• Atari
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 22:35
http://www.salesplaza.nl

Ook voor € 12,50. Alleen betaal je daar geen verzendkosten, maar kun je achteraf binnen acht dagen betalen.

Ik heb 'm gisteren trouwens na TWEE weken eindelijk binnengekregen. Ze hadden 'm niet meer op voorraad liggen bij Telecom4u. ;(

Zeer tevreden mee. Het wachten is nu op de datakabel, zodat ik de GUI wat kan aanpassen naar eigen smaak en wat andere games erop kan flikkeren.

Die grijze uitvoering zag ik afgelopen weekend trouwens wel liggen bij de Primafoon in Helmond.
Dacht eerst dat ze niet van plan waren om die hier uit te brengen?

Met de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif kun je je posts editten als je wat wilt toevoegen, gebruik 'm dan ajb ook. Ik heb je posts even samengevoegd.

[ Voor 33% gewijzigd door Korakal op 18-09-2003 14:56 ]

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
Ik was op zoek naar die shock protector remember.

Ik ga ff de stad in.

Winkel 1 De Belcompany:
Ik: "Hallo, heeft u een Shock protector voor de Siemens M55?"
Meisie achter balie: -"Een wat? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord!"
Ik: "Hij staat op de site van siemens en hij lijkt op zo'n bescherming die je ook voor je afstandbediening hebt."
Meisie achter balie: -"Nooooooit van gehoord, maar we hebben we tasje van €9,95, die werken ook heel goed!"
Ik: "|:(Nee die hoef ik niet, maar ik heb gehoord dat ze soms in de doos aanwezig zijn, zou je even kunnen kijken?"
Meisie achter balie: -"In de doos?! Waar heb je dat gehoord?"
Ik: "Van iemand die hem hier heeft gekocht."
Meisie achter balie: -"Dat is gelogen, wij hebben dat helemaal niet."
8)7

Zwaar gefrustreed |:( loop ik maar weg want die doos snapte nog niet dat links niet rechts zat.

Verder nog geweest bij: The Phonehouse, die hadden de telefoon helemaal niet dus ook niet de protector. Maar ze wisten tenminste wel waar ik het over had.

T for telecom, vodaphone, orangeshop en primafoon wisten ook niet waar ik het over had. Wat een onmogelijke figuren werken er bij die telecom winkels (niks persoonlijks)!

Zonder shockprotector ging ik maar weer huiswaards.

Ow ja, als je die Palladium (grijsachtig groen) zoekt -> Bij primafoon hebben ze hem maar dan wel icm met I-mode (misschien is ie ook wel losverkrijgbaar, weet ik niet)!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Korakal schreef op 18 september 2003 @ 14:26:
[...]

[afbeelding]
Does this ring a bell? De onderste optie :)

edit:
JVW was me net voor :P

[...]

2x ja :)

[...]
Tenzij jij geen seriële poort hebt, is er niks op een seriële kabel tegen. FoneDataSuite Siemens, is die niet gewoon gratis te downloaden? Bij mijn S55 zat ie op CD erbij...
ja dat snap ik wel, maar ik kon daarin de optie niet vinden. maar je moet netwerksych uitzetten :)

• mellowpimp
  • Niet online
Yavi schreef op 17 september 2003 @ 11:53:
[...]

*.mmf formaat is voor samsung telefoons en word niet ondersteunt door de m55. Midi files worden wel ondersteunt tot 16 channels. Maar je kunt het beste wav files er op zetten. Let wel op de je de juiste codering pakt: DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono. Met cool edit 2000 (demo staat op tucows/download.com) kun je ze vrij gemakkelijk bewerken en coderen.
Hier wat voorbeelden:
Mi2.wav
Can't touch this.wav

De files gewoon op je telefoon droppen en het werkt :).
hoe heb je dat gedaan? want ik krijg het niet voor elkaar :?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik weet niet of het hier gemeld is. Maar bij Belcomany is deze telefoon nu in de aanbieding, icm een Orange 20 abo. is hij gratis :)
Mooie actie, lijkt mij, dus ik wilde morgen ff gaan kijken. Maar in de online shop van BC zag ik dat ze een groene en een oranje uitgave hebben. Nu heb ik plaatjes van de oranje in veelvoud gezien hier. Maar heeft iemand een plaatje van de groene ?

Anders ga ik morgen wel ff de stad in, misschien net zo handig....

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:04

The Legend

*Plop*

martijn12345 schreef op 18 september 2003 @ 23:45:
Ik weet niet of het hier gemeld is. Maar bij Belcomany is deze telefoon nu in de aanbieding, icm een Orange 20 abo. is hij gratis :)
Mooie actie, lijkt mij, dus ik wilde morgen ff gaan kijken. Maar in de online shop van BC zag ik dat ze een groene en een oranje uitgave hebben. Nu heb ik plaatjes van de oranje in veelvoud gezien hier. Maar heeft iemand een plaatje van de groene ?

Goed wakker man, lees dan iig ff de laatste paar pagina's door ofzo :z

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 14:20:
[...]

yep daar ergerde ik me ookal gelijk aan bij die van mij. gelukkig gaan ze makkelijk uit. bij mij gingen deze lampjes uit door het volgende :P
->menu ->instellingen ->dynamic light ->netwerksync. uit vinken.
Hee top, ik dacht dat dit niet mogelijk was. 8)7 Of wel Of geen lampjes.
Geweldig dit; alleen bij acties lampjes die doordraaien.
Siemens M55 Rules! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 14:11:
[...]

Hee top, ik dacht dat dit niet mogelijk was. 8)7 Of wel Of geen lampjes.
Geweldig dit; alleen bij acties lampjes die doordraaien.
Siemens M55 Rules! _/-\o_
Het helpt als de handleiding doorleest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen
Ben ik weer.
Ik wil graag wat "user comments" van jullie.
Hoe vinden jullie de telefoon.
Is het waard om me T300 te verkopen en overstappen op de M55?

ThnX
ThaDemon

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Als ik de firmware van mijn M55 wil upgraden krijg ik de melding: 'Toestel niet gevonden, wilt u de update handmatig starten'. Als ik vervolgens handmatig de juiste COM-poort selecteer krijg ik de melding: 'geen verbinding met het toestel. Controleer de verbinding'. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En hoe los ik dit op?

De batterij van het toestel is helemaal vol en de databakel is geen officieele, maar heb ik bij stuntprijzen.nl besteld.

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

JedaiNait, wat voor datakabel heb je? Een USB-kabel of een seriële? Als je een USB-datakabel hebt moet je die namelijk mappen naar COM1 of COM2, niet naar een hogere.

Van de niet-originele seriële kabels kan ik overigens wel bevestigen dat je er prima mee kan flashen, maar dat terzijde :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• JedaiNait
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Ik heb een (niet originele) seriële datakabel. Deze is aangesloten op COM-1. Overigens werkt de verbinding verder prima, dus bestanden naar de phone slepen werkt wel.

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Misschien is het in dit topic al voorbij gekomen maar ik zie in de review van www.mobile-review.com staan dat je aan een contaxctpersoon een afbeelding kan toevoegen, is het nu zo wanneer iemand belt of wanneer je een sms of iets krijgt die afbeelding krijgt te zien ? want dat lijkt me wel ideaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wanneer iemand je belt

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
JedaiNait schreef op 20 September 2003 @ 23:25:
Ik heb een (niet originele) seriële datakabel. Deze is aangesloten op COM-1. Overigens werkt de verbinding verder prima, dus bestanden naar de phone slepen werkt wel.
bij mij herkende het flash programma de telefoon pas nadat ik Siemens data suite had gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Ik zie nu dat Siemens Data Suite de telefoon ook niet herkend.... :(

EDIT:
In SDS wordt de phone wnu wel herkend, maar flashen wil nog steeds niet...

[ Voor 39% gewijzigd door JedaiNait op 22-09-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op 18 September 2003 @ 23:45:
Nu heb ik plaatjes van de oranje in veelvoud gezien hier. Maar heeft iemand een plaatje van de groene ?

Voor het geval je nog geen foto hebt gevonden, of dat je hem nog niet in de stad hebt bekeken. Hier volgen beide versies die bij de BC worden verkocht.

Iridium . . . . . . . . . . . . . . . . Palladium
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.b.p.huijts/M55Iridium.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.seven-mobile.de/images/products/m55/m55b_1.jpg

Zelf zit ik er aan te denken dat ik de Palladium (grijs/groene) versie ga kopen. Welke vinden julie het mooiste?

*update: ik heb de rechtse gekocht :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 22:00 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iridium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Stapel games te vinden op:

http://www.javagames.fbi.cz/javahry.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik nap er echt geen reet van jongens, ik heb een Vodafone iZi GO! prepaid chipje in mn M55 geprakt, maar toen ik een ringtone op wilde halen zag ik dat WAP nog niet aan stond, hoe krijg ik dit voor elkaar? ik kan het nergens vinden op de vodafone site.

is het iets met die proxy instellingen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
Homepage wijz. Titel Vodafone
Homepage wijz. http://mmm.vodafone.nl
Communicatie Toegangssoort GSM data
GSM-data Telefoonnummern +31654544544
GSM-data Kiessoort: ISDN
GSM-data Gebruikers-ID: vodafone
GSM-data Wachtwoord: vodafone
Gateway GSM-data-adres: 192.168.251.150

Ik heb het zo gedaan:

Ga naar Menu - Instellingen - Verbinding - Data Services - MMS, WAP dan op een profiel gaan staan en op bewerken drukken.
Hierna naar CSD-instellingen.

- Inbelnr.
+31654544544
- Verbindingstype
ISDN
- Loginnaam
vodafone
- Wachtwoord
vodafone

Opslaan!

Bij menu data services nog GPRS-data uitzetten.

Ga dan naar Menu - Surf & Fun - Internet - Profielen.

Kies dan voor een profiel en druk op bewerk.

Profielnaam: Vodafone
IP-adres: 192.168.251.150
IP-poort: 9201
Homepage: http://mmm.vodafone.nl
GPRS-verbreektijd: 1 minuut.
CSD-verbreektijd: 1 minuut.
Bij verbindingsprofiel kies je het profiel wat je net bij data-services hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt man, je bent de eerste bron op internet die het duidelijk meld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb nu trouble met 't updaten van de firmware.
ik heb een usb kabeltje gekocht (geen orginele - maar dat maakt opzich niet uit)
Het software programma 'siemens data suite' werkt 100%, maar wanneer ik de firmware wil updaten geeft ie aan dat er geen toestel gevonden is :(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn god, hoe lang duurt zo'n beltoon downloaden wel niet dan??? er staat constant even geduld... is die wap brak ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Scarecrow schreef op 23 September 2003 @ 19:07:
ik heb nu trouble met 't updaten van de firmware.
ik heb een usb kabeltje gekocht (geen orginele - maar dat maakt opzich niet uit)
Het software programma 'siemens data suite' werkt 100%, maar wanneer ik de firmware wil updaten geeft ie aan dat er geen toestel gevonden is :(
Dat probleem heb ik dus ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

en de ene keer pakt ie de kabel wel met datasuite andere keer weer niet.
zou 't echt mee te doen hebben dat ie namaak is?
ik kan overigens weinig stuurprogramma's vinden
op de doos/verpakking stond;
http://tech.prolific.com.tw maar dat is d00d

[ Voor 36% gewijzigd door himlims_ op 23-09-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de winkel (phonehouse) vertelden ze mij ook dat het nadeel van de niet-originele kabels was dat je niet kon updaten, ik weet niet in hoeverre dit verkooptruck is, maar ja, als ik jullie verhalen zo lees...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:09
Ik heb n niet-originele usb kabel gekocht, en ik kan gewoon hiermee de firmware updaten.
Hij is namelijk NU daarmee bezig :)
Het ding staat op com3, 9600bps, 8n1, geen flowcontrol.
[update]
Update is net met succes afgerond.

[ Voor 35% gewijzigd door FatalError op 24-09-2003 17:34 ]

If it ain't broken, tweak it!

• mellowpimp
  • Niet online
Ik heb een vraagje. ik heb mijn ringtone veranderd. en nu heb ik geen trilfuntie meer. deze staat alleen wel aangevinkt. en heb het boekje doorgelezen. en daar staat geen oplossing in. iemand een idee?

• LeonT
  • Niet online
JedaiNait schreef op 23 September 2003 @ 22:56:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook :(
En ik ook, ik heb het verholpen door de kabel even in een andere PC te stoppen (zonder die phone data suite te installeren) dan de firmware.exe te draaien -> juiste poort kiezen. Toen deed hij het bij mij.

Ben hier opgekomen omdat het firmware progje een keer de melding gaf van weet je zeker dat een ander programma de compoort niet gebruikt (m.a.w. waarsch. hield phone data suite de compoort bezet)

het kan natuurlijk ook toeval zijn dat hij het op de andere PC zonder PDS wel deed maar het is het proberen waard.
edit:
kabel is van stuntpijzen.net by the way

[ Voor 5% gewijzigd door LeonT op 24-09-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

dan ga ik dat morgen ffkes proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de oudere Siemens telefoon C35/M35/C45 was het altijd zo dat als je de firmware wou updaten en je klikte op het knopje dattie ging starten; dan moest a) je telefoon al uit staan en b) je moest dan een paar keer op je power on toets drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Thunder schreef op 27 August 2003 @ 20:33:
stuntprijzen.net
- Datakabel Siemens C55/S55

Prijs: € 12.50
:Y)
en deze werkt ook met de M55 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
ja, ik heb ook een s55 datakabel (orgineel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Batman2k schreef op 26 September 2003 @ 10:43:
ja, ik heb ook een s55 datakabel (orgineel)
Datakabel Siemens C55/S55

die op stuntprijzen.net is dat een originele siemens kabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

MVC schreef op 26 September 2003 @ 10:45:
[...]

Datakabel Siemens C55/S55

die op stuntprijzen.net is dat een originele siemens kabel ?
Nee, die van 12,50 niet. En ja die werkt ook met de M55, dat had je ook gewoon in dit topic kunnen lezen.

Bij salesplaza.nl heb je trouwens geen verzendkosten, je krijgt eerst je kabel en hoeft dan pas geld over te maken :) Dus daar heb ik 'm besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 11-09 18:27
Zeg, hoe kan ik eigenlijk de operator tekst uit de schermbeveiliging halen? Ik heb nu een afbeelding als schermbeveiliging maar dan staat die tekst er nog steeds op :(

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
die is volgens mij niet te verwijderen :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

urk_forever schreef op 29 September 2003 @ 14:09:
Zeg, hoe kan ik eigenlijk de operator tekst uit de schermbeveiliging halen? Ik heb nu een afbeelding als schermbeveiliging maar dan staat die tekst er nog steeds op :(
MGSNK schreef op 29 September 2003 @ 15:09:
die is volgens mij niet te verwijderen :)
hahah gewoon een gifje die 'nix' is als operator logo instellen, w8 ff dan gooi ik de mijne online.

//update
kijk stel > dit < gifbestand in als operator logo.
ff voor de duidelijkheid, de link die hierboven staat opslaan. Want op de afbeeldign zelf klikken gaat moeilijk

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 29-09-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 11-09 18:27
Jammer dat ie wel in de screensaver blijft staan :(

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

urk_forever schreef op 29 september 2003 @ 14:09:
Ik ben vanuit de S55 topic hiernaar toe geslingerd voor een probleempje.

Ik weet niet ofdat het bij de M55 ook mogelijk is zoals met de S55. Maar je kan met de Sheme editor (zie startpost S55 deel 2 & 3) de operator tekst kleurloos maken. (preciese stappen weet ik niet)

Verder is er nog een mogelijkheid om je netwerk naam te veranderen naar iets wat je zelf leuk vind. Bij mij (Dutchtone/Orange) werkt het niet. De naam (Dutchtone) staat op de sim gebakken en ik krijg hem via deze truuk ook niet weg....

menu, 9, 8, 4, [lijst], eerste lege selecteren, [invoer], 2 X naar boven scrollen naar "Verder netwrk", [kies] voer hier de landcode in en netwerk ID van je provider, kies vervolgens de gewenste naam!

(landcode, netwerk ID)
Vodafone NL
204, 04
NL KPN
204, 08
T-Mobile NL
204, 16
Orange
204, 20
Telfort(O2)
204, 12

Succes!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

De volgende link lijkt te leiden tot de nieuwste firmware voor de M55. Maar ik weet niet precies hoe dit zit met telefoons. Kan iemand me er wat meer over vertellen.
Wat doet het precies? Wat heeft het voor voordelen? Heeft het risicoos? Hoe weet ik welke versie firmware ik nu heb?

Link: http://www.my-siemens.com...upgrade/benefits_m55.html

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

weet iemand trouwens een i-net shop waar ze de m55 in die groene kleur verkopen?
vriend van me wil die in het groen (palladium dus)
de gewone is volop te vinden, maar die groene niet.

[ Voor 5% gewijzigd door job op 30-09-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Ik heb nu de firmware 10 geinstalleerd.. Allemaal leuk, nu wil ik Siemens Datasuite gaan gebruiken. Echter als ik de installatie start krijg ik de error:
Uw systeem voldoet niet aan de minimale systeemeisen voor Siemens DataSuite. Installeer eerst DCOM95 voordat u de installatie voortzet.
Ik gebruik Windows XP, specs staan hier onder, DCOM95 is een windows 95 applicatie... Waarom geeft ie in godsnaam die error en wat kan ik hier aan doen? (Siemens fora gaven niets..)

edit het antwoord stond ergens op CLub Siemens:

Start, run, dcomcnfg , on properties of your computer, activate DCOM, then the installation ot the "suite" will work !

[ Voor 15% gewijzigd door RobertJ op 30-09-2003 14:11 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

RobertJ: Nu je datasuite weer werkt... Zijn er verder nog problemen? Zijn er merkbare verschillen?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

bij m'n Siemens M35i kon ik in een menu kiezen om de accu te ontladen. Kan dat bij deze M55 ook? Kan er in het boekje en in het toestel niets van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MVC

Waarschijnlijk is dat neit nodig voor de M55 omdat de batterij altijd bijgeladen kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damster schreef op 30 September 2003 @ 12:09:
weet iemand trouwens een i-net shop waar ze de m55 in die groene kleur verkopen?
vriend van me wil die in het groen (palladium dus)
de gewone is volop te vinden, maar die groene niet.
Is in nederland alleen te vinden bij de belcompany en ik weet het omdat ik zelf ook de groene wilde en deze bij de belcompany heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

inderdaad. ik heb hem alleen nog maar bij belcompany gevonden.
maar daar is die wel even een stuk duurder.
220 terwijl hij op internet op genoeg plekken voor 180 te vinden is.

maar in elk geval bedankt voor de info. :)
moet die vriend toch maar wat meer betalen.
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 22:11:
@MVC

Waarschijnlijk is dat neit nodig voor de M55 omdat de batterij altijd bijgeladen kan worden
inderdaad. de m55 heeft zoals alle telefoons van tegenwoordig een lithium-ion accu. deze hebben geen last van het geheugen effect. en hoeven daarom niet ontlaad te worden.

het leuke van die siemens x35 serie is dat als je er een lithium accu in stopt, de ontlaad functie in je telefoon gedeactiveerd wordt

[ Voor 53% gewijzigd door job op 30-09-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
martijn12345 schreef op 30 september 2003 @ 17:29:
RobertJ: Nu je datasuite weer werkt... Zijn er verder nog problemen? Zijn er merkbare verschillen?
Ehmz... Nee... Niet echt, hiervoor had ik versie 7, nu heb ik versie 10. Ach, er zullen wel een paar bugs opgelost zijn denk ik...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Heb nu een datakabel, welke software kan ik gebruiken ? Siemens Data Suite ? Dat progje als ik dat start staat dat het voor de S55 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Gewoon doorklikken, later kan je kiezen welke je werkelijk hebt, daar staat ook de M55 tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op 01 October 2003 @ 14:26:
Heb nu een datakabel, welke software kan ik gebruiken ? Siemens Data Suite ? Dat progje als ik dat start staat dat het voor de S55 is.
ja dat vroeg ik me ook al of, want er is toch geen aparte voor de m55 wel??
Vraagje ik las in deze topic dat wanneer je je telefoon eraan hangt voordat je de pc opstart. hij hem wel zou moeten zien, want zo doet ie het bij mij niet (Ser. kabel, stuntprijzen.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

deze staat bij de M55 pagina op my-siemens.com dus ik neem aan dat hij er toch voor is gemaakt ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
Die geeft aan het begin van de installatie aan dat het voor de S55 is, maar later tijdens de installatie kan je kiezen tussen diverse telefoons, waaronder de M55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Ik krijg geen bestanden geupload als ik naar Deze Computer ga Mobile dan zie ik de mappen die ik ook zie ald ik naar de Exploder ga op de telefoon ald ik dan in één van die mappen een bestand wil droppen staat er bezig met kopieren maar na een half uur staat er nog bezig met kopieren.

[ Voor 63% gewijzigd door MVC op 01-10-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

hmm, lekker dan. heb een klein krasje gemaakt op m'n display.
blijkt er een of andere coating over het display heen te zitten. ik ging met m'n nagel over het krasje en er komt wat van die coating los. :(

nouja even kijken of ik dat mooi weg kan werken met zo'n kras opvuller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

damster schreef op 03 October 2003 @ 12:35:
hmm, lekker dan. heb een klein krasje gemaakt op m'n display.
blijkt er een of andere coating over het display heen te zitten. ik ging met m'n nagel over het krasje en er komt wat van die coating los. :(

nouja even kijken of ik dat mooi weg kan werken met zo'n kras opvuller.
Ik heb ook al een klein krasje in de linker bovenhoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mada
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb m sinds eergister. Hij ziet dr best vet uit, maar de toetsen gaan wat zwaar.
K heb er wel een probleem mee: ik wil het adresboek van mn vorige sim kopieren (orange prepaid), maar als ik die sim erin doe slaat ie telkens na ongeveer 10 sec vast. Geen leven meer in te krijgen. Alleen de batterij eruit halen werkt nog. Volgens studentmobiel heeft ie geen simlock. Nu heb ik btw een T-mobile abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er echt niks van. mijn wap werkt gewoon, maar als ik een beltoon wil downloaden die ik op zo'n site besteld heb staat er de hele tijd dat ik geduld moet hebben, maar er komt niks :o zo gaat mijn beltegoed natuurlijk wel hard :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

kan iedereen die een m55 heeft even z'n mobiel schudden.
bij mij rammelt erwat.

ik weet niet of dat zo hoort, lijkt me niet, maar je weet het nooit

edit: lijkt alsof er wat op de printplaat rammelt.
weet niet of het gezond is, maar ik heb hier een se t200 een siemens c35 liggen en een nokia 3210. en die rammelen allemaal niet.

[ Voor 39% gewijzigd door job op 03-10-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi
  • Laatst online: 18-12-2023
damster schreef op 03 October 2003 @ 18:07:
kan iedereen die een m55 heeft even z'n mobiel schudden.
bij mij rammelt erwat.

ik weet niet of dat zo hoort, lijkt me niet, maar je weet het nooit
* Yavi schud, en hoort niks.

Ik dacht laat ik eens een mail sturen naar siemens om te vragen waar ik die shock protector kan halen. Want in alle nederlandse telecom winkels is ie nergens te koop.
Dus ik mail:
L.s.,

Dinsdag j.l. heb ik de Siemens M55 gekocht, en het is werkelijk een geweldige telefoon!
Helaas ben ik sinds dinsdag ook al opzoek naar de Shock Protector voor
dit toestel! Ik heb alle telecom winkels die nederland rijk is gehad en
helaas kwam ik telkens met lege handen naar buiten. Ook telefonisch
contact met verschillende internet dealers van Siemens Telefoons heeft
niks opgeleverd. Ook op uw eigens site is dit accessoires niet te
bestellen, maar wel te bekijken bij de specificaties van de M55. Mijn
verbazing werd nog groter toen ik tot de ontdekking kwam dat een collega
van mij de protector gratis bij de telefoon in de doos van de M55 heeft
gehad. Ik vraag mij dus af of u mij een Shockprotector voor de siemens
M55 zou kunnen sturen.

Bij voorbaat dank voor uw moeite,

Tommie Wouters
En ik krijg ruim 1,5 week later dit als antwoord:
Geachte heer Wouters,

Shock protection is een optie in het toestel,een kort trilsignaal bij
max
volume. geen accessiore.

m.vr.gr.
siemens klantenservice
f wenneker
|:(

jaja beste mensen f wenneker weet waar hij het over heeft! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

haha, inderdaad |:(

maar als er nog iemand is waarbij z'n m55 niet rammelt, (het is maar heel zachtjes dat wel)
dan ga ik even terug naar de winkel. ik heb hem net een week, dus dan zal ik vast wel een nieuwe krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damster schreef op 03 October 2003 @ 18:42:
haha, inderdaad |:(

maar als er nog iemand is waarbij z'n m55 niet rammelt, (het is maar heel zachtjes dat wel)
dan ga ik even terug naar de winkel. ik heb hem net een week, dus dan zal ik vast wel een nieuwe krijgen.
mja bij mij rammelt er ook iets heel zachtjes, meer tikjes hoor je, maar om nou een nieuwe te gaan vragen... alles werkt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

het klinkt echt alsof er iets los zit in m'n telefoon.
het zijn niet de knoppen die rammelen.
echt alsof er iets los zit op de printplaat. ik hoor het toch duidelijk.

en ja, dat vind ik wel genoeg om garantie voor te eisen.
die telefoon kost 200 euro, dan verwacht ik een goed product.

als ik hem nu ruil krijg ik gelijk een nieuwe.
als hij later kapot gaat dan kan ik mooi 4 week wachten totdat hij gerapereerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Ik kreeg toen ik het toestel kocht zo'n kaart met een unieke code daarmee kon je dan naar een wapsite van Siemens 5 gratis ringtones downloaden steeds als ik dat probeer slaat ie de beltonen op als .phtml wat doe ik dan verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

MVC schreef op 04 October 2003 @ 09:02:
Ik kreeg toen ik het toestel kocht zo'n kaart met een unieke code daarmee kon je dan naar een wapsite van Siemens 5 gratis ringtones downloaden steeds als ik dat probeer slaat ie de beltonen op als .phtml wat doe ik dan verkeerd ?
Hmmm, volgens mij moet je die gewoon renamen naar beltoon.midi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Jepz, gewoon renamen naar .midi en dan is het weer allemaal OK :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Even een vraagje, deze foon wil ik graag kopen, en ik zie dat ie met hi prepay met imode niet duur is: http://www.hi.nl/hishop/p...detail.asp?id=102&groep=4

Kan ik die unlocken en mn eigen telfort prepay sim erin doen, of kan dat niet omdat die foon is aangepast? (met een speciaal i-mode menu enzo :().

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Ik wil dat ding dus ook kopen maar dan gewoon die KPN Prepay kaart gebruiken, is zo'n I-Mode prepay sim anders dan een gewone als ik dat I-Mode zooi gewoon niet gebruik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

HUH ??? Kun je dit ding als Imode toestel gebruiken ik heb er nog KPN Mobile Flexibel Imode simkaart inzitten die pas in December verloopt. Hoe stel ik dat Imode dan in ? Bij m'n Tohiba drukte ik op de i en kwam ik in het imode Menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Nog weer ff een schopje over mijn vraag ^^, maar dan nog een vraag erbij:

Weet misschien iemand of het mogelijk is om met prepaid van kpn/hi, je telfort prepay nr te houden (nrbehoud), las er wel wat over op hun site, of kan ik beter morgen ff erheen bellen :).

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
SuperPaddo schreef op 05 October 2003 @ 21:41:
Nog weer ff een schopje over mijn vraag ^^, maar dan nog een vraag erbij:

Weet misschien iemand of het mogelijk is om met prepaid van kpn/hi, je telfort prepay nr te houden (nrbehoud), las er wel wat over op hun site, of kan ik beter morgen ff erheen bellen :).
Als je iets weet hoor ik het graag :), zit met hetzelfde prob.
Heb nu vodafone en zou het niet erg vinden om Hi te gebruiken, maar dan wil ik wel graag me nummer behouden.

/Edit: Ik vond wel wat @ fok, niet echt heel duidelijk, maar het schijnt dus wel te kunnen.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/255355/1/1000
MVC schreef op 04 October 2003 @ 21:38:
HUH ??? Kun je dit ding als Imode toestel gebruiken ik heb er nog KPN Mobile Flexibel Imode simkaart inzitten die pas in December verloopt. Hoe stel ik dat Imode dan in ? Bij m'n Tohiba drukte ik op de i en kwam ik in het imode Menu.
Dat staat ook een beetje vaag in de info van dat Hi pakket.
Er staat dat het beeldscherm het ondersteunt, maar verder niks over in hoeverre i-mode het ook echt doet op de M55.

[ Voor 8% gewijzigd door manta op 05-10-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk er dus over deze gsm ook te kopen, hoeveel hebben jullie ervoor betaalt?
+-175€?
En is de eerste versie firmware echt zo bagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb net voor de grap eens even gewapt. Maar heb na minuutje de verbinding verbroken (denk ik). Mijn baterrij indicator verdwijnt soms, en daarvoor in de plaats komt DATA te staan.
Hoe krijg ik dit weg, en waarom staat het er precies?

[ Voor 184% gewijzigd door martijn12345 op 06-10-2003 19:38 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 17:46:
Ik denk er dus over deze gsm ook te kopen, hoeveel hebben jullie ervoor betaalt?
+-175€?
En is de eerste versie firmware echt zo bagger?
€183 simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
pricewatch: Siemens M55 <-- 174 euro dus :).

edit: met een 10tje verz. kosten kom je idd vrij dicht bij die 183 euro.

Ik heb btw een mail gestuurd naar Hi over nummerbehoud... ik wacht af :P.

[ Voor 23% gewijzigd door SuperPaddo op 06-10-2003 21:13 ]

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een datakabeltje nu, en ik kan perfect connecten met explorer maar mijn data suite zegt dat er geen phone is aangesloten :? hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 13:25:
ik heb ook een datakabeltje nu, en ik kan perfect connecten met explorer maar mijn data suite zegt dat er geen phone is aangesloten :? hebben meer mensen dit?
Heb ik geloof ik ook, maar ik heb 'm alleen nog maar gebruikt om ff wat beltonen erop te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 08 October 2003 @ 13:28:
[...]

Heb ik geloof ik ook, maar ik heb 'm alleen nog maar gebruikt om ff wat beltonen erop te zetten..
aha, en af en toe valt de verbingind ook weg, dan moet ik hem opnieuwe erin en eruit doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op 08 October 2003 @ 13:28:
[...]

dan moet je bij instellingen iets aanvinken in de zin van alternatioeve verbinding maken, dan doet ie het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Laatst online: 22:53

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

www.gsmstunter.nl kost ie €75,- btw :)

[ Voor 5% gewijzigd door HaaZ op 08-10-2003 14:40 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik zie hem alleen maar staan voor 224 euro op die site hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Bij de acties, 6e telefoon

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

hmm, rare constructie.
even kijken hoor 8)7

dat kan toch nooit. een abbo wat meer kost dan 280 euro afkopen met 150 euro.

[ Voor 148% gewijzigd door job op 08-10-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
HaaZ schreef op 08 October 2003 @ 16:21:
Ja das met abo 8)7 en KPN simlock :P ;).

En ik heb antwoord op mn hi mail, met deze url en vriendelijke groeten:

http://hi.custhelp.com/cg...d=20&p_created=1034332905

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
SuperPaddo schreef op 08 October 2003 @ 16:56:
[...]
En ik heb antwoord op mn hi mail, met deze url en vriendelijke groeten:

http://hi.custhelp.com/cg...d=20&p_created=1034332905
Hey hiermee heb je me echt geholpen, thx man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Laatst online: 00:30

johanbarten

Fallout fanatic

weet iemand nog een handig progje om geluid mee te converteren naar DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono om als ringtone te gebruiken
ik heb cool edit 2000 geprobeert maar ik kwam er niet echt veel wijs uit + nog vele andere maar mijn m55 weigert ze af te spelen :(

Probleem is al opgelost :)

[ Voor 10% gewijzigd door johanbarten op 08-10-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

HaaZ schreef op 08 October 2003 @ 16:21:
Damn, das idd wel érg goedkoop dan :o

Jammer van de simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

johanbarten schreef op 08 October 2003 @ 20:38:
weet iemand nog een handig progje om geluid mee te converteren naar DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono om als ringtone te gebruiken
ik heb cool edit 2000 geprobeert maar ik kwam er niet echt veel wijs uit + nog vele andere maar mijn m55 weigert ze af te spelen :(

Probleem is al opgelost :)
Hoe heb je dat precies gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Siemens DataSuite werkt met een niet-originele Siemens M55 datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
ja, werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

damster schreef op 08 October 2003 @ 16:53:
hmm, rare constructie.
even kijken hoor 8)7

dat kan toch nooit. een abbo wat meer kost dan 280 euro afkopen met 150 euro.
Ik heb hier de Siemens S55 voor 99 euro. De telefoon is gratis, het abonnement kost in het jaar 99 euro.

De M55 kost slechts 75 euro, excl. verzendkosten. Dit is dus de prijs van het abonnement, waar je na een jaar vanaf bent, de telefoon zelf is gratis!
The Legend schreef op 08 October 2003 @ 22:46:
[...]

Damn, das idd wel érg goedkoop dan :o

Jammer van de simlock.
Welke simlock? :?

Edit: k heb de S55 ff voorzien van een T-Mobile prepaykaartje, en dat werkt gewoon :)

[ Voor 7% gewijzigd door HaaZ op 08-10-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

HaaZ schreef op 08 October 2003 @ 23:55:
[...]

Ik heb hier de Siemens S55 voor 99 euro. De telefoon is gratis, het abonnement kost in het jaar 99 euro.

De M55 kost slechts 75 euro, excl. verzendkosten. Dit is dus de prijs van het abonnement, waar je na een jaar vanaf bent, de telefoon zelf is gratis!
[...]

Welke simlock? :?

Edit: k heb de S55 ff voorzien van een T-Mobile prepaykaartje, en dat werkt gewoon :)
KPN voorziet haar foons toch altijd van simlock :? Maargoed, dat KPN Allround abo kost ook "normaal" iets van 19 euro in de maand, maar dan kun je nog geen minuut bellen, ik betaal 20 euro in de maand, en kan dan ook voor 20 euro bellen :)

Wel verdomt goedkoop though :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Daarom gebruik ik dat abbo ook niet, maar dan heb ik dus wel een zeer goedkope telefoon. t abbo loopt lekker door zonder extra kosten :)
je kunt trouwens wel gratis 250kb imode per maand gebruiken, dus das opzich wel grappig, al vind ik het zelf niet echt veel bijzonders ofzo :)

En zoals ik zei, mijn T-Mobile (eigenlijk Ben, want dat staat er op :P ) doet het ook prima in die foon

[ Voor 17% gewijzigd door HaaZ op 09-10-2003 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Laatst online: 00:30

johanbarten

Fallout fanatic

The Legend schreef op 08 oktober 2003 @ 22:57:
[...]

Hoe heb je dat precies gefixt?
ik had toch cool edit pro weer ff geprobeerd.
je moet het originele geluid transformen naar 16000 KHZ en 16 bit, geloof dat de standaard key F11 is.
Het geluid opslaan als DVI/IMA ADPCM, en dan het bestandje in de sounds dir van je telefoon zetten.

had btw niet gezien dat je een bestand als DVI/IMA ADPCM kon opslaan :X daar ging ik fout 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door johanbarten op 09-10-2003 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik heb deze telefoon vandaag binnengekregen met camera
maar als ik foto's maak lijken ze op de telefoon zo rood :'( is hier iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt, op de computer zien ze er kwa kleur gewoon prima uit. de sl55 heeft een blauwe tint. Ik heb ze beide thuis, dat verschil blijft er in zitten. Ook als je met brightness en contrast gaat spelen.
je moet er maar mee leven. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en waar kan ik het best een data kabel kopen voor zo'n 12.50 zonder verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

M'n vriendin heeft er nu ook eentje, ding ziet er leuk uit. Eens kijken wat er d'r allemaal mee kunnen doen en dan bedoel ik niet de trilstand

De islam kan uw vrijheid schaden

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste