• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:22
Ik heb dus een zeer irritant probleem en was benieuwd of er meer mensen last van hebben.

Het probleem is als volgt,

Als ik WAP wil gebruiken en ik doorloop alle menu's totdat ik bij "Homepage" ben en hier op klik, DAN GEBEURT ER GEWOON 9 VAN DE 10 KEER NIETS |:(

dit is echt heeeeel frustrerend.

Ik heb afgelopen dinsdag al een mail naar de support afdeling van Siemens gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord :(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Supershiva schreef op 07 September 2003 @ 11:44:
Als ik WAP wil gebruiken en ik doorloop alle menu's totdat ik bij "Homepage" ben en hier op klik, DAN GEBEURT ER GEWOON 9 VAN DE 10 KEER NIETS |:(
Bij mij werkt het in ieder geval prima met firmwareversie 04 van 2003/05/16. Er zijn atm op de site van Siemens geen updates te krijgen, maar toch, welke versie heb jij? (*#06# -> info kiezen).

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Supershiva
ik heb dit staan:

Product: M55
P. -Date: 2003-07-08
SW-Version: 04
SW-Date: 2003-05-16
Variant: A 106
Std-MAP/SW: 1/4
D-map/Prov: 33/136
Lang./T9: lg1/1
Codecs: FR/EFR/HR
Audio-Par: NfV 9
Acc.: none

Ik heb dus ook FW versie 4, als ik het goed heb.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ff snel vraagje van een M55 bezitter, de keypad is dus verlicht alleen het knopje om een gesprek aan te nemen (groene telefoon) is niet verlicht, klopt dit of is er iets kapot?

Alvast bedankt.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43
Dat klopt :P

Valt mij nu ook pas op btw, het rooie foontje is dan wel weer verlicht, beetje vreemd?

[Voor 79% gewijzigd door The Legend op 08-09-2003 09:27]

Ik ben toch malle pietje niet!

• Sipio
  • Niet online
Mischien idd beetje vreemd maar nu weet ik in ieder geval dat er niks kapot is, tnx.

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je kan per groep een melodie kiezen en ook het volume aanpassen.
Nu had ik nog geen melodies gekozen voor de aparte groepen, maar was ff naar volume regeling gegaan. Nu laat hij bij elke groep een ringtone horen, die je niet kan kiezen bij de melodieen. En ze zijn ook niet te vinden met de bestandsbrowser ?? :?

iMac specs / PC specs

Anoniem: 84907

Supershiva schreef op 07 September 2003 @ 11:44:
Ik heb dus een zeer irritant probleem en was benieuwd of er meer mensen last van hebben.

Het probleem is als volgt,

dit is echt heeeeel frustrerend.

Ik heb afgelopen dinsdag al een mail naar de support afdeling van Siemens gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord :(
Ik heb dus precies het zelfde probleem!!!
Hij laad 1sec als ik op homepage klik, maar maakt geen verbinding. Moeilijk maf.

• The Legend
Als ik homepage laad gaat 'ie verbinden totdat er GPRS Geweigerd ofzo staat :/

@Supershiva:
Heb je misschien ook Orange Abbo?

Anoniem: 92111

M55 schreef op 08 September 2003 @ 14:41:
Je kan per groep een melodie kiezen en ook het volume aanpassen.
Nu had ik nog geen melodies gekozen voor de aparte groepen, maar was ff naar volume regeling gegaan. Nu laat hij bij elke groep een ringtone horen, die je niet kan kiezen bij de melodieen. En ze zijn ook niet te vinden met de bestandsbrowser ?? :?
lees dit eens :'(

http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=22811

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-01-2021
Ik heb dit topic even doorgelezen, en ik moet zeggen dat ik het een leuk telefoontje vind.

Ik vraag me alleen of deze telefoon al met prepaid verkijgbaar is en hoe duur hij dan is. Is er iemand die dit toevallig weet?

offtopic:
en weet iemand ook of hij bij v&d verkrijgbaar is (prepaid)?, ik heb daar nog 60 euro aan waarde bonnen voor ;)

• SCIxX
  • Laatst online: 02-10 17:08
m55 zonder abonnement (NL versie) Nu leverbaar € 176 @ http://www.telecom4u.nl/

Heb hem daar zelf ook gehaald, had hem na 3 daagjes al binnen. :)

[Voor 3% gewijzigd door SCIxX op 08-09-2003 22:29]

Anoniem: 53498

Waarom kan de M55 geen MMF afspelen, en alleen midi. De sl55 van mijn zusje speelt beide af.

• The Legend
Anoniem: 53498 schreef op 08 September 2003 @ 23:28:
Waarom kan de M55 geen MMF afspelen, en alleen midi. De sl55 van mijn zusje speelt beide af.
Waarom kan mijn Fiat Panda geen 300km/u rijden, de Mercedes SL55 AMG van de buurman kan dat wel!

The Legend schreef op 08 september 2003 @ 19:37:
Als ik homepage laad gaat 'ie verbinden totdat er GPRS Geweigerd ofzo staat :/
Dan moet je GPRS-data uitzetten. Dat probleem had ik eerst ook.
Om het uit te zetten: Intsellingen-->Verbinding-->Data Services-->en dan naar je wap profiel-->en die bewerken, dan zie je ergens GPRS Data staan die moet je uitvinken.

• M55
  • Niet online
Ik kan zowel via Orange(abo) als Vodafone Live Prepaid wappen,
maar ik kan met geen van beide Java spul downloaden.

De indicator blijft gewoon op 0% hangen en geeft na een tijd,
de melding dat downloaden mislukt is.

En dit zowel met GPRS, als met CSD

[Voor 8% gewijzigd door M55 op 09-09-2003 10:34]

iMac specs / PC specs

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

M55 ... heb ik ook (vodafone) ik 'start m'n download' die sla ik op in map /..??? iets
vervolgens verbreek je de verbinding, en ga je via de 'filebrowser' naar 't path van de file.
daar tref je dan een sterretje aan met een pijltje d'r in, selecteer deze. en druk op 'dwnldn' oid dan werkt 't ineens wel.
ik weet niet of dit een software fout is

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand nog zinvolle sites met betrekking tot SIEMENS M55 software/games e.d.?
dus niet van die 'simpele' j2me files die universeel zijn. maar echt speciaal gericht op de m55 (full colour e.d.)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 20:15
er is inmiddels een nieuwe firmware te downloaden voor de M55.

(use at your own risk!)

hier kun je meer hierover lezen :
http://www.my-siemens.com...upgrade/benefits_m55.html

Veel plezier :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• M55
  • Niet online
Scarecrow mij lukt het nog steeds niet,
ik heb de volgende instelling

bij Verbinding->Data Services->MMS,WAP->vodafone->GPRS data :
APN : live.vodafone.com
login:vodafone
wachtwoord:vodafone

bij Verbinding->Data Services->Mail,Java,RMS->vodafone->GPRS data:
APN : live.vodafone.com
login:vodafone
wachtwoord:vodafone

iMac specs / PC specs

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11-2021
Heb de M55 inmiddels ook gekocht. Mede door de mooie review hier op GoT van intoxicated. Petje af, nice job.

Maar ik zit met het volgende:
Als ik mijn beltoon op POLY RING DEEP.mid zet in het menu Melodieën doet ie van: RING.... (pauzetje) ... RING, en dan herhaald ie. Deze twee ringen zijn even hard.

Ga ik nu naar het menu Volume, dan doet ie (wanneer ik de op een na bovenste balk selecteer, dus NIET de oplopende balk!): ring.... (pauzetje) ... RING, en dat herhaald ie dan weer. Nu is de eerste ring veel zachter dan de 2e! En zelfs de 2e is al niet meer zo hard als in het menu Melodieën. Als ik hem in mijn zak heb en ik word gebeld, hoor ik de eerste ring niet eens!

Ik krijg hem met geen mogelijkheid harder. Komt dit omdat de M55 standaard begint met een oplopende toon of zo? Want kies ik bv een langere melodie (bv crossover of trance) dan gaat ie naar 1/2 sec wel harder (oplopend dus).

Mis ik nu iets? Kan ie niet gewoon RING.... (pauzetje) ... RING doen? Ik kom er niet uit, ik heb zelfs de handleiding gelezen in het Engels, tot ik erachter kwam dat er ook een Nederlandse in het doosje zat 8)7.

• Anoniem: 58110
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
MGSNK schreef op 10 september 2003 @ 12:54:
er is inmiddels een nieuwe firmware te downloaden voor de M55.

(use at your own risk!)

hier kun je meer hierover lezen :
http://www.my-siemens.com...upgrade/benefits_m55.html

Veel plezier :)
Heb net ff geupdate. Verbeterd moet zijn:

- Improved overall software through technical enhancements
- Updated Java and sound functionalities

Dit is dus Firmware 10 wat er nu op zit :)

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 58110 op 12-09-2003 16:25]

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 18:37
Ik heb net n Siemens M55 gekocht bij Belcompany.
Het viel me mee dat ze hem gewoon op voorraad hadden.
Erg leuk toestel btw :)
Ik mis eigenlijk alleen Bluetooth en/of FIR/IRDA.

[Voor 20% gewijzigd door FatalError op 12-09-2003 16:24]

If it ain't broken, tweak it!

• MGSNK
overigens wil ik iedereen graag verzoeken niet te beginnen over waar kan ik Java games downloaden?
... en zeker geen links te plaatsen.

Het spreekt voor zich dat deze (originele) spellen niet legaal (gratis) te downloaden zijn, en het plaatsen van links dus dan ook niet legaal is. Immers zitten ook aan deze spellen copyrights verbonden.

BVD :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Anoniem: 92111

ik heb een probleem met de profielen icm de filter....

ik heb in een profiel de filter ingesteld op VIP, bij mjin vorige siemens (c55) was dan het geval dat het toestel geen beltoon laat horen alleen als er iemand belt die VIP is. Nou maakt het hier geen verschil uit, VIP nummer of geen VIP nummer hij laat bij allebij niets horen. Ik heb het volume voor VIP nummer vol open en de geluiden staan ingeschakeld...

• Supershiva
Anoniem: 84907 schreef op 08 September 2003 @ 19:40:
@Supershiva:
Heb je misschien ook Orange Abbo?
Nee, ik heb een Vodafone Abbo.

Ik heb nu weer iets lekker vaags, ik heb een datakabel gekocht met een stukkie software erbij van "Fone Data Suite" maar nu kan ik met deze kabel geen verbinding maken met mijn telefoon als ik de software van Siemens wil gebruiken :(
De software zegt dan dat er geen telefoon aangesloten is.

Ik kan mijn telefoon op dat moment wel verkennen via de windows browser, ik kan ook bestanden handmatig overzetten, dat is ook allemaal geen probleem, maar volgens de Siemenssoftware hangt er geen telefoon aan |:(

Weet iemand zo gauw ff een goed progje om geluidsbestanden een paar decibellen harder te laten klinken, ik vind de polyphonische ringtones namelijk over het algemeen net ff iets te zacht ?

Het moet nu niet gekker worden, ik heb net mijn FW geupdate naar versie 10, en dat lukt gewoon wel 8)7

[Voor 7% gewijzigd door Supershiva op 14-09-2003 12:22]

• MGSNK
mmm, jaa die bug had ik ook.

Probeer eens de telefoon aan dedatakabel op te hangen VOORDAT je de pc opstart.
en in het siemens programma ff naar instellingen gaan, en daar een paar keer het programma naar je m55 laten zoeken. :)

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hij is nu gratis bij een 1-jarig orange abbo van 20 euro. niet duur dus.

aanbieding is bij belcompany, link 2 msg beneden

[Voor 36% gewijzigd door mellowpimp op 14-09-2003 17:05. Reden: aanbieding lokatie]

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 12:23

vehpol

Go Go Gadget!

Batman2k schreef op 14 September 2003 @ 16:39:
Hij is nu gratis bij een 1-jarig orange abbo van 20 euro. niet duur dus.
Ik ben nu al heel wat sites afgeweest, maar kom dit nergens tegen. Meestal is deze telefoon dan nog zo'n 100 euro. Ken wel iemand die deze telefoon heeft en hij lijkt me super. Maar als hij 100 euro kost en er daarna nog abbo bij komt van 240 euro in totaal met dan nog aansluitkosten, dan koop ik hem liever los.

Edit: Goedkoopste wat ik inmiddels heb gevonden is 78 euro bij dat abbo. Duurste 160 euro! Nou weet ik niet of daar waar jij het voor 0 euro had gezien er aansluitkosten waren, hier niet in ieder geval.

[Voor 18% gewijzigd door vehpol op 14-09-2003 16:55]

Ceci n'est pas une signature!

• mellowpimp
  • Niet online
sorry, vergeten te zeggen waar het was... belcompany

Linkie

aansluitkosten zijn volgens mij 25 euro.

[Voor 20% gewijzigd door mellowpimp op 14-09-2003 17:10]

• M55
  • Niet online
ik heb hem gehaald bij BellCompany (orange 20), geen aansluitkosten, word vergoed door BC.. plus 15 euro extra beltegoed, en de eerste 2 maanden dubbel beltegoed.

Verder kost het niks. (dus alleen 20x12=240)

Je krijgt daarvoor de telefoon gratis plus 240+15+(2x20 extra) = 295 euro beltegoed in totaal (in het jaar)

[Voor 25% gewijzigd door M55 op 14-09-2003 17:29]

iMac specs / PC specs

• mellowpimp
  • Niet online
dat is helemaal mooi.. en hoe bevalt het toestel? zitten er verder geen kinderziektes in ofzo? (zoals software crashes). want ik wil hem ook halen bij BC

• M55
  • Niet online
Ik heb een aantal keer gehad tijdens het wappen, dat als ik een download probeerde te annuleren dat hij dan vast lijkt te zitten...maar na een aantal seconden begint hij dan ff traag te reageren.. en dan doet hij het weer goed... Had de eerste keer dat het gebeurd meteen de accu eruit gegehaald omdat ik hem niet meteen kon uitzetten. Maar dan ben je al je favorieten kwijt :/ , dus wees geduldig als hij lijkt te zijn gecrasht.

Verder is het een top toestel.... super prijs/kwaliteit verhouding. _/-\o_

Trouwens er is een firmware update...die heb ik nog niet geprobeerd...
dan zouden er wel een aantal bugs uitgehaald zijn.

voor meer informatie:
http://www.club-siemens.net/forum/forumdisplay.php?fid=79

[Voor 18% gewijzigd door M55 op 14-09-2003 17:36]

iMac specs / PC specs

• MGSNK
Overigens is Dragon Island een leuk spel om op je M55 te hebben >:)

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
vehpol schreef op 14 September 2003 @ 16:49:
[...]

Ik ben nu al heel wat sites afgeweest, maar kom dit nergens tegen. Meestal is deze telefoon dan nog zo'n 100 euro. Ken wel iemand die deze telefoon heeft en hij lijkt me super. Maar als hij 100 euro kost en er daarna nog abbo bij komt van 240 euro in totaal met dan nog aansluitkosten, dan koop ik hem liever los.

Edit: Goedkoopste wat ik inmiddels heb gevonden is 78 euro bij dat abbo. Duurste 160 euro! Nou weet ik niet of daar waar jij het voor 0 euro had gezien er aansluitkosten waren, hier niet in ieder geval.
Als je bij kpn een imode abbo afsluit is ie maar 50 dacht ik (al zou ik de s55 dan nemen)

• The Legend
Batman2k schreef op 14 September 2003 @ 17:04:
sorry, vergeten te zeggen waar het was... belcompany

Linkie

aansluitkosten zijn volgens mij 25 euro.
Nope aansluitkosten zijn er niet.

• M55
  • Niet online
M55 schreef op 14 september 2003 @ 17:21:
ik heb hem gehaald bij BellCompany (orange 20), geen aansluitkosten, word vergoed door BC.. plus 15 euro extra beltegoed, en de eerste 2 maanden dubbel beltegoed.

Verder kost het niks. (dus alleen 20x12=240)

Je krijgt daarvoor de telefoon gratis plus 240+15+(2x20 extra) = 295 euro beltegoed in totaal (in het jaar)

iMac specs / PC specs

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

M55 schreef op 09 September 2003 @ 10:32:
Ik kan zowel via Orange(abo) als Vodafone Live Prepaid wappen,
maar ik kan met geen van beide Java spul downloaden.

De indicator blijft gewoon op 0% hangen en geeft na een tijd,
de melding dat downloaden mislukt is.

En dit zowel met GPRS, als met CSD
What do I have to do to be able to download java through WAP?

- You have to have a correct Java/HTTP profile. Normally, this profile has been set up by your service provider before you buy the phone, but in some cases you will have to set it up manually. This profile can be found in Menu -> Setup -> Connectivity -> Data services ->Mail,Java,Rms. Create a new profile and ask your service provider for the correct settings. Then go to Menu -> Setup -> Connectivity -> HTTP profile. As 'Provider', use the profile you just created, set linger time to 300 and choose Yes on Proxy deactive

My java download through WAP always stops at 0%, what is wrong?

- When you start a java download, the WAP profile connection shuts down and the phone starts using the Java/HTTP profile connection. When your download stops at 0% it is for sure your Java/HTTP profile that is incorrect or missing. Check the above question to solve the problem

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• M55
  • Niet online
Ik had de goede instellingen wel....maar na tig keer proberen doet hij nu wel...weet niet wat ik dan eerst fout deed maar goed.. hij doet het al.

iMac specs / PC specs

Anoniem: 84844

Hallo allemaal,

volgens mij heb ik een bug gevonden in de M55 van Siemens.

Zodra ik het Dynamic light uit zet en vervolgens de wekker af laat gaan met de standaard dynamic light, dan blijft deze na het uitzetten van de wekker branden.

Nou ben ik nieuwsgierig of iemand hier kan testen of je M55 ook dit probleem heeft.
Op het internet is er nog niks te vinden over dit probleem.
Ik hoor het graag.

Hallo allemaal,

volgens mij heb ik een bug gevonden in de M55 van Siemens.

Zodra ik het Dynamic light uit zet en vervolgens de wekker af laat gaan met de standaard dynamic light, dan blijft deze na het uitzetten van de wekker branden.

Nou ben ik nieuwsgierig of iemand hier kan testen of je M55 ook dit probleem heeft.
Op het internet is er nog niks te vinden over dit probleem.
Ik hoor het graag.

• M55
  • Niet online
beetje dubbel post volgens mij.

hier staat het probleem ook vermeld:
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=24649

[Voor 62% gewijzigd door M55 op 15-09-2003 15:22]

iMac specs / PC specs

• The Legend
Ik heb 't geprobeerd en bij mij blijft 'ie niet branden. Ik heb standaard DL met netwerksync uitstaan.

M55 schreef op 15 September 2003 @ 15:20:
beetje dubbel post volgens mij.
Ja sorry ging niet helemaal goed.
Bedankt voor de link! ik ga even kijken.

Het probleem zit inderdaad in firmware versie 04.
Ik heb een legale update uitgevoerd naar versie 10 en dat heeft het probleem verholpen.
De update kan gevonden worden op www.my-siemens.com

Anoniem: 88402

Hey mensen
Ik heb wat vraagies over deze phone
Ik ga em waarschijnlijk volgende maand kopen.

Ik wil graag de volgende dingen weten:

- Ik hoorde dat de batterij al binnen 1 dag leeg is.. wat is de oorzaak en hoe kan je het oplossen (tenzij het niet waar is)

- Ik hoorde ook dat Java langzaam (?) erop werkt, wat wordt er hiermee bedoelt dat het langzaam opstart of gewoon langzaam werkt ?

- Kan je Operator Logo's erin zetten?

- Kan de background bewegend zijn?

Dat was het voor even ( moet op nog wat vragen komen ;) )

Oja en BTW kan iemand even een site posten waar ik wallpapers kan vinden voor deze siemens dus wallpapers met 4096 kleuren en 101x80 pix.
de site van club-siemens ken ik al

ThnX n GreetZ,
ThaDemon

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10

Korakal

Up up up!

Anoniem: 88402 schreef op 15 september 2003 @ 19:39:
- Ik hoorde dat de batterij al binnen 1 dag leeg is.. wat is de oorzaak en hoe kan je het oplossen (tenzij het niet waar is)
Dit zal echt niet waar zijn :) anders had iedereen moord en brand geschreeuwd. Tenzij je echt de hele dag aan het spelen bent met licht/geluid&tril aan, moet je toch wel meerdere dagen ermee kunnen doen.
- Ik hoorde ook dat Java langzaam (?) erop werkt, wat wordt er hiermee bedoelt dat het langzaam opstart of gewoon langzaam werkt ?
Zit 'm met name in het langzaam opstarten.
- Kan je Operator Logo's erin zetten?
Jup. Twee aparte dingen: wallpaper (volledige achtergrond) en operatorlogo (ter grootte van de netwerknaam).
- Kan de background bewegend zijn?
Helaas, gaat niet lukken. blijkbaar wel dus :+ zie verderop.
Oja en BTW kan iemand even een site posten waar ik wallpapers kan vinden voor deze siemens dus wallpapers met 4096 kleuren en 101x80 pix.
de site van club-siemens ken ik al
Blader eens wat topics & google door zou ik zeggen... en anders zelf knutselen. Je noemt de vereisten al ;)
ThnX n GreetZ,
ThaDemon
Greetz hoeft niet onder je post, staat er al boven en naast ;)

• mellowpimp
  • Niet online
[...]

Helaas, gaat niet lukken.

uhm, op de siemens site heb je een demo waar je dat wel ziet?

(maar ik zou het verder niet weten. want ik heb hem nog niet :P, ze waren op bij de BC)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ThaDemon; wat betreft dat java issue ... het schijnt in de nieuwe firmware (v10) gefixed te zijn. Ik heb alleen geen datakabel dus kan niet uit eigen ervaring spreken.

Batman2k; als ze op zijn bij de BC, zeg maar dat ze 'm van een ander fidiaal moeten halen, heb je 'm binnen 2 dagen

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• mellowpimp
  • Niet online
ja, ze komen wel weer gewoon binnen. maar ze waren toevallig op.

• M55
  • Niet online
Het opstarten van java programma's gaat redelijk traag, maar ik vind het niet zo' n probleem, je wacht hoogstens 30 seconden, veel programma's starten ook wel snel op. Met de nieuwe firmware zou dit idd beter moeten gaan, maar ik heb dit nog niet kunnen testen want ik hem mijn datakabel nog niet binnen (stunprijzen.net schiet eens op...)

Als het programma opgestart is, gaat het wel snel... heb nu onder andere Prince Of Persia en Mario erop staan en die werken perfect.

iMac specs / PC specs

• SCIxX
  • Laatst online: 02-10 17:08
Kan de background bewegend zijn?

--------------------------------------------------------------------------------

Helaas, gaat niet lukken.
Huh? Als je een bewegend gifje insteld als achtergrond werkt dat gewoon hoor...

M55 : Ik had de datakabel van stuntprijzen.net na 3 dagen binnen, zal wel gauw komen dus. ;)

• Korakal

Korakal

Up up up!

SCIxX schreef op 15 September 2003 @ 21:41:
[...]

Huh? Als je een bewegend gifje insteld als achtergrond werkt dat gewoon hoor...

M55 : Ik had de datakabel van stuntprijzen.net na 3 dagen binnen, zal wel gauw komen dus. ;)
ow? owk.. niks gezegd dan :P
Dacht dat het gelijk was aan de S55, daar kan het namelijk niet. Zal het even verbeteren. :Y)

Woei
Deze phone wordt steeds interessanter :P
Denk dat ik em toch ga binnenhalen ;)
Kan iemand dan iets bijv. foto's op zijn telefoon laten zien en daarvan een beetje goeie foto maken zodat ik kan zien hoe het op dat schermpie eruit ziet (a.u.b. geen z/w foto ;) )

BVD ;)

• M55
  • Niet online
Ik wacht al 11 dagen op die kabel, heb vandaag maar ff meel gestuurd maar ook nog geen reactie op gehad... maar goed ik wacht maar geduldig af :(

Die actie van BC duurt trouwens tot 1 okt.

[Voor 14% gewijzigd door M55 op 15-09-2003 22:49]

iMac specs / PC specs

Waar kan ik deze Phone dan Goedkoop los of prepaid krijgen?

• Yavi
Kan iemand mij vertellen of ergens de m55 shock protector al te koop is? Ik kan hem nergens vinden. Ook de camera kan ik nergens vinden. Zijn er al winkels die deze toebehoren verkopen? Links?

http://www.my-siemens.com/aperto/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/accmw/cc/hq/hq_accl36158a110b900_0.jpg
(zonder phone)

http://www.my-siemens.com/aperto/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/accmw/cc/hq/hq_accl36158a110b900_1.jpg
(met phone)

Ziet er naar mijn mening beter uit dan zo'n zwart tasje.

• FatalError
Ik kreeg hem erbij.

• Yavi
Waar had je hem gekocht dan? Misschien kan ik hem daar wel los kopen.

• vehpol

vehpol

Go Go Gadget!

Yavi schreef op 16 September 2003 @ 17:02:
[...]

Waar had je hem gekocht dan? Misschien kan ik hem daar wel los kopen.
Ik kreeg hem er ook bij, die van mij komt van de actie van de Belcompany.

• FatalError
Ik heb hem ook bij Belcompany vandaan.

• M55
  • Niet online
ik heb hem er niet bijgekregen :( (ook BC)

iMac specs / PC specs

• Yavi
M55 schreef op 16 September 2003 @ 17:42:
ik heb hem er niet bijgekregen :( (ook BC)
Dan zou ik toch maar eens gaan klagen :).

Ik ga daar ook wel vragen, hebben ze dan ook vast wel los.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

De shockprotector maakt, evenals de datakabel, géén deel uit van de normale leveringsomvang van de M55. Als een winkel 'm er gratis bij doet, is dat een extraatje. Maar 'tis geen reden om te klagen als je 'm niet hebt gekregen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• vehpol

vehpol

Go Go Gadget!

Weet iemand hoe dat zit met polyphone ringtones. Ik probeer nu van meerdere sites al gratis polyphone ringtones te downloaden, die zijn allemaal in *.mmf formaat. Als ik die op mijn m55 zet zegt ie dat dat niet ondersteunt wordt. *.mid krijg ik er wel normaal op, maar die zijn niet polyphone vanaf die site. En dat terwijl midi-files toch polyphone behoren te kunnen zijn. Moet ik gewoon even verder zoeken naar goede midifiles (daar zijn er genoleg van te krijgen) of doe ik iets fout met dat *.mmf formaat?

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 14:37
Ik heb em vandaag ook bij Belcompany gekregen, hij zat er wel bij, dat schockhoesje.

Overigens zeer tevreden met de telefoon... Nu alleen nog een datakabel. :)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Anoniem: 11966

ik wil via de telefoon mijn orange pop mail ophalen,

kan iemand mij uitleggen hoe ik het moet instellen, ik kan al wappen , maar r de mail gaat over de andere account en kan iemand me dus een goed voorbeeldje geven van

1. de mail instellingen
2. de data services instelling van de mail (csd)

wap:
inbelnr : +31628500666
isdn
login : +31628(tel)
wachtoord : (wachtwoord met hoofdletters)

die werkt dus al

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 11966 op 16-09-2003 19:01]

• M55
  • Niet online
waarom doe je dat via CSD ? GPRS is toch goedkoper

iMac specs / PC specs

• M55
  • Niet online
intoxicated schreef op 16 September 2003 @ 18:25:
De shockprotector maakt, evenals de datakabel, géén deel uit van de normale leveringsomvang van de M55. Als een winkel 'm er gratis bij doet, is dat een extraatje. Maar 'tis geen reden om te klagen als je 'm niet hebt gekregen.
Ik heb hem ook via de actie gekocht, en ik zie dat meerdere personen bij de actie van BC dus wel die protector krijgen... of is dat toevallig allemaal bij de zelfde vestiging :)

Ik ga morgen wel ff bellen, of ze hem alsnog 'gratis' kunnen leveren en anders wat hij kost.

iMac specs / PC specs

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

over die protector, ik werk bij de BC, en heb zelf ook een M55.
Het gekke :? is dat lang niet ieder toestel zo'n protector in de doos zit.
ik heb er 12 dozen op na gelopen, en bij 3 stuks zat zo'n protector.
Gek genoeg kan niemand mij daar vertellen hoe dit nu werkelijk zit.
Het heeft waarschijnlijk iets met siemens te doen, en het type/productiedatum ding.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• mellowpimp
  • Niet online
ik heb hem nu ook :), met protector ;).

M55 schreef op 16 september 2003 @ 19:19:
waarom doe je dat via CSD ? GPRS is toch goedkoper
heb geen gprs bundel, dus kan niet via gprs

• M55
  • Niet online
@Scarecrow: Als er bij jullie iemand, zoals ik bv, alsnog naar zo'n protector zou vragen zou je die dan geven ?

Ik ga zoiezo wel morgen vragen...wil ook zo'n ding :(

iMac specs / PC specs

• M55
  • Niet online
Anoniem: 11966 schreef op 16 September 2003 @ 20:52:
[...]

heb geen gprs bundel, dus kan niet via gprs
oh...nou ja Share kost maar 6 euro van je beltegoed(dus niet extra)
, dus best goedkoop daar heb je 2mb internet bij zitten, en onbeperkt wappen

iMac specs / PC specs

ja maar tenige wat ik wil is email :), maar iemand moet toch wel gelukt zijn met orange free wap te emailen?

• Mottebelke
  • Laatst online: 28-09 15:57
Heeft iemand al ervaring met de toetsen? Zitten ze goed in elkaar en maken ze een krakend geluid of niet?

Ik vraag dit omdat ik nu een Sony-Ericsson T68i heb, maar die is al half naar de galemiezen omdat er vocht tussen de 'joystick' is gekomen :(

dat is een bekend probleem van de t68i, de toetsen klikken wel heel erg dus verwacht niet stiekem ff te kunnen bellen, maar ze voelen wel degelijk

• mellowpimp
  • Niet online
voor de mensen die hem bij belcompany hebben gehaald met een 1 jarig abbo.
op.

er staat op de kassabon dat je extra bundels krijgt, is dit meteen (1 dag) of duurt dit een paar dagen, en er staat ook bij Orange welkompakket.. wat is dit?.

welkomspakket is die doos waar je simkaart enz inzit en boekje, je krijgt eerst 15 euro beltegoed gratis tot de volgende maand... dan gaat je belbundel in + de bonus bundel.. alleen die komt btw niet op je rekening informatie naar voren

• mellowpimp
  • Niet online
ok, dus ik heb hem gister afgesloten. dus tot eind september, begin oktober moet ik het doen met de 15 euro, en pas daarna krijg ik de belbundel en ook dan pas een rekening?

uhuh
maaruh werkt jouw email al?

[Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 11966 op 17-09-2003 11:47]

• Yavi
vehpol schreef op 16 September 2003 @ 18:28:
Weet iemand hoe dat zit met polyphone ringtones. Ik probeer nu van meerdere sites al gratis polyphone ringtones te downloaden, die zijn allemaal in *.mmf formaat. Als ik die op mijn m55 zet zegt ie dat dat niet ondersteunt wordt. *.mid krijg ik er wel normaal op, maar die zijn niet polyphone vanaf die site. En dat terwijl midi-files toch polyphone behoren te kunnen zijn. Moet ik gewoon even verder zoeken naar goede midifiles (daar zijn er genoleg van te krijgen) of doe ik iets fout met dat *.mmf formaat?
*.mmf formaat is voor samsung telefoons en word niet ondersteunt door de m55. Midi files worden wel ondersteunt tot 16 channels. Maar je kunt het beste wav files er op zetten. Let wel op de je de juiste codering pakt: DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono. Met cool edit 2000 (demo staat op tucows/download.com) kun je ze vrij gemakkelijk bewerken en coderen.
Hier wat voorbeelden:
Mi2.wav
Can't touch this.wav

De files gewoon op je telefoon droppen en het werkt :).

• M55
  • Niet online
Ik ben net ff naar de belcompany gegaan voor die shock protector, toen zei de verkoper dat hij die nog nooit gezien had..maar goed hij paktje een doos van een m55, en ja hoor daar zat hij in... en ik heb hem gewoon meegekregen...heeft de volgende klant maar pech zei hij...
top service _/-\o_

iMac specs / PC specs

• mellowpimp
  • Niet online
Thanks voor de info, email werkt nog niet. want ik kan me nog niet registreren op de website, staat zo dat ze 24 uur nodig hebben om te activeren. dus ik zou me vanavond wel moeten kunnen registreren.

ok kan je dat vanvond dan even laten weten als het werkt?

• RobertJ
ehmz, is het ook mogelijk om bestanden in je telefoon te renamen? Ik moet even een .phtml bestand renamen naar .mid

Ik kan wel verplaatsen en wissen e.d. Maar niet bewerken of renamen! Klopt dit?

edit: LAMA, je kan naam wijzigen doen

[Voor 10% gewijzigd door RobertJ op 17-09-2003 18:09]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Yavi schreef op 17 september 2003 @ 11:53:
[...]

*.mmf formaat is voor samsung telefoons en word niet ondersteunt door de m55. Midi files worden wel ondersteunt tot 16 channels. Maar je kunt het beste wav files er op zetten. Let wel op de je de juiste codering pakt: DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono. Met cool edit 2000 (demo staat op tucows/download.com) kun je ze vrij gemakkelijk bewerken en coderen.
Hier wat voorbeelden:
Mi2.wav
Can't touch this.wav

De files gewoon op je telefoon droppen en het werkt :).
ik weet niet of jij msn hebt; maar zou je mij willen contacten? op derkklomp.at.hotmail.com

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• mellowpimp
  • Niet online
voor mensen die wap gebruiken. op http://www.dewin.org/mobile/wap/ kan je gratis ringtones ophalen.

• M55
  • Niet online
Wie graag 'gratis' midi files download http://www.midifarm.com

iMac specs / PC specs

• urk_forever
  • Laatst online: 30-09 17:11
Anoniem: 28 schreef op 03 september 2003 @ 10:40:
Ik wacht al weken op de de nieuwe M55 kleur palladium (grijsachtig) en heb net de Siemens mobile klantenservice ge-maild... antwoord: hij komt hier niet uit :(

[...]

waarom, waarom, waarom?? ;( ;(
Ik weet niet of dit al eens gezegd is maar ik heb gister mijn M55 met Orange abo ge(kocht)kregen maar ze hadden alleen nog maar de palladium kleur en niet de oranje. Dus ik heb die Palladium hier liggen. En das ook een mooi kleurtje, alleen niet die shock protector erbij gekregen :(

Hail to the king baby!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 16:06

Opa

Nu Multifocaal!

Ik heb ook overal rondgevraagd naar Palladium (grijsachtig groen).
Zaterdag eindelijk bij BelCompany (Nijmegen): ja hoor, geen probleem. Komen morgen binnen. Ja hoor, die kunnen we ook voor u bestellen voor aflevering bij een BelCompany bij u in de buurt.
Dinsdag werd ik gebeld door BC Kanaleneiland dat ie klaar lag en gisteren heb ik hem opgehaald, mijn groene M55. (zonder shock-protector maar met Firmware 07/variant 116)
15 Euro bij T-Mobile 150 1 jaar.

Nu nog effe in de handleiding spitten. Ik ben die rode flikkerledjes eigenlijk nu al zat. B)

I'd rather be in Oz

• mellowpimp
  • Niet online
Als er gebelt wordt ofzo, zijn die lampjes wel leuk. maar als ik hem in me broekzak heb dan heb ik er weinig aan :), dus kan dat ook uit? want kan het niet in de optie menu vinden.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 13:19
victorvo schreef op 18 September 2003 @ 13:35:
Ik heb ook overal rondgevraagd naar Palladium (grijsachtig groen).
Zaterdag eindelijk bij BelCompany (Nijmegen): ja hoor, geen probleem. Komen morgen binnen. Ja hoor, die kunnen we ook voor u bestellen voor aflevering bij een BelCompany bij u in de buurt.
Dinsdag werd ik gebeld door BC Kanaleneiland dat ie klaar lag en gisteren heb ik hem opgehaald, mijn groene M55. (zonder shock-protector maar met Firmware 07/variant 116)
15 Euro bij T-Mobile 150 1 jaar.

Nu nog effe in de handleiding spitten. Ik ben die rode flikkerledjes eigenlijk nu al zat. B)
Heb je een digicam? Ik ben erg benieuwd naar hoe hij er in het echt uitziet, want op de site van Siemens lijkt hij nogal lelijk. Maar op MobileBurn.com staan plaatjes van wat volgens mij ook een Palladium is en daar is hij echt stoer!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• RobertJ
Ik zocht even een datakabel maar is dit een geschikte?

Datakabel Siemens C55/S55 Prijs: € 12.50 @ Stuntprijzen.net

Is die wel compatibel met de M55?
En dit is denk ik 1tje over de seriele poort maar is het niet beter om het over de USB poort te doen?
En ik zie ook steeds FoneDataSuite Siemens staan, is dit programma echt nodig?

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 16:06

Opa

Nu Multifocaal!

Gugger schreef op 18 september 2003 @ 14:00:
[...]

Heb je een digicam? Ik ben erg benieuwd naar hoe hij er in het echt uitziet, want op de site van Siemens lijkt hij nogal lelijk. Maar op MobileBurn.com staan plaatjes van wat volgens mij ook een Palladium is en daar is hij echt stoer!
Even geen cam op mijn werk, maar ik vind dit plaatje wel aardig overeenkomen met wat ik hier voor me heb.
Je kan het menu nog wat grijzer maken ook. Ik heb nu "lead" gekozen.

http://siemens-s55.de/showroom/m55/front_grau.jpg

I'd rather be in Oz

Anoniem: 71212

Batman2k schreef op 18 September 2003 @ 13:59:
Als er gebelt wordt ofzo, zijn die lampjes wel leuk. maar als ik hem in me broekzak heb dan heb ik er weinig aan :), dus kan dat ook uit? want kan het niet in de optie menu vinden.
yep daar ergerde ik me ookal gelijk aan bij die van mij. gelukkig gaan ze makkelijk uit. bij mij gingen deze lampjes uit door het volgende :P
->menu ->instellingen ->dynamic light ->netwerksync. uit vinken.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Batman2k schreef op 18 September 2003 @ 13:59:
http://crew.tweakers.net/intoxicated/M55/images/instellingenmenu.jpg
Does this ring a bell? De onderste optie :)

edit:
JVW was me net voor :P
RobertJ schreef op 18 September 2003 @ 14:02:

En dit is denk ik 1tje over de seriele poort maar
2x ja :)
is het niet beter om het over de USB poort te doen?
Tenzij jij geen seriële poort hebt, is er niks op een seriële kabel tegen. FoneDataSuite Siemens, is die niet gewoon gratis te downloaden? Bij mijn S55 zat ie op CD erbij...

• RobertJ
Ow okee, een kennis van me krijgt over 2 weken ook de S55, dan jat k zijn cdtje wel ff :p

• M55
  • Niet online
RobertJ schreef op 18 September 2003 @ 14:02:

En dit is denk ik 1tje over de seriele poort maar is het niet beter om het over de USB poort te doen?
Deze is geschikt, gebruik ik ook
je kan Siemens Datasuite downloaden van my-siemens.com
hiermee, kan je de m55 benaderen via explorer. verder kan je daarmee
synchroniseren etc. etc. etc.

[Voor 10% gewijzigd door M55 op 18-09-2003 14:34]

iMac specs / PC specs

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee