Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 22:50:
en waar kan ik het best een data kabel kopen voor zo'n 12.50 zonder verzendkosten?
in hsum zijn 2 winkels die ze leveren voor 15 eus vlak bij station trouwes, dus als je ov hebt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49

job

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 22:50:
en waar kan ik het best een data kabel kopen voor zo'n 12.50 zonder verzendkosten?
http://www.stuntprijzen.net bijvoorbeeld.
moet je wel vooraf betalen.

je moet de: Datakabel Siemens C55/S55 hebben, die werkt ook metde m55

ik heb hem daar ook gehaald.
werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Toen ik m'n simkaart in het toestel stopte stonden er SMS berichten op, achter de berichten stond/staat een simkaart icoon. Als ik nu een nieuw SMS bericht ontvang komt er niet zo'n icoon achter, lijkt er dus op dat nieuwe berichten niet op de simkaart worden opgeslagen maar op de telefoon. Hoe kan ik dit veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de USB Datakabel ontvangen voor mijn M55. Deze kabel heb ik op www.salesplaza.com besteld voor €19,- . Maar als ik m'n telefoon nu aansluit via de kabel krijg ik steeds het bericht dat er geen toestel gevonden of aangesloten is. Ik heb Siemens Data Suite geinstaleerd.

Is er iemand die mij kan/wil helpen ?!?!?!

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49

job

heb je al een driver geinstalleerd voor die usb kabel??
je moet namelijk een virtuele compoort hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah zoiets had ik begrepen...

Zou je me misschien kunnen uitleggen hoe ik dat doe...??? Waar kun je de drivers downloaden???

Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Gewoon omruilen voor een seriele kabel die heb ik ook één genomen werkt perfect, heb niets met een driver te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:09
http://www.matweb-tw7.com...ver/USB-Device-Driver.zip
(Voor mijn USB kabeltje in ieder geval)

[ Voor 23% gewijzigd door FatalError op 11-10-2003 19:28 ]

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:06

johanbarten

Fallout fanatic

ik heb mijn M55 nog maar een paar dagen, en is nu al beschadigt. ;(
Net boven de speaker is een klein beetje van de verf/lak er al afgegaan. niet normaal, ik heb de telefoon alleen maar in mijn broekzak gehad zonder dat er sleutels of iets dergelijks in zat. Heeft iemand van jullie hier nog meer last van? Als dat zo is dan ga ik er mee terug naar de winkel en vraag wel een nieuwe m55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Paar achtergronden gefixt hoe krijg ik nou die provideraanduiding weg 'NL KPN' in mijn geval ?

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~mvc/M55/ferrari.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~mvc/M55/landschap.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~mvc/M55/redbull.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~mvc/M55/toyota.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~mvc/M55/weed.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~mvc/M55/weed1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op 12 oktober 2003 @ 18:48:
Paar achtergronden gefixt hoe krijg ik nou die provideraanduiding weg 'NL KPN' in mijn geval ?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
hierergens in topic staat transparant.gif die moet je op je phoon laden en als provider logo selekteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n datakabel doet t nog steeds niet. Ook met de drivers van Fatal niet. Heeft iemand misschien nog andere ideeen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 09:45:
M'n datakabel doet t nog steeds niet. Ook met de drivers van Fatal niet. Heeft iemand misschien nog andere ideeen???
bij instellingen van de datasuite moet je iets aanvinken waar alternatieve verbinding staat, tenminste zo werkte het bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb deze telefoon voor E18 gescoord bij een 2 jaar verlenging van mn contract. Ben er erg tevreden over tot nu toe. Ga nu es ff in de stad kijken of ik ergens goedkoop een datakabel kan ritselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om met die dynmic light wat te doen dat je ze bijvoorbeeld anders kan laten knipperen. Zoja is hier een progie voor en waar kan ik die downloaden of kopen. Zo wel vet cool zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X nks

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een M55 gaan kopen, maar ik vind de oranje versie niet echt mooi, ik zag op de review dat je ook een zwarte/donkere versie kan kopen, maar wat is de officiele naam van die versie, want ik kan hem nergens op internet vinden,, overal waar je telefoons kunt bestellen staat alleen 'iridium' (en dat is oranje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 20:04:
Ik wil een M55 gaan kopen, maar ik vind de oranje versie niet echt mooi, ik zag op de review dat je ook een zwarte/donkere versie kan kopen, maar wat is de officiele naam van die versie, want ik kan hem nergens op internet vinden,, overal waar je telefoons kunt bestellen staat alleen 'iridium' (en dat is oranje)
[spam]
wij bij de belcompany hebben (als 't goed is) de groene versie als enigste, zou zeggen loop een x binnen [/spam]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Scarecrow schreef op 13 October 2003 @ 20:32:
[...]

[spam]
wij bij de belcompany hebben (als 't goed is) de groene versie als enigste, zou zeggen loop een x binnen [/spam]
Als je dan toch bezig bent maak eens wat foto's en laat eens zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[spam]
Zag dat al genoemd was dat ie voor 75 euro te krijgen is, maar zag net dat hij bij gsmstunter voor 75 euro (ex verzend) MET CAMERA te krijgen is [/spam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 14 October 2003 @ 17:36:
[spam]
Zag dat al genoemd was dat ie voor 75 euro te krijgen is, maar zag net dat hij bij gsmstunter voor 75 euro (ex verzend) MET CAMERA te krijgen is [/spam]
En dat is ook de groene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of het ook mogelijk is om met de Voice Memo opgenomen fragmenten in te stellen als beltoon???
En zo ja, hoe doe je dat dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:04

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 19:24:
Wie weet of het ook mogelijk is om met de Voice Memo opgenomen fragmenten in te stellen als beltoon???
Volgens mij kan dat niet.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Laatst online: 23:06

johanbarten

Fallout fanatic

mischien via je pc en een microfoon, dan overzetten op je mobiel....
of is dat te veel werk? :)

[ Voor 14% gewijzigd door johanbarten op 14-10-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 19:24:
Het kan niet hoe jij het zegt, wel op een andere manier.
extra's -> voice comm. -> belsign instel -> opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt ik zal t proberen.

Weet iemand ook hoe je WAP en HTTP instelt, voor deze telefoon in combinatie met Orange Ready ??? Ik heb t wel via Orange geprobeerd maar daar kan ik niet echt wijs uit worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Nog wat achtergrondjes, misschien kewl om achtergrondjes in elkaar te knutselen en die met elkaar te delen ?

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~mvc/M55/keepout.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~mvc/M55/ID&T.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Yavi schreef op 17 September 2003 @ 11:53:
[...]

*.mmf formaat is voor samsung telefoons en word niet ondersteunt door de m55. Midi files worden wel ondersteunt tot 16 channels. Maar je kunt het beste wav files er op zetten. Let wel op de je de juiste codering pakt: DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono. Met cool edit 2000 (demo staat op tucows/download.com) kun je ze vrij gemakkelijk bewerken en coderen.
Hier wat voorbeelden:
Mi2.wav
Can't touch this.wav

De files gewoon op je telefoon droppen en het werkt :).
Je kunt ook windows geluidsrecorder gebruiken om de wav's op te slaan met de juiste codecs :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je plaatjes in je post reply plaatsen. Ik ben namelijk nieuw. Snap er niets van. Ik heb namelijk nog al wat plaatjes die jullie misschien wel mooi vinden voor op de siemens m55.
Alvast bedankt. :*)

http://gathering.tweakers.net/forum/faq zoeckt en gij zult vinden :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 17-10-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet één van jullie hoe je bewegende GIF bestanden op dit toestel kan zetten, mij is dat nog niet gelukt via Siemens Data Suite.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi
  • Laatst online: 18-12-2023
Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 13:13:
Weet één van jullie hoe je bewegende GIF bestanden op dit toestel kan zetten, mij is dat nog niet gelukt via Siemens Data Suite.

Bij voorbaat dank
Lees de review.

Verder heb ik siemens nederland gebeld. En de Shock protector ins NIET leverbaar in nederland! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Hmm ik merk dat ik de ringtones niet hard genoeg vindt. Zelfs met het volume op het hoogst. Toen ik hem met de samsung C100 en de Nokia 3310 vergeleek, bleken deze toch stukken harder te kunnen. Misschien valt dit op te lossen met een extra harde ringtone, maarja, waar vindt je die. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Als er mensen radeloos opzoek zijn naar dat rubber schock dingetje :P ik wil 'm best van de hand doen hoor, gebruik 'm toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 17 October 2003 @ 16:04:
Als er mensen radeloos opzoek zijn naar dat rubber schock dingetje :P ik wil 'm best van de hand doen hoor, gebruik 'm toch niet :)
yo homes, wat wil je ervoor hebben? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Ik heb dus met de juiste codec een leuke .wav gemaakt, en die wil ik van mijn webserver afdownloaden via GPRS.
Maar bij een grootte van 64kb krijg ik een "netwerkfout: Bestand te groot.", en bij een bestand van 40kb krijg ik een "fout: datastroom te groot".

Zoveel is 40kb nou toch ook weer niet? Weet iemand of dit toch kan zonder data-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 18:32:
[...]

yo homes, wat wil je ervoor hebben? :)
Ik zoek nog een nieuwe versterker :P

Mail maar ff wat je er voor wilt geven naar nlgamez at hotmaill dot com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrox
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:26
Zojuist ook de M55 binnen gekregen.
Mooi telefoontje, dat zeker.

De nadelen die ik tot nu toe heb ondervonden:
-Die constante bevestigingsvraag als je het linkerknopje indrukt.
(met de vraag of je het zeker weet, of dat je de functie van het linkerknopje wil veranderen)
-De zachte ringtones
-En de toch wel onduidelijke menustructuur (een adresboek EN een telefoonboek, groepen uit beiden komen niet overeen en bestaan apart).

Wiet iemand trouwens hoe je instelt dat de smsjes naar je SIM worden geschreven inplaats van naar het telefoongeheugen?
En ditzelfde met het telefoonboek?

Ik had hem trouwens besteld bij goedkoopste.nu en eventjes moeten wachten omdat hij nog niet binnen was bij dat bedrijfje. Toen zij hem hadden had ik hem een dagje later dus ging allemaal goed.
En zelfs inclusief shockprotector:p

Revolution!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

-En de toch wel onduidelijke menustructuur (een adresboek EN een telefoonboek, groepen uit beiden komen niet overeen en bestaan apart).
Klopt, hier verwonderde ik me ook al over :)
Wiet iemand trouwens hoe je instelt dat de smsjes naar je SIM worden geschreven inplaats van naar het telefoongeheugen?
En ditzelfde met het telefoonboek?
SMS'jes naar je SIM heb ik nog niet voor elkaar gekregen. Volgens mij wordt alles wat je opslaat onder adresboek op je SIM opgeslagen, en alles in telefoonboek op het telefoongeheugen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe/of je een opgenomen voice memo als ringtone kan gebruiken ?
Bij de S55 kan dit wel maar op de M55 niet volgens mij.
Handmatig in de 'Sounds' directory zetten werkte ook niet.

Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looskuh schreef op 18 October 2003 @ 01:37:
Ik heb dus met de juiste codec een leuke .wav gemaakt, en die wil ik van mijn webserver afdownloaden via GPRS.
Maar bij een grootte van 64kb krijg ik een "netwerkfout: Bestand te groot.", en bij een bestand van 40kb krijg ik een "fout: datastroom te groot".

Zoveel is 40kb nou toch ook weer niet? Weet iemand of dit toch kan zonder data-kabel?
Het wap protocol heeft een limiet van geloof ik 15 kb, hier loopt ik met mijn motorola t720 ook steeds tegenaan dus dat wordt een datakabel halen of via IR doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 09:42:
[...]

Het wap protocol heeft een limiet van geloof ik 15 kb, hier loopt ik met mijn motorola t720 ook steeds tegenaan dus dat wordt een datakabel halen of via IR doen.
De M55 heeft geen IR dus dat wordt helemaal lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Kan iemand me vertellen hoe ik kan instellen dat SMS berichten worden opgeslagen op de simkaart en niet in het toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

MVC schreef op 20 October 2003 @ 15:20:
Kan iemand me vertellen hoe ik kan instellen dat SMS berichten worden opgeslagen op de simkaart en niet in het toestel ?
Pfff, dezelfde vraag misschien 5 posts terug gesteld... lees toch es voordat je replied :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 09:42:
[...]

Maak van die 15 maar 20kb, alles tot 20kb kan ik er probleemloos op kwijt.

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Damn, dat is jammer ;(

Nou, ik ga 't maar es proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Hallo allemaal,

HELP!!!!!
Ik heb een M55 met Telfort abo. Op een of andere manier krijgen die knakkers van Telfort :Z het niet voorelkaar om mijn MMS en wap te laten werken. Ze sturen me steeds de instellingen van de S55 en die werken dus niet!
Iemand hier die mij de juiste instellingen van de M55 voor Telfort kan geven?

Bedankt alvast!

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maffe gedoe met die shcokprotector. 9 van de 10 gevallen zit je telefoon in je broekzak. Gebruik je die shockprotector, wat van een elastisch, ruw rubber is, blijft hij in je broekzak hangen. Tevens zit er tussen je shockprotector en je telefoon binnen no-time stof, pluisje, kruimeltjes. Ziet er ook niet echt mooi uit.

Kortom, de shockprotecter werkt wel, maar ik vind het een ramp als je hem gewoon in je broekzak wilt doen.
Misschien is het wat voor tijdens het uitgaan, dat je niet met je lamme kop tijdens het fietsen nog een smsje wil versturen....em dan je telefoon laat stuiteren. (krijg je putjes van in je telefoon :X )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:36
Voor mensen die dit toestel nog niet hebben (me included), bij GSMStunter.nl kun je hem krijgen voor 25 Euro + 11 Euro verzendkosten inclusief camera, en exclusief abonnement!

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Rockster schreef op 22 October 2003 @ 17:15:
Voor mensen die dit toestel nog niet hebben (me included), bij GSMStunter.nl kun je hem krijgen voor 25 Euro + 11 Euro verzendkosten inclusief camera, en exclusief abonnement!
ik zie t, maar heb wel twijfels..

waarom staat er "m55_test" ? Is het een betamodel ofzo? Een met veel bugs?

En hoe gaat dat "afkopen" bij kpn? Zitten daar geen adders onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockster schreef op 22 oktober 2003 @ 17:15:
inclusief abonnement is het :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 19:49:
[...]

inclusief abonnement is het :*)
Die koop je voor €150 af waarna je €125 terug krijgt van GSMstunter. Ik ga het iig proberen mits een bepaald persoon niet gaat zeiken...
Het lijkt mij allemaal wel te kloppen, alleen dat afkopen weet ik niet helemaal zeker. Gratis abbo's die daar vandaan komen verlopen wel altijd goed. Mij lijkt de actie best goed, en betrouwbaar.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Dat bestellen via internet heb ik ook eens gedaan bij gsm.nl ik kreeg een Gratis Toshiba TS21i Imode phone gsm.nl betaalde mijn abbo, en het toestel mocht ik houden. Het klonkt te mooi om waar te zijn Toestel was na 3 weken al kapot. Heb 3 nieuwe gehad heb da ding gewoon we gegooit.

Ohja weet iemandwaar ik de modem driver van de M55 kan downloaden ? heb al op my-siemens.com .nl gekeken kan hem daar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat ziet er zeer mooi uit die eigen foto's *D Veel beter dan de foto's op de website. Grrr, had ik hem maar eerder besteld, dan had ik hem nu al in huis ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En heeft er al iemand ervaring met i-mode op de M55?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

alwinh schreef op 25 October 2003 @ 19:51:
En heeft er al iemand ervaring met i-mode op de M55?
Ja, nie doen kost je bulten met geld en je hebt er nix aan.

wat is dat GPRS duuur zeg, kan dat niet wat goedkoper :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Bij die aanbieding bij GSM Stunter zit 250KB elke maand, ik heb er geen ervaring mee dus ik heb geen idee hoeveel je gebruikt, maar dat zien we vanzelf (je kan toch wel kijken hoeveel je nog hebt hoop ik?) :)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Dus als ik het goed begrijp heb je elke maand 250 kb. Maar ik heb geen idee hoeveel dat is. Wat / hoelang kan je ongeveer met 250 kb?

/edit: dit had eigelijk in het Gsm stunter topic gemoeten |:(

[ Voor 20% gewijzigd door XoiN op 26-10-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu met mijn M55 in mum van tijd 35 euro uit mn belkaart gewapt... ik doe dat dus nooit meer, flikker maar op met je vodafone live! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Iemand al wat games verzameld?
Ik heb 6 leuke gevonden, en die kun je hier downloaden:
http://[knip] copyright enzo!!

[ Voor 29% gewijzigd door Korakal op 29-10-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 10:17:
[...]

in hsum zijn 2 winkels die ze leveren voor 15 eus vlak bij station trouwes, dus als je ov hebt :)
Welke winkels zijn dit? Heb je adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hyperbird schreef op 30 oktober 2003 @ 11:12:
[...]

Welke winkels zijn dit? Heb je adressen?
Of je besteld ze gewoon bij salesplaza.nl zonder verzendkosten voor 12,50 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoiN schreef op 26 oktober 2003 @ 12:38:
Dus als ik het goed begrijp heb je elke maand 250 kb. Maar ik heb geen idee hoeveel dat is. Wat / hoelang kan je ongeveer met 250 kb?

/edit: dit had eigelijk in het Gsm stunter topic gemoeten |:(
In dat topic staat een lijstje met wat allemaal kan met die 250kb :)

Maar omdat ik in een goede bui ben:
Afbeeldingslocatie: http://www.imode.nl/imode/gfx/imode/kosten/databundel_diagraam.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je je eigen nummer zien met de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
wie kan mij helpen...
ik heb een datakabel voor mijn m55 besteld..

naja..gewoon die siemens data suite geinstalleerd...en kabel aangesloten op de COM1 poort..

zowel bij de telefoon uit als aan kan het programma mijn telefoon niet vinden
ik draai XP, maar heb het ook geprobeerd op mijn 'oude bak' waar ME op zit...

ik snap er echt helemaal niks meer van..

heb in de bios mijn com1 poort op auto staan (ook al een keer veranderd...geen resultaat)
com2 geprobeerd...maar hij ziet mijn telefoon niet..

hij heeft 1 x mijn telefoon gezien, maar toen werd meteen de verbinding weer verbroken...(dit was het geval toen ik in mijn hardwareprofiel de com poort op disable had gezet...en daarna weer enabled had..)

ik word hier helemaal gek van...iemand suggesties..?? (ps...ja ik heb de search echt wel gebruikt)

ps...ook met mijn nokia 3310 heb ik hetzelfde probleem..
het lijkt dus aan mijn pc (besturingssysteem met mijn huidige instellingen te liggen, maar ook op die ME bak heeft ie hem nog nooit gevonden)

BVD

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42

KroeT

[...]

Heb je al geprobeerd een beetje aan je compoort te vrotten? Misschien een lek contactje. Is mij bij m'n vorige mobo een keer overkomen.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
KroeT schreef op 30 oktober 2003 @ 18:25:
Heb je al geprobeerd een beetje aan je compoort te vrotten? Misschien een lek contactje. Is mij bij m'n vorige mobo een keer overkomen.
ja heb ik ook al gedaan...met die stekker erin wat porren...maar ja ...geen resultaat helaas....

heb ik ook niet echt het gevoel dat die com poort het niet doet....

maar hoe zou ik dat bv kunnen testen? ... of dat ie in gebruik is ofzo...? want daar werd ik bij de search ook niet echt wijzer uit

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
manta schreef op 15 oktober 2003 @ 07:55:
[...]

Euh, opnemen gaat, maar dan? :P

Ik heb nog ff een vraagje (misschien een beetje sullige vraag :X ):
Ik heb ff het lijste accesoires op het foldertje uit de verpakking erbij gepakt, daar staat het volgende :
Data cable dca 500 (voor het aansluiten van uw mobiele telefoon op uw pc). En dan staat er rechts nog:
Syncstaation dsc-500 (maakt datatransfers mogenlij tussen uw PC en uw mobiele telefoon).
Als ik nou een datakabel koop bij stuntprijzen.net , kan ik dan al foto's etc naar mijn pc sluizen? Of moet ik dat syncstation nog hebben dan? Of is dat te downloaden oid?

* Glacier is een datakabel n00b, nog nooit een (nodig) gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, je kun een demo laten zien van die Dynamic Lights. Waarvoor is dat? Ik neem aan dat het bedoelt is om te laten zien welke combinaties je kunt tegen komen. Het liefst zie ik eigenlijk dat die LED-jes niet continue zo flippen, maar ook in de standby stand op 'golven' modus staat. Is dit eigenlijk mogelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 22:29:
Hmm, je kun een demo laten zien van die Dynamic Lights. Waarvoor is dat?
Ter demonstratie, misschien :?
Het liefst zie ik eigenlijk dat die LED-jes niet continue zo flippen, maar ook in de standby stand op 'golven' modus staat. Is dit eigenlijk mogelijk? :)
Nee dat is niet mogelijk. Je kunt het alleen aan of uit zetten.

Ik ben iig blij dat je het kunt uitzetten, want op m'n Ericsson T20e kon dat niet... Is een beetje irritant als je 's nacht in je bed ligt, al dat geflikker.

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 30-10-2003 22:37 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Glacier schreef op 30 oktober 2003 @ 22:18:
[...]

Euh, opnemen gaat, maar dan? :P

Ik heb nog ff een vraagje (misschien een beetje sullige vraag :X ):
Ik heb ff het lijste accesoires op het foldertje uit de verpakking erbij gepakt, daar staat het volgende :
Data cable dca 500 (voor het aansluiten van uw mobiele telefoon op uw pc). En dan staat er rechts nog:
Syncstaation dsc-500 (maakt datatransfers mogenlij tussen uw PC en uw mobiele telefoon).
Als ik nou een datakabel koop bij stuntprijzen.net , kan ik dan al foto's etc naar mijn pc sluizen? Of moet ik dat syncstation nog hebben dan? Of is dat te downloaden oid?

* Glacier is een datakabel n00b, nog nooit een (nodig) gehad :)
voor zover ik weet, is een syncstation een combi van een datakabel, een bureauhoudertje en een oplader.
The Siemens SyncStation enables exchanging data with the PC and charging the phone at the same time. It contains a Desk Top Stand, Y-Adapter and Data Cable (RS232). The SyncStation can also be used as charger without PC connection. A charger is required to operate the SyncStation (not included). Simply use the Standard Charger of the phone or the Travel Charger.
http://www.my-siemens.com...5601A103%252Fdesc,00.html

Maar als je alleen een datakabeltje hebt, zit je ook goed en kan je (iig bij de ME45, ik neem aan dat dat bij de M55 ook zo zal zijn) plaatjes, foto's, ringtones, adressen/telnummers en smsjes uit het archief van en naar je computer overzetten.

edit: en je kan ook javazooi met je datakabeltje up-/downloaden

[ Voor 4% gewijzigd door schaduw op 30-10-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcDaedalus schreef op 30 oktober 2003 @ 22:37:
[...]

Ter demonstratie, misschien :?
Ah, ik had de functies nog niet gezien waarbij je kon kiezen welke LED instellingen je kon gebruiken. Vandaar dat ik het een beetje raar vond :)
Nee dat is niet mogelijk. Je kunt het alleen aan of uit zetten.
Ik heb een manier gevonden! Ik bel mezelf gewoon en neem niet op. Ik kijk ook niet welke oproep ik heb gemist en de LED-jes blijven in golfstand! :+ :D Vind ik iig veel mooier 8)7

Edit: En ik vind hem steeds mooier worden. Eerst vond ik het maar een lelijk ding, maar al die opties en functies en het kleurenscherm maken het erg :9 Datakabel ga ik vanmiddag ook maar eens kopen, tot nu toe had ik hem van me broertje met een C55 geleend.

Momenteel heb ik deze als achtergrond:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=448360

B)

Misschien is dit ook wat als je hem mooi maakt:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=448362 Edit 2: Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=448373 :X

:z

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:18
Ik ben zelf in het bezit van een S55. Maar nu viel me op dat de Poly ringtones van de M55 veel cooler zijn. Heeft iemand enig idee of ik deze .mid 's ergens kan downloaden?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
tjAb schreef op 30 oktober 2003 @ 17:54:
wie kan mij helpen...
ik heb een datakabel voor mijn m55 besteld..

naja..gewoon die siemens data suite geinstalleerd...en kabel aangesloten op de COM1 poort..

zowel bij de telefoon uit als aan kan het programma mijn telefoon niet vinden
ik draai XP, maar heb het ook geprobeerd op mijn 'oude bak' waar ME op zit...

ik snap er echt helemaal niks meer van..

heb in de bios mijn com1 poort op auto staan (ook al een keer veranderd...geen resultaat)
com2 geprobeerd...maar hij ziet mijn telefoon niet..

hij heeft 1 x mijn telefoon gezien, maar toen werd meteen de verbinding weer verbroken...(dit was het geval toen ik in mijn hardwareprofiel de com poort op disable had gezet...en daarna weer enabled had..)

ik word hier helemaal gek van...iemand suggesties..?? (ps...ja ik heb de search echt wel gebruikt)

ps...ook met mijn nokia 3310 heb ik hetzelfde probleem..
het lijkt dus aan mijn pc (besturingssysteem met mijn huidige instellingen te liggen, maar ook op die ME bak heeft ie hem nog nooit gevonden)

BVD
Probeer het eens op een lagere Baud Rate, 57600 ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
manta schreef op 15 oktober 2003 @ 07:55:[...]
Ik zou ook graag een voice memo als beltoon willen hebben, alleen het lukt niet echt. Volgens mij is de functie voice comm. toch echt héél iets anders. 8)7
Weet iemand of het mogelijk is (en zoja hoe) een voice memo als beltoon te zetten :?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

alwinh schreef op 31 oktober 2003 @ 10:54:
[...]

Ik zou ook graag een voice memo als beltoon willen hebben, alleen het lukt niet echt. Volgens mij is de functie voice comm. toch echt héél iets anders. 8)7
Weet iemand of het mogelijk is (en zoja hoe) een voice memo als beltoon te zetten :?
Een voice memo wordt opgeslagen als een .vmo. Je kunt .wav en .mid gebruiken als ringtone. Ik heb al geprobeerd om die .vmo te hernoemen naar .wav, maar dan geeft de telefoon "ongeldig formaat" aan.

Om een voice memo als ringtone te gebruiken, ontkom je niet aan het gebruik van een datakabel. Ik heb het volgende op een Duits(!) forum gevonden:
Sometimes I want download records from dictaphone in mobile (S45/ME45/SL42/SL45(i)/S55) to PC. But this file is in format vmo. If you want you can save this file in .wav format. It's very easy. You need only one program Data Exchange Software and data cable for mobile. If you have it now just do it:

• Connect phone (phone ON, and with SIM card) to data cable;
• Go to My computer and click Mobile;
• There go to catalog with .vmo files;
• In menu Edit check File conversion;
• Now choose .vmo file and copy it to hard disk in PC;
• On HDD this record from dictaphone is a .wav file now :);
• It's all, you can listen this in e.g. Winamp or Windows Media Player.
Ik weet niet of het werkt, heb hier namelijk geen datakabel liggen, maar misschien dat dit wel werkt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

M'n broer heeft net een S55 met camera binnen gekregen, zo maar es ff die camera lenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En wat heeft dat met de M55 te maken?

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

hoedjevanpapier schreef op 31 oktober 2003 @ 12:11:
En wat heeft dat met de M55 te maken?
Dat ik zometeen de fotokwaliteit van de M55 kan testen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wanneer is ie nou uitgeladen? Ik kwam terug en er stond een pijltje links in de batterijbalk en het balkje was vol. Moet je wachten tot het pijltje verdwijnt of niet? :)

Fijn ding :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:14
Ligt t nu aan mij of kan ik mijn adresboek alleen sorteren op achternaam?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 08:46:
Hmm, wanneer is ie nou uitgeladen? Ik kwam terug en er stond een pijltje links in de batterijbalk en het balkje was vol. Moet je wachten tot het pijltje verdwijnt of niet? :)

Fijn ding :o
Volgens mij is ie dan vol...
P5ycho schreef op 01 november 2003 @ 12:30:
Ligt t nu aan mij of kan ik mijn adresboek alleen sorteren op achternaam?
Ja, je kunt alleen sorteren op achternaam. Er valt hier niets aan te veranderen.

[ Voor 29% gewijzigd door Daedalus op 01-11-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de pijltjes niet meer bewegen is ie vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat bij mijn firmware 10. is dit de nieuwste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe verwijder je een naam in het adres boek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 18:50:
hoe verwijder je een naam in het adres boek 8)7
Hoe lees je de handleiding?
Komop zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem met Hi prepay gekocht maar er zat geen kaart bij met ringtones |:(

hoort dit of moet ik siemens ff mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:39:
Ik heb hem met Hi prepay gekocht maar er zat geen kaart bij met ringtones |:(

hoort dit of moet ik siemens ff mailen
Als het op de verpakking staat dat het erin zit moet je terug gaan naar waar je 'm hebt gekocht; Siemens heeft er niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat niet op de verpakking

btw zijn de datakabels ook bij de telefoon winkels te koop?

<span style="color: blue">Modbreak:
Ga jij ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens lezen. Er wordt verwacht dat je zelf een beetje moeite doet voordat je een vraag post; GoT is geen helpdesk!</span>

Sorry (K)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 02 november 2003 @ 19:11:
[...]

Hoe lees je de handleiding?
Komop zeg...
het staat er toch echt niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 21:12
Hoe kan je telefoonnummer opslaan in het geheugen van de telefoon?

Ik heb het ergens gelezen hier, maar ik kan het niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Kayz schreef op 04 november 2003 @ 21:34:
Hoe kan je telefoonnummer opslaan in het geheugen van de telefoon?

Ik heb het ergens gelezen hier, maar ik kan het niet meer terug vinden.
Telefoonboek is dacht het geheugen van de foon zelf en adresboek is op je simkaart... of andersom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andersom, adresboek staat op de telefoon en het telefoonboek op je sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 07:19
Ik heb ff een vraag over de datakabel voor de m55. Ik heb gelezen hier ergens op het forum, dat iemand zijn connectortje van de siemens mp3 speler, afgeveild heeft, zodat deze in de m55 past. Ik vroeg mij af of dit ook mogelijk is voor de datakabel. Ik heb namelijk nog een siemens datakabel met "oude" connector. Maar ik wil hem gaan gebruiken voor mijn m55...

Weet iemand of dit mogelijk is? Of kan iemand zijn "originele" datakabeltje doormeten, en vertellen hoe de draadjes tussen de com-poort en de siemens connectors lopen, want deze kon ik namelijk nergens vinden. Ik zou dus graag zo'n schemaatje zien..

Als deze dan hetzelfde is, kan je nl gewoon je oude connector afvijlen en dat gebruiken als x55 datakabel... (maar ik denk dat siemens wel iets verzonnen heeft dat dit dus niet lukt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
De X55 serie heeft idd ook een andere pin-out gekregen.
de oude connector heet Lumberg en de nieuwe heet Slim Lumberg, mischien kun je daar je zoekopdracht mee verfijnen.
Ik heb even een pin-out opgezocht waar je globaal het verschil op kan zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/pinout.jpg
* Eddos is zelf ook wel geinteresseerd in het ombouwen van zijn MP3-Speler.

Ik heb zelf ook nog even verder gezocht.
Hier staat meer informatie over het ombouwen, maar wel in het duits.

http://www.java45.de/modu...ontent&pa=showpage&pid=44
Iemand die een Nederlandse handleiding wil schrijven? O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Eddos op 05-11-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeej, khep me foon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Waarom moeilijk doen als je voor Euro 12.50 bij salesplaza een nieuwe kabel kan kopen. Kan je evt de oude nog voor 5 euro verkopen ook. Scheel je nog bergen tijd ook.
DenniX schreef op 04 november 2003 @ 23:07:
Ik heb ff een vraag over de datakabel voor de m55. Ik heb gelezen hier ergens op het forum, dat iemand zijn connectortje van de siemens mp3 speler, afgeveild heeft, zodat deze in de m55 past. Ik vroeg mij af of dit ook mogelijk is voor de datakabel. Ik heb namelijk nog een siemens datakabel met "oude" connector. Maar ik wil hem gaan gebruiken voor mijn m55...

Weet iemand of dit mogelijk is? Of kan iemand zijn "originele" datakabeltje doormeten, en vertellen hoe de draadjes tussen de com-poort en de siemens connectors lopen, want deze kon ik namelijk nergens vinden. Ik zou dus graag zo'n schemaatje zien..

Als deze dan hetzelfde is, kan je nl gewoon je oude connector afvijlen en dat gebruiken als x55 datakabel... (maar ik denk dat siemens wel iets verzonnen heeft dat dit dus niet lukt..)

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:03
ik heb mijn m55 met een datacable op mijn pc aangesloten, maar siemens datasuite vindt mijn telefoon niet op beide comporten ?!?

iemand een suggestie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bunneh schreef op 05 november 2003 @ 17:28:
ik heb mijn m55 met een datacable op mijn pc aangesloten, maar siemens datasuite vindt mijn telefoon niet op beide comporten ?!?

iemand een suggestie ??
Ik heb precies hetzelfde, maar het vreemde is, dat explorer de telefoon wel gewoon zit, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:03
wat bedoel je met explorer ??

ik heb nog geprobeerd het aantal bits per seconde op 115200 en 57600 te zetten en ik heb de bios nog gecheckt of de com porten disabled waren

maar dit werkte allemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

al de instellingen (schroevendraaier) bekeken en op 'telefoon zoeken' geklikt? (in de siemens data suite)

edit:
met explorer bedoelt ie windows explorer /verkenner;
als de software goed geinstalleerd is, zie je daar namelijk ook je telefoon staan en dan kun je ook bestanden kopieren etc.

[ Voor 61% gewijzigd door schaduw op 05-11-2003 18:17 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste