Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.786 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 24 March 2003 @ 19:20:
Iemand enig id wanneer de speeldagen bekend gemaakt worden?
Woensdag vriendschappelijk of beker en Zondag competitie.
Maar dit bedoel je vast niet aangezien je dat heus wel weet :).

Vorig seizoen werd het zo geregeld dat de nummer 1 in de competitie begon tegen de nummer laatst. Nummer 2 tegen nummer één na laatst.

Dus zoiets:

1. Shining Stars 0 0 - 0 0
2. Victoria'83 0 0 - 0 0
3. Zwarte Schapen '76 0 0 - 0 0
4. Maxximus 0 0 - 0 0
5. Hammersmith FC 0 0 - 0 0
6. vv blubberboys 0 0 - 0 0
7. Nobbe United 0 0 - 0 0
8. Vorwärts Knoedel 0 0 - 0 0

Shining Stars - Vorwärts Knoedel
Victoria'83 - Nobbe United
Zwarte Schapen - vv blubberboys
Maxximus - Hammersmith FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Hij bedoelt denk ik... Wanneer ze het wedstrijd schema bekend maken..

[ Voor 7% gewijzigd door Ress op 24-03-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ress schreef op 24 maart 2003 @ 19:31:
Hij bedoelt denk ik... Wanneer ze het wedstrijd schema bekend word..
ja idd, maar volgens mij weet niemand dat, maar zo kan je dus achterhalen hoe het wedstrijdschema er hoogst waarschijnlijk uit komt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ress schreef op 24 March 2003 @ 19:31:
Hij bedoelt denk ik... Wanneer ze het wedstrijd schema bekend word..
Dat bedoelde ik ja. Wil nl ff weten wanneer ik mijn stadion uit kan breiden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 16:46:
doemaarwat en neubeboules hebben jullie je al aangemeld voor de got cup? http://www32.brinkster.com/hattrickusers/ kijk daar dan ff
Done!

edit:
Maar ik kan nergens zien wanneer de CUP begint. Ja, 29 Januari, maar dat lijkt me niet meer het geval. Of lees ik weer eens niet voldoende. Als dat het geval is dan 8)7 me.

In de regels lees ik ook nog:
Wanneer het bovenstaand maximaal aantal basisspelers wordt overschreven, (dit heet volgens mij overschreden, maar ach...) wordt de wedstrijduitslag automatisch 2-0 voor het andere team. Wanneer er problemen zijn als in te weinig spelers dient minimaal een dag VOORAFGAAND aan de wedstrijd via ICQ of MSN contact met mij opgenomen te worden.

Wat zijn dan basisspelers en hoe moet ik die opstellen?

[ Voor 64% gewijzigd door doemaarwat op 24-03-2003 19:52 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk organisatie G.O.T. cup dit soort verwarringen gaan we nu krijgen he :). Ik blijf bij m'n standpunt om die regel af te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 19:54:
kijk organisatie G.O.T. cup dit soort verwarringen gaan we nu krijgen he :). Ik blijf bij m'n standpunt om die regel af te schaffen.
Errrm, ben ik niet de eerste met deze vraag? (ik heb niet alles nog doorgelezen in dit topic en de voorgaande 3...).

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doemaarwat schreef op 24 March 2003 @ 19:56:
[...]

Errrm, ben ik niet de eerste met deze vraag? (ik heb niet alles nog doorgelezen in dit topic en de voorgaande 3...).
Ha, nouja we hadden deze regel ingevoerd.. maarja het is gewoon moeilijk na te trekken wie of wat basisspeler is.. Volgens mij was de regel ook al niet meer geldig.. Maar raar dat Devv hem niet heeft weggehaald dan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 19:59:
[...]

Ha, nouja we hadden deze regel ingevoerd.. maarja het is gewoon moeilijk na te trekken wie of wat basisspeler is.. Volgens mij was de regel ook al niet meer geldig.. Maar raar dat Devv hem niet heeft weggehaald dan. :?
Clear.

En die andere vraag. Wanneer begint de nieuwe CUP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

[quote]doemaarwat schreef op 24 March 2003 @ 19:37:
[...]

Done!

quote]

hier ook

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

nu nog even een vraagje,
wordt de conditie van een speler ook beter van een oefenwedstrijd, of alleen door conditie te trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Lees de regels op hattrick maar eens door, ga je een hoop uit leren....
Als je op conditie traint, kan de conditie omhoog gaan. Staat bij conditie los van de gespeelde wedstrijd in een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik lees me al drie weken helemaal tureluurs. Verder heb ik dit van http://www.databased.at/hattrick/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

neudeboules schreef op 24 March 2003 @ 20:38:
Ik lees me al drie weken helemaal tureluurs.....
Ja ik ook al. En als je dan ook nog eens verschillende antwoorden soms leest....pfff. (niet specifiek over jou vraag trouwens).

Maar ik denk nu maar zo, ik ga zelf zoveel mogelijk maar proberen te "ontdekken". Word je het meest "wijs" van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Die basisspelers hoef je je idd niet teveel van aantrekken.. Was om hoge divisie clubs niet al te sterk te maken maar die regel is idd ingetrokken.. Moet m nog ff weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Nou Doemaarwat, volgens mij worden wij gewillige slachtoffers in de volgende GOT-cup 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

neudeboules schreef op 24 March 2003 @ 21:05:
Nou Doemaarwat, volgens mij worden wij gewillige slachtoffers in de volgende GOT-cup 8)7
Dat zie je verkeerd. Ik ben me in een underdog positie aan het lullen >:)

edit:
BTW: wat voor team heb je bij Hattrick?

[ Voor 11% gewijzigd door doemaarwat op 24-03-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Ik kan mijn wedstrijd schema voor de komende 3 wedstrijden al zien!!! Vast even mn komende 2 tegenstanders bestuderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ress schreef op 24 March 2003 @ 21:19:
Ik kan mijn wedstrijd schema voor de komende 3 wedstrijden al zien!!! Vast even mn komende 2 tegenstanders bestuderen :D
Je kan het hele seizoen al zien. Alleen voor de eerste drie order opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik kom de site niet eens op :{

En mijn team is 1337s United, zoek maar op op HT Users site

[ Voor 52% gewijzigd door .GoO op 24-03-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
ik nu niet! Want hattrick ligt plat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Nee ineens helemaal plat nu iedereen weet dat de competitie indeling daar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Nu werkt ie weer :P
Gaat lekker he, met HT vandaag

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mooi de 1e wedstrijd wordt iig een inmaak potje, ga mooi PIC spelen zodat ik een positive teamgeest opbouw. Kan dan lekker motsen in de cup en tegen moeilijke tegenstanders

Alleen jammer dat aanstaande zondag weer geen wedstrijd is... Wat moet ik nou op me zondagavond doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
GoT Cup begint aan het eind van halverwege dit seizoen zodat iedereen ook de kans krijgt mee te spelen in de nationale cup.

Die cupwedstrijden trekken namelijk veel publiek (lees geld) en daar gaan wij als GoT'rs natuurlijk niet tussen zitten :P

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 24-03-2003 23:10 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Windhoosje schreef op 24 maart 2003 @ 21:44:

Alleen jammer dat aanstaande zondag weer geen wedstrijd is... Wat moet ik nou op me zondagavond doen? :P
Die gedachte heb ik momenteel over het hele weekend ;(

[ Voor 26% gewijzigd door .GoO op 24-03-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die site nu weer down of heb ik een probleem
probeer al vanaf ongeveer half 9 kom er gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
De site ligt er erg vaak uit. Ligt dus ook aan jou want je kijkt niet vaak genoeg >:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik zie ineens dat mijn ervaring met 3-5-2 van uitstekend naar goed gegaan is. Zou dat gekomen zijn omdat ik zondag geen wedstrijd had?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
hoedjevanpapier schreef op 25 March 2003 @ 08:24:
Ik zie ineens dat mijn ervaring met 3-5-2 van uitstekend naar goed gegaan is. Zou dat gekomen zijn omdat ik zondag geen wedstrijd had?
Kan, of doordat je een speler verkocht hebt of een andere tactiek gespeelt hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatchID: 5127649

FC Kwabbernoot - F.C.Hattrick 5 - 2

Kwabbernoot koos voor een strategische 4-3-3 formatie.
F.C.Hattrick koos voor een strategische 3-5-2 formatie

1 - 1 was de ruststand Kwabbernoot had het meeste balbezit, namelijk 58 procent.
Kwabbernoot,die een balbezit had van 73 procent, domineerde de wedstrijd.

FC Kwabbernoot
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : zwak

F.C.Hattrick
Middenveld: waardeloos
Rechtsback : zwak
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : goed

Dit vind ik nou echt een raar verslag :S, ik dacht dat je met meer middenvelders meer balbezit had?

Opstellingen
Men zegt dat je in Hattrick het beste de 3-5-2 opstelling kan spelen, vanwege het belang van een sterk middenveld. De 3-4-3 opstelling tegen een zwak middenveld of 4-5-1 voor een sterke verdediging zijn de beste alternatieven volgens mij. Jij kan mij het tegendeel bewijzen... of liever niet ;)

Sterk middenveld meer balbezit toch? Het niveau van beide teams ontweek elkaar weining... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwabbernoot's middenveld is 2 stappen beter (volgens mij).. blijkbaar zijn die 5 spelers slechter dan die 3 van hem.

hattrick doet het al de hele avond niet bij mij (ik heb ook rare problemen met andere internet toepassingen dus wie weet ligt het aan mij) :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij loopt die vanavond (GELUKKIG) goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Wie weet wanneer er bekent word tegen wie je het eerste beker duel speelt, want dat is over bijna een week al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Oh ik heb het al gelezen..

"De eerste ronde is altijd op de woensdag voordat de eerste ronde van de competitie wordt gespeeld. Tegenstanders voor de volgende wedstrijd worden meteen geloot na de wedstrijd. De tegenstanders van de eerste ronde worden geloot één week voor de wedstrijd"

Morgen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ress schreef op 25 maart 2003 @ 21:11:
Wie weet wanneer er bekent word tegen wie je het eerste beker duel speelt, want dat is over bijna een week al...
Als het goed is morgen, maar vorig seizoen was het pas zondag (las ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Met 5 middenvelders KAN je in theorie het meest balbezit hebben, maar als je bv 3 dooie innermids hebt tegen 2 formidable playmakers, dan heb je gewoon minder balbezit.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ik en 2 colega's willen graag supporter worden en het geld over maken naar zweden.
Kan iemand uitleggen wat ik percies moet doen?
Er staat dat ik voor 1 jaar 175 SEK per persoon moet overmaken, hoeveel is dat in euro's? En moet ik gewoon de teamID's in de omschrijving zetten zodat ze weten wie het heeft overgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Janspj schreef op 25 March 2003 @ 21:39:
Ik en 2 colega's willen graag supporter worden en het geld over maken naar zweden.
Er staat dat ik voor 1 jaar 175 SEK per persoon moet overmaken, hoeveel is dat in euro's? En moet ik gewoon de teamID's in de omschrijving zetten zodat ze weten wie het heeft overgemaakt?
20 euro p.p. per jaar.. kan via Yared of Raateland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janspj schreef op 25 maart 2003 @ 21:39:
En als je de eerdere topics al een beetje had doorgelezen wist je het zelf ook.

Misschien iets uitgebreider in de openingspost yared?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
mail me op yared@valheru.nl en ik vertel je wat je moet doen om supporter te worden via mij.

Wat ik doe is zodra je geld op me rekening staat je account activeren. Dit gebeurt binnen een paar minuten nadat ik mijn rekening heb kunnen checken, echter het overmaken kan soms een kleine week duren.

Voor referenties kun je dit forum gebruiken, zitten geloof ik wel een paar supporters op die ik geregistreerd heb :)

Thanobius, nog uitgebreider? krijg nu al elke maand afschriften met lange rijen min 20 en min 7,50 >:)

ALS JE NIET BINNEN 48 UUR MAIL VAN ME TERUG ONTVANGT, PAGE ME DAN
Ik heb wat problemen met de mailserver.
Je kunt me bereiken via ICQ en Yahoo! Messenger en altijd via dit forum.

-UPDATE-
Als het goed is zijn me mailproblemen grotendeels opgelost.
Mocht ik echter nog ergens op moeten reageren meld het dan even hier ajb voor de zekerheid. Sorry voor diegene die aan het registreren waren via mijn cc voor de extra rompslomp. B)

* yared heeft zelfs weer een homepage, voor het eerst sinds een jaar of tien!
Nog even de hobbies toevoegen, vakantiekiekjes, me CV en je kan me met recht een burgerlul noemen met me voetbal op woensdag en zondag... ;)
NOT!

[ Voor 38% gewijzigd door yared op 26-03-2003 15:51 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 20:57
Spannend... Over enkele minuten zal de Grolsch-Cup van start gaan :D Een beginnende cup, die ik samen met een groep vrienden speel. Mijn wedstrijd wordt meteen een topper. Moet tegen danny, die ook een erg sterk team heeft :) we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Speel nu wedstrijd van het jaar tegen een vriend van me. De vorige 3x heb ik gewonnen met een totale doelsaldo van 18-6, maar dat komt omdat hij middenvelders trained en ik spitsen, hij zet een heel nieuwe linie neer, terwijl ik met bijna dezelfde middenvelderspeel als normaal (natuurlijk zit je het ruimst in de spelers bij de linie die je trained) , maar laatste wedstrijd voor de competitie, om de vorm van basisspelers op peil te houden hebben we onze sterkste opstelling neergezet. Zijn sterkere middenveld, tegen mijn sterkere aanval, mooie test om te kijken hoe ik het tegen zo'n vergelijkbare tegen zou doen met mijn 3-4-3 ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
koentjuh schreef op 26 March 2003 @ 17:00:
Spannend... Over enkele minuten zal de Grolsch-Cup van start gaan :D Een beginnende cup, die ik samen met een groep vrienden speel. Mijn wedstrijd wordt meteen een topper. Moet tegen danny, die ook een erg sterk team heeft :) we zullen zien
Leuk, een cup die 1 week duurt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
devv05 schreef op 26 March 2003 @ 17:19:
[...]

Leuk, een cup die 1 week duurt :?
Neeej, hij duurt nu 3 weken, maar de volgende editie wordt vergroot naar 32 teams waarschijnlijk. Dan gaan we eerst in een minicompetitie spelen en de beste 2 van elke groep gana door naar de 8ste finales en dan ect. NU is het eerst met zijn 8en dus 3 rondes:) ook de afvallers gaan door, zodat uiteindelijk iedereen drie keer speelt, snap je een beetje, Deze opzet is beetje vaag, maar de Grolsch-Cup II Gaat een een soort van championsleague opzet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
koentjuh schreef op 26 maart 2003 @ 17:51:
[...]

Neeej, hij duurt nu 3 weken, maar de volgende editie wordt vergroot naar 32 teams waarschijnlijk. Dan gaan we eerst in een minicompetitie spelen en de beste 2 van elke groep gana door naar de 8ste finales en dan ect. NU is het eerst met zijn 8en dus 3 rondes:) ook de afvallers gaan door, zodat uiteindelijk iedereen drie keer speelt, snap je een beetje, Deze opzet is beetje vaag, maar de Grolsch-Cup II Gaat een een soort van championsleague opzet krijgen.
Ah.. en hoe had je dat volgende week in gedachten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 26 March 2003 @ 18:20:
[...]

Ah.. en hoe had je dat volgende week in gedachten dan?
Gasten hebben ingecalculeerd dat ze na de 1e ronde eruitvliegen, dus na een weekje pauze kunnen ze de oh zo belangrijke Grolsch Cup winnen :+ ;)
btw kut, wedstrijd verloren met 2-4, stats waren wel leuk:

OO0nMe's Dreamteam
Middenveld: zwak
Rechtsback : formidabel
Centrale verdediging: formidabel
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : formidabel
Linkerkant aanval : formidabel

Maar helaas niet opgewassen tegen het team met matig middenveld, wat ik wel ongeveer had verwacht, alleen mijn verdediging liet wel erg makkelijk die doelpunten tot stand komen :/

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frizza United - Tikkie Terug 2-3 kreeg in de laaste minuut nog een goal tegen. Majah me stats zijn lekker en 2-3 verliezen van de verliezend bekerfinalist is tog niet slecht?????? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom altijd je beste speler geblesseerd raakt? Het is nooit een slechte altijd de beste vaag is dat. Alweer 7x op rij (en therapeuten/doktoren lijkt ook niet te helpen) :(

wel weer ff met 0-3 gewonnen met een 5-4-1 opstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Bekerloting was tijdens oefenduel al bekend, gunstige loting gehad ? Ik moet tegen iemand die nog slechter was dan de nr 8 uit mijn vorige poule :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Euh, de grolsch-cup wordt gewoon hervat wanneer idereen weer uit de beker ligt... tus een soort tussenpauze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik moet me eerste bekerwedstrijd tegen volgens mij een verlaten team, dus dat word een eitje lijkt me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik tegen een VI noob, makkie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 26 March 2003 @ 21:14:
Ik tegen een VI noob, makkie...
Wel een beetje meer respect voor een 6e klasser he :) jij speelde er vorig jaar nog in :)

Kijk ik mag hem wel een n00b noemen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 21:54:
[...]

Wel een beetje meer respect voor een 6e klasser he :) jij speelde er vorig jaar nog in :)

Kijk ik mag hem wel een n00b noemen :P
Ik moet ook tegen een VI n00b, dat wordt dus zeker de 2e ronde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Iemand al wat 7e divisie brugklassertjes zien rondsjouwen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 26 March 2003 @ 23:34:
Iemand al wat 7e divisie brugklassertjes zien rondsjouwen? :P
hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je speelt nu een bekerduel en als je dat wint mag je mee doen met de bekercup??

Snap het niet helemaal! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 16:24:
Dus je speelt nu een bekerduel en als je dat wint mag je mee doen met de bekercup??

Snap het niet helemaal! :?
Nee joh...as woensdag begint de beker gewoon...Het is de 1e ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden zaken als teamgeest en zelfvertrouwen as. zondag gereset? Dat zou mooi zijn want dan speel ik woensdag voor de beker 'rustig' aan om de teamgeest weer naar hogere sferen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik geloof maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb een klein progje gemaakt, het stelt er weinig voor, maar het is wel handig voor de mensen die Hattrick-AssistentManager gebruiken om te zien wat voor "cijfer" de spelers krijgen. Je kan hier snel even de cijfers invullen en het dan laten berekenen.

Hier een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.meijer19/hattrick.JPG

Ik heb ook een poging gedaan om het aantal sterren te berekenen van spelers. Er zijn erg veel variablen die het aantal sterren kunnen beinvloeden. Op dit moment zit dit erin:

-Posititie (uiteraard)
-Vorm
-Conditie
-Ervaring

Deze worden apart berekend. Ik moet ook nog de teamgeest erin verwerken, en dat je op bepaalde posities sneller 2/3 sterren haalt bijvoorbeeld als op andere. Maar eerst probeer ik het zo een beetje kloppend te maken.

Hier kan je het progje downloaden als je er behoefte aan heb:
http://members.chello.nl/j.meijer19/hattrickzipje.zip

En hier kan je het script lezen met documentatie voor het berekenen van het aantal sterren. Ik weet dat ik simpel programmeer, maar het gaat erop dat het werkt.

http://members.chello.nl/j.meijer19/script.txt

Ik heb dus meer gegevens nodig van spelers die in een bepaalde teamgeest hebben gespeeld. Op die manier kan ik het kloppender maken. Ook suggesties op het gebruik van sommige variablen zijn altijd welkom!

[ Voor 9% gewijzigd door Paniohitus op 27-03-2003 19:49 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
ff 1 sugestie. Je progje is ned/eng. Werkt zeer irritant

en de sterrenbereking gaat grandioos de mist in als je een kommegetal invult

[ Voor 42% gewijzigd door The Dolf op 27-03-2003 19:57 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 27 maart 2003 @ 19:48:
Ik heb een klein progje gemaakt, het stelt er weinig voor, maar het is wel handig voor de mensen die Hattrick-AssistentManager gebruiken om te zien wat voor "cijfer" de spelers krijgen. Je kan hier snel even de cijfers invullen en het dan laten berekenen.
Goed hoor :) elk programma van Hattrick is leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ff gedownloaded en gekeken :D

aangezien mijn vakgebied ook veelal het esthetische en het gebruikersgemak gebied overlapt zijn mijn aanmerkingen iets minder technisch en iets meer creatief.

- geef het proggie een naam... 'Untitled' staat zo lullig in de titelbalk
- doe er een logootje ofzo bij of als transparant achtergrondje

Dit soort wijzigingen maken mensen gemotiveerder om het te gebruiken en dus feedback te geven, hetgeen je zoekt.

elke proggie voor HT is leuk, dus ga vooral door! :)

* yared denkt; "waarom zijn de userinterfaces altijd pas het laatst aan de beurt voor een makeover.. een leuk logootje als transparante achtergrond is al half het werk..."

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 27-03-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ja ik geloof maandag
Frizza gelooft!!

Goezo jongen, blijven geloven want van je team moet je hier niet hebben >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 27 March 2003 @ 22:21:
[...]
Frizza gelooft!!

Goezo jongen, blijven geloven want van je team moet je hier niet hebben >:) :P
wat bedoel je daarmee?? hij heeft een beter team dan jij hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
wat bedoel je daarmee?? hij heeft een beter team dan jij hoor
he, probeer ik een beetje voorzichtig de hooligan uit te hangen hier komt er zo'n wijsneus als ThaNobius... ga jij eens lekker je dug-out schoonvegen.... zag daar laatst je coach liggen onder een laag stof!!

* yared is er klaar voor, lamaar komen die gasten, lust ze rauw en zoniet.. gewoon nog een seizoen V5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay yared wij gaan dus een x een friendly spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 27 maart 2003 @ 22:29:
[...]
he, probeer ik een beetje voorzichtig de hooligan uit te hangen hier komt er zo'n wijsneus als ThaNobius... ga jij eens lekker je dug-out schoonvegen.... zag daar laatst je coach liggen onder een laag stof!!

* yared is er klaar voor, lamaar komen die gasten, lust ze rauw en zoniet.. gewoon nog een seizoen V5 :P
oooeeeeh de eenmans harde kern van de Harlem Hattricks hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 22:33:
okay yared wij gaan dus een x een friendly spelen :D
pff iedereen wint van yared, zoek liever een team dat nog een beetje een uitdaging is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 27 March 2003 @ 22:38:
[...]

pff iedereen wint van yared, zoek liever een team dat nog een beetje een uitdaging is :P
ahhh, dat vind ik dan toch wel weer erg hard voor Yaredje... je wint het heus wel van een paar hoor.. (helaas niet van je vriendin :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 22:38:
[...]

ahhh, dat vind ik dan toch wel weer erg hard voor Yaredje... je wint het heus wel van een paar hoor.. (helaas niet van je vriendin :P)
Misschien van een VII team zonder coach maar verder schat ik de kans vrij klein in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
sjonge sjonge, ik denk maak dat slaperige zooitje zondagse f-klasse amateur bankzitvoetbalspelers even wakker en moet je kijken wat er gebeurt...

ga maar weer horizontaal jongens, jullie zullen wel moe zijn van het typen :P

* yared heeft net een partijtje huiskamervoetal gewonnen van zijn zoon...hij had me bijna te pakken met zijn maat 2 voetbalsloffies :)

* yared trotse vader van Medi (15 maanden) en Semke (3,5 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zo negatief over yared jongens hij heeft misschien een slecht team maar ik heb zeker 2 spelers gespot die makkelijk in de 7e divisie mee kunne draaien! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared speel je trouwens nog steeds 3-3-2? :P

(tipmodus: stap over naar 11 man)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
niet zo negatief over yared jongens hij heeft misschien een slecht team maar ik heb zeker 2 spelers gespot die makkelijk in de 7e divisie mee kunne draaien!
Had ik die twee nu bij jou vandaan of op eBay in de vanaf1euro sectie? Zou zomaar kunnen :P

* yared gaat zo even een HT speler aanbieden op eBay, kijken of het lukt
http://cgi6.ebay.nl/ws/eB...0&since=-1&sort=3&rows=25

/edit
Denk dat ik maar me hele team te koop zet! :D

[ Voor 10% gewijzigd door yared op 27-03-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 27 March 2003 @ 22:49:
[...]
Had ik die twee nu bij jou vandaan of op eBay in de vanaf1euro sectie? Zou zomaar kunnen :P

* yared gaat zo even een HT speler aanbieden op eBay, kijken of het lukt
http://cgi6.ebay.nl/ws/eB...0&since=-1&sort=3&rows=25
hahah dat zou lol zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
denk dat de GM de grap niet kan waarderen en me team op non-actief zet :|

hmm... opent wel perspectieven... wat te denken van het maken van een HT logo vanaf 1 euro?
Iets voor jou ThaNobius?

Kunnen we dan vanaf de openingspost naar toe linken voor de newbie :)

* yared vindt trouwens dat die devv05 flink naast zijn schoenen is gaan lopen sinds hij dat GoT cuppie heeft gewonnen met zijn A team van al die B teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Yared is maar in 1 ding goed....koekblikken verkopen :P

Btw mensen check me logo!!! Zie me page @ F.C. GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windhoosje schreef op 27 maart 2003 @ 22:58:
Yared is maar in 1 ding goed....koekblikken verkopen :P

Btw mensen check me logo!!! Zie me page @ F.C. GoT
amateurachtig logo zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 23:01:
[...]

amateurachtig logo zeg :P
Tss kep tenminste een logo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
oh da's dus je logo, knap hoor, nu hoef je alleen nog uit te vinden wat die palen aan het eind van je veld zijn

hint; Duitser roepen TOR als de bal tussen die palen ligt ;)

Over logoos gesproken; herinnert iedereen zich nog dat logo dat 'die gozer' had gemaakt die zogenaamd zijn hand in het gips had en later met een 'zogenaamd' zelfgemaakt logo kwam aandraven... heb net Jan de Bouvrie gesproken, schijnt een vermogen te hebben gekost dat nieuwe 'zelfgemaakte' logo... vooral het feit dat deze zekere persoon iets anders wou dan standaard Jan_de_Bouvrie_WIT! :)

[ Voor 53% gewijzigd door yared op 27-03-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windhoosje schreef op 27 March 2003 @ 23:02:
[...]

Tss kep tenminste een logo :D
Je zit trouwens nu bij een vriend van me in de poule das wel geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 23:04:
[...]

Je zit trouwens nu bij een vriend van me in de poule das wel geinig :)
Cool, wies het?

Btw jou logo is lekker wou je zeggen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windhoosje schreef op 27 March 2003 @ 23:06:
[...]

Cool, wies het?

Btw jou logo is lekker wou je zeggen :D :D
rapididas, het is wel een amateurtje hoor (ala Yared).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 27 maart 2003 @ 23:04:
oh da's dus je logo, knap hoor, nu hoef je alleen nog uit te vinden wat die palen aan het eind van je veld zijn

hint; Duitser roepen TOR als de bal tussen die palen ligt ;)

Over logoos gesproken; herinnert iedereen zich nog dat logo dat 'die gozer' had gemaakt die zogenaamd zijn hand in het gips had en later met een 'zogenaamd' zelfgemaakt logo kwam aandraven... heb net Jan de Bouvrie gesproken, schijnt een vermogen te hebben gekost dat nieuwe 'zelfgemaakte' logo... vooral het feit dat deze zekere persoon iets anders wou dan standaard Jan_de_Bouvrie_WIT! :)
Zorg jij nou maar dat je eens een bekerkast creerd, en dat team van jou mag ook weleens wat extra mankracht gebruiken...je verliesd zo zelfs van een vi-er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
rapididas, het is wel een amateurtje hoor (ala Yared)
heee, amateur, wel een betaald amateur dan he! met een trouwens HEEL MOOI logo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 23:06:
[...]

rapididas, het is wel een amateurtje hoor (ala Yared).
Idd een amateurtje ja ...wel toevallig trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 27 March 2003 @ 23:08:
[...]
heee, amateur, wel een betaald amateur dan he! met een trouwens HEEL MOOI logo :P
Wat je mooi noemt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het begint nu wel erg HK niveau te krijgen zullen we maar stoppen voordat er een boze GM uuhhhh MOD komt die ons een slotje + officiele waarschuwing geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Wat je mooi noemt
verkeerde smiley?

moet zijn:

Wat je mooi noemt :r

aan de andere kant heb je die reactie wellicht alleen als je aan je voetbalsokken ruikt na een wedstrijd bankvoetbal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 27 March 2003 @ 23:13:
[...]
verkeerde smiley?

moet zijn:

Wat je mooi noemt :r

aan de andere kant heb je die reactie wellicht alleen als je aan je voetbalsokken ruikt na een wedstrijd bankvoetbal :P
Als ik nu ruik heb ik het ook hoor :D

Maar idd we zullen wel stoppen met slap ouwehoeren...morgen weer een dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
HK niveau
absoluut niet, het is nog steeds 100% on-topic, en het hoort bij het begin van het seizoen als zijnde een oer-oude begin_van_het_seizoen_HT_GoT traditie van mekaar een beetje opfokken zodat we er weer tegenaan kunnen.

Noem ajb de naam HK nooit meer, da's trieste zooi :r

Trouwens modjes komen hier niet, die zijn bang dat ze HT leuk gaan vinden dus blijven uit zelfbehoud weg :)

* yared gaat de traditie volgende keer meenemen in de openingspost van deel5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 27 maart 2003 @ 23:16:
[...]
absoluut niet, het is nog steeds 100% on-topic, en het hoort bij het begin van het seizoen als zijnde een oer-oude begin_van_het_seizoen_HT_GoT traditie van mekaar een beetje opfokken zodat we er weer tegenaan kunnen.

Noem ajb de naam HK nooit meer, da's trieste zooi :r

Trouwens modjes komen hier niet, die zijn bang dat ze HT leuk gaan vinden dus blijven uit zelfbehoud weg :)

* yared gaat de traditie volgende keer meenemen in de openingspost van deel5
hahaha is goed...EN idd modjes komen hier niet...alleen als het aantal posts op 1000+ ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah, wat heb je tegen de HK dan? niet dat ik het echt nuttig vond, het werd bij mij altijd zwart voor mn ogen als ik de HK binnen ging. Dan ging ik echt onnutig doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff ik wordt trouwens echt zooo opgewonden van mijn supermooie gave logo!!! Ik kan er echt uren naar kijken!! (zwijmel zwijmel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Toch mijn vraag een KLEIN beetje ontopic te gaan.. Moet er niet aan denken als er straks geen hattrick topic meer is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf mijn logo wel goed. En ik ga voor het kampioenschap in VI.82 moet lukken denk ik. stadion uitgebreid naar 20000 plaatsen en heb nu in elke linie solids.

kom maar op met dat seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

yared schreef op 27 maart 2003 @ 22:18:
ff gedownloaded en gekeken :D

aangezien mijn vakgebied ook veelal het esthetische en het gebruikersgemak gebied overlapt zijn mijn aanmerkingen iets minder technisch en iets meer creatief.

- geef het proggie een naam... 'Untitled' staat zo lullig in de titelbalk
- doe er een logootje ofzo bij of als transparant achtergrondje

Dit soort wijzigingen maken mensen gemotiveerder om het te gebruiken en dus feedback te geven, hetgeen je zoekt.

elke proggie voor HT is leuk, dus ga vooral door! :)

* yared denkt; "waarom zijn de userinterfaces altijd pas het laatst aan de beurt voor een makeover.. een leuk logootje als transparante achtergrond is al half het werk..."
Dat komt omdat ik het geprogged heb voor mezelf in een half-uurtje. En wil het progje kwa sterberekening eerst goed laten werken :P
ff 1 sugestie. Je progje is ned/eng. Werkt zeer irritant

en de sterrenbereking gaat grandioos de mist in als je een kommegetal invult
Het zou opzich niet moeten uitmaken of je nu een komma-getal invult of niet... Hij berekent dit gewoon in verhouding mee.

En dat eng/ Ned ga ik inderdaad veranderen...

[ Voor 19% gewijzigd door Paniohitus op 28-03-2003 07:32 ]

BF1: Don-Panio

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.