ga
Ja, iedereen succes, we gaan weer beginnen!
Als je als uitspelend team een bekerwedstrijd speelt krijg je daar geld voor (dacht ik).
Maar om hoeveel % gaat het eigenlijk?
En komen er eigenlijk veel mensen kijken naar een 1e bekerwedstrijd die tegen een VI team moet spelen?
En komen er eigenlijk veel mensen kijken naar een 1e bekerwedstrijd die tegen een VI team moet spelen?
Gezocht!
Router
1. 1/3The Dolf schreef op 02 April 2003 @ 17:16:
Als je als uitspelend team een bekerwedstrijd speelt krijg je daar geld voor (dacht ik).
2. Waarschijnlijk niet.
2. Maar is het dan net zo veel als in een oefenwedstrijd met cupregels of zoals een gewone wedstrijd?
aargh. Na een half uur nog steeds geen match update
[ Voor 11% gewijzigd door The Dolf op 02-04-2003 17:27 ]
Gezocht!
Router
hier ook nog niks gebeurd?????
2003-04-02 Het was een lange dag vandaag
... voor de server. De dag met de eerste bekerwedstrijden is waarschijnlijk de meest intensieve van het seizoen, mede daardoor loopt Hattrick een beetje achter op schema momenteel. De website wordt tijdelijk afgesloten om 17.30 zodat de server de achterstand bij kan werken. De transfer deadlines zullen uitgesteld worden.
[ Voor 27% gewijzigd door NiMu83 op 02-04-2003 17:29 ]
Jezus, dat gezever met die server altijd....ze zouden toch die nieuwe server(die was gecrashed) voor het begin van het nieuwe seizoen weer terugkrijgen(gerepareerd)? Belachelijk dat dit weer zo moet!
1024 supporters hebben hattrick vandaag verlaten
Dit topic is gesloten.